Демонтажа Kebid'ahan превозници и Заобиколувањето Задача Еден Наука (категорија на Bid'ah во исламот)
Пророк sallallaahu 'alaihi wa sallam го објасни, дека Аллах Subhanahu wa Ta'ala го создал свештенството, по смртта на пророците и апостолите.
Тие водат во мажи изгуби од инструкциите и направете ги види вистината на вистинската религија на Бог. Како многу луѓе кои помогнаа со наставниот и борбата за нивната пропаганда.
Би што и нивното влијание врз општеството и луѓето. Така задача на научниците носители на науката. Тие мора да се задржи религијата на исламот и муслиманите од целиот стеснуваше, kebid'ahan и непослушност.Тие го чуваме од дезинтеграција и на страдањата на овие работи. Но, она што не го добиваат? Цензура, осуда на тероризмот, и многу доаѓаат и си одат. Тие беа осудени како поделба на луѓето, острат разликите во расата, клевети и огромен број на други обвиненија.
Тоа е сите ризици, од обврската носители на знаење стекнато.Тие продолжуваат да ја вршат задачата за одржување овие религии и луѓето на поделба и уништување, со посветен љубов за овие луѓе кои живеат под заштита. Тие се запре и еретик и непријател на Бога од активностите на преобратување и отпадништво луѓе, со добрина beramar nahi неправеден, и ги покани луѓето да се држат настрана од сите kesyirikan bertauhid, kebid'ahan и непослушност.
Bid'ah за Tarawih Молитва
Tarawih молитва брзо, како пилешко хиерархија на храна.Поголемиот дел од имамите недостигаше здравиот разум и знаење добра волја. Тоа беше очигледно од тоа како да се моли.
Дека скоро сите на молитвата е направено, сличен на молитвите на луѓето кои се во посед, особено кога tarawih молитва. Тие вршат 23 rak'ahs молеше за само 20 минути, со рецитирање Сура ел 'Ала Duha или ADH.
Според сите училишта, молитвите не треба да биде како што, бидејќи тој е лицемер молитви, како што Неговите зборови: ". И кога застана на молитва, тие стојат со мрзливост Тие имаат намера Riya" во присуство на луѓето и не се спомене Бог, но само многу малку ".
Форма и начин tarawih молитва, како што, јасно спротивно на начинот на кој tarawih молитва пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam, на асхабите и Salaf. Пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam рече. "И држете го sunnahku и Sunnah на четири caliphs кои му го дале инструкции, и gigitlah го држи со забите.
Пазете се од нови прашања (bid'ah), бидејќи секој нов случај е иновацијата и секоја иновација е погрешна ".
И пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam рече. "Молете се сите вас како што гледате мене се моли".
Замрсуваш волница Ahlul Bid'ah Со црвено помеѓу Евреите и Nassara
За разговорите во врска со Ahl-ул-bid'ah, всушност ни привлекува да се испита со идеологијата на луѓе од претходната историја, така што можеме да ги сликаме транспарентна во сите аспекти на животот.
Едно лице понекогаш несвесно, се заклучени во атмосферата на мислата или карактер. Затоа, ние треба да се погледне за миг за сите криволичене од нив не погодени од гнилежот непцата.
Веројатно, кај калифот на Umar совети вреди да се напомене.Тој е Аллах "anhu еднаш рече:" Научив злото (лошо) да не се применува, но на штитот себе. Оние кои не ја знаат природата на злото, тогаш тој ќе падне во неа ".
Евреите и Nassara, две лица од минатото кои би можеле да се изгради цивилизација и владее со светот. Така што повеќе или помалку ќе биде центар на другите луѓе. Пророк има mensiyalir, повеќето следбеници ќе го следат Sunnah (начин на живот) тие се во најширока смисла.
Пророкот вели: Вие, момци, се навистина се случува да го следат Суна (начин на живот) луѓе пред тебе, лакот од лакот, sedepa по испружена рака. До кога тие влегле во јама гуштер исто така, ќе го следат. На дружината праша: "Кои се тие О Messenger на Аллах? Дали Евреите и Nassara? Тој рече: "Кој друг ако (не ги)"
Демонтажа Kebid'ahan И Пренамената на една задача Носител на наука
Пророк sallallaahu 'alaihi wa sallam го објасни, дека Аллах Subhanahu wa Ta'ala го создал свештенството, по смртта на пророците и апостолите.
Тие водат во мажи изгуби од инструкциите и направете ги види вистината на вистинската религија на Бог. Како многу луѓе кои помогнаа со наставниот и борбата за нивната пропаганда. Би што и нивното влијание врз општеството и луѓето.
Така задача на научниците носители на науката. Тие мора да се задржи религијата на исламот и муслиманите од целиот стеснуваше, kebid'ahan и непослушност.
Тие го чуваме од дезинтеграција и на страдањата на овие работи. Но, она што не го добиваат? Цензура, осуда на тероризмот, и многу доаѓаат и си одат.
Тие беа осудени како поделба на луѓето, острат разликите во расата, клевети и огромен број на други обвиненија. Тоа е сите ризици, од обврската носители на знаење стекнато. Тие продолжуваат да ја вршат задачата за одржување овие религии и луѓето на поделба и уништување, со посветен љубов за овие луѓе кои живеат под заштита.
Тие се запре и еретик и непријател на Бога од активностите на преобратување и отпадништво луѓе, со добрина beramar nahi неправеден, и ги покани луѓето да се држат настрана од сите kesyirikan bertauhid, kebid'ahan и непослушност.
Во врска со ереста на ерес-Qira'ah
Fitnah (грешка: грешка) да се угледа на гласовите на qaari "(луѓе кои читаат Куранот) и се практикува во џамиите во присуство на Бог е материјата која ја сметаат за еретички (дополнителни) во работите на обожување да го прочитате на Куранот.
Всушност е прашање што е разбирливо дека го имитира звукот на qaari ", кој било може да се направи во времето на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam и неговите придружници во времето на anhum Аллах", но не се знае меѓу оние кои bertaqaarub (обожување) на Бога со имитирање имитира гласот на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam.
Па од тука се напомене дека актот не беше masyru "(disyari'atkan / предава), како и став за правење на тоа до прашањето на обожување.
Сепак, според Каеда Личноста која секој случај на обожување е bid'ah diada пронајдоци и сите иновации се misguidance. Ова е, во нашето време-дека прави многу jostling луѓе се собраа околу џамиите дека свештениците имаат принцип како погоре (имитира звукот на симбол на qaari ").Толку многу луѓе за време на Рамазан се патува од една до друга земја, со цел да tarawih молитва во џамија дека свештениците имаат "добар звук".
Обидете се да се има предвид ова е фино, како прегазени врз нив на Sunnah на пророкот во врска со забраната на "намерно патувал (за да се прослави црвена), освен до три џамии: Харам џамија, Џамија на пророкот и Масџид Ал-Акса"
Предупредување за раѓањето на пророкот sallallaahu alaihi wa Sallam Според исламската Shari'ah
Вниманието раѓање на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam е ерес на престап. Меѓу првите да го држи е Bani 'Ubaid ал-Qaddah кои себеси се нарекува со Fatimids во 4 век AH.Тие се припишуваат на синот на anhu "Али бин Аби Talib Аллах".Всушност, тие се основоположник на протокот на психотерапија.Нивните предци се познати Дисан Ибн ал-Qaddah, соосновач Bathiniyah проток во Ирак.
На научници од Умметот, водачите, и неговите претпоставени сведочеше дека тие биле лицемери zindiq, кој се појави за да се скрие неверство и исламот.
Ако постојат луѓе кои сведочеа дека биле верници, тогаш тој сведочеше на нешто што не е позната, бидејќи не постои ништо што покажува својата вера, напротив многу нешта што се покаже на лицемерие и kezindikan нив.
Љубовта на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam не беше да биде домаќин на настани како роденденската прослава, но да ги почитуваат неговите наредби, потврдувајќи сите dikabarkannya, далеку од сето она што е забрането и diperingatkannya, и не се поклони, освен Аллах Семоќниот со својот shari'ah' atkan.
Но, на крајот на крајот на Bid'ah Експертите
Еретиците се забранети од пиење вкусна голтка вода од страна на пророкот Sallallahu 'alaihi wasallam telaganya и од која езерото беше побели од снег и послатка од мед.Тогаш тоа навистина е точно од hadeeth на Anas Аллах "anhu тој рече: Rasulullah Sallallahu 'alaihi wasallam рече:" Тоа е навистина луѓето од мојата Умметот ќе бидат одбиени од езерото како странски камила е одбиена (од толпата од камила) ", потоа велам:" Ya Алах Тоа е Мој народ ", рече тогаш:" Сигурно не знам што тие биле измислени по тебе ".
Значи тоа е дека конечниот расплет иновации експерти и во минатото или во сегашноста, (Аллах нека ни заштитат од несакани кардиоваскуларни смртта како и нивните крај). Значи без разлика дали тие се свесни за ерес експерти во секоја возрасна и да ги поставите назад во лошо место?
Меѓу традиционалното и славење
Ова е многу важен под-студија која го побива површна поимот на разумот и знаење, иновации или практика, ако тие прават предизвикот и да се критикува, тие мислеа дека се прави добро, тие одговорија: "Тоа е ерес! Ако е така, автомобилот ерес, ерес електрична енергија, и часови за ерес! "
Некои луѓе кои се малку на науката за судска пракса понекогаш се чувствуваат попаметни од сунитски свештеници и оние што го следат Sunnah велејќи до нив како негирање на прекор оние кои велат дека новата добротворна организација дека тој тоа го правеше додека тој беше прогласен за еретички дека "потеклото на сите нешта се можни". Таквите изрази не излезе од нив, но поради незнаење во врска со разликата помеѓу вообичаени правила и практики.
Ерес и добри намери
Кога повеќето луѓе за ерес, тие образложени дека нивните дела се направи со добри намери, не е насочена против Shari'ah, немаше ум за правилно религија, а не има во црниот дроб за ерес! Дури и некои од оние постулирана од страна на хадис на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam. "Сигурно на сите добротворни цели зависи од намерата".
Да се прошири степенот на нивниот начин да се заклучи вистината на исказот и некои од причините што го стави, забележавме дека должност на еден муслиман кој сака да знае вистината дека дојде до него и сакаше да го практикуваат не е дозволено да се користи некои од аргументите хадис со оставање дел од неа.
Но, она што тој мора да направите е да се Истакнувајќи сите правни аргументи во целина до поблиску до вистината и многу грешки. Па што да направам, ако тој беше меѓу оние кои имаат искуство во склучување аргументи.
Секое решение во пеколот
Фразата сигурно е точно дека дадено на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam дека звучи апсурдно во главите на многу луѓе кога тие се изложени на него при донесување или на ерес. Каде што некој одговори со незадоволство: "Дали е тоа поради оваа мала иновација дека сум во пеколот?"
Да се разјаснат ова прашање и одговори на овие kemusykilan можеме да погледнеме во од две точки како што следи. Прво: Една од основните кредо на Ahlus Sunnah Вол Jama'ah е, "Ние не стави некој од стручната насока на небото или во пеколот".Второ: Тоа Ибн Taymiyyah во Fatawanya (IV/484) рече: "Поради закана на текстови заеднички форма, тогаш ние не го прогласи за одредени луѓе кои тој бил меѓу жителите на пеколот.
За причините Bid'ah
Навистина форма на грешка што доведе до појава на иновација е резултат на незнаење на Sunnah, qiyas позиција и ранг, исто така и за стилот на јазик Арапски.
Непознавање на незнаење во врска со хадис вклучуваат saheeh ahaadeeth и глупоста на користење на хадиси во исламскиот закон определување.
Каде што поранешниот подразбира губење на правото, иако својата правна основа е hadeeth, вториот влијание не се носи автентични хадиси и да не се раководи од него, па дури и замени својата позиција со аргументи дека не се оправдани во Shari'ah.
Додека непознавање на исламскиот закон во определување на qiyas е генерација на правници, кои прават се дефинира Калаф qiyas за прашања на верските обожување и да го одредите тоа во она што не е содржана во хадис и добротворни, но многу треба да го практикуваат и никој не го запре.
Помеѓу ерес и ерес Ahlu
Секоја студија е да се разбере минатото, тој мора да знае јасно разликата меѓу нашите зборови за нов проблем, имено: "Тоа е ерес," и нашето право да perlakunya дека тој "Ahlu ерес"! Затоа што законот за новите добротворна организација дека тој бил еретик, е законот кој се применува во согласност со научни принципи и одредбите на науката за usul, кои произлегуваат од учење и примена на законот на јасен и материјални.
Еретиците се толку може да биде тој на mujtahid, како што веќе споменав. Потоа ijtihad како да не може да се каже дека виновникот како ерес. И тоа може да биде еретиците кои го негираше неми-како-незнаење Ahlu капа како ерес, но тој згрешил melalaikannya бараат знаење, освен ако Аллах сака.Можеби постојат и бариери кои го спречуваат луѓето кои падне жртва на ерес како ерес Ahlu.
Ahlul Bid'ah начин на тврдејќи
Секој (група) дека отстапува од Sunnah но тој проповедаше за спроведување на Sunnah, мора да биде takalluf (сила ме и мене) во потрага по аргументи за да се оправда своите постапки (отстапување) нив.
Зашто, ако тие не го прават тоа, (нивните акции) да одвои Суна себе ги негираше тие обвиненија. Секој сторителот ерес меѓу муслиманите е да се тврди дека е следбеник на Sunnah, за разлика од другите firqah firqah-menyelisihinya-само тие се 'уште не го достигна степен на разбирање на Sunnah како целина.
Тоа е веројатно поради тоа што не е нивното разбирање на арапски зборови, а не се разбере целите содржани во Суна.Или, можеби, исто така, затоа што тоа е нивното разбирање во поглед на познавање на принципите на usul.
Задолжително знаете ерес и предупреди
Монотеизам не е познат, освен да се држат настрана од својот противник, кој се стеснуваше, а верата не ќе бидат реализирани keculi да се држат настрана од својот противник, кој е kufr, тогаш вистината не ќе да се добијат, освен со набљудување на грешка. И дека е сосема ист како "Sunnah".Потоа разбирање на Sunnah не ќе биде јасно и знаци нема да се објасни освен од знаејќи на противникот, вели тој, е "ерес". И навистина, како беше потребно од страна на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam во неговата изјава. "
Навистина најдобро на говорот е Книгата на Аллах (Куранот), и најдобрите од маршутата е водство на пророкот Мухамед sallallaahu 'alaihi wa sallam, и толку лоша како најлош случај е тоа што нови работи, и секоја нова е иновација , и секој ерес во оган "
Кој Разлика форми на ерес?
Знам дека значењето на јазикот е: "начин или пат". И не се сомневам дека оние кои го следат начинот на живот и начинот на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam и неговите придружници се група на Ahlus Sunnah. Во тие денови не се случи ерес.
Навистина различни нешта нови и други форми на иновации е по времето на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam и неговите придружници.
Врз основа на ова, не е секој кој чита, слуша предавање или испита прашање на некои книги може да се каже разликата помеѓу ерес и еретиците не е едноставна и лесна.
Но, за луѓе кои сакаат да се прави разлика помеѓу ерес и еретиците не треба да се разбере две работи. Прво: ЗНАМ sirah гласник на Аллах "alaihi wa sallam-Sunnah и Sunnah. Второ: се знаат основите на научната ерес.
Е Tasbeh Bid'ah?
Затоа, со користење на десната рака да се избројат монистра повеќе мејнстрим отколку со користење на левата рака, ова е имплементација следат Sunnah и ја стави приоритет на правото. € ~ пророкот sallallaahu alaihi wa sallam многу среќен ставање тоа право во носи сандали, а се преземат чекори во прочистување како и други работи. Така, химната со користење на tasbeh не се смета за ерес во религијата, затоа што тоа е забрането иновации е иновација во божјите работи, а песната е само со помош tasbeh посредници за да се пресмета точниот број.
Значи само посредник, кој marjuh. Сепак, во текот на главната пребројување монистра броеви со користење прсти.
Подготви законски храна на септември Дваесет и седум од Rajab, Sha'ban, и од ден на Ашура Nisyfu
Дваесет и седмата месец вечерашната Ramadhan како многу луѓе кои се смета онаа ноќ во која на пророкот sallallaahu alayhi wa sallam во mi'rajkan од Бога.
Ова е за сите историски неосновани. Од кои секоја е неоснована лага, и сите се базираат на baatil е лага. Иако ваквите настани се случи на ноќта на дваесет и седум, па сепак тоа не мора да биде за нас да го направи тоа прослава или форма на обожување, бидејќи таа никогаш не беше основана од страна на пророкот sallallaahu alayhi wa sallam и неговите придружници, но тие се човечки суштества кои најмногу сака да ги следат Sunnah и спроведување syari'atnya.Како најверојатно е дозволена за нас да се утврди што никогаш не беше таму во времето на пророкот sallallaahu alayhi wa sallam и другари во тоа време?
Ден на раѓање Прослава на [Роденден Пророкот] на пророкот
Во однос на Shari'ah, прославата не беше таму првично. Ако тоа вклучува Shari'ah на Бога, на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam го направил и им кажал на својот народ, и ако тој тоа го правеше и доставете ја, сигурно тоа ќе се одржува Shari'ah, бидејќи Аллах Subhanahu wa Ta'ala рече.
"Сигурно ние кои го губат Куранот, а ние сигурно ќе го заштитат." Поради тоа што не е случај, тогаш се знае дека на прославата не беше религијата на Алах, и ако не од религијата на Алах, а потоа ние не треба да се поклонуваат со Аллах Subhanahu wa Ta'ala и да подготви поблиску до Него со неа.
Однос Bid'ah и да имаат корист mursalah
Ереси имаат посебни црти тоа е нешто што е наменет од почетокот од виновникот. Тие се, обично-taqarrub на Бога од вежбање ерес, а тие не се свртиме од него. Многу далечна можност-за-иновации експерт за да се елиминира дела, затоа што тие го сметаат за еретички да ги придобијат сите оние кои му се спротивстави.
Додека mashlahat musrshalah не е намерата на двете првата и падот во рамките на придружни објекти (wasa'il), затоа што ова е всушност mashlahat murshalah е пропишана како средство за поддршка во остварување на целите на постојните Shari'a Shari'a.
Како доказ за тоа, mashlahat murshalah може да падне кога ќе се соочи со mafsadah (штета) е поголема.
Разликите меѓу страна на ерес со заменик
Разликите меѓу страна на ерес со заменик, како што се: Основни забрана за неморално обично специфични аргументи, и на текстот на откровение (Кур `анот, на Sunnah) или ijma" или qiyas. За разлика од ерес, дека основата на својата забрана, аргументите обично се заеднички и зборовите на пророкот, како и покривање maqaashidusysyarii'ah 'Kullu bid'atin dhalaalah "(секоја ерес е ерес).
Ереси одговара disyari'atkan работи, затоа што се засновал и на ерес му се припишува на религијата. За разлика од неморални, во спротивност со она што тој го пропишува, затоа што тоа е неморално е надвор од религијата, и не му се припишуваат, освен ако грешно беше направено со цел да се привлече блиску до Бог, тогаш terkumpullah во овој вид на неморал, заменик и ерес во времето истото.
Односот меѓу ерес заменик
Сличност Bid'ah со грешниците: И двете се подеднакво забрането, одвратен во Shari'ah, а виновник доби грев. Потоа внесете во реалниот еретички непослушност [види Ал-Itisham 2/60]. Со овој преглед, секој ерес е неморален, но не секој неморално е ерес. Двете терасовиден tingkart не, еден од степен, затоа што, според консензус на научници, грешници беа поделени во пороци кои можат да направат извршителите неверници, и неморал, кои се kaba'ir (одлично гревови) и shagha'ir (ситни гревови) [види Ал-Jawaabul Kaafi 145-150], како и ерес поделен на неколку нивоа.
Ерес, ерес џамија и Ghuluw
Всушност, се стави слика гробот на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam во џамија или да го имитираат, е ерес и неправедните.
Посетете го и стојат пред неа, е еретик и други munkar бидејќи мажот водат да се применуваат ghuluw (вишокот) против праведните луѓе и пошироко славењето на пророците и апостолите, како на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam, забранил екстраваганција во водењето на религија, рече тој.
"Држат настрана од вас ghuluw (претерани) во (трчање) религија, затоа што тоа ги уништи луѓето пред да се должи на нивната прекумерна lebihannya во (трчање) религија.". Освен тоа, овој чин никогаш не беше примерот со пријатели ниту генерација по нив најдобро во вековите овој народ, кога тие живееле во различни земји и далеку од Медина Ал-Munawwarah
Законот за верски суфи посета на гробот и Посветен Наставниците жртвен
Ова kemungkaran и големо зло, затоа што оди на гробишта е религиозна посета kemungkaran, пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam рече, "Не се обидувајте тешко патување, освен до три џамии; Masjidku ова (џамија на пророкот), Големата џамија и џамијата Акса."
По сите, поблиску до патниците на гробовите со nadzar, жртва, благословот на, молитва и да побарате помош од нив, сето ова е стеснуваше, на Алах.
Муслиманот не треба да се молат на жителите на гробишта, иако жителите на гробот на една благородна како апостолите да не се праша за помош за нив, како не се праша за помош на идоли, дрва и ѕвезди. Играта јадења и тапани, кои имаат намера да ги привлече поблиску до Алах Subhanahu wa Ta'ala, ова претставува неправеден ерес.
Одбележување на правни раѓањето на пророкот во џамијата
Муслиманите не треба да се одржи на одбележувањето на раѓањето на пророкот на ноќта на 12 Раби ал-Awwal или пред некоја вечер, и не може да биде добро организирана прослава на неговото раѓање од Saw, за роденденската прослава, вклучувајќи ги и иновации во религијата, затоа што на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam никогаш не го прослави својот роденден во текот на неговиот живот, но таа кој предава религијата и сет-Shari'ah Shari'ah на својот Господ, тој никогаш не исто така, го наредил, Khulafa'ur caliphs и другари и tabi'in никогаш не беше направено.
Значи со ова на ум дека тоа е прославата на иновации, додека пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam рече, "Кој прави нешто ново во нашите работи (во исламот) кои не се (насоки) со него, па тој фабрикувани
Односот помеѓу Bid'ah Со Sunnah
М смисла на значењето на јазикот lughawi Sunnah исто така значи иновации, бидејќи Sunnah буквално значи ath-tariqa (патека), без оглед дали се добри или лоши. Затоа, секој човек кој почна нешто што во крајна линија направени од страна на многу луѓе после тоа, тогаш тоа се нарекува Суна. [Види Ал-ал-Мунир Mishbah 292].
Па Sunnah и иновации во lughawi adalam исто значење. Меѓу примери на употреба на Sunnah во смисла lughawi lafazh се зборови на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam.
"Оној кој ќе даде пример на исламот со добар пример, а потоа тој ќе добие награда (како) наградат оние кои го практикуваат потоа, без намалување нивната награда на сите. А оној што дава лош пример, а потоа ќе носи својот грев и гревовите на оние кои го практикуваат по него, без да е во спротивност со најмалку на нивните гревови "
Односот помеѓу Ibtida "Со Ihdaats
Ibtida и Ihdats на јазиците кои ги делат заедничко потекло на значење, што носи нешто ново што не постоела пред тоа. Како и за значењето syar'i, тогаш четири хадис пред покажа дека тоа е ерес според Shari'ah има две имиња, "еретикот и muhdatsat".Тоа е само дека зборот ерес е широко употребуван и откриени во работите на (нешто) што diada измисли и осуда во било која религија. На широко изразена во зборовите muhdatsat diada измисли нешто повеќе за осуда, како во однос на религијата или на друг.Затоа можеме да знаеме, дека ihdats почести и повеќе распространет од ibtida ", бидејќи зборот е подведено сè ihdats diada измисли и за осуда, како во однос на религијата или на друг, тогаш сите акти на гревот и грешниците во дефиницијата ihdats.
Значењето на Bid'ah Во споредба Lughawi И Syar'i
Дефиниција на ерес во очите на јазик (lughah) се почести отколку syar'inya значење. Помеѓу две значења имаат општост и специфичноста е апсолутна, бидејќи секој ерес во дефинирањето на ерес syar'iyyah lughawiyyah, но не и обратно, за сигурно некои такви изум или иновација lughawiyyah суштества околности кои не се вклучени во материјалразбирање на иновации во Shari'ah [Види Iqhtidlaush Shirathil Mustaqim 2/590].
Ако тоа се вели дека е апсолутна ерес, тогаш тоа е ерес се подразбира под хадис "Секој иновации е во погрешна насока", и иновации lughawiyyah не се вклучени, затоа всушност ерес му се припишува на dlalalah syar'iyyah (лажни) и mardudah (отфрлени, одбиени).
Разбирање Bid'ah Според Shari'ah
Hadeeth на Jabir бин Абдула, пророкот мир и Alaihi Wasallam благослови "изјави дека во khuthbahnya: навистина најдобро на книгата на Божјото Слово е најубавиот и насоки е водство на Мухамед и најгрди афера е нешто што diada измислил (во религијата) и на секоја од diada измислил (во религијата) е центар за иновации и секоја иновација е ерес и отпадништво setap тоа (каде) во пеколот. ".
И ако е јасно дека со двете овие хадис, дека тоа е Ал-bid'ah mubdatsah (diada измисли нешто во религијата), тогаш тоа бара (ни) да го испита значењето ibda "(ковачниците во религијата) во Sunnah .
Во триаголникот јазик разбирање Bid'ah
Значи нешто што е создадено (одржана), без никакви претходниот пример. Ова значење како на Божјото Слово. "Кажи:" Јас не сум првиот апостол меѓу апостолите ". Ова Значење е, исто така, се содржани во зборовите на anhu Умар."Во најдобар случај ерес".
Исто така, во други зборови Имамите како имамот Shafi'i ", Bid'ah е двојна, ерес и еретици кои се надвор од срам, доколку е соодветно Sunnah, тогаш тоа е добро, но ако напротив, тогаш тоа е срамно ". Ибн Rajab рече: "Како што се содржани во зборовите на Salaf се сметаат за било дел од ерес е ерес во смисла на јазикот. Не е еретик, во смисла на Shari'ah.
Некои примери Bid'ah денес: Богослужба и taqarrub на Алах Subhanahu Wa Ta'ala
Ерес, ерес поврзани за да се поклони, во овој момент многу.Во суштина тоа е tauqif услуга (ограничена на присуството и отсуството на аргументи), а не со тоа нешто што е пропишано во однос на обожување освен врз основа.
Нешто што не се категоризира како еретички аргументи, врз основа на зборовите на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam."Оние кои не го практикуваат нашите редови да го тој го отфрли". Многу дела на обожување што се практикуваше во сегашно време, е Легијата, меѓу нив; зацврстуваат намера во молитва. На пример, со читање на глас. "Имам намера да се моли тој и тој бидејќи Аллах Ta'ala".
Некои примери Bid'ah денес: Прослава на Раѓањето на Пророкот се совпадна со Месечината Rabiul Awwal
Модерна ерес за ерес-многу видови, со текот на времето, барем науката, бројот на повикувачот (проповедници) се поканети да ерес и девијација, и појава на tasyabuh (имитираат) оние кои не верувам, или во царински прашања, како и нивните религиозни обреди.Ова го покажува вистината (факти) на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam. "Она што ќе го следи начини на пред тебе", на пример, е: одбележување на раѓањето на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam е ерес, бидејќи на прославата нема основа во книгата и Sunnah, Salaf Салих, исто така, со дело и во последователни генерации претходните избори. Прослава на роденденот на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam се јавува веднаш по четвртиот век AH.
Ставови кон сторители Manhaj на Ahlus Sunnah и Bid'ah Пророк актери во Bid'ah
Manhaj нив во овој случај врз основа на книгата и Sunnah.Manhaj стабилна и не се во спор, во кој тие прво откри сомнително, сомнително на еретиците, а потоа го негираат тоа (еден по еден).
И врз основа на книгата и Sunnah, тие изразуваат обврска наклонат кон учењата на Shari'a и обврската да ја напушти широк спектар на иновации и работите кои се одржуваат. Ahlus Sunnah научници имаат издадено многу работа во овој поглед.И во книгите на Aqeedah, тие исто така демантира еретиците кои се однесуваат на верата и правници. Всушност, некои имаат напишано работи специјално за нив.
Позадина Појавата на Bid'ah
Пророк sallallaahu 'alaihi wa sallam ја објасни во хадис раскажани од Ибн Mas'ud придружници на Аллах "anhu, рече: гласник на Аллах sallallaahu' alaihi wa sallam да се направи линија за нас, тогаш рече:" Ова е патот на Алах ", тогаш тојнаправи линии на десната и левата, а потоа рече: "И ова е некој начин над секоја улица има сатана, кои секогаш ги повикува (мажи) на патот".Кој се врти од книгата и Sunnah, секогаш ќе го погоди улиците на лажни и еретички. Значи позадина што доведе до појава на иновации-иновации, во резиме е како што следува: заборавило на законите на ад-Дин, по страстите.
Дефиниција на ерес, ерес и разни видови на Законот-Со статутот
Чинот на ерес во царината (навики), како и новите откритија во областа на науката и технологијата (исто така вклучува нови откритија на науката со различни видови-). Тоа е дозволено (дозволено), бидејќи потеклото на сите царински (навики) се дозволени.
Чинот на ерес во Ад-Дин (исламот) е haraam, затоа што тоа е во Deen е tauqifi (не може да се менува-промени); на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam рече: "Тоа значи: Оние кои го застапуваат нова работа (не нови) во нашите работи не е од овие прашања, тогаш чин е одбиена (не е прифатено). " И во друга нарација се вели: "Тоа значи дека: Секое лице што ги извршува дело што не е врз основа на која било од нашиот бизнис, тогаш неговата акција е одбиена.
Критериуми Bid'ah
Разбирање на иновации во syar'i точка е да се обожува Аллах со нешто што не е disyari'atkan Бога. Вие исто така може да се каже дека иновацијата е да се обожува Аллах со нешто што не е прикажана од страна на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam ниту четири caliphs.Склучен на првата дефиниција на зборот на Алах Subhanahu wa Ta'ala "Дали тие имаат било какви богови покрај atkan Бог mensyari" на нивната религија не се дозволени на Алах ".Додека втората дефиниција заклучи од зборовите на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam. "Да ќе се одржи брзо на Sunnah sunnahku и Khilafat ur Rashidun кои добиваат насоки. Gigitlah-Sunnah Sunnah го со мудрост, и нека ви се држат настрана од работи кои diada нови пронајдоци"
Е Bid'ah ефикасни само во областа на обожување, природата на Bid'ah
Иновација е како што е споменато од страна на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam. "Нека ви држат настрана од работи кои diada нови пронајдоци, како што секој нов случај (во религијата) е обидот" ах, која било понуда "ах беше развратен, и секој развратен тоа (каде) во пеколот".
Така, сите ереси, и почетокот и континуирано, виновникот е виновен, бидејќи, како што се вели во hadeeth на пророкот, "(каде) во пеколот" Мислам, дека грешка е причина за diadzab во пеколот. Бидејќи Rasulullan предупреди својот народ против ереста, тогаш тоа е разбирливо дека тоа е навистина штетна, бидејќи на пророкот го нарече глобално ниво и не конкретно споменати, како и во зборовите што ги рече: "Секој иновации е во погрешна насока."
извор: http://almanhaj.or.id
Пророк sallallaahu 'alaihi wa sallam го објасни, дека Аллах Subhanahu wa Ta'ala го создал свештенството, по смртта на пророците и апостолите.
Тие водат во мажи изгуби од инструкциите и направете ги види вистината на вистинската религија на Бог. Како многу луѓе кои помогнаа со наставниот и борбата за нивната пропаганда.
Би што и нивното влијание врз општеството и луѓето. Така задача на научниците носители на науката. Тие мора да се задржи религијата на исламот и муслиманите од целиот стеснуваше, kebid'ahan и непослушност.Тие го чуваме од дезинтеграција и на страдањата на овие работи. Но, она што не го добиваат? Цензура, осуда на тероризмот, и многу доаѓаат и си одат. Тие беа осудени како поделба на луѓето, острат разликите во расата, клевети и огромен број на други обвиненија.
Тоа е сите ризици, од обврската носители на знаење стекнато.Тие продолжуваат да ја вршат задачата за одржување овие религии и луѓето на поделба и уништување, со посветен љубов за овие луѓе кои живеат под заштита. Тие се запре и еретик и непријател на Бога од активностите на преобратување и отпадништво луѓе, со добрина beramar nahi неправеден, и ги покани луѓето да се држат настрана од сите kesyirikan bertauhid, kebid'ahan и непослушност.
Bid'ah за Tarawih Молитва
Tarawih молитва брзо, како пилешко хиерархија на храна.Поголемиот дел од имамите недостигаше здравиот разум и знаење добра волја. Тоа беше очигледно од тоа како да се моли.
Дека скоро сите на молитвата е направено, сличен на молитвите на луѓето кои се во посед, особено кога tarawih молитва. Тие вршат 23 rak'ahs молеше за само 20 минути, со рецитирање Сура ел 'Ала Duha или ADH.
Според сите училишта, молитвите не треба да биде како што, бидејќи тој е лицемер молитви, како што Неговите зборови: ". И кога застана на молитва, тие стојат со мрзливост Тие имаат намера Riya" во присуство на луѓето и не се спомене Бог, но само многу малку ".
Форма и начин tarawih молитва, како што, јасно спротивно на начинот на кој tarawih молитва пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam, на асхабите и Salaf. Пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam рече. "И држете го sunnahku и Sunnah на четири caliphs кои му го дале инструкции, и gigitlah го држи со забите.
Пазете се од нови прашања (bid'ah), бидејќи секој нов случај е иновацијата и секоја иновација е погрешна ".
И пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam рече. "Молете се сите вас како што гледате мене се моли".
Замрсуваш волница Ahlul Bid'ah Со црвено помеѓу Евреите и Nassara
За разговорите во врска со Ahl-ул-bid'ah, всушност ни привлекува да се испита со идеологијата на луѓе од претходната историја, така што можеме да ги сликаме транспарентна во сите аспекти на животот.
Едно лице понекогаш несвесно, се заклучени во атмосферата на мислата или карактер. Затоа, ние треба да се погледне за миг за сите криволичене од нив не погодени од гнилежот непцата.
Веројатно, кај калифот на Umar совети вреди да се напомене.Тој е Аллах "anhu еднаш рече:" Научив злото (лошо) да не се применува, но на штитот себе. Оние кои не ја знаат природата на злото, тогаш тој ќе падне во неа ".
Евреите и Nassara, две лица од минатото кои би можеле да се изгради цивилизација и владее со светот. Така што повеќе или помалку ќе биде центар на другите луѓе. Пророк има mensiyalir, повеќето следбеници ќе го следат Sunnah (начин на живот) тие се во најширока смисла.
Пророкот вели: Вие, момци, се навистина се случува да го следат Суна (начин на живот) луѓе пред тебе, лакот од лакот, sedepa по испружена рака. До кога тие влегле во јама гуштер исто така, ќе го следат. На дружината праша: "Кои се тие О Messenger на Аллах? Дали Евреите и Nassara? Тој рече: "Кој друг ако (не ги)"
Демонтажа Kebid'ahan И Пренамената на една задача Носител на наука
Пророк sallallaahu 'alaihi wa sallam го објасни, дека Аллах Subhanahu wa Ta'ala го создал свештенството, по смртта на пророците и апостолите.
Тие водат во мажи изгуби од инструкциите и направете ги види вистината на вистинската религија на Бог. Како многу луѓе кои помогнаа со наставниот и борбата за нивната пропаганда. Би што и нивното влијание врз општеството и луѓето.
Така задача на научниците носители на науката. Тие мора да се задржи религијата на исламот и муслиманите од целиот стеснуваше, kebid'ahan и непослушност.
Тие го чуваме од дезинтеграција и на страдањата на овие работи. Но, она што не го добиваат? Цензура, осуда на тероризмот, и многу доаѓаат и си одат.
Тие беа осудени како поделба на луѓето, острат разликите во расата, клевети и огромен број на други обвиненија. Тоа е сите ризици, од обврската носители на знаење стекнато. Тие продолжуваат да ја вршат задачата за одржување овие религии и луѓето на поделба и уништување, со посветен љубов за овие луѓе кои живеат под заштита.
Тие се запре и еретик и непријател на Бога од активностите на преобратување и отпадништво луѓе, со добрина beramar nahi неправеден, и ги покани луѓето да се држат настрана од сите kesyirikan bertauhid, kebid'ahan и непослушност.
Во врска со ереста на ерес-Qira'ah
Fitnah (грешка: грешка) да се угледа на гласовите на qaari "(луѓе кои читаат Куранот) и се практикува во џамиите во присуство на Бог е материјата која ја сметаат за еретички (дополнителни) во работите на обожување да го прочитате на Куранот.
Всушност е прашање што е разбирливо дека го имитира звукот на qaari ", кој било може да се направи во времето на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam и неговите придружници во времето на anhum Аллах", но не се знае меѓу оние кои bertaqaarub (обожување) на Бога со имитирање имитира гласот на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam.
Па од тука се напомене дека актот не беше masyru "(disyari'atkan / предава), како и став за правење на тоа до прашањето на обожување.
Сепак, според Каеда Личноста која секој случај на обожување е bid'ah diada пронајдоци и сите иновации се misguidance. Ова е, во нашето време-дека прави многу jostling луѓе се собраа околу џамиите дека свештениците имаат принцип како погоре (имитира звукот на симбол на qaari ").Толку многу луѓе за време на Рамазан се патува од една до друга земја, со цел да tarawih молитва во џамија дека свештениците имаат "добар звук".
Обидете се да се има предвид ова е фино, како прегазени врз нив на Sunnah на пророкот во врска со забраната на "намерно патувал (за да се прослави црвена), освен до три џамии: Харам џамија, Џамија на пророкот и Масџид Ал-Акса"
Предупредување за раѓањето на пророкот sallallaahu alaihi wa Sallam Според исламската Shari'ah
Вниманието раѓање на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam е ерес на престап. Меѓу првите да го држи е Bani 'Ubaid ал-Qaddah кои себеси се нарекува со Fatimids во 4 век AH.Тие се припишуваат на синот на anhu "Али бин Аби Talib Аллах".Всушност, тие се основоположник на протокот на психотерапија.Нивните предци се познати Дисан Ибн ал-Qaddah, соосновач Bathiniyah проток во Ирак.
На научници од Умметот, водачите, и неговите претпоставени сведочеше дека тие биле лицемери zindiq, кој се појави за да се скрие неверство и исламот.
Ако постојат луѓе кои сведочеа дека биле верници, тогаш тој сведочеше на нешто што не е позната, бидејќи не постои ништо што покажува својата вера, напротив многу нешта што се покаже на лицемерие и kezindikan нив.
Љубовта на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam не беше да биде домаќин на настани како роденденската прослава, но да ги почитуваат неговите наредби, потврдувајќи сите dikabarkannya, далеку од сето она што е забрането и diperingatkannya, и не се поклони, освен Аллах Семоќниот со својот shari'ah' atkan.
Но, на крајот на крајот на Bid'ah Експертите
Еретиците се забранети од пиење вкусна голтка вода од страна на пророкот Sallallahu 'alaihi wasallam telaganya и од која езерото беше побели од снег и послатка од мед.Тогаш тоа навистина е точно од hadeeth на Anas Аллах "anhu тој рече: Rasulullah Sallallahu 'alaihi wasallam рече:" Тоа е навистина луѓето од мојата Умметот ќе бидат одбиени од езерото како странски камила е одбиена (од толпата од камила) ", потоа велам:" Ya Алах Тоа е Мој народ ", рече тогаш:" Сигурно не знам што тие биле измислени по тебе ".
Значи тоа е дека конечниот расплет иновации експерти и во минатото или во сегашноста, (Аллах нека ни заштитат од несакани кардиоваскуларни смртта како и нивните крај). Значи без разлика дали тие се свесни за ерес експерти во секоја возрасна и да ги поставите назад во лошо место?
Меѓу традиционалното и славење
Ова е многу важен под-студија која го побива површна поимот на разумот и знаење, иновации или практика, ако тие прават предизвикот и да се критикува, тие мислеа дека се прави добро, тие одговорија: "Тоа е ерес! Ако е така, автомобилот ерес, ерес електрична енергија, и часови за ерес! "
Некои луѓе кои се малку на науката за судска пракса понекогаш се чувствуваат попаметни од сунитски свештеници и оние што го следат Sunnah велејќи до нив како негирање на прекор оние кои велат дека новата добротворна организација дека тој тоа го правеше додека тој беше прогласен за еретички дека "потеклото на сите нешта се можни". Таквите изрази не излезе од нив, но поради незнаење во врска со разликата помеѓу вообичаени правила и практики.
Ерес и добри намери
Кога повеќето луѓе за ерес, тие образложени дека нивните дела се направи со добри намери, не е насочена против Shari'ah, немаше ум за правилно религија, а не има во црниот дроб за ерес! Дури и некои од оние постулирана од страна на хадис на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam. "Сигурно на сите добротворни цели зависи од намерата".
Да се прошири степенот на нивниот начин да се заклучи вистината на исказот и некои од причините што го стави, забележавме дека должност на еден муслиман кој сака да знае вистината дека дојде до него и сакаше да го практикуваат не е дозволено да се користи некои од аргументите хадис со оставање дел од неа.
Но, она што тој мора да направите е да се Истакнувајќи сите правни аргументи во целина до поблиску до вистината и многу грешки. Па што да направам, ако тој беше меѓу оние кои имаат искуство во склучување аргументи.
Секое решение во пеколот
Фразата сигурно е точно дека дадено на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam дека звучи апсурдно во главите на многу луѓе кога тие се изложени на него при донесување или на ерес. Каде што некој одговори со незадоволство: "Дали е тоа поради оваа мала иновација дека сум во пеколот?"
Да се разјаснат ова прашање и одговори на овие kemusykilan можеме да погледнеме во од две точки како што следи. Прво: Една од основните кредо на Ahlus Sunnah Вол Jama'ah е, "Ние не стави некој од стручната насока на небото или во пеколот".Второ: Тоа Ибн Taymiyyah во Fatawanya (IV/484) рече: "Поради закана на текстови заеднички форма, тогаш ние не го прогласи за одредени луѓе кои тој бил меѓу жителите на пеколот.
За причините Bid'ah
Навистина форма на грешка што доведе до појава на иновација е резултат на незнаење на Sunnah, qiyas позиција и ранг, исто така и за стилот на јазик Арапски.
Непознавање на незнаење во врска со хадис вклучуваат saheeh ahaadeeth и глупоста на користење на хадиси во исламскиот закон определување.
Каде што поранешниот подразбира губење на правото, иако својата правна основа е hadeeth, вториот влијание не се носи автентични хадиси и да не се раководи од него, па дури и замени својата позиција со аргументи дека не се оправдани во Shari'ah.
Додека непознавање на исламскиот закон во определување на qiyas е генерација на правници, кои прават се дефинира Калаф qiyas за прашања на верските обожување и да го одредите тоа во она што не е содржана во хадис и добротворни, но многу треба да го практикуваат и никој не го запре.
Помеѓу ерес и ерес Ahlu
Секоја студија е да се разбере минатото, тој мора да знае јасно разликата меѓу нашите зборови за нов проблем, имено: "Тоа е ерес," и нашето право да perlakunya дека тој "Ahlu ерес"! Затоа што законот за новите добротворна организација дека тој бил еретик, е законот кој се применува во согласност со научни принципи и одредбите на науката за usul, кои произлегуваат од учење и примена на законот на јасен и материјални.
Еретиците се толку може да биде тој на mujtahid, како што веќе споменав. Потоа ijtihad како да не може да се каже дека виновникот како ерес. И тоа може да биде еретиците кои го негираше неми-како-незнаење Ahlu капа како ерес, но тој згрешил melalaikannya бараат знаење, освен ако Аллах сака.Можеби постојат и бариери кои го спречуваат луѓето кои падне жртва на ерес како ерес Ahlu.
Ahlul Bid'ah начин на тврдејќи
Секој (група) дека отстапува од Sunnah но тој проповедаше за спроведување на Sunnah, мора да биде takalluf (сила ме и мене) во потрага по аргументи за да се оправда своите постапки (отстапување) нив.
Зашто, ако тие не го прават тоа, (нивните акции) да одвои Суна себе ги негираше тие обвиненија. Секој сторителот ерес меѓу муслиманите е да се тврди дека е следбеник на Sunnah, за разлика од другите firqah firqah-menyelisihinya-само тие се 'уште не го достигна степен на разбирање на Sunnah како целина.
Тоа е веројатно поради тоа што не е нивното разбирање на арапски зборови, а не се разбере целите содржани во Суна.Или, можеби, исто така, затоа што тоа е нивното разбирање во поглед на познавање на принципите на usul.
Задолжително знаете ерес и предупреди
Монотеизам не е познат, освен да се држат настрана од својот противник, кој се стеснуваше, а верата не ќе бидат реализирани keculi да се држат настрана од својот противник, кој е kufr, тогаш вистината не ќе да се добијат, освен со набљудување на грешка. И дека е сосема ист како "Sunnah".Потоа разбирање на Sunnah не ќе биде јасно и знаци нема да се објасни освен од знаејќи на противникот, вели тој, е "ерес". И навистина, како беше потребно од страна на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam во неговата изјава. "
Навистина најдобро на говорот е Книгата на Аллах (Куранот), и најдобрите од маршутата е водство на пророкот Мухамед sallallaahu 'alaihi wa sallam, и толку лоша како најлош случај е тоа што нови работи, и секоја нова е иновација , и секој ерес во оган "
Кој Разлика форми на ерес?
Знам дека значењето на јазикот е: "начин или пат". И не се сомневам дека оние кои го следат начинот на живот и начинот на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam и неговите придружници се група на Ahlus Sunnah. Во тие денови не се случи ерес.
Навистина различни нешта нови и други форми на иновации е по времето на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam и неговите придружници.
Врз основа на ова, не е секој кој чита, слуша предавање или испита прашање на некои книги може да се каже разликата помеѓу ерес и еретиците не е едноставна и лесна.
Но, за луѓе кои сакаат да се прави разлика помеѓу ерес и еретиците не треба да се разбере две работи. Прво: ЗНАМ sirah гласник на Аллах "alaihi wa sallam-Sunnah и Sunnah. Второ: се знаат основите на научната ерес.
Е Tasbeh Bid'ah?
Затоа, со користење на десната рака да се избројат монистра повеќе мејнстрим отколку со користење на левата рака, ова е имплементација следат Sunnah и ја стави приоритет на правото. € ~ пророкот sallallaahu alaihi wa sallam многу среќен ставање тоа право во носи сандали, а се преземат чекори во прочистување како и други работи. Така, химната со користење на tasbeh не се смета за ерес во религијата, затоа што тоа е забрането иновации е иновација во божјите работи, а песната е само со помош tasbeh посредници за да се пресмета точниот број.
Значи само посредник, кој marjuh. Сепак, во текот на главната пребројување монистра броеви со користење прсти.
Подготви законски храна на септември Дваесет и седум од Rajab, Sha'ban, и од ден на Ашура Nisyfu
Дваесет и седмата месец вечерашната Ramadhan како многу луѓе кои се смета онаа ноќ во која на пророкот sallallaahu alayhi wa sallam во mi'rajkan од Бога.
Ова е за сите историски неосновани. Од кои секоја е неоснована лага, и сите се базираат на baatil е лага. Иако ваквите настани се случи на ноќта на дваесет и седум, па сепак тоа не мора да биде за нас да го направи тоа прослава или форма на обожување, бидејќи таа никогаш не беше основана од страна на пророкот sallallaahu alayhi wa sallam и неговите придружници, но тие се човечки суштества кои најмногу сака да ги следат Sunnah и спроведување syari'atnya.Како најверојатно е дозволена за нас да се утврди што никогаш не беше таму во времето на пророкот sallallaahu alayhi wa sallam и другари во тоа време?
Ден на раѓање Прослава на [Роденден Пророкот] на пророкот
Во однос на Shari'ah, прославата не беше таму првично. Ако тоа вклучува Shari'ah на Бога, на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam го направил и им кажал на својот народ, и ако тој тоа го правеше и доставете ја, сигурно тоа ќе се одржува Shari'ah, бидејќи Аллах Subhanahu wa Ta'ala рече.
"Сигурно ние кои го губат Куранот, а ние сигурно ќе го заштитат." Поради тоа што не е случај, тогаш се знае дека на прославата не беше религијата на Алах, и ако не од религијата на Алах, а потоа ние не треба да се поклонуваат со Аллах Subhanahu wa Ta'ala и да подготви поблиску до Него со неа.
Однос Bid'ah и да имаат корист mursalah
Ереси имаат посебни црти тоа е нешто што е наменет од почетокот од виновникот. Тие се, обично-taqarrub на Бога од вежбање ерес, а тие не се свртиме од него. Многу далечна можност-за-иновации експерт за да се елиминира дела, затоа што тие го сметаат за еретички да ги придобијат сите оние кои му се спротивстави.
Додека mashlahat musrshalah не е намерата на двете првата и падот во рамките на придружни објекти (wasa'il), затоа што ова е всушност mashlahat murshalah е пропишана како средство за поддршка во остварување на целите на постојните Shari'a Shari'a.
Како доказ за тоа, mashlahat murshalah може да падне кога ќе се соочи со mafsadah (штета) е поголема.
Разликите меѓу страна на ерес со заменик
Разликите меѓу страна на ерес со заменик, како што се: Основни забрана за неморално обично специфични аргументи, и на текстот на откровение (Кур `анот, на Sunnah) или ijma" или qiyas. За разлика од ерес, дека основата на својата забрана, аргументите обично се заеднички и зборовите на пророкот, како и покривање maqaashidusysyarii'ah 'Kullu bid'atin dhalaalah "(секоја ерес е ерес).
Ереси одговара disyari'atkan работи, затоа што се засновал и на ерес му се припишува на религијата. За разлика од неморални, во спротивност со она што тој го пропишува, затоа што тоа е неморално е надвор од религијата, и не му се припишуваат, освен ако грешно беше направено со цел да се привлече блиску до Бог, тогаш terkumpullah во овој вид на неморал, заменик и ерес во времето истото.
Односот меѓу ерес заменик
Сличност Bid'ah со грешниците: И двете се подеднакво забрането, одвратен во Shari'ah, а виновник доби грев. Потоа внесете во реалниот еретички непослушност [види Ал-Itisham 2/60]. Со овој преглед, секој ерес е неморален, но не секој неморално е ерес. Двете терасовиден tingkart не, еден од степен, затоа што, според консензус на научници, грешници беа поделени во пороци кои можат да направат извршителите неверници, и неморал, кои се kaba'ir (одлично гревови) и shagha'ir (ситни гревови) [види Ал-Jawaabul Kaafi 145-150], како и ерес поделен на неколку нивоа.
Ерес, ерес џамија и Ghuluw
Всушност, се стави слика гробот на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam во џамија или да го имитираат, е ерес и неправедните.
Посетете го и стојат пред неа, е еретик и други munkar бидејќи мажот водат да се применуваат ghuluw (вишокот) против праведните луѓе и пошироко славењето на пророците и апостолите, како на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam, забранил екстраваганција во водењето на религија, рече тој.
"Држат настрана од вас ghuluw (претерани) во (трчање) религија, затоа што тоа ги уништи луѓето пред да се должи на нивната прекумерна lebihannya во (трчање) религија.". Освен тоа, овој чин никогаш не беше примерот со пријатели ниту генерација по нив најдобро во вековите овој народ, кога тие живееле во различни земји и далеку од Медина Ал-Munawwarah
Законот за верски суфи посета на гробот и Посветен Наставниците жртвен
Ова kemungkaran и големо зло, затоа што оди на гробишта е религиозна посета kemungkaran, пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam рече, "Не се обидувајте тешко патување, освен до три џамии; Masjidku ова (џамија на пророкот), Големата џамија и џамијата Акса."
По сите, поблиску до патниците на гробовите со nadzar, жртва, благословот на, молитва и да побарате помош од нив, сето ова е стеснуваше, на Алах.
Муслиманот не треба да се молат на жителите на гробишта, иако жителите на гробот на една благородна како апостолите да не се праша за помош за нив, како не се праша за помош на идоли, дрва и ѕвезди. Играта јадења и тапани, кои имаат намера да ги привлече поблиску до Алах Subhanahu wa Ta'ala, ова претставува неправеден ерес.
Одбележување на правни раѓањето на пророкот во џамијата
Муслиманите не треба да се одржи на одбележувањето на раѓањето на пророкот на ноќта на 12 Раби ал-Awwal или пред некоја вечер, и не може да биде добро организирана прослава на неговото раѓање од Saw, за роденденската прослава, вклучувајќи ги и иновации во религијата, затоа што на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam никогаш не го прослави својот роденден во текот на неговиот живот, но таа кој предава религијата и сет-Shari'ah Shari'ah на својот Господ, тој никогаш не исто така, го наредил, Khulafa'ur caliphs и другари и tabi'in никогаш не беше направено.
Значи со ова на ум дека тоа е прославата на иновации, додека пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam рече, "Кој прави нешто ново во нашите работи (во исламот) кои не се (насоки) со него, па тој фабрикувани
Односот помеѓу Bid'ah Со Sunnah
М смисла на значењето на јазикот lughawi Sunnah исто така значи иновации, бидејќи Sunnah буквално значи ath-tariqa (патека), без оглед дали се добри или лоши. Затоа, секој човек кој почна нешто што во крајна линија направени од страна на многу луѓе после тоа, тогаш тоа се нарекува Суна. [Види Ал-ал-Мунир Mishbah 292].
Па Sunnah и иновации во lughawi adalam исто значење. Меѓу примери на употреба на Sunnah во смисла lughawi lafazh се зборови на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam.
"Оној кој ќе даде пример на исламот со добар пример, а потоа тој ќе добие награда (како) наградат оние кои го практикуваат потоа, без намалување нивната награда на сите. А оној што дава лош пример, а потоа ќе носи својот грев и гревовите на оние кои го практикуваат по него, без да е во спротивност со најмалку на нивните гревови "
Односот помеѓу Ibtida "Со Ihdaats
Ibtida и Ihdats на јазиците кои ги делат заедничко потекло на значење, што носи нешто ново што не постоела пред тоа. Како и за значењето syar'i, тогаш четири хадис пред покажа дека тоа е ерес според Shari'ah има две имиња, "еретикот и muhdatsat".Тоа е само дека зборот ерес е широко употребуван и откриени во работите на (нешто) што diada измисли и осуда во било која религија. На широко изразена во зборовите muhdatsat diada измисли нешто повеќе за осуда, како во однос на религијата или на друг.Затоа можеме да знаеме, дека ihdats почести и повеќе распространет од ibtida ", бидејќи зборот е подведено сè ihdats diada измисли и за осуда, како во однос на религијата или на друг, тогаш сите акти на гревот и грешниците во дефиницијата ihdats.
Значењето на Bid'ah Во споредба Lughawi И Syar'i
Дефиниција на ерес во очите на јазик (lughah) се почести отколку syar'inya значење. Помеѓу две значења имаат општост и специфичноста е апсолутна, бидејќи секој ерес во дефинирањето на ерес syar'iyyah lughawiyyah, но не и обратно, за сигурно некои такви изум или иновација lughawiyyah суштества околности кои не се вклучени во материјалразбирање на иновации во Shari'ah [Види Iqhtidlaush Shirathil Mustaqim 2/590].
Ако тоа се вели дека е апсолутна ерес, тогаш тоа е ерес се подразбира под хадис "Секој иновации е во погрешна насока", и иновации lughawiyyah не се вклучени, затоа всушност ерес му се припишува на dlalalah syar'iyyah (лажни) и mardudah (отфрлени, одбиени).
Разбирање Bid'ah Според Shari'ah
Hadeeth на Jabir бин Абдула, пророкот мир и Alaihi Wasallam благослови "изјави дека во khuthbahnya: навистина најдобро на книгата на Божјото Слово е најубавиот и насоки е водство на Мухамед и најгрди афера е нешто што diada измислил (во религијата) и на секоја од diada измислил (во религијата) е центар за иновации и секоја иновација е ерес и отпадништво setap тоа (каде) во пеколот. ".
И ако е јасно дека со двете овие хадис, дека тоа е Ал-bid'ah mubdatsah (diada измисли нешто во религијата), тогаш тоа бара (ни) да го испита значењето ibda "(ковачниците во религијата) во Sunnah .
Во триаголникот јазик разбирање Bid'ah
Значи нешто што е создадено (одржана), без никакви претходниот пример. Ова значење како на Божјото Слово. "Кажи:" Јас не сум првиот апостол меѓу апостолите ". Ова Значење е, исто така, се содржани во зборовите на anhu Умар."Во најдобар случај ерес".
Исто така, во други зборови Имамите како имамот Shafi'i ", Bid'ah е двојна, ерес и еретици кои се надвор од срам, доколку е соодветно Sunnah, тогаш тоа е добро, но ако напротив, тогаш тоа е срамно ". Ибн Rajab рече: "Како што се содржани во зборовите на Salaf се сметаат за било дел од ерес е ерес во смисла на јазикот. Не е еретик, во смисла на Shari'ah.
Некои примери Bid'ah денес: Богослужба и taqarrub на Алах Subhanahu Wa Ta'ala
Ерес, ерес поврзани за да се поклони, во овој момент многу.Во суштина тоа е tauqif услуга (ограничена на присуството и отсуството на аргументи), а не со тоа нешто што е пропишано во однос на обожување освен врз основа.
Нешто што не се категоризира како еретички аргументи, врз основа на зборовите на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam."Оние кои не го практикуваат нашите редови да го тој го отфрли". Многу дела на обожување што се практикуваше во сегашно време, е Легијата, меѓу нив; зацврстуваат намера во молитва. На пример, со читање на глас. "Имам намера да се моли тој и тој бидејќи Аллах Ta'ala".
Некои примери Bid'ah денес: Прослава на Раѓањето на Пророкот се совпадна со Месечината Rabiul Awwal
Модерна ерес за ерес-многу видови, со текот на времето, барем науката, бројот на повикувачот (проповедници) се поканети да ерес и девијација, и појава на tasyabuh (имитираат) оние кои не верувам, или во царински прашања, како и нивните религиозни обреди.Ова го покажува вистината (факти) на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam. "Она што ќе го следи начини на пред тебе", на пример, е: одбележување на раѓањето на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam е ерес, бидејќи на прославата нема основа во книгата и Sunnah, Salaf Салих, исто така, со дело и во последователни генерации претходните избори. Прослава на роденденот на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam се јавува веднаш по четвртиот век AH.
Ставови кон сторители Manhaj на Ahlus Sunnah и Bid'ah Пророк актери во Bid'ah
Manhaj нив во овој случај врз основа на книгата и Sunnah.Manhaj стабилна и не се во спор, во кој тие прво откри сомнително, сомнително на еретиците, а потоа го негираат тоа (еден по еден).
И врз основа на книгата и Sunnah, тие изразуваат обврска наклонат кон учењата на Shari'a и обврската да ја напушти широк спектар на иновации и работите кои се одржуваат. Ahlus Sunnah научници имаат издадено многу работа во овој поглед.И во книгите на Aqeedah, тие исто така демантира еретиците кои се однесуваат на верата и правници. Всушност, некои имаат напишано работи специјално за нив.
Позадина Појавата на Bid'ah
Пророк sallallaahu 'alaihi wa sallam ја објасни во хадис раскажани од Ибн Mas'ud придружници на Аллах "anhu, рече: гласник на Аллах sallallaahu' alaihi wa sallam да се направи линија за нас, тогаш рече:" Ова е патот на Алах ", тогаш тојнаправи линии на десната и левата, а потоа рече: "И ова е некој начин над секоја улица има сатана, кои секогаш ги повикува (мажи) на патот".Кој се врти од книгата и Sunnah, секогаш ќе го погоди улиците на лажни и еретички. Значи позадина што доведе до појава на иновации-иновации, во резиме е како што следува: заборавило на законите на ад-Дин, по страстите.
Дефиниција на ерес, ерес и разни видови на Законот-Со статутот
Чинот на ерес во царината (навики), како и новите откритија во областа на науката и технологијата (исто така вклучува нови откритија на науката со различни видови-). Тоа е дозволено (дозволено), бидејќи потеклото на сите царински (навики) се дозволени.
Чинот на ерес во Ад-Дин (исламот) е haraam, затоа што тоа е во Deen е tauqifi (не може да се менува-промени); на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam рече: "Тоа значи: Оние кои го застапуваат нова работа (не нови) во нашите работи не е од овие прашања, тогаш чин е одбиена (не е прифатено). " И во друга нарација се вели: "Тоа значи дека: Секое лице што ги извршува дело што не е врз основа на која било од нашиот бизнис, тогаш неговата акција е одбиена.
Критериуми Bid'ah
Разбирање на иновации во syar'i точка е да се обожува Аллах со нешто што не е disyari'atkan Бога. Вие исто така може да се каже дека иновацијата е да се обожува Аллах со нешто што не е прикажана од страна на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam ниту четири caliphs.Склучен на првата дефиниција на зборот на Алах Subhanahu wa Ta'ala "Дали тие имаат било какви богови покрај atkan Бог mensyari" на нивната религија не се дозволени на Алах ".Додека втората дефиниција заклучи од зборовите на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam. "Да ќе се одржи брзо на Sunnah sunnahku и Khilafat ur Rashidun кои добиваат насоки. Gigitlah-Sunnah Sunnah го со мудрост, и нека ви се држат настрана од работи кои diada нови пронајдоци"
Е Bid'ah ефикасни само во областа на обожување, природата на Bid'ah
Иновација е како што е споменато од страна на пророкот sallallaahu 'alaihi wa sallam. "Нека ви држат настрана од работи кои diada нови пронајдоци, како што секој нов случај (во религијата) е обидот" ах, која било понуда "ах беше развратен, и секој развратен тоа (каде) во пеколот".
Така, сите ереси, и почетокот и континуирано, виновникот е виновен, бидејќи, како што се вели во hadeeth на пророкот, "(каде) во пеколот" Мислам, дека грешка е причина за diadzab во пеколот. Бидејќи Rasulullan предупреди својот народ против ереста, тогаш тоа е разбирливо дека тоа е навистина штетна, бидејќи на пророкот го нарече глобално ниво и не конкретно споменати, како и во зборовите што ги рече: "Секој иновации е во погрешна насока."
извор: http://almanhaj.or.id
Tähelepanu !!!
BalasHapusminu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.
Attention !!!
my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.