Selasa, 12 Juni 2012

Výzvy k Bershalawat alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. "Opravdu Bůh a jeho andělé bershalawat k Prorokovi. Vy, kteří věříte, bershalawatlah vám na počest Proroka a pozdravit s ním "[Al-Ahzaab: 56].

Výzvy k Bershalawat alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. "Opravdu Bůh a jeho andělé bershalawat k Prorokovi. Vy, kteří věříte, bershalawatlah vám na počest Proroka a pozdravit s ním "[Al-Ahzaab: 56].


Podle Al-Yazid ibn Abd al-Kádir Ustadz Jawas


Mezi práva alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, že Alláh wa Subhanahu Ta'ala disyari'atkan nad jeho lidem, je pro ně říci, modlitby a pozdravy jemu. Alláh wa Subhanahu Ta'ala a jeho andělé se bershalawat jeho alaihi sallallaahu To wa Salamem, a Alláh wa Subhanahu Ta'ala přikázal svým služebníkům říci, modlitby a taslim k němu. Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
إن الله وملائكته يصلون على النبي يا أيها الذين آمنوا صلوا عليه وسلموا تسليما
"Opravdu Bůh a jeho andělé bershalawat k Prorokovi. Vy, kteří věříte, bershalawatlah vám na počest Proroka a pozdravit s ním "[Al-Ahzaab: 56].
Uvádí se, že význam Božího požehnání na proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem je chvála Bohu na něm v přítomnosti Jeho andělé jsou andělé znamenalo Pray požehnání na něj, a požehnání na jeho lidi znamená žádost o odpuštění za jeho sallallaahu To alaihi wa Salamem.
Ve výše uvedeném verši Alláh zmínil o postavení služebníka a Jeho proroka Muhammada sallallaahu To alaihi wa Salamem na nejvyšší místa, že pochválil ji před Anděl nejbližší, a že andělé také modlit se za něj, pak Alláh nařídil všem Obyvatelé tohoto druhu říkat modlitby a pozdravy na tom, aby sjednoceni ve chvále jeho nejvyšší přírody s nejnižší naturální (země).
Co se týče významu: "Pozdravuj ho" je mu sallallaahu To alaihi wa Salamem hold respekt k islámu. A pokud Prorok Muhammad bershalawat nechat někoho sestaven s ohledem na něj. Protože to by nemělo odradit jeden z nich. Například tím, že říká: "Shallallaahu" alaih (doufejme, že udělil požehnání na něj) "nebo jednoduše říci:" ". Alaihis Salaam (může delegovat na něj spásy)" Je to proto, že Bůh přikázal jim říct.
Se vyslovuje požehnání na proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem velel Shari'ah v době přehlíženy, a to buď povinné nebo sunna muakkadah. V knize Jalaa'ul Afhaam, Ibn al-Qayyim uznání rahimahullah 41 čas (místo). On rahimahullah začít nejdůležitější věc v modlitbě na konci tasyahhud. V době, kdy se učenci shodují na disyari'atkannya bershalawat na alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, ale oni nesouhlasí zákona je povinné. Mezi jindy uvedených na konci Qunut, pak při kázání jako kázání pátek svátek a istisqa ', pak po zodpovězení muadzdzin, když se modlí, když dovnitř a ven z mešity, stejně jako jeho jméno sallallaahu To alaihi wa Salamem.
Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem učí muslimy z vyhlášky říci požehnání na. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem obhajoval zvýšit čtení požehnání na něj v pátek.
Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
أكثروا الصلاة علي يوم الجمعة وليلة الجمعة, فمن صلى علي صلاة صلى الله عليه عشرا.
"Rozšiřte své čtení a požehnání pro mě v pátek večer, ten, který mi jednou řekl Bůh bershalawat bershalawat ho desetkrát." [2]
Pak Ibn al-Qayyim rahimahullah zmínit některé z výhod se vyslovuje požehnání na proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem, když říká, že je 40 dávek. Mezi výhody patří:
A. Shalawat je forma poslušnosti Božích příkazů. 2. Získejte 10 krát Božího požehnání na ty, kdo bershalawat jednou alaihi jeho sallallaahu To wa Salamem. 3. Očekávat v případě udělení modlitbě předchází shalawat. 4. Shalawat je, protože stále syafa'at z proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, když vyslovoval požehnání na tom, zda spolu s žádostí na Boha, aby Wasilah (vysoká poloha), aby jeho sallallaahu To alaihi wa Salamem o Soudném dnu. 5. Shalawat proto, že hříchy diampuninya. 6. Požehnání na důvodu, že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, že lidé, kteří říkají, modlitby a pozdravy jemu. [3]
Ale to není dovoleno, aby nastavit čas a jistý způsob, jak v bershalawat a chválil jeho sallallaahu To alaihi wa Salamem výjimku z vousů autentické od Al-Korán a Sunna. Mezi učenci Ahlus Sunny bylo široce hlásil, lafazh lafazh požehnání na autentický, jak to bylo učil alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem řekl svým společníkům Alláha anhum.
Mezi ně patří:
اللهم صل على محمد وعلى آل محمد كما صليت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميد مجيد, اللهم بارك على محمد وعلى آل محمد كما باركت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميد مجيد.
"Ó Alláhu, dej požehnání k Mohamedovi a rodina Mohameda, jak jsi dal milost k Abrahamovi a rodinu Ibrahim. Ty úžasný Mahaterpuji znovu. Ó Alláhu, dej požehnání k Mohamedovi a rodina Mohameda, jak jsi dal požehnání k Abrahamovi a rodinu Ibrahim. Mahaterpuji Ty, Most-nádherné. "[4]
Května modlitby a pozdravy je vždy Bůh obdařil tohoto ušlechtilého Proroka, a to i pro jeho rodinu, jeho společníci, a ti, kteří sledují jeho kroky až do Soudného dne.
ZÁKAZ GHULUW a nadsázka V alaihi chvály Proroka sallallaahu To wa Salamem
Ghuluw znamenat dál. To řekl: "غلا يغلو غلوا," pokud dojde k překročení limitu ve velikosti. Řekl:
لا تغلوا في دينكم
"Ne překračují limity uvedené v náboženství." [-Nisa ': 171]
Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
إياكم والغلو في الدين, فإنما أهلك من كان قبلكم الغلو في الدين.
"Mějte se před ghuluw odst. přehnané) v náboženství, protože skutečný postoj tohoto ghuluw zničili lidi před vámi." [5]
Jedním z důvodů, proč je osoba ghuluw kufr je náboženský postoj, zda osoba, se považuje za spravedlivý nebo opatrovník nebo ghuluw na hrobech světců, dokud se zeptat a modlit se k němu, ale to je vyhýbat Akbar.
Zatímco ithra "se rozumí za (přehnané), ve chvále a lhal o tom. A význam správného alaihi ghuluw proroka sallallaahu To wa Salamem je za lichotivé, a tak zvedl ho nad řadou jako služebník a apoštol (Posel) Boha, přisuzují mu některé z vlastností Ilahiyyah. Byla to taková prosit a prosit o pomoc pro něj, tawassul jím, nebo tawassul jeho postavení a čest, přísahám, která mu jako forma "ubudiyyah k jiným než Alláha, tento skutek je vyhýbat.
A je ithra "právo proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem je přehnané v chvále, když zakázal jim svými slovy:
لا تطروني كما أطرت النصارى ابن مريم, فإنما أنا عبده, فقولوا عبد الله ورسوله.
"Nic ve chvále přehánět, protože křesťanský lid byl přehnané chvále To Isa syna Maryam. Jsem jen jeho sluha, slovo smysl,'' wa Rasuuluhu Abdullaah (otrok Alláha a Jeho posel). "" [6]
Jinými slovy, máte kompliment nepravdu a nemusíte přehánět ve chvále. Je to, jako tomu bylo podle křesťanů proti "Isa Alaihissallam, a tak se za to, aby měl vlastnosti Ilahiyyah. Proto jsem sifatilah jako svého Pána mi dává charakter, řekl: [7] "Sluha Boha a posla Jeho odst. delegátů) k němu."
"Abdullah bin al-Syikhkhir Alláh anhu řekl:" Když jsem šel s delegací Banu To Amir, aby byly splněny proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, řekli jsme mu: "Jste Sajjid (vládce) nás!" Spontánní proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem odpověď:
السيد الله تبارك وتعالى.
"Sajjid (úřady) jsme Tabaaraka wa Alláha!"
Pak jsme si řekli: "A vy jste poslední a nejvyšší dobro." A hned sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
قولوا بقولكم أو بعض قولكم ولا يستجرينكم الشيطان.
"Řekni to v souladu s tím, co je běžné (reálná) říkáte, nebo jako některé ze slov ty a ne nechat se zatáhnout Satan může pronásledovat vás." [8]
Anas bin Malik řekl: Alláh anhu "Někteří lidé mu řekl:" Ó Posle Alláha, ó muži nejlepší mezi námi a syn jednoho z nejlepších mezi námi! Ó náš Sayyid Sayyid a náš syn "A hned proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
يا أيها الناس قولوا بقولكم ولا يستهوينكم الشيطان, أنا محمد, عبد الله ورسوله, ما أحب أن ترفعوني فوق منزلتي التي أنزلني الله عز وجل.
"Ach, lidé, říká se obvykle (normální) mluvíte! Nenechte se svést Satanem může pronásledovat, byl jsem (ne více), je Muhammad, služebník Alláha a Jeho posel. Nemám rád, kdybyste zvedl (plošší) mé výše (více) názor, že Bůh mi dal. "[9]
On sallallaahu To alaihi wa Salamem nesnáším, když se lidé chválí ho s různými výrazy jako: "Ty jsi sayyidku, jste jedním z nejlepších u nás, jste jedním z nejhlavnější z nás, jste jedním z nejušlechtilejší mezi námi . "Když ve skutečnosti on je stvoření nejdůležitější a nejvznešenější absolutně. Přesto, on zakázal jim, aby jim od postoje příliš extravagantní a ve svém právu plošší sallallaahu To alaihi wa Salamem, také udržovat čistotu monoteismu. Pak sallallaahu To alaihi wa Salamem kvalifikuje jej dovést ke dvěma vlastnostem je služebníkem nejvyššího stupně, ve kterém neexistuje žádná ghuluw a žádná újma "aqeedah. Dva objekty, které jsou "Abdullaah wa Rasuuluh (služebník a posel Alláha).
On sallallaahu To alaihi wa Salamem nelíbilo, co povýšil než Alláh wa Subhanahu Ta'ala a Alláh dal ridhai. Ale mnoho lidí, kteří porušují zákaz alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, takže se k němu modlí, žádat o pomoc pro něj, klení jeho jménem a ptal jsem se ho něco, co by nemělo být požadováno, kromě Boha. Bylo to stejně jako oni dělali, když narozeniny výročí proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem v kasidah nebo anasyid, kde nerozlišují mezi právy Alláh wa Subhanahu Ta'ala se správným Messenger sallallaahu To alaihi wa Salamem.
Al-'Allama Ibn al-Qayyim Jauziyyah kasidah nuniyyah rahimahullah v jeho slovy:
لله حق لا يكون لغيره ولعبده حق هما حقان لا تجعلوا الحقين حقا واحدا من غير تمييز ولا فرقان
"Bůh není přímo posedlý kromě jeho pro zaměstnance, byl tady, a je to dva různé práva. Myslíte si, aby to do jedné ze dvou práv práv, bez oddělení a bez rozdílu. "[10]
[Kopírované z knihy Sharh Aqeedah Ahlus Sunny Wal Jama'ah, autor Yazid ibn Abdul Qadir Jawas a Reader Nakladatelství imáma aš-Shafi'i, PO Box 7803/JACC Jakarta 13340A, Třetí Tisk 1427H/Juni 2006M]


Jak zápasu Shalawat sunny, a může Shalawat doprovází tamburínou?

Otázka. Ana se chtěl zeptat matoucí problém amaliyah o problematice požehnání alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem.
A. Mají mnoho druhů požehnání na to? 2. Jak cvičit požehnání vpravo je založena na Sunny Alláha? Zda se jednalo individuálně nebo ve sboru, s velikým hlasem nebo sirr (pomalu)? 3. Mohou při doprovodu tamburíny (hudební nástroj)?
[Abdullah S.Aga. Květina City, West Java]
Odpověď. Alhamdulillah, než odpověděl Váš dotaz Abdullaha S.Aga, chceme sdělit, že skutky uctívání bude přijat Bohem, pokud splňuje požadavky na přijetí uctívání. Uctívání, které se provádí lidí, kteří věří, s upřímností a v souladu Sunny (učení) ze alaihi proroka Muhammada sallallaahu To wa Salamem.
Ale v dnešní době, kolik lidí se netýkají výše uvedených požadavků. Takže otázka, kterou žádám, je krokem k Sunny z Posel Alláha obavám "alaihi wa Salamem. Kéž Alláh wa Subhanahu Ta'ala taufiq vždy dát nám na správnou cestu.
Chtěl jsem se zmínit, bahwasannya požehnání na proroka je skvělá forma uctívání. Ale tolik odchylky a inovace, které dělal mnoho požehnání na proroka o. Zde je naše odpověď na vaši otázku.
A. Požehnání na Prorokových mnoho druhů. Ale celkově lze rozdělit na dvě části.
. Požehnání na Disyari'atkan týden Jmenovitě shalawat učil alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem řekl svým společníkům. Požehnání tohoto formuláře Existuje několik druhů. Šejk Al Albani rahimahullah modlitební kniha proroka zmiňuje Shifat sedm požehnání na tvaru hadiths alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. Duchovní Abdul Hakim bin Amr bin Abdat Hafizhahullah ve své knize Přírodní Shalawat & S pozdravem, čímž osm povahy požehnání na proroka historii.
Mezi požehnání formou učí alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem je:
اللهم صل على محمد وعلى آل محمد كما صليت على (إبراهيم وعلى) آل إبراهيم إنك حميد مجيد اللهم بارك (في رواية: و بارك) على محمد وعلى آل محمد كما باركت على (إبراهيم وعلى) آل إبراهيم إنك حميد مجيد
(Allahumma shalli 'Ala Muhammada wa' ala Ali Muhammad, kamaa shallaita 'Ala Ibrahima wa' ala Ibrahim aali, innaKa Hamidum Majid. Allahumma řádků (v jednom příběhu, wa linek, bez VR) 'Ala Muhammada wa' ala Ali Muhammad, KAMA barakta 'Ala Ibrahima wa' ala Ali Ibrahim, innaKa Hamiidum Majid).
Ano, Bůh. Grant (tj. doplněk) shalawat (lichocení) k Mohamedovi a rodina Mohameda, jak jste daný požehnání na Abrahama a rodina Ibrahima, amen Jste Vše chvályhodné (více) Nejvyšší Výsosti. Ano, Bůh. Darujte (extra dobrý) k Mohamedovi a rodina Mohameda, jak jsi dal požehnání na Abrahama a do rodiny Ibrahim, opravdu jste všichni chvályhodné (více) Nejvyšší Výsosti. [Bukhari, muslimský, a další. Viz Shifat modlitbu proroka, s.. 165-166, práce al-Albani a Maktabah Al Ma'arif].
A to včetně disyari'atkan shalawat, obvyklé požehnání na mluvené a psané v Salafush Salih.
Sheikh Hamd bin Abdul Al Muhshin To Abbad Hafizhahullah řekl: "Salafush Salih, včetně hadith odborníků, byl používán pro volání modlitby a pozdravy pro proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem při volání (jméno), on se dvěma kompaktní formě, a to:
صلي الله عليه و سلم (pokoj a požehnání je alaihi wa Salamem) a
عليه الصلاة والسلام ("alaihish shalaatu byl Salaam).
Alhamdulillah, tyto dvě formy splňují hadith knihy. Oni dokonce napsal závětí ve svých dílech, aby jej v perfektním stavu. Které jsou kombinací modlitby a pozdravy na žádost proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem. "[FADH-svěží Salah" Alan proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem věst. 15, práce Shaykh Abdul Muhshin bin al-Hamd Abbad]
b.. Shalawat co ne Disyari'atkan. Požehnání, že na příchod hadíthů Da'eef (slabé), takže Da'eef a maudhu (o false), nebo nemají žádný základ. Podobně shalawat zhotovené (obvykle odborníků Bid'ah), a pak účtují podle jména požehnání na toto požehnání, nebo na něm. Požehnání na této šarže, a to i stovky. Například, mnoho z Ala knihy shalawat Dalailul Khairat WA Anwar Fi Syawariqul Dzikrish Salah To Nabiyil Muchtar, práce Al Jazuli (D.. 854H). Mezi tyto inovace je shalawat shalawat Basyisyiyah, shalawat Nariyah, shalawat Fatih, a další. Včetně nehody, že obsahuje některé inovace shalawat vyhýbat. [1]
2. Požehnání na správný způsob, jak cvičit podle Sunna alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem je následující:
. Shalawat kdo četl požehnání na disyari'atkan, protože shalawat včetně dhikr, včetně uctívání a vzpomínky. Shalawat není kacířství, protože všechny hereze je kacířství.
Šejk al-Islam Ibn Taymiyyah může mít slitování Alláh řekl: "dhikr-vzpomínka a modlitba, modlitební obřady včetně jsou nejdůležitější. Zatímco uctívání je postaven na ittiba (o sledovat Sunna proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem). Nikdo nemá právo na Sunny na dhikr a dhikr a modlitba-modlitba, která není Sunna (proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem), pak se to pravidelný zvyk, a lidé se vždy provádějí. Takové případy jsou vymýšlí nové náboženství, které není dovoleno v Boha. Na rozdíl od modlitby, která je někdy člověk modlí se k němu a ne, aby to jako Sunny (praxe). "[Citace z Wal Ad'iyah Fiqhul Adzkar, 2/49, o Sheikh Abdur Razaq Al Badr bin Abdul Muhshin].
b.. Vynásobte čtení shalawat v libovolném čase a místě, především v den sobotu, nebo v době tzv. název alaihi proroka Mohameda sallallaahu To wa Salamem a na dalších místech uvedených v Sahih ahaadeeth.
Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
من صلى علي واحدة صلى الله عليه عشرا
Ten, kdo požádal o požehnání mi jednou, že Alláh bershalawat desetkrát. [Muslim, ne. 408, od Abu Hurayrah].
c.. Nespecifikuje množství, čas, místo, nebo způsob, který je určen podle Shari'ah. Jako je určení doby před beradzan, když seděl mezi dvěma khathib páteční kázání a další.
d. Hotovo samostatně, ne v kongregaci. Vzhledem k tomu, čtení shalawat obsahuje modlitby a zahrnuje uctívání, tak to by se mělo řídit Sunna alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. A pro všechny víme, že to není argument, že důvodem bershalawat s sboru. Vzhledem k tomu, je-li provedeno v kongregaci, bude číst nahlas, a je v rozporu s Boží přikázal dhikr Adab tím, že pomalu.
e. Hlasováním sirr (pomalé), není těžké. Vzhledem k tomu, čtení shalawat včetně dhikr. Zatímco v dhikr Adab, tj. hluboký hlas, pokud se neprokáže, že přehlídka (musí být) vyslovuje nahlas. Alláh řekl,
واذكر ربك في نفسك تضرعا وخفية ودون الجهر من القول بالغدو والأصال ولاتكن من الغافلين
A dzikirlah (vzpomeňte si, zavolejte na název), Pán tvůj ve vašich srdcích pokořit sami a strach, a ne jeho hlas, ráno a večer, a nezahrnují lidi, kteří jsou z nedbalosti. [Al A'raf: 205].
Ibn Katheer, může mít slitování Alláh říká: "To je důvod, proč Alláh řekl: ودون الجهر من القول (a ne jeho hlas), takže se dhikr neupřednostňuje s hlasitým výkřikem příliš mnoho. "[Tafseer Ibn Katheer].
Al Qurtubi rahimahullah řekl: "To ukazuje, že pozvedli své hlasy v dhikr (je) zakázané." [Tafsír Al Qurtubi, 7/355].
Muhammad Ahmad lawh řekl: "Mezi vlastnostmi pobožností a požehnání na disyari'atkan, což není těžké, nerušit ostatní, nebo o tom, že (esence) je určeno pro osoby s dzikirnya dhikr (místo) pryč, aby vyžadoval příchod zvýšil hlas. "[Taqdisul typické popel-Fi Fikrish Shufi, 1/276, Muhammad Ahmad lawh].
Abu Musa al-Ash'ari řekl.
لما غزا رسول الله صلى الله عليه وسلم خيبر أو قال لما توجه رسول الله صلى الله عليه وسلم أشرف الناس على واد فرفعوا أصواتهم بالتكبير الله أكبر الله أكبر لا إله إلا الله فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم اربعوا على أنفسكم إنكم لا تدعون أصم ولا غائبا إنكم تدعون سميعا قريبا وهو معكم وأنا خلف دابة رسول الله صلى الله عليه وسلم فسمعني وأنا أقول لا حول ولا قوة إلا بالله فقال لي يا عبدالله بن قيس قلت لبيك يا رسول الله قال ألا أدلك على كلمة من كنز من كنوز الجنة قلت بلى يا رسول الله فداك أبي وأمي قال لا حول ولا قوة إلا بالله
Když Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem boj nebo Khaibar, lidé do údolí, a zvýšil hlas se slovy: Takbir Allahu Akbar, Allahu Akbar, Alláh La ilaha Illa. Pak proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Pelanlah, vlastně nejste volání do hluchý a že neexistuje. Jistě budete volat (Alláh) slyšící a zařízení All-U, a on je s vámi (s jeho znalostmi, ucha, ostražitý a dohled, pero.). "A já (Abu Musa) ve zvířatech za alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. Slyšel, jak mi říká: Laa Laa quwwata haula wa Illa billah. Pak mi řekl: "O 'Abdullah bin Qais (Abu Musa)." Řekl jsem, "já se na vaše předvolání, Ó Posle Alláhův." On řekl: "Mám ukázat, do jedné věty, která je milenkou nebe úspor ? "odpověděl jsem," Jistě, Ó Posle Alláhův Můj otec a matka jako výkupné "On řekl:" Laa Laa wa haula quwwata billah Illa "[Bukhari, ne 4205;. muslim, č. 2704.]. týden.
3. Shalawat nelze číst, zatímco spolu s tamburínou (hudební nástroj), protože obsahuje inovace. Tato akce je podobný zvyk mnoha lidí Shufi. Čtou qasidah-qasida nebo sya'ir sya'ir-senem a postrádá punč hole, tamburíny, a podobně. Mají svolal "nebo taghbiir.
Dále jsou mezi slovy Ahlus učenců Sunna, kdo to popírají.
Imám aš-Shafi'i řekl: "V Iráku, nechal jsem něco jako taghbiir. [2] (IE) nových případů diada vynalezl Zanadiqah odst. zindiq lidí; deviantní), které brání lidem z koránu "[3].
Imám Ahmad byl požádán o taghbiir, odpověděl: "kacířství". [Al Khallal historie. Citoval z knihy Tahrim nástroje Ath-Tharb věst. 163].
Thurthusi Imám Ath, prominentní učenci města Qurthubah Malikiyah (D. 520 H), byl požádán o skupině lidí (tj. těch, Shufi) někde kteří čtou Korán, pak jeden z nich zpívala sya'ir, pak se tančí a kymácející. Dopadem na tamburínu a hraní na flétnu. Je přípustné, aby zúčastnit, nebo ne? (Na otázku, z nich), odpověděl: "způsob, jakým lidé Shufi je pomíjivost a zavádějící. Islám je jen kniha Alláha a Sunna Jeho Poslu. Tanec a předstírat, že k prokazování lásky (k bohu), pak první výhně byly kamarádi Samiri (v době Mojžíše). To je, když socha z Samiri tele mohl mluvit s nimi, a pak přijdou k tanci kolem a předstírat, že k prokazování lásky (k Bohu). Tanec je náboženství nevěřících a ctitelům telete. Panel Posel Alláha alaihi To wa Salamem a jeho společníky velký klid, jako by byli zabaveno přes hlavy ptáků. Tak by vládnoucí a zakázat jejich zástupce navštěvuje mešity a další (pro zpěv a tanec a Pen). A pro někoho, kdo věří v Boha av den soudný, není dovoleno navštěvovat je. Není dovoleno, aby jim pomohla udělat špinavosti. Tak tato cesta odst. imám) Malik, popelu SHAFI'I, Abu Hanifa, Ahmad a další z řad kněží muslimů. "[Citace z knihy Tahrim nástroje Ath-Tharb věst. 168-169]
Imám Al-Hafiz Ibn Ash Shalaah, autor slavného kněze Muqaddimah To Ulumil Hadith (d. 643 H.) Byl požádán o lidech, kteří prokazatelně zpívat s tamburíny a flétny, k tanci a potlesku. A považuji to za zákonné a qurbah případě odst. případ je blíže k Bohu), a to i (jak on říká) konečný uctívání. Pak řekl: Oni lhal ve jménu Alláha Ta'ala. S tímto názorem, mají spolu mystické lidi, kteří nedodržují. Oni také menyelisihi idžmá ". Kdo menyelisihi idžmá ", (on) vystaven hrozbě Božího slova:
ومن يشاقق الرسول من بعد ماتبين له الهدى ويتبع غير سبيل المؤمنين نوله ماتولى ونصله جهنم وسآءت مصيرا
A ti, kteří se staví proti posla poté, co zjevné pravdy k němu. a následovat cestu, která není způsob, jak věřící, necháme ho volně k omylu, který zvládl to a dáme ho do Jahannam a Jahannam je nejhorší místo znovu. [Nisa: 115] [4]
Šejk al-Islam Ibn Taymiyyah může Alláh mít slitování říct, "a byl známý pro jistý od náboženství islámu, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem ne mensyari'atkan na spravedlivých lidí a náboženských učenců jeho vlastních lidí, aby si servítky a zaposlouchejte se do veršů, které zpíval s běhounu pat ruky, nebo hit se dřevem odst. hole), nebo tamburína. Jak on nepočítal, kdo ne za ním, nebo ne následovat to, co je v knize a Al Hikmah odst. Sunna). On nedovolil, a to buď ve vnitřní věci, věc se narodil, pro laika, nebo na konkrétní osobu. "[5]
Tak naše vysvětlení, můžete odstranit zmatek. Alhamdulillah Rabbil To alamin, washalatu wassalaamu 'Ala Muhammada wa' ala wa ahlihi shahbihi ajma'in.
[Zkopírováno z časopisu vydání As-Sunny Nadace vydával 12/Tahun VII/1420H/1999M Lajnah Istiqomah Surakarta, JL. Solo - Purwodadi Km. 8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 08121533647, 08157579296]

Zvedací ruce v modlitbě práva
Podle Šejch Dr. Abdur Razzaq bin Abdul Al Muhsin Abbad

Zvedl obě ruce v prosbě k Bohu Subhanahu wa Ta'ala, včetně majestátní chování. Tak tam jsou v mnoha Sahih hadíth od alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. Někteří učenci zařadit je do smyslu hadith mutawatir.
V Sharh Taqrib Tadribur Rawimu imáma Nawawi, jak bylo uvedeno mutawatir hadísy, které mají smysl, imám Suyuti rahimahullah řekl: "Bylo vypravováno z He sallallaahu To alaihi wa Salamem o hadith obsahuje sto a prosbu s rukama zdviženýma. Sbírám je v jedné části Koránu sám, ale s jiným problémem. Opravdu, v každém čísle, hadith žádný mutawatir. Nicméně, pokud shromážděné, to stane se mutawatir ". (2/180).
V jeho Sahih, Imám Bukhari rahimahullah aby kapitola o zvyšování ruce v modlitbě. Přinesl některé hadith, že Abu Musa al-Ash'ari z, řekl:
دعا النبي صلى الله عليه وسلم ثم رفع يديه ورأيت بياض إبطيه
Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem modlil, pak zvedl ruce, takže jsem viděl dva bílé podpaží. [1].
Hadíth o Umar ibn, on řekl:
رفع النبي صلى الله عليه وسلم يديه وقال اللهم إني أبرأ إليك مما صنع خالد
Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem zvedla ruce a modlil se: "Ach, Bože. Jsem nevinný, co se stalo tobě Chálide (Ibn Walid). "[2]
Hadíth o Anas bin Malik a proroka:
عن النبي صلى الله عليه وسلم رفع يديه حتى رأيت بياض إبطيه
To, že on sallallaahu alaihi wa Salamem zvedla ruce, takže jsem viděl dva bílé paže. [3]. .
V Sharh Bukhari odst. Fatthul Bari), Al Hafiz Ibn Hajar rahimahullah navrhl, že poskytují stejnou hadith hadísy je mnoho. Pak se říká, že v části, jako hadith Abu Huraira Alláha anhu:
قدم الطفيل بن عمرو الدوسي النبي صلى الله عليه وسلم فقال يارسول الله إن دوسا عصت فادع الله عليها فاستقبل القبلة ورفع يديه فقال اللهم اهد دوسا
Thufail bin 'Amr Ad Dausi přišla k Prorokovi sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Ó, Posel Alláha. Daus má skutečně povstalecké kmeny. Berdo'alah Alláh nadávat jim, "pak stojí před Qiblah a zvedl ruce," Ó, Bože. Dávat pokyny k Daus kmene. "(Hadith Imám Bukhari byla vydána v knižní Adabul simplex, a také obsaženy v Shahihain bez výrazu" ruce ". [4].
Hadith Jabir bin Abdillah, té Thuafil bin 'Amr, přestěhoval se pak řekl muž, který emigroval se svou zmínkou o proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Ó, Bože. Vzhledem k tomu, akt jeho rukou, a tak mu odpustit, "řekl a zvedl ruce. Al Hafiz řekl: "Sanadnya platnost." Vydal i muslimy [5].
Hadíth o "Aa'ishah anhuma Alláha, viděl proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem modlil se, zvedl ruce:" Ó, Bože. Jsem jen člověk ... ". [6] Al Hafiz řekl:" Sanadnya platnost. "
Kromě toho, Al Hafiz řekl: "Mezi Sahih ahaadeeth v této otázce, která je vydané hadith Al Buchari v knize Juz Rof'ul Yadain:" Viděl jsem na proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem zvedl ruce modlit Uthman "[7 ]. Také vydal Abdurrahman ibn muslima z hadíth o Samurah v příběhu zatmění ". I (Rahman) přišel alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, zatímco se modlil, když zvedl ruce" [8]
Hadíth o "Aa'ishah anhuma Alláha v příběhu o zatmění, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem zvedl ruce. [9] z 'Aa'ishah také, když Alláhův posel modlit se za přáteli, kteří byli pohřbeni v Baqi," řekl sallallaahu To alaihi wa Salamem zvedl ruce tři čas. "[10]
Z hadíth Abu Hurairah, že délka událostí uvedených Fathu Mekky, "zvedl ruce a začal se modlit." [11]
Hadith Ibn Abu Humaid příběh Lubtiyyah, "řekl sallallaahu To alaihi wa Salamem pak zvedl ruce, dokud jsem viděl bílou ruku, říká:" Ach, Bože. Už jsem se nevydal (pojednání Mu). "" [12]
Abdullah bin Amr hadís: "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl, výroky proroka Ibrahim a proroka Ježíše, pak zvedl ruce, (zatímco) řekl:" Ach, Bože. Mým lidem. '"[13]
V hadíth o Umar anhu, zmínil, že "proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem bude-li se zjevení k němu slyšet z blízkosti tváře, jako hučení včel. Jeden den zjevení sestoupil na něj, pak pocit, hmotnost je pryč přijímat zjevení od něho, pak (on) s výhledem na Qiblah a modlil se. " [14]
Usáma hadís, řekl: "Já jezdím proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem v Arafata, pak (on) modlil` s rukama. Posunula tak, že velbloudi mimo jeho vodítku, pak vzal otěže jednou rukou, zatímco druhou rukou ještě zvýšil "[15].
Qois bin Sa'd je hadís, řekl: "Tak proroka sallallaahu To alaihi wa sllam zvedl ruce a modlil se:" Ó, Bože. Nalijte požehnání a milosrdenství do rodiny bin Sa'd Ubadah ". [16]"
"A hadith na toto téma velmi mnoho," řekl Al Hafiz Ibn Hajar. (Fathul Bari, 11/142). Al Hafiz byl studován do hloubky hadísy, které obsahují `se zvednutou rukou. Mezi Sahih hadíth v této otázce je Salman Al Farisi hadís, Prorok řekl:
إن ربكم حيي كريم يستحيي من عبده إذا رفع يديه إليه أن يردها صفرا
"Opravdu jsi Nejvyšší Robb plachý a úžasný, byl v rozpacích, jeho služebníka zvedne ruku na její zaměstnance, když se vrátil do prázdné (není udělena)". [17]
Tyto hadísy a jejich význam, což naznačuje, že zvedli ruce, když se modlí, modlí k Alláhovi, včetně chování jsou velmi vysoké. Patří mezi ně příčiny udělení modlitby. Sunna Proroka také ukazuje, že zvedli ruce v modlitbě mít tři způsob, jak v souvislosti s obsahem modlitby. Za prvé, když modlitba je požadavek, že opravdu je potřeba, má svůj vlastní způsob, jak se modlí. Za druhé, když modlitba byla žádost, pak je zvláštní způsob. Za třetí, pokud modlitba je žádost o odpuštění, pentauhidan a chvály, ale také přijala svůj vlastní způsob, jak dobře.
Třetí způsob zvedání rukou je popsán v hadíth Ibn Abbase v marfu "a mauquf, a to:" Pokud petice, pak zvedněte ruce rovnoběžně s ramenem nebo podobné na to. Je-li žádost o odpuštění, měl berisyarat s ukazováčkem sám. Pokud forma naléhavé výzvy, zvedněte ruce. " Na druhé editory (zmínil se o): "Pokud pentauhidan, pak hendakanya berisyarat se ukazováčku. Je-li forma modlitby (požadavek) a zvedl ruku tak vysoko jako rameno. A pokud formě naléhavé výzvy, by měla zvýšit ruce vzhůru ". Vyprávěl Abu Dawud v jeho Sunan a Ath Thabrani v knize Do `, a kromě dvou. [18]
S ohledem na tuto hadith, šejch Abdullah Abu Bakr bin Zaid řekl: Došlo k některé z akcí proroka hadith vysvětluje postavení každého z těchto tří způsobů, jak se modlí. Způsob, jakým to není odchylka tanawu modlitba "(různé způsoby, z nichž každá může být dáno tím, že to není v rozporu, pero). Penjelasaannya takto.
Za prvé: Rozhodnutí generál. Jmenoval modlitební požadavky, a také volal modlitba. A to zdvižením obou rukou ramen nebo úroveň s ní. Obě ruce zaťaté. Uvnitř dlaně natažené směrem k nebi, a na zadní straně ruky směrem k zemi. Pokud si přejete, může také odhaluje obě ruce na obličej, zatímco zadní část ruky směřuje k Qiblah. To je obyčejný způsob, jak zvýšit své ruce, když se modlí, je absolutní, a to jak v modlitbě Qunut, witr, zeptejte se na déšť nebo na šesti místech, kdy hadždž, která je v Arafata, by měla společnost `ar Haram, poté co hodíte Jumrah Sughra a Wustha, když na kopci Shofa a Marwah, au jiných časů.
Za druhé: Rozhodnutí o rozkladu o milost. Volal také udělat `upřímný, to je tím, že zvýší svůj pravý ukazováček. Tato metoda je obzvláště když dhikr, modlitební kázání u řečnického pultu, když tasyahud v modlitbě, když dhikr, chválit la ilaha Illa Alláha a číst modlitby.
Za třetí: Rozhodnutí Ibtihal. To je ponižující pro Boha a odvolání velmi. Také se nazývá rahb modlitba (petice). Můžete to udělat tím, že zvýší obě ruce k nebi, až uvidíte ruku. Na snímku v horní části paže viditelné jako zvedl obě ruce do vzduchu. Tato metoda je přesnější než obousměrný předem. Tato metoda také dikhususukan při obtížné situaci, návrh je, například-když sucho, kalamita, obsazeny nepřítelem a dalších obtížných situacích. [19]
Jak zvýšit HAND Je uvedeno v hadíth o Anas bin Malik řekl:
كان النبي صلى الله عليه وسلم لا يرفع يديه في شيء من دعائه إلا في الاستسقاء
Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem nikdy modlit s rukama zvedl, s výjimkou isitisqa `(požádat o dešti). [20]
Na základě této hadith, někteří učenci tvrdí, že zvedli ruce, když se modlí, není disyari `atkan, s výjimkou jen v modlitbě istisqa", modlitba disyari'atkan jinak zvednout ruku. Ale tento hadís je v rozporu s mnoha hadith, které ukazují, disyari `atkannya zvedli ruce kromě isitisqa". Proto Šejk al-Islam řekl: "Pravda je naprosto zvedli ruce. Tato metoda byla uvedena v mutawatir v Sahih hadíth, jako např.: Ad Thufail Dausi přišla k Prorokovi a řekl: "Ó, Posle Alláhův. Opravdu Daus byl nerespektující kmeny, laknatlah je. "Tak on se potýká s Qiblah a zvedl ruce," Ach, Bože. Dávat pokyny k Daus kmene, a přivést je ke mně. '"[21]
Nahrána za Sahih, když Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem modlit Abu `s Amir, zvedl ruce [22] je uvedeno v hadíth dne. Ajša:" Když se modlili za přítelem, který byl pohřben v Baqi `, zvedl ruce třikrát ". [Vyprávěl Muslim] [23].
V hadís říká, zvedl ruce a modlil se: "Můj Ummah, lide můj," na konci této hadith: "Alláh řekl (že), budu tě rád své lidi a nebudeme tě mít" [24].
V bitvě u Badru, když viděl polyteisty, on Shallallahi To alaihi wa Salamem zvedla ruce a začal prosit Pána svého. Byl neustále prosí, do té míry, že její šátek padající z ramen [25].
V hadith vyprávěný Qois bin Sa'd: Pak sallallaahu To alaihi wa Salamem zvedla ruce, pak se modlit,
اللهم اجعل صلاتك ورحمتك على آل سعد بن عبادة
Ach, Bože. Dej milost a milosrdenství do rodiny bin Sa'd Ubadah. [26]
Při posílání vojáků, a Ali se zúčastnil, se modlil: "Ó, Bože. Nevypínejte mě viděl jsem Ali. "[27] V Qunut hadith, on také zvedl ruce [28].
Šejk al-Islam pak řekl Anas hadís předem, že Prorok nemodlil s rukama v modlitbě pozvedá než v istisqa, pak řekl:
Pengkompromian mezi Anas hadith s mnoha hadith (má) vyjádřené některými učenci, že Anas řekl, zvedněte ruce nad hlavu vysoké, aby se rameno sallallaahu To alaihi wa Salamem Vypadá a tělo se ohýbal. Tímto způsobem, že Ibn Abbase říká Ibtihal odst. aplikace, která je). Ibn Abbas popisovat, jak tuto modlitbu do tří druhů. Za prvé, gesto s ukazováčkem, stejně jako proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, když kazatel za kazatelnou. Za druhé, modlitba návrhu. Zvýšením obě ruce paralelně k ramenům. Takže je obsažen v mnoha hadith. Za třetí, Ibtihal. A to, jak prozradil Anas. Proto Anas řekl: "Zvedl ruce k podpaží vzhled." [29] Jak tato modlitba zvyšováním obě ruce vysoko, odhaluje vnitřní dlaně a zemí, které vedou k tváři, zatímco hřbet ruky vede k nebi. Tento výklad je potvrzen hadith vyprávěný Abu Dawud v knize Marasilnya od hadíth Abu Ayub Sulaiman ibn Musa Ad Dimasqi rahimahullah, řekl: "Ne, zaznamenaný od alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, když zvedl obě ruce, s výjimkou třech situacích. (Je to), když se zeptá na déšť (istisqa "), požádejte o pomoc, odpoledne na Arafata. Kromě toho (z doby) byl, občas zvedl ruku, někdy ne "[30]. Pravděpodobně odkazoval se na Anas je, když berkhutbah v pátek, jak je uvedeno v muslimské a jinak: "Nechtěl zvedne ruku, s výjimkou ukazováčku" [31]. V tomto čísle našli dva názory v madhhab imáma Ahmada. Za prvé, Sunna. Toto stanovisko Aqil Ibn '. Za druhé, není Sunna, a to i makruh. Tento názor je správný. [32] Tyto informace Šejk al-Islam Ibn Taymiyyah může mít Alláh slitování.
Al Hafiz Ibn Hajar vysvětluje rahimahullah, srovnávání mezi Anas hadith v jiných hadith, které definují zvednuté ruce jeho významu. To byl odepřen, je zvláštní způsob zdvižením ruky, místo zvednutí ruky sám. Vzhledem k tomu, zvedli ruce, když istisqa modlitba, modlitba se liší v jiných oblastech, jako jsou paralelní tváře rukama vysoko zvednutý. A když se modlitební žádostí (druhé, pero.), Tj. (o) ruka je zvýšena rameno linku. Komproni není na rozdíl od Hadith, že zvedl ruku, takže to vypadá, bílé podpaží. Ale mohla být ohrožena, že neviditelnost bílých podpaží, když `istisqa udělat to znamená, když zvedali ruce, když istisqa vyšší než zvedli ruce, když se modlí na v jiných zemích. Je to proto, že když istisqa, dlaně vede k zemi, a když je vystaven k nebi se modlí. Al Mundziri řekl: "Předpokládejme, že kompromis je možný, ale zvedli ruce k modlitbě je rajih (silný)". I (Ibn Hajar), řekl: "Hlavně hadís, který zjistit existenci zvedl ruce jsou velmi". [Fathul Bari, 11/142]
Z popisu na obličeji, je zřejmé, že zvyšování ruce v modlitbě disyari `s atkan, a to jak v istisqa, nebo jinak. Dokonce zvedl ruce, včetně příčin poskytované modlitby, jako v hadith: "Hle, Pán tvůj je vše plachý a Majestic. Styděl se svým služebníkům, když sluha zvedl ruku pro něj, on se vrátil, že je prázdná (není udělena).
Je to prostě zvedli ruce, když istisqa byla vyšší, protože v obtížných situacích a žádost, aby je. Ruce zvednutý v modlitbě, v jiných pouze tak vysoko, jak ramena nebo s úrovní, jako praxe hadith, které byly uvedeny na začátku.
Je uvedeno v hadíth o Anas bin Malik jiného: "To udělal Prorok istisqa modlitbu a řídí hřbet ruky k nebi" [33]. V této hadith je znamením rukama zdviženýma do vzduchu, když horším časům a kdy istisqa. Proto Šejk al-Islam řekl: "To proto, ruční vysoká, pak uvnitř dlaně vede k zemi místo na účel, protože tam je historie, která informuje, že zvedl obě ruce rovnoběžně s tváří".
Shaykh Ibn Utsamin rahimahullah řekl: `zdvihu modlil ruku ve třech druzích.
Za prvé: Pokud je problém, aby zvýšily své ruce, pak zvedl ruku Sunny, jako je (také) modlitby istisqa, na modlitbu Safa a Marwah v Arafata.
Za druhé: Existují argumenty, ale neukazuje () zvedne ruku, (není disyari'atkan zvedl ruku, pero), jako jsou modlitby v modlitbě, tasyahud konec.
Za třetí: Neexistuje žádný argument, který vysvětluje, zvedl ruku, nebo ne zvedne ruku, a pak doma, by měla zvýšit své ruce: o (způsoby), který zahrnuje Adab modlitby [34].
Kromě toho, zvedali ruce, když se modlí obsahují ketundukkan postoj, bude pokoří a předání, klid a vzhled postoje potřebují a vyžadují Pán Všemohoucí výsost. To vše je modlitba za samozřejmost.
Jak Safarini rahimahullah řekl: učenci říkají, disyari'atkannya zvedli ruce, když se modlí, je prostě přidat ketundukkan postoj. Tak terkumpullah na lidech pod časovým atmosféru uctívání. Navíc, často otrok nemá žádnou moc probudit jej z nedbalosti, zatímco on má moc pohybovat ruce a ústa. (Tak to zvedl ruku), prostředky k soubor `jater kekhusyu. Ulama řekl údu způsobit vnitřní štěstí. Tato podmínka se zvedl ukazováček, když tasyahud v modlitbě. Sbírá srdce, jeho slovní a tělesné pohyby přeložit mensucikannya. [35]
CHYBY v příručním LIFT modlit Závazné pro každého muslima znát pokyny nadšený Proroka, postupujte podle pokynů, odešel manhajnya a nové způsoby, které lidé dělají v zdvižením ruky a ruční pohyby při modlitbě, což znamená, že nepatří ke generaci, nejlepší a nejdokonalejší lidské bytosti udělat "a poslušnost k Alláhovi a jeho poslovi. Pochází z Prorokova autentické, že sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
إذا سألتم الله فاسألوه ببطون أكفكم ولا تسألوه بظهورها
Zeptáte-li Boha, zeptejte se vaše dlaně čelit uvnitř něj, nevystavujte hřbet ruky. [36]
Je závazné pro každého muslima, aby věnovaly pozornost na hadiths Proroka jsou platná a závazek k ní. Proto, pokyny, sallallaahu To alaihi wa Salamem je nejlepší průvodce. Vyhněte se nadměrnému zvyšování jejich postoj v ruce, když se modlí. Salaf je zabránit uvedení cesty modlitba není na místě, jako je zdvihání obě ruce při kázání v pátek, ale není to modlitba istisqa. Zvedl obě ruce v modlitbě disyari'atkan kdykoliv jindy.
Muslimské vyprávěný z 'Umarah bin Ru'aibah, viděl Bishr ibn Marwan zvedl obě ruce, když na kazatelně. Pak "Umarah řekl:" Kéž Bůh degradují ruce. Opravdu jsem nikdy neviděl Messenger ne více než jen zvedl ruku takhle, "a pokynul svým ukazováčkem" [37].
Tak jak by se lidé, kteří vytvářejí nové způsoby, jak zvýšit své ruce, nebo hnutí, které nemá základ? Každý, kdo se dívá na situaci lidí, kteří se modlí, bude vidět, jak mu ty podivné [38].
Mezi podivnosti toho, tam jsou někteří lidé, kteří odešli ruku pod pupkem nebo pupíku úrovni, se táhnul nebo uzavřené. Je zřejmé, že toto je důkaz nevědomosti a nedostatku pozornosti k této problematice. Jiní zvedli ruce natažené. Náběžné hrany poloměru směrem, ale oběma palci přejděte na obloze. To je jasně na hadith Proroka pokynů menyelisihi předem: Pokud zeptat Boha, zeptejte se vaše dlaně čelit uvnitř něj. Jiní, zvedl ruce a opět ji do různých směrů, nebo přesunout pohyb stojící v potrubí. Zatímco ostatní, pokud se modlit nebo se modlil před třením jednu ruku na druhý, nebo třást ruce nebo jiné podobné hnutí. Jiní zase, a pak jí políbil ruku po zrušení, takže není původ.
Další chybou, mnul si ruce poté, co se modlí k její tváři. Tato vlastnost se vyskytuje v některých hadith, prostě není závazné. Rahimahullah Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah řekl: "Je jich tolik, hadíth, který informuje, že Prorok zvedl ruce, když se modlí. Nicméně, otřel obličej po modlitbě není vyprávěn od něj, ale jen jeden nebo dva hadísy, ale nemůže sloužit jako důkaz, "[39]. Dalším novým způsobem, z líbání dva palce, pak dal ve dvou očích, když muezzin z Prorokova názvu nebo kdykoliv jindy. Tato metoda je obsažena v hadith, ale marnost, neoprávněné použití proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, s redakcí "Kdo, když slyšel volání k modlitbě říci" Vítejte, ó má ​​lásko a moje oči klimatizace, Muhammad bin Abdillah, "pak, políbila ho na palec, pak ji v očích, oči, které navždy nebudou slepí a ne dostat nemocný ". Mnoho učenců, kteří deklarované tuto hadith marnost, a to platí od alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem [40].
Včetně Sufi imaginárních lidí, většina z nich spoléhají hadís říká tento klam se Khidhir Alaihissallam [41]. Včetně kacířství také, což někteří lidé lisovaného prsty jeho pravé ruky, poté se přesune na jeho pravé oko a levé ruky na levé oko, doprovázený hodnot (Al Korán, pero) nebo modlitba.
Dalším způsobem, který není autentická, někteří lidé modlí položit ruce na hlavu po pozdravu. Jejich podpora je hadís z Anas řekl: "Je to prorok, poté, co si otřel čelo modlit s jeho pravou rukou, a modlit se:
بسم الله الذى لا إله إلا هو الرحمن الرحيم اللهم أذهب عني الغم والحزن
Ve jménu Boha právo být uctíván žádný bůh kromě on, slitovný a soucitný. Ano, Bůh. Eliminovat úzkost a smutek. " [Oznámeno v knize Al Ausath Thabrani a Al bazzar, ale neodpovídá] [42].
Chyby v modlitbě, někteří lidé, kteří se modlí v době, napovídající obou ukazováčků, když tasyahud týden Vyprávěný v hadíth:
أن النبي مر على إنسان يدعو وهو يشسر بأصبعيه السبابتين فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم أحد أحد
Prorok modlil se nad někým, on berisyarat s oběma ukazováků, pak proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Jen jeden, jedna!" [Tirmidhi vyprávěl] [43].
Další nesrovnalosti, někteří lidé zvedli ruce modlit v určitých obdobích bez argument založený na syar'i, jako je zvyšování ruce po iqomat k modlitbě, (což dělají) před nebo po pozdravu takbiratul ihram z povinného modlitbě společně nebo odděleně.
Sheikh Abdul Aziz Samahatusy bin Abdullah bin Baz rahimahulah řekl: "Pokud vím, hadísy, které uvádějí proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem modlí s rukama zdviženýma po povinných modlitbách, není závazné, není pravé z Prorokových společníků stejně. Co se týče, že mnoho lidí je to blud, žádný základ, "[44]. Další chyba, která zvedli ruce v modlitbě po vysílení výčty, při pohledu na Měsíc a na druhou dobu.
Závěrem lze konstatovat, že časy, kdy proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem byl ještě živý, ale sallallaahu To alaihi wa Salamem nevznesl své ruce v modlitbě, je-li, není dovoleno, aby zvedli ruce. Proto se akce on sallallaahu To alaihi wa Salamem je sunna, praxe odpuštění je sunna (vlevo). On sallallaahu To alaihi wa Salamem je dobrým vzorem v praxi, že by přišel a minulost. Povinny založit svou praxi s tím, co Prorok přinesl, a odešel, že on sallallaahu To alaihi wa Salamem vlevo.
(Citace z Wal iyyah Fiqhul Adzkar `s AD, Šajch Dr. Abdur Razzaq bin Abdul Al-Muhsin Abbad a 2/172-197 a Abu al-Nu` s cíl Atsari)
[Zkopírováno z časopisu vydání As-Sunny Nadace vydával 06/Tahun VIII/1425H/2004M Lajnah Istiqomah Surakarta, JL. Solo - Purwodadi Km. 8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 08121533647, 08157579296]

Nesmí překročit limity v modlitbě

ادعوا ربكم تضرعا وخفية إنه لا يحب المعتدين
VYSVĚTLENÍ ODST [1]
Příkazy se modlit Muslimský Alláh potřeby za všech okolností. Nevolnictví k Alláhovi Subhanahu wa Ta'ala naprosto nutné udělat. Modlit se je jedním ze způsobů, který může být dokázat, že je třeba pro zaměstnance, k Bohu. A jako důkaz o její předložení k Pánu, "Alamin odst. Esence Mistra Nejvyššího vesmíru).
Přes výše uvedené verše, Alláh wa Subhanahu Ta'ala přikázal svým služebníkům, aby se modlili k němu a se mu poklonit. [2] Vzhledem k modlitbě, včetně modlitby, pak to musí být s upřímností.
O ادعوا ربكم, Imám Ibn Jarir Tabari rahimahullah vysvětluje: "Ach, lidé, se modlíte k Bohu sám. Jeho modlitba očistit. Žádné vyzývá bůh-uctívat místo něj, a modly ". [3]
Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
هو الحي لا إله إلا هو فادعوه مخلصين له الدين
On je věčný život, není Ilah (právo být uctíván), ale jej, pak se k němu modlit, aby očistil uctívat. [Ghâfir/40: 65].
Více výslovně zakázat jiné než se modlit k Alláhovi Subhanahu wa Ta'ala, zobrazí se také slovo Alláh wa Subhanahu Ta'ala:
له دعوة الحق والذين يدعون من دونه لا يستجيبون لهم بشيء
Pouze pro Alláha (sama) je modlitba v pravdě. A modly, které využijí kromě Alláha nemůže dovolit, aby na ně nic .... [Ar-Ra'd / 13:14]
Modlete se Adab, tichým hlasem a pomalu Výše verš také vyučuje jako cesta pro muslimy modlit k Alláhovi Subhanahu wa Ta'ala, takže dilantunkannya modlitba byla udělena. [4] Co je to s jeho návyky hlasové sebagimana, které vidíme v dnešní společnosti?
Nebylo to hlasité. Ale Bůh Subhanahu wa Ta'ala ukázat vám, jak se modlit, má zahrnovat dvě vlastnosti, které doprovázejí pořadí modlit se k Němu. Dva objekty, to je tadharru "a khufyah.
Tadharru smysl ", tj. prvek pokory", tadzallul (self-ponížení a ponížení) a istikânah (předložení sám). [5] Význam khufyah, je zvuk v modlitbě, pomalu a jemně, ne ztvrdnout nebo křičet. Modlitba se provádí tichým hlasem a upřímným srdcem pro Alláha Subhanahu wa Ta'ala.
Cílem modlitby je pomalu a tiše, aby ten, kdo se modlí opuštěný a pozůstalé po Riya ", a tak byl říkán imáma al-Qurtubi rahimahullah. Podobně, Prorok Zakariyya byl chválen, protože modlitby tímto způsobem, pomalu, tiše a jemně. Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
ذكر رحمت ربك عبده زكريا إذ نادى ربه نداء خفيا
(To je) popis své milosti souseda Rabb Jeho sluha Zakariyya. To je, když se modlil ke svému Pánu měkkým hlasem. [Maryam/19 :2-3] [6].
Proto, když jsou lidé, kteří se modlí nahlas, pak proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem přítel nabádal, aby tak učinily. Zmínil se Shahîhain, od kamaráda, který jmenoval Abu Musa al-Ash'ari Alláha To anhu, řekl: Lidé zvýšit hlas, když se modlí, aby proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
أيها الناس اربعوا على أنفسكم إنكم ليس تد عون أصم ولا غائبا إنكم تد عون سميعا قريبا
O lidi. Uklidněte se. Jistě jste se obrátit na toho, kdo neumí ani neexistují. Skutečně Essence, že jste volal slyší a Zavřít. [7]
Modlete se hlasový příkaz je také obsažena v mírném slovo Alláha Subhanahu wa Ta'ala následovně:
واذكر ربك في نفسك تضرعا وخيفة ودون الجهر من القول بالغدو والآصال ولا تكن من الغافلين
A to ty (jméno) Rabbmu ve svém srdci pokoří a strach, a ne jeho hlas, ráno a večer, a nezahrnují lidi, kteří jsou z nedbalosti. [Al-A'raf / 7:205]
Al-Hasan al-Basri rahimahullah Tabi'i, řekl: "V minulosti, muslimové jsou velmi vytrvalí v modlitbě. Není slyšet žádný zvuk z nich, ale jen mezi těmi, s tichým hlasem jejich Rabb ". Příští, on četl dopis Al-A'raf / 7, bod 55 a chvále proroka Zakariyya v odst. 3 písm Maryam/19.
Snižte svůj hlas, a ne mengeraskannya včetně etiky v modlitbě. Etika odrážejí pozitivní hodnoty. Mezi ně patří: (1) To naznačuje větší víru, protože věří, že Alláh wa Subhanahu Ta'ala slyšel hluboký hlas, (2) To je více civilizovaný a zdvořilý. Je-li Bůh Subhanahu wa Ta'ala slyšet tichý hlas, pak to nezaslouží být v Jeho přítomnosti s výjimkou tichým hlasem. (3) Na znamení postoj pokory "a podřazenosti srdce, které je duch modlitby, (4) Přináší upřímnost. Protože modlitba hlasem velikým, aby se ostatní cítí otrávený a vyvolal svou pozornost na zvuky hlasitější výbuchy. (5) To pomáhá být v souladu a vždy modlit. Vzhledem k tomu, rty nebudou nudit a členové orgánu nepociťuje únavu. Jako lidé, kteří čtou a nahlas opakovat, bude rychleji pocit únavy. (6) Jak se modlit tichým hlasem rovněž vyplývá, že zaměstnanec domnívá, že jeho blízkost k Alláhu Ta'ala wa Subahnahu. [8]
Nesmí překročit limity v modlitbě
إنه لا يحب المعتدين
Na konci tohoto verše, Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká, že nemá rád lidi, kteří dělají i'tidâ ".
Al-i'tidâ ", odvozený od slova al-'udwân. Význam, by měla kolem mezích šaría a pokyny je třeba dodržovat. Nebo podle imáma al-Qurtubi t, tj. mujâwazatul-haddi (přestupníci) wa-hazhar murtakibul (melakukanpelanggaran). [9]
Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
تلك حدود الله فلا تعتدوها
Že zákony Boží, pak není ničí. [Al-Baqarah / 2:229].
Zákaz se překročit hranici, ve skutečnosti obecně, budou zahrnuty všechny akce ve všech aspektech, a to nejen ve zvláštní modlitbu. Avšak vzhledem k tomu zákaz přišel po příkazu, aby se modlil, aby jasně a konkrétně hovořit o opatřeních za hranicemi modlitbě.
Fragment výše uvedeném verši znamená, že modlitby, které obsahují redundantní prvky, a pokud možno překročit Alláha Subhanahu wa Ta'ala a Jeho požehnání. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem informovala vzniku příznaků, které jsou mimo Muslimové se modlí k sobě. Kázání alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, také varování týkající se těchto akcí. Muslimové tak opatrný a ostražitý, ne padnout do zakázaných jednání. Upozornění proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem je součástí jeho dokonalosti a péče sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl svým lidem, stejně jako prorockým znamením.
Z anhu 'Abdulláha bin Mughaffal Alláha, on řekl:
إنه سيكون في هذه الأمة قوم يعتدون في الطهور والدعاء
Vlastně jsem slyšela proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: Zdá se, že z těchto lidí bude dělat, aby nepřekročil emisní limity v modlitbě a čištění. [10]
Proto není spásy kromě závazku návodu n Prorokových modlil k Alláhovi Subhanahu wa Ta'ala.
Shrnutí: Tento článek obsahuje především dva důležité prvky. Za prvé, prvky milovaný Boha, modlit se k němu s plnou tadharru "a tichým hlasem. Za druhé, prvky nenáviděl a rád Alláha, a varoval nedělat, a to zákon i'tida "v modlitbě, a tak jsou viníkem. [11]
Příklady I'tida "(Beyond Borders v modlitbě) Stance za hranicemi modlitby není jen jeden druh jediný, ale mnoho nebezpečí a také stratifikovaný, v závislosti na typu akce.
Shaykh To Abdur-Razzaq varoval před přestupníky v modlitbě. On řekl: "Jak může modlitba těch, kteří překračují směry šaría a nebudou dbát omezení, které byly definovány lze očekávat, která má být poskytnuta. Obsahující akt modlitby není za Boží přednost a požehnal mu. (So) jak může někdo očekávat, že jeho modlitba byla poskytnuta a přijata Boha? "[12]
Zde jsou některé příklady i'tida 'v modlitbě. A. Nejzávažnější typ, modlil se, aby kromě Alláha. Ne i'tida "větší a horší než většina lidí, kteří odesílají se modlí, aby kromě Alláha, nebo spojit něco s Ním v modlitbě. I'tida chyba 'forma je uvedeno Alláhem Subhanahu wa Ta'ala v Jeho slovo:
ومن أضل ممن يدعو من دون الله من لا يستجيب له إلى يوم القيامة وهم عن دعائهم غافلون
A kdo je víc z cesty než ten, kdo volá boha kromě Alláha, kteří si nemohou dovolit (modlitba) až do dne soudu a jejich zanedbávání (pozornost) na své modlitby. [Al Ahqâf/46: 5].
2. Zeptejte se Alláh věci, které nejsou povoleny, jako je žádost o pomoc dělat nic nezákonného a dělá neposlušnost.
3. Zeptejte se Boha něco, co není poskytnuta Bohem v protikladu k povaze jeho moudrosti. Nebo požádat o něco, co by mělo být dosaženo s příčinami, ale on byl neochotný dělat tak. Například, požadavky k získání dítěte, aniž by se vzal, což eliminuje lidské přirozenosti, které vyžadují jídlo a nápoje, stejně jako kyslík, zvědavý na okultní, a tak dále.
4. Prosil míru a důstojnost, která není možné, zatímco zákony neumožňují, aby jej dosáhl. Rád, zeptejte se být anděl, prorokem a apoštolem. Nebo žádost, aby mladí zase po zadání stáří.
5. Modlete se k Bohu, aby tadharru ".
6. Modlete se, aby obsahuje prokletí pro věřící. Někteří učenci Salaf vysvětlil význam těch, kteří překročí limity v bodu výše, oni jsou ti, kteří proklínají věřící za předpokladu, že není dovoleno, a zvolal: "Ó Bože, jimi opovrhovat. Ya Alláh, laknatlah je ". [13]
7. Modlitba tím, že zvýší svůj hlas, a tak v rozporu s etickým a chování a zdvořilosti.
LEKCE veršů - Povinnost modlit se pouze k Bohu, protože - popis Adab modlit, a bertadharru ". - Adab v modlitbě, odříkávat tichým hlasem. - Zákaz dělal i'tida "(překračuje) v modlitbě. - I'tida "může ovlivnit osoby modlitbu nebyl udělen. - Určení povahy mahabbah Allahl.
A Alláh ví nejlépe.


Klíč dhikr Dobrota
Podle Duchovní Abu Khalid Asma Syamhudi

Není pochyb o tom, každý chce přízeň a pryč od ublížení. Ale ne každý si je vědom a ochoten vážně touží dosáhnout. Ve skutečnosti Alláh wa Subhanahu Ta'ala popsal klíč k dobru zjevení v jasné a jednoznačné. Klíč je při vzpomínce na dobrotu Boží (dhikrullah).
Naléhavosti a STAV dhikr Pobožnosti a modlitba je nejlepší ze skutků, že muslim může přiblížit svému Pánu. On je klíčem ke všem dobré, že je žádoucí sluhu na světě a na onom světě. Alah kdykoliv Subhanahu wa Ta'ala dát toto tlačítko pro zaměstnance, pak Alláh chce to otevřít. A pokud Bůh je zavádějící, pak se dveře cítí hodně laskavost od něj, takže jeho zoufalá, zmatené, chaotické myšlenky, deprese, špatná morálka a touha. Pokud bude vedení modlitby a prosby, a pokračovat v hledání útočiště v Boha, pak se jeho srdce bude v klidu, jak Alláh říká:
الذين ءامنوا وتطمئن قلوبهم بذكر الله ألابذكر الله تطمئن القلوب
(Zejména) těch, kdo věří a jejichž srdce najít uspokojení v vzpomínání na Alláha. Pamatujte si, že jen vzpomínání na Alláha se srdce najít uspokojení. [Ar Ra'du: 28].
A on bude mít ctnost a faidah velmi mnoho na světě a na onom světě. [1]
Bůh řekl, vysvětlovat význam a postavení památku v mnoha verších, včetně:
إن المسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات والقانتين والقانتات والصادقين والصادقات والصابرين والصابرات والخاشعين والخاشعات والمتصدقين والمتصدقات والصآئمين والصآئمات والحافظين فروجهم والحافظات والذاكرين الله كثيرا والذاكرات أعد الله لهم مغفرة وأجرا عظيما
Jistě muži a ženy, kteří jsou muslimové, muži a ženy, kteří jsou věřící, muži a ženy, kteří zůstávají u mužů oddanost a ženy, kteří jsou opravdoví muži a ženy, kteří jsou loajální a mužů a ženské pokory 'na muže a ženy, kteří dávají almužnu, a to jak muži a ženy, kteří rychle, muži a ženy, kteří udržují čest mužů a žen, kteří mnozí volají (název) Alláh, Alláh připravil pro ně odpuštění a velká odměna. [Al Ahzaab: 35].
A slovo:
يآأيها الذين ءامنوا اذكروا الله ذكرا كثيرا
Vy, kteří věříte! Berdzikirlah (podle jména) Boží, na paměti, že co nejvíce. [Al Ahzaab: 41].
فإذا قضيتم مناسككم فاذكروا الله كذكركم ءابآءكم أو أشد ذكرا فمن الناس من يقول ربنآ ءاتنا في الدنيا وماله في الأخرة من خلاق
Po dokončení hajimu uctívání, pak berdzikirlah (volání) Alláh, sebagimana jste zmínil (chlubit) předky, nebo (i) berdzikirlah víc než to. Pak jsou tu ti, mezi muži, kteří se modlit: "Ano., Náš Pán Dejte nám dobře na světě", a pro něj Nor vzorek (zábava) v posmrtném životě. [Al Baqarah: 200].
Stejně tak v mnoha hadith, Prorok jasně vysvětlen význam a postavení dhikr pro sebe muslimskou, včetně:
عن أبي موسى رضي الله عنه قال قال النبي صلى الله عليه وسلم مثل الذي يذكر ربه والذي لا يذكر ربه مثل الحي والميت
Abu Musa, řekl: To bylo řečeno o alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, [2] "permisalan lidé dhikr Alláha a že není dhikr, (je) jako lidé, kteří žijí a umírají."
On a hadís, který zní:
عن أبي هريرة قال كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يسير في طريق مكة فمر على جبل يقال له جمدان فقال سيروا هذا جمدان سبق المفردون قالوا وما المفردون يا رسول الله قال الذاكرون الله كثيرا والذاكرات
Od Abú Hurairah, řekl: "Al mufarridun předcházela," ptali se: "Kdo je al mufarridun, Posel Alláha?" On řekl: "Muži a ženy jsou hodně dhikr." [3]
Proto, že dhikr dhikr byl učil Proroka (adzkaar nabawiyah) má pozici a mají velký význam pro muslima, napsáno mnoho knih a článků na toto téma různí. Ale muslimové se přikázáno dhikr Alláh disyari'atkannya s dhikr, pro dhikr je součástí uctívání. A uctívání byl postaven na základech tauqifiyah (na základě argumentu, zjevení) a ittiba (o vzoru Proroka) "nesledovalo své touhy a záliby sám.
Za to Ibn Taymiyyah řekl: "Není pochyb o tom, adzkaar (dhikr-dhikr) a modlitba-modlitba je hlavní bohoslužba. Zatímco uctívání je postaven na základech tauqifiyah a ittiba "a slova nejsou vášněmi a kebid'ahan. Tak, aby modlitba-modlitba a adzkar nabawiyah pobožnosti a prosbami nejvíce na které je třeba do zaměstnání. Pachatel byl v bezpečným a zabezpečeným způsobem. Zatímco faidah a dosažené výsledky nelze vyjádřit slovy, a pokrývá tento rozsah není možné mluví. Adzkaar jiní někdy zakázáno nebo makruh, nebo někdy obsahují vyhýbat hodně lidí neznámých neznalý. Penjabarannya tento problém dost dlouho.
Osoba není dovoleno, aby se památku nebo modlitbu, která je ilustrována Proroka, a poskytuje jako náboženský rituál provést lidmi na pravidelném základě, jako například běžné pěti denních modliteb. To je jasně zakázáno v náboženství kebid'ahan Boha. Na rozdíl od modlitby osoby, někdy ne dělat žádnou běžnou Sunny pro muže, a pak, není-li známo, že obsahují význam haram, nebyl prokázán keharamannya. Nicméně, tam jsou někdy zakázáno nich, zatímco muži necítí ji. To jako modlitbu, když rozhodující moment, s modlitbou-modlitba, že si vzpomněl, v té době. Tyto a podobné semisalnya. Take-wird wird (ma'tsurat, Pent.) Není-pro disyari'atkan a aby dhikr není syar'i, je zakázáno. Proto modlitba, modlitba a vzpomínka syar'i, obsahuje velká poptávka není pravda. Nenechávejte ho a přesunout na dhikr, dhikr inovace, které zcela zhotovené, s výjimkou hloupé nebo slabý nebo přesahování. "[4]
Ctnosti a FAIDAH dhikr Ctnost a faidah dhikr moc, až Imám Ibn al-Qayyim uvedl ve své knize Al Wabil Ash Shayyib [5], které dhikr má více než sto faidah a sedmdesát tři faidah zmínku v knize. Mezi ctností a faidah dhikr je:
Za prvé: dhikr může Satan vyhánět dhikr a chránit lidi od toho, jak slova alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem.
وآمركم أن تذكروا الله فإن مثل ذلك كمثل رجل خرج العدو في أثره سراعا حتى إذا أتى على حصن حصين فأحرز نفسه منهم كذلك العبد لا يحرز نفسه من الشيطان إلا بذكر الله
A já (Yahya bin Zakariya) příkazy, aby se hodně dhikr Alláha. Permisalannya, že jako někdo, kdo sleduje nepřítele, a on šel nedobytnou pevnost a útočiště v něm. Tak sluha, nemohl ho před Satanem, kromě s dhikr Alláha. [6]
Ibn Qayim poskytne komentář k této hadíth: "Pokud si pamatovat pouze jednu z těchto vlastností samotných, to je dost pro otroka, aby nebylo možné získat z jeho verbální paměť Boha a dhikr pohyb vždy, protože on není schopen se chránit před svými nepřáteli, s výjimkou dhikr k Bohu. Nepřítel vstoupí do dveří na něj v konstantním stavu nedbalosti. Pokud je neopatrný, pak vrhnout nepřátele a kořist. A pokud dhikr Alláha, pak Alláhovy nepřátele a byl stočený do klubíčka tak malý a slabý, jako al praní (o typ malého ptáka) a jako mouchy ". [7]
Lidé, jak nedbala památku, je přímo připojen k ďáblu a česání je a dělat je jako přátelé, kteří vždy doprovázejí to, jako slovo Boží.
ومن يعش عن ذكر الرحمن نقيض له شيطانا فهو له قرين
Každý, kdo se odvrátil od dhikr (Lord) Milosrdného (Al Korán), uspořádali jsme mu Satan (zavádějící), pak ďábel, který je přítel, který vždy doprovází. [Az Zukhruf: 36].
Služebník není schopen se chránit před satanem, kromě s dhikr Alláha.
Za druhé: dhikr lze odstranit zármutek, úzkost a deprese, a může přinést mír, štěstí a volný život. To je popsáno v Božím slově.
الذين ءامنوا وتطمئن قلوبهم بذكر الله ألابذكر الله تطمئن القلوب
(Zejména) těch, kdo věří a jejichž srdce najít uspokojení v vzpomínání na Alláha. Pamatujte si, že jen vzpomínání na Alláha se srdce najít uspokojení. [Ar Ra'du: 28].
Za třetí: dhikr se může obrátit na játrech. Ve skutečnosti, dhikr sám je v podstatě život na srdce. Když játra ztrácí dhikr, pak zdálo, že přijde o život, tak to není život bez srdce dhikr Alláha.
Proto, Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah řekl: "dhikr na srdce, jako voda pro rybu. Tak jak ryba pokud ztráty vody? "[8]
Za čtvrté: dhikr snímá hříchy a zachránit ho před Alláhu, protože zapamatování je velká laskavost, dobrota a je odstranit hřích a jejich odstranění. Je zřejmé, že to může zachránit lidem dhikr Alláha, protože podle slov proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem.
ما عمل آدمي عملا قط أنجى له من عذاب الله من ذكر الله
To není člověk cvičit jednu praxi, aby ho zachránil od Alláha letech dhikrullah. [9]
Za páté: dhikr generovat zásluhy, ctnost a milost Boží, která není vyráběna jiným druhem, ale velmi snadno k jejich provedení, pro orální pohybu snadněji než jiné pohyby těla. Mezi zmíněné dhikr odměnu Alláh je:
من قال لا إله إلا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد وهو على كل شيء قدير في يوم مائة مرة كانت له عدل عشر رقاب وكتبت له مائة حسنة ومحيت عنه مائة سيئة وكانت له حرزا من الشيطان يومه ذلك حتى يمسي ولم يأت أحد بأفضل مما جاء به إلا أحد عمل أكثر من ذلك
Ten, kdo řekl (dhikr):
لا إله إلا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد وهو على كل شيء قدير
V stokrát denně, pak je to stejné jako odměnu deset otroků, napsal sto dobré pro něj, a vymazal sto hříchy. Také se stal patronem ďábla ten den až do večera, a nikdo důležitější než činy, ale jeden z charity praktikovat víc. [10]
Ibn Qayim řekl: "dhikr je uctívání nejjednodušší, ale nejušlechtilejší a hlavní, na ústní pohybu je pohyb těla je nejvíce lehké a jednoduché. Kdyby jen jeden člen lidského těla ve dne iv noci pohybovat o velikosti jeho slovní pohybu, určitě je to velmi znepokojující, a to ani dovolit. "[11]
Za šesté: dhikr je závod ráj [12]. To je založeno na slova proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem v hadísu, který čte Abdillah bin Mas'ud.
لقيت إبراهيم ليلة أسري بي فقال يا محمد أقرئ أمتك مني السلام وأخبرهم أن الجنة طيبة التربة عذبة الماء وأنها قيعان وأن غراسها سبحان الله والحمد لله ولا إله إلا الله والله أكبر
Setkal jsem se s Ibrahim v noci Isra "a Mi'raj, a on řekl:" O, Mohameda. Pozdravit svého lidu a informovat je, že ráj je nejlepší půda a voda jsou velmi uklidňující. Ráj je prostý prázdný (Qai'aan) a vegetace je (vzpomínka) wa la ilaha Illa Alláh Akbar Subhanallahi wallahu ". [13]
To je rovněž potvrzeno další zprávy z hadíth Abu Al Ayub Ansari je v Musnad Ahmad bin Hambal, 5/418.
Za sedmé: dhikr pochodeň světla pro svět, v hrobě a na onom světě. Svítí shirat, tak to není srdce a hrob má světlo, kromě případů, kdy světla dhikrullah, založené na slovo Alláh Subhanahu wa Ta'ala, což znamená: A pokud člověk je mrtvý a pak jsme se zase na něj a my jsme dali mu jasné světlo, světlo , že může jít ve středu lidské společnosti, situace podobné těm, které ve tmě, kteří nikdy z něj. [Al-`am: 122].
To je srovnání mezi věřícím a další. Věřící má světlo na příčiny víry, lásky, uznání a vzpomínání na Alláha, zatímco druhá je nedbala Alláha, nechtějí dhikr a nemiluje ho. [14]
Za osmé: příčina stále shalawat dhikr Alláha a jeho anděly, jako slovo Boží, což znamená: Vy, kteří věříte Berdzikirlah (podle jména) Boží, na paměti, že co nejvíce!. A oslavovat ho ráno a večer. Byl to právě on, kdo dal milost pro vás a andělé (požádat o odpuštění za vás), že on by mohl odstranit vás z temnoty na světlo (světlo). A je ten, slitovný k těm, kdo věří. [Al Ahzaab :41-43].
Devátá: hodně dhikr může udržet člověka z pokrytectví, protože pokrytci velmi málo dhikr Alláha, sebagiamana slovo Alláha, což znamená: Amen, pokrytci, že klamat Boha, a Bůh odmění své triky. A když se postaví k modlitbě stojí s leností. Hodlají Riya (v modlitbě) v přítomnosti člověka. A neuvádí jméno Alláha kromě málo. [Nisa ': 142].
Abdurrazaq bin al Shaikh Abdulmuhsin století řekl: "Mohlo by to být kvůli tomu, že Bůh uzavřel dopis se slovem Munafiqin, což znamená: O, lidé víry. Ne cenit své bohatství a vaše děti vás odvrátit od vzpomínání na Alláha. Kdo dělal toto, pak jsou ti, kteří přijdou. (Al Munafiquun: 9). Vzhledem k tomu, varují ho pomluv byli nevědomí munafiqin dhikrullah, pak utápí v pokrytectví. Wal To iyadzubillah.
Ali ibn Abi Talib byl požádán o Kharijites: "Jsou to pokrytci, nebo ne," On odpověděl: ". Pokrytectví je dhikr Alláhův, kromě trochu" Je to znamení, že pokrytectví je trochu dhikr Alláha. Na základě toho, a tak mnoho dhikr je zachránce nifaq. [15]
Desáté: dhikr je nejlepší praxe, nejposvátnější a nejvyšší stupeň, jak je uvedeno v Alláhova posla jeho výrok:
ألا أنبئكم بخير أعمالكم وأزكاها عند مليككم وأرفعها في درجاتكم وخير لكم من إنفاق الذهب والورق وخير لكم من أن تلقوا عدوكم فتضربوا أعناقهم ويضربوا أعناقكم قالوا بلى قال ذكر الله تعالى
Mohl byste mi říct, kluci jsou nejlepší postupy a nejsvatější a nejvyšší na míru? On je lepší než zlato a stříbro berinfak, a lepší než nepřátel, na které narazíte a pak si usekl mu hlavu a oni uřízli hlavu? "Řekli:" Ano ", pak odpověděl:" Dhikrullah ". [16]
Proto některé z ctností a faidah, které mohou vyjádřené v tomto krátkém článku.
Způsoby V dhikr Dhikr má-Adab Adab třeba poznamenat a cvičil, včetně: Za prvé: Upřímnost v dhikr a přátel.
Za druhé: tím, dhikr dhikr a wird, který ilustrovaný Proroka, protože dhikr je uctívání. Ibn Taymiyyah má pak vysvětlení o tom.
Za třetí: Pochopit smysl a záměr a pokoru 'v tom. Ibn Qayim řekl: "dhikr z nejhlavnější a výhod, je zápas mezi mluvenou s játry a je vzpomínka, která dokládá Proroka. Stejně jako lidé, kteří chápou smysl a účel dhikr potratu. "[17]
Za čtvrté: Při sedmi způsoby popsané v Božím slově.
واذكر ربك في نفسك تضرعا وخفية ودون الجهرمن القول بالغدو والأصال ولاتكن من الغافلين
A to ty (jméno) Pána svého v srdci na pokoří a strach, a ne jeho hlas, ráno a večer, a nezahrnují lidi, kteří jsou z nedbalosti. [Al A'raf: 205].
Tato vznešená verš ukazuje sedm důležitých v dhikr Adab, a to: - Dhikr ve svém srdci, protože to je blíže k upřímnosti. - Průvodce po pokoří, projevovat dokonalý postoj uctívání k Bohu. - Průvodce po strachu z trestu z důvodu zanedbání Boha v lásce a nepřijetí na dhikr. Proto Alláh charakterizovat věřící s jeho slova:
والذين يؤتون مآءاتوا وقلوبهم وجلة أنهم إلى ربهم راجعون
A ti, kteří dávají to, co dávají, se srdcem ze strachu, (protože vědí, že), že bude skutečně vrátit do svého Pána. [Al Mu'minun: 60].
- Obejít bez svého hlasu, protože to je blíže k tafakkur dobře. - Do ústní a játra. - Do ráno a večer. Ostatně dva z této doby tu čest, aby Boží volání v tomto odstavci. Spolu s dalšími oprávněními, že Posel Alláhův vyjádřené v jeho slovy:
يتعاقبون فيكم ملائكة بالليل وملائكة بالنهار ويجتمعون في صلاة الفجر وصلاة العصر ثم يعرج الذين باتوا فيكم فيسألهم ربهم وهو أعلم بهم كيف تركتم عبادي فيقولون تركناهم وهم يصلون وأتيناهم وهم يصلون
Zapne v noci si andělé a andělé na denní dobu. Setkali se v době Fajr a Asr modlitby, pak andělé, kteří přijdou na vás, a jejich Pán žádá je, a Bůh ví lépe se s nimi: "Jak jsi můj služebník, když necháte" Řekli: "Necháme je ve stavu modlitby a Navštívili jsme je ve stavu modlitby. "[18]
- Zákaz dhikrullah z nedbalosti. [19]
Díky tomu je jasné prvenství dhikr jako klíč k dobrotě a adabnya. Doufejme, že něco může být užitečné.
[Zkopírováno z časopisu vydání As-Sunny Nadace vydával 1/Tahun VIII/1425H/2004M Lajnah Istiqomah Surakarta, JL. Solo - Purwodadi Km. 8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 08121533647, 08157579296]



zdroj: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar