החוק להאזין למוסיקה ושירים ולצפות באופרות סבון בטלוויזיה באסלאם
על ידישיח' מחמד בן צאלח אל Uthaymeen
שאלהשיח' מחמד בן צאלח אל Uthaymeen נשאל: מה חוקי להאזין למוסיקה ושירים? מה חוקי לצפות באופרות סבון שיש בה הגברת חתיך?
לענותהאזנה למוסיקה ושירה וזה ללא ספק חרם keharamannya. זה כבר מסופר על ידי בני לווייתו ו סלף הצדיק את השיר הזה יכול לגדול בלב הטבע של צביעות.השירים כוללים מילים שאינן שימושיות. אללה Subhanahu WA Ta'ala אומר.
"מה שאומר: ובקרב גברים (יש) אנשים שמשתמשים במילים שאינן שימושי להטעות (גברים) מדרך אללה ללא ידע לעשות את הדרך של לעג של אלוהים הם יצטרכו עונש משפיל.". [Luqman: 6]
אבן מסעוד לפרש פסוק זה אומר: "חי אללה אין אלוהים אחרים, מה שאומר השיר".
פרשנות של חבר הוא הוכחה ופרשנות הם ברמה 3 בפירוש, כי בעצם יש שלושה פירושים. פרשנות הקוראן בפסוק הקוראן, פרשנות הקוראן עם חדית' ואת הפירוש השלישי של הקוראן עם חברים הסבר. אפילו חוקרים טוענים כי פרשנות החוק יש חבר רפא '(המיוחס sallallaahu הנביא "alaihi WA סלאם).אבל האמת היא, חברים לא צריך את הפרשנות המשפטית של 'רפא, אבל באמת הם אלה הכי קרוב לאמת.
האזנה למוסיקה, ואת השירים אשר לדרדר אזהרה ידי alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם בחדית'.
"כלומר: לא יהיה עם הקהילה שלי כדי להצדיק, ניאוף משי, יין, כלי נגינה."
כלומר, מצדיק, ניאוף יין, משי הוא אדם שלא יכול להשתמש משי, ומצדיק את כלי נגינה. [חדית' בוכארי מן החדית' של אבו מאליק אל Ash'ari או אמיר אבו אל Ash'ari]
על בסיס זה אני להעביר ייעוץ של אחי למוסלמים חברו כדי למנוע האזנה למוזיקה ואל תלך שולל על ידי דעה כלשהי לפיה שירים חלאל שלה וכלי נגינה, כי הטיעונים שאומרים על אופי בלתי חוקי של מוזיקה הוא מאוד ברור ומוגדר. בעוד נשים לא צופה באופרות סבון אסור כי זה יכול להוביל דיבה פיתה לנשים. הנזק הממוצע לכל פטרון, אם כי אין נשים או נשים לא מסתכל על גברים, שכן אופרות סבון ביותר הם סכנה לחברה, הן מבחינת התנהגות מוסרית.
אני שואל Allaah לשמור מוסלמים מחלות ולשפר את הממשלה של המוסלמים, כי הם היו לשפר את הטוב של המוסלמים. ו Allaah יודע הכי טוב.
[Fatawal mar'ah 1/106]
[הועתק מתוך ספר אל Fatawa אל Jami'ah Mar'atil ליל Muslimah, אינדונזיה בנושא פתווה פסק הלכה על נשים, סופר אמין בן יחיא אל חאק פרסום Darul וזן. תרגום אמיר חמזה Fakhrudin]
החוק nasyid האסלאמית, nasyid
על ידישייח' מוחמד אל אלבאני Nashiruddin
שאלהשייח' מוחמד אל אלבאני Nashiruddin שאל: רבים שהופץ בקרב המוסלמים nasyid קלטות נוער שהם קראו "-nasheed אסלאמיה". איך בדיוק את הבעיה הזו?
לענותאם לא, nasheed מלווה בכלי נגינה, אז אני אומר "בעצם לא משנה", ובלבד nasyid כזה ללא קשר הפרה אחרת של שריעה, כגון לבקש עזרה כדי מלבד אללה Subhanahu WA Ta'ala, bertawassul יצור , כך גם לא צריך לשמש הרגל (בהקשבה,, עצור), כפי שהוא יהפוך דורות של מוסלמים מקריאה, לימוד המשקף על ספר של אללה הכל יכול מומלץ מאוד hadeeth saheeh ידי alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם, ב מי הוא דיבר.
"כלומר: מי שלא קרא את הקוראן עם ללטש את קולה, ואז הוא לא מהקבוצה שלנו." [אל בוכארי חדית' לא היסטוריה. 5023 ולא מוסלמי. 232-234]
"זה אומר: קרא אל הקוראן baguskanlah הקול בא אליו לפני כמה תגובות חפוזות קיבלו (שכר קריאה), ולא יכול לחכות כדי לקבל (שכר בעולם הבא), ואז לקרוא את הקוראן עם ללטש קול (MU) איתו ".
אחרי הכל, כל מי שנצפה על בני לווייתו של anhum "Allaah, הוא לא יקבל את annasyid-annasyid בחייהם, כי הם הדור אשר באמת לא הדור של בידור.
[אל Ashaalah, 17 עמ '. 70-71]
[הועתק מן הספר מחדש, שיח' אל אלבאני ביוגרפיה rahimahullah מתקן האסלאם מומחים החדית' של המאה. מובארק בן Mahfudh המכוננת Bamuallim LC, קורא לאור האימאם אפר Shafi'i]
Beware של חובה nasyid זמרים ואסר התפוצה שלו לקנות ולמכור
על ידישייח' צאלח בן Fauzan אל Fauzan
משהו הנחשב מתאים, את קיומם של הקלטות מכילות-nasheed המקהלה מצטיינים nasheed בין פעילי נוער שהם בשם האיסלאם האסלאמית nasheed, אבל הוא כולל את השיר. ולפעמים nasyid מכיל קול מפתה, מכר בירידים לאורך קלטות של דרשות הקוראן דתי.
Penamanaan האסלאמית nasheed ידי nasheed היא מתן שמות הלא נכון, כי האיסלאם אינו mensyariatkan nasyid עבורנו. אבל mensyariatkan לזיכרון שלנו אלוהים, קריאה בקוראן, וללמוד ידע שימושי. באשר nasheed שהדת כולל (ידע) המומחים בכפירה הסופי, כלומר האנשים שעושים את זה עקר את המשחק כמו דתו. למרות קבלת חלק nasyid של הדת היא tasyabbuh Nassara עם אנשים שעושים שירים ביחד, מזמרים במסגרת הדת (תפילה).
לכן חובה (למוסלמים) להיזהר nasyid, nasyid, כמו גם תוכן אסרה על תוכנם ומכר בנוסף מכוער, אשר מנהלת פזיז לשון הרע רוח (חישוב פחות), ולזרוע את זרעי מחלוקת בקרב המוסלמים. אנשים מתפשטים nasyid לעיתים נטען כי alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם מעולם לא שמעתי את הצד שלו שירה, והוא נהנה מזה ולהגדיר (מיומנות) את זה.
אחר כך הוא השיב: כי שירים לצדו שיחק alaihi sallallaahu "WA סלאם לא מושר על ידי מעין שירת המקהלה, ולא בשם nasheed nasheed-אסלאמי, אבל הוא היה השירה הערבית הכוללת חוקים tamtsil ( permisalan), ייעודו של הטבע הגבורה ונדיבות.
החברים של לשיר לבד, כי המשמעות היא מכילה. הם אומרים שירה תוך כדי עבודה sebagan מפרך, כגון בניין (מסגד), ריצה בלילה כאשר סאפאר (ג'יהאד).אז מה שהם עשו היה להפגין את מגוון הכישורים של ריבאונד (שיר), בנסיבות מיוחדות (כמו) זה. במקום לשמש כשלוחה של חינוך ותעמולה! שכן זו המציאות היום, שבו התלמידים ditalqin (הכשרה לשנן) nasyid, nasyid, ואז אמר להיות nasyid, nasyid האיסלאם. זהו מעשה של כפירה בדת. הוא היה כמה מומחים סופיים דת כפירה. הם אלה שעושים nasyid, nasyid הכיר במסגרת הדת.
אם כך, יש לקחת בחשבון הסתה, בגידה היא. כי בהתחלה זה התחיל הכיעור הקטן התפתח בהדרגה רבים, כאשר לא נמחק מיד כאשר kemuculannya.
[אל Khuthabul Minbariyah, Syaih צאלח אל Fauzan]
השם שלו לא-nasyid זמרים ספר האסלאמית ספר סלף
שאלה.שייח' צאלח בן Fauzan אל Fauzan שאלה: הו שייח', הרבה דיבורים על nasheed האסלאמית. יש berfatwa לאפשר את זה. אחרים אומרים כי הוא שר במקום קלטות. איך אתה רואה?
לענותשמות לא נכון. הוא שם חדש. ואין שמות nasheed nasheed-אסלאמי בספר סלף ואת אהל-ul-ilmi ספירת כי דעת הקהל שלהם. והיה צריך לידע אתכם כי nasyid sufilah, nasyid עושה את זה כדת שלהם וזה מה שהם מכנים "אותו" (את השיר).
בגיל שלנו, כאשר קבוצות מתעוררים רבים ומסיבות, אז לכל קבוצה nasyid שמעודדת את רוח הזמנים הם קוראים nasyid, nasyid אסלאמי. שמות זה לא נכון. ולא צריך להיות נטילת nasyid, nasyid שהופץ בקרב בני אדם. ווה billahit תופיק.
[Ad-דעוה מגזין כרך 1632, 7-11 תאריך-1416H]
[שהועתקו המגזין אל Furqan, גיליון 06 שנה IV. Publisher Lajnah Ma'had אל Furqan דעוה, כתובת Maktabah Ma'had אל Furqan, Gresik, מזרח ג'אווה Srowo Sidayu]
Nasyid משפטי או שירים שהאיסלאם נשימה
על ידיליל Buhuts Da'imah Lajnah אל וול מדעי Ifta.
שאלהליל Buhuts Da'imah Lajnah אל וול מדעי Ifta שאלה: ידוע לנו על אופי בלתי חוקי של השיר או שירים בצורה שהיתה קיימת בשלב זה מכיוון שהוא מכיל דברי תוכחה או אמירות אחרות שלא הכיל את היתרונות הצפויים בעוד אנחנו צעירים מוסלמים שליבם מואר באור של אמת של אלוהים, כך אנחנו צריכים לשנות את ההרגל. אז אנחנו בוחרים להאזין לשירים לנשום האיסלאם אשר רוח אהדה הסוער, וכו 'שיכולים להוסיף לרוח ואהדה שלנו. זמרים או שירים לנשום האיסלאם היא סדרה של פסוקי שירה זמזום ידי מטיפים האיסלאם (אלוהים נותן כוח אליהם) באים לידי ביטוי ב "האח" כזה שיר צליל אחר rahimahullah Quthub-סעיד. מה הדין של השירים לנשום טהור האסלאם ובו דברי עידוד ואהדה, מפיו של מטיפים בהווה או בזמנים עברו, בהם השירים מתארים האיסלאם מזמין את הקהל אל האיסלאם.
האם זה בסדר לשמוע את השירים nasheed או נשימה האסלאמית כאשר השיר מלווה קול של תוף מרים (תופים)? לאורך כל הידע המוגבל שלי, שמעתי alaihi Shollallahu Messenger "WA סלאם, כדי לאפשר למוסלמים להכות בתוף ערב החתונה ואילו התוף הוא כלי כי אינו שונה למכשירים אחרים? אנא הסבר ואלוהים יכול לתת לך הוראות.
לענותפסק הלכה הסוכנות מתאר כך: אתה צודק לומר שהשירים כי פסק הדין של היום בצורת הוא בלתי חוקי כיוון שהוא מכיל מילים שאינן ראוי לגינוי ואין טוב בו, ואף נוטים להאדרת תשוקה ומשיכה מינית, אשר מזמין את המאזינים לא בסדר.אללה להראות לנו את הדרך diridlaiNya. ניתן לשנות את ההרגל שלך לשמוע שירים כאלה עם שירים nasheed או נשימה של האיסלאם כי זה מה שיש, חוכמה אזהרה למשל (ibrah) כי להלהיט את הרוח הדתית ghirah, לעורר אהדה, penjauhan על עצמם מפני כל צורות המידות הרעות. הערעור שלו יכול לעורר זמרת הנשמה של המאזין כדי לכפות ציות לאללה Subhanahu ווה Ta'ala,,, לשנות את אי ציות והפרת הוראותיו להגנה על השריעה והג'יהאד בדרכו.
אבל זה לא צריך לעשות את זה כמו חובה nasyid לעצמה הרגל, נעשה רק בזמנים מסוימים, כאשר הם דרושים hhal כגון חתונות, הישועה לפני ביצוע הנסיעה בדרך אללה (ג'יהאד), או אירועים כגון . זמרים ששרים אלה עשויים גם לעורר את רוח לעשות מעשים טובים שאנשים לא שמחים ולאבד את הרוח. גם בזמן של הנשמה מונע לעשות רע, אז שירים nasyid אסלאמי או שהוא עשוי להיות שר כדי למנוע ולהימנע הרע.
אבל מישהו טוב יותר, כדי למנוע את הדברים שהביאו לו את הרעות החולות על ידי קריאת הקוראן, נזכר אללה בפועל של חדית'ים של הנביא, כי אין ספק שהוא נקי וטהור יותר לנשמה, כמו גם לחזק ולהרגיע את הכבד, כמו המילה של אלוהים.
"כלומר: הוא שולח את המילה הטובה ביותר (כלומר) הקוראן דומה (איכות הפסוקים) שוב ושוב, מטלטל את העור ולכן מי מפחד ה 'שלהם, לאחר מכן העור רגוע הלב שלהם הזמן להיזכר הוראות אלוהים. של אלוהים, עם הספר, הוא leadeth מי הוא רוצה. ומי אללה שולל, אז אין מי נותן לו הוראות. " [AZ-Zumar: 23]
בפסוק אחר אללה אומר.
"כלומר:. מי שמאמין ואשר ליבם למצוא סיפוק לזכר אללה זכרו, רק עם זיכרון של אללה אל ליבם למצוא סיפוק מי שמאמין ולבצע מעשים טובים, לאושר שלהם מקום טוב שוב.". [AR-רעד: 28-29]
זה היה מנהג של חברים כדי menjadikah הקוראן סונה כעוזרים שלהם בעל פה, ללמוד ולתרגל אותה. בנוסף יש להם גם nasyid, nasyid ולשיר אותם כמו שהם אומרים התעלה לחפור תעלות, בניית מסגדים כמו הקרב הם הראש (ג'יהאד), או במקרים אחרים שבו היא נחוצה בלי השיר כסמלים או סיסמאות, אבל רק לשמש מגבר המורל pengobar אותם.
בעוד תופים וכלי נגינה אחרים אין להשתמש ללוות nasyid, nasyid כגון סלאם הנביא-Shollallaahu'alaihi-WA וחבריו לא לעשות את זה. אללה להראות לנו את דרך הישר. שלום וברכה על מוחמד ניתן לאצול משפחתה וחבריה.
[Fatawa אסלאמיה, אל Lajnah AD-Da'imah, 4/532-534]
[הועתק מן הספר אל Fatawa אפר-Fi Syar'iyyah Masa'il אל Fatawa אל העולמא Ashriyyah מינימום בל"ד אל חראם אל חאלד מלחין Jurasiy, גיליון פתווה פתווה אחרונות אינדונזיה, דר אול חאק Publisher]
החוק האיסלאמי פארסה האסלאמית nasyid
על ידיהשייח' ד"ר צאלח בן עבדאללה בן אל, Fauzan Fauzan
שאלה.השייח' ד"ר צאלח בן עבדאללה בן אל, Fauzan Fauzan נשאלו: מה הפארסה של החוק האיסלאמי, ואת dinamakn כי nasheed nasheed nasheed-אסלאמי, אשר זה נעשה על ידי בני נוער כמה במרכזי בילוי במהלך הקיץ?
לענותמשחקים [1], אני לא צריך לומר כי.
ראשון: הוא מזניח את הקהל [2], כי הם שמים לב לתנועות של שחקן והם שמחים (צוחק) [3]. ההצגה מיועדת בדרך כלל הבידור, כך הזנחה של אלה שצפו. זה מצד אחד.
השני: אנשים מחקים, לפעמים מגיע מנהיגים מוסלמים, כמו חבר. זה נחשב בוז להם [4], גם השחקנים מרגישים את זה או לא. דוגמה: ילד קטן או אדם שאינו ראוי לחיקוי של אנשי הדת או חברים. זה לא אמור להיות. אם יש מישהו מגיע מחקה אותך, רוצה ללכת בדרך שלך, האם אתה שמח עם זה? אין גישה זו נכללת בין התנשאות כלפיך? למרות שאנשים מתכוונים גם על ידי חיקוי sangkaannya. אבל כל אדם הוא מי יהיה מוכן להשפיל אותו.
שלישית: זה מסוכן מאוד, כמה כופרים האישיים שמחקים כמו פרעה אבו Jahl או בנוסף להם. הוא מדבר בנאום כי כפר אשר ככל הנראה הוא הולך להתווכח kekufurannya, או רוצה להסביר עד כמה המצב של בורות. זה tasyabuh (לשכפל). Alaihi הנביא sallallaahu "WA סלאם אסר tasyabuh עם עובדי עבודה זרה ועל כפר [5] או לחקות (דומה) אישיות דבריו. נאסר מטיף בדרך זו, כי אין כל אינדיקציה alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם, ולא של מעשים אפר salafu והדרכה של המוסלמים. מודלים אלה אינם ידועים, פרט למשחק מבחוץ האיסלאם. הכניסה אותנו בשם ההטפה לאסלאם נחשבת כאמצעי תעמולה. זה לא נכון כי אמצעי דעוה הוא tauqifiyah ("ittiba). לקח די עם שליח alaihi Allaah "WA סלאם ולא צריך כביש כזה. [6]. כי המשימה עדיין זוכה בתקופה שונה. ללא מודלים של ההצגה הזאת. כאשר בדרך זו (תיאטרלי) בא להראות לא טוב לאדם בכלל, לא יכול להשפיע עליו. זה מראה כי בדרך זו (מערכונים) היא במקרים שליליים לא מועילה כלל. גם כאשר יש דברים מסוכנים.
אז אם מישהו אומר, "הרי זה דומה לצורה של ילד מלאך אדם.
אמרנו, 'מלאכים הגיעו בצורה של בן אדם, כי בני אדם אינם מסוגלים לראות בצורתו המקורית. זה טוב עבור בני אדם. כי אם מלאך מגיע בצורה האמיתית, אז בני אדם לא יוכל לדבר איתם ולא יכולים לראות אותם. [7] כאשר המלאכים המזכירים את הצורה האנושית לא מתכוון לעלות על הבמה כמו שהם רוצים. הוא דומה למלאך האנושי על מנת לשפר. מאז מלאכים יש צורה ייחודית משלהם האדם. האיש אז איך זה משנה את צורתו כדי ליצור אדם אחד למשנהו. מה שמניע את השינויים?
[הועתק מתוך ספר של אל אל Mufidah Ajwibatu As'illah, אל אל ג'דידה Manahij, גיליון אינדונזיה משוחררים רביה Manhaj הסחה, דברי נציב בן אבו ג'מאל Abdillah Farihah אל Harithi, Yayasan אל מאדינה הוצאה לאור, Muhaimin מתרגמים]__________פוט הערה[1]. שייח אבו בכר זייד אומר בספרו AT-Tamtsil, "קיומו של המשחק במקור היה סוג של פולחן שאינו מוסלמי. רוב ahlu ilmi לאשר, כי ליבת המחזה הוא חלק של סמלים, סמלים של עבודת אלילים ביוון. (עמוד 18).
שיח' אלאסלאם אמר בספרו אל מסתקים Iqtidha Sirath (191 / מט"ח. Darul חדית') על מה שהם עושים Nassara ביום החג שלהם נקרא "יום rayanya אלה ולהטריד את בעל המוח" (id-asy Sya'anin) : "הם יוצאים בחג עם עלי זית וכדומה, והם חשבו שזה דומה sikapdemikian מה יש ב סלאם Alaiahis אל Masih". זה צוטט על ידי שייח בכר אבו זייד ב AT-Tamtsil. שייח בכר רמז על כך בספרו זה. 27-28: "אתה כבר יודע כי המשחק לא היה שום קשר עם ההיסטוריה של המוסלמים בדור הראשון (הראשי). ההגעה צפוי לכל הפחות המאה, כלומר למד 14h. לאחר מכן בירך על ידי הקמת בתי בניינים בידור ותיאטרון, עבור בהכרח ממקומות פולחן לקבוצה של שחקנים משחק Nassara בתי ספר אסלאמיים יותר מרוב מתפללים מוסלמים.
[אני (אבו Abdillah) אמר: כך, למשל, האחים המוסלמים "]
אם אתה מבין את זה, אז יודעים את הכללים והעקרונות של האיסלאם שהעלה את המומחים למידת השלמות דרש וההתנגדות אציל ככה. כפי שאנו יודעים, כי צדקה עשוי להיכלל כשירות, או שזה יכול להיכלל כקובץ מותאם אישית. לאחר מכן מוצא תפילה, שלא נקבעו אלא מה שקבע אללה מילידי המקום המקוריים אינה אסורה אלא מה שאללה אסר. לכן זה לא אמור להיות משחק אסלאמי החזיק כדרך של פולחן, או אפילו כחלק הרגל או נוהג אשר מכילים אלמנטים של משחקים ובידור.
תיאטרון לא צוין השריעה האסלאמית, הוא כביש חדש. חלק תורתו הכוללת של האיסלאם היא מה שגורה בפי sallallaahu הנביא "alaihi WA סלאם," מי להחמיר חדשים בענייני שלנו (האסלאמית), במקרה פתוח בין האיסלאם מכן דחה ". לכן, מה כבר ראיתי בכמה קמפוסים בית ספר או מכללה, כלומר משחק העמדת פנים אסלאמית אז בוודאי שזה מעשה של כפירה, כי זה כבר ממקור לא ידוע. בפועל הוא למוסלמים היא עניין שיוצא באזור נקבע על בסיס syar'i ההצעה.
כי בפועל הוא הפולחן האלילי של יוון ahlu Nassara כפירה, אז אין כל בסיס האיסלאם הוא מוחלט. אז זה עניין של תרגול חדש האסלאם כל מקרה חדש האסלאם הוא כפירה הדומה השריעה. שם הולם לתקופה המבוסס על השריעה האסלאמית היא "תיאטרון Bid'ah".
אם המשחק כלול כמנהג, אז זה דומה אויבי אללה (כאפר). למרות שאנו כבר אסור להידמות להם. אמנם המקרה לא היה ידוע למעט מהם.
אני (אבו Abdillah) אמר: "אמן!" תיאטרון אסלאמי ", כפי שהם נקראים, קיימות רק על מרכז הבידור בקיץ בית הספר skolah, הנחשבת לאחת השיטות dakwan ועל דרכים להשפיע על בני הנוער. זה טריק מהם, אשר דחה אישיות.אם כי באופן ושיטת דעוה לאללה tauqifiyah (ittiba), ואז אין זכות למישהו לעשות משהו (לתפילה) ממנה. אני לא נדון אמצעי אורך התקדמות.
אם יש אנשים שאומרים, 'הנה אמצעי הטפה הוא חלק mashalihul mursalah ". אמרנו, "מה זה לזלזל האסלאמית כל טוב משרתים?
התשובה טמונה בתיאור של שיח' אלאסלאם אבן תימיה, כדלקמן: "בקיצור, אל תזלזלו טוב כי השריעה (maslahah) כלל, אפילו אלוהים בכבודו ובעצמו שיכלל דין של שמחה בשבילנו. אז אין שום דבר קרוב יותר לגן עדן מאשר לנו נאמר שהוא alaihi sallallaahu "WA סלאם לעשות את זה. הוא השאיר אותנו על דף נקי. מאוחר יותר באותו יום בלילה קודר, לא לסטות ממנו אבל האנשים שנספו [מצוטט מתוך הספר:. אל Qawiyyah Hujaju אנה Wasa'ila עלא AD-דעוה שייח Tauqifiyah עבודה Abdussallam בן Barjas זה. 40]
אני (אבו Abdillah) אמר: "אם מספר רב של הרשעות שונות אמון, ועל אי ציות להודות אל חאק עם syar'i הכביש זה צריך להיות. אז למה המטיף היה מחפש דרך שלא נכלל אישיות "? אחרי הכל זה באמת מה נכלל אישיות "כבר היה מספיק כדי להשיג מטרות תעמולה לאלוהים. מה שהופך את ahlu בתשובה החוטאים לבין אלה אשר איבדו את ההוראות. בואו מטיפים מטיפים לפנות מקום עבור אותו כאשר אלוהים, באמצעות סלילת מלווים את עצמם על זה. ואכן הם חוזרים המדע. איבן מסעוד אמר, "אין ספק תיצור תיק חדש במקרה חדשה תיווצר בשבילך, אז, אם אתם רואים במקרה חדש, יהיה עליכם לדבוק במקרה הראשון (הנביא וחבריו)". איבן מסעוד אמר, טוב, "היזהר לך נגד כפירה, להזהיר אותך מפני עודף, להזהיר אותך מפני berdalam במעמקי ואתה חייב להישאר עם הדור הראשון" [ציטוט מתוך הספר.: עלא אל Qawiyyah Hujaju אנה Wasa'ila AD-דעוה שייח Tauqifiyah עבודה Abdussallam בן Barjas זה.43]
שייח Abdussalam אמר, "אין ספק הטוב בקביעת מקרה קשה. לפעמים הצופה maslahah menyengka כי מדובר, אבל זה, למעשה פסק הדין על מנת לקבוע את התועלת היא ahlu ilmi. הם מלאים צדק bashirah, שתמיד מביאים חוקי השריעה והסגולות. לכן צריך להוציא עמדה זהירה הוא גדול מאוד חשדן לגבי השליטה של תשוקות, אם רוצים משהו טוב. התאווה היא לעתים קרובות לקשט משהו מחולק נראה טוב, כל כך הרבה אנשים שולל. למרות הסכנות עולים על היתרונות. אז איך מוקאליד (אשר חיקוי) ניתן לשלוט על ידי הטענה ולקבוע כי maslahah? האם זה לא יומרני היחס כלפי היחס דין ורע כלפי syar'i החוק מתוך אמונה לא? (עמ '45)
Abdussalam הוא גם ציטוטים של שייח' חמוד בן עבדאללה ב-Tuwajiri rahimaullah, הוא אמר: הנה להיכנס לשחק מטיף האל הכל יכול אינו סונה של alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם, ולא מתוך ארבעת הח'ליפים הראשונים אל סונה Mahdiyin. אבל כולל תיק חדש בימינו. ואכן אללה הזהיר של נושאים חדשים, הורה לדחות אותם, והודיע לו כי המקרה החדש הוא רע מוטעה "(עמ '45)
[2]. בתוכו אלמנטים של בזבוז זמן. מוסלמים יהיה לתת דין וחשבון על הזמן שלו.הוא נדרש לשמור ולקחת לשווא זמן, לתרגל מה הוא מבורך על ידי הקב"ה, ולכן היתרונות שלה לחזור אליו, גם בעולם וגם בעולם הבא. כמו חדית' של Barzah אבו אל Aslamy, הוא אמר, "שליחו של אללה אמר,
"זה אומר: אל תזיז את שתי רגליו של עבד ביום תחיית המתים, כך נשאל על גילו, על מה שהוא מוציא. על הנכס שלו שם הוא יכול להשיג, ועל מה שהוא infakkan.על גופו על מה שהוא לגייס. [הונפק על ידי אל Tirmidhi 2417 והוא menshahihkannya]
[3]. באופן כללי, המשחק היה שקר. זה יכול להיות השפעה על האנשים שבאים לצפות או למשוך תשומת לב אליהם או אפילו לגרום להם לצחוק. את החלק הזה של סיפורי הפנטזיה. זה היה כל איום מן שליח אללה על מי שיקר לצחוק על אנשים עם איום חזק. כלומר מ anhu Haidah Allaah אבן Muawiyah "כי הנביא אמר,
"זה אומר: אוי מי לדבר (מטיף) תוך שהוא משקר (בשיחות) כדי שאנשים צחוק אז אוי לו, אוי לו". [חדית' חסן, שהוצא על ידי השופט (I/46), אחמד (V / 3-5) ו-AT-Tirmidhi (2315)]
ללוות את שייח החדית' של האיסלאם אמר: 'ואכן אבן מסעוד אמר: "השקר אכן, אין זה נכון או ברצינות או בבדיחות הדעת"אבל אם השקר שגרם עוינות של המוסלמים מסכנת את האיסור דיין בוודאי קשה יותר. עם זאת, האשם הוא צוחק על השקרים של עם מגיע עונש שיכול להרתיע syar'i העבירה. [Majmu Fatawa (32/256)]
על הסיפורים, זה היה "חוקרים שונא סיפורים סלף והרכבות סיפורים. הם מזהירים את כל האזהרות ולהילחם המספר (המספר) עם מגוון רחב של אמצעים. הספר אל Mudzakir Tadzkin wa wa-at-ADH Dhikr אבן אבי אסים, אל Ridadi tahqiq Khlaid (עמ '26). אבן אסים כבר מסופר עם סנד saheeh, כי Allaah עלי; anhu ראיתי מישהו אמר לי, הוא אמר, אתה יודע על naskh (להוציא הפסוק) ו mansukh (נמחק)? ואז הוא (המספר) אמר, לא. עלי אמר, אתה תאבד ו יען אשר הרסו אותם. [אל Mudzakir WA ב-Tadzkir זה.82]
אימאם מאליק אמר, אני ממש שונא את הסיפורים במסגד. הסתכלתי מסוכן עם bermajelis שלהם להשתתף. סיפורים אמיתיים של כפירה.
סלים אמר, "אבן עמר פגש האיש שבא מתוך המסגד, הוא אמר," אין כל גורם שגרם לי לצאת (מסגד) למעט המספר שלך. " האימאם אחמד, אמר כי שקר של האדם הוא המספר ואחד שאל ביותר (שאלה שלא עושה טוב). ואז שאל אותו (אימאם אחמד), האם להשתתף באסיפות שלהם? הוא ענה, לא [מצוטט מתוך הספר של אל בידא עבודה WA Hawadits אל-AT-Turtusyi, עמ '109-112]
[4]. אחד שם של התיאטרון הוא: אל Muhakkah, שחיקה בתנועות האדם שלה.בא לגנות את hadeeth אשר חיקה את האדם, ואת האיסור על כך, מן עאישה, כי הנביא אמר, "אני באמת לא רוצה שמישהו לחקות ואכן לי ככה ככה".Saheeh שהונפקו על ידי האימאם אחמד (6/136-206), ב-Tirmidhi (2503).
[5] החדית' כי וחלילה הדומה פוליתאיסטים וכופרים התפשטו, כגון דברי הנביא sallallaahu "alaihi WA סלאם," Selisihilah יהודים Nassara .. "[אבן Hibban Taqrib (2186)]," Berbedalah עם אלה עובדי האלילים ... "[המוסלמים (259)], "Berbedalah העם זורואסטריות של .. [המוסלמי (260)]
[6]. פרסם ספר בשם אל Hujaj Qawiyyah אל עלא אנה Wasa'ilah דעוה עבודה Taufiqiyyah שייח Abdulkarim בן Abdussallam בן Barjas. הדיון ספר טוב, אנו ממליצים לקרוא את tersebt הספר.
מקור: http://almanhaj.or.id
[7]. ואז המלאך לא מחקה את דבריו של מי הצורה diserupai, ולא ללכת בדרכו או תנועות אחרות שאנשים עושים diseruapinya.
על ידישיח' מחמד בן צאלח אל Uthaymeen
שאלהשיח' מחמד בן צאלח אל Uthaymeen נשאל: מה חוקי להאזין למוסיקה ושירים? מה חוקי לצפות באופרות סבון שיש בה הגברת חתיך?
לענותהאזנה למוסיקה ושירה וזה ללא ספק חרם keharamannya. זה כבר מסופר על ידי בני לווייתו ו סלף הצדיק את השיר הזה יכול לגדול בלב הטבע של צביעות.השירים כוללים מילים שאינן שימושיות. אללה Subhanahu WA Ta'ala אומר.
"מה שאומר: ובקרב גברים (יש) אנשים שמשתמשים במילים שאינן שימושי להטעות (גברים) מדרך אללה ללא ידע לעשות את הדרך של לעג של אלוהים הם יצטרכו עונש משפיל.". [Luqman: 6]
אבן מסעוד לפרש פסוק זה אומר: "חי אללה אין אלוהים אחרים, מה שאומר השיר".
פרשנות של חבר הוא הוכחה ופרשנות הם ברמה 3 בפירוש, כי בעצם יש שלושה פירושים. פרשנות הקוראן בפסוק הקוראן, פרשנות הקוראן עם חדית' ואת הפירוש השלישי של הקוראן עם חברים הסבר. אפילו חוקרים טוענים כי פרשנות החוק יש חבר רפא '(המיוחס sallallaahu הנביא "alaihi WA סלאם).אבל האמת היא, חברים לא צריך את הפרשנות המשפטית של 'רפא, אבל באמת הם אלה הכי קרוב לאמת.
האזנה למוסיקה, ואת השירים אשר לדרדר אזהרה ידי alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם בחדית'.
"כלומר: לא יהיה עם הקהילה שלי כדי להצדיק, ניאוף משי, יין, כלי נגינה."
כלומר, מצדיק, ניאוף יין, משי הוא אדם שלא יכול להשתמש משי, ומצדיק את כלי נגינה. [חדית' בוכארי מן החדית' של אבו מאליק אל Ash'ari או אמיר אבו אל Ash'ari]
על בסיס זה אני להעביר ייעוץ של אחי למוסלמים חברו כדי למנוע האזנה למוזיקה ואל תלך שולל על ידי דעה כלשהי לפיה שירים חלאל שלה וכלי נגינה, כי הטיעונים שאומרים על אופי בלתי חוקי של מוזיקה הוא מאוד ברור ומוגדר. בעוד נשים לא צופה באופרות סבון אסור כי זה יכול להוביל דיבה פיתה לנשים. הנזק הממוצע לכל פטרון, אם כי אין נשים או נשים לא מסתכל על גברים, שכן אופרות סבון ביותר הם סכנה לחברה, הן מבחינת התנהגות מוסרית.
אני שואל Allaah לשמור מוסלמים מחלות ולשפר את הממשלה של המוסלמים, כי הם היו לשפר את הטוב של המוסלמים. ו Allaah יודע הכי טוב.
[Fatawal mar'ah 1/106]
[הועתק מתוך ספר אל Fatawa אל Jami'ah Mar'atil ליל Muslimah, אינדונזיה בנושא פתווה פסק הלכה על נשים, סופר אמין בן יחיא אל חאק פרסום Darul וזן. תרגום אמיר חמזה Fakhrudin]
החוק nasyid האסלאמית, nasyid
על ידישייח' מוחמד אל אלבאני Nashiruddin
שאלהשייח' מוחמד אל אלבאני Nashiruddin שאל: רבים שהופץ בקרב המוסלמים nasyid קלטות נוער שהם קראו "-nasheed אסלאמיה". איך בדיוק את הבעיה הזו?
לענותאם לא, nasheed מלווה בכלי נגינה, אז אני אומר "בעצם לא משנה", ובלבד nasyid כזה ללא קשר הפרה אחרת של שריעה, כגון לבקש עזרה כדי מלבד אללה Subhanahu WA Ta'ala, bertawassul יצור , כך גם לא צריך לשמש הרגל (בהקשבה,, עצור), כפי שהוא יהפוך דורות של מוסלמים מקריאה, לימוד המשקף על ספר של אללה הכל יכול מומלץ מאוד hadeeth saheeh ידי alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם, ב מי הוא דיבר.
"כלומר: מי שלא קרא את הקוראן עם ללטש את קולה, ואז הוא לא מהקבוצה שלנו." [אל בוכארי חדית' לא היסטוריה. 5023 ולא מוסלמי. 232-234]
"זה אומר: קרא אל הקוראן baguskanlah הקול בא אליו לפני כמה תגובות חפוזות קיבלו (שכר קריאה), ולא יכול לחכות כדי לקבל (שכר בעולם הבא), ואז לקרוא את הקוראן עם ללטש קול (MU) איתו ".
אחרי הכל, כל מי שנצפה על בני לווייתו של anhum "Allaah, הוא לא יקבל את annasyid-annasyid בחייהם, כי הם הדור אשר באמת לא הדור של בידור.
[אל Ashaalah, 17 עמ '. 70-71]
[הועתק מן הספר מחדש, שיח' אל אלבאני ביוגרפיה rahimahullah מתקן האסלאם מומחים החדית' של המאה. מובארק בן Mahfudh המכוננת Bamuallim LC, קורא לאור האימאם אפר Shafi'i]
Beware של חובה nasyid זמרים ואסר התפוצה שלו לקנות ולמכור
על ידישייח' צאלח בן Fauzan אל Fauzan
משהו הנחשב מתאים, את קיומם של הקלטות מכילות-nasheed המקהלה מצטיינים nasheed בין פעילי נוער שהם בשם האיסלאם האסלאמית nasheed, אבל הוא כולל את השיר. ולפעמים nasyid מכיל קול מפתה, מכר בירידים לאורך קלטות של דרשות הקוראן דתי.
Penamanaan האסלאמית nasheed ידי nasheed היא מתן שמות הלא נכון, כי האיסלאם אינו mensyariatkan nasyid עבורנו. אבל mensyariatkan לזיכרון שלנו אלוהים, קריאה בקוראן, וללמוד ידע שימושי. באשר nasheed שהדת כולל (ידע) המומחים בכפירה הסופי, כלומר האנשים שעושים את זה עקר את המשחק כמו דתו. למרות קבלת חלק nasyid של הדת היא tasyabbuh Nassara עם אנשים שעושים שירים ביחד, מזמרים במסגרת הדת (תפילה).
לכן חובה (למוסלמים) להיזהר nasyid, nasyid, כמו גם תוכן אסרה על תוכנם ומכר בנוסף מכוער, אשר מנהלת פזיז לשון הרע רוח (חישוב פחות), ולזרוע את זרעי מחלוקת בקרב המוסלמים. אנשים מתפשטים nasyid לעיתים נטען כי alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם מעולם לא שמעתי את הצד שלו שירה, והוא נהנה מזה ולהגדיר (מיומנות) את זה.
אחר כך הוא השיב: כי שירים לצדו שיחק alaihi sallallaahu "WA סלאם לא מושר על ידי מעין שירת המקהלה, ולא בשם nasheed nasheed-אסלאמי, אבל הוא היה השירה הערבית הכוללת חוקים tamtsil ( permisalan), ייעודו של הטבע הגבורה ונדיבות.
החברים של לשיר לבד, כי המשמעות היא מכילה. הם אומרים שירה תוך כדי עבודה sebagan מפרך, כגון בניין (מסגד), ריצה בלילה כאשר סאפאר (ג'יהאד).אז מה שהם עשו היה להפגין את מגוון הכישורים של ריבאונד (שיר), בנסיבות מיוחדות (כמו) זה. במקום לשמש כשלוחה של חינוך ותעמולה! שכן זו המציאות היום, שבו התלמידים ditalqin (הכשרה לשנן) nasyid, nasyid, ואז אמר להיות nasyid, nasyid האיסלאם. זהו מעשה של כפירה בדת. הוא היה כמה מומחים סופיים דת כפירה. הם אלה שעושים nasyid, nasyid הכיר במסגרת הדת.
אם כך, יש לקחת בחשבון הסתה, בגידה היא. כי בהתחלה זה התחיל הכיעור הקטן התפתח בהדרגה רבים, כאשר לא נמחק מיד כאשר kemuculannya.
[אל Khuthabul Minbariyah, Syaih צאלח אל Fauzan]
השם שלו לא-nasyid זמרים ספר האסלאמית ספר סלף
שאלה.שייח' צאלח בן Fauzan אל Fauzan שאלה: הו שייח', הרבה דיבורים על nasheed האסלאמית. יש berfatwa לאפשר את זה. אחרים אומרים כי הוא שר במקום קלטות. איך אתה רואה?
לענותשמות לא נכון. הוא שם חדש. ואין שמות nasheed nasheed-אסלאמי בספר סלף ואת אהל-ul-ilmi ספירת כי דעת הקהל שלהם. והיה צריך לידע אתכם כי nasyid sufilah, nasyid עושה את זה כדת שלהם וזה מה שהם מכנים "אותו" (את השיר).
בגיל שלנו, כאשר קבוצות מתעוררים רבים ומסיבות, אז לכל קבוצה nasyid שמעודדת את רוח הזמנים הם קוראים nasyid, nasyid אסלאמי. שמות זה לא נכון. ולא צריך להיות נטילת nasyid, nasyid שהופץ בקרב בני אדם. ווה billahit תופיק.
[Ad-דעוה מגזין כרך 1632, 7-11 תאריך-1416H]
[שהועתקו המגזין אל Furqan, גיליון 06 שנה IV. Publisher Lajnah Ma'had אל Furqan דעוה, כתובת Maktabah Ma'had אל Furqan, Gresik, מזרח ג'אווה Srowo Sidayu]
Nasyid משפטי או שירים שהאיסלאם נשימה
על ידיליל Buhuts Da'imah Lajnah אל וול מדעי Ifta.
שאלהליל Buhuts Da'imah Lajnah אל וול מדעי Ifta שאלה: ידוע לנו על אופי בלתי חוקי של השיר או שירים בצורה שהיתה קיימת בשלב זה מכיוון שהוא מכיל דברי תוכחה או אמירות אחרות שלא הכיל את היתרונות הצפויים בעוד אנחנו צעירים מוסלמים שליבם מואר באור של אמת של אלוהים, כך אנחנו צריכים לשנות את ההרגל. אז אנחנו בוחרים להאזין לשירים לנשום האיסלאם אשר רוח אהדה הסוער, וכו 'שיכולים להוסיף לרוח ואהדה שלנו. זמרים או שירים לנשום האיסלאם היא סדרה של פסוקי שירה זמזום ידי מטיפים האיסלאם (אלוהים נותן כוח אליהם) באים לידי ביטוי ב "האח" כזה שיר צליל אחר rahimahullah Quthub-סעיד. מה הדין של השירים לנשום טהור האסלאם ובו דברי עידוד ואהדה, מפיו של מטיפים בהווה או בזמנים עברו, בהם השירים מתארים האיסלאם מזמין את הקהל אל האיסלאם.
האם זה בסדר לשמוע את השירים nasheed או נשימה האסלאמית כאשר השיר מלווה קול של תוף מרים (תופים)? לאורך כל הידע המוגבל שלי, שמעתי alaihi Shollallahu Messenger "WA סלאם, כדי לאפשר למוסלמים להכות בתוף ערב החתונה ואילו התוף הוא כלי כי אינו שונה למכשירים אחרים? אנא הסבר ואלוהים יכול לתת לך הוראות.
לענותפסק הלכה הסוכנות מתאר כך: אתה צודק לומר שהשירים כי פסק הדין של היום בצורת הוא בלתי חוקי כיוון שהוא מכיל מילים שאינן ראוי לגינוי ואין טוב בו, ואף נוטים להאדרת תשוקה ומשיכה מינית, אשר מזמין את המאזינים לא בסדר.אללה להראות לנו את הדרך diridlaiNya. ניתן לשנות את ההרגל שלך לשמוע שירים כאלה עם שירים nasheed או נשימה של האיסלאם כי זה מה שיש, חוכמה אזהרה למשל (ibrah) כי להלהיט את הרוח הדתית ghirah, לעורר אהדה, penjauhan על עצמם מפני כל צורות המידות הרעות. הערעור שלו יכול לעורר זמרת הנשמה של המאזין כדי לכפות ציות לאללה Subhanahu ווה Ta'ala,,, לשנות את אי ציות והפרת הוראותיו להגנה על השריעה והג'יהאד בדרכו.
אבל זה לא צריך לעשות את זה כמו חובה nasyid לעצמה הרגל, נעשה רק בזמנים מסוימים, כאשר הם דרושים hhal כגון חתונות, הישועה לפני ביצוע הנסיעה בדרך אללה (ג'יהאד), או אירועים כגון . זמרים ששרים אלה עשויים גם לעורר את רוח לעשות מעשים טובים שאנשים לא שמחים ולאבד את הרוח. גם בזמן של הנשמה מונע לעשות רע, אז שירים nasyid אסלאמי או שהוא עשוי להיות שר כדי למנוע ולהימנע הרע.
אבל מישהו טוב יותר, כדי למנוע את הדברים שהביאו לו את הרעות החולות על ידי קריאת הקוראן, נזכר אללה בפועל של חדית'ים של הנביא, כי אין ספק שהוא נקי וטהור יותר לנשמה, כמו גם לחזק ולהרגיע את הכבד, כמו המילה של אלוהים.
"כלומר: הוא שולח את המילה הטובה ביותר (כלומר) הקוראן דומה (איכות הפסוקים) שוב ושוב, מטלטל את העור ולכן מי מפחד ה 'שלהם, לאחר מכן העור רגוע הלב שלהם הזמן להיזכר הוראות אלוהים. של אלוהים, עם הספר, הוא leadeth מי הוא רוצה. ומי אללה שולל, אז אין מי נותן לו הוראות. " [AZ-Zumar: 23]
בפסוק אחר אללה אומר.
"כלומר:. מי שמאמין ואשר ליבם למצוא סיפוק לזכר אללה זכרו, רק עם זיכרון של אללה אל ליבם למצוא סיפוק מי שמאמין ולבצע מעשים טובים, לאושר שלהם מקום טוב שוב.". [AR-רעד: 28-29]
זה היה מנהג של חברים כדי menjadikah הקוראן סונה כעוזרים שלהם בעל פה, ללמוד ולתרגל אותה. בנוסף יש להם גם nasyid, nasyid ולשיר אותם כמו שהם אומרים התעלה לחפור תעלות, בניית מסגדים כמו הקרב הם הראש (ג'יהאד), או במקרים אחרים שבו היא נחוצה בלי השיר כסמלים או סיסמאות, אבל רק לשמש מגבר המורל pengobar אותם.
בעוד תופים וכלי נגינה אחרים אין להשתמש ללוות nasyid, nasyid כגון סלאם הנביא-Shollallaahu'alaihi-WA וחבריו לא לעשות את זה. אללה להראות לנו את דרך הישר. שלום וברכה על מוחמד ניתן לאצול משפחתה וחבריה.
[Fatawa אסלאמיה, אל Lajnah AD-Da'imah, 4/532-534]
[הועתק מן הספר אל Fatawa אפר-Fi Syar'iyyah Masa'il אל Fatawa אל העולמא Ashriyyah מינימום בל"ד אל חראם אל חאלד מלחין Jurasiy, גיליון פתווה פתווה אחרונות אינדונזיה, דר אול חאק Publisher]
החוק האיסלאמי פארסה האסלאמית nasyid
על ידיהשייח' ד"ר צאלח בן עבדאללה בן אל, Fauzan Fauzan
שאלה.השייח' ד"ר צאלח בן עבדאללה בן אל, Fauzan Fauzan נשאלו: מה הפארסה של החוק האיסלאמי, ואת dinamakn כי nasheed nasheed nasheed-אסלאמי, אשר זה נעשה על ידי בני נוער כמה במרכזי בילוי במהלך הקיץ?
לענותמשחקים [1], אני לא צריך לומר כי.
ראשון: הוא מזניח את הקהל [2], כי הם שמים לב לתנועות של שחקן והם שמחים (צוחק) [3]. ההצגה מיועדת בדרך כלל הבידור, כך הזנחה של אלה שצפו. זה מצד אחד.
השני: אנשים מחקים, לפעמים מגיע מנהיגים מוסלמים, כמו חבר. זה נחשב בוז להם [4], גם השחקנים מרגישים את זה או לא. דוגמה: ילד קטן או אדם שאינו ראוי לחיקוי של אנשי הדת או חברים. זה לא אמור להיות. אם יש מישהו מגיע מחקה אותך, רוצה ללכת בדרך שלך, האם אתה שמח עם זה? אין גישה זו נכללת בין התנשאות כלפיך? למרות שאנשים מתכוונים גם על ידי חיקוי sangkaannya. אבל כל אדם הוא מי יהיה מוכן להשפיל אותו.
שלישית: זה מסוכן מאוד, כמה כופרים האישיים שמחקים כמו פרעה אבו Jahl או בנוסף להם. הוא מדבר בנאום כי כפר אשר ככל הנראה הוא הולך להתווכח kekufurannya, או רוצה להסביר עד כמה המצב של בורות. זה tasyabuh (לשכפל). Alaihi הנביא sallallaahu "WA סלאם אסר tasyabuh עם עובדי עבודה זרה ועל כפר [5] או לחקות (דומה) אישיות דבריו. נאסר מטיף בדרך זו, כי אין כל אינדיקציה alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם, ולא של מעשים אפר salafu והדרכה של המוסלמים. מודלים אלה אינם ידועים, פרט למשחק מבחוץ האיסלאם. הכניסה אותנו בשם ההטפה לאסלאם נחשבת כאמצעי תעמולה. זה לא נכון כי אמצעי דעוה הוא tauqifiyah ("ittiba). לקח די עם שליח alaihi Allaah "WA סלאם ולא צריך כביש כזה. [6]. כי המשימה עדיין זוכה בתקופה שונה. ללא מודלים של ההצגה הזאת. כאשר בדרך זו (תיאטרלי) בא להראות לא טוב לאדם בכלל, לא יכול להשפיע עליו. זה מראה כי בדרך זו (מערכונים) היא במקרים שליליים לא מועילה כלל. גם כאשר יש דברים מסוכנים.
אז אם מישהו אומר, "הרי זה דומה לצורה של ילד מלאך אדם.
אמרנו, 'מלאכים הגיעו בצורה של בן אדם, כי בני אדם אינם מסוגלים לראות בצורתו המקורית. זה טוב עבור בני אדם. כי אם מלאך מגיע בצורה האמיתית, אז בני אדם לא יוכל לדבר איתם ולא יכולים לראות אותם. [7] כאשר המלאכים המזכירים את הצורה האנושית לא מתכוון לעלות על הבמה כמו שהם רוצים. הוא דומה למלאך האנושי על מנת לשפר. מאז מלאכים יש צורה ייחודית משלהם האדם. האיש אז איך זה משנה את צורתו כדי ליצור אדם אחד למשנהו. מה שמניע את השינויים?
[הועתק מתוך ספר של אל אל Mufidah Ajwibatu As'illah, אל אל ג'דידה Manahij, גיליון אינדונזיה משוחררים רביה Manhaj הסחה, דברי נציב בן אבו ג'מאל Abdillah Farihah אל Harithi, Yayasan אל מאדינה הוצאה לאור, Muhaimin מתרגמים]__________פוט הערה[1]. שייח אבו בכר זייד אומר בספרו AT-Tamtsil, "קיומו של המשחק במקור היה סוג של פולחן שאינו מוסלמי. רוב ahlu ilmi לאשר, כי ליבת המחזה הוא חלק של סמלים, סמלים של עבודת אלילים ביוון. (עמוד 18).
שיח' אלאסלאם אמר בספרו אל מסתקים Iqtidha Sirath (191 / מט"ח. Darul חדית') על מה שהם עושים Nassara ביום החג שלהם נקרא "יום rayanya אלה ולהטריד את בעל המוח" (id-asy Sya'anin) : "הם יוצאים בחג עם עלי זית וכדומה, והם חשבו שזה דומה sikapdemikian מה יש ב סלאם Alaiahis אל Masih". זה צוטט על ידי שייח בכר אבו זייד ב AT-Tamtsil. שייח בכר רמז על כך בספרו זה. 27-28: "אתה כבר יודע כי המשחק לא היה שום קשר עם ההיסטוריה של המוסלמים בדור הראשון (הראשי). ההגעה צפוי לכל הפחות המאה, כלומר למד 14h. לאחר מכן בירך על ידי הקמת בתי בניינים בידור ותיאטרון, עבור בהכרח ממקומות פולחן לקבוצה של שחקנים משחק Nassara בתי ספר אסלאמיים יותר מרוב מתפללים מוסלמים.
[אני (אבו Abdillah) אמר: כך, למשל, האחים המוסלמים "]
אם אתה מבין את זה, אז יודעים את הכללים והעקרונות של האיסלאם שהעלה את המומחים למידת השלמות דרש וההתנגדות אציל ככה. כפי שאנו יודעים, כי צדקה עשוי להיכלל כשירות, או שזה יכול להיכלל כקובץ מותאם אישית. לאחר מכן מוצא תפילה, שלא נקבעו אלא מה שקבע אללה מילידי המקום המקוריים אינה אסורה אלא מה שאללה אסר. לכן זה לא אמור להיות משחק אסלאמי החזיק כדרך של פולחן, או אפילו כחלק הרגל או נוהג אשר מכילים אלמנטים של משחקים ובידור.
תיאטרון לא צוין השריעה האסלאמית, הוא כביש חדש. חלק תורתו הכוללת של האיסלאם היא מה שגורה בפי sallallaahu הנביא "alaihi WA סלאם," מי להחמיר חדשים בענייני שלנו (האסלאמית), במקרה פתוח בין האיסלאם מכן דחה ". לכן, מה כבר ראיתי בכמה קמפוסים בית ספר או מכללה, כלומר משחק העמדת פנים אסלאמית אז בוודאי שזה מעשה של כפירה, כי זה כבר ממקור לא ידוע. בפועל הוא למוסלמים היא עניין שיוצא באזור נקבע על בסיס syar'i ההצעה.
כי בפועל הוא הפולחן האלילי של יוון ahlu Nassara כפירה, אז אין כל בסיס האיסלאם הוא מוחלט. אז זה עניין של תרגול חדש האסלאם כל מקרה חדש האסלאם הוא כפירה הדומה השריעה. שם הולם לתקופה המבוסס על השריעה האסלאמית היא "תיאטרון Bid'ah".
אם המשחק כלול כמנהג, אז זה דומה אויבי אללה (כאפר). למרות שאנו כבר אסור להידמות להם. אמנם המקרה לא היה ידוע למעט מהם.
אני (אבו Abdillah) אמר: "אמן!" תיאטרון אסלאמי ", כפי שהם נקראים, קיימות רק על מרכז הבידור בקיץ בית הספר skolah, הנחשבת לאחת השיטות dakwan ועל דרכים להשפיע על בני הנוער. זה טריק מהם, אשר דחה אישיות.אם כי באופן ושיטת דעוה לאללה tauqifiyah (ittiba), ואז אין זכות למישהו לעשות משהו (לתפילה) ממנה. אני לא נדון אמצעי אורך התקדמות.
אם יש אנשים שאומרים, 'הנה אמצעי הטפה הוא חלק mashalihul mursalah ". אמרנו, "מה זה לזלזל האסלאמית כל טוב משרתים?
התשובה טמונה בתיאור של שיח' אלאסלאם אבן תימיה, כדלקמן: "בקיצור, אל תזלזלו טוב כי השריעה (maslahah) כלל, אפילו אלוהים בכבודו ובעצמו שיכלל דין של שמחה בשבילנו. אז אין שום דבר קרוב יותר לגן עדן מאשר לנו נאמר שהוא alaihi sallallaahu "WA סלאם לעשות את זה. הוא השאיר אותנו על דף נקי. מאוחר יותר באותו יום בלילה קודר, לא לסטות ממנו אבל האנשים שנספו [מצוטט מתוך הספר:. אל Qawiyyah Hujaju אנה Wasa'ila עלא AD-דעוה שייח Tauqifiyah עבודה Abdussallam בן Barjas זה. 40]
אני (אבו Abdillah) אמר: "אם מספר רב של הרשעות שונות אמון, ועל אי ציות להודות אל חאק עם syar'i הכביש זה צריך להיות. אז למה המטיף היה מחפש דרך שלא נכלל אישיות "? אחרי הכל זה באמת מה נכלל אישיות "כבר היה מספיק כדי להשיג מטרות תעמולה לאלוהים. מה שהופך את ahlu בתשובה החוטאים לבין אלה אשר איבדו את ההוראות. בואו מטיפים מטיפים לפנות מקום עבור אותו כאשר אלוהים, באמצעות סלילת מלווים את עצמם על זה. ואכן הם חוזרים המדע. איבן מסעוד אמר, "אין ספק תיצור תיק חדש במקרה חדשה תיווצר בשבילך, אז, אם אתם רואים במקרה חדש, יהיה עליכם לדבוק במקרה הראשון (הנביא וחבריו)". איבן מסעוד אמר, טוב, "היזהר לך נגד כפירה, להזהיר אותך מפני עודף, להזהיר אותך מפני berdalam במעמקי ואתה חייב להישאר עם הדור הראשון" [ציטוט מתוך הספר.: עלא אל Qawiyyah Hujaju אנה Wasa'ila AD-דעוה שייח Tauqifiyah עבודה Abdussallam בן Barjas זה.43]
שייח Abdussalam אמר, "אין ספק הטוב בקביעת מקרה קשה. לפעמים הצופה maslahah menyengka כי מדובר, אבל זה, למעשה פסק הדין על מנת לקבוע את התועלת היא ahlu ilmi. הם מלאים צדק bashirah, שתמיד מביאים חוקי השריעה והסגולות. לכן צריך להוציא עמדה זהירה הוא גדול מאוד חשדן לגבי השליטה של תשוקות, אם רוצים משהו טוב. התאווה היא לעתים קרובות לקשט משהו מחולק נראה טוב, כל כך הרבה אנשים שולל. למרות הסכנות עולים על היתרונות. אז איך מוקאליד (אשר חיקוי) ניתן לשלוט על ידי הטענה ולקבוע כי maslahah? האם זה לא יומרני היחס כלפי היחס דין ורע כלפי syar'i החוק מתוך אמונה לא? (עמ '45)
Abdussalam הוא גם ציטוטים של שייח' חמוד בן עבדאללה ב-Tuwajiri rahimaullah, הוא אמר: הנה להיכנס לשחק מטיף האל הכל יכול אינו סונה של alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם, ולא מתוך ארבעת הח'ליפים הראשונים אל סונה Mahdiyin. אבל כולל תיק חדש בימינו. ואכן אללה הזהיר של נושאים חדשים, הורה לדחות אותם, והודיע לו כי המקרה החדש הוא רע מוטעה "(עמ '45)
[2]. בתוכו אלמנטים של בזבוז זמן. מוסלמים יהיה לתת דין וחשבון על הזמן שלו.הוא נדרש לשמור ולקחת לשווא זמן, לתרגל מה הוא מבורך על ידי הקב"ה, ולכן היתרונות שלה לחזור אליו, גם בעולם וגם בעולם הבא. כמו חדית' של Barzah אבו אל Aslamy, הוא אמר, "שליחו של אללה אמר,
"זה אומר: אל תזיז את שתי רגליו של עבד ביום תחיית המתים, כך נשאל על גילו, על מה שהוא מוציא. על הנכס שלו שם הוא יכול להשיג, ועל מה שהוא infakkan.על גופו על מה שהוא לגייס. [הונפק על ידי אל Tirmidhi 2417 והוא menshahihkannya]
[3]. באופן כללי, המשחק היה שקר. זה יכול להיות השפעה על האנשים שבאים לצפות או למשוך תשומת לב אליהם או אפילו לגרום להם לצחוק. את החלק הזה של סיפורי הפנטזיה. זה היה כל איום מן שליח אללה על מי שיקר לצחוק על אנשים עם איום חזק. כלומר מ anhu Haidah Allaah אבן Muawiyah "כי הנביא אמר,
"זה אומר: אוי מי לדבר (מטיף) תוך שהוא משקר (בשיחות) כדי שאנשים צחוק אז אוי לו, אוי לו". [חדית' חסן, שהוצא על ידי השופט (I/46), אחמד (V / 3-5) ו-AT-Tirmidhi (2315)]
ללוות את שייח החדית' של האיסלאם אמר: 'ואכן אבן מסעוד אמר: "השקר אכן, אין זה נכון או ברצינות או בבדיחות הדעת"אבל אם השקר שגרם עוינות של המוסלמים מסכנת את האיסור דיין בוודאי קשה יותר. עם זאת, האשם הוא צוחק על השקרים של עם מגיע עונש שיכול להרתיע syar'i העבירה. [Majmu Fatawa (32/256)]
על הסיפורים, זה היה "חוקרים שונא סיפורים סלף והרכבות סיפורים. הם מזהירים את כל האזהרות ולהילחם המספר (המספר) עם מגוון רחב של אמצעים. הספר אל Mudzakir Tadzkin wa wa-at-ADH Dhikr אבן אבי אסים, אל Ridadi tahqiq Khlaid (עמ '26). אבן אסים כבר מסופר עם סנד saheeh, כי Allaah עלי; anhu ראיתי מישהו אמר לי, הוא אמר, אתה יודע על naskh (להוציא הפסוק) ו mansukh (נמחק)? ואז הוא (המספר) אמר, לא. עלי אמר, אתה תאבד ו יען אשר הרסו אותם. [אל Mudzakir WA ב-Tadzkir זה.82]
אימאם מאליק אמר, אני ממש שונא את הסיפורים במסגד. הסתכלתי מסוכן עם bermajelis שלהם להשתתף. סיפורים אמיתיים של כפירה.
סלים אמר, "אבן עמר פגש האיש שבא מתוך המסגד, הוא אמר," אין כל גורם שגרם לי לצאת (מסגד) למעט המספר שלך. " האימאם אחמד, אמר כי שקר של האדם הוא המספר ואחד שאל ביותר (שאלה שלא עושה טוב). ואז שאל אותו (אימאם אחמד), האם להשתתף באסיפות שלהם? הוא ענה, לא [מצוטט מתוך הספר של אל בידא עבודה WA Hawadits אל-AT-Turtusyi, עמ '109-112]
[4]. אחד שם של התיאטרון הוא: אל Muhakkah, שחיקה בתנועות האדם שלה.בא לגנות את hadeeth אשר חיקה את האדם, ואת האיסור על כך, מן עאישה, כי הנביא אמר, "אני באמת לא רוצה שמישהו לחקות ואכן לי ככה ככה".Saheeh שהונפקו על ידי האימאם אחמד (6/136-206), ב-Tirmidhi (2503).
[5] החדית' כי וחלילה הדומה פוליתאיסטים וכופרים התפשטו, כגון דברי הנביא sallallaahu "alaihi WA סלאם," Selisihilah יהודים Nassara .. "[אבן Hibban Taqrib (2186)]," Berbedalah עם אלה עובדי האלילים ... "[המוסלמים (259)], "Berbedalah העם זורואסטריות של .. [המוסלמי (260)]
[6]. פרסם ספר בשם אל Hujaj Qawiyyah אל עלא אנה Wasa'ilah דעוה עבודה Taufiqiyyah שייח Abdulkarim בן Abdussallam בן Barjas. הדיון ספר טוב, אנו ממליצים לקרוא את tersebt הספר.
מקור: http://almanhaj.or.id
[7]. ואז המלאך לא מחקה את דבריו של מי הצורה diserupai, ולא ללכת בדרכו או תנועות אחרות שאנשים עושים diseruapinya.
Tähelepanu !!!
BalasHapusminu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.
Attention !!!
my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.