Дэмантаж Kebid'ahan перавозчыкаў і ўцечкі мэтавай Адзін навукі (катэгорыя новаўвядзеннем у ісламе)
Прарок Мухамад хай дабраславіць яго Алах і вітае растлумачыў, што Алах субханаху ва та'аля стварыў духавенства пасля смерці прарокаў і апосталаў.
Яны вядучым ў людзі страцілі інструкцыі і прымусіць іх убачыць праўду праўдзівай рэлігіі Бога. Колькі людзей, якія дапамагалі з навучаннем і барацьба за іх прапаганду.
Хіба што іх уплыў на грамадства і народ. Такім чынам, задача навукоўцаў носьбітамі навукі. Яны павінны трымаць рэлігію ісламу і мусульман з усяго ўхіляцца, kebid'ahan і непадпарадкавання.Яны трымаюць яе ад распаду і разбуральнае дзеянне гэтых рэчаў. Але што ж яны атрымліваюць? Ганьбаванне, асуджэнне тэрору, і многія прыходзяць і сыходзяць. Яны былі асуджаныя як раскол народа, абвастрэнне адрозненняў па прыкмеце расы, паклёпніцкімі і мноства іншых выдаткаў.
Вось і ўсе рызыкі, ад абавязку носьбітамі ведаў, якія яны атрымалі. Яны працягваюць выконваць задачу па падтрыманню гэтых рэлігій і людзей, падзелу і разбурэнні, з прысвечаны прыхільнасць да гэтых людзей, якія жывуць пад аховай. Яны спыняюцца ерэтык і вораг Божага ад дзейнасці празелітызму і адступніцтва людзей, з дабрынёй beramar манахі несправядліва, і запрашаць людзей трымацца далей ад усіх kesyirikan bertauhid, kebid'ahan і непадпарадкавання.
Бида аб малітве Тарава
Тарава малітву хутка, як курыца дзяўбці ежу. Большасць імамаў не хапае здаровага сэнсу і веды добрасумленна. Было відавочна, ад таго, як маліцца.
Гэта амаль усе малітвы не будзе зроблена, падобныя на малітвы людзей, якія мелі, асабліва, калі малітва Тарава. Яны выконваюць 23 ракатов маліўся за 20 хвілін, з Ала Duha чытанне суры Аль "ці АДГ.
Па ўсіх школах, малітвы не павінна быць так, таму што ён крывадушнік малітвы, як яго словы: ". І калі яны ўсталі на малітву, яны стаяць з лянотай Яны маюць намер Рия" у прысутнасці людзей, не кажучы ўжо пра Бога, але толькі вельмі мала ».
Форма і спосаб малітвы Тарава, як, што відавочна супярэчыць таму, як малітва Тарава прарока хай дабраславіць яго Алах і вітае, паплечнікаў і Салафія. Прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае сказаў. "І трымаеце sunnahku і Сунне чатырох халіфаў, які даў інструкцыі, і gigitlah Трымай яго з вашых зубоў.
Сцеражыцеся новых пытанняў (бида), таму што кожны новы выпадак інавацый і кожнае новаўвядзенне з'яўляецца памылковым ".
І Прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае сказаў. "Маліцеся, вы ўсе, як вы бачыце мяне маліцца".
Разблытаць Пража Ахлі бида з чырвоным паміж габрэямі і Nassara
Аб перамовах аб Ахль-уль-бида, на самай справе прыцягвае нас для вывучэння ідэалогіі народа папярэдняй гісторыі, так што мы можам прадставіць іх празрыстымі ва ўсіх аспектах жыцця.
Чалавек часам несвядома, былі зафіксаваныя ў атмасферы думкі або характару. Такім чынам, мы павінны глядзець на імгненне аб усіх ўваходах і выхадах з іх не схільны гніенню дзёсен.
Можна выказаць здагадку, што халіф Умар радам варта адзначыць. Ён будзе задаволены ім Алах Алах "аднойчы сказаў:" Я даведаўся, злы (дрэнна) не прымяняецца, але сам экран. Тыя, хто не ведае аб прыродзе зла, то ён упадзе ў яе ".
Габрэі і Nassara, два чалавекі з мінулага, якія маглі б пабудаваць цывілізацыю і кіраваць светам. Так што больш ці менш стане цэнтрам іншых людзей. Прарок мае mensiyalir, большасць паслядоўнікаў будзе прытрымлівацца сунне (лад жыцця), яны знаходзяцца ў самым шырокім сэнсе.
Прарок сказаў: Хлопцы, вы сапраўды збіраецеся прытрымлівацца сунне (лад жыцця) людзей перад вамі, локаць на локаць, sedepa пасля адлегласці выцягнутай рукі. Да якога часу яны ўвайшлі ў яму яшчаркі таксама, вы будзеце прытрымлівацца. Паплечнікі спыталі: "Хто яны пра Пасланец Алаха? У габрэяў і Nassara? Ён сказаў: "Хто, калі (не ім)"
Дэмантаж Kebid'ahan і ўцечкі Адной з задач на прад'яўніка навукі
Прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае растлумачыў, што Алах субханаху ва та'аля стварыў духавенства пасля смерці прарокаў і апосталаў.
Яны вядучым ў людзі страцілі інструкцыі і прымусіць іх убачыць праўду праўдзівай рэлігіі Бога. Колькі людзей, якія дапамагалі з навучаннем і барацьба за іх прапаганду. Хіба што іх уплыў на грамадства і народ.
Такім чынам, задача навукоўцаў носьбітамі навукі. Яны павінны трымаць рэлігію ісламу і мусульман з усяго ўхіляцца, kebid'ahan і непадпарадкавання.
Яны трымаюць яе ад распаду і разбуральнае дзеянне гэтых рэчаў. Але што ж яны атрымліваюць? Ганьбаванне, асуджэнне тэрору, і многія прыходзяць і сыходзяць.
Яны былі асуджаныя як раскол народа, абвастрэнне адрозненняў па прыкмеце расы, паклёпніцкімі і мноства іншых выдаткаў. Вось і ўсе рызыкі, ад абавязку носьбітамі ведаў, якія яны атрымалі. Яны працягваюць выконваць задачу па падтрыманню гэтых рэлігій і людзей, падзелу і разбурэнні, з прысвечаны прыхільнасць да гэтых людзей, якія жывуць пад аховай.
Яны спыняюцца ерэтык і вораг Божага ад дзейнасці празелітызму і адступніцтва людзей, з дабрынёй beramar манахі несправядліва, і запрашаць людзей трымацца далей ад усіх kesyirikan bertauhid, kebid'ahan і непадпарадкавання.
Што тычыцца ерасі ерасяў-Qira'ah
Фитна (памылка: не ўдалося), каб імітаваць галасы qaari »(людзі, якія чытаюць Каран), і практыкуецца ў мячэці ў прысутнасці Бога з'яўляецца пытаннем, які лічыцца ерэтычныя (дадаткова) у пытаннях глыбокай пашаны, каб прачытаць Каран.
На самай справе гэта пытанне, што цалкам зразумела, што ён імітуе гук qaari ", якая можа быць зроблена падчас прарока хай дабраславіць яго Алах і вітае, і яго спадарожнікі падчас anhum Алаха, але не вядома сярод тых, хто bertaqaarub (пакланенне) да Бога, пераймаючы імітаваць голас яго Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае.
Такім чынам, адсюль адзначыць, што акт не быў masyru (disyari'atkan / вучылі), а таксама стаўленне робіць яго да пытання аб глыбокай пашане.
Тым не менш, па-Каіды асобы », што кожны выпадак пакланення з'яўляецца новаўвядзеннем diada вынаходстваў і інавацый ўсе памылкі. Гэта, у наш час, што робіць шмат змагаюцца людзі сабраліся вакол мячэці, што сьвятары павінны прынцыпе, што і вышэй (імітуючы гук вядомых qaari).Так шмат людзей падчас Рамадана едзеце з адной краіны ў іншую з мэтай малітвы Тарава ў мячэці, што сьвятары маюць "добры гук".
Імкніцеся мець на ўвазе, гэта выдатна, як парушаюцца іх Сунне Прарока адносна забароны "наўмысна падарожнічаў (у славуты чырвоны), акрамя трох мячэцяў: мячэць Харам, мячэць Прарока і мячэць аль-Акса"
Папярэджанне нараджэння прарока хай дабраславіць яго Алах і вітае Згодна з ісламскага шарыяту
Папярэджанні нараджэння Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае гэта ерась правапарушэння. Сярод першых правесці гэта Убайд Лазні аль-Qaddah, якія называлі сябе Фатимидов ў 4 стагоддзі хіджра.Яны прыпісваюць сабе сына Алах 'Алі ібн Аби Талібы Алах. На самай справе яны стваральнік патоку псіхатэрапіі. Іх продкі, як вядома Дышан Ібн аль-Qaddah, сузаснавальнік Bathiniyah струмень у Іраку.
Навукоўцаў умы, лідэры, і яго начальства паказаў, што яны былі крывадушнікамі zindiq, якая з'явілася, каб схаваць няслушнасць і ісламу.
Калі ёсць людзі, якія сьведчылі, што яны былі вернікамі, то ён сведчыць тое, што не вядома, таму што няма нічога, што сведчыць аб іх веры, наадварот, многія рэчы, якія паказваюць, крывадушнасць і kezindikan іх.
Каханне прарока хай дабраславіць яго Алах і вітае, не прымаць такія падзеі, святкаванне дня нараджэння, але выканаць яго загад, які пацвярджае ўсе dikabarkannya, удалечыні ад усяго, што забаронена і diperingatkannya і не пакланяцца, акрамя Алаха Усемагутнага з шарыятам " аткан.
Але да канца канца бида эксперты
Ерэтыкі забаронена піць смачны глыток вады з рук Алейхему Алаха Прарок, так "telaganya і з якога ў возера быў бялей снегу і саладзей мёду.Тады гэта сапраўды было праўдай з Хадысе Анаса Алах ім Алах сказаў: Пасланец Алаха салляллаху 'Алейхему Алаха сказаў: "Гэта сапраўды людзі з маёй умы будзе адхіленая ад возера як замежнай вярблюд адхіленая (з натоўпу вярблюда)", то я кажу: "Я Алаха Гэта мой народ ", а затым сказаў:" Няўжо вы не ведаеце, што яны былі вынайдзены пасля вас ".
Так што, што канчатковая развязка інавацый эксперты як у мінулым або сучаснасці, (Хай Алах абароніць нас ад неспрыяльных сардэчна-сасудзістай смерці, як іх канцы). Ці так яны свядомымі экспертаў ерась ў кожнай узроставай і змесціце іх назад у дрэннае месца?
Між традыцыйнымі і культаў
Гэта вельмі важна пад-даследаванне, якое абвяргае павярхоўнае паняцце розуму і ведаў, інавацый і практыкі, калі яны робяць выклік і крытыцы, яны думалі, што яны робяць добра, яны адказалі: "Гэта ерась! Калі так, то аўтамабіль ерась, ерась, электрычнасць, і гадзіны ў ерасі! "
Некаторыя людзі, якія атрымліваюць трохі навукі юрыспрудэнцыі часам адчуваю сябе разумней, чым суніцкіх святары і тыя, хто варта Сунне, кажучы ім, як адмаўленне вымову тым, хто кажа, што новая дабрачынная арганізацыя, ён зрабіў гэта ў той час як ён быў абвешчаны ерэтычныя , што "паходжанне ўсё магчыма". Такія выразы не выходзяць з іх, але з-за няведання аб размежаванні нормы звычаёвага права і практыкі.
Ерась і добрыя намеры
Калі большасць людзей у ерасі, яны лічылі, што іх справы, здзейсненыя з добрымі намерамі, не накіравана супраць шарыяту, не меў для правільнага рэлігіі, і не маючы на печані за ерась! Нават некаторыя з тых, хто пастуляваць Хадысе Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае. "Вядома, усё залежыць ад дабрачыннай мэтай».
Для пашырэння маштабаў іх шляху да заключэння ісціны зацвярджэнне, і некаторыя з прычын іх словах, мы адзначылі, што абавязак мусульманіна, які хоча ведаць праўду, што прыйшоў да яго і хацеў займацца не дазваляецца выкарыстоўваць некаторыя з Хадысе аргументаў, пакідаючы яго часткай.
Але тое, што ён павінен зрабіць, прымаючы да ведама ўсе юрыдычныя аргумэнты, увогуле, пакуль бліжэй да ісціны, і шмат памылак. Так што ж рабіць, калі ён быў сярод тых, якія маюць вопыт у зняволенні аргументы.
Любы кіруючы ў пекле
Фраза, вядома, дакладна, што перадаў Прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае, што гучыць абсурдна, у розумах многіх людзей, калі яны падвяргаюцца, калі робіць або ерасі.Калі хтосьці адказаў з незадавальненнем: "Гэта таму, што гэтага мала інавацый, што я ў пекле?"
Каб праясніць гэтае пытанне і адказы на гэтыя kemusykilan мы можам глядзець з двух пунктаў наступным чынам. Першае: Адным з асноўных крэда Ahlus сунна Валь Джамал гэта: "Мы не ставім нехта з экспертаў кірунку нябёсах або ў пекле". Другое: што Ібн Теймия ў Fatawanya (IV/484) сказаў: "У сувязі з пагрозай тэкстаў агульнай форме, то мы не аб'явіць яго да пэўных людзям, што ён быў сярод насельнікаў пекла.
Для бида прычынах
Сапраўды, форма памылку, якая прывяла да з'яўлення інавацый з-за няведання Суны, кийас пазіцыі і рангу, а таксама аб стылі арабскай мовы.
Няведанне аб няведанні Хадысе ўключаюць дакладных Хадысе і глупства выкарыстання Хадысе ў ісламскай вызначэння права.
У выпадку, калі былы азначае страту правы, нават калі яе прававой асновай з'яўляецца Хадысе, другі ўдар не носяць дакладных Хадысе, а не арыентавацца на яго, і нават замянілі сваю пазіцыю аргументамі, якія не апраўданыя ў шарыяту.
У той час як няведанне ісламскага права ў вызначэнні кийас гэта пакаленне юрыстаў, каб вызначыць Халаф кийас ў пытаннях веравызнання і паказаць яго ў тое, што не змяшчаецца ў Хадысе і дабрачыннасці, але многія павінны практыкаваць яго, і ніхто не спыніць яго.
Між ерась ерасяў і ахль
Кожнае даследаванне, каб зразумець мінулае, ён павінен выразна ведаць розніцу паміж словамі аб новай праблеме, а менавіта: "Гэта ерась", і наш закон perlakunya, што ён «ахль ерась!" Таму што закон на новы дабрачынны што ён ерэтык, з'яўляецца прымянімым правам у адпаведнасці з навуковымі прынцыпамі і палажэннямі навукі усул, якія ўзнікаюць пры вывучэнні і прымяненні закона ў яснай і якая адчуваецца.
Ерэтыкі так можа быць, ён муджтахид, як ужо гаварылася.Затым иджтихад, як быццам ніхто не можа сказаць, што злачынец, як ерась. І гэта можа быць ерэтыкамі, якія адмаўлялі яго тупы як невуцтва ахль шапку як ерась, але ён зграшыў melalaikannya шукаць веды, за выключэннем, калі пажадае Алах. Магчыма, ёсць і перашкоды, якія замінаюць людзям, якія становяцца ахвярай ерасі ерасяў ахль.
Ахлі бида спосаб аргументацыі
Кожны (групы), якія адрозніваюцца ад Суны, але ён прапаведаваў рэалізацыі Сунне, павінен быць takalluf (сіла сябе), шукае аргументы для апраўдання сваіх дзеянняў (адхіленне) іх.
Таму што, калі яны не робяць гэтага (іх дзеяння) адкласці Сунне сам абверг гэтыя абвінавачванні. Кожны злачынец ерась сярод мусульман заявіў, што ён з'яўляецца паслядоўнікам Суны, у адрозненне ад іншых firqah firqah-menyelisihinya толькі яны яшчэ не дасягнулі ступені разумення Суны ў цэлым.
Гэта, напэўна, таму што гэта не іх разуменне арабскіх слоў і не разумеюць мэтаў, якія змяшчаюцца ў Сунне. Ці, можа быць і таму, што іх разуменне з пункту гледжання ведаў аб прынцыпах усул.
Абавязкова ведаць ерасі і папярэдзіў,
Адзінабожжа не вядома, акрамя таго, каб трымацца далей ад свайго суперніка, гэта значыць Шырко, і вера не будзе рэалізаваны keculi трымацца далей ад свайго суперніка, які з'яўляецца куфра, то праўда, не будуць атрыманы, за выключэннем, назіраючы за памылкі. І што гэта цалкам гэтак жа, як "Сунна".Затым разуменне Суны не будзе ясна і знакі не будзе растлумачана інакш, ведаючы суперніка, кажа ён, з'яўляецца "ерассю". І сапраўды, такія патрабавалі яго Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае яго выказванне. "
Сапраўды лепшыя прамовы Кнізе Алаха (Каран), і лепшыя з кіраўніцтва з'яўляецца кіраўніцтвам Алах і прарок Мухамед хай дабраславіць яго Алах і вітае, і так дрэнна, як у горшым выпадку ў тым, што новыя рэчы, і кожнае новае з'яўляецца інавацыяй і ўсякая ерась ў агні "
Хто адрознівання формаў ерась?
Ведайце, што значэнне мовы: "Так ці шлях". І няма сумневаў, што тыя, хто сочыць за ладам жыцця і чынам прарока хай дабраславіць яго Алах і вітае, і яго таварышы ставяцца да групы Ahlus Сунне. Бо ў тыя дні не было ерассю.
Сапраўды, розныя новыя рэчы і іншыя формы інавацый за час яго Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае, і яго таварышаў.
Зыходзячы з гэтага, гэта не ўсё, хто чытаў, паслухаць лекцыю або разгледзець пытанне аб некаторых кнігах можна адрозніць ерась і ерэтыкі не з'яўляецца простым і лёгкім.
Але для людзей, якія хочуць правесці адрозненне паміж ерассю і ерэтыкамі не зразумець дзве рэчы. Па-першае, ведаць Сіра Пасланца Алаха Алах і "вітае-Сунна і Сунне. Па-другое, ведаць асновы навуковай ерасі.
Ёсць Tasbeh бида?
Таму, выкарыстоўваючы правую руку, каб падлічыць колькасць пацер больш распаўсюджанымі, чым пры выкарыстанні левага боку, гэта рэалізацыя прытрымлівацца Сунне і ў якасці прыярытэту права. € ~ прарока хай дабраславіць яго Алах і вітае вельмі рады, што пакласці прама ў сандалях, і распачаць крокі для ачысткі, а таксама іншыя рэчы. Такім чынам, гімн, выкарыстоўваючы tasbeh не лічыцца ерассю ў рэлігіі, таму што гэта забаронена інавацыі інавацыі ў рэлігійных пытаннях, а гімн будзе толькі з дапамогай пасрэднікаў tasbeh разлічыць дакладную колькасць.
Такім чынам, толькі пасярэднік, які marjuh. Тым не менш, па асноўнай падлік ліку, выкарыстоўваючы бісер пальцаў.
Падрыхтоўка прававых харчовай верасня Дваццаць сем Раджаб, Шабан, і Дзень Ашура Nisyfu
Дваццаць сёмы Сёння ў месяц Рамадан, як многія думалі, што ноч, у якой прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае ў mi'rajkan Богам.
Гэта ўсё гістарычна беспадстаўнымі. Кожны з якіх з'яўляецца неабгрунтаванай хлуснёй, і ўсе яны заснаваныя на baatil ёсць хлусня. Хоць такія падзеі адбыліся ў ноч на 27 гадоў, так да гэтага часу яна не павінна быць для нас, каб зрабіць гэта ўрачыстасць або форма пакланення, таму што яна ніколі не была ўсталяваная на прарока хай дабраславіць яго Алах і вітае, і яго спадарожнікі, але яны з'яўляюцца чалавечымі істотамі, якія найбольш любіць прытрымлівацца Сунна і рэалізацыі syari'atnya.Наколькі верагодна, што дапушчальна для нас, каб усталяваць, што ніколі не быў там ў часы прарока хай дабраславіць яго Алах і вітае, і таварышы ў гэты час?
Святкаванне Дня нараджэння ў [Дзень нараджэння Прарока] Прарок
З пункту гледжання шарыяту, святкаванне не было першапачаткова. Калі ён уключае ў сябе шарыят Бога, Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае гэта зрабіў і сказаў свайму народу, і калі ён зрабіў гэта, і даставіць яго, безумоўна, гэта будзе падтрымлівацца шарыяту, таму што Алах субханаху ва та'аля сказаў.
"Вядома, мы, якія страцілі ў Каране, і мы, без сумневу, ахоўваць яе." Таму што гэта не так, то вядома, што святкаванне не было рэлігіі Алаха, а калі не з рэлігіі Алаха, то мы не павінны пакланяцца Алаху субханаху ва та'аля і наблізіцца да Яго з ім.
Адносіны бида і дапамогі mursalah
Ерасяў адмысловыя рысы, гэта тое, што прызначана з самага пачатку на вінаватага. Яны, звычайна, taqarrub да Бога, практыкуючы ерась, і яны не адвярнуцца ад яго. Вельмі аддаленая магчымасць у абмен на інавацыі эксперт па ліквідацыі справы, таму што яны лічаць яго ерэтычныя, каб заваяваць ўсе, хто выступае супраць яго.
Хоць mashlahat musrshalah не з'яўляецца мэтай першага і падзенне ў рамках дапаможных аб'ектаў (wasa'il), таму што гэта на самай справе mashlahat murshalah прызначаюць ў якасці сродку падтрымкі ў рэалізацыі мэтаў існуючага шарыяту шарыяту.
У доказ гэтага, mashlahat murshalah можа зваліцца пры сутыкненні з mafsadah (шкоды), што больш.
Адрозненні паміж бокам ерась з віцэ-
Адрозненні паміж бокам ерась з намеснікам, такія як: Асноўныя забарона амаральных звычайна канкрэтныя аргументы, як тэкст адкрыцьця (Каран, сунна), або иджма або кийас. У адрозненне ад ерасі, што ў аснове яго забарона, аргументы, як правіла, агульныя і словы Прарока, а таксама пакрыццё maqaashidusysyarii'ah "Кулу bid'atin dhalaalah (ўсякая ерась ёсць ерась).
Ерасяў адпавядаць disyari'atkan рэчы, таму што яна была заснавана і ерась аднесці да рэлігіі. У адрозненне ад амаральна, насуперак таму, што ён прапісаў, таму што гэта амаральна па-за рэлігіі, і не ставіцца да яго, калі грахоўныя было зроблена для таго, каб наблізіцца да Бога, то terkumpullah ў такой амаральнасці, заганы і ерасі падчас тое ж самае.
Адносіны паміж ерассю віцэ-
Падабенства бида з грэшнікамі: Абодва аднолькава забаронена, заганнага ў шарыяту, і злачынец атрымаў грэх.Затым увядзіце ў рэальным ерэтычных непадпарадкаванне [гл Аль-Itisham 2/60]. У гэтым аглядзе, усякая ерась з'яўляецца амаральным, але не кожны амаральным з'яўляецца ерассю.Абедзве тэрасы tingkart, а не ў ступені, таму што, згодна з кансенсусу навукоўцаў, грэшнікі былі падзеленыя на заганы, якія могуць зрабіць вінаватых няверных, і амаральнасць, якія kaba'ir (вялікі грэх) і shagha'ir (малых грахоў) [гл Аль-Jawaabul Kaafi 145-150], а таксама ерась падзяліць на некалькі узроўняў.
Ерась, ерась мячэць і Ghuluw
На самай справе змясціць фатаграфію магілы Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае, у мячэці або імітаваць, з'яўляецца ерассю і несправядлівым.
Наведайце і стаяць перад ёй, з'яўляецца ерэтыком і іншых мункар таму што вядучы мужчына ўжываць ghuluw (лішак) супраць праведных людзей, і за яе межамі ў ўслаўленні прарокаў і апосталаў, як прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае, забараніў марнатраўнасць ва ўпраўленні рэлігіі, сказаў ён.
"Трымайцеся далей ад вас ghuluw (перабольшаныя) у (бег) рэлігіі, таму што ён знішчыў людзей, перш чым вы з-за іх празмернай lebihannya ў (бег) рэлігіі.». Акрамя гэтага, гэтым актам не было на прыкладзе сяброў, ні з пакалення ў іх лепшых у стагоддзях гэты народ, калі яны жылі ў розных краінах і ад Медзіна Аль-Munawwarah
Закон суфійскай рэлігійныя наведвання магілы і вылучаны Ахвяры настаўнікаў
Гэта kemungkaran і вялікае зло, таму што адбываецца на могілках з'яўляецца рэлігійным візітам kemungkaran, прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае сказаў: "Не спрабуйце цяжкі шлях, акрамя трох мячэцяў, Masjidku гэта (Мячэці Прарока), Вялікая мячэць і мячэці аль-Акса".
У рэшце рэшт, бліжэй да пасажыраў магілы nadzar, ахвярнасць, дабраславеньня, малітвы і прасіць дапамогі ў іх, усё гэта Шырко, да Алаха.
Мусульманін не павінен маліцца жыхароў на могілках, хоць жыхары магіла высакароднага, як апосталы не павінны звяртацца за дапамогай да іх, а не звяртацца па дапамогу да ідалаў, дрэвы і зоркі. Стравы з дзічыны і барабаны, якія яны маюць намер наблізіцца да Алаха субханаху ва та'аля, гэта з'яўляецца несправядлівым ерасі.
Святкаванне прававой нараджэння Прарока ў мячэці
Мусульмане не павінны праводзіць святкаванне дня нараджэння Прарока ў ноч на 12 рабі аль-авва ці іншую ноч, і не могуць быць добра арганізаваны святкавання яго нараджэння, чым піла, на святкаванне дня нараджэння, у тым ліку навін у рэлігіі, таму што Прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае ніколі не адзначаў свой дзень нараджэння на працягу свайго жыцця, але тая, якая вучыць рэлігіі і ўстаноўкі шарыяту шарыят свайго Пана, ён ніколі не загадаў, Khulafa'ur халіфаў і паплечнікаў і tabi'in не было зроблена.
Так з гэтым на ўвазе, што гэта свята інавацый, у той час як прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае сказаў: "Той, хто робіць нешта новае ў нашы справы (у ісламе), якія не з'яўляюцца (кіраўніцтва) да яго, і ён сфабрыкаваная
Адносіны паміж новаўвядзеннем з Сунной
M пункту гледжання сэнсу мовы lughawi Сунна таксама азначае, што інавацыі, таму што Сунна літаральна азначае ATH-тарикат (шлях), будзь то добрыя або дрэнныя. Такім чынам, кожны чалавек, які пачаў тое, што ў канчатковым выніку зрабіў шмат людзей пасля гэтага, то яна завецца сунна. [Гл аль-Аль-Мунір Mishbah 292].
Такім чынам, Сунна і інавацыі ў lughawi adalam жа сэнс. Сярод прыкладаў выкарыстання Сунне у тым сэнсе, lughawi lafazh з'яўляюцца словы Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае.
"Той, хто прывёў прыклад з ісламу добры прыклад, то ён атрымае ўзнагароду (напрыклад) узнагародзіць тых, хто практыкуе гэта потым, не памяншаючы іх ўзнагароды на ўсіх. І той, хто дае дрэнны прыклад, то ён панясе на сабе грэх, і грахі тых, хто практыкуе гэта пасля яго, без шкоды для найменш сваіх грахах "
Адносіны паміж Ibtida "З Ihdaats
Ibtida і Ihdats на мовах, якія маюць агульнае паходжанне сэнсу, што прыносіць нешта новае, што яшчэ не існавала. Што ж тычыцца сэнсу syar'i, то чатыры Хадысе назад, паказалі, што ерасі ў адпаведнасці з шарыятам мае два назвы, "ерэтык і muhdatsat".Гэта толькі тое, што слова ерась шырока выкарыстоўваецца і раскрываецца ў справах (гэта), што diada вынаходзіць і заганнага ў любой рэлігіі. Шырока выказана ў словах muhdatsat diada вынаходзіць нешта больш заганнага, як у пытаннях рэлігіі і іншыя.Таму мы можам ведаць, што ihdats часцей і шырэй, чым ibtida, таму што слова ахоплівае ўсе ihdats diada вынаходзіць і заганным, як у пытаннях рэлігіі ці іншай, то ўсе дзеянні граху і грэшнікаў ў вызначэнні ihdats.
Сэнс новаўвядзенні ў параўнанні Lughawi І Syar'i
Вызначэнне ерасі ў вачах мовы (lughah) часцей, чым значэнне syar'inya. Паміж гэтымі двума значэннямі ёсць агульнасці і спецыфічнасці з'яўляецца абсалютным, так як назад ўсякая ерась у вызначэнне ерасі syar'iyyah lughawiyyah, але не наадварот, для некаторых вядома, такія вынаходкі або інавацыі lughawiyyah істоты абставіны, якія не ўключаны ў матэрыял разуменне інавацый у шарыяту [Гл Iqhtidlaush Shirathil Мустаким 2/590].
Калі гэта называецца абсалютнай ерассю, то гэта ерась азначае Хадысе "Кожная інавацыя з'яўляецца памылковым", і інавацыі lughawiyyah не ўваходзіць, таму на самай справе ерась аднесці да dlalalah syar'iyyah (хлусня) і mardudah (адхілена).
Разуменне бида адпаведнасці з шарыятам
Хадысе ад Джабира бін Абдула, свет прарока і Алейхему блаславення "Салі сказаў у khuthbahnya: сапраўды лепшыя кнігі Слова Божае з'яўляецца самым прыгожым і кіраўніцтва з'яўляецца кіраўніцтвам Мухамада і самога выродлівага справы з'яўляецца тое, што diada вынайшлі (у рэлігіі), і кожная зdiada вынайшлі (у рэлігіі) гэта новаўвядзенне і кожнае новаўвядзенне з'яўляецца ерассю і адступніцтва setap яго (дзе) у пекле. ".
І калі было ясна, як з гэтым Хадысе, што аль-бида mubdatsah (diada вынаходзіць нешта ў рэлігіі), то ён патрабуе (нас) вывучыць сэнс ИБДА (кузні ў рэлігіі) у Сунне .
У разуменні бида Мова трохкутнік
Сродкі тое, што ствараецца (правядзення) без папярэдняга прыкладу. Гэта значэнне, як слова Божае. "Скажы:" Я не першы апостал сярод апосталаў ". Гэта значэнне таксама ўтрымліваецца ў словах Алах Умара. "У лепшым выпадку ерасі".
Акрамя таго, іншымі словамі імамаў, як Імам Шафии, "новаўвядзеннем з'яўляецца ў два разы, як ерасі і ерэтыкоў, якія бездакорныя, у выпадку неабходнасці Сунне, то гэта добра, але калі наадварот, то гэта ганебна ». Ібн Раджаб сказаў: «Як, якая змяшчаецца ў словах Салафія разглядаецца як частка ерась ерасяў у сэнсе мовы. Ці не ерэтык у сэнсе шарыят.
Некаторыя прыклады бида Сёння: Пакланенне І taqarrub Алаху субханаху ва та'аля
Ерась, ерась, звязаныя з пакланяцца, на дадзены момант вельмі шмат. У асноўным гэта tauqif паслуг (абмежавана наяўнасцю і адсутнасцю аргументаў), а значыць не тое, што прадпісана ў дачыненні да глыбокай пашаны, акрамя як на падставах.
Тое, што не класіфікаваны як ерэтычныя аргументы, заснаваныя на словах Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае. "Тыя, хто не практыкуе заказы на яго ён адмовіўся".Многія акты пакланення, якое практыкуецца ў цяперашні час, легіён, у тым ліку, умацоўваць намер у малітве. Напрыклад, пры чытанні ўслых. "Я маю намер маліцца такой і такой, таму што Алах Та'аля".
Некаторыя прыклады бида сёння: святкаванне дня нараджэння Прарока супадае з Месяца рабі аль-авваля
Сучасныя ерасі ерасяў, многія віды, з цягам часу, па меншай меры, навукі, нумар выклікае абанента (прапаведнікаў) запрашаюць да ерасі і адхіленні, і пачала tasyabuh (імітаваць) тых, хто не верыць ні ў мытных пытаннях, а таксама іх рэлігійныя рытуалы.Гэта паказвае, праўда (факты) з яго Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае. "Што вы будзеце прытрымлівацца шляху, перш чым", напрыклад,: Святкаванне дня нараджэння яго Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае, з'яўляецца ерассю, таму што свята не мае ніякага заснавання ў Кнізе і Сунне, Салафія Саліх і на справе, а ў наступных пакаленнях папярэдні выбар. Святкаванне дня нараджэння яго Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае адбываецца неўзабаве пасля чацвёртага стагоддзя хіджра.
Стаўленне да Вінаватыя манхаджа з Ahlus Суны і бида абверг акцёраў у бида
Манхаджа іх у дадзеным выпадку заснаваная на Каране і Сунне. Манхаджа пастаянны, а не ў спрэчцы, у якім яны ўпершыню паказалі, сумнеўна, сумнеўна з ерэтыкоў, і адмаўляць гэта (па адным).
І, грунтуючыся на Каране і Сунне, яны выказваюць абавязацельствы чапляцца за вучэнні шарыяту і абавязацельства пакінуць шырокі спектр інавацый і рэчы, якія праводзяцца. Ahlus Суны навукоўцы апублікавалі вялікую працу ў гэтым кірунку.І ў кнігах Акіда, але і абвергнуць ерэтыкоў, звязаныя з верай і юрыстаў. Сапраўды, некаторыя з іх напісаны працуе спецыяльна для іх.
Фон з'яўлення бида
Прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае растлумачыў гэта ў Хадысе Ібн паплечнікаў Масуда Алаха ім Алах, сказаў: Пасланец Алах і Алах хай дабраславіць яго Алах і вітае, каб зрабіць лінію для нас, а потым сказаў: "Гэта на шляху Алаха», то ён зрабіць лініі на правай і левай, а затым сказаў: "І гэта нейкім чынам над кожнай вуліцы ёсць сатана, які заўсёды запрашае (мужчыны) на дарозе".Той, хто адварочваецца ад Карану і Сунне, заўсёды выйшла на вуліцы, ілжывай і ерэтычнай. Такім чынам, фон, які прывёў да з'яўлення інавацыйных інавацый, у рэзюмэ выглядае наступным чынам: ведаюць законы Ad-Дын, пасля запалу.
Вызначэнне ерась, ерась і рознага роду закон-закон
Акт ерась у мытнай сферы (звычкі), як новыя адкрыцця ў галіне навукі і тэхнікі (у тым ліку ўключае ў сябе новыя адкрыцці навукі з рознага роду). Гэта дапушчальна (дазваляецца), таму што паходжанне ўсіх мытных плацяжоў (звычкі) дапушчальныя.
Акт ерась ў Пекла-Дын (іслам) гэта забаронена, таму што ў Дын з'яўляецца tauqifi (не можа быць зменены з змяненнем); прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае сказаў: «Гэта азначае: Тыя, хто праводзіць новую рэч (рабіць новыя) у нашы справы не такія пытанні, то акт адхіленыя (не прымаюцца). " І ў іншым апавяданні гаворыцца: "Гэта азначае: Любая асоба, якая ажыццяўляе дзеянне, якое не грунтуецца на любы з нашых бізнэс, то яго дзеянне будзе адхілена.
Крытэрыі бида
Разуменне інавацыі ў кропцы syar'i гэта пакланенне Алаху з тым, што не disyari'atkan Бога. Акрамя таго, можна сказаць, што інавацыі, каб пакланяцца Алаху з тым, што не паказалі яго Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае, ні чатырох халіфаў.Заключаны 1. Вызначэнне словы Алаха субханаху ва та'аля "Ці ёсць у іх ніякіх багоў, акрамя Бога аткан mensyari да іх рэлігіі не дапускаецца да Алаха". У той час як другое вызначэнне выцякае з слоў Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае. "Няхай вам трымацца Суны sunnahku і халіфат ур Rashidun, якія атрымліваюць ўказанні. Gigitlah-Сунна Сунна гэта з мудрасцю, і дазваляюць застацца ў баку ад пытанняў, якія diada новых вынаходстваў"
З'яўляецца новаўвядзеннем толькі эфектыўная на палях глыбокай пашаны, прырода бида
Інавацыі як ужо згадвалася, Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае. "Няхай вам трымацца далей ад пытанняў, якія diada новыя вынаходніцтвы, бо кожны новы выпадак (у рэлігіі) з'яўляецца прапанова" Ах, любое прапанову "а было скажонае, і кожны яго перакручанай (дзе) у пекле".
Такім чынам, усе ерасі, як пачаткоўцаў і працягваюць, злачынец вінаваты, таму што, як сказана ў Хадысе Прарока ", (дзе) у пекле" Я маю на ўвазе, што памылка была прычынай diadzab ў пекле. Таму што Rasulullan папярэдзіў свой народ супраць ерасі, то зразумела, што гэта сапраўды шкодна, таму што Прарок назваў яе ва ўсім свеце і канкрэтна не згадваецца, як у словах, ён сказаў: "Кожны інавацыі памылковай".
Крыніца: http://almanhaj.or.id
Прарок Мухамад хай дабраславіць яго Алах і вітае растлумачыў, што Алах субханаху ва та'аля стварыў духавенства пасля смерці прарокаў і апосталаў.
Яны вядучым ў людзі страцілі інструкцыі і прымусіць іх убачыць праўду праўдзівай рэлігіі Бога. Колькі людзей, якія дапамагалі з навучаннем і барацьба за іх прапаганду.
Хіба што іх уплыў на грамадства і народ. Такім чынам, задача навукоўцаў носьбітамі навукі. Яны павінны трымаць рэлігію ісламу і мусульман з усяго ўхіляцца, kebid'ahan і непадпарадкавання.Яны трымаюць яе ад распаду і разбуральнае дзеянне гэтых рэчаў. Але што ж яны атрымліваюць? Ганьбаванне, асуджэнне тэрору, і многія прыходзяць і сыходзяць. Яны былі асуджаныя як раскол народа, абвастрэнне адрозненняў па прыкмеце расы, паклёпніцкімі і мноства іншых выдаткаў.
Вось і ўсе рызыкі, ад абавязку носьбітамі ведаў, якія яны атрымалі. Яны працягваюць выконваць задачу па падтрыманню гэтых рэлігій і людзей, падзелу і разбурэнні, з прысвечаны прыхільнасць да гэтых людзей, якія жывуць пад аховай. Яны спыняюцца ерэтык і вораг Божага ад дзейнасці празелітызму і адступніцтва людзей, з дабрынёй beramar манахі несправядліва, і запрашаць людзей трымацца далей ад усіх kesyirikan bertauhid, kebid'ahan і непадпарадкавання.
Бида аб малітве Тарава
Тарава малітву хутка, як курыца дзяўбці ежу. Большасць імамаў не хапае здаровага сэнсу і веды добрасумленна. Было відавочна, ад таго, як маліцца.
Гэта амаль усе малітвы не будзе зроблена, падобныя на малітвы людзей, якія мелі, асабліва, калі малітва Тарава. Яны выконваюць 23 ракатов маліўся за 20 хвілін, з Ала Duha чытанне суры Аль "ці АДГ.
Па ўсіх школах, малітвы не павінна быць так, таму што ён крывадушнік малітвы, як яго словы: ". І калі яны ўсталі на малітву, яны стаяць з лянотай Яны маюць намер Рия" у прысутнасці людзей, не кажучы ўжо пра Бога, але толькі вельмі мала ».
Форма і спосаб малітвы Тарава, як, што відавочна супярэчыць таму, як малітва Тарава прарока хай дабраславіць яго Алах і вітае, паплечнікаў і Салафія. Прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае сказаў. "І трымаеце sunnahku і Сунне чатырох халіфаў, які даў інструкцыі, і gigitlah Трымай яго з вашых зубоў.
Сцеражыцеся новых пытанняў (бида), таму што кожны новы выпадак інавацый і кожнае новаўвядзенне з'яўляецца памылковым ".
І Прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае сказаў. "Маліцеся, вы ўсе, як вы бачыце мяне маліцца".
Разблытаць Пража Ахлі бида з чырвоным паміж габрэямі і Nassara
Аб перамовах аб Ахль-уль-бида, на самай справе прыцягвае нас для вывучэння ідэалогіі народа папярэдняй гісторыі, так што мы можам прадставіць іх празрыстымі ва ўсіх аспектах жыцця.
Чалавек часам несвядома, былі зафіксаваныя ў атмасферы думкі або характару. Такім чынам, мы павінны глядзець на імгненне аб усіх ўваходах і выхадах з іх не схільны гніенню дзёсен.
Можна выказаць здагадку, што халіф Умар радам варта адзначыць. Ён будзе задаволены ім Алах Алах "аднойчы сказаў:" Я даведаўся, злы (дрэнна) не прымяняецца, але сам экран. Тыя, хто не ведае аб прыродзе зла, то ён упадзе ў яе ".
Габрэі і Nassara, два чалавекі з мінулага, якія маглі б пабудаваць цывілізацыю і кіраваць светам. Так што больш ці менш стане цэнтрам іншых людзей. Прарок мае mensiyalir, большасць паслядоўнікаў будзе прытрымлівацца сунне (лад жыцця), яны знаходзяцца ў самым шырокім сэнсе.
Прарок сказаў: Хлопцы, вы сапраўды збіраецеся прытрымлівацца сунне (лад жыцця) людзей перад вамі, локаць на локаць, sedepa пасля адлегласці выцягнутай рукі. Да якога часу яны ўвайшлі ў яму яшчаркі таксама, вы будзеце прытрымлівацца. Паплечнікі спыталі: "Хто яны пра Пасланец Алаха? У габрэяў і Nassara? Ён сказаў: "Хто, калі (не ім)"
Дэмантаж Kebid'ahan і ўцечкі Адной з задач на прад'яўніка навукі
Прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае растлумачыў, што Алах субханаху ва та'аля стварыў духавенства пасля смерці прарокаў і апосталаў.
Яны вядучым ў людзі страцілі інструкцыі і прымусіць іх убачыць праўду праўдзівай рэлігіі Бога. Колькі людзей, якія дапамагалі з навучаннем і барацьба за іх прапаганду. Хіба што іх уплыў на грамадства і народ.
Такім чынам, задача навукоўцаў носьбітамі навукі. Яны павінны трымаць рэлігію ісламу і мусульман з усяго ўхіляцца, kebid'ahan і непадпарадкавання.
Яны трымаюць яе ад распаду і разбуральнае дзеянне гэтых рэчаў. Але што ж яны атрымліваюць? Ганьбаванне, асуджэнне тэрору, і многія прыходзяць і сыходзяць.
Яны былі асуджаныя як раскол народа, абвастрэнне адрозненняў па прыкмеце расы, паклёпніцкімі і мноства іншых выдаткаў. Вось і ўсе рызыкі, ад абавязку носьбітамі ведаў, якія яны атрымалі. Яны працягваюць выконваць задачу па падтрыманню гэтых рэлігій і людзей, падзелу і разбурэнні, з прысвечаны прыхільнасць да гэтых людзей, якія жывуць пад аховай.
Яны спыняюцца ерэтык і вораг Божага ад дзейнасці празелітызму і адступніцтва людзей, з дабрынёй beramar манахі несправядліва, і запрашаць людзей трымацца далей ад усіх kesyirikan bertauhid, kebid'ahan і непадпарадкавання.
Што тычыцца ерасі ерасяў-Qira'ah
Фитна (памылка: не ўдалося), каб імітаваць галасы qaari »(людзі, якія чытаюць Каран), і практыкуецца ў мячэці ў прысутнасці Бога з'яўляецца пытаннем, які лічыцца ерэтычныя (дадаткова) у пытаннях глыбокай пашаны, каб прачытаць Каран.
На самай справе гэта пытанне, што цалкам зразумела, што ён імітуе гук qaari ", якая можа быць зроблена падчас прарока хай дабраславіць яго Алах і вітае, і яго спадарожнікі падчас anhum Алаха, але не вядома сярод тых, хто bertaqaarub (пакланенне) да Бога, пераймаючы імітаваць голас яго Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае.
Такім чынам, адсюль адзначыць, што акт не быў masyru (disyari'atkan / вучылі), а таксама стаўленне робіць яго да пытання аб глыбокай пашане.
Тым не менш, па-Каіды асобы », што кожны выпадак пакланення з'яўляецца новаўвядзеннем diada вынаходстваў і інавацый ўсе памылкі. Гэта, у наш час, што робіць шмат змагаюцца людзі сабраліся вакол мячэці, што сьвятары павінны прынцыпе, што і вышэй (імітуючы гук вядомых qaari).Так шмат людзей падчас Рамадана едзеце з адной краіны ў іншую з мэтай малітвы Тарава ў мячэці, што сьвятары маюць "добры гук".
Імкніцеся мець на ўвазе, гэта выдатна, як парушаюцца іх Сунне Прарока адносна забароны "наўмысна падарожнічаў (у славуты чырвоны), акрамя трох мячэцяў: мячэць Харам, мячэць Прарока і мячэць аль-Акса"
Папярэджанне нараджэння прарока хай дабраславіць яго Алах і вітае Згодна з ісламскага шарыяту
Папярэджанні нараджэння Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае гэта ерась правапарушэння. Сярод першых правесці гэта Убайд Лазні аль-Qaddah, якія называлі сябе Фатимидов ў 4 стагоддзі хіджра.Яны прыпісваюць сабе сына Алах 'Алі ібн Аби Талібы Алах. На самай справе яны стваральнік патоку псіхатэрапіі. Іх продкі, як вядома Дышан Ібн аль-Qaddah, сузаснавальнік Bathiniyah струмень у Іраку.
Навукоўцаў умы, лідэры, і яго начальства паказаў, што яны былі крывадушнікамі zindiq, якая з'явілася, каб схаваць няслушнасць і ісламу.
Калі ёсць людзі, якія сьведчылі, што яны былі вернікамі, то ён сведчыць тое, што не вядома, таму што няма нічога, што сведчыць аб іх веры, наадварот, многія рэчы, якія паказваюць, крывадушнасць і kezindikan іх.
Каханне прарока хай дабраславіць яго Алах і вітае, не прымаць такія падзеі, святкаванне дня нараджэння, але выканаць яго загад, які пацвярджае ўсе dikabarkannya, удалечыні ад усяго, што забаронена і diperingatkannya і не пакланяцца, акрамя Алаха Усемагутнага з шарыятам " аткан.
Але да канца канца бида эксперты
Ерэтыкі забаронена піць смачны глыток вады з рук Алейхему Алаха Прарок, так "telaganya і з якога ў возера быў бялей снегу і саладзей мёду.Тады гэта сапраўды было праўдай з Хадысе Анаса Алах ім Алах сказаў: Пасланец Алаха салляллаху 'Алейхему Алаха сказаў: "Гэта сапраўды людзі з маёй умы будзе адхіленая ад возера як замежнай вярблюд адхіленая (з натоўпу вярблюда)", то я кажу: "Я Алаха Гэта мой народ ", а затым сказаў:" Няўжо вы не ведаеце, што яны былі вынайдзены пасля вас ".
Так што, што канчатковая развязка інавацый эксперты як у мінулым або сучаснасці, (Хай Алах абароніць нас ад неспрыяльных сардэчна-сасудзістай смерці, як іх канцы). Ці так яны свядомымі экспертаў ерась ў кожнай узроставай і змесціце іх назад у дрэннае месца?
Між традыцыйнымі і культаў
Гэта вельмі важна пад-даследаванне, якое абвяргае павярхоўнае паняцце розуму і ведаў, інавацый і практыкі, калі яны робяць выклік і крытыцы, яны думалі, што яны робяць добра, яны адказалі: "Гэта ерась! Калі так, то аўтамабіль ерась, ерась, электрычнасць, і гадзіны ў ерасі! "
Некаторыя людзі, якія атрымліваюць трохі навукі юрыспрудэнцыі часам адчуваю сябе разумней, чым суніцкіх святары і тыя, хто варта Сунне, кажучы ім, як адмаўленне вымову тым, хто кажа, што новая дабрачынная арганізацыя, ён зрабіў гэта ў той час як ён быў абвешчаны ерэтычныя , што "паходжанне ўсё магчыма". Такія выразы не выходзяць з іх, але з-за няведання аб размежаванні нормы звычаёвага права і практыкі.
Ерась і добрыя намеры
Калі большасць людзей у ерасі, яны лічылі, што іх справы, здзейсненыя з добрымі намерамі, не накіравана супраць шарыяту, не меў для правільнага рэлігіі, і не маючы на печані за ерась! Нават некаторыя з тых, хто пастуляваць Хадысе Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае. "Вядома, усё залежыць ад дабрачыннай мэтай».
Для пашырэння маштабаў іх шляху да заключэння ісціны зацвярджэнне, і некаторыя з прычын іх словах, мы адзначылі, што абавязак мусульманіна, які хоча ведаць праўду, што прыйшоў да яго і хацеў займацца не дазваляецца выкарыстоўваць некаторыя з Хадысе аргументаў, пакідаючы яго часткай.
Але тое, што ён павінен зрабіць, прымаючы да ведама ўсе юрыдычныя аргумэнты, увогуле, пакуль бліжэй да ісціны, і шмат памылак. Так што ж рабіць, калі ён быў сярод тых, якія маюць вопыт у зняволенні аргументы.
Любы кіруючы ў пекле
Фраза, вядома, дакладна, што перадаў Прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае, што гучыць абсурдна, у розумах многіх людзей, калі яны падвяргаюцца, калі робіць або ерасі.Калі хтосьці адказаў з незадавальненнем: "Гэта таму, што гэтага мала інавацый, што я ў пекле?"
Каб праясніць гэтае пытанне і адказы на гэтыя kemusykilan мы можам глядзець з двух пунктаў наступным чынам. Першае: Адным з асноўных крэда Ahlus сунна Валь Джамал гэта: "Мы не ставім нехта з экспертаў кірунку нябёсах або ў пекле". Другое: што Ібн Теймия ў Fatawanya (IV/484) сказаў: "У сувязі з пагрозай тэкстаў агульнай форме, то мы не аб'явіць яго да пэўных людзям, што ён быў сярод насельнікаў пекла.
Для бида прычынах
Сапраўды, форма памылку, якая прывяла да з'яўлення інавацый з-за няведання Суны, кийас пазіцыі і рангу, а таксама аб стылі арабскай мовы.
Няведанне аб няведанні Хадысе ўключаюць дакладных Хадысе і глупства выкарыстання Хадысе ў ісламскай вызначэння права.
У выпадку, калі былы азначае страту правы, нават калі яе прававой асновай з'яўляецца Хадысе, другі ўдар не носяць дакладных Хадысе, а не арыентавацца на яго, і нават замянілі сваю пазіцыю аргументамі, якія не апраўданыя ў шарыяту.
У той час як няведанне ісламскага права ў вызначэнні кийас гэта пакаленне юрыстаў, каб вызначыць Халаф кийас ў пытаннях веравызнання і паказаць яго ў тое, што не змяшчаецца ў Хадысе і дабрачыннасці, але многія павінны практыкаваць яго, і ніхто не спыніць яго.
Між ерась ерасяў і ахль
Кожнае даследаванне, каб зразумець мінулае, ён павінен выразна ведаць розніцу паміж словамі аб новай праблеме, а менавіта: "Гэта ерась", і наш закон perlakunya, што ён «ахль ерась!" Таму што закон на новы дабрачынны што ён ерэтык, з'яўляецца прымянімым правам у адпаведнасці з навуковымі прынцыпамі і палажэннямі навукі усул, якія ўзнікаюць пры вывучэнні і прымяненні закона ў яснай і якая адчуваецца.
Ерэтыкі так можа быць, ён муджтахид, як ужо гаварылася.Затым иджтихад, як быццам ніхто не можа сказаць, што злачынец, як ерась. І гэта можа быць ерэтыкамі, якія адмаўлялі яго тупы як невуцтва ахль шапку як ерась, але ён зграшыў melalaikannya шукаць веды, за выключэннем, калі пажадае Алах. Магчыма, ёсць і перашкоды, якія замінаюць людзям, якія становяцца ахвярай ерасі ерасяў ахль.
Ахлі бида спосаб аргументацыі
Кожны (групы), якія адрозніваюцца ад Суны, але ён прапаведаваў рэалізацыі Сунне, павінен быць takalluf (сіла сябе), шукае аргументы для апраўдання сваіх дзеянняў (адхіленне) іх.
Таму што, калі яны не робяць гэтага (іх дзеяння) адкласці Сунне сам абверг гэтыя абвінавачванні. Кожны злачынец ерась сярод мусульман заявіў, што ён з'яўляецца паслядоўнікам Суны, у адрозненне ад іншых firqah firqah-menyelisihinya толькі яны яшчэ не дасягнулі ступені разумення Суны ў цэлым.
Гэта, напэўна, таму што гэта не іх разуменне арабскіх слоў і не разумеюць мэтаў, якія змяшчаюцца ў Сунне. Ці, можа быць і таму, што іх разуменне з пункту гледжання ведаў аб прынцыпах усул.
Абавязкова ведаць ерасі і папярэдзіў,
Адзінабожжа не вядома, акрамя таго, каб трымацца далей ад свайго суперніка, гэта значыць Шырко, і вера не будзе рэалізаваны keculi трымацца далей ад свайго суперніка, які з'яўляецца куфра, то праўда, не будуць атрыманы, за выключэннем, назіраючы за памылкі. І што гэта цалкам гэтак жа, як "Сунна".Затым разуменне Суны не будзе ясна і знакі не будзе растлумачана інакш, ведаючы суперніка, кажа ён, з'яўляецца "ерассю". І сапраўды, такія патрабавалі яго Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае яго выказванне. "
Сапраўды лепшыя прамовы Кнізе Алаха (Каран), і лепшыя з кіраўніцтва з'яўляецца кіраўніцтвам Алах і прарок Мухамед хай дабраславіць яго Алах і вітае, і так дрэнна, як у горшым выпадку ў тым, што новыя рэчы, і кожнае новае з'яўляецца інавацыяй і ўсякая ерась ў агні "
Хто адрознівання формаў ерась?
Ведайце, што значэнне мовы: "Так ці шлях". І няма сумневаў, што тыя, хто сочыць за ладам жыцця і чынам прарока хай дабраславіць яго Алах і вітае, і яго таварышы ставяцца да групы Ahlus Сунне. Бо ў тыя дні не было ерассю.
Сапраўды, розныя новыя рэчы і іншыя формы інавацый за час яго Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае, і яго таварышаў.
Зыходзячы з гэтага, гэта не ўсё, хто чытаў, паслухаць лекцыю або разгледзець пытанне аб некаторых кнігах можна адрозніць ерась і ерэтыкі не з'яўляецца простым і лёгкім.
Але для людзей, якія хочуць правесці адрозненне паміж ерассю і ерэтыкамі не зразумець дзве рэчы. Па-першае, ведаць Сіра Пасланца Алаха Алах і "вітае-Сунна і Сунне. Па-другое, ведаць асновы навуковай ерасі.
Ёсць Tasbeh бида?
Таму, выкарыстоўваючы правую руку, каб падлічыць колькасць пацер больш распаўсюджанымі, чым пры выкарыстанні левага боку, гэта рэалізацыя прытрымлівацца Сунне і ў якасці прыярытэту права. € ~ прарока хай дабраславіць яго Алах і вітае вельмі рады, што пакласці прама ў сандалях, і распачаць крокі для ачысткі, а таксама іншыя рэчы. Такім чынам, гімн, выкарыстоўваючы tasbeh не лічыцца ерассю ў рэлігіі, таму што гэта забаронена інавацыі інавацыі ў рэлігійных пытаннях, а гімн будзе толькі з дапамогай пасрэднікаў tasbeh разлічыць дакладную колькасць.
Такім чынам, толькі пасярэднік, які marjuh. Тым не менш, па асноўнай падлік ліку, выкарыстоўваючы бісер пальцаў.
Падрыхтоўка прававых харчовай верасня Дваццаць сем Раджаб, Шабан, і Дзень Ашура Nisyfu
Дваццаць сёмы Сёння ў месяц Рамадан, як многія думалі, што ноч, у якой прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае ў mi'rajkan Богам.
Гэта ўсё гістарычна беспадстаўнымі. Кожны з якіх з'яўляецца неабгрунтаванай хлуснёй, і ўсе яны заснаваныя на baatil ёсць хлусня. Хоць такія падзеі адбыліся ў ноч на 27 гадоў, так да гэтага часу яна не павінна быць для нас, каб зрабіць гэта ўрачыстасць або форма пакланення, таму што яна ніколі не была ўсталяваная на прарока хай дабраславіць яго Алах і вітае, і яго спадарожнікі, але яны з'яўляюцца чалавечымі істотамі, якія найбольш любіць прытрымлівацца Сунна і рэалізацыі syari'atnya.Наколькі верагодна, што дапушчальна для нас, каб усталяваць, што ніколі не быў там ў часы прарока хай дабраславіць яго Алах і вітае, і таварышы ў гэты час?
Святкаванне Дня нараджэння ў [Дзень нараджэння Прарока] Прарок
З пункту гледжання шарыяту, святкаванне не было першапачаткова. Калі ён уключае ў сябе шарыят Бога, Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае гэта зрабіў і сказаў свайму народу, і калі ён зрабіў гэта, і даставіць яго, безумоўна, гэта будзе падтрымлівацца шарыяту, таму што Алах субханаху ва та'аля сказаў.
"Вядома, мы, якія страцілі ў Каране, і мы, без сумневу, ахоўваць яе." Таму што гэта не так, то вядома, што святкаванне не было рэлігіі Алаха, а калі не з рэлігіі Алаха, то мы не павінны пакланяцца Алаху субханаху ва та'аля і наблізіцца да Яго з ім.
Адносіны бида і дапамогі mursalah
Ерасяў адмысловыя рысы, гэта тое, што прызначана з самага пачатку на вінаватага. Яны, звычайна, taqarrub да Бога, практыкуючы ерась, і яны не адвярнуцца ад яго. Вельмі аддаленая магчымасць у абмен на інавацыі эксперт па ліквідацыі справы, таму што яны лічаць яго ерэтычныя, каб заваяваць ўсе, хто выступае супраць яго.
Хоць mashlahat musrshalah не з'яўляецца мэтай першага і падзенне ў рамках дапаможных аб'ектаў (wasa'il), таму што гэта на самай справе mashlahat murshalah прызначаюць ў якасці сродку падтрымкі ў рэалізацыі мэтаў існуючага шарыяту шарыяту.
У доказ гэтага, mashlahat murshalah можа зваліцца пры сутыкненні з mafsadah (шкоды), што больш.
Адрозненні паміж бокам ерась з віцэ-
Адрозненні паміж бокам ерась з намеснікам, такія як: Асноўныя забарона амаральных звычайна канкрэтныя аргументы, як тэкст адкрыцьця (Каран, сунна), або иджма або кийас. У адрозненне ад ерасі, што ў аснове яго забарона, аргументы, як правіла, агульныя і словы Прарока, а таксама пакрыццё maqaashidusysyarii'ah "Кулу bid'atin dhalaalah (ўсякая ерась ёсць ерась).
Ерасяў адпавядаць disyari'atkan рэчы, таму што яна была заснавана і ерась аднесці да рэлігіі. У адрозненне ад амаральна, насуперак таму, што ён прапісаў, таму што гэта амаральна па-за рэлігіі, і не ставіцца да яго, калі грахоўныя было зроблена для таго, каб наблізіцца да Бога, то terkumpullah ў такой амаральнасці, заганы і ерасі падчас тое ж самае.
Адносіны паміж ерассю віцэ-
Падабенства бида з грэшнікамі: Абодва аднолькава забаронена, заганнага ў шарыяту, і злачынец атрымаў грэх.Затым увядзіце ў рэальным ерэтычных непадпарадкаванне [гл Аль-Itisham 2/60]. У гэтым аглядзе, усякая ерась з'яўляецца амаральным, але не кожны амаральным з'яўляецца ерассю.Абедзве тэрасы tingkart, а не ў ступені, таму што, згодна з кансенсусу навукоўцаў, грэшнікі былі падзеленыя на заганы, якія могуць зрабіць вінаватых няверных, і амаральнасць, якія kaba'ir (вялікі грэх) і shagha'ir (малых грахоў) [гл Аль-Jawaabul Kaafi 145-150], а таксама ерась падзяліць на некалькі узроўняў.
Ерась, ерась мячэць і Ghuluw
На самай справе змясціць фатаграфію магілы Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае, у мячэці або імітаваць, з'яўляецца ерассю і несправядлівым.
Наведайце і стаяць перад ёй, з'яўляецца ерэтыком і іншых мункар таму што вядучы мужчына ўжываць ghuluw (лішак) супраць праведных людзей, і за яе межамі ў ўслаўленні прарокаў і апосталаў, як прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае, забараніў марнатраўнасць ва ўпраўленні рэлігіі, сказаў ён.
"Трымайцеся далей ад вас ghuluw (перабольшаныя) у (бег) рэлігіі, таму што ён знішчыў людзей, перш чым вы з-за іх празмернай lebihannya ў (бег) рэлігіі.». Акрамя гэтага, гэтым актам не было на прыкладзе сяброў, ні з пакалення ў іх лепшых у стагоддзях гэты народ, калі яны жылі ў розных краінах і ад Медзіна Аль-Munawwarah
Закон суфійскай рэлігійныя наведвання магілы і вылучаны Ахвяры настаўнікаў
Гэта kemungkaran і вялікае зло, таму што адбываецца на могілках з'яўляецца рэлігійным візітам kemungkaran, прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае сказаў: "Не спрабуйце цяжкі шлях, акрамя трох мячэцяў, Masjidku гэта (Мячэці Прарока), Вялікая мячэць і мячэці аль-Акса".
У рэшце рэшт, бліжэй да пасажыраў магілы nadzar, ахвярнасць, дабраславеньня, малітвы і прасіць дапамогі ў іх, усё гэта Шырко, да Алаха.
Мусульманін не павінен маліцца жыхароў на могілках, хоць жыхары магіла высакароднага, як апосталы не павінны звяртацца за дапамогай да іх, а не звяртацца па дапамогу да ідалаў, дрэвы і зоркі. Стравы з дзічыны і барабаны, якія яны маюць намер наблізіцца да Алаха субханаху ва та'аля, гэта з'яўляецца несправядлівым ерасі.
Святкаванне прававой нараджэння Прарока ў мячэці
Мусульмане не павінны праводзіць святкаванне дня нараджэння Прарока ў ноч на 12 рабі аль-авва ці іншую ноч, і не могуць быць добра арганізаваны святкавання яго нараджэння, чым піла, на святкаванне дня нараджэння, у тым ліку навін у рэлігіі, таму што Прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае ніколі не адзначаў свой дзень нараджэння на працягу свайго жыцця, але тая, якая вучыць рэлігіі і ўстаноўкі шарыяту шарыят свайго Пана, ён ніколі не загадаў, Khulafa'ur халіфаў і паплечнікаў і tabi'in не было зроблена.
Так з гэтым на ўвазе, што гэта свята інавацый, у той час як прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае сказаў: "Той, хто робіць нешта новае ў нашы справы (у ісламе), якія не з'яўляюцца (кіраўніцтва) да яго, і ён сфабрыкаваная
Адносіны паміж новаўвядзеннем з Сунной
M пункту гледжання сэнсу мовы lughawi Сунна таксама азначае, што інавацыі, таму што Сунна літаральна азначае ATH-тарикат (шлях), будзь то добрыя або дрэнныя. Такім чынам, кожны чалавек, які пачаў тое, што ў канчатковым выніку зрабіў шмат людзей пасля гэтага, то яна завецца сунна. [Гл аль-Аль-Мунір Mishbah 292].
Такім чынам, Сунна і інавацыі ў lughawi adalam жа сэнс. Сярод прыкладаў выкарыстання Сунне у тым сэнсе, lughawi lafazh з'яўляюцца словы Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае.
"Той, хто прывёў прыклад з ісламу добры прыклад, то ён атрымае ўзнагароду (напрыклад) узнагародзіць тых, хто практыкуе гэта потым, не памяншаючы іх ўзнагароды на ўсіх. І той, хто дае дрэнны прыклад, то ён панясе на сабе грэх, і грахі тых, хто практыкуе гэта пасля яго, без шкоды для найменш сваіх грахах "
Адносіны паміж Ibtida "З Ihdaats
Ibtida і Ihdats на мовах, якія маюць агульнае паходжанне сэнсу, што прыносіць нешта новае, што яшчэ не існавала. Што ж тычыцца сэнсу syar'i, то чатыры Хадысе назад, паказалі, што ерасі ў адпаведнасці з шарыятам мае два назвы, "ерэтык і muhdatsat".Гэта толькі тое, што слова ерась шырока выкарыстоўваецца і раскрываецца ў справах (гэта), што diada вынаходзіць і заганнага ў любой рэлігіі. Шырока выказана ў словах muhdatsat diada вынаходзіць нешта больш заганнага, як у пытаннях рэлігіі і іншыя.Таму мы можам ведаць, што ihdats часцей і шырэй, чым ibtida, таму што слова ахоплівае ўсе ihdats diada вынаходзіць і заганным, як у пытаннях рэлігіі ці іншай, то ўсе дзеянні граху і грэшнікаў ў вызначэнні ihdats.
Сэнс новаўвядзенні ў параўнанні Lughawi І Syar'i
Вызначэнне ерасі ў вачах мовы (lughah) часцей, чым значэнне syar'inya. Паміж гэтымі двума значэннямі ёсць агульнасці і спецыфічнасці з'яўляецца абсалютным, так як назад ўсякая ерась у вызначэнне ерасі syar'iyyah lughawiyyah, але не наадварот, для некаторых вядома, такія вынаходкі або інавацыі lughawiyyah істоты абставіны, якія не ўключаны ў матэрыял разуменне інавацый у шарыяту [Гл Iqhtidlaush Shirathil Мустаким 2/590].
Калі гэта называецца абсалютнай ерассю, то гэта ерась азначае Хадысе "Кожная інавацыя з'яўляецца памылковым", і інавацыі lughawiyyah не ўваходзіць, таму на самай справе ерась аднесці да dlalalah syar'iyyah (хлусня) і mardudah (адхілена).
Разуменне бида адпаведнасці з шарыятам
Хадысе ад Джабира бін Абдула, свет прарока і Алейхему блаславення "Салі сказаў у khuthbahnya: сапраўды лепшыя кнігі Слова Божае з'яўляецца самым прыгожым і кіраўніцтва з'яўляецца кіраўніцтвам Мухамада і самога выродлівага справы з'яўляецца тое, што diada вынайшлі (у рэлігіі), і кожная зdiada вынайшлі (у рэлігіі) гэта новаўвядзенне і кожнае новаўвядзенне з'яўляецца ерассю і адступніцтва setap яго (дзе) у пекле. ".
І калі было ясна, як з гэтым Хадысе, што аль-бида mubdatsah (diada вынаходзіць нешта ў рэлігіі), то ён патрабуе (нас) вывучыць сэнс ИБДА (кузні ў рэлігіі) у Сунне .
У разуменні бида Мова трохкутнік
Сродкі тое, што ствараецца (правядзення) без папярэдняга прыкладу. Гэта значэнне, як слова Божае. "Скажы:" Я не першы апостал сярод апосталаў ". Гэта значэнне таксама ўтрымліваецца ў словах Алах Умара. "У лепшым выпадку ерасі".
Акрамя таго, іншымі словамі імамаў, як Імам Шафии, "новаўвядзеннем з'яўляецца ў два разы, як ерасі і ерэтыкоў, якія бездакорныя, у выпадку неабходнасці Сунне, то гэта добра, але калі наадварот, то гэта ганебна ». Ібн Раджаб сказаў: «Як, якая змяшчаецца ў словах Салафія разглядаецца як частка ерась ерасяў у сэнсе мовы. Ці не ерэтык у сэнсе шарыят.
Некаторыя прыклады бида Сёння: Пакланенне І taqarrub Алаху субханаху ва та'аля
Ерась, ерась, звязаныя з пакланяцца, на дадзены момант вельмі шмат. У асноўным гэта tauqif паслуг (абмежавана наяўнасцю і адсутнасцю аргументаў), а значыць не тое, што прадпісана ў дачыненні да глыбокай пашаны, акрамя як на падставах.
Тое, што не класіфікаваны як ерэтычныя аргументы, заснаваныя на словах Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае. "Тыя, хто не практыкуе заказы на яго ён адмовіўся".Многія акты пакланення, якое практыкуецца ў цяперашні час, легіён, у тым ліку, умацоўваць намер у малітве. Напрыклад, пры чытанні ўслых. "Я маю намер маліцца такой і такой, таму што Алах Та'аля".
Некаторыя прыклады бида сёння: святкаванне дня нараджэння Прарока супадае з Месяца рабі аль-авваля
Сучасныя ерасі ерасяў, многія віды, з цягам часу, па меншай меры, навукі, нумар выклікае абанента (прапаведнікаў) запрашаюць да ерасі і адхіленні, і пачала tasyabuh (імітаваць) тых, хто не верыць ні ў мытных пытаннях, а таксама іх рэлігійныя рытуалы.Гэта паказвае, праўда (факты) з яго Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае. "Што вы будзеце прытрымлівацца шляху, перш чым", напрыклад,: Святкаванне дня нараджэння яго Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае, з'яўляецца ерассю, таму што свята не мае ніякага заснавання ў Кнізе і Сунне, Салафія Саліх і на справе, а ў наступных пакаленнях папярэдні выбар. Святкаванне дня нараджэння яго Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае адбываецца неўзабаве пасля чацвёртага стагоддзя хіджра.
Стаўленне да Вінаватыя манхаджа з Ahlus Суны і бида абверг акцёраў у бида
Манхаджа іх у дадзеным выпадку заснаваная на Каране і Сунне. Манхаджа пастаянны, а не ў спрэчцы, у якім яны ўпершыню паказалі, сумнеўна, сумнеўна з ерэтыкоў, і адмаўляць гэта (па адным).
І, грунтуючыся на Каране і Сунне, яны выказваюць абавязацельствы чапляцца за вучэнні шарыяту і абавязацельства пакінуць шырокі спектр інавацый і рэчы, якія праводзяцца. Ahlus Суны навукоўцы апублікавалі вялікую працу ў гэтым кірунку.І ў кнігах Акіда, але і абвергнуць ерэтыкоў, звязаныя з верай і юрыстаў. Сапраўды, некаторыя з іх напісаны працуе спецыяльна для іх.
Фон з'яўлення бида
Прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае растлумачыў гэта ў Хадысе Ібн паплечнікаў Масуда Алаха ім Алах, сказаў: Пасланец Алах і Алах хай дабраславіць яго Алах і вітае, каб зрабіць лінію для нас, а потым сказаў: "Гэта на шляху Алаха», то ён зрабіць лініі на правай і левай, а затым сказаў: "І гэта нейкім чынам над кожнай вуліцы ёсць сатана, які заўсёды запрашае (мужчыны) на дарозе".Той, хто адварочваецца ад Карану і Сунне, заўсёды выйшла на вуліцы, ілжывай і ерэтычнай. Такім чынам, фон, які прывёў да з'яўлення інавацыйных інавацый, у рэзюмэ выглядае наступным чынам: ведаюць законы Ad-Дын, пасля запалу.
Вызначэнне ерась, ерась і рознага роду закон-закон
Акт ерась у мытнай сферы (звычкі), як новыя адкрыцця ў галіне навукі і тэхнікі (у тым ліку ўключае ў сябе новыя адкрыцці навукі з рознага роду). Гэта дапушчальна (дазваляецца), таму што паходжанне ўсіх мытных плацяжоў (звычкі) дапушчальныя.
Акт ерась ў Пекла-Дын (іслам) гэта забаронена, таму што ў Дын з'яўляецца tauqifi (не можа быць зменены з змяненнем); прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае сказаў: «Гэта азначае: Тыя, хто праводзіць новую рэч (рабіць новыя) у нашы справы не такія пытанні, то акт адхіленыя (не прымаюцца). " І ў іншым апавяданні гаворыцца: "Гэта азначае: Любая асоба, якая ажыццяўляе дзеянне, якое не грунтуецца на любы з нашых бізнэс, то яго дзеянне будзе адхілена.
Крытэрыі бида
Разуменне інавацыі ў кропцы syar'i гэта пакланенне Алаху з тым, што не disyari'atkan Бога. Акрамя таго, можна сказаць, што інавацыі, каб пакланяцца Алаху з тым, што не паказалі яго Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае, ні чатырох халіфаў.Заключаны 1. Вызначэнне словы Алаха субханаху ва та'аля "Ці ёсць у іх ніякіх багоў, акрамя Бога аткан mensyari да іх рэлігіі не дапускаецца да Алаха". У той час як другое вызначэнне выцякае з слоў Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае. "Няхай вам трымацца Суны sunnahku і халіфат ур Rashidun, якія атрымліваюць ўказанні. Gigitlah-Сунна Сунна гэта з мудрасцю, і дазваляюць застацца ў баку ад пытанняў, якія diada новых вынаходстваў"
З'яўляецца новаўвядзеннем толькі эфектыўная на палях глыбокай пашаны, прырода бида
Інавацыі як ужо згадвалася, Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае. "Няхай вам трымацца далей ад пытанняў, якія diada новыя вынаходніцтвы, бо кожны новы выпадак (у рэлігіі) з'яўляецца прапанова" Ах, любое прапанову "а было скажонае, і кожны яго перакручанай (дзе) у пекле".
Такім чынам, усе ерасі, як пачаткоўцаў і працягваюць, злачынец вінаваты, таму што, як сказана ў Хадысе Прарока ", (дзе) у пекле" Я маю на ўвазе, што памылка была прычынай diadzab ў пекле. Таму што Rasulullan папярэдзіў свой народ супраць ерасі, то зразумела, што гэта сапраўды шкодна, таму што Прарок назваў яе ва ўсім свеце і канкрэтна не згадваецца, як у словах, ён сказаў: "Кожны інавацыі памылковай".
Крыніца: http://almanhaj.or.id
Tähelepanu !!!
BalasHapusminu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.
Attention !!!
my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.