Kamis, 12 April 2012

Βασικά χρήματα Rezeki, ΣΚΟΥΡΟ ένιωσε τη ζωή χωρίς χρήματα


Βασικά χρήματα Rezeki, ΣΚΟΥΡΟ ένιωσε τη ζωή χωρίς χρήματα
Με Ustadz Δρ Μοχάμεντ Arifin Badri MA


ΕΙΣΑΓΩΓΗ Έπαινος ανήκει μόνο στον Αλλάχ Ta'ala. Προσευχές και χαιρετισμούς μπορεί πάντα να ανατεθεί στην οικογένεια alaihi του Προφήτη Μωάμεθ sallallaahu «wa Sallam, και τους φίλους. Αμήν
Έτσι, η πλούσια;, ο οποίος αρνήθηκε. Φάτε καλά, μαγειρεύουν χωρίς πολλή προσπάθεια. Κατοικούν στο αρχοντικό σαν κάστρο χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν πολλά χρόνια. Πολυτελή αυτοκίνητα παρατάσσονται μπροστά από το σπίτι. Επαφή με τα μάτια δροσερό πάντα κατάπληκτος με την καρδιά σας. Και πολύ καλή εμφάνιση των κοριτσιών πάντα το όνειρό του την ευκαιρία να είναι σύντροφος της ζωής σας.
Είναι ωραία, είναι αυτό το είδος της ζωής. Νομίζω ότι σας αγαπούν επίσης να πάρετε μια ευκαιρία να το κάνει να συμβεί. Δεν είναι ο αδελφός μου;
Χρήματα ΠΙΛΗΜΑΤΑ ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ Σε ένα όμορφο όνειρο που έγινε πραγματικότητα, εάν έχετε μια αφθονία των χρημάτων και του χρυσού που συσσωρεύονται σαν ένα βουνό. Ως εκ τούτου, ακόμα κι αν δεν είναι πολύ τραβηγμένο σε ένα όνειρο, αλλά θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι το χρήμα είναι το κλειδί για την υλοποίηση πολλών από τα παραπάνω. Οι εχθροί γίνονται φίλοι, είναι δύσκολο να είναι εύκολα και γρήγορα πάρουμε μια σκυθρωπή ευχάριστα.Όλα αυτά χάρη σε μια αποδεδειγμένη χρήματα κάνοντας υποθέσεις για την απαλή αίσθηση.
Φυσικά, όταν πολλοί άνθρωποι σήμερα τρέχει μετά τα χρήματα. Ύπνου λόγω των χρημάτων, να σηκωθεί γιατί τα χρήματα (μετρητά), επειδή τα χρήματα που αφορούν ακόμα και εχθρικό, λόγω των χρημάτων.
Χρήματα έχει πραγματικά κατακτηθεί η ανθρώπινη φυλή. Στο βαθμό που όλες οι επιχειρήσεις και ευχαρίστηση ήταν ήπιος χωρίς τα χρήματα στο χέρι.Επειδή τα χρήματα είναι τόσο μεγάλη επιρροή στην ανθρώπινη ζωή σε σημείο που υπάρχει η παραδοχή ότι υπάρχει μόνο ένας Θεός ευνοεί το βρώμικο κέρδος (χρήματα).
Δεν πιστεύετε; Προσπαθήστε να θυμηθείτε, πόσο συχνά προφέρει τις λέξεις: «Αν είχα μια περιουσία θα την κάνω έτσι και έτσι». Και ήταν σε θέση να μαντέψει, εννοείτε του "τροφή" είναι το χρήμα. Δεν είναι ο αδελφός μου;
Διάφορα νόστιμα ανεκτίμητης αξίας για κάθε υγεία, απόγονοι, και άλλα η κοινή λογική για το γούστο σας μειλίχιο, όταν η τσάντα θα ξεφουσκώσει.Ήμουν τόσο ήπιος, μέχρι να νιώσετε σαν άνθρωπος από τις φτωχότερες του κόσμου και tersusah.
Ξεχνάς αν αληθεύει σε αυτόν τον κόσμο πάρα πολλοί άνθρωποι οι οποίοι φιλοδοξούν να είναι σαν εσένα. Θεωρούν ότι είστε ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο. Επειδή είναι για τις επιχειρήσεις ευνοεί πάντα συγκρίνεις τον εαυτό σου με άλλους ανθρώπους κάτω από σας και όχι το αντίστροφο. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να συνειδητοποιήσετε πόσες ευλογίες του Θεού που είναι μέσα σου.
وآتاكم من كل ما سألتموه وإن تعدوا نعمت الله لا تحصوها إن الإنسان لظلوم كفار
«Και σας έδωσε (ανάγκες σας) από ό, τι αιτεισθε γι 'αυτόν. Και αν θελετε μετρήσει τις εύνοιες του Αλλάχ, δεν μπορείτε να τα μετρήσω. Ιδού, ο άνθρωπος, τόσο άδικη και έτσι αρνούνται (ευλογίες του Αλλάχ) "[Ιμπραήμ: 34]
Δυστυχία προκαλείται από το ίδιο Αδελφός ξέρετε ότι η νοοτροπία των νησιωτικών και μια στενή προοπτική σχετικά με την έννοια αυτού του είδους τις εύνοιες είναι η πηγή του πόνου σας για αυτό. Nyeyak δεν κοιμούνται, κακά τρόφιμα, το σώμα αισθάνεται τον πόνο και υποθέσεις φάνηκε να περιορίσετε. Αν και δεν είναι αλήθεια όλης της δυστυχίας πρέπει να συμβαίνουν ζωή σας. Αν γνωρίζετε από τη φύση της εύνοιας του Θεού. Όλα αυτά συνέβησαν επειδή αισθάνεστε μεγάλη ευχαρίστηση.
Όταν έρχονται αντιμέτωποι με ένα πιάτο ρύζι, σόγια, λαχανικά και ένα ποτήρι νερό, μπορεί να αισθάνεστε λυπημένος. Υποψιάζεστε ότι έχετε ένα υπέρ, αν μπορείτε να φάτε ένα μεγάλο γεύμα κρέατος, με διάφορους τρόπους να το μαγειρέψετε, και έρχεται με μια ποικιλία από άλλα μενού. Ως εκ τούτου δεν μπορεί να αισθανθεί πόσο νόστιμα πιάτα tempeh και λαχανικά.
Ο πόνος που αισθάνεστε πιο πλήρεις, λόγω του τρόπου πολλές ευλογίες του Θεού, που νομίζετε ότι είναι μια καταστροφή, νομίζετε ότι σας αξίζει να λάβετε περισσότερη τροφή από αυτή που λαμβάνουν αυτή τη στιγμή.
Ως αποτέλεσμα αυτής της νοοτροπίας που συνεχώς παρασυρθεί από την καταιγίδα φιλοδοξία, και υποφέρουν λόγω της συνεχώς προσπάθειες για να πραγματοποιήσετε τα όνειρά σας πέρα ​​από τις δικές σας δυνατότητες.
«Αν είχατε δύο κατοχές της κοιλάδας, που είναι αναμφίβολα πρόθυμοι να πάρετε ένα τρίτο. Και κανείς δεν είναι σε θέση να σταματήσουν τη φιλοδοξία της συλλογής στοιχείων ενεργητικού, εκτός των γηπέδων (θάνατος). Ο Θεός δέχεται τη μετάνοια και όσοι επιστρέφουν σ 'Αυτόν [συμφωνηθέντα alaih]
Η φιλοδοξία να δράγα αυτόν τον κόσμο σε κάνει πιο δυστυχισμένη και η ζωή είναι άγονη. Ευτυχία ότι από τη στιγμή που αποθηκεύεται επίσης πίσω από την ιδιοκτησία πιο μακριά από τον έλεγχό σας.
"Όποιος τις υποθέσεις του Επέκεινα είναι το κέντρο της προσοχής, ο Θεός έβαλε τον πλούτο του για τον εαυτό του, την επιχείρησή του έγινε ενωμένοι, και η τροφή του κόσμου θα είναι ένα πεδίο. Ενώ το κέντρο της προσοχής είναι ο επιχειρηματικός κόσμος, ο Θεός έβαλε τη φτώχεια του σε βλέφαρα του, την επιχείρησή του και rezkinya διάσπαρτα σ 'ένα στενό "[HR Tirmidzy και άλλοι]
Θα αγνοήσουμε το γεγονός ότι ο, τιδήποτε ο Θεός σας έχει δώσει είναι η καλύτερη για εσάς.
ولو بسط الله الرزق لعباده لبغوا في الأرض ولكن ينزل بقدر ما يشاء إنه بعباده خبير بصير
"Και αν ο Αλλάχ διευρύνει την παροχή των δούλων Του που θα πρέπει να υπερβαίνουν τα όρια της γης, αλλά ο Αλλάχ αποκάλυψε την παροχή του σύμφωνα με το μέγεθος που θέλει .. Σίγουρα Ξέρει (κατάσταση) των υπαλλήλων του, Seer ". [Όπως-Shura: 27]
Νοοτροπία που είναι τόσο ασήμαντη και τόσο στενή καρδιά YAG, πηγή της οργής του Θεού να πέσει και να επιπλήξει τον.
وإذ تأذن ربكم لئن شكرتم لأزيدنكم ولئن كفرتم إن عذابي لشديد
"Και (θυμάμαι καλά), όταν ο Κύριός σου είπε:" Εκτός από το YE είναι ευγνώμονες, θα ήθελα να προσθέσω (εύνοιες) υμίν, και αν θελετε να αρνηθεί (υπέρ μου), τότε η μοίρα του πολύ οδυνηρό μου ". [Ιμπραήμ: 7]
Παρακολουθήστε για τον αδελφό μου! Ο Θεός υποσχέθηκε να προσθέσετε και να πολλαπλασιάσει τις ευλογίες Του, αν αναγνωρίζουν τις ευλογίες και να είμαστε ευγνώμονες. Αλλά αντίθετα, αν αρνηθούμε τις εύνοιες του Αλλάχ, ή ακόμα και περιφρονημένος, ο Θεός έδωσε για μια οδυνηρή τιμωρία.
Ιδού, η αληθινή απειλή του Θεού δεν περιορίζεται σε αυτό το σημείο θα συμβεί στον κόσμο ή στη συνέχεια. Είναι ένα σημάδι ότι και οι δύο είναι εξίσου πιθανό να συμβεί σε σας. Τιμωρία του Θεού θα μπορούσε να συμβεί σε σας στον κόσμο, αλλά και στο εξής. Στον κόσμο, ευνοεί το τράβηγμα και αντικαταστάθηκε με τον πόνο, και στο εξής είναι σίγουρα μια επίπονη μαρτύριο της κόλασης περιμένει.
تعس عبد الدينار وعبد الدرهم وعبد الخميصة إن أعطي رضي وإن لم يعط سخط تعس وانتكس وإذا شيك فلا انتقش
"Ας ελπίσουμε ότι δυστυχία χτύπησε πάντα τη λατρεία του δηναρίου, ντιρχάμ και μεταξωτό πουκάμισο (λατρεία του θησαυρού, στυλό). Όταν δόθηκε ήταν ευτυχής, αν και δεν δίνεται, γίνεται ένα μισητό. Μπορεί αυτή να είναι άθλια και πιο μίζερη (όπως πτώση από τις σκάλες). Και όταν ήταν ένα αγκάθι δεν μπορεί πρόθυμος να τον βοηθήσει να βγάλει το αγκάθι από αυτόν »[Bukhari]
Ευλογημένος να είναι ο ΠΙΟ Ο αδελφός μου! Ζήστε ευτυχώς σε αυτόν τον κόσμο και τον παράδεισο στην Εφεξής είναι σίγουρα ο στόχος σας. Και φυσικά, κάθε φιλοδοξία να γίνει πραγματικότητα πρέπει να αγωνίζονται. Και γνωρίζουμε ότι υπάρχουν τρία βασικά κλειδιά για την επίτευξη της ευτυχίας στη ζωή του κόσμου.
Πάντα έχουν παραδοθεί και είναι ικανοποιημένοι με όλα τα διαίρεση του Θεού.
عجبا لأمر المؤمن إن أمره كله خير وليس ذاك لأحد إلا للمؤمن إن أصابته سراء شكر فكان خيرا له وإن أصابته ضراء صبر فكان خيرا له
"Είναι εκπληκτικό το πώς ο υποθέσεις ενός πιστού, στην πραγματικότητα υποθέσεις της καλά, και δεν ανήκει, αλλά από εκείνους που πιστεύουν.Όταν αντικατέστησε ευχαρίστηση, ήταν ευγνώμων, τότε είναι διασκέδαση για να είναι καλό γι 'αυτόν. Και όταν αγωνία, ήταν ασθενής, τότε η αγωνία είναι καλό γι 'αυτόν »[Συντάκτης μουσουλμάνων]
Αντιλαμβάνεστε πόσο θα λάβουν τις ευλογίες του Θεού.
"Όποιος έχει το πρωί για να αισθάνονται ασφαλείς στο σπίτι του, υγιές σώμα, και δεν έχουν επαρκή τροφή για την ημέρα, τότε σαν ο κόσμος και τα πάντα σε αυτό ανήκε σ 'αυτόν" [Στο HR-Tirmidzy]
Το ακίνητο δεν είναι ένα μέτρο το έλεος του Θεού προς εσάς.
Ο αδελφός μου! Έχετε τη λανθασμένη αντίληψη για τη ζωή του κόσμου, μαζί με πραγματικό κόσμο, αυτό δεν σημαίνει τίποτα μπροστά στον Θεό.Ως εκ τούτου, δεν θα υποθηκευτεί ευτυχία της ζωής σας στον κόσμο και το επόμενο με τον πλούτο του κόσμου είναι άθικτος.
«Πράγματι, ο Αλλάχ Παντοδύναμος έχει μοιράζουν ηθική σας ως Θεός επίσης έδωσε μακριά ζωή σας. Και ο Αλλάχ δίνει πλούτο σε όσους αγάπησε, αλλά και σε όσους μισεί. Ενώ ο Θεός δεν παραχωρήσει την πίστη παρά μόνο σε εκείνους που αγαπά. Συνεπώς, αν ένα άτομο αγαπά τον Θεό, ο Θεός πρέπει να έχει πίστη απένειμε σ 'αυτόν "[HR. Al-Bukhari σε Al-Al Adab απλού και Σε-Thabrani]
Ο αδελφός μου! Με την εφαρμογή αυτά τα τρία πράγματα στη ζωή σας, με την άδεια του Θεού, είστε ένα πρόσωπο που είναι πάντα ευτυχείς στον κόσμο και επίσης το εξής.
ΚΛΕΙΣΙΜΟ Ας ελπίσουμε ότι αυτή η σύντομη έκθεση μπορεί να σας απελευθερώσει από τα δεσμά των χρημάτων που έχει συμπιεστεί σε αυτήν την ηλικία της ανθρώπινης ζωής. Και με τα τρία μπορείτε να πάτε πίσω στη χάρη και το έλεος του Αλλάχ Ta'ala, στον κόσμο για την συνέχεια. Ας ελπίσουμε ότι αυτή η σύντομη έκθεση επωφελής για σας, και μπορείτε να καταργήσετε την αξιολόγηση των θησαυρών του κόσμου εν γένει, και ειδικότερα τα χρήματα.Bishshawab φύση ΑΛΛΑΧ ».
[Αντιγραφή από μουσουλμανικές περιοδικό Entrepreneur, τόμος 21 Τεύχος 2/Oktober 2011. Συντακτική Ανατολικό Τιμόρ συμμορία διεύθυνση Δ-9 6,5 km Jalan Kaliurang Γιογκιακάρτα, Τηλ. 8378008 Γραφείο 0274, 0815 0448 6585 Σύνταξης. Εκδότης του Επιχειρηματία Ανάπτυξης Ιδρύματος μουσουλμανική Τζακάρτα]



Πώληση και Αγορά Βιβλίου (1)


Με Σεΐχης Αμπντουλάχ μπιν Αμπντούλ αλ-Azhim Khalafi


Ο ορισμός της πώλησης και αγοράς Αλ Buyu »είναι ο πληθυντικός της bai'u, και dijamak λόγω των πολλών ειδών.
Ενώ bai'u που μεταβιβάσει την κυριότητα σε κάποιον άλλο σε μια τιμή. Ως εκ τούτου bai'i syira λάβει. Και καθένα από αυτά χρησιμοποιείται για να ονομάσει τους άλλους.
Pensyari'atan Πώληση και Αγορά Ta'ala Αλλάχ λέει:
وأحل الله البيع وحرم الربا
"Και ο Αλλάχ έχει το εμπόριο και η τοκογλυφία απαγορευμένο." [Αλ-Baqarah: 275]
Επίσης, δήλωσε:
يا أيها الذين آمنوا لا تأكلوا أموالكم بينكم بالباطل إلا أن تكون تجارة عن تراض منكم
"O υμείς που πιστεύουν, δεν τρώνε περιουσία του άλλου γείτονα με ψευδή τρόπο, εκτός από τον τρόπο των συναλλαγών που εφαρμόζεται για συναινετικές ανάμεσά σας." [An-Nisa: 29)]
Χακίμ Μπιν Hizam του ΑΛΛΑΧ »anhu ότι ο προφήτης sallallaahu« alaihi wa Sallam, είπε:
البيعان بالخيار ما لم يتفرقا.
"Αλ-Bayyi'an (πωλητές και αγοραστές) έχουν το δικαίωμα khiyar (επιλέγουν να συνεχίσουν να πωλούν ή να την ακυρώσετε) εφ 'όσον δεν έχουν κατατμηθεί.» [1]
Οι μουσουλμάνοι έχουν «berijma θα bolehnya αγοράς και πώλησης, και η σοφία απαιτεί επίσης την πώληση και την αγορά, επειδή η βασική ανάγκη των ανθρώπων εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από ό, τι ανήκει από κάποιον άλλο (αλλά) μερικές φορές το άτομο δεν του δώσει, έτσι ώστε να υπάρχει στην αγορά και την πώληση pensyari'atan Wasilah ( μεσάζοντες) να καταλήξουν σε έναν προορισμό χωρίς να είναι επαχθείς. [2]
Ζητά Εργασία Από Miqdam anhu ότι ο προφήτης του ΑΛΛΑΧ alaihi wa sallallaahu »Sallam, είπε:
ما أكل أحد طعاما قط خيرا من أن يأكل من عمل يده وإن نبي الله داود ιζ كان يأكل من عمل يده.
«Δεν είναι κάποιος άλλος τρώει λίγο καλύτερα από ό, τι καταναλώνουν οι ίδιοι το έργο τους, για σίγουρα Nabiyullaah, Dawud Aliahissallam πρώτο γεύμα της τα αποτελέσματα της δικής του». [3]
Και από το Αμπού Hurayrah ότι είπε, "alaihi του Προφήτη sallallaahu« wa Sallam δήλωσε:
لأن يحتطب أحدكم حزمة على ظهره خير له من أن يسأل أحدا فيعطيه أو يمنعه.
"Πραγματικά, ένας από σας συμπεραίνω ότι ήταν μια δέσμη των καυσόξυλων στην πλάτη του ισχίου (προς πώληση) είναι καλύτερα γι 'αυτόν από ό, τι στην επαιτεία στους άλλους, είτε παρέχονται ή να αρνηθεί." [4]
Πλούτος για την προσεκτική Από Muadh Μπιν »Abdillah Μπιν Khubaib, από τον πατέρα του, από το θείο του ΑΛΛΑΧ anhum, είπε," The Messenger sallallaahu »alaihi WA Sallam δήλωσε:
لا بأس بالغنى لمن اتقى والصحة لمن اتقى خير من الغنى وطيب النفس من النعيم.
"Δεν πειράζει τον πλούτο των δικαίων. Και για όσους φοβούνται για την υγεία από ό, τι καλύτερο πλούτου, και η ζωή είναι καλή, όπως καλή.» [5]
Απλές προτάσεις Livelihood Σε Αναζήτηση Abdillah Jabir Μπιν »anhuma ΑΛΛΑΧ, είπε," The Messenger sallallaahu alaihi WA Sallam δήλωσε:
أيها الناس اتقوا الله وأجملوا في الطلب, فإن نفسا لن تموت حتى تستوفي رزقها, وإن أبطأ عنها فاتقوا الله وأجملوا في الطلب خذوا ما حل ودعوا ما حرم.
"Ω άνθρωποι, ο φόβος του Αλλάχ και να κάνει καλό στην επαιτεία, σίγουρα για μια ψυχή που δεν θα πεθάνουν τόσο γεμάτη rizkinya επιβραδύνει έρχονται όμως, έτσι ο φόβος του Αλλάχ και να κάνει καλό στην επαιτεία.Πάρτε μια νόμιμη και αφήστε το Haram ». [6]
Απειλή προτροπές να κάνεις έντιμες και ψέματα Χακίμ Μπιν Hizam του ΑΛΛΑΧ »anhu ότι ο προφήτης sallallaahu« alaihi wa Sallam, είπε:
البيعان بالخيار ما لم يتفرقا, أو قال: حتى يتفرقا, فإن صدقا وبينا بورك لهما في بيعهما, وإن كتما وكذبا محقت بركة بيعهما.
"Ο πωλητής και ο αγοραστής έχει το δικαίωμα και για τους δυο τους δεν έχουν διαχωριστεί khiyar (ή είπε,« Μέχρι είπαν αντίο »), εάν αυτές ενεργούν με έντιμο και να εξηγήσει (την κατάσταση της υγιεινής του), θα ευλογήσει την πώληση και το αγόρασε, (αλλά) αν η συγκάλυψη και το ψέμα, τότε η πώληση θα πρέπει να διαγραφεί αγορών ευλογία ». [7]
Από Αμίρ «Uqbah Μπιν», είπε, «άκουσα alaihi του Προφήτη sallallaahu« wa Sallam δήλωσε:
المسلم أخو المسلم لا يحل لمسلم باع من أخيه بيعا فيه عيب إلا بينه له.
«Ένας μουσουλμάνος είναι αδελφός με άλλους Μουσουλμάνους. Δεν είναι νόμιμο για έναν μουσουλμάνο να πωλούν τα εμπορεύματα με τον αδελφό του ότι υπάρχει μια ντροπή για τον εκτός εξήγησε" [8]
Ζητά διευκόλυνση και Ελεήμων Σε αγορά και πώληση Anhum Jabir Μπιν »Abdillah Rdhiyallahu» ότι alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
رحم الله رجلا سمحا إذا باع وإذا اشترى وإذا اقتضى.
"Είθε ο Θεός έχει έλεος για κάποιον που είναι γενναιόδωροι όταν να πουλήσει, πότε θα αγοράσουν και όταν ζητούνται» [9]
, Δίνοντας την πρωτοκαθεδρία στη δυσκολία Tempo άνθρωποι να πληρώνουν χρέος Από το Αμπού Hurayrah από alaihi WA του Προφήτη sallallaahu »Sallam, είπε:
كان تاجر يداين الناس, فإذا رأى معسرا قال لفتيانه: تجاوزوا عنه لعل الله أن يتجاوز عنا, فتجاوز الله عنه.
«Υπήρχε ένας έμπορος ο οποίος έδωσε συχνά δάνεια για τους ανθρώπους, όταν βλέπει τους ανθρώπους που δυσκολεύονται να εξοφλήσουν τις οφειλές τους (mu'-κύριε) και είπε στους δούλους του,« Συγχώρεσέ αυτός, είθε ο Αλλάχ να μας συγχωρήσουν (τα λάθη). «Έτσι,ΑΛΛΑΧ θα συγχωρήσει (συγχωρήσει) λάθη του ». [10]
Απαγόρευση των παραπλανητικών Από το Αμπού Hurayrah, είπε:
مر رسول الله صلى الله عليه وسلم برجل يبيع طعاما, فأدخل يده فيه فإذا هو مغشوش فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: ليس منا من غش.
"Ο Προφήτης sallallaahu» alaihi wa Sallam περάσει κάποιος που πωλούν τρόφιμα, στη συνέχεια έβαλε το χέρι του σε αυτό, βγάζει εξαπατούσε, τόσο του Προφήτη sallallaahu «alaihi wa Sallam είπε,« Οι άνθρωποι που εξαπατούν (εξαπάτηση) δεν είναι από την ομάδα μας. "[11 ]
Ζητά Berpagi πρωί-Σε αναζήτηση Rizki Από al-Ghamidi Shakhr ΑΛΛΑΧ »anhu, είπε," The Messenger sallallaahu »alaihi WA Sallam δήλωσε:
اللهم بارك لأمتي في بكورها.
«Ο Αλλάχ, ευλογήσει το λαό μου το πρωί." [12]
Κρίνοντας όταν οι αγορές Μετάβαση Από Ομάρ Σαλίμ ιμπν «Abdillah Μπιν», από τον πατέρα του, από τον παππού του ΑΛΛΑΧ anhum, είπε, "Αγγελιοφόρος του Αλλάχ alaihi wa sallallaahu» salalm είπε, «Όποιος διαβάζει όταν εισήλθε στην αγορά:
لا إله إلا الله وحده لا شريك له, له الملك وله الحمد يحيي ويميت, وهو حي لا يموت بيده الخير كله, وهو على كل شيء قدير.
«Δεν υπάρχει θεός έχει το δικαίωμα να λατρεύεται εκτός από τον Αλλάχ μόνο σωστά, δεν υπάρχει εταίρος για Αυτόν, δικό του βασίλειο και όλα έπαινος ανήκει σ 'Αυτόν, Αυτός είναι ενεργοποίηση και απενεργοποίηση, αυτός Mahahidup και να μην πεθάνει, όλα καλοσύνη είναι στα χέρια του , και έχει εξουσία πάνω από όλα τα πράγματα. "
Ο Αλλάχ θα γράψει εκατομμύριο καλό γι 'αυτόν και να αφαιρέσετε ένα εκατομμύριο λάθη και θα χτίσει ένα σπίτι για τον εν τοις ουρανοίς ». [13]
Ο Αλλάχ έχει κάνει Πώληση και Αγορά Νομική προέλευσης επιτρέπεται να πωλούν οτιδήποτε και με κάποιο τρόπο κατά τη διάρκεια της αγοράς και πώλησης γίνεται με κοινή συναινετική μεταξύ πωλητή και αγοραστή, ενώ δεν απαγορεύεται από την Σαρία.
[Αντιγραφή από το βιβλίο του Αλ-Sunnah Wal Wajiiz FII Fiqhis Kitaabil Aziiz, συγγραφέας Azhim μπιν Αμπντούλ αλ-Khalafi Badawai, Ινδονησία Οδηγός Fiqh πλήρη έκδοση, μετάφραση Ομάδα Tashfiyah LIPIA - Τζακάρτα, ο Ιμπν Kathir εκδότες Reader, Τυπώθηκε στο Ραμαζάνι 1428 - Σεπτέμβριος 2007M] _______
Πώληση και Αγορά Βιβλίου (2) Πέμπτη, 3 Μαΐου 2007 8:49:27 μμ
Πώληση Αγορά ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
Με Σεΐχης Αμπντουλάχ μπιν Αμπντούλ αλ-Azhim Khalafi

Διάφορα είδη Πώληση Αγορά Απαγορευμένες Syari'at Α. Bai'ul Gharar Αυτό είναι ό, τι αυτό περιέχει στοιχεία από την αγορά και πώληση jahalah (σκοτάδι) ή ένα στοιχείο της τύχης ή λάκκο τυχερά παιχνίδια.
Από το Αμπού Hurayrah ότι είπε:
نهى رسول اللهصلى الله عليه وسلم عن بيع الحصاة وعن بيع الغرر.
"Alaihi του Προφήτη sallallaahu« wa Sallam απαγόρευσε bai'ul bai'ul hashaat και gharar (πώληση στοιχείων ότι κανένα στοιχείο της απάτης) »[14]
Ιμάμ Αλ-ένα-Nawawi δήλωσε Sharh μουσουλμανικό rahimahullah (Χ / 156), «Η απαγόρευση gharar bai'ul είναι μια μεγάλη αρχή των αρχών της αγοράς και πώλησης βιβλίων, επειδή η μουσουλμανική Ιμάμ mendahulukannya πάμε σε αυτό, γιατί τα προβλήματα είναι τόσο πολλοί δεν περιορίζονται σε αυτά, όπως bai'ul aabiq (πώληση σκλάβους που διέφυγαν από τον κύριό του), bai'ul ma'dum (πώληση κάτι που δεν υπάρχει), bai'ul majhul (πώληση κάτι που δεν είναι προφανείς), πώληση αγαθών που δεν μπορεί να δοθεί για τον αγοραστή, τα δικαιώματα ιδιοκτησίας για να πουλήσει κάτι που ο πωλητής δεν είναι τέλεια, πωλούν τα ψάρια στο νερό πολύ, που πωλούν το γάλα που ήταν ακόμη στην τσέπη του, η οποία πωλεί ακόμα το έμβρυο στην κοιλιά της μητέρας του, να πουλήσει ένα κομμάτι των τροφίμων χωρίς σαφή δόση, πούλησε ένα κομμάτι της ένδυσης από τη συλλογή του πολλά ρούχα ( χωρίς να χρειάζεται να προσδιορίσετε αυτό), που πωλούν ένα κατσίκι από μια συλλογή πολλών αιγών (χωρίς τον καθορισμό αυτό), και παρόμοια είδη, το σύνολο των νόμων αυτών είναι ένα ψέμα για να το πουλήσει, γιατί περιλαμβάνει gharar χωρίς πρόθεση ».
Είπε, "Εάν υπάρχει πρόθεση να κάνουμε gharar κλήση και δεν μπορεί να καλύψει, εκτός εάν η masyaqqah (πόσο βαριά / σκληρό) και τη μορφή ghararnya τετριμμένο, τότε θα πρέπει να πουλήσει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι Μουσουλμάνοι (μελετητές) συμφωνούν να πωλούν bolehnya ρόμπα βαμβάκι γεμίζουν το χρόνο, ενώ δεν το συμπληρώσετε και να δούμε αν το υλικό πλήρωσης που πωλείται ξεχωριστά, τότε δεν θα πρέπει να είναι. "
Επιπλέον, είπε, «Να ξέρετε ότι bai'ul mulamasah, bai'ul munabadzah, bai'ul hablil habalah, bai'ul hashaat,« asbul Fahl και διάφορα πώληση και την αγορά του ομοειδούς που είναι ειδικά για τα κείμενά της, αυτό το κάνει η απαγόρευση της gharar bai'ul, αλλά αναφέρεται σε απομόνωση και απαγορεύεται επειδή είναι είδος ενός διάσημου Jahiliyyah συναλλαγών.Wallaahu ξέρει καλύτερα. "(Εν συντομία).
Bai'ul Mulamasah και Munabadzah Από το Αμπού Hurayrah, είπε:
نهي عن بيعتين الملامسة والمنابذة, أما الملامسة, فأن يلمس كل واحد منهما ثوب صاحبه بغير تأمل, والمنابذة أن ينبذ كل واحد منهما ثوبه إلى الآخر ولم ينظر واحد منهما إلى ثوب صاحبه.
"Δύο μορφές της αγοράς και πώλησης απαγορεύεται? Mulamasah και munabadzah. Η mulamasah δηλαδή (από τον τρόπο) οποιοδήποτε από τους πωλητές και τους αγοραστές των αγγίζοντας τα ρούχα του φίλου του χωρίς προειδοποίηση / έλεγχος (υπάρχει μια ρωγμή σε αυτό ή όχι). Ενώ δηλαδή munabadzah (από τον τρόπο) σε κάθε του πωλητή και του αγοραστή πετάει τα ρούχα του στην άλλη και μία από τις δύο δεν βλέπουν τα ρούχα του αδελφού του »[15]
Από anhu Αμπού Σαϊντ αλ-Khudri ΑΛΛΑΧ », είπε:
نهى رسول الله صلى الله عليه وسلم عن لبستين وعن بيعتين, نهى عن الملامسة والمنابذة في البيع, والملامسة لمس الرجل ثوب الآخر بيده بالليل أو بالنهار ولا يقلبه إلا بذلك, والمنابذة أن ينبذ الرجل إلى الرجل بثوبه وينبذ الآخر ثوبه ويكون ذلك بيعهما عن غير نظر ولا تراض.
"Alaihi του Προφήτη sallallaahu« wa Sallam μας απαγορεύεται από την πώληση των δύο μορφές και δύο διαφορετικά είδη από ρούχα, είχε απαγορευτεί από mulamasah και munabadzah στην αγορά και την πώληση. Και mulamasah είναι ένα άτομο αγγίζει τα ρούχα κάποιου άλλου με το χέρι μέσα στη νύχτα ή μέρα και στράφηκε, εκτός από το αγγίξει. Ενώ munabadzah είναι κάποιος ρίχνει τα ρούχα του σε άλλο πρόσωπο, και κάποιος άλλος πετάει τα ρούχα του με τον ίδιο, και αυτό είναι πως οι δύο αγορές και πωλήσεις χωρίς να κοιτάζει και χωρίς μεταξύ τους ως τους άρεσε »[16]
Bai'ul Habalil Habalah Από anhuma «Ομάρ» Ιμπν, είπε:
كان أهل الجاهلية يتبايعون لحوم الجزور إلى حبل الحبلة قال وحبل الحبلة أن تنتج الناقة ما في بطنها ثم تحمل التي نتجت فنهاهم النبي صلى الله عليه وسلم عن ذلك.
"Είναι η Ahl-ul-Jahiliyyah κάθε άλλο για να πουλήσει το κρέας καμήλας habalul habalah. Και habalul habalah είναι ότι μια καμήλα είναι έγκυος και να γεννήσει και στη συνέχεια ο γιος του, του Προφήτη alaihi sallallaahu «wa Sallam το απαγόρευε.» [17]
Bai'ul Hashaat Από το Αμπού Hurayrah, είπε:
نهى رسول الله صلى الله عليه وسلم عن بيع الحصاة وعن بيع الغرر
"Alaihi του Προφήτη sallallaahu« wa Sallam απαγόρευσε gharar bai'ul hashaat και bai'ul ». [18]
Ιμάμ Αλ-ένα-Nawawi δήλωσε Sharh Shahiih rahimahullah μουσουλμάνους (X/156), "Η bai'ul hashaat, τότε υπάρχουν τρεις εκδοχές για να:
Πρώτον: (Είναι) λέγοντας: «Εγώ να σας πουλήσουν αυτά τα ρούχα είναι εκτεθειμένοι σε ό, τι ρίχνω χαλίκια," ή "Είμαι πωλούν αυτή τη γη για να σας από εδώ και στο βαθμό που μου πετούσε βότσαλα."
Δεύτερον: (Είναι) λέγοντας: «Εγώ να σας πουλήσουν την προϋπόθεση έχετε khiyar έως ότου το έριξε με χαλίκι."
Τρίτον: (Είναι) και (πωλητής και αγοραστής) καθιστά το είδος του ρίξει το βότσαλο τον εαυτό της ως την πώληση και την αγορά, η οποία, λέει, (Έγινε) «Αν σου ρίξω ένα βράχο αυτά τα ρούχα που αγόρασε σε τιμή τόσο από εσάς.".
«Asbul Fahl [19] Από Ομάρ Ιμπν »anhuma, είπε:
نهى النبي صلى الله عليه وسلم عن عسب الفحل.
"Ο Προφήτης sallallaahu» alaihi wa Sallam απαγόρευσε »asbul Fahl». [20]
2. Indahu LAISA Bai'u Μάα »(πώληση και αγορά αγαθών Όχι στον πωλητή) ; Χακίμ Μπιν Hizam του ΑΛΛΑΧ »anhu, είπε," είπα, "Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, με ρώτησε κάποιος να πουλήσει, αλλά δεν έχω, αν θα τον πουλήσουμε» Εκείνος απάντησε:
لا تبع ما ليس عندك.
"Πουλάτε ένα στοιχείο που δεν έχετε.» [21]
3. Αγορά Πώληση των εμπορευμάτων δεν ελήφθη Από Ιμπν »Αμπάς, είπε," The Messenger sallallaahu »alaihi WA Sallam δήλωσε:
من ابتاع طعاما فلا يبعه حتى يقبضه.
«Όποιος αγόρασε το φαγητό, τότε ας το πουλήσει πίσω μέχρι που θα παραλάβει πρώτη."
Anhu Ιμπν «ΑΛΛΑΧ Αμπάς», δήλωσε, «Νομίζω ότι όλοι τη θέση του ως τρόφιμα.» [22]
Από Thawus, από Ibn «Umar, είπε," The Messenger sallallaahu »alaihi WA Sallam δήλωσε:
من ابتاع طعاما فلا يبعه حتى يكتاله.
»« Όσοι αγοράσουν τρόφιμα, τότε δεν θα πρέπει να το πουλήσει μέχρι το πήρε. "
Είπα να Ιμπν Αμπάς »,« Γιατί; »Εκείνος απάντησε,« Μην βλέπετε που διαπραγματεύονται με το χρυσό, ενώ το φαγητό έχει ανασταλεί (σε εκκρεμότητα). "[23]
4. Πώληση και Αγορά Συναλλαγές για Αγοραπωλησίες αδελφός Συναλλαγές Από Ιμπν «Umar ότι ο Αγγελιοφόρος του ΑΛΛΑΧ anhuma« alaihi WA Sallam δήλωσε:
لا يبيع بعضكم على بيع بعض.
"Μη κάποιοι από εσάς παιδιά να κάνουν την αγορά και πώληση πάνω από την αγορά και την πώληση των άλλων». [24]
Από το Αμπού Hurayrah ότι alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
لا يسم المسلم على سوم أخيه.
«Μην είσαι μουσουλμάνος να προσφέρετε (τα στοιχεία) τη στιγμή που προσφέρονται από τον αδελφό του». [25]
5. INAH Bai'ul » Αυτό είναι για να πουλήσει κάτι σε κάποιον άλλο στην τιμή του ρυθμού και ο ίδιος παρέδωσε στον αγοραστή, τότε πριν λάβει την πληρωμή αγόρασε πίσω (από τον αγοραστή) σε τιμή τοις μετρητοίς είναι μικρότερο (λιγότερο ακριβό) από την τιμή του ρυθμού.
Από Ιμπν «Umar anhuma ότι ο προφήτης sallallaahu« alaihi WA Sallam δήλωσε:
إذا تبايعتم بالعينة وأخذتم أذناب البقر ورضيتم بالزرع وتركتم الجهاد سلط الله عليكم ذلا لا ينزعه حتى ترجعوا إلى دينكم.
"Αν οι αγοραπωλησίες μέσω του« INAH, και προτιμάτε να κρατήσει τις ουρές των βοοειδών •, και ικανοποιημένος με την εκμετάλλευση, και αφήνετε το καθήκον της τζιχάντ, (αναμφισβήτητα) ο Αλλάχ θα ταπείνωσης επάνω σας. Δεν είναι ντροπή ζωγράφισε, αλλά όταν επιστρέψετε στη θρησκεία σας. "[26]
6. Αγορά Πώς να πωλήσει ένα Tempo Με αύξηση των τιμών (Πώληση και Αγορά Credit) Σήμερα έχει εξαπλωθεί από την αγορά και τις τιμές πώλησης αύξηση οφείλεται στην καλύτερη γνωστό bai'ut taqshiith (jaul αγορά πιστώσεων). Η μορφή αυτής της αγοράς και πώλησης, όπως έχει ήδη ενημερωθεί, είναι να πωλούν τα εμπορεύματα που πρόκειται να πιστωθεί με μια πρόσθετη τιμή σε αντάλλαγμα εύθετο χρόνο. Ως παράδειγμα ενός στοιχείου σε μετρητά για χίλιους, και στη συνέχεια πωλούνται επί πιστώσει για χιλιάδες διακόσιες, συμπεριλαμβανομένης της πώλησης των εν λόγω πώληση απαγορεύεται είναι.
Αμπού Hurairah a'nhu του ΑΛΛΑΧ, είπε, "Αγγελιοφόρος του Αλλάχ alaihi wa sallallaahu» Sallam δήλωσε:
من باع بيعتين في بيعة فله أوكسهما أو الربا.
"Όποιος πωλεί τα δύο συναλλαγές σε μία συναλλαγή, τότε η απώλεια ή η τοκογλυφία σε αυτόν». [27]
Αγαθά τα οποία πωλούνται δεν επιτρέπονται: Α. Το κρασί (Οινοπνευματωδών Ποτών) Από «Aisha ahuma ΑΛΛΑΧ, είπε:
لما نزلت آيات سورة البقرة عن آخرها خرج النبي صلى الله عليه وسلم فقال حرمت التجارة في الخمر.
"Όταν κατεβαίνουμε τους στίχους του Surat Al-Baqarah ...., του Προφήτη sallallaahu« alaihi wa Sallam βγήκε όπως είπε, «Το εμπόριο οίνου έχει απαγορευτεί." [28]
2. Τα σφάγια, χοιρινό και τα αγάλματα Jabir Μπιν »Abdillah anhuma ΑΛΛΑΧ, άκουσε του Προφήτη sallallaahu« alaihi wa Sallam είπε όταν ήταν στη Μέκκα για την «Amul Fath (άνοιγμα στην πόλη της Μέκκας):
إن الله ورسوله حرم بيع الخمر والميتة والخنزير والأصنام, فقيل يا رسول الله أرأيت شحوم الميتة فإنها يطلى بها السفن ويدهن بها الجلود ويستصبح بها الناس فقال لا هو حرام ثم قال رسول الله صلى الله عليه وسلم عند ذلك قاتل الله اليهود إن الله لما حرم شحومها جملوه ثم باعوه فأكلوا ثمنه.
«Αληθώς Αλλάχ και ο Αγγελιοφόρος του έχουν απαγορεύσει την πώληση κρασιού, τα σφάγια, χοιρινό και γλυπτικής." Τότε κάποιος σε ρωτήσει, "Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είναι η γνώμη σας (sell) το λίπος των σφαγίων, στην πραγματικότητα χρησιμοποιούνται για να ζωγραφίσει το σκάφος, λιπαίνετε το δέρμα και το άνθρωποι χρησιμοποιούν για το φωτισμό; "απάντησε," Δεν πρέπει να είναι, είναι ακάθαρτος. "alaihi του Προφήτη sallallaahu« wa Sallam τότε είπε, «Είθε ο Αλλάχ την καταπολέμηση των Εβραίων, όταν στην πραγματικότητα ο Θεός λίπη φυλάξοι (ζώο), είχαν λιώσει και στη συνέχεια πουλήσει και να λάβει τα χρήματα ». [29]
3. Σκυλί Από Mas'ud Αμπού αλ Ανσάρι anhu του ΑΛΛΑΧ »:
أن رسول الله صلى الله عليه وسلم نهى عن ثمن الكلب ومهر البغي وحلوان الكاهن.
"Αυτό alaihi του Προφήτη sallallaahu« wa Sallam απαγορεύεται από την πώληση σκύλων, mahrul baghyi (τα έσοδα της μοιχείας / πορνείας) και hulwanul kaahin (σαμανικές πρακτικές των μισθών) ». [30]
4. Ζωγραφική (Picture-Picture) Το Πνεύμα έχει Από δήλωσε ο IBN Αμπούλ Χάσαν, είπε, «ήμουν στη θέση του Ibn 'Abbas anhuma ΑΛΛΑΧ, ξαφνικά κάποιος ήρθε να τον ως ρώτησε,« Αμπάς Ο Ιμπν », είμαι ένας άνθρωπος που το εισόδημά μου από το σκάφος το χέρι μου, και στην πραγματικότητα κάνω μια φωτογραφία αυτές οι εικόνες ». Έτσι, ο Ιμπν», δήλωσε ο Αμπάς, «εγώ δεν πρόκειται να σας πω, εκτός από ό, τι άκουσα από τον προφήτη sallallaahu« alaihi WA Sallam. Έχω ακούσει να λένε:
من صور صورة فإن الله معذبه حتى ينفخ فيها الروح وليس بنافخ فيها أبدا.
"Εκείνοι που κάνουν μια εικόνα (έμψυχο), τότε σίγουρα ο Αλλάχ θα mengadzabnya έτσι ώστε να δίνει ζωή σε αυτό (οι φωτογραφίες), και δεν θα είναι σε θέση να φυσήξει τη ψυχή για πάντα."
Στη συνέχεια, το εν λόγω πρόσωπο βιώνει μια σοβαρή δύσπνοια και το πρόσωπό του περιφραγμένο. (Ιμπν 'Αμπάς), δήλωσε, «Αλλοίμονο σε σας, εκτός αν είστε πρόθυμοι να πρέπει να το κάνει, τότε συντάξει ένα δέντρο, (ισοπαλία), κάτι που δεν έχει ψυχή». [31]
5. Πριν από ώριμα φρούτα Anas bin Malik του «anhu, του Προφήτη sallallaahu« ΑΛΛΑΧ alaihi wa Sallam:
أنه نهى عن بيع الثمرة حتى يبدو صلاحها وعن النخل حتى يزهو, قيل وما يزهو; قال: يحمار أو يصفار.
», Ότι απαγόρευσε την πώληση φρούτων, πριν να ωριμάσει, και οι ημερομηνίες που ήταν χρωματισμένα.« Τότε κάποιος ρωτήσει, «Τι εννοείς χρώμα;" Εκείνος απάντησε, "(Up) κόκκινο ή κίτρινο». [32]
Επίσης, διηγήθηκε από αυτόν, "Αυτό alaihi wa του Προφήτη sallallaahu» Sallam, απαγόρευσε την πώληση φρούτα να ωριμάσουν. Στη συνέχεια με ρώτησε, «Τι είναι αυτό ώριμα» Εκείνος απάντησε, ". Μέχρι ξεπλυθούν» Τότε alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
أرأيت إذا منع الله الثمرة بم يأخذ أحدكم مال أخيه.
"Τι νομίζεις ότι αν ο Θεός κρατάει τα φρούτα (δεν μπορεί να συγκομιδή), τότε από τι σημαίνει κάποιος από εσάς να τον θησαυρό του αδελφού του.» [33]
6. Πριν από τους σπόρους των γεωργικών Harden (Παλαιό) Από Ομάρ Ιμπν »,
أن رسول الله صلى الله عليه وسلم نهى عن بيع النخل حتى يزهو وعن السنبل حتى يبيض ويأمن العاهة نهى البائع والمشتري.
"Αυτό alaihi του Προφήτη sallallaahu« wa Sallam απαγόρευσε την πώληση ημερομηνίες μέχρι το ma-Tang, και (απαγόρευση πώλησης) των σιτηρών μέχρι σκληρύνει (ώριμο) [34], και ασφαλείς από παράσιτα. Ο απαγορεύει πωλητές και τους αγοραστές ». [35]
[Αντιγραφή από το βιβλίο του Αλ-Sunnah Wal Wajiiz FII Fiqhis Kitaabil Aziiz, συγγραφέας Azhim μπιν Αμπντούλ αλ-Khalafi Badawai, Ινδονησία Οδηγός Fiqh πλήρη έκδοση, μετάφραση Ομάδα Tashfiyah LIPIA - Τζακάρτα, ο Ιμπν Kathir εκδότες Reader, Τυπώθηκε στο Ραμαζάνι 1428 - Σεπτέμβριος 2007M] _______
R i β.

Με Σεΐχης Αμπντουλάχ μπιν Αμπντούλ αλ-Azhim Khalafi

Ο ορισμός του Riba Ar-Riba-ISIM maqshur που λαμβάνονται από τη λέξη rabaa - yarbuu, έτσι ώστε AR-γραμμένο με Alif ribaa (الربا).
Ar-RIBA αρχική έννοια ήταν az-ziyadah (αύξηση) τόσο ουσία του πράγματος η ίδια, όπως τη λέξη του Αλλάχ, ο Βασιλικός:
اهتزت وربت
"... Live και suburlah γη ..." [Αλ-Χατζ: 5]
Και μπορεί επίσης να (την αυξάνει) σημειώθηκαν κατά την ανταλλαγή ως ένα ντιρχάμ νόμισμα με δύο.
Τοκογλυφία νόμους Riba είναι χαράαμ σύμφωνα με την Γραφή, όπως-Sunnah και «ijma των ανθρώπων.
Ta'ala Αλλάχ λέει:
يا أيها الذين آمنوا اتقوا الله وذروا ما بقي من الربا إن كنتم مؤمنين فإن لم تفعلوا فأذنوا بحرب من الله ورسوله وإن تبتم فلكم رءوس أموالكم لا تظلمون ولا تظلمون
"O υμείς που πιστεύουν, φοβούνται τον Αλλάχ και να εγκαταλείψουν ό, τι απομένει από την τοκογλυφία (που δεν συλλέγονται), εάν είσθε πιστοί.Έτσι, αν δεν το κάνετε (του πολέμου), τότε γνωρίζουμε ότι ο Αλλάχ και ο Αγγελιοφόρος του θα σας αγώνα. Και αν μετανοήσεις (από τη λήψη της τοκογλυφίας), τότε βασικό θησαυρό σας? Να μην καταδιώκουν και όχι (και) να διώκονται "[Αλ-Baqarah: 278-279].
Είπε:
الذين يأكلون الربا لا يقومون إلا كما يقوم الذي يتخبطه الشيطان من المس
". Οι άνθρωποι που τρώνε (να) τοκογλυφία δεν μπορεί να σταθεί, αλλά στέκεται ως ένας οποίο κατείχε από τον Σατανά, λόγω της (πίεση) παραφροσύνης" [Αλ-Baqarah: 275]
Ο Αλλάχ λέει επίσης:
يمحق الله الربا ويربي الصدقات
«Ο Θεός κατέστρεψε την τοκογλυφία και να γονιμοποιήσουν τη φιλανθρωπία." [Αλ-Baqarah: 276] [1]
Από το Αμπού Hurayrah ότι alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
اجتنبوا السبع الموبقات, قالوا: يا رسول الله وما هن; قال: الشرك بالله والسحر وقتل النفس التي حرم الله إلا بالحق وأكل الربا وأكل مال اليتيم والتولي يوم الزحف وقذف المحصنات الغافلات المؤمنات.
«Μείνετε μακριά από σας επτά (περιπτώσεις) και να καταστρέψει." Οι σύντροφοι ρώτησε, "Τι είναι αυτό, το Messenger του Αλλάχ;" Εκείνος απάντησε, "αποφύγουμε στον Αλλάχ, μαγεία, σκοτώνουν την ψυχή που ο Αλλάχ έκανε παράνομη, εκτός από τον τρόπο της αλήθειας, που καταναλώνουν RIBA, καταναλώνει το ακίνητο ορφανά παιδιά, έφυγαν από το πεδίο της μάχης, και το μενού-duh καθαρίστε ξανά τις άγιες γυναίκες που πιστεύουν (σε μοιχεία). »[2]
Από anhu Jabir ΑΛΛΑΧ », είπε
لعن رسول الله ι آكل الربا وموكله وكاتبه وشاهديه وقال: هم سواء.
"Alaihi του Προφήτη sallallaahu« wa Sallam καταράστηκε τους ανθρώπους που καταβροχθίζουν τοκογλυφία, αυτούς που τους εκπροσωπούν, pencatatnya και δύο μάρτυρες. Είπε, «Είναι όλοι το ίδιο». [3]
Και από Ibn Mas'ud a'nhu ΑΛΛΑΧ, είπε ότι alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
الربا ثلاثة وسبعون بابا أيسرها أن ينكح الرجل أمه.
«Riba έχει εβδομήντα τρεις-πόρτα (αμαρτία) και το ελαφρύτερο (αμαρτία) είναι σαν ένας άνθρωπος που παντρεύτηκε τη μητέρα του». [4]
Από 'Αμπντουλάχ μπιν Hanzalah, από τον προφήτη sallallaahu «alaihi wa Sallam, είπε:
درهم ربا يأكله الرجل وهو يعلم أشد من ستة وثلاثين زنية.
"Ένα ντιρχάμ (πλούτου) του RIBA τρώγονται κάποιος που ξέρει (δηλαδή RIBA) είναι πιο ισχυρό από τριάντα έξι μοιχεία». [5]
Από Ιμπν Mas'ud, alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam, είπε:
ما أحد أكثر من الربا إلا كان عاقبة أمره إلى قلة.
"Δεν είναι κάποιος αναπαράγει (παίρνει) Riba αν οι συνέπειες των πράξεών του είναι (θα είναι ελεύθερα) λίγο." [6]
Διάφορα είδος της Riba Υπάρχουν δύο είδη Riba: Riba και Riba fadhl nasi'ah.
Η πρόσθετη τοκογλυφία απαιτείται nasi'ah που λαμβάνονται από την τοκογλύφος (ad-da-in) από τον οφειλέτη (al-madiin) σε αντάλλαγμα για ένα τέμπο (δεδομένη).
Riba απαγορεύεται από τον τύπο (πρόταση) της Αγίας Γραφής, όπως-Sunnah και «ijma των ανθρώπων.
Η τοκογλυφία fadhl χρήματα αγοράζει και πωλεί με χρήματα ή τρόφιμα στα τρόφιμα χωρίς βελτιώσεις.
Riba απαγορεύεται από τον τύπο ως επιχείρημα-Sunnah και «ijma όπως είναι η τοκογλυφία nasi'ah Wasilah.
Τύποι Τι του Riba Απαγορευμένη της Riba δεν συμβεί, εκτός αν η Αλ-ashnafus Sitta (έξι τύποι) που αναφέρεται στην χαντίθ.
Από μπιν αλ-Σαμίτ Ubadah είπε, "alaihi του Προφήτη sallallaahu« wa Sallam δήλωσε:
الذهب بالذهب والفضة بالفضة والبر بالبر والشعير بالشعير والتمر بالتمر والملح بالملح مثلا بمثل سواء بسواء يدا بيد, فإذا اختلفت هذه الأصناف فبيعوا كيف شئتم إذا كان يدا بيد.
"Ο χρυσός για χρυσό, ασήμι για το ασήμι, το σιτάρι από το σιτάρι, με sya'ir sya'ir, ημερομηνίες με τις ημερομηνίες, το αλάτι από το αλάτι (αφήστε που πωλούνται) με τα ίδια τιμολόγια, ακριβώς άμεσα και παρέδωσε (σε μετρητά). (Αλλά) αν διαφορετικά είδη στη συνέχεια, πωλούν το σπίτι σας υπάρχουν αυθαίρετα παράδοση. »[7]
Εάν οι έξι τύποι που πωλούνται από τον συμπαθεί, όπως χρυσού ή χρυσού με ημερομηνίες με τις ημερομηνίες, τότε εκτελείται με tafadhul Χαράμ (μια άλλη υπερβολή) και επίσης γίνεται κατά τρόπο απαγορευμένο nasi'ah (εκκρεμεί η παραλαβή μεταφοράς), και πρέπει να υπάρχει ισότητα σε βάρος ή το μέτρο και Δεν χρειάζεται να κοιτάξουμε το (ποιότητα) του καλού και του κακού, και πρέπει να υπάρχει taqabudh (παράδοση) στη συνέλευση.
Από το Αμπού Σαϊντ αλ-Khudri ΑΛΛΑΧ »anhu, ότι ο προφήτης sallallaahu« alaihi WA Sallam δήλωσε:
لا تبيعوا الذهب بالذهب إلا مثلا بمثل ولا تشفوا بعضها على بعض ولا تبيعوا الورق بالورق إلا مثلا بمثل ولا تشفوا بعضها على بعض ولا تبيعوا منها غائبا بناجز.
"Μην πωλούν χρυσό για το χρυσό, εκτός από τα ίδια τιμολόγια και δεν πρέπει να προτιμάται έναντι του άλλου μέρους. Δεν θελεις να πωλούν ασήμι για το ασήμι, εκτός από τα ίδια τιμολόγια και δεν πρέπει να προτιμάται έναντι του άλλου μέρους και δεν πρέπει να πωλούν τα πράγματα αόρατα (όχι στον θάλαμο) με τα στοιχεία που υπάρχουν (στη συναρμολόγηση). "[8]
Από anhu «Ομάρ Ιμπν αλ Khattab ΑΛΛΑΧ», είπε, "Αγγελιοφόρος του Αλλάχ alaihi wa sallallaahu» Sallam δήλωσε:
الذهب بالذهب ربا إلا هاء وهاء والبر بالبر ربا إلا هاء وهاء والشعير بالشعير ربا إلا هاء وهاء والتمر بالتمر ربا إلا هاء وهاء.
«Ο χρυσός είναι χρυσός τοκογλυφία εκτός άμεση παράδοση, από κόκκους δημητριακών εκτός τοκογλυφία άμεση παράδοση και sya'ir με sya'ir τοκογλυφία εκτός άμεση παράδοση ημερομηνίες και τις ημερομηνίες με την τοκογλυφία, εκτός εάν άμεση παράδοση». [9]
Από το Αμπού Σαϊντ, είπε, «Κατά την εποχή του Προφήτη sallallaahu« alaihi wa Sallam ποτέ δεν δίνεται η JAMA ημερομηνία »(δηλαδή) ένα μίγμα ημερομηνίες (μεταξύ ενός καλού και του κακού), τότε θα πουλήσει δύο SHA» με sha ». Η είδηση ​​ήρθε να alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam στη συνέχεια είπε:
لا صاعي تمر بصاع ولا صاعي حنطة بصاع ولا درهم بدرهمين.
"Μην πωλείτε τα δύο SHA» των ημερομηνιών με SHA »και δεν πωλούν επίσης« σιτάρι με SHA «δύο-sha και δεν επίσης ένα νόμισμα με δύο ντιρχάμ.» [10]
Και αν οι έξι τύποι που πωλούνται με άλλα είδη, όπως ο χρυσός (πωλούνται) με ασημί ή το σιτάρι με tafadhul sya'ir στη συνέχεια να παραδοθεί, με την επιφύλαξη της συμβούλιο, επειδή του Προφήτη sallallaahu «alaihi WA Sallam στην hadeeth της« Ubadah έχει ήδη αναφερθεί: «( Αλλά) αν διαφορετικά είδη, έτσι ώστε να πωλούν κατά βούληση για όσο διάστημα υπάρχει αποδοχή. "
Και επίσης, επειδή η λέξη που sallallaahu »alaihi WA Sallam στην hadeeth της« Ubadah περιέχονται στο hadeeth διηγείται από Αμπού Dawud και άλλοι:
ولا بأس ببيع الذهب بالفضة, والفضة أكثرهما, يدا بيد, أما نسيئة فلا, ولا بأس ببيع البر بالشعير, والشعير أكثرهما يدا بيد, وأما نسيئة فلا.
"Είναι εντάξει να πουλήσει χρυσό με το ασήμι με το ασημένιο πιο (αν) η άμεση παράδοση, όπως για τον τρόπο nasi'ah (εκκρεμεί η παραλαβή μεταφοράς), τότε θα πρέπει να υπάρχει. Και γιατί να μην πουλήσει το σιτάρι στην sya'ir sya'ir ποσό περισσότερες (αν) η άμεση παράδοση, ενώ nasi'ah τρόπο που δεν πρέπει. "[11]
Και αν οι έξι τύποι που πωλούνται από τον τύπο και «illat (επειδή) η menyelisihinya, όπως ο χρυσός και το ασήμι με ένα σπυρί αλατιού, τότε μπορεί κάλλιστα να nasi'ah tafadhul.
Από «Aisha ΑΛΛΑΧ anhuma:

أن النبي صلى الله عليه وسلم اشترى طعاما من يهودي إلى أجل ورهنه درعه.
"Αυτό alaihi του Προφήτη sallallaahu« wa αγορά τροφίμων Sallam από έναν Εβραίο με τον (πληρωμή) ημερομηνία, και υποθηκευμένο πανοπλία του σε αυτόν ». [12]
Αλ-Αμίρ αλ-Σαλάμ San'ani δήλωσε Subulus (III/38), "Να ξέρετε ότι οι επιστήμονες έχουν συμφωνηθεί τοκογλυφία bolehnya πωλούν αγαθά με άλλα εμπορεύματα που τοκογλυφία δεν είναι το ίδιο είδος με άλλο τρόπο της αναβαλλόμενης και υπερβολής, όπως η πώληση του χρυσού για το σιτάρι, ασημί και η άλλη με sya'ir των μικτών αγαθών. "(Τέλος).
Επίσης, δεν μπορεί να πωλήσει ruthab (υγρό ημερομηνίες) με αποξηραμένα ημερομηνίες εκτός της Ahl-ul-«Araya, είναι άπορους που δεν έχουν ένα φοίνικα, τότε θα πρέπει να αγοράσουν από τα δέντρα ιδιοκτήτη ruthab φοίνικες που τρώνε από το δέντρο με την εκτίμηση (μέτρησης) η tamr (αποξηραμένα ημερομηνίες).
Από Ομάρ «Αμπντουλάχ μπιν» anhuma:

أن رسول الله صلى الله عليه وسلم نهى عن المزابنة, والمزابنة بيع الثمر بالتمر كيلا وبيع الكرم بالزبيب كيلا.
"Αυτό alaihi του Προφήτη sallallaahu« wa Sallam απαγόρευσε muzabanah (ότι) πωλεί ημερομηνίες με tamr υγρό (ξηρό ημερομηνίες), με ποσοστό πώλησης και οινοποιήσιμα σταφύλια για να στεγνώσει το υγρό δόση ». [13]
Zaid Ibn Thabit από ΑΛΛΑΧ anhu:
أن رسول الله صلى الله عليه وسلم رخص لصاحب العرية أن يبيعها بخرصها من التمر
"Αυτό alaihi του Προφήτη sallallaahu« wa Sallam ariyah δώσει ανακούφιση στον ιδιοκτήτη (ιδιοκτήτη του φοίνικα) να πωλούν υγρά ημερομηνίες με την εκτίμηση (μέτρηση) με tamr (αποξηραμένα ημερομηνίες). "[14]
Alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam απαγορεύεται να πωλούν ruthab με tamr lanaran ruthab όταν στεγνώσει θα μειώσουν την αναλογία, όσο αναφορά Σαϊντ ibn Abi Waqqash.
Σαϊντ ibn Abi Waqqash του ΑΛΛΑΧ anhu:
أن النبي ι سئل عن بيع الرطب بالتمر فقال أينقص الرطب إذا يبس; قالوا: نعم فنهى عن ذلك.
"Ότι ο προφήτης sallallaahu« alaihi wa Sallam ρωτήθηκε σχετικά με την πώληση ruthab με tamr, τότε είπε, «Δεν θα ruthab θα συρρικνώνονται όταν ξηρά;» Είπαν, «Ναι». Έτσι το απαγόρευσε. »[15] Επίσης, δεν μπορεί να πωλήσει τα στοιχεία με μια παρόμοια τοκογλυφία, ενώ η δεύτερη από κοινού με ένα ή τον άλλο είδος.
Από Ubaid a'nhu Fadhalah Μπιν »ΑΛΛΑΧ, είπε,« Αγόρασα το κολιέ την ημέρα της Khaibar για δώδεκα δηνάρια, για το κολιέ από χρυσό και μαργαριτάρια εκεί. Τότε έβγαλα τα μαργαριτάρια. Ξαφνικά βρήκα τον περισσότερο από δώδεκα δηνάρια. Τότε θα το πω για να alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam, είπε:
لا تباع حتى تفصل.
«Μην πουλάτε έτσι ώστε να τους χωρίζουν (χρυσό με μαργαριτάρι).» [16]

[Αντιγραφή από το βιβλίο του Αλ-Sunnah Wal Wajiiz FII Fiqhis Kitaabil Aziiz, συγγραφέας Azhim μπιν Αμπντούλ αλ-Khalafi Badawai, Ινδονησία Οδηγός Fiqh πλήρη έκδοση, μετάφραση Ομάδα Tashfiyah LIPIA - Τζακάρτα, ο Ιμπν Kathir εκδότες Reader, Τυπώθηκε στο Ραμαζάνι 1428 - Σεπτέμβριος 2007M]
πηγή: http://almanhaj.or.id

Tidak ada komentar:

Posting Komentar