Rabu, 14 Maret 2012

פירוק ספקי Kebid'ahan ומלאכתו להטיית אחת למדע (בקטגוריה של Bid'ah באסלאם)


פירוק ספקי Kebid'ahan ומלאכתו להטיית אחת למדע (בקטגוריה של Bid'ah באסלאם)
Alaihi הנביא sallallaahu "WA סלאם הסביר, כי אללה Subhanahu WA Ta'ala יצרה הכמורה לאחר מותו של נביאים ושליחים.

 
הם גברים leadeth הפסידה את ההוראות ולגרום להם לראות את האמת של הדת האמיתית של אלוהים. כמה אנשים שעזרו עם ההוראה ואת המאבק על התעמולה שלהם.
הלוואי שלהם השפעה על החברה והעם. לכן המשימה של נושאי חוקרי המדע.הם חייבים לשמור את דת האסלאם והמוסלמים ברחבי להשתמט, kebid'ahan עול.הם שומרים עליו מפני התפוררות ועל הנזקים של הדברים האלה. אבל מה שהם מקבלים? ביקורת, גינוי הטרור, ורבים באים והולכים. הם נידונו אנשים מחלוקת, הבדלים השחזה של גזע, לשון הרע וכן מספר עצום של חיובים אחרים.
זה כל הסיכונים, בין נושאי החובה של בידע שרכשו. הם ממשיכים לבצע את המשימה של שמירה על אלה דתות ואנשים של חלוקת והרס, בחיבה הקדיש אלו אנשים החיים תחת חסותו. הם עוצרים כופר ואויב של אלוהים מן הפעילויות של אנשים נפשות ו כפירה, עם טוב לב beramar nahi צודק, ולהזמין אנשים להתרחק kesyirikan כל bertauhid, kebid'ahan עול.
Bid'ah על תפילה Tarawih
תפילה Tarawih במהירות, כמו תרנגולת מנקרת באוכל. רוב האימאמים חסר שכל ישר ואמונה ידע טוב. ברור היה מן להתפלל.
 
כי כמעט כל התפילה נעשית, בדומה לתפילות של אנשים דיבוק, במיוחד כאשר התפילה tarawih. הם מבצעים 23 rak'ahs התפללו תוך 20 דקות בלבד, עם Duha עלא אמירת סוראט אל "או ADH.
על פי כל בתי הספר, התפילה לא צריך להיות ככה, כי הוא תפילות צבוע, כמו דבריו: ". וכאשר קם לתפילה, הם עומדים עם עצלות הם מתכוונים" riya בנוכחות בני אדם לא מזכיר אלוהים, אבל רק מעט מאוד ".

 
הטופס tarawih תפילה באופן כזה, בניגוד ברור alaihi דרך תפילה tarawih הנביא sallallaahu "WA סלאם, את הלוויה ואת סלף. Alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם, אמר. "לחיצה ממושכת על sunnahku ו סונה של ארבעת הח'ליפים שנתנו את ההוראות, ו gigitlah להחזיק אותו עם השיניים.
היזהרו בנושאים חדשים (bid'ah), כי כל מקרה חדש היא חידוש וחדשנות כל הוא מוטעה ".
 
ו alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם, אמר. "שאלו את כולכם כפי שאתם רואים אותי להתפלל".

לפרום חוט Ahlul Bid'ah עם האדום בין יהודים Nassara
על הדיבורים על אהל-ul-bid'ah, למעשה שואבת אותנו לבחון את האידיאולוגיה של עם היסטוריה קודמת, כדי שנוכל לראות אותם שקופים בכל תחומי החיים.
 
אדם לפעמים לא מודע, לא ננעל באווירה של המחשבה או אופי. לכן, עלינו להתבונן לרגע על כל הפרטים הקטנים של אותם ולא מושפעים החניכיים נרקבים.

 
יש להניח, ייעוץ הח'ליף עומר ראוי לציין. הוא anhu Allaah "אמר פעם:" למדתי רעה (רע) לא יחולו, אך המגן עצמו. מי לא מכיר את האופי הרע, ואז הוא ייפול בו ".

 
יהודים Nassara, שני אנשים מן העבר שיכול לבנות ציוויליזציה להשתלט על העולם. כך פחות או יותר, יהיה המרכז של אנשים אחרים. הנביא יש mensiyalir, רוב חסידיו תבוא סונה (אורח חיים) הם במובן הרחב ביותר.

 
הנביא אמר: אתם באמת הולכים לבצע את (אורח חיים) סונה אנשים לפניך, אמה של אמה, לאחר sedepa זרוע. עד מתי הם נכנסו לטאה בור מדי, תוכלו לעקוב. החבורה ושאל: "מי הם הוי שליח אללה? האם יהודים Nassara? הוא אמר, "מי עוד אם (לא להם)"

פירוק Kebid'ahan ואחד להטיית המשימה נושא מדעי
Alaihi הנביא sallallaahu "WA סלאם הסביר, כי אללה Subhanahu WA Ta'ala יצרה הכמורה לאחר מותו של נביאים ושליחים.
הם גברים leadeth הפסידה את ההוראות ולגרום להם לראות את האמת של הדת האמיתית של אלוהים. כמה אנשים שעזרו עם ההוראה ואת המאבק על התעמולה שלהם. הלוואי שלהם השפעה על החברה והעם.
לכן המשימה של נושאי חוקרי המדע. הם חייבים לשמור את דת האסלאם והמוסלמים ברחבי להשתמט, kebid'ahan עול.

 
הם שומרים עליו מפני התפוררות ועל הנזקים של הדברים האלה. אבל מה שהם מקבלים? ביקורת, גינוי הטרור, ורבים באים והולכים.
הם נידונו אנשים מחלוקת, הבדלים השחזה של גזע, לשון הרע וכן מספר עצום של חיובים אחרים. זה כל הסיכונים, בין נושאי החובה של בידע שרכשו. הם ממשיכים לבצע את המשימה של שמירה על אלה דתות ואנשים של חלוקת והרס, בחיבה הקדיש אלו אנשים החיים תחת חסותו.

 
הם עוצרים כופר ואויב של אלוהים מן הפעילויות של אנשים נפשות ו כפירה, עם טוב לב beramar nahi צודק, ולהזמין אנשים להתרחק kesyirikan כל bertauhid, kebid'ahan עול.
לגבי כפירה בכפירה-Qira'ah
Fitnah (השגיאה: שגיאה) לחקות את קולותיהם של 'qaari (אנשים שקראו את הקוראן) והתאמן במסגדים בנוכחות אלוהים הוא עניין אשר נחשב כפירה (נוסף) בענייני פולחן לקרוא את הקוראן.
למעשה הוא עניין מובן שזה מחקה את קול qaari "אשר יכול גם לעשות בזמן sallallaahu הנביא" alaihi WA סלאם וחבריו בעת anhum "Allaah, אבל ידוע שאין בין אלה bertaqaarub (תפילה) לאלוהים על ידי חיקוי לחקות את קולו של alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם.
אז מכאן לציין כי המעשה לא היה "masyru (disyari'atkan / לימד), כמו גם גישה של מה שהופך אותו עד הנושא של פולחן.

 
עם זאת, על פי אישיות קאעידה ", כי כל מקרה של הפולחן הוא bid'ah דיאדה המצאות וכל החידושים הם misguidance. זה הוא, שלנו בזמן שעושה הרבה דוחפים אנשים התאספו סביב המסגדים הכהנים יש עיקרון לעיל (מחקה קול של מפורסם "qaari).כל כך הרבה אנשים במהלך חודש הרמדאן נוסעים ממדינה אחת לאחרת, במטרה tarawih תפילה במסגד, כי יש כוהנים "נשמע טוב".

 
נסו לזכור את זה בסדר, איך רמסו עליהם סונה של הנביא בדבר איסור "נסע במכוון (לאדום מהולל) פרט לשלושה מסגדים: מסגד חראם, המסגד של הנביא Masjid אל אקצה"


אזהרה יום הולדתו של הנביא sallallaahu alaihi WA סלאם פי שריעה אסלאמית
אזהרות הולדת alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם הוא כפירה של חטא. בין הראשונים לקיים זה עובייד בני "אל Qaddah שקראו לעצמם על ידי הפאטימים במאה ה 4 AH.הם מייחסים לעצמם בנו של anhu 'עלי בן אבי טאלב Allaah ". למעשה הם המקור של זרימת הפסיכותרפיה. אבותיהם ידועים Dishan אבן אל-Qaddah, ממייסדי זרם Bathiniyah בעיראק.
חכמי האומה, את המנהיגים, ואת הממונים עליו העידו כי הם היו צבועים zindiq, שהופיע להסתיר את חוסר הנאמנות לאיסלאם.
אם יש אנשים אשר העידו כי הם היו מאמינים, אחר כך הוא העיד על משהו לא ידוע, כי אין שום דבר שמראה על אמונתם, על הרבה דברים מנוגדים המראים צביעות kezindikan אותם.

 
אהבה sallallaahu הנביא "alaihi WA סלאם לא לארח אירועים חגיגת יום הולדת כזה, אלא לציית להוראותיו, המאשר את כל dikabarkannya, הרחק מכל מה הוא פסול ובלתי diperingatkannya, ולא לעבוד את אללה מלבד הקב"ה עם השריעה שלו" atkan.

אבל סוף סוף מומחים Bid'ah
כופרים אסור משתיית טעים בפה מלא מים ביד alaihi Sallallahu הנביא "wasallam telaganya וממנו האגם היה לבן יותר שלג מתוק מדבש.אז זה באמת היה נכון מן hadeeth של אנס Allaah "anhu אמר: Rasulullah Sallallahu" alaihi wasallam אמר: "זה באמת עם של האומה שלי יידחו מהאגם כמו הגמל החוץ נדחה (מהקהל של גמל)", אז אני אומר: "יא אללה זה העם שלי ", ואז אמר:" אין ספק שאתה לא יודע מה הם המציאו לאחר ".

 
אז זה כי החדשנות האחרונים לסיום שני המומחים בעבר או בהווה, (אללה להגן עלינו מפני מוות הלב וכלי הדם שלילית כמטרה שלהם). אז בין אם הם מודעים מומחים הכפירה גיל ובכל מקום אותם במקום רע?

בין המסורתי פולחן
זה חשוב מאוד משנה, כי המחקר מפריך את התפיסה שטחית של החדשנות, הסיבה וידע או בפועל, אם הם עושים אתגר ומתח ביקורת, הם חשבו שהם עושים טוב, הם ענו: "זו כפירה! אם כן, כפירה רכב, חשמל כפירה, על גבי שעות של כפירה! "
יש אנשים שמקבלים קצת למדע של תורת המשפט לפעמים מרגיש חכם יותר אנשי דת סונים לבין מי פעל סונה באומרו אליהם כאל הכחשה של נזיפה מי שאומר צדקה חדשה שהוא עשה את זה בזמן שהוא הוכרז כפירה כי "המקור של הכל אפשרי". ביטויים כאלה לא יוצאים מהם אלא בגלל בורות לגבי ההבחנה בין כללים ונהלים מקובלים.

כפירה כוונות טובות

כאשר רוב האנשים בכפירה, הם חשבו כי במעשיהם לעשות עם כוונות טובות, לא מכוונת נגד שריעה, היה לי בראש את הדת הנכונה, ולא שיש בכבד על כפירה! אפילו כמה מאלה הניחו ידי חדית' של alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם. "הרי כל הצדקה תלוי בכוונה".
כדי להרחיב את היקף בדרכם לסיים את האמת של הטענה וחלק מהסיבות הם ניסח זאת, ציינו, כי חובת המוסלמי שרוצה לדעת את האמת, כי בא אליו ורצה להתאמן אסור להשתמש בחלק חדית' טיעונים על ידי השארת חלק ממנה.

 
אבל מה שהוא צריך לעשות זה וציין את כל הטיעונים המשפטיים בכלל עד קרוב יותר לאמת והרבה טעויות. אז מה לעשות אם הוא היה בין אלה שיש להם מומחיות טענות הסיכום.

כל פסק בגיהנום
הביטוי הוא בהחלט נכון נמסר alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם זה נשמע אבסורדי במוחם של אנשים רבים כאשר הם נחשפים אליו בעת ביצוע או בכפירה. איפה מישהו השיב במורת רוח: "האם זה בגלל החדשנות הקטן הזה שאני בגיהנום?"

 
כדי להבהיר את הנושא, את התשובות kemusykilan אלה אנו יכולים להסתכל משתי נקודות כדלקמן. הראשונה: אחד אמונה בסיסית של Ahlus סונה וול Jama'ah הוא, "אנחנו לא מכניסים מישהו מכיוון מומחה של גן עדן או גיהינום".שנית: זה אבן תימיה Fatawanya (IV/484) אמר: "בשל האיום של טקסטים בצורה משותפת, אז אנחנו לא מכריזים עליו לאנשים מסוימים הוא היה בין יושבי הגיהנום.


עבור Bid'ah סיבות

אכן סוג של שגיאה אשר הובילה הופעתה של חדשנות נובעת מבורות של מיקום, qiyas סונה ודרגתו, גם על הסגנון של השפה הערבית.
בורות של בורות לגבי כלול חדית' saheeh ahaadeeth ואת האיוולת של שימוש חדית'ים בקביעת ההלכה האסלאמית.
איפה לשעבר מרמז על אובדן של החוק, למרות הבסיס המשפטי שלה הוא hadeeth, ההשפעה השנייה לא שחוקה חדית'ים אותנטיים ולא להיות מונחה על ידו, ואף החליף את עמדתו עם טענות שלא מוצדקות על השריעה.
אמנם בורות של החוק האיסלאמי בקביעת qiyas הוא דור של משפטנים שעושים להגדיר qiyas ח'לף בענייני פולחן דתי ולציין אותו למה לא נכלל חדית' וצדקה, אך רבים צריך לתרגל את זה ואף אחד לא יעצור אותו.

בין כפירה וכפירה Ahlu
מחקר זה היא להבין את העבר, הוא חייב לדעת בבירור את ההבדל בין המילים שלנו על בעיה חדשה, כלומר "זו כפירה", והחוק שלנו perlakunya שהוא "Ahlu כפירה"! בגלל החוק החדש על צדקה כי הוא כופר, הוא הדין החל על פי עקרונות והוראות המדעיים של מדע אוצול, אשר נובעים ללמוד וליישם את החוק. ברורה ומוחשית
כופרים הם כל כך יכול להיות שהוא mujtahid, כאמור. האיג'תיהאד אז כאילו אי אפשר לומר כי האשם כמו כפירה. וזה יכול להיות כופרים שמנע ממנו את הכובע טיפש-as-בורות ahlu כפירה, אבל הוא חטא melalaikannya לחפש ידע, אלא אם ירצה אללה. אולי יש גם מחסומים המונעים אנשים נופלים קורבן כפירה כפירה ahlu.

Ahlul Bid'ah דרך להתווכח
כל אחד (קבוצה) כי לסטות סונה אבל הוא הטיף ליישום סונה, חייב להיות takalluf (להכריח את עצמי) מחפש טיעונים כדי להצדיק את מעשיו (סטייה) אותם.

 
כי אם הם לא עושים את זה, (מעשיהם) ומניחים בצד סונה עצמו הכחיש את ההאשמות האלה. כפירה כל עבריין בקרב המוסלמים הוא טען כי הוא חסיד של סונה, בניגוד firqah אחר firqah-menyelisihinya בלבד שהם עדיין לא הגיעו מידת ההבנה של סונה כולה.

 
זה כנראה בגלל זה לא הבנתם את המילים בערבית, ולא מבינים את המטרות הכלולות סונה. או, אולי גם בגלל זה ההבנה שלהם מבחינת הידע של עקרונות אוצול.


חובה לדעת כפירה והזהיר
המונותיאיזם לא ידוע מלבד להתרחק יריבו, כי הוא להשתמט, ואמונה לא תמומש keculi להתרחק יריבו, שהוא כפר, אז האמת לא יושג אלא באמצעות התבוננות שגיאה. וכי הוא זהה לחלוטין "סונה".אז הבנת סונה לא תהיה ברורה הסימנים לא ניתן להסביר אלא לדעת את היריב, הוא אומר, היא "כפירה". ואכן, כך היה נדרש על ידי alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם ב הפתגם שלו. "
באמת הכי טוב הביטוי הוא ספר של אללה (הקוראן), ואת הטוב ביותר של ההדרכה היא הדרכה של alaihi הנביא מוחמד sallallaahu "WA סלאם, והוא גרוע כמו במקרה הגרוע ביותר היא כי דברים חדשים, חדש מדי היא חידוש , וכל כפירה בשריפה "

מי הבחנה הצורות של כפירה?
יודעים את המשמעות של השפה היא: "דרך או נתיב". ואין ספק כי מי שעוקב אחר דרך חיים והדרך alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם וחבריו הם קבוצה של Ahlus סונה. עבור באותם ימים לא היה קורה כפירה.

 
אכן מגוון של צורות דברים חדשים אחרים של חדשנות היא לאחר זמן של alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם וחבריו.
על בסיס זה, זה לא כל מי לקרוא, לשמוע הרצאה או לבחון את הנושא של ספרים מסוימים יכולים להבחין בין כפירה וכופרים אינו פשוט וקל.
אבל עבור אנשים שרוצים להבחין בין כפירה וכופרים לא להבין שני דברים.הראשון: דע את סירה Messenger של ווא alaihi Allaah "סלאם ו-סונה סונה.השני: לדעת את הבסיס של הכפירה המדעית.

האם Tasbeh Bid'ah?

לכן, בעזרת יד ימין כדי לספור את מספר חרוזים הזרם המרכזי יותר מאשר שימוש ביד שמאל, זה יישום אחר סונה ויש לשים בראש סדר העדיפויות מצד ימין.€ ~ sallallaahu הנביא alaihi WA סלאם שמח מאוד לשים את זה ממש סנדלים, וליזום צעדים טיהור, כמו גם דברים אחרים. לפיכך, המזמור באמצעות tasbeh לא נחשב כפירה בדת, כי זה אסור חדשנות היא חידוש בענייני דת, בעוד ההמנון רק באמצעות מתווכים tasbeh כדי לחשב את המספר המדויק.
אז רק מתווך כי marjuh. עם זאת, על החרוזים מספרים עיקריים סופרת בעזרת האצבעות.

להכין אוכל משפטי ספטמבר עשרים ושבע של רג'ב, שעבאן, ויום העאשורא Nisyfu
27 הערב Ramadhan חודש אנשים רבים חשבו את הלילה שבו הנביא sallallaahu alayhi WA סלאם ב mi'rajkan על ידי אלוהים.
 
כל זה הוא חסר בסיס היסטורי. שכל אחד מהם הוא שקר מופרך, וכל מבוססים על baatil הוא שקר. למרות אירועים אלה התרחשו בליל ה 27, אז עדיין זה לא חייב להיות לנו להפוך אותו לחגיגה או סוג של פולחן, כי מעולם לא נקבע על ידי sallallaahu הנביא alayhi WA סלאם וחבריו, אבל הם בני אדם ברוב אוהב בצע סונה וליישם syari'atnya.מה הסבירות מותר לנו להקים את מה שמעולם לא היה שם בזמן sallallaahu הנביא alayhi WA סלאם ואת חבריו באותו זמן?
יום הולדת חגיגה של [יום הולדתו של הנביא] הנביא
במונחים של שריעה, החגיגה לא היה שם במקור. אם זה כולל את ה 'שריעה, של alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם עשתה את זה אמר עמו, ואם הוא עשה את זה ולספק את זה, בוודאי זה יישמר שריעה, כי אללה Subhanahu WA Ta'ala אמר.

 
"הרי אנחנו אלה מאבדים את הקוראן, ואנו בוודאי שמור עליה." כי זה לא המקרה, אז ידוע כי החגיגה לא היתה דת אללה, ואם לא מן הדת של אללה, אז אנחנו לא צריכים לעבוד עם אללה Subhanahu WA Ta'ala ו להתקרב אליו עם זה.
הקשר Bid'ah ותועלת mursalah
כפירה יש תכונות מיוחדות זה משהו שנועד מלכתחילה על ידי העבריין. הם, בדרך כלל, taqarrub לאלוהים על ידי תרגול כפירה והם לא להתרחק ממנה.רחוק מאוד האפשרות למטרות חדשנות מומחה כדי למנוע מעשים, כי הם רואים בו כפירה לזכות את כל המתנגדים לו.
בעוד mashlahat musrshalah לא הכוונה של שניהם 1 ובסתיו במסגרת מתקני התומכים (wasa'il), כי זה בעצם mashlahat murshalah נקבע כאמצעי תמיכה במימוש המטרות של הקיים השריעה השריעה.
כהוכחה לכך, mashlahat murshalah יכול ליפול מול mafsadah (נזק) גדול.

ההבדלים בין הצד של כפירה עם סגן
ההבדלים בין הצד של כפירה עם סגן, כגון: האיסור הבסיסי של טיעונים מוסריים ספציפיים בדרך כלל, הן טקסט של התגלות (קוראן, סונה) או "ijma או qiyas.בניגוד כפירה, כי הבסיס של האיסור, הטיעונים הם בדרך כלל משותפת דברי הנביא, כמו גם כיסוי maqaashidusysyarii'ah "Kullu bid'atin dhalaalah" (כפירה בכל היא כפירה).

 
כפירה להתאים דברים disyari'atkan, כי זה היה מבוסס וכפירה לייחס לדת.שלא כמו מוסרי, בניגוד למה שנקבע הוא, כי זה לא מוסרי הוא מעבר לדת, ולא לייחס לו, אלא אם כן חטא נעשה כדי להתקרב לה ', אז terkumpullah בסוג זה של חוסר מוסריות, סגן וכפירה בזמן אותו דבר.
הקשר בין כפירה סגן
Bid'ah דמיון עם החוטאים: שניהם אסורים באותה מידה, ראוי לגינוי של השריעה, ואת האשם יש חטא. לאחר מכן להזין אי ציות כפירה אמיתי [ראו אל Itisham 2/60]. בסקירה זו כפירה בכל לא מוסרי, אבל לא כל מוסרי הוא כפירה.שניהם tingkart מדורגים, לא אחת לתואר, כי, על פי הקונצנזוס של החוקרים, חוטאים חולקו החטאים שיכולים לעשות את הכופרים פושעים וחוסר מוסריות כי הם kaba'ir (חטאים גדולים) ו shagha'ir (חטאים קטנים) [ראה אל Jawaabul Kaafi 145-150], כמו גם כפירה מחולק במספר מישורים.

כפירה, כפירה מסגד Ghuluw
למעשה לשים תמונה של קבר alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם במסגד או לחקות, היא כפירה ולא צודק.

 
בקר ולעמוד מולה הוא כופר ו munkar השני כי האיש המוביל ליישם ghuluw (עודף) נגד צדיקים ומעבר האדרת של נביאים ושליחים, כפי alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם, אסר פזרנות בניהול של הדת, הוא אמר.

 
"תתרחק על ידך ghuluw (מוגזמת) בדת (ריצה), כי היא הרסה את העם לפני נובעים lebihannya מוגזמת שלהם (ריצה) דת.". חוץ מזה, חוק זה מעולם לא הודגמה על ידי חברים ולא הדור אחריהם הטוב ביותר במאות השנים העם הזה, כאשר הם חיו במדינות שונות מחוץ מאדינה אל Munawwarah

חוק ביקור דתי סופי לקורבן מורים הקבר ומסור
זה הרע kemungkaran ואת גדול, כי הולך לבית הקברות הוא ביקור דתי kemungkaran, alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם, אמר:" אל תנסה מסע קשה, מלבד שלושה מסגדים, Masjidku זה (מסגד הנביא), המסגד הגדול ומסגד אלאקצא ".

 
אחרי הכל, קרוב יותר לדיירי קברים עם nadzar, הקרבה, על הברכות, תפילה ולבקש מהם לעזור, כל זה להשתמט, לאללה.

 
המוסלמי לא צריך להתפלל תושבי בית הקברות, אם כי תושבי קברו של אציל כמו השליחים לא צריך לבקש עזרה להם, כמו לא לבקש עזרה לאלילים, עצים וכוכבים. כלים משחק ותופים כי הם מתכוונים להתקרב לאללה Subhanahu WA Ta'ala, מהווה כפירה צודק.

חוגגים את הולדת החוקי של הנביא במסגד
המוסלמים לא צריך להחזיק את חגיגת הולדתו של הנביא בליל ה 12 רביע אל Awwal או בלילה, ולא יכול להיות חגיגה מאורגן היטב הולדתו יותר מסור, לחגיגות יום ההולדת, כולל חידושים בדת, משום sallallaahu הנביא "alaihi WA סלאםאף פעם לא חגג את יום הולדתו במהלך חייו, אבל היא מורה דת הגדרת שריעה שריעה ה 'שלו, הוא גם אף פעם לא הזמין אותו, הח'ליפים Khulafa'ur ואת לוויה ו tabi'in לא נעשה.
 
אז בראש זה שזה חגיגה של חדשנות, בעוד alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם אמר:" מי עושה משהו חדש בעניינינו (באסלאם) שאינם (הדרכה) לו, אז הוא מפוברק

הקשר בין Bid'ah עם סונה

תנאים מ 'של המשמעות של השפה lughawi סונה פירושו גם חידוש, כי סונה פשוטו כמשמעו ATH-tariqa (נתיב), בין אם זה טוב או רע. לכן, כל מי שהתחיל את מה שהפך בסופו של דבר, אחרי זה על ידי הרבה אנשים, אז זה נקרא סונה. [ראה אל אל מוניר Mishbah 292].
אז סונה וחדשנות משמעות adalam lughawi אותו. בין דוגמאות של שימוש סונה במובן lughawi lafazh הם דברי alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם.
"מי נתן את הדוגמה של האיסלאם עם דוגמה טובה, אז הוא יקבל פרס (כגון) לתגמל את אלו שעובדים בו אחר כך, ללא הפחתת שכרם כלל. ומי נותן דוגמה רעה, אז הוא ישא בחטאו ועל חטאי מי לתרגל אותו אחריו, מבלי לפגוע כהוא זה על חטאיהם "

הקשר בין "Ibtida עם Ihdaats
"Ibtida ו Ihdats בשפות בעלי מוצא משותף של משמעות, כי הוא מביא משהו חדש שלא היה קיים קודם לכן. באשר למשמעות syar'i, אז 4 חדית' לפני הראו כי כפירה לפי שריעה יש שני שמות, "כופר muhdatsat".פשוט כפירה המילה נעשה שימוש נרחב וגילה בענייני (משהו) כי דיאדה להמציא מגונה בדת כלשהי. ביטוי נרחב במילים muhdatsat דיאדה להמציא משהו מגונה יותר, הן בענייני דת זו או אחרת.לכן אנחנו יכולים לדעת, כי ihdats נפוץ יותר ונפוץ יותר "ibtida, כי המילה מכסה הכל ihdats דיאדה להמציא ראוי לגינוי, הן בענייני דת זו או אחרת, ואז כל מעשה חטא חוטאים ihdats את ההגדרה.

המשמעות של Bid'ah בהשוואה Lughawi ו Syar'i
ההגדרה של כפירה בעיני שפה (lughah) נפוצים יותר משמעות syar'inya. בין שתי משמעויות יש מכלליות וספציפיות הוא מוחלט, כי כל דבר כפירה בהגדרה של כפירה syar'iyyah lughawiyyah, אך לא להיפך, שהרי מובן מאליו המצאה חידוש כזה או בנסיבות lughawiyyah היצורים אינם כלולים בחומר הבנה של חדשנות שריעה [ראו Iqhtidlaush Shirathil מסתקים 2/590].
אם זה אמור להיות מוחלט כפירה, אז זה כפירה הכוונה חדית' "כל חידוש הוא מוטעה", וחדשנות lughawiyyah לא כלול, ולכן למעשה המיוחס כפירה dlalalah syar'iyyah (שקר), mardudah (שנדחתה).
הבנת Bid'ah פי שריעה

Hadeeth של ג'אבר בן עבדאללה, שלום הנביא Alaihi הברכות של Wasallam אמר ב khuthbahnya: באמת הטוב ביותר של הספר של דבר ה 'הוא היפה ביותר והכוונה היא הדרכה של מוחמד הפרשה המכוערת ביותר היא משהו דיאדה המציא (בדת) וכל אחד דיאדה המציא (דת) הוא חידוש וחדשנות כל הוא כפירה setap כפירה בה (שם) בגיהנום. ".

 
ואם זה לא היה ברור עם שני אלה החדית', כי אל bid'ah mubdatsah (דיאדה משהו להמציא דת), ואז הוא דורש (אנחנו) לבחון את המשמעות ibda "(מחשל ב דת) סונה .

ב Bid'ah שפה משולש הבנת

אומר משהו שנוצר (נערך) ללא כל הקודם למשל. זו משמעות המילה של אלוהים. "תגיד," אני לא השליח הראשון בין השליחים ". משמעות אלה גם בדברי anhu עומר. "במקרה הטוב כפירה".
כמו כן, במילים אחרות כמו האימאמים אימאם Shafi'i, "Bid'ah היא כפולה, הן כפירה כופרים שהם דופי, אם סונה מתאים, אז זה טוב, אבל אם נהפוך הוא, אז זה בושה וחרפה ". איבן רג'ב אמר, "כפי שאלה מוגדרים דברי סלף נחשבים גם חלק כפירה היא כפירה במובן של השפה. לא כופר במובן של שריעה.
כמה דוגמאות Bid'ah היום: תפילה taqarrub לאללה Subhanahu ווה Ta'ala
כפירה, סיפר כפירה לסגוד, ברגע זה הרבה. בעיקרון זה tauqif שירות (רק בנוכחות והיעדר ויכוח), ולכן לא משהו רושמים מבחינת הפולחן אלא בטענה.
משהו לא מסווג כמו כפירה טיעונים, המבוססים על דברי alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם. "מי שלא לתרגל הזמנות שלנו אליו הוא דחה". מעשים רבים של הפולחן שהיה נהוג כי בעת הנוכחית, הוא לגיון, ביניהם: הכוונה להקשיח בתפילה. כך, למשל, על ידי קריאה בקול רם. "אני מתכוון להתפלל כך וכך, כי אללה Ta'ala".
חלק Bid'ah היום דוגמאות: חגיגת הולדת הנביא בד בבד עם Rabiul הירח Awwal
Modern כפירה בכפירה, הרבה סוגים, עם חלוף הזמן, לפחות מדע, מספר המתקשר (מטיפים) מוזמנים הכפירה והסטייה, ופרוץ tasyabuh (לחקות) למי להאמין, בין אם מכס בעיות, כמו גם בטקסים הדתיים שלהם.זה מראה את האמת (עובדות) של alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם."מה תרצה לבצע את דרכי לפני", למשל, היא: חוגגים את הולדת alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם הוא כפירה, כי החגיגה אין כל בסיס הספר, סונה, סלף צאלח גם במעשה וגם בדורות שאחריהם הבחירות הקודמות. חגיגת יום ההולדת של alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם מתרחשת זמן קצר לאחר AH המאה הרביעית.
עמדות כלפי העבריינים Manhaj של Ahlus סונה ו Bid'ah הפריך שחקנים ב Bid'ah
Manhaj אותם במקרה זה מבוסס על הספר סונה. Manhaj יציב שאינו שנוי במחלוקת, שבו הם 1 חשף ספק, ספק של הכופרים ואז להכחיש את זה (אחד אחד).

 
ומבוסס על הספר, סונה, הן מבטאות מחויבות לדבוק במשנתו של השריעה לבין החובה לעזוב מגוון רחב של חידושים ודברים המתקיימים. Ahlus חוקרים סונה פרסמו הרבה עבודה בעניין זה.ו בספרי Aqeedah, הם גם להפריך את הכופרים הקשורים אמונה משפטנים.ואכן, חלק כתבו עובד במיוחד בשבילם.
הופעתה רקע של Bid'ah

הנביא sallallaahu "alaihi WA סלאם הסביר את זה בחדית' מסופר על ידי הלוויה אבן מסעוד של Allaah" anhu, אמר: שליח alaihi אללה sallallaahu "WA סלאם לעשות קו בשבילנו, ואז אמר:" זו הדרך של אללה ", הוא להפוך את קווי מימינו לשמאלו, ואמר: "וזה דרך כלשהי מעל כל רחוב יש השטן שתמיד מזמין (גברים) אל הכביש".מי פונה מן הספר סונה, תמיד להכות ברחובות שקרית כפירה. אז את הרקע שהוביל את הופעתה של חדשנות, חדשנות, לסיכום הוא כדלקמן: בור של דיני Ad-דין, בעקבות התשוקות.

ההגדרה של כפירה, כפירה מסוגים שונים חוק חוק,
מעשה כפירה במכס (הרגלי); כמו תגליות חדשות בתחום המדע והטכנולוגיה (כולל גם הגילויים החדשים של המדע עם למוצרי סוגים שונים). מותר (מותר), כי מקור כל המנהגים (הרגלי) מותרים.
 
מעשה כפירה ב Ad-דין (איסלאם) הוא חראם, כי הוא נמצא דין הוא tauqifi (לא יכול להיות שונה, שינוי); alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם, אמר:" זה אומר: מי מחזיק דבר חדש (לעשות חדשים) בעניינינו לא עניינים כאלה, אז האקט נדחה (לא התקבלה). " וגם קריינות אחר נאמר: "זה אומר: כל אדם שמבצע מעשה שאינו מבוסס על כל העסקים שלנו, אז הפעולה שלו נדחה.

קריטריונים Bid'ah
הבנת חדשנות נקודת syar'i הוא לעבוד את אללה עם משהו שהוא לא disyari'atkan אלוהים. אתה יכול גם לומר כי חדשנות היא לעבוד את אללה עם משהו שלא מוצג על ידי alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם ולא ארבעת הח'ליפים.סיכם את ההגדרה הראשונה של המילה אללה Subhanahu WA Ta'ala "האם יש להם כל האלים מלבד atkan אלוהים" mensyari דתם אסור אללה ".בעוד ההגדרה 2 להסיק מדברי alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם. "בוא אתה מחזיק מהירה sunnahku סונה ו Khilafat ur הרשידיים המקבלים הדרכה. Gigitlah-סונה סונה את זה עם חוכמה, ולתת לך להתרחק מה שחשוב דיאדה המצאות חדשות"

האם Bid'ah יעיל רק על תחומי הפולחן, אופי Bid'ah
חדשנות היא כאמור על ידי alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם. "תן לך להתרחק בעניינים דיאדה המצאות חדשות, כמו כל מקרה חדש (דת) הוא הצעת" אה, כל הצעה "אה היה מעוות, וכל זה סוטה (שם), לכל הרוחות".
לכן, כל כפירה, הן התחלה רציפה, האשם הוא אשם, כי כמו שכתוב hadeeth הנביא "(שם) בגיהנום" כלומר, השגיאה היתה סיבה diadzab בגיהנום. בגלל Rasulullan הזהיר את עמו נגד הכפירה, אז אפשר להבין שזה מזיק ממש, כי הנביא קרא לו ברחבי העולם, ולא הוזכר במפורש, כמו המילים, הוא אמר, "כל חידוש הוא מוטעה".
מקור: http://almanhaj.or.id

1 komentar:

  1. Tähelepanu !!!

    minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

    Attention !!!

    my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.

    BalasHapus