Jumat, 27 Juli 2012

Dlí na hUrnaí Ag Grave; Word de alaihi an Muhammad Prophet sallallaahu 'wa sallam: لا تجلسوا على القبور ولا تصلوا إليها Ná suí ar uaigheanna agus nach guí os comhair dó. [Moslamach (II/668 uimh. 972) ó Abu Martsad Allaah anhu]


Dlí na hUrnaí Ag Grave; Word de alaihi an Muhammad Prophet sallallaahu 'wa sallam: لا تجلسوا على القبور ولا تصلوا إليها Ná suí ar uaigheanna agus nach guí os comhair dó. [Moslamach (II/668 uimh. 972) ó Abu Martsad Allaah anhu]


By:
Cleireach Abdullah Zaen, LC, MA [1]


"RIWAS (wali Songo Oilithreacht dóiteán)" téarma an-choitianta sa ears roinnt ciorcail. Chuma siad chun a cheangal ar mé féin é a dhéanamh, ar a laghad uair sa bhliain. Aon ní a rinneadh a bhailiú ar an costas an turais. Nuair a d'iarr an méid a bhí á dhéanamh ann? Tá a n-freagraí éagsúla. Duine ar bith ba mhaith leis a guí, guí le haghaidh cur chun cinn, nó ar shliocht endowed rizki agus daoine eile go réidh.

Cé leis a iarraidh? Tá go hoscailte iarrtar mbah caomhnóir. Ach deir daoine eile go bhfuil sé ag iarraidh fós Allah Almighty, ach mar sin go tapa deonaíodh roghnaigh iad d'aon ghnó 'linuwih' na huaigheanna é.

Cé acu a phlé ar an inscríbhinn seo a leanas simplí nach bhfuil oilithreachta uaigh dlí. Dá bhrí sin, tuigtear Sunnah i Ioslam, más rud é i gcomhréir le manners sibhialta atá leagtha amach. Ach tá go mbeadh a thabhairt faoi deara anseo: dlí an phaidir ag an uaigh agus prayed ann. D'fhéadfadh nochtadh seo a leanas a bheith úsáideach!

AN CHÉAD: Pray ag an tuama
Paidreacha ag an uaigh is haraam, categorizes fiú roinnt scoláirí pheaca móra. [2] Is féidir an cleachtas seo mar thoradh ar sheachaint agus gníomh a dhéanamh mar reilig mosque. Sin an fáth a choisceann ár reiligiún an gcleachtas. Téacsanna an-mhaith de na alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam go Deimhníonn sé. I measc iad:

A. Word a sallallaahu 'alaihi wa sallam:

لا تجلسوا على القبور ولا تصلوا إليها

Ná suí ar uaigheanna agus nach guí os comhair dó. [Moslamach (II/668 uimh. 972) ó Abu Martsad Allaah anhu]

Rahimahullah Imam Nawawi (b. 676 H) tátal, "Dearbhaíonn an hadeeth terlarangnya guí os comhair i dtreo na huaigheanna. Imam Shafi'i rahimahullah dúirt sé, 'is fuath liom an gníomh de reverence chun an tuama á n-úsáid mar mosque. Eagla uirthi agus mar thoradh ar clúmhilleadh na daoine ina dhiaidh sin. "[3]

al-'Allamah al-Munawi rahimahullah (b. 1031 H) seo a leanas, "An sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam chros paidir atá os comhair an uaigh; d'fhonn a gcuimhne a chuid daoine nach raibh Móraim a uaigh, nó uaigheanna na naomh ná sé alaihi sallallaahu 'wa sallam. Toisc go bhféadfadh siad a bheith iomarcach a adhradh dó. "[4]

Faoin dlí bunaidh, an toirmeasc ar alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam thuas a thaispeáint go bhfuil na gníomhartha dlí toirmiscthe neamhdhleathach. Tá an ráiteas ar Imam al-San'ani rahimahullah (b. 1182 H). [5]

2. Focail de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam:

اجعلوا في بيوتكم من صلاتكم, ولا تتخذوها قبورا

Laksanakanlah roinnt paidreacha tú i do bhaile agus ní gá duit an uaigh a dhéanamh. [AD. Bukhari (I/528-529 uimh. 432) de Ibn Umar anhuma]

Míníonn an Hadith nár chóir an teach a fholmhú de paidir, le haghaidh an teach nach bhfuil a úsáidtear chun guí, go háirithe ag guí sunnah, cosúil le tuama nach raibh áit chun guí.

Imam al-Baghawi rahimahullah (b. 510 H), tar éis tabhairt an Hadith thuas, i gcrích, "seo Hadith le fios nach bhfuil an reilig áit chun guí." [6]

Conclúidí den chineál céanna a bhí i láthair freisin ag Ibn Batthal rahimahullah (b. 449 B) [7] agus Ibn Rajab is féidir, a bheith Allaah trócaire (b. 795 H). [8]

Ibn al-Hajar 'Asqalany rahimahullah (b. 852 B) tátal níos leithne. Rahimahullah a dúirt sé, "nach bhfuil Justin áit a adhradh." [9]

3. Focal alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam:

الأرض كلها مسجد إلا المقبرة والحمام

Is é an domhan uile ina mosque (áit chun guí), ach amháin i gcás uaigh agus seomra folctha. [AD. Ahmad (XVIII/312 uimh. 11 788) ó Abu Sa'id Allaah anhu. Sanadnya mheas láidir ag al-Hakim [10], is féidir Ibn Taymiyyah bhfuil Allaah trócaire [11] agus al-Albani [12].

Imam Ibn Qudama rahimahullah (b. 620 B) a mhíniú go bhféadfadh an domhain ina n-iomláine a bheith ina áit paidir ach amháin na háiteanna is forbidden chun guí ann, cosúil leis an uaigh [13].

Is féidir le ráiteas den chineál céanna ar fáil ag Imam ar Nawawi-, tá Allaah trócaire [14] agus al-Hafiz al-'rahimahullah hIaráice (b. 806 B) [15].

4. Paidir na alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam:

اللهم لا تجعل قبري وثنا يعبد, اشتد غضب الله على قوم اتخذوا قبور أنبيائهم مساجد

O Allah, ná a dhéanamh ar mo uaigh ar idol go bhfuil worshipped. Allah Is feargach le daoine a rinne an uaigheanna a mosque fáithe [16]

Imam Ibn Abd al-Barr rahimahullah (b. 463 H) mhíniú, "a úsáidtear é chun guí os comhair na daoine Arabacha agus idols adhradh. Mar sin, bhí imní alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam Beidh daoine a dhéanamh cad glúnta atá os a gcomhair. De ghnáth, más rud é an bás a prophet, beidh siad dwell ar fud an uaigh, mar a rinne siad i gcoinne an idols. Mar sin, dúirt an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam, "Oh Allah, ná a dhéanamh ar mo uaigh ar idol go bhfuil worshipped", le bershalat os air, Bow síos agus adhartha air. Allah Almighty Tá fearg ar dhaoine a dhéanamh go díreach.

Alaihi Prophet Muhammad sallallaahu 'wa sallam rabhadh a chompánaigh agus a leanúna a sheachaint chreiche a thagann leis an iompar droch an am atá caite. Siad guí os comhair na fáithe uaigheanna agus rinne sé mecca agus mosque. Mar an chleachtais págánacha a idols. Tá sé seo shirk Akbar! "[17]

5. Hadiths ina bhfuil an toirmeasc a dhéanamh ar an tuama mar mosque. Mar atá alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam:

قاتل الله اليهود; اتخذوا قبور أنبيائهم مساجد

May Allah scrios na Giúdaigh. Rinne siad an uaigh a fáithe mar mosques. [AD. Bukhari (I/531 uimh. 437) agus na Moslamach (I/376 uimh. 530) ó Abu Huraira Allaah anhu]

Imam Ibn Abd al-Barr dúirt go bhfuil an rahimahullah Hadith thuas "cosc a prostrate iad féin ar na tuamaí de na fáithe. Sé in iúl freisin an prostrate céanna neamhdhlisteanach do seachas Allah Almighty. Is féidir é seo a léiriú Hadith freisin chun an cosc ​​ar uaigheanna na fáithe mar lár an urnaí. Aon bhrí i Araibis atá sa Hadith: ansin Cuimsíonn sé gníomh forbidden "[18].

Tar éis Thug Hadith ina bhfuil cosc ​​ar mosques thógáil thar uaigheanna, dúirt Imam Ibn Mulaqqin rahimahullah (b. 804 H), "fuath an argóint Hadith paidir ag an uaigh ... Ní guí ar sé, in aice le nó os comhair dó. Déanann sé aon difríocht, gach ceann acu is fuath (reiligiún). "[19]


Dlí na hUrnaí Ag Grave




Hikmah taobh thiar i Urnaí AN TERLARANGNYA tuama

Scoláirí Ioslamacha a chomhaontú go bhfuil an rogha le paidreacha ar an reilig forbidden. Bhfuil [20] Ní dhéanfaidh aon ní cheadaítear dó, gan trácht ar a spreagadh é. Difriúil siad ach amháin sa chinneadh an illah '(cúis) gníomhais terlarangnya; [21]

An chuid is mó de na scoláirí a mheas go bhfuil an chúis toisc go bhfuil an tuama comhionann leis an neamhghlan. Toisc go bhfuil talamh measctha le pus na corpáin daoine. Tá scoláirí eile a mhaíomh go bhfuil an chúis mar gheall ar eagla daoine a bheidh sé a bheith i sheachaint.

Ina measc siúd a roghnaigh an dara tuairim: Abu Bakr al-Atsram rahimahullah (b. 273) [22], al-Mawardi rahimahullah (b. 450 B) [23], Ibn Qudama rahimahullah [24], is féidir Ibn Taymiyyah bhfuil Allaah trócaire (b. 728 H) [25], mar-Suyuti (b. 911 B) [26] agus daoine eile.

Tar éis an míniú go raibh an príomhchuspóir lena dtoirmisctear urnaí ag an uaigh toisc go raibh eagla air go mbeadh mar thoradh ar ghníomh reilig a dhéanamh mar idol, Imam Suyuti njelaskan soiléir go raibh an príomhchuspóir lena dtoirmisctear urnaí ag an uaigh mar gheall ar eagla daoine a bheadh ​​sé a dhéanamh ar an uaigh mar idol, Imam mar-Suyuti memeperjelas, "Is é seo an é sin an fáth cosc ​​ar an Shari'a gníomhartha den sórt sin. Agus plunges seo freisin ar an am atá caite go leor daoine shirk shirk Akbar nó faoi bhun sé.

Ní infrequently a fhaigheann tú an oiread sin daoine amú a humble iad féin i fear pious uaigh, baint leis ', aighneacht agus adhradh iad ag croí. Ciallaíonn an mosque; foirm adhartha riamh a dhéanann siad, fiú i dtithe de Allah! ...

Seo mafsadah (olc) a sheachaint trí alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam as an bhfoinse. Go dtí sé chros alaihi sallallaahu 'wa sallam go hiomlán ag guí ar an uaigh, cé nach bhfuil an aidhm a lorg blessings na háite. D'fhonn a dhúnadh na doirse nó bearnaí a d'fhéadfadh a sheachadadh d'fhéadfadh a bheith leis an damáiste is féidir go dtiocfadh adhartha idol. "[27]

Maidir leis an argóint sin toisc go bhfuil an cosc ​​mar gheall ar an áit uaighe neamhghlan, nach bhfuil sé ceart agus ní tacaíocht scrioptúr. Rahimahullah Imam Ibn al-Qayyim (b. 751 H) Tá winded leathan sa mhíniú dó. I measc na hargóintí a bhfuil sé rahimahullah cur síos a dhéanamh:

A. Is é an hadeeth ar fad Pray ag an uaigh nach bhfuil an toirmeasc idirdhealú a dhéanamh idir uaigheanna nua agus uaigh bhí dug suas go aois.

2. Cuir an mosque de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam a úsáidtear a bheith ar an tuamaí an idolaters. Sula tógadh an mosque ar a bharr, d'ordaigh sé sallallaahu 'alaihi wa sallam go bhfuil an uaigh dug agus an talamh circe amach arís. Agus ní raibh sé dúirt gur aistríodh an talamh. Fiú amháin tar éis an Baile Átha Troim, a úsáidtear go díreach chun guí.

3. Alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam cursed na Giúdaigh agus na Críostaithe mar rinne siad na tuamaí de na fáithe mar mosques. Tá sé le tuiscint go soiléir nach raibh an toirmeasc mar gheall ar neamhghlan, mar má mar sin nach bhfuil an cosc ​​gá go sonrach leis na tuamaí de na fáithe. Thairis sin, tá a n-uaigheanna áiteanna naofa, agus gan a mheastar a bheith neamhghlan, mar gheall ar cosc ​​Allah k a ithe na comhlachtaí a gcuid talún. [28]

Daoine prayed tuama DLÍ
I paidreacha ginearálta ag an limistéar a bhí reilig amach teorainneacha, ach cad faoi na daoine a rinne é? Cad é an rialú a cheann, nó cad é?
Má táimid ar na fíricí, tá na daoine a guí ag an limistéar tuama críocha éagsúla. Bunaithe ar seo, ansin an dlí do gach ceann de na haisteoirí éagsúil bunaithe freisin ar an intinn.

An Chéad: An duine a guí ar an uaigh leis an aidhm paidreacha a thairiscint do na háitritheoirí ar an uaigh.

Tá sé seo soiléir sa chatagóir de shirk Akbar (mór); mar gheall go raibh sé ar fáil chun adhradh seachas Allah Almighty. Allah Subhanahu wa Ta'ala Dhearbhaigh:

وأن المساجد لله فلا تدعوا مع الله أحدا

Surely tá sé an mosques de Allah, ansin ní gá duit aon rud seachas Allah adhradh. [Al-Jinn/72: 18]

An Dara: An duine a guí ar an uaigh leis an sprioc bertabaruk (blessings agairt) le uaigh áirithe. I measc caingne den sórt sin na claontaí éagórach agus heretical ó theagasc na nUilechumhacht Allah agus alaihi a Messenger sallallaahu 'wa sallam, dá uaigheanna atá lonnaithe i dtreo Qibla nó nach bhfuil. Mar gheall ar Cuimsíonn sé bhrionnú nua i gcleachtadh adhartha.

mar-Suyuti rahimahullah mhíníonn, "Má freagraíodh rogha fear a paidir nó chun guí ar an tuama dó féin ar mhaithe le leas agus gnóthaí, leis an gcuspóir a fháil bheannacht léi agus a paidreacha ag súil ann; ansin é seo croílár an bhfreasúra Allah agus alaihi a Messenger sallallaahu ' wa sallam. (Agus seo) chlaonann ó na reiligiún agus an Sharia. Chomh maith leis sin a mheas heresy nach bhfuil cead ag an reiligiún na Allah, k, chomh maith le alaihi a Messenger sallallaahu 'wa sallam agus na sagairt atá Muslims dílis a leanúint a theagasc agus an Sunnah. "[29]

Ibn al-Hajar Haitami (b. 974 B) [30], al-Munawa [31] agus Cruinniú-Rumi (b. 1043 H) [32] freisin thug fianaise den chineál céanna.

Tríú: Urnaí sa reilig gan an timpiste, ach mar gheall ar a tharlaíonn sé an am céanna le cuimsiú am nguí. Gan aon chríche bertabarruk (ngalap blessing uaidh) nó a thairiscint d'adhartha a seachas Allah Almighty.

Maidir aon trian de seo, tá difríochtaí an scoláirí [33]. Ach tá níos cumhachtaí dar leis an gcosc, toisc go bhfuil toirmeasc ar alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam ginearálta agus le haghaidh an chruinnithe doras dúnta mar thoradh ar sin d'fhéadfadh a sheachaint. Agus is é seo an tuairim formhór na scoláirí, mar a thuairiscítear Imam Ibn al-Mundhir (b. 319 H). [34]

Ceathair: Urnaí ins an uaigh leis an sprioc paidir chomhlachta.
Hadeeth de Abu Hurayrah Allaah anhu Léiríonn féadfar é a dhéanamh:

أن امرأة سوداء كانت تقم المسجد أو شابا, ففقدها رسول الله صلى الله عليه وسلم فسأل عنها أو عنه, فقالوا: "مات". قال: "أفلا كنتم آذنتموني". قال فكأنهم صغروا أمرها أو أمره. فقال: "! دلوني على قبره" فدلوه فصلى عليها, ثم قال: "إن هذه القبور مملوءة ظلمة على أهلها, وإن الله عز وجل ينورها لهم بصلاتي عليهم"

"Tá sé a dúirt bean dubh a úsáidtear chun sweep an mosque nó an óige. Lá amháin alaihi an Shallalalhu Prophet 'wa sallam a chailleadh air, mar sin beliaupun a iarraidh.
"Tá sé marbh" a dúirt an cara.
"Cén fáth nach bhfuil tú ag insint dom?"
Ní chuma siad an oiread sin i gceist mar gheall ar an duine. Dúirt sé alaihi sallallaahu 'wa sallam, "Taispeáin dom nuair a uaigh?"
Tar éis an seó, ghuigh sé alaihi sallallaahu 'wa sallam níos mó ná é, agus ansin dúirt sé, "a bhí plunged deimhin na háitritheoirí ar an reilig i dorchadas. Anois aird a tharraingt ar sé mar gheall ar mo ghuí Allah os a gcionn ". [AD. Bukhari (I/551 uimh. 438) agus na Moslamach (II/659 uimh. 956) le eagarthóir Muslim].

[Cóipeáladh ó Mar-Sunnah iris 03/Tahun Edition XV / Shaban 1432/2011M. Foilsitheoirí Foundation Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Teil. 0271-858197 Facs 0271-858196]



Urnaí Post I Ioslam


De réir
Sheikh Abdullah bin Abdul al-Azhim Khalafi


Tá cúig paidreacha éigeantach: meán lae, 'ASR, Maghrib,' Isha ', agus Shubuh.

Anas bin Malik de Allaah anhu, a dúirt sé, "Ar an oíche Isra '(nuair a sallallaahu Prophet' Ardaíodh alaihi wa sallam chuig an spéir) ag teastáil chun an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam prayed caoga uair. Ansin a laghdú go dtí cúig huaire. Ansin ghlaoigh sé amach, 'ní féidir O Muhammad, an cinneadh fíor ar mo thaobh a athrú. Agus verily, tá tú (an luach saothair) de chúig mhaith (luach saothair) agus caoga. '"[1]

As Talha bin 'Ubaidullah Allaah anhu, insíonn sé dúinn go uair Arabacha Bedouin, tousle-haired teacht ar an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam agus dúirt sé, "O Messenger de Allah, lig dom guí cad is gá Dhia liom." D'fhreagair sé:

الصلوات الخمس إلا أن تطوع شيئا.

"Paidir cúig huaire sa lá, mura mian leat a chur rud éigin (ón paidir sunnah)." [2]

Urnaí Post I Ioslam
As Umar 'Abdullah bin' anhu, dúirt sé gur dúirt alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam:

بني الإسلام على خمس, شهادة أن لا إله إلا الله وأن محمدا عبده ورسوله, وإقام الصلاة, وإيتاء الزكاة وحج البيت, وصوم رمضان.

"Tá Ioslam tógtha ar cúig (cás): an fhianaise nach bhfuil aon dia an ceart chun a adhradh ach Allah agus Muhammad Is é an Messenger de Allah, paidir a bhunú rialta, déirce a eisíodh, oilithreacht ar an Teach, agus Ramadan troscadh." [3]

A. Duine dlítheanach nach raibh guí
An Ummah ar fad Ioslamach aontaíodh go siúd a dhiúltú ar an ngá atá urnaí, agus mar sin disbelieved sé isteach agus amach as an Ioslam. Ach n-aontaíonn siad faoi na daoine a chreideann go fóill i fágáil an paidir a chuid oibleagáidí dlíthiúla. Díospóidí mar go bhfuil siad roinnt de na Hadith alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam a glaoch ar dhaoine a d'fhág paidreacha mar an heathen, gan idirdhealú idir iad siúd a dhiúltú agus leisciúil chun é a dhéanamh.

Jabir anhu de Allaah, dúirt sé gur dúirt alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam:

إن بين الرجل وبين الشرك والكفر ترك الصلاة.

"Cinnte (teorainn) idir sheachaint agus duine éigin leis an paidir kufr." [4]

As Buraidah, a dúirt sé, "Chuala mé dúirt alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam:

العهد الذي بيننا وبينهم الصلات, فمن تركها فقد كفر.

'Is é an comhaontú idir muid féin agus iad a urnaí. Whoever fhág sé, tá kaafir. '"[5]

Ach nach bhfuil an rajih na tuairimí na 'scoláirí, go bhfuil an kufr kufr anseo ina ceist beag de reiligiún. Is é seo an toradh ar chomhréiteach idir na hadiths le roinnt traidisiúin eile, lena n-áirítear:

As 'Ubadah Allaah ibn al-Samit anhu, a dúirt sé, "Chuala mé an Messenger de Allah sallallaahu' a dúirt alaihi wa sallam:

خمس صلوات كتبهن الله على العباد, من أتى بهن لم يضيع منهن شيئا استخفافا بحقهن كان له عند الله عهد أن يدخله الجنة, ومن لم يأت بهن فليس له عند الله عهد, إن شاء عذبه وإن شاء غفر له.
'Cúig paidreacha de Allah ar a chuid seirbhíseach ag teastáil. Whoever is féidir é agus ní dramhaíola ar bith ag féachaint go cuí go héadrom, ansin tá sé comhaontú le Dia é a chur isteach ar neamh. Agus nach é a dhéanamh, ansin nach bhfuil sé cúnant le Dia. Má uachtanna sé, ansin sé mengadzabnya. Nó má tá sé uachtanna, forgives sé. '"[6]

Thabhairt i gcrích againn gur fhág an dlí is an paidir fós thíos an méid kufr agus shirk. Mar gheall ar thug an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam gcás an duine nach bhfuil an toil Dé.

Cé a deir Allah Subhanahu wa Ta'ala:

إن الله لا يغفر أن يشرك به ويغفر ما دون ذلك لمن يشاء ومن يشرك بالله فقد افترى إثما عظيما

"Ní bheidh Allah verily logh an pheaca de sheachaint, agus forgives sé gach bpeacaí ach amháin (shirk), a bhfuil sé uachtanna. Whoever is é sin le Allah, ansin go deimhin, tá sé iontach pheaca "[An Nisa-': 48].

Ón Abu Huraira Allaah anhu, a dúirt sé, "Chuala mé an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam dúirt sé,' Behold is é an chéad uair chun cuntais ó sheirbhíseach don Muslims ar an Lá na Breithiúnas an phaidir éigeantach. Má dhéanann sé é chun foirfeachta (mhair sé). Mura bhfuil, ansin rá: Féach, dá mbeadh sé ag guí an sunnah? Má bhí sé ag guí go bhfuil an paidir sunnah éigeantach chun guí a bhí ag scagadh sunna. Ansin tugadh an cleachtas iomlán paidir éigeantach a áireamh chomh maith. '"[7]

As Hudhayfah ibn al-Yaman, dúirt sé gur dúirt alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam, "beidh Ioslam vanish mar an cealú ar an dath i éadaí faded. Go dtí a thuilleadh a fhios agat cad troscadh, paidir, qurban, agus Sadaqah. Beidh Qur'aan a fhoirceannadh a shonrú in aon oíche, go dtí go tersisalah aon véarsa amháin sa domhan. D'fhan ina pháirtí de na fir ar a mbeidh daoine scothaosta agus lag. Dúirt siad, 'Fuair ​​muid ár n-aithreacha labhair na focail:. La ilaha illallaah agus a rá linn é' "a dúirt Shilah leis," Nach bhfuil an frása LAA ilaha illallaah aon tairbhe dóibh, más rud é nach bhfuil a fhios acu cad é go paidir, troscadh, qurban, agus Sadaqah? "

Ansin chas Hudhayfah ar shiúl. Shilah arís agus arís eile trí huaire. Gach uair a bhfuil sé chomh maith iompaithe Hudhayfah ar shiúl. Ar an tríú huair, iompaigh Hudhayfah agus dúirt sé, "O Shilah, pianbhreith a shábháil ó ifreann. Arís agus arís eile sé sé trí huaire. "[8]

B. Chun Cé atá ag Teastáil?
Paidir éigeantach do gach Moslamach a bhfuil baligh agus ciallmhar
As 'Ali Allaah anhu, an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam, dúirt sé:

رفع القلم عن ثلاثة: عن النائم حتى يستيقظ, وعن الصبي حتى يحتلم, وعن المجنون حتى يعقل.

"Tá Pena (taifeadáin carthanas) lifted ó thrí: ó na sleeper a osclaíonn, ó leanaí go baligh, agus as an mire le teacht ar ais gan aithne." [9]

Éigeantach do thuismitheoirí a gcuid páistí a sheoladh guí an paidir cé nach raibh sé ag teastáil, go bhfuil sé eolach ar a chuid paidreacha.

As 'Amr ibn Syu'aib, óna athair, óna sheanathair, dúirt sé go raibh an sallallaahu Prophet' a dúirt alaihi wa sallam:

مروا أولادكم بالصلاة وهم أبناء سبع سنين, واضربوهم عليها وهم أبناء عشر سنين, وفرقوا بينهم في المضاجع.

"Treoir do leanaí chun guí ag aois seacht mbliana. Agus buille iad a fhágáil dó ag aois deich mbliana. Chomh maith lena leapacha ar leith. "[10]

[Cóipeáladh ón leabhar de Al-Sunnah tobar Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, údar Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, an Indinéis Guide Fiqh Edition Comhlánaigh, Aistriúcháin Foireann Tashfiyah LIPIA - Iacárta, Ibn Kathir Foilsitheoirí Reader, i gcló sa Ramadan 1428 - Meán Fómhair 2007M]


Am-Am Paidreacha



De réir
Sheikh Abdullah bin Abdul al-Azhim Khalafi


Jabir bin 'Abdillah Allaah anhu, go bhfuil an sallallaahu Prophet' Bhí cuairt alaihi wa sallam Alaihissallam Gabriel agus dúirt sé leis an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam, "Get suas agus Guigh!" Mar sin, ghuigh sé meán lae nuair a bhíonn an ghrian slipped. Ansin, tháinig Gabriel dó arís nuair a bheidh an 'ASR agus dúirt sé, "Get suas agus Guigh!" Ansin an sallallaahu Prophet' prayed alaihi wa sallam 'ASR nuair a bheidh an scáth ar fad an fad céanna leis an gcuspóir bunaidh. Ansin, tháinig Gabriel dó arís mar an Maghrib agus dúirt sé, "Get suas agus Guí." Ansin alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam prayed Maghrib nuair a bhí leagtha síos na gréine. Ansin, tháinig Gabriel dó mar 'Isha' agus dúirt sé, "Get suas agus Guigh!" Ansin ghuigh sé 'Isha' nuair a bhíonn an Twilight dearg imithe. Ansin, tháinig Gabriel dó arís nuair Shubuh agus dúirt sé, "Get suas agus Guigh!" Ansin an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam Shubuh nuair a bhí sé ar an paidir breacadh an lae, nó Jabir dúirt sé, "Nuair a bhí sé ar maidin."

An chéad lá eile ar ais chuig Gabriel alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam ar nóin agus dúirt sé, "Get suas agus Guigh!" Ansin a paidir meán lae nuair a bheidh an scáth ar fad an fad céanna leis an gcuspóir bunaidh. Ansin tháinig sí dó mar 'ASR agus dúirt sé, "Get suas agus Guigh!" Ansin ghuigh sé' ASR nuair a scáthanna fada de gach réad faoi dhó a gcuid fad bunaidh. Ansin tháinig sí chuige nuair Maghrib ag an am céanna inné agus ní raibh athrú. Ansin, tháinig sé ar a 'Isha' nuair a bhíonn an oíche sin a ritheadh ​​an lár nó Jibril oíche tríú, - agus ansin prayed sé Isha '. Ansin, tháinig Gabriel chuig an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam nuair a bhí an lá an-geal agus dúirt sé, "Get suas agus Guigh!" Ansin ghuigh sé Shubuh ansin dúirt sé,' I am idir an dá bhfuil am chun guí. '"[1]

Ag-Tirmidhi dúirt go dúirt Muhammad (ie Ibn al-Isma'il Bukhari), "Is é an stair is dílse den am chun guí an hadeeth de Jabir."

A. Nóin
An t-am an slipping na gréine go léir scáth an fad céanna leis an gcuspóir bunaidh.

2. 'Ashar
An t-am nuair a scáth gach rud ar comhfhad leis an bunaidh go dtí go luí na gréine.

3. Maghrib
An t-am luí na gréine ar an caillteanas an dath reddish de Twilight.

Bunaithe ar na focail an sallallaahu Prophet Alayhi wa sallam: ". Níor thug an t-am le haghaidh paidreacha dath Maghrib reddish sa tráthnóna imithe" [2]

Ceithre. 'Isha'
An t-am a chailleadh dusk dearg go tráthnóna lár.
Bunaithe ar na focail an sallallaahu Prophet a'alaihi wa sallam: ". Nuair a guí 'Isha' go dtí lár na hoíche"

5. Shubuh
Am ó dhubh go dtí go éiríonn an ghrian.
Bunaithe ar na focail de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam:

وقت صلاة الصبح من طلوع الفجر مالم تطلع الشمس.

"An t-am ar eisiúint an phaidir breacadh an lae Shubuh suas roimh éirí gréine." [4]

A. Cad is brí le al-al-Wustha Urnaí (lár)?
Allah Ta'ala deir:

حافظوا على الصلوات والصلاة الوسطى وقوموا لله قانتين

"Coinnigh na paidreacha (mú), agus (garda) Wusthaa urnaí. Seas suas do Dhia (i paidreacha) le humility '"[Al-Baqarah: 238]..

As 'Ali Allaah anhu, dúirt sé gur ar lá Cath al-Ahzab Prophet sallallaahu' alaihi wa sallam dúirt:

شغلونا عن الصلاة الوسطى صلاة العصر, ملأ الله بيوتهم وقبورهم نارا.

"Tá siad á áitiú ag guí dúinn ó al-Wustha (ie) guí 'ASR. May Allah a chomhlíonadh ina dtithe agus a n-tuamaí le tine." [5]

B. Cinn paidreacha nóin Sunnah sa Start Time Nuair nach bhfuil an lá ró-the.
Jabir bin Samurah, dúirt sé:

كان النبي صلى الله عليه وسلم يصلى الظهر إذا دحضت الشمس.

"Nuair a alaihi paidir an sallallaahu Prophet 'nóin wa sallam Tá an ghrian nuair a shleamhnaigh (ar an taobh thiar)." [6]

C. Má tá an aimsir an-te, Sunnah Moilliú urnaí go dtí meán lae, Fuar aimsir le beagán (Thar Ní Out of Time, Ed.)
Ón Abu Huraira Allaah anhu, dúirt an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam:

إذا اشتد الحر فأبردوا بالصلاة, فإن شدة الحر من فيح جهنم.

"Má lá an-te, nach bhfuil ag guí sé leis an aimsir fuar go leor bhí. Fíor a te an-tá sé mar chuid de Jahannam seethe." [7]

D. Luath Paidreacha Sunnah 'ASR
Ón Anas Allaah anhu:

أن رسول الله J كان يصلى العصر والشمس مرتفعة حية, فيذهب الذاهب إلى العوالي فيأتي العوالي والشمس مرتفعة.

"Sin riamh guí alaihi wa sallam 'an sallallaahu Prophet ASR, cé go bhfuil an ghrian fós ard agus geal. Ansin chuaigh duine éigin agus cuairt ar al-' Awali (áit ar an choirnéal Medina) cé go bhfuil an ghrian fós ard." [8]

E. Gan bacadh le Daoine peaca a guí 'ASR.
Ó Ibn 'Umar anhuma, an sallallaahu Prophet' a dúirt alaihi wa sallam, "Daoine a skip guí 'ASR cosúil le teaghlaigh laghdaithe agus a maoin."

As Buraidah Allaah anhu, dúirt an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam:

من ترك صلاة العصر فقد حبط عمله.

"An té a fhágann Pray 'ASR, ansin gníomhais terhapuslah." [10]

F. Mengakhirkannya pheaca Daoine dtreo Dusk Till (Nuair a bheidh an ghrian a leagtar)
Ón dúirt Anas Allaah anhu, "Chuala mé alaihi an sallallaahu Messenger 'wa sallam dúirt:


تلك صلاة المنافق, يجلس يرقب الشمس حتى إذا كانت بين قرني الشيطان قام فنقرها أربعا لا يذكر الله إلا قليلا.

'Sin an paidir na hypocrites. Shuigh sé síos agus faire ar an ghrian. Suas nuair a bhíonn an ghrian idir an dá adharca na Satan (an am éirí agus luí na gréine), d'ardaigh sé féin agus prayed ceithre rak'ahs go tapa. Níl sé ag cuimhneamh Allah ach beagán. "[11]

G. Paidreacha Maghrib agus Sunnah áiteamh Dimakruhkan Mengakhirkannya
As Amir 'Uqbah bin' Allaah anhu, an tsíocháin Prophet agus beannacht a'alaihi wa sallam dúirt:

لا تزال أمتى بخير أو على الفطرة مالم يؤخروا المغرب حتى تشتبك النجوم.

"Is é mo Ummah i gcónaí go maith nó i stát de chineál iad chomh fada is nach bhfuil siad ag guí Maghrib mengakhirkan popping suas a lán de na réaltaí." [12]

As Salamah ibn al-Akwa 'Allaah anhu: "Nuair a bheidh na sallallaahu Prophet'. Prayed alaihi wa sallam Maghrib nuair a bhí leagtha síos an ghrian agus i bhfolach taobh thiar de imbhalla (ní sofheicthe)" [13]

H. Mar a Mengakhirkan Paidreacha Sunnah 'Isha' fhad is nach bhfuil ualach
As 'Aisha anhuma Allaah, a dúirt sé, "Ar an oíche an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam mengakhirkan guí 'Isha', go dtí go raibh berlalulah bhí an chuid is mó de na hoíche agus áititheoirí an mosque go séimh. Ansin, tháinig sé amach agus prayed, agus dúirt sé, 'Cinnte is é seo an t-am, ach ní raibh mé ag iarraidh ualach mo mhuintir. [14]

I. Dimakruhkan Codladh níos luaithe agus Nach is déanaí Comhrá Úsáideacha.
Ón Abu Barzah Allaah anhu: "'Is fuath alaihi wa sallam codlata roimh an' An sallallaahu Messenger tráthnóna 'agus comhrá a dhéanamh ina dhiaidh sin." [15]

Ón Anas Allaah anhu, a dúirt sé, "Oíche amháin tar éis fanacht againn le haghaidh alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam go dtí lár na hoíche. Ansin, tháinig sé agus prayed le linn, ansin comhairle a thabhairt dúinn. Dúirt sé:

ألا إن الناس قد صلوا ثم رقدوا, وإنكم لم تزالوا في صلاة ما انتظرتم الصلاة.
'
Know, tá verily na daoine guí agus ansin slept. Agus go deimhin leanann tú ar aghaidh ag guí chomh fada agus tú ag fanacht ar an phaidrín. '"[16]

J. Shubuh hasten Paidreacha Sunnah i Tráthúlacht Luath (Nuair a Still Dark)
As 'Aisha anhuma Allaah, a dúirt sé, "Tá sé in úsáid chun mná a chreidiúint go paidreacha i láthair leis an Messenger de Allaah Shubuh' alaihi wa sallam lena n-éadaí fillte. Ansin filleadh ar a dtithe nuair a críochnaíodh é an urnaí. Tá aon duine a aithnítear iad ar an oíche. "[17]

K. Nuair a bhíonn duine éigin breithniú Fós Am Urnaí a Faigh?
Ón Abu Huraira Allaah anhu, dúirt an sallallaahu Prophet alaihi wa sallam:

من أدرك من الصبح ركعة قبل أن تطلع الشمس فقد أدرك الصبح, ومن أدرك ركعة من العصر قبل أن تغرب الشمس فقد أدرك العصر.

"An té a fhaigheann amháin Shubuh paidir rak'ah roimh éirí gréine, guí ansin sé d'aimsigh Shubuh. Agus whoever fhaigheann amháin rak'ah paidir 'ASR roimh luí na gréine, d'aimsigh sé ag guí' ASR." [18]

Ní hé seo an dlí sa Shubuh paidir speisialtóireacht agus 'ASR, ach le haghaidh an paidir ar fad.

Ón Abu Huraira Allaah anhu, dúirt an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam:

من أدرك ركعة من الصلاة فقد أدرك الصلاة.

"An té a fhaigheann amháin rak'ah paidir, guí ansin sé go raibh sé" [19]

L. Mengqadha an Paidreacha chailltear
Ón Anas Radhiyiallahu anhu, dúirt sé go ndúirt an Prophet de alaihi Allah sallallaahu 'wa sallam:

من نسى صلاة أو نام عنها فكفارتها أن يصليها إذا ذكرها.

"Duine ar bith a dearmad nó slept ar paidir ó dó, ansin kaffarat (fuascailte) go bhfuil sé prayed más rud é go raibh sé i gcuimhne." [20]

M.Apakah Daoine Urnaí Le Clé go hintinneach Out of Time Riachtanach Suas A paidir Mengqadha den sórt sin?
Ibn Hazm dúirt i al-rahimahullah Muhallaa (II/235), "verily, tá Allah Ta'ala déanta ag am áirithe, an tús agus deireadh, le haghaidh gach paidir éigeantach. Bealach isteach agus amach ag am áirithe ag am áirithe. Ní raibh aon difríocht idir daoine a guí agus iad siúd a ró-luath tar éis am nguí. Toisc go bhfuil an dá sa bhreis ar am nguí. Ag déanamh suas oibleagáidí na reiligiún. Cé nár cheart go mbeadh creideamh ar leith ó Dhia tríd a nAspal ó bhéal. Má tá sé éigeantach do dhaoine a dhéanamh suas iad siúd a fhágann an paidir d'aon ghnó go dtí an t-am scoir, ansin ní bheidh surely Allah agus a Messenger a ndearnadh faillí orthu agus dearmad a dhéanamh. Ná ní dhéanfaidh sé aon ghnó sé deacair ag ní míniú a thabhairt faoi. "Agus nach dearmad dod Tiarna." (Maryam: 64). Agus nach bhfuil gach ceann de na Shari'ah ó al-Qur'an agus Sunnah is fiaradh. "

[Cóipeáladh ón leabhar de Al-Sunnah tobar Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, údar Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, an Indinéis Guide Fiqh Edition Comhlánaigh, Aistriúcháin Foireann Tashfiyah LIPIA - Iacárta, Ibn Kathir Foilsitheoirí Reader, i gcló sa Ramadan 1428 - Meán Fómhair 2007M]



Am-Am Paidreacha cosc




De réir
Sheikh Abdullah bin Abdul al-Azhim Khalafi



N. Am-Am Paidreacha cosc
As Amir 'Uqbah bin' Allaah anhu, dúirt sé:

ثلاث ساعات كان رسول الله صلى الله عليه وسلم ينهانا أن نصلي فيهن أو أن نقبر فيهن موتانا: حين تطلع الشمس بازغة حتى ترتفع, وحين يقوم قائم الظهيرة حتى تميل الشمس, وحين تضيف الشمس للغروب حتى تغرب.

"Chros alaihi Trí huaire an sallallaahu Prophet 'wa sallam dúinn guí nó adhlacadh ar ár marbh ag an am:. Nuair a bheidh an éirí gréine chun dul suas, nuair a lár-tráthnóna go dtí shleamhnaigh an ghrian, nuair a bhíonn an ghrian ar an taobh thiar go dtí an doirteal" [1]

An sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam tá míniú na cúiseanna atá leis an cosc ​​urnaí i na huaire trí chuid focail' Amr Abasah bin ': "Obair Shubuh urnaí. Ansin, stad ag guí go dtí an arduithe ghrian agus arduithe. Chun surely mar éirí gréine, is é an ghrian idir an dá adharca na Satan. Ag an am sin an unbelievers prostrate chun an ghrian. Tar éis sin é an paidir, toisc go bhfuil paidir fhianú agus ar ndóigh, d'fhreastail. Till climbed Shadows chomh hard le sleá. Ansin, stad ag guí. Ós rud é Jahannam am sin suaite. Má tá an íomhá a sceabhach ar an taobh thiar, Guigh, toisc go bhfuil paidir fhreastail agus fianaithe iarbhír. Go dtí go pray tú 'ASR. Ansin, stad ag guí go dtí go Leagann an ghrian. Chun verily Téann sé ar idir an dá adharca na Satan. Agus nuair a unbelievers prostrate chun an ghrian. "[2]

O. Eisiata ón Am toirmeasc Áirithe agus Áit
Mar do-am, nuair a bhíonn an ghrian go díreach thuas ar an Aoine:
Is é an fhianaise ar an ráiteas alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam:

لا يغتسل رجل يوم الجمعة فتطهر ما استطاع من طهر ويدهن من دهن أو يمس من طيب بيته, ثم يخرج فلا يفرق بين اثنين, ثم يصلى ما كتب له, ثم ينصت إذا تكلم الإمام, إلا غفر له, ما بينه وبين الجمعة الأخرى.

"Níl sé ar dhuine ar folctha ar an Aoine, íonú ansin chomh maith agus is féidir, a chaitheamh ola gruaige, nó teach chumhrán a chaitheamh. Ansin dul amach agus ní ar leith idir an bheirt fhear, guí ansin is féidir sunnah. Tar éis go raibh sé ciúin nuair a berkhutbah sagart, ach beidh a forgiven a bpeacaí go Dé hAoine idir le chéile Dé hAoine eile. "[3]

Mhol sé sunnah urnaí, agus ní raibh cosc ​​ar a gcuid is fearr ach tar éis scaoileadh na sagart. Dá bhrí sin, go leor scoláirí roimhe sin, ina measc 'a dúirt Umar ibn al-Khattab Allaah anhu, agus ina dhiaidh al-Imam Ahmad bin Hanbal, scaoileadh an sagart a stopadh na paidreacha, agus focail stad seanmóir. A rinne siad le scaoileadh na sagart mar bhac gan paidir, le lár-tráthnóna.

Is iad na heisceachtaí áiteanna, Makkah féidir, a Dhia add ghlóir agus grandeur-. Toisc go bhfuil Allah Ta'ala melebihkannya le ghlóir agus SOILSE. Guigh nach bhfuil dimakruhkan ag amanna níos luaithe.

Bunaithe ar na focail an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam: "O Bani' Abdi Manaf, an bhfuil tú guys cosc ​​a chur ar aon duine a rinne tawaf agus guí i dTeach an ag am ar bith. An dá oíche agus lá. "[4]

Paidreacha Tá cosc ​​ar na hamanna is sunnah paidir íon níl aon fáth. Ag amanna tá sé cead ag paidreacha mengqadha caillte, cibé acu éigeantach nó sunnah.

Tá an fhianaise atá bunaithe ar na focail de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam:

من نسى صلاة فليصل إذا ذكرها لاكفرة لها إلا ذلك.

"An té dearmad a paidir, ansin lig dó guí nuair a mheabhrú. Uimh kaffarat dó mura rud é go raibh (paidir)." [5]

Tá Urnaí tar éis wudoo 'ceadaithe freisin é a dhéanamh ag am ar bith.

Tá an fhianaise atá bunaithe ar an hadeeth de Abu Huraira Allaah anhu, a dúirt alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam a Bilal nuair Shubuh, "O Bilal, lig mé na gníomhais an chuid is mó gur mhaith leat a bheith ag súil leis (an luach saothair a) go bhfuil tú i Ioslam. Chun verily Chuala mé an sandals i romham ar neamh. "Bilal fhreagair," Níl sé de chleachtas agam ná an chuid is mó ba mhaith liom súil (luach saothair). Níl sé ach dom íonú, le linn an tráthnóna nó tráthnóna, ach guím sunnah leis. "[6]

Chomh maith leis sin cead paidreacha mosque tahiyyatul.
Bunaithe ar na focail de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam:

إذا دخل أحدكم المسجد فلا يجلس حتى يصلي ركعتين.

"Má isteach ar cheann de tú an mosque, ní sin a dhéanamh suí síos chun guí dhá rak'ahs." [7]

P. Paidreacha Sunnah cosc ​​tar éis Sunrise agus Roimh an Shubuh Dawn Paidir.
As sclábhaithe iar 'Umar, a dúirt sé, "Ibn' Yasar Ibn chonaic Umar guí liom tar éis breacadh an lae. Ansin dúirt sí, 'O Yasar, go deimhin, an sallallaahu Prophet' tháinig alaihi wa sallam amach chun freastal ar dúinn nuair a bhíonn muid ag déanamh an phaidir seo. Ansin dúirt sé, 'Let na daoine i láthair de tú a insint nach bhfuil i láthair. An bhfuil tú ag guí tar éis breacadh an lae ach amháin dhá rak'ah. '"[8]

Q. Paidreacha Sunnah cosc ​​tar éis Iqamat
Ón Abu Huraira Allaah anhu, dúirt an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam:

إذا أقيمت الصلاة فلا صلاة إلا المكتوبة.

"Má tá Iqamat paidir voiced, ansin níl aon paidir ach amháin an phaidir éigeantach." [9]

R. Áiteanna toirmeasc na hUrnaí
Ón Abu Huraira Allaah anhu, dúirt an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam:

فضلت على الأنبياء بست: أعطيت جوامع الكلم, ونصرت بالرعب, وأحلت لي الغنائم, وجعلت لي الأرض طهورا ومسجدا, وأرسلت إلى الخلق كافة, وختم بي النبيون.

"Áibhéil mé ar an Prophets le sé chás: (1) a tugadh mé óráid gearr agus lán de bhrí, (2) chabhraigh mé leis an eagla (namhaid ar dom), (3) a rinneadh dleathach ris dom an creacha an chogaidh, (4) an domhain a úsáid mar mhodh íonú agus mosque dom, (5) I curtha chuig gach dhaoine, agus (6) dúnadh an Prophets dom. "[10]

Is léir an domhain ar mosque seachas iad sin atá díolmhaithe i roinnt Hadith thíos:

As Jundub bin 'Abdillah Allaah al-Bajali anhu, a dúirt sé, "Cúig lá roimh an sallallaahu Prophet' bás alaihi wa sallam chuala mé sé alaihi sallallaahu 'wa sallam dúirt:

ألا وإن من كان قبلكم كانوا يتخذون قبور أنبيائهم وصالحيهم مساجد, ألا فلا تتخذوا القبرر مساجد, إنى أنهاكم عن ذلك.

'Féuch, verily sin sula ndéanann tú an uaigheanna a Prophets agus daoine ar a dtugtar righteous siad mosque. Know, nach tú a dhéanamh ar an tuama mar mosque. Go deimhin liom cosc ​​ort a dhéanamh. '"[11]

Ón Abu Sa'id al-Khudri Allaah anhu, dúirt sé gur dúirt alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam:

الأرض كلها مسجد إلا المقبرة والحمام.

"Tá an domhan uile ina tuama agus an mosque seachas an seomra folctha." [12]

Ó 'bin' al-Bara Azib Allaah anhu, dúirt sé gur iarradh ar an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam faoi urnaí i camel penderuman. D'fhreagair sé:

لا تصلوا في مبارك الإبل فإنها من الشياطين.

"Ná guí i camel penderuman. Mar gheall ar Cuimsíonn sé an diabhal. "

Agus d'iarr sé paidreacha ar ghabhar belay. D'fhreagair sé:

صلوا فيها فإنها بركة.

"Guí ar sé, toisc go bhfuil sé beannaithe." [13]

[Cóipeáladh ón leabhar de Al-Sunnah tobar Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, údar Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, an Indinéis Guide Fiqh Edition Comhlánaigh, Aistriúcháin Foireann Tashfiyah LIPIA - Iacárta, Ibn Kathir Foilsitheoirí Reader, i gcló sa Ramadan 1428 - Meán Fómhair 2007M]



Dlí Athan, Adhan bhua agus Nósanna Imeachta Athan


De réir
Sheikh Abdullah bin Abdul al-Azhim Khalafi


A. Athan dlí
Is Athan fógra maidir leis an am teachta de paidir le lafazh speisialta [1]. Is é an reacht éigeantach.

As Malik ibn al-Huwairits, dúirt an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam:

إذا حضرت الصلاة فليؤذن لكم أحدكم وليؤمكم أكبركم.

"Má tháinig sé (am) paidir, ansin lig ar cheann de tú glao a paidir ar do shon. Agus mar gheall ar an té is mó de tú ar an sean-luaidhe tú." [2]

Alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam ordaigh an glaoch chun urnaí, agus tá an t-ordú ar a dtugtar éigeantach.

Ón Anas Allaah anhu, nuair a alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam le linn chun troid i gcoinne daoine nach bhfuil, sé troid go dtí go breacadh an lae. Fhan sé, nuair a chuala mé glao a paidir, nach raibh sé ag troid leo. Go contrártha, más rud é nach bhfuil tú ag éisteacht leis an glaoch chun urnaí, ansin ionsaíonn sé iad. "[3]

B. Bhua Athan
As Mu'awiyah Allaah anhu, a dúirt an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam:

إن المؤذنين أطول الناس أعناقا يوم القيامة.

"Verily, bhí an-mú adzin an muineál fada an chuid is mó ar an Lá na Breithiúnas." [4]

As Abdirrahman Abdillah 'Abdurrahman ibn' bin 'Sha'sha'ah bin Abi al-Ansari agus al-Mazini a athar, thuairiscigh sé go dúirt Abu Sa'id al-Khudri dó, "Truly mé dhuit mar chaoirigh agus Desert (intíre ). Má bhí tú i measc na gabhair nó an gurunmu, ansin adzanlah paidreacha keraskanlah agus do ghuth leis an achomharc seo. Do surely nach bhfuil sé an jinn, daoine, agus eile mú-adzin chuala, ach bheadh ​​siad fianaise a thabhairt dó ar an Lá na Breithiúnas. "Abu Sa'id ar aghaidh," a chuala mé ó alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam. "[5]

C. Athan Nósanna Imeachta
As Abdi 'Abdullah bin Zaid bin' Rabbih, a dúirt sé, "Nuair a bheidh an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam aontaigh beating an clog, ach fuath aige é mar resembles sé na Críostaithe, shamhlaigh mé Rith mé isteach i fear ar an oíche. Chaith sé ina gúna glas a bhfuil dhá bells. 'Dúirt mé leis, "O seirbhíseach Allah, an bhfuil tú a dhíol le clog?" D'iarr sé, "Cad é a rinne tú leis?" D'fhreagair mé, "a úsáid againn paidir a ghlaoch." A dúirt sé, "An mbeidh tú kutunjuki (bealach) níos mó ?. níos fearr ná sin "a dúirt mé," Cinnte "a dúirt sé," Abair:

ألله أكبر ألله أكبر, ألله أكبر ألله أكبر.

أشهد أن لا اله إلا الله, أشهد أن لا اله إلا الله.

أشهد أن محمدا رسول الله, أشهد أن محمدا رسول الله.

حي على الصلاة, حي على الصلاة.

حي على الفلاح, حي على الفلاح.

ألله أكبر ألله أكبر. لا اله إلا الله.

Beagán níos déanaí lean sé, "Ansin, más mian leat a bhunú ar an paidir (Iqamat chrannlaoich) a rá leat:

ألله أكبر ألله أكبر.

أشهد أن لا اله إلا الله, أشهد أن محمدا رسول الله.

حي على الصلاة, حي على الفلاح.

قد قامت الصلاة, قد قامت الصلاة.

ألله أكبر ألله أكبر, لا اله إلا الله.

Nuair a tháinig ar maidin, chuaigh mé go dtí an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam agus dúirt mé leis faoi na rudaí a chonaic mé (i aisling). Ansin dúirt alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam, "fíor é seo bhrionglóid fíor, le cúnamh Dé." Ansin d'ordaigh sé paidir. Agus sclábhaithe a bhí Bilal freed atá ag glaoch go paidir le Abu Bakr (lafazh é). [6]

Sunnah d'fhonn a chur le chéile an dá Takbir mu'adzin i gceann anáil.

Ó 'Umar ibn al-Khattab Allaah anhu, dúirt sé go raibh an sallallaahu Prophet' a dúirt alaihi wa sallam, "Má mu'adzin rá, 'Allahu Akbar, Allahu Akbar.' Lig Ansin, ar cheann de tú a deir, 'Allahu Akbar, Allahu Akbar . 'Ansin, más rud é sin le rá,' ASYHADU allaa ilaaha illallaah. 'Mar sin, a dúirt sé,' ASYHADU allaa ilaaha illallaah. '... "[7] Anseo, tá comhartha soiléir go bhfuil an muezzin le chéile aon Takbir dhá i gceann anáil. Agus lucht éisteachta chomh maith freagra mar sin. [8]

Disunnahkannya ag-Tarjiil (athrá).
Tá Ag-tarjiil dá abairt seo beag beann ar chreideamh aithris os ard faoi dhó, tar éis an fuaimniú creed an dá abairt faoi dhó le guth bog. [9]

Ó Abu Mahdzurah, go múinte alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam dó Adhan (an bealach) é, "Allahu Akbar, Allahu Akbar. ASYHADU allaa ilaaha illallaah, ASYHADU allaa ilaaha illallaah. ASYHADU Muhammadar Rasulullaah Anna, Anna ASYHADU Muhammadar Rasulullaah. "Ansin arís agus a rá," ASYHADU allaa ilaaha illallaah, ASYHADU allaa ilaaha illallaah. ASYHADU Muhammadar Rasulullaah Anna, Anna ASYHADU Muhammadar Rasulullaah. Alash Hayya 'Shalaah. dhá uair. Falaah alal Hayya '. dhá uair. Allahu Akbar, Allahu Akbar. La ilaha illallaah. "[10]

Ag-Tatswib (*) Sa chéad Shubuh Athan.
Ó Abu Mahdzurah, go bhfuil an sallallaahu Prophet 'múinte alaihi wa sallam paidir, ina bhfuil lafazh, "Hayya' alal falaah, falaah alal Hayya '. Ash-shalatu Khairun nauum ceannasach, ceannasach Khairun nauum shalatu Fuinseog. "Ar an Shubuh tús (paidir). (Ansin leanúint ar aghaidh leis) "Allahu Akbar, Allahu Akbar. La ilaha illallaah. "[11]

Al-Amir al-Dar San'ani sin i Subulus (I/120): Ibn Ruslan dúirt sé, "Ag-Tatswib ach Shubuh disyari'atkan ar an chéad ghlaoch chun urnaí. Mar gheall ar feidhmíonn sé a osclaíonn an codlata. An paidir an dara fógra a thabhairt don fheidhm iontráil ar am agus glao chun urnaí. "

Sunnah paidir ag tús an am agus tosaíocht a guí go sonrach le haghaidh Shubuh.
Jabir bin Samurah, a dúirt sé, "paidir Bilal nuair a bhíonn an ghrian shleamhnaigh, agus ní raibh sé a laghdú (a laghad de paidir lafazh). Agus ní raibh sé Iqamat chun alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam amach. Má tháinig sé amach, mar sin dhearbhaigh sé Iqamat nuair chun é a fheiceáil. "[12]

Ó Ibn 'Umar anhuma, an sallallaahu Prophet' a dúirt alaihi wa sallam, "paidir Bilal verily ar an oíche, a itheann agus a ólann ansin go dtí go Ibn Umm Maktum ghlaonn tú chun urnaí." [13]

Alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam Tá mhínigh an eagna a chur Shubuh paidir a chuid ama lena rá, "Ná buail isteach chuig Bilal paidir blocála aon cheann de tú as an béile. Mar tá sé glaoch iarbhír paidir, nó a dúirt sé: glaoch sa tráthnóna ionas go mbeidh daoine a guí de tú arís anocht (sos) agus freisin chun dúisigh an sleeper de tú "[14].

[Cóipeáladh ón leabhar de Al-Sunnah tobar Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, údar Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, an Indinéis Guide Fiqh Edition Comhlánaigh, Aistriúcháin Foireann Tashfiyah LIPIA - Iacárta, Ibn Kathir Foilsitheoirí Reader, i gcló sa Ramadan 1428 - Meán Fómhair 2007M]



Má Cad Éist Athan Agus pronounced Nuair Iqamat.




De réir
Sheikh Abdullah bin Abdul al-Azhim Khalafi



D. Cad chóir Éist uttered Nuair Athan agus Iqamat.
Sunnah dóibh siúd atá ag éisteacht leis an glaoch chun guí agus a rá Iqamat pronounced muezzins.

Ón Abu Sa'id Allaah anhu, dúirt an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam, "Má chloiseann tú an glaoch chun urnaí, deir an muezzin ar díreach mar pronounced." [1]

Ó 'Umar ibn al-Khattab Allaah anhu, dúirt sé go raibh an sallallaahu Prophet' a dúirt alaihi wa sallam, "Más rud é an muezzin a rá, 'Allahu Akbar, Allahu Akbar.' Lig Ansin, ar cheann de tú (freisin) a rá, 'Allahu Akbar, Allahu Akbar. "Ansin, más rud é an muezzin a rá, 'ASYHADU allaa ilaaha illallaah.' Mar sin, a dúirt sé, 'ASYHADU allaa ilaaha illallaah.' Ansin, más rud é an muezzin a rá, 'ASYHADU Muhammadar Rasulullaah Anna.' Mar sin, a dúirt sé, 'ASYHADU Muhammadar Rasulullaah Anna.' Ansin, más rud é an muezzin a rá, alash 'Hayya' shalaah. 'Mar sin, a dúirt sé,' LAA haula walaa quwwata illaa billaah. 'Ansin, má deir an mú-adzin,' 'falaah alal.' Hayya Mar sin, a dúirt sé, 'LAA haula walaa quwwata illaa billaah . "Ansin más rud é an muezzin a rá, 'Allahu Akbar, Allahu Akbar.' Mar sin, a dúirt sé, 'Allahu Akbar, Allahu Akbar.' Ansin, más rud a rá muezzin, 'La ilaha illallaah.' Mar sin, a dúirt sé, 'La ilaha illallaah,' le croí ó chroí a ghabháil, ansin beidh sé ag dul go dtí ar neamh. "[2]

Whoever dúirt mar mú-adzin chaint, nó nuair a bheidh an muezzin rá 'alatain ("Hayya' Hayya alash shalaah" agus "Hayya 'alal falaah"), a dúirt sé, "LAA haula walaa quwwata illaa billaah," nó le chéile idir an méid a dúradh ag agus hauqalah muezzin ("LAA haula walaa quwwata illaa billaah."), ansin tá sé ceart a dhéanamh, le cúnamh Dé.

Más rud é an muezzin glaoch chun urnaí agus Iqamat i gcrích agus tá an éisteoir a fhreagairt, ansin lig rá cad atá i Hadith dhá seo a leanas:

As Amr 'Abdullah bin', chuala sé an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam dúirt:

إذا سمعتم المؤذن فقولوا مثل ما يقول, ثم صلوا علي, فإنه من صلى علي صلى الله بها عليه عشرا, ثم سلوا الله لي الوسيلة, فإنها منزلة في الجنة لا تنبغى إلا لعبد من عباد الله, وأرجو أن أكون أنا هو, فمن سأل الله لي الوسيلة حلت عليه الشفاعة.

"Má chloiseann tú an mú-adzin, ansin ach a rá mar a labhair sé. Ansin bershalawatlah dom. Dóibh siúd a bershalawat liom uair amháin, ansin beidh Allah bershalawat leis deich n-uaire. Ansin al-Wasilah a Dhia liom. Is áit ar neamh nach bhfuil a bhaint amach ach amháin trí bheith ina sheirbhíseach don seirbhíseach Dé. Agus tá súil agam go bhfuil sé dom. Whoever Wasilah dom a iarraidh ar do Dhia, ansin ba chóir dó a syafa'atku. " [3]

As Jabir, dúirt an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam:

من قال عند يسمع النداء: "اللهم رب هذه الدعوة التامة, والصلاة القائمة, آت محمدا الوسيلة والفضيلة وابعثه مقاما محمودا الذي وعدته," حلت له شفاعتى يوم القيامة.

"An té a dúirt gur nuair a chuala sé an glaoch chun urnaí, 'O Allah, an Tiarna an ghlao seo foirfe agus paidir bunaithe agus de bhua Wasilah Muhammad. Cuir in áit glórmhar mar a gheall tú. "Mar sin, ba chóir dó a syafa'atku ar Lá Breithiúnais." [4]

Nóta:
Sunnah do Muslim chun an glaoch a leathnú chun urnaí agus Iqamat supplication. Mar gheall ar deonaíodh paidir ag an am sin.

Ón Anas Allaah anhu, dúirt sé gur dúirt alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam:

الدعاء لايرد بين الأذان والإقامة.

"Ní Rialú an glaoch chun urnaí agus Iqamat diúltaíodh." [5]

E. Tá sé Sunnah do MU-adzin [6]
Chun mú-adzin Sunnah a leanúint na nithe seo leanas:
A. Ag súil leis an aghaidh Dia adzannya, ansin lig dó a ghlacadh pá.

As 'Uthman ibn Abi al-`anhu Allaah, a dúirt sé," a dúirt mé,' O Allah, a dhéanamh dom sagart do mo mhuintir '. Dúirt sé, 'ealaín Thusa sagart iad. Lean ar cheann de na laige i measc iad (go mbeadh sé mar thagarmharc-ed.), Agus ardaitheoir mú-adzin nach dtarlaíonn aon tuarastal ó adzannya. "[7]

2. Hadats naomh de bheag agus mhór
Mar a athbhreithniú sa phlé ar "Tá rudaí Sunnah wudu 'ann."

3. Seas os comhair an Qiblah
Ibn al-Mundhir dúirt sé, "Aontaíodh go bhfuil an seasamh nuair a ghlaoch chun urnaí sunnah. Toisc go raibh an glaoch chun paidir níos inchloiste. Agus folaíonn sé an Sunnah é aghaidh a thabhairt ar an qiblah nuair a ghlaoch chun urnaí. Mar gheall ar an alaihi mú-adzin Prophet sallallaahu 'wa sallam a úsáidtear chun glaoch chun urnaí agus atá os comhair an Qibla. "

4. Cas ar a cheann agus muineál chun an ceart i rá, "Hayya 'alash shalaah," agus ar an taobh clé mar sin le rá: "Hayya'. Alal falaah"

Ó Abu Juhaifah, chonaic sé paidir a bheith Bilal. Dúirt sé, "agus mé a bhéal ar ais agus amach mar phaidir." [8]

5. Chur isteach i dhá mhéar isteach sa chluas
Bunaithe ar na focail de Allaah Abu Juhaifah anhu, "feicim an glaoch chun paidir a bhí Bilal agus a bhéal a leanúint, rollta agus a fro. Cé go bhfuil an dá mhéara ina chluasa. "[9]

6. Ardú a ghuth ar cuairt
Bunaithe ar na focail de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam, "Níl sé ar an jinn, daoine, agus daoine eile éisteacht do guth-adzin ach bheadh ​​fianaise a thabhairt dó ar an Lá na Breithiúnas." [10]

F. Cé chomh fada is Fad Idir Adhan agus Iqamat?
Ba chóir go Idir urnaí agus Iqamat a bheith scartha go leor ama a ullmhú chun freastal ar an urnaí. Is é sin an phaidir disyari'atkannya críche sin. Seachas sin, is é an ceacht caillte.

Ibn Baththal sin [11], "Níl aon teorainn sa chás seo ach amháin an chinnteacht an am iontrála agus bailiú na daoine ar mian leo guí."

G. Scoir cosc ​​ar an mosque tar éis an Athan
Ó Abu Sya'tsa ', a dúirt sé, ní "Táimid suí sa mosque in éineacht le Abu Huraira Allaah ansin a bhí an anhu mú-adzin glaoch chun urnaí. Ansin tá fear a fuair suas agus shiúil amach as an mosque. Abu Huraira a leanúint ansin é lena súile dtí gur fhág sé an mosque. Ansin dúirt Abu Hurairah, 'Tá an duine disobeyed Abul Qasim (Prophet Muhammad). "Sallallaahu 'alaihi wa sallam' [12]

H.Adzan agus Iqamat Chun Paidreacha chailltear
As paidir atá ina chodladh nó dearmad, ansin disyari'atkan dó a ghlaoch agus Iqamat.

Bunaithe ar an Hadith narrated ag Abu Dawud i scéal an Dormition de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam agus a chompánaigh ar thuras chun guí Shubuh caillte. Go iarr alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam Bilal (do phaidir agus Iqamat), ansin aon ghlaoch chun urnaí agus Iqamat Bilal. "[13]

Má tá níos mó ná aon chaill paidir, ansin an glaoch chun urnaí uair amháin agus Iqamat do gach paidir.

Bunaithe ar an Hadith de Ibn Mas'ud Allaah anhu, a dúirt sé, "verily, a bhí ar áitiú an polytheists alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam oibre ar cheithre paidreacha ar lá an cath ar an Trench. Go dtí berlalulah oíche i gcomhréir leis an toil Dé. Ansin d'ordaigh sé Bilal a ghlaoch chun urnaí agus ansin paidreacha Iqamat meán lae seo caite. Iqamat Ansin agus guí 'ASR. Ansin Iqamat ansin guí Maghrib. Ansin Iqamat prayed ansin' Isha '. "[14]

[Cóipeáladh ón leabhar de Al-Sunnah tobar Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, údar Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, an Indinéis Guide Fiqh Edition Comhlánaigh, Aistriúcháin Foireann Tashfiyah LIPIA - Iacárta, Ibn Kathir Foilsitheoirí Reader, i gcló sa Ramadan 1428 - Meán Fómhair 2007M]


Paidir de Théarmaí Dlíthiúla


De réir
Sheikh Abdullah bin Abdul al-Azhim Khalafi


D'fhonn chun guí a bheith bailí, tá an méid seo a leanas de dhíth:
A. Eolas ar an Iontrála Am
Bunaithe ar an briathar Dé:

إن الصلاة كانت على المؤمنين كتابا موقوتا

"... Go deimhin, tá sé an oibleagáid atá paidir thar am dóibh siúd a chreideann "[An Nissa-': 103]..

Tá theacht isteach gan údarás na hurnaí a dhéantar roimh nó tar éis an t-am lasmuigh den am mura bhfuil hitch.

B. Hadats naomh de Móra agus Beaga
Bunaithe ar an briathar Dé:

أيها الذين آمنوا إذا قمتم إلى الصلاة فاغسلوا وجوهكم وأيديكم إلى المرافق وامسحوا برءوسكم وأرجلكم إلى الكعبين وإن كنتم جنبا فاطهروا

"O sibh a chreideann, nuair guí ye, ansin nigh do aghaidh agus do lámha suas go dtí an uillinn, do cheannairí agus (nigh) do chosa rub ar an ankles, agus má junub tú ansin nigh ..." [Al- Maa-Idah: 6].

Agus an hadeeth de Ibn 'Umar, an sallallaahu Prophet' a dúirt alaihi wa sallam:

لا يقبل الله صلاة بغير طهور.

"Ní raibh Dia a fháil paidir (dhéanamh) gan íonú." [1]

C. Éadaí beannaitheacht, Comhlacht, agus an áit a úsáidtear chun guí
Is í an argóint ar son an léine beannaitheacht disyaratkannya an focal Dé:

وثيابك فطهر

"Agus outfit glan." [Al-Muddatstsir: 4].

Agus na focail alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam:

إذا جاء أحدكم المسجد, فليقلب نعليه, ولينظر فيهما فإن رأى خبثا, فليمسحه بالأرض ثم ليصل فيهما.

"Má chuaigh ar cheann de leat chun an mosque, a ligean dó dul agus breathnú sandal. Nuair a chonaic sé an brocach, ligean dó rub sé le cré. Ansin lig dó guí leis." [2]

Is í an argóint ar son an beannaitheacht an chomhlachta disyaratkannya Prophet sallallaahu 'alaihi wa sallam a' Ali. D'iarr sí air faoi madhiy agus dúirt:

توضأ واغسل ذكرك.

"Wudu 'agus nigh do nakedness." [3]

Dúirt sé leis an mbean a istihadhah:

اغسلي عنك الدم وصلي.

"Nigh na fola ó tú, agus Guí." [4]

Mar chosaint ar a n-áiteanna naofa iad focail an alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam inis a chompánaigh nuair a Bedouin urinating sa mosque:

أريقوا على بوله سجلا من ماء.

"Siramlah fual le buicéad uisce." [5]

Nóta:
Duine ar bith a bhí ag guí agus ní raibh a fhios aige más rud é atá sé faoi lé neamhghlan, is ansin a paidir neamhbhailí agus ní arís. Má bhí a fhios aige nuair a bhíonn an phaidir, ansin más féidir deireadh a chur air-mhaith sandals, nó rud éigin níos mó ná nakedness a chlúdach, ansin ba chóir dó é a chur de thalamh agus comhlánaíonn sé paidir. Más rud é nach bhfuil sé ar chumas don, ansin lean sí a dhéanamh arís ar a phaidrín é agus ní éigeantach.

Bunaithe ar an Sa'id Hadith de Abu: "alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam riamh prayed agus ghlac siad amach an dá sandals. Bhí chabhraigh daoine sin as a n-sandals. Nuair a chríochnaigh, chas sé agus dúirt: "Cén fáth go raibh tú ag éirí de thalamh do slipéir? ' Fhreagair siad, 'Chonaic muid duit é a chur amach, mar sin againn ligean dó dul.' Dúirt sé, 'Jibreel verily tháinig chugam agus dúirt sé gur ar an dá sandals iad neamhghlan. Má chuaigh ar cheann de leat chun an mosque, lig di slipéir agus iompú chun é a fheiceáil. Má chonaic sé salach, lig dó rub sé isteach ar an talamh. Ansin lig dó guí leis. '"[6]

D. Aurat Close
Bunaithe ar an briathar Dé:

يا بني آدم خذوا زينتكم عند كل مسجد

"Mac Adam, éadaí a chaitheamh álainn i ngach mosque (isteach) an ..." [Al-A'raaf: 31].

Is é sin, an nakedness de do deonacha. Mar gheall ar úsáid siad chun circumambulate an Teach naked.

Chomh maith leis na focail alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam:

لا يقبل الله صلاة حائض إلا بحمار.

"Ní Allah glacadh leis na paidreacha na mban a bhí menstruation (baligh) ach amháin ag caitheamh le clúdach ceann (hijab)." [7]

Baill ghiniúna Fireann idir an navel agus an knees. Mar atá sa hadeeth de 'Amr ibn Syu'aib anhum Allaah, óna athair, óna sheanathair, a marfu':

ما بين السرة والركبة عورة.

"Is é Idir an navel agus an knees nakedness." [8]

As Jarhad al-Aslami, a dúirt sé, "a rith alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam nuair a bhí ag caitheamh mé éadach go Breathnaíonn lifted suas mo thigh. Dúirt sé:

غط فخذك فإن الفخذ عورة.

"Dún do chosa. Toisc go bhfuil an ceathar fíor nakedness." [9]

Mar do mhná, is é an nakedness ar a chorp ar fad ach amháin an duine agus a lámha ag guí.

Bunaithe ar na focail de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam:

المرأة عورة.

"Bíonn mná a nakedness." [10]

A bhfocail chomh maith:

لا يقبل الله صلاة حائض إلا بحمار.

"Ní Allah glacadh leis na paidreacha na mban a raibh menstruation (baligh) ach amháin ag caitheamh le clúdach éadach." [11]

E. Os comhair an Qiblah
Bunaithe ar an focal de Allah, an exalted:

فول وجهك شطر المسجد الحرام وحيث ما كنتم فولوا وجوهكم شطره

"... palingkanlah an duine le na Mosque Mhór. Agus cibé áit ina bhfuil sibh (go léir), ansin d'aghaidh i dtreo air palingkanlah ... "[Al-Baqarah: 150].

Chomh maith leis na focail alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam do dhaoine bochta i nguí:

إذا قمت إلى الصلاة فأسبع الوضوء ثم استقبل القبلة.

"Más mian leat chun guí, berwudhu'lah ansin breá. Ansin, aghaidh a thabhairt ar an Qibla ... "[12]

Ceadaithe (paidir) tríd an ní atá os comhair an Qibla nuair a bhíonn i stát de eagla agus nuair a bhíonn an phaidir deonach ar fheithicil agus in idirthuras.

Dúirt sé:

فإن خفتم فرجالا أو ركبانا

"Má tá tú i stát de eagla (contúirt), Guigh ansin agus ag siúl nó ag tiomáint ..." [Al-Baqarah: 239].

Umar Ibn 'anhuma dúirt sé, "Os comhair an Qibla nó nach bhfuil os comhair é."

Nafi 'dúirt sé, "I mo thuairimse, ní Ibn' Umar anhuma lua sé ach ó alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam." [13]

Ó Ibn 'Umar anhuma, a dúirt sé, "Nuair a bheidh na sallallaahu Prophet' prayed alaihi wa sallam thar an fheithicil atá os comhair in aon treo agus guí Witr ar sé. Mar sin féin, nach bhfuil sé éigeantach paidir ar sé. "[14]

Nóta:
Whoever iarracht chun teacht ar an treo Qiblah agus ghuigh sé os comhair an treo Qibla aige mar a líomhnaítear, ach casadh sé amach mícheart, ansin ní mór dó arís.

As 'Amir bin Rabi'a Allaah anhu, a dúirt sé, "tá muid roinntear an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam ar thuras ar oíche dorcha, agus ní raibh a fhios againn an treo Qiblah. Ansin, guí gach duine againn de réir a stiúradh. Nuair a bhí sé ar maidin, inis dúinn é sin le alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam. Ansin, tháinig an véarsa síos:

فأينما تولوا فثم وجه الله

"... ansin cibé áit sibh dul go bhfuil an Aghaidh Dé ... "[Al-Baqarah: 115]." [15]

F. Rún
Lig dóibh siúd ar mian leo a guí paidir ar intinn agus cinneadh a raibh sé ag iarraidh a dhéanamh leis a chroí, mar shampla (intinn) paidir meán lae, 'ASR, nó paidreacha Sunnah [16]. Disyari'atkan ní rá sé riamh mar gheall ar an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam fhuaimniú. Má bhí an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam suas chun guí, sé mengucapan, "Allahu Akbar," agus ní aon rud a rá os comhair. Roimhe sé melafazhkan aon intinn ar chor ar bith, ná a rá, "pray liom Allah, an paidir, os comhair an Qiblah, ceithre rak'ahs, mar sagart nó bpobal." Níl le rá, "Airgead tirim nó do dhéanamh suas '..."

Is iad seo ar fad as éiricigh. Bhí narrated aon duine le sanad saheeh nó Da'eef, Musnad nó mursal. Aon duine eile lafazh. Not as ceann de a chara, Is ná a mheas sé go maith ag Tabi'in, nó an Imams cheithre. [17]

[Cóipeáladh ón leabhar de Al-Sunnah tobar Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, údar Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, an Indinéis Guide Fiqh Edition Comhlánaigh, Aistriúcháin Foireann Tashfiyah LIPIA - Iacárta, Ibn Kathir Foilsitheoirí Reader, i gcló sa Ramadan 1428 - Meán Fómhair 2007M]





foinse: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar