Dlí chun éisteacht le ceol agus amhráin agus ag breathnú ar an teilifís ceoldrámaí gallúnaí i Ioslam
De réirShaykh Muhammad bin Salih Al-Uthaymeen
CeistIarradh ar Shaykh Muhammad bin Salih Al-Uthaymeen: Cad é an dlí a bheith ag éisteacht le ceol agus amhráin? Cad é an dlí chun féachaint ar ceoldrámaí gallúnaí ina bhfuil an bhean dandy?
FreagairÉist le ceol agus amhránaíocht agus tá sé gan amhras haram keharamannya. Tá sé narrated ag an companions agus an salaf righteous go bhféadfadh an t-amhrán ag fás i gcroí an nádúr hypocrisy. Amhráin measc na focail nach bhfuil úsáideach. Allah Subhanahu wa Ta'ala deir.
"Ciallaíonn Cén: Agus i measc na bhfear (tá) do dhaoine a bhaineann úsáid as focail nach bhfuil úsáideach a chur amú (fir) ó chonair na Allah gan eolas agus a dhéanamh ar an mbealach magadh Dé Beidh siad go mbeadh pionós humiliating.." [Luqman: 6]
Ibn Mas'ud a léirmhíniú seo véarsa a deir: "De réir Allah aon Dia i gcásanna eile, rud a chiallaigh an t-amhrán".
Tá léirmhíniú ar cara ar chruthúnas agus léirmhíniú iad ag leibhéal trí i léiriú, toisc go bunúsach tá trí léirmhínithe. Léiriú ar an Qur'an leis an véarsa an Qur'an, Léiriú ar an Quran leis an Hadith agus an léirmhíniú an tríú cuid den Koran le cairde míniú. Rá, fiú roinnt scoláirí go bhfuil an léirmhíniú ar an dlí cara rafa '(atá tugtha don sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam). Ach tá an fhírinne nach bhfuil cairde ag an léirmhíniú dlíthiúil ar rafa ', ach go deimhin iad siúd is gaire don fhírinne.
Éist le ceol agus amhráin a plunge chun rabhadh ag alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam sa Hadith.
"Brí: Beidh daoine de mo phobal a dhlisteanú adhaltranas, síoda, leis an bhfíon agus uirlisí ceoil."
Is é sin, údar adhaltranas, an fíon, síoda agus tá sé fear nach féidir a úsáid síoda, agus údar an uirlisí ceoil. [Hadith Bukhari ó Hadith de Abu Malik Al-Ash'ari nó Abu Amir Al-Ash'ari]
Bunaithe ar an liom mo dheartháir comhairle in iúl dá Muslims eile a sheachaint ag éisteacht le ceol agus nach a fooled ag roinnt á rá a chuid amhráin halal agus uirlisí ceoil, toisc go bhfuil na hargóintí a rá faoi nádúr aindleathach ar an ceol an-soiléir agus cinnte. Cé go bhfuil aon mná ag faire ceoldrámaí gallúnaí forbidden toisc go bhféadfadh sé mar thoradh ar leabhal agus lured do mhná. An meán gach dochar pátrún, ní cé nach bhfuil aon mná nó mná ná breathnú a fir, ós rud é go bhfuil ceoldrámaí gallúnaí is mó baol don tsochaí, ó thaobh iompair agus morálta.
Iarr mé Allaah a choinneáil ar an Muslims ó ills agus leis an rialtas an Muslims a fheabhsú, toisc go mbeadh siad feabhas a chur ar an feabhas ar an Muslims. Agus fhios Allaah is fearr.
[Fatawal mar'ah 1/106]
[Cóipeáladh ón leabhar de Al-Fatawa Al-Jami'ah Mar'atil Lil Muslimah, an Indinéis cheist Fatwa Fatwa Maidir mBan, an scríbhneoir Amin araid Yahya Al-Haq Darul Wazan Foilsitheoireachta. Aistritheoir Amir Hamzah Fakhrudin]
DLÍ nasyid Ioslamach, nasyid
De réirShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin
CeistShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin iarr: leor scaipeadh i measc na téipeanna óige Muslim nasyid a dtugtar siad "ar-nasheed Islamiyyah". Cén chaoi go díreach an fhadhb seo?
FreagairMás rud é nach bhfuil nasheed-in éineacht leis uirlisí ceoil, ansin rá liom "Ní bhaineann go bunúsach ábhar", ar choinníoll go nasyid den sórt sin beag beann ar aon sárú eile de Shari'ah, mar shampla ag lorg cabhrach chun seachas Allah Subhanahu wa Ta'ala, an créatúr bertawassul , mar sin ní ba chóir a úsáid freisin mar nós (i éisteacht,-pent), mar beidh sé seal glúnta de Muslims ó léamh, ag staidéar agus ag machnamh ar an Leabhar Allah Almighty Moltar go mór ag alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam i hadeeth saheeh, i a labhair sé.
"Brí: Iad siúd nach bhfuil léamh na Quran le smarten a guth, ansin nach bhfuil sé as ár ngrúpa." [Al-Bukhari aon Stair Hadith. 5023 agus ní Moslamach. 232-234]
"Ciallaíonn sé: Léigh Al-Qur'an agus baguskanlah guth tháinig dó sula bhfuair cuid de na freagraí a hasty (pá léamha), agus nach féidir fanacht a fháil (an luach saothair san ina dhiaidh seo), a léamh ansin an Qur'an le smarten fuaime (mú) leis ".
Tar éis an tsaoil, aon duine a breathnaíodh mar gheall ar an companions de anhum Allaah ', ní bheidh sé a fháil ar an annasyid-annasyid ina saol, mar go bhfuil siad an ghlúin atá fíor agus ní an ghlúin na siamsaíochta.
[Al-Ashaalah, 17 lch. 70-71]
[Cóipeáladh ón leabhar ath-Shaykh al-Albani Beathaisnéis rahimahullah leasaitheoir an Ioslam agus Saineolaithe Hadith an hAois. Mubarak bin Mahfudh comhábhair Bamuallim LC, Foilsitheoirí Reader Imam Ash-Shafi'i]
BEWARE AN amhránaithe NÍ MÓR-nasyid agus chros a scaipeadh AGUS Dhíol cheannach
De réirShaykh Salih bin Fauzan Al-Fauzan
Rud a mheastar cuí san áireamh, go bhfuil na téipeanna a bhfuil cór-nasheed gan íoc nasheed i measc na gníomhaígh óige atá ainmnithe siad Ioslam Ioslamach nasheed, ach tá sé an t-amhrán.Agus uaireanta go bhfuil nasyid guth seductive, a dhíoltar ag aontaí feadh na téipeanna an seanmóirí Qur'an agus creidimh.
Penamanaan Ioslamach nasheed ag nasheed ag ainmniú an mícheart, toisc nach bhfuil Ioslam mensyariatkan nasyid dúinn. Ach mensyariatkan ar ár gcuimhne ar Dia, ag léamh an Koran, agus foghlaim eolas úsáideach. Mar do go nasheed creideamh lena n-áirítear (fios gnó a) na speisialtóirí heresy Sufi, is iad sin na daoine a mbeadh sé ina futile agus an cluiche mar a reiligiún. Cé go bhfuil a dhéanamh mar chuid de nasyid reiligiún tasyabbuh Nassara le daoine a amhráin a dhéanamh le chéile, agus suairc mar chuid de (adhartha) reiligiún.
Dá bhrí sin, an. Éigeantach (do Muslims) go beware nasyid, nasyid, chomh maith le hábhar toirmeasc ar a n-inneachar agus a dhíoltar i dteannta leis an ghránna, a bhfuil waging spiorad impetuous clúmhilleadh (ríomh níos lú), agus na síolta discord i measc na Muslims gcuirfidh Daoine a leathadh ar an nasyid Tá an argóint uaireanta nár chuala alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam a thaobh na filíochta, agus thaitin sé agus atá leagtha (scil) é.
Ansin d'fhreagair sé: Nach na dánta a bhí aige taobh alaihi sallallaahu 'wa sallam bhí á chanadh ag an chineál amhránaíocht cór, ná ar a dtugtar nasheed nasheed-Islami, ach bhí sé filíocht Arabacha go n-áirítear dlíthe agus tamtsil ( permisalan), an t-ainmniú de nádúr na heroism agus flaithiúlacht.
An cairde chant amháin mar gheall ar an bhrí atá ann. Siad aithris filíochta agus ag obair sebagan grueling, cosúil le foirgneamh (mosque), ag rith san oíche nuair a Safar (Jihad). Mar sin, bhí an méid a rinne siad a thaispeáint ar an raon de scileanna rebound (dán), in imthosca speisialta (mhaith) seo. Seachas a bheith mar bhrainse d'oideachas agus bolscaireacht! Toisc gurb é seo a thabhairt i gcrích lá atá inniu ann, a dúirt an mac léinn ditalqin (oilte chun memorize) nasyid, nasyid, ansin a bheith ina nasyid, nasyid Ioslam. Tá an gníomh de heresy i reiligiún. Bhí sé ina Sufi saineolaithe heresy creidimh. Is iad na cinn a dhéanamh nasyid, nasyid aithnítear mar chuid de reiligiún.
Ansin, ní mór é a mheas cheannaire, is tréas. Mar gheall ar dtús thosaigh sé ugliness beag agus de réir a chéile tháinig isteach go leor, nuair nach eradicated láithreach nuair a kemuculannya.
[Al-Khuthabul Minbariyah, Syaih Salih Al-Fauzan]
IS AINM A NO-nasyid amhránaithe LEABHAR Ioslamach i LEABHAR-Salaf
Ceist.Shaykh Salih bin Fauzan Al-Fauzan iarr: O Sheikh, a lán de labhairt faoi nasheed Ioslamach. Tá berfatwa deis a thabhairt dó. Daoine eile a rá go raibh sé ag canadh in ionad na téipeanna. Conas is féidir leat féachaint ar?
FreagairNach bhfuil ainmniú fíor. Tá sé an t-ainm nua. Níl aon ainmniú nasheed nasheed-Islami sa leabhar an Salaf agus AHL-ul-ilmi go bhfuil a gcuid tuairim chomhaireamh. Agus bhí a chur in iúl go ndéanfaidh an nasyid sufilah, nasyid é mar a gcreideamh agus tá sé seo cad a thugann siad an "céanna" (an t-amhrán).
Ag ár aois, nuair grúpaí ag teacht chun cinn go leor agus páirtithe, ansin tá gach grúpa nasyid a spreagann spiorad na huaire a thugann siad nasyid, nasyid Islami. Níl sé seo fíor ainmniú. Níor chóir Agus a bheith ag cur leis an nasyid, nasyid agus scaipeadh i measc daoine. Wa billahit Taufiq.
[Ad-Da'wah Magazine Vol 1632, 7-11 Dáta-1416H]
[Cóipeáladh as an iris Al-Furqan, Eagrán 06 Bliain IV. Foilsitheoir Lajnah Ma'had Al-Furqan Da'wah, Seoladh Maktabah Ma'had Al-Furqan, Gresik, East Java Srowo Sidayu]
Nasyid DLÍ NÓ GO AMHRÁIN Ioslam anáil
De réirLil Buhuts Da'imah Lajnah Al-Wal Eolaíochta IFTA.
CeistLil Buhuts Da'imah Lajnah Al-Wal Eolaíochta IFTA iarr: Tá a fhios againn mar gheall ar an nádúr aindleathach ar an amhrán nó amhráin i bhfoirm a bhí ann ag an am seo toisc go bhfuil sé na focail nó nathanna oirbhire eile nach raibh iontu na buntáistí a bhfuiltear ag súil , cé go bhfuil muid ag Muslims óga a bhfuil a gcroithe atá soilsithe ag an solas na fírinne Dé ionas go mór dúinn a athrú ar an nós. Mar sin, roghnaigh muid chun éisteacht leis na hamhráin breathe Ioslam ina bhfuil an spiorad tempestuous, comhbhrón, etc is féidir a chur leis an spiorad agus ár gcomhbhrón.Is amhránaithe nó an amhráin breathe Ioslam sraith de véarsaí filíochta go hum ag an preachers an Ioslam (Is féidir Dia neart a thabhairt dóibh) atá in iúl i 'Deartháir' den sórt sin a dán ton ar-rahimahullah Quthub-Sayyid. Cad é an dlí de na hamhráin breathe íon Ioslam ina bhfuil na focail spreagadh agus comhbhrón, uttered ag preachers i láthair nó san am atá caite, a thaispeáint ar an amhráin Ioslam agus cuireadh ar a lucht éisteachta a Ioslam.
An bhfuil sé ceart go leor chun éisteacht leis na hamhráin nasheed, nó anáil Ioslamach nuair a bhí ag gabháil leis an t-amhrán ag an fhuaim tambóiríní (drumaí)? Le linn mo eolas teoranta, Chuala mé go alaihi an Shollallahu Messenger 'wa sallam, chun go bhféadfaidh an Muslims le buille an druma ar an oíche roimh na bainise cé go bhfuil an druma ionstraim atá aon éagsúla le hionstraimí eile?Mínithe do thoil, agus d'fhéadfadh Dia treoracha a thabhairt duit.
FreagairFatwa ghníomhaireacht cur síos ar mar seo a leanas: Tá tú ceart a rá go bhfuil an amhráin atá inniu múnlaithe ar rialú neamhdhleathach toisc go bhfuil sé focail go bhfuil reprehensible agus níl aon maitheas ann, agus fiú claonadh a bhíonn le glamorize lust agus mhealladh gnéasach, a cuireadh éisteoirí nach a dhéanamh fíneáil.May Allah thaispeáint dúinn an bealach diridlaiNya. Is féidir leat athrú ar do nós ag éisteacht le hamhráin sin le amhráin nasheed nó an anáil an Ioslam toisc go bhfuil sé i eagna, rabhadh a thabhairt agus mar shampla (ibrah) go inflame an spiorad reiligiúnach agus ghirah, comhbhrón evoke, iad féin a penjauhan ó gach cineálbíseanna. Is féidir achomharc a evoke an t-amhránaí agus an éisteoir ar anam d'fhonn iallach a chur ar chách géilleadh go Allah Subhanahu Wa Ta'ala,,, an disobedience agus sárú dá fhorálacha a athrú le cosaint an Sharia agus Jihad in a bhealach.
Ach níor chóir é a dhéanamh mar éigeantach nasyid do féin agus mar nós, ach déanta ag amanna áirithe nuair a bhíonn sé ag teastáil hhal cosúil le póstaí, salvation a dhéanamh roimh an turas ar an mbealach le Allah (Jihad), nó imeachtaí den sórt sin . Is féidir na amhránaithe canta freisin evoke an spiorad a dhéanamh gníomhais maith nuair nach bhfuil daoine ar bís agus an spiorad a chailleadh. Chomh maith leis sin ag an am an anam thiomáint a dhéanamh olc, amhráin ansin nasyid Islami nó d'fhéadfaí é a chanadh a chosc agus a sheachaint olc.
Ach duine éigin níos fearr a sheachaint na rudaí a thabhairt dó chun an dhíogha ag léamh an Qur'an, cuimhneamh Allah agus cleachtas na hadiths an Prophet, do cinnte go bhfuil sé níos glaine agus purer don anam, chomh maith le neartú a thuilleadh agus soothe an t-ae, mar an focal Dé .
"Brí: Cuireann sé síos an focal is fearr (is é sin) a Qur'an den chineál céanna (an caighdeán na véarsaí) arís agus arís eile, shaking an craiceann dá bhrí sin, iad siúd a n-eagla an Tiarna, a bheith ansin craiceann calma agus a chroí i am chun cuimhneamh treoracha a Dhia. Dé, leis an leabhar, leadeth sé lena áthais sé. Agus whoever amú Allah, ansin níl aon duine a thabhairt dó treoracha. " [Az-Zumar: 23]
I véarsa eile a deir Allah.
"Brí:. Iad siúd a chreideann agus a bhfuil a gcroíthe a fháil sástachta i gcuimhne ar Allah Cuimhnigh, ach amháin le gcuimhne ar Allah bhfuil hearts teacht ar shástacht Iad siúd a chreideann agus gníomhais maith, le haghaidh a n-sonas agus áit mhaith a dhéanamh arís.." [Ar-Ra'd: 28-29]
Ba é an saincheaptha de na cairde a menjadikah an Qur'an agus Sunnah mar a n-Cúntóirí de ghlanmheabhair, foghlaim agus é a chleachtadh. Ina theannta sin tá siad freisin nasyid, nasyid agus ag canadh orthu agus iad ag aithris an Trench trinsí digging, mosques thógáil agus mar cath ceann acu (Jihad), nó ar ócáidí eile ina bhfuil sé ag teastáil a dhéanamh gan an t-amhrán le siombailí nó slogans, ach amháin a úsáid mar teanndáileog meanma agus iad a pengobar.
Cé nár cheart na drumaí agus uirlisí ceoil eile a úsáid chun gabháil leis nasyid, nasyid ar nós an sallam Prophet-Shollallaahu'alaihi-wa agus ní raibh a chompánaigh é sin a dhéanamh. May Allah thaispeáint dúinn an cosán díreach. Is féidir beannachtaí agus beannacht ar Muhammad agus a tharmligean chuig a muintir agus a cairde.
[Fatawa Islamiyah, al-Lajnah ad-Da'imah, 4/532-534]
[Cóipeáladh ón leabhar al-Fatawa luaith-Fi Syar'iyyah Masa'il Al-Fatawa al-Ulama Ashriyyah Min Al-Balad Al Haram-Al-Khalid Cumadóir Jurasiy, Eagrán Fatwa Fatwa is déanaí An Indinéis, Dar ul Haq Publisher]
DLÍ Ioslamach agus farce Ioslamach nasyid
De réirShaykh Dr Salih bin Abdullah bin Al-Fauzan Fauzan
Ceist.Iarradh ar an Dr Shaykh Salih bin Abdullah bin Al-Fauzan Fauzan: Cad é an farce an dlí Ioslamach, agus nasheed nasheed go dinamakn nasheed-Islami, a bhfuil sé seo déanta ag roinnt óige sna hionaid siamsaíochta i rith an tsamhraidh?
FreagairDrámaí [1], nár chóir dom a rá mar gheall.
An Chéad: I fhaillíonn sé an lucht éisteachta [2] mar gheall ar a íocann siad aird ar na gluaiseachtaí an taibheoir agus tá siad sásta (gáirí) [3]. Tá an dráma i gceist de ghnáth le haghaidh siamsaíochta, ionas go mbeidh an fhaillí na ndaoine a faire. Tá sé seo ó thaobh amháin.
Dara: Daoine Aonair a aithris, uaireanta ag teacht ó cheannairí Moslamach, cosúil le cara. Tá sé measta dímheas dóibh [4], dá bhraitheann an imreoirí sé nó nach bhfuil. Sampla: leanbh beag nó duine éigin nach bhfuil fiú aithris den chléir nó cairde. Níor chóir go mbeadh sé. Má tá duine éigin ag teacht aithris leat, siúl mhaith do bhealach a dhéanamh, an bhfuil áthas ort leis seo? An bhfuil nach bhfuil an dearcadh atá aicmithe mar condescension i dtreo tú? Cé go gciallaíonn daoine go maith ag aithris an sangkaannya. Ach tá gach duine aonair a bheadh sásta a humble dó.
Tríú: Is é sin an-chontúirteach, cuid dá n-aithris infidels pearsanta cosúil le Pharaoh agus Abu Jahl nó i dteannta leo. Labhraíonn sé le cainte go kufr a dócha bhí sé ag dul chun argóint kekufurannya, nó ba mhaith leat a mhíniú conas an staid aineolas. Is é seo an tasyabuh (macasamhail iad). Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam chros tasyabuh le idolaters agus kufr [5] ceachtar mimic (resemble) pearsantacht agus a chuid focal. Banned ó preaching ar an mbealach seo toisc nach bhfuil aon tásc alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam, agus ní de gníomhais salafu fuinseog agus treoir ar an Muslims. Níl na múnlaí is eol ach amháin le haghaidh dráma ó lasmuigh Ioslam. Tá iontráil a dhéanamh linn ag an ainm seanmóireacht Ioslam, agus mar an modh bolscaireachta. Níl sé seo fíor toisc go bhfuil an modh da'wah tauqifiyah (ittiba '). Go leor a glacadh leis an Messenger de alaihi Allaah 'wa sallam agus nach gá ar bhóthar mar seo. [6]. Go mbeidh an misean bua fós sa tréimhse go bhfuil éagsúla. Gan na múnlaí seo a charade. Nuair a tháinig ar an mbealach seo (amharclainne) Ní cineáltas a thaispeáint chun an fear ar chor ar bith, agus ní féidir é a tionchar.Taispeánann sé sin ar an mbealach seo tá (skits) cásanna diúltach agus gan aon tairbhe ar chor ar bith. Fiú sa chás go bhfuil rudaí contúirteacha.
Ansin, má deir duine ar bith, 'Surely resembles sé an cruth ar an pháiste aingeal Adam.
Dúirt muid, 'aingeal ag tháinig i bhfoirm na mac Adam, toisc nach bhfuil daoine in ann a fheiceáil i bhfoirm a bunaidh. Tá sé seo go maith do dhaoine. Chun má thagann aingeal ar a bhfoirm seo fíor, ansin nach mbeadh daoine in ann labhairt leo agus ní féidir iad a fheiceáil. [7] aingeal ag resemble nuair nach bhfuil an fhoirm an duine i gceist le dul ar an stáitse mar is mian leo. Resembles sé aingeal an duine chun a fheabhsú. Ós rud é go bhfuil angels a bhfoirm ar leith féin ar an duine. An fear ansin conas a athraíonn sé cruth le ceann amháin an duine a chruthú go ceann eile. Cad é ag tiomáint na hathruithe?
[Cóipeáladh ón leabhar de Al-Al-Mufidah Ajwibatu As'illah An-Al-Al-jadidah Manahij, an Indinéis Eisiúint Briseadh Athstiúrtha Manhaj Fhorleathadh, Imeachtaí an bhailitheora araid Abu Jamal Abdillah Farihah Al-Harithi, Yayasan Al-Madinah Foilsitheoirí, Aistritheoirí Muhaimin]__________Foote Nóta[1]. Shaykh Bakr Abu Zaid deir ina leabhar Ag-Tamtsil, 'Bhí an dráma ann ar dtús i bhfoirm neamh-Muslim adhartha. Chuid is mó de ahlu ilmi dhaingniú, go bhfuil an croí an dráma mar chuid de na siombailí, siombailí adhartha págánacha sa Ghréig. (Leathanach 18).
Shaykh al-Islam dúirt ina leabhar Al-Mustaqim Iqtidha Sirath (191 / CET. Darul Hadith) faoi cad atá ar siúl acu an Nassara ar a lá féile ar a dtugtar Lá rayanya 'na addle-brained "(id asy-Sya'anin) : "Tagann siad amach ag an feast leis na duilleoga olóige agus a leithéidí, agus cheap siad resembled sé sikapdemikian cad é ar an Alaiahis Al-Masih 'Sallam. Tá sé seo luaite ag Shaykh Bakr Abu Zaid sa Ag-Tamtsil. Shaykh Bakr hinted faoi sé ina leabhar é. 27-28: "Tá a fhios agat cheana féin go raibh an dráma aon rud a dhéanamh leis an stair na Moslamaigh sa chéad ghlúin (is mó).Theacht gan choinne ar a laghad de na céad fhoghlaim, eadhon 14H. Ansin greeted trí tithe na bhfoirgneamh siamsaíochta agus amharclann, Switch gá ó áiteanna adhartha a chur ar ghrúpa aisteoirí imríonn scoileanna Nassara Ioslamach ná an chuid is mó de na worshippers Ioslamach.
[I (Abu Abdillah) dúirt: Mar shampla, an Bráithreachas Muslim "]
Má thuigeann tú é seo, tá a fhios ansin gur éilíodh na rialacha agus na prionsabail a bhaineann le Ioslam a ardaíodh na saineolaithe go dtí an chéim na foirfeachta agus friotaíocht uasal sin ar bhealach.Mar is eol dúinn, go bhféadfaidh charthanacht a chur san áireamh mar sheirbhís, nó d'fhéadfadh sé a bheith san áireamh mar saincheaptha. Ansin an tionscnaimh adhartha, nach bhfuil sé forordaithe ach amháin an méid atá forordaithe le Allah agus nach bhfuil cosc ar bhunús dúchasach amháin ar a bhfuil Allah forbidden.Dá bhrí sin, níor chóir é a bheith ina spraoi Islami siúl mar bhealach chun adhartha, nó fiú mar chuid de nós nó saincheaptha ina bhfuil gnéithe de cluichí agus siamsaíochta.
Nach bhfuil pictiúrlann sonraithe sa Shari'a Ioslamach, tá sé ar bhóthar nua. Tá cuid de na teachings foriomlán an Ioslam cad atá á labhairt ag an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam,' Iad siúd a dhéanamh ar nithe nua i ngnóthaí ár (Ioslamach), is é an cás ar oscailt ó Ioslam diúltaíodh ansin '. Dá bhrí sin, an méid atá bainte le feiceáil i roinnt campais scoil nó coláiste, is é sin an cluiche charade Ioslamach ansin surely tá sé le gníomh de heresy, toisc go raibh sé tionscnaimh anaithnid. gcleachtas is é an Muslims le hábhar a thagann as an limistéar a chinneadh bunaithe ar an syar'i proposition.
Toisc go bhfuil an cleachtas a adhradh págánacha na Gréige agus ahlu Nassara heresy, ansin níl aon bhunús i Ioslam iomlán. Is é sin, tá sé ina ábhar cleachtas nua i Ioslam agus gach cás nua i Ioslam ar heresy go resembles Sharia. Tá ainm a fheistiú le haghaidh an téarma bunaithe ar Ioslamach Shari'a an 'Amharclann Bid'ah'.
Má tá spraoi san áireamh mar saincheaptha, ansin resembles sé an naimhde de Allah (Kafir). Cé go mór dúinn a bheith cosc a resemble leo. Cé nach bhfuil an cás a raibh ar eolas ach amháin as dóibh.
I (Abu Abdillah) dúirt sé, "verily; 'Amharclann Islami', mar a bhfuil siad ar a dtugtar, ach ar an t-ionad siamsaíochta le linn an tsamhraidh agus an scoil-skolah, mar cheann de na modhanna agus na bealaí dakwan tionchar a imirt ar an óige. Is é seo an cleas acu, atá i Pearsantacht diúltaithe. Cé an modh agus an modh chun da'wah Allah tauqifiyah (ittiba), ansin níl aon cheart do dhuine rud éigin a dhéanamh (le haghaidh adhradh) de di. Ní bheidh mé ag plé a dhéanamh ar na modhanna fad iomadú.
'Is Behold na meáin seanmóireacht chuid de mashalihul mursalah' Má tá daoine ann a rá,. Dúirt muid, 'Cad é belittle Ioslamach go léir maith do sheirbhísigh?
Tá an freagra sa chur síos ar Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah, mar seo a leanas, 'I mbeagán focal, ná an underestimate maith go Sharia (maslahah) ar chor ar bith, fiú tar éis Dia Almighty perfected an Deen áthais dúinn. Mar sin, tá aon rud níos gaire ná mar a bhí ar neamh dúradh linn dó alaihi sallallaahu 'wa sallam é a dhéanamh.Tá sé fágtha againn ar scláta glan. Níos déanaí an tráthnóna oíche gruama, ní raibh sé ach imeacht ó na daoine a fuair bás [Luaite as an leabhar:. Al-Qawiyyah Hujaju Anna Wasa'ila Ala ad-Da'wah Shaykh Tauqifiyah obair Abdussallam araid Barjas é. 40]
I (Abu Abdillah) dúirt, 'Má admháil le líon mór de wickedness disbelief éagsúla, agus disobedience chun al-Haq le syar'i bóthair agus ba chóir dó a bheith. Mar sin, cén fáth go mbeadh a preacher lorg ar bhealach nach bhfuil le fáil sa 'Pearsantacht? Tar éis an tsaoil go ndáiríre cad é atá sa 'Pearsantacht a bhí cheana féin go leor chun críocha bolscaireacht a fháil do Dhia. A dhéanann aithrí ahlu peacaigh agus iad siúd a chaill na treoracha. Lig an preachers seanmóir spás a ghlanadh dó nuair a Dhia tríd an phábháil companions féin ar sé. Go deimhin leo dul ar ais chuig an eolaíocht.Ibn Mas'ud dúirt, 'Cinnte beidh tú a chruthú cás nua agus beidh cás nua a chruthú duit, ansin, má fheiceann tú cás nua, beidh sé ar bata tú leis an chéad chás (Prophet agus a chompánaigh)'. Ibn Mas'ud sin, go maith, 'Bí cúramach tú i gcoinne heresy, rabhadh tú i gcoinne iomarcach, rabhadh tú i gcoinne berdalam an doimhneacht agus ní mór duit bata leis an chéad ghlúin' [Luaite as an leabhar.: Ala Al-Qawiyyah Hujaju Anna Wasa'ila ad-Da'wah Shaykh Tauqifiyah obair Abdussallam araid Barjas é. 43]
Sheikh Abdussalam dúirt sé, 'Cinnte is maitheas a chinneadh i gcás deacair. Uaireanta tá bhreathnadóir maslahah menyengka go bhfuil sé seo, ach tá sé seo, i ndáiríre an rialaithe chuig an sochar a chinneadh ahlu ilmi. Déantar iad a líonadh le ceartas agus bashirah, a thabhairt i gcónaí dlíthe Sharia agus virtues. Tá sé dá bhrí sin, gur gá a eisiúint ina seasamh aireach mór agus an-fainiciúil an máistreacht an paisin más mian rud éigin go maith. Lust é a mhaisiú minic rud éigin go bhfuil briste isteach ag lorg maith, ionas go leor daoine fooled. Cé ná na contúirtí an tairbhí. Ansin, conas is féidir an muqallid (a bréige) a bheith faoi rialú ag an líomhain agus a chinneadh go bhfuil sé maslahah? Nach bhfuil an dearcadh presumptuous i dtreo an dearcadh Deen agus droch-i dtreo an syar'i dlí nach bhfuil aon chiontú? (P. 45)
Abdussalam sé freisin Sleachta ó Shaykh Hamud araide Abdullah Ag-Tuwajiri rahimaullah, dúirt sé: Behold isteach dráma i preaching leis an Almighty Dia nach bhfuil an sunnah de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam nach ea, agus ó na ceithre caliphs chéad al-Sunnah Mahdiyin. Ach áirítear cás nua i ár gcuid ama. Agus go deimhin tá Allah rabhadh ar chúrsaí nua, d'ordaigh a dhiúltú dóibh, agus chur in iúl dó go bhfuil an cás nua go bhfuil sé olc agus misguided "(lch. 45)
[2]. I tá gnéithe de cur amú ama. Beidh Muslims a bheith cuntasach as a chuid ama. Tá sé ag teastáil a choimeád ar bun agus a ghlacadh leas a bhaint as an am, a chleachtadh a bhfuil bheannaigh an Almighty, ionas go mbeidh na tairbhí a dul ar ais dó, araon ar fud an domhain agus i na dhiaidh seo. Mar an Hadith de Abu al-Aslamy Barzah, a dúirt sé, 'Messenger de Allah Tá sé ráite,
"Ciallaíonn sé: Ná bog an dá chos ar sheirbhíseach ar an Lá na Aiséirí sin iarradh go gheall ar a aois, chun an méid a chaitheann sé. ar a mhaoin nuair is féidir a fháil sé, agus cén infakkan sé. ar a chorp ar cad é muster. [Eisithe ag Al-Tirmidhi 2417 agus tá sé menshahihkannya]
[3]. Go ginearálta, bhí an spraoi a bheidh. D'fhéadfadh sé a bheith ina tionchar do dhaoine atá ag teacht agus féachaint ar nó aird a mhealladh chuig orthu nó fiú iad a dhéanamh gáire. An chuid sin de na scéalta fantaisíochta. Tá sé curtha sé aon bhagairt ó Messenger de Allah le haghaidh an duine a ndeor a gáire ag daoine le bagairt láidir. Ie ó anhu Haidah Allaah ibn Muawiyah 'a dúirt an Prophet,
"Ciallaíonn sé: Mairg dóibh siúd a labhairt (seanmóir) nuair a bhí sé ina luí (i gcainteanna) ionas go mbeidh daoine ag gáire ansin mairg ris, Monuar dó". [Hadith Hasan, arna eisiúint ag Breitheamh (I/46), Ahmad (V / 3-5) agus Ag-Tirmidhi (2315)]
Ag gabháil leis seo Shaykh Hadith an Ioslam dúirt, 'Agus go deimhin, a dúirt Ibn Mas'ud: "Ní verily, fiaradh fíor go dáiríre nó jokingly"Ach má tá an bréag ba chúis leis an naimhdeas na Moslamaigh agus i mbaol an cosc Dien níos deacra cinnte. Mar sin féin, tá an culprit ag gáire ag an luíonn le daoine ag dul an pionós is féidir a dhíspreagadh syar'i an chiona. [Majmu Fatawa (32/256)]
Maidir leis na scéalta, bhí sé scoláirí 'fuath scéalta salaf agus tionóil scéalta. Rabhadh a thabhairt siad go léir an rabhaidh agus i ngleic leis an scéalaí (an scéalaí) le héagsúlacht acmhainne. As an leabhar Al-Mudzakir Tadzkin WA WA Ag-ADH-Dhikr Ibn Abi Asim, Al-Ridadi tahqiq Khlaid (lch. 26). Ibn Asim Tá narrated le sanad saheeh, go Allaah Ali; anhu chonaic duine éigin dúradh liom, a dúirt sé, An bhfuil eolas agat faoi naskh (bain véarsa) agus mansukh (scriosadh)? Ansin dúirt sé (an scéalaí), Uimh Ali dúirt, crith tusa agus tusa chumhra scrios iad. [Al-Mudzakir WA Ag-Tadzkir é. 82]
Imam Malik dúirt, is fuath liom i ndáiríre na scéalta sa mosque.D'fhéach mé contúirteach lena n-bermajelis páirt a ghlacadh.Scéalta fíor heresy.
Salim dúirt sé, "Sin bhuail Ibn Umar fear a tháinig amach as an mosque, a dúirt sé, 'Níl aon fhachtóra ba chúis leis liom a fháil amach (an mosque) ach amháin i gcás an scéalaí de mise." Imam Ahmad dúirt go bhfuil an bhréag de Man an scéalaí agus ceann de na chuid is mó d'iarr (ar cheist nach maith a dhéanamh). Ansin, iarr air (Imam Ahmad), An bhfuil tú ag freastal ar a gcuid tionóil?Fhreagair sé, Uimh [luaite ón leabhar de Al-Bida obair wa Al-Ag-Turtusyi Hawadits, lch 109-112]
[4]. Ceann de na hamharclainne ainm é: Al-Muhakkah, a mimicked duine ina gluaiseachtaí. Tá teacht ar a shéanadh an hadeeth a mimicked duine, agus an toirmeasc sin go, ó Aisha a dúirt an Prophet, 'I ndáiríre ní mhaith duine éigin aithris a dhéanamh agus go deimhin liom mar seo agus mar seo'. Saheeh n-eisiúint ag Ahmad Imam (6/136-206), Ag-Tirmidhi (2503).
[5] Hadith go forbid resembling an polytheists agus infidels a scaipeadh, mar shampla focail an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam,' Giúdaigh Selisihilah agus Nassara .. '[Ibn Hibban Taqrib (2186)],' Berbedalah leis na Pagans ... ' [Moslamach (259)], 'Berbedalah na daoine Zoroastrian ..' [Moslamach (260)]
[6]. D'fhoilsigh an leabhar dar teideal Al-Hujaj Qawiyyah Al-'Ala Anna Wasa'ilah Da'wah obair Taufiqiyyah Sheikh Abdulkarim bin Abdussallam bin Barjas. Tá plé leabhar maith, comhairle a thabhairt dúinn a léamh ar an tersebt leabhar.
foinse: http://almanhaj.or.id
[7]. Ansin, ní raibh an t-aingeal mimicking na focail de dhuine a diserupai cruth, agus nach dtéann a bhealach nó na gluaiseachtaí eile a dhéanamh le daoine a diseruapinya.
De réirShaykh Muhammad bin Salih Al-Uthaymeen
CeistIarradh ar Shaykh Muhammad bin Salih Al-Uthaymeen: Cad é an dlí a bheith ag éisteacht le ceol agus amhráin? Cad é an dlí chun féachaint ar ceoldrámaí gallúnaí ina bhfuil an bhean dandy?
FreagairÉist le ceol agus amhránaíocht agus tá sé gan amhras haram keharamannya. Tá sé narrated ag an companions agus an salaf righteous go bhféadfadh an t-amhrán ag fás i gcroí an nádúr hypocrisy. Amhráin measc na focail nach bhfuil úsáideach. Allah Subhanahu wa Ta'ala deir.
"Ciallaíonn Cén: Agus i measc na bhfear (tá) do dhaoine a bhaineann úsáid as focail nach bhfuil úsáideach a chur amú (fir) ó chonair na Allah gan eolas agus a dhéanamh ar an mbealach magadh Dé Beidh siad go mbeadh pionós humiliating.." [Luqman: 6]
Ibn Mas'ud a léirmhíniú seo véarsa a deir: "De réir Allah aon Dia i gcásanna eile, rud a chiallaigh an t-amhrán".
Tá léirmhíniú ar cara ar chruthúnas agus léirmhíniú iad ag leibhéal trí i léiriú, toisc go bunúsach tá trí léirmhínithe. Léiriú ar an Qur'an leis an véarsa an Qur'an, Léiriú ar an Quran leis an Hadith agus an léirmhíniú an tríú cuid den Koran le cairde míniú. Rá, fiú roinnt scoláirí go bhfuil an léirmhíniú ar an dlí cara rafa '(atá tugtha don sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam). Ach tá an fhírinne nach bhfuil cairde ag an léirmhíniú dlíthiúil ar rafa ', ach go deimhin iad siúd is gaire don fhírinne.
Éist le ceol agus amhráin a plunge chun rabhadh ag alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam sa Hadith.
"Brí: Beidh daoine de mo phobal a dhlisteanú adhaltranas, síoda, leis an bhfíon agus uirlisí ceoil."
Is é sin, údar adhaltranas, an fíon, síoda agus tá sé fear nach féidir a úsáid síoda, agus údar an uirlisí ceoil. [Hadith Bukhari ó Hadith de Abu Malik Al-Ash'ari nó Abu Amir Al-Ash'ari]
Bunaithe ar an liom mo dheartháir comhairle in iúl dá Muslims eile a sheachaint ag éisteacht le ceol agus nach a fooled ag roinnt á rá a chuid amhráin halal agus uirlisí ceoil, toisc go bhfuil na hargóintí a rá faoi nádúr aindleathach ar an ceol an-soiléir agus cinnte. Cé go bhfuil aon mná ag faire ceoldrámaí gallúnaí forbidden toisc go bhféadfadh sé mar thoradh ar leabhal agus lured do mhná. An meán gach dochar pátrún, ní cé nach bhfuil aon mná nó mná ná breathnú a fir, ós rud é go bhfuil ceoldrámaí gallúnaí is mó baol don tsochaí, ó thaobh iompair agus morálta.
Iarr mé Allaah a choinneáil ar an Muslims ó ills agus leis an rialtas an Muslims a fheabhsú, toisc go mbeadh siad feabhas a chur ar an feabhas ar an Muslims. Agus fhios Allaah is fearr.
[Fatawal mar'ah 1/106]
[Cóipeáladh ón leabhar de Al-Fatawa Al-Jami'ah Mar'atil Lil Muslimah, an Indinéis cheist Fatwa Fatwa Maidir mBan, an scríbhneoir Amin araid Yahya Al-Haq Darul Wazan Foilsitheoireachta. Aistritheoir Amir Hamzah Fakhrudin]
DLÍ nasyid Ioslamach, nasyid
De réirShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin
CeistShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin iarr: leor scaipeadh i measc na téipeanna óige Muslim nasyid a dtugtar siad "ar-nasheed Islamiyyah". Cén chaoi go díreach an fhadhb seo?
FreagairMás rud é nach bhfuil nasheed-in éineacht leis uirlisí ceoil, ansin rá liom "Ní bhaineann go bunúsach ábhar", ar choinníoll go nasyid den sórt sin beag beann ar aon sárú eile de Shari'ah, mar shampla ag lorg cabhrach chun seachas Allah Subhanahu wa Ta'ala, an créatúr bertawassul , mar sin ní ba chóir a úsáid freisin mar nós (i éisteacht,-pent), mar beidh sé seal glúnta de Muslims ó léamh, ag staidéar agus ag machnamh ar an Leabhar Allah Almighty Moltar go mór ag alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam i hadeeth saheeh, i a labhair sé.
"Brí: Iad siúd nach bhfuil léamh na Quran le smarten a guth, ansin nach bhfuil sé as ár ngrúpa." [Al-Bukhari aon Stair Hadith. 5023 agus ní Moslamach. 232-234]
"Ciallaíonn sé: Léigh Al-Qur'an agus baguskanlah guth tháinig dó sula bhfuair cuid de na freagraí a hasty (pá léamha), agus nach féidir fanacht a fháil (an luach saothair san ina dhiaidh seo), a léamh ansin an Qur'an le smarten fuaime (mú) leis ".
Tar éis an tsaoil, aon duine a breathnaíodh mar gheall ar an companions de anhum Allaah ', ní bheidh sé a fháil ar an annasyid-annasyid ina saol, mar go bhfuil siad an ghlúin atá fíor agus ní an ghlúin na siamsaíochta.
[Al-Ashaalah, 17 lch. 70-71]
[Cóipeáladh ón leabhar ath-Shaykh al-Albani Beathaisnéis rahimahullah leasaitheoir an Ioslam agus Saineolaithe Hadith an hAois. Mubarak bin Mahfudh comhábhair Bamuallim LC, Foilsitheoirí Reader Imam Ash-Shafi'i]
BEWARE AN amhránaithe NÍ MÓR-nasyid agus chros a scaipeadh AGUS Dhíol cheannach
De réirShaykh Salih bin Fauzan Al-Fauzan
Rud a mheastar cuí san áireamh, go bhfuil na téipeanna a bhfuil cór-nasheed gan íoc nasheed i measc na gníomhaígh óige atá ainmnithe siad Ioslam Ioslamach nasheed, ach tá sé an t-amhrán.Agus uaireanta go bhfuil nasyid guth seductive, a dhíoltar ag aontaí feadh na téipeanna an seanmóirí Qur'an agus creidimh.
Penamanaan Ioslamach nasheed ag nasheed ag ainmniú an mícheart, toisc nach bhfuil Ioslam mensyariatkan nasyid dúinn. Ach mensyariatkan ar ár gcuimhne ar Dia, ag léamh an Koran, agus foghlaim eolas úsáideach. Mar do go nasheed creideamh lena n-áirítear (fios gnó a) na speisialtóirí heresy Sufi, is iad sin na daoine a mbeadh sé ina futile agus an cluiche mar a reiligiún. Cé go bhfuil a dhéanamh mar chuid de nasyid reiligiún tasyabbuh Nassara le daoine a amhráin a dhéanamh le chéile, agus suairc mar chuid de (adhartha) reiligiún.
Dá bhrí sin, an. Éigeantach (do Muslims) go beware nasyid, nasyid, chomh maith le hábhar toirmeasc ar a n-inneachar agus a dhíoltar i dteannta leis an ghránna, a bhfuil waging spiorad impetuous clúmhilleadh (ríomh níos lú), agus na síolta discord i measc na Muslims gcuirfidh Daoine a leathadh ar an nasyid Tá an argóint uaireanta nár chuala alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam a thaobh na filíochta, agus thaitin sé agus atá leagtha (scil) é.
Ansin d'fhreagair sé: Nach na dánta a bhí aige taobh alaihi sallallaahu 'wa sallam bhí á chanadh ag an chineál amhránaíocht cór, ná ar a dtugtar nasheed nasheed-Islami, ach bhí sé filíocht Arabacha go n-áirítear dlíthe agus tamtsil ( permisalan), an t-ainmniú de nádúr na heroism agus flaithiúlacht.
An cairde chant amháin mar gheall ar an bhrí atá ann. Siad aithris filíochta agus ag obair sebagan grueling, cosúil le foirgneamh (mosque), ag rith san oíche nuair a Safar (Jihad). Mar sin, bhí an méid a rinne siad a thaispeáint ar an raon de scileanna rebound (dán), in imthosca speisialta (mhaith) seo. Seachas a bheith mar bhrainse d'oideachas agus bolscaireacht! Toisc gurb é seo a thabhairt i gcrích lá atá inniu ann, a dúirt an mac léinn ditalqin (oilte chun memorize) nasyid, nasyid, ansin a bheith ina nasyid, nasyid Ioslam. Tá an gníomh de heresy i reiligiún. Bhí sé ina Sufi saineolaithe heresy creidimh. Is iad na cinn a dhéanamh nasyid, nasyid aithnítear mar chuid de reiligiún.
Ansin, ní mór é a mheas cheannaire, is tréas. Mar gheall ar dtús thosaigh sé ugliness beag agus de réir a chéile tháinig isteach go leor, nuair nach eradicated láithreach nuair a kemuculannya.
[Al-Khuthabul Minbariyah, Syaih Salih Al-Fauzan]
IS AINM A NO-nasyid amhránaithe LEABHAR Ioslamach i LEABHAR-Salaf
Ceist.Shaykh Salih bin Fauzan Al-Fauzan iarr: O Sheikh, a lán de labhairt faoi nasheed Ioslamach. Tá berfatwa deis a thabhairt dó. Daoine eile a rá go raibh sé ag canadh in ionad na téipeanna. Conas is féidir leat féachaint ar?
FreagairNach bhfuil ainmniú fíor. Tá sé an t-ainm nua. Níl aon ainmniú nasheed nasheed-Islami sa leabhar an Salaf agus AHL-ul-ilmi go bhfuil a gcuid tuairim chomhaireamh. Agus bhí a chur in iúl go ndéanfaidh an nasyid sufilah, nasyid é mar a gcreideamh agus tá sé seo cad a thugann siad an "céanna" (an t-amhrán).
Ag ár aois, nuair grúpaí ag teacht chun cinn go leor agus páirtithe, ansin tá gach grúpa nasyid a spreagann spiorad na huaire a thugann siad nasyid, nasyid Islami. Níl sé seo fíor ainmniú. Níor chóir Agus a bheith ag cur leis an nasyid, nasyid agus scaipeadh i measc daoine. Wa billahit Taufiq.
[Ad-Da'wah Magazine Vol 1632, 7-11 Dáta-1416H]
[Cóipeáladh as an iris Al-Furqan, Eagrán 06 Bliain IV. Foilsitheoir Lajnah Ma'had Al-Furqan Da'wah, Seoladh Maktabah Ma'had Al-Furqan, Gresik, East Java Srowo Sidayu]
Nasyid DLÍ NÓ GO AMHRÁIN Ioslam anáil
De réirLil Buhuts Da'imah Lajnah Al-Wal Eolaíochta IFTA.
CeistLil Buhuts Da'imah Lajnah Al-Wal Eolaíochta IFTA iarr: Tá a fhios againn mar gheall ar an nádúr aindleathach ar an amhrán nó amhráin i bhfoirm a bhí ann ag an am seo toisc go bhfuil sé na focail nó nathanna oirbhire eile nach raibh iontu na buntáistí a bhfuiltear ag súil , cé go bhfuil muid ag Muslims óga a bhfuil a gcroithe atá soilsithe ag an solas na fírinne Dé ionas go mór dúinn a athrú ar an nós. Mar sin, roghnaigh muid chun éisteacht leis na hamhráin breathe Ioslam ina bhfuil an spiorad tempestuous, comhbhrón, etc is féidir a chur leis an spiorad agus ár gcomhbhrón.Is amhránaithe nó an amhráin breathe Ioslam sraith de véarsaí filíochta go hum ag an preachers an Ioslam (Is féidir Dia neart a thabhairt dóibh) atá in iúl i 'Deartháir' den sórt sin a dán ton ar-rahimahullah Quthub-Sayyid. Cad é an dlí de na hamhráin breathe íon Ioslam ina bhfuil na focail spreagadh agus comhbhrón, uttered ag preachers i láthair nó san am atá caite, a thaispeáint ar an amhráin Ioslam agus cuireadh ar a lucht éisteachta a Ioslam.
An bhfuil sé ceart go leor chun éisteacht leis na hamhráin nasheed, nó anáil Ioslamach nuair a bhí ag gabháil leis an t-amhrán ag an fhuaim tambóiríní (drumaí)? Le linn mo eolas teoranta, Chuala mé go alaihi an Shollallahu Messenger 'wa sallam, chun go bhféadfaidh an Muslims le buille an druma ar an oíche roimh na bainise cé go bhfuil an druma ionstraim atá aon éagsúla le hionstraimí eile?Mínithe do thoil, agus d'fhéadfadh Dia treoracha a thabhairt duit.
FreagairFatwa ghníomhaireacht cur síos ar mar seo a leanas: Tá tú ceart a rá go bhfuil an amhráin atá inniu múnlaithe ar rialú neamhdhleathach toisc go bhfuil sé focail go bhfuil reprehensible agus níl aon maitheas ann, agus fiú claonadh a bhíonn le glamorize lust agus mhealladh gnéasach, a cuireadh éisteoirí nach a dhéanamh fíneáil.May Allah thaispeáint dúinn an bealach diridlaiNya. Is féidir leat athrú ar do nós ag éisteacht le hamhráin sin le amhráin nasheed nó an anáil an Ioslam toisc go bhfuil sé i eagna, rabhadh a thabhairt agus mar shampla (ibrah) go inflame an spiorad reiligiúnach agus ghirah, comhbhrón evoke, iad féin a penjauhan ó gach cineálbíseanna. Is féidir achomharc a evoke an t-amhránaí agus an éisteoir ar anam d'fhonn iallach a chur ar chách géilleadh go Allah Subhanahu Wa Ta'ala,,, an disobedience agus sárú dá fhorálacha a athrú le cosaint an Sharia agus Jihad in a bhealach.
Ach níor chóir é a dhéanamh mar éigeantach nasyid do féin agus mar nós, ach déanta ag amanna áirithe nuair a bhíonn sé ag teastáil hhal cosúil le póstaí, salvation a dhéanamh roimh an turas ar an mbealach le Allah (Jihad), nó imeachtaí den sórt sin . Is féidir na amhránaithe canta freisin evoke an spiorad a dhéanamh gníomhais maith nuair nach bhfuil daoine ar bís agus an spiorad a chailleadh. Chomh maith leis sin ag an am an anam thiomáint a dhéanamh olc, amhráin ansin nasyid Islami nó d'fhéadfaí é a chanadh a chosc agus a sheachaint olc.
Ach duine éigin níos fearr a sheachaint na rudaí a thabhairt dó chun an dhíogha ag léamh an Qur'an, cuimhneamh Allah agus cleachtas na hadiths an Prophet, do cinnte go bhfuil sé níos glaine agus purer don anam, chomh maith le neartú a thuilleadh agus soothe an t-ae, mar an focal Dé .
"Brí: Cuireann sé síos an focal is fearr (is é sin) a Qur'an den chineál céanna (an caighdeán na véarsaí) arís agus arís eile, shaking an craiceann dá bhrí sin, iad siúd a n-eagla an Tiarna, a bheith ansin craiceann calma agus a chroí i am chun cuimhneamh treoracha a Dhia. Dé, leis an leabhar, leadeth sé lena áthais sé. Agus whoever amú Allah, ansin níl aon duine a thabhairt dó treoracha. " [Az-Zumar: 23]
I véarsa eile a deir Allah.
"Brí:. Iad siúd a chreideann agus a bhfuil a gcroíthe a fháil sástachta i gcuimhne ar Allah Cuimhnigh, ach amháin le gcuimhne ar Allah bhfuil hearts teacht ar shástacht Iad siúd a chreideann agus gníomhais maith, le haghaidh a n-sonas agus áit mhaith a dhéanamh arís.." [Ar-Ra'd: 28-29]
Ba é an saincheaptha de na cairde a menjadikah an Qur'an agus Sunnah mar a n-Cúntóirí de ghlanmheabhair, foghlaim agus é a chleachtadh. Ina theannta sin tá siad freisin nasyid, nasyid agus ag canadh orthu agus iad ag aithris an Trench trinsí digging, mosques thógáil agus mar cath ceann acu (Jihad), nó ar ócáidí eile ina bhfuil sé ag teastáil a dhéanamh gan an t-amhrán le siombailí nó slogans, ach amháin a úsáid mar teanndáileog meanma agus iad a pengobar.
Cé nár cheart na drumaí agus uirlisí ceoil eile a úsáid chun gabháil leis nasyid, nasyid ar nós an sallam Prophet-Shollallaahu'alaihi-wa agus ní raibh a chompánaigh é sin a dhéanamh. May Allah thaispeáint dúinn an cosán díreach. Is féidir beannachtaí agus beannacht ar Muhammad agus a tharmligean chuig a muintir agus a cairde.
[Fatawa Islamiyah, al-Lajnah ad-Da'imah, 4/532-534]
[Cóipeáladh ón leabhar al-Fatawa luaith-Fi Syar'iyyah Masa'il Al-Fatawa al-Ulama Ashriyyah Min Al-Balad Al Haram-Al-Khalid Cumadóir Jurasiy, Eagrán Fatwa Fatwa is déanaí An Indinéis, Dar ul Haq Publisher]
DLÍ Ioslamach agus farce Ioslamach nasyid
De réirShaykh Dr Salih bin Abdullah bin Al-Fauzan Fauzan
Ceist.Iarradh ar an Dr Shaykh Salih bin Abdullah bin Al-Fauzan Fauzan: Cad é an farce an dlí Ioslamach, agus nasheed nasheed go dinamakn nasheed-Islami, a bhfuil sé seo déanta ag roinnt óige sna hionaid siamsaíochta i rith an tsamhraidh?
FreagairDrámaí [1], nár chóir dom a rá mar gheall.
An Chéad: I fhaillíonn sé an lucht éisteachta [2] mar gheall ar a íocann siad aird ar na gluaiseachtaí an taibheoir agus tá siad sásta (gáirí) [3]. Tá an dráma i gceist de ghnáth le haghaidh siamsaíochta, ionas go mbeidh an fhaillí na ndaoine a faire. Tá sé seo ó thaobh amháin.
Dara: Daoine Aonair a aithris, uaireanta ag teacht ó cheannairí Moslamach, cosúil le cara. Tá sé measta dímheas dóibh [4], dá bhraitheann an imreoirí sé nó nach bhfuil. Sampla: leanbh beag nó duine éigin nach bhfuil fiú aithris den chléir nó cairde. Níor chóir go mbeadh sé. Má tá duine éigin ag teacht aithris leat, siúl mhaith do bhealach a dhéanamh, an bhfuil áthas ort leis seo? An bhfuil nach bhfuil an dearcadh atá aicmithe mar condescension i dtreo tú? Cé go gciallaíonn daoine go maith ag aithris an sangkaannya. Ach tá gach duine aonair a bheadh sásta a humble dó.
Tríú: Is é sin an-chontúirteach, cuid dá n-aithris infidels pearsanta cosúil le Pharaoh agus Abu Jahl nó i dteannta leo. Labhraíonn sé le cainte go kufr a dócha bhí sé ag dul chun argóint kekufurannya, nó ba mhaith leat a mhíniú conas an staid aineolas. Is é seo an tasyabuh (macasamhail iad). Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam chros tasyabuh le idolaters agus kufr [5] ceachtar mimic (resemble) pearsantacht agus a chuid focal. Banned ó preaching ar an mbealach seo toisc nach bhfuil aon tásc alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam, agus ní de gníomhais salafu fuinseog agus treoir ar an Muslims. Níl na múnlaí is eol ach amháin le haghaidh dráma ó lasmuigh Ioslam. Tá iontráil a dhéanamh linn ag an ainm seanmóireacht Ioslam, agus mar an modh bolscaireachta. Níl sé seo fíor toisc go bhfuil an modh da'wah tauqifiyah (ittiba '). Go leor a glacadh leis an Messenger de alaihi Allaah 'wa sallam agus nach gá ar bhóthar mar seo. [6]. Go mbeidh an misean bua fós sa tréimhse go bhfuil éagsúla. Gan na múnlaí seo a charade. Nuair a tháinig ar an mbealach seo (amharclainne) Ní cineáltas a thaispeáint chun an fear ar chor ar bith, agus ní féidir é a tionchar.Taispeánann sé sin ar an mbealach seo tá (skits) cásanna diúltach agus gan aon tairbhe ar chor ar bith. Fiú sa chás go bhfuil rudaí contúirteacha.
Ansin, má deir duine ar bith, 'Surely resembles sé an cruth ar an pháiste aingeal Adam.
Dúirt muid, 'aingeal ag tháinig i bhfoirm na mac Adam, toisc nach bhfuil daoine in ann a fheiceáil i bhfoirm a bunaidh. Tá sé seo go maith do dhaoine. Chun má thagann aingeal ar a bhfoirm seo fíor, ansin nach mbeadh daoine in ann labhairt leo agus ní féidir iad a fheiceáil. [7] aingeal ag resemble nuair nach bhfuil an fhoirm an duine i gceist le dul ar an stáitse mar is mian leo. Resembles sé aingeal an duine chun a fheabhsú. Ós rud é go bhfuil angels a bhfoirm ar leith féin ar an duine. An fear ansin conas a athraíonn sé cruth le ceann amháin an duine a chruthú go ceann eile. Cad é ag tiomáint na hathruithe?
[Cóipeáladh ón leabhar de Al-Al-Mufidah Ajwibatu As'illah An-Al-Al-jadidah Manahij, an Indinéis Eisiúint Briseadh Athstiúrtha Manhaj Fhorleathadh, Imeachtaí an bhailitheora araid Abu Jamal Abdillah Farihah Al-Harithi, Yayasan Al-Madinah Foilsitheoirí, Aistritheoirí Muhaimin]__________Foote Nóta[1]. Shaykh Bakr Abu Zaid deir ina leabhar Ag-Tamtsil, 'Bhí an dráma ann ar dtús i bhfoirm neamh-Muslim adhartha. Chuid is mó de ahlu ilmi dhaingniú, go bhfuil an croí an dráma mar chuid de na siombailí, siombailí adhartha págánacha sa Ghréig. (Leathanach 18).
Shaykh al-Islam dúirt ina leabhar Al-Mustaqim Iqtidha Sirath (191 / CET. Darul Hadith) faoi cad atá ar siúl acu an Nassara ar a lá féile ar a dtugtar Lá rayanya 'na addle-brained "(id asy-Sya'anin) : "Tagann siad amach ag an feast leis na duilleoga olóige agus a leithéidí, agus cheap siad resembled sé sikapdemikian cad é ar an Alaiahis Al-Masih 'Sallam. Tá sé seo luaite ag Shaykh Bakr Abu Zaid sa Ag-Tamtsil. Shaykh Bakr hinted faoi sé ina leabhar é. 27-28: "Tá a fhios agat cheana féin go raibh an dráma aon rud a dhéanamh leis an stair na Moslamaigh sa chéad ghlúin (is mó).Theacht gan choinne ar a laghad de na céad fhoghlaim, eadhon 14H. Ansin greeted trí tithe na bhfoirgneamh siamsaíochta agus amharclann, Switch gá ó áiteanna adhartha a chur ar ghrúpa aisteoirí imríonn scoileanna Nassara Ioslamach ná an chuid is mó de na worshippers Ioslamach.
[I (Abu Abdillah) dúirt: Mar shampla, an Bráithreachas Muslim "]
Má thuigeann tú é seo, tá a fhios ansin gur éilíodh na rialacha agus na prionsabail a bhaineann le Ioslam a ardaíodh na saineolaithe go dtí an chéim na foirfeachta agus friotaíocht uasal sin ar bhealach.Mar is eol dúinn, go bhféadfaidh charthanacht a chur san áireamh mar sheirbhís, nó d'fhéadfadh sé a bheith san áireamh mar saincheaptha. Ansin an tionscnaimh adhartha, nach bhfuil sé forordaithe ach amháin an méid atá forordaithe le Allah agus nach bhfuil cosc ar bhunús dúchasach amháin ar a bhfuil Allah forbidden.Dá bhrí sin, níor chóir é a bheith ina spraoi Islami siúl mar bhealach chun adhartha, nó fiú mar chuid de nós nó saincheaptha ina bhfuil gnéithe de cluichí agus siamsaíochta.
Nach bhfuil pictiúrlann sonraithe sa Shari'a Ioslamach, tá sé ar bhóthar nua. Tá cuid de na teachings foriomlán an Ioslam cad atá á labhairt ag an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam,' Iad siúd a dhéanamh ar nithe nua i ngnóthaí ár (Ioslamach), is é an cás ar oscailt ó Ioslam diúltaíodh ansin '. Dá bhrí sin, an méid atá bainte le feiceáil i roinnt campais scoil nó coláiste, is é sin an cluiche charade Ioslamach ansin surely tá sé le gníomh de heresy, toisc go raibh sé tionscnaimh anaithnid. gcleachtas is é an Muslims le hábhar a thagann as an limistéar a chinneadh bunaithe ar an syar'i proposition.
Toisc go bhfuil an cleachtas a adhradh págánacha na Gréige agus ahlu Nassara heresy, ansin níl aon bhunús i Ioslam iomlán. Is é sin, tá sé ina ábhar cleachtas nua i Ioslam agus gach cás nua i Ioslam ar heresy go resembles Sharia. Tá ainm a fheistiú le haghaidh an téarma bunaithe ar Ioslamach Shari'a an 'Amharclann Bid'ah'.
Má tá spraoi san áireamh mar saincheaptha, ansin resembles sé an naimhde de Allah (Kafir). Cé go mór dúinn a bheith cosc a resemble leo. Cé nach bhfuil an cás a raibh ar eolas ach amháin as dóibh.
I (Abu Abdillah) dúirt sé, "verily; 'Amharclann Islami', mar a bhfuil siad ar a dtugtar, ach ar an t-ionad siamsaíochta le linn an tsamhraidh agus an scoil-skolah, mar cheann de na modhanna agus na bealaí dakwan tionchar a imirt ar an óige. Is é seo an cleas acu, atá i Pearsantacht diúltaithe. Cé an modh agus an modh chun da'wah Allah tauqifiyah (ittiba), ansin níl aon cheart do dhuine rud éigin a dhéanamh (le haghaidh adhradh) de di. Ní bheidh mé ag plé a dhéanamh ar na modhanna fad iomadú.
'Is Behold na meáin seanmóireacht chuid de mashalihul mursalah' Má tá daoine ann a rá,. Dúirt muid, 'Cad é belittle Ioslamach go léir maith do sheirbhísigh?
Tá an freagra sa chur síos ar Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah, mar seo a leanas, 'I mbeagán focal, ná an underestimate maith go Sharia (maslahah) ar chor ar bith, fiú tar éis Dia Almighty perfected an Deen áthais dúinn. Mar sin, tá aon rud níos gaire ná mar a bhí ar neamh dúradh linn dó alaihi sallallaahu 'wa sallam é a dhéanamh.Tá sé fágtha againn ar scláta glan. Níos déanaí an tráthnóna oíche gruama, ní raibh sé ach imeacht ó na daoine a fuair bás [Luaite as an leabhar:. Al-Qawiyyah Hujaju Anna Wasa'ila Ala ad-Da'wah Shaykh Tauqifiyah obair Abdussallam araid Barjas é. 40]
I (Abu Abdillah) dúirt, 'Má admháil le líon mór de wickedness disbelief éagsúla, agus disobedience chun al-Haq le syar'i bóthair agus ba chóir dó a bheith. Mar sin, cén fáth go mbeadh a preacher lorg ar bhealach nach bhfuil le fáil sa 'Pearsantacht? Tar éis an tsaoil go ndáiríre cad é atá sa 'Pearsantacht a bhí cheana féin go leor chun críocha bolscaireacht a fháil do Dhia. A dhéanann aithrí ahlu peacaigh agus iad siúd a chaill na treoracha. Lig an preachers seanmóir spás a ghlanadh dó nuair a Dhia tríd an phábháil companions féin ar sé. Go deimhin leo dul ar ais chuig an eolaíocht.Ibn Mas'ud dúirt, 'Cinnte beidh tú a chruthú cás nua agus beidh cás nua a chruthú duit, ansin, má fheiceann tú cás nua, beidh sé ar bata tú leis an chéad chás (Prophet agus a chompánaigh)'. Ibn Mas'ud sin, go maith, 'Bí cúramach tú i gcoinne heresy, rabhadh tú i gcoinne iomarcach, rabhadh tú i gcoinne berdalam an doimhneacht agus ní mór duit bata leis an chéad ghlúin' [Luaite as an leabhar.: Ala Al-Qawiyyah Hujaju Anna Wasa'ila ad-Da'wah Shaykh Tauqifiyah obair Abdussallam araid Barjas é. 43]
Sheikh Abdussalam dúirt sé, 'Cinnte is maitheas a chinneadh i gcás deacair. Uaireanta tá bhreathnadóir maslahah menyengka go bhfuil sé seo, ach tá sé seo, i ndáiríre an rialaithe chuig an sochar a chinneadh ahlu ilmi. Déantar iad a líonadh le ceartas agus bashirah, a thabhairt i gcónaí dlíthe Sharia agus virtues. Tá sé dá bhrí sin, gur gá a eisiúint ina seasamh aireach mór agus an-fainiciúil an máistreacht an paisin más mian rud éigin go maith. Lust é a mhaisiú minic rud éigin go bhfuil briste isteach ag lorg maith, ionas go leor daoine fooled. Cé ná na contúirtí an tairbhí. Ansin, conas is féidir an muqallid (a bréige) a bheith faoi rialú ag an líomhain agus a chinneadh go bhfuil sé maslahah? Nach bhfuil an dearcadh presumptuous i dtreo an dearcadh Deen agus droch-i dtreo an syar'i dlí nach bhfuil aon chiontú? (P. 45)
Abdussalam sé freisin Sleachta ó Shaykh Hamud araide Abdullah Ag-Tuwajiri rahimaullah, dúirt sé: Behold isteach dráma i preaching leis an Almighty Dia nach bhfuil an sunnah de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam nach ea, agus ó na ceithre caliphs chéad al-Sunnah Mahdiyin. Ach áirítear cás nua i ár gcuid ama. Agus go deimhin tá Allah rabhadh ar chúrsaí nua, d'ordaigh a dhiúltú dóibh, agus chur in iúl dó go bhfuil an cás nua go bhfuil sé olc agus misguided "(lch. 45)
[2]. I tá gnéithe de cur amú ama. Beidh Muslims a bheith cuntasach as a chuid ama. Tá sé ag teastáil a choimeád ar bun agus a ghlacadh leas a bhaint as an am, a chleachtadh a bhfuil bheannaigh an Almighty, ionas go mbeidh na tairbhí a dul ar ais dó, araon ar fud an domhain agus i na dhiaidh seo. Mar an Hadith de Abu al-Aslamy Barzah, a dúirt sé, 'Messenger de Allah Tá sé ráite,
"Ciallaíonn sé: Ná bog an dá chos ar sheirbhíseach ar an Lá na Aiséirí sin iarradh go gheall ar a aois, chun an méid a chaitheann sé. ar a mhaoin nuair is féidir a fháil sé, agus cén infakkan sé. ar a chorp ar cad é muster. [Eisithe ag Al-Tirmidhi 2417 agus tá sé menshahihkannya]
[3]. Go ginearálta, bhí an spraoi a bheidh. D'fhéadfadh sé a bheith ina tionchar do dhaoine atá ag teacht agus féachaint ar nó aird a mhealladh chuig orthu nó fiú iad a dhéanamh gáire. An chuid sin de na scéalta fantaisíochta. Tá sé curtha sé aon bhagairt ó Messenger de Allah le haghaidh an duine a ndeor a gáire ag daoine le bagairt láidir. Ie ó anhu Haidah Allaah ibn Muawiyah 'a dúirt an Prophet,
"Ciallaíonn sé: Mairg dóibh siúd a labhairt (seanmóir) nuair a bhí sé ina luí (i gcainteanna) ionas go mbeidh daoine ag gáire ansin mairg ris, Monuar dó". [Hadith Hasan, arna eisiúint ag Breitheamh (I/46), Ahmad (V / 3-5) agus Ag-Tirmidhi (2315)]
Ag gabháil leis seo Shaykh Hadith an Ioslam dúirt, 'Agus go deimhin, a dúirt Ibn Mas'ud: "Ní verily, fiaradh fíor go dáiríre nó jokingly"Ach má tá an bréag ba chúis leis an naimhdeas na Moslamaigh agus i mbaol an cosc Dien níos deacra cinnte. Mar sin féin, tá an culprit ag gáire ag an luíonn le daoine ag dul an pionós is féidir a dhíspreagadh syar'i an chiona. [Majmu Fatawa (32/256)]
Maidir leis na scéalta, bhí sé scoláirí 'fuath scéalta salaf agus tionóil scéalta. Rabhadh a thabhairt siad go léir an rabhaidh agus i ngleic leis an scéalaí (an scéalaí) le héagsúlacht acmhainne. As an leabhar Al-Mudzakir Tadzkin WA WA Ag-ADH-Dhikr Ibn Abi Asim, Al-Ridadi tahqiq Khlaid (lch. 26). Ibn Asim Tá narrated le sanad saheeh, go Allaah Ali; anhu chonaic duine éigin dúradh liom, a dúirt sé, An bhfuil eolas agat faoi naskh (bain véarsa) agus mansukh (scriosadh)? Ansin dúirt sé (an scéalaí), Uimh Ali dúirt, crith tusa agus tusa chumhra scrios iad. [Al-Mudzakir WA Ag-Tadzkir é. 82]
Imam Malik dúirt, is fuath liom i ndáiríre na scéalta sa mosque.D'fhéach mé contúirteach lena n-bermajelis páirt a ghlacadh.Scéalta fíor heresy.
Salim dúirt sé, "Sin bhuail Ibn Umar fear a tháinig amach as an mosque, a dúirt sé, 'Níl aon fhachtóra ba chúis leis liom a fháil amach (an mosque) ach amháin i gcás an scéalaí de mise." Imam Ahmad dúirt go bhfuil an bhréag de Man an scéalaí agus ceann de na chuid is mó d'iarr (ar cheist nach maith a dhéanamh). Ansin, iarr air (Imam Ahmad), An bhfuil tú ag freastal ar a gcuid tionóil?Fhreagair sé, Uimh [luaite ón leabhar de Al-Bida obair wa Al-Ag-Turtusyi Hawadits, lch 109-112]
[4]. Ceann de na hamharclainne ainm é: Al-Muhakkah, a mimicked duine ina gluaiseachtaí. Tá teacht ar a shéanadh an hadeeth a mimicked duine, agus an toirmeasc sin go, ó Aisha a dúirt an Prophet, 'I ndáiríre ní mhaith duine éigin aithris a dhéanamh agus go deimhin liom mar seo agus mar seo'. Saheeh n-eisiúint ag Ahmad Imam (6/136-206), Ag-Tirmidhi (2503).
[5] Hadith go forbid resembling an polytheists agus infidels a scaipeadh, mar shampla focail an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam,' Giúdaigh Selisihilah agus Nassara .. '[Ibn Hibban Taqrib (2186)],' Berbedalah leis na Pagans ... ' [Moslamach (259)], 'Berbedalah na daoine Zoroastrian ..' [Moslamach (260)]
[6]. D'fhoilsigh an leabhar dar teideal Al-Hujaj Qawiyyah Al-'Ala Anna Wasa'ilah Da'wah obair Taufiqiyyah Sheikh Abdulkarim bin Abdussallam bin Barjas. Tá plé leabhar maith, comhairle a thabhairt dúinn a léamh ar an tersebt leabhar.
foinse: http://almanhaj.or.id
[7]. Ansin, ní raibh an t-aingeal mimicking na focail de dhuine a diserupai cruth, agus nach dtéann a bhealach nó na gluaiseachtaí eile a dhéanamh le daoine a diseruapinya.
Tähelepanu !!!
BalasHapusminu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.
Attention !!!
my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.