Selasa, 24 April 2012

Η νηστεία στο Ισλάμ: το καταστατικό, τις αρετές του

Η νηστεία στο Ισλάμ: το καταστατικό, τις αρετές του


Με Σεΐχης Αμπντουλάχ μπιν Αμπντούλ αλ-Azhim Khalafi

Α. Το καταστατικό Ραμαζάνι νηστεία είναι ένας από τους πυλώνες από τους πυλώνες του Ισλάμ και είναι επίσης μια από τις υποχρεώσεις του.
Ta'ala Αλλάχ λέει:
يا أيها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون أياما معدودات فمن كان منكم مريضا أو على سفر فعدة من أيام أخر وعلى الذين يطيقونه فدية طعام مسكين فمن تطوع خيرا فهو خير له وأن تصوموا خير لكم إن كنتم تعلمون شهر رمضان الذي أنزل فيه القرآن هدى للناس وبينات من الهدى والفرقان فمن شهد منكم الشهر فليصمه ومن كان مريضا أو على سفر فعدة من أيام أخر يريد الله بكم اليسر ولا يريد بكم العسر ولتكملوا العدة ولتكبروا الله على ما هداكم ولعلكم تشكرون
"O υμείς που πιστεύουν, υποχρεωτική νηστεία από εσάς, όπως προβλέπεται γι 'αυτούς πριν, έτσι ώστε να μπορεί να γίνει ευσεβής.(Είναι) σε συγκεκριμένο αριθμό ημερών. Έτσι, αν κάποιος από σας άρρωστος ή υπό καθεστώς διαμετακόμισης (και στη συνέχεια έσπασε), τότε (wajiblah τον γρήγορο) ως την ημέρα που έφυγε τις προάλλες. Και υποχρεωτική για σοβαρούς ανθρώπους που την κυβερνούν (αν δεν το κάνετε γρήγορα) λύτρα, (ότι) για να τραφεί ο φτωχός. Κάθε πρόσωπο το οποίο κάνει καλό αυθόρμητα, τότε αυτό είναι καλύτερο για αυτόν. Και γρήγορο είναι καλύτερο για σας αν θελετε μόνο ήξερε. (Μερικές ημέρες διευκρινίζεται) μήνα του Ραμαζανιού, ο μήνας κατά τον οποίο τα κάτω (έναρξη) al-Qur-ένα, όπως καθοδήγηση για την ανθρωπότητα και τις εξηγήσεις από τις ενδείξεις και διαφοροποίηση (μεταξύ του HAQ και το ψέμα). Ως εκ τούτου, όποιος από εσάς είναι παρούσα (στη χώρα όπου έζησε) τον μήνα, και κανείς άρρωστος ή υπό καθεστώς διαμετακόμισης (και στη συνέχεια έσπασε), τότε (wajiblah τον γρήγορο), ως την ημέρα που άφησε πίσω του, τις υπόλοιπες μέρες. Αλλάχ επιθυμεί ευκολία για εσάς, και δεν θέλει δυσκολία για σας. Και θα δοξάζει τον Θεό για την καθοδήγηση που έδωσε σε εσάς, ότι το YE μπορεί να είναι ευγνώμονες "[Αλ-Baqarah: 183-185].
Έχει αφήγηση από Ibn «Umar anhuma, είπε ότι ο προφήτης sallallaahu« alaihi WA Sallam δήλωσε:
بني الإسلام على خمس, شهادة أن لا إله إلا الله وأن محمدا رسول الله, و إقام الصلاة, وإيتاء الزكاة, وحج البيت, و صوم رمضان.
«Το Ισλάμ βασίζεται σε πέντε αρχές, που μαρτυρούν ότι υπάρχει θεός, έχει το δικαίωμα να λατρεύεται σωστά, εκτός από έναν Θεό, και ο Μωάμεθ είναι ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, καθιερώνει τακτική προσευχή, που εκδίδεται ελεημοσύνη, προσκύνημα στη Βουλή και η νηστεία κατά τη διάρκεια του Ραμαζανιού.» [1]
Και οι άνθρωποι έχουν συμφωνήσει σχετικά με την υποχρέωση του μήνα της νηστείας του Ραμαζανιού, και αυτός είναι ένας από τους πυλώνες του Ισλάμ πυλώνες της θρησκείας που είναι γνωστή με βεβαιότητα. Όποιος αρνείται το καθήκον του, τότε έχει δυσπιστούσαν ή έξω από το Ισλάμ. [2]
2. Πρωτείο Από το Αμπού Huraira ΑΛΛΑΧ anhu, είπε, alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
من صام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ماتقدم من ذنبه.
"Όποιος νηστεύει το Ραμαζάνι με την πίστη και την ελπίδα για ανταμοιβή, αναμφίβολα τις αμαρτίες του, που έχουν περάσει θα πρέπει να συγχωρεθεί». [3]
Επίσης, διηγήθηκε από Αμπού Hurairah ότι ο προφήτης του ΑΛΛΑΧ alaihi wa anhu sallallaahu »Sallam έχει πει:« Ο Αλλάχ Παντοδύναμος berfiman:
كل عمل ابن آدم له إلا الصيام فإنه لي وأنا أجزى به, والصيام جنة, فإذا كان يوم صوم أحدكم فلا يرفث ولا يصخب ولا يجهل, فإذا شاتمه أحد أو قاتله فليقل إني صائم, مرتين, والذي نفس محمد بيده لخلوف فم الصائم أطيب عند الله يوم القيامة من ريح المسك. وللصائم فرحتان يفرحهما: إذا أفطر فرح بفطره, وإذا لقي ربه فرح بصومه.
«Κάθε φιλανθρωπική παιδιά του Αδάμ είναι μόνο γι 'αυτόν εκτός από τη νηστεία, όπου η νηστεία είναι για μένα και εγώ θα την ανταμείψει. Η νηστεία είναι μια ασπίδα, αν την πρώτη μέρα σας στο γρήγορο, τότε ας πούμε βρώμικα λόγια , κάνοντας θόρυβο και δεν κάνουν τίποτα πάρα πολύ ηλίθιους ανθρώπους. Και αν κάποιος mencacinya ή επίθεση, τότε ας πούμε, «Ιδού, εγώ είμαι νηστείας. -Demi-Rabb δύο φορές η ζωή του Μωάμεθ στο χέρι Του, η πραγματική μυρωδιά του στόματος του νηστείας ατόμου είναι πιο αρωματικά στα μάτια του Αλλάχ για την Ημέρα της Κρίσης από τη μυρωδιά του πετρελαίου kasturi. Για την νηστεία πρόσωπο υπάρχουν δύο διασκέδαση, αν σπάσει το γρήγορα, berbukanya ευχαριστημένοι και με το αν συναντήθηκε επίσης με τον Κύριό του με χαρά του γρήγορα. »[4]
Sahl Μπιν Sa'ad επίσης ΑΛΛΑΧ anhu, ότι alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
إن في الجنة بابا يقال له الريان يدخل منه الصائمون يوم القيامة لايدخل منه أحد غيرهم يقال: أين الصائمون; فيقومون لا يدخل منه أحد غيرهم, فإذا دخلوا أغلق فلم يدخل منه أحد.
«Αληθώς στον Παράδεισο υπάρχει μια πόρτα που ονομάζεται AR-Rayyan. Από την πόρτα των ανθρώπων που γρήγορα θα αρχίσει την Ημέρα της Κρίσης μια μέρα, που κανείς δεν πέρασε την πόρτα από ό, τι είναι. Λέγεται ότι αυτά «τα οποία, από τους ανθρώπους που νηστεία;" Τότε σηκώθηκε (να εισέλθει), δεν υπάρχει κανείς ο οποίος πέρασε από την πόρτα απ 'ότι, όταν είχε τεθεί, η πόρτα έκλεισε και τίποτα δεν τους κάνει πέρα. " [5]
3. Λόγω της υποχρεωτικής νηστείας του Ραμαζανιού Επισκόπηση Χιλάλ (Σελήνη) Αφήγηση από Abu Huraira ΑΛΛΑΧ anhu, είπε, alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
صوموا لرؤيته وأفطروا لرؤيته, فإن غمي عليكم الشهر فعدوا ثلاثين.
«Fast όπως έχετε δει (το φεγγάρι) και να φάτε, όπως έχετε δει ούτως ή άλλως. Και αν το φεγγάρι ήταν κρυμμένο από την άποψη σας, τότε μετράνε το μήνα (Ραμαντάν) έως 30 ημέρες. "[6]
4. Ορίζεται από ποιο μήνα; Ραμαζανιού έχει οριστεί για να δείτε το νέο φεγγάρι (το φεγγάρι), αν και η θέα είναι μόνο ένα αξιόπιστο πρόσωπο για να εκπληρώσει έναν αριθμό ή μια 30-ημέρα του μήνα του Ραμαντάν. Έχει αφήγηση από Ibn «Umar anhu, είπε," Οι άνθρωποι προσπαθούν να δουν το νέο φεγγάρι, και στη συνέχεια, είπα του Προφήτη sallallaahu «alaihi wa Sallam ότι έχω δει, τότε νηστεία και διέταξε τους άνδρες να γρήγορα." [7]. Αν το φεγγάρι δεν μπορεί να θεωρηθεί, λόγω θολό ή το άλλο, τότε ο μήνας Ραμαντάν πληρούνται οι αριθμοί σε 30 ημέρες, με βάση το χαντίθ του Αμπού Hurairah που έχει παρελθόν.
Όσο για τον μήνα από όλα σάλι, δεν ορίζεται, εκτός από τη μαρτυρία δύο ανθρώπων. Ήταν αφήγηση από το «Αμπντ ιμπν Zaid ιμπν αλ-Kahthtab, ότι berkhutbah την ημέρα του εν λόγω γρήγορα σε αυτήν, και είπε,« ξέρετε ότι έχω με τους συντρόφους του προφήτη sallallaahu «alaihi wa Sallam, και τους έχω ζητήσει, τότε μου είπανότι alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
صوموا لرؤيته وأفطروا لرؤيته, وانسكوا لها, فإن غمى عليكم فأتموا ثلاثين يوما, فإن شهد شاهدان مسلمان فصوموا وأفطروا.
«Fast όπως έχετε δει (το φεγγάρι) και να φάτε, όπως έχετε δει όλα, καθώς και να παρακολουθήσουν beribadahlah. Αν το φεγγάρι κρυμμένο από την άποψη σας, τότε genapkanlah σε 30 ημέρες. Και αν υπάρχουν δύο μουσουλμάνους που μαρτυρούν (για να δείτε το φεγγάρι), Η γρήγορη και τρώτε. »[8]
Αφήγηση από τον Κυβερνήτη της Μέκκας αλ-Harith bin Hatibz, είπε, "alaihi του Messenger sallallaahu« wa Sallam μας έχει εντολή να προσκυνήσουν κατά την άποψή μας το φεγγάρι. Αν δεν μπορούμε να το δούμε και να έχουν καταθέσει οι δύο άνδρες που εμπιστεύτηκαν (ότι έχουν δει), τότε λατρείας μας βασίζεται στη μαρτυρία των δύο αυτών ». [9]
Το ρητό του που λέει «Και αν υπάρχουν δύο άνθρωποι που κατέθεσε (δείτε το φεγγάρι), η νηστεία και τρώτε» από την hadeeth του 'Abd Zaid bin. Και λέγοντας του: «Αν δεν μπορούμε να το δούμε (το φεγγάρι) και πιστοποίησε τους δύο άνδρες που εμπιστεύτηκαν (ότι έχουν δει), τότε λατρείας μας βασίζεται στην κατάθεσή τους." Στο hadeeth της αλ-Harith, έδωσαν την αίσθηση ότι θα πρέπει να καθοριστούν και να σπάσει γρήγορα σας (είσοδος από όλα σάλι) με τη μαρτυρία ενός προσώπου, εκτός από τον προσδιορισμό της νηστείας του χρόνου, επειδή υπήρξαν επιχειρήματα που θα του επιτρέψουν (η μαρτυρία ενός ατόμου), ενώ δεν το σπάσιμο τουυπάρχει το επιχείρημα ότι menunukkan αυτό, τότε παραμένει στην νόμιμη προέλευση (δηλαδή έχουν τη μαρτυρία δύο ανθρώπων που εμπιστεύτηκαν). Προς το τέλος του βιβλίου Tuhfatul penukilan Ahwadzi (III/373-374), με μερικές αλλαγές.
Προσοχή: Όποιος είδε το νέο φεγγάρι μόνο του, τότε ας γρήγορα στους άλλους άνδρες να γρήγορα. Έτσι δεν είχε σπάσει μέχρι να σπάσει, με βάση την ιστορία του Αμπού Hurayrah ότι ο προφήτης του ΑΛΛΑΧ sallallaahu alaiahi anhu wa Sallam δήλωσε:
الصوم يوم تصومون والفطر يوم تفطرون, والأضحى يوم تضحون.
«Ο χρόνος είναι μια ημέρα νηστείας στην οποία είστε όλοι γρήγορα, ο χρόνος για να σπάσει (« Eid al Fitr) είναι η ημέρα που είστε όλοι έσπασε, και η ημέρα της «Eid al-Adha είναι η μέρα όπου θα θυσιάσει». [10]
[Αντιγραφή από το βιβλίο του Αλ-Sunnah Wal Wajiiz FII Fiqhis Kitaabil Aziiz, συγγραφέας Azhim μπιν Αμπντούλ αλ-Khalafi Badawai, Ινδονησία Οδηγός Fiqh πλήρη έκδοση, μετάφραση Ομάδα Tashfiyah LIPIA - Τζακάρτα, ο Ιμπν Kathir εκδότες Reader, Τυπώθηκε στο Ραμαζάνι 1428 - Σεπτέμβριος 2007M]
Για ποιον νηστεία έχει συνταγογραφηθεί;


Με Σεΐχης Αμπντουλάχ μπιν Αμπντούλ αλ-Azhim Khalafi


Οι μελετητές έχουν συμφωνήσει ότι η νηστεία είναι υποχρεωτική σε μια μουσουλμανική που καταλαβαίνει, baligh, υγιή, ζωντανά και (όχι ιδιώτες), και για μια γυναίκα να τον αφήσει να προέλθει από την έμμηνο ρύση και τον τοκετό. [1]
Όσο για τη νηστεία δεν είναι υποχρεωτική για εκείνους που δεν είναι ορθολογική και δεν baligh, τότε με βάση τα λόγια του alaihi wa του Προφήτη sallallaahu »Sallam:
رفع القلم عن ثلاثة: عن المجنون حتى يفيق, وعن النائم حتى يستيقظ, وعن الصبي حتى يحتلم.
«Έφερε το στυλό από τις τρεις ομάδες: από τον τρελό μέχρι το κατάλαβε, από το κρεβάτι μέχρι που ξύπνησε, και από ένα παιδί μέχρι να baligh». [2]
Όσο για τη νηστεία δεν είναι υποχρεωτική για τους αρρώστους και τους ταξιδιώτες, στη συνέχεια, το λόγο του Αλλάχ, ο Βασιλικός:
ومن كان مريضا أو على سفر فعدة من أيام أخر
"... Και όποιος ή άρρωστος στο δρόμο (και στη συνέχεια έσπασε), τότε (τον wajiblah γρήγορα), ως την ημέρα που άφησε πίσω του, τις υπόλοιπες μέρες ... "[Αλ-Εφεξής-RAH: 185]
Αν οι άνθρωποι είναι άρρωστοι και οι ταξιδιώτες είναι ακόμη γρήγορο, τότε υπήρξε ανεπαρκής, επειδή σπάσει επιτρεπτό τους είναι μια μορφή ανακούφισης (rukhsa), και αν συνεχίσει να εφαρμόζει υποχρεωτικό, τότε αυτό είναι καλό.
6. Ποια Αρχική σελίδα για τα άτομα άνω, να σπάει ή γρήγορα; Αν οι άνθρωποι είναι άρρωστοι και οι ταξιδιώτες δεν έχουν καμία δυσκολία σε κατάσταση νηστείας, η νηστεία πιο mainstream, ενώ αν ήταν δύσκολο για γρήγορη, τότε σπάσει τους πιο mainstream.
Έχει αφήγηση από το Αμπού αλ-Sa'eed Khudri ΑΛΛΑΧ anhu, είπε: «Πήγαμε στον πόλεμο με alaihi wa του Προφήτη sallallaahu« Sallam κατά τη διάρκεια του μήνα του Ραμαζανιού, μεταξύ μας υπάρχει μια γρήγορη και υπάρχει διάλειμμα. Όσοι νηστεία δεν κατήγγειλε το διάλειμμα, και το αντίστροφο δεν καταγγέλλουν την αιφνιδιασμό.Κοιτούσαν ο ένας τον άλλον, για τους ανθρώπους που έχουν την εξουσία, τόσο το καλύτερο γι 'αυτόν να νηστεύουν. Και για εκείνους που αισθάνονται αδύναμοι, τότε σπάσει το γρήγορο είναι το καλύτερο ». [3]
Όσο για τη νηστεία δεν είναι υποχρεωτική κατά την έμμηνο ρύση των γυναικών και τον τοκετό, και με βάση την hadeeth του Αμπού Sa'eed ΑΛΛΑΧ anhu, ότι alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
أليس إذا حاضت لم تصل ولم تصم; فذلك نقصان دينها.
"Δεν είναι αυτοί (οι γυναίκες) την έμμηνο ρύση και αν δεν προσεύχεται και δεν νηστείας; Αυτό είναι που λείπει από την άποψη της θρησκείας ». [4]
Αν οι γυναίκες είναι εμμηνόρροια και τον τοκετό παραμείνει εγκρατής, τότε γρήγορα του δεν είναι αρκετό που (δεν ισχύει γρήγορα), διότι η νηστεία είναι μία από τις προϋποθέσεις της εμμήνου ρύσεως και του τοκετού ιερό, και υποχρεωτική για να mengqadha γρήγορα ».
Ήταν αφήγηση από το «A'ishah anhuma ΑΛΛΑΧ, είπε,« Μια φορά ενώ είχαμε εμείς την έμμηνο ρύση κατά την εποχή του Προφήτη sallallaahu «alaihi wa Sallam, είχαμε διαταγή να mengqadha» γρήγορα και δεν είχαν εντολή να mengqadha «προσευχές». [5]
7. Τι πρέπει να γίνει από την Γέρος και ηλικιωμένη γυναίκα που Γέροντα Ασθενής επίσης τον άρρωστο Απουσία Ελπίδα Ανάκτηση Όποιος δεν είναι σε θέση να γρήγορα λόγω της προχωρημένης ηλικίας ή semisalnya, στη συνέχεια επέτρεψε να σπάσουν και να θρέψει ένα φτωχό άτομο κάθε μέρα από τις ημέρες που άφησε πίσω του, σύμφωνα με τον λόγο του Θεού:
وعلى الذين يطيقونه فدية طعام مسكين
"... Και ένα must για τους σοβαρούς ανθρώπους που την κυβερνούν (αν δεν το κάνετε γρήγορα) λύτρα, (ότι) για να τραφεί ο φτωχός ...." [Αλ-Baqarah: 184]
Ήταν αφήγηση από «ΑΤΑ», που άκουσε ο Ιμπν »Αμπάς να διαβάσει ένα στίχο, στη συνέχεια, ο Ιμπν» δήλωσε ο Αμπάς, «δεν mansukh (διαγράφονται δικαιοδοσία), που είναι οι άνδρες και οι γυναίκες που είναι ηλικιωμένοι, εφόσον είναι σε θέση να γρήγορα,τότε ταΐζουν τους φτωχούς κάθε μέρα από τις ημέρες που ditinggalannya ». [6]
8. Οι έγκυες και θηλάζουσες γυναίκες Οι γυναίκες που είναι έγκυες και θηλάζουσες γυναίκες, αν είναι σε θέση να γρήγορα, ή ανησυχούν για τα παιδιά τους όταν είναι η νηστεία, θα πρέπει να είναι και για τους δυο τους για το σπάσιμο και υποχρεωτική για να λύτρα, αλλά δεν είναι υποχρεωμένες να «mengqadha. Ήταν αφήγηση από τον Αμπάς Radhiyalahu Ιμπν »anhuma, δηλαδή, είπε,« Επειδή μια ανακούφιση στους ανθρώπους που είναι παλιά και αδύναμα γριά σ 'αυτό, ήταν και οι δύο σε θέση να γρήγορα να μην γρήγορα αν θέλουν και να θρέψουν τους φτωχούς κάθε μέρα και δεν υπάρχει υποχρέωση που αποτελούν για τα δύο.Στη συνέχεια, ο νόμος θα καταργηθεί από το στίχο:
فمن شهد منكم الشهر فليصمه
"Όσοι από εσάς είναι παρόντες σ 'αυτό το μήνα (Ράμα-dhan), τότε ας γρήγορα." [Αλ-Baqarah: 185]
Και έχει οριστεί για τους ηλικιωμένους και ευπαθείς ηλικιωμένες γυναίκες, αν είναι σε θέση να γρήγορα. Επίσης, για τις γυναίκες που είναι έγκυες και θηλάζουσες γυναίκες, αν ανησυχούν, τότε δεν θα πρέπει γρήγορα και πρέπει να ταΐσουν ένα φτωχό άτομο κάθε μέρα ». [7]
Επίσης, διηγήθηκε από Αμπάς anhuma Ibn «ΑΛΛΑΧ, είπε," Αν μια έγκυος γυναίκα ανησυχεί γι 'αυτήν, καθώς και ο φόβος των γυναικών που θηλάζουν τα παιδιά τους κατά τη στιγμή του Ραμαζανιού, τότε θα πρέπει να είναι και για τους δυο τους να σπάσουν, και στη συνέχεια να τροφοδοτήσει τους φτωχούς κάθε μέρα από τις ημέρες που έφυγε και καμία υποχρέωση για τους mengqadha γρήγορα ». [8]
Από Νάφι «anhu ΑΛΛΑΧ, είπε," One of the κόρη του Ιμπν 'Umar anhu έγινε ένας από τους συζύγους των ανδρών των Quraysh, και κατά το χρόνο του Ραμαζανιού ήταν έγκυος, τότε είναι διψασμένος, στη συνέχεια, Ομάρ Ιμπν »τον διέταξε να σπάσει και ζωοτροφές ένας φτωχός κάθε μέρα (αριστερά). "[9]
9. Το μέγεθος των παραγόμενων τροφίμων Υποχρεωτική Anas bin Malik διηγήθηκε από ΑΛΛΑΧ anhu, που δεν μπόρεσε να φάει για ένα χρόνο (30 ημέρες το μήνα του Ραμαζανιού-πεντ.), Έτσι, θα κάνει ένα μεγάλο μπολ κουάκερ και να καλέσει 30 άτομα ήταν φτωχοί για να τα κάνουν όλα πλήρως. [10]
[Αντιγραφή από το βιβλίο του Αλ-Sunnah Wal Wajiiz FII Fiqhis Kitaabil Aziiz, συγγραφέας Azhim μπιν Αμπντούλ αλ-Khalafi Badawai, Ινδονησία Οδηγός Fiqh πλήρη έκδοση, μετάφραση Ομάδα Tashfiyah LIPIA - Τζακάρτα, ο Ιμπν Kathir εκδότες Reader, Τυπώθηκε στο Ραμαζάνι 1428 - Σεπτέμβριος 2007M]
Πυλώνες, πυλώνες της νηστείας, έξι πράγματα η γρήγορη



Με Σεΐχης Αμπντουλάχ μπιν Αμπντούλ αλ-Azhim Khalafi

10. Πυλώνες, πυλώνες της νηστείας ένα. Πρόθεση Με βάση το λόγο του Θεού:
وما أمروا إلا ليعبدوا الله مخلصين له الدين حنفاء
"Αν και δεν έχουν καταδικαστεί, εκτός από τη λατρεία του Αλλάχ με υπακοή σ 'Αυτόν καθαρίζει (να τρέχει) στο εσωτερικό του δικαιώματος της θρησκείας ..." [Αλ-Bayyinah: 5]
Επίσης λόγια του alaihi wa του Προφήτη sallallaahu »Sallam:
إنما الأعمال بالنيات, وإنما لكل امرئ ما نوى.
«Αληθώς, ότι τα έργα με την πρόθεση και κάθε πρόσωπο που παίρνει μια ανταμοιβή για τις πράξεις του σύμφωνα με τις προθέσεις του». [1]
Και πρόθεση θα πρέπει να πραγματοποιείται πριν από την αυγή για κάθε νύχτα του Ραμαζανιού. Αυτό είναι λόγω της hadeeth του ΑΛΛΑΧ anhuma Hafsah, είπε, alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
من لم يجمع الصيام قبل الفجر فلا صيام له.
"Όποιος δεν προτίθεται να νηστεύουν πριν από την αυγή, τότε δεν υπάρχει γρήγορος γι 'αυτόν». [2]
β. Απέχετε από όλα τα πράγματα που σπάνε το γρήγορο, από το πρωί μέχρι το ηλιοβασίλεμα Ta'ala Αλλάχ λέει:
فالآن باشروهن وابتغوا ما كتب الله لكم وكلوا واشربوا حتى يتبين لكم الخيط الأبيض من الخيط الأسود من الفجر ثم أتموا الصيام إلى الليل
"... Και τώρα, με αυτούς και ζητήστε ό, τι ο Αλλάχ έχει χειροτονηθεί για σας και φάτε και να πιείτε μέχρι σαφές σε σας (η διαφορά) μεταξύ του λευκού και μαύρου νήμα νήμα της αυγής. Τότε ολοκληρωθεί γρήγορα μέχρι σας (που έρχεται) απόψε ... "[Αλ-Baqarah: 187]
11. Υπάρχουν έξι πράγματα που ακυρώνουν τη γρήγορη a, b. Τρώγοντας και πίνοντας σκόπιμα Αν κάποιος τρώει ή πίνει σε μια κατάσταση που δεν ξεχνάμε, ότι δεν υποχρεούται mengqadha »και να πληρώσουν την εξιλέωση, με βάση την ιστορία του Αμπού Huraira ΑΛΛΑΧ anhu, ότι ο προφήτης sallallaahu« alaihi WA Sallam δήλωσε:
من نسي وهو صائم فأكل أو شرب, فليتم صومه, فإنما أطعمه الله وسقاه.
"Εκείνοι που ξεχνούν ότι ήταν νηστεία, και στη συνέχεια έφαγε ή ήπιε, τότε ας βελτιώσετε γρήγορα του, για ΑΛΛΑΧ έχει τροφοδοτήσει και τον πότισε». [3]
γ. Έμετος με σκοπό Εν τω μεταξύ, αν όχι εκ προθέσεως, τότε δεν είναι υποχρεωτικό »mengqadha νηστεία και πληρώνοντας ένα καθαρμού. Ήταν αφήγηση από Abu-Χου rairah z, ότι alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
من ذرعه القيء فليس عليه قضاء ومن استقاء عمدا فليقض.
"Εκείνοι που ρίχνουν κατά λάθος, τότε δεν είναι υποχρεωμένος μετά από νηστεία, ενώ όσοι εσκεμμένα εμετό, τότε είναι υποχρεωτική για τον mengqadha» mengqadha ». [4]
δ, ε. Έμμηνος ρύση και την Απόφαση Παρά το γεγονός ότι αυτό συνέβη κατά το τελευταίο δευτερόλεπτο της ημέρας (πριν από το σπάσιμο της ταχείας), σύμφωνα με την συναίνεση («ijma) των μελετητών.
στ. Συνουσιάζομαι Και με το ότι η εξιλέωση απαιτείται στο εξής Hadith: Αμπού Hurairah Anhua του ΑΛΛΑΧ, είπε, "Όταν καθόμασταν με τον Προφήτη sallallaahu« alaihi wa Sallam, ήρθε ένας άνθρωπος και είπε, «Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ sallallaahu« alaihi wa Sallam μου καταστράφηκε ». Ζήτησε, «Τι έχετε καταστρέψει; Μου απάντησε, «έκανα σεξ με τη γυναίκα μου, ενώ ήμουν σε κατάσταση νηστείας του Ραμαζανιού.» Ρώτησε, «Είστε σε θέση να απελευθερώσει ένα σκλάβο; «Όχι», απάντησε. Τότε ρώτησε πάλι: «Είστε σε θέση να γρήγορα για δύο συνεχόμενους μήνες; Μου απάντησε, «Όχι»Ζήτησε, «Και είστε σε θέση να θρέψει 60 ανθρώπους φτωχούς;"Μου απάντησε, «Όχι» Τότε ο προφήτης sallallaahu «alaihi wa Sallam σιωπηλός, και όταν είμαστε σε τέτοιες περιστάσεις, του Προφήτη sallallaahu« alaihi wa Sallam δόθηκε ένα καλάθι του «ημερομηνίες araq *, και στη συνέχεια είπε:" Όταν οι άνθρωποι ρωτούν για " Ο άνθρωπος απάντησε: «Εγώ είμαι». Είπε, "Πάρτε αυτό και bersedekahlah αυτόν!" Ο άντρας είπε, «Υπάρχουν άνθρωποι που είναι φτωχότεροι από ό, τι μπορούμε O Αλλάχ! Μα τον Αλλάχ, κανείς στην οικογένεια μεταξύ των δύο τόπων που πολλοί από μαύρη πέτρα σε Madinah faqir περισσότερο από εμάς ». Τότε ο προφήτης sallallaahu «alaihi wa Sallam γέλιο μέχρι να δείτε τα δόντια, τότε είπε,« Δώστε ελεημοσύνη της οικογένειάς σας να φάτε. »[5]
[Αντιγραφή από το βιβλίο του Αλ-Sunnah Wal Wajiiz FII Fiqhis Kitaabil Aziiz, συγγραφέας Azhim μπιν Αμπντούλ αλ-Khalafi Badawai, Ινδονησία Οδηγός Fiqh πλήρη έκδοση, μετάφραση Ομάδα Tashfiyah LIPIA - Τζακάρτα, ο Ιμπν Kathir εκδότες Reader, Τυπώθηκε στο Ραμαζάνι 1428 - Σεπτέμβριος 2007M]
Η νηστεία-Adab Adab

Με Σεΐχης Αμπντουλάχ μπιν Αμπντούλ αλ-Azhim Khalafi

12. Η νηστεία-Adab Adab Συνιστάται για τα άτομα που νηστεύουν για να παρακολουθήσουν ως παρατηρητές ορισμένες από τους ακόλουθους τρόπους:
ένα. Φάτε Sahur Anas διηγήθηκε από ΑΛΛΑΧ anhu, ότι alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
تسحروا فإن في السحور بركة.
"Φάτε sahurlah σας, διότι υπάρχει πραγματικά μια ευλογία για το γεύμα». [1]
Και υπολογίζεται τρώει ένα γεύμα, αν και μόνο με μια γουλιά νερό, με βάση το χαντίθ του Αμρ anhuma «Αμπντουλάχ μπιν« ΑΛΛΑΧ, είπε, alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
تسحروا ولو بجرعة ماء.
"Φάτε sahurlah σας αν και μόνο με μια γουλιά νερό.» [2]
Mengakhirkan Sunnah να φάει το γεύμα, όπως διηγήθηκε από Anas, από Ibn Zaid Thabit, είπε, «Ποτέ δεν έτρωγαν το γεύμα με τον αγγελιοφόρο του Αλλάχ alaihi wa sallallaahu» Sallam, μετά την οποία έθεσε αμέσως προσευχές. Ρώτησα, «Πόσο καιρό είναι η απόσταση μεταξύ της πρόσκλησης για την προσευχή και το γεύμα;" Μου απάντησε: «Σχετικά με το ίδιο διαβάζοντας τους στίχους 50.» [3]
Εάν η κλήση στην προσευχή σήμανε και φαγητό ή ποτό ακόμα στο χέρι του, τότε μπορεί να φάει ή να πιει, με βάση το χαντίθ του Αμπού Huraira ΑΛΛΑΧ anhu, είπε, "alaihi του Προφήτη sallallaahu« wa Sallam είπε?
إذا سمع أحدكم النداء والإناء على يده فلا يضعه حتى يقضي حاجته منه.
"Όσοι από εσάς, που άκουσαν το κάλεσμα για προσευχή (Shubuh) και πλοίων (τρόφιμα) είναι ακόμα στο χέρι του, τότε ας το θέσω πριν τελειώσει το φαγητό." [4]
β. Απέχετε από άχρηστα συζητήσεις και βρώμικα λόγια, ή παρόμοια με τα πράγματα που είναι αντίθετες προς το σκοπό της νηστείας
Αφήγηση από Abu Huraira ΑΛΛΑΧ anhu, ότι alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
إذا كان يوم صوم أحدكم فلا يرفث ولا يصخب ولا يجهل, فإذا شاتمه أحد أو قاتله فليقل إني صائم.
"Αν την πρώτη ημέρα σας με γρήγορο, τότε ας πούμε βρώμικα λόγια, κάνει θόρυβο και δεν κάνουν τίποτα πάρα πολύ ηλίθιους ανθρώπους. Και αν κάποιος mencacinya ή επίθεση, τότε ας το πει, «είμαι νηστείας.» [5]
Επίσης, διηγήθηκε από Αμπού Hurayrah Radi anhu, είπε, "alaihi του Προφήτη sallallaahu« wa Sallam δήλωσε:
من لم يدع قول الزور والعمل به فليس لله حاجة في أن يدع طعامه وشرابه.
"Όποιος δεν εγκαταλείπει ψευδείς ομιλία και να το κάνουμε, τότε ο Θεός δεν απαιτεί το άτομο να αφήνουμε το φαγητό και το ποτό (νηστείας)." [6]
γ. Γενναιόδωρη φύση και αναπαράγουν αναγνώσεις al-Qur-ένα Ήταν αφήγηση από Ibn «Αμπάς, είπε," Αληθώς, του Προφήτη sallallaahu «alaihi WA Sallam ήταν η πιο γενναιόδωρη σε καλή και θα είναι πιο γενναιόδωροι (από το συνηθισμένο ημέρες) κατά το μήνα του Ραμαζανιού, όταν ο Γαβριήλ ήρθε σ 'αυτόν και είναι πάντα έρχονται να δουν τον Γαβριήλ κάθε βράδυ από τις νύχτες του Ραμαζανιού, έως ότου ολοκληρωθεί το Ραμαζάνι, alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam απήγγειλε αλ-Κοράνι στο Γαβριήλ.Και όταν γνώρισε τον Γαβριήλ είναι πιο γενναιόδωρο (ήπια) από το απαλό άνεμο που φυσάει. "[7]
δ. Βιάσου σπάζοντας το γρήγορο (ta'-τόμοι) Sahl Μπιν Sa'd διηγήθηκε από ΑΛΛΑΧ anhu, ότι alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
لا يزال الناس بخير ما عجلوا الفطر.
"Η ανθρώπινη φυλή θα παραμείνει καλή όσο σπεύδουν σπάζοντας τη νηστεία." [8]
e. Σπάστε το γρήγορα με ό, τι είναι άμεσα στη διάθεσή του αυτά τα πράγματα στην ακόλουθη χαντίθ Ήταν αφήγηση από Anas, είπε, "Ο Προφήτης χρησιμοποιείται για να σπάσει τη γρήγορη με ruthab (νωπά ημερομηνίες) πριν από την προσευχή. Αν δεν πάρει ruthab, τότε σπάει με κάποια φρούτα tamr (ώριμος ημερομηνίες που έχουν μάθει πολύ) και αν δεν πάρει tamr, έτσι ήπιε το νερό ». [9]
στ. Προσευχήσου, όταν σπάζοντας το γρήγορο με την προσευχή που περιέχονται στο παρακάτω χαντίθ Ήταν αφήγηση από Ibn «Umar anhuma, είπε,« Ιδού, του Προφήτη sallallaahu «alaihi wa Sallam όταν το σπάσιμο του είναι πάντα γρήγορα να διαβάσετε:
ذهب الظمأ وابتلت العروق وثبت الأجر إن شاء الله.
"Έχοντας χάσει την αίσθηση της δίψας και είχε υγρό οι φλέβες, και έχει δημιουργήσει μια ανταμοιβή, αν θέλει ο Θεός». [10]
[Αντιγραφή από το βιβλίο του Αλ-Sunnah Wal Wajiiz FII Fiqhis Kitaabil Aziiz, συγγραφέας Azhim μπιν Αμπντούλ αλ-Khalafi Badawai, Ινδονησία Οδηγός Fiqh πλήρη έκδοση, μετάφραση Ομάδα Tashfiyah LIPIA - Τζακάρτα, ο Ιμπν Kathir εκδότες Reader, Τυπώθηκε στο Ραμαζάνι 1428 - Σεπτέμβριος 2007M]
Τα πράγματα που επιτρέπουν σε ένα πρόσωπο που δεν Νηστεία



Με Σεΐχης Αμπντουλάχ μπιν Αμπντούλ αλ-Azhim Khalafi


13. Τα πράγματα που επιτρέπουν σε ένα πρόσωπο που δεν Νηστεία ένα. Μπάνιο για να δροσίσει το σώμα Ήταν αφήγηση από τον Αμπού Μπακρ ιμπν »Abdirrahman, από ορισμένους συντρόφους του προφήτη sallallaahu« alaihi wa Sallam, είπε, «έχω δει του Προφήτη sallallaahu« alaihi WA Sallam στο αλ-'arj (όνομα ενός χωριού στο ταξίδι σε λίγες μέρες από Medina) πότισμα το κεφάλι του με το νερό, ενώ ήταν σε κατάσταση νηστείας, λόγω της δίψας ή θερμότητα. »[1]
β. Γαργάρα και βάλτε το νερό στη μύτη με τη συγκράτηση των Από Laqith ΑΛΛΑΧ ιμπν Shabrah anhu, είπε, alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
وبالغ في الاستنشاق إلا أن تكون صائما.
"Και κάνει istinsyaq (βάζοντας νερό στη μύτη), έτσι εκτός αν είστε σε κατάσταση νηστείας.» [2]
γ. Hijamah (berbekam) Ήταν αφήγηση από Ibn Αμπάς anhuma «ΑΛΛΑΧ, είπε,« Αυτός ο Προφήτης φορά berbekam ήταν αυτός σε κατάσταση νηστείας. "[3]
Ωστόσο, αν ο ίδιος ανησυχούσε berbekam dimakruhkan αναγκάζει το σώμα για να γίνει αδύναμο. Ήταν αφήγηση από Thabit αλ-Banani, είπε, Anas bin Malik ρωτήθηκε, «Μισείτε berbekam για τους ανθρώπους που είναι νηστεία;" Εκείνος απάντησε, "Όχι, εκτός αν κάνει το σώμα για να γίνει αδύναμο». [4]
δ. Χάιδεμα και φιλιά για όσους μπορεί να συγκρατήσει τον εαυτό του Έχει αφήγηση από το «A'ishah anhuma ΑΛΛΑΧ, που μου είπε κάποτε,« του προφήτη sallallaahu «ποτέ alaihi WA Sallam φιλιά και καθιστώντας τη φορά ήταν η νηστεία, είναι ακριβώς ότι είναι το πρόσωπο που πλέον σε θέση να αντισταθούν τις επιθυμίες του για σένα." [5]
e. Ξυπνήστε μετά την άφιξή του σε μια κατάσταση junub Shubuh χρόνο Με βάση αυτά που διηγήθηκε από «A'ishah και Umm Salamah anhuma ΑΛΛΑΧ, ότι ο προφήτης sallallaahu« ποτέ alaihi WA Sallam βρήκε το ξημέρωμα έχει αυξηθεί, είναι σε μια κατάσταση junub γιατί ανακατεύτηκε με τη σύζυγό του, τότε το μπάνιο και τη νηστεία του. [6]
στ. Συνεχίστε νηστείας μέχρι την αυγή του χρόνου Ήταν αφήγηση από τον Αμπού αλ-Sa'eed Khudri ΑΛΛΑΧ anhu, ότι άκουσε alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
لا تواصلوا, فأيكم أراد أن يواصل فليواصل حتى السحر, قالوا: فإنك تواصل يارسول الله, قال: لست كهيئتكم, إنى أبيت لي مطعم يطعمني وساق يسقيني.
"Μην συνδέετε τη γρήγορη και όποιος από εσάς θέλει να το κάνει, τότε ας συνδέσετε γρήγορα του μέχρι την αυγή του χρόνου." Οι σύντροφοι ρώτησε, "Δεν είστε επίσης να συνδέσετε το Messenger του Αλλάχ νηστείας alaihi sallallaahu« wa Sallam; »Εκείνος απάντησε," η κατάστασή μου δεν είναι σαν εσένα Και ο Αλλάχ έχει ορίσει ένα φρουρό ο οποίος θα μου δώσει φαγητό και ποτό. "[7]
ζ. Bersiwak, φορώντας αρώματα, έλαια για τα μαλλιά, σκιά ματιών, οφθαλμικές σταγόνες και ενέσεις. Βασική νομιμότητα όλων αυτών είναι ότι, παρά τη νόμιμη προέλευση της απαγόρευσης (al-al-Ashliyah Bara'ah), εάν απαγορεύεται για την νηστεία πρόσωπο του Αλλάχ και του Προφήτη alaihi sallallaahu «wa Sallam θα το εξηγήσω.
وما كان ربك نسيا
"Και δεν ξεχνάμε Κυρίου σου" [Maryam: 64]
[Αντιγραφή από το βιβλίο του Αλ-Sunnah Wal Wajiiz FII Fiqhis Kitaabil Aziiz, συγγραφέας Azhim μπιν Αμπντούλ αλ-Khalafi Badawai, Ινδονησία Οδηγός Fiqh πλήρη έκδοση, μετάφραση Ομάδα Tashfiyah LIPIA - Τζακάρτα, ο Ιμπν Kathir εκδότες Reader, Τυπώθηκε στο Ραμαζάνι 1428 - Σεπτέμβριος 2007M]
Η νηστεία είναι Sunnah
Με Σεΐχης Αμπντουλάχ μπιν Αμπντούλ αλ-Azhim Khalafi

Alaihi Προφήτη sallallaahu «wa Sallam έχει υποστηριχθεί με γρήγορα στις επόμενες ημέρες: ένα. Έξι ημέρες από όλα σάλι Ήταν αφήγηση από Abu Ayyub αλ Ανσάρι του ΑΛΛΑΧ anhu, ότι alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
من صام رمضان ثم أتبعه ستا من شوال كان كصيام الدهر. Όποιος νηστεία του Ραμαζανιού και στη συνέχεια ακολουθείται από νηστεία σε έξι ημέρες από όλα σάλι, τότε είναι πιο γρήγορα από ένα χρόνο. "[1]
β, γ. Ημέρα του «Arafah για όσους δεν αποδίδουν το προσκύνημα και την ημέρα της« Ashura (η δέκατη ημέρα του Muharram) και την προηγούμενη ημέρα (ένατη ημέρα). Ήταν αφήγηση από Abu Qatadah ΑΛΛΑΧ anhu, είπε,
سئل رسول الله ι عن صوم يوم عرفة, فقال: يكفر السنة الماضية والباقية. وسئل عن صوم يوم عاشوراء, فقال: يكفر السنة المضية.
"Ο Προφήτης sallallaahu» alaihi wa Sallam ρωτήθηκε σχετικά με νηστεία την ημέρα της «Arafah, εκείνος απάντησε,« πήρε τις αμαρτίες του παρελθόντος έτους και το μέλλον. "Ζήτησε, επίσης, για την νηστεία την ημέρα της« Ashura, εκείνος απάντησε, «Είναι αίρων την αμαρτίαν- αμαρτίες του παρελθόντος έτους. »[2]
Umm Al-Fadl αλ-Harith bintu anhuma ΑΛΛΑΧ ότι υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που ήταν γύρω από το ξενοδοχείο κατά τη στιγμή στο «Arafah είναι η νηστεία σε διαμάχη για τον προφήτη sallallaahu« alaihi WA Sallam την Ημέρα του «Arafah. Υπάρχουν μερικοί από αυτούς υποστηρίζουν ότι νήστευε και κάποιοι άλλοι λένε ότι δεν είναι η νηστεία, στη συνέχεια, του Προφήτη sallallaahu «alaihi wa Sallam παρέδωσε ένα ποτήρι γάλα, τότε ήταν στις καμήλες του στο« Αραφάτ, και το ήπιε. [3]
Επίσης, διηγήθηκε από Αμπού Ghathfan Tharif μπιν αλ-Muri, είπε, «άκουσα Ιμπν 'Αμπάς anhuma ΑΛΛΑΧ είπε,« Όταν ο Προφήτης sallallaahu «alaihi wa Sallam, νηστεία« Ashura και υποστήριξε τους συντρόφους του για γρήγορη, είπαν, «Αγγελιοφόρος του Αλλάχ,Αυτό είναι πραγματικά μια ημέρα που τιμάται από τους Εβραίους και τους Χριστιανούς ». Στη συνέχεια, είπε," Λοιπόν, το επόμενο έτος θα έχουμε γρήγορα την ένατη ημέρα (tasu'a) Insha Αλλάχ. Αμπάς Ibn »είπε," Ωστόσο, δεν είναι μέχρι το επόμενο έτος, του Προφήτη sallallaahu «alaihi wa Sallam απεβίωσε." [4]
δ. Στις περισσότερες μέρες της νηστείας του μήνα του Muharram Από το Αμπού Huraira ΑΛΛΑΧ anhu, είπε, "alaihi του Προφήτη sallallaahu« wa Sallam δήλωσε:
أفضل الصيام بعد رمضان شهر الله المحرم وأفضل الصلاة بعد الفريضة صلاة الليل.
"Το καλύτερο της νηστείας μετά τη νηστεία του μήνα του Ραμαζανιού είναι η νηστεία του μήνα του Αλλάχ, ο μήνας των Muharram και η καλύτερη της προσευχής μετά την υποχρεωτική προσευχή είναι η προσευχή νύχτα.» [5]
e. Στις περισσότερες μέρες της νηστείας του μήνα του Ραμαντάν Από «Aisha anhuma ΑΛΛΑΧ, είπε,« Ποτέ δεν είδα το Messenger sallallaahu «alaihi wa Sallam τέλεια εκτός από το μήνα της νηστείας του Ραμαζανιού μήνες και δεν έχω δει ποτέ τον νηστεία σε ένα μήνα περισσότερα από το μήνα του Ραμαντάν.» [6]
στ. Δευτέρα και Πέμπτη Usamah ιμπν Zayd διηγήθηκε από ΑΛΛΑΧ anhuma, είπε, «Αληθώς alaihi του Προφήτη sallallaahu« wa Sallam πάντα νηστεία Δευτέρα και την Πέμπτη, όταν ρωτήθηκε γι 'αυτό, εκείνος απάντησε:
إن أعمال العباد تعرض يوم الإثنين والخميس.
«Αληθώς πράξεις που αντιμετωπίζει υπηρέτης (του Αλλάχ), τις Δευτέρες και τις Πέμπτες.» [7]
ζ. Νηστεία τρεις ημέρες κάθε μήνα (Hijriyyah) Από Αμρ anhuma «Αμπντουλάχ μπιν« ΑΛΛΑΧ, είπε, "Αγγελιοφόρος του Αλλάχ alaihi wa sallallaahu» Sallam μου είπε:
صم من كل شهر ثلاثة أيام, فإن الحسنة بعشر أمثالها, وذلك مثل صيام الدهر.
«Puasalah τρεις μέρες κάθε μήνα. Η πραγματική ανταμοιβή για τις καλές πράξεις του ήταν δέκα φορές περισσότερο, έτσι όπως είναι η νηστεία όλη την ώρα. "[8]
Και Sunnah να κάνει το τριήμερο τρίτη ημέρα, δεκατέσσερα, δεκαπέντε και. Με βάση την ιστορία του Αμπού Dharr ΑΛΛΑΧ anhu, είπε ότι alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
يا أبا ذر, إذا صمت من الشهر ثلاثة أيام فصم ثلاثة عشرة وأربع عشرة وخمس عشرة.
"Ο Αμπού Dharr, αν θέλετε να γρήγορο τρεις ημέρες το μήνα, τότε puasalah την ημέρα τριακοστή, δεκατέσσερα και δεκαπέντε». [9]
h. Μια μέρα και να σπάσει γρήγορα καθημερινή τους (νηστεία του Προφήτη Dawud Alaihissallam) Συσχετίζεται από Αμρ «Αμπντουλάχ μπιν» anhuma ΑΛΛΑΧ, ότι alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
أحب الصيام إلى الله صيام داود كان يصوم يوما ويفطر يوما.
«Η νηστεία είναι το πιο αγαπημένο του Θεού είναι η νηστεία του Προφήτη Dawud, που νήστεψε μια μέρα και να σπάσει την ημέρα τους.» [10]
i. Ένατη ημέρα του μήνα Dhul Hijjah Hunaidah bin Khalid διηγήθηκε από, από τη σύζυγό του, ορισμένων συζύγους του Προφήτη sallallaahu «alaihi wa Sallam, είπε,« του προφήτη sallallaahu »alaihi WA Sallam νηστεία για την ένατη ημέρα των Dhul Hijjah, η ημέρα της« Ashura, τρεις ημέρες κάθε μήνα, την πρώτη Δευτέρα του το μήνα και την Πέμπτη ». [11]
14. Ημέρες νηστείας απαγορεύεται για τον ένα. Δύο Ημέρα («Eid Al-Fitr και« Eid al-Adha) Από το Αμπού «Ubaid, ένα απελευθέρωσε δούλος του Ibn Azhar, είπε,« είμαι γιορτάζει «ταυτότητα με το« Ομάρ μπιν αλ-Kaththab anhu ΑΛΛΑΧ, τότε («Umar) είπε:« Αυτό είναι ένα διήμερο Προφήτη sallallaahu »alaihi wa Sallam απαγόρευσε να μας γρήγορα γι 'αυτόν, η ημέρα όταν σπάσει το γρήγορο και το άλλο ημέρα, η ημέρα, όπου μπορείτε να θυσιών ζώων σας. "[12]
β. Tasyriq ημέρες * Από το Αμπού Murrah, ένα απελευθέρωσε σκλάβος της Ουμ Χάνι », που ήταν με« Αμπντουλάχ μπιν Αμρ ήρθε να ΑΛΛΑΧ anhuma Αμρ ιμπν αλ-'Όπως και τότε σερβίρουν φαγητό για τους δύο, λέγοντας, "Eat!" Μου απάντησε, " Είμαι νηστείας. "Αμρ είπε,« Φάε, στην πραγματικότητα αυτή είναι η μέρα που του Προφήτη sallallaahu «alaihi wa Sallam μας είπε και μας είπε να μην σπάσει γρήγορα τους." Μαλίκ, δήλωσε, "Ήταν η Tasyriq ημέρες." [13]
Και διηγήθηκε από το «Aisha και το Ibn« Umar anhum, και οι δύο είπε, "Δεν επιτρέπεται να νηστεύουν τις ημέρες αυτές tasyriq, εκτός από εκείνους που δεν ήταν θυσίας ζώων (Μίνα, όταν το προσκύνημα)." [14]
γ. Η νηστεία, την Παρασκευή και μόνο Έχει διηγείται από Αμπού Hurayrah, είπε, «άκουσα το Messenger Shallahu alaihi WA Sallam δήλωσε:
لا تصومن أحدكم يوم الجمعة إلا يوما قبله أو بعده.
«Ας μην έναν από εσάς νηστείας την Παρασκευή, αλλά σε κατάσταση νηστείας την ημέρα πριν ή μετά.» [15]
δ. Νηστεία μόνο το Σάββατο Με βάση την ιστορία του «Abdullah Ibn-όπως Sulami Busr ΑΛΛΑΧ anhu, από την αδελφή του, αλ-Shamma anhuma ΑΛΛΑΧ ότι ο προφήτης sallallaahu« alaihi wa φύση έχει πει:
لا تصوموا يوم السبت إلا فيما افترض عليكم, و إن لم يجد أحدكم إلا لحاء عنب أو عود شجرة فليمضغها.
"Μην γρήγορα τα Σάββατα, εκτός εάν αυτό έχει συνταγογραφηθεί για εσάς. Αν κάποιος από σας δεν έχετε (τροφή για σπάσιμο), εκτός από τους φλοιούς των σταφυλιών ή ένα κλαδί δέντρου, τότε αφήστε τον να το μασάτε. "[16]
e. Δεύτερο μισό του μήνα Ραμαντάν για όσους δεν έχουν τη συνήθεια της νηστείας Ήταν αφήγηση από Abu Hurayrah ότι ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ alayhi wa anhu ΑΛΛΑΧ sallallaahu »Sallam δήλωσε:
إذا انتصف شعبان فلا تصوموا.
"Αν ήταν μέχρι τα μέσα του μήνα Ραμαντάν, τότε δεν πρέπει γρήγορα». [17]
ΑΛΛΑΧ επίσης από το Αμπού Hurayrah anhu, διηγήθηκε ότι alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
لا يتقدمن أحدكم رمضان بصوم يوم أو يومين إلا أن يكون رجل كان يصوم صومه فليصم ذلك اليوم.
"Μην ποτέ κάποιος από εσάς μπροστά του Ραμαζανιού από νηστεία μία ή δύο ημέρες νωρίτερα, εκτός αν το άτομο εργάζεται για μια κοινή πρακτική της νηστείας, ας γρήγορα εκείνη την ημέρα». [18]
στ. Η νηστεία την ημέρα της αμφιβολίας Από «Αμάρ Μπιν Γιασέρ ΑΛΛΑΧ anhu, είπε,« Όποιος νήστεψε για την αμφίβολη σημαίνει ότι έχει παράκουσε Αμπούλ Κασίμ (του Προφήτη sallallaahu «alaihi Sallam wa)". [19]
ζ. Νηστεία για πάντα, ακόμα κι αν έσπασε κατά τις πρώτες ημέρες του απαγορευμένο για γρήγορη. Συσχετίζεται από Αμρ «Αμπντουλάχ μπιν» anhuma ΑΛΛΑΧ, είπε, "Αγγελιοφόρος του Αλλάχ alaihi wa sallallaahu» Sallam δήλωσε:
يا عبد الله بن عمرو! إنك لتصوم الدهر وتقوم الليل, وإنك إذا فعلت ذلك هجمت له العين ونهكت, لا صام من صام الأبد.
"Ο Αμρ« Αμπντουλάχ μπιν », η πραγματική σας είναι πάντα γρήγορα κατά τη διάρκεια της ημέρας (για πάντα) και να πάρει τη νύχτα. Αν συνεχίσει να το πράττει, τότε έχετε κάνει τα μάτια σας είναι βαθουλωμένα και βασανίζει τον εαυτό σας. Δεν νηστεία είναι η νηστεία για τους ανθρώπους για πάντα ». [20]
Επίσης, διηγήθηκε από Αμπού Qatadah, ότι υπάρχει ένας άνθρωπος ήρθε να του Προφήτη sallallaahu «alaihi wa Sallam είπε, ρώτησε," Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ sallallaahu «alaihi wa Sallam πώς μπορείτε γρήγορα;" του Προφήτη sallallaahu »alaihi wa Sallam ήταν εξοργισμένος με τις λέξεις και πότε» Umar το είδε, είπε, "Έχουμε τη χαρά του Αλλάχ, όπως ο Κύριος μας, το Ισλάμ ως θρησκεία μας και τον Μωάμεθ ως Προφήτη μας. Αναζητούμε καταφύγιο με τον Αλλάχ από το θυμό και την οργή Του Αγγελιοφόρος Του. "Συνέχισε επαναλαμβάνοντας τα λόγια του Προφήτη sallallaahu« alaihi wa Sallam σταματήσει θυμωμένος, τότε ρώτησε, "Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ sallallaahu« alaihi wa Sallam τι γίνεται με την νηστεία πρόσωπο για πάντα; " Είπε:
لا صام ولا أفطر.
«Δεν είναι γρήγορος και να μην σπάσει." [21]
15. Απαγόρευση της νηστείας για μια γυναίκα αν ο σύζυγός της υπάρχουν (στο σπίτι) με εξαίρεση την άδεια Με βάση την ιστορία του Αμπού Huraira ΑΛΛΑΧ anhu, είπε ότι alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam δήλωσε:
لا تصم المرأة وبعلها شاهد إلا بإذنه.
"Δεν επιτρέπεται να γρήγορα σε μια γυναίκα, όταν ο σύζυγός της στο σπίτι, παρά μόνο με την άδειά του». [22]
[Αντιγραφή από το βιβλίο του Αλ-Sunnah Wal Wajiiz FII Fiqhis Kitaabil Aziiz, συγγραφέας Azhim μπιν Αμπντούλ αλ-Khalafi Badawai, Ινδονησία Οδηγός Fiqh πλήρη έκδοση, μετάφραση Ομάδα Tashfiyah LIPIA - Τζακάρτα, ο Ιμπν Kathir εκδότες Reader, Τυπώθηκε στο Ραμαζάνι 1428 - Σεπτέμβριος 2007M] _______
I'tikaf



Με Σεΐχης Αμπντουλάχ μπιν Αμπντούλ αλ-Azhim Khalafi


Κάντε i'tikaf τις τελευταίες δέκα ημέρες του Ραμαζανιού είναι ένα Sunnah που συνιστάται, με σκοπό την απόκτηση και την αναζήτηση Laylat αλ-Qadr καλοσύνη.
Ta'ala Αλλάχ λέει:
إنا أنزلناه في ليلة القدر وما أدراك ما ليلة القدرليلة القدر خير من ألف شهرتنزل الملائكة والروح فيها بإذن ربهم من كل أمر سلام هي حتى مطلع الفجر
«Αληθώς, έχουμε ήδη προς τα κάτω (al-Qur-ένα) το βράδυ της δόξας. Και ξέρετε ποια είναι η Νύχτα της Δύναμης είναι; Νύχτα της Δύναμης είναι καλύτερη από χίλιες μήνες. Τη νύχτα πέφτει άγγελος άγγελος και ο άγγελος Γαβριήλ με τον Κύριό του επιτρέπει να ρυθμίσει όλες τις υποθέσεις. Εκείνη τη νύχτα (πλήρες) ευεξία μέχρι την αυγή "[Αλ-Qadr: 1-5].
Ήταν αφήγηση από το «A'ishah anhuma ΑΛΛΑΧ, είπε ότι ο προφήτης sallallaahu« alaihi wa Sallam beri'tikaf το τελευταίο δεκαήμερο του Ραμαζανιού, και είπε:
تحروا ليلة القدر في العشر الأواخر من رمضان.
"Ζητήστε Laylat αλ-Qadr τα τελευταία δέκα νύχτες του Ραμαζανιού». [1]
Επίσης, διηγήθηκε από «Aa'ishah ότι ο προφήτης anhuma ΑΛΛΑΧ sallallaahu» alaihi WA Sallam δήλωσε:
تحروا ليلة القدر في الوتر من العشر الأواخر من رمضان.
"Ζητήστε Laylat αλ-Qadr των περιττών νύχτες τελευταία δέκα νύχτες του Ραμαζανιού». [22]
Alaihi Προφήτη sallallaahu «wa Sallam έχει υποστηρίξει τους ανθρώπους να στραφούν νύχτες Laylat Qadr Αλ. Αφήγηση από Abu Huraira ΑΛΛΑΧ anhu, από alaihi wa του Προφήτη sallallaahu »Sallam, είπε:
من قام ليلة القدر إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه.
"Όποιος Laylat αλ Qadr νύχτα προσευχή της πίστης και της ελπίδας, διότι τον ανταμείψει, θα συγχωρεθούν οι αμαρτίες του παρελθόντος του». [3]
I'tikaf πρέπει να γίνεται μόνο στο τζαμί, στο λόγο του Θεού:
ولا تباشروهن وأنتم عاكفون في المساجد
"... (Αλλά) δεν παρεμβαίνει σ 'αυτό, είσαι beri'tikaf στο τζαμί ... "[Αλ-Baqarah: 187]
Επίσης, επειδή alaihi του Προφήτη sallallaahu «wa Sallam beri'tikaf πάντα σε αυτό.
I'tikaf Sunnah για το άτομο να ασχοληθούν με οποιαδήποτε μορφή της υπακοής στο Θεό, όπως η προσευχή, η ανάγνωση της Αλ-Qur-ένα, για να πούμε το κομπολόι, tahmid, tahlil, και Takbir, beristighfar, διαβάστε τις ευλογίες του Προφήτη, με προσευχή, μελέτη και άλλοι.
Και dimakruhkan για να ασχολούνται με πράγματα που δεν είναι επωφελείς, είτε πράξη ή λέξη. Έτσι είναι το ρεφρέν από το να μιλούν, γιατί θεωρείται ως μια μορφή προσέγγισης στον Θεό.
Beri'tikaf επιτρέπεται για τους ανθρώπους να βγαίνουν από τον τόπο, διότι υπάρχει επείγουσα ανάγκη, να επιτρέπεται και για να χτενίζουν τα μαλλιά τους και ξύρισμα, κομμένα νύχια και καθαρά το σώμα. I'tikaf κάποιος θα είναι άκυρη αν είναι εκτός τόπου i'tikafnya καμία άμεση ανάγκη και επίσης αν είχε σεξουαλική επαφή.
[Αντιγραφή από το βιβλίο του Αλ-Sunnah Wal Wajiiz FII Fiqhis Kitaabil Aziiz, συγγραφέας Azhim μπιν Αμπντούλ αλ-Khalafi Badawai, Ινδονησία Οδηγός Fiqh πλήρη έκδοση, μετάφραση Ομάδα Tashfiyah LIPIA - Τζακάρτα, ο Ιμπν Kathir εκδότες Reader, Τυπώθηκε στο Ραμαζάνι 1428 - Σεπτέμβριος 2007M] _______ Υποσημείωση [1]. Saheeh: [Mukhtasar Shahiih al-Bukhari (αρ. 987)], Shahiih al-Bukhari (Fat-Hul Baari) (IV/259, αριθ. 2020.), Sunan στα Tirmidhi (II/144, αριθ. 789.). [2]. Συμφωνηθεί: al-Bukhari Shahiih (Fat-Hul Baari IV/259, αριθ. 2017.), Μουσουλμάνους Shahiih (II/628, αριθ. 1169.). [3]. Συμφωνηθεί: al-Bukhari Shahiih (. Fat-Hul Baari IV/255, όχι το 2014), μουσουλμάνους Shahiih (. I/523, όχι 760), Αμπού Sunan Dawud (. IV/146, όχι 1359), ένα-Sunan Η NASA-i (IV/157). [4]. Fiqhus Sunnah (I/404) με την αλλαγή.
πηγή: http://almanhaj.or.id/
_______ 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar