Kamis, 05 Juli 2012

Andělé Say "Aamiin" Po dokončení čtení imáma Al-Faatihah


Andělé Say "Aamiin" Po dokončení čtení imáma Al-Faatihah



Podle
Dr. Sheikh Fadl bin poledne Divine Divine


Existuje mnoho textů, které ukazují, že andělé říkají "aamiin", když kněz dočetl al-Faatihah.

Mezi důkazy, které ukazují, že je:

A. Al-Imám al-Bukhari vyprávěný z Abú Huraira Alláha anhu, řekl: "Amen proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

إذا قال الإمام (غير المغضوب عليهم ولا الضالين) فقولوا:. آمين, فإنه من وافق قوله قول الملائكة غفر له ما تقدم من ذنبه "

"Pokud kněz číst غير المغضوب عليهم ولا الضالين, pak vyslovuje na trase aamiin"., Protože ten, kdo se shoduje slova (podle potřeby) s pozdrav anděla, pak se jeho hříchy budou odpuštěny minulost "" [1]

2. Ash-Syaikhani vyprávěný z Abú Huraira Alláha anhu, že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

إذا قال أحدكم آمين وقالت الملائكة في السماء آمين, فوافقت إحداهما الأخرى غفر له ما تقدم من ذنبه.

"Pokud někdo z vás říkat 'aamiin' lze andělé v nebi říká" aamiin 'lze jediné správné, co jiní říkají, [2] je minulé hříchy budou odpuštěny. "[3]

Některé věci, které můžeme pochopit z hadísů, že andělé říkají "aamiin" na konci čtení al-Faatihah kněží a význam slova آمين odst. aamiin) je: ". Bože, milostivě"

Al-Hafiz Ibn Hajar řekl: "A lafazh آمين včetně isim ficil, jako lafazh صه, jehož význam je" drž hubu! "Význam آمين (aamiin) podle většiny učenců je:." Bože, milostivě "A jsou tu také nehádejte se, jako že je to jen, že vše je zpět v tomto smyslu. "[4]

Al-Imám al-Bukhari vyprávěný od 'ATA ", toto slovo آمين je modlitba. [5]

Protože je známo, že andělé dali syafa'at lidem, kteří se modlí na konci čtení al-Faatihah kněží, řekl anděl řekl: "Aamiin,", jehož význam je: ". Bože, laskavě požádat, je"

Jeho milosti, může Bůh nás všechny, včetně svých tříd, aamiin. Alláh kdo Mahahidup Mahaberdiri vlastní znovu.

[Zkopírováno ze alaihimul knihy Man Tushallii To Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, autor Dr. Sheikh Fadl bin poledne Divine Divinity, Vydavatel idarah Turjuman al-Islami, Pákistán, nejprve publikoval H 1420 - 2000 AD, v hlavě indonéském: Člověk v Do'akan andělů, Beni Překladatelé Sarbeni]



Požehnání na andělů pro propojování lidí Shaff



Podle
Dr. Sheikh Fadl bin poledne Divine Divine


Mezi ty, kteří štěstí s požehnáním na Alláha a jeho anděly, které jim jsou ti, kteří vždy připojit Shaff, oni by umožnilo vakuum v Shaff.

Mezi důkazy, které ukazují, že je:

A. Imám (tj. Ahmad Ibn Majah, Ibn Khuzaimah, a Ibn al-Hakim Hibban) vyprávěný od 'A'iša anhuma Alláha, řekl: "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

إن الله وملائكته يصلون على الذين يصلون الصفوف.

"Opravdu Bůh a andělé jsou vždy bershalawat k lidem, kteří připojení-Shaff Shaff. '" [1]

Al-Imám Ibn Khuzaimah poskytnout kapitolu s názvem této hadith: ". Kapitola Shalawat zmínka o Bohu a jeho andělům na Connecting People Shaff" [2]

Zatímco Imám Ibn Hibban poskytnout kapitol s názvy v této hadith: "Boží milosrdenství Petice جل وعلا a odpuštění od Andělů pro lidi Shaff Připojení jsou odpojeny." [3]

2. Imám Ibn Khuzaimah vyprávěný z al-Bara To bin 'Azib anhuma Alláha, řekl: "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem šel do každého Shaff z jednoho rohu do jiného rohu. Otřel ramena nebo hrudník každého z nás na hrudi říká:

لا تختلفوا فتختلف قلوبكم.

"Nesouhlasíte s sebou, protože pokud ano, tak buďte opatrní byste být v rozporu."

On sallallaahu To alaihi wa Salamem také řekl:

إن الله وملائكته يصلون على الذين يصلون الصفوف الأول.

"Opravdu, Bůh a andělé jsou vždy bershalawat pro lidi, kteří se připojují Shaff Shaff přední." [4]

Imám Ibn Khuzaimah dát kapitolu ve své knize nazvané ". Kapitola o Shalawat Boha a anděly na propojování lidí Shaff Shaff-pólové" [5]

Společníci Alláha anhum dříve velmi perzistentní v naplnění uvolněný Shaff týden V historii přehlídky věci jsou:

Za prvé, al-Imám al-Bukhari vyprávěl Anas od Alláha anhu, prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem, řekl:

أقيموا صفوفكم فإني أراكم من ورائي ظهري.

"Udělat přímý Shaff Shaff si, protože jsem tě viděl z za mými zády."

"A jeden z nás vždy dát ramena na ramena kamaráda, který je na jeho straně, a nohy k nohám svého přítele." [6]

Za druhé, Al-Imám Abu Dawud vyprávěný z Nu'man-bin Bašíra anhuma Alláha, řekl: "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem čelí lidé s obličejem a pak řekl:

أقيموا صفوفكم.

"Udělat přímé Shaff Shaff ty!" (Mluvený třikrát). [7]

Pak řekl:

والله لتقيمن صفوفكم أو ليخالفن بين قلوبكم.

"Při Alláhovi, aby přímá Shaff Shaff Bůh bude dělat, nebo vás upozorňují (vzájemné) nesouhlasím."

On řekl: ". Jsem viděl někoho, kdo lisovaný bok po boku blízkého přítele, koleno na koleno a kotník na kotníku" [8]

Shaykh Muhammad al-Haqq Syamsul To Azhim Abadi řekl: "hadísy jsou argumenty, které ukazují, že je důležité sladit-Shaff Shaff v modlitbě. A je součástí dokonalosti modlitby, bez zpět nebo vpřed více než kterákoli jiná v Shaff, utěsněné ramena ramena, kolena lisovaných spolu s koleny a kotníky upevněné ke kotníkům. Ale bohužel, je Sunna opustil dnes, a pokud Sunna se děje, pak mnoho lidí uteče jako divoký osel. Innaa lillaahi innaa ilaihi raaji'uun wa ". [9]

Kéž Alláh wa Subhanahu Ta'ala neznamená, že nás mezi ty, kteří jsou ochotni se připojit Shaff však může Alláh wa Subhanahu Ta'ala Jeho milost, aby nám všem, včetně lidí, kteří jsou vždy připojit-Shaff Shaff v modlitbě, aby Bůh a Jeho andělé jsou vždy bershalawat pro nás všechny.

Yaa Aamiin Rabbal To aalamiin.

[Zkopírováno ze alaihimul knihy Man Tushallii To Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, autor Dr. Sheikh Fadl bin poledne Divine Divinity, Vydavatel idarah Turjuman al-Islami, Pákistán, nejprve publikoval H 1420 - 2000 AD, v hlavě indonéském: Člověk v Do'aka andělů, Beni Překladatelé Sarbeni]
_______



Požehnání na andělech osob, které jsou v dalším vpravo, když Shaff Modlitba


Podle
Dr. Sheikh Fadl bin poledne Divine Divine


Mezi lidmi, kteří jsou spokojeni s anděly k jejich požehnání na ty, kdo jsou na pravé imáma v modlitbě. Mezi doklady, které ukazují to je hadís vypráví imáma, tj. Abu Dawud, Ibn Majah a Ibn Hibban) z "Aa'ishah anhuma Alláha, řekl:" Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

إن الله وملائكته يصلون على ميامن الصفوف.

"Amen Alláh a Jeho anděly bershalawat se (ti), kteří jsou in-Shaff Shaff pravdu. '" [1]

Al-Imám Ibn Majah poskytnout kapitolu s názvem této hadith: ". Právo následující kapitola Shaff ctnosti" [2]

Al-Imám Ibn Hibban také kapitolu o této hadith s titulem: ". Milosrdenství Boží milosrdenství a odvolací Angels modliteb za někoho Provádět Shaff hned vedle" [3]

Společníci proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem byl vždy touží být v odst. Shaff) právo na proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, když se modlí.

Imám Muslim vyprávěný z al-Bara To bin 'Azib Alláha anhu, řekl:

كنا إذا صلينا خلف رسول الله صلى الله عليه وسلم أحببنا أن نكون عن يمينه يقبل بوجهه.

"Pokud bychom se modlili za alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, jsme opravdu chtěli být v pravé ruce, kde bude čelit v naší tváři." [4]

Al-Imám-Nawawi na hadith poskytnout kapitolu s názvem: ". Kapitola Dianjurkannya Modlitba imáma hned vedle" [5]

Al-Mulla Ali al-Karí citace z Shaykh Ibn Malik, že dal Ta'liq (poznámky) v Hadith, když řekl: ". Tento hadís označuje slávu Shaff právo" [6]

Kéž Alláh wa Subhanahu Ta'ala poskytnout úlevu pro nás všechny, aby se vždy modlit k pravé straně kněze. Amen Alláh je slyšící a Mahamengabulkan žádost.

[Zkopírováno ze alaihimul knihy Man Tushallii To Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, autor Dr. Sheikh Fadl bin poledne Divine Divinity, Vydavatel idarah Turjuman al-Islami, Pákistán, nejprve publikoval H 1420 - 2000 AD, v hlavě indonéském: Člověk v Do'aka andělů, Beni Překladatelé Sarbeni]




Vládnoucí Angels pro osoby se být před modlitební Shaff


Podle
Dr. Sheikh Fadl bin poledne Divine Divine


Mezi těmi, kteří mají to štěstí se andělům, aby své požehnání na ty, kdo jsou na přední straně Saff v modlitbě, je to na Shaff první, druhé nebo jiná zařízení Shaff.

Pokud jde o argument, že ukazuje, že andělé bershalawat těm, které existují v prvním Shaff, když modlitba je hadís vypráví Imám Ibn al-Shahiihnya Hibban v knize, on vyprávěl z anhu Alláha al-Barra, on řekl: "Posel Alláha "alaihi wa Salamem řekl:

إن الله وملائكته يصلون على الصف الأول.

"Opravdu Bůh a jeho andělé se bershalawat (ti), kteří jsou na první Shaff. '" [1]

Al-Mulla Ali al-Karí když vysvětlí slova proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem: "Amen, Alláh a Mala-bershalawat jeho pás," řekl: "To je pokles o lásce k Bohu, modlitba za Boží pomoc je vždy pro něj a další požadavky ze strany andělů pro něj. "[2]

Imám Ibn Hibban poskytnout kapitolu s názvem této hadith: ". Vysvětlení o milosrdenství Boží a jeho aplikace جل وعلا milosrdenství Andělé Prayer for People v první Shaff" [3]

Co se týče argumentu o andělů pro požehnání na ty, které existují na druhé Shaff v modlitbě s těmi, které existují v prvním Shaff je hadís vypráví Imam Ahmad, Abu Umamah of anhu Alláha, on řekl: "Posel Alláha alaihi wa Salamem řekl: "Amen Boha a andělů bershalawat na ty, které existují v prvním Shaff (v modlitbě)" Pak přítel řekl: ".! A k těm, které existují ve druhém Shaff, Posel Alláha" [ 4] a prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Amen Boha a andělů bershalawat na lidi, kteří jsou na první Shaff (v modlitbě)" Pak přítel řekl:. "A druhý Shaff, Posel Alláha!" Pak Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "A (lidé, kteří jsou) ve druhém Shaff" "[5].

Tento hadís ukazuje, že Alláh wa Subhanahu Ta'ala a jeho andělé bershalawat lidem, kteří jsou na druhém Shaff v modlitbě, ale s vysvětlením, že lidé, kteří jsou na první Shaff více proudu, než jsou, protože proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem opakovat požehnání na Boží a jeho anděly, aby lidem, kteří jsou na první Shaff dvakrát. Uvnitř smyčky, jak bylo zjištěno Šejch Ahmad ibn 'al-Banna Abdirrahman-že je ctnost, která je pro ty, kteří jsou na první Shaff a ctnost je ctnost je dvojnásobek ve srovnání s druhým Shaff, protože ten člověk, který odešel Shaff První by měl být vždy ve střehu cítit připraveni, takže se nehodí do jiných Shaff, dokud není vyloučen z těchto velkých ctností. [6]

Pokud jde o argument, že ukazuje, že andělé bershalawat pro lidi, kteří jsou u-Shaff Shaff je modlitba lídrem v hadísu vyprávěný imáma dva (tj. Abu Dawud a Ibn Khuzaimah) od 'bin' al-Bara Azib anhuma Alláha, řekl: : "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

إن الله وملائكته يصلون على الصفوف الأول.

"Amen Alláh a Jeho anděly bershalawat se (ti), kteří jsou na-Shaff Shaff ostří." [7]

Imám Ibn Khuzaimah dát tento hadíth v kapitole o Shahiihnya s názvem: ". Kapitole O Shalawat Boha a Jeho andělů Shaff Shaff póly" [8]

V historii imáma an-Nasa-i, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

إن الله وملائكته يصلون على الصفوف المتقدمة.

"Amen Alláh a Jeho anděly bershalawat se (ti), kteří jsou na-Shaff Shaff popředí." [9]

Závěrem lze říci, že Alláh wa Subhanahu Ta'ala a jeho andělé bershalawat lidem, kteří jsou na první Shaff v modlitbě, lidé, kteří jsou na druhém Shaff, a lidé, kteří jsou u-Shaff Shaff popředí. Ale požehnání pro lidi, kteří jsou na první Shaff mnohem více proudu než Shaff Shaff jiný.

Tak, tam je ještě jedna zpráva, která ukazuje nadřazenost lidí, kteří jsou na první Shaff v modlitbě, ve kterém je vyprávěn pomocí al-Imám al-Bukhari z Abú Huraira Alláha anhu, řekl: "Amen, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl :

لو يعلم الناس ما في النداء والصف الأول ثم لم يجدوا إلا أن يستهموا عليه لاستهموا.

"Pokud lidé jsou si vědomi (odměna), který je na první výzvu k modlitbě a Saff, pak se to dostat k jiným účelům být vypracovány [10], by to dělali v loterii." [11]

Kéž Bůh nás všechny včetně osob, které byly vždy první Shaff se svými ctnostmi. Bože milostivě, yaa yaa Hayyu Qayyuum.

[Zkopírováno ze alaihimul knihy Man Tushallii To Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, autor Dr. Sheikh Fadl bin poledne Divine Divinity, Vydavatel idarah Turjuman al-Islami, Pákistán, nejprve publikoval H 1420 - 2000 AD, v hlavě indonéském: Člověk v Do'aka andělů, Beni Překladatelé Sarbeni]



Vládnoucí anděl Čekání na lidi, kteří sedí modlitbu



Podle
Dr. Sheikh Fadl bin poledne Divine Divine


Mezi lidmi, kteří jsou spokojeni s žádostí o milost a modlit Angels je služebník, který seděl v mešitě k modlitbám ve stavu čekání na wudoo ".

Imám Muslim vyprávěný z Abú Huraira Alláha anhu, reálná proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

أحدكم ما قعد ينتظر الصلاة في صلاة ما لم يحدث تدعو له الملائكة:. اللهم اغفر له اللهم ارحمه "

"Není to jeden z vás sedí čekání na modlitbu, pokud je ve stavu čistoty, ale andělé mendo'akannya:" Ó Alláhu, odpusť mu. Bože, starat se to. "" [1]

Imám Ibn Khuzaimah také vyprávěl tento hadís v knize Shahiihnya a to s názvem: "Ctnost Kapitola sedí čekání v mešitě v rámci modlitby, a vládnoucí anděl anděl Shalawat ho, on ne rušit ostatní a dlouhé Wudhu'nya není jasné." [ 2]

Allahu Akbar! Je to láska, která je velmi snadné, ale odměny jsou obrovské. Někdo sedí ve stavu čekání wudoo To pro modlitbu, tak jako by byl v modlitbě a Angels mendo'akannya, takže se dostane odpuštění od Boha Subhanahu wa Ta'ala a jeho lásky.

Ó Alláhu, nebrání nám, naši bratři, naše děti jsou také velmi vznešené lásky a je plný požehnání. Milostivě, Bože všemohoucí více úžasný.

Mezi učenci Salaf nás velmi odhodlaní to udělat velmi ušlechtilý charitu, a mezi show, jak je vyprávěný Imám Ibn al-Mubarak, z ibn 'ATA ", jak-So-ib, řekl:" Přišli jsme na Abdirrahman Abu To Sulami-jak-byla "Abdullah bin Hubaib na smrt čekat v mešitě. Pak jsme si řekli: "Bylo by hezké, kdyby se přesunete na posteli, protože tam autsar (pohodlnější)."

Al-Husajn, jeden vypravěč řekl: "Autsar význam je mnohem pohodlnější."

On řekl: "Tak, a tak se týká mě, ve skutečnosti proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

لا يزال أحدكم في صلاة ما دام في مصلاه ينتظر الصلاة.

"Vždy někdo z vás dostat odměnu, pokud se modlil v mešitě, kde se modlil za čekání na modlitbu." [3]

V historii Ibn Sad říká: "Andělé, řekl:" Ó Alláhu, odpusť mu. Bože, to starat. "

On (Abu To Abdirrahman jako-Sulami) řekl: ". Chci umřít, když jsem byl v mešitě," [4]

Bože, smiluj se nad svého služebníka, a aby nás lidé, kteří užívali cestu. Milostivě, Bože, ó Yang Mahahidup Mahaberdiri vlastnit znovu.

Další předností, kterých lze dosáhnout ti, kdo sedí čeká na modlitební na základě Alláha, Posel Alláha alaihi sallallaahu To wa Salamem dal radostnou zvěst, že lidé, kteří se modlili v době modlitby a iqamat, určitě se k modlitbám nesmí být zamítnuta. Imám (imám Ahmad, Imám Ibn Khuzaimah, imám a Imám Ibn Dhi Hibban-ya-Uddin al-Maqdisi) anhu vyprávěl Anas od Alláha, řekl: "To Rasululah sallallaahu alaihi wa Salamem řekl:

إن الدعاء لا يرد بين الأذان والإقامة, فادعوا.

"Amen, modlitba (který nabídl) ve výzvě k modlitbě a iqamat nikdy být zamítnuta, protože to berdo'alah." [5]

Imám Ibn Khuzaimah vytvořit kapitoly v této hadith s názvem: "Kapitola Dianjurkannya Mezi Adhan a Iqamat modlit s nadějí, že modlitby Nesmí odepřen."

Bože, aby modlitbu jako velký dar pro nás. Všechny naše požadavky milostivě, Pane zástupů.

[Zkopírováno ze alaihimul knihy Man Tushallii To Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, autor Dr. Sheikh Fadl bin poledne Divine Divinity, Vydavatel idarah Turjuman al-Islami, Pákistán, nejprve publikoval H 1420 - 2000 AD, v hlavě indonéském: Člověk v Do'aka andělů, Beni Překladatelé Sarbeni]


Anděl milosrdenství petice pro lidi, kteří spí ve státní Holy Night (Je to holka)



Podle
Dr. Sheikh Fadl bin poledne Divine Divine


Mezi lidmi, kteří jsou spokojeni s modlitbou andělů jsou lidé, kteří spali v noci ve stavu čistoty. Mezi důkazy, které ukazují, že je:

A. Al-Imám ath-Thabrani vyprávěný od Ibn 'Abbás anhuma Alláha, že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

طهروا هذه الأجساد طهركم الله, فإنه ليس من عبد يبيت طاهرا إلا بات معه في شعاره ملك, لا ينقلب ساعة من الليل إلا قال: اللهم اغفر لعبدك فإنه بات طاهرا.

"Oslavuj své tělo, Bůh vám posvětí, protože žádný sluha spal celou noc ve stavu čistoty, ale anděl bude s ním v syi'aar [1], a ne jednou se mu otočit, ale andělé budou říkat : "Ó Alláhu, odpusť svého služebníka, protože spal v noci ve stavu čistoty." "[2]

2. Al-Imám Ibn Hibban vyprávěný od Ibn Omar Anuma, řekl: "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

من بات طاهرا بات في شعاره ملك, فلم يستيقظ إلا قال الملك: اللهم اغفر لعبدك فلان, فإنه بات طاهرا.

"Ti, kteří spí v kedaan svatý, pak andělé budou s ním v oblečení a žádný anděl, ale probudil se modlil:." Ó Alláhu, odpusť váš služebník to tak a tak, protože spal ve stavu čistoty. '"[3]

Imám Ibn Hibban začít s titulem této hadith: "Anděl milosrdenství Aplikace pro lidi, kteří spí ve stavu svaté noci, kdy ji probudit."

Mezi látky, které mohou být získané z výše uvedených hadith je:

Za prvé: andělé budou s ním v jeho oblečení. Byl to nejlepší přítel a nejvznešenější, je-li odpovědi na lidi, kteří spí v posvátném kedaan pouze to, že pak by bylo dost.

Za druhé: anděl poslal Alláh wa Subhanahu Ta'ala o odpuštění prosila ho pokaždé, když se otočil v noci, a když se probudil ze spánku.

Allahu Akbar! Charitativní organizace, která je velmi snadné, ale odměna je obrovský!

A nejen to, že je ještě jedna zpráva, která ukazuje ctnost těch, kteří spali v noci ve stavu čistoty. Tak, aby byl vyprávěn dvěma imámů, imám Ahmad a imáma Abu Dawud ze společníků Mu'adh bin Jabal Alláha anhu, prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem, řekl:

ما من مسلم يبيت على ذكر طاهرا فيتعار من الليل فيسأل الله خيرا من الدنيا والآخرة إلا أعطاه إياه.

"To není muslim, strávil noc ve stavu dhikr Alláha a ve stavu čistoty, pak se probudí [4] v jednu noc a modlil se za dobro světa nebo dále jen prosil, aby Bůh, ale Alláh poskytne svou žádost." [5]

Lze chápat z hadísů, že spí ve stavu čistoty, jsou jednou z příčin modlitbou uděluje Alláh wa Subhanahu Ta'ala, protože popel-Shaadiqul Mashduuq (spravedlivý a oprávněný), který mluví s odhalením, že naše ušlechtilé Prorok sallallaahu "alaihi wa Salamem řekl, že lidé, kteří spí ve stavu čistoty a dhikr pak vstal a prosil dobro světa nebo na věčnosti, pak Bůh Subhanahu wa Ta'ala udělí petici.

Kéž Alláh Ta'ala potěšením, aby nás všechny spadají do této skupiny. Milostivě, Bože všemohoucí více úžasný.

[Zkopírováno ze alaihimul knihy Man Tushallii To Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, autor Dr. Sheikh Fadl bin poledne Divine Divinity, Vydavatel idarah Turjuman al-Islami, Pákistán, nejprve publikoval H 1420 - 2000 AD, v hlavě indonéském: Člověk v Do'aka andělů, Beni Překladatelé Sarbeni]



Definice rezignaci


Podle
Dr. To Abdulláha bin 'Umar ad-Dumaiji


A. Pochopení Lughawi (v Bahasa).
Slovo "التوكل" pochází ze slova "وكل". Říká se,
"وتوكل عليه واتكل وكل بالله" znamená vzdát se mu. [1] Také, "وكل إليه الأمر وكلا ووكولا", což znamená vzdát a nechat ho. [2]

Stejně, "رجل وكل ووكلة" jako slovo "humazah" a "tukalatun", což znamená slabou osobu, která představuje svou činnost na někoho jiného ve stejné době spoléhá na to [3] Al-Azhari řekl.:

رجل وكلة إذا كان يكل أمره إلى الناس

"Někdo volal" Wukalatun, "jestliže on dal svůj podnik někomu jinému." [4]

A fráze, "وفرس واكل" znamená spoléhat se na jezdce ve skoku a vyžaduje úder.

A slovo "الوكيل" berwazan fa'iil význam maf'ul, tedy těch, pověřený záležitostmi majitele podniku. Al-Azhari řekl, "jen" وكيل ", protože to zadal vlastník firmy (znamená) pravomoc k němu, aby dokončil svůj podnik a on jen [5]" موكول إليه '"

Některé z nich vykládat slovo "jako" الوكيل الكافل ", tj., že záruky. Raghib říká: "Slovo 'الواكيل" obecně, protože každý z nich musí wakiil kafiil, ale ne každý wakiil to jak kafiil. "[6]

Slovo "التوكيل" znamená, pokud se spoléhat na ostatní, a vy jako zástupce pro sebe.

Slovo "توكل" berwazan "تفعل" ze slova "الوكلة" nebo "وكلة", což znamená přehlídku a neschopnost se spoléhat na ostatní, [7]. A isimnya je [8] "التكلان".

Ibn al-Athir řekl: "To říká, že" توكل بالأمر ", je-li realizace věci vztahuje. "وكلت أمري إلى فلان", znamená to, že jsem se naklonil k němu najednou našel útočiště v záležitosti. A také delegáti věci samé [9]. A někdy obojí dohromady.

Ar-Raghib al-Ashfahani řekl: "Slovo" التوكل "řekl na dvě strany. Říká, "توكلت لفلان", což znamená, že serahi moc k němu. A to se říká také "وكلته فتوكل لي", což znamená, že jsem nechat věci k němu tak, že mě zastupuje. A slovo "توكلت عليه" znamená, že jsem opřete se o něj. "[10]

Na základě výše uvedeného, ​​je míněno slovem الوكالة je dvojí:

Za prvé: التوكيل, který představuje a prezentovány.

Za druhé:. التوكل což znamená spuštění úlohy na základě zastoupení vydaného dárce práv [11]

Tak, že některé smyslu tohoto slova. A tam jsou ještě někteří jiný význam, a zde jsem záměrně neřekla, protože tam bylo žádná spojitost s tím, co má tady.

B. Definice tohoto pojmu.
Význam termínu "توكل" (tawakkul), pak při pohledu z pozice, která odhaluje jeden z stavu jater je obtížné odhadnout, v určitém limitu. Proto, tam bylo mnoho výkladů učenců v různých formách. Z toho, že nejsou interpretovat, a tam je také obvykle interpretována pomocí příčin a faktorů, nebo hodnotu nebo část jeho významu, jak to je zvykem Salaf v jejich interpretaci.

Jednou z příčin, že rozdíl je, že stav srdce a činů je velmi obtížné odhadnout s jistotou a informací (omezení) ve slovech. Proto se na jeho rezignace. Al-Ghazálí řekl: "... není jasné, z hlediska významu a obtížné, pokud jde o charitu." [12]

Jak se netýkají tyto pojmy s vlastní slova smyslu, ale jsou určena pouze k vysvětlení významu těchto kritérií nebo zachovat stav osoby, která říká, nebo dokonce k posluchači, ačkoli, nebo z jiných příčin.
Proto se vznik jejich výkladu a lahiriyahnya zdát, že tam je rozdíl a změna, která v podstatě sestává z několika částí obecného smyslu slova sám nebo rezignace výskytu, dopadu a hodnoty.

Mezi nejvýznamnější z interpretací, které jsou:

A. Ibn 'Abbas anhuma Alláh říká: "To znamená, že věřit v Boha úplně [13]".

2. Imám Ahmad řekl: "Rezignace znamená rozhodnout hledání s zoufalství, že jsou [14]."

A také řekl: "Slovo rezignace znamená předkládat Alláh Tsanuhu záležitostí, stejně jako naprosto důvěřovat mu." [15]

3. "Abdalláh ibn al-Dawud Khuraibi [16] říká:" Viděl jsem rezignaci jako husnuzhan (buď bias) k Bohu. "[17]

4. Syaqiq bin Ibrahim [18] řekl: "Rezignace znamená klid na to, co bylo slíbeno od všemohoucího Boha." [19]

5. Al-Hasan byl požádán o rezignaci, on odpověděl: "To znamená, že potěšení z Boha všemohoucího"

6. Jakmile se zeptala na rezignaci, "Ali ibn Ahmad al-Busyanji [20] říká:" oprostit se od moci a síly a moci a síle lidí, jako jste vy. "[21]

7. Ibn Jauzi rahimahullah řekl některých z nich, "tj. k předložení věci Boží, jako forma plnou důvěrou v jeho řádné správy." [22]

8. Rajab ibn al-Hanbali řekl: "To znamená, že skutečné spoléhání na Boha všemohoucího srdce při získávání výhod věcí a odmítl ohrozit celý svět a na onom světě." [23]

9. Al-Hafiz Ibn Hajar řekl: "Někteří lidé říkají:" To je zase názory různých příčin po připraveni. "[24]

10. To Abdulláha bin Shaykh Muhammad bin 'Abd al-Wahhab řekl: "To je věc zaměstnance, opřel firmu Alláha samotného, ​​který nemá partnera k němu ve všech záležitostí, jak náboženské záležitosti a světských záležitostech". [25]

11. Snad nejbližší definice, která může kombinovat různé části nahoře je říci: "To je stav srdce, které pochází z poznání Boha, víra v jeho jednotě při vytváření, řízení, dávat škody a přínos, a odmítají dát. Co chce, se stane a co není žádoucí, bylo by to nikdy nestane. Takže není nutné spoléhat se na něj najednou odevzdat vše, co k němu najednou cítit klid a jistotu s sebou. Také věří v plné výši na přiměřenost stávajících v něm za to, co opřít o něm. "[26]

[Kopírované z knihy At-tawakkul alallaahi Ta'aalaa 's, autor Dr. "Abdulláha bin 'Umar ad Dumaiji, Indonésie VĚDOMÍ vzdání se funkce Šikmá Edition všech záležitostech k Alláh Všemohoucí, překladatel M. Abdul Ghaffar E.M. Čtenář Vydavatelé Ibn Kathir, Rabi al-1426H Awwal dubna 2005M]



Povaha rezignaci



Podle
Dr. To Abdulláha bin 'Umar ad-Dumaiji


Jak jsme již dříve uvedl, že rezignace je stav vyplývající ze souboru, kde povaha rezignace nebude ideální, kromě něj. Proto, Ibn al-Qayyim řekl: "To bylo argumentoval, že velká část lidstva je plně interpretovat rezignaci jako důvěra a udělat to jako vlastní rezignaci přírody. A existují lidé, kteří interpretují to jako kapitulace. Jiní interpretovali to jako kapitulace. Tak je vidět, že pozice rezignace je sjednotit celou věc ". [1]

Někteří učenci interpretovali rezignace byl jmenován jako jeden, dva nebo tři z těchto věcí. Ibn al-Qayyim a říkají o několik stupňů [2], jak následuje:

A. Poznej Pána a Jeho atributy, ať už je to schopnost, orgán, soběstačnost, konec všech věcí v jeho vědě, jeho vzhled jeho vůle, víra v dostatku jeho ochranu, a dokonalost provedení, co byl přidělen k němu, a že žádný tvor může obsadit tuto pozici. [3]

Rahimahullah Ibn al-Qayyim řekl: "ma'rifat (znalosti) je to první stupeň, kde sluha strčil nohu do (místo) rezignaci." [4]

On také cituje větu Šejk al-Islam Ibn Taymiyyah může Alláh smiluj se, že je: "Proto, že rezignace není pravda a je těžké si představit, by mohlo být dosaženo filozof nebo Qadariyah skupiny (skupin, které odmítají atributy Boha), které říká, že v přírodě existuje Bůh moc něco, co nemůže závěti nebo ze třídy, který by znemožnil Jahmiyah charakter Boha všemohoucího. A rezignace nebude v pořádku, kromě od Ahl-ul-Sunna Ithbat odst. Ahlus). "[5]

Ibn al-Qayyim řekl: "Byli to, že filozofové a Saské Qadariyah srdce jistič na ulici, srdce, sám se Stvořitelem a lásce Boží Subhanahu wa srdce Ta'la." [6]

Jak by mohly být si představoval, to-to, rezignace na Alláha Subhanahu wa Ta'ala, zatímco oni popírají znalosti Alláha Subhanahu wa věcech Ta'ala malé i popírající jeho vlastností al-al-ficil ikhtiyariyah (závěti listiny), Boží vůle, vůle a.

2. Stanovení příčin, údržbu a implementaci.
To znamená, že odstoupení zaměstnance nesmí být rovnoměrně a přímočaře, s výjimkou stanovení příčiny, protože rezignace byla příčinou nejsilnější viníka doručit až k němu. Většina mystiků pochopit, že určení příčin, které mohou skvrny na rezignaci a penafiannya odst. peniadaannya) je ideální rezignace.

V tomto případě, oni mají nějakou docela dobře známý názor, bude předložena diskuse, stejně jako vyvracení k němu další, dá-li Bůh. Ale, která zahrnuje dokonalost rezignace není založena na těchto příčin a závisí na něm, stejně jako ukončení jejího srdce, jak bude podrobně později dijelasskan.

Proto bude rezignace není dokonalý, s výjimkou odstraňování příčin srdce a končetin závislosti na něm, takže někdy byl odříznut od něj a pokračoval s ním někdy. Pouze Alláh wa Subhanahu Ta'ala ví lépe. [7]

3. Posílení srdce na základě monoteismu.
Rezignace není považován za skutečný služebník na tauhidnya soudil správně tak jako tak. Ve skutečnosti, esence, že rezignace je jednota v játrech. Proto, pokud to zůstane v mém srdci, tam jsou vazby na Širk, pak tawakkalnya považována za vadná. Jak daleko čistotu monoteismu, a tak pokud je to také pravda, rezignace hodnocena. [8]

4. Klidová tepová Alláhu Subhanahu wa Ta'ala a cítit klidný a klidný, a věřit úplně k jeho řízení, jak bylo navrženo v některých intelektuálů: "Lidé, kteří jsou jediným důvěra je jako malé dítě a neví, co se dá dělat ochranu , pokud matky prsu. Takové jsou tedy jedinými důvěra lidí, ve kterém on nemůže najít útočiště, kromě jeho samotného Pána. "[9]

Proto může Ibn al-Qayyim Alláh slitování se říká, "rezignace je význam připojen ke dvěma základům: věřit a spolehnout. Toto je podstata: إياك نعبد وإياك نستعين. "Jen já zbožňuju Tě a jen Tebe jsem požádat o pomoc", [10] [11]

5. Laskavě myšlenka Boha všemohoucího.
To byl vyložen některými lidmi, kteří se poprvé mluvili o tom. To je jeden z pilířů rezignaci, která odstoupení nelze popsat, s výjimkou lidí, kteří berhusnuzhan (laskavě si myslel), aby Alláh wa Subhanahu Ta'ala.

Rahimahullah Ibn al-Qayyim řekl: "Pravda je, že Bůh ji vzal husnuzhan výhradně důvěry v Něho, protože rezignace bylo nemyslitelné, aby ti, kteří slouží jako cíl podezření a je zde také rezignace na straně nečekané. jen Bůh ví nejlépe. "[12]

Proto Alláh řekl v jednom hadith qudsi, "já jsem závislá na své služebníky jsou proti mně." [13]

Tři dny před jeho smrtí, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

لا يموتن أحدكم إلا وهو يحسن الظن بالله تعالى

"Nedovolte, aby někdo z vás zemře, ale on byl ve stavu druhu myšlenka všemohoucího Boha." [14]

6. Srdce mu vzdát a natáhněte veškerý faktor, který vede k němu a odříznout všechny perintangnya.
To je vynikající forma podání Alláhu Subhanahu wa Ta'ala, tak se nikdy bude, ale to, co je žádoucí Alláha, není láska, ale to, co miloval, a to nenáviděl, nenáviděl, kromě toho, co on, a ne dělat, nebo odejít, kromě toho, co je přikázáno od Boha k tomu, nebo nech být.

A to je realizace významu 'ubudiyah odst. nevolnictví) je ideální pro Alláha Ta'ala. A to je smysl hadith správce majetku (Alláh), v níž se uvádí:

... وما يزال عبدي يتقرب إلي بالنوافل حتى أحبه, فإذا أحببته كنت سمعه الذي يسمع به, وبصره الذي يبصر به, ويده التي يبطش بها, ورجله التي يمشي بها, وإن سألني لأعطينه, ولئن استعاذني لأعيذنه ...

"... A můj služebník vždy blíže k mé praxi Sunny s praxí, tak jsem ho ráda. A když jsem ho milovala, pak budu se dozvěděl, že on používal slyšet, oči, které mu slouží k vyhledání, zbraně, které se používají k útoku, a že on používal nohy chodit. A pokud se zeptáte mě určitě mu dát, a pokud se mě ptáte na ochranu chránit ji budu určitě ... "[15]

7. Vlastní předání. [16]
To je interpretován Imam Ahmad a další. Ibn al-Qayyim řekl: "kapitulaci ducha, látka, stejně jako povaze odstoupení. Jmenovitě, postoj odevzdání se Bohu všechny záležitosti, a dát to na něj s nadějí, bez nátlaku a požadavkům. "[17]

To znamená, že průměrná oddělení najednou odstoupil se z moci a síly a předložení všech záležitostí pouze Penguasannya [18] mocný úžasný znovu. V modlitbách, proroka Shallalahu To alaihi wa Salamem recitoval:

اللهم أسلمت وجهي إليك, وفوضت أمري إليك.

"Ó Alláhu, jsem předložila svou tvář k vám a já pasrahkan svou firmu na vás." [19]

A pokud jde o věřící z řad rodiny faraóna řekl slovo Alláha, vznešené:

وأفوض أمري إلى الله إن الله بصير بالعباد

"... A já odeslat můj poměr k Bohu. Amen Alláh je Věštec z jeho služebníků "[Al-Mu'min: 44].

Pokračování s poskytováním odměn k rezignaci, ve kterém on říkal:

فوقاه الله سيئات ما مكروا

"Tak Bůh aby z jejich zlé lsti ..." [al-Mu'min: 45]
.
Ibn Jarir Tabari vyprávěný s AS-Sya'abi sanadnya, řekl: "Syatir [20] Ibn Sahl jednou seděl u Masruq, pak Syatir říci, můžete mi říct, co jste slyšeli od Ibn Mas'ud, tak jsem se ospravedlnit ty, nebo já, kdo vám řekne, že budete ospravedlnit sám? Masruq pak řekl: "Ne. Ale jste informováni, že budu ospravedlnit vás "Pak řekl:" Slyšel jsem Ibn Mas'ud řekl: "Jistě že největší verš v Koránu al--je o:. Tafwiidhan [21] (předložení sebe), že je: "A kdo jediným důvěra v Boha Alláha bude stačit (třeba) to". [22] Masruq řekl: "Máš pravdu. '" [23]

8. Ridha.
Ibn al-Qayyim řekl: "Ridha byl výsledek rezignaci. A ti, kteří ho interpretovat [24], a tak se interpretuje s velkou hodnotu a přínos. Proto, je-li jediným důvěry zcela ho, nepochybně by se rád s tím, co se děje stranou dipasrahinya ". [25]

Šejk al-Islám prohlásil, že požehnání a surround, co je určeno rezignaci (který rezignace před incidentem, zatímco radost po skončení akce). [26]

Proto lidé, kteří jediným důvěra v Boha, než zákon a radost z toho, co jste nastavili na něj po aktu, což znamená, že se zkusil "ubudiyah nebo význam. [27]

A Alláh wa Subhanahu Ta'ala musí sladit dva v jeho slovech:

ولو أنهم رضوا ما آتاهم الله ورسوله وقالوا حسبنا الله سيؤتينا الله من فضله ورسوله إنا إلى الله راغبون

"Kdyby byli opravdu rádi, s tím, co dala Boha a posla Jeho k nim a řekl:" Bůh je pro nás dostatečný, Bůh nám dá některé z jeho štědrosti, a tak (i) jeho Messenger, jistě bychom ti, kteří doufají v Boha, "(tak by to bylo pro ně lepší)" [V-Tawbah: 59]..

Jak alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem také sladit mezi nimi v modlitbu, kterouž se učil Istikharah své společníky, jak se také učí dopis od al-Korán, k nim, kde na začátku modlitby, řekl:

اللهم إني أستخيرك بعلمك, وأستقدرك بقدرتك, وأسألك من فضلك العظيم

"Alah Ano, skutečně prosím tě vést svou vědu, prosil o výkonu Tvých zákonů, a prosím Tvé milosti je skvělé."

A to je rezignace a tafwidh (kapitulace). Pak zavřel ji tím, že žádá o modlitby u potěšení z pozdravu mu:

واقدر لي الخير حيث كان, ثم أرضني به

"Zavést dobře se mi výborně, kdekoli to bude, pak lidé, kteří mě rádi s tímto ustanovením." [28]

A mezi modlitbami, že se modlil ve své modlitbě je následující: "... وأسألك الرضا بعد القضاء" (". ... A já prosím potěšení po provedení díla" (řešení)) "[29]

Šejk al-Islam Ibn Taymiyah řekl: "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem vás požádal, abyste po potěšení, které tvoří", protože v té době mezi povahou potěšení dříve, protože ve skutečnosti je určení, že je rádi, když si to, protože vše, co bude teralisasi ridhaan poté. "[ 30]

Tak osm úrovní, z nichž některé jsou součástí příčin a spoje rezignaci, a tam je i část hodnoty a vlivu, a z nichž některé jsou součástí jeho významu. Každý, kdo k dokonalosti to znamená, že se zdokonalil stanice rezignaci najednou rozhodl ho. A pokud ani jeden z nich, znamená snížit její hodnotu odpovídající tawakkalnya nedostatky. A Alláh ví nejlépe.

[Kopírované z knihy At-tawakkul alallaahi Ta'aalaa 's, autor Dr. "Abdulláha bin 'Umar ad Dumaiji, Indonésie VĚDOMÍ vzdání se funkce Šikmá Edition všech záležitostech k Alláh Všemohoucí, překladatel M. Abdul Ghaffar E.M. Čtenář Vydavatelé Ibn Kathir, Rabi al Awwal 1426 H - duben 2005 M]






zdroj: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar