Minggu, 29 Juli 2012

Vajon a Mohamed prófétát sallallaahu alaihi wa sallam Living In Nature és a hallás Salam Bury?; Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja: وما جعلنا لبشر من قبلك الخلد أفإن مت فهم الخالدون És nem teszünk egy emberi lény, mielőtt örök életet. Tehát, ha halott, legyen szó akár az örök? [Al-Anbiya "/ 21:34]


Vajon a Mohamed prófétát sallallaahu alaihi wa sallam Living In Nature és a hallás Salam Bury?; Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
وما جعلنا لبشر من قبلك الخلد أفإن مت فهم الخالدون
És nem teszünk egy emberi lény, mielőtt örök életet. Tehát, ha halott, legyen szó akár az örök? [Al-Anbiya "/ 21:34]



MI A Mohamed próféta sallallaahu wa sallam A'ALAIHI sírja ÉLET jellegű, és hallja a hívást és üdvözlőkártya MENZIARAHINYA EMBEREK?


Bevezetés a szerkesztőnek
Szaúd-Arábiai Királyság fatwa intézmény "Da'imah állandó bizottság", amely nem az ő fatwa választ. 4383 [1], amikor megkérdezték néhány dolog kapcsolódik a Mohamed próféta életének sallallaahu "alaihi wa sallam Barzakh jellegű, amint azt a hadeeth Abu Hurayrah Allaah anhu narrátora Imám Abu Dawud rahimahullah. Mit jelent a hadeeth is: senki nem fogadja el, kivéve Allah mindenható visszaállítani a lelkem nekem, úgyhogy vissza a köszöntést.
Íme néhány kérdés és válasz Da'imah Állandó Bizottságnak, amely aztán élén Sejk Abdul Aziz bin Baz rahimahullah, Alelnök: Sheikh Abdur Razaq rahimahullah Afifi és tagok: Sejk Abdullah bin Ghudayyan. Nevezték ki az ingyenes fordítást.

MI A Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam AS Élet a sír VILÁG

Probléma:
Kapcsolódóan az élet a Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, egy nemes a sírjában, Mohamed próféta sallallaahu" alaihi wa sallam éld az életed, ahogy fizikailag a világon, vagyis a visszatérés a lélek a testbe, s fizikailag is sallallaahu "alaihi wa sallam? Vagy sallallaahu "alaihi wa sallam barzakhiyah ukhrawiyah él" Illiyyun felső terhelés nélkül (taklif), hogy Ő sallallaahu "alaihi wa sallam? Ő a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam fölvegyék a halál (jelentés):" Ó Allah, az ar-Rafik al-A'la ". Míg teste most mozdulatlanul fekszik a sírban maradt lélek nélkül? Míg a szellem Ő sallallaahu "alaihi wa sallam volt" Illiyyun csúcsra? Bár a szakszervezet a test és a lélek egy illatos teste történik az Ítélet Napján? Ahogy Allah mindenható mondja:

وإذا النفوس زوجت

És amikor a szellemek újra egyesült a testtel. [At-Takwîr/81: 7]

Válasz:
Bizony a mi próféta sallallaahu "alaihi wa sallam él sírjában abban az értelemben, az élet a síron túl (barzakhiyah). A sírban Ő sallallaahu "alaihi wa sallam kapott különböző keni'matan élet Mindenható Allah ruházta fel, mint a jutalom a munka nagy és jó, tette sallallaahu" alaihi wa sallam idején az életét a világban. Üdvözlet és áldás a Afdhal Allah mindig meg kell szentelni neki.

De ez nem jelenti azt, lelke visszatért a test, hogy ő sallallaahu "alaihi wa sallam életre, mint élt a világon. Sem a lelke a testét, amíg ő gyűjtött sallallaahu "alaihi wa sallam élet, az élet a túlvilágon. De ez az élet természetes élet Barzakh, közép-világban az élet és a halál utáni élet.
Így tudjuk, hogy halott volt (halott), mint a próféták és a többi ember halt meg korábban. Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:

وما جعلنا لبشر من قبلك الخلد أفإن مت فهم الخالدون

És nem teszünk egy emberi lény, mielőtt örök életet. Tehát, ha halott, legyen szó akár az örök? [Al-Anbiya "/ 21:34]

كل من عليها فان ويبقى وجه ربك ذو الجلال والإكرام

Minden a földön fog veszni. De az arca Urad, akinek nagyságát és dicsőségét örök. [Ar-Rahman/55: 26-27]

إنك ميت وإنهم ميتون

Íme, te (Muhammad) fog halni, és ők úgyis meg fog halni. [Az-Zumar/39: 30]

És más versek, amelyek bizonyítják, hogy a Mindenható Allah mewafatkan Ő sallallaahu "alaihi wa sallam. Ezen kívül is (más bizonyíték van, többek között):

• Hogy a Bajtársak Allaah anhum már fürdeni a tetemet ő sallallaahu "alaihi wa sallam, mengafaninya, menyalatkannya és eltemették. Ha Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam még életben volt, mint az élet ő sallallaahu" alaihi wa sallam a világon, biztosan nem fognak csinálni az egészet, a dolog mégis az összes többi halott.

• Fatima anhuma Allaah továbbá kérte az örökségét apja örökségét. Fatima okozhatja azt hinni, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam meghalt. És ez a hit nem tagadta az egyik társa. De Abu Bakr anhu Allaah kifejti, hogy a próféták nem örökléshez. [2]

• A Bajtársak Allaah anhum megállapodtak abban is, hogy választ kalifa a muszlimok halála után ő sallallaahu "alaihi wa sallam utódaként a vezetést. És ez történt kinevezését Abu Bakr, mint a kalifa Allaah anhu. Amikor a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam még él, úgy él a világban, biztosan nem fogják tartani kinevezését a kalifa. Így ez a konszenzus a Bajtársak Allaah anhum, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam meghalt.

• Hasonlóképpen, amikor a fitnah (viszály fő) és a súlyos problémák gyötrik az emberek uralma alatt Uthman és Ali Allaah anhuma, továbbá a problémák előtt és után. Amikor ez megtörténik, a társak nem ment a sírba a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam kérjen tanácsot vagy segítséget kérni, hogy ki és elszámolási viták és problémák. Vajon a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam még él, úgy él a világban, biztosan nem fognak pazarolja ezt a lehetőséget, miközben égető szükségük van az emberi jelenlétet, aki megmentse őket a katasztrófa, ami körülveszi őket.

A szellem, aztán a szellem volt a "legmagasabb Illiyun mert sallallaahu" alaihi wa sallam a legjobb ember. Allah adta, hogy a magas pozíciót töltötte sallallaahu "alaihi wa sallam a mennyben.

MILYEN Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam hallani hívás vagy IMÁDSÁG

Probléma:
Vajon a Mohamed prófétát sallallaahu "alaihi wa sallam egy nemesi sírba lehetett hallani minden ima vagy hívja egy élő személy, vagy hall egy speciális shalawat címzett vele? Ahogy a hadíszt (a szó): "Aki engem bershalawat sírom, hallom ..." és így tovább. végéig a hadíszt? Ez hadeeth saheeh, Da'eef vagy hamis a neve a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam?

Válasz:
Otthon, a halottak nem hallják az élő leszármazottai Ádám fiai, és nem hallotta imáját. Ahogy Allah mindenható mondja:

وما أنت بمسمع من في القبور

És Te (Muhammad) nem lehet tudni, hogy az emberek, akik a sírok hallható. [Fathir/35: 22]

Nincs hiteles információ, mind a Korán és a Sunnah Saheehah, amely bizonyítani tudja, hogy Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam a sírjában hallani minden ima vagy hívja egy élő személy, ezért úgy vélik, hogy a specificitás a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam.

Végleges története Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam hogy shalawat és üdvözletét, aki figyelemmel lesz akár ő sallallaahu" alaihi wa sallam. Ennyi. Mind az olvasás mellett shalawat sírja Mohamed próféta, vagy tőle. Ugyanaz a dolog, akkor akár az ő sallallaahu "alaihi wa sallam. Alapján világos története Ali ibn Husayn ibn Ali Allaah anhum (unokája Ali bin Abi Talib-esből Allaah anhu), látta, hogy valaki jön egy lyukba a sírban a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, akkor ez az ember bemegy, és imádkozni. Akkor Ali bin Ali bin Husayn Allaah anhum megtiltotta mondván: "Majd én elmondom a hadíszt amit hallottam apámtól, az én nagyapám, a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam. Azt mondta:

لا تتخذوا قبري عيدا, ولا بيوتكم قبورا, وصلوا علي فإن تسليمكم يبلغني أين كنتم. رواه أحمد وغيره

Van, hogy a sír, mint egy ünnep, és nem teszik a házak, mint a sírok, olvassa áldást nekem, köszönés valóban eljössz hozzám, bármerre is jár. [3]

Ami a hadíszt:

من صلى علي عند قبري سمعته ومن صلى علي بعيدا بلغته

Aki hozzám közel bershalawat sírom, aztán hallottam, és aki engem bershalawat messziről, lesz hozzá.

Tehát ez egy hadeeth hadeeth Da'eef szerint Hadísz tudósok. Syaikhu rahimahullah iszlám Ibn Taymiyyah mondta: "Ez egy hadíszt hadíszt maudhu" (hamis) nevében az al-A'masy szerint a konszenzus a kutatók. [4]

Míg a hadeeth narrátora Abu Dawood egy hasan isnad Abu Hurayrah, hogy a Próféta anhu Allaah sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

ما من أحد يسلم علي إلا رد الله علي روحي حتى أرد عليه السلام

Senki sem fogadja el, kivéve Allah, a lelkem vissza fog térni hozzám, ezért én válaszolt a köszöntés. [5]
Szóval ez hadeeth nem világos (nem sharih) kifejtette, hogy Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam hallottam (közvetlenül) köszönés egy muszlim. Ott van még a lehetőségét jelentése Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam reagálna, ha egy muzulmán üdvözlő angyal azt mondta neki sallallaahu" alaihi wa sallam muszlim üdvözlés neki.

Még ha feltételezzük, hogy Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam valóban hallani az üdvözlést egy muzulmán, de ez nem feltétlenül biztos, hogy ő sallallaahu" alaihi wa sallam naponta hallható imát és felszólítja átirányítják egy élő személy, aki sallallaahu "alaihi wa sallam.

SYIRIKKAH Ima a Mohamed prófétát sallallaahu alayhi wa sallam
Felhívás a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, vagy imádkozni, hogy ő sallallaahu" alaihi wa sallam igényeinek kielégítésére a kérelmező, vagy levegő-isti'anah (for help), hogy Ő sallallaahu "alaihi wa sallam, hogy ő foglalkozik a szerencsétlenség vagy katasztrófa, hogy végzett a temető mellett Ő nemes, vagy messziről, akár jogi, akár nem vonhatja ki magát, hogy rossz?

Válasz:
Könyörgés, amelyben, és arra kérték, hogy segítsen neki, miután ő meghalt, így kielégíti az őket hívó, és így sallallaahu "alaihi wa sallam levette szorongás, akkor a törvény kibújik Akbar, így a tettes ki az iszlám, hogy az elvégzett közel a sírba, vagy a távoli a sírból. Például, ha valaki azt mondta: "Ó Allah Küldötte sallallaahu" alaihi wa sallam, adj syafa'at! " Vagy azt mondják: "Hát ez az a dolog hiányzik, vagy más beszédek. Alapján az általánosság a szó Allah wa Subhanahu Ta'ala:

وأن المساجد لله فلا تدعوا مع الله أحدا

Bizonyára helyek tartoznak Allah földig hajoltak, úgyhogy ne kérdezd (kérlek), hogy bárki mellett Allah. [Al-Jin/72: 18]

ومن يدع مع الله إلها آخر لا برهان له به فإنما حسابه عند ربه إنه لا يفلح الكافرون

És ha valaki meg kell élni (imádat), hogy Isten más, mint Allah, de senki nem bizonyított, hogy beszélgess vele, akkor a számítás csak Urának. Valóban azok, akik nem hisznek nem lesz szerencsés. [Al-Mu'minûn / 23:117]

يولج الليل في النهار ويولج النهار في الليل وسخر الشمس والقمر كل يجري لأجل مسمى ذلكم الله ربكم له الملك والذين تدعون من دونه ما يملكون من قطمير إن تدعوهم لا يسمعوا دعاءكم ولو سمعوا ما استجابوا لكم ويوم القيامة يكفرون بشرككم ولا ينبئك مثل خبير

Letette az éjszaka a nappal és az éjszaka nappal be és alávetni a nap és a hold, minden futó egy adott idő alatt. Ki (volt), hogy Allah, Rabbmu, tartozik neki a királyságot. És azok, akikkel hívja a (ima / imádata) Allah mellett, nem lesz semmink, bár a vékony bőrt. Ha megkérdezzük meraka, nem hallom a hangod, és ha csak azt hallják, ők is nem engedheti meg kérését. És a Feltámadás Napján fognak tagadni kemusyrikanmu. És senki nem tud adni a megadott adatok szerint a Mindenható Allah ellátást. [Fâthir/35 :13-14]

Így Lajnah Da'imah fatwa amelyben kijelenti, hogy a sírjában, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam hallott köszöntjük, Imakérések valamint a hang az élő? A válasz, nyilvánvalóan nincsenek szövegeket, amelyek leírják azt. Még ha a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam hallotta az üdvözlést az élet, neki címzett, de ez nem jelenti azt, hogy hallott minden szót, hívjon és kérjen tőle. Még fellebbezést nyújtott be a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, hogy kielégíti a kérelmező kibújik Akbar. Különösen, ha nem volt a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, nem számít, mennyire jó a pozícióját, mint gondnok. Emberek kell félni Allah, és a félelem az ő fenyegetéseket. Hogy senki sem segíthet neki, ha Allah haragja és büntetése okozott neki. Nas'aluLLaha al-'Afiyah.

[Másolt As-Sunnah magazin 03/Tahun Edition XV / hallhatjuk Shaban 1432/2011M. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 tel. 0271-858197 Fax: 0271-858196]
_______
Lábjegyzet
[1]. Látható az al-Fatawa Lajnah ad-Dâ'imah, ellenőrzése és tartib: Shaykh Ahmad ibn ad-Abdur Razaq Duwaisy, Daar "Ashimah, III/227-231
[2]. Amint az Saheeh al-Bukhari, nem: 6725, Bari 6726/Fathul XII / 5, a muszlim Sahih / Sharh 1-Nawawi, Khalil egy ellenőrző Syiha XII/299 Ma'mun, nem. 4555 és Abu Dawood (Sahih Sunan Abi Dawood, az al-Shaykh Albani II/239, nem. 2968, 2969, 2970, 2977 stb
[3]. A fenti hadíszt narrátora Abu al-Mushili Ya'la a Musnadnya, nem. 469. Muhaqqiq Musnad Abi Ya'la: Asad Husain Salim mondta, mert a története több mint Da'eef munqathi ". Ali bin Ali bin Husayn már elmondott az ő nagyapja mursal. Lásd Musnan Abi Ya'la, Ellenőrzés: Asad Husain Salim I/361-362 nem. 469, Maktabah ar-Rushd és Daar al-Ma'mun megvilágított Turats, a CET. Én 1430 H/2009 M. De van egy saheeh hadeeth egyező, narrátora Abu Dawood, Abu Huraira Allaah anhu, azt mondta: a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

لا تجعلوا بيوتكم قبورا, و لا تجعلوا قبري عيدا, وصلوا علي فإن صلاتكم تبلغني حيث كنتم.

Ne csinálj a házak, mint a sírok, és el ne tegyem sír, mint egy ünnep, és shalawatlah nekem, valójában shalawatmu fog jönni hozzám, bárhol is mondani. (Lásd Saheeh Sunan Abi Dawood, az al-Shaykh Albani I/571, nem. 2.042
[4]. Meruju szívesen "a Majmû" Fatawa Ibni Taymiyya XVII/241
[5]. Lásd Saheeh Sunan Abi Dawud, op.cit. Kitáb al-Manasik I/570, Bab al-Qubur Ziyarati, nem. 2041



Megértése Aqeedah Ahlus Sunnah Wal Jama'ah


Által
Al-Yazid ibn Abd al-Qadir Ustadz Jawas


A. A "Aqeedah
"Aqeedah (العقيدة) szerint az arab nyelv (etimológia) származik a szó al-'aqdu (العقد), ami a kötvények, at-tautsiiqu (التوثيق), ​​ami egy erős hit vagy meggyőződés, al-ihkaamu (الإحكام), ami azt jelenti, megerősítve (beállítás ), és ar-rabthu biquw-wah (الربط بقوة), ami azt jelenti, kötelező erővel. [1]

Közben szerint a feltételek (terminológia): "aqeedah a szilárd hittel, és biztos, hogy nem kétséges, azoknak, akik hisznek benne.

Így "az iszlám Aqeedah a szilárd hittel és biztosak vagyunk benne, hogy Allah wa Subhanahu Ta'ala minden kötelezettségek megvalósítását, bertauhid [2] és engedelmeskedünk Neki, hisz Ő angyalai, az Ő hírnökei, a Könyv- Könyve, A nap vége, a jó és a rossz sors és a hit minden, hogy semmit sem hiteles a Principles of Religion (Ushuluddin), számít a láthatatlan, a hit abban, amit a ijma "(egyetértés) a Salafush Salih, valamint Az összes hír qath'i (határozottan), mind a tudományos és amaliyah alapján meghatározott Al-Qur-1 és az autentikus Sunnah és ijma "Salafush Salih. [3]

B. A tanulmány célja Tudományos Aqeedah [4]
"Aqeedah nézve szempontjából a tudomány, a koncepció szerint a Wal Ahlus Sunnah Jama'ah, olyan témakörökben: Egység, hit, iszlám, kérdések ghaibiyyaat (láthatatlan dolgok), prófécia, végzet, a hírek (a dolgokat múltat ​​és a jövőt), a jogalap qath'i (határozottan), mind az alapokat a vallás és hit, beleértve a kifogást a ahl-ul-ahwa "Wal Bida" (követői a szenvedély és az innovációs szakértő) , mind az iskolák és szekták menyempal ismét félrevezető és hozzáállás őket.

Tudományágak "aqeedah ennek van egy másik neve, arányos, és a nevek között különböző Ahlus Sunnah a firqah-firqah (frakciók) mások.

• elnevezése "Aqeedah a Ahlus Sunnah szerint:
Nevei között a "Aqeedah a Ahlus Sunnah tudósok szerint a következők:

A. Al-Iman
"Aqeedah is nevezik az al-Iman, amint az Al-Korán és a Próféta hadiths sallallaahu" alaihi wa sallam, a "Beszéljük meg a 6 aqeedah pillére a hit és az ahhoz kapcsolódó ügyeket. Mivel a említése al-Iman egy híres hadíszt ismert hadeeth a Jibreel Alaihissallam. És a tudósok Ahlus Sunnah gyakran nevezik a "Aqeedah al-Iman a könyvelésben. [5]

2. "Aqeedah (I'tiqaad és" Aqaa-id)
A tudósok Ahlus Sunnah gyakran nevezik a tudomány a "aqeedah mint" Aqeedah Salaf: "Aqeedah ahl al-I'tiqaad Atsar és a könyvelésben. [6]

3. Tawheed
"Aqeedah Tawheed által megnevezett, mint a vita körül forgott Tauhid vagy pengesaan Istennek Rububiyyah, és Uluhiyyah Asma" wa Shifat. Szóval, Tawheed a tanulmány a tudomány "Aqeedah a legnemesebb és a fő cél. Ezért nevezik a tudomány tudománya egyistenhit általában szerint Salaf. [7]

4. As-Sunnah
Sunnah jelenti az utat. "Mint Aqeedah-Sunnah Salaf nevezik, mert híveit, hogy kövessék az utat tett a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam és a Bajtársak Allaah anhum a kérdése "aqeedah. És ez a kifejezés egy híres kifejezés (népszerű) az első három generáció. [8]

5. Ushuluddin és Ushuluddiyanah
Usul jelenti pillére a hit, az iszlám és pillérei a problémákat, amelyekkel qath'i és a dolgok vált az egyetértés a tudósok. [9]

6. Al-Akbar Fiqhul
Ez egy másik nevet Ushuluddin és a szemben az al-Fiqhul Ashghar, törvények gyűjteménye ijtihadi. [10]

7. Ash-saria
A lényeg, hogy mindent, hogy megállapítást nyert a mindenható Isten és az Ő hírnöke utcáin nyomokat, különösen a legalapvetőbb és Ushuluddin (problémák "aqeedah). [11]

Ezek néhány más neveken tudományok "Aqeedah a leghíresebb, és néha túl csoportjába Ahlus Sunnah" aqeedah őket a nevek által használt Ahlus Sunnah, mint a legtöbb az áramlás Asyaa'irah (Asha'ira), különösen a tudósok hadíszt őket.

• Az elnevezés a "aqeedah szerint firqah (szekta) a következők:
Vannak más által használt kifejezések firqah (szekta) mellett Ahlus Sunnah, mint a tudomány nevében "aqeedah, és a leghíresebb, amelyek a következők:

A. Kalam Tudomány
Elnevezése ismert az egész teológiai patak mutakallimin (pengagung tudománya Kalam), mint a flow Mu'tazilah, Asyaa'irah [12] és azt a csoportot, hogy megy velük együtt. Ez a név nem használható, mert a tudomány maga Kalam merupa ki egy új dolog már, és még hamis diada taqawwul elv (mond valamit), Isten nevének alapja nem a tudomány.

És bolehnya tilalom nem fogadható el, mert azok ellentétben állnak Salaf módszertan meghatározó kérdésekben "aqeedah.

2. Filozófia
Ezt a kifejezést használják a filozófusok és azok, akik hozni velük. Ez a név nem használható az "aqeedah, mert az alapvető filozófiája, hogy a fantázia, a racionalitás, fiktív és a babona nézeteket vallanak a láthatatlan dolgok.

3. Tashawwuf
Ezt a kifejezést használják a legtöbb Shufi, filozófus, orientalista és azok, akik összehangolták velük. Ez a név nem használható az "aqeedah, mert ez egy új elnevezési feltalálni diada újra. Ez tartalmazza a Shufi delírium, követelések és vallomásai a babona használják referenciaként a "Aqeedah.

Naming Tashawwuf és Shufi nem ismert elején iszlám. Elnevezése a híres (ott), vagy azt követően kerüljön az iszlám a vallási tanítások és hitek nem az iszlám.

Dr. Shabir Tha'imah kommentálta könyvében, kőris-wa Shuufiyyah Mu'taqadan Maslakan: "Egyértelmű, hogy Tashawwuf befolyásolta életét a keresztény papok, szeretnek ruhát gyapjú és kolostorokban laknak, és ez sok. Az iszlám úgy döntött, ezt a szokást, amikor megjelent az egyes országok a monoteizmus. Az iszlám ad egy jó hatással az életére és javítani kell a megfelelő módon imádják az emberek előtt, az iszlám ". [13]

Dr. Sheikh Ihsan Isteni Zahir (†. H 1407) rahimahullah mondta a könyvében-at-Tashawwuful Mansya "Wal Mashaadir:" Ha megnézzük figyelmesen a tanítást az első és az utolsó Shufi (később), valamint a vélemények jegyzett és elismert a A Shufi könyvek a régi és az új, akkor majd tisztán látni, hogy sok különbség Shufi a tanításaival Al-Korán és Sunnah. Tehát mi is még soha nem láttam olyan magot Shufi az életmódját a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam és a Bajtársak Allaah ő anhum, kik ők (a legjobb) beállítást az Ő szolgái Allaah (miután A próféták és az apostolok). Ehelyett azt látjuk, hogy a tanítások Tashawwuf vett keresztény papok, bráhmin, hindu, zsidó, buddhista és minden zuhudan, kőris-Syu'ubi fogalom zoroasztrizmus Iránban amely az időszak elején Shufi, Ghanusiyah, Görögország, és arra gondolt, Neo -platonizmus, ami történik az emberek Shufi később. "[14]

Shaykh 'Abd al-alelnök rahimahullah mondja könyvében, Mashra'ut Tashawwuf: "Bizonyára ez egy átverés Tashawwuf (árulás) leginkább megvetésre méltó és megvetendő. Shaytan tett Isten szolgája becsapta őt, és háborút ellen Mindenható Allah és az Ő Messenger sallallaahu "alaihi wa sallam. Valóban Tashawwuf van (például) egy fedél zoroasztriánus, hogy átmegy, mint egy szakértői szolgáltatás, sőt leple alatt mindezeket az iszlám ellenségei. Amikor a vizsgált mélyebb, majd megállapította, hogy a tanítás a Tan tartalmazott Shufi brahmanizmus, a buddhizmus, Zoroasterisme, Platoisme, a judaizmus, a kereszténység és a pogányság ". [15]

4. Ilaahiyyat (teológia)
Illahiyat a tanulmány az "aqeedah a filozófia módszertanát. Ez a név által használt mutakallimin, a filozófusok, az orientalisták és követőik. Ez is a megnevezése rossz, hogy ezt a nevet nem szabad használni, mert azt jelenti, a filozófia a filozófusok és a magyarázatokkal AllahSubhanahu mutakallimin wa Ta'alal aszerint, hogy azok felfogás.

5. Mögött az erős természetes metafizika
A kifejezés a filozófusok és írók a nyugati, valamint azokat, amelyek összhangban vannak velük. Ez a név nem használható, mert csak alapul pusztán emberi gondolkodás, és ellentétes az Al-Korán és Sunnah.

Sokan, akik hívják, amit hisznek, és az elvek vagy eszmék, hogy azok rendelkeznek, mint a hit akkor is, ha hamis (hazugság), vagy nincs alapja (érvek) "aqli és naqli. Valóban "aqeedah amelyek helyes megértése a" Aqeedah Ahlus Sunnah a Wal-Jama'ah Al nyert a Korán és a Próféta hadiths a sallallaahu "alaihi wa sallam hiteles és Ijma" Salafush Salih.

C. Meghatározása Salaf (السلف)
Szerint a nyelv (etimológia), Salaf (السلف) azt jelenti, hogy az előző (ősei), az idősebb és több mainstream [16]. Salaf jelent elődei. Ha azt mondják (سلف الرجل) salaf valaki, vagyis mindkét szülő, aki megelőzte őt. [17]

Feltételek szerint (terminológia), a szó Salaf: az első generációs és a legjobb az Umma (Iszlám), amely a Sahaba, Tabi'in, Tabi'ut Tabi'in és papok hordozó utasításokat a három időszakban (a termelés / leendő) 1. megtisztelő Allah wa Subhanahu Ta'ala, mint a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam:

خير الناس قرني ثم الذين يلونهم ثم الذين يلونهم.

"A legjobb ember volt az én időmben (azaz időben a társait), akkor a következő (a Tabi'in), majd a következő (a Tabi'ut Tabi'in)". [18]

Szerint az al-Qalsyani: "Salafush Salih az első generációs e Umma nagyon mély megértése a tudomány, amely követi az utasításokat a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam és megtartani a Sunnah. Isten választotta ki őket kísérő prófétája sallallaahu "alaihi wa sallam és tartsa fenn a vallás ..." [19]

Shaikh Mahmud Ahmad Khafaji mondta a könyvében, al-'Aqiidatul Islamiyyah Salafiyyah bainas Wal Mu'tazilah: "meghatározása kifejezés Salaf nem volt elég csak korlátozott ideig, még akkor is meg kell felelnie az Al-Qur-1 és Sunnah A megegyezés szerint Salafush Salih (kb. "aqeedah, manhaj, az erkölcs és a miszticizmus-pent.). Minden olyan személyt, akinek véleménye szerint az Al-Qur-1 és a Sunnah a "aqeedah szerint ahhoz, hogy megértsük a jog és suluknya Salaf, bár a Salafi nevezte a helyet, és egy csomó más időpontban. Ehelyett, aki megsérti a véleményét Al-Korán és Sunnah, akkor ő nem egy Salafi bár ő élt egy régi barátja, és a Ta-bi'in Tabi'ut Tabi'in. [20]

Penisbatan Salaf szó, vagy nem-Salafiyyuun eseteket foglalja magában, az eretnekség, de ez a penisbatan penisbatan syar'i tulajdonítanak maguknak, mert az első generációs e Umma, hogy a Sahaba, és Tabi'ut Tabi'in Tabi'in.

Ahlus Sunnah Wal Jama'ah is, mint mondta-Salafiyyuun mert követni manhaj Salafush Salih Barátai és Tabi'ut Tabi'in. Akkor mindenki, aki követte a nyomában járni, és azok manhaj-ben minden idők hívják őket Salafi, mint tulajdonított Salaf. Salaf nem egy csoport vagy osztály érthető a legtöbb ember, de ez egy manhaj (él ber'aqidah rendszerben, istentisztelet, döntsön, a másik pedig egy bizonyos karakter), amely kötelező minden muszlim. Így megértése Salaf tulajdonított akik biztonságának fenntartásához "aqeedah manhaj és megfelelően végrehajtott, amit a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam és a Bajtársak Allaah anhum mielőtt a viszály és a széthúzás. [21]

Rahimahullah Shaykh Al-Islam Ibn Taymiyah (†. 728 H) [22] azt mondta: "Nem szégyen az a személy, aki megjelent manhaj tulajdonítják magát a Salaf és Salaf, még így is el kell fogadnia, mert manhaj Salaf ez csakis az igazat". [23 ]

[Átmásolja a könyv Sharh Aqeedah Ahlus Sunnah Wal Jama'ah, szerzője Yazid ibn Abdul Qadir Jawas, Reader Publishers Imam ash-Shafi'i, Po Box 7803/JACC Jakarta 13340A, harmadik nyomtatás 1427H/Juni 2006M]


A hit fontossága végéig Humán Viselkedés és befolyás



Által
Dr. Abdillah bin Juszuf ibn Juszuf al-Wabil


Utolsó napján a hit egyik pillére a pillére a hit, és az egyik "Aqeedah a" Aqeedah iszlám azért lényeges, mert a feltámadás a túlvilágon az alapítvány létrehozására vonatkozó "Aqeedah kiadása után az egységet, Allah Ta'ala.

Faith in minden, ami történik a nap a vége, és a jelek az a meggyőződés, hogy a természetfeletti nem érhető el az oka, és nem lehet tudni kivéve, szövegeket kinyilatkoztatás által.
Fontossága miatt ennek a dicsőséges nap találunk (az al-Qur-an), hogy Allah Ta'ala gyakran kapcsolódik hitét hittel napi szentek, ahogy Allah mondja:

ليس البر أن تولوا وجوهكم قبل المشرق والمغرب ولكن البر من آمن بالله واليوم الآخر

"Nem tegye ki arcát a keleti és nyugati erény, hanem erény valójában hisznek Allahban, a nap majd ...." [Al-Baqarah: 177]

Csakúgy, mint a szavát:

ذلكم يوعظ به من كان يؤمن بالله واليوم الآخر

"... Tehát adott az utasítást, hogy az emberek, akik hisznek Allahban és a Végső Nap .... "[Ath-Thalaaq: 2]

És még sok más verset.

Ritkán nem nyitja meg az oldalakat, az al-Qur-egy kivételt talál neki beszél a végén a nap, és mi van benne formájában jutalom és büntetés.

Az élet az iszlám szerint nem csak a kilátás az élet nagyon rövid és korlátozott, sem a mértékét az emberi élet nagyon rövid.

Az élet iszlám szerint nagyon hosszú, addig folytatódik, amíg nincsenek határok. A hely, folytatódott egy másik helyre a paradicsomban olyan széles, mint az ég és a föld vagy a pokolban elterjedt, mert a sok nemzedék, akik lakják a földet évszázadokon át. [1]

Allah Ta'ala mondja:

سابقوا إلى مغفرة من ربكم وجنة عرضها كعرض السماء والأرض أعدت للذين آمنوا بالله ورسله

"Szembesülve a verseny-lombalah, hogy (1) bocsánatot az Úr és a Paradise olyan széles, mint ég és föld, azoknak készített, akik hisznek Allahban és az ő apostolai ...." [Al-Hadiid: 21 ]

És monda Isten:

يوم نقول لجهنم هل امتلأت وتقول هل من مزيد

"(És ne felejtsük el), nap (ami azon a napon) Megkérdeztük Jahan-nam," Te teljesen? "Ő azt válaszolta," van újabb? "[Qaf: 30]

Valóban hisznek Allahban és a Végső Nap, és a hívek abban, ami benne formájában jutalom és büntetés van valami, hogy valójában irányítja az emberi viselkedés, hogy a helyes utat. Egyetlen törvény lett emberré, hogy képes az emberi viselkedés és egyenesnek lekötött és hit által a nap végén.

Ezért van egy nagyon látható különbség a viselkedését, akik hisznek Allahban és a Végső Nap, tudja, hogy a világ egy mezőt az élet a továbbiakban is tudjuk, hogy jó cselekedetek raktárból napi szentek, amint arra Allah Subhanahu wa Ta'ala:

زودوا فإن خير الزاد التقوى

"... Berbekallah, sőt a legjobb rendelkezések jámborság .... "[Al-Baqarah: 197]

Is, mint mondta, egy nemes társak "Umair bin Humám Allaah anhu [2]:

ركضا إلى الله بغير زاد إلا التقى وعمل المعاد
والصبر في الله على الجهاد وكل زاد عرضة النفاد
غير التقى والبر والرشاد

Ran (arc), Isten nélkül, a rendelkezés
kivéve a jámborság és a szeretet a nap végére.

Szintén türelem a harcot Allah útja,
És minden rendelkezést meg kell semmisíteni.

Kivéve jámborság, kedvesség és útmutatást. [3]

Van-e különbség a viselkedését, akik ez így van, a viselkedését, akik nem hisznek Allahban, a nap végén, és mi van benne formájában jutalom és büntetés. "Az a személy, aki megerősítette, hogy a nap végén fog tenni jónak nézett az ég helyett a mérleg a mérleg a föld, és a továbbiakban nem számított a számítás a világ." [4] Van egy különleges viselkedést az életben, láthatjuk keistiqamahan benne, mértéke szerint az erős hit, állandóság minden vizsgálat, türelem minden katasztrófa, azzal a reménnyel, a jutalom és a megtorlás, és hiszem, hogy mi van a látvány Allah jobb és tartósabb.

Al-Imam Muslim narrátora a Suhaib رحمه الله z, azt mondta: "A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:

عجبا لأمر المؤمن إن أمره كله خير وليس ذاك لأحد إلا للمؤمن, إن أصابته سراء شكر فكان خيرا له, وإن أصابته ضراء صبر فكان خيرا له.

"Hihetetlen a helyzet az emberek, akik azt hiszik, minden üzleti jó (neki), akkor nem kapott, kivéve azokat, akik hisznek. Ha ő kapja az öröm, hálás volt, amiért akkor jó neki, és ha valami rossz történik vele, ő beteg, akkor ez jó neki. "[5]

Előnyök egy muzulmán nem korlátozódik az emberekre egyedül, hanem közösen az állatok, mint egy nagyon híres mondása 'Umar ibn al-Khattab Allaah anhu:

لو عثرت بغلة في العراق, لظننت أن الله سيسألني عنها: لم لم تسو لها الطريق يا عمر?

"Ha van egy szamár esik Irakban, őszintén hiszem, hogy Isten meg fogja kérdezni (én az Ítélet Napján) róla, hogy" Miért nem fogod, hogy utat engedjen neki, O 'Umar? "[6]

Érzés, mint ez a gyümölcs a hit Allahban és a Végső Nap, érezve a súly és a méret az emberi bizalom viselték. Ha a menny, föld, és hegyek sajnálta rá, mert tudja, hogy minden dolog: vagy egy kis vagy nagy tartanak számon, figyelembe kell venni, és majd bosszút. Ha akár a jobb, a visszatérés, ha rossz, akkor rossz visszatérő vissza:

يوم تجد كل نفس ما عملت من خير محضرا وما عملت من سوء تود لو أن بينها وبينه أمدا بعيدا

"Azon a napon, amikor minden lélek megtalálja az összes jó arc (az arcon), ezért (is), akik a gonoszt, ha akarta volna a napon volt egy távoli jövőben ..." [Ali Imran: 30]

ووضع الكتاب فترى المجرمين مشفقين مما فيه ويقولون يا ويلتنا مال هذا الكتاب لا يغادر صغيرة ولا كبيرة إلا أحصاها ووجدوا ما عملوا حاضرا ولا يظلم ربك أحدا

"És diletakkanlah könyvet, akkor látni fogod a bűnösök félelem, hogy mi (írásbeli) benne, és azt mondják:" Ó, nyomorult vagyunk, ez a könyv nem hagy egy kicsi és nem (túl) nagy, de rekord mindent, és úgy találták, hogy mit csinálnak ott (írásban). És te Úr nem üldözte egy túl ". [Al-Kahf: 49]

Ami azokat illeti, akik nem hisznek Allahban és a Végső Nap, és mi van benne, mind a számítások és a bosszú, akkor mindig arra törekszünk, hogy teljesítik a vágyakat ebben az életben, lihegett mögötte ékszerek, kapzsi gyűjtésében, és nagyon fukar, ha más emberek akarnak átjutni jó. Ő tette a világot, mint a legnagyobb cél, és a csúcs a tudomány (tudás). Ő minden esetben a mért kemaslahatannya egyedül, nem törődnek másokkal, és soha nem nézett egymásra, kivéve, hogy a határokon belül képes felismerni az előnyöket magának a rövid élet és korlátozott. Költözött, hogy a Föld és az élet, mint a határérték csak. Ezért a rendszer számítási és ítélet volt önkényes, és a végén a hibás eredmény [7], mert úgy gondolta, hogy a nap a feltámadás nem lehetséges:

بل يريد الإنسان ليفجر أمامه يسأل أيان يوم القيامة

"Még a férfi szólt, hogy erkölcstelen folyamatosan. Azt mondta: "Mikor lesz az Ítélet Napján van? '" [Al-Qiyaamah: 5-6]

Ez a szemlélet Jahiliyyah, korlátozott és nagyon keskeny. Ez a nézőpont tette őket a bátorságot, hogy nem a gyilkos, tulajdon lefoglalását, és a rablás. Ez azért van, mert nem hisznek a Feltámadás Napján, és az Ítélet Napján, Mindenható Allah le arról a helyzetről a szavát:

وقالوا إن هي إلا حياتنا الدنيا وما نحن بمبعوثين

"És persze azt fogják mondani (ismét)," semmi, de az életünket ebben a világban, és mi néha nem fog támadni. "[Al-An'am: 29]

Csakúgy, mint a mondat: "Ez (az élet) csak méhében, hogy szülni, és a föld lenyelni."

Az idő múlásával, és ott jött egy ritkaság, annál nagyobb a tagadás történt. Láthatjuk teljes tagadása, ami mögött az érzékelt anyagi érzékek, ahogy azt a marxista kommunisták (ateista), akik tagadják, hogy létezik egy teremtő, nem hisznek Istenben, nem hisznek a végén a nap. Ez az ideológia azt mondja, hogy az élet egyszerű kérdés! Nincs semmi más, ez az anyag mögött is érezhető, mert a vezetőjük (marxista) érvelése hiányában isten! És csak egy kérdés az élet! Ezért ezek is, mint az állatok nem tudták megérteni az élet értelmét és célját létrehozták őket, elvesztették még több pusztítás. Ha ők egyesültek, akkor valójában ők a félelem árnyékában a jogállamiságot.

Itt megtalálja az embereket, mint ez osztályt az osztály egy nagyon kapzsi ember az életét a világ, mert nem hisznek a halál utáni feltámadásban. Mint kiderült, a Mindenható, mint jellemző többisten a zsidók és mások:

ولتجدنهم أحرص الناس على حياة ومن الذين أشركوا يود أحدهم لو يعمر ألف سنة وما هو بمزحزحه من العذاب أن يعمر والله بصير بما يعملون

"És valóban megtalálja őket a legtöbb kapzsi ember (mohó) életre (a világ), még több (kapzsi újra), mint a bálványimádók. Mindegyikük akart adni az élet ezer évig, de esetenként élettartamuk soha nem akarta távolítani őt a büntetés. Allah tudja, mit csinálnak. "[Al-Baqarah: 96]

Pogányok nem számítunk feltámadása a halál után. Azt akarta, hogy az élet tartós világ, míg a zsidók jól ismerem a megaláztatást, hogy megkapja a túlvilági életben, mert amit csinálnak a tudomány, hogy tudják, [8]. Az emberek szeretik ezt, és az ember, mint ő a legrosszabb. Így talál valamit, ami terjed, köztük formájában a kapzsiság, a fösvénység, arra kényszerítve az embereket, és tette egy rabszolga, és megteszi a vagyont élvezni az életet, mert a kapzsiság a világ. Ezért úgy tűnik, a veszteség az erkölcs és a viselkedés, mint az állatok.

Ha megnézzük az élet a világ increaseth fáradtság és fájdalom, amit várnak az azonnali örömöket. Bár sem a korlátok, amelyek megakadályozhatnák őket a haláltól, mert nem voltak biztosak, hogy egyáltalán létezik az elszámoltathatóság a túlvilágon, és nem kell semmilyen poggyászt, hogy vessen véget életének.

Ezért az iszlám észre. Van egy hangsúly al-Qur-1 a hit, hogy a nap végén, és a meghatározást a feltámadás, számvetés és a válaszokat. Allah tagadta hozzáállásukat feltételezik, hogy a nap végére nem lehetett, és megparancsolta, hogy ő próféta esküszöm, hogy ez a HAQ (igazság):

قل بلى وربي لتبعثن ثم لتنبؤن بما عملتم وذلك على الله يسير

"... Say (Muhammad): "Valóban, a kedvéért az én Uram, te tényleg emelkedik, akkor majd arról, milyen teszitek." Ez egyszerűen Allah. "[At-Taghaabun: 7]

És Allah megemlíti az állam az óra, a jutalmat ígért az Ő szolgái, hogy félni Allah is fenyegette büntetés azoknak, akik engedetlenség. Ő vezeti a kilátás azokat, akik tagadják a bizonyíték vonja kétségbe, hogy az igazság szíve teljesen elveszett, és győződjön meg róla, hogy törődnek a Feltámadás Napján és a horror, hogy megrázta a szervezetben. Ez az a magatartás, hogy ebben az életben, hogy egyenesen a vallásszabadságot az igazság, amelyen azokat szállítják az apostol sallallaahu "alaihi wa sallam. Íme néhány bizonyíték, hogy az igazság.

Első 1.Penciptaan
Allah Ta'ala mondja:

يا أيها الناس إن كنتم في ريب من البعث فإنا خلقناكم من تراب ثم من نطفة ثم من علقة ثم من مضغة مخلقة وغير مخلقة

"Hé ember, ha kétség merül fel a feltámadás (a halott), akkor (tudom) tettünk meg a portól, majd egy csepp sperma, majd egy vérrög, majd egy darab hús tökéletes és tökéletlen előfordulása .... "[Al-Hajj: 5]

Minden olyan személy képes teremteni az emberek több lépésben, igen nehéz lesz neki, hogy kapcsolja vissza (halál után), és még újraéleszteni könnyebben indul, mint a common law, amint arra Allah wa Subhanahu Ta'ala:

وضرب لنا مثلا ونسي خلقه قال من يحيي العظام وهي رميم قل يحييها الذي أنشأها أول مرة وهو بكل خلق عليم

"És egy példázatot tette számunkra, és ő elfelejtette, mi történt, és azt mondta:" Ki tudja kapcsolni a csontokat, amely már zúzott? "Mondd," Ő lesz bekapcsolva az Úr, hogy létrehozta az első alkalommal. És Ő tud minden teremtménynek. "[Yaasiin: 78-79]

2. Természetes Bizonyíték lehet érezni pontosan a Feltámadás Napján
Allah Ta'ala mondja:

وترى الأرض هامدة فإذا أنزلنا عليها الماء اهتزت وربت وأنبتت من كل زوج بهيج ذلك بأن الله هو الحق وأنه يحيي الموتى وأنه على كل شيء قدير وأن الساعة آتية لا ريب فيها وأن الله يبعث من في القبور

"... És látod a föld száraz, de küldjük le a víz rajta, megélni és suburlah és nő a föld számos szép növény. Azaz, az Allah, Ő az igazság és valójában ő volt az egyik, hogy élénkíti a halottakat és Allah hatalma van mindenek fölött, és valóban az Ítélet Napján biztosan jön, nem kétséges, hogy őt, és hogy Isten feltámasztotta mindenki a sírba. "[Al-Hajj: 5-7]

Újraéleszteni a halott földet az eső és a növényzet megjelenése ez a végrendelet, hogy a hatalom az al-Kálik k, hogy feltámassza a halottakat és az Ítélet Napján.

3. A hatalom Isten nagyságát és fenségét ő lények létrehozása Nagy
Allah Ta'ala mondja:

أوليس الذي خلق السماوات والأرض بقادر على أن يخلق مثلهم بلى وهو الخلاق العليم إنما أمره إذا أراد شيئا أن يقول له كن فيكون

"Nem az Úr az eget és a földet a hatalom létrehozásához valami ahhoz hasonló? Igaz, ő tudja. És Ő a Teremtő, a megismerő. Az ő valós helyzetet, amikor csak akar valamit, azt mondta neki: "Legyél!" Akkor ennyi volt. "[Yaasiin: 81-82]

Így a Teremtő az ég és a föld és minden tudták helyreállítani a nagyságát létrehozása egy kis ember, amint arra az Igében:

لخلق السماوات والأرض أكبر من خلق الناس ولكن أكثر الناس لا يعلمون

"Bizony létrehozására az egek és a föld nagyobb, mint a teremtés, az emberi akarat, de a legtöbb ember nem tudja." [Ghaafir: 57]

4. Bölcsessége Allah Ta'ala nyilvánvalónak tűnik, hogy a szem az egész általa teremtett számára, akik gondolkodás és az élvezet Tekintettel arra, hogy eltekintve a hozzáállás is Fanatic (következő) Lust
A Bölcs Isten soha nem hagyja az ember állapotban hiába. Nem is hoz létre játékos, parancs nélkül, a tilalom szintén nincs visszaút a jótékonysági csinálnak.

Allah Ta'ala mondja:

أفحسبتم أنما خلقناكم عبثا وأنكم إلينا لا ترجعون فتعالى الله الملك الحق

"Nem gondolod, hogy hoztuk létre, hogy a játékban (csak), és hogy nem fogják vissza hozzánk? Ezután a Magasságos Isten, az igazi király ... "[Al-Mu'-minuun: 115-116]

Allah Ta'ala mondja:

وما خلقنا السماوات والأرض وما بينهما لاعبين ما خلقناهما إلا بالحق ولكن أكثرهم لا يعلمون

"És nem hoztuk létre az eget és a földet, és mi egymás közötti játék. Nem létre őket, kivéve a HAQ (igazság), de a legtöbbjük nem tudom. "[Ad-Dukhan: 38-39]

Tehát egyértelmű, hogy az a személy, aki irányítja a tekintetét a csodálatos teremtés, mentadabburi (megfigyelt) rendszeresség benne, és (gondolom) teremtetett minden a méret az egyes és egy meghatározott céllal és határidőn megvalósítása ezt a célt. Ha ez a helyzet azt jelentette volna sétálni az utcán (manhaj) Isten által kívánt neki.

Valóban egy csodálatos megfigyelés a természet tudja mutatni nekünk, amellett, hogy a szélessége az Isten ismerete, és nagyságának hatalma, az Ő bölcsessége igen nagy, tehát, hogy Isten nem hagyja, hogy egy erős ember, hogy egy gyenge erő törvénysértők között anélkül, hogy azok semmilyen veszélyt / válaszokról , és ne hagyd hogy az emberek, akik elfordulnak a helyes út nem választ megérdemelték ebben az életben mögött. Hasonlóképpen, akik már szakosodtak, hogy a komolyság nem rendelkező közhasznú érdekében tett erőfeszítéseiket az örömben, hogy Uruk. Isten nem fogja elhagyni őket anélkül javára erényeit és kedvezmények ajándékozta meg őket a nap végén, hogy mit tudnak, hogy az összes kincset, amely feláldoztak, és a nehézségeken ők elszenvedett saját világi élet csak valami, ami rendkívül jelentéktelen, ha összehasonlítjuk a jutalom is az örömben, hogy soha nem ég a szem, a fül nem hallott, és soha nem fordult elő az emberi szív.

Valóban, ha az ember élni a törvények a természetben, valamint a bölcsesség Őfelsége, az Ő nagy figyelmet az ember és a dicsőséget adott neki, minden bizonnyal arra ösztönzi majd őket, hogy higgyenek a hétvége. Tehát miközben nem lenne önző érzés otthon arca gyűlölettel teli, nem mohó keresve az élet a világon, ő mindig is segítik egymást a jámborság és a jóság.

[Másolt a könyvből Asyraathus Saa'ah, szerző Abdillah bin Juszuf ibn Juszuf al-Wabil, Daar Ibnil Jauzi, nyomatok ötödik 1415H-1995M, Indonézia Issue Doomsday közel van, Beni Sarbeni fordítók, kiadók Ibn Kathir Press]



Négy Aqeedah Imám



Által
Muszlim imám Al Atsari



"Oszd közötti mecsetek Hanafiyah [1] Si így és így, az egyik ilyen jogászok, gondolnak ránk, mint szakértők dhimma! [2] "A javaslatot nyújtott be több neves Syafi'iyyah [3], hogy a mufti Sham végén a 13. század AH.

Emellett számos jogász Hanafiyah memfatwakan törlése ima mögött Hanafi imám Shafi'i 1. Fordítva, egyes jogászok Syafi'iyah memfatwakan törlése imádság mögött imám Shafi'i 1 Hanafi.

Ez a sok közül az eseteket, a fanatizmus vezető viták és iskolákban a muzulmán összetűzéseket [4]. A valóság nagyon szerencsés, sőt tilos az iszlámban. Mindenható Allah azt mondja:

واعتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقوا واذكروا نعمت الله عليكم إذ كنتم أعدآء فألف بين قلوبكم فأصبحتم بنعمته إخوانا

És tartsa meg mindenki a szíjakat (vallás) Allah, és nem hullik, és emlékszik a javára Allah néktek, amikor az első (pont a tudatlanság) ellenséges ellenséges, Isten egyesíti szívét, majd lesz az Ön számára a szívességet az Isten testvérek. [Ali Imran: 103].

Miért van ez az ember, aki azt állította, mint a Four imám követői egymás ellen? Van-e más aqeedah? Mi a helyzet a Aqeedah Imam Négy?

Igaz, kiderült, hogy sok követője van Imam Négy Aqeedah Aqeedah eltér a papjaik. Jogtudomány, bár azt állítják, hogy kövessék a pap példaképe. Sok a követőinek, hogy van aqidah Ash'arite vagy Maturidiyah vagy Shufiyah vagy más, hogy menyelisihi aqidah-Aqeedah Aqeedah Ahlus Sunnah Wal Jama'ah. Mégis papjaik azonos aqeedah, azaz Aqeedah Ahlus Sunnah Wal Jama'ah, Hadeeth aqeedah Expert.

NÉGY PRIEST
Négy használta ezt a kifejezést imám a muszlimok ebben a korban, ezek a következők:
A. Imám Abu Hanifa Nu'man bin Thabit rahimahullah, a Kufa, Irak (80 év élettartam H - 150 H).
2. Imam Malik Anas bin, esetleg Allaah kegyelmezz, a Medina (93 év élettartam H - 179 H)
3. Imám Muhammad bin Idris Shafii rahimahullah született Ghazza "Asqalan, utána költözött Mekkába. Ő bersafar a Medina, Jemenben és Irakban, és telepedett le és halt meg Egyiptomban (élő-én 150 H - 204 H).
4. Imam Ahmad bin Hanbal rahimahullah Bagdad, "Irak (164 th élet H - 241 H).

Négy nagyon híres tudósok között a muszlimok. Íme a négy pap, négy iskola joggyakorlat tulajdonított.

Aqidah PRIEST NÉGY
Bárki, aki megvizsgálja a tudósok Salafush aqidah Salih, akkor azt találjuk, hogy a aqeedah az egyik az, hogy ezek is az egyik. A tudósok Salafush Salih nem kapcsolja be a szövegeket a könyvet, és Sunnah, és nem ellene az oka, értelme, vagy a szót az emberek.

Nekik van egy világos jövőkép, hogy a hit még nem vett egy "Alim azonban biztos magas beosztására.

Rahimahullah Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah mondta: "A i'tiqad (aqeedah, hiedelmek), akkor nem veszik tőlem, vagy a személyt, akit még nagyobb, mint én. De vett Allah és az Ő Messenger, és a bizalmat, amelyet abban állapodott meg, salaful Umma (muszlim közösség, amely már elmúlt, a társaim a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam). Tehát mi a Korán kell hinni. Hasonlóképpen a saheeh ahaadeeth hogy már bizonytalan, mint a Sahih Bukhari és Muszlim Sahih "[5]. Imám Al Ashfahani rahimahullah mondta: "Ha megvizsgálod minden könyvet (Ahlu Sunnah), amelyet írásban, a kezdetektől a végéig őket, az első közülük, és most azok, azok a korkülönbség és a város, és idegenben földjüket, minden olyan területen él a régiók (az iszlám), akkor megtalálja őket magyarázatában aqeedah az úton, hogy egy, forma 1. Véleményük szerint ebben az esetben (Aqeedah) 1. 1 Penukilan őket. Ön nem látja a viták és nézeteltérések a konkrét kérdésre, bár egy kicsit. Akkor is, ha összegyűjti az összes eltelt a nyelvüket, és mit nukilkan a Salaf (az ősök) őket, megtalálni azt, ha jött a szív és ezen keresztül a nyelv ". [6]

Beleértve a négy imámok, ők a tetején a jogászok. A neves tudósok különböző iskolák Aqeedah Imam írt a négy, és mindannyian ugyanazt a aqeedah.

Részletesen, ez a négy Aqeedah Imam, többek között látható a könyvben Ushuluddin "Inda Aimmatil Arba'ah Wahidah, a munkáját Dr. Nasir bin Al Abdillah Qifari, előadó Aqeedah Imám Muhammad bin Sa'ud Egyetem és a könyv Mujmal I'tiqad Qashim Aimmatis Salaf, a munkáját Dr. Abdullah bin Abdul Muhsin a törökországi rektora, Imam Muhammad bin Sa'ud.

Imám Abu Hanifah
Imám Abu Hanifa t mondta: "ragaszkodnak a Book of Allah. Akkor nem értem (a könyvben Allah, tartom), hogy a Sunnah a Messenger n. Ha nem kapom meg a könyvben Allah és a Sunnah az Allah Küldötte, tartom a beszédeit társa neki. Maradok a szavait, akik szeretnék, és hagytam, hogy szeretnék szót is közte. És nem fogom hagyni a szavakat (és) figyelembe szavakat egymástól (a) őket. " [Ibn Ma'in története az ő Tarikh, nem. 4219. Ahogy az idézett Salafi Manhaj "Inda Shaykh al-Albani Nashiruddin, p. 36. munkáját "Amr Salim Abdul Mun'im].

Imám Abu Ja'far Ath Thahawi († 321 H), az egyik tudós Hanafiyah, írt egy értekezést aqeedah, vált ismertté a nevét "Ath Aqidah Thahawiyah". Kinyitotta, mondván: "Ez egy figyelmeztetés és magyarázat Sunnah Wal Jama'ah Ahlis aqeedah közúti jogász vallási jogtudósok: Abu Hanifa Nu'man bin Al Thabit Kufi, Abu Juszuf ibn Ibrahim Al Ya'qub Ansari, Muhammad Abu Abdillah Hasan bin Al ASY Syaibani g, és úgy vélik, abban a formában Ushuluddin (vallásos), és ahogyan azok beragamanya (őt), hogy az Úr az "Alamin". [The Book of Ath Aqidah Thahawiyah]

Ami Subki rahimahullah megjegyzést: "Lopás Ath Thahawiyah" ezekkel a szavakkal: "Ezek az iskolák 4-all Dicsőség Allahnak, az 1-ben Aqeedah, kivéve azok között, akik követik Mu'tazilah emberek és az emberek, akik azt hiszik Isten berjisim [7], de a többség (követői) ezt a négy iskola található, a HAQ al. Felismerik aqeedah Abu Ja'far Ath Thahawi kapott teljes egészében a tudósok múlt és a jövő generációi számára ". [Ushuluddin "Inda Aimmatil Arba'ah Wahidah, p. 28. Dr.. Nasir bin Al Abdillah Qifari].

Elfogadása a tudósok általában Aqeedah Thahawiyah Ath. Mert van néhány téma, hogy ki kell javítani, mivel megtörtént a kommentátorok (poszter leírás) Aqidah Thahawiyah Ath, (IE) Imam Ibn Abi'l "Izzi Al Hanafi. Hasonlóképpen, a későbbi tudósok, mint Shaykh Abdul 'Aziz bin Baz a ta'liq (comments) Shaykh Muhammad al-Albani a Sharh Nashiruddin és ta'liq őt, és Dr. Sheikh Muhammad bin Abd Al Khumais Sharh az al-al Aqeedah Muyassar Thahawiyah Ath. De általában a tudósok elfogadják az igazságot aqeedah.

Imam Malik bin Anas
Imam Malik Anas bin t imám néven foglalkozó cég eretnekség. Között a híres mondása volt: "Aki teszi, az innováció (új ügyek) az iszlámban (és) úgy tekinti, jó, akkor azt hitte, hogy (a próféta) Mohamed elárulta értekezést n. Mert Allah Ta'ala mondja:

اليوم أكملت لكم دينكم وأتممت عليكم نعمتي ورضيت لكم الإسلام دينا

Ez a nap már én tökéletesítette az Ön számára a vallás és Kucukupkan szívességet neked, majd azt egy az iszlám vallás Kuridhai. [Al Maidah: 3]

Szóval milyen nap van nem egy vallás, ezen a napon nem volt vallás ". [8]

Imam Ibn Abi Zaid Al Qairawani rahimahullah, († 386 H), 1 Malikiyah tudós, írt egy értekezést aqeedah, és tartalmazza a aqeedah Ahlu Sunnah együtt más tudósok aqeedah.

Imam ash-Shafi'i
Imám Shafi'i t mondta: "Amíg ott van a Könyv és Sunnah, akkor (az összes) az indokolás koholt bárki, aki már hallotta, csak engedelmeskedni nekik. Ha ez nem létezik, akkor vissza a beszédeit a Próféta társai n, vagy az egyik közülük. " [Története az al-Bayhaqi a Sunan al-Kubra Madkhal Ilas, nem. 35. Ahogy az idézett Salafi Manhaj "Inda Shaykh al-Albani Nashiruddin, p. 36].

És volt híres szavait Imam Shafi'i rahimahullah: "Hiszek Istenben, és hogy milyen ered Allah (azaz a Korán, Toll), összhangban Isten akaratával. Hiszek Allah és a küldötte, mi származik az Allah Küldötte (azaz Mohamed próféta n, toll), amely megfelel a kívánt Isten hírnöke "[9]. Imám Abu Bakr al-Isma'ili Al Jurjani rahimahullah, († 371 H), 1 Syafi'iyah tudós, írt egy értekezést aqeedah. Kinyitotta, mondván: "Tudd, akkor Allah irgalmazz nekünk, és akkor, ahogy szakértők Hadísz, Sunnah Wal Jama'ah szakértő, felvették az Isten, az angyalok, angyalok, azok a könyvek, az apostolok, és elfogadni azt, amit A könyv Allah Ta'ala mondja, és mit hiteles története a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam" [10].

Imam Ahmad bin Hanbal
Imam Ahmad bin Hambal t mondta: "alapelvei Sunnah a mi véleményünk az, hogy tartsa, amit a társak a Messenger n van, és ugyanezt tegyék ..." [Al Lalikai Történelem]

Imám Abu Muhammad al-Hasan ibn 'Ali ibn Al Khalaf Barbahari rahimahullah († 329 H), 1 Hanbaliyah tudós, írt egy értekezést aqeedah; Sunnah Wal Jama'ah aqidah szakértő, aki nevezték Syarhus Sunnah. Között, amit az elején mondtam e könyv: "Tudd, Isten adjon neked kegyelmet. Ez az egyetlen vallás, amely származik Allah wa Ta'ala Tabaraka (A sok áldás, és amely a legtöbb magas), nem helyezett józan ember és elme-baj velük. És a tudás (vallás) Allah és az Ő Messenger oldalán. Te nem fogsz követni valamit, levegő-csal, így el kell különíteni, a vallás és az iszlám ki. Bizonyára nincs olyan érv van, mert Allah világossá tette, Sunnah n (a vallás tanítása / aqeedah) népének, meg kellett magyarázni, hogy a barátjával, és ezek al-Jama'ah. Mivel ezek Sawadul A'zham (a többség). És ahogy Sawadul A'zham (tervezett) az al HAQ és követői. Aki a társait a Próféta n menyelisihi valami a vallási ügyek, (akkor) ő egy hitetlen ". [11]

HIBÁK, amit meg kell kiegyenesíteni
Van néhány hibát ki kell javítani a papság egységét aqeedah. Ezek közül:

A. Feltételezés, hogy a különböző irányzat (vélemény következik) a kérdés fiqh, aqeedah sokféleségét jelenti a papok.

Ez a feltételezés csak hiábavalóság, mint mondtuk a papság egységét Ahlu Sunnah aqeedah. Úgy tűnik, ez a fogalom már körül, mivel hosszú. Abban az időben Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah lehet Allaah Irgalmasságot feltűnt szunnita Salafi aqeedah Wal Jama'ah, (de) vádolták terjesztése Aqeedah Imam Ahmad bin Hanbal t. Aztán így felelt: "Ez volt a hit a papok és a Salaf (elődei) ennek a népnek, amit kivett a próféták n. Ez a aqeedah Mohamed n ". Lásd Munazharah Aqeedah Al Wasithiyah.

2. Feltételezés, hogy a különbség a Ahlu Sunnah firqah síita és ilyen a szakértői eretnekség, mint a különbség a négy iskola.

Még ha jelen van, az egyiptomi állam alakult intézmény nevezett Darut Taqrib, a mottója közötti szoros 6 iskolákban. Azaz Hanafiyah iskolák, iskolák Malikiyah, iskolák Syafi'iyah, Hanbaliyah iskola, irányzat (síita) Zaydiyyah, és az irányzat (síita) Al-Ithna'' Asyariyah. Ezek a szervek úgy vélik, hogy a négy iskola, hogy beraqidah Ahlu Sunnah, csakúgy, mint a síita eretnekség. De láttuk, ahogy mi mondjuk fent, hogy a papok minden aqeedah az egyik, nevezetesen Ahlu Sunnah Wal Jama'ah aqeedah. Ami a siíták, Rafidhah, akkor a tudósok egyetértenek abban, hogy ők mesterei eretnekség.

Amint tudjuk, hogy a Aqeedah Imam négy egyenlő, azaz Aqeedah Ahlu Sunnah Wal Jama'ah, nem aqidah Ash'arite, sem Maturidiyah aqeedah, majd a megfelelő embereket, akik azt állítják, hogy kövessék a papok ügyében fiqh is követte a papok hit kérdése. Így fognak egyesülni a HAQ al. Musta'an Allaah.

[Másolt As-Sunnah magazin X/1427H/2006M 03/Tahun Edition. Foundation kiadta Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 tel. 0271-761016]



Forrás: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar