Kamis, 21 Juni 2012

Jellege lemondását. Három nappal a halála előtt, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta: لا يموتن أحدكم إلا وهو يحسن الظن بالله تعالى "Ne hagyd, hogy valaki közületek meghal, de ő volt az állapotban egyfajta gondolják, hogy a mindenható Isten". [14]


Jellege lemondását. Három nappal a halála előtt, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:
لا يموتن أحدكم إلا وهو يحسن الظن بالله تعالى
"Ne hagyd, hogy valaki közületek meghal, de ő volt az állapotban egyfajta gondolják, hogy a mindenható Isten". [14]



Által
Dr. "Abdullah bin 'Umar ad Dumaiji


Mint már azt korábban jeleztük, hogy a lemondás olyan helyzetet eredményez származó készlet, ahol a természet a lemondás nem lesz tökéletes, kivéve őt. Ezért Ibn al-Qayyim mondta: "Azzal érveltek, hogy sok ember teljesen értelmezni a lemondását, mint a bizalom, és ez a természet saját lemondását. És vannak, akik értik alatta, mint a lemondás. Mások úgy értelmezte azt átadás. Így látható, hogy a helyzete lemondása egyesíteni az egész dolog. "[1]

Egyes tudósok úgy értelmezte a lemondását úgy nevezték, mint az egy, két vagy három ilyen ügyek. Ibn al-Qayyim és elnevezni néhány fokkal [2], az alábbiak szerint:

A. Ismerd meg az Úr és az Ő tulajdonságok, legyen az a képesség, hatóság, a megfelelőséget, a végén az összes ügyek a tudomány, az ő megjelenése az ő akarata, a hit elégséges voltát az Ő védelme, és a tökéletes kivitelezés, amit osztottak neki, és nem teremtmény lehet elfoglalni ezt a pozíciót. [3]

Rahimahullah Ibn al-Qayyim mondta: "ma'rifat (tudás) ez az első szint, ahol a szolga letette a lábát a (pozíció) lemondását." [4]

Azt is említi ezt a kifejezést Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah lehet Allaah kegyelmezz, azaz: "Ezért, a lemondás nem lenne igaz, és nehéz elképzelni, hogy lehetne tenni egy filozófus vagy Qadariyah csoportok (csoportok elutasítják Isten tulajdonságaival), ami azt mondja, hogy a természetben van Isten a hatalom valami, amit nem akarja, vagy osztály, amely tagadja Jahmiyah jellemét mindenható Isten. És a lemondás nem megy jobbra, kivéve az ahl-ul-Ithbat (Ahlus Sunnah) ". [5]

Ibn al-Qayyim mondta: "Ők voltak, hogy a filozófusok és a szász Qadariyah egy szív megszakító az utcán, a szív maga a Teremtő és a szeretet Allah wa Subhanahu Ta'la szíve". [6]

Hogy lehet ezt elképzelni, hogy tudniillik, a lemondását Allah wa Subhanahu Ta'ala, miközben tagadják a tudás Allah wa Subhanahu Ta'ala kis ügyek, valamint, hogy megtagadják tőle a tulajdonságok az al-al-ficil ikhtiyariyah (végrendeletek tetteket), Isten akaratából, és lesz.

2. Az okok meghatározása, karbantartása, és a végrehajtást.
Azaz, a lemondását a szolga nem lesz egyenes és igaz, kivéve az okok megállapítása, mert a lemondás volt az oka a legerősebb a tettes, hogy akár őt. A legtöbb misztikusok megérteni, hogy az okok meghatározása, hogy rátapad a lemondását, és penafiannya (peniadaannya) tökéletes lemondását.

Ebben az esetben van néhány meglehetősen jól ismert véleményét, a vita kerülnek bemutatásra, valamint a cáfolat, hogy tovább, Isten is úgy akarja. De, hogy magában a tökéletesség lemondása nem alapul ezen okoktól függött, és őt, valamint megszüntetésére a szíve, amint azt a későbbiekben részletesen később dijelasskan.

Ezért a lemondás nem lesz tökéletes, kivéve az okok megszüntetésével a szív és végtag függés vele, így néha levágták róla és folytatta vele néha. Csak Allah wa Subhanahu Ta'ala tudja a jobb. [7]

3. Erősítése a szív alapján egyistenhit.
Lemondás nem tekinthető igazi szolga tauhidnya megítélni helyesen egyébként. Tény, hogy a lemondás lényegét, hogy van egység a májban. Ezért, amíg marad a szívemben vannak a kapcsolatok Shirk, majd tawakkalnya tekinthető hibásnak. Milyen messze a monoteizmus tisztaságát, amennyiben az is igaz lemondását értékelni. [8]

4. Pihenő szívét Allah wa Subhanahu Ta'ala és úgy érzi, nyugodt és derűs, és bízom teljesen az ő irányítása, amint azt néhány értelmiségi: "Azok, akik kizárólag a bizalom olyan, mint egy gyerek, nem tudva, mit tehetnék a védelem kivéve, ha az anya mellét. Az ilyen, akkor az egyedüli emberek bizalmát, amelyben nem menekül, csak hogy ő Úr egyedül. "[9]

Ezért Ibn al-Qayyim lehet Allaah kegyelmezz mondják, "lemondás a jelentése csatolt két alapjait: a bizalom, és támaszkodhat. Ez a lényege: إياك نعبد وإياك نستعين "Csak imádlak téged és te csak azért kérek segítséget." [10] [11]

5. Kedves gondolják, hogy a mindenható Isten.
Azt értelmezte, néhány ember, aki először beszélt róla. Ez az egyik pillére a lemondását, amelyen a lemondás nem lehet leírni, csak az emberek, akik berhusnuzhan (kérjük, gondoltam), hogy Allah wa Subhanahu Ta'ala.

Rahimahullah Ibn al-Qayyim mondta: "Az igazság az, hogy Isten vette rá husnuzhan a kizárólagos bizalmat benne, mert a lemondását elképzelhetetlen volt azoknak, akik szolgálják a célt, és a gyanú is van lemondását a részét a nem várt. csak Isten tudja a legjobban ". [12]

Ezért a Mindenható Allah azt mondta az egyik hadíszt qudsi: "Én attól függ, az én szolgáim sérelme ellenem." [13]

Három nappal a halála előtt, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:

لا يموتن أحدكم إلا وهو يحسن الظن بالله تعالى

"Ne hagyd, hogy valaki közületek meghal, de ő volt az állapotban egyfajta gondolják, hogy a mindenható Isten". [14]

6. Szív adjátok át, és vonja le a tényező, amely elvezet hozzá, és le kell választani valamennyi perintangnya.
Ez egy kiváló formában történő benyújtás Allah wa Subhanahu Ta'ala, így ő soha nem lesz, de mi van szükség Allaah, nem szeretni, de amit szeretett, és nem gyűlölte, utálta, kivéve, amit Őt, és nem csinál, vagy hagyja, kivéve, amit Isten parancsolt csinálni vagy nem.

És ez a megvalósítása értelmében "ubudiyah (szolgaság) tökéletes Allah Ta'ala. És ez a jelentése a hadíszt a vagyonkezelő (Allah), amelyben kijelentette:

... وما يزال عبدي يتقرب إلي بالنوافل حتى أحبه, فإذا أحببته كنت سمعه الذي يسمع به, وبصره الذي يبصر به, ويده التي يبطش بها, ورجله التي يمشي بها, وإن سألني لأعطينه, ولئن استعاذني لأعيذنه ...

"... És az én szolgám, mindig közelebb áll az én sunnah gyakorlat gyakorlatorientált, így szeretem. És ha én is szerettem őt, akkor én leszek meghallotta, hogy szokott hallani, hogy szemmel szokott nézni, karja szokott támadni, és hogy ő használta a láb hogy járjunk. És ha engem kérdezel én biztosan ad neki, és ha engem kérdezel a védelme érdekében, hogy én biztosan ... "[15]

7. Self átadás. [16]
Ezt értelmezi Imam Ahmad és mások. Ibn al-Qayyim azt mondta, "a lemondás a szellem, anyag, valamint a természete lemondását. Nevezetesen, a hozzáállása, hogy Isten minden átadási ügyekben, és tedd rá a remény nélkül, kényszer és igényeit ". [17]

Így az átlagos különítmény egyszerre rezignált magukat a hatalom és erő és benyújtása mindazokban az ügyekben csak a Penguasannya [18] A Mighty, magasztos újra. Az imák, a próféta Shallalahu "alaihi wa sallam szavalta:

اللهم أسلمت وجهي إليك, وفوضت أمري إليك.

"Ó, Allah, én be az arcom, hogy Te és én pasrahkan én dolgom, hogy te". [19]

És a hívők közül a család a fáraó ezt mondta a szó Allah, a Magasságos:

وأفوض أمري إلى الله إن الله بصير بالعباد

"... És adhatom ügyet Allah. Bizony Allah az Ő szolgái Seer. "[Al-Mu'min: 44]

Folytatás a rendelkezésre jutalom lemondását, amelyben azt mondta:

فوقاه الله سيئات ما مكروا

"Tehát Isten tartsa meg a gonosztól, hogy álnokság ..." [Al-Mu'min: 45]
.
Ibn Jarir Tabari narrátora az AS-Sya'abi sanadnya, azt mondta: "Syatir [20] Ibn Sahl egyszer ült közelében Masruq, majd Syatir mondják, meg tudod mondani nekem, hogy mit hallottak Ibn Mas'ud, úgyhogy indokolják te vagy én, aki megmondja neked, hogy fogja igazolni magam? Masruq azután azt mondta: "Nem. De, ha arról tájékoztatják, hogy fogom igazolni neked. "Aztán így szólt:" Hallottam, Ibn Mas'ud mondta: "Bizony a legnagyobb vers-al Qur-1 szól: Tafwiidhan [21] (benyújtás ön), azaz "És aki egyetlen bizalom Allah Allah elegendő (kell) rá." [22] Masruq mondta: "Igazad van". [23]

8. Ridha.
Ibn al-Qayyim mondta: "Ridha volt az eredménye a lemondását. És azok, akik úgy értelmezik [24], így értelmezi nagy értékét és előnyeit. Ezért, ha az egyetlen bízom benne teljesen, akkor kétségkívül szívesen azzal, ami történik, a párt dipasrahinya ". [25]

Shaykh al-Iszlám elmondta, hogy az áldást és mi térhatású szánják lemondását (ami lemondása előtt az incidens, míg az öröm, az esemény után). [26]

Ezért az emberek, akik egyedül az Istenbe vetett bizalmat, mielőtt a jogi aktust, és öröm, amit elindult vele, miután a törvény, vagyis amit tett "ubudiyah, vagy értelmét. [27]

És Allah wa Subhanahu Ta'ala nek össze kell hangolnia a két szavai:

ولو أنهم رضوا ما آتاهم الله ورسوله وقالوا حسبنا الله سيؤتينا الله من فضله ورسوله إنا إلى الله راغبون

"Ha tényleg voltak elégedettek azzal, amit ő adott Allah és az Ő Messenger nekik, és azt mondta:" Allah elegendő számunkra, hogy Isten megadja nekünk néhány saját adomány, és ezzel (is) Ő Messenger Bizony mi azok, akik abban reménykednek Istenben "(így jobb lett volna nekik)." [At-Tawbah: 59].

Ahogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam is egyeztethető közöttük az imádság, amit tanított Istikharah társait, ahogy ő is tanít egy levelet az al-Qur-1 őket, ahol az elején imák, ő mondta:

اللهم إني أستخيرك بعلمك, وأستقدرك بقدرتك, وأسألك من فضلك العظيم

"Alah Igen, valóban könyörgök néked, hogy te vezetni a tudomány, könyörgött a hatalom a te alapszabálya, és könyörgöm kegyelmed nagy."

És ez egy kilépésre és tafwidh (átadás). Aztán becsukta a kérik az ima örömét köszöntötte őt:

واقدر لي الخير حيث كان, ثم أرضني به

"Létrehozza a jó, hogy nekem jó, akárhol is legyen, akkor az emberek, akik engem elégedett ezzel a rendelkezéssel." [28]

És az imák között imádkozott, hogy az ő ima a következő: "... وأسألك الرضا بعد القضاء" ("... És könyörgöm az öröm után alkotó" (megoldása)) ". [29]

Shaykh Al-Islam Ibn Taymiyah mondta: "A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam kérdeztem, miután az öröm alkotó ", mert abban az időben között természet az öröm előtt, mert valójában ez egy meghatározást, hogy ő örül, ha kap, mert mindent meg fog teralisasi ridhaan utána." [ 30]

Így a nyolc szint, amelyek közül néhány része az okok és az ízületek a lemondását, és van is egy része az érték és befolyása, és amelyek közül néhány részének jelentését. Bárki, aki tökéletesítette azt jelenti, ő tökéletesítette állomás lemondása egyszerre határozzák meg. És ha egyik sem, azt jelenti, csökkenti annak értékét tawakkalnya tartozó hiányosságokat. És Allaah tudja a legjobban.

[Átmásolja a könyvet-tawakkul "alallaahi Ta'aalaa, szerzője, Dr. "Abdullah bin 'Umar ad Dumaiji, Indonézia MEGÉRTENI lemondását ferde Edition mindazokban az ügyekben a Mindenható Allah, fordító M. Abdul Ghaffar E.M. Kiadó Reader Ibn Kathir, Rabi al Awwal H 1426 - április 2005 M]


Különféle tawakal



Által
Dr. "Abdullah bin 'Umar ad Dumaiji



Ítélve az egyedüli bizalmat, lemondás van két részre tagolható, nevezetesen: lemondását a mindenható Isten és a lemondás más, mint ő. És minden szakaszában, több féle lemondását.

Először is: Allah Ta'ala lemondását
Összhangban az objektum, ez a lemondás a négy típusa létezik:

A. Lemondását Allah Ta'ala a felegyenesedve, irányítja, megtisztítsák monoteizmus, és ragaszkodnak a saját vallás tanításait a spirituális születés vagy, anélkül, hogy megpróbálnánk befolyásolni másokat. A lemondás az Isten abban az értelemben, önfejlesztés anélkül, hogy látnánk egy másik személy.

2. Lemondás az Isten felegyenesedve, mint az első pontot, amelyhez a lemondását őt létrehozó Allah vallása, a földön és károsodásának megelőzése, eretnekség elleni küzdelem, és harc a hitetlenek és képmutatók. Szintén figyelmet szentelni a jóléte a muszlimok, harc a gonosz érvényesíteni, hogy érvényt szerezzen a többiek, így ő tényleg Istent egyedül. És ez a lemondását a prófétákat és örökösei tudósok. Ez is egyfajta lemondás a legdicsőségesebb és leghasznosabb. [1]

Al-'Allama Ibn as-Sa'di rahimahullah mondta: "És tudom, hogy a lemondás a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam a legnagyobb a kereslet szintje, valamint a legnemesebb. És ez a lemondását, hogy Isten segítsen a vallás létrehozása, utasításokat adott az ő szolgái, és kóbor távol tőlük. Ez a legtökéletesebb lemondását ". [2]

Így a legtöbb Afdhal lemondás a felmentésről. Amit én (a szerző) azt a kötelezettséget, hogy támogassák az igazságot, és embertársak kötelezettséget, a kötelezettség magad. És a legszélesebb körű és leghasznosabb, azaz lemondással érvényre juttatása érdekében a mások javára vallás vagy károsodásának elkerülése érdekében a vallást. És ez volt a lemondását a próféták helyben hagyta a vallás Isten és megakadályozza károkat vívott emberek, akik szeretnek bajt csinálni. És ezek az örökösök a lemondását (papok). [3]

3. Lemondás az Isten igényeinek kielégítése egy szolga, és a maga részét a világi, vagy megakadályozza a dolgokat, hogy nem tetszett neki, valamint különböző természeti katasztrófák, mint például a kizárólagos bizalmat, akik vették a jó szerencsét és egészséget vagy a feleség vagy a gyerek, vagy segítsen a küzdelmet az ellenséggel szemben, és így tovább. Ez a lemondás ad neki elegendő a világon, és a következő lépés, amit egyetlen Istenbe vetett bizalom, hacsak nem kíván segítséget kérni, hogy a Mindenható Allah engedelmeskedik.

Al-'Allama Ibn Qayyim lehet Allaah kegyelmezz azt mondja: "A két fajta lemondását, vagyis a második és a harmadik típusú, vannak ismeretlen számú erények, hanem egyedül az Isten. Ezért, ha egy szolga egyetlen bizalom Őt egy második lemondását jóhiszeműen, akkor Isten majd gondoskodik a kellően elegendő a megfelelő harmadik fajta lemondását. És ha egy szolga egyetlen Istenbe vetett bizalom mindhárom fajta lemondással, akkor sem lenne elegendő egyébként, de ő nem fog az eredményeket az ditawakkalinya objektumot, amit szeretett, és megáldotta őt. "[4]

4. Lemondás az Isten csinál valamit, vagy elutasítja Haram amit megrendelt.
Vannak emberek, akik egyetlen Istenbe vetett bizalom és a bűn elkövetése szörnyű. Általában az emberek, akik célok, mint ez nem lesz képes erre, kivéve, hogy kérjen segítséget az Istennek és az egyetlen benne bíznak. Még az is lehet erősebb, mint a lemondását lemondását a legtöbb ember, akik engedelmességet. Ezért ők dobták be magukat a pusztulás és pusztítás, hátradőlve az Istennek, hogy Ő fogja megmenteni őket, és megvalósítsa saját igényeit. [5]

Így gyakran kívánságaikat valóra, de bűnt követtek el, hogy kap választ az alábbiakban. Ez a fajta látszólagos lemondását az emberek engedetlenségük ered a hibás vagy kétes értelmezése félrevezető. Ez magában foglalja sokan az állam, akik eltérnek orientált, akik tetteket ellentétes parancsokat Allah és az Ő Messenger. Ők így több figyelmet erre a problémára, még néhány azok közül, akik segítséget kértek, hogy Isten ezt elérni. De, mert nincs összhangban Allah parancsait és az ő Messenger, így kapnak cserébe kapnak gyorsított és végleges (eredmény) rossz. [6] Mi menedéket Allah a megaláztatást.

Így részlege lemondását Isten tekintve objektumot. És nem kétséges, hogy a lemondás a legjobb, legtökéletesebb, és legfontosabb egy második fajta lemondással, amely magában foglalja az első ilyen lemondását, majd a harmadikat. És a legrosszabb az utolsó ilyen lemondását. Arra törekszünk menedéket Allah tőle.

Aztán egy csomó ember, akik egyéni bíznak tawakkalnya megtévesztette, bár ő valóban egyetlen bizalom Allah mindenható, mint aki irányítja, hogy az állam részleges tawakkalnya, amit ő megtett minden erejét tawakkalnya, bár lehetőség van rá, hogy erre egyszerű. És koncentrátumok lemondását csak a növekedést a hit és a tudomány, valamint hogy létrehozzák a vallást. Valamint érvényre juttatni a természetes jobb. És ez a lemondását a gyenge, aki megvan a szándék nagyon alacsony, mivel a többségük elfordítsa az akarat, lemondás, és imák a fájdalmat, hogy lehet kezelni, hogy valami nagyon enyhe, vagy az éhezés is kiküszöbölhető egy fél szelet kenyeret vagy fél dirham. Bár nem akarta, hogy forduljunk a honvédelmi és a vallás minden formájának felszámolása mellett az eretnekség, add hozzá a hit, és aggodalmát a muszlimok érdekeit. Wallaahu tudja a legjobban. [7]

Így az emberi faj áll a legkülönbözőbb emberek. Ezek sok megtévesztett, még azok is, akik becsapták a kizárólagos bizalmat, amely magában foglalja a különböző világi érdekek szerint kívánságait és céljait. Vannak tehát olyan emberek, akik egyedül az Istenbe vetett bizalmat és a hatalom elérésében is vannak emberek, akik kizárólag a bizalom megszerzése érdekében egy darab kenyeret. [8]

Ebben az esetben, akkor azt kell elvégeztetni, aki nem foglalt józan ésszel és szívvel, kivéve ügyekben ennél tökéletesebb és jobb, hogy a lemondását Allah Ta'ala megszerzésében, amit szeretett, és megáldotta őt, mint egy kifejezett költő:

وإذا علمت بأنه متفاضل فاشغل فؤادك بالذي هو أفضل

És ha tudod, hogy [9] annyira értékes,
Ezután lelkiismeret sibukkanlah több mainstream.

Másodszor: a hozzáadott Allah Ta'ala lemondását
Lemondás tartomány két részre osztható:

A. Lemondás Syirki (kibújik), amit két részre tagolható:
a). Lemondás más, mint Allah mindenható ügyeibe, hogy senki sem volt képes megtenni, ha a mindenható Isten, az egyetlen bizalmat az emberek, akik meghaltak, és a gonosz, abban a reményben igénye, a támogatási forma, gondozás, Rizki, és syafa'at. Ez a legnagyobb kibújik. Biztosan a dolgok, mint ez, és hogy semisalnya senki nem tudja csinálni, de csak Allah wa Ta'ala Tabaraka. [10]

Lemondás nevezik egyfajta Sirri lemondását, mert a lemondás nem történik meg, kivéve azok, akik úgy vélik, hogy az elhunyt a képesség, hogy ezt a titkos jellegét. Nem volt különbség a próféta, gyám vagy rossz az ellenség Allah Ta'ala. [11]

b). Lemondás más, mint Isten a dolgokban, amelyek képesek a munka-alapú becslés az egyetlen bízom benne. És ez egy kis kibújik. [12]

Mint, a lemondását, mert úgy néz ki, szabd át. Például, az emberek a hatóság vagy a kormány egyetlen dolgot vetett bizalom, amit Isten adott nekik, akár jó szerencse, a beavatkozás elutasítása, és mások. Ez magában foglalja kibújik néma (rejtett). [13]

Ezért mondják, menolehnya okoz a májban cselekmény Shirk a Tawheed, mert az erős függőség és újra szerelmes belé.

Azaz, mivel a máj nem lesz egyedül a bizalom, ha a felek remélték. Ezért, aki reméli, a hatalomba, akció, tudomány, állam, barátok, rokonok, Sheikh, hatalom vagy vagyon, nem nézett a mindenható Isten, akkor tartalmaz egyfajta lemondás ok nélkül (eszközök) is. Ez nem valaki, abban a reményben, hogy lények vagy kizárólagos bizalmat neki, de ő lesz hiba, akkor biztosan azt is kibújik. [14]

A magasztos Allah azt mondta:

ومن يشرك بالله فكأنما خر من السماء فتخطفه الطير أو تهوي به الريح في مكان سحيق

"Aki valamit tulajdonítanak Isten, akkor ez, mintha alá az égből és eltalálta egy madár, vagy a szél távoli helyekre." [Al-Hajj: 31]

Syaqiq al-Balakhi mondta: "Mindenkinek megvan a rangja (helyzete), amelyben egyedül tudott bízni a saját tulajdon, saját maga, a nyelv, a kard, vagy a hatalmát, és az is, hogy a mindenható Isten.
Ami azokat illeti, akik kizárólag a Mindenható Allah iránti bizalom, akkor van, hogy a béke. Mely, Allah magasztalom a helyét. Allah Ta'ala mondja:

وتوكل على الحي الذي لا يموت

"És tedd te bizalom az Élő Isten (örök) Ez nem halt meg ..." [Al-Furqaan: 58]

Közben az emberek, akik érzik a béke más, mint Allah, fennáll a veszélye, ő lesz vágva tőle, hogy ő fog élni nyomorult ". [15]

De, ha elindult, hogy fogalma róla, mint egy eszköz, de a mindenható Isten, hogy meghatározza, hogy minden magát, hát ez nem probléma, ha az, amit ditawakkali van jó hatással a teljesítmény.

2. Wakalah (képviselik) megengedett.
Értünk itt van valaki, aki képviseli a többi embert, hogy tegyen valamit, hogy képes megtenni, és így éri el, amit kívánt.

Wakalah itt azt jelenti, a szállítás és karbantartás. Például, azt mondod, "وكلت فلانا" (ha megkérem, hogy tartsa.) És "ووكلت الأمر إليه" (ha hagyod el).

És shari'ah, meghatalmazás azt jelenti, hogy egy személy jogosult valaki, hogy lecserélje őt az abszolút vagy korlátozott. [16]
Ügyvéd, olyan formában, engedélyezett a könyv, mint Sunnah-és ijma ". [17] Allah Ta'ala szólt a szóbeli Alaihissallam Ya'qub aki beszél gyerekeknek:

يا بني اذهبوا فتحسسوا من يوسف وأخيه

"Gyermekeim, ti menni, majd forduljon híreket József és testvérei ..." [Yuusuf: 87]

Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam is képviseli a dolgozók és őrök.

Abu Huraira Allaah anhu azt mondta,

وكلني رسول الله صلى الله عليه وسلم بحفظ زكاة رمضان ...

"A Messenger n've készült magam, mint egy képviselőt tartani a szeretet a Ramadán ..." [18]

Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam is képviseli a beállított hadd büntetés és végrehajtás, ahogy azt az hadíszt Unais. "Ali bin Abi Talib anhu Allaah Ugyanez volt alelnököt apostol az áldozati állatok levágása idején ő Búcsú zarándoklat" a menyedekahkan bőr és a legtöbb belőle. És elrendelte a vágás 100 áldozati állatok után megmaradt a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam vágott 63-farkukat saját kezével.

Részletes magyarázata meghatalmazást szereplő könyvek jogtudomány. [19]
De azt nem lehet egyedüli bízom benne, bár ő helyettesítik őt. Inkább azt kell támaszkodnia, hogy megkönnyítse a mindenható Isten, mi is képviseltette magát másoknak. [20] Ezért a teremtmény nem lesz képes lefedni az összes igények szolgálatában állnak, és nem képes megfelelni az ő igényeit, sem a hatalom, hogy tegyen valamit az emberek, akik képviselik őt, hacsak nem az akarat és a hatalom mindenható Isten. [21]

[Átmásolja a könyvet-tawakkul "alallaahi Ta'aalaa, szerzője, Dr. "Abdullah bin 'Umar ad Dumaiji, Indonézia MEGÉRTENI lemondását ferde Edition mindazokban az ügyekben a Mindenható Allah, fordító M. Abdul Ghaffar E.M. Kiadó Reader Ibn Kathir, Rabi al Awwal H 1426 - április 2005 M]


Utazás a túlvilágon



Által
Pap Abdullah bin Al-Buthoni Taslim


A következő nap az a nap, halála után az igazság, hogy úgy kell mindenkinek, aki hisz a Mindenható Allah és az Ő vallása az igazság. Ma van a bosszúállás napja minden emberi cselekedetek, tökéletes az elszámolás napja, és a nap minden rejtett ditampakkannya tetteit, miközben a földön. Szintén ezen a napon az emberek azt mondják túl sajnálattal:

يقول يا ليتني قدمت لحياتي

"Duhai, szép lenne, én először csinálni (jó cselekedetek) az életem." [Al-Fajr/89: 24]

Így kell minden muszlim, aki rátette a biztonságot nyújtanak valóban nagy gondot előkészítésében és gyűjtése a napi étel, ami örök. Mert lényegében a nap ez a jövő az igazi férfiak. Érkezés napján nagyon gyorsan miatt gyors áthaladását az emberi élet. Mindenható Allah azt mondja:

يا أيها الذين آمنوا اتقوا الله ولتنظر نفس ما قدمت لغد واتقوا الله إن الله خبير بما تعملون

"Ó ti, akik azt hiszik, attól tartanak, és Allah legyen minden lélek úgy mit tett a holnapi (a túlvilágon), és a félelem Allah, Allah biztosan tisztában van azzal, amit csinálsz" [al-Hasyr/59: 18]

Értelmezésekor a fenti vers Imám Qatadah rahimahullah [1] azt mondta: "Mindig Rabbmu (Mindenható Isten) közelebb az Ítélet Napján, addig a pontig, hogy ő teszi, mint a holnap" [2].

Május Allah mindenható elégedett a nemes Bajtársak Allaah Umar "anhu akit emlékeztetik erre a híres szavait:" Hisablah (introspeksilah) most, mielőtt felelősségre vonását (ellenőrzött / számított karitatív cselekedetek én a Feltámadás Napján). Mérjük le magad most, mielőtt a jótékonysági cselekedetek kell mérni (a feltámadás napján), mert biztosan könnyű lenne az Ön számára, hogy szembenézzen az Ítélet Napján, ha önmagát elemzi magát ma, és ékesíti magát jámbor szeretet, hogy szembenézzen a nagy nap, amikor az emberek ki vannak téve a mindenható Isten. Mindenható Allah azt mondja:

يومئذ تعرضون لا تخفى منكم خافية

"Azon a napon, amikor szembesül (Allah), nincs semmi a dolgok el vannak rejtve (neki):" [al-Hâqqah/69: 18] [3]

Összhangban a fenti megjegyzések, Ali bin Abi Talib Allaah "anhu mondta:" Bizony a világ hagyott ránk, míg a következő jött hozzánk, és mindegyikük (és alább) van egy hódolója, úgyhogy legyetek férfiak, akik csodálják / szereti a továbbiakban és nem válnak az emberek, akik csodálják a világot, mert biztosan eljött az ideje, hogy jótékonysági és nincs számítás, mint holnap idején számítás és a túlvilágon már nincs idő a cselekvésre "[4].

"Te olyan lesz, mint egy idegent a világot ..."
A világ egy átmeneti menedéket, és a terület mellett, ahol gyűjtünk ellátás az utat az örök országban. Minden olyan személy, aki összegyűjti elég raktáron, ezért a Mindenható Allah engedélyével akart eljutni a cél biztonságosan, és nem az övé aki félő, nem fog eljutni a címzetthez.

Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam tanította a helyes hozzáállás az élet a világon, aki azt mondja:" Legyetek a világon, mint egy idegen, vagy olyan személy, aki utazott "[5]

Ez a tanácsadás hadíszt a hívők, hogyan kellene tette magát a világ életéért. Mivel a külföldiek (migránsok), vagy akik utaznak az egyetlen személy, aki ideiglenesen tartózkodik, nem köteles elhelyezni neki a tartózkodás, és továbbra is hiányozni visszatért szülővárosába. Így az állam a hívő a világon, akinek a szíve, mindig megkötözték és vágyott haza az igazság, hogy a mennyország első menedéket mind a szülők, Alaihissallam Ádám és felesége, Éva, mielőtt szorultak a világ.

Egy írásbeli tanácsot kapott Imám Hasszán al-Basri rahimahullah Imám Omár bin Abdul Aziz rahimahullah, azt mondta: "... Sőt, a világ egy országban a tengerentúlon, és nem a tényleges tartózkodási, és csak Adam Alaihissallam kiesik a világnak, hogy megkapja a kirótt büntetés bűn ... "[6].

Ebben az esetben kiderül értelmében Ibn al-Qayyim elmondta rahimahullah versben:
Legyen (számunkra) ég Eden (a tartózkodási helyet)
mert ez igazán
Az első menedék, amely
Belül a sátor (gyönyörű)
Azonban, (most) ellenséges foglyok
(Sátán), majd ha megnézi
Mi lenne (lehetne), menj vissza a szülővárosomba
nekünk biztonságosan? [7]

Életérzés már nem készül egy hívő vágyálom és túl nagy a világ, hogy élnek, mert "azok, akik élnek a világon, mint egy idegen, így ő nem kívánta, kivéve, hogy készítsen rendelkezések előnyös neki, amikor visszatért a túlvilágról. Ő és ambiciózus versenyző, akik folytatni a World of Luxury, mert a körülmények, mint a nomádok, hogy az érintett nem érzi a szegénység és az alacsony helyzetben. "[8].

Ez az, ami magától értetődő "Abdullah bin 'Umar:" Ha az esti órákban, így nem várja meg a reggelt, és ha erada reggel, így nem várja meg az estét. Használja a jövő egészségügyi mielőtt fájdalom jött, és válassza ki a napot a halál előtt "[9].

Valójában ez az értelme az aszkéta a valós világban, ahogy mondani az Imam Ahmad bin Hambal rahimahullah: "Jelentése már nem vágyálom, aki, amikor reggel azt mondta:" Attól tartok, nem lesz képes elérni az esti többé "" [ 10].

"BERBEKALLAH, és valóban a legjobb rendelkezések jámborság"
A legjobb étel az útra, hogy a túlvilágon a jámborság, ami azt jelenti, hogy "a maga szolgája, a védő gát a büntetés és a haragja Mindenható Isten az, aki félt fog történni vele, nevezetesen (1) és kerülje el erkölcstelen tetteket való engedelmesség neki" [11] .

Tehát a körülményektől függően egy szolga a világ csinál Mindenható Allah iránti engedelmesség és a bal erkölcstelen tetteket, valamint a helyzet a túlvilágon. Minél több jót csinál a világ egyre több és több is jó lesz raihnya a következő, ami azt jelenti, annál nagyobb az esélye, hogy eléri a mennybe üdvösségre.

Ez az egyik jelentése a próféta által implikált sallallaahu "alaihi wa sallam az ő mondta:" Mindenki fel fog támadni (az ítélet napján) szerint a helyzetet, amikor meghalt "[12]. Ez azt jelenti, hogy kap választ később, a feltámadás napján szerint jó vagy rossz tetteket végzett, míg a világon [13].

A fő kifutópálya két mondat jámbor Creed: la ilaha illallah és Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Ezért a legjobb a rendelkezések, amelyeket meg kell elkészíteni, hogy túlélje a nagy út ez egy tisztító Tawheed (Egység Allah Mindenható istentiszteleti és kibújik re), amely az alapvető értelme la ilaha illallah hitvallás és tökéletesítik al ittibâ "(követve a sunnah a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam és ne bid'ah), amely az alapvető jelentése a hitvallás Mohamed próféta sallallaahu" alaihi wa sallam.

Mindenható Allah meg fogja könnyíteni az emberek számára az arcát a fontosabb eseményeket, hogy fog történni velük a feltámadás napján, aszerint, hogy azok megértését és gyakorlatát az iszlám két fő kifutópálya, míg a világon.

A hit próbája a sírban az első jelentős esemény, hogy tapasztalt emberek halála után. Ők fogják kérni, a két angyal Munkar és Nakir [14] három kérdésre: "Ki az Úr?, Mi a vallás? És ki az a próféta? "[15]. Mindenható Isten csak azt ígéri, hogy könnyű és erős hitet, amikor szembesült ezzel a nagy próbatétel az emberek, akik értik és gyakorolják a két iszlám alapítvány megfelelően, így válaszol: "Én Uram, Mindenható Allah, az én vallásom az iszlám és a próféták Muhammad sallallaahu "alaihi wa sallam. "[16]

Mindenható Allah azt mondja:

يثبت الله الذين آمنوا بالقول الثابت في الحياة الدنيا وفي الآخرة ويضل الله الظالمين ويفعل الله ما يشاء

Isten megerősíti (hit), akik hisznek a "megingathatatlan szóval" az élet a világ és a túlvilág, és Allah félrevezetni az embereket, akik elkövetik dzalim és amit Ő akarja "[Ibrâhim/14: 27]

Jelentése "erős beszéd" ebben a versben értelmezi a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam Saheeh az al-Bara" bin "âzib Allaah" anhu, hogy ő sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Egy muszlim, amikor megkérdezték egy sírba (Az angyalok Munkar és Nakir), akkor ő bizonyságot arról, hogy nincs igazi imádat, csak Isten (la ilaha illallah), és hogy Muhammad sallallaahu "alaihi wa sallam az Allah Küldötte (Mohamed próféta), hogy a jelentés szavai:" Allah megerősíti ( hite), akik hisznek a "megingathatatlan szóval" az élet a világ és a túlvilág "[17]

Beleértve a nagy eseményeknek a az Ítélet Napján, hogy megy a tó hírnöke Allaah "alaihi wa sallam tele a dicsőség, a színe a víz fehérebb, mint a tej, édesebb mint a méz ízét és illatát illatosabb, mint az illat Misk (pézsma), azok, akik isznak csak egyszer Aztán nem lenne szomjúság örökké [18]. Egy hiteles hadíszt [19] Az ember is említette, hogy vannak meghiúsította, és kizárták a tó próféta sallallaahu "alaihi wa sallam van. Azért, mert amikor be a világot a nyomokat, és a Sunnah a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, és bejutott a probléma az eretnekség.

Imam Ibn Abd al-Barr rahimahullah [20] azt mondta: "Minden olyan személy, akik nem követnek el eretnekséget Mindenható Allah áldott ez a vallás is kizárták a tó Rasululah sallallaahu" alaihi wa sallam. A legsúlyosabb közülük az emberek (ahl-ul-bid'ah), amely menyelisihi megértése a gyülekezet a muszlimok, mint a Kharijites, Shi'ites követői Râfidhah és szenvedélyek. Az emberek, akik ezt a gonoszok és a törvénysértők ellen, az igazság, valamint az emberek, akik a legnagyobb bűnöket nyíltan. Mindannyian féltek, beleértve azokat, amelyeket a hadíszt (a Próféta kizárták a tó sallallaahu "alaihi sallam wa) [21].

Beleértve a nagy eseményeknek a az Ítélet Napján az egész kőris-Shirâth (híd), hogy legyen elosztva felszínén pokol között a kiegyenlítő és a pokol. Egy hiteles hadíszt [22] megemlíti, hogy az állam az emberek átkelés a hídon változik; tetteik szerint, miközben a földön. "Van egy pass through leggyorsabban egy kacsintás, van egy villámgyors, egyesek, mint a szél, van egy szoros verseny, amilyen gyorsan a ló, teve lovaglás olyan gyors, mint bárki más, ott fut, néhány séta, néhány mászik, és ott is sújtotta a horgot vas és öntött Hell "[23] - na'ûdzu billahi min dâlik -.

Shaykh Muhammad ibn Saalih al-'Uthaymeen, esetleg Allaah könyörülj, amikor elmagyarázza a különbségeket az állam az emberek átkelés a hídon, azt mondta: "Ezek nem a választási minden egyes ember, mintha saját maguk által választott természetesen mindenki akar átkelni gyorsan. Azonban az emberi állapot átkelés közben megfelelően a gyors vagy lassú azok kapnak, és elfogadja az iszlám jog a világon. Aki kap utasítást a sietség és a Sunnah a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, aztán gyorsan át rajta. Ehelyett az, aki ebben az esetben lassú, aztán lassan haladnak át, mint egy kedves választ, és küldje vissza a megfelelően, hogy milyen típusú tevékenységek "[24].

"A jó válasz END (Remix) Azoknak, akik attól tartanak, Allah"
Végül, ahogy az emberek érkezik csúcsán; paradicsoma a boldogság, vagy a pokolban töltött egy fájdalmas gyötrelem. Ez az, ahol Allah mindenható biztosítja a tökéletes válasz az emberek tetteik szerint a világon. Mindenható Allah azt mondja:

فأما من طغى وآثر الحياة الدنيا فإن الجحيم هي المأوى وأما من خاف مقام ربه ونهى النفس عن الهوى فإن الجنة هي المأوى

"Ami azokat illeti, akik túllépik a határértékeket, és inkább a világ életéért, akkor biztosan a tűz elleni menedéket (azt). Ami azokat illeti, akik félnek a Urának nagysága és a vágy, hogy tartózkodjanak a vágyait, bizony surgalah lakóhely "[1 Nâzi'ât / 79:37-41]

Majd válaszol, csak egy jó vége Mindenható Allah fenntartva, akik óvatosak, és ellátják magukat engedelmességet neki, és távol intézkedéseket, amelyek eltérnek a vallását. Mindenható Allah azt mondja:

تلك الدار الآخرة نجعلها للذين لا يريدون علوا في الأرض ولا فسادا والعاقبة للمتقين

"Az ország Mostantól tettünk azok számára, akik nem akarnak dicsekedni, és nem kár (alelnök) a (elöl) a földet, és annak folytatása (a jó), hogy (Paradise) azok számára, akik attól tartanak, Allah" [al-Qasas / 28:83]

Shaykh Abd al-Sa'di rahimahullah mondta: "... Ha nincs vágy, hogy bűnös vagy dicsekedni a földön, azt jelenti, hogy ők elsősorban csak szeretnék a mindenható Isten. Céljuk csak elkészítheti az ételeket a túlvilágra való felkészülés, és azok körülményeket, amikor a világ még mindig megalázzuk magunkat Isten szolgái, és mindig tartsa be az igazságot, és nem igaz tetteit. Ők az igaz emberek, akik kapnak egy jó végleges visszatérés (a Paradise Allahk) ". [25]

ZÁRÓ
Miután fontolgatják a szakaszában ezt az utat, hadd kérdezzük meg magunktól: mi van raktáron elég felkészültek, hogy túlélje az utazást? Ha a válasz: még nem, akkor ne ess kétségbe, még van idő, hogy javítsa magát, és javítsa az esetleges hiányosságok mi - engedélyével Allah mindenható - Way, sietett vissza, és térj Istenhez k, és a hangsúly a hátralévő életében jámbor szeretet még mindig Nem. És minden könnyű lesz az a személy, aki adta Allah taufik k és a kényelem számára.

Fudhail Imam ibn 'Iyâdh rahimahullah [26] nem tanácsos senkit ember, azt mondta: "Hány éves vagy te?" A férfi így válaszolt: "Hatvan évvel." Fudhail rahimahullah mondta: "Ez volt 60 éve a Mindenható Allah útja, és lehet, hogy már majdnem ott". A férfi így válaszolt: "Bizony mi tartozik a Mindenható Allah és vissza fog térni hozzá." Tehát Fudhail rahimahullah mondta: "Ön érti a szavakat? Azt mondod, hogy tartozom a Mindenható Allah és vissza fog térni hozzá, aki rájön, hogy ő a Mindenható Isten szolgája, és térj vissza hozzá, akkor tudnia kell, hogy ő fog állni előtte, az Ítélet Napja . Aki tudja, hogy fog állni előtte, akkor tudnia kell, hogy ő vonható felelősségre valamennyi intézkedés a világon. Aki tudja, lesz felelősségre (tetteit), majd előkészíti a választ ". Ezután a férfi megkérdezte: "Szóval, hogyan mentsd meg magadat, ha van?" Fudhail rahimahullah válaszolta: "Ez egyszerű". Ő újra megkérdezte: "Mi van?" Fudhail rahimahullah mondta: "Javítani kell magad az életed, akkor Allah mindenható fogja megbocsátani a bűnöket a múltban, mert ha továbbra is ezt rosszul a többi a nap, akkor kínozták (az első napon ítélet) a te bűneid a múltban és a többi életed "[27].

Végül, zárjuk ezt a papírt az imát a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam [28] a jó a vallás, a világ és a túlvilág:

Ó, Allah, leviszi a vallás, amely meghatározó a (jó) minden az én dolgom, és a reformok (üzleti), ott, ahol az életem az én világom és a továbbiakban fix, ami hol visszatérés (örökre), hogy a (leendő) kiegészítéseként a jó élet nekem, és (hogy) halál, mint egy akadályt engem minden rossznak.

Város a Próféta sallallaahu wa Sallam a'alaihi, 20 Shafar 1430 H
Taslim bin Abdullah Al-Buthoni

[Másolt As-Sunnah magazin XIII/1430H/2009M 03/Tahun Edition. Foundation kiadta Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 tel. 0271-858197 Fax: 0271-858197]


Az engedetlenség és a kedvezőtlen hatások egyénekre és a társadalomra



Által
Raid Shabri bin Sheikh Abu 'Ulfah



A bűn és a bűnösök vagyunk a fő hatások és hatások, amelyek veszélyesek a társadalomra és a magánszemélyek. Allah nagyon világosan kifejtette a hatását cselekmények erkölcstelen tetteket végzett, hiszen az első alkalommal.

Vegyük szövegek egy részének a Korán és a hadíszt, és atsar (történelem) oktatók Salaf megemlíteni ezeket a hatásokat. Isten szólt.

وعصى ءادم ربه فغوى. ثم اجتباه ربه فتاب عليه وهدى. قال اهبطا منها جميعا بعضكم لبعض عدو فإما يأتينكم مني هدى فمن اتبع هداي فلا يضل ولا يشقى. ومن أعرض عن ذكرى فإن له معيشة ضنكا ونحشره يوم القيامة أعمى. قال رب لم حشرتني أعمى وقد كنت بصيرا. قال كذلك أتتك ءاياتنا فنسيتها وكذلك اليوم تنسى. وكذلك نجزي من أسرف ولم يؤمن بئايات ربه ولعذاب الأخرة أشد وأبقى

És Ádám nem engedelmeskedett az Urat is, így elveszett. Aztán Lord (Adam) kiválasztásához, majd ő elfogadja a bűnbánat és Adam adnak utasításokat. Azt mondta: "Eredj az égből kettesben, néhányan közületek, hogy az ellenségei egymásnak. Így amikor eljön hozzánk útmutatást tőlem, akkor bárki is követi petunjukKu, akkor nem székhelye és nem akart bántani. És azok, akik elfordulnak a figyelmeztető , akkor valóban szűkítheti neki megélhetést, és összegyűjti azokat az Ítélet Napján a vak ". Azt mondta: "Igen, Uram, miért hagytál te össze engem vakok, és én az egyik, aki lát." Azt mondta: "Szóval, azért jöttek, hogy Önnek verset, akkor felejtsd el, és ezért (is) azon a napon, még ezt is elfelejtette." És demikanlah válaszolunk arra a személyre, aki túllépi, és nem hiszem, kinyilatkoztatások Urának. És valóban Allaah a túlvilágon súlyosabb és tartósabb. [Taha :121-127].

Ez a vers említ néhány, a negatív hatások származhatnak erkölcstelen tetteket. Allah magyarázza ebben a versben, hogy az eredmény (ami okozza) A törvény erkölcstelen ghay (hiba), amely jelzi a meghibásodást. Mintha Isten azt mondta: "Aki nem engedelmeskedik Allahnak, akkor Allah elpusztítja az életet a földön." Értelme ez is szerepel a következő verseket. Word:

فمن اتبع هداي فلا يضل ولا يشقى

És bárki, aki követi petunjukKu, ő nem követett el hibát, és nem akart bántani. [Taha: 123].

Következésképpen, akik nem követik az utasításokat az Isten, akkor ő lesz téves, és szerencsétlen. És a következő versekben magyarázza meg pontosabban.

ومن أعرض عن ذكرى فإن له معيشة ضنكا

És aki elfordult a figyelmeztetést, akkor valóban szűk neki megélhetést. [Taha: 124].

Azaz, ő lesz a nyomor és a szorongást. Írt kommentárjában (3/164), Ibn Kathir mondta: "Ebben a világban, ő nem fog békét és a nyugalmat. Backslidings okozott szíve nyugtalan. Bár dhahirnya néz ki valami jól, tudja viselni a ruhákat, hogy ő akart, tudott enni, amit az élelmiszer akart, és tudott élni bárhol akar, amely alatt még nem jött el a hit és az útmutatást, majd a szíve mindig nyugtalan, zavaros, habozó és még mindig habozott tovább. Ez a szűk élet része ".

Milyen gyakran látni és hallani az emberek, akik nagyon sok kincset, öngyilkos lett: leugranak magas helyeken (vagy épület). Mi teszi őket erre? (Már vannak elégedve ők élvezik a jólét, Pent)? Bizony, az oka annak köszönhető, hogy a szűk egy életre távol dhikrullah fegyelmez. Ha az emberek elfordulnak dhikrullah nem tértek, akkor ezért fognak gyűjteni utolsó napján a mezőny állapotban vak Mahsyar. Isten szólt.

ومن كان في هذه أعمى فهو في الأخرة أعمى وأضل سبيلا

És aki nem vak (ő) ebben a világban, minden bizonnyal a következő (később) ő lesz vak (is), és több tévútra az (igaz) [al-ISRA: 72].

És ő marad a pokolban. Isten szólt.

قال رب لم حشرتني أعمى وقد كنت بصيرا. قال كذلك أتتك ءاياتنا فنسيتها وكذلك اليوم تنسى

Azt mondta: "Igen, uram. Miért gyűlt össze engem vakok, és én az egyik, aki lát?" Azt mondta: "Szóval, azért jöttek, hogy Önnek verset, akkor felejtsd el, és ezért (is) Ön még ezen a napon szabad elfelejteni. "[Taha: 125-126].

Az "elfelejtett" a fenti bekezdés, a lényeg az, otthagyta a pokolban, mint egyfajta választ. Tehát a válasz hasonló volt a tetteiért. (Ő a világ elfelejtette a Shari'ah Isten, Isten elfelejtette őt a pokolban, Pent).

Tekintsük is befolyása és hatása erkölcstelen tetteket Isten szava.

وإذ قلتم يا موسى لن نصبر على طعام واحد فادع لنا ربك يخرج لنا مما تنبت الأرض من بقلها و قثآئها وفومها وعدسها وبصلها قال أتستبدلون الذي هو أدنى بالذي هو خير اهبطوا مصرا فإن لكم ما سألتم وضربت عليهم الذلة والمسكنة وبآءوا بغضب من الله ذلك بأنهم كانوا يكفرون بئايات الله ويقتلون النبيين بغير الحق ذلك بما عصوا وكانوا يعتدون

És (emlékszem), amikor (az izraeliták) azt mondta: "Ó Mózes, nem tudunk várni (tartás) az egyik fajta ételt. Így imádkozzatok értünk, hogy te Úr, hogy teremjen számunkra, amit a föld terem , nevezetesen: zöldség-mayurnya, ketimunnya, fokhagyma, dió adasnya, és lilahagymával. " Azt mondta: "Kérem, tegyen valamit, ami alacsony, mint egy jó csere? Menjetek el a városba, akkor biztosan azt kapja, amit kér." Aztán elszenvedett megaláztatás és gyalázat, hogy őket, és van az Istennek haragja. Ez (az ügy), mert hitt Allahban, és megölték a prófétákat jog nélkül. Tehát, hogy (ott), mert nem engedelmeskedtek, és meghaladta a határértéket. [Al Baqarah: 61].

Ez a bekezdés tartalmaz néhány hatásokat (amelyek abból erednek, akciók) erkölcstelen. Ezek közül:

Először is: Allah állított alacsony életet nekik, mert akarja. Aztán a felismerés, hogy az általuk kért. Ezek a swap a méz és Salwa (egy fürj, Pent) (ez valami sokkal értékesebb) zöldségekkel, uborka, fokhagyma, édeskömény és a hagymát dió (valami inferior).

Másodszor: a megaláztatást okozott rájuk. Nem csak, hogy még azoknak is rákényszerített maskanah. Azaz a szegénység és megaláztatás. Isten elrendelte, hogy a számukra.

Harmadszor: fognak visszatérni Istenhez viseli haragját Allah wa Subhanahu Ta'ala.

Gondolj az Isten beszéde:

فليحذر الذين يخالفون عن أمره أن تصيبهم فتنة أو يصيبهم عذاب أليم

Akkor hagyjuk az embereket, akik megsértették a megrendelés (a próféta), vagy félelem szerencsétlenség befalls fájdalmas Allaah felülírja. [A Nur: 63].

A parancs célja menyelisihi Allah, a mellékvágányra az ő parancsot. Mivel a (indukált) a rágalmazás (katasztrófa), amelyek magukban foglalják a hitehagyás, a halál, sokk, szorongást, és kimondta, hogy az elkövetőket felelősségre és a zárt szívek, azután (kap egy fájdalmas Allaah).

Van egy ember jött el a Zubair bin Bikar. Azt mondta, hogy Zubair: "Ó, Abu Abdillah. Onnan, ahol kezdtem berihram? "Zubair mondta:" Az Dhul Hulaifah (helynevek), a kezdetektől berihramnya próféta. "Az emberek azt mondták:" Azt akarom, berihram a mecset. "Abu Abdillah mondta:" Ne tedd ezt. " Férfi azt mondta: "Szeretném berihram a mecset, a közelben és a sír." Abu Abdillah mondta: "Ne csináld, attól tartok, fog történni fitnah (katasztrófa) rajtad." Egy másik férfi azt mondta: "Fitnah (csapás) Milyen ? Én csak hozzá, néhány mérföldnyire? "Abu Abdillah mondta:" Fitnah ami nagyobb, mint a vélemény (ami feltételezi, hogy az), akkor elérte a Messenger az erények, amelyeket elhagyott? Hallottam Allah azt mondta:

فليحذر الذين يخالفون عن أمره أن تصيبهم فتنة أو يصيبهم عذاب أليم

Akkor hadd azok, akik megsértik az Ő parancsolatait félelem Allaah felülírja a fájdalmas megpróbáltatásokat vagy átírni. [Taha: 63].

Többek között a hatások, valamint az erkölcstelen tetteket, amely megfulladt. Isten azt mondja, hogy Isten mit tett azért, hogy az emberek Nuh q:
مما خطيئاتهم أغرقوا فأدخلوا نارا فلم يجدوا لهم من دون الله أنصارا

Mivel a hibáikból, elnyomta őket, majd illeszteni a pokol, akkor nincs más segítők számára, mint Allah. [Nuh: 25].

Hatásai között eredő erkölcstelen tetteket is, amely a teljes megsemmisülés. Isten szólt.

وإذآ أردنآ أن نهلك قرية أمرنا مترفيها ففسقوا فيها فحق عليها القول فدمرناها تدميرا

És ha azt akarjuk, hogy elpusztítsa egy ország, akkor elrendelte élők luxus az országban (hogy engedelmeskedjenek Allah), de mégis gonoszság a földön, akkor helyénvaló, hogy a szó vonatkozik rájuk (a rendelkezéseit Us), akkor tönkre A sehancur-megsemmisítés ". [Al-ISRA ": 16].

És (ez még nem gyakorolt ​​negatív hatást, Pent), a könyv Allah tele van említés ezekre a hatásokra.

Tehát a Sunnah sok beszélve eredő következményeket erkölcstelen tetteket. Azt hiszem, elég megemlíteni, hogy csak két példát, (IE) kapcsolódó hagyományok alázat és a megalázás.

A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta,

بعثت بالسيف حتى يعبد الله وحده لا شريك له وجعل رزقي تحت ظل رمحي وجعل الذلة والصغار على من خالف أمري ومن تشبه بقوم فهو منهم

Küldtek (Allah), mielőtt az Ítélet Napján a karddal, amíg csak Allah imádunk, nincs partnere. És rizqiku történt árnyékában én lándzsát. És alázat, és megaláztatás tett az a személy, aki menyelisihi megrendeléseket. Aki hasonlít egy nép ő egy olyan ember volt. [1]

Allah állított alázat és megaláztatás az a személy, aki menyelisihi Isten parancsolatait és az Ő Messenger. Ki akarja tudni, hogy az igazi értelmezése hadíszt, hadd lássa a valóságot, akkor ő lesz az eddig számolt be, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Muszlimok már megalázták ezen a ponton. A minden sarkából a világ, ők ellenőrzik az ellenséget. Nem csak, hogy még az ellenségei gyilkosság és kínzás ellenségeikkel szemben, amikor tudta, hogy a muszlimok nem voltak egy kicsit. Azonban az (állam) a muszlimok, mint amit már a próféta által leírt sallallaahu "alaihi wa sallam.

غثاء كغثاء السيل [2

hab, a hab özönvíz. [3]

Egy másik Hadísz, hogy megerősíti ezt hadíszt, a hadíszt a következő.

إذا تبايعتم بالعينة وأخذتم أذناب البقر ورضيتم بالزرع وتركتم الجهاد سلط الله عليكم ذلا لا ينزعه حتى ترجعوا إلى دينكم

Ha vásárolni útján "Inah, és tartja a farkát egy tehénnek, vagytok hajlandóak növényeinek, és elmész dzsihád Allah fog okozni Önnek megaláztatást. Isten nem fogja eltávolítani a szemrehányás, hogy amíg vissza nem tér a Deen. [4]

És az "aljas" szerepel a hadíszt Ugyanez a helyzet a "gyalázatos" szereplő előző hadíszt. Röviden, a muszlimok a mi időnkben már töredezett, majd elváltak válnak csoportok és szétszórt. Wala WALA haula quwwata billah Illa.

Ha egy személy vált megvetendő az az Isten előtt, akkor senki sem tisztelik őt, ahogy Allah mindenható.

ومن يهن الله فماله من مكرم

És aki sértegette Isten, akkor senki sem becsület. [Al-Hajj: 18].

Bár úgy tűnt, felmagasztaltatik az emberek, mert az emberek még mindig szükségük van rá, vagy félnek a bűnözés, de alapvetően ő volt a legjobban megvetendő a személyek ellátásában. [5]

A atsar (történelem) oktatók Salaf (amely megemlíti a hatása erkölcstelen tetteket), Ibn Al Jauzi Talbisul mondta a könyvében a Sátán (227): az Abu Abdillah bin Al-Jalla ", azt mondta:" Én nézem egy fiatal keresztény, egy szép arc, Ezután letette elé az én Abu Al Abdillah Balkha, azt mondta: "Miért ne?" Azt válaszoltam: "Ó, bácsi. Nem látod ezt az űrlapot? Hogyan tudta kínozzák a tűzzel? "Aztán összecsapta a tenyerét a vállamra, mondván:" Bizony akkor szenvedniük a következményeket. "Al-Jalla mondta:" Én akkor azt a kockázatot, és 40 évvel később. Elfelejtettem (elmenthetők) a Koránt "

Végezetül mindannyiunk tudja, hogy a hatása erkölcstelen cselekedetek nem csak arra korlátozódik, hogy a színészek saját maguk, de a hatás kell továbbítani a gyermekekre. Úgy fogja érezni, a negatív hatásokat, valamint a fellépések engedelmesek küldi pozitív hatással van a gyermekekre. Két dolog ditetapkankan könyvében Allah. Allah azt mondta:

وليخش الذين لو تركوا من خلفهم ذرية ضعافا خافوا عليهم فليتقوا الله وليقولوا قولا سديدا

És hagyd, hogy az istenfélelem, ha azok, akik mögött hagyjuk a gyermekeket, akik gyengék, hogy aggódnia a (jóléti) őket. Ezért hadd Istennek szentelt, és hagyja őket beszélni megfelelő szavakat. [A Nisa ': 9].

Ez negatív hatással. A pozitív hatás, Isten azt mondja:

وأما الجدار فكان لغلامين يتيمين في المدينة وكان تحته كنز لهما وكان أبوهما صالحا فأراد ربك أن يبلغآ أشدهما ويستخرجا كنزهما رحمة من ربك

Ami a fal tartozott, két árva fiú a városban, és az alatt, hogy a vagyon megtakarítások mind a kettőt, míg az apja ember tetteit, akkor az Úr akarta, annak érdekében, hogy eljött az érettség és eltávolítása lerakódások, mint egy ajándékot az Urad, és nem csinálom én magamtól. Ez a célja a fellépések, hogy nem lehet várni tőle. [Al-Kahf: 82].

Isten megtartotta az ingatlan tartozott, két árva fiú, mert a szüleik keshalihan. A hatása igazak tettei nyilvánvalóvá vált, hogy fertőző és az utódok.

Között negatív hatásait a bűn, azaz a veszteség fogalmának a bűn rossz. Emberek, akik szeretik csinál erkölcstelen tetteket, ugyanazt jelenti, mint fekete pöttyök metszeni a szíve, míg végül borított a pontok miatt bűnét. A hadíszt narrátora Imam Ahmad és Imam Tirmidhi sanad jayyid a (jó), Abu Salih Abu Hurayrah, mondta a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta.

إن المؤمن إذا أذنب ذنبا نكت في قلبه نكتة سوداء فإن تاب ونزع واستغفر صقل قلبه وإن زاد زادت حتى تعلو قلبه فذلك الران الذي ذكر الله عز وجل في القرآن كلا بل ران على قلوبهم ما كانوا يكسبون

Valóban, egy hívő, ha csinál egy bűnt, akkor nyomot hagytak a szívében egy fekete pont. Ha bűnbánatot, megáll, és kérjen bocsánatot, majd a szíve kerül sor fényes (újra). Ha gyakrabban bűn, akkor a pontok kerülnek növelni, hogy fedezze a szívét. Ez raan Isten említette a Koránban.

كلا بل ران على قلوبهم ما كانوا يكسبون

Természetesen nem (lehet), valójában mi mindig megpróbálja kikapcsolni a szívüket. [Al Muthaffifin: 14]. [6]

Az ilyen gondos tulajdonosa, nem lesz képes különbséget tenni a jó és a rossz a látása Allah és az Ő Messenger, kivéve valamit, ami úgy jó, vagy rossz a vágyai. Criterion már nem Isten szava, vagy a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam. Ő úgy vélte, hogy egyébként ronda csúnya erkölcstelen tetteket Allah és az Ő Messenger, hogy nem zavarba csinál erkölcstelen tetteket közönség elé. Csinál erkölcstelen tetteket nyíltan, sőt büszkén mondja tetteivel-helyettes nem ismert, mások által. Az emberek, mint ez azoknak az embereknek, akik nem kapnak bocsánatot Istentől, akadályozta őt a megtérés ajtaját, még a normál zárt. Mivel a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam.

كل أمتي معافى إلا المجاهرين وإن من المجاهرة أن يعمل الرجل بالليل عملا ثم يصبح وقد ستره الله عليه فيقول يا فلان عملت البارحة كذا وكذا وقد بات يستره ربه ويصبح يكشف ستر الله عنه

Minden az én Ummah megbocsáttatik, kivéve Muhajeroon (szereplők nyíltan erkölcstelen). És benne van az mujaharah (paráználkodj nyíltan), (hogy) valaki mégis cselekmény az este, majd belépett a reggeli és az Isten tettei felett, aztán azt mondta: "Ó, igen, és így. Tegnap este melakuan ezt, és hogy "aludt tegnap este, és Isten tettei felett, majd amikor belépett a reggel kinyitotta a függöny az Isten. [Bukhari muszlim]. [7]

Többek között a negatív hatásokat, amely gyengíti a szívet. Ez a legaggasztóbb következményei egy szolga. A bűn gyengíti a szíve vágya, felerősödött keingian bűnös, míg a vágy, hogy bűnbánatot fokozatosan gyengül. Míg végül, a vágy, hogy bűnbánatot teljesen megszűnt. Ha abban az esetben, csak a fele halott ember szívében, akkor nem tartanak bűnbánatot, (különösen, ha a halál összesen). Ennek eredményeképpen, ő gyakran hazudnak keresnek megbocsátást és a bűnbánat, miközben szíve van lehorgonyozva az erkölcstelen tetteket, és ő maradt berazam erre, ha a körülmények lehetővé teszik. Ez a leginkább súlyos májbetegségben szenved, és legközelebb a megsemmisítését [8]. És még sok más negatív hatások eredményeként erkölcstelen tetteket. [9]

Utolsó 1, hadd mindannyiunknak tudni, hogy néz ki az arcon erkölcstelen tetteket és közmondások a tettesek. Senki rahasiapun rejtve, de Isten fogja állítani a wrapper. Ha jó, akkor jó is (fedő). És ha rossz, a csúnya egyébként fedelet. Ezért Isten így szólt Mohamed Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam.

ولو نشآء لأريناكهم فلعرفتهم بسيماهم ولتعرفنهم في لحن القول والله يعلم أعمالكم

És mi is akaratos, fogjuk mutatni nektek, így igazán megismerni őket a jeleket. És akkor ténylegesen tudja őket a metaforák és szava Allah tudja a tetteit [Muhammad: 30].

أم حسب الذين في قلوبهم مرض أن لن يخرج الله أضغانهم

Vagy azok az emberek, akik a betegség a szívükben gondolja, hogy Allah nem fogja azt a rosszindulatot. [Muhammad: 29].

Parancsnoka a hívek és a elbeszélt "Uthman ibn 'Affan Allaah" anhu, azt mondta: "Ez nem valaki, hogy elrejti a rahasiapun, kivéve Allah nampakkan az ő színe és az ő kimondott szó".
A legtöbb Salaf mondta: "Allah kedvéért. Ez erkölcstelen tetteket tudhatom meg a feleségem az én temperamentum és bontások My Ride ".

Waakhiru da'wanaa Rabbil alhamdulillah "alamin.

(Fordította az Al Ashalah magazin, kérdés 15-i al-Dhu Hijjah 1416 H, pages 60-64, azzal a kiegészítéssel, lábjegyzetek és egy kis extra a könyvből Ad Da "Wad Dawa)

[Másolt As-Sunnah magazin VIII/1425H/2004 06/Tahun Edition. Foundation kiadta Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 tel. 0271-761016]

Egészség és szabadidő kedvezmények


Által
Muszlim imám Al Atsari



Mindenható Allah megteremtette a férfit és átadta végtelen öröm. Az emberek nem lesznek képesek megszámolni őket.

Van egy levelet a Koránban, az úgynevezett tudósok, mint egy Ni'am levelet (a levelet az örömeit Allah), azaz 1 Surat-Nahl. Kezdjük azzal, megemlítve Isten legnagyobb öröm, hogy az öröm vallása. Allah küldött le kinyilatkoztatás apostolait, az angyalok segítségével, amely felhívja a La ilaha Illa Allah. Hogy nincs joga, hogy imádni csak Allah. Kénytelen elhagyni imádat más, mint Allah, és imádják Őt csak őszintén. Mert bizony ő az egyik a rububiyahNya, 1 létrehozásában az eget és a földet, nincs partnere hozzá.

Aztán Isten azt mondta az állampolgári jogok más emberi lények, Isten megteremtette a szarvasmarha annak minden előnyével együtt az emberiség számára. Hasonlóképpen, a különböző állatok használható tartókat és a közlekedés. Allah megemlíti a másik öröm-élmény egy sorban, majd végül azt mondta:

وإن تعدوا نعمة الله لا تحصوها إن الله لغفور رحيم

És ha számíthat Allah áldását, akkor nem adja meg az összeget. Bizony Allah Megbocsátó és Könyörületes legtöbb. [Egy Nahl: 18].

Az egészséges finom
Valóban, az egészség öröm, hogy mindenki felismerte. Értéke igen nagy szívességet. A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta, ő így szólt:

من أصبح منكم معافى في جسده آمنا في سربه عنده قوت يومه فكأنما حيزت له الدنيا

Aki köztetek be reggel teste egészséges, biztonságos a családja, van egy vágott élelmiszer a nap, mintha az egész világ össze neki. [Ibn Majah HR, no. 4141, és mások; dihasankan sejk Al Albani a Saheeh al Jami'ush Sagheer, nem. 5918]

Samak be Ibnus fel a kalifa Harun Ar Rasid tanácsot adni, hogy a kalifa sírt.

Samak Ibnus aztán kért egy pohár vizet, és azt mondta: "Ó, a hívők parancsnoka. Ha akadályoztatva (ital) italok (ha szomjas), kivéve a (fizetős) a világot, és mindent, ami benne, hogy lesz pótolni azt egy pohár vizet? "
Khalifah válaszolt: "Igen".
Ibnus Samak is mondta: "Idd meg elégedetten, az Isten áldjon meg benneteket."
Amikor a kalifa ivott, Ibnus Samak mondta neki: "Ó, a hívők parancsnoka. Mondd meg nekem, ha akadályoztatva voltak abban, hogy eltávolítsák az italt az (ön) meg, kivéve a (fizetős) világ és minden benne, hogy akkor ezt ki? "
Khalifah válaszolt: "Igen".
Ibnus Samak mondta: "Akkor mit fog csinálni valamit (azaz mindent a világon) egy falat víz jobb, mint neki?"
Ez azt jelzi, hogy az állampolgári jogok Isten formájában k ivóvíz nagyobb, mint a szomjúság, hogy mindent a világon. Akkor enyhülni fog eltávolítása a szennyvíz, beleértve a legnagyobb öröm! Bemutatja továbbá az mértékű egészségügyi szívességet. [Mukhtasar Minhajul Qashidin, p. 366, Imam Ibn Qudama, ta'liq és takhrij Sheikh Hasan Ali bin Al Halabi].

Látjuk az emberi valóság hajlandóak költeni egy hatalmas költség a kezelés, ez egyértelmű bizonyíték arra, hogy az egészségügyi ellátás drága örömöt Allah Ta'ala. Azonban a legtöbb ember nincs tisztában az állampolgári jogok egészségügyi, ő emlékezett rá, hogy elvesztette egészségét.

Úgy tűnik, hogy egy ember panaszkodott a szegénység és a nyomor, hogy felfedje a "Alim. Tehát a 'Alim azt mondta: "Szereted, hogy vak, hogy 10000 dirham?"
Azt válaszolta: "Nem".
Az emberek "Alim mondta egyszer:" Te boldog, hogy buta a szerzés 10000 dirham? "
Azt válaszolta: "Nem".
Az emberek "Alim mondta egyszer:" Te boldog, hogy az emberek, akik nem rendelkeznek mindkét kezét és mindkét lábát, hogy 20000 dirham? "
Azt válaszolta: "Nem".
Az emberek "Alim mondta egyszer:" Boldog vagy, hogy egy őrült, hogy 10000 dirham? "
Azt válaszolta: "Nem".
Az emberek "Alim azt mondta:" Ön még nem szégyellem elmondani a Mester (Mindenható Allah), míg ő birtokolja 50.000 dinár neked? "[Lásd Mukhtasar Minhajul Qashidin, p. 366].

Dua öröm, sokan tévesszen
Ezért hagyja, hogy egy szolga mindig emlékszik az örömben, hogy Isten formájában az egészségügyi, akkor köszönöm neki, hogy használja ki ezt az engedelmességet neki. Nem lesz veszteség, mint a hadíszt alábbi:

عن ابن عباس رضي الله عنهما قال قال النبي صلى الله عليه وسلم نعمتان مغبون فيهما كثير من الناس الصحة والفراغ

Ibn Abbas-tól, ezt mondta: A Próféta n azt mondta: "Két az öröm, a legtöbb ember nem tévesszen meg a két, (vagyis) az egészségügyi és szabadidős". [Bukhari, nem. 5933].

Ibn Al Hafiz Hadzsar rahimahullah mondta: "Pleasure egy jó helyzet. Néhányan azt mondják, öröm olyan előny, hogy történik egy formája jót másoknak ". [Fathul Bari Sharh Sahih Bukhari, hadíszt nincs magyarázat. 5933].

A szó "maghbuun", azaz szó szerint becsapják az értékesítés, vagy a gyenge elme.

Al Jauhari rahimahullah mondta: "Ennek alapján a két (vagyis) fel lehet használni a hadíszt. Mert valójában az emberek, akik nem használják az egészségügyi és a szabad idő, amit a feltételezések szerint, ő már megcsalt, mert eladta nekik olcsón, és az ő gondolatai nem dicséretes ". [Fathul Bari].

Ibn Baththaal rahimahullah mondta: "Az mit jelent ez a hadíszt, hogy az egyik nem válik laza (szabadidő), így ismerkedett meg (szükségletek) és az egészséges test. Aki a két esetben állt rendelkezésére, akkor hadd próbálja meg nem lehet megtéveszteni, hogy marad a hála Isten áldását, amit adott neki. És hála Istennek is végzi az Ő parancsai és kerülje a tilalom-ban. Aki ezt elmulasztja, akkor ő egy ember, aki csalt ". [Fathul Bari].

Ezután a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam az" emberek többsége mindkét becsapni "Ez azt sugallja, hogy az emberek, akik kap taufiq (útmutatás) így, egy kicsit.

Ibn Jauzi rahimahullah mondta: "Néha az ember egészséges, de ő nem laza, mert aggodalmak megélhetést. Emberi és néha ez elég (szükségletek), de ez nem egészséges. Tehát, ha mindkét gyűjtik, aztán legyőzte a lustaság kataatan csinálni, akkor ő az, aki csalt. Tökéletesség, hogy az, hogy a világ a következő mezőre, ebben a világban van egy kereskedelmi, amelynek nyeresége meg fog jelenni a túlvilágon. Aki használja a szabadidőre és az egészségi állapota, hogy az Isten iránti engedelmesség, akkor ő az, aki megérdemli irigység. És ő, aki használja őket a bűnösöket Istennel, akkor ő az, aki csalt. Mivel az idő fogja követni a rohanás, és követi betegség, ha ez nem történik meg, akkor (eszközök) öregség (szenilis).

Mivel a "hossza biztonság (egészségügy), és továbbra is (a világ) kedves fiatalember. De hogyan látja a hosszú biztonság (egészségügyi) fog csinálni? Vissza fog térni egy fiatalember bajba, ha akarják, hogy felálljon, és emelje fel (áru), miután a (korábban már fiatal korban), függőlegesen és egészséges ". [Fathul Bari].

Ath Thayyibi rahimahullah mondta: "A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam, hogy egy képet mukallaf (ésszerű emberek és a felnőttek) egy kereskedő, aki a fővárosban. A kereskedők keresik, hogy a biztonságát a tőkenyereség. A trükk az, hogy ő választotta, akik arra kéri őt, hogy a kereskedelem, mindig tisztelni az őszinteség és a találékonyság, hogy ne veszítse el. Egészség-és szabadidő a főváros, amennyiben az (mukallaf) kereskedelem Istennel a hit által, testi vágyakat küzdenie leigázza, és az ellenség a vallás, így ő kapta a jó szerencse a világ és a túlvilág. Olyan ez, mint az Isten beszéde:

ياأيها الذين ءامنوا هل أدلكم على تجارة تنجيكم من عذاب أليم

Ó ti hívők! Sukakah mutatok neked egy kereskedelemmel, hogy mentheti meg a fájdalmas büntetés? [Ash Shaf: 10], és a következő verseket.

Alapján, hogy távol tartsa magát a testi vágyak ketatan, és kereskedelmi / együttműködést kötött az ördöggel, hogy a tőke nem hiábavaló az előnyöket.

Próféta szavai sallallaahu "alaihi wa salalm a hadíszt hogy" a legtöbb ember megcsalta őket ", mint az Isten szavát:

وقليل من عبادي الشكور

És néhány az én szolgáim hálásak vagyunk. [Saba ': 13].

"A legtöbb" a hadíszt ez párhuzamos a "kis" a vers ". [Fathul Bari]

Al Qadi Abu Bakr ibn al-'Arabi rahimahullah mondta: "A vita arról az első, Isten öröm (azaz a legnagyobb) a slave. Egyesek azt mondják, "hit", egyesek szerint "élet", egyesek szerint "egészség". Az első (azaz a hit) több mainstream, mert abszolút öröm (teljes). Az élet és egészség, akkor mind a világi örömöket, és nem igazi öröm, hacsak nem kíséri a hit által. És ebben az időben, hogy sokan vannak vesztesek, hogy az elveszett vagy csökkentett nyereséget. Aki követi a vágyait sok levegő rendezett gonosz, mindig nyugodt felkéri, amely lehetővé teszi neki, hogy hagyja el a határait (Allah), és elhagyta az ő engedelmes, aztán elvesztette. Hasonlóképpen, ha nem volt laza, mert elfoglalt embereknek a lehetőséget, hogy oka van, ellentétben a laza, aztán elvesztette az ész és bizonyítás (argument) felálló rá ". [Fathul Bari].

Ezután a megfelelő szolga sietett végrehajtani a jó cselekedetek intelligenciával ügyek érkezése előtt az utat.

Imám Al-Hakim narrátora a bin Abdullah Abbas, a Próféta azt mondta: n tanácsolta egy ember:

اغتنم خمسا قبل خمس, شبابك قبل هرمك, وصحتك قبل سقمك, وغناك قبل فقرك, وفراغك قبل شغلك, وحياتك قبل موتك

Vedd az esélye, öt (állami) előtt 5 (állami). (Yaiutu) pikunmu előtt az ifjúsági, az egészségügyi, mielőtt a fájdalom, cukupmu előtt fakirmu, longgarmu sibukmu előtt, az élet előtt matimu. [Jelentette Hakim al Al Mustadrak; minősíthető saheeh a Shaykh Al-Albani a Sahih At Targhib wat Targhib 3/311, no. 3355, Publisher Maktabul Ma'arif, Cet. Én, Th. H 1421/2000 AD].

KI A TRACES AZ IDŐ Salaf
Al Hasan Al Basri t mondta: "Ó, Ádám fia. A nap éppen szedni. Minden áldott nap ki, egy részét akkor is ment ". (Jami'ul "Uloom Wal Hikam, 2/382)

Fogunk néhányat említsünk a történelem Salih Salafush amely megmutatja, hogy a fahamnya a lehetőséget és a rendelkezésre álló idő.

A. Imám Abu Muhammad bin Ja'far Jarir Tabari rahimahullah, a tulajdonos egy nagyon Mashur értelmezés Tabari kommentár. Ő egy nagyon csodálatra méltó. Ha a papírokat osztott, ő írta az ő korában a születéskor, úgy találta, hogy minden nap írt, 60 db vagy több! Ez az eset annyira csodálatos! [Ma'alim Fi Tariq Thalabil "Ilmi, p. 88, sejk Mohamed bin Abdul Aziz bin Abdullah A Sud-han].

2. Imam Nawawi rahimahullah is csodálatos. Ő kora körülbelül 45 év, de a könyvek munkája, hogy megfeleljen a muzulmán könyvtárak mintegy 20 vol. Mégis minden nap, tanított tantárgyak 12. [Ma'alim Fi Tariq Thalabil "Ilmi, p. 88].

Között alkotásai Sharh Saheeh muszlim, Al Majmu "Sharh Al Muhadzdzab, Tahdzibul Asma" Wal Lughaat, Riyadhush Righteous, Al Adzkar, és mások.

3. Imám AZ Zuhri rahimahullah, egy pap, aki állítólag az Al Hafiz Ibn Hadzsar rahimahullah: "Kölcsönösen elfogadott nagyság és szakértelem", aki egykor menni nagymamák, nagyapák, gyermekek, lányok magány, gyermeke, szülője, kérdezte őket, keresem (tudomány) tőlük, tehát van egy nagy tudomány. [Ma'alim Fi Tariq Thalabil "Ilmi, p. 90].

4. Imám Al Anmathi rahimahullah, szakértője hadíszt Bagdadban. Ő írta (másolás) a munkát a könyv Ath Thabaqat Ibnus Sa'ad és a könyv Tarikh Bagdadban, a kezével. Ha gyűjtünk juz-Juz mindkét könyvet, sokan közülünk nehéz vagy nehezen kivitelezhető. [Ma'alim Fi Tariq Thalabil "Ilmi, p. 91].

5. Imám Al Isma'il Jurjani rahimahullah. Írt 90 oldal minden éjjel, egy csinos írásban. Írt lassan. Imám ADH Dzahabi rahimahullah nyilatkozott: "Ez lehetővé teszi neki, hogy írjon egy héten Saheeh muszlim". [Ma'alim Fi Tariq Thalabil "Ilmi, p. 96]

Ez a leginkább a karitatív tetteit salafush elfoglalni az idejét. Tudnánk követni a példáját a kedvesség? Remélem.

[Másolt As-Sunnah magazin IX/1426H/2005 03/Tahun Edition. Foundation kiadta Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 tel. 0271-761016]


Forrás: http://almanhaj.or.id

Tidak ada komentar:

Posting Komentar