Rabu, 04 Juli 2012

Titkok a név mögött az Isten, As-Salam, hit szerint Ahlus-Sunnah Wal-Jama'ah fejlődik, és csökkenteni lehet. Tényezők között egyre nagyobb a hit egy muzulmán, hogy megtanulják a nevét és attribútumait Allah wa Subhanahu Ta'ala nemes


Titkok a név mögött az Isten, As-Salam, hit szerint Ahlus-Sunnah Wal-Jama'ah fejlődik, és csökkenteni lehet. Tényezők között egyre nagyobb a hit egy muzulmán, hogy megtanulják a nevét és attribútumait Allah wa Subhanahu Ta'ala nemes




A hit szerint Ahlus-Sunnah Wal-Jama'ah fejlődik, és csökkenteni lehet. Tényezők között egyre nagyobb a hit egy muzulmán, hogy megtanulják a nevét és attribútumait Allah wa Subhanahu Ta'ala nemes.

Shaykh "Abdurrazzâq bin Abdul-Muhsin al-'-Abbad Hafizhahullah, azt mondta:" Valóban tudja a nevét és attribútumait Allah wa Subhanahu Ta'ala említett Qur `1 és Hadísz, és a dolgok, amelyek azt mutatják A tökéletesség Allah wa Subhanahu Ta'ala minden oldalról a legmagasztosabb tudományt átjáró adhat a hit ". [1]

Ebben a részben arra kérjük az olvasókat, fedezze fel a jelentésük, mint-Salam, amely egyike a neve Allah wa Subhanahu Ta'ala nemes. A neve szerepel Al-Qur `1 és Hadísz, valamint beszédeit a tudósok.

Isten nevében SWT AS-Salam-AL Korán
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja.

هو الله الذى لآ اله الا هو الملك القدوس السلم المؤ من المهيمن العز يز الجبا ر التكبر سبحن الله عما يشر كون

"Ő Allah, nincs más isten csak Ő, aki HAQ. Maha Raja, a megdicsőült, a Mahasejahtera (as-Salam), a biztonság fenntartása, biztonsági megőrzője, a Hatalmas, a Mindenható, aki a dicsőséget. Dicsőség Allahnak attól, amit társítani "[al-Hasyr/59: 23]

Isten neve, AS-Salam a hadíszt

عن عبد الله قال: كنا إذا كنا مع النبي في الصلاة قلنا السلام على الله من عباده السلام على فلان وفلان فقال النبي لا تقولوا السلام على الله فإن الله هو السلام ولكن قولوا التحيات لله والصلوات والطيبات السلام عليك أيها النبي ورحمة الله وبركاته السلام علينا وعلى عباد الله الصالحين

"Abdullah (bin Mas'ud) A Allaah" anhu mondta: A múltban, ha imádkozunk a prófétával sallallaahu "alaihi wa sallam, azt mondjuk:" As-Salam (biztonsági) az Allah a rabszolgáit, és az AS-üdvözlés így és így és így és így, "ezért a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta: "Ne mondja As-Salam alapján Allah, mert Allah az as-Salam, de azt mondják:" At-Tahiyât (gratulálok), kőris-Shalawat ( istentisztelet) és ath-Thayyibât (dicséret), az Istennek. Salam (biztonság) és az Isten kegyelmét, és az Ő áldását, ó próféta. És béke legyen velünk, és Isten szolgái pedig igazak. " [Bukhari].

عن ثوبان قال: كان رسول الله إذا انصرف من صلاته استغفر ثلاثا وقال اللهم أنت السلام ومنك السلام تباركت ذا الجلال والإكرام

"A Tsauban Allaah" anhu, azt mondta: "Korábban, amikor a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam eljött az ő imája, aki beristighfar háromszor, és így szólt: "Ó, Isten, te vagy a-Salam, és a te üdvösség, Te Fölség, aki rendelkezik a nagyság és dicsőség '. "[Jelentette muszlim].

Jelentéssel-Salam
As-Salam, vagyis szó szerint-Salamah. Ezt mentett szégyen és hátrányai is. [2]

Imam Ibn Katheer, esetleg Allaah kegyelmezz mondta: "As-Salam, jelentése, a túlélők a szégyen és a hiányosságok, mint a tökéletesség a lényeg, a természet és a tetteit ő (Isten)" [3]

Imam ash-Syaukani rahimahullah mondta: "As-Salam, jelentése, a túlélők minden hiányosságot, és szégyen".

Rahimahullah Imam Ibn al-Qayyim mondta: "As-Salam egyik Allah nevében Subhanahu wa Ta'ala, az isim mashdar, mint az Al-Kalam és az al-" Ata ", ami azt jelenti, gratulálok. Ezért Allah wa Subhanahu Ta'ala van a jogot, hogy ez több, mint a többi, mint Őt, mert Ő (Allah wa Subhanahu Ta'ala) mentett bármilyen hibát, szégyen, gyalázat vagy hiány. Ő Subhanahu wa Ta'ala abszolút tökéletesség minden módon. Ő tökéletesség szükségességét lényegét. Ő Subhanahu wa Ta'ala nem csak a tökéletes.

Van is egy mondás: Az üdvözletet az Ő szolgái a mennyben, vers szerint.

سلم قو لأ من رب رحيم

"(Ki kell mondani)," Üdvözlégy, "mint az üdvözlés az Úr legkegyesebb" [Yâsîn/36: 58].

Ott is értelmezni, hogy a túlélők az ő kezhaliman [4], és ez a véleménye a legtöbb tudós ... [5]

As-Salam, beleértve a biztonsági tetteit a hiúság, kezhaliman, csalás, és magában foglalja a biztonságot az ő vonásait hasonlóságot tulajdonságainak lények, és magában foglalja a tökéletesség lényegét minden hiánya és a szégyen, és magában megváltás az Ő nevét minden szemrehányás. "

A neve Allah, as-Salam, ideértve annak meghatározását is minden tökéletesség neki, és minden olyan rész törlését az ő hiányosságait. Ez a tartalom szerinti Wal-hamdu Subhnâllah lillahi "(Dicsőség Allahnak, és minden dicséretet lesz rá). És Allah nevében, as-Salam tartalmazó pengesaan neki a ulûhiyah (istentiszteleti és dicsőítése). És ez a tartalma szerinti La ilaha Illa Allah Akbar wallahu (nincs joga, hogy imádják HAQ kivéve Allaah, és Ő leginkább Nagy). Ezért Isten nevét, as-Salam, al-kőris-Bâqiyâtu gyűjt Shâlihât (minden jó neve Allah és az Ő dicsőséges jellege miatt), amellyel a Mindenható Allah dicsérte.

Között a részletes magyarázat, amit már említettük, hogy ő al-Hayyu (Az örökké élő), amely megmentette az életét a haláltól, álmosság, alvás és a változást. Ő az al-Qadir (a Mindenható), aki túlélte a hatásköröket a fáradtság, kimerültség, kifogások és gyengeségeit. Ő az al-'Alim (A mindentudó), aki túlélte a tudását a tudatlanság valamit bár a mustármag.

Így minden az ő tulajdonságai vannak a tetején mérleg. Ő jó kedve túlélte a harag, ő szelídség túlélői bosszú, a vágy, a túlélők a gyűlöletét, a hatalmát menti a gyengeség, aki túléli a menyelisihinya, az ő szava sincs biztonságban hazugság és kezhaliman, még a Perfect Ő mondatok összhangban igazságosság és igazság, és az Ő ígérete penyelisihan túlélte ... "[6]

Isten nevében, AS-üdvözleteket amerikai Köszönetnyilvánítás-Salamu "alaykum
Jelentése as-Salam-ben köszöntötte a Salamu "alaikum van kettő. Először is, a (remélhetőleg) a neve Isten áldása kiárad as-Salam neked. Ezért nem szabad vetni köszöntjük azokat, akik hisznek a nép közül a Könyv. Mivel az as-Salam egyik Allah nevében Subhanahu wa Ta'ala. Szóval, ne kérjék az áldás a pogányok a név Allah wa Subhanahu Ta'ala van. Másodszor, a biztonság alkalmazni, amikor köszöntés.

Mindkét értelemben egyaránt igaz. Azaz, aki imádkozik, hogy Allah wa Subhanahu Ta'ala a nevét az ő jó, mert ő kért minden kérés és bertawassul neki a neve Allah szerinti kérelmét. Ha ez világos, akkor, amikor valaki megkérdezi, hogy az üdvösséghez (AS-Salaamah), amely fontos része az életének, így nevezte a neve Allah "As-Salaam".

Szóval, mondván as-Salamu "alaikum a neve is Allah, as-Salam, és könyörgött az ő üdvösségét.

Ha ez világos, majd kinyitotta a fátyol a bölcsesség (titkos) tekintetében a kiejtése egy muzulmán találkozott más muszlimok, nem ima vagy más beszédét. Mert, minden versenyen saját üdvözlő, mint a "jó reggelt", "lehet sokáig élsz", és mások. Aztán Allah wa Subhanahu Ta'ala a muszlimok mensyariatkan közepén a gratulációk azzal, hogy "as-salâmu'alaikum". Beszéd sokkal fontosabb, mint az összes gratuláló által az emberek általában. Mivel a kifejezése, mint-salâmu'alaikum tartalmaznak biztonsági mérföldkő az élet és a boldogság. Ez is alapvető dolgokat. Mivel az emberi remények osztva. amely biztonságos a gonosztól, és ez jó. És a gonosz túlélők elsőbbséget élvez, ami jó.

Tehát a mennyben, mert ég a Darussalam, amikor a biztonsági minden szégyen, csúnya, és a hibás, még a túlélők minden esetben, amely csökkenti az élvezet az élet. Szóval gratulálok az emberek a Paradise Salamun, és Allah wa Subhanahu Ta'ala Gratulálunk nekik mondani: "As-Salam". Hasonlóképpen, az angyalok jönnek, hogy őket minden ajtót, mondván:

سلم عليكم بما صبريم فنغم عقبى الدار

"Jó a türelmét béke", akkor hoznák a vége az örömben, hogy "[az al-Ra'd / 13:24)]

Shaykh Muhammad ibn al-Saalih "Uthaymeen rahimaullah mondta:" As-Salam, értelmes imát kérni a biztonságát minden zavar. Ha azt mondod valakinek ", mint-salâmu'alaika", mert azt jelenti, hogy imádkozott Istenhez neki, hogy Allah wa Subhanahu Ta'ala megmentette a zavaró, őrültség, (gonosz) ember, engedetlenség és a májbetegségek, valamint az Fire. Ez egy gyakori lafazh, és a jelentése egy muzulmán imádság a megváltás minden zavar ". [9]

Következtetések és FAIDAH
A. Meghatározása az Isten nevét meg kell felelnie a tétel az Al-Qur `1 és a shahiih Hadiits, és azokkal összhangban, hogy értik-Ahlus Sunnah tudósok.

2. Szemléljük, és megérteni a neve Allah wa Subhanahu Ta'ala a legfontosabb tényező, ami növelheti a hitét, hogy egy muzulmán Allah wa Subhanahu Ta'ala.

3. Között 99 asztmás "Allah al-Husna az as-Salam. Így kell meghatározni.

4. Engedélyezett megnevezni gyermek Abdussalam. Mivel az as-Salam a neve Isten. Ibn Qutayba rahimahullah mondta: "Allah nevében Subhanahu wa Ta'ala az as-Salam, és ezért egy személy úgynevezett" Abdussalam, mint (név) "Abdullah".

5. As-Salam, a neve Allah wa Subhanahu Ta'ala, hogy mi a parancsolatot, hogy imádkozzanak vele, ahogy Allah mondja:

"És Allah al-Asma az al-Husna, majd imádkozom Istenhez, vele" [al-A'raf / 7:180]

6. Jelentésük, mint-Salam, aki mentve (megszentelt) minden szégyen, a fogyatékosság jellege és a hiányosságokat. Allah wa Subhanahu Ta'ala Glory minden dolog, ami csökkenti a természet tökéletességét, és a hasonlóság az ő teremtményei, az ő és szövetségesei, akik versenyeznek, minden tekintetben. [11]

7. A muszlim köteles kérni az üdvösséghez csak Allah wa Subhanahu Ta'ala. Ezért a megváltás csak akkor jön Tőle [12]. És megtiltották neki, hogy kérje az üdvösség más, mint Allah wa Subhanahu Ta'ala, mind angyalok közel Subhanahu Allah wa Ta'ala, próféta elküldte, gyám vagy kiai vagy Habib vagy mester-tanár, vagy más lények.

8. Dhikr tanított a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam nem csak a szájról olvasás. Dhikr kell gondolkozzanak el a jelentését, és így valósul meg a mindennapi életben. Valaki, aki érti az Allah nevében, as-Salam, és ez a megemlékezés és ima azt tanították a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, akkor mindig megtisztítani Allaah a ulûhiyah (istentiszteleti), rububiyah, és a név és a természet az ő szövetségesei, valamint a dolgok, amelyek nem méltó hozzá. És ez az út a próféták és apostolok, ahogy Allah mondja:

"Dicsőség Rabbmu, a Hatalmas Úr, a természet mondják. És gratulálunk a jóléti az apostolok. És dicséret legyen Allah ura az egész természet" [ash-Shâffât/37 :180-182].

Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah lehet Allaah irgalmazz a fenti vers azt mondja: "Allah wa Subhanahu Ta'ala megtisztítja magát attól, ami volt jellemző, akik eltérnek az apostolok tanítását, és Allah wa Subhanahu Ta'ala gratulált az apostolok , mert a szavakat és a gratulációkat hiánya ... szégyen, akkor a Ahlus-Sunnah Wal-Jama'ah nem térnek el a tanítását az apostolok, mert shirathal Mustaqim ". [13]

9. Milyen szép az iszlám tanításait, és milyen értékes nyomokat Messenger sallallaahu "alaihi wa sallam tanított üdvözletét. Egy megjegyzés, ami a biztonságot a muszlim ima, hogy a testvére. A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

لا تدخلون الجنة حتى تؤمنوا ولا تؤمنوا حتى تحابوا أولا أدلكم على شيء إذا فعلتموه تحاببتم أفشوا السلام بينكم

"Ez nem mehet a mennybe, amíg hiszel, és te nem hiszel, amíg meg nem szeretik egymást. Nem akarsz nekem mutatni valamit? Ha futtatni, akkor szeretik egymást. Ez a szóródás üdvözlés köztetek". [Jelentette muszlim]

10. As-Salam, volt-Salamah (üdvösség), amely sarokköve az emberi élet a világon és a túlvilágon. Isten mindig ad nekünk a világ üdvösségéért és a túlvilágon.

[Másolt As-Sunnah Magazine 04/Tahun XII/1429H/2008M. Foundation kiadta Lajnah Istiqomah Surakarta, cím Jl. Solo-Solo Puwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183, tel. 0271-761016]






Jelentés fordítása Allah Azza Wa Jalla neve Al-Karim




Által
Fia Ali Feat Musri Semjan


AL-KARIM jelent a FELÜLVIZSGÁLATA NYELVEK
Íme néhány magyarázat a tudósok az arab al-szakértője Karim jelentése:

Ibn Faris mondta, hogy a szó eredete rahimahullah karom (főnév formájában szó al-Karim) azt mutatja, két jelentése van, melyek közül az egyik a dicsősége [1].

Ibn Qutayba rahimahullah azt mondta: "az al-Kareem azt jelenti, megbocsátó. Mindenható Allah al-Karim, aki megbocsátja a bűnöket az Ő szolgái, akik szerint" [2].

Al-Azhari rahimahullah értelmezi: "az al-Karim egyik attribútumok mindenható Isten és az Ő nevét. Ez azt jelenti, hogy az Essence ami nagyon jó, nagyon nagylelkű, az ajándékozó a gyönyör és az erény". al-Karim egy olyan név, amely tartalmazza az összes a jelzők dicséretes. Mindenható Allah al-Karim (Supreme Majesty) nagyon dicséretes minden perpuatan neki. [3]

Ibn Manzhûr rahimahullah magyarázza: "az al-Karim egyik attribútumok mindenható Isten és az Ő nevét. Ez az egyik, aki nagyon jó, nagyon nagylelkű ajándékozó újra. Megadása neki kimeríthetetlen. Ő a lényege a legnemesebb a Abszolút. al-Karim egy név, amely minden jóság, a dicsőségért és az erényt. Ez a név is gyűjt minden dolog dicsérhető. Allah Mindenható nevét al-Karim (Supreme Majesty), ami nagyon dicséretes minden perpuatan őt, az Úr, aki van " tisztelt és nemes Throne "[4].

Fordítása a név jelentése Isten AL-KARIM
Ha megnézzük a neve al-Karim al-Korán, a Mindenható Allah nevében e dicső kétszer ismétlődik. Először egy levelet an-Naml/27: 40:

فلما رآه مستقرا عنده قال هذا من فضل ربي ليبلوني أأشكر أم أكفر ومن شكر فإنما يشكر لنفسه ومن كفر فإن ربي غني كريم

"És amikor látta, hogy Salamon elé neki, azt mondta:" Ez magában foglalja az ajándékot az én Uram, hogy tesztelje tőlem, hogy hálás vagyok, vagy megtagadják (kedveznek neki). És aki hálás a tény, hálás volt, amiért a (jó az a) saját és aki nem hálátlan, akkor biztosan az én Uram gazdag, legtiszteletreméltóbb ".

Második helyen, egy levélben al-Infithâr/82: 6: Mindenható Allah azt mondja:

يا أيها الإنسان ما غرك بربك الكريم

"Ó, ember, mi vezetett félre van (polgári engedetlenség) ellen Rabbmu az Irgalmas."

A levélben 1-Naml vers fölött, a Mindenható Allah azt mondja Salamon szavai, amikor meglátta Alaihissalam formája előtt a palota a királynő Sába királynője. Mindenható Isten ajándéka értékelik Salamon tesztelni háláját Mindenható Allah minden áldást adott neki. Ezután a szöveg zárul két nevét Mindenható Allah dicső al-Ghani (Rich Maha), és az al-Karim (of Glory). Mindkét név nagyon közel áll az eredeti kontextusában a vers. Bárki, aki hálás lenne, hogy a hozzáállás nem fogja felvenni a Mindenható Allah gazdag, mint Allah gazdag. Ezzel szemben azok, akik nem akarnak hálás lehet nem fogja csökkenteni a Mindenható Allah gazdagságát. Hasonlóképpen, aki arat a jutalmak hálás al-Karim (jótékony) bőségesen jutalmazzák. És aki nem hálátlan, Mindenható Allah mindig ad táplálékot tartani őket. Ezt leírtakon Isten Igéje:

إن تكفروا فإن الله غني عنكم ولا يرضى لعباده الكفر وإن تشكروا يرضه لكم

"Ha nem hisz akkor bizonyára Allah Rich tőletek (nem kell neked), és ő nem volt elégedett a hitetlenség rabszolgáit, és ha hálásak, biztosan örült a hála Istennek, hogy" [az-Zumar/39: 7]

Aki hálás, valóban háláját a (jó a) saját. És ha valaki megtagadja (No Thanks), Mindenható Allah, a legtiszteletreméltóbb Maha Kaya. Mindenható Allah ad nem követelik meg a lény, hanem azért, mert a mindenható Isten a neve al-Karim (jótékony).

Ami a verset, az al-Infithâr levelet, kérve Allah mindenható az ember, mi teszi őket becsapták, hogy nem engedelmeskedett Isten Mindenható. Tény, hogy a Mindenható Allah mindig fordít sok áldást és kegyelmet számukra. Mert Isten irgalmas minden ember felé. Így nincs értelme az emberi erőt, mert Allah al-Karim (nagylelkű) őket.

Al-Karim nemes minden tekintetben, nagyon sok kedvességet, és így, akár kért, akár nem. A név az al-Karim mutatott tökéletessége a Mindenható Isten dicsőségének és az összes anyagot és jellege tetteit:

A. Allah magasztos Mindenható az Ő esszenciája. Nincs legkisebb hiba a Mindenható Allah lényege. Valóban a Mindenható Allah lényege Indah k.

2. Allah magasztos Mindenható minden ő attribútumokat. Nem számít a csúnya Isten természetét k. Bizony Isten természete nagyon tökéletes minden értelmét.

3. Mindenható Allah is fenséges mindent csinál. Nincs hiba a cselekmény mindenható Isten. Bizonyára az alkotások Mindenható Allah tele van a legkülönbözőbb órákat.

Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah lehet Allaah kegyelmezz azt mondja: "A név Allah al-Karim tartalmazza a nagylelkűség jelentését, valamint a jelentését a dicsőség és fenség, valamint amely jelentős puhaság és kedvesség" [5].

Rahimahullah Imam Ibn al-Qayyim mondta: "Összességében a jelentés az al-Karim az, aki szereti, hogy egy csomó jó és egy nagyon egyszerű és könnyű. Ellenfele, fukar, aki kiadott egy nagyon nehéz és ritka erény" [6].

Között jelentése al-Karim, Allah mindenható, hogy jót cselekedjünk, hogy minden teremtmény kötelezettség nélkül, hogy meg kell csinálni. Minden jósága Mindenható Isten adta, hogy a lény pusztán irgalma a lények.

Aztán, ahogy a (tükör) karom az ő természete, mindenható Isten megbocsát, hogy valamit kell balról jobbra tőle. Mindenható Isten megbocsátja a bűnöket a szolgák, akik a hanyag kötelezettségek teljesítése az Istennek. Mivel a neve Allah al-Karim kéz a kézben a neve Allah al-'Afuww (Bocs adója), amint a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam alábbiak szerint:

عن عائشة قالت قلت يا رسول الله أرأيت إن علمت أي ليلة ليلة القدر ما أقول فيها قال قولي اللهم إنك عفو كريم تحب العفو فاعف عني

A 'Aisha radhiallahu "anha, azt mondta:" Ó Allah Küldötte, mit gondolsz, ha valaha is tudtam az éjszaka Laylat al-Qadr, mit mondok? " Azt mondta: "Mondd: Ó Allah, valóban te vagy Megbocsátó, a legnemesebb, Te szeretsz megbocsátás, ezért bocsáss meg nekem". [HR. AT-Tirmidhi 5/534, és minősíteni saheeh al-Albani]

Ezen kívül, ha egy személy megbánjuk a hibát, Mindenható Allah eltávolítani bűn és helyette egy jó hibát. Mindenható Allah azt mondja:

إلا من تاب وآمن وعمل عملا صالحا فأولئك يبدل الله سيئاتهم حسنات وكان الله غفورا رحيما

"Kivéve azokat, akik megbánják, hisznek és jót, a bűncselekmények helyett ők Isten jóságát. És a Mindenható Allah Megbocsátó és Könyörületes" [al-Furqân/25: 70]

Hasonlóképpen, mint a tükör a saját karom, Mindenható Allah mindig ad, ami soha nem szűnt meg. Mindenható Allah azt mondja:

ألم تروا أن الله سخر لكم ما في السماوات وما في الأرض وأسبغ عليكم نعمه ظاهرة وباطنة

"Nem látod, hogy Allah is alá a (használati) mindent a mennyben és a földön, és tökéletesítik az Ő bounties és láthatatlan" [Luqmân/31: 20]

Hasonlóképpen, mint egyfajta karom Mindenható Allah az Ő egy szívességet, mert az első nélkül is kérik. Mindenható Allah azt mondja:

وكأين من دابة لا تحمل رزقها الله يرزقها وإياكم وهو السميع العليم

"És hány állatot, hogy ne hozd magaddal a saját rezkinya. Isten, aki ad neki táplálékot, és neked, és ő is hallás, Knowing". [Al-'Ankabût/29: 60]

Mint egy tükör az ő természete karom mások, Mindenható Allah adta a különböző önzetlen kedvesség nélkül várta, mert a mindenható Isten abszolút Könyörületes. Mindenható Allah azt mondja:

ما أريد منهم من رزق وما أريد أن يطعمون (57) إن الله هو الرزاق ذو القوة المتين
 
"Nem akarok semmilyen táplálékot, és nem vagyok hajlandó, hogy adtak nekem enni. Mindenható Allah adója táplálékot ő az, aki hatalma ismét nagyon erős". [Adz-Dzâriyât/51 :57-58]

Szintén ide értelmében az al-Karim, Allah Mindenható megparancsolta szolgáinak, hogy hívja fel őt, és megígérte, hogy kérésüket. Még prédikálni biztosítja számukra más, mint a kérést. Ahelyett, hogy dühösek, akik nem imádkoznak hozzá. Mert Isten irgalmas. Mindenható Allah azt mondja:

وقال ربكم ادعوني أستجب لكم إن الذين يستكبرون عن عبادتي سيدخلون جهنم داخرين

"És Rabbmu mondta:" Imádkozzatok hozzám, én majd válaszolok. Azok, akik imádnak engem büszkélkedhet lép pokol nyomorúságos az államban. "[Ghâfir/40: 60]

Tehát alapvetően az elnevezés meghatározása al-Karim is, amelyek mindenféle jóság és az erény és dicsőség [7].

Mindenható Isten néven AL-Korán Hogy Név AL-KARIM
Mindenható Allah azt mondja, hogy a Szent Korán al-Karim egy olyan könyv, amely kalamullah (nemes). Mindenható Allah azt mondja:

إنه لقرآن كريم

"Bizony ez a Korán egy nagyon nemes átjáró" [al-Wâqi'ah / 56:77]

A tudósok által leírt, az ok az al-Korán kalâmullah (Mindenható Allah szavai), tartalmaznak annyi jóság. Belül olyan nyomokat, hogy egyenes, egyértelmű információkat, hasznos tudást és bölcsességet, hogy sok [8]. Minden jó biztosította a futás tartalmát a Korán.

Imam Ibn al-Qayyim lehet Allaah könyörülj, "Allah mindenható mondja al-Korán tulajdonságokkal valami, ami mutatja a szépség, a bőség, a jóság és felsége az előnyöket is. Mivel az al-Karim van valami, hogy tele van a megfelelő ellátások sokkal dicsőségesebb. És az al- Qur 1 `magát, minden oldalról nézve a legjobb és leginkább Afdhal. Szóval, maga a Mindenható Allah jellemzik a természete al-Karam (dicsőség) és jellemezni Kalam és" trónját merülő tulajdonságokat is. És azt is biztosítani tulajdonságok valami, hogy sok kedvesség és gyönyörű alak ... "

Al-Azhari rahimahullah mondta: "az al-Karim al-Korán nevezik, mert annak tartalma a különböző irányok, magyarázatok, a tudás és bölcsesség" [9].

Al-Korán által indított e dicső dicsőséges angyalok Gabriel Alaihissalam egyébként, szava szerint a Mindenható Allah

إنه لقول رسول كريم

"Kétségtelen, hogy tényleg a szó (Isten hozta), egy nemes Messenger (Gabriel)," [at-Takwîr/81: 19].

Ezután a nemes Korán Al nyújtotta be a dicsőséges angyal az apostol, akik nemes, Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Mindenható Allah azt mondja:

إنه لقول رسول كريم

"Bizony, a Korán valóban kinyilatkoztatás (Isten kinyilatkoztatta), a Messenger értékes .." [Al-Hâqqah/69: 40]

A fentiek alapján a vers, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam nevű hírvivő Karim (nemes), mert a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam egy nemes lélek, melyen értékes könyvet, hívja az embereket, hogy nemes dolog, mind a hiedelmek és gyakorlatok .

Hasonlóképpen a Mindenható Allah Throne egy nemes lény. Mindenható Allah azt mondja:

فتعالى الله الملك الحق لا إله إلا هو رب العرش الكريم

"Akkor a Magasságos Isten, király az igazságot: nincs Isten, de Ő, az Úr (amely)" dicsőséges trónja. ". [Al-Mukminûn/23: 116]

Mert "a trón a teremtmény a legnagyobb és a legtöbb magasan minden teremtmény. Minden dicsőség a lényt találtak a mindenható Isten ajándéka a legnemesebb. Ez megmutatja dicsőségét a lény szemében Allah, mint más élőlények.

Menny tele van különféle öröm, minden áldás benne foglalt meghaladja mindazt, ami a világon. Feltéve, azok számára, akik egy nemes természetű. Mindenható Allah azt mondja:

إن تجتنبوا كبائر ما تنهون عنه نكفر عنكم سيئاتكم وندخلكم مدخلا كريما

"Ha elkerülni a nagyobb bűnök közé bűneit tilos teszel, mi kell távolítani hibák (kis bűn), és elismerem, hogy egy hely a dicsőség (ég)". [An-Nisa '/ 4:31]

Néhány órát kapunk nevén keresztül, a mindenható Isten AL-KARIM
Következő, itt van néhány órát tudunk abban, hogy megismerjék és megértsék a név jelentése a Mindenható Allah al-Karim. Ez az eset az igazi cél egy muszlim bár megérti a nevét, a Mindenható Allah. Al-Karim neve, hogy valóban pozitív hatást javítására és javítás a hit és az erkölcs egy muszlim istentisztelet a mindennapi életükben. Ha megértjük a név jelentése a Mindenható Allah al-Karim fog művelni nemes tulajdonságait magában a muszlim, többek között:

A. Csepegtetni erény önmagában egy muszlim, Allah szereti azokat a magasztos és nemes természetét.

Imam Ibn Qoyyim rahimahullah azt mondta: "Mivel a legkedveltebb a Mindenható Allah az, aki díszítik magukat a természet, amelynek kidolgozását a Mindenható Isten tulajdonságaival. Mindenható Allah a Magasságos Mindenható sír Szerette az embereket, akik értelmében az ő szolgái "[10].

2. Beágyazása a felhőkben járó jellegét én egy muzulmán. Mert néhány értelmében al-Karim a legkedvezőbb. Bizony Allah szereti azokat, akik Mindenható igen nagyvonalú. És Allah a Mindenható gyűlöli az embereket, akik fukar. Mindenható Allah azt mondja:

ها أنتم هؤلاء تدعون لتنفقوا في سبيل الله فمنكم من يبخل ومن يبخل فإنما يبخل عن نفسه والله الغني وأنتم الفقراء وإن تتولوا يستبدل قوما غيركم ثم لا يكونوا أمثالكم

"Ne feledje, hogy azok az emberek, akik meghívást kaptak tölteni (a vagyon), ahogy Allah. És köztetek van egy fösvény, fukar, és ki is ő valójában csak a fukar magával. És Isten, aki gazdag, amíg az egy- emberek, akik hajlandóak (rá), és ha ti elfordulni Ő meg fog változni (te) egy másik embert, és nem is fognak, mint te ". [Muhammad/47: 38]

3. Támogatni kell a szeretet érzését személyében egy muzulmán Allah mindenható. Mivel a Mindenható Allah Könyörületes. Mindenható Allah ad neki örömet korlátozás nélkül nélkül is kérik.

4. Kötelező tiszteletére a könyv Mindenható Allah, al-Karim Qur'ânul. Mert Al-Korán Allah szava Mindenható nemes, ami abból közvetítésével a dicsőséges angyal nemes próféta.

5. Kötelező az angyalok dicsőítve a mindenható Isten, akit az angyal Gabriel. Ő, aki gyűlölte őt, akkor ő a Mindenható Allah ellensége. Mindenható Allah azt mondja:

من كان عدوا لله وملائكته ورسله وجبريل وميكال فإن الله عدو للكافرين

"Aki ellensége Allahnak, angyalai, az Ő hírnökei, Gabriel és Michael, akkor biztosan Allah ellensége a hitetlenek". [Al-Baqarah / 2:98]

6. A szeretet szükségességét a Mindenható Allah Küldötte. Aki gyűlöli az egyiket, aztán az ellenség a Mindenható Allah, összhangban a tartalma a fenti bekezdés.

7. A szomszédos ingatlanok nőnek, mint a becsület és a vendégek, ahogy azt a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam.

8. Növekszik, mint a megbocsátó természetét, mert Allah szereti Mindenható megbocsátó természetét.

9. Ösztönöz bennünket, hogy mindig imádkozni Mindenható Allah. Mivel a Mindenható Allah irgalmas Ő szolgái. Mindenható Allah szolgája restore félénk felemelt kézzel imádkozni, hogy legyen üres. Mivel a neve Allah al-Karim párosul a Mindenható Allah nevét al-Hayiyyu szavai szerint a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam alábbiak szerint:

إن الله حيي كريم يستحيي إذا رفع الرجل إليه يديه أن يردهما صفرا خائبتين.

"Bizony Allah, a legtiszteletreméltóbb Szégyen, szégyen, ha valaki Isten emelte a kezét visszaállítani, hogy legyen üres ismét vesztesek". [HR. Abu Dawud és-Tirmidhi, minősíthető saheeh al-Albani]

Május Mindenható Allah bennünket nemesebb emberek, akik nagyvonalú. És hogy nekünk, akik szeretnek mindent nemes, jó alakú hittel, szóval és tettel és cselekedettel. És Allaah tudja a legjobban.

[Másolt As-Sunnah Magazine 10/Tahun XII/1430H/2009M. Foundation kiadta Lajnah Istiqomah Surakarta, cím Jl. Solo-Solo Puwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183, tel. 0271-761016]







Orientációs csak Allah Subhanahu Wa Ta'ala Tulajdonos



Által
Abu Nida `Chomsaha Sofwan


Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:

إنك لا تهدي من أحببت ولكن الله يهدي من يشاء وهو أعلم بالمهتدين 08:56

"Íme, te (Muhammad) nem lesz képes iránymutatást adni (guidance) annak a személynek, akit szeretsz, de Allah ad útmutatást azoknak, akiknek ő tetszik, és Allah tudja, hogy azok, akik hajlandóak elfogadni az utasításokat". [Al Qashash/28: 56]

Mivel a visszaesés e bekezdés kapcsolatos halála Abu Talib maradt államvallássá Abdul Muttalib (többisten). Ez látható a hadeeth elmondott Saheeh Al-Bukhari és Sahih muszlim, a Ibn Al Musayyab, hogy az apja (Al Musayyab) azt mondta: "Amikor Abu Talib meg fog halni, a Próféta sallallaahu" alaihi wa sllam odasietett. És akkor, "Abu Abdullah bin Jahl és Abu Omajjád legyen az ő oldalán. Ő sallallaahu "alaihi wa sallam mondta neki:" Ó, a nagybátyám. Mondja la ilaha Illa Allah, egy mondatot tudok jogalapot az Ön számára Isten előtt ". Azonban "Abdullah bin Abu Jahl és Abu Omajjád csipogó által mondván:" Te (Abu Talib) utálom a vallás Abdul Muttalib? ". Ezután a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam megismételte mondás több. De mindketten voltak megismételni a szavait. Így a végső szót, hogy ő továbbra is a tetején Abdul Muttalib és a vallás nem szívesen mondom La ilaha Illa Allah. Ezután a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Valóban, azt kérem, bocsánatot, mert én nem tiltott. " Aztán kiderült, Allah a következő szavakat:

ما كان للنبي والذين آمنوا أن يستغفروا للمشركين ولو كانوا أولي قربى من بعد ما تبين لهم أنهم أصحاب الجحيم 9:113

"Nem is illik a Próféta és azok, akik hisznek kér bocsánatot (Allah) a bálványimádók bálványimádók annak ellenére, hogy az anyaország (az ő), miután nyilvánvaló számukra, hogy a bálványimádók amelyek lakói a pokol" . [A Tawbah / 9: 113]

Ami Abu Talib, Allah azt mondja:

إنك لا تهدي من أحببت ولكن الله يهدي من يشاء

"Bizonyára nem fogja tudni, hogy útmutatást adjon a személy, akit szeretsz, de Allah ad útmutatást azoknak, akiknek Ő akarja." [Al Qashash/28: 56].

Az Allah szó Subhanahu wa Ta'ala hadíszt és a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam fent, lehet néhány előnye, és a tanulságokat, hiszen szó lesz a következő.

Első: A könyvben Fathul Madzsid, Shaykh Abdurrahman ibn kőris-Shaykh Hasan Alu idézi szavait Ibn Katheer, esetleg Allaah könyörülj értelmezése ebben a versben: "Allah Subhanahu wa Ta'ala mondta apostolainak:" Íme, te, ó Mohamed, nem fogja tudni, hogy útmutatást adjon az embereknek, akik szeretsz, "vagyis (hogy útmutatást adjon utasításokat, vagy), hogy nem a te dolgod. Azonban a feladata mindössze annyi, hogy közvetíteni, és Isten ad útmutatást, hogy kire. Ő volt az, aki egy mély bölcsesség és ellenkezik az ütemet. Ez összhangban van a tartalom a szó Allaah ami azt jelenti: "Nem a te kötelességed, hogy azok kap útmutatást, de Allah Ki ad útmutatást (ami taufiq), akinek Ő akarja. (Al Baqarah: 272). Tehát ez a szó: És a legtöbb ember nem hisz akkor is, ha igazán akarod. (Yusuf: 103). "

A könyvben Sharh At Tamhid Li Kitabit Tauhid, Sheikh Salih bin 'Abdul' Aziz Alu Ash Shaykh azt mondta: "Guidance által adott Allah Küldötte nem tulajdonosa Shllallahu" alaihi wa sallam taufik itt útmutatást, inspirációt és speciális segítséget. Ez az útmutató által említett tudósok, mint az útmutatás a Wal taufiq ihletet. Vagyis Allah Subhanahu Ta'ala w szívében egy szolga kimondottan a kényelmes fogadó oktatás, megkönnyebbülés, hogy nem könnyű adni azoknak, másokban. Szóval, ez taufik iránymutatást, különösen adott Isten, akiket Ő akarja, és befolyásolják a személy kapja az utasításokat, és megpróbálta megfogni. Ezért, hogy ezt az iránymutatást be az ember szíve nem feladata a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. A szolga szíve az Isten kezében, aki tükrözött vissza az Ő akaratát. Ahhoz, hogy a személyt, akit szeretett a legtöbb bár, de nem sikerült egy muzulmán, aki útmutatást kapnak ".

Bár Abu Talib relatív a Próféta széles körben jóvá neki, de nem tudott neki az útmutatást az erő.

A második típusú útmutatás kapcsolatos mukallaf rabszolga, vagyis iránymutatást ad a Wal dilalah irsyad (ad magyarázatot és útmutatást). Isten meg a hasonló útmutatás van beállítva a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam különösen a próféták és az apostolok, és minden prédikátor, aki segítségül hívja az ember Istenhez. Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:

إنما أنت منذر ولكل قوم هاد

"Íme, te (Muhammad) mindössze Warner, és minden van, aki ad útmutatást." [Ar Ra'd / 13: 7].

És Allah Mohamed próféta mond sallallaahu "alaihi wa sallam,

وإنك لتهدي إلى صراط مستقيم صراط الله

"És bizony Te (Muhammad) valóban ad útmutatást, hogy az egyenes úton, (IE), ahogyan Allah". [ASY Syura/42: 52-53]

Jelentése: "az útmutatást ad" itt van, akkor adjon utasításokat és útmutatást az egyenes út a különféle utasítások és útmutatások által támogatott számos csodák, és bizonyítja, őszinteség és az igazság róla, mint egy adakozó tanácsot és útmutatást.

Shaykh Muhammad Hamid Al Faqi mondta egy lábjegyzetben, hogy a könyv Fathul Majid: "Az Ige útmutatást, használt helyezze megbízások értelmében a máj, a változó az íj a hitehagyás, kufr, vétket, az útmutatás, a hit és az engedelmesség, és őrizze azt egyenes, feszes , ahogy Allah. Az ilyen iránymutatást, pontosabban csak a tulajdonában lévő Allaah, mert Ő uralkodik a szíveket dobált és a fordulás, és tanácsokat ad, illetve, hogy az elveszett utat bárkinek Ő akarja. Aki az Isten által adott utasításokat, akkor semmi sem lehet félrevezető. És aki vezeti tévútra Isten, akkor senki sem ad támpontot.

Alapján ez a vers arra, hogy az ilyen utasításokat nem tartalmazza a vállalkozói sallallaahu a Próféta "alaihi wa sallam, jóval kevesebben, mint ő. Az emberek, akik azt állítják, hogy ezt a kézikönyvet, mint például a szúfi és hasonlók, akik azt állítják, hogy képes legyen meg a szívét a tanítványa, hogy ismeri a tartalmát, valamint az irányítást, ahogy szeretné, akkor ez a hazugság és penyesatkan. Emberek, akik azt hiszik állítások, mint ez, azt jelenti, hogy úgy véli, Allah és az Ő Messenger félrevezetett hazugság.

A kulcs a tudomány, az érvelés, leírását a Korán és mások számára az utat az üdvösség és a boldogság, aztán a szolgák képesek ellátni ezeket az utasításokat, amint azt a magától a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam a szavát Allah Subhanahu wa Ta'ala, amely azt jelenti: "És bizony, ha tényleg iránymutatást nyújtva az egyenes úton". [Ash-Shura: 52].

Isten köteles tudósok elvégezni ezt a feladatot, nevezetesen, hogy iránymutatást adjon útján felszólításában jóság és gonoszság tiltják az egyenes utat Allah. De a legtöbb ember nem tud különbséget tenni a kétféle utasításokat. Részleges kereszt a sorban, és mások elhagyták a tiltó rendelkezés igazságtalan kedvesség, kibúvó a vers: "Te (Muhammad) nem lesz képes utasításokat adni, hogy akit szeretsz." Ilyen az ostobaság és hiba ".

Másodszor: A értelmezése tekintetében a levélnek Tawbah vers 113, Sheikh Hasan bin Abdurrahman ash Shaykh-Alu mondta: "Ez, kérjen bocsánatot a többisten, a Próféta nem éri meg. Ez a mondat úgy néz ki, kabar (hír), amely magában foglalja a tilalmat. Ez a bekezdés foglalkozik az események le Abu Talib, amint a hadíszt amely kimondja lafazh anzala fa mondat (majd Allah publikus) kifejezés után la próféta üdvözlő astaghfiranna ma laka lam unha "anhu" (tényleg, azt kérem bocsánatát az Ön számára, amíg ez nem tilos ), hogy hints egy folytatást.

A Qaulul Mufid Al 'Ala Kitabut Tauhid, Shaykh Muhammad bin Saalih Al' Uthaymeen mondta: a kifejezés ma kana vagy la yanbaghi ​​és semisalnya, ha jön a Koránban, hogy a dolgok említésre vannak tiltva (elutasított) megtiltja a durva . Például a szavát Allah wa Subhanahu Ta'ala "nem méltó az Isten fia volt, Dicsőség neki" (Maryam: 35). Ugyanígy az "És nem méltó arra, hogy tegye meg a Könyörületes (van) a gyermek" (Maryam: 92). És az Ő szavai: "Lehetetlen, hogy a Hold és a Nap malampun nem előzi meg a napot. És minden olyan pályán "(Yasin: 40). És a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam:" Bizony, Allah nem alszik, és nem megfelelő neki, hogy aludni ". [Jelentette muszlim].

Ezután a "kérnek bocsánatot (Allah) a hitetlenek", vagyis ők (Forbidden) bocsánatot a többisten.

Míg a "bár a többisten a rokonok", azaz, bár a közeli rokonok többisten saját. Ezért, amikor a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam perform Umrah majd átadja sírja anyja, ő sallallaahu" alaihi wa sallamk engedélyt kér, hogy kérjen bocsánatot, Isten neki, hogy anyja, de Isten nem engedi. Aztán sallallaahu "alaihi wa sallam engedélyt kért a vallási látogatás a sír az anyja, és Isten is megengedett. Így volt menziarahinya hogy órákat.

Isten ments, ő sallallaahu "alaihi wa sallam kér bocsánatot a többisten, hiszen többisten nem jogosult kérni kegyelmet. Ha imádkozunk Istenhez, hogy tegyen valamit, ami nem valósítható meg vele, akkor ez sérti az ima.

Más részein Shaykh "Uthaymeen mondta:" És köztük hamis esetén valami emberi beszéd, amely az úgynevezett pogány személyiségek, akik meghaltak az elhunyttal (aki bizonyára Isten megáldotta.) Az utalás ilyen jellegű jogellenes, mert ellentétes Allah wa Subhanahu Ta'ala. Hasonlóképpen tilos megmutatni bánat halálukat útján a gyász vagy más módon, ahogy az emberek a hit kell érezniük elégedve a halálát. Még ha az emberek úgy vélik, hogy megvan a képesség és erő, Ő harcolni fog a hitetlenek annak érdekében, hogy a vallás tartozik Allah teljesen.

Shaykh Salih bin Abdulaziz Alu Ash Shaykh mondta: "Ha megtanultuk a kifejezést:" ma kana (ne) csak a Koránban és a jelentése ennek (azaz a tilalmat, és kitételeket), akkor az itt (a fenti 113 betű Tawbah) a tilalmat. Ez a tilalom kért bocsánatot senki a bálványimádók. Tehát, ha Isten megtiltotta az apostolok, a próféták és a szentek, és azokon kívül, melyeket közül az igaz emberek; betiltani őket, miközben még életben, hogy kérjen bocsánatot Istentől a hitetlenekkel, akkor ez a show, akkor is, ha úgy ítélik meg tudták megkérdezni megbocsátás az életükben Barzakh jellegűek, biztosan nem akar kérni bocsánatot a többisten, és nem szeretném megkérdezni, hogy Isten az embereknek, akik jönnek, amikor azok el nem pusztulnak-it-kérni közbenjárását, könyörögve ighatsah, vagy egyéb cselekmények istentisztelet. És Allaah tudja a legjobban. "

Harmadszor: Egy nagyon fontos kérdés, nevezetesen, értelmezésével kapcsolatos szavai a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam" Say la ilaha Illa Allah ", eltér értik meg azok, akik azt állítják jól informált.

Shaykh Muhammad Hamid Al Faqi mondta: Sokan azt állítják, hogy a tudás, de nem értik a kifejezést "la ilaha Illa Allah", hogy minden személy, aki beszélt a szavakat, az iszlám már szóba került, noha nyilvánvalóan nem kufr. Például, az istentisztelet a sírok, az emberek, akik meghaltak, a bálványok, ami egyértelműen indokolja a tiltott vallás, az ügy eldöntése alapon más, mint Allah kinyilatkoztatta, és így a szerzetesek vagy papok urak mellett Allah. Ha van egy szív megérteni ezt a mondatot, akkor biztosan ismeri a jelentését la ilaha Illa Allah ártatlan istentiszteleti más, mint Allah, és teljesítik a jogot, hogy végre megállapodásra Isten imádata. Ezt jelzi az Isten szavát "Akik Kufr gonosz ellen és hisz Allahban, akkor ő ragadt egy nagyon erős kötelet" [Al Baqarah: 256] "
.
A Próféta sallallaahu "alaihi saját igény tiéd tisztelettel, Khawaarij sok imát, böjt, olvassa a Koránt, és alapozva a la ilaha Illa Allah azonban azt mondta, hogy ők hitetlenek, sok a veszteség a vallás, mint a nyíl az íját. Azt mondta: "Ha találkozom velük, biztosan harcolni fogok egy pusztító háború." Ezt említi Ash Shahihain.

Ha csak annyit la ilaha Illa Allah elegendő, biztosan nem fog történni a háború között a pogányok Messenger n. Nem a bálványimádók akkoriban megértette a mondat la ilaha Illa Allah, még azon is túl, hogy megérti az emberek, akik azt állították, tájékozott ebben a korban? De Isten bezárta a szívét, ezért nem értik.

Szerint Shaykh Muhammad ibn Saalih Al 'Uthaymeen, hogy a szavai Shaykh Muhammad ibn Abdul Wahhab (azaz eltérő megértették az emberek, akik azt állítják, hogy jól informált) e harmadik pont, mintha értelmezésére hivatkozik a szakértői tudás a kifejezés jelentését Kalam la ilaha Illa Allah, hogy ők (Kalam tudósok) azt mondják, hogy az al-ilah (a mondat) az, aki hatalma van köze ikhtira "(létrehozni valamit anélkül, hogy az előző példa), és senki sem képes elvégezni ikhtira", de csak egyedül az Isten . Ez az értelmezés a hiúság.

Igaz, hogy semmi sem képes megtenni ikhtira "Istenen kívül, de ez nem az igazi kifejezés jelentését la ilaha Illa Allah. A valódi jelentését, ott nincs Isten, csak Allah joga van imádni kell. Mert, ha azt mondod la ilaha Illa Allah azt jelenti, senki sem engedheti meg magának csinálni ikhtira `kivéve Allah, a bálványimádók aki egyszer harcoltak a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam, továbbá a nők, gyermekek és azok tulajdonságait, hogy őt és a fogságban tartott tett, vált a muzulmán.

Tehát a szavak Shaykh Zahir Mohamed bin Abdul Wahhab rahimahullah azt mutatja, hogy (azok, akik azt állítják, hogy jól informált) tudósok, akik értelmezik a szót a mondat la ilaha Illa Allah a Tawhid rububiyah, és így azok az emberek, akik imádják Allahot és a vagyonkezelők, de a bátor mondta: "Azt mondjuk la ilaha Illa Allah."

Maraji ":
A. Majid Fathul könyv Sharh A Tawheed, a Shaykh Abdurrahman ibn Hasan ash Shaykh Alu.
2. Qaulul Mufid Al 'Ala könyvet Tawheed, Muhammad ibn a Shaykh Al Saalih "Uthaymeen.
3. A könyvet Tamhid Li Sharh Tawhid Alladzi Haqqullahi huwa "alal" Ibad, a bin Abdulaziz Shaykh Salih Alu ash Shaykh.

[Másolt a magazin kiadása As-Sunnah Alapítvány Megjelent 05/Tahun IX/1426H/2005M Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondangrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 tel. 08121533647, 08157579296]


Al-Ghaniyyu, Allah gazdag




Mindenható Allah azt mondja:

يا أيها الناس أنتم الفقراء إلى الله والله هو الغني الحميد

Ó, emberek! Te vagy az, akinek szüksége van Isten, és mindenható Isten Ő az, aki gazdag (nem kell semmit), a Legfelsőbb dicséretes. [Fâthir/35: 15]

Mindenható Allah azt mondja:

وأنه هو أغنى وأقنى

És valóban, aki adja a jólét és a megfelelő [an-Najm/53: 48]

Mindenható Allah mindenható felruházott lényegét, amely abszolút gazdagság és a tökéletes, minden oldalról és kilátás, mert a tökéletesség lényegét és az Ő attribútumok nem kerülnek szóba a hiánya minden irányba. Ez nem lehetséges, kivéve a Mindenható Allah az, aki gazdag és jellege miatt a Maha-gazdag (tehetős) elterjedtek a lényegét. Ahogy Allah mindenható Legfelsőbb Teremtő, adója táplálékot, és irgalmas, és aki ruház a jóság, a mindenható Isten Legfelsőbb is gazdag, nem kell minden teremtmény bármely oldalról. Ő teremtményei is lesz szükségünk rá bármilyen körülmények között. Nem tudják kizárni a kiáradása kedvesség, jóság, és ellátás, mind az általános és specifikus egy pillanat mégis.

Között a gazdagság az ő tökéletes formában;

A. Valójában az egész tárháza ég és föld a kezében, és az ő nagylelkűsége, hogy a lények jönnek ki folyamatosan, egész éjjel és nappal, és a keze mindig csak adni bármikor.

2. Mindenható Isten arra hív, hogy csak az Ő szolgái megkérni minden időben és körülmények között, és megígérte, hogy megadja a kéréseket, és utasította őket, hogy imádják Őt, és megígérte, hogy elfogadja a tettei és jutalmazzuk őket. Valóban Mindenható Allah vannak tagjai minden tőlük kérni és mindent, amit akar, és mit felidézni álmait.

3. Ha, ha a teljes lakosságot a menny és a föld, az, hogy az legkorábban a legutóbbi alatt gyűlt össze egy területen, akkor minden benyújtott saját kérésükre, akkor Allah megadja Mindenható minden kérésüket, akkor minden nem csökken, amit hogy neki csak a Mindenható, mint egy tűt mártott az óceánban.

4. Alakja vagyon nagyon nagy és nem lehet mérni, és nem írható le, amit Ő átterjedt a Mindenható, hogy lakosai ízletes csemege-Jannah, hogy nem törött, és az ő ajándékok sokfélék, valamint élmény- változatos örömöket, amelyek soha nem látott a szem, soha nem hallotta a fülében, és soha nem terbesit az emberi szívben.

Isten gazdag lényegét, nem elegendő (szükséges) az összes teremtmény. Mindenható Allah kielégíti az Ő szolgái az élelmiszer-táplálékot, amely a Mindenható Allah terjedt ki, és növelik a különféle örömök azok számára, akik nem számítanak sem a számozott, valamint hogy megkönnyítse az eszközöket, amelyek vezetnek a vagyon megszerzése.

5. És konkrétabb, mint, hogy a mindenható Isten szolgái, hogy gazdagítsa a választás, rengeteg ma'rifah (tudás), Rabbani tudományok és a természet lényegét a hit a szívükbe, hogy a szív-lélek, hogy csak attól függ, Őt és nem függ más, mint ő. Ez a legnagyobb gazdagság és jólét valódi szerint a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa salalm:

ليس الغنى عن كشرة العرض إنما الغنى غنى النفس

Wealth nem azért, mert a rengeteg dolgot, de az igazi gazdagság a jólét, a máj [HR. Al-Bukhari, nem. 6446, nem muszlim. 1051]

A szív igen gazdag (érzi jól magát, off) a Mindenható Allah, és tudását a természet-jellege a hit, hogy lesz elég a fenntartáshoz tőle, és elfogadja azt őszintén (ez qanâ'ah) és légy boldog azzal, amit már Mindenható Isten adott neki, majd a szolga, aki azért jött, hogy az ilyen mértékű, akkor nem fog érezni féltékeny a (vagyon), a királyok és a hatalom birtokosai számára. Ez azért van, mert általa megszerzett vagyon, amely nem várta váltotta a másikat, a vagyon, amely az ő nyugodt szívvel, hogy lelki értelemben a béke és az ok lelke boldog volt vele.

Arra kérjük a Mindenható Allah is gazdagítja a szívünket, az útmutatás, valamint a fény természete és ma'rifah qanâ'ah, és a szélessége is elterjedt az ő ajándékok és halal étel mindannyiunk számára. És Allaah tudja a legjobban.

(Átvéve Fathur Rahim al-Malikil "Allam Fi" Ilmil "Aqâidi Tauhîdi wat Wal Wal Akhlâqi Mustambathati minal Ahkâmi al-Qur` Ani, Cet. III Th. 1424H, p. 52-53)

[Másolt As-Sunnah magazin XIII/1430/2009M 06-07/Tahun Edition. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 tel. 0271-858197 Fax: 0271-858197]




Rabb, Maha van Rububiyyah




Által
Ahmas pap Faiz "Asifuddin



Az egyik legszebb neve Allah nevét az Úr [1]. Vagyis a Mindenható rububiyah tulajdonságait.

Sok hadíszt ami bizonyítja, hogy az Úr Isten egyik neve [2] között hadíszt 'Amr bin "Abasah, hogy hallotta a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:

أقرب ما يكون الرب من العبد في جوف الليل الآخر فإن استطعت أن تكون ممن يذكر الله في تلك الساعة فكن. رواه الترمذي

"A közeli ar-Rabb az ő szolgáinak a mélysége az éjszaka (egy részének) az utóbbi. Tehát, ha tudja, akkor legyen az Isten említése abban az időben". [3]

Kapcsolódik ehhez a hadíszt marfu "(felemelte a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam), hogy kiadták az Ibn 'Abbas. A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

ألا وإني نهيت أن أقرأ القرآن راكعا أو ساجدا فأما الركوع فعظموا فيه الرب عز وجل وأما السجود فاجتهدوا في الدعاء فقمن أن يستجاب لكم. رواه مسلم

"Íme, bizony én vagyok tiltva olvasni Al-Qur` 1 idején meghajolva vagy leborulás. Ami meghajolva, majd nagyítani benne (nevet) ar-Rabb. Ami az íjat, akkor valóban azt jelentette, imádkozott, mert (akkor) megéri az ima adják ". [4]

Rabb saját jelentését, Maha létrehozása, a Maha, Maha Maha beállítása minden ügyét és Murabbi (mentarbiyah, nevelőszülőkhöz) teremtményei [5]. Tulajdonszerzés a természete a név Rabb rububiyah. Ez azt jelenti, Isten teremt, a tulajdonában, és mentarbiyah megszervezése és fenntartása minden teremtményt.

Értelmezése során a szó رب العالمين a Szúra al-Fatihah, Shaykh 'Abdur-Rahman bin Nasir As-Sa'di rahimahullah (1307 -1376 H) írja a következő magyarázattal:

"Ar-Rabbu eszközökkel Murabbi (felügyelők, letétkezelők és tanárok) az egész univerzumot, megteremtve számukra, amely a különböző felszerelések számára, és gondoskodik a különböző nagy élmény azok számára, akik előnyben részesítik, ha elveszik, akkor nem valószínű, hogy képes túlélni. Ezért javára, amit keresnek, nem más, mint az Isten ".

Közben tarbiyah (karbantartás és oktatás) Allah az Ő teremtményei kétféle, nevezetesen tarbiyah tarbiyah általános és specifikus.

Tarbiyah általános, a kialakításához és fenntartásához végzik Isten teremtményei, azáltal, szállító sok szerencsét, és megismerteti velük (beleértve az útmutatást az ösztön, Pen.) Felé, hogy minden komoly előnyöket számukra, hogy túlélje a világon.

Míg a különleges tarbiyah van, mivel kifejezetten tarbiyah az Ő szentjei. Isten ápolják, és megtartják mentarbiyah hittel. Taufiq adja el nekik hinni. Hogy azok egyre nagyobb tökéletességre magát, és megszabadulni minden blokkot, és akadályokat, amelyek megakadályozzák őket a hitben.

Tehát lényegében az Isten különleges tarbiyah tarbiyah taufik az összes jó és a gonosz minden karbantartása. [6]

Így tulajdonképpen ar-Rabb neve is mutatja igen nagy. Miatt folyamatos az egész életét lények, és minden sokoldalú fejlődésének elrendezésük, nem független az Isten természetét rububiyah; tulajdonságai származik az Úr nevét. Hasonlóképpen, Isten szolgái óvatosak, ne váljanak azok, akik jobb, kivéve az ő vezetése, és a különleges Taufiq tarbiyah Isten. Mindenható Allah mentarbiyah, táplálja és fenntartani őket különösen. És ez szorosan kapcsolódik az Isten nevét, ar-Rabb.

Tehát, ha valaki valóban a jelentését Rabb, mint Isten egyik neve Husna (gyönyörű), ő lenne a tökéletes dicsőíteni, tisztelni, és ápolják minden áldás menyintai Isten. Ő is szégyellni fogja, ha nem engedelmeskednek Istennek, vagy ha a házasságtörő őt.

Tehát dicső nevet ar-Rabb, így nevét említeném Úr imája, hogy az egyik fontos tényezője nyújtott az ima. Amint azt az alábbi hadíszt:

عن أبي هريرة قال قال رسول الله: أيها الناس إن الله طيب لا يقبل إلا طيبا وإن الله أمر المؤمنين بما أمر به المرسلين فقال: (يا أيها الرسل كلوا من الطيبات واعملوا صالحا إني بما تعملون عليم) وقال: (يا أيها الذين آمنوا كلوا من طيبات ما رزقناكم). ثم ذكر الرجل يطيل السفر أشعث أغبر يمد يديه إلى السماء يا رب يا رب ومطعمه حرام ومشربه حرام وملبسه حرام وغذي بالحرام فأنى يستجاب لذلك. رواه مسلم.

Abu Hurayrah, azt mondta: Allah Küldötte sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Ó, emberek, Allah jó. Ő nem fogadta el, hanem a jó. És Allah azt parancsolta a híveket, amit Allah parancsolt az apostolok Őt. És Allaah mondja (az apostolok a szó): "Ó, apostol, egyenek a jó ételeket és csináld shaalih szeretet. Ímé, én jól ismerem, hogy mit csinálnak" az al-Mu-Qs "minûn/23 vers 51 - és Allah is mondja (a hívők értelmének):" Ó ti, akik azt hiszik, enni Ön által a jó étel, amit adtak, mint a jó szerencsét ", Surat al-Baqarah / 2 172. pont -, akkor a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondani valakinek, aki az utazás hosszú, haja kócos, poros lábát, mindig kinyújtotta kezét az ég felé (fellebbezés Istenhez, míg hív :)," Ya Rabb, Ya Rabb , "de az étel Haram, a poharát jogtalan, törvénytelen ruháját, és nőtt fel, hogy az élelmiszereket tilos. Szóval hogyan lehetséges, hogy lesz hallható?" [7]

Imam Ibn al-Rajab Hanbali rahimahullah (736-795 H) kifejti, hogy a befejező rész a fenti hadíszt nyújtanak jelzik civilizált modor és imádkoznak a vezető tényezők megadásához az ima. Kijelentette, hogy a vezető tényezők megadásához az ima ebben hadíszt négy.

Továbbá megemlítette, egyenként tényező megemlítette, amíg utolsó tényező, nevezetesen: Negyedik: nyög, hogy a mindenható Isten ismételt említése rububiyah Isten (vagyis megismételte felhívását, hogy Isten neve: Lord. Ez a felhívás: Igen Rabb, Rabb Ya). Ez az egyik legnagyobb tényezők megadására az imádság a remény.

Bármely személy, fontolgatják imái az al-`aan Qur, nisacaya fogja találni, hogy a legtöbb imák megnyílt néven: Úr. Például, az ima az Allah szót Subhanahu wa Ta'ala:
 
"A mi Urunk, adj nekünk jó ebben a világban, és jó a túlvilágon, és ments meg minket a pokol kínja" [al-Baqarah / 2:201].

Szintén a szavát:

"A mi Urunk, ne a törvényeket, ha elfelejtjük, vagy bűnös. Urunk nem rónak ránk egy nehéz terhet ró, mint Te, akik előttünk. A mi Urunk, Te vagy erősségünk, ami nem tudtuk elviselni. " [Al-Baqarah / 2:286].

Szintén az ő frman:

"A mi Urunk, ugye, hogy a szívünket is a rosszakarat, miután vezetett minket." [Ali Imran / 3:08].

És még sok más példa Al-Qur `1. [8]

Szóval, imádkozom Istenhez, az Úr neve az egyik legnagyobb tényezők megadására az ima. Így az Úr nevét nagyon fontos jelentősége van. Minden muszlim kell és meg kell érteniük, értékelni és végrehajtását, ennek következtében nagy név.

Rububiyah Isten kapcsolódik jelent különleges tarbiyah Isten a vagyonkezelők (kedvenc szolgája)-His, Shaykh 'Abdur-Rahman bin Nasir As-Sa'di rahimahullah mondta: "Úgy tűnik, a jelentése ennek a titkos, miért a legtöbb imát a próféták mindig a kiejtés Rabb. Az összes tartalomért bejegyzésre irányuló kérelem egy adott rububiyah Isten (azaz, mindig kérdezd meg, hogy kapnak különös gonddal Isten formájában mentési és a világ üdvösségéért és a túlvilág, Pen.). Aztán Isten szava: رب العالمين mutatják, hogy Isten Mindenható elkészítésére, kezelésére, valamint egy szívességet. Is mutatja, hogy a tökéletes Isten gazdagságát, valamint, hogy mennyi kell az egész univerzum az Isten, bármely véleményt minden oldalról. "

Rabb kis magyarázat értelmében a fenti, a muszlimok meg kell érteniük, milyen hatalmas, mindenható Isten, Teremtő Úr az egyetlen isten, akinek joga van imádni kell. Nincs Isten, aki a jogot, hogy csak imádni Őt. Nincs Teremtő, de neki egyedül. Nincs partner Őt, mind kialakításában és a megfelelő istentisztelet.

Szóval, kell az emberek imádják Őt csak egyedül, és nem társult vele semmit egyáltalán. Sok szerencsét, és ne kérdezd, nem találnak megoldást, de csak ő egyedül. Mert Ő a Lord of the Universe.

Marâji `:
A. Al-al-fi qawa'id Mutslâ Shifâtillah Asmâ'ihi wa al-Husna, Shaykh Muhammad ibn al-Saalih "Utsaimiin. Ellenőrzése wa Takhrîj: Ashraf bin Abdul Maqshûd bin 'Abdur-Rahim, mint Maktabah-Sunnah, Cet. Én 1411 H/1990 M.
2. Îqâzh al-Himam; Muntaqâ `min al-Jami 'al-' wa al-Ulum Hikam Ibn Rajab, Shaikh munka Saliim bin 'Id al-Hilali, Dar al-Jauzi Ibni, Cet. VII, 1425 Muharam H.
3. Sharh Saheeh muszlim, Nawawi, tahqiq: Khalil Syiha Ma'mun, Dar al-ma'rifah, Beirut, a CET. III, 1417 H/1996 M.
4. Saheeh Sunan at-Tirmidhi, Shaykh Al-Albani, al-Ma'arif Maktabah, Rijád, Cet. Én egy új kiadvány, 1420 H/2000 M.
5. Sharh al-al-Aqeedah Wâsithiyah, Sheikh bin Salih al-Fauzan Fauzan, Maktabah al-Ma'arif, Cet. VI, Th. 1413 H/1993 M.
6. Tsalâtsah Sharh al-Usul, Shaykh Muhammad ibn al-Saalih "Uthaymeen, i'dad: Nasir bin Fahd bin Ibrahim al-Sulaiman, ATS Dar-lin-Nasyr Tsurayya, Cet. III, Th. 1417 H/1997 M.
7. Taisîrul-fi-Rahman Karîmir Tafsîri Calamine mannán, Shaykh 'Abdur-Rahman bin Nasir As-Sa'di.

[Másolt As-Sunnah magazin XI/1429H/2008M 12/Tahun Edition. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 tel. 0271-761016]


Faith Fate sikert hoz a világra - Mostantól




Által
Ahmas pap Faiz bin Asifuddin



Sokan félreértik a végzet. Ennek eredményeként sok hiba abból adódik rá. Két szélsőséges táborok ellenkező irányba, és egyaránt téves ebben az esetben. Az egyik frakció sorsa ellen. Ezek Qadariyah és Mu'tazilah és követői. Míg a többi frakció meg a rossz sors. Ők egy csoportba Jabriyah és követői. Csak azok a csoportok, amelyek a közepén két oldal, hogy a helyes csoportba. Ez a csoport az eredeti csoport a muszlimok, akik értik a sors és mengimaninya arányosan, a törvény szerint az al-`Qur 1 és Sunnah értelmezése szerinti Salafush Salih.

Higgy a sors, jó vagy rossz, kötelező, mert ez egyike annak a hat pillére a hit. Nagyon ironikus, ha valaki hisz Allahban Subhanahu wa Ta'ala, de kételkedik is a jogsértés ellen, a sors, bár nem teljes. Valaki, aki nem hisz a sors, és tagadják, úgyhogy hitt.

Együtt az esetben ennek a tagadása sors, Yahya bin Ya'mar, egy tabi'i, mondja a jelentés, hogy Abdullah ibn Umar "anhu mintegy Ma'bad al Juhani, egy karaktert, aki először húzta Mu'tazilah Bászra lakói az elutasítás a sors. Majd Abdullah bin Umar "anhu mondta:" Ha megfelel ezeknek az embereknek, mondd meg nekik, hogy én ártatlan volt az osztály, és elkülönítve golonganku ". (Aztán Ibn Umar mondta):

والذى يحلف به عبد الله بن عمر, لو أن لأحدهم مثل أحد ذهبا فأنفقه, ما قبله الله منه, حتى يؤمن بالقدر. ثم استدل بقول النبي صلى الله عليه وسلم, و فيه:
الإيمان أن تؤمن بالله وملائكته وكتبه ورسله واليوم الآخر وتؤمن بالقدر خيره وشره. رواه مسلم

"Allah, név szerint Abdullah ibn Umar megesküdött, akkor is, ha van valaki közülük már az arany hegy Uhud, és ő infakkan, Allah nem fogadja el, mielőtt azt hitte, ő sorsát". Továbbá azt állítja a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam hosszú, a kettő között.

"A hit, amikor hisznek Allahban, az angyalaiban, hogy azok a könyvek, az apostolok, a túlvilágon, és ha hiszel sorsát, jó vagy rossz" [Jelentette muszlim röviden] [1]

Abdur Rahman bin Shaikh ash Shaykh Hasan Aalu magyarázza: "A fenti hadíszt van egy magyarázat, hogy a hit a sors az egyik a hat pillére a hit. Aki nem hisz a sors, jó vagy rossz, azt jelenti, hogy ő elhagyta pillére a vallás és tagadni. Állapot személy által említett Allah az Ő Igéje:

أفتؤمنون ببعض الكتاب وتكفرون ببعض

"Hiszel a könyvben és nem hisz részben al a többiek". [Al Baqarah: 85]. [2]

عن ابن الديلمي قال: أتيت أبي بن كعب فقلت له: وقع في نفسي شيء من القدر فحدثني بشيء لعل الله أن يذهبه من قلبي. قال: لو أن الله عذب أهل سماواته وأهل أرضه عذبهم وهو غير ظالم لهم ولو رحمهم كانت رحمته خيرا لهم من أعمالهم, ولو أنفقت مثل أحد ذهبا في سبيل الله ما قبله الله منك حتى تؤمن بالقدر, وتعلم أن ما أصابك لم يكن ليخطئك وأن ما أخطأك لم يكن ليصيبك, ولو مت على غير هذا لدخلت النار. قال: ثم أتيت عبد الله بن مسعود فقال مثل ذلك. قال: ثم أتيت حذيفة بن اليمان فقال مثل ذلك. قال: ثم أتيت زيد بن ثابت فحدثني عن النبي صلى الله عليه وسلم مثل ذلك. أخرجه أبو داود.

"Ibn ad Dailami (1 tabi'i), azt mondta: Azért jöttem, hogy Ibn Ubay Ka'b, majd azt mondtam neki:" Az én helyem a sors szabad betegség. Mondd meg nekem valamit, amit Allah eltávolítja a kétség a a szívemben. "
Ubay válaszolt: "Még ha Isten megbüntetni minden lakója az ég és a föld lakóit, akkor megbüntetni őket, hogy ne az elkövetőket felelősségre őket. És még ha Allah adjon kegyelmet nekik minden, az Isten kegyelme sokkal jobb, mint az összes tetteik.
Ha berinfak az arany a hegy Uhud, ahogy Allah, Allah nem fogadja infakmu mielőtt hisz a sors, és megérteni, hogy mi ütött akkor biztosan nem fog hiányozni fogsz, míg mi hiányozhat akkor biztosan nem fog történni veled.
Ha a halottak nem a hit a sorsa ez, akkor menjen a pokolba ".

Dailami Ibn ad hozzáteszi: Aztán jött Abdullah bin Mas'ud mondta ezeket a szavakat beliaupun Ubay ibn Ka'b. Ibn ad Dailami azt mondta: Akkor jövök is Hudhayfah ibn al Jemen, mondta ezeket a szavakat beliaupun Ubay. Ibn ad Dailami azt mondta: Akkor én is Zaid ibn jött Thabit, beliaupun hozza ide nekem a hadíszt a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam erről illő, hogy a szavaival Ubay. [Kiadta Abu Dawud Hadísz] [3].

Abdur Rahman bin Shaikh ash Shaykh Hasan Aalu, hogy néhány más korábbi adatok összevetése a fenti hadíszt, köztük narrátora muszlim és mások. T és a végén azt a következtetést vonja le: "Mindez hadíszt hadiths és más hasonló, amely a fenyegető kemény, aki nem hisz a sors. A hadiths is hitter, hogy ellenkezik a sorsa a Mu'tazilah visszataszító és egyéb csoportok. Közben között vallott megértés Mu'tazilah, előírva, hogy a bűnt elkövető fog lakni a pokolban. Sőt, a hit, hogy nincs sors, az egyik legnagyobb bűn és engedetlenség a legnagyobb. Így az elbeszélések alapján mutawatir kötelező hinni, hogy a sors hozta le a bizonyíték, hogy valóban ők megbüntetni magukat kárhozattól, ha nem bánta. Ez logikus következménye a helytelen megértés. Ők kiderült, hogy ellenzi az érveket az al mutawatir Korán, és amely megköveteli Sunnah hit sors, és az érvek, hogy az emberek elutasítják az örök mutawatir bertauhid nagy bűn a pokolban. " [4]

قال عبادة بن الصامت لابنه يا بني إنك لن تجد طعم حقيقة الإيمان حتى تعلم أن ما أصابك لم يكن ليخطئك وما أخطأك لم يكن ليصيبك; سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول: "إن أول ما خلق الله القلم فقال له اكتب قال رب وماذا أكتب قال اكتب مقادير كل شيء حتى تقوم الساعة "
يا بني إني سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول: "من مات على غير هذا فليس مني" أخرجه أبو داود

"Ubadah bin Samit azt mondta a fiának:" Ó fiam, akkor tényleg nem fog érzékelteti a természet a hit, mielőtt megérti, hogy mi ütött akkor biztosan nem fog hiányozni fogsz, és ami kimaradt tőled biztosan nem fog történni veled. N hallottam a Messenger azt mondta: "Bizony, az első dolog, amit Allah teremtett az volt a toll (al-Qalam). És Isten ezt mondta neki: "Írj!". Pena azt mondta: "Igen rabbi, mit írjak?" Isten azt mondta: "Írd le az összes rendelkezéseit a sorsa minden dolgokat, amíg az Ítélet Napján."
(Ubadah folytatta szavait :) Ó, fiam, valóban, hallottam a Messenger sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:" Aki nem hal alapján (hisz a sorsban), akkor soha nem volt benne golonganku "[Abu Dawud]. [5]

De a hit és a sors meg Allaah is igaz, így nem tartoznak bele a megértés Jabriyah.

Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah rahimahullah kifejtette: Faith in sors értékelés magában foglalja a két hit. Rangsorolása minden jár két formája a hit.

Első: A hit a Mindenható Allah Subhanahu wa Ta'ala egyedül tudja, hogy mi történik az összes lény, azzal a tudattal, hogy ez azali és örök. [6] Allah is tudta minden körülmények között a maklukNya egyaránt vonatkozó engedelmesség, engedetlenség, az erkölcstelenség, a jó szerencsét, Jó szerencsét és doom-doom őket. Aztán Isten írt a sorsa minden lények lawh Mahfuz ".

Továbbá Shaykh Al-Islam rahimahullah hogy érveiket. Közülük a következő hadíszt:

إن أول ما خلق الله القلم فقال له اكتب قال رب وماذا أكتب قال اكتب مقادير كل شيء حتى تقوم الساعة

"Bizonyára az első dolog, amit Allah teremtett az volt a toll (al-Qalam). Akkor Isten így szólt hozzá:" Írj! "Pena azt mondta:" Igen rabbi, mit írjak? ". Isten azt mondta:" Írd le az összes rendelkezéseit a sorsa mindennek amíg világvége! ". [Abu Dawud]. [7]

Szintén szó Allah wa Subhanahu Ta'ala.

ألم تعلم أن الله يعلم ما فى السماء والأرض, إن ذلك فى كتاب, إن ذلك على الله يسير

"Nem tudjátok, hogy Allah tudja, mi az eget és a földet?, Úgy, hogy meg van írva egy könyvben (lawh Mahfuz). Valóban, hogy nagyon könnyen Allah". [Al-Hajj: 70].

ما أصاب من مصيبة فى الأرض ولا فى أنفسكم إلا فى كتاب من قبل أن نبرأها, إن ذلك على الله يسير

"Nincs szerencsétlenség, hogy befell a földön, sem magatoknak, hanem van írva a könyvben (lawh Mahfuz) előtt hozzuk meg. Valóban, hogy akkor is könnyen Allah." [Al-Hadid: 22]

Shaykh Al-Islam rahimahullah melletti kifejtette:

Másodszor, hisz az akarat és Isten ereje, hogy meg kell történnie, és minden területet lefed. Ez azt jelenti, hogy a hit, hogy amit Isten akarata fog történni, és mi nem az Isten kívánsága, ez nem fog megtörténni. Továbbá úgy vélik, hogy nincs semmilyen mozgás az egekben és a földön, és nem fog még mindig nincs semmi, kivéve, ha az Isten akarata. Nincs semmi, hogy előfordulhat a régióban a hatalmát, ha Isten nem akarja. Mindenható Allah azt is kimondta, minden ellen, mind a létező és nem létező. Akkor senki teremtmény a földön és a mennyben, de Isten, aki teremtette. Nincs, de Teremtő Isten és nincs Isten Rajta kívül. [8]

A magyarázat Allaah irgalmazz Shaykh Al-Islam, valójában ez a következtetés vonható le, hogy érthető és hisznek a sors, mint ahogy azt a tudósok Ahlu Sunnah Wal Jama'ah tartalmaznia kell a hit a négy esetben.

Az első és a második esetben lehet következtetni a szavakat, Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah első részben. Míg a harmadik és negyedik esetben lehet következtetni a szavakat, a második rész. Négy esetet, mint a következő magyarázatot.

Először: az Istenbe vetett hit tudását magában foglal minden időben és helyen. Azaz, hinnie kell, hogy Allah mindent tud, hogy hol és bármikor, akár már meglévő, vagy nem létező. Tartalmazza cselekedetek tudva perbuaan lények, legyen szó akár az engedelmesség, engedelmesség vagy engedetlenség engedetlenség. Ugyanígy a jó szerencsét, a halál és mások.

Másodszor: Ugyanakkor szintén biztosítani kell a hit, hogy Isten leírom mindazt, amit ismertem lawh Mahfuz a sors meghatározása. A sors meghatározása esetén 50000 évvel ezelőtt teremtette Isten az eget és a földet-eget.

عن عبد الله بن عمرو بن العاص قال سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول كتب الله مقادير الخلائق قبل أن يخلق السماوات والأرض بخمسين ألف سنة قال وعرشه على الماء. رواه مسلم

"A Abdullah ibn Amr ibn al-'Mint mondta: Hallottam Rasulullah SAW mondta:" Isten írt valamennyi rendelkezésének a sorsa minden teremtmény előtt teremtette Isten az eget és a földet, az eget a távolság ötven ezer év. "Azt mondta:" Amíg "arsyNya víz felett." [Jelentette muszlim]. [9]

Harmadszor: a hittel akarat (masyi'ah) Allah. Amit Isten akar, biztosan történni, és amit Isten nem akar, biztosan nem ez a helyzet.

Negyedik: abban a hitben, hogy Isten teremt. Ez azt jelenti, hogy Isten mit akar a két tárgy és mozgás a testek, akkor Isten köteles létrehozni és tartsa azt.

A negyedik esetben fentiek diimani és értelmezhető egy egységes entitás, nem osztható szét, mert mind a négy nem ellentétesek egymással.

Megértése a sorsa a fenti problémákat, valójában legfontosabb következménye a megértés és a hit első pillére a hit igaz, hogy a hit az Istenben való hit, amely magában foglalja rububiyah, Asma "wa Shifat és UluhiyahNya. Ha igaz, hogy az ember hit rububiyah, Asma "wa Shifat, és Uluhiyah Isten, igaz, abban az értelemben, a jóhiszeműség szerint a megértés Salafush Salih, kétségkívül igaz is, hisz a végzet. Mivel a hit sorsa szorosan összefügg a probléma rububiyah, Asma "wa Shifat és Uluhiyah Allah wa Subhanahu Ta'ala.

A hit sors igaz, nem szünteti meg az ember erőfeszítéseit, hogy bizonyos cselekvések végrehajtását annak érdekében, hogy sikeresen teljesítse valamit, vagy kár elkerülése érdekében. Sőt, ez az egyik helyszín, függetlenül attól, hogy valaki ért a végzet. Mivel ezek az erőfeszítések is leírtak szerint, az iszlám és végre kell hajtani.

عن علي رضي الله عنه عن النبي صلى الله عليه وسلم أنه كان في جنازة فأخذ عودا ينكت في الأرض فقال ما منكم من أحد إلا وقد كتب مقعده من النار أو من الجنة قالوا يا رسول الله أفلا نتكل قال اعملوا فكل ميسر (فأما من أعطى واتقى وصدق بالحسنى .. الآية) متفق عليه

Ali Allaah "anhu, a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam, hogy ő kísérte a test egy személy n a temetőbe, majd vett egy botot n, kalapáló ellen a földre. Aztán sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Senki közületek, ha azt rendelt helyet, akár a pokolban vagy a mennyben ". A társak azt kérdezte: "Ó Allah Küldötte, majd ha már nem függ (a sorsa), igaz?" Azt válaszolta: "(Nem), törvény, mert minden fog egyszerűen (a sors rendelte neki)," Aztán sallallaahu " olvasd el a suras alaihi wa sallam Al Lail vers 5-10 ". [Hadísz muttafaq" alaih]. [11]

A fenti hadíszt, miután megkapta magyarázatát a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam elfogadása volt egy személy, melyből később a lakosa mennybe vagy a Tűz, és kijelentette, hogy a társak a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam: "Ó Allah Küldötte, nem mi nem jobb várni sorsukat, és nem kell csinálni semmit? "Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam azonnal elutasító nyilatkozatai és elmagyarázta: "Nem! De akkor is szeretem, mert mindegyikük meg fogja könnyíteni a sors rendelte őt. "

Így a hit sors igaz, nem ássa alá az 1 erőfeszítései és a kreativitás. Még tovább erősíti a kreativitást és a helyes irányba. Nagyon veszélyes ember, aki gondatlanul figyelmen kívül hagyja a kérdést a sors, vagy túl sok ötletet róla, mint a Mu'tazilah és követői. Hasonlóképpen, nagyon veszélyes hit sors szerint Jabriyah stílusban. Mert ez azt jelenti, minden vív egy nagyon csúnya vád ellen, Allah wa Subhanahu Ta'ala.

A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, mint a verseny vezetője, majd a társait, a két következő generáció, mint a legjobb generációs muzulmánok példás, minden tekintetben. Ők már feljegyzett történetében az arany, arany tintával, mint egy generáció, hisz a sors valóban egy nemzedék és egy állandó harc Mardhatillah csinálni, senki nem ül tétlen. Van egy jobb példaképeket, mint ők?

A hit a sors, a másik pillére a hit igaz A megegyezés szerint a Salafush Salih, akkor Isten fogja megnyitni a kapukat az Ő segítségét. A boldogság a világon és a túlvilágon fog megvalósulni, és a civilizáció hanyatlása megszűnik. Bi-wa idznillah Taufiqih.

Maraji `:
A. Korán Al al-Karim és fordítás.
2. Fathul Bari Sharh Sahih Bukhari al. Tash-pfuj tahqiq wa ash Shaykh bin Abdul Aziz bin Baz Abdillah, Muhammad Abdul Fu'ad Baqi tarqim-Isyraf wa "ALA Thab'ihi: Muhibbuddin Khathib al. Imám Muhammad bin al Jami'atul Su'ud Islamiyah, Rijád.
3. Nawawi által Sharh Saheeh muszlim, Khalil takhrij Syiha Ma'mun, Daar al ma'rifah, a CET. VII, Th. 1421H/2000 M, Beirut, Libanon.
4. Saheeh Sunan Abi Dawud, Shaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin, Maktabatul Ma'arif, Rijád, Cet. II, egy új kiadvány - 1421 H/2000 M.
5. Saheeh Sunan a Tirmidhi, Sheikh Al Albani, Maktabatul Ma'arif, Rijád, Cet. Én, egy új kiadvány - 1420 H/2000 M.
6. Könyvet Fathul Sharh Tawhid Madzsid, Abdur Rahman bin Shaykh Hasan Aalu Shaykh hamu. Muraja'ah Hawasyihi: Sejk Abdul Aziz bin Baz Abdillah bin. Idaaratul Masajid Wal Masyari az al Khairiyah, Riyadh, mint Dar Salam Maktabah kiadó, Rijád, Cet. Én, 1413 H/1992 M.
7. Sharh al-al Aqeedah Wasithiyah, Sheikh bin Salih al Fauzan Fauzan, Maktabatul Ma'arif, Rijád, Cet. VI, 1413 H/1993 M. És mások.

[Másolt As-Sunnah Magazine 09/Tahun IX/1426H/2005M. Foundation kiadta Lajnah Istiqomah Surakarta, cím Jl. Solo-Solo Puwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183, tel. 0271-761016]






Forrás: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar