Демонтаж Kebid'ahan превозвачи и отклоняване на задачите една наука (категория на Bid'ah, в Исляма)
Пророка Мохамед sallallaahu, "alaihi WA Sallam е обяснил, че Аллах Subhanahu WA Ta'ala е създал духовенство след смъртта на пророците и апостолите.
Те Закарва мъже загуби от инструкции и ги накарате да видят истината на истинската религия на Бог. Колко хора, които помогнаха с учебния процес и борбата за своята пропаганда.
Дали, че тяхното влияние върху обществото и хората. По този начин задачата на учените носители на науката. Те трябва да поддържат религията на исляма и мюсюлманите от цял бягат, kebid'ahan и непокорство.Те го пазят от дезинтеграция и опустошенията на тези неща. Но това, което те получават? Порицание, осъждане на тероризма, както и много от тях идват и си отиват. Те бяха осъдени на разделение хора, заточване различия в раса, клеветнически и безброй други такси.
Това са всички рискове, от митото, носители на знания, те се сдобиха. Те продължават да изпълняват задачата за поддържане на тези религии и хора на разделение и разрушение, посветена привързаност към тези хора, които живеят под защита. Те спират еретик и враг на Бога от дейността на хората обръщаха и вероотстъпничество, с доброта beramar nahi несправедливо, и да покани хората да стоят настрана от всички kesyirikan bertauhid, kebid'ahan и непокорство.
Bid'ah за Tarawih Молитва
Бързо tarawih молитва, като пиле кълване в храната. По-голямата част на имамите липсата на здрав разум и познания добросъвестно. Това е видно от това как да се молим.
Че почти всички от молитвата е направено, подобен на молитвите на хората, които се притежават, особено когато tarawih молитва. Те изпълняват 23 rak'ahs, молил само за 20 минути, с Ala на Duha на рецитиране Сура "или ADH.
Според всички училища молитва не трябва да бъдат така, защото той е един лицемер молитви, както Неговите думи:. "И когато те се изправи нагоре за молитва, те се открояват с мързел Те възнамеряват riya" в присъствието на хората и се не споменава Бог, но само много малко ".
Форма и на молитва начин tarawih като това явно противоречи на начина, по който tarawih молитва на Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam, другари и салаф. - Каза Пророкът sallallaahu "alaihi WA Sallam. "И задръжте sunnahku и сунната на четирите халифи, които е дало указанията, и gigitlah Дръжте го със зъби.
Пазете се от нови въпроси bid'ah), защото всеки нов случай е новост и всяка иновация е погрешно ".
И Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam. "Молете се всички вие, както виждате ми се моли".
Разкрият Прежди Ahlul Bid'ah с червени между евреи и Nassara
За разговорите за Ahl-ул-bid'ah, в действителност ни да разгледа идеологията на хората от предишната история, така че да можем да си представите ги прозрачни, във всички аспекти на живота.
Лице, понякога несъзнателно, са били заключени в атмосферата на мисъл или характер. Следователно, ние трябва да погледнем за момент за всички тънкости от тях, които не са засегнати от загниване на венците.
Предполага се, че на Халиф Умар съвети Заслужава да се отбележи. Той е Аллах "anhu веднъж каза:" Научих зло (лошо), за да не се прилага, но самия щит. Тези, които не познават природата на злото, тогава той ще падне в него ".
Евреи и Nassara, двама души от миналото, които биха могли да изградят цивилизация, и да управлява света. Така че повече или по-малко ще бъдат в центъра на други хора. Пророк mensiyalir, повечето последователи ще следват сунната (начин на живот) те са в най-широкия смисъл на думата.
Пророкът каза: "Вие, момчета наистина ще последва сунна (начин на живот) хората преди вас, лакът от лакът, sedepa след една ръка разстояние. До кога са влезли в яма гущер, който ще следвате. Другарите попита: "Кои са те О, Пратенико на Аллах?Евреите и Nassara? Той каза: "Кой друг, ако (не ги)"
, Демонтаж Kebid'ahan Diversion Един Носител задачите на науката
На Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam е обяснил, че Аллах Subhanahu WA Ta'ala е създал духовенство след смъртта на пророците и апостолите.
Те Закарва мъже загуби от инструкции и ги накарате да видят истината на истинската религия на Бог. Колко хора, които помогнаха с учебния процес и борбата за своята пропаганда.Дали, че тяхното влияние върху обществото и хората.
По този начин задачата на учените носители на науката. Те трябва да поддържат религията на исляма и мюсюлманите от цял бягат, kebid'ahan и непокорство.
Те го пазят от дезинтеграция и опустошенията на тези неща. Но това, което те получават? Порицание, осъждане на тероризма, както и много от тях идват и си отиват.
Те бяха осъдени на разделение хора, заточване различия в раса, клеветнически и безброй други такси. Това са всички рискове, от митото, носители на знания, те се сдобиха. Те продължават да изпълняват задачата за поддържане на тези религии и хора на разделение и разрушение, посветена привързаност към тези хора, които живеят под защита.
Те спират еретик и враг на Бога от дейността на хората обръщаха и вероотстъпничество, с доброта beramar nahi несправедливо, и да покани хората да стоят настрана от всички kesyirikan bertauhid, kebid'ahan и непокорство.
Що се отнася до ерес от ерес-Qira'ah
Fitnah (грешка: грешка), за да имитират гласовете на qaari "(хора, които четат Корана) и се практикува в джамиите в присъствието на Бога е въпрос, който се счита за еретична (допълнително) по въпросите на поклонение да четат Корана.
В действителност е един въпрос, че е разбираемо, че тя имитира звука на qaari ", което може или да се направи по времето на Пророка sallallaahu" alaihi WA Sallam и другарите му по време на anhum Аллах ", но не е известен сред тези, които bertaqaarub (поклонение) на Бога чрез имитиранеимитират глас alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ".
Така че от тук да се отбележи, че актът не е masyru "(disyari'atkan / преподава), както и отношението на което го прави до издаването на поклонение.
Въпреки това, според Кайда "личност", че всеки случай на поклонение е на diada изобретения на bid'ah и всички нововъведения са заблуда. Това е, в нашето време, което прави много jostling души се събраха около джамия, че свещеници са принцип, като по-горе (имитира звука на известния в qaari ").Толкова много хора по време на Рамазана пътуват от една страна в друга с Целта на tarawih молитва в джамия, че свещениците имат "добър звук".
Опитайте се да имате в предвид, това е добре, как стъпкани върху тях сунната на Пророка, по отношение на забраната на "умишлено пътувал (прослави червено), с изключение на три джамии: Харам джамия Джамията на Пророка и Масджид ал-Акса"
Внимание рождения ден на Пророка sallallaahu alaihi WA Sallam Според ислямската Shari'ah
Предупреждения Раждането на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu "е ереста на неправомерни действия. Сред първите, за да го задържи, е бани "Убаид Ал-Qaddah", който нарича себе си от на Fatimids в 4-ти век AH.Те се приписват на сина на anhu "Али бин Аби Талиб Аллах". В действителност те са създателя на потока на психотерапия.Техните предци са известни Дисан Ибн ал-Qaddah, съосновател Bathiniyah поток в Ирак.
Учените на Ummah, лидерите и неговите началници свидетелства, че те са на лицемерите zindiq, която се появява да скриете изневяра и исляма.
Ако има хора, които свидетелстват, че са били вярващи, а след това той свидетелства за нещо, което не е известен, защото има нищо, което показва вярата им, за разлика от много неща, които показват лицемерие и да ги kezindikan.
Любовта Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam не е да бъде домакин на събития, като рожден ден, но да се подчиняват на заповедите му, потвърждавайки всички dikabarkannya, далеч от всичко, което е забранено и diperingatkannya, и не се покланят с изключение на Аллах Всемогъщия с неговия shari'ah" atkan.
Но краят на края на Bid'ah Експертите
Еретиците са забранени от вкусна хапка от вода за пиене от ръката на alaihi wasallam telaganya Пророка Sallallahu "и от която езерото-бял от сняг и по-сладка от мед.Тогава той наистина е било вярно на хадис на Anas Аллах "anhu той каза: Rasulullah Sallallahu" alaihi wasallam каза: "Това е наистина ми Ummah хора ще бъдат отхвърлени от езерото като една чужда камила е отхвърлен от тълпата на камила", а след това казват: "Ya Аллах Това са моите хора ", после каза:" Сигурно не знаете, това, което те са били измислени, след като сте ".
Така че това е, че крайните експерти развръзката на иновациите, както в миналото или настоящето, (Нека Аллах ни защитават от неблагоприятни сърдечно-съдова смърт, тъй като техния край). Така че независимо дали те са съзнателно ерес от експерти във всяка епоха и ги поставете обратно в лошо място?
Между традиционните и поклонение
Това е много важно под-изследване, което опровергава повърхностния понятие на разума и знанието, иновациите или практика, ако направят оспорвано, и критикувана, те мислеха, че правим добро, те отговориха: "Това е ерес! Ако е така, колата ерес, ерес електричество и часа на ерес! "
Някои хора, които получават една малка част от науката на съдебната практика понякога се чувстваме по-умни от духовници сунитски и тези, които следват сунната, като казва за тях като отказ от порицание тези, които казват, че нова фондация, която той го направи, докато той е обявен за еретически , че "произхода на всички неща са възможни".Такива изрази не излезе от тях, но поради невежество за разликата между обичайните правила и практики.
Ерес и добри намерения
Когато повечето хора на ерес, те разискваха, че техните дела, извършени с добри намерения, не е насочена срещу Shari'ah, не е имал предвид, за правилната религия, а не като в черния дроб за ерес! Дори някои от тези, постулирани в хадиса на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ". "Със сигурност всички благотворителната зависи от намерението".
Да разшири обхвата на техния начин да сключи истината на предложение и поради Те я сложиха причини, ние отбележи, че задължението на една мюсюлманска желаещи да се знае на истината, която дойде с него и исках да се практикува не е разрешено да използва някои от аргументите хадис, като напускане на част от нея.
Но това, което трябва да направите е Отбелязвайки всички правни аргументи като цяло, докато по-близо до истината и много грешки. Така че, какво да направя, ако той е сред тези, които имат опит в заключителните аргументи.
Всяко решение в Ада
Фразата със сигурност е вярно, че, доставени Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam, че звучи абсурдно в съзнанието на много хора, когато те са изложени на него, когато осъществяват или на ерес. Когато някой отговори с неудоволствие: "Това е, защото на този малък иновациите, че съм в ада?"
За да се изясни този въпрос и отговорите на тези kemusykilan може да погледнем от две гледни точки, както следва. Първо: Един от основното кредо на Ahlus Суна Wal Jama'ah, е "Ние не оставиш някого, от експертното посока на рая или ада". Второ: Това на Ибн Taymiyyah в Fatawanya (IV/484) заяви: "Поради заплахата от текстове често срещаната форма, тогава ние не го декларират пред определени хора, че той е сред жителите на ада.
За причини Bid'ah,
Всъщност формата на грешка, която доведе до появата на иновациите, се дължи на непознаване на сунната, позиция qiyas и ранг, също така и за стила на арабски език.
Незнанието на невежество за хадис включват Сахих ahaadeeth и глупостта на използването на хадисите в определянето на ислямското право.
Когато предполага загуба на закона, въпреки че неговото правно основание е хадис, на втория удар не се носи автентични хадиси и не се ръководят от него, и дори заменя позицията си с аргументи, които не са оправдани в Shari'ah.
Докато невежеството на ислямския закон, в определянето на qiyas, е генерирането на юристи, които правят един определят Халаф qiyas по въпросите на религиозно богослужение и го уточнява в какво не се съдържа в на хадис и благотворителност, но много трябва да го практикуват и никой не го спре.
Между ерес и ерес Ahlu,
Всяко изследване е да се разбере миналото, той трябва да знае ясно разликата между нашите думи за нов проблем, а именно "Това е ерес, и нашият закон на perlakunya, че той" Ahlu ерес "! Тъй като право над нова фондация, която той е еретик, е приложимото право в съответствие с научни принципи и разпоредби на науката на usul, които произтичат от изучаване и прилагане на закона в ясни и конкретни.
Еретици са така може да бъде mujtahid, както вече споменахме. Тогава ijtihad като че никой не може да се каже, че виновника като ерес. И това може да бъде еретици, които Го отричат ням, както невежество ahlu ОСП като ерес, но той продължаваше да греши melalaikannya търси знания, освен ако Аллах завещания. Може би има и бариери, които пречат на хората, които станали жертва на ерес като ерес ahlu.
Ahlul Bid'ah начин на аргумента
Всеки (група), които се отклоняват от Суна, но той проповядвал на изпълнение на сунната, трябва да бъде takalluf (сила себе си) търси аргументи, за да оправдае действията си (отклонението) им.
Защото, ако те не го правят, техните действия да отмени Суна се отрече тези обвинения. Всеки нарушител ерес сред мюсюлманите се твърди, че той е последовател на сунната, за разлика от други firqah firqah-menyelisihinya само те не са достигнали все още степента на разбиране на сунната като цяло.
Това е вероятно, защото това не е тяхното разбиране на арабски думи, а да не разбират целите, съдържащи се в Суна.Или, може би и защото това е тяхното разбиране по отношение на познаването на принципите на usul.
Задължително знаете ерес и предупреди,
Монотеизъм не е известна, освен да стоят далеч от противника си, че се бягат, и вяра, не ще бъде реализиран keculi да стоят далеч от своя противник, който е kufr, тогава истината няма да бъде получена освен при спазване на грешката. И това е напълно същото като "Суна".Тогава разбирането на сунната, няма да бъде ясна и знаците не ще да се обясни, освен с познаването на противника, казва той, е "ерес". И наистина, като се изисква от alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu "в словото Му. "
Наистина най-доброто на словото е Книгата на Аллах (Корана), и най-добрите на насоки, е ръководството на alaihi WA Sallam на Пророка Мохамед sallallaahu ", и като лошо като най-лошия случай е, че нови неща, и всеки нов иновация , и всяка ерес в огъня "
Кой ще Различаване форми на ерес?
Знайте, че значението на езика е: "по начин или път". И няма съмнение, че тези, които следват пътя на живота и начина, по който Пророка sallallaahu "alaihi на WA Sallam и неговите спътници са група на Ahlus Суна. Защото в онези дни не се случи ерес.
Всъщност разнообразие от неща, нови и други форми на иновации е след време на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu "и другарите му.
Въз основа на това, че не е всички, които четат, слушат лекция или разгледа въпроса на няколко книги може да каже разликата между ерес и еретици, не е просто и лесно.
Но за хора, които искат да се прави разлика между ерес и еретици са да не се разбират две неща. Първо: ноу Сира Messenger на alaihi WA Аллах "Sallam-Сунна и сунната. Второ: да познават основите на научна ерес.
Ли Tasbeh Bid'ah?
Ето защо, като се използват дясната си ръка, за да преброи мъниста по-масово, отколкото с помощта на лявата ръка, това е изпълнението следват сунната и постави приоритет на правото. € ~ Пророка sallallaahu alaihi, на WA Sallam много щастлив, че точно в сандали, и да започне стъпки в пречистване, както и други неща. Така, химна с помощта tasbeh не се считат за ерес в религията, защото това е забранено на иновациите е нововъведение в религиозните дела, а химн е само използване на tasbeh посредници, за да се изчисли точния брой.
Така само посредник, че marjuh. Въпреки това, основните отчитане мъниста номера с пръсти.
Подгответе правна храна На септември Двадесет и седем от Раджаб, Sha'ban, и Деня на Ашура Nisyfu
Тази вечер на двадесет седмия месец Ramadhan, тъй като много хора мислеха, нощта, в която пророкът sallallaahu alayhi WA Sallam в mi'rajkan от Бог.
Това е исторически неоснователни. Всяка от които е неоснователно лъжата, и всички те се основават на baatil е лъжа. Въпреки че такива събития настъпили в нощта на двадесет и седемте, така че все още не трябва да бъде за нас да е един празник или форма на поклонение, защото тя никога не е била създадена от Пророка sallallaahu alayhi WA Sallam и другарите му, но те са човешки същества, които най-много харесват да следват сунната и изпълнение syari'atnya.Колко вероятно е допустимо за нас, за да се установи това, което никога не е бил там по времето на Пророка sallallaahu alayhi WA Sallam и другари по това време?
Рождена празника на Рожден ден на Пророка] Пророка
В отношение на Shari'ah, на тържеството не беше там първоначално. Ако то включва Shari'ah на Бога, на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu "е направено и е казал на хората си, и ако той го направи и ще го достави, със сигурност това ще се поддържа Shari'ah, защото Аллах Subhanahu WA Ta'ala е казал.
"Със сигурност ние сме тези, които губят от Корана, и ние със сигурност ще го пазя." Защото това не е така, след това е известно, че честването не е религията на Аллах, и ако не от религията на Аллах, а след това ние не трябва да се поклони с Аллах Subhanahu WA Ta'ala и да се приближат към Него с него.
На Връзка Bid'ah Benefit mursalah
Ереси имат специални особености, които е нещо, което е предназначено от началото на виновния. Те са обикновено-taqarrub към Бога, чрез практикуване на ерес и те не се отвърнат от него. Много далечна възможност за иновации експерт, за да се елиминират дела, защото смятат, че е еретично да спечели над всички, които му се противопоставят.
Докато mashlahat musrshalah не е целта на първия и попадат в обхвата на улеснения (wasa'il), защото това всъщност е mashlahat murshalah се предписва като средство за подкрепа в реализирането на целите на съществуващата Шериата Шериата.
Като доказателство за това, mashlahat murshalah може да падне, когато се сблъскват с mafsadah (увреждане) е по-голяма.
Различията между страната на ерес със заместник
Различията между страната на ерес със заместник, като например: Основна забрана на неморални обикновено конкретни доводи, както и текста на откровението (Коран, Сунната) или ijma "или qiyas. За разлика от ерес, че на базата на забраната си, аргументи обикновено са чести и думите на Пророка, както и на покритие maqaashidusysyarii'ah Kullu bid'atin dhalaalah "(всяка ерес е ерес).
Ереси да съвпадат disyari'atkan неща, тъй като се основава и ерес към религията. За разлика от неморално, противно на това, което той е предписал, защото това е неморално е отвъд религиите, а не приписани на него, освен ако греховно е направено с цел да съставят близо до Бога, тогава terkumpullah в този вид на неморалността, вицепрезидент и ерес във времето едни и същи.
Връзката между ерес заместник
Сходство Bid'ah с грешници: И двете са еднакво забранено, осъдително в Shari'ah и виновника имам грях. След това влиза в реалния еретично неподчинение [виж Ал-Itisham "2/60]. С този преглед, всяка ерес, е неморално, но не всеки неморално е ерес. И терасовиден tingkart, не по степен, тъй като, според консенсуса на учените, грешниците са разделени в пороци, които могат да направят извършители неверници и неморалност, които са kaba'ir (велики грехове) и shagha'ir (дребни грехове) [виж Ал-Jawaabul Kaafi 145-150], както и ерес разделен на няколко нива.
Ерес, ерес джамия И Ghuluw,
Всъщност сложи снимка гроба на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ", в джамия или да имитират, е ерес и несправедлив.
Посетете и да стоят пред нея е еретик и други munkar, защото на олово човек да се прилага ghuluw (излишък) срещу праведните хора и след това в прослава на пророците и апостолите, като alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ", е забранил екстравагантност в управлението на религията, каза той.
"Стойте далеч от вас ghuluw (преувеличени) в (бягам) религията, защото тя е унищожил хората, преди да са поради прекомерен lebihannya в (бягам) Религия". Освен това, този закон никога не е била пример от приятели, нито поколението след тях най-добрите през вековете този народ, когато са живели в различни държави и по-далеч от Медина Ал-Munawwarah "
Закон на Суфи религиозна посещение на гроба и всеотдайни учители Жертва
Това kemungkaran и голямо зло, защото ходи на гробищата е един религиозен посещение kemungkaran, на Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam е каза," не ли се опитват трудно пътуване с изключение на три джамии; Masjidku това (на Пророка джамия), на Голямата джамия и на джамията Акса. "
След всичко, по-близо до обитателите на гробовете с nadzar, саможертва, благословии, молитва и да поиска помощ от тях, всичко това е да бягат, на Аллах.
Един мюсюлманин не трябва да се молят за жителите на гробището, въпреки че жителите на гроба на знатен като апостолите не трябва да попитате за помощ към тях, тъй като не питайте за помощ на идоли, дървета и звезди. Играта ястия и барабани, че те възнамеряват да привлече по-близо до Аллах Subhanahu WA Ta'ala, това представлява несправедлива ерес.
Честване на правната раждането на Пророка в джамията
Мюсюлманите не трябва да проведе честването на раждането на пророк в нощта на 12 Раби Ал-Awwal или онази вечер, и може да не е добре организирано честване на неговото раждане от Saw, на рожден ден празник, включително и иновации в религията, защото на Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam никога не празнува рождения си ден през живота си, но тя, който преподава религия и настройка Shari'ah Shari'ah, на своя Господ, той никога не го осъжда, Khulafa'ur халифи и Другарите, и tabi'in никога не е било направено.
Така че с това в предвид, че тя е празник на иновациите, докато Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam е казал," Който прави нещо ново в нашите работи (в исляма), които не са (ориентиране) за него, така че той изфабрикувани
Връзка между Bid'ah С Суна
М от гледна точка на смисъла на езика lughawi Суна също означава иновации, защото на сунната буквално означава, че Атина-tariqa (пътя), независимо дали е добро или лошо. Ето защо, всеки човек, който започна нещо, което в крайна сметка прави от много хора след това, тогава тя се нарича Суна. [Вж. Ал-Al-Munir Mishbah 292].
Така че сунна и иновации в lughawi същия смисъла adalam,,,.Сред примерите за използване на сунната в смисъл lughawi lafazh, са думите на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ".
"Който даде пример на исляма с добър пример, а след това той ще получи награда като възнагради онези, които го практикуват по-късно, без намаляване на тяхната награда на всички. И всеки, който дава лош пример, след което той ще носи греха си и греховете на онези, които го практикуват след него, без да се засягат най-малко за греховете си "
Връзка между Ibtida "С Ihdaats
Ibtida и Ihdats в езици, които имат общ произход на смисъла, който носи нещо ново, което не е съществувало преди. Както за смисъла syar'i, след това четири хадис преди показва, че това е ерес според на Shari'ah, има две имена, "еретик и muhdatsat",.Това е просто, че думата ерес е широко използван и оповестена в делата на (нещо), че diada измислят и осъдително във всяка религия. Широко са изразени с думи muhdatsat diada измисли нещо по-осъдително, както в областта на религията или другата.Затова ние можем да знаем, че ihdats по-често и по-широко разпространени, отколкото ibtida ", защото думата обхваща всичко ihdats diada измислят и осъдително, както в областта на религия или други, а след това всички актове на грях и грешници в дефиницията ihdats.
Смисълът на Bid'ah, В сравнение Lughawi, И Syar'i
Определяне на ерес в очите на език (lughah) са по-чести, отколкото смисъла syar'inya. Между две значения общия характер и специфика е абсолютна, защото всеки ерес в определението на ерес syar'iyyah, lughawiyyah, но не и обратното, със сигурност същества някакво такова изобретение или иновация обстоятелства lughawiyyah, които не са включени в материала разбиране на иновациите в Shari'ah [престол Iqhtidlaush Shirathil Mustaqim. 2/590].
Ако се казва, че е абсолютна ерес, то това е ерес се има предвид в хадиса "Всяка иновация е погрешно", и иновации lughawiyyah, които не са включени, поради това всъщност ерес се приписва dlalalah syar'iyyah (лъжа) и mardudah (отхвърлено).
Разбирането Bid'ah Според на Shari'ah,
Хадиса на Джабир бин Абдула, на Пророка, мир и благословиите на Alaihi Wasallam е каза в khuthbahnya: Наистина книгата на Божието слово е най-красивата и насоки е ръководството на Мохамед и на най-грозните афера е нещо, че diada изобретил (в религията) и всяка от diada измислен (в религията) е новост и всяка иновация е ерес и отстъпничество setap (къде) в ада ".
И ако тя е била наясно с тези две хадиса, че тя е Ал-bid'ah "mubdatsah (diada измисли нещо в религията), след това го изисква (ни) да проучи смисъла IBDA" (подправи в религия) в Суна .
В триъгълника Bid'ah, език разбирателство
Означава нещо, което се създава (състояла се) без никакви предходния пример. Това значение на Божието слово. "Кажете" Аз не съм първият апостол между апостолите ". Това значение се съдържа в думите на anhu Умар ". "В най-добрия ерес".
Също така, с други думи имамите като имам Shafi'i "Bid'ah е двойна, и ерес както и еретици, които са извън укор, ако е уместно Суна, след това е добре, но ако напротив, това е позорно ". Ибн Раджаб каза: ", както се съдържа в думите на салаф се считат, или част от ерес е ерес в смисъл на езика. Не еретик смисъл на Shari'ah.
Някои примери Bid'ah днес: поклонение и taqarrub Аллах Subhanahu Wa Ta'ala,
Ерес, ерес, свързани с поклоните, в този момент, много. По същество това е tauqif услуга (ограничено до присъствието и отсъствието на аргумент), следователно не нещо, което се предписва по отношение на поклонение, освен на основанията.
Нещо, което не е категоризирана като еретически аргументи, основаващи се на думите на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ". "Тези, които не практикуват нашите поръчки за него, той отхвърля". Много от актовете на поклонение, което се практикува в момента, е легион, между тях; втвърди намерение в молитва. Например, чрез четене на глас. "Имам намерение да се молят такава и такава, защото Аллах Ta'ala".
Някои примери Bid'ah, Днес: Честване на рождението на пророка, който съвпада с Луната Rabiul Awwal
Modern ерес ерес-много видове, с течение на времето, най-малко наука, броят на повикващия (проповедници) са поканени да ерес и извращения, и избухването на tasyabuh, (имитира), които не вярват, или в митническите въпроси, както и своите религиозни ритуали.Това показва истината (факти) на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ". "Какво вие ще следвате пътищата на пред вас", например, е: Честване раждането на alaihi WA Sallam на Пророка sallallaahu ", е ерес, защото честването има не основа в на книга и Сунната, салаф Салих и на дело и в следващите поколения предишните избори. Честване на рождения ден на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu "се проявява скоро след четвъртата AH век.
Отношението към Извършителите Manhaj Ahlus сунната и Bid'ah опроверга участници в Bid'ah
Manhaj тях в този случай, въз основа на книгата и сунната.Manhaj стабилно, а не в спор, в който за първи път разкри съмнително, съмнително на еретиците и след това го отричат (един по един).
И въз основа на книгата и сунната, те изразяват задължение се придържат към учението на Шериата и задължение за напускане на широк набор от нововъведения и нещата, които се провеждат. Ahlus сунна учени са издали много работа в това отношение.И в книгите на Aqeedah, те също да опровергаят еретиците към вяра и юристи. В действителност, някои са писали произведения специално за тях.
Контекст появата на Bid'ah
Пророкът sallallaahu "alaihi WA Sallam е тя обясни в един хадис разказана от спътници Ибн Масуд на Аллах" anhu,, каза: Messenger alaihi WA Sallam Аллах sallallaahu "да направи линия, за нас, каза:" Това е пътя на Аллах ", след това той линиите на правото си и лявата си, после каза: "И това е някакъв начин над всяка улица, там е Сатана, който винаги се кани (мъже) на пътя".Който се превръща от книгата и сунната; винаги ще удари улиците на неверни и еретично. Така на заден план, което доведе до появата на иновациите иновации, в резюме, е както следва: невежи по отношение на законите на Ad-Deen, след страстите.
Определяне на ерес, ерес и различни видове на Закона Уставът
Актът на ерес в митниците (навици), както и новите открития в областта на науката и технологията също така включва нови разкрития на науката с различни видове). Това е допустимо (разрешено), защото произходът на всички обичаи (навици) са допустими.
Актът на ерес в на Ad-Deen (Ислям) е харам, защото тя е в религията е tauqifi (да не да се промени и промяна); на Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam каза:" Това означава: Тези, които държат нещо ново (направете нови) в нашите работи, не е от тези въпроси, тогава актът е отхвърлена (не се приемат). " И в друг разказ се казва: "Това означава: Всяко лице, което извърши постъпка, която не се основава на нашия бизнес, а след това неговото действие е отхвърлена.
Критерии Bid'ah
Разбиране на иновациите в точка syar'i е да се покланят на Аллах с нещо, което не е disyari'atkan Бог. Вие също може да се каже, че иновациите е да се покланят на Аллах с нещо, което не се вижда от alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ", нито на четири халифи.Приключва първата дефиниция на думата на Аллах Subhanahu WA Ta'ala, "Да те имат някакви богове освен atkan на Бог mensyari" за тяхната религия, не е позволено на Аллах ".Въпреки че вторият определение изведе от думи alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ". "Нека, държите бързо да на сунна sunnahku и Khilafat Ур Rashidun, които получават насоки. Gigitlah-сунна сунна с мъдрост, и нека да стоят настрана от въпроси, които diada нови изобретения"
Дали Bid'ah единственият ефективен в областта на Worship, естеството на Bid'ah
Иновацията е както беше споменато от alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ". "Нека да стоят настрана от въпроси, че diada нови изобретения, като всеки нов случай (в религията) е оферта" ах, ах всяка оферта "е извратен, и всеки извратен (къде) в ада".
По този начин, всички ереси, начало, така и непрекъснато, обвиняем е виновен, защото както се казва в хадис на Пророка "(къде) в ада" Искам да кажа, че грешка е причината за diadzab в ада. Защото Rasulullan предупреди своите хора срещу ерес, а след това е разбираемо, че е много вредно, защото Пророка го наричат в световен мащаб и не са изрично споменати, тъй като по думите той каза: "Всеки иновациите е отклонил."
източник: http://almanhaj.or.id
Пророка Мохамед sallallaahu, "alaihi WA Sallam е обяснил, че Аллах Subhanahu WA Ta'ala е създал духовенство след смъртта на пророците и апостолите.
Те Закарва мъже загуби от инструкции и ги накарате да видят истината на истинската религия на Бог. Колко хора, които помогнаха с учебния процес и борбата за своята пропаганда.
Дали, че тяхното влияние върху обществото и хората. По този начин задачата на учените носители на науката. Те трябва да поддържат религията на исляма и мюсюлманите от цял бягат, kebid'ahan и непокорство.Те го пазят от дезинтеграция и опустошенията на тези неща. Но това, което те получават? Порицание, осъждане на тероризма, както и много от тях идват и си отиват. Те бяха осъдени на разделение хора, заточване различия в раса, клеветнически и безброй други такси.
Това са всички рискове, от митото, носители на знания, те се сдобиха. Те продължават да изпълняват задачата за поддържане на тези религии и хора на разделение и разрушение, посветена привързаност към тези хора, които живеят под защита. Те спират еретик и враг на Бога от дейността на хората обръщаха и вероотстъпничество, с доброта beramar nahi несправедливо, и да покани хората да стоят настрана от всички kesyirikan bertauhid, kebid'ahan и непокорство.
Bid'ah за Tarawih Молитва
Бързо tarawih молитва, като пиле кълване в храната. По-голямата част на имамите липсата на здрав разум и познания добросъвестно. Това е видно от това как да се молим.
Че почти всички от молитвата е направено, подобен на молитвите на хората, които се притежават, особено когато tarawih молитва. Те изпълняват 23 rak'ahs, молил само за 20 минути, с Ala на Duha на рецитиране Сура "или ADH.
Според всички училища молитва не трябва да бъдат така, защото той е един лицемер молитви, както Неговите думи:. "И когато те се изправи нагоре за молитва, те се открояват с мързел Те възнамеряват riya" в присъствието на хората и се не споменава Бог, но само много малко ".
Форма и на молитва начин tarawih като това явно противоречи на начина, по който tarawih молитва на Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam, другари и салаф. - Каза Пророкът sallallaahu "alaihi WA Sallam. "И задръжте sunnahku и сунната на четирите халифи, които е дало указанията, и gigitlah Дръжте го със зъби.
Пазете се от нови въпроси bid'ah), защото всеки нов случай е новост и всяка иновация е погрешно ".
И Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam. "Молете се всички вие, както виждате ми се моли".
Разкрият Прежди Ahlul Bid'ah с червени между евреи и Nassara
За разговорите за Ahl-ул-bid'ah, в действителност ни да разгледа идеологията на хората от предишната история, така че да можем да си представите ги прозрачни, във всички аспекти на живота.
Лице, понякога несъзнателно, са били заключени в атмосферата на мисъл или характер. Следователно, ние трябва да погледнем за момент за всички тънкости от тях, които не са засегнати от загниване на венците.
Предполага се, че на Халиф Умар съвети Заслужава да се отбележи. Той е Аллах "anhu веднъж каза:" Научих зло (лошо), за да не се прилага, но самия щит. Тези, които не познават природата на злото, тогава той ще падне в него ".
Евреи и Nassara, двама души от миналото, които биха могли да изградят цивилизация, и да управлява света. Така че повече или по-малко ще бъдат в центъра на други хора. Пророк mensiyalir, повечето последователи ще следват сунната (начин на живот) те са в най-широкия смисъл на думата.
Пророкът каза: "Вие, момчета наистина ще последва сунна (начин на живот) хората преди вас, лакът от лакът, sedepa след една ръка разстояние. До кога са влезли в яма гущер, който ще следвате. Другарите попита: "Кои са те О, Пратенико на Аллах?Евреите и Nassara? Той каза: "Кой друг, ако (не ги)"
, Демонтаж Kebid'ahan Diversion Един Носител задачите на науката
На Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam е обяснил, че Аллах Subhanahu WA Ta'ala е създал духовенство след смъртта на пророците и апостолите.
Те Закарва мъже загуби от инструкции и ги накарате да видят истината на истинската религия на Бог. Колко хора, които помогнаха с учебния процес и борбата за своята пропаганда.Дали, че тяхното влияние върху обществото и хората.
По този начин задачата на учените носители на науката. Те трябва да поддържат религията на исляма и мюсюлманите от цял бягат, kebid'ahan и непокорство.
Те го пазят от дезинтеграция и опустошенията на тези неща. Но това, което те получават? Порицание, осъждане на тероризма, както и много от тях идват и си отиват.
Те бяха осъдени на разделение хора, заточване различия в раса, клеветнически и безброй други такси. Това са всички рискове, от митото, носители на знания, те се сдобиха. Те продължават да изпълняват задачата за поддържане на тези религии и хора на разделение и разрушение, посветена привързаност към тези хора, които живеят под защита.
Те спират еретик и враг на Бога от дейността на хората обръщаха и вероотстъпничество, с доброта beramar nahi несправедливо, и да покани хората да стоят настрана от всички kesyirikan bertauhid, kebid'ahan и непокорство.
Що се отнася до ерес от ерес-Qira'ah
Fitnah (грешка: грешка), за да имитират гласовете на qaari "(хора, които четат Корана) и се практикува в джамиите в присъствието на Бога е въпрос, който се счита за еретична (допълнително) по въпросите на поклонение да четат Корана.
В действителност е един въпрос, че е разбираемо, че тя имитира звука на qaari ", което може или да се направи по времето на Пророка sallallaahu" alaihi WA Sallam и другарите му по време на anhum Аллах ", но не е известен сред тези, които bertaqaarub (поклонение) на Бога чрез имитиранеимитират глас alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ".
Така че от тук да се отбележи, че актът не е masyru "(disyari'atkan / преподава), както и отношението на което го прави до издаването на поклонение.
Въпреки това, според Кайда "личност", че всеки случай на поклонение е на diada изобретения на bid'ah и всички нововъведения са заблуда. Това е, в нашето време, което прави много jostling души се събраха около джамия, че свещеници са принцип, като по-горе (имитира звука на известния в qaari ").Толкова много хора по време на Рамазана пътуват от една страна в друга с Целта на tarawih молитва в джамия, че свещениците имат "добър звук".
Опитайте се да имате в предвид, това е добре, как стъпкани върху тях сунната на Пророка, по отношение на забраната на "умишлено пътувал (прослави червено), с изключение на три джамии: Харам джамия Джамията на Пророка и Масджид ал-Акса"
Внимание рождения ден на Пророка sallallaahu alaihi WA Sallam Според ислямската Shari'ah
Предупреждения Раждането на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu "е ереста на неправомерни действия. Сред първите, за да го задържи, е бани "Убаид Ал-Qaddah", който нарича себе си от на Fatimids в 4-ти век AH.Те се приписват на сина на anhu "Али бин Аби Талиб Аллах". В действителност те са създателя на потока на психотерапия.Техните предци са известни Дисан Ибн ал-Qaddah, съосновател Bathiniyah поток в Ирак.
Учените на Ummah, лидерите и неговите началници свидетелства, че те са на лицемерите zindiq, която се появява да скриете изневяра и исляма.
Ако има хора, които свидетелстват, че са били вярващи, а след това той свидетелства за нещо, което не е известен, защото има нищо, което показва вярата им, за разлика от много неща, които показват лицемерие и да ги kezindikan.
Любовта Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam не е да бъде домакин на събития, като рожден ден, но да се подчиняват на заповедите му, потвърждавайки всички dikabarkannya, далеч от всичко, което е забранено и diperingatkannya, и не се покланят с изключение на Аллах Всемогъщия с неговия shari'ah" atkan.
Но краят на края на Bid'ah Експертите
Еретиците са забранени от вкусна хапка от вода за пиене от ръката на alaihi wasallam telaganya Пророка Sallallahu "и от която езерото-бял от сняг и по-сладка от мед.Тогава той наистина е било вярно на хадис на Anas Аллах "anhu той каза: Rasulullah Sallallahu" alaihi wasallam каза: "Това е наистина ми Ummah хора ще бъдат отхвърлени от езерото като една чужда камила е отхвърлен от тълпата на камила", а след това казват: "Ya Аллах Това са моите хора ", после каза:" Сигурно не знаете, това, което те са били измислени, след като сте ".
Така че това е, че крайните експерти развръзката на иновациите, както в миналото или настоящето, (Нека Аллах ни защитават от неблагоприятни сърдечно-съдова смърт, тъй като техния край). Така че независимо дали те са съзнателно ерес от експерти във всяка епоха и ги поставете обратно в лошо място?
Между традиционните и поклонение
Това е много важно под-изследване, което опровергава повърхностния понятие на разума и знанието, иновациите или практика, ако направят оспорвано, и критикувана, те мислеха, че правим добро, те отговориха: "Това е ерес! Ако е така, колата ерес, ерес електричество и часа на ерес! "
Някои хора, които получават една малка част от науката на съдебната практика понякога се чувстваме по-умни от духовници сунитски и тези, които следват сунната, като казва за тях като отказ от порицание тези, които казват, че нова фондация, която той го направи, докато той е обявен за еретически , че "произхода на всички неща са възможни".Такива изрази не излезе от тях, но поради невежество за разликата между обичайните правила и практики.
Ерес и добри намерения
Когато повечето хора на ерес, те разискваха, че техните дела, извършени с добри намерения, не е насочена срещу Shari'ah, не е имал предвид, за правилната религия, а не като в черния дроб за ерес! Дори някои от тези, постулирани в хадиса на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ". "Със сигурност всички благотворителната зависи от намерението".
Да разшири обхвата на техния начин да сключи истината на предложение и поради Те я сложиха причини, ние отбележи, че задължението на една мюсюлманска желаещи да се знае на истината, която дойде с него и исках да се практикува не е разрешено да използва някои от аргументите хадис, като напускане на част от нея.
Но това, което трябва да направите е Отбелязвайки всички правни аргументи като цяло, докато по-близо до истината и много грешки. Така че, какво да направя, ако той е сред тези, които имат опит в заключителните аргументи.
Всяко решение в Ада
Фразата със сигурност е вярно, че, доставени Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam, че звучи абсурдно в съзнанието на много хора, когато те са изложени на него, когато осъществяват или на ерес. Когато някой отговори с неудоволствие: "Това е, защото на този малък иновациите, че съм в ада?"
За да се изясни този въпрос и отговорите на тези kemusykilan може да погледнем от две гледни точки, както следва. Първо: Един от основното кредо на Ahlus Суна Wal Jama'ah, е "Ние не оставиш някого, от експертното посока на рая или ада". Второ: Това на Ибн Taymiyyah в Fatawanya (IV/484) заяви: "Поради заплахата от текстове често срещаната форма, тогава ние не го декларират пред определени хора, че той е сред жителите на ада.
За причини Bid'ah,
Всъщност формата на грешка, която доведе до появата на иновациите, се дължи на непознаване на сунната, позиция qiyas и ранг, също така и за стила на арабски език.
Незнанието на невежество за хадис включват Сахих ahaadeeth и глупостта на използването на хадисите в определянето на ислямското право.
Когато предполага загуба на закона, въпреки че неговото правно основание е хадис, на втория удар не се носи автентични хадиси и не се ръководят от него, и дори заменя позицията си с аргументи, които не са оправдани в Shari'ah.
Докато невежеството на ислямския закон, в определянето на qiyas, е генерирането на юристи, които правят един определят Халаф qiyas по въпросите на религиозно богослужение и го уточнява в какво не се съдържа в на хадис и благотворителност, но много трябва да го практикуват и никой не го спре.
Между ерес и ерес Ahlu,
Всяко изследване е да се разбере миналото, той трябва да знае ясно разликата между нашите думи за нов проблем, а именно "Това е ерес, и нашият закон на perlakunya, че той" Ahlu ерес "! Тъй като право над нова фондация, която той е еретик, е приложимото право в съответствие с научни принципи и разпоредби на науката на usul, които произтичат от изучаване и прилагане на закона в ясни и конкретни.
Еретици са така може да бъде mujtahid, както вече споменахме. Тогава ijtihad като че никой не може да се каже, че виновника като ерес. И това може да бъде еретици, които Го отричат ням, както невежество ahlu ОСП като ерес, но той продължаваше да греши melalaikannya търси знания, освен ако Аллах завещания. Може би има и бариери, които пречат на хората, които станали жертва на ерес като ерес ahlu.
Ahlul Bid'ah начин на аргумента
Всеки (група), които се отклоняват от Суна, но той проповядвал на изпълнение на сунната, трябва да бъде takalluf (сила себе си) търси аргументи, за да оправдае действията си (отклонението) им.
Защото, ако те не го правят, техните действия да отмени Суна се отрече тези обвинения. Всеки нарушител ерес сред мюсюлманите се твърди, че той е последовател на сунната, за разлика от други firqah firqah-menyelisihinya само те не са достигнали все още степента на разбиране на сунната като цяло.
Това е вероятно, защото това не е тяхното разбиране на арабски думи, а да не разбират целите, съдържащи се в Суна.Или, може би и защото това е тяхното разбиране по отношение на познаването на принципите на usul.
Задължително знаете ерес и предупреди,
Монотеизъм не е известна, освен да стоят далеч от противника си, че се бягат, и вяра, не ще бъде реализиран keculi да стоят далеч от своя противник, който е kufr, тогава истината няма да бъде получена освен при спазване на грешката. И това е напълно същото като "Суна".Тогава разбирането на сунната, няма да бъде ясна и знаците не ще да се обясни, освен с познаването на противника, казва той, е "ерес". И наистина, като се изисква от alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu "в словото Му. "
Наистина най-доброто на словото е Книгата на Аллах (Корана), и най-добрите на насоки, е ръководството на alaihi WA Sallam на Пророка Мохамед sallallaahu ", и като лошо като най-лошия случай е, че нови неща, и всеки нов иновация , и всяка ерес в огъня "
Кой ще Различаване форми на ерес?
Знайте, че значението на езика е: "по начин или път". И няма съмнение, че тези, които следват пътя на живота и начина, по който Пророка sallallaahu "alaihi на WA Sallam и неговите спътници са група на Ahlus Суна. Защото в онези дни не се случи ерес.
Всъщност разнообразие от неща, нови и други форми на иновации е след време на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu "и другарите му.
Въз основа на това, че не е всички, които четат, слушат лекция или разгледа въпроса на няколко книги може да каже разликата между ерес и еретици, не е просто и лесно.
Но за хора, които искат да се прави разлика между ерес и еретици са да не се разбират две неща. Първо: ноу Сира Messenger на alaihi WA Аллах "Sallam-Сунна и сунната. Второ: да познават основите на научна ерес.
Ли Tasbeh Bid'ah?
Ето защо, като се използват дясната си ръка, за да преброи мъниста по-масово, отколкото с помощта на лявата ръка, това е изпълнението следват сунната и постави приоритет на правото. € ~ Пророка sallallaahu alaihi, на WA Sallam много щастлив, че точно в сандали, и да започне стъпки в пречистване, както и други неща. Така, химна с помощта tasbeh не се считат за ерес в религията, защото това е забранено на иновациите е нововъведение в религиозните дела, а химн е само използване на tasbeh посредници, за да се изчисли точния брой.
Така само посредник, че marjuh. Въпреки това, основните отчитане мъниста номера с пръсти.
Подгответе правна храна На септември Двадесет и седем от Раджаб, Sha'ban, и Деня на Ашура Nisyfu
Тази вечер на двадесет седмия месец Ramadhan, тъй като много хора мислеха, нощта, в която пророкът sallallaahu alayhi WA Sallam в mi'rajkan от Бог.
Това е исторически неоснователни. Всяка от които е неоснователно лъжата, и всички те се основават на baatil е лъжа. Въпреки че такива събития настъпили в нощта на двадесет и седемте, така че все още не трябва да бъде за нас да е един празник или форма на поклонение, защото тя никога не е била създадена от Пророка sallallaahu alayhi WA Sallam и другарите му, но те са човешки същества, които най-много харесват да следват сунната и изпълнение syari'atnya.Колко вероятно е допустимо за нас, за да се установи това, което никога не е бил там по времето на Пророка sallallaahu alayhi WA Sallam и другари по това време?
Рождена празника на Рожден ден на Пророка] Пророка
В отношение на Shari'ah, на тържеството не беше там първоначално. Ако то включва Shari'ah на Бога, на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu "е направено и е казал на хората си, и ако той го направи и ще го достави, със сигурност това ще се поддържа Shari'ah, защото Аллах Subhanahu WA Ta'ala е казал.
"Със сигурност ние сме тези, които губят от Корана, и ние със сигурност ще го пазя." Защото това не е така, след това е известно, че честването не е религията на Аллах, и ако не от религията на Аллах, а след това ние не трябва да се поклони с Аллах Subhanahu WA Ta'ala и да се приближат към Него с него.
На Връзка Bid'ah Benefit mursalah
Ереси имат специални особености, които е нещо, което е предназначено от началото на виновния. Те са обикновено-taqarrub към Бога, чрез практикуване на ерес и те не се отвърнат от него. Много далечна възможност за иновации експерт, за да се елиминират дела, защото смятат, че е еретично да спечели над всички, които му се противопоставят.
Докато mashlahat musrshalah не е целта на първия и попадат в обхвата на улеснения (wasa'il), защото това всъщност е mashlahat murshalah се предписва като средство за подкрепа в реализирането на целите на съществуващата Шериата Шериата.
Като доказателство за това, mashlahat murshalah може да падне, когато се сблъскват с mafsadah (увреждане) е по-голяма.
Различията между страната на ерес със заместник
Различията между страната на ерес със заместник, като например: Основна забрана на неморални обикновено конкретни доводи, както и текста на откровението (Коран, Сунната) или ijma "или qiyas. За разлика от ерес, че на базата на забраната си, аргументи обикновено са чести и думите на Пророка, както и на покритие maqaashidusysyarii'ah Kullu bid'atin dhalaalah "(всяка ерес е ерес).
Ереси да съвпадат disyari'atkan неща, тъй като се основава и ерес към религията. За разлика от неморално, противно на това, което той е предписал, защото това е неморално е отвъд религиите, а не приписани на него, освен ако греховно е направено с цел да съставят близо до Бога, тогава terkumpullah в този вид на неморалността, вицепрезидент и ерес във времето едни и същи.
Връзката между ерес заместник
Сходство Bid'ah с грешници: И двете са еднакво забранено, осъдително в Shari'ah и виновника имам грях. След това влиза в реалния еретично неподчинение [виж Ал-Itisham "2/60]. С този преглед, всяка ерес, е неморално, но не всеки неморално е ерес. И терасовиден tingkart, не по степен, тъй като, според консенсуса на учените, грешниците са разделени в пороци, които могат да направят извършители неверници и неморалност, които са kaba'ir (велики грехове) и shagha'ir (дребни грехове) [виж Ал-Jawaabul Kaafi 145-150], както и ерес разделен на няколко нива.
Ерес, ерес джамия И Ghuluw,
Всъщност сложи снимка гроба на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ", в джамия или да имитират, е ерес и несправедлив.
Посетете и да стоят пред нея е еретик и други munkar, защото на олово човек да се прилага ghuluw (излишък) срещу праведните хора и след това в прослава на пророците и апостолите, като alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ", е забранил екстравагантност в управлението на религията, каза той.
"Стойте далеч от вас ghuluw (преувеличени) в (бягам) религията, защото тя е унищожил хората, преди да са поради прекомерен lebihannya в (бягам) Религия". Освен това, този закон никога не е била пример от приятели, нито поколението след тях най-добрите през вековете този народ, когато са живели в различни държави и по-далеч от Медина Ал-Munawwarah "
Закон на Суфи религиозна посещение на гроба и всеотдайни учители Жертва
Това kemungkaran и голямо зло, защото ходи на гробищата е един религиозен посещение kemungkaran, на Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam е каза," не ли се опитват трудно пътуване с изключение на три джамии; Masjidku това (на Пророка джамия), на Голямата джамия и на джамията Акса. "
След всичко, по-близо до обитателите на гробовете с nadzar, саможертва, благословии, молитва и да поиска помощ от тях, всичко това е да бягат, на Аллах.
Един мюсюлманин не трябва да се молят за жителите на гробището, въпреки че жителите на гроба на знатен като апостолите не трябва да попитате за помощ към тях, тъй като не питайте за помощ на идоли, дървета и звезди. Играта ястия и барабани, че те възнамеряват да привлече по-близо до Аллах Subhanahu WA Ta'ala, това представлява несправедлива ерес.
Честване на правната раждането на Пророка в джамията
Мюсюлманите не трябва да проведе честването на раждането на пророк в нощта на 12 Раби Ал-Awwal или онази вечер, и може да не е добре организирано честване на неговото раждане от Saw, на рожден ден празник, включително и иновации в религията, защото на Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam никога не празнува рождения си ден през живота си, но тя, който преподава религия и настройка Shari'ah Shari'ah, на своя Господ, той никога не го осъжда, Khulafa'ur халифи и Другарите, и tabi'in никога не е било направено.
Така че с това в предвид, че тя е празник на иновациите, докато Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam е казал," Който прави нещо ново в нашите работи (в исляма), които не са (ориентиране) за него, така че той изфабрикувани
Връзка между Bid'ah С Суна
М от гледна точка на смисъла на езика lughawi Суна също означава иновации, защото на сунната буквално означава, че Атина-tariqa (пътя), независимо дали е добро или лошо. Ето защо, всеки човек, който започна нещо, което в крайна сметка прави от много хора след това, тогава тя се нарича Суна. [Вж. Ал-Al-Munir Mishbah 292].
Така че сунна и иновации в lughawi същия смисъла adalam,,,.Сред примерите за използване на сунната в смисъл lughawi lafazh, са думите на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ".
"Който даде пример на исляма с добър пример, а след това той ще получи награда като възнагради онези, които го практикуват по-късно, без намаляване на тяхната награда на всички. И всеки, който дава лош пример, след което той ще носи греха си и греховете на онези, които го практикуват след него, без да се засягат най-малко за греховете си "
Връзка между Ibtida "С Ihdaats
Ibtida и Ihdats в езици, които имат общ произход на смисъла, който носи нещо ново, което не е съществувало преди. Както за смисъла syar'i, след това четири хадис преди показва, че това е ерес според на Shari'ah, има две имена, "еретик и muhdatsat",.Това е просто, че думата ерес е широко използван и оповестена в делата на (нещо), че diada измислят и осъдително във всяка религия. Широко са изразени с думи muhdatsat diada измисли нещо по-осъдително, както в областта на религията или другата.Затова ние можем да знаем, че ihdats по-често и по-широко разпространени, отколкото ibtida ", защото думата обхваща всичко ihdats diada измислят и осъдително, както в областта на религия или други, а след това всички актове на грях и грешници в дефиницията ihdats.
Смисълът на Bid'ah, В сравнение Lughawi, И Syar'i
Определяне на ерес в очите на език (lughah) са по-чести, отколкото смисъла syar'inya. Между две значения общия характер и специфика е абсолютна, защото всеки ерес в определението на ерес syar'iyyah, lughawiyyah, но не и обратното, със сигурност същества някакво такова изобретение или иновация обстоятелства lughawiyyah, които не са включени в материала разбиране на иновациите в Shari'ah [престол Iqhtidlaush Shirathil Mustaqim. 2/590].
Ако се казва, че е абсолютна ерес, то това е ерес се има предвид в хадиса "Всяка иновация е погрешно", и иновации lughawiyyah, които не са включени, поради това всъщност ерес се приписва dlalalah syar'iyyah (лъжа) и mardudah (отхвърлено).
Разбирането Bid'ah Според на Shari'ah,
Хадиса на Джабир бин Абдула, на Пророка, мир и благословиите на Alaihi Wasallam е каза в khuthbahnya: Наистина книгата на Божието слово е най-красивата и насоки е ръководството на Мохамед и на най-грозните афера е нещо, че diada изобретил (в религията) и всяка от diada измислен (в религията) е новост и всяка иновация е ерес и отстъпничество setap (къде) в ада ".
И ако тя е била наясно с тези две хадиса, че тя е Ал-bid'ah "mubdatsah (diada измисли нещо в религията), след това го изисква (ни) да проучи смисъла IBDA" (подправи в религия) в Суна .
В триъгълника Bid'ah, език разбирателство
Означава нещо, което се създава (състояла се) без никакви предходния пример. Това значение на Божието слово. "Кажете" Аз не съм първият апостол между апостолите ". Това значение се съдържа в думите на anhu Умар ". "В най-добрия ерес".
Също така, с други думи имамите като имам Shafi'i "Bid'ah е двойна, и ерес както и еретици, които са извън укор, ако е уместно Суна, след това е добре, но ако напротив, това е позорно ". Ибн Раджаб каза: ", както се съдържа в думите на салаф се считат, или част от ерес е ерес в смисъл на езика. Не еретик смисъл на Shari'ah.
Някои примери Bid'ah днес: поклонение и taqarrub Аллах Subhanahu Wa Ta'ala,
Ерес, ерес, свързани с поклоните, в този момент, много. По същество това е tauqif услуга (ограничено до присъствието и отсъствието на аргумент), следователно не нещо, което се предписва по отношение на поклонение, освен на основанията.
Нещо, което не е категоризирана като еретически аргументи, основаващи се на думите на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ". "Тези, които не практикуват нашите поръчки за него, той отхвърля". Много от актовете на поклонение, което се практикува в момента, е легион, между тях; втвърди намерение в молитва. Например, чрез четене на глас. "Имам намерение да се молят такава и такава, защото Аллах Ta'ala".
Някои примери Bid'ah, Днес: Честване на рождението на пророка, който съвпада с Луната Rabiul Awwal
Modern ерес ерес-много видове, с течение на времето, най-малко наука, броят на повикващия (проповедници) са поканени да ерес и извращения, и избухването на tasyabuh, (имитира), които не вярват, или в митническите въпроси, както и своите религиозни ритуали.Това показва истината (факти) на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ". "Какво вие ще следвате пътищата на пред вас", например, е: Честване раждането на alaihi WA Sallam на Пророка sallallaahu ", е ерес, защото честването има не основа в на книга и Сунната, салаф Салих и на дело и в следващите поколения предишните избори. Честване на рождения ден на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu "се проявява скоро след четвъртата AH век.
Отношението към Извършителите Manhaj Ahlus сунната и Bid'ah опроверга участници в Bid'ah
Manhaj тях в този случай, въз основа на книгата и сунната.Manhaj стабилно, а не в спор, в който за първи път разкри съмнително, съмнително на еретиците и след това го отричат (един по един).
И въз основа на книгата и сунната, те изразяват задължение се придържат към учението на Шериата и задължение за напускане на широк набор от нововъведения и нещата, които се провеждат. Ahlus сунна учени са издали много работа в това отношение.И в книгите на Aqeedah, те също да опровергаят еретиците към вяра и юристи. В действителност, някои са писали произведения специално за тях.
Контекст появата на Bid'ah
Пророкът sallallaahu "alaihi WA Sallam е тя обясни в един хадис разказана от спътници Ибн Масуд на Аллах" anhu,, каза: Messenger alaihi WA Sallam Аллах sallallaahu "да направи линия, за нас, каза:" Това е пътя на Аллах ", след това той линиите на правото си и лявата си, после каза: "И това е някакъв начин над всяка улица, там е Сатана, който винаги се кани (мъже) на пътя".Който се превръща от книгата и сунната; винаги ще удари улиците на неверни и еретично. Така на заден план, което доведе до появата на иновациите иновации, в резюме, е както следва: невежи по отношение на законите на Ad-Deen, след страстите.
Определяне на ерес, ерес и различни видове на Закона Уставът
Актът на ерес в митниците (навици), както и новите открития в областта на науката и технологията също така включва нови разкрития на науката с различни видове). Това е допустимо (разрешено), защото произходът на всички обичаи (навици) са допустими.
Актът на ерес в на Ad-Deen (Ислям) е харам, защото тя е в религията е tauqifi (да не да се промени и промяна); на Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam каза:" Това означава: Тези, които държат нещо ново (направете нови) в нашите работи, не е от тези въпроси, тогава актът е отхвърлена (не се приемат). " И в друг разказ се казва: "Това означава: Всяко лице, което извърши постъпка, която не се основава на нашия бизнес, а след това неговото действие е отхвърлена.
Критерии Bid'ah
Разбиране на иновациите в точка syar'i е да се покланят на Аллах с нещо, което не е disyari'atkan Бог. Вие също може да се каже, че иновациите е да се покланят на Аллах с нещо, което не се вижда от alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ", нито на четири халифи.Приключва първата дефиниция на думата на Аллах Subhanahu WA Ta'ala, "Да те имат някакви богове освен atkan на Бог mensyari" за тяхната религия, не е позволено на Аллах ".Въпреки че вторият определение изведе от думи alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ". "Нека, държите бързо да на сунна sunnahku и Khilafat Ур Rashidun, които получават насоки. Gigitlah-сунна сунна с мъдрост, и нека да стоят настрана от въпроси, които diada нови изобретения"
Дали Bid'ah единственият ефективен в областта на Worship, естеството на Bid'ah
Иновацията е както беше споменато от alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ". "Нека да стоят настрана от въпроси, че diada нови изобретения, като всеки нов случай (в религията) е оферта" ах, ах всяка оферта "е извратен, и всеки извратен (къде) в ада".
По този начин, всички ереси, начало, така и непрекъснато, обвиняем е виновен, защото както се казва в хадис на Пророка "(къде) в ада" Искам да кажа, че грешка е причината за diadzab в ада. Защото Rasulullan предупреди своите хора срещу ерес, а след това е разбираемо, че е много вредно, защото Пророка го наричат в световен мащаб и не са изрично споменати, тъй като по думите той каза: "Всеки иновациите е отклонил."
източник: http://almanhaj.or.id
Tähelepanu !!!
BalasHapusminu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.
Attention !!!
my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.