Sabtu, 21 Juli 2012

Ramadán hónap a teljes Áldás: Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja: يا أيها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون "Ó ti, akik azt hiszik, böjt kötelező rátok, mint orvos, mielőtt azok is félnek, hogy ti őt." [Al-Baqarah: 183]


Ramadán hónap a teljes Áldás: Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja: يا أيها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون
"Ó ti, akik azt hiszik, böjt kötelező rátok, mint orvos, mielőtt azok is félnek, hogy ti őt." [Al-Baqarah: 183]



Által
Dr. Nasir bin "bin Muhammad al Abdirrahman-Juda'i

FORRÁSOK éhezést ramadán
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:

يا أيها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون

"Ó ti, akik azt hiszik, böjt kötelező rátok, mint orvos, mielőtt azok is félnek, hogy ti őt." [Al-Baqarah: 183]

Azt mondta:

فمن شهد منكم الشهر فليصمه

"Aki köztetek jelen van (az országban, ahol élt) a hónap folyamán, hogy ő megy gyorsan az adott hónapban." [Al-Baqarah: 185]

Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

بني الإسلام على خمسين ...

"Az iszlám épül 5 (közös)."

Aztán sallallaahu "alaihi wa sallam mondván többek között, a Ramadan böjt. Muszlimok is megállapodtak annak szükségességéről, a Ramadan böjt.

Van azonban egy nézeteltérés (eltérés) az (alap) elnevezési ebben a hónapban a Ramadán név szerint. Van véleménye arról (szemszögéből értelmes-pent), hogy hívják Ramadan, mert turmadhu (ترمض) fiihidz Dzunuub (ebben a hónapban a bűn az ember égett) és الرمضاء شدة الحر (AR-ramdhaa "jelentése vörös-meleg). [1] mások véleményét, hogy az úgynevezett Ramadan, mert az arabok, ha át a nevét a hónap az ősi nyelvet, hívják ezekben a hónapokban alapján a valóság és a feltétellel, hogy akkor történik, amikor a korszak. Aztán véletlenül ebben a hónapban esik pontosan az égő melegben, úgynevezett név szerint ebben a hónapban a ramadán. [2]

Blessing Ramadán és elsőbbsége
Ramadan sok áldást, erények és kiváltságokat, amelyek nem tulajdonosa a többi hónapban.

Az első áldás, hogy Ramadan böjt az oka terampuninya bűneit és megszüntetése a különböző hibákat.

Mint szereplő hadíszt kőris-Shahihain Abu Huraira Allaah anhu, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, azt mondta:

من صام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه.

"Aki böjtölt Ramadan, mert a hit és a jutalom vár (az Allah wa Subhanahu Ta'ala), kétségtelenül megbocsátható bűneit a múltban." [3]

És a muzulmán Abu Hurayrah Shahiih anhu, hogy a Messenger a Allaah sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

الصلوات الخمس والجمعة إلى الجمعة ورمضان إلى رمضان مكفرات لما بينهن إذا اجتنبت الكبائر.

"Kötelező 5 alkalommal imádkoznak, péntek imákat a következő pénteken, a ramadán ramadán következő eltörölni a bűnöket elkövetett közötti időszakban, hogy ha a bűneit dijauhkannya". [4]

A második áldás, ebben a hónapban, még az éjszakai jobb, mint ezer hónap, azaz éjszaka Laylat al-Qadr. De ebben a kérdésben külön értesítést kapnak majd, és külön-külön a következő fejezetben.

A harmadik áldás, sok más hadiths magyarázzák, hogy az erények és keistimeaan nagyon boldog ebben a hónapban, közülük azt a hadíszt kőris-Shahihain Abu Huraira Allaah anhu, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

إذا جاء رمضان فتحت أبواب الجنة وغلقت أبواب النار وصفدت الشياطين.

"Amikor Ramadán jön a menny kapui nyitva és a pokol kapui zárva vannak, és az ördög-ördög láncra vert fel". [5]

Míg a történelem egy-Nasa-i és Imam Ahmad vannak további: "eljött a ramadán, a hónap tele áldás". [6]

A negyedik áldás, áldások között ebben a hónapban a muzulmánok képesek elérni számos erénye és előnye, hogy a böjt a világi és a továbbiakban, ebből:

A. Földi erények, erények
Első: jámborság.
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:

يا أيها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون

"Ó ti, akik azt hiszik, böjt kötelező rátok, mint orvos, mielőtt azok így válhat jámbor." [Al-Baqarah: 183]

Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam is mondta: a hadeeth Abu Hurayrah Allaah anhu elmondott a könyv az al-Shahiihain:

والصيام جنة وإذا كان يوم صوم أحدكم فلا يرفث ولا يصخب فإن سابه أحد أو قاتله فليقل إني امرؤ صائم.

"A böjt a pajzs, ha egy nap az egyik meg állapotban böjt, akkor ne mondja piszkos és kiabált. Ha valaki kritizálni és mencacinya, meg kell neki mondani: "Biztos vagyok böjt". [7]

Próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam:" A böjt egy pajzs, "ami azt jelenti, hogy a böjt fenntartja az elkövetők a pokol Allaah az ítélet napján, tartsa böjt a szenvedélyeket és Munkar életében az ő világában. [8] A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam is vezette a böjt személy hagyja el a piszkos szavakat, és csúnya, rossz cselekedetek, és hagyja az érzelem a harag. És a nemes karakterét a gyors játékos segít neki elérni ekkora jámborság. Ez a temperamentum, dicséretes dolog.

Másodszor: Pahala megduplázódott.
Alapján a hamu-hadíszt felsorolt ​​könyvében hadeeth Abu Hurayrah Shahiihain anhhu Allaah:

قال الله عز وجل: كل عمل ابن آدم له إلا الصيام فإنه لي وأنا أجزي به ...

"Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:" Minden szeretet, amely az Ádám gyermekei vannak vele, kivéve a böjtöt. Igazi gyors nekem. Fogom jutalmazni ... "

A történelem Imam Muslim:

كل عمل ابن آدم يضاعف الحسنة عشر أمثالها إلى سبعمائة ضعف قال الله عز وجل إلا الصوم فإنه لي وأنا أجزي به يدع شهوته وطعامه من أجلي.

"A szeretet, amely az Ádám gyermekei meg kell szorozni. Egy jó megszorozva a 10-700-szor. Akkor Allah Mindenható azt mondja: "Ha a böjt. Igazi gyors, és én voltam az, aki adja a jutalmat. Emberek, akik gyorsan esznek, és hagyja a vágy csak az én kedvemért. "[9]

Imám 1-Nawawi, esetleg Allaah kegyelmezz mondani, hogy "Isten Igéje mindenható, amely kimondja:" És én voltam az, aki adja a jutalom, "az igazi magyarázata nagyságát Isten ajándéka és az Ő bőséges jutalom gyerekek az igazi emberek, nemes és nagylelkű, amikor mondtam, hogy egyedül ő viseli a visszatérés, amely megmutatta, hogyan szintű választ az általa felszentelt, és mennyire kiterjedt ajándékot adta ". [10]

Harmadszor: a rossz lehelet Valóban böjt személy jobb, mint Allah Ta'ala illatát pézsma olaj.

Mivel a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam egy hadíszt Abu Huraira Allaah anhu:

والذي نفس محمد بيده لخلوف فم الصائم أطيب عند الله من ريح المسك.

"Az Úr lelke Muhammad (volt) a kezében, nagyon rossz lehelet illatosabb, aki böjtölt Allah, mint a pézsma illata olajat."

Al-khaluuf azt jelenti, változik a rossz lehelet eredményeként a böjtölés. De ez kiderül, a jó a látása Allah wa Subhanahu Ta'ala és még tetszett neki. Ez azt mutatja, hogy az ügyet egy remek reményt Allah Ta'ala. Abban a mértékben, hogy valami emberek által gyűlölt, és azok undorral fordult az oldalán van valami, hogy Isten részesíti előnyben. Mert épül közös végrehajtására böjt, ami az Isten iránti engedelmesség.

Negyedik: Volt, a böjt egyén boldogságát, hogy 2
Mivel a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam egy hadíszt Abu Huraira Allaah anhu:

للصائم فرحتان يفرحهما إذا أفطر فرح وإذا لقي ربه فرح بصومه.

"Azoknak az embereknek, akik koplalás, két boldog, boldog pillanatában befutott, és boldog volt, az ő gyors, amikor találkozik Urát". [11]

Ötödször: A kiváltsága, akik gyorsan a mennybe való belépésük egy speciális ajtón nevű ar-Rayyaan.

A bizonyíték a hadeeth a Sahl bin Sa'ad anhu Allaah a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, azt mondta:

إن في الجنة بابا يقال له الريان يدخل منه الصائمون يوم القيامة لا يدخل منه أحد غيرهم. "

"Bizony a paradicsomban van egy ajtó nevű ar-Rayyaan. A feltámadás napján, akik gyorsan be fog lépni Paradicsom, mint az ajtó. Nem egy, hanem azok, akik számára engedélyezett (a mennybe), azon az ajtón. "[12]

2. A jellegzetesen oktatása böjt ellátásokra és szociális
Először is: lehetővé teszi a magam, hogy legyenek türelmesek, és nehézséget okoz és katasztrófákat.
Ezért ebben a hónapban úgynevezett hónap türelem (hamu-shabri syahru). Eredeti jelentése hamu-shabru (türelem) az al-habsu (járdaszegély, korlátozás). Így van korlátozás az éhezés vagy az önmegtartóztatás a (vágy) adagolás és részleges (vágy) élvezeteket. [13] Ez megerősíti azon óhaját, akik böjtölt.

Másodszor: Fejlesztés erkölcs.
Narrátora a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, azt mondta:

من لم يدع قول الزور والعمل به فليس له g حاجة في أن يدع طعامه وشرابه.

"Aki nem hagyja el a hamis beszéd és a tettek, akkor Isten nem kell (gyors), bár elhagyta az evés és az ivás." [14]

A böjt lényege berpuasanya mindkét szemét néztem valamit, ami Haram, beruasanya hallás hallási dolgokat tilos, a böjt szavak hazugságokat, aljas, és hasonlók és berpuasanya egész test a cselekvéstől Haram. Az oktatásban van egy rituális böjt minden egyes a hasonlóságok között a szegények és a gazdagok, legyen kedves a rászorulók és szegények.

3. Egészségügyi előnyei
Először is: a test megszabadítása a felhalmozódott zsírokat, különösen olyan személyeknél, akik élnek a luxus, akik gyakran a forrása a betegségre, ha a zsírt folyamatosan növekszik.

Beteg ez a fajtája a betegség az elhízás. Így az éhség a legjobb módja annak, hogy az elhízás kezelésére.

Másodszor: Dobd el a szennyeződéseket a test, a méreganyagok felhalmozódnak a szervezetben és a test folyadék a kár. Könnyű a véráramlás az artériákban és a vénákban kimaradjon a zárás.

Harmadszor: A böjt pozitív hatással van számos betegség, köztük a gyomorfekély, magas vérnyomás, stressz vagy a depresszió. [15] Ezért a böjt hihetetlen pozitív hatása az egészség megőrzésére. Sőt, a böjt kerül sor megfelelő és irányította időpontokban a legfontosabb (Afdhal) szerint shari'ah. Bizonyos folyamatokat, mint a test böjt megköveteli, ahogy azt Ibn al-Qayyim könyvében rahimahullah, at-Thibbun Nabawi. [16] Az orvosok a nyugati világban, hogy észrevette böjt egyik hatékony eszköze a különböző modellek az orvosi kezelést. Legtöbbjük azt mondta: "Bizony hiába éhes a gyógyszeres kezelés előnye, hogy többször a kábítószer-használat. [17] A másik orvos azt mondta: "Valóban a böjt hónapja tudja küszöbölni a különböző szennyeződések marad a test egy évre. [18] Ez a legnyilvánvalóbb előnye a böjt és barakahnya a világ és a túlvilág, a böjt volt szükséges, hogy Allah a muzulmán hónap az évben. Ő a böjt a Ramadan, hogy áldott.

Az ötödik áldás, a nagysága alapján végzett jó cselekedetek ebben a hónapban, és az összeg a motiváció a Messenger Allaah "alaihi wa sallam ösztökélje a muszlimok végre jó tetteket ebben a hónapban. A jó cselekedetek közül a következők:

Először is: Qiyaamul Lail
Abu Huraira Allaah anhu, azt mondta: "A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam adta a motivációt (a társainak), hogy létrehozza qiyaam Ramadhaan (Ramadan éjszakai imádság) nélkül közölve erőszakkal. Úgyhogy sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

من قام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه.

"Azok, akik rendszeres ima éjszaka Ramadan hit és remény a jutalom (az Allah), biztosan bűnei bocsánatot nyernek múltat."

Majd miután a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam bár meghalt, a szolgáltatás tovább folytatódik. És folytatódott a kalifátus Abu Bakr al-Siddiq és az elején a kalifátus a 'Umar ibn al-Khattab Allaah anhu. [19] A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam soha Tarawih a barátai Allaah anhum, aztán hagyta, hogy félelem miatt a muszlimok tartja kötelező imákat. Majd 'Omár bin al-Khattab magához ragadta a kezdeményezést, hogy összegyűjtse az embereket a mecsetekben imádkozni Tarawih. [20] és alhamdulillaah, rituális (syi'ar), mivel még a mai napig tart. Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam nagyon komolyan, és aktív volt a dicsőítés és ima tegnap este 10 (al-'asyrul awaakhir) a ramadán.

عن عائشة رضي الله عنها قالت كان رسول الله صلى الله عليه وسلم إذا دخل العشر أحيا الليل وأيقظ أهله وشد المئزر.

"A" A'ishah anhuma Allaah mondta: "Allah Küldötte sallallaahu" alaihi wa sallam, amikor belépnek a 10 nap (az utóbbit a ramadan hónap), megfordult az éjszakát, felébred a családját, és szorítsa meg a szövet ". [21] [22]

Másodszor: Ash-Sadaqah.
Imám al-Bukhari és Muszlim narrátora az Ibn 'kérdés "a Allaah nahuma Abbas, azt mondta:

كان النبي صلى الله عليه وسلم ود الناس بالخير وكان أجود ما يكون في رمضان حين يلقاه جبريل فإذا لقيه جبريل كان أجود بالخير من الريح المرسلة.

"A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam volt a legbőkezűbb a javára. És ismét, amikor is nagyvonalúbb a Ramadán, amikor Gabriel találkozott. Tehát amikor Gabriel találkozott vele, hogy ez mikor sallallaahu "alaihi wa sallam nagyvonalúbb a jóság a szél, fúj."

A tanulság ebből az, hogy hadíszt szaporodnak az ajánlott jótékonysági és alamizsnát, még inkább az áldott Ramadán ezt.

Harmadszor: Tilaawah al-Qur-aanil Kareem.
Ha reprodukálni tilaawah Sunnah al-Qur-1 (read-al Qur-1) a Ramadán. Ebben az al-Korán kiderült. Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mindig ismétli olvasata al-Qur hapalannya őt Gabriel, egy minden Ramadan. Amint az hadeeth Ibn 'Abbas anhuma Allaah. Egy hadíszt azt mondta:

وكان جبريل يلقاه كل ليلة في رمضان حتى ينسلخ يعرض عليه النبي صلى الله عليه وسلم القرآن.

"Gabriel találkozott alatt minden este a Ramadan feküdt. Amikor a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam kimutatni olvasás al-Korán memorizálása neki, hogy Gabriel". [23]

A Salafush anhum reprodukálni mért Allaah Salih al-Bukhari az ő imádságokat és más alkalmakkor. [24]

Negyedik: Al-I'tikaaf.
I'tikaaf hallgat a mecsetben, hogy imádják érdekében taqarrub (közelebb), hogy Allah Ta'ala. Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam levegő i'tikaf az utolsó 10 nap a ramadán. A hadeeth a "Aa'ishah Radhiyallahua anhuma említette:

أن النبي صلى الله عليه وسلم كان يعتكف العشر الأواخر من رمضان حتى توفاه الله ثم اعتكف أزواجه من بعده.

"Ez a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam levegő i'tikaf az utolsó 10 nap a ramadán, (ez a gyakorlat továbbra is do-pent), amíg Allah mewafatkannya. Aztán felesége folytatta jótékonysági halála után i'tikaf ". [25]

Nem kétséges, hogy segít az elkövető koncentrálni i'tikaf hogy imádják Istent és bertaqarrub Jalla wa "Alaa. Annál is inkább, időnként úgy dicsőítették, mint a Ramadán, illetve az utolsó tíz nap a ramadán.

Ötödik: Al-'Umrah
Tétel, amely mutatja a fogva végző "Umrah Ramadan ideje alatt a próféta szavai sallallaahu" alaihi wa sallam azt mondta egy nő, Ansar, akik nem tudták elvégezni a zarándoklatot a prófétával sallallaahu "alaihi wa sallam:

فإذا جاء رمضان فاعتمري فإن عمرة فيه تعدل حجة.

"Amikor eljön ramadán, majd laksanakanlah" umrah titeket "Umrah Ramadan azonos értékű a Haji."

Egy másik jelentés szerint: "(" Umrah a Ramadan) lehet helyettesíteni, vagy kiszorítani Hajj Hajj velem. "[26] Ez az érték a jutalom" umrahnya Ansar nők egyenlő a jutalom értéke a levegő-Hajj, ahelyett, hogy "Umrah pótolhatja a jogi helyzet kötelező Hajj , így az megszakítja a törvény kötelező hajj, nem ez a helyzet. [27]

A hatodik áldás, hogy az áldás, az áldás a ramadán egy csomó nagy események történtek, amelyek értékes nan ebben a hónapban. És valóban számos fontos esemény történt, hogy ebben az áldott hónapban, az események a legtöbb fenomenális és nagyon hasznos az emberiség számára az események a visszaesés az al-Karim al-Korán.

Ahogy Allah Ta'ala:

شهر رمضان الذي أنزل فيه القرآن هدى للناس وبينات من الهدى والفرقان

"A Ramadan hónapban, a hónap, amelyben lefelé (kezdete), al-Qur-1 iránymutatónak az emberiség és a magyarázatokat a nyomokat, és a különbség (az a jobbra és hamis) ..." [Al-Baqarah: 185]

Eközben többek között a fenomenális események, amelyek tele vannak előnyei, a következők:

Először is, a csata Badr Kubra, aki nevezik yaumul Furqaan (nap differenciáló).

Ezen a napon Isten választani, és különbséget igazság és baatil. Szóval, ha van, a kisebbségek, akik hisznek a hitetlenek felett aratott győzelem a csoport, amely messze meghaladja mind a mennyiség, a csapatok és kellékek. Ez az eset történt, a második évben Hijriyyah.

Másodszor, Futuh Makkah
Bizony, Allah adott egy nagy szívességet a hívők által Futuh (honfoglalás), ennek áldott. Az emberek pelyhesítő be az iszlám, majd vált Mekkája Daarul iszlám (iszlám ország), miután korábban lesz a központja a bálványimádók kibújik. Ez a incidens történt a nyolcadik évben AH.

Harmadszor, a háború ebben az évben 584 H. Hiththin
Ebben a csatában a keresztesek megsemmisítő vereséget szenvedett. Salahuddin al-Ayubi és nyert nagy győzelmet, majd állítsa vissza a muszlimok jogait és vissza Baitul Maqdis.

Negyedszer, a háború "Ain Jaluut
Ez az ádáz csata győzelemmel ért véget a muzulmánok a tatár csapatok. Ez a csata történt 658 Hijriyyah.

Ezután leírjuk a globális elterjedés elsőbbségének kiváltsága a ramadán, és a sok áldást szereplő e nemes hónapban, akkor erőfeszítés nélkül, kivéve, ha imádkozom az ő muszlim testvérek, hogy azok továbbra is inni a különböző erények, és ez elérni az áldást, hogy a végrehajtás a megrendelések Allah Ta'ala és követi az Sunnah Ő próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, a Bajtársak Allaah anhum ő nemes, és elődei ennek Ummah választják ki, valamint erőfeszítéseket, hogy megszerezzék a különböző juttatásokat, amelyek a továbbiakban, valamint a világi, valamint, hogy széles körű a jóság.

[Átmásolja a könyvet Tabaruk Anwaa'uhu wa Ahkaamuhu cím indonéz gyakorlat és idő van megáldva, szerző Dr. Nasir bin "bin Muhammad al Abdirrahman-Juda'i, Press Kiadó Ibn Kathir]



Étkezés áldás Sahur



Által
Dr. Nasir bin "bin Muhammad al Abdirrahman-Juda'i


DEFINÍCIÓ
(السحور), a memfat-hahkan látott valamit, ami használható bersahur [1] formájában egy étel vagy ital, illetve mendhammahkan, konkrétan a Masdar (a szó eredete), valamint az ige, mint olyat. [2]

Ibn al-Athir mondta: "Mi több, a narrátora menfathahkan, egyesek azzal érveltek:" Az igazság miatt menfat didhummahkan-hahkan ez az étel, áldások, jutalmazás, és válaszintézkedések, az élelmiszert. "[3]

IDŐ
Nevezett Sahur, ahogy végzik Sahur, míg az AS-Sahir van, a vége előtti éjszakán Shubuh, azt mondják, ő az utolsó harmadában az éjszaka hajnalig, [4] A cél az, hogy vége az étkezés valaki számára, aki gyorsan emelkedik hajnalban.

Ahogy Allah wa Subhanahu Ta'ala:

وكلوا واشربوا حتى يتبين لكم الخيط الأبيض من الخيط الأسود من الفجر

"... És esznek és isznak, amíg a fehér szál világos, hogy ha a fekete szál [5] a hajnal ..." [Al-Baqarah: 187]

Sunnah a mengakhirkan Sahur hajnalban, ha nem féltek, a történelem az al-Bukhari és Muszlim a Anas Allaah a Zaid bin Harith anhu Allaah anhu, azt mondta: "Mi bersahur a prófétával sallallaahu" alaihi wa sallam majd létre egy imát. "Azt mondtam:" Milyen hosszú a kettő között? "Azt mondta:" Ötven-vers ". [6]

Imám al-Baghawi mondta: "A tudósok szerint mengakhirkan hajnali étkezés". [7]

JOGI
Dawn törvény mustahab (Sunnah) azok számára, akik gyorsan, mert a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:

"تسحروا! فإن في السحور بركة."

"Bersahurlah, mert van egy áldás a bersahur". [8]

És egy másik elbeszélés ő sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

"فصل ما بين صيامنا وصيام أهل الكتاب, أكلة السحر."

"Megkülönböztetése a böjt az ő gyors, hogy enni Sahur ahlul Book". [9]

Így az etetési eszközöket is menyelisihi ahlul Sahur könyv.

Imám 1-Nawawi mondta: "Ez, az elválasztó és a különbség a böjt, étkezés, a gyors, mert nem bersahur vagyunk arra ösztönzik, hogy bersahur". [10]

Evés Sahur lehet enni legalább valaki, legyen az étel vagy ital. [11]

Elsőbbsége a hajnal és KEBERKAHANNYA
Narrátora a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam hogy sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:

"تسحروا! فإن في السحور بركة."

"Bersahurlah, mert ott Sahur étkezés áldást". [12]

És elbeszélt al-'anhu Irbadh Allaah ibn Sariyah [13], azt mondta: "Hallottam a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam hívni valakit enni Sahur mint mondta:

"هلم إلى الغداء المبارك."
"Gyere ide enni, hogy áldott." [14]

Sahur étkezés már áldását a világ és a túlvilág, Imám an-Nawawi mondta, amikor elmagyarázza rahimahullah Sahur áldás "Áldott az ételt tartalmazott Sahur nagyon világosan, mert az üdítő a gyors és izgatott neki és kap a vágy, hogy növelje a súlyosságát böjt, mert az ő nehézségek azok számára, akik bersahur. "Azt mondja:" Bizony benne felébredt, áhítat és könyörgéssel idején, ahol az idő az az idő, eső angyalok, az imádság és kérjen bocsánatot, elfogadás, és annak lehetőségét, hogy figyelembe wudu "és imádkozni vagy tartsa tovább ébren dhikr, könyörgéssel, imák, vagy felkészülni a hajnali imát, amíg napkelte ". [15]

Az igazság az, hogy magában foglalja az összes áldást, és más dolog az előnyök Sahur, mind időben, mind a továbbiakban, és hogy eszik Sahur ételek és italok közé tartozik, míg az ige التسحر.

A könyvben Fat-Hul Baari, Ibn Hajjar mondta: "(vélemény) a legjobb az, hogy az áldás az étkezés Sahur lehet szerezni a sok szempontból, hogy követi a Sunnah és az ahl-ul sérti a könyvet, jámbor, hogy Allah Subhanahu wa Ta'ala szolgálni, adjunk hozzá a szellem a szeretet, és megakadályozzák a rossz modor okozta éhezés volt az oka a szeretet, akire a kérelem abban az időben, vagy töltse le vele együtt enni, így dhikr, imádkozz néha imádság nyújtják, rögzítse a szándékkal böjt azoknak, akik melalaikannya lefekvés előtt, Ibn Daqiqil "eed [16] azt mondta:" Ez az áldás is alkalmazható dolgokat továbbiakban a végrehajtó Sunnah, azt megjutalmazzák, és növelni Sunnah (kész), így lehet alkalmazni, hogy a dolgok ezen a világon, mint a testi erő és megkönnyíti a gyors veszélye nélkül annak, aki nem éhezést ". [17]

Között az erények, amelyeket össze kell enni Sahur Allaah és angyalai bershalawat lesz azok számára, akik esznek Sahur, nem tagadva, hogy ez egy nagy erény.

Abu Said al-Khudri Allaah anhu már mesélt a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, hogy azt mondta:

"السحور أكله بركة, فلا تدعوه ولو أن يجرع أحدكم جرعة من ماء, فإن الله وملائكته يصلون على المتسحرين."

"Az evés áldás Sahur, nem hagyod, akkor is csak egy korty vizet, mert Allah wa Subhanahu Ta'ala és az ő angyalai bershalawat akik bersahur". [18]

Tehát ezt úgy kell értelmezni, hogy egy muzulmán követi a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam a tettei ebben a kérdésben, hogy megkapjuk a fenntarthatóság kahannya és erényeit és előnyeit a világon és a túlvilágon.

[Átmásolja a könyvet Tabaruk Anwaa'uhu wa Ahkaamuhu cím indonéz gyakorlat és idő van megáldva, szerző Dr. Nasir bin "bin Muhammad al Abdirrahman-Juda'i, Press Kiadó Ibn Kathir]



Angyalok Shalawat For People Who Eat Sahur



Által
Dr. Sheikh Fadl bin délben Isteni Isteni


Az emberek között, akik elégedettek az áldást az angyalok olyan emberek, akik étkeznie, és az egyik érvekkel igazolja a következők:

A. Két Imam, Imam Ibn Hibban és Imam ath-Thabrani narrátora az Ibn 'Umar anhuma, azt mondta: "A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:

إن الله وملائكته يصلون على المتسحرين.

"Bizony Allah és az Ő angyalai bershalawat az emberek, akik enni az ételt." [1]

Imam Ibn Hibban biztosítja a fejezetet, melynek címe ennek hadíszt: "Irgalmas Allah wa Subhanahu Ta'ala és az Angyalok kérésére bocsánatot személyek Sahur esznek". [2]

2. Imam Ahmad narrátora Abu al-Sa'eed Khudri Allaah anhu, azt mondta: "A Messenger a Allaah mondta:

"السحور أكله بركة فلا تدعوه ولو أن يجرع أحدكم جرعة من ماء, فإن الله وملائكته يصلون على المتسحرين."

"Étkezés étkezés tele van áldás, akkor nem hagyhatja el, még ha az egyik csak egy korty vizet, mert Allah és az Ő angyalai bershalawat az emberek, akik enni az ételt." [3]

Ebben hadíszt van egy lecke, amely világos, nevezetesen, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam nagyon eltökélt szándéka, hogy népét boldoggá Isten áldását جل وعلا őket és kérjen bocsánatot értük az angyalok, étkezés, mert az étkezés. Úgy tűnik, az a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam:" Tehát nem hagyod akkor is, ha az egyik csak egy korty vizet. "Ez azt jelenti:" Ne hagyja, így bár nem engedi rád, de csak ivott egy korty vizet (csak ) azzal a céllal, hogy az étkezés, majd inni vele. "[4]

Shaykh Ahmad 'Abd al-Banna értékeli ezt a hadíszt ezt mondja: "Allah Shalawat nekik az Ő szeretetét hozzájuk, míg a Ma-angyal áldást rájuk a jogalapot a megbocsátást számukra, akkor bárki, aki nem az étel, akkor akadálytalan a türelmi Mindenható Allah és az angyalok az irgalom petíciót nekik abban az időben ". [5]

Istenünk, te nem fogsz, hogy nekünk, akik akadályozták a szerelmem irántad, és az emberek, akik blokkolt egy alkalmazást az angyalok a mi a megbocsátás. Az ima Mahamendengarkan kegyesen, Uram.

Ha ez az Allah Ta'ala és áldást az angyalok számára, akik evés egyedül, akkor hogyan van az a személy, aki tökéletesíti gyorsan, mert a Mindenható Allah? Egy lény volt, egyáltalán nem képes megjósolni a világon. Igaz, amit mondott a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam amikor beszámolt arról, hogy:

"قال الله: كل عمل ابن آدم له إلا الصوم, فإنه لي وأنا أجزي به."

"Azt mondta:" Minden emberi lény számára, kivéve a jótékonysági éhezés, mert a böjt, és én voltam az, aki azonnal visszafizette neki. "[6]

És még sok más hadíszt ami azt jelzi, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam ösztönözni az embereket végző étkezés, amelyek között a következők:

A. Imam Muslim narrátora a 'Amr ibn al-`anhu Allaah, bizony a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:

"فصل ما بين صيامنا وصيام أهل الكتاب أكلة السحر."

"A különbség a böjt és a böjt az emberek a könyv evés". [7]

2. Ash-Syaikhani anhu narrátora az Anas Allaah, azt mondta: "A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:

"تسحروا فإن في السحور بركة."

"Egyél sahurlah neked, mert hajnalban étkezés megáldja ott." [8]

3. Imám Al-1-Nasa-i narrátora al-'Irbadh Allaah ibn Sariyah anhu, azt mondta: "Hallottam a Messenger sallallaahu" alaihi wa sallam arra kérték, hogy hajnalban étkezés Ramadan ideje alatt, azt mondta: "együnk teljes egy áldás ". [9]

A tudósok a Salaf nagyon érintett étkezés, és az egyik érvekkel igazolja ez az, amit a narrátora Imám ad-Darimi Abu Qais, az egykori rabszolgák 'Amr ibn al-`anhu Allaah, azt mondta:"' Amr ibn al- "Ash elrendelte az étellel, hogy az élelmiszer neki, de ő nem adja meg az ételt, akkor azt mondjuk:" Azt mondtad, (hogy az élelmiszer étkezés), de nem adja meg az ételt. "

Azt mondta: "Igazából én nem mondom, hogy az élelmiszer, mint akartam, de hallottam a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:

"فصل ما بين صيامنا وصيام أهل الكتاب أكلة السحر."

"A különbség a böjt és a böjt az a könyv az evés". [10]

[Átmásolja a könyv Man Tushallii "alaihimul Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, szerzője, Dr. Sheikh Fadl bin délben Divinity Divine, indonéz Cím: Emberek Do'aka Angyalok, Beni Sarbeni fordítók, kiadók Ibn Kathir Press]



Nincs jele a gazdagság dicsőség, nem a szegénység megaláztatást tippek



Által
Pap, Abu Minhal, LC


فأما الإنسان إذا ما ابتلاه ربه فأكرمه ونعمه فيقول ربي أكرمن وأما إذا ما ابتلاه فقدر عليه رزقه فيقول ربي أهانن

Ahogy az ember, amikor a Lord tesztelték őt, és magasztalták őt és adott neki örömet, akkor azt fogja mondani: "Uram memuliakanku van". De amikor a Lord (Allah) vizsga, majd korlátozta a rendelkezésre (így a szegénységben élő), majd azt mondta: "Uram menghinakanku." Természetesen nem (annyira), ... [al-Fajr/89 :15-16]

LEÍRÁS bekezdés:
Örömök a világ vált jelentős lövés, akik nem hisznek a Mindenható Allah és a Feltámadás Napján (a hitetlenek). Ők küzdenek, éjjel-nappal csak kedvéért a világi siker!. Rengeteg vagyon szerintük annak a jele, a dicsőség az élet és a méltóság forrása. És fordítva, az anyag hiánya, a szegénység és a nehéz gazdasági élet szemük jelzi megalázás, ismét egy materialista tekintettel azokra, amelyek közkeletű nevén mâddiyyûn (többes Maddi) arabul.

EGY SZÜLETETT emberi természet és a The Pagan
Ennek alapján néhány kutató azt mondta, hogy a fenti vers, Allah mindenható hogy hirdessék az egyik jellemzője a hitetlenek és többisten fogadásakor rengeteg gazdagság és anyagi hiányosságok, amikor a gazdasági nehézségek és az elnyomottakat. [1] Néhány más tudósok azt mondják, hogy ez egy veleszületett tulajdonság minden emberi lény, ami a természet Jahl (tudatlanság, a tudatlanság az a probléma természetének), és zhulm (kezhaliman). [2]

Mindenható Allah azt mondja:

فأما الإنسان إذا ما ابتلاه ربه فأكرمه ونعمه فيقول ربي أكرمن

Ahogy az ember, amikor a Lord tesztelték őt, és magasztalták őt és adott neki örömet, akkor azt fogja mondani: "Uram memuliakanku van".

Ebben a versben, Mindenható Allah tagadni az emberek, akik hit, ha adott a szélessége a rendelkezés jele volt Allah alászállása dicsőséget magának k. Tény, hogy nem így van. Ugyanakkor a vizsgálati és kísérleti nekik a Mindenható Allah, [3], és elárulja, hogy ő vagy a beteg panaszkodik, hogy ő legyen hálás sem cáfolni szívességet. [4] Olyan ez, mint a Mindenható Allah szava:

أيحسبون أنما نمدهم به من مال وبنين نسارع لهم في الخيرات بل لا يشعرون

Úgy gondolják, hogy a vagyon és a gyerekek, hogy adunk nekik (vagyis), akkor siess, hogy jó dolog, hogy őket? Nem, valójában nem veszik észre [al-Mukminûn/23 :55-56]

Ezzel szemben a következő verset:

وأما إذا ما ابتلاه فقدر عليه رزقه فيقول ربي أهانن

De amikor a Lord (Allah) vizsga, majd korlátozta a rendelkezésre (így a szegénységben élő), majd így szólt: "Uram menghinakanku"

Amikor a Mindenható Allah szűkíteni a fenntartáshoz az emberi tesztelés, a legtöbb ember azt hiszi, hogy egy formája a megaláztatás, hogy megkapta.

Imám al-Qurtubi megerősítette egy az rahimahullah hitetlenek, "A dicsőség és gyalázat szemében a pogányok, hogy az mennyiben az ingatlan tulajdonosa egy személy". [5]

Gazdagság nem előjel GLORY, nincs megalázás nem előjel
Mindenható Allah soha nem tette a vagyon és a hiányosságokat, amelyek tartalmazzák a beteg állapota egyfajta értékelési rangsorban szerény vagy a dicsőség a Mindenható Allah. Azonban ez minden gyötrelmeit Mindenható Allah adta, hogy az emberiség, hogy nem lehet elválasztani sorsát és qodho.

Figyeljük meg a Mindenható Allah szava a következő:

قل إن ربي يبسط الرزق لمن يشاء ويقدر ولكن أكثر الناس لا يعلمون

Mondd: "Bizony, Uram növeli a rendelkezést, akinek Ő akarja, és keskeny (akinek Ő akarja), de a legtöbb ember nem tudja. [Saba/34: 36]

Mindenható Allah adja vagyon azoknak, akik szeretik Őt Mindenható és az emberek, akik nem szeretik őt Mindenható, szűkül a táplálékot a Mindenható szerette őt, és azok, akik nem szeretik őt a Mindenható. Rendelkezéseit Allah, több tökéletes a magasztos bölcsesség a másik ismeretlen, mint ő. Azonban a legtöbb ember nem is tudja azt.

Miközben a Mindenható Allah szava: (كلا) egyik formája, szó cáfolat megmagyarázni, hogy a valóság nem olyan, mint mondod, nem pedig emberi kilátások általában. Cáfolat azoknak, akik mindent mérni az anyag. Ezekkel a szavakkal van egy téves elemeket igazítani a tetején, és hogy a közigazgatás és a gazdaság rendelkezés nem jár tenyésztésbe valaki vagy megsérteni. Azonban ez az egész egy teszt Allah az Ő szolgája k. [6]

Imam Ibn Katheer, esetleg Allaah kegyelmezz mondják: "Ez nem olyan, mint várta. Eltérően az első nézet, nem valószínű, hogy a második nézetet. (Mert) a Mindenható Allah adja, hogy vagyon azoknak, akik szeretik a Mindenható Allah és a Mindenható Allah nem szereti, keskeny szerencsét azokra, akik szeretik a Mindenható Allah, hogy Ő mindenható szeretet. Alapján ebben a kérdésben az engedelmesség Allahnak két esetben, ha bőséges jólét, k hálás lehet, hogy Allah az áldások, ha hiányos, legyen türelmes ". [7]

Shaykh "Abdur Rahman as-Sa'di rahimahullah magyarázza:" A gazdagság és a szegénység, és a korlátozott szélessége rendelkezés egy teszt Mindenható Allah és a vizsgák, hogy teszteljék az Ő szolgái, hogy ismert legyen, hogy bárki, aki hálás, és légy türelmes, akkor Allah Azza Magasságos válaszol a nagy jutalom. Aki nem így van (nem hálás vagy a beteg), akkor a jutalmad egy fájdalmas büntetés ". [8]

Közben Shaikh "Athiyyah rahimahullah Salim is mondta:" Mindenható Allah megmagyarázza, hogy Ő mindenható és ellenállnak ad (ajándék), mint a teszt egy szolga ". [9]

Figyeljük meg a Mindenható Allah szava a következő:

كل نفس ذائقة الموت ونبلوكم بالشر والخير فتنة وإلينا ترجعون

Minden léleknek meg kell kóstolni a halál. Vizsgálni fogjuk Önt a gonosz és jó, mint egy próba (az igazság). És csak akkor vagyunk a hátán. [Al-Anbiyâ/21: 35]

És a szó Mindenható Allah:

واعلموا أنما أموالكم وأولادكم فتنة وأن الله عنده أجر عظيم

És tudja, hogy a birtokhoz és a gyermekek csak egy teszt-Lo és Allah a nagy jutalom [al-Anfal / 08:28]

Mivel a humán vizsgálatok szerint a katasztrófa (kellemetlen dolgok), Mindenható Allah is tesztelte az emberek szívesen.

Fontossága saját önvizsgálat
A hívő, amikor ez lesz az örömben, hogy Allah mindenható formájában jólét, ő lesz hálás az Urát, és nézte, hogy tisztán áradni a nagylelkűség és a kedvesség Allah ellene, nem egyfajta dicsőség, hogy Allah adott azoknak, akik jogosultak. És fordítva, ha a gazdasági nehézségeket, kísérletek, drag szerencse, egy hívő lesz beteg és várnak jutalmat Mindenható Allah azt mondta, önálló introspekció, ez az eset nem más, a bűneimért. Mindenható Allah nem kerül sértegették és hogy üldöznek.

Ebben a két versben tartalmazott egy nyom, hogy fontos, hogy egy személy kapja meg a felmondását, amikor egy árvíz gazdasági táplálékot vagy elnyomott. Például, azt mondta: "Miért Mindenható Allah adta bőséges táplálékot? Mit kívánt tőlem? Bizonyára Hálás lennék neki. Miért Mindenható Allah próbára a jólét hiánya és a betegség? Bizony Allah mindenható azt akarja, hogy legyen türelemmel.

Szóval, hadd nézzen befelé mindig a két feltételnek. Ez a hozzáállás fogja rossz emberek ez a két tulajdonság, a tudatlanság és az igazságtalanság. A bőséges gazdagság és a korlátozott rendelkezés lép fel a bölcsesség és az igazságosság a Mindenható Allah [10]. Az emberek még mindig meg kell dicsérni Mindenható Allah mindkét esetben. [11]

Oktatás a versben:
- A kilátás pogány materializmus
- A nézet a materializmus származik hubbun dun-ya (szerelem a világon)
- A nézet a materializmus nem egy új nézetet, mert ezt az álláspontot már beépült a szívét a bálványimádók a Quraysh, mivel a 14. században.
- Mindenható Allah áldása és gyűlölik kufr kufr
- Allah Mindenható szerető cselekmény hálaadás
- Fontos az önvizsgálat minden körülmények között.
- Fedezze fel a jelentőségét, mivel az iszlám bevezeti a természet az igazság és az egész ügyet. És Allaah tudja a legjobban.

[Másolt As-Sunnah magazin 03/Tahun Edition XV / hallhatjuk Shaban 1432/2011M. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 tel. 0271-858197 Fax: 0271-858196]




Nem olvasta a sír helyén Al-Korán



Által
Al-Yazid ibn Abd al-Qadir Ustadz Jawas



عن أبي هريرة أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال: لا تجعلوا بيوتكم مقابر, إن الشيطان ينفر من البيت الذي تقرأ فيه سورة البقرة

Abu Huraira Allaah anhu, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Ne, hogy a ház úgy néz ki mint egy temető, az bizony Sátán üldözni fog futni az otthontól távol, aki elolvasta a levelet, al-Baqarah benne. "

TAKHRIJ HADITS
Ezt Narrátor:
A. Imam Muslim az ő Shahiih (No. 780).
2. Imám-at Tirmidhi az ő Sunan (No. 2877), és ő menshahihkannya.

Sharh HADITS
Ez hadíszt nagyon világosan kifejtette, hogy a temetőben az iszlám jognak nem az a hely, hogy olvassa el az al-Korán. Helyezze olvasni al-Korán van otthon vagy a mecsetben. Iszlám törvénykezés szigorúan tiltja, hogy a ház úgy néz ki mint egy temető, amit arra ösztönzik, hogy olvassa el az al-Korán, és imádkoznak Sunnah végre otthon.

Jumhur Salaf, mint Imám Abu Hanifah rahimahullah, Imam Malik, esetleg Allaah Irgalmasságot és más papok megtiltották olvasás al-Korán a sírnál. Az alábbi részlet a véleményüket.

Imam Ahmad rahimahullah azzal érvel, hogy olvassa a Koránt sírjánál nem kellene. Ezt a véleményt, ezért Imám Abu Dawud rahimahullah könyvében Imam Ahmad Masail. Imám Abu Daud rahimahullah mondta: "Hallottam Imam Ahmad, esetleg Allaah könyörülj, amikor azt kérdezték, al-Koránban olvasható a sírban? Azt válaszolta: "Ez nem lehet."

Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah lehet Allaah kegyelmezz mondják: "Imam Shafi'i magát rahimahullah nincs szó ebben a kérdésben. Ez azt mutatja, hogy (lásd Al-Korán a sírban), szerinte ez eretnekség. Rahimahullah Malik azt mondta: "Nem találtam egy tabi'in társait, akik szintén csinálja!" [1]

Amelyeket figyelembe kell venni egy muszlim nem megengedett, hogy imádják a sírban imádsággal, imádkozás, az állatok levágása, vagy olvassa el bernadzar al-Korán és imádják. Egyik jogi leírása a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam és társait, akik azt javasolta, hogy ezt imádják a sírnál. Ezzel szemben van egy nagy veszély azok számára, akik imádják a sírokat az igazaknak, hogy ő egy szent vagy próféta, még kevésbé (ha az istentiszteleti hely, hogy ő nem), nem (sír) az igaz. [2]

Mohamed Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam kiadott egy kíméletlen veszélyt az emberekre, akik a sír, mint egy istentiszteleti hely. Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta,

لعن الله اليهود والنصارى اتخذوا قبور أنبيائهم مساجد

Allah megátkozta a zsidók és a keresztények (mert) tették a próféták sírjait, mint masjis (istentiszteleti hely). [3]

Mindegy sír, sem a szent sír és áldását. Ebből tudjuk, hogy azok, akik szándékosan mennek egy bizonyos súlyos keresni Karamat és áldásokat, ő beleesett a cselekmény az eretnekség vagy kibújik. Az iszlámban nem indokolt, hogy szándékosan csinálni Safar (utazás) keretében zarándoklatra a sírok bizonyos (egyházi rend), mint a szentek sírok, a vallásos tudósok, Habib és mások azzal a szándékkal keres szent és áldott, és imádják ott. Az ilyen fellépés tilos, nem megengedett az Iszlámban. Ezek közé tartozik az innováció és lehet a kiskapu vezetett, hogy az elkövetők kibújik.

Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

لا تشد الرحال إلا إلى ثلاثة مساجد: مسجدي هذا, والمسجد الحرام, والمسجد الأقصى

Ha nem tehető Safar (utazás célja az imádat), kivéve három mecsetek, nevezetesen masjidku ez (a Próféta-mecset), a Nagy Mecset, gát Aksza mecset. [4]

A zarándoklat Adab sír, a muszlim zarándoklat a temető arra ösztönzik a muszlimokat, hogy köszönjön, és imádkozom, hogy bűneik megbocsáttattak és kegyelem által nyújtott Allah wa Subhanahu Ta'ala.

Többek között tartalmazza a fenti hadíszt ("Ne, hogy a ház úgy néz ki mint egy temető ..."), ez a személy ne temessék el az ő otthonában. Eltemették a temetőben a muszlimok. Mert ha temették el a haza, a következő lesz:

A. Egy eszköz, ami elvezethet kibújik,

2. A ház kiváló lehetőséget,

3. Akadálymentes az imádságban a muszlimok, akik imádkoznak bocsánatot azoknak, muzulmánok, akik meghaltak a zarándokoltak a sír,

4. Örökösei nehéz lesz, így unatkozik, boldogtalan, és ha úgy akarja eladni a házat, akkor nincs ár (olcsó).

5. És a sor még a sírnál a nyüzsgést, vicc, ez nem hasznos, és a jogellenes cselekmények ellentétesek saria. Bár a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" temetni zarándoklat, mert eszébe jutott, hogy a túlvilágon ". [5]

Wallaahu Shawaab bish tudja a legjobban.

[Másolt As-Sunnah magazin 03/Tahun Edition XV / hallhatjuk Shaban 1432/2011M. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 tel. 0271-858197 Fax: 0271-858196]



Üdvözöljük a Ramadán A Taqwa és az igaz bûnbánat



Shaykh Bin Baz tanácsát rahimahullah [1]
Üdvözöljük a Ramadán hű és igaz bűnbánat

Hónapok így sokáig ő eljövetelekor fog jönni hamarosan. Igen, a ramadan hónap, az áldott hónapban, a hónap sok erények. Mint muszlim természetesen már megkezdte a felkészülést, hogy megemlékezzenek a nagy szobában. Azt kellett volna kezdenem, hogy felkészüljünk maximalizálása érdekében ezt a különleges pillanatot, hogy javítsák magukat, és felkészülni keidupan továbbiakban. Természetesen nem akarjuk ezeket az értékes pillanatokat elillan. Hogyan veszítsünk el, és fájni fog, ha az bekövetkezik. Mert nem feltétlenül felel meg a következő Ramadhan életben. Hány ember él körülöttünk, akik a Ramadán tavaly, de most már nincs ott, nincs több esélye, hogy javítsa magát, és szaporodnak a továbbiakban rendelkezéseket. Ahelyett, hogy vár egy évet, a Ramadán csak néhány nap, hogy nem feltétlenül volt elérhetetlen. Igen, Isten, kérlek Téged csak mi, panjangkanlah korunk így Ön imádják a Ramadán.

Ami a Ramadán, bemutatjuk olvasóinknak a tanácsot be Sejk Abdul Aziz bin Baz bin bin Abdillah Abdirrahman rahimahullah. Azt tanácsolta tehát, amikor azt kérte rahimahullah megérkezése előtt a ramadán. Végezetül, reméljük, hogy ez a tanács hasznos lehet számunkra, különösen, és a muszlimok általában. Itt a tanácsot is rahimahullah.
_______________________________________________________________________

Azt tanácsolom minden muszlim, hagyd, hogy mindig a Mindenható Allah fordítják. Hadd üdvözöljük az érkezését a hónap (ramadán) valóban nagy a bűnbánat minden bűnt. Hadd üdvözölje őt próbálom megérteni a vallásukat és tanulmányozza a vonatkozó törvényeket és a böjt qiyâmul Lail (éjszakai imádság) őket. Alapján a próféta szavai Shallallahu'alaihi wa sallam:

من يرد الله به خيرا يفقهه في الدين

Aki kívánt mind a Mindenható Allah, akkor Ő Mindenható ad neki megértését Deen [2]

Szintén a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam:

إذا دخل رمضان فتحت أبواب الجنة وغلقت أبواب جهنم وسلسلت الشياطين

Mikor jön Ramadan, a Paradicsom kapui megnyílnak, és a pokol kapui zárva vannak, és az ördögök leláncolt [3]

Szintén alapján a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam:

إذا كان أول ليلة من شهر رمضان صفدت الشياطين ومردة الجن وغلقت أبواب النار فلم يفتح منها باب وفتحت أبواب الجنة فلم يغلق منها باب وينادي مناد يا باغي الخير أقبل ويا باغي الشر أقصر ولله عتقاء من النار وذلك كل ليلة

Ha az első éjszaka jön a ramadán, az ördögök és a pajkos jin láncolva, a pokol kapui zárva senki sem nyitott, a Paradicsom kapui nyitva vannak, senki sem zárt. Aztán ott vannak az angyalok hívó, "O keresők a jóság, az arc (Allah mindenható jogkövetés növelése)! O" az elkövetők a gonosz, elállásra! Bizony Allah mindenható sok rabszolgák, akik megszabadulnak a kínja gyehenna tüzére. Ez történik minden este (ramadán) [4]

Próféta Shallallahu'alaihi wa sallam mondta:

من صام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه ومن قام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه ومن قام ليلة القدر إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه

Bármely személy, böjt, mert egyfajta hit és várnak jutalmat Mindenható Allah, aki letette a megbocsáthatatlan bűn. Aki még az éjszaka imádkozott egyfajta hit és jutalmat vár Mindenható Allah, akkor az ő bűnei bocsánatot nyernek múltat. Aki még az éjszaka imádkozott azon az éjszakán az al-Qadr ki egyfajta hit és várnak jutalmat Mindenható Allah, akkor az ő bűnei bocsánatot nyernek múltat. [5]

Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam is mondta:

قال الله كل عمل ابن آدم له إلا الصيام فإنه لي وأنا أجزي به والصيام جنة وإذا كان يوم صوم أحدكم فلا يرفث ولا يصخب فإن سابه أحد أو قاتله فليقل إني امرؤ صائم والذي نفس محمد بيده لخلوف فم الصائم أطيب عند الله من ريح المسك للصائم فرحتان يفرحهما إذا أفطر فرح وإذا لقي ربه فرح بصومه

Mindenható Allah azt mondja: "Minden jótett Báni Ádám az ő kivételével böjt. Mivel a böjt enyémek és ki adta a választ. A böjt a pajzs. Ha közületek gyorsan futni, akkor hadd mondjuk csúnya és kiabálva. Ha ő heckled egy személy vagy egy harcot, akkor hadd mondja, "Én gyorsan futni." Az a lélek Mohamed az Ő viszont nagyon rossz lehelet, hogy az emberek gyorsan futni is illatosabb, mint a pézsma olaj oldalán a Mindenható Allah. Az emberek gyorsan futni két boldog (hogy) ha törik, ő boldog, és amikor találkozott az Urat, ő boldog vele gyors kiszolgálást. [6]

Szintén a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam:

من لم يدع قول الزور والعمل به فليس لله حاجة في أن يدع طعامه وشرابه

Emberek, akik nem hagyják hamis szavak és a tettek hazugság, akkor Mindenható Allah nem volt szükség a böjt ember. [7]

Úgyhogy majd, hogy minden muszlim, hadd mindig szentelnek Mindenható Allah kepad és igyekszik fenntartani a böjt minden erkölcstelen tetteket. Hadd komolyan jót csinál, és számos verseny, mint a jóság bershadaqah, szorozza meg a mért intenzitás a Korán, az imádság gyöngyök, tahlil, Tahmid, Takbir és istigfâr. Mivel a hónap (ramadán) a hónap al-Koránban:

شهر رمضان الذي أنزل فيه القرآن هدى للناس وبينات من الهدى والفرقان

(A napokban került megállapításra) Ramadan hónapban, a hónap, amelyben lefelé (kezdete) Al-Korán, mint egy útmutató az emberek és a magyarázatokat az utasításokat, és a differenciáló (között a jobb-és a hazugság). [Al-Baqarah / 2:185]

Ezért disyari'atkan a muszlimok, férfiak és nők számára komoly olvasás al-Korán, amikor éjjel és nappal. Mind a betűk megér egy kedvesség és a jóság jutalma egy 10-szeres, a Mohamed próféta által hirdetett sallallaahu "alaihi wa sallam. (Semangaat jót ebben a) mellékelni kell a lélek, hogy távol marad minden formáját, a gonosz és erkölcstelen tetteket, (csatolni kell egy szenvedély) tanácsot ad egymásnak az igazságot, megparancsolták a jó és ments megszegtek volna.

Ramadan egy hónap szorzata (érték) jó cselekedetek benne, valamint a rossz válasz. Ezért a muszlim köteles minden erőfeszítést megtesznek a kötelezettségek teljesítése a Mindenható Allah és töltse fel őt távol Mindenható Allah megtiltotta, hogy a. És hagyta, hogy a figyelmet (a felelősség és a tilalom-pent) a Ramadán tovább növeli. Disyari'atkan valamint egy muszlim komolyan, hogy hajtsák végre a különböző jó cselekedetek, mint például bershadaqah, meglátogatta a betegeket, szállít a test (a sírban), csatlakoztassa a kötelet silaturrahmi, olvassa a Koránt, olvasd el az ima gyöngyök, tahlil, Tahmid, istigfâr , az imádság és egyéb jóság. Ő (csináld, mert a felgyülemlett-) remél elérni a jutalmat a Mindenható Allah és mert a büntetéstől való félelem. Kérünk Mindenható Allah, Allah mindenható május adja az ő taufiq minden muszlim, hogy ő jó kedvéből. Arra is kérjük őt a mi hosszú élettartam, így képesek elvégezni a gyors és qiyâmul Lail (éjszakai ima vagy terawih-pent) alapuló hit és a vágy, hogy elérje a jutalma. Ahogy mi is fellebbezhet a Mindenható Allah, Allah május Mindenható adjon nekünk az összes muszlimok és a megértés e vallás, keistiqâmahan, és kerülje, amely maga után vonja a haragját és büntetését Mindenható Allah. Kérünk Mindenható Allah, Allah mindenható május adja az ő taufiq a uralkodója Muslmin; Mindenható Allah május továbbra is, hogy iránymutatást adjon nekik, javítsa őket, és nekik kell alkalmazni taufiq Shari'ah-shari'ah " A Mindenható Allah az élet minden területén, mint a megtestesült szó Mindenható Allah:

وأن احكم بينهم بما أنزل الله

Meg kell ítélni közöttük, amit Allah mutatta [al-Maidah / 05:49]

A szavai is:

أفحكم الجاهلية يبغون ومن أحسن من الله حكما لقوم يوقنون

A tudatlanság a törvény az, hogy akar, és (jogi), aki jobb, mint a (jog) Allah azoknak, akik hisznek? [Al-Maidah / 05:50]

A szavai is:

فلا وربك لا يؤمنون حتى يحكموك فيما شجر بينهم ثم لا يجدوا في أنفسهم حرجا مما قضيت ويسلموا تسليما

Tehát kedvéért Rabbmu, ők (valójában) nem hiszem, amíg nem teszik ítéli meg az ügyet, amely különböznek, akkor nem érzik a szívükben valami kifogása van a döntés, hogy adjon, és ők megkapják a legteljesebb. [An-Nisa '/ 4:65]

A szavai is:

يا أيها الذين آمنوا أطيعوا الله وأطيعوا الرسول وأولي الأمر منكم فإن تنازعتم في شيء فردوه إلى الله والرسول إن كنتم تؤمنون بالله واليوم الآخر ذلك خير وأحسن تأويلا

Ó ti, akik azt hiszik, engedelmeskedjetek Allahnak és engedelmeskedjetek a Messenger (IT), és ulil AMRI köztetek. Akkor, ha eltérnek a semmit, továbbítja azt Allah (al-Korán) és az Ő Messenger (Sunnah), ha igazán hiszel Allahban és a Végső Napban. úgy, hogy (kedvező) és jobb a végén. [An-Nisa '/ 4:59]

A szavai is:

قل أطيعوا الله وأطيعوا الرسول

Mondd: "Allah iránti engedelmesség, és engedelmeskedni a hírnök". [An-Nûr/24: 54]

A szavai is:

وما آتاكم الرسول فخذوه وما نهاكم عنه فانتهوا واتقوا الله إن الله شديد العقاب

Mi a Messenger neked, akkor elfogadja azt, és mit tilt meg, majd hagyjuk. Allah és a félelem. Bizony Allah súlyos a törvény. [Hasyr/59: 7]

Ez a feladata a muszlimok is vannak a vezetőik. Az uralkodók és a tudósok (is) kell fordítani a Mindenható Allah és a Magasságos WAA figyelemmel Ő Shari'ah és alkalmazza azt az életükben. Mivel a shari'ah Allah (fogjuk elérni), a kedvesség, iránymutatás, a végső eredmény dicséretes, az öröm, a Mindenható Allah, az igazság és az shari'ah ez (tudjuk) elkerülése kezhaliman lépéseket.

Kérünk Mindenható Allah adhat utasítást, szándékok és a jó cselekedetek.

وصلى الله وسلم على نبينا محمد وعلى أله وأصحابه أجمعين

[Másolt As-Sunnah magazin 03/Tahun Edition XV / hallhatjuk Shaban 1432/2011M. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 tel. 0271-858197 Fax: 0271-858196]



A temető előtt ramadán évad



Szent sírját azok, akik a polgármester, a nap vagy néhány hónapon keresztül lesz látogatható az emberek a különböző területeken, beleértve a Ramadán előestéjén. A mecsetek Allah kevésbé zsúfolt, ha jön a szezon. A hangulat a talaj környezetben egy másik temetőben, nappal vagy éjszaka, misztikus. Vannak tadarrus al-Korán van egy sírkő dörzsölés, van kántáló imák és könnyek vannak. Minden volt, lehajolt, hogy bertabarruk (ngalapberkah) ellen syafâ'at és igyekszik a jólétet. Néhányan talán könyörög az embereknek, akik eltemették több száz éve. De ha hívják őket, hogy imádják Allah mellett már elutasították azt. Úgy vélték, hogy halott emberek Wasilah (közvetítők) Mindenható Allah. Ami miatt a bálványimádók említette az első arab Allah szó Subhanahu wa Ta'ala:

والذين اتخذوا من دونه أولياء ما نعبدهم إلا ليقربونا إلى الله زلفى

Az ember, aki más, mint Allah, mint gyám (mondjuk), "nem imádjuk őket, de csak nekünk, hogy közelebb kerüljünk az Allah közeli dektanya. [Az-Zumar/39: 3]

Bár lehetnek mások, akik keresik, hogy imádják Allah kekhusyu'an a sírban, mert úgy vélte, mint olyan helyet, amely közel áll a halálhoz. Aztán kiderült egy mecset temető. Emellett az épület is, nem kevésbé csodálatos mecset.

A légkör a temetőben, mint kubaran bizonnyal tekinthető egy szent légkör, tele a tisztelet és az alázat. " Ha a mecsetek Allah, az emberek még mindig vicc, nevetni, beszélgetni hosszasan, hogy tilos a dohányzás, és talán még a harc, majd a föld-e szent temetkezési, az emberek nem mernek tenni semmit, mert , az elkárhozik.

Környezetvédelmi sekitarnyapun válhat ilyen tiban piacon. Az emberek mindent árul az igények a zarándokok, hogy eladja. Még ha az emberek azt akarják eladni nyers víz, vagy egy közönséges kő, rendes kopás vagy szakadás szövet lehet értékesíteni egy magas eladási árat. Eredetileg csomagolják és értékesítik a különleges fűszerekkel nyelvi meggyőzni még egy hazugság, például, hogy az áru szent tárgyak, gyógyítja a betegségeket, és megkönnyíti kapott egy társat, és így tovább.

Ramadhan egy áldott hónap, havi nyereség jutalmat. Lehetséges, hogy üdvözlöm a jelenlétét e szent hónapja a ramadán, sok muszlimot, akik úgy zarándokolnak a sírhoz első, így Afdhal. És még tökéletes rend, hogy diziarahi sír a sírja, akik úgy őrzői, bár meg kell tenni, hogy kiürítik a költség, teljesítmény és az elmét, mert a távolság, hogy néha több száz, esetleg több ezer kilométerre. Bár a rossz, hanem mert annyira lelkesen vadászni áldás azonban csak egy délibáb, még mindig nyomja magát. Sőt, a lelkesedés táplálják okos emberek falujában. . Megkövetelése syaddu rihal (és üdülőhely komoly utazó), arra a helyre, ahol sok gondolat van fadhilah fadhilah-nagy, hogy a sírok szentek.

Bár a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, minden mester a muzulmánok a világ, azt mondta, egyértelműen:

لاتشد الرحال إلا إلى ثلاثة مساجد: مسجد الحرام, ومسجدي هذا, والمسجد الأقصى. رواه أبو داود

Nem engedték, hogy igénybe utazási disangatkan kivéve három mecsetek: a Szent Mecset, Masjidku (a Próféta-mecset) és a Aksza mecset. [HR. Abu Dawud] [1]

Azonban, mivel a tudatlanság és az attitűd ghuluw (többlet) azok ellen, akik úgy őrei, nem beszélve a halottak úgy élni a sírhely ő földi életében, végül tette a lakosság a sírhely Wasilah (közvetítők), amelyek csatlakozni őket Allah k. Bárhol is lesz eltemetve után, bár nincs bizonyíték arra, hogy csak mondta és mondta, hogy a szentek és így olyan sírok.

Ghuluw a fajta hozzáállás az emberek miért esnek az istentisztelet más, mint Allah mindenható. Ezért a Mindenható Allah azt mondja:

قل يا أهل الكتاب لا تغلوا في دينكم غير الحق ولا تتبعوا أهواء قوم قد ضلوا من قبل وأضلوا كثيرا وضلوا عن سواء السبيل

Say (Muhammad): "Ó, Könyv népei! Ne szabad eltúlozni módon nem igaz vallás. És nem engedelmeskednek vágyaimról (vágyak) az emberek, akik elvesztek, és azóta sok félrevezette (emberi), és Maga letértek az egyenes útról. [al-Maidah / 5:77]

Így az egyes hónapokban a sírok az emberek alakították istentiszteleti hely, és még épült, mint egy mecset. Tehát pontosan azokat a problémákat, hogy az iszlám szerint a szemüvegem?

[Másolt As-Sunnah magazin 03/Tahun Edition XV / hallhatjuk Shaban 1432/2011M. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 tel. 0271-858197 Fax: 0271-858196]
_______
Lábjegyzet
[1]. Lásd Saheeh Sunan Abi Dawood, az al-Shaykh Albani munkája rahimahullah, Kitáb al-Manasik fejezete 98, I/568, nem. 2033




Forrás: http://almanhaj.or.id

Tidak ada komentar:

Posting Komentar