Selasa, 12 Juni 2012

Výzvy na Bershalawat alaihi proroka sallallaahu To wa salámou. "Naozaj Boh a jeho anjeli bershalawat k prorokovi. Vy, ktorí veríte, bershalawatlah vám na počesť Proroka a pozdraviť s ním "[Al-Ahzaab: 56].

Výzvy na Bershalawat alaihi proroka sallallaahu To wa salámou. "Naozaj Boh a jeho anjeli bershalawat k prorokovi. Vy, ktorí veríte, bershalawatlah vám na počesť Proroka a pozdraviť s ním "[Al-Ahzaab: 56].


Podľa Al-Yazid ibn Abd al-Kadir Ustadz Jawas


Medzi práva alaihi proroka sallallaahu To wa salámou, že Alah wa Subhanahu Ta'ala disyari'atkan nad jeho ľudom, je pre nich povedať, modlitby a pozdravy jemu. Alah wa Subhanahu Ta'ala a jeho anjeli sa bershalawat jeho alaihi sallallaahu To wa salámou, a Alah wa Subhanahu Ta'ala prikázal svojim sluhom povedať, modlitby a taslim k nemu. Alah wa Subhanahu Ta'ala hovorí:
إن الله وملائكته يصلون على النبي يا أيها الذين آمنوا صلوا عليه وسلموا تسليما
"Naozaj Boh a jeho anjeli bershalawat k prorokovi. Vy, ktorí veríte, bershalawatlah vám na počesť Proroka a pozdraviť s ním "[Al-Ahzaab: 56].
Uvádza sa, že význam Božieho požehnania na proroka sallallaahu To alaihi wa salámou je chvála Bohu na ňom v prítomnosti Jeho anjeli sú anjeli znamenalo Pray požehnanie na neho, a požehnanie na jeho ľudí znamená žiadosť o odpustenie za jeho sallallaahu To alaihi wa salámou.
Vo vyššie uvedenom verši Alah zmienil o postavení sluhu a Jeho proroka Muhammada sallallaahu To alaihi wa salámou na najvyššie miesta, že pochválil ju pred Anjel najbližší, a že anjeli tiež modliť sa za neho, potom Alah nariadil všetkým Obyvatelia tohto druhu hovoriť modlitby a pozdravy na tom, aby zjednotení vo chvále jeho najvyšší prírody s najnižšou naturálne (krajina).
Čo sa týka významu: "Pozdravuj ho" je mu sallallaahu To alaihi wa salámou hold rešpekt k islamu. A ak Prorok Muhammad bershalawat nechať niekoho zostavený s ohľadom na neho. Pretože to by nemalo odradiť jeden z nich. Napríklad tým, že hovorí: "Shallallaahu" alaih (dúfajme, že udelil požehnanie na neho) "alebo jednoducho povedať:" ". Alaihis Salaam (môže delegovať na neho spásy)" Je to preto, že Boh prikázal im povedať.
Sa vyslovuje požehnanie na proroka alaihi sallallaahu To wa salámou velil Shari'ah v čase prehliadajú, a to buď povinné alebo Sunna muakkadah. V knihe Jalaa'ul Afhaam, Ibn al-Qayyim uznanie rahimahullah 41 čas (miesto). On rahimahullah začať najdôležitejšia vec v modlitbe na konci tasyahhud. V čase, keď sa učenci zhodujú na disyari'atkannya bershalawat na alaihi proroka sallallaahu To wa salámou, ale oni nesúhlasia zákona je povinné. Medzi inokedy uvedených na konci Qunut, potom pri kázaní ako kázanie piatok sviatok a istisqa ', potom po zodpovedaní muadzdzin, keď sa modlí, keď dovnútra a von z mešity, rovnako ako jeho meno sallallaahu To alaihi wa salámou.
Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou učí moslimov z vyhlášky povedať požehnanie na. Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou obhajoval zvýšiť čítanie požehnanie na neho v piatok.
Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:
أكثروا الصلاة علي يوم الجمعة وليلة الجمعة, فمن صلى علي صلاة صلى الله عليه عشرا.
"Rozšírte svoje čítanie a požehnanie pre mňa v piatok večer, ten, ktorý mi raz povedal Boh bershalawat bershalawat ho desaťkrát." [2]
Potom Ibn al-Qayyim rahimahullah spomenúť niektoré z výhod sa vyslovuje požehnanie na proroka alaihi sallallaahu To wa salámou, keď hovorí, že je 40 dávok. Medzi výhody patrí:
A. Shalawat je forma poslušnosti Božích príkazov. 2. Získajte 10 krát Božieho požehnania na tých, ktorí bershalawat raz alaihi jeho sallallaahu To wa salámou. 3. Očakávať v prípade udelenia modlitbe predchádza shalawat. 4. Shalawat je, pretože stále syafa'at z proroka sallallaahu To alaihi wa salámou, keď vyslovoval požehnanie na tom, či spolu so žiadosťou na Boha, aby Wasilah (vysoká poloha), aby jeho sallallaahu To alaihi wa salámou o Súdny dnu. 5. Shalawat preto, že hriechy diampuninya. 6. Požehnanie na dôvodu, že proroka sallallaahu To alaihi wa salámou, že ľudia, ktorí hovoria, modlitby a pozdravy jemu. [3]
Ale to nie je dovolené, aby nastaviť čas a istý spôsob, ako v bershalawat a chválil jeho sallallaahu To alaihi wa salámou výnimku z fúzov autentickej od Al-Korán a Sunna. Medzi učenci Ahlus Sunny bolo široko hlásil, lafazh lafazh požehnanie na autentický, ako to bolo učil alaihi proroka sallallaahu To wa salámou povedal svojim spoločníkom Alaha Anhui.
Medzi ne patria:
اللهم صل على محمد وعلى آل محمد كما صليت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميد مجيد, اللهم بارك على محمد وعلى آل محمد كما باركت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميد مجيد.
"Ó Alláhu, daj požehnanie k Mohamedovi a rodina Mohameda, ako si dal milosť k Abrahámovi a rodinu Ibrahim. Tie úžasný Mahaterpuji znovu. Ó Alláhu, daj požehnanie k Mohamedovi a rodina Mohameda, ako si dal požehnanie k Abrahámovi a rodinu Ibrahim. Mahaterpuji Ty, Most-nádherné. "[4]
Mája modlitby a pozdravy je vždy Boh obdaril tohto ušľachtilého Proroka, a to aj pre jeho rodinu, jeho spoločníci, a tí, ktorí sledujú jeho kroky až do Súdneho dňa.
ZÁKAZ GHULUW a nadsázka V alaihi chvály Proroka sallallaahu To wa salámou
Ghuluw znamenať ďalej. To povedal: "غلا يغلو غلوا," pokiaľ dôjde k prekročeniu limitu vo veľkosti. Povedal:
لا تغلوا في دينكم
"Nie prekračujú limity uvedené v náboženstve." [-Nisa ': 171]
Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:
إياكم والغلو في الدين, فإنما أهلك من كان قبلكم الغلو في الدين.
"Majte sa pred ghuluw ods prehnané) v náboženstve, pretože skutočný postoj tohto ghuluw zničili ľudí pred vami." [5]
Jedným z dôvodov, prečo je osoba ghuluw kufor je náboženský postoj, či osoba, sa považuje za spravodlivý alebo opatrovník alebo ghuluw na hroboch svätcov, kým sa opýtať a modliť sa k nemu, ale to je vyhýbať Akbar.
Kým ithra "znamená za (prehnané), v chvále a klamal o tom. A význam správneho alaihi ghuluw proroka sallallaahu To wa salámou je za lichotivé, a tak zdvihol ho nad radom ako služobník a apoštol (Posol) Boha, prisudzujú mu niektoré z vlastností Ilahiyyah. Bola to taká prosiť a prosiť o pomoc pre neho, tawassul ním, alebo tawassul jeho postavenie a česť, prisahám, ktorá mu ako forma "ubudiyyah na iné ako Alaha, tento skutok je vyhýbať.
A je ithra "právo proroka sallallaahu To alaihi wa salámou je prehnané v chvále, keď zakázal im svojimi slovami:
لا تطروني كما أطرت النصارى ابن مريم, فإنما أنا عبده, فقولوا عبد الله ورسوله.
"Nič vo chvále preháňať, pretože kresťanský ľud bol prehnané chvále To Isa syna Maryam. Som len jeho sluha, slovo zmysel,'' wa Rasuuluhu Abdullaah (otrok Alaha a Jeho posol). "" [6]
Inými slovami, máte kompliment nepravdu a nemusíte preháňať vo chvále. Je to, ako tomu bolo podľa kresťanov proti "Isa Alaihissallam, a tak sa za to, aby mal vlastnosti Ilahiyyah. Preto som sifatilah ako svojho Pána mi dáva charakter, povedal: [7] "Sluha Boha a posla Jeho ods delegátov) k nemu."
"Abdullah bin al-Syikhkhir Alah Anhui povedal:" Keď som išiel s delegáciou Banu To Amir, aby boli splnené proroka sallallaahu To alaihi wa salámou, povedali sme mu: "Ste Sajjida (vládca) nás!" Spontánna proroka sallallaahu To alaihi wa salámou odpoveď:
السيد الله تبارك وتعالى.
"Sajjida (úrady) sme Tabaaraka wa Alaha!"
Potom sme si povedali: "A vy ste posledný a najvyššie dobro." A hneď sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:
قولوا بقولكم أو بعض قولكم ولا يستجرينكم الشيطان.
"Povedz to v súlade s tým, čo je bežné (reálna) hovoríte, alebo ako niektoré zo slov ty a nie nechať sa zatiahnuť Satan môže prenasledovať vás." [8]
Anas bin Malik povedal: Alah Anhui "Niektorí ľudia mu povedal:" Ó Posl Alaha, ó muži najlepší medzi nami a syn jedného z najlepších medzi nami! Ó náš Sayyid Sayyid a náš syn "A hneď proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:
يا أيها الناس قولوا بقولكم ولا يستهوينكم الشيطان, أنا محمد, عبد الله ورسوله, ما أحب أن ترفعوني فوق منزلتي التي أنزلني الله عز وجل.
"Ach, ľudia, hovorí sa zvyčajne (normálne) hovoríte! Nenechajte sa zviesť Satanom môže prenasledovať, bol som (nie viac), je Muhammad, služobník Alaha a Jeho posol. Nemám rád, keby ste zdvihol (plochejšie) moje vyššie (viac) názor, že Boh mi dal. "[9]
On sallallaahu To alaihi wa salámou neznášam, keď sa ľudia chvália ho s rôznymi výrazmi ako: "Ty si sayyidku, ste jedným z najlepších u nás, ste jedným z najhlavnejšie z nás, ste jedným z najušľachtilejšie medzi nami . "Keď v skutočnosti on je stvorenie najdôležitejšie a najvznešenejšie absolútne. Napriek tomu, on zakázal im, aby im od postoja príliš extravagantné a vo svojom práve plochejšie sallallaahu To alaihi wa salámou, tiež udržiavať čistotu monoteizmu. Potom sallallaahu To alaihi wa salámou kvalifikuje ho doviesť k dvom vlastnostiam je služobníkom najvyššieho stupňa, v ktorom neexistuje žiadna ghuluw a žiadna ujma "aqeedah. Dva objekty, ktoré sú "Abdullaah wa Rasuuluh (služobník a posol Alláha).
On sallallaahu To alaihi wa salámou nepáčilo, čo povýšil než Alah wa Subhanahu Ta'ala a Alah dal ridhai. Ale mnoho ľudí, ktorí porušujú zákaz alaihi proroka sallallaahu To wa salámou, takže sa k nemu modlia, žiadať o pomoc pre neho, neslušných výrazov v jeho mene a pýtal som sa ho niečo, čo by nemalo byť povinné, okrem Boha. Bolo to rovnako ako oni robili, keď narodeniny výročia proroka sallallaahu To alaihi wa salámou v kasidah alebo anasyid, kde nerozlišujú medzi právami Alah wa Subhanahu Ta'ala so správnym Messenger sallallaahu To alaihi wa salámou.
Al-'Allama Ibn al-Qayyim Jauziyyah kasidah nuniyyah rahimahullah v jeho slovami:
لله حق لا يكون لغيره ولعبده حق هما حقان لا تجعلوا الحقين حقا واحدا من غير تمييز ولا فرقان
"Boh nie je priamo posadnutý okrem jeho pre zamestnancov, bol tu, a je to dva rôzne práva. Myslíte si, aby to do jednej z dvoch práv práv, bez oddelenia a bez rozdielu. "[10]
[Kopírované z knihy Sharh Aqeedah Ahlus Sunny Wal Jama'ah, autor Yazid ibn Abdul Qadir Jawas a Reader Nakladatelství imáma aš-Shafi'i, PO Box 7803/JACC Jakarta 13340, Tretia Tlač 1427H/Juni 2006]


Ako zápasu Shalawat sunny, a môže Shalawat sprevádza tamburína?

Otázka. Ana sa chcel opýtať mätúce problém amaliyah o problematike požehnanie alaihi proroka sallallaahu To wa salámou.
A. Majú veľa druhov požehnanie na to? 2. Ako cvičiť požehnanie vpravo je založená na Sunny Alaha? Či sa jednalo individuálne alebo v zbore, s veľkým hlasom alebo Sirr (pomaly)? 3. Môžu pri doprovode tamburíny (hudobný nástroj)?
[Abdullah S.Aga. Kvetina City, West Java]
Odpoveď. Alhamdulillah, než odpovedal Váš dotaz Abdullaha S.Aga, chceme oznámiť, že skutky uctievania bude prijatý Bohom, ak spĺňa požiadavky na prijatie uctievania. Uctievania, ktoré sa vykonáva ľudí, ktorí veria, s úprimnosťou a v súlade Sunny (učenie) zo alaihi proroka Muhammada sallallaahu To wa salámou.
Ale v dnešnej dobe, koľko ľudí sa netýkajú vyššie uvedených požiadaviek. Takže otázka, ktorú žiadam, je krokom k Sunny z Posol Alláha obavám "alaihi wa salámou. Kiež Alah wa Subhanahu Ta'ala taufiq vždy dať nám na správnu cestu.
Chcel som sa zmieniť, bahwasannya požehnanie na proroka je skvelá forma uctievania. Ale toľko odchýlky a inovácie, ktoré robil veľa požehnania na proroka o Tu je naša odpoveď na vašu otázku.
A. Požehnanie na Prorokových mnoho druhov. Ale celkovo sa dá rozdeliť na dve časti.
. Požehnanie na Disyari'atkan týždeň Menovite shalawat učil alaihi proroka sallallaahu To wa salámou povedal svojim spoločníkom. Požehnanie tohto formulára Existuje niekoľko druhov. Šejk Al Albani rahimahullah modlitebné kniha proroka zmieňuje Shifu sedem požehnanie na tvare hadiths alaihi proroka sallallaahu To wa salámou. Duchovný Abdul Hakim bin Amr bin Abdat Hafizhahullah vo svojej knihe Prírodné Shalawat & S pozdravom, čím osem povahy požehnanie na proroka histórii.
Medzi požehnanie formou učí alaihi proroka sallallaahu To wa salámou je:
اللهم صل على محمد وعلى آل محمد كما صليت على (إبراهيم وعلى) آل إبراهيم إنك حميد مجيد اللهم بارك (في رواية: و بارك) على محمد وعلى آل محمد كما باركت على (إبراهيم وعلى) آل إبراهيم إنك حميد مجيد
(Allahumma shall 'Ala Muhammada wa' ala Ali Muhammad, kama shallaita 'Ala Ibrahima wa' ala Ibrahim aali, innaKa Hamidum Majid. Allahumma riadkov (v jednom príbehu, wa liniek, bez VR) 'Ala Muhammada wa' ala Ali Muhammad, KAMA barakta 'Ala Ibrahima wa' ala Ali Ibrahim, innaKa Hamiidum Majid).
Áno, Boh. Grant (tj doplnok) shalawat (lichotenie) k Mohamedovi a rodina Mohameda, ako ste daný požehnanie na Abraháma a rodina Ibrahima, veru Ste Všetko chvályhodné (viac) Najvyššia Výsosti. Áno, Boh. Darujte (extra dobrý) k Mohamedovi a rodina Mohameda, ako si dal požehnanie na Abraháma a do rodiny Ibrahim, naozaj ste všetci chvályhodné (viac) Najvyššia Výsosti. [Bukhara, moslimský, a ďalšie. Pozri Shifu modlitbu proroka, s. 165-166, práce al-Albani a Maktabah Al Ma'arif].
A to vrátane disyari'atkan shalawat, obvyklé požehnanie na hovorené a písané v Salafush Salih.
Sheikh Hamdi bin Abdul Al Muhshin To Abbado Hafizhahullah povedal: "Salafush Salih, vrátane Hadith odborníkov, bol používaný pre volanie modlitby a pozdravy pre proroka sallallaahu To alaihi wa salámou pri volaní (meno), on s dvoma kompaktný forme, a to:
صلي الله عليه و سلم (izba a požehnanie je alaihi wa salámou) a
عليه الصلاة والسلام ("alaihish shalaatu bol Salaam).
Alhamdulillah, tieto dve formy spĺňajú Hadith knihy. Oni dokonca napísal závetov vo svojich dielach, aby ho v perfektnom stave. Ktoré sú kombináciou modlitby a pozdravy na žiadosť proroka sallallaahu To alaihi wa salámou. "[FADH-svieži Salah" Alan proroka sallallaahu To alaihi wa salámou v. 15, práca Shaykh Abdul Muhshin bin al-Hamdi Abbado]
b. Shalawat čo nie Disyari'atkan. Požehnanie, že na príchod hadíth Da'eef (slabé), takže Da'eef a maudhu (o false), alebo nemajú žiadny základ. Podobne shalawat zhotovené (obvykle odborníkov Bid'ah), a potom účtujú podľa mena požehnanie na toto požehnanie, alebo na ňom. Požehnanie na tejto šarže, a to aj stovky. Napríklad, mnoho z Ala knihy shalawat Dalailul Khair WA Anwar Fi Syawariqul Dzikrish Salah To Nabiyil Muchtar, práca Al Jazuli (D.. 854H). Medzi tieto inovácie je shalawat shalawat Basyisyiyah, shalawat Nariyah, shalawat Fatih, a ďalšie. Vrátane nehody, že obsahuje niektoré inovácie shalawat vyhýbať. [1]
2. Požehnanie na správny spôsob, ako cvičiť podľa Sunna alaihi proroka sallallaahu To wa salámou je nasledujúci:
. Shalawat kto čítal požehnanie na disyari'atkan, pretože shalawat vrátane dhikr, vrátane uctievania a spomienky. Shalawat nie je kacírstvo, pretože všetky herézy je kacírstvo.
Šejk al-Islam Ibn Taymiyyah môže mať zľutovanie Alah povedal: "dhikr-spomienka a modlitba, modlitebné obrady vrátane sú najdôležitejšie. Kým uctievanie je postavený na ittiba (o sledovať Sunna proroka sallallaahu To alaihi wa salámou). Nikto nemá právo na Sunny na dhikr a dhikr a modlitba-modlitba, ktorá nie je Sunna (proroka sallallaahu To alaihi wa salámou), potom sa to pravidelný zvyk, a ľudia sa vždy vykonávajú. Takéto prípady sú vymýšľa nové náboženstvo, ktoré nie je dovolené v Boha. Na rozdiel od modlitby, ktorá je niekedy človek modlí sa k nemu a nie, aby to ako Sunny (prax). "[Citácia z Wal Ad'iyah Fiqhul Adzkar, 2/49, o Sheikh Abdur Razaq Al Badr bin Abdul Muhshin].
b. Vynásobte čítanie shalawat v každom čase a mieste, predovšetkým v deň sobotu, alebo v čase tzv názov alaihi proroka Mohameda sallallaahu To wa salámou a na ďalších miestach uvedených v Sahih ahaadeeth.
Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:
من صلى علي واحدة صلى الله عليه عشرا
Ten, kto požiadal o požehnanie mi raz, že Alah bershalawat desaťkrát. [Moslim, nie. 408, od Abu Hurayrah].
c. Nešpecifikuje množstvo, čas, miesto, alebo spôsob, ktorý je určený podľa Shari'ah. Ako je určenie doby pred beradzan, keď sedel medzi dvoma khathib piatkové kázanie a ďalšie.
d Hotovo samostatne, nie v kongregáciu. Vzhľadom k tomu, čítanie shalawat obsahuje modlitby a zahŕňa uctievanie, tak to by sa malo riadiť Sunna alaihi proroka sallallaahu To wa salámou. A pre všetky vieme, že to nie je argument, že dôvodom bershalawat s zboru. Vzhľadom k tomu, ak je vykonané v kongregáciu, bude čítať nahlas, a je v rozpore s Božou prikázal dhikr Adab tým, že pomaly.
e Hlasovaním Sirr (pomalé), nie je ťažké. Vzhľadom k tomu, čítanie shalawat vrátane dhikr. Kým v dhikr Adab, tj hlboký hlas, pokiaľ sa nepreukáže, že prehliadka (musí byť) vyslovuje nahlas. Alah povedal,
واذكر ربك في نفسك تضرعا وخفية ودون الجهر من القول بالغدو والأصال ولاتكن من الغافلين
A dzikirlah (spomeňte si, zavolajte na názov), Pán tvoj vo vašich srdciach pokoriť sami a strach, a nie jeho hlas, ráno a večer, a nezahŕňajú ľudí, ktorí sú z nedbanlivosti. [Al A'raf: 205].
Ibn Katheer, môže mať zľutovanie Alah hovorí: "To je dôvod, prečo Alah povedal: ودون الجهر من القول (a nie jeho hlas), takže sa dhikr neuprednostňuje s hlasným výkrikom príliš veľa. "[Tafseer Ibn Katheer].
Al Qurtubi rahimahullah povedal: "To ukazuje, že pozdvihli svoje hlasy v dhikr (je) zakázané." [Tafsír Al Qurtubi, 7/355].
Muhammad Ahmad lawh povedal: "Medzi vlastnosťami pobožnosťou a požehnanie na disyari'atkan, čo nie je ťažké, nerušiť ostatných, alebo o tom, že (esencia) je určené pre osoby s dzikirnya dhikr (miesto) preč, aby vyžadoval príchod zvýšil hlas. "[Taqdisul typické popol-Fi Fikrish SHUF, 1/276, Muhammad Ahmad lawh].
Abu Musa al-Ash'ari povedal.
لما غزا رسول الله صلى الله عليه وسلم خيبر أو قال لما توجه رسول الله صلى الله عليه وسلم أشرف الناس على واد فرفعوا أصواتهم بالتكبير الله أكبر الله أكبر لا إله إلا الله فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم اربعوا على أنفسكم إنكم لا تدعون أصم ولا غائبا إنكم تدعون سميعا قريبا وهو معكم وأنا خلف دابة رسول الله صلى الله عليه وسلم فسمعني وأنا أقول لا حول ولا قوة إلا بالله فقال لي يا عبدالله بن قيس قلت لبيك يا رسول الله قال ألا أدلك على كلمة من كنز من كنوز الجنة قلت بلى يا رسول الله فداك أبي وأمي قال لا حول ولا قوة إلا بالله
Keď Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou boj alebo Khaibar, ľudia do údolia, a zvýšil hlas so slovami: Takbir Allah Akbar, Allah Akbar, Alah La ilaha illa. Potom proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal: "Pelanlah, vlastne nie ste volania do hluchý a že neexistuje. Iste budete volať (Alah) počujúce a zariadenia typu všetko-U, a on je s vami (s jeho znalosťami, ucha, ostražitý a dohľad, pero.). "A ja (Abu Musa) v zvieratách za alaihi proroka sallallaahu To wa salámou. Počul, ako mi hovorí: Laa Laa quwwata Haul wa illa billah. Potom mi povedal: "O 'Abdullah bin Qais (Abu Musa)." Povedal som, "ja sa na vaše predvolanie, o počúvanie Alláhův." On povedal: "Mám ukázať, do jednej vety, ktorá je milenkou neba úspor ? "odpovedal som," Iste, o počúvanie Alláhův Môj otec a matka ako výkupné "On povedal:" Laa Laa wa Haul quwwata billah illa "[Bukhara, nie 4205;. moslim, č 2704.]. týždeň.
3. Shalawat nedá čítať, zatiaľ čo spolu s tamburína (hudobný nástroj), pretože obsahuje inovácie. Táto akcia je podobný zvyk mnohých ľudí SHUF. Čítajú qasidah-qasida alebo sya'ir sya'ir-senom a postráda punč palice, tamburíny, a podobne. Majú zvolal "alebo taghbiir.
Ďalej sú medzi slovami Ahlus učencov Sunna, kto to popierajú.
Imám aš-Shafi'i povedal: "V Iraku, nechal som niečo ako taghbiir. [2] (IE) nových prípadov diadém vynašiel Zanadiqah ods zindiq ľudí; deviantné), ktoré bránia ľuďom z koránu "[3].
Imám Ahmad bol požiadaný o taghbiir, odpovedal: "kacírstvo". [Al Khallal histórie. Citoval z knihy Tahrim nástroje Ath-Tharb v. 163].
Thurthusi Imám Ath, prominentnej učenci mesta Qurthubah Malikiyah (D. 520 H), bol požiadaný o skupine ľudí (tj tých, SHUF) niekde ktorí čítajú Korán, potom jeden z nich spievala sya'ir, potom sa tancujú a kymácející. Dopadom na tamburína a hranie na flautu. Je prípustné, aby zúčastniť, alebo nie? (Na otázku, z nich), odpovedal: "spôsob, akým ľudia SHUF je pominuteľnosť a zavádzajúce. Islam je len kniha Alaha a Sunna Jeho Posl. Tanec a predstierať, že k preukazovanie lásky (k bohu), potom prvý vyhne boli kamaráti Samira (v čase Mojžiša). To je, keď socha z Samir teľa mohol hovoriť s nimi, a potom prídu k tancu okolo a predstierať, že k preukazovanie lásky (k Bohu). Tanec je náboženstvo neveriacich a ctiteľom teľaťa. Panel Posol Alláha alaihi To wa salámou a jeho spoločníkmi veľký pokoj, ako by boli zhabané cez hlavy vtákov. Tak by vládnuca a zakázať ich zástupcov navštevuje mešity a ďalšie (pre spev a tanec a Pen). A pre niekoho, kto verí v Boha av deň súdny, nie je dovolené navštevovať ich. Nie je dovolené, aby im pomohla urobiť špinavosti. Tak táto cesta ods imám) Malik, popole SHAFI'I, Abu Hanif, Ahmad a ďalší z radov kňazov moslimov. "[Citácia z knihy Tahrim nástroje Ath-Tharb v. 168-169]
Imám Al-Hafiz Ibn Ash Shalaah, autor slávneho kňaza Muqaddimah To Ulumil Hadith (d. 643 H.) Bol požiadaný o ľuďoch, ktorí preukázateľne spievať s tamburíny a flauty, k tancu a potlesku. A považujem to za zákonné a qurbah prípade ods prípad je bližšie k Bohu), a to aj (ako on hovorí) konečný uctievania. Potom povedal: Oni klamal v mene Alaha Ta'ala. S týmto názorom, majú spolu mystické ľudí, ktorí nedodržujú. Oni tiež menyelisihi idžmá ". Kto menyelisihi idžmá ", (on) vystavený hrozbe Božieho slova:
ومن يشاقق الرسول من بعد ماتبين له الهدى ويتبع غير سبيل المؤمنين نوله ماتولى ونصله جهنم وسآءت مصيرا
A tí, ktorí sa stavajú proti posla potom, čo zjavné pravdy k nemu. a nasledovať cestu, ktorá nie je spôsob, ako veriaci, necháme ho voľne k omylu, ktorý zvládol to a dáme ho do Jahannam a Jahannam je najhoršie miesto znova. [Nisa: 115] [4]
Šejk al-Islam Ibn Taymiyyah môže Alah mať zľutovanie povedať, "a bol známy pre istý od náboženstvo islamu, proroka sallallaahu To alaihi wa salámou nie mensyari'atkan na spravodlivých ľudí a náboženských učencov jeho vlastných ľudí, aby si servítky a započúvajte sa do veršov, ktoré spieval s behúňa pat ruky, alebo hit s drevom ods palice), alebo tamburína. Ako on nepočítal, kto nie za ním, alebo nie nasledovať to, čo je v knihe a Al Hikmah ods Sunna). On nedovolil, a to buď vo vnútorné veci, vec sa narodil, pre laika, alebo na konkrétnu osobu. "[5]
Tak naše vysvetlenie, môžete odstrániť zmätok. Alhamdulillah Rabbil To alamin, washalatu wassalaamu 'Ala Muhammada wa' ala wa ahlihi shahbihi ajma'in.
[Skopírované z časopisu vydania As-Sunny Nadácia vydával 12/Tahun VII/1420H/1999M Lajnah Istiqomah Surakarta, JL. Solo - Purwodadi Km. 8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 08121533647, 08157579296]

Zdvíhacie ruky v modlitbe práva
Podľa Šejch Dr Abdur Razzaq bin Abdul Al Muhsin Abbado

Zdvihol obe ruky v prosbe k Bohu Subhanahu wa Ta'ala, vrátane majestátne správania. Tak tam sú v mnohých Sahih hadíth od alaihi proroka sallallaahu To wa salámou. Niektorí učenci zaradiť ich do zmysle Hadith mutawatir.
V Sharh Taqrib Tadribur Rawimu imáma Nawawi, ako bolo uvedené mutawatir Hadísa, ktoré majú zmysel, imám Suyuti rahimahullah povedal: "Bolo vyrozprávané z He sallallaahu To alaihi wa salámou o Hadith obsahuje sto a prosbu s rukami zdvihnutými. Zbieram je v jednej časti Koránu sám, ale s iným problémom. Naozaj, v každom čísle, Hadith žiadny mutawatir. Avšak, ak zhromaždené, to stane sa mutawatir ". (2/180).
V jeho Sahih, Imám Bukhara rahimahullah aby kapitola o zvyšovaní ruky v modlitbe. Priniesol niektoré Hadith, že Abu Musa al-Ash'ari z, povedal:
دعا النبي صلى الله عليه وسلم ثم رفع يديه ورأيت بياض إبطيه
Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou modlil, potom zdvihol ruky, takže som videl dva biele podpazuší. [1].
Hadíth o Umar ibn, on povedal:
رفع النبي صلى الله عليه وسلم يديه وقال اللهم إني أبرأ إليك مما صنع خالد
Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou zdvihla ruky a modlil sa: "Ach, Bože. Som nevinný, čo sa stalo tebe Chálid (Ibn Walid). "[2]
Hadíth o Anas bin Malik a proroka:
عن النبي صلى الله عليه وسلم رفع يديه حتى رأيت بياض إبطيه
To, že on sallallaahu alaihi wa salámou zdvihla ruky, takže som videl dva biele paže. [3]. .
V Sharh Bukhara ods Fatthul Bari), Al Hafiz Ibn Hajar rahimahullah navrhol, že poskytujú rovnakú Hadith Hadísa je veľa. Potom sa hovorí, že v časti, ako Hadith Abu Huraira Alaha Anhui:
قدم الطفيل بن عمرو الدوسي النبي صلى الله عليه وسلم فقال يارسول الله إن دوسا عصت فادع الله عليها فاستقبل القبلة ورفع يديه فقال اللهم اهد دوسا
Thufail bin 'Amr Ad Dausi prišla k prorokovi sallallaahu To alaihi wa salámou povedal: "Ó, Posol Alláha. Daus má skutočne povstalecké kmene. Berdo'alah Alah nadávať im, "potom stojí pred Qiblah a zdvihol ruky," Ó, Bože. Dávať pokyny na Daus kmeňa. "(Hadith Imám Bukhara bola vydaná v knižnej Adabul simplex, a tiež obsiahnuté v Shahihain bez výrazu" ruky ". [4].
Hadith Jabiru bin Abdillah, tej Thuafil bin 'Amr, presťahoval sa potom povedal muž, ktorý emigroval so svojou zmienkou o proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal: "Ó, Bože. Vzhľadom k tomu, akt jeho rukách, a tak mu odpustiť, "povedal a zdvihol ruky. Al Hafiz povedal: "Sanadnya platnosť." Vydal aj moslimami [5].
Hadíth o "Aa'ishah anhuma Alaha, videl proroka sallallaahu To alaihi wa salámou modlil sa, zdvihol ruky:" Ó, Bože. Som len človek ... ". [6] Al Hafiz povedal:" Sanadnya platnosť. "
Okrem toho, Al Hafiz povedal: "Medzi Sahih ahaadeeth v tejto otázke, ktorá je vydané Hadith Al Buchar v knihe już Rof'ul Yadain:" Videl som na proroka sallallaahu To alaihi wa salámou zdvihol ruky modliť Uthman "[7 ]. Tiež vydal Abdurrahman ibn moslima z hadíth o Samurah v príbehu zatmenie ". I (Rahman) prišiel alaihi proroka sallallaahu To wa salámou, zatiaľ čo sa modlil, keď zdvihol ruky" [8]
Hadíth o "Aa'ishah anhuma Alaha v príbehu o zatmenie, proroka sallallaahu To alaihi wa salámou zdvihol ruky. [9] z 'Aa'ishah tiež, keď Alláhův posol modliť sa za priateľmi, ktorí boli pochovaní v Baqi," povedal sallallaahu To alaihi wa salámou zdvihol ruky tri čas. "[10]
Z hadíth Abu Hurairah, že dĺžka udalostí uvedených Fath Mekky, "zdvihol ruky a začal sa modliť." [11]
Hadith Ibn Abu Humaid príbeh Lubtiyyah, "povedal sallallaahu To alaihi wa salámou potom zdvihol ruky, kým som videl bielu ruku, hovorí:" Ach, Bože. Už som sa nevydal (pojednanie Mu). "" [12]
Abdullah bin Amr Hadísa: "Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou povedal, výroky proroka Ibrahim a proroka Ježiša, potom zdvihol ruky, (zatiaľ čo) povedal:" Ach, Bože. Mojím ľudom. '"[13]
V hadíth o Umar Anhui, spomenul, že "proroka sallallaahu To alaihi wa salámou ak bude sa zjavenie k nemu počuť z blízkosti tváre, ako hučanie včiel. Jeden deň zjavenia zostúpil na neho, potom pocit, hmotnosť je preč prijímať zjavenia od neho, potom (on) s výhľadom na Qiblah a modlil sa. " [14]
Usáma Hadísa, povedal: "Ja jazdím proroka sallallaahu To alaihi wa salámou v Arafata, potom (on) modlil` s rukami. Posunula tak, že ťavy mimo jeho vodítku, potom vzal opraty jednou rukou, zatiaľ čo druhou rukou ešte zvýšil "[15].
Qois bin Sa'd je Hadísa, povedal: "Tak proroka sallallaahu To alaihi wa sllam zdvihol ruky a modlil sa:" Ó, Bože. Nalejte požehnanie a milosrdenstvo do rodiny bin Sa'd Ubadah ". [16]"
"A Hadith na túto tému veľmi veľa," povedal Al Hafiz Ibn Hajar. (Fathul Bari, 11/142). Al Hafiz bol študovaný do hĺbky Hadísa, ktoré obsahujú `so zdvihnutou rukou. Medzi Sahih hadíth v tejto otázke je Salman Al Faris Hadísa, Prorok povedal:
إن ربكم حيي كريم يستحيي من عبده إذا رفع يديه إليه أن يردها صفرا
"Naozaj si Najvyššia Robb plachý a úžasný, bol v rozpakoch, jeho sluhu zdvihne ruku na jej zamestnancov, keď sa vrátil do prázdnej (nie je udelená)". [17]
Tieto Hadísa a ich význam, čo naznačuje, že zdvihli ruky, keď sa modlia, modlia k Alahovi, vrátane správania sú veľmi vysoké. Patrí medzi ne príčiny udelenie modlitby. Sunna Proroka tiež ukazuje, že zdvihli ruky v modlitbe mať tri spôsob, ako v súvislosti s obsahom modlitby. Po prvé, keď modlitba je požiadavka, že naozaj je potrebné, má svoj vlastný spôsob, ako sa modlí. Po druhé, keď modlitba bola žiadosť, potom je zvláštny spôsob. Po tretie, pokiaľ modlitba je žiadosť o odpustenie, pentauhidan a chvály, ale tiež prijala svoj vlastný spôsob, ako dobre.
Tretí spôsob zdvíhanie rúk je popísaný v hadíth Ibn Abbása v marfy "a mauquf, a to:" Ak petícia, potom zdvihnite ruky rovnobežne s ramenom alebo podobné na to. Ak je žiadosť o odpustenie, mal berisyarat s ukazovákom sám. Ak forma naliehavé výzvy, zdvihnite ruky. " Na druhej editory (zmienil sa o): "Ak pentauhidan, potom hendakanya berisyarat sa ukazováka. Ak je forma modlitby (požiadavka) a zdvihol ruku tak vysoko ako rameno. A pokiaľ forme naliehavé výzvy, by mala zvýšiť ruky hore ". Rozprával Abu Dawud v jeho Sunan a Ath Thabrani v knihe Do `, a okrem dvoch. [18]
S ohľadom na túto Hadith, šejk Abdullah Abu Bakr bin Zaid povedal: Došlo k niektorej z akcií proroka Hadith vysvetľuje postavenie každého z týchto troch spôsobov, ako sa modlí. Spôsob, akým to nie je odchýlka tanawu modlitba "(rôzne spôsoby, z ktorých každá môže byť dané tým, že to nie je v rozpore, pero). Penjelasaannya takto.
Po prvé: Rozhodnutie generál. Menoval modlitebné požiadavky, a tiež volal modlitba. A to zdvihnutím oboch rúk ramien alebo úroveň s ňou. Obe ruky zaťaté. Vnútro dlane natiahnuté smerom k oblohe a chrbtom ruky smerom k zemi. Ak si prajete, môže tiež odhaľuje obe ruky na tvár, zatiaľ čo zadná časť ruky smeruje k Qiblah. To je obyčajný spôsob, ako zvýšiť svoje ruky, keď sa modlí, je absolútna, a to ako v modlitbe Qunut, witr, spýtajte sa na dážď alebo na šiestich miestach, kedy hadždž, ktorá je v Arafata, by mala spoločnosť `ar Haram, potom čo hodíte Jumrah Sughra a Wustha, keď na kopci Shofa a Marwah, au iných časov.
Po druhé: Rozhodnutie o rozklade o milosť. Volal tiež urobiť `úprimný, to je tým, že zvýši svoj pravý ukazovák. Táto metóda je obzvlášť keď dhikr, modlitebné kázanie u rečníckeho pultu, keď tasyahud v modlitbe, keď dhikr, chváliť la ilaha illa Alaha a čítať modlitby.
Po tretie: Rozhodnutie Ibtihal. To je ponižujúce pre Boha a odvolanie veľmi. Tiež sa nazýva rahb modlitba (petícia). Môžete to urobiť tým, že zvýši obe ruky k nebu, až uvidíte ruku. Na snímke v hornej časti paže viditeľné ako zdvihol obe ruky do vzduchu. Táto metóda je presnejšia ako obojsmerný vopred. Táto metóda tiež dikhususukan pri ťažkej situácii, návrh je, napríklad-keď sucho, kalamita, obsadené nepriateľom a ďalších ťažkých situáciách. [19]
Ako zvýšiť HAND Je uvedené v hadíth o Anas bin Malik povedal:
كان النبي صلى الله عليه وسلم لا يرفع يديه في شيء من دعائه إلا في الاستسقاء
Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou nikdy modliť s rukami zdvihol, s výnimkou isitisqa `(požiadať o daždi). [20]
Na základe tejto Hadith, niektorí učenci tvrdia, že zdvihli ruky, keď sa modlí, nie je disyari `atkan, s výnimkou len v modlitbe istisqa", modlitba disyari'atkan inak zdvihnúť ruku. Ale tento Hadísa je v rozpore s mnohými Hadith, ktoré ukazujú, disyari `atkannya zdvihli ruky okrem isitisqa". Preto Šejk al-Islam povedal: "Pravda je úplne zdvihli ruky. Táto metóda bola uvedená v mutawatir v Sahih hadíth, ako napríklad: Ad Thufail Dausi prišla k prorokovi a povedal: "Ó, pošle Alláhův. Naozaj Daus bol nerešpektujúce kmene, laknatlah je. "Tak on sa stretáva s Qiblah a zdvihol ruky," Ach, Bože. Dávať pokyny na Daus kmeňa, a priviesť ich ku mne. '"[21]
Nahraná za Sahih, keď Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou modliť Abu `s Amir, zdvihol ruky [22] je uvedené v hadíth dňa. Ajša:" Keď sa modlili za priateľom, ktorý bol pochovaný v Baqi `, zdvihol ruky trikrát ". [Rozprával Moslim] [23].
V Hadísa hovorí, zdvihol ruky a modlil sa: "Môj Ummah, ľud môj," na konci tejto Hadith: "Alah povedal (že), budem ťa rád svojich ľudí a nebudeme ťa mať" [24].
V bitke pri Badre, keď videl polyteisty, on Shallallahi To alaihi wa salámou zdvihla ruky a začal prosiť Pána svojho. Bol neustále prosí, do tej miery, že jej šatku padajúce z ramien [25].
V Hadith rozprávaný Qois bin Sa'd: Potom sallallaahu To alaihi wa salámou zdvihla ruky, potom sa modliť,
اللهم اجعل صلاتك ورحمتك على آل سعد بن عبادة
Ach, Bože. Daj milosť a milosrdenstvo do rodiny bin Sa'd Ubadah. [26]
Pri posielaní vojakov, a Ali sa zúčastnil, sa modlil: "Ó, Bože. Nevypínajte ma videl som Ali. "[27] V Qunut Hadith, on tiež zdvihol ruky [28].
Šejk al-Islam potom povedal Anas Hadísa vopred, že Prorok nemodlil s rukami v modlitbe pozdvihuje ako v istisqa, potom povedal:
Pengkompromian medzi Anas Hadith s mnohými Hadith (má) vyjadrené niektorými učenci, že Anas povedal, zdvihnite ruky nad hlavu vysoké, aby sa rameno sallallaahu To alaihi wa salámou Vyzerá a telo sa ohýbal. Týmto spôsobom, že Ibn Abbása hovorí Ibtihal ods aplikácie, ktorá je). Ibn Abbas popisovať, ako túto modlitbu do troch druhov. Po prvé, gesto s ukazovákom, rovnako ako proroka sallallaahu To alaihi wa salámou, keď kazateľ za kazateľnicou. Po druhé, modlitba návrhu. Zvýšením obe ruky paralelne k ramenám. Takže je obsiahnutý v mnohých Hadith. Po tretie, Ibtihal. A to, ako prezradil Anas. Preto Anas povedal: "Zdvihol ruky k podpazuší vzhľad." [29] Ako táto modlitba zvyšovaním obe ruky vysoko, odhaľuje vnútorné dlane a krajín, ktoré vedú k tvári, zatiaľ čo chrbát ruky vedie k nebu. Tento výklad je potvrdený Hadith rozprávaný Abu Dawud v knihe Marasilnya od hadíth Abu Ayub Sulaiman ibn Musa Ad Dimasqi rahimahullah, povedal: "Nie, zaznamenaný od alaihi proroka sallallaahu To wa salámou, keď zdvihol obe ruky, s výnimkou troch situáciách. (Je to), keď sa spýta na dážď (istisqa "), požiadajte o pomoc, popoludní na Arafata. Okrem toho (z doby) bol, občas zdvihol ruku, niekedy nie "[30]. Pravdepodobne odvolával sa na Anas je, keď berkhutbah v piatok, ako je uvedené v moslimskej a inak: "Nechcel zdvihne ruku, s výnimkou ukazováka" [31]. V tomto čísle našli dva názory v madhhab imáma Ahmada. Po prvé, Sunna. Toto stanovisko Aqil Ibn '. Po druhé, nie je Sunna, a to aj makruh. Tento názor je správny. [32] Tieto informácie Šejk al-Islam Ibn Taymiyyah môže mať Alah zľutovanie.
Al Hafiz Ibn Hajar vysvetľuje rahimahullah, porovnávanie medzi Anas Hadith v iných Hadith, ktoré definujú zdvihnuté ruky jeho významu. To bol odmietnutý, je zvláštny spôsob zdvihnutím ruky, namiesto zdvihnutia ruky sám. Vzhľadom k tomu, zdvihli ruky, keď istisqa modlitba, modlitba sa líšia v iných oblastiach, ako sú paralelné tváre rukami vysoko zdvihnutý. A keď sa modlitebné žiadostí (druhé, pero.), Tj. (O) ruka je zvýšená rameno linku. Komproni nie je na rozdiel od Hadith, že zdvihol ruku, takže to vyzerá, biele podpazuší. Ale mohla byť ohrozená, že neviditeľnosť bielych podpazuší, keď `istisqa urobiť to znamená, keď dvíhali ruky, keď istisqa vyššia ako zdvihli ruky, keď sa modlí na v iných krajinách. Je to preto, že keď istisqa, dlane vedie k zemi, a keď je vystavený k nebu sa modlí. Al Mundziri povedal: "Predpokladajme, že kompromis je možný, ale zdvihli ruky k modlitbe je rajih (silný)". I (Ibn Hajar), povedal: "Hlavne Hadísa, ktorý zistiť existenciu zdvihol ruky sú veľmi". [Fathul Bari, 11/142]
Z popisu na tvári, je zrejmé, že zvyšovanie ruky v modlitbe disyari `s atkan, a to ako v istisqa, alebo inak. Dokonca zdvihol ruky, vrátane príčin poskytované modlitby, ako v Hadith: "Hľa, Pán tvoj je všetko plachý a Majestic. Hanbil so svojím sluhom, keď sluha zdvihol ruku pre neho, on sa vrátil, že je prázdna (nie je udelená).
Je to jednoducho zdvihli ruky, keď istisqa bola vyššia, pretože v ťažkých situáciách a žiadosť, aby ich. Ruky zdvihnutý v modlitbe, v iných len tak vysoko, ako ramená alebo s úrovňou, ako prax Hadith, ktoré boli uvedené na začiatku.
Je uvedené v hadíth o Anas bin Malik iného: "To urobil Prorok istisqa modlitbu a riadi chrbát ruky k nebu" [33]. V tejto Hadith je znamením rukami zdvihnutými do vzduchu, keď horším časom a kedy istisqa. Preto Šejk al-Islam povedal: "To preto, ručné vysoká, potom vnútri dlane vedie k zemi miesto na účel, pretože tam je história, ktorá informuje, že zdvihol obe ruky rovnobežne s tvárou".
Shaykh Ibn Utsamin rahimahullah povedal: `zdvihu modlil ruku v troch druhoch.
Po prvé: Ak je problém, aby zvýšili svoje ruky, potom zdvihol ruku Sunny, ako je (aj) modlitby istisqa, na modlitbu Safa a Marwah v Arafata.
Po druhé: Existujú argumenty, ale neukazuje () zdvihne ruku, (nie je disyari'atkan zdvihol ruku, pero), ako sú modlitby v modlitbe, tasyahud koniec.
Po tretie: Neexistuje žiadny argument, ktorý vysvetľuje, zdvihol ruku, alebo nie zdvihne ruku, a potom doma, by mala zvýšiť svoje ruky: o (spôsoby), ktorý zahŕňa Adab modlitby [34].
Okrem toho, dvíhali ruky, keď sa modlí obsahujú ketundukkan postoj, bude pokorí a odovzdanie, pokoj a vzhľad postoje potrebujú a vyžadujú Pán Všemohúci výsosť. To všetko je modlitba za samozrejmosť.
Ako Safarini rahimahullah povedal: učenci hovoria, disyari'atkannya zdvihli ruky, keď sa modlí, je jednoducho pridať ketundukkan postoj. Tak terkumpullah na ľuďoch pod časovým atmosféru uctievania. Navyše, často otrok nemá žiadnu moc prebudiť ho z nedbanlivosti, zatiaľ čo on má moc pohybovať ruky a ústa. (Tak to zdvihol ruku), prostriedky na súbor `pečene kekhusyu. Ulama povedal údu spôsobiť vnútorné šťastie. Táto podmienka sa zdvihol ukazovák, keď tasyahud v modlitbe. Zbiera srdce, jeho slovné a telesné pohyby preložiť mensucikannya. [35]
CHYBY v príručnej LIFT modliť Záväzné pre každého moslima poznať pokyny nadšený Proroka, postupujte podľa pokynov, odišiel manhajnya a nové spôsoby, ktoré ľudia robia v zdvihnutím ruky a ručné pohyby pri modlitbe, čo znamená, že nepatrí ku generácii, najlepšie a najdokonalejšie ľudské bytosti urobiť "a poslušnosť k Alahovi a jeho poslovi. Pochádza z Prorokova autentickej, že sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:
إذا سألتم الله فاسألوه ببطون أكفكم ولا تسألوه بظهورها
Spýtate Ak Boha, opýtajte sa vaše dlane čeliť vnútri neho, nevystavujte chrbát ruky. [36]
Je záväzné pre každého moslima, aby venovali pozornosť na hadiths Proroka sú platné a záväzok k nej. Preto, pokyny, sallallaahu To alaihi wa salámou je najlepší sprievodca. Vyhnite sa nadmernému zvyšovaniu ich postoj v ruke, keď sa modlí. Salaf je zabrániť uvedenie cesty modlitba nie je na mieste, ako je zdvíhanie obe ruky pri kázni v piatok, ale nie je to modlitba istisqa. Zdvihol obe ruky v modlitbe disyari'atkan kedykoľvek inokedy.
Moslimské rozprávaný z 'Umarah bin Ru'aibah, videl Bishr ibn Marwan zdvihol obe ruky, keď na kazateľnici. Potom "Umarah povedal:" Kiež Boh degradujú ruky. Naozaj som nikdy nevidel Messenger nie viac než len zdvihol ruku takto, "a kývol svojim ukazovákom" [37].
Tak ako by sa ľudia, ktorí vytvárajú nové spôsoby, ako zvýšiť svoje ruky, alebo hnutie, ktoré nemá základ? Každý, kto sa pozerá na situáciu ľudí, ktorí sa modlia, bude vidieť, ako mu tie podivné [38].
Medzi podivnosti toho, tam sú niektorí ľudia, ktorí odišli ruku pod pupkom, alebo pupku úrovni, sa ťahal alebo uzavreté. Je zrejmé, že toto je dôkaz nevedomosti a nedostatku pozornosti k tejto problematike. Iní zdvihli ruky natiahnuté. Nábežnej hrany polomeru smerom, ale oboma palcami prejdite na oblohe. To je jasne na Hadith Proroka pokynov menyelisihi vopred: Ak spýtať Boha, opýtajte sa vaše dlane čeliť vnútri neho. Iní, zdvihol ruky a opäť ju do rôznych smerov, alebo presunúť pohyb stojaci v potrubí. Zatiaľ čo ostatné, ak sa modliť alebo sa modlil pred trením jednu ruku na druhý, alebo triasť ruky alebo iné podobné hnutia. Iní zase, a potom jej pobozkal ruku po zrušení, takže nie je pôvod.
Ďalšou chybou, šúchal si ruky po tom, čo sa modlia k jej tvári. Táto vlastnosť sa vyskytuje v niektorých Hadith, jednoducho nie je záväzné. Rahimahullah Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah povedal: "Je ich toľko, hadíth, ktorý informuje, že Prorok zdvihol ruky, keď sa modlí. Avšak, otrel tvár po modlitbe nie je rozprávaný od neho, ale len jeden alebo dva Hadísa, ale nemôže slúžiť ako dôkaz, "[39]. Ďalším novým spôsobom, z bozkávania dva palce, potom dal v dvoch očiach, keď muezzin z Prorokova názvu alebo kedykoľvek inokedy. Táto metóda je obsiahnutá v Hadith, ale márnosť, neoprávnené použitie proroka sallallaahu To alaihi wa salámou, s redakciou "Kto, keď počul volanie k modlitbe povedať" Vitajte, ó moja láska a moje oči klimatizácia, Muhammad bin Abdillah, "potom, pobozkala ho na palec, potom ju v očiach, oči, ktoré navždy nebudú slepí a nie dostať chorý ". Mnoho učencov, ktorí deklarované túto Hadith márnosť, a to platí od alaihi proroka sallallaahu To wa salámou [40].
Vrátane Sufi imaginárnych ľudí, väčšina z nich spoliehajú Hadísa hovorí tento klam sa Khidhir Alaihissallam [41]. Vrátane kacírstva tiež, čo niektorí ľudia lisovaného prsty jeho pravej ruky, potom sa presunie na jeho pravé oko a ľavej ruky na ľavé oko, sprevádzaný hodnôt (Al Korán, pero) alebo modlitba.
Ďalším spôsobom, ktorý nie je autentická, niektorí ľudia modlia položiť ruky na hlavu po pozdrave. Ich podpora je Hadísa z Anas povedal: "Je to prorok, potom, čo si otrel čelo modliť s jeho pravou rukou, a modliť sa:
بسم الله الذى لا إله إلا هو الرحمن الرحيم اللهم أذهب عني الغم والحزن
V mene Boha právo byť uctievaný žiadny boh okrem on, Súcitný a súcitný. Áno, Boh. Eliminovať úzkosť a smútok. " [Oznámené v knihe Al Ausath Thabrani a Al bazzar, ale nezodpovedá] [42].
Chyby v modlitbe, niektorí ľudia, ktorí sa modlia v čase, napovedajúce oboch ukazovákov, keď tasyahud týždeň Rozprávaný v hadíth:
أن النبي مر على إنسان يدعو وهو يشسر بأصبعيه السبابتين فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم أحد أحد
Prorok modlil sa nad niekým, on berisyarat s oboma ukazovák, potom proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal: "Len jeden, jedna!" [Tirmidhi rozprával] [43].
Ďalšie nezrovnalosti, niektorí ľudia zdvihli ruky modliť v určitých obdobiach bez argument založený na syar'i, ako je zvyšovanie ruky po iqomat k modlitbe, (čo robia) pred alebo po pozdrave takbiratul ihram z povinného modlitbe spoločne alebo oddelene.
Sheikh Abdul Aziz Samahatusy bin Abdullah bin Baz rahimahulah povedal: "Pokiaľ viem, Hadísa, ktoré uvádzajú proroka sallallaahu To alaihi wa salámou modlí s rukami zdvihnutými po povinných modlitbách, nie je záväzné, nie je pravdivé z Prorokových spoločníkov rovnako. Čo sa týka, že veľa ľudí je to blud, žiadny základ, "[44]. Ďalšia chyba, ktorá zdvihli ruky v modlitbe po vysileniu výpočty, pri pohľade na Mesiac a na druhú dobu.
Záverom možno konštatovať, že časy, kedy proroka sallallaahu To alaihi wa salámou bol ešte živý, ale sallallaahu To alaihi wa salámou nevzniesol svoje ruky v modlitbe, je-li, nie je dovolené, aby zdvihli ruky. Preto sa akcie on sallallaahu To alaihi wa salámou je Sunny, prax odpustenie je Sunna (vľavo). On sallallaahu To alaihi wa salámou je dobrým vzorom v praxi, že by prišiel a minulosť. Povinné založiť svoju prax s tým, čo Prorok priniesol, a odišiel, že on sallallaahu To alaihi wa salámou vľavo.
(Citácia z Wal iyyah Fiqhul Adzkar `s AD, Šajch Dr Abdur Razzaq bin Abdul Al-Muhsin Abbadom a 2/172-197 a Abu al-Nu` s cieľ Atsari)
[Skopírované z časopisu vydania As-Sunny Nadácia vydával 06/Tahun VIII/1425H/2004M Lajnah Istiqomah Surakarta, JL. Solo - Purwodadi Km. 8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 08121533647, 08157579296]

Nesmie prekročiť limity v modlitbe

ادعوا ربكم تضرعا وخفية إنه لا يحب المعتدين
VYSVETLENIE ODS [1]
Príkazy sa modliť Moslimský Alah potreby za všetkých okolností. Nevoľníctva k Alláhovi Subhanahu wa Ta'ala absolútne nutné urobiť. Modliť sa je jedným zo spôsobov, ktorý môže byť dokázať, že je potrebné pre zamestnanca, k Bohu. A ako dôkaz o jej predloženie k Pánovi, "Alamin ods Esencia Majstra Najvyššieho vesmíru).
Napriek vyššie uvedené verše, Alah wa Subhanahu Ta'ala prikázal svojim sluhom, aby sa modlili k nemu a sa mu pokloniť. [2] Vzhľadom k modlitbe, vrátane modlitby, potom to musí byť s úprimnosťou.
O ادعوا ربكم, Imám Ibn Jarir Tabara rahimahullah vysvetľuje: "Ach, ľudia, sa modlíte k Bohu sám. Jeho modlitba očistiť. Žiadne vyzýva boh-uctievať namiesto neho, a modly ". [3]
Alah wa Subhanahu Ta'ala hovorí:
هو الحي لا إله إلا هو فادعوه مخلصين له الدين
On je večný život, nie je Ilah (právo byť uctievaný), ale ho, potom sa k nemu modliť, aby očistil uctievať. [Ghâfir/40: 65].
Viac výslovne zakázať iné ako sa modliť k Alahovi Subhanahu wa Ta'ala, zobrazia sa aj slovo Alah wa Subhanahu Ta'ala:
له دعوة الحق والذين يدعون من دونه لا يستجيبون لهم بشيء
Len pre Alaha (sama) je modlitba v pravde. A modly, ktoré využijú okrem Alaha nemôže dovoliť, aby na ne nič .... [Ar-Ra'd / 13:14]
Modlite sa Adab, tichým hlasom a pomaly Vyššie verš tiež vyučuje ako cesta pre moslimov modliť k Alahovi Subhanahu wa Ta'ala, takže dilantunkannya modlitba bola udelená. [4] Čo je to s jeho návyky hlasové sebagimana, ktoré vidíme v dnešnej spoločnosti?
Nebolo to hlasné. Ale Boh Subhanahu wa Ta'ala ukázať vám, ako sa modliť, má zahŕňať dve vlastnosti, ktoré sprevádzajú poradí modliť sa k Nemu. Dva objekty, to je tadharru "a khufyah.
Tadharru zmysel ", tj prvok pokory", tadzallul (self-poníženie a poníženie) a istikânah (predloženie sám). [5] Význam khufyah, je zvuk v modlitbe, pomaly a jemne, nie stvrdnúť alebo kričať. Modlitba sa vykonáva tichým hlasom a úprimným srdcom pre Alaha Subhanahu wa Ta'ala.
Cieľom modlitby je pomaly a ticho, aby ten, kto sa modlí opustený a pozostalých po Riya ", a tak bol hovorenie imáma al-Qurtubi rahimahullah. Podobne, Prorok Zakariyya bol chválený, pretože modlitby týmto spôsobom, pomaly, potichu a jemne. Alah wa Subhanahu Ta'ala hovorí:
ذكر رحمت ربك عبده زكريا إذ نادى ربه نداء خفيا
(To je) opis svojej milosti suseda Rabbi Jeho sluha Zakariyya. To je, keď sa modlil k svojmu Pánovi mäkkým hlasom. [Maryam/19 :2-3] [6].
Preto, keď sú ľudia, ktorí sa modlia nahlas, potom proroka sallallaahu To alaihi wa salámou priateľ nabádal, aby tak urobili. Zmienil sa Shahîhain, od kamaráta, ktorý volal Abu Musa al-Ash'ari Alaha To Anhui, povedal: Ľudia zvýšiť hlas, keď sa modlí, aby proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:
أيها الناس اربعوا على أنفسكم إنكم ليس تد عون أصم ولا غائبا إنكم تد عون سميعا قريبا
O ľudí. Upokojte sa. Iste ste sa obrátiť na toho, kto nevie ani neexistujú. Skutočne Essence, že ste volal počuje a Zavrieť. [7]
Modlite sa hlasový príkaz je tiež obsiahnutá v miernom slovo Alaha Subhanahu wa Ta'ala nasledovne:
واذكر ربك في نفسك تضرعا وخيفة ودون الجهر من القول بالغدو والآصال ولا تكن من الغافلين
A to ty (meno) Rabbmu vo svojom srdci pokorí a strach, a nie jeho hlas, ráno a večer, a nezahŕňajú ľudí, ktorí sú z nedbanlivosti. [Al-A'raf / 7:205]
Al-Hasan al-Basra rahimahullah Tabi'i, povedal: "V minulosti, moslimovia sú veľmi vytrvalí v modlitbe. Nie je počuť žiadny zvuk z nich, ale len medzi tými, s tichým hlasom ich Rabbi ". Budúci, on čítal list Al-A'raf / 7, bod 55 a chvále proroka Zakariyya v odseku 3 písm Maryam/19.
Znížte svoj hlas, a nie mengeraskannya vrátane etiky v modlitbe. Etika odrážajú pozitívne hodnoty. Medzi ne patria: (1) To naznačuje väčšiu vieru, pretože verí, že Alah wa Subhanahu Ta'ala počul hlboký hlas, (2) To je viac civilizovaný a zdvorilý. Ak je Boh Subhanahu wa Ta'ala počuť tichý hlas, potom to nezaslúži byť v Jeho prítomnosti s výnimkou tichým hlasom. (3) Na znamenie postoj pokory "a podradenosti srdce, ktoré je duch modlitby, (4) Prináša úprimnosť. Pretože modlitba veľkým hlasom, aby sa ostatní cítia otrávený a vyvolal svoju pozornosť na zvuky hlasnejšie výbuchy. (5) To pomáha byť v súlade a vždy modliť. Vzhľadom k tomu, pery nebudú nudiť a členovia orgánu nepociťuje únavu. Ako ľudia, ktorí čítajú a nahlas opakovať, bude rýchlejšie pocit únavy. (6) Ako sa modliť tichým hlasom tiež vyplýva, že zamestnanec domnieva, že jeho blízkosť k Alláhu Ta'ala wa Subahnahu. [8]
Nesmie prekročiť limity v modlitbe
إنه لا يحب المعتدين
Na konci tohto verša, Alah wa Subhanahu Ta'ala hovorí, že nemá rád ľudí, ktorí robia i'tidâ ".
Al-i'tidâ ", odvodený od slova al-'udwân. Význam, by mala okolo medziach šaría a pokyny je potrebné dodržiavať. Alebo podľa imáma al-Qurtubi t, tj mujâwazatul-Haddou (přestupníci) wa-hazhar murtakibul (melakukanpelanggaran). [9]
Alah wa Subhanahu Ta'ala hovorí:
تلك حدود الله فلا تعتدوها
Že zákony Božie, potom nie je ničí. [Al-Baqarah / 2:229].
Zákaz sa prekročiť hranicu, v skutočnosti všeobecne, budú zahrnuté všetky akcie vo všetkých aspektoch, a to nielen v osobitnej modlitbu. Avšak vzhľadom k tomu zákaz prišiel po príkaze, aby sa modlil, aby jasne a konkrétne hovoriť o opatreniach za hranicami modlitbe.
Fragment vyššie uvedenom verši znamená, že modlitby, ktoré obsahujú redundantné prvky, a pokiaľ možno prekročiť Alaha Subhanahu wa Ta'ala a Jeho požehnanie. Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou informovala vzniku príznakov, ktoré sú mimo Moslimovia sa modlia k sebe. Kázanie alaihi proroka sallallaahu To wa salámou, tiež varovanie týkajúce sa týchto akcií. Moslimovia tak opatrný a ostražitý, nie padnúť do zakázaných rokovaní. Upozornenie proroka sallallaahu To alaihi wa salámou je súčasťou jeho dokonalosti a starostlivosť sallallaahu To alaihi wa salámou povedal svojim ľuďom, rovnako ako prorockým znamením.
Z Anhui 'Abdulláha bin Mughaffal Alaha, on povedal:
إنه سيكون في هذه الأمة قوم يعتدون في الطهور والدعاء
Vlastne som počula proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal: Zdá sa, že z týchto ľudí bude robiť, aby neprekračoval limity v modlitbe a čistenie. [10]
Preto nie je spásy okrem záväzku návodu n Prorokových modlil k Alahovi Subhanahu wa Ta'ala.
Zhrnutie: Tento článok obsahuje predovšetkým dva dôležité prvky. Po prvé, prvky milovaný Boha, modliť sa k nemu s plnou tadharru "a tichým hlasom. Po druhé, prvky nenávidel a rád Alaha, a varoval nerobiť, a to zákon i'tida "v modlitbe, a tak sú vinníkom. [11]
Príklady I'tida "(Beyond Borders v modlitbe) Stance za hranicami modlitby nie je len jeden druh jediný, ale mnoho nebezpečenstvo a tiež stratifikovaný, v závislosti od typu akcie.
Shaykh To Abdur-Razzaq varoval pred priestupníkov v modlitbe. On povedal: "Ako môže modlitba tých, ktorí prekračujú smermi šaría a nebudú dbať obmedzenia, ktoré boli definované možno očakávať, ktorá má byť poskytnutá. Obsahujúci akt modlitby nie je za Božie prednosť a požehnal mu. (So) ako môže niekto očakávať, že jeho modlitba bola poskytnutá a prijatá Boha? "[12]
Tu sú niektoré príklady i'tida 'v modlitbe. A. Najzávažnejšie typ, modlil sa, aby okrem Alaha. Nie i'tida "väčšie a horšie ako väčšina ľudí, ktorí odosielajú sa modlia, aby okrem Alaha, alebo spojiť niečo s Ním v modlitbe. I'tida chyba 'forma je uvedené Alahom Subhanahu wa Ta'ala v Jeho slovo:
ومن أضل ممن يدعو من دون الله من لا يستجيب له إلى يوم القيامة وهم عن دعائهم غافلون
A kto je viac z cesty ako ten, kto volá boha okrem Alaha, ktorí si nemôžu dovoliť (modlitba) až do dňa súdu a ich zanedbávanie (pozornosť) na svoje modlitby. [Al Ahqâf/46: 5].
2. Spýtajte sa Alah veci, ktoré nie sú povolené, ako je žiadosť o pomoc robiť nič nezákonného a robí neposlušnosť.
3. Spýtajte sa Boha niečo, čo nie je poskytnutá Bohom v protiklade k povahe jeho múdrosti. Alebo požiadať o niečo, čo by malo byť dosiahnuté s príčinami, ale on bol neochotný robiť tak. Napríklad, požiadavky na získanie dieťaťa bez toho, aby sa vzal, čo eliminuje ľudskej prirodzenosti, ktoré vyžadujú jedlo a nápoje, rovnako ako kyslík, zvedavý na okultné, a tak ďalej.
4. Prosil mieru a dôstojnosť, ktorá nie je možné, zatiaľ čo zákony neumožňujú, aby ho dosiahol. Rád, spýtajte sa byť anjel, prorokom a apoštolom. Alebo žiadosť, aby mladí zase po zadaní veku.
5. Modlite sa k Bohu, aby tadharru ".
6. Modlite sa, aby obsahuje prekliatie pre veriacich. Niektorí učenci Salaf vysvetlil význam tých, ktorí prekročia limity v bode vyššie, oni sú tí, ktorí preklínajú veriaci za predpokladu, že nie je dovolené, a zvolal: "Ó Bože, nimi opovrhovať. Ya Alah, laknatlah je ". [13]
7. Modlitba tým, že zvýši svoj hlas, a tak v rozpore s etickým a správania a zdvorilosti.
LEKCIA veršov - Povinnosť modliť sa iba k Bohu, pretože - popis Adab modliť, a bertadharru ". - Adab v modlitbe, odriekať tichým hlasom. - Zákaz robil i'tida "(prekračuje) v modlitbe. - I'tida "môže ovplyvniť osoby modlitbu nebol udelený. - Určenie povahy mahabbah Allahl.
A Alah vie najlepšie.


Kľúč dhikr Dobrota
Podľa Duchovný Abu Khalid Asma Syamhudi

Niet pochýb o tom, každý chce priazeň a preč od ublíženie. Ale nie každý si je vedomý a ochotný vážne túžia dosiahnuť. V skutočnosti Alah wa Subhanahu Ta'ala opísal kľúč k dobru zjavení v jasné a jednoznačné. Kľúč je pri spomienke na dobrotu Božiu (dhikrullah).
Naliehavosti a STAV dhikr Pobožnosti a modlitba je najlepšie zo skutkov, že moslim môže priblížiť svojmu Pánovi. On je kľúčom ku všetkým dobré, že je žiaduce sluhu na svete a na onom svete. Alah kedykoľvek Subhanahu wa Ta'ala dať toto tlačidlo pre zamestnancov, potom Alah chce to otvoriť. A ak Boh je zavádzajúce, potom sa dvere cíti veľa láskavosť od neho, takže jeho zúfalá, zmätené, chaotické myšlienky, depresie, zlá morálka a túžba. Ak bude vedenie modlitby a prosby, a pokračovať v hľadaní útočisko v Boha, potom sa jeho srdce bude v pokoji, ako Alah hovorí:
الذين ءامنوا وتطمئن قلوبهم بذكر الله ألابذكر الله تطمئن القلوب
(Najmä) tých, ktorí veria a ktorých srdce nájsť uspokojenie v spomínanie na Alaha. Pamätajte si, že len spomínanie na Alaha sa srdce nájsť uspokojenie. [Ar Ra'du: 28].
A on bude mať cnosť a faidah veľmi veľa na svete a na onom svete. [1]
Boh povedal, vysvetľovať význam a postavenie pamiatku v mnohých veršoch, vrátane:
إن المسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات والقانتين والقانتات والصادقين والصادقات والصابرين والصابرات والخاشعين والخاشعات والمتصدقين والمتصدقات والصآئمين والصآئمات والحافظين فروجهم والحافظات والذاكرين الله كثيرا والذاكرات أعد الله لهم مغفرة وأجرا عظيما
Iste muži a ženy, ktorí sú moslimovia, muži a ženy, ktorí sú veriaci, muži a ženy, ktorí zostávajú u mužov oddanosť a ženy, ktorí sú ozajstní muži a ženy, ktorí sú lojálni a mužov a ženské pokory 'na mužov a ženy, ktorí dávajú almužnu, a to ako muži a ženy, ktorí rýchlo, muži a ženy, ktorí udržujú česť mužov a žien, ktorí mnohí volajú (názov) Alah, Alah pripravil pre nich odpustenie a veľká odmena. [Al Ahzaab: 35].
A slovo:
يآأيها الذين ءامنوا اذكروا الله ذكرا كثيرا
Vy, ktorí veríte! Berdzikirlah (podľa mena) Boží, na pamäti, že čo najviac. [Al Ahzaab: 41].
فإذا قضيتم مناسككم فاذكروا الله كذكركم ءابآءكم أو أشد ذكرا فمن الناس من يقول ربنآ ءاتنا في الدنيا وماله في الأخرة من خلاق
Po dokončení hajimu uctievanie, potom berdzikirlah (volanie) Alah, sebagimana ste spomenul (chváliť) predkov, alebo (i) berdzikirlah viac než to. Potom sú tu tí, medzi mužmi, ktorí sa modliť: "Áno., Náš Pán Dajte nám dobre na svete", a pre neho Nór vzorka (zábava) v posmrtnom živote. [Al Baqarah: 200].
Rovnako tak v mnohých Hadith, Prorok jasne vysvetlený význam a postavenie dhikr pre seba moslimskú, vrátane:
عن أبي موسى رضي الله عنه قال قال النبي صلى الله عليه وسلم مثل الذي يذكر ربه والذي لا يذكر ربه مثل الحي والميت
Abu Musa, povedal: To bolo povedané o alaihi proroka sallallaahu To wa salámou, [2] "permisalan ľudia dhikr Alaha a že nie je dhikr, (je) ako ľudia, ktorí žijú a umierajú."
On a Hadísa, ktorý znie:
عن أبي هريرة قال كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يسير في طريق مكة فمر على جبل يقال له جمدان فقال سيروا هذا جمدان سبق المفردون قالوا وما المفردون يا رسول الله قال الذاكرون الله كثيرا والذاكرات
Od Abú Hurairah, povedal: "Al mufarridun predchádzala," pýtali sa: "Kto je al mufarridun, Posol Alláha?" On povedal: "Muži a ženy sú veľa dhikr." [3]
Preto, že dhikr dhikr bol učil Proroka (adzkaar nabawiyah) má pozíciu a majú veľký význam pre moslima, napísané veľa kníh a článkov na túto tému rôznia. Ale moslimovia sa prikázané dhikr Alah disyari'atkannya s dhikr, pre dhikr je súčasťou uctievania. A uctievania bol postavený na základoch tauqifiyah (na základe argumentu, zjavenie) a ittiba (o vzoru Proroka) "nesledovalo svoje túžby a záľuby sám.
Za to Ibn Taymiyyah povedal: "Nie je pochýb o tom, adzkaar (dhikr-dhikr) a modlitba-modlitba je hlavný bohoslužba. Kým uctievanie je postavený na základoch tauqifiyah a ittiba "a slová nie sú vášňami a kebid'ahan. Tak, aby modlitba-modlitba a adzkar nabawiyah pobožnosti a prosbami najviac na ktoré je potrebné do zamestnania. Páchateľ bol v bezpečným a zabezpečeným spôsobom. Kým faidah a dosiahnuté výsledky nemožno vyjadriť slovami, a pokrýva tento rozsah nie je možné hovorí. Adzkaar iní ​​niekedy zakázané alebo makruh, alebo niekedy obsahujú vyhýbať veľa ľudí neznámych neznalý. Penjabarannya tento problém dosť dlho.
Osoba nie je dovolené, aby sa pamiatku alebo modlitbu, ktorá je ilustrovaná Proroka, a poskytuje ako náboženský rituál vykonať ľuďmi na pravidelnom základe, ako sú bežné piatich denných modlitieb. To je jasne zakazuje v náboženstve kebid'ahan Boha. Na rozdiel od modlitby osoby, niekedy nie robiť žiadnu bežnú Sunny pre mužov, a potom, ak nie je známe, že obsahujú význam haram, nebol preukázaný keharamannya. Avšak, tam sú niekedy zakázané nich, zatiaľ čo muži necítia ju. To ako modlitbu, keď rozhodujúci moment, s modlitbou-modlitba, že si spomenul, v tej dobe. Tieto a podobné semisalnya. Take-wird wird (ma'tsurat, Penta.) Ak nie pre disyari'atkan a aby dhikr nie je syar'i, je zakázané. Preto modlitba, modlitba a spomienka syar'i, obsahuje veľký dopyt nie je pravda. Nenechávajte ho a presunúť na dhikr, dhikr inovácie, ktoré celkom dohotovené, s výnimkou hlúpe alebo slabý alebo přesahování. "[4]
Cnosti a FAIDAH dhikr Cnosť a faidah dhikr moc, až Imám Ibn al-Qayyim uviedol vo svojej knihe Al Wabil Ash Shayyib [5], ktoré dhikr má viac ako sto faidah a sedemdesiat tri faidah zmienku v knihe. Medzi cností a faidah dhikr je:
Za prvé: dhikr môže Satan vyháňať dhikr a chrániť ľudí od toho, ako slová alaihi proroka sallallaahu To wa salámou.
وآمركم أن تذكروا الله فإن مثل ذلك كمثل رجل خرج العدو في أثره سراعا حتى إذا أتى على حصن حصين فأحرز نفسه منهم كذلك العبد لا يحرز نفسه من الشيطان إلا بذكر الله
A ja (Yahya bin Zakariya) príkazy, aby sa veľa dhikr Alaha. Permisalannya, že ako niekto, kto sleduje nepriateľa, a on šiel nedobytnú pevnosť a útočisko v ňom. Tak sluha, nemohol ho pred Satanom, s výnimkou dhikr Alaha. [6]
Ibn Qayim poskytne komentár k tejto hadíth: "Ak si pamätať iba jednu z týchto vlastností samotných, to je dosť pre otroka, aby nebolo možné získať z jeho verbálna pamäť Boha a dhikr pohyb vždy, pretože on nie je schopný sa chrániť pred svojimi nepriateľmi, s výnimkou dhikr k Bohu. Nepriateľ vstúpi do dverí na neho v konštantnom stave nedbanlivosti. Ak je neopatrný, potom vrhnúť nepriateľov a korisť. A ak dhikr Alaha, potom Alláhovo nepriateľov a bol stočený do klbka tak malý a slabý, ako al pranie (o typ malého vtáka) a ako muchy ". [7]
Ľudia, ako nedbala pamiatku, je priamo pripojený k diablovi a česanie je a robiť je ako priatelia, ktorí vždy sprevádzajú to, ako slovo Božie.
ومن يعش عن ذكر الرحمن نقيض له شيطانا فهو له قرين
Každý, kto sa odvrátil od dhikr (Lord) Milosrdného (Al Korán), usporiadali sme mu Satan (zavádzajúce), potom diabol, ktorý je priateľ, ktorý vždy sprevádza. [Az Zukhruf: 36].
Služobník nie je schopný sa chrániť pred satanom, okrem s dhikr Alaha.
Za druhé: dhikr možno odstrániť smútok, úzkosť a depresia, a môže priniesť mier, šťastie a voľný život. To je popísané v Božom slove.
الذين ءامنوا وتطمئن قلوبهم بذكر الله ألابذكر الله تطمئن القلوب
(Najmä) tých, ktorí veria a ktorých srdce nájsť uspokojenie v spomínanie na Alaha. Pamätajte si, že len spomínanie na Alaha sa srdce nájsť uspokojenie. [Ar Ra'du: 28].
Po tretie: dhikr sa môže obrátiť na pečeni. V skutočnosti, dhikr sám je v podstate život na srdce. Keď pečeň stráca dhikr, potom zdalo, že príde o život, tak to nie je život bez srdca dhikr Alaha.
Preto, Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah povedal: "dhikr na srdce, ako voda pre rybu. Tak ako ryba ak straty vody? "[8]
Po štvrté: dhikr sníma hriechy a zachrániť ho pred Alláhu, pretože zapamätanie je veľká láskavosť, dobrota a je odstrániť hriech a ich odstránenie. Je zrejmé, že to môže zachrániť ľuďom dhikr Alaha, pretože podľa slov proroka alaihi sallallaahu To wa salámou.
ما عمل آدمي عملا قط أنجى له من عذاب الله من ذكر الله
To nie je človek cvičiť jednu prax, aby ho zachránil od Alaha rokoch dhikrullah. [9]
Po piate: dhikr generovať zásluhy, cnosť a milosť Božiu, ktorá nie je vyrábaná iným druhom, ale veľmi ľahko na ich vykonanie, pre orálny pohybu ľahšie ako iné pohyby tela. Medzi spomínané dhikr odmenu Alah je:
من قال لا إله إلا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد وهو على كل شيء قدير في يوم مائة مرة كانت له عدل عشر رقاب وكتبت له مائة حسنة ومحيت عنه مائة سيئة وكانت له حرزا من الشيطان يومه ذلك حتى يمسي ولم يأت أحد بأفضل مما جاء به إلا أحد عمل أكثر من ذلك
Ten, kto povedal (dhikr):
لا إله إلا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد وهو على كل شيء قدير
Za stokrát denne, potom je to rovnaké ako odmenu desať otrokov, napísal sto dobré pre neho, a vymazal sto hriechy. Tiež sa stal patrónom diabla ten deň až do večera, a nikto dôležitejší než činy, ale jeden z charity praktizovať viac. [10]
Ibn Qayim povedal: "dhikr je uctievanie najjednoduchšie, ale najušľachtilejšie a hlavné, na ústnej pohybu je pohyb tela je najviac ľahké a jednoduché. Keby len jeden člen ľudského tela vo dne iv noci pohybovať o veľkosti jeho slovné pohybu, určite je to veľmi znepokojujúce, a to ani dovoliť. "[11]
Po šieste: dhikr je závod raj [12]. To je založené na slová proroka alaihi sallallaahu To wa salámou v Hadísa, ktorý číta Abdillah bin Mas'ud.
لقيت إبراهيم ليلة أسري بي فقال يا محمد أقرئ أمتك مني السلام وأخبرهم أن الجنة طيبة التربة عذبة الماء وأنها قيعان وأن غراسها سبحان الله والحمد لله ولا إله إلا الله والله أكبر
Stretol som sa s Ibrahim v noci Isra "a Mi'raj, a on povedal:" O, Mohameda. Pozdraviť svojho ľudu a informovať ich, že raj je najlepšia pôda a voda sú veľmi upokojujúce. Raj je prostý prázdny (Qai'aan) a vegetácie je (spomienka) wa la ilaha illa Alah Akbar Subhanallahi wallahu ". [13]
To je tiež potvrdené ďalšie správy z hadíth Abu Al Ayub Ansari je v Musnad Ahmad bin Hambal, 5/418.
Za siedme: dhikr pochodeň svetla pre svet, v hrobe a na onom svete. Svieti Shira, tak to nie je srdce a hrob má svetlo, okrem prípadov, keď svetla dhikrullah, založené na slovo Alah Subhanahu wa Ta'ala, čo znamená: A pokiaľ človek je mŕtvy a potom sme sa zase na neho a my sme dali mu jasné svetlo, svetlo , že môže ísť v stredu ľudskej spoločnosti, situácia podobné tým, ktoré v tme, ktorí nikdy z neho. [Al-`am: 122].
To je porovnanie medzi veriacim a ďalšie. Veriaci má svetlo na príčiny viery, lásky, uznania a spomínanie na Alaha, zatiaľ čo druhá je nedbala Alaha, nechcú dhikr a nemiluje ho. [14]
Za ôsme: príčina stále shalawat dhikr Alaha a jeho anjelmi, ako slovo Božie, čo znamená: Vy, ktorí veríte Berdzikirlah (podľa mena) Boží, na pamäti, že čo najviac!. A oslavovať ho ráno a večer. Bol to práve on, kto dal milosť pre vás a anjeli (požiadať o odpustenie za vás), že on by mohol odstrániť vás z temnoty na svetlo (svetlo). A je ten, Súcitný k tým, ktorí veria. [Al Ahzaab :41-43].
Deviata: veľa dhikr môže udržať človeka z pokrytectva, pretože pokrytci veľmi málo dhikr Alaha, sebagiamana slovo Alaha, čo znamená: Veru, pokrytci, že klamať Boha, a Boh odmení svoje triky. A keď sa postaví k modlitbe stojí s lenivosťou. Hodlajú Riya (v modlitbe) v prítomnosti človeka. A neuvádza meno Alaha okrem málo. [Nisa ': 142].
Abdurrazaq bin al Shaikh Abdulmuhsin storočia povedal: "Mohlo by to byť kvôli tomu, že Boh uzavrel list so slovom Munafiqin, čo znamená: O, ľudia viery. Nie ceniť svoje bohatstvo a vaše deti vás odvrátiť od spomínanie na Alaha. Kto robil toto, potom sú tí, ktorí prídu. (Al Munafiquun: 9). Vzhľadom k tomu, varujú ho ohovárania boli nevedomí munafiqin dhikrullah, potom utápa v pokrytectvo. Wal To iyadzubillah.
Ali ibn Abi Talib bol požiadaný o Kharijites: "Sú to pokrytci, alebo nie," On odpovedal: ". Pokrytectvo je dhikr Alláhův, okrem trochu" Je to znamenie, že pokrytectvo je trochu dhikr Alaha. Na základe toho, a tak veľa dhikr je záchranca nifaq. [15]
Desiate: dhikr je najlepšia prax, najposvätnejšie a najvyšší stupeň, ako je uvedené v Alahovho posla jeho výrok:
ألا أنبئكم بخير أعمالكم وأزكاها عند مليككم وأرفعها في درجاتكم وخير لكم من إنفاق الذهب والورق وخير لكم من أن تلقوا عدوكم فتضربوا أعناقهم ويضربوا أعناقكم قالوا بلى قال ذكر الله تعالى
Mohli by ste mi povedať, chalani sú najlepšie postupy a najsvätejšie a najvyššie na mieru? On je lepšia ako zlato a striebro berinfak, a lepšie ako nepriateľov, na ktoré narazíte a potom si odsekol mu hlavu a oni odrezali hlavu? "Povedali:" Áno ", potom odpovedal:" Dhikrullah ". [16]
Preto niektoré z cností a faidah, ktoré môžu vyjadrené v tomto krátkom článku.
Spôsoby V dhikr Dhikr má Adab Adab potrebné poznamenať a cvičil, vrátane: Za prvé: Úprimnosť v dhikr a priateľov.
Za druhé: tým, dhikr dhikr a wird, ktorý ilustrovaný Proroka, pretože dhikr je uctievanie. Ibn Taymiyyah má potom vysvetlenie o tom.
Po tretie: Pochopiť zmysel a zámer a pokoru 'v tom. Ibn Qayim povedal: "dhikr z najhlavnejšie a výhod, je zápas medzi hovorenou s pečeňou a je spomienka, ktorá dokladá Proroka. Rovnako ako ľudia, ktorí chápu zmysel a účel dhikr potratu. "[17]
Po štvrté: Pri siedmich spôsoby popísané v Božom slove.
واذكر ربك في نفسك تضرعا وخفية ودون الجهرمن القول بالغدو والأصال ولاتكن من الغافلين
A to ty (meno) Pána svojho v srdci na pokorí a strach, a nie jeho hlas, ráno a večer, a nezahŕňajú ľudí, ktorí sú z nedbanlivosti. [Al A'raf: 205].
Táto vznešená verš ukazuje sedem dôležitých v dhikr Adab, a to: - Dhikr vo svojom srdci, pretože to je bližšie k úprimnosti. - Sprievodca po pokorí, prejavovať dokonalý postoj uctievania k Bohu. - Sprievodca po strachu z trestu z dôvodu zanedbania Boha v láske a neprijatí na dhikr. Preto Alah charakterizovať veriaci s jeho slová:
والذين يؤتون مآءاتوا وقلوبهم وجلة أنهم إلى ربهم راجعون
A tí, ktorí dávajú to, čo dávajú, so srdcom zo strachu, (pretože vedia, že), že bude skutočne vrátiť do svojho Pána. [Al Mu'minun: 60].
- Obísť bez svojho hlasu, pretože to je bližšie k tafakkur dobre. - Do ústnej a pečeň. - Do ráno a večer. Ostatne dva z tejto doby tú česť, aby Božie volanie v tomto odseku. Spolu s ďalšími oprávneniami, že Posol Alláhův vyjadrené v jeho slovami:
يتعاقبون فيكم ملائكة بالليل وملائكة بالنهار ويجتمعون في صلاة الفجر وصلاة العصر ثم يعرج الذين باتوا فيكم فيسألهم ربهم وهو أعلم بهم كيف تركتم عبادي فيقولون تركناهم وهم يصلون وأتيناهم وهم يصلون
Zapne v noci si anjeli a anjeli na dennú dobu. Stretli sa v čase Fajr a ASR modlitby, potom anjeli, ktorí prídu na vás, a ich Pán žiada ich, a Boh vie lepšie sa s nimi: "Ako si môj služobník, keď necháte" Povedali: "Necháme je v stave modlitby a Navštívili sme je v stave modlitby. "[18]
- Zákaz dhikrullah z nedbanlivosti. [19]
Vďaka tomu je jasné prvenstvo dhikr ako kľúč k dobrote a adabnya. Dúfajme, že niečo môže byť užitočné.
[Skopírované z časopisu vydania As-Sunny Nadácia vydával 1/Tahun VIII/1425H/2004M Lajnah Istiqomah Surakarta, JL. Solo - Purwodadi Km. 8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 08121533647, 08157579296]



zdroj: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar