Die bevordering van Harmonieuse Huishoudelike, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam: الدنيا كلها متاع وخير متاع الدنيا الزوجة الصالحة
Die wêreld is vol van plesier. En die beste van die plesier van die wêreld shalihah vrou.
Deur
Geestelike Abu Ihsan Al-Atsari-
'N gelukkige huis en 'n harmonieuse droom vir elke gelowige. Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam 'n voorbeeld vir ons gestel het, op huishoudelike harmonie te bou. Dit was die profeet self die beste voorbeeld daar was. En 'n man moet besef dat daar is 'n held in sy huis agter die skerms, die draer kalmte en koelte, naamlik sy vrou. Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam.
الدنيا كلها متاع وخير متاع الدنيا الزوجة الصالحة
Die wêreld is vol van plesier. En die beste van die plesier van die wêreld shalihah vrou.
Smart-pandailah Caring vrou
Daarom moet 'n goeie man in stand te hou en te beskerm sy vrou fisies en geestelik. So kan dit 'n ideale vrou, 'n goeie huisvrou en verantwoordelik wees. Harmonieuse atmosfeer word grootliks bepaal deur die goeie samewerking tussen man en vrou in die skep van 'n bevorderlike atmosfeer en warm, nie vervelig nie, veel minder vervelig.
Een voorbeeld van harmonie in die huishouding die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam Hy was bekend as' die Ayesha Allaah se anha met troeteldier en roep hom om die nuus te verkondig dat die siel 'Assia baie gelukkig wees.
"Aisha Allaah 'anha volgende storie, een dag die profeet het aan hom gesê.
يا عائش, هذا جبريل يقرئك السلام
O 'Aisy (oproep troeteldier Aisha Allaah se anha), het die Engel Gabriël het 'n groet vir jou. [Ooreengekom]
Dit is 'n voorbeeld van hoe om 'n atmosfeer van harmonie in die huishouding troeteldier te skep om sy vrou te bel om te bel. Ons het nog dikwels sien die man wat haar op stel en sprong noem. Soms het sy vrou met gestremdhede en nadele. Toe het die houding van die man, hoe harmonie kan geskep word? Hoe kan die groeiende gevoel van liefde vir die man se vrou?
Die Profeet sallallaahu 'alaihi. Wa sallam, as die profeet van hierdie mense die mees perfekte en die hoogste morele rang voorsien het 'n waardevolle voorbeeld in die geval van toepassing beide die vrou en in terme van nederigheid, en kennis oor vroue se begeerte en jaloesie. Hy sallallaahu 'alaihi wa sallam het hulle in 'n posisie gesogte deur al die vroue. Dit is 'n vrou wat 'n gerespekteerde staan langs haar man het.
'Die Aisha radhiallahu' anha gesê:
كنت أشرب وأنا حائض, فأناوله النبي فيضع فاه على موضع in is أتعرق العرق فيتناوله is يضع فاه in موضع in
Een keer het ek gedrink het toe ek in die menstruasie, en dan het ek my glas aan die profeet en hy het gedrink uit die mond van die glas waar ek drink. Op 'n ander geleentheid het ek 'n stuk van die vleis geëet, dan het hy die stuk vleis en eet dit reg waar ek dit eet. [Gerapporteer deur Moslem]
As jy 'n bord saam!
Dit intimiteit geskep kan word, skep 'n gevoel van samehorigheid, verwantskap en sepenanggungan. Beide 'n bord, 'n glas bymekaar, eet gemeente sowel as 'n paar ander dinge wat deur die profeet aanbeveel word gesamentlik gedoen word deur 'n man en vrou! So die skep van 'n wedersydse begrip vir mekaar. Nou is dit skaars 'n man te sien wat is sensitief vir die gevoelens van sy vrou. Die vrou het ala vlakke geëet by die huis terwyl haar man so veel uit die sak! Natuurlike daardie vermoede gegroei bietjie vir bietjie by. Selfs 'n paar getroude pare wat kibbel as gevolg van onbelangrike sake.
Dikwels is soen vrou, Tabukah ...?
Kommentaar deur 'Aisha radhiallahu "het hy gesê, kan Allaah tevrede wees:
أن النبي قبل امرأة من نسائه ثم خرج إلى الصلاة ولم يتوضأ
Profeet nooit gesoen een van sy vroue hom verlaat en dan gebid sonder ablusie memperbaharuhi '. [Gerapporteer deur Abu Dawud en Tirmidhi]
Kultuur blyk te soen die vrou was 'n vreemdeling in ons gemeenskappe, veral die ooste. In werklikheid is daar is baie mense wat menggapnya taboe, hulle beweer dit as die Westerse kultuur. Die aanname is egter weerlê deur die geskiedenis dat ons gebring het. Natuurlik, soen die vrou dat ons nie bedoel soen sy vrou in die openbaar of in die voorkant van die skare. Eintlik is 'n baie wysheid so dikwels soen sy vrou. Dikwels sien ons 'n paartjie wat mekaar ignoreer. Soms is die man deur sy vrou ongesiens verbygaan waar haar man het. Maak gou af met 'n soen, vra waar dit nie gegaan het. Die man het gou weg om te verdwyn, soms sonder om te groet en sonder 'n groet!? Kyk net na hoe die profeet sallallaahu alayhi wa sallam, saam met sy vroue. Tot die mate dat die profeet sy vrou gesoen het voor gaan na die moskee.
Noem die pyn Liefde vrou!
Op verskeie geleenthede het die profeet altyd duidelik verduidelik die hoë status van vroue in sy hand. Hulle-vroue het 'n groot posisie en 'n hoë graad. Die profeet sallallaahu alaihi wa sallam nooit antwoord op die vraag: "Amr bin Al-as Allaah anhu om hierdie probleem, het hy aan hom verduidelik dat sy vrou liefhet, is nie 'n taboe vir 'n normale man.
"Amr bin Al-Allaah anhu Sodra die boodskapper van Allaah ل laihi wa sallam gevra:" Wie is die persoon wat jy lief vir die meeste "Hy het geantwoord:"! Aisha "[ooreengekom]
Vir diegene wat die harmonie van die huishouding koester, laat hulle dikwels die stories van 'Aisha radhiallahu asha te lees met die boodskapper van Allaah alaihi wa sallam. En leer hoe om die boodskapper van Allaah wenke alaihi wa sallam gelukkig 'Aisha radhiallahu' anha.
Die Aisha radhiallahu 'anha onthou:
كنت أغتسل أنا و رسول الله من إناء واحد
Ek het saam met die boodskapper van Allaah sallallaahu ل laihi van 'n vaartuig gebruik om te stort. [Bukharistraat].
Neem voordeel van elke geleentheid
Sediktpun profeet nooit 'n kans gemis het, tensy hy vir sy vrou gelukkig en pret deur die dinge wat toegelaat word aangewend.
Die Aisha radhiallahu 'anha vertel: "Op 'n tyd was ek met die profeet sallallaahu-alayhi wa sallam in 'n reis. Op daardie oomblik het ek was 'n slim meisie. Hy het beveel dat die groep om eers te beweeg. Hulle was voor ons. Toe sê hy vir my: "Kom hier! Nou het ons gejaag "Ek was meladeninya. En uiteindelik het ek hom kan klop. Hy sit stil vir keunggulanku vroeër. Tot volgende keer, wanneer ek was 'n bietjie vet, ek was saam met hom op 'n reis. Hy het beveel dat die groep om eers te beweeg. Toe het hy my genooi weer meeding. En uiteindelik kan hy mengungguliku. Hy het gelag en gesê: "Dit is die Verlosser nederlaag gelede" [gerapporteer deur Ahmad]
Dit is 'n baie prettige speletjie en baie entertaining. Hy het beveel dat die groep om eerste te gaan, sodat hy kon sy vrou haar hart vermaak te neem gejaag. Daarna het hy kombineer die laaste wedstryd met 'n nuwe een, het hy gesê: "Dit is die Verlosser nederlaag gelede!"
Vir diegene wat reis gereeld na die wêreld gereis en aandag te gee aan die stories van mense en toonaangewende top, sal verbaas wees om te sien die profeet daad Shallalahu 'alaihi wa sallam. Hy was 'n edele profeet, 'n leier wat is altyd die oorwinning behaal is, kom uit 'n vooraanstaande afkoms, die stam van Quraysh en Bani Hashim. In oomblikke van oorwinning en weer van 'n geveg met 'n groep van die troepe gebrandmerk, maar tog bly hy as 'n liefdevolle eggenoot en nederigheid teenoor sy vroue. Sy posisie as leier van die troepe, 'n lang reis gereis, en die oorwinning na oorwinning op die slagveld, nie hom vergeet dat hy getrou in sy hand en wag vir sy vrou, wat dringend 'n sagte struikel en fluister verwoes. Ten einde die swaar las van 'n uitmergelende reis te verwyder.
Kommentaar deur Imam Bukharistraat dat wanneer die boodskapper van Allaah se alaihi wa sallam teruggekeer van die slag van Khaibar, het hy is getroud met Safiyyah BINT Huyaiy radhiallahu 'anha. Hy sallallaahu 'alayhi WA Salla mmengulurkan, gordyn naby die kameel gery word om Safia radhiallahu te beskerm' anha van mense se standpunte. Daarna het hy gesit en rus op die knie op die kant van die kameel, nooi hy die Safia radhiallahu anha om te styg tot die top van die kamele om te rus op sy knieë.
So 'n siening gee die indruk was so diep dat hy ketawadhu'an gewys. Profeet, wat debut as 1 leier en 1 profeet wat is gestuur-na 'n voorbeeld gee aan sy volk dat wat tawadhu se vir sy vrou, genooi om hom as 1 knie ondersteuning, huiswerk help, gelukkige vrou, het nie verminder die graad en posisie van sy.
As ons vergelyk die houdings en gedrag van hul mans deesdae soms hul aktiwiteite buite die huis en hulle ander aktiwiteite bykomend tot die verdien van 'n lewe soms ignoreer die reg van sy vrou. Die vrou kry nie meer van haar man se toegewing en vermaak. Maar wie met die vrou is haar man se gesig berkurut soos kalk as gevolg van moegheid of ergernis buite die huis of as gevolg van probleme buite die huis op hom? In plaas van tyd of 'n grap en grap speel, soms is daar net nie die tyd om te gesels! As dit is die situasie hoe dit moontlik is om die harmonie van die huishouding te skep?
Poligamie, afbrekende harmonie ...?
Islamitiese wet om die mans te regverdig meer as een vrou te trou, is hulle toegelaat om vier vroue te trou as hulle die vermoë om dit. En die mans beveel om reg te doen aan sy vroue, net weer oor die saak en die verspreiding van inkomste.
En so het verstaan dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam getroud nege vroue wat later bekend geword het as die getroue Ummahatul radhiallahu' anhum. Messenger is die beste voorbeeld in terme van doen reg aan sy vrou, in die geval van die afdeling se beurt of ander sake. "Aisha radhiallahu anha geopenbaar is:
كان رسول الله إذا أراد سفرا أقرع بين نسائه, فأيتهن خرج سهمها خرج بها معه, وكان يقسم لكل امرأة منهن يومها وليلتها
Elke keer as die Boodskapper van Allaah wa sallam ل laihi oor die toer, het hy nog altyd gooi sy vrou. Vir diegene wat gekies word sal saam met hom in die reis. Hy verdeel die beurt van elke vrou, elke dag en nag. [Gerapporteer deur Moslem]
Anas volgende wat ons aan 'n vorm van geregtigheid aan sy vroue. Anas Allaah anhu berig:
كان للنبي تسع نسوة, فكان إذا قسم بينهن لا ينتمي na المرأة الأولى إلا in تسع, فكن يجتمعن كل ليلة in بيت التي يأتيها, فكان in بيت عائشة, فجاءت زينب فمد يده إليها فقالت عائشة: هذه زينب! فكف النبي يده ... "
Die profeet sallallaahu alayhi wa sallam nege vroue. As hy sy beurt verdeel het vir vroue, hy het net bly by die huis vrou wat die beurt gekry het. Gewoonlik die Ummahaatul Getroue vergader elke aand by die huis waar hy die nag deurgebring. Een aand het hulle versamel in die huis se Aiysah radhiallahu 'anha dat die beurt kom. Profeet steek sy hand uit te Zaenab radhiallahu 'anha teenwoordig is by die tyd. 'Die Aisha radhiallahu' anha het gesê: "Dit Zaenab!" Sy het vinnig trek haar hand terug ooreengekome].
Dat geregtigheid voorbeeld deur die profeet sallallaahu-wa sallam laihi ل. Maar nou vind ons daar is mans wat die Soenna ta'addud (poligamie) wat die regte van een van sy vroue ignoreer. Selfs die tragiese einde in die vermorsing van een van sy vrou se regte, of dit nou die vrou van die eerste of die tweede. Want in die lig van die sharia is geen ander posisie op die eerste vrou om 'n tweede vrou, derde of vierde.
Laat die mans wat die Soenna ta'addud navolg laat die Boodskapper van Allaah alaihi wa sallam in die beurs aan hul vroue en in die uitvoering van die regte van sy vroue. So is dit Sunnah is nie ta'addud 'n plaag in die huishouding wat dikwels aanvaar sal word ontneem plaaslike harmonie. Sulke aannames is weerlê deur die Boodskapper van Allaah ل laihi wa sallam, het hy bewys dat baie vroue is nie verminder binnelandse harmonie.
Nooi Vrou Aanbidding Saam!
So het die atmosfeer van die huis van die profeet, kan net so 'n harmonie gerealiseer word met die hulp en leiding van God taufik. Een faktor terbinanya harmonieuse huishoudelike die belangrikste pilaar is selfs die aanbidding saam. Laat die man sy vrou saam te aanbid, soos die aand gebede saam shaum vrywillige gesamentlike en verskeie ander diens wat saam kan gedoen word. Die Boodskapper van Allaah wa sallam ل laihi dit is uitgewys. Hy het altyd gepleit vir sy vroue te help om hulle aktief in hul aanbidding en hul godsdiens te beoefen, volgens die bevel van God Subhanaahu wa Taala.
وأمر أهلك بالصلاة واصطبر عليها لا نسألك رزقا نحن نرزقك والعاقبة للتقوى
En huisgodsdiens opdrag om vas te stel in die werk en geduldig wees. Ons vra nie vir baie geluk aan julle, ons wat gee baie geluk aan julle. En die gevolge (goeie) dit is vir diegene wat Hom vrees [Thaaha/20: 132].
'Aisha radhiallahu' anha vertelt:
كان النبي يصلي وأنا راقدة معترضة على فراشه, فإذا أراد أن يوتر أيقظني
Die Boodskapper van Allaah wa sallam ل laihi gewone nag gebed terwyl ek geslaap het oor voor hom. Hy maak my wakker as jy wil Witr om te bid. [Op] ooreengekom.
Die profeet sallallaahu alaihi wa sallam beroep op sy volgelinge om die nag te bid en voorgestel dat 'n man en vrou mekaar moet help om dit te doen. Tot die mate dat die vrou die beste manier om dit te gebruik, deur 'n sprinkel water oor sy gesig te wees! en omgekeerd. Abu Huraira Allaah anhu vertel van 'n Hadeeth van die profeet wat hy gesê het:
رحم الله رجلا قام من الليل فصلى وأيقظ امرأته فصلت فإن أبت نضح في وجهها الماء, رحم الله امرأة قامت keterangan الليل فصلت وأيقظت زوجها فصلى فإن أبى نضحت in وجهه الماء
Mag God ontferm oor Subhanaahu wa Ta'ala 'n man wat in die nag wakker nag om te bid en sy vrou wakker om saam te bid. Wanneer die vrou huiwerig was, het hy op haar gesig gespat water (om te bou). "Mag God ontferm oor Subhanaahu wa Ta'ala 'n vrou wat wakker in die nag nag om te bid en dan haar man wakker gemaak om saam te bid. Wanneer die man is huiwerig is, het hy gespat water op sy gesig (te bou). [Gerapporteer deur Ahmad].
Hou jy kyk!
Onder die faktore wat die ondersteuning van die skepping van 'n harmonieuse atmosfeer is altyd om sy voorkoms. Laat 'n man of vrou is altyd om sy voorkoms te onderskeidelik. Vermy die slordige voorkoms en reuk. Aandag aan die voorkoms van n Moslem lahiriyah as 'n aanvulling tot sy innerlike reinheid is 'n vorm van persoonlike volmaaktheid. In hierdie verband die profeet sallallaahu-alayhi wa sallam is die beste voorbeeld. Hy was 'n gebore heilige en die verstand, hy is lief vir die reuk en Siwak en hy beveel die mense om dit te. ل laihi Messenger van Allaah wa sallam gesê:
كان رسول الله إذا قام من النوم يشوص فاه بالسواك
As dit nie die moeite my volk, sal ongetwyfeld hulle beveel het om elke keer te bid bersiwak. [Gerapporteer deur Moslem]
Hudhayfah Allaah anhu het gesê:
كان رسول الله إذا قام من النوم يشوص فاه بالسواك.
Die Boodskapper van Allaah wa Sallam ل laihi gereelde borsel sy tande met Siwak elke riser. [H.R Moslem].
Syuraih ibn Hani se gesê: "Ek het eenkeer gevra" Aisha radhiallahu 'anha: "Wat is die 1 ding wat jy doen, die profeet sallallaahu alayhi wa sallam ingegaan sy huis elke keer?" "Aisha radhiallahu' anha geantwoord: [HR" Hy het begin met bersiwak. " Moslem].
Hoe groot is sy aandag aan netheid! hy bereid is om so goed as moontlik die familie te ontmoet.
Hy het altyd 'n gebed lees elke keer in die huis, soos volg:
بسم الله ولجنا, is بسم الله خرجنا, Hierdie gebruiker ربنا توكلنا, Verleen يسلم على أهله
In die Naam van Allah gaan ons (die huis), en die naam van Allah het ons kom uit (dit), en aan ons Here, ons enigste trust. Toe sê hy afskeid aan sy familie. [Abu Dawud]
O my broer al die leiers van die huishouding, bahagiakanlah gesin met 'n skoon voorkoms en groet wanneer hulle aan. Jy mag nie vervang dit met beledigings, vloeke en skree. Skep harmonie in jou huis en jou huis as 'n toevlugsoord vir jou, vir julle vroue en julle kinders!
[Gekopieer vanaf die tydskrif uitgawe van soos Sunnah Foundation Published 06/Tahun VI/1423H/2002M Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Purwodadi km. 8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 08121533647, 08157579296]
Huishoudings Teenoor Probleem Oplossing onder Islamitiese Leringe
Islam het die sharia verskeie pêrels van wysheid, leiding en oplossings vir verskeie van die probleme in die huwelik, sodat die man en vrou kan 'n gelukkige lewe saam te geniet, en elkeen van hulle voel rustige, rustige van alle partye die leringe van Islam sal besef.
Tussen die rigting van Islam op die lewens van die huishouding is soos volg:
A. Beskerm huishouding van alle dinge is die oorsaak van thalak. Nóg die oorsaak was van die man, vrou, familie of ander mense wat wil hê dat die donker atmosfeer van die huishouding te maak.
2. Voor trou moet baie versigtig dink en raadpleeg met 'n kundige of ervaring het, moet leer om die beste moontlike omstandighede te doen vir die voornemende vrou of man en nie net belangstel in die voorkoms van geboorte of goed lyk alleen, wat in 1 vertraagde oog en raak nie nie die onderwerp.
3. Gekonsulteer met ander trou en twis en gekibbel tussen man en vrou.
4. Hier is nuttige kennis, vroom liefde, lees, luister na die nuus nuttig, murattal bande en godsdienstige toespraak wat kan die kwaliteit en die kwaliteit van geloof in Allah verhoog, en nie te gedra weg deur die korrupte kultuur en morele verwyt, te wees geduldig en standvastig in die gesig verskillende arbitrêre houding en verwaarlosing van binnelandse regte van elke party, want hulle sal vervang word deur Allah met iets beter.
5. As daar is mense wat is nie vertroud is met godsdienstige etiek en morele waardes so dat die ontwortelde van hul regte, kan nie wees dankbaar vir gunste en gawes dit moet wees verstandig en wys vir die voordeel van toekomstige huishoudings, nie verskillende vorme van onbehoorlike optrede wat kan integriteit van die huis ondermyn te verskyn leer.
6. Neem lesse uit die gebeure van egskeiding gevalle en ander mense, 'n verskeidenheid van oorsake en faktore wat tot egskeiding dispuut leer, want die wat gelukkig is die wat lesse neem van die gebeure van ander, en die ellendige mense is die neem van lesse van die gebeure wat oorkom jouself .
7. Wees gewillig om die foute en swakhede van elk te aanvaar en probeer om 'n gevoel van deernis en vergewe gesindheid te bevorder. En almal wat gevra vir vergifnis onmiddellik laat vergifnis, sodat die lewer re-verlig en helder voel geïrriteerd, vererg en jaloers.
Het Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê.
ألا أخبركم بنسائكم في الجنة? قلنا بلى يا رسول الله, قال ودود ولود غضبت أو أسي إليها أو غضب زوجها قالت hierdie يدي in يدك لا أكتحل بغمض حتى ترضى
"Sal ek khabarkan aan jou oor jou vrou wat in die hemel is? Ons sê," Ja, O boodskapper van Allah? "Hy het gesê," Sy is 1 vrou wat is baie slim moet kinders te weer, as jy is kwaad of wat ontsteld of kwaad is dan haar man lief Hy het gesê: "Dit is die hand Ek het dit in jou hand, en ek gaan nie my oë toe te maak voordat jy my bly" [HR by Thabrani].
8. 'N Persoon se geloof dat hy altyd was aan die regterkant sodat dit nie probeer om foute en foute vind, en altyd sien die gebrek van ander kwaad en bereid om te aanvaar raad en leiding aan ander, altyd probeer om hulself te verdedig of die ander party val, dan sodanige geskil open die deur en huiwerig om te beveg en vrede maak.
9. Voordat jy getroud met 'n vrou moet n kyk dilamarnya omdat sulke fasiliteite soos brûe en die bevordering van 'n gevoel van liefde en met vreemdelinge.
Van Mughirah bin Syu'bah dat hy voorgenome huwelik met een vrou die profeet sallallaahu 'alaihi het wa sallam het aan hom gesê.
أنظرت إليها? قال: لا قال: أنظر إليها فإنه أجدر أن ييؤدم بينكما
"Het jy dit gesien? Hy het gesê," Nee. "Hy het gesê:" Kyk na hom, want dit sou 'n blywende maak tussen julle twee. " [. HR Nasa'i,-Tirmidhi en die Ibn Majah en dihasankan deur Tirmidhi]
10. Vir mense wat wil trou, moet versigtig wees in die vind van 'n siel 'n kandidaat te vind wat is regtig 'n goeie volgens sy verwagtinge, so as 'n rustige lewe, en gelukkig en rustig om te besef. Indien enigeen van die partye voortspruitend uit haat is nie 'n vinnige uitspraak, want agter die tekort thalak God bereid is daar 'n oorskot, soos die woorde van die profeet.
لا يفرك مؤمن مؤمنة إن كره منها خلقا رضي منها آخر أو قال غيره
"Moenie 'n gelowige om 'n mukminah haat, want as 'n mens bereid wees om dit te temper met 'n ander karakter of 'n ander haat, het hy gesê." [Gerapporteer deur 'n Moslem].
11. As 'n man wil 'n edele vrou, 'n hart gevul met liefde, altyd reageer en eerder versier vir my man te hê, moet hy ook optree soos wat sy hart so geraak en altyd respek.
12. Hulself distansieer van die oog van die verbode, want dit impliseer 'n pyl wat die duiwel self kan dompel aan die onregmatige daad, of die man en vrou is nie gelukkig en verneder dat die stryd, en twis ontstaan nie.
13. Nommer kan wees omdat alle vorme van vernietiging en ramp huishouding, want dit bring haar stadig wegdryf na die skade en laster te waag om die huis te verlaat as hy bly sonder om gekyk en gemonitor word, en sonder die van 1 mahram maatskappy AS JY op die mark GAAN of die hospitaal of die ander, ontstaan onheil en rampe wat oorkom mens die mannetjie of wyfie.
14. Redelik wees in die kyk van sy vrou en altyd die middel van die pad tussen die spioenasie en angstig en die onoplettend houding en jaloesie onder die blindes.
15. Intimiteit, geluk en vrede van die lewe met 'n man en vrou is een van die duurste en niemand kan selfs ooreenstem met ouers en families. Met al die probleme van die geestelike kapitaal en geestelike afwykings as 'n gevolg van eensaamheid, weg van die familie reggestel kan word. 'N meisie moet nooit verwerp die voorstel van die manne wat pas en pas goed in terme van godsdiens, sedes en karakter.
16. 'N vrou moet wees vriendelik en sit meegevoel aan die families en familie van die man, want dit is so 'n deel van die goed te doen aan haar man, sodat haar man se liefde verdiep.
17. Beskadig of versteur die houding van huishoudings óf die man of vrou as teken van die verlies van Adab muru'ah en kan die gewildheid en goeie naam van die skuldige beskadig, so hy het 'n gehate en vermy beide van die mense naby, die verre, bure en goeie vriende .
18. Insluitend die stap draai Sunnah salafus vroom metgeselle en ouers moet aansoek doen vir die vrome jong dogter en help verlig Godspraak van trou-uitgawes, as geskiedenis van Umar, sê hy: "Ek het na Uthman bin Affan Hafsah te bied dan het hy gesê," Ek wil nie daaroor dink "I (Umar) om te wag vir 'n paar nagte gelede het hy ontmoet met my en het hy gesê, nie." Vir 'n terwyl Ek het geen begeerte om te trou. "Umar het gesê:" Ek ontmoet Abu Bakr As Siddiq en ek het gesê kepadnya, "As jy stem dan Ek gaan Hafsah BINT Umar getroud jy. Abu Bakr was stil en geen antwoord gegee nie Ek hou gevoelens van Abu Bakr en Uthman as ek gewag het vir 'n paar aande na n engel van die toepassing van Hafsah, en ek trou met haar na hom.. Toe ek ontmoet Abu Bakr en hy sê, "Miskien is jy is ontsteld met my wanneer jy aangebied Hafsah maar ek het nie gee my 'n antwoord." Umar het gesê: "Ek het gesê," Ja "Abu Bakr het gesê," Nee ek nie nie wil om op jou aanbod te reageer., maar ek reeds weet dat die Boodskapper nooit geroep en ek wou nie die geheim van die profeet te versprei As as die profeet, gesien het nie haar trou toe ek jou neem op dit. ". ([Bukharistraat].
19. Die toepassing van die leringe van Islam in orde te handhaaf en die behoud van die eenheid van die huishouding en voel verantwoordelikheid om die familie van godsdiensonderrig.
Van Ibn Umar dat het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê.
كلكم راع و كلكم مسؤول عن رعيته, is الأمير راع is الرجال راع على أهل بيته is المرأة راعية على بيت زوجها
"Elkeen van julle is 'n leier en sal word gehou wat verantwoordelik is vir sy leierskap en leier adalan priesters, en die mense is die leiers vir hulle gesinne, en vroue is verantwoordelik vir die huis haar man en kinders. En elkeen van julle is 1 leier en elkeen van julle sal gehou word verantwoordelik sy leierskap ". [Bukharistraat].
20. Die keuse van 'n goeie buurman en vermy die slegte tentangga, veral vroue en kinders weg, want die bure kan grootliks 'n invloed op beide in terme van goed en kwaad. Messenger is die ontkenning van die geloof van diegene wat nie sekuriteit verskaf aan sy bure, soos die profeet Hy sallallaahu 'alaihi wa sallam.
والله لا يؤمن والله لا يؤمن والله لا يؤمن, قيل keterangan يا رسل الله? قال الذي يأمن جاره بوائقه
". Hy het God nie glo nie, want hy het nie geglo het in God en God het hy nie glo gevra: Wie is die boodskapper van Allah Hy het gesê:" Mense wat nie veilig voel nie met haar bure ". [Bukharistraat en Moslem].
Expert wysheid sê: "Kies die eerste bure, nuwe huise".
21. Wanneer 'n vrou is ongehoorsame, rebelse en optree erger as die man kan sy krag gebruik om in ooreenstemming met die bepalings van sharia soos volg:
Die eerste stap is om goeie raad te gee.
Die tweede stap, indien nie bereid om raad te aanvaar nie, sodat hy kan 'n bemiddelaar die partye wat betwis word as die woord van God te versoen lig.
والاتي تخافون نشوزهن فعظوهن واهجروهن في المضاجع واضربوهن فإن أطعنكم فلا تبغوا عليهن سبيلا إن الله كان عليا كبيرا, وإن خفتم شقاق بينهما فابعثوا حكما keterangan أهله وحكما keterangan أهلهآ إن يريدآ إصلاحا يوفق الله بينهمآ إن الله كان عليما خبيرا,
"Die vroue wat jy bekommerd oor die nusyuznya Adviseer hulle Adviseer en skei hulle hul slaap termpat, en slaan hulle dan as hulle mentaatimu, so kyk nie 'n manier om iewers Waarlik, Allah is, Great. En as jy bekommerd daar is 'n geskil tussen die twee, en stuur dan 'n Hakam familie man en 'n Hakam Hakam en 'n familie van vroue. As twee mense van plan is om dit te herstel Hakam Allah Waarlik, die Bron van krag tot haar man se vrou Allah is Alwetend, weet ". ['N-Nisa' :34-35].
22. Alhoewel Islam gee mense die krag om sanksies op te lê vir die vrou, maar Islam het ook 'n streng waarskuwing aan die mense wat nie daardie bevoegdheid uit te misbruik, en die slag vermy so veel as moontlik sanksies. Die profeet het gevra, "Het die reg van die man en vrou?" En hy sallallaahu 'alaihi wa sallam sê.
أن تطعمها إذا طعمت و تكسوها إذا اكتسيت و لا تضرب الوجه و لا تقبح و لا تهجر إلا في البيت
"As jy aan hom gee om te eet, wanneer jy vir hom klere gee om aan te trek nie, druk die gesig, nie te kritiseer en moenie stilbly nie, behalwe by die huis nie." [Gerapporteer deur Ahmad,-Tirmidhi en Ibn Majah].
Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het ook gesê:
يعمد أحدكم فيجلد امرأته جلد العبد, فلعله يضاجعها keterangan Laaste meer يومه
"Onder julle is daar 'n doelbewuste veeg veeg sy vrou soos 'n slaaf en dan saam met hom geslaap het aan die einde van die dag". [HR Ooreengekome alaih].
(UM Ahmad Rifqi)
[Gekopieer vanaf die Sunnah tydskrif 06/Tahun-VII/1424H/2004M- 2003M Edition. Foundation Published Lajnah Istiqomah Surakarta, JL. Solo - Solo Gondangrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]
Die Maniere Teen wenke Sakinah Family
Deur
Yazid ibn Abd al-Qadir Ustadz Jawas
Islam het 'n volledige en gedetailleerde instruksies oor die kwessie van die huwelik. Begin van die voorstel om te trou, hoe 'n ideale vennoot te kies, doen khitbah ('n voorstel), hoe om kinders te voed, sowel as bied 'n manier uit as daar was chaos in die huishouding, tot die proses nafaqah (om 'n lewe) en die boedel, alles beheer deur die Islam in detail , en aanskoulike besonderhede.
Verder, die konsep van die huwelik in Islam, die verwysing van die mees waar en geldig is om te verstaan, is die Koran en Sunnah in ooreenstemming met die Ash Saheehah-Salafush begrip Salih. Gebaseer op hierdie verwysing is, sal ons duidelikheid kry oor aspekte van die huwelik, sowel as sommige verwringing en 'n verskuiwing in die waarde van die huwelik aan die gang is in ons samelewing.
Die huwelik is 'n menslike natuur, en dus Islam advokaat vir die huwelik, want die huwelik is gharizah insaniyah (menslike instink). Subhanhu Allah wa Ta'ala sê:
فأقم وجهك للدين حنيفا فطرة الله التي فطر الناس عليها لا تبديل لخلق الله ذلك الدين القيم ولكن أكثر الناس لا يعلمون
"Toe met 'n reguit gesig hadapkanlah tot godsdiens (God), (steeds bo) die aard van God het geskep die mens se natuur geen verandering in die aard van God.. (Dit is) reguit godsdiens, maar die meeste mense nie weet nie". [Ar Rum: 30].
Moedig Islamitiese huwelik
Waardering van die Islam teen die huweliksband keer, Allah noem 'n sterk band.
Allah Subhanahu. Wa Ta'ala sê:
وكيف تأخذونه وقد أفضى بعضكم إلى بعض وأخذن منكم ميثاقا غليظا
"... En hulle (die vroue) is geneem uit 'n sterk ooreenkoms". ['N-Nisa: 21].
Tot die mate wat die verband is gelyk aan die helfte van die godsdiens. Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:
إذا تزوج العبد فقد استكمل نصف الدين, فليتق الله فيما بقي
"Elkeen wat getroud is, dan het hy het die helfte van sy geloof laat hom 'n vroom aan God in die ander helfte in stand te hou.". [1]
Moslems hou nie van die enkel
Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam beveel het om te trou en verbied die mense wat nie wil om te trou. Sê die Anas bin Malik rahimahullah: "Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam vertel ons om te trou en enkel met die beperkings verbied ons hard" Hy sallallaahu' alaihi wa sallam gesê:
تزوجوا الودود الولود فإني مكاثر بكم الأمم
"Vroue wat vrugbaar en liefdevolle trou, want ek sou berbanggga met baie van my mense in die voorkant van die volke.". [2]
Eens op 'n tyd, drie vriende van g kom die vroue van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam te vra oor die aanbidding Hy sallallaahu' alaihi wa sallam. Dan weer verduidelik, elkeen wat hul aanbidding te verbeter. Een van hulle het gesê: "Wat my betref, sal vas al die tyd sonder 'n onderbreking". Nog 'n vriend gesê: "As ek sou bly weg van haar, ek sal nie vir ewig trou ....". Wanneer dit gehoor deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, hy het soos Hy gesê het:
"أنتم الذين قلتم كذا وكذا أما والله? إني لأخشاكم لله وأتقاكم له, ولكني أصوم وأفطر وأصلى وأرقد وأتزوج النساء, فمن رغب عن سنتي فليس مني."
"Het julle ouens het so en so gesê: Dit is ter wille van Allah, voorwaar ek die meeste bang en vroom aan God onder julle,? Maar ek vinnig en ek breek, ek bid en ek goed slaap en ek ook trou vroue. Wie het nie graag sunnahku, beteken dit sluit nie golonganku ". [3]
Allah Subhanahu wa Ta'ala beveel om te trou. En as hulle behoeftig is, sal Allah Subhanahu wa Ta'ala help om lewensmiddele te verskaf aan hulle. Allah Subhanahu wa Ta'ala beloof om 'n verligting aan die mense wat getroud is, in 'n woord:
وأنكحوا الأيامى منكم والصالحين من عبادكم وإمائكم إن يكونوا فقراء يغنهم الله من فضله والله واسع عليم. "
"En nikahkanlah die mense wat alleen tussen jou en die mense wat dit verdien, (trou) van sahayamu dienaars is mans en vroue As hulle arm is, Allah hulle sal verryk met genade. En Allah (die gawe) weer Al-Wetend ". ['N Nuur: 32].
Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam versterk die belofte van Allah Subhanahu wa Ta'ala met sy gesê:
ثلاثة حق على الله عونهم المجاهد في سبيل الله, والمكاتب الذي يريد الاداء is الناكح الذي يريد العفاف
"Daar is drie klasse van die mens wat God se hulp verdien Dit is die Mujahid fi sabilillah, wat het jou verlos het homself 'n slaaf na vryheid, en mense wat trou, want hulle wil om sy eer te beskerm.". [4]
Doel van die huwelik in die Islam
A. Om die eise van die mens, die menslike instink om te voldoen aan
Die huwelik is 'n menslike natuur, is dit 'n wettige manier om te voldoen aan hierdie vereiste is na aqad huwelik (deur middel van die huwelik), nie in 'n vuil en walglik, soos die maniere waarop mense vandag met dateer, saamwoon, prostitusie, owerspel, lesbiese, gay, en ander wat afgedwaal het en word verbied deur Islam.
2. Vir vestingwal Akhlaq Majesty
Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
يا معشر الشباب من استطاع منكم الباءة فليتزوج فإنه أغض للبصر و أحصن للفرج و من لم يستطع فعليه با لصوم فإنه له وجاء
"O, jong mense! Diegene van julle in staat om die eg, dan nikahlah, omdat die huwelik is sy oë, en verder versterk vagina (pubiese) En elkeen wat nie in staat is, laat hom vinnig (shaum), want dit kan versterk shaum hom "[5].
3. Die Islamitiese huis af te dwing
Genoem in die Koran, wat Islam regverdig die THALAQ (egskeiding), as die man en vrou is nie meer in staat is om die grense van Allaah af te dwing, soos Allaah sê in die volgende vers: "THALAQ (wat kan dirujuki) twee keer weer eens dit. kan verwys na n weg tot om goed te doen of by wyse van 1 goeie egskeiding. nie geoorloof om u te neem terug van iets wat jy hulle het gegee, tensy beide vrees dat hulle nie sal wees om die wette van God te voer . As jy vrees dat hulle (man en vrou) nie kan voer van Allah se wette, daar is geen skuld op beide van hulle wat deur die vrou betaal homself te los Dat Allah se wette te breek nie nie hulle. nie. Diegene wat die wet oortree die wet van God, hulle is die wat oortreders ". [Al Baqarah: 229].
So is die edele doel van die huwelik is die Islamitiese wet gades in die huishouding te implementeer. Afdwinging van binnelandse wette gebaseer op die Islamitiese wet, is verpligtend. Daarom moet elke Moslem en Muslimah-probeer om 'n Islamitiese huishouding te vestig. Islamitiese leer het sommige van die kriteria van 'n ideale potensiële lewensmaat, ten einde 'n Islamitiese huishouding te vorm. Onder die kriteria is dat dit kafa'ah en shalihah.
Kafa'ah Volgens die Islamitiese konsep
Kafa'ah (par, gelyk) Volgens Islam is slegs gemeet deur die kwaliteit van geloof en vroomheid en moraliteit van 'n persoon, wat nie gemeet deur sosiale status, herkoms en ander.
O mensdom, ons het jou geskape het, van 'n man en 'n vrou en jy nasies en stamme sodat julle kan weet mekaar leer ken. Voorwaar die edelste onder julle in Allah se oë is dié van die mees vrome onder julle. Waarlik, Allah is Alwetend, Alkennend. [Al Hujurat: 13].
Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
تنكح المرأة لا ربع: لمالها ولحسبها is لجمالها ولدينها فاظفر بذات الدين تربت يداك
"'N vrou is getroud vir vier dinge gevolg van sy rykdom, sy nageslag, skoonheid, en godsdiens. Dan moet jy kies 'n toegewyde godsdienstige vrou (alle Islamannya), sekerlik sal jy gelukkig wees" [6].
Die keuse van die shalihah
Mense wat wil trou, 'n vrou wat shalihah, sowel as vroue te kies, moet 'n regverdige man om van te kies. Hy het gesê:
الخبيثات للخبيثين والخبيثون للخبيثات والطيبات للطيبين والطيبون للطيبات أولائك مبرءون مما يقولون لهم مغفرة ورزق كريم
"... En 'n goeie vroue vir goeie mans en goeie mans vir 'n goeie vrou te ..." ['n Nuur: 26].
Volgens die Koran, 'n vrou wat shalihah is:
فالصالحات قانتات حافظات للغيب بما حفظ الله
"Vroue wat shalihah gehoorsaam is aan God is 'n langer in stand te hou om hulself as die man nie bestaan nie, as God het hulle". ['N-Nisa: 34].
Volgens die Koran en die outentieke Hadith, onder die eienskappe van vroue wat shalihah is:
a. Allaah te gehoorsaam en gehoorsaam die boodskapper sallallaahu 'alaihi wa sallam.
b. Luister na die man en die man sy eer op die oomblik in stand te hou of nie daar nie, sowel as die behoud van haar man se eiendom.
c. Handhaaf die vyf gebede op tyd.
d. Implementeer vas tydens Ramadan.
e. Baie Sadaqah met die toestemming van haar man.
f. Dra van die sluier wat oor die hele privaat dele en nie om te wys die skoonheid (tabarruj) as haar onkunde (Al Ahzab: 33).
g. En praat nie alleen met 'n man wat nie mahram, omdat die drie is satan.
h. Moenie gaste wat nie deur haar man wou aanvaar nie.
i. Die ouers te gehoorsaam in sy guns.
j. Doen goed aan sy naaste volgens die Shari'ah.
k. Voed hulle kinders met 'n Islamitiese onderwys.
As hierdie kriteria voldoen, as God wil, sal 'n Islamitiese huishouding besef word.
4. Te verhoog om God te aanbid
Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
. .. وفي بضع أحدكم صدقة قالوا: يا رسول الله, أيأتي أحدنا شهوته ويكون له فيها أجر? قال: أرأيتم لو وضعها in الحرام, أكان عليه فيها وزر? فكذلك إذا وضعها في الحلال كان له أجرا ...
"... En die verhouding tussen man en vrou een van julle is die liefde die woorde van die profeet hoor, sy metgeselle verbaas en vra:" O, boodskapper van Allah. ? Is een van ons bevredigende syahwatnya (biologies behoeftes) vir sy vrou beloon word. "Die Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam geantwoord:" Wat dink jy, as hulle (die mans) bykomend tot copuleren met sy vrou, hulle is nie skuldig "Beantwoord die bewoners? : "Ja, reg" Hy sê weer: "So dit is wanneer hulle omgang met sy vrou (in 'n halal), hulle sal die beloning kry!" [7]
5. The Offspring Salih te verkry
Die doel van sulke huwelike is om te bewaar en die ontwikkeling van die kinders van Adam, as Allah Subhanahu wa Ta'ala:
والله جعل لكم من أنفسكم أزواجا وجعل لكم من أزواجكم بنين وحفدة ورزقكم من الطيبات أفبالباطل يؤمنون وبنعمة الله هم يكفرون
"God het van die self jy was 'n egpaar en aan julle gegee het van julle vroue, kinders en kleinkinders, en gee jou 'n goeie fortuin. Sal hulle glo in die leuens en ontken die guns van Allah "['n-Nahl: 72].
Die belangrikste ding in die huwelik is nie net 'n baba nie, maar probeer om 'n gehalte en vorm geslag, wat op soek is na 'n regverdige seun en gewy aan Allah Subhanahu wa Ta'ala te vind. As Allah Subhanahu wa Ta'ala:
وابتغوا ما كتب الله لكم
"... En soek wat Allah vir jou (die kind) ingestel het". [Al Baqarah: 187].
Die betekenis van hierdie vers, "laat jy inmeng met jou vrou en probeer om kinders te hê". [8]
Prosedures vir die huwelik in die Islam
1.Khitbah ('n voorstel)
'N Moslem man wat 'n Moslem sou trou, moet hy die eerste stel, want dit is moontlik was hy die bruidegom deur ander. In hierdie geval Islam verbied 'n Moslem-vrou wat die bruidegom voorgestel deur ander.
2. Aqad Huwelik
In die huwelik is daar 'n paar vereistes aqad, pilare en verpligtinge wat nagekom moet word:
-. Die teenwoordigheid van beide konsensuele bruid.
-. Die bestaan van toestemming qabul.
-. Die bestaan van 'n bruidskat
-. Die bestaan van die voog.
-. Die teenwoordigheid van getuies.
3. Walimah
Walimatul 'urusy (troue) is verpligtend en eenvoudig wees en moet goed in walimah arm mense genooi. Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
أولم ولوبشاة ...
"Selenggarakanlah walimah selfs as slegs deur die slag van 'n bok". [9]
Deel GEBEUR skending van die huwelik moet vermy word (weggelaat)
A. Hofmakery.
2. Exchange ringe.
3. Dowry eise is hoog.
4. Na aanleiding van die seremonies.
5. Skeer die baard vir mans en vroue skeer die wenkbroue.
6. Vertroue in die goeie dae en slegte geluk in die bepaling van die tyd van die huwelik.
7. Volslae onkunde van die ala geluk.
8. Die bestaan ikhtilath (meng, vermenging tussen mans en vroue).
9. Musiek, sang en ander oortredings.
Kom ons streef daarna om die Islamitiese huwelik te implementeer en om 'n Islamitiese huishouding te vestig, en ons probeer om die reëls, die know-how, seremonies en gebruike wat strydig met Islam te verlaat. Moenie navolg die weë van die ongelowiges en die mense is baie van die sonde en sondaars.
REGTE EN VERANTWOORDELIKHEDE VAN man en vrou
Vrae profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam om te trou bevat 'n verskeidenheid van voordele, soos beskryf deur die geleerdes, insluitende:
A. Kan sy blik verlaag,
2. Eer gehandhaaf sal word.
3. Bewaar genitalieë van verskeie immoreel.
4. Gehelp word en gefasiliteer deur Allah Subhanahu wa Ta'ala.
5. Die begeerlikheid, wat een van die redes wat hy is gewaarborg om te kry in die hemel kan hou.
5. Bring die vrede in die lewe.
6. Sakinah familie sal realiseer, mawaddah die. Wa Rahmah, as Allah Subhanahu wa Ta'ala:
ومن آياته أن خلق لكم من أنفسكم أزواجا لتسكنوا إليها وجعل بينكم مودة ورحمة إن في ذلك لآيات لقوم يتفكرون
"En onder die tekens van Allah, is dat Hy geskep vir Vroue jenismu eie, so jy is geneig om te wees en voel gemaklik aan hom En laat enige van julle voel die liefde en liefde.. Voorwaar in hierdie is werklik daar is tekens vir mense wat dink ". [Ar Rum: 21].
7. Kry 'n regverdige geslag.
8. Getroud mag wees nie, want die toenemende aantal van die Ummah van die profeet Mohammed sallallaahu alaihi wa sallam.
Daar is 'n paar Moslems wat getroud is en toegerus deur God 'n kind of twee kinders, dan is hulle beperk die geboorte, wou nie meer kinders te hê met 'n verskeidenheid van redes syar'i. Hul optrede het die Islamitiese wet oortree. Fatwas Ahlus Sunnah-Wal Jama'ah geleerdes duidelik verduidelik het, wat die geboorte of die term "gesinsbeplanning" beperk, is die wet onwettig is.
Inderdaad baie kinders se vele voordele. Een van die voordele vir baie kinders en nageslag, is:
A. In die wêreld wat hulle sal help om mekaar in goeie werke.
2. Hulle sal help verlig die las op die ouers.
3. Hulle gebede sal 'n liefdadigheid voordeel wees wanneer hul ouers kan nie meer goed doen (gesterf het).
4. As ditaqdirkan deur Allah Subhanahu wa Ta'ala kinders het gesterf as 'n kind, God se wil is, sal hy syafa'at (helper) vir die ouers wat later in die hiernamaals.
5. Kinders sal die sluier (die beperking van) hom met die vuur van die hel wees, wanneer die ouers in staat was om hul kinders te maak as kinders wat aanbid en shalihah-.
6. Met so baie kinders, sal een van die redes vir die oorwinning van die Moslems as jihad die fi eggo sabilillah, want daar is so baie.
7. Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam trots van die aantal van sy volgelinge is baie. As 1 Moslems die liefde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam is, dan laat hom volg die wense van die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam die seun te reproduseer, as hy sallallaahu 'alaihi wa sallam trots van die getal van sy volk op die dag van die opstanding.
Indien geen kinders
As ditaqdirkan Allah Subhanahu. Wa Ta'ala, 'n man en vrou is vir so lank getroud nie, maar het nie, geseën word saam met die kinders is, dan kan hy nie die wanhoop van die genade van Allah Subhanahu wa Ta'ala. Indien hy voortgaan om te bid as die profeet Ibrahim en Zakaria Alaihissallam Alaihissallam het gebid tot Allah Subhanahu WA Ta'ala, totdat Allah Subhanahu wa Ta'ala gee hul gebed. En moet die pasiënt en aanvaarding te maak en die Qadr dat Allah stel, en glo dat alles wat daar is 'n silwer randjie.
Let asseblief geseën gebed en 'n regverdige geslag wat beide in die Koran, naamlik:
رب هب لي من الصالحين
"Ja, my Here, Grant my ('n kind), wat insluit 'n regverdige mense". [Ash Shaafat: 100]
.
ربنا هب لنا من أزواجنا وذرياتنا قرة أعين واجعلنا للمتقين إماما
"Ons Here, gee ons ons vroue en ons nageslag as penyenang lewer (ons), en maak ons priesters vir diegene wat Hom vrees". [Al Furqaan: 74].
رب لا تذرني فردا وأنت خير الوارثين
"Ja, my Here, laat nie my lewe deur my, en jy is die beste warits". [Al Anbiyaa: 89].
L Ek hoop dat God gee die regverdige afstammeling van die paartjies wat nie geseën is met kinders.
Gevul REGTE AAN Vrou Man
Onder die verpligtinge en regte soos vervat in die woorde van die profeet sallallaahu se alaihi wa sallam van die Haidah vriend Muawiyah ibn Mu'awiyah ibn Ka'b bin Al Qusyairy Allaah 'anhu [10], het hy gesê: Ek is gevra om , "O, die boodskapper van Allah, wat is die reg van 'n vrou word deur haar man ontmoet" het Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
أن تطعمها إذا طعمت وتكسوها إذا اكتسيت ولا تضرب الوجه ولا تقبح ولا تهجر إلا في البيت
A. Jy voer hom wanneer jy eet,
2. Jy sal gee hom klere aan te trek,
3. Jy mag haar gesig slaan nie, en
4. Jy mag nie menjelek-jelekkannya, en
5. Maar jy laat nie sal hom in die huis (verdeel nie die bed, maar in die huis). [11]
Onderrig van die Wetenskap van die Geloof
In bykomend tot die bogenoemde regte vervul word deur 'n man, 'n man moet ook leer om die leringe van Islam aan sy vrou.
Allah Subhanahu. Wa Ta'ala sê:
ياأيها الذين آمنوا قوا أنفسكم وأهليكم نارا وقودها الناس والحجارة عليها ملائكة غلاظ شداد لا يعصون الله ما أمرهم ويفعلون ما يؤمرون
"O, julle wat glo, bewaar julleself en julle families van die hel brand brandstof (van) mans en klippe, is die beskermengele van die ruwe harde weer, wat nie ongehoorsaam (bestellings) van God wat Hy beveel hulle en altyd doen wat hulle vertel het ". [Tahrim: 6].
Om hierdie rede, die man se plig om hulself toe te rus met die studie van syar'i (thalabul 'ilmi) die gemeentes wat die wetenskap van die Koran en Sunnah leer in ooreenstemming met die begrip Salafush generasie die beste Salih, wat versekering ontvang van God by te woon - so met hierdie bepalings, haar man aangeval dit kan leer om sy vrou, kinders en hul families. As hy hulle nie kan leer nie, moet 'n man en vrou neem hul studies en woon syar'i taklim gemeentes wat oor aqeedah leer, Tawheed mengikhlaskan godsdiens na God, en leer oor reinheid, ablusie, gebede, en ander maniere.
REGTE VAN man VROU Gevul
Aan die vrou gehoorsaamheid aan haar man.
Na afloop van die voogde (ouers) die vrou aan haar man, dan die plig van gehoorsaamheid aan die man word die top reg waaraan voldoen moet word, na n gedwee plig Allaah en sy Messenger sallallaahu 'alaihi wa sallam. As die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam:
لو كنت آمرا أحدا أن يسجد لأ حد لأمرت المرأة أن تسجد لزوجها
"Ek dink ek moet 'n boog na iemand het, dan sal ek 'n vrou wat uitgestrek is aan haar man beveel". [12]
Die vrou moet haar man gehoorsaam, in die goeie dinge (wat die goeie in terme van godsdiens), byvoorbeeld, toe bestel in die gebed, vas, Moslem-klere gedra word, bywoon gemeentes wetenskap, en ander instruksies so lank as nie in stryd van die Shari'ah ". Dit is wat in die hemel sal bring aan hulle, soos die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam:
إذا صلت المرأة خمسها, وصامت شهرها, وحصنت فرجها, وأطاعت بعلها, دخلت keterangan أي aan catalogus الجنة شاءت
"Wanneer 'n vrou wat op 'n vyf-time gebede, vas in Ramadan, die behoud van sy haan, om sy eer te hou en luister na haar man, waarlik, hy sal gaan na die hemel van die hemel deur op enige plek wat hy wil". [13]
Baie vroue moet dankbaar wees en nie veel vraag.
Hierdie opdrag is baie beklemtoon in Islam, sal selfs Allah Subhanahu wa Ta'ala nie sien nie dit op die dag van die opstanding, wanneer sy vrou aan haar man veeleisend en ondankbaar teenoor hom.
Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
أريت النار, فإذا أكثر أهلها النساء. يكفرن. قيل: أيكفرن بالله? يكفرن العشير, ويكفرن الإحسان, لو أحسنت na إحداهن الدهر, Verleen رأت منك شيئا, قالت: ما رأيت منك خيرا قط
"Ek die hel is getoon en het die meeste van die inwoners van die hel is vroue" vriend gesê: "Vir wat maak hulle die mees bewoon die hel?" Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: "Die oorsaak van kufr". Metgeselle het gevra: "Was dit omdat hulle ongeloof in God" Die profeet sallallaahu? 'Alaihi wa sallam het gesê: "(nie), het hulle vertel van haar man en hul Kufr Kufr aan die goeie. As een van julle ouens doen goeie man vir sy vrou vir 'n jaar, dan is sy vrou het iets sleg aan haar man, dan het sy gesê "Ek het nog nooit die goeie in jou" [14].
Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
لاينظر الله إلى امرأة لاتشكر لزوجها وهي لا تستغني عنه
"Voorwaar, Allah sal nie kyk na 'n vrou wat nie dankbaar is aan haar man nie, en het hy altyd gevra het (kon nie genoeg kry)". [15]
Belastingbetaler se vrou het gesê haar man, goed gedoen
Wet van liefde (nie) 'n man moet ook beloon word met aksies wat dieselfde of beter. Die vrou moet onderdanig wees aan haar man en voldoen aan die mandaat om te sorg van hul kinders volgens die edele Islamitiese sharia. Allah Subhanahu wa Ta'ala is verplig om te sorg vir haarself vir haar man, die versorging van die huishouding, die versorging van haar kinders.
Advies aan man en vrou
A. Vrees vir Allah Subhanahu WA Ta'ala in die staat saam of alleen by die huis en buite die huis.
2. Sal gehoorsaamheid af te dwing na Allah Subhanahu WA Ta'ala en instandhouding van die grense van Allah Subhanahu WA Ta'ala in die familie.
3. Uit te voer verpligtinge na te Allah Subhanahu WA Ta'ala en vra Allah Subhanahu wa Ta'ala. Die mens is verplig om vyf keer per dag by die moskee in die gemeente om te bid. En beveel om die kinders te bid.
4. Die handhawing van die Soenna gebede, veral gebede vanaand.
5. Uit te brei die dhikr van die Allah Subhanahu wa Ta'ala. Neem asseblief die Koran lees elke dag, veral Surat al-Baqara. Lees ook die gebed en herinnering wat deur Rasululah sallallaahu 'alaihi wa sallam geleer is. Onthou, dat die duiwel nie soos die hele huishouding en die duiwel is altyd probeer om suamiisteri verstrooi. En leer kinders om te lees van die Koran en dhikr.
6. Wees geduldig op die nood en dank Allah Subhanahu WA Ta'ala vir 'n plesier.
7. En voortdurend introspecting tussen man en vrou. Moedig mekaar, wedersydse hulp en mema'afkan en bid. Moenie selfsugtig en prestige.
8. Gewy aan beide ouers.
9. Die opvoeding van kinders te wees kinders wat regverdig is, leer oor aqeedah, aanbidding en waar en edel sedes.
10. Hou jou kinders van skadelike media aqeedah en moraliteit.
SPESIALE raad vir die man
O my man!
A. Wat is teen jou, o dienaars van Allah, om te glimlag in die voorkant van jou vrou wanneer jy hom te sien, sodat jy die vrugte pluk van Allah Subhanahu wa Ta'ala?!
2. Wat 'n las vir die helder gesig wanneer jy sien die vrou en kinders?! Jy sal beloon word?!
3. Wat is so moeilik wanneer jy in die huis met die perfekte groet, "Assalamu warahmatullahi wabarakatuh" sodat jy kry goeie 30?!
4. Wat sal gebeur met jou as jy sê vir jou vrou met 'n goeie woord, sodat hy meridhaimu, selfs in die toespraak is 'n bietjie gedwing?!
5. Het moeilikheid-O dienaar van Allah, as jy bid: "O Allah! Die wysiging van jou vrou, en gee haar seën. "
6. Weet jy dat sagte toespraak is Sadaqah?!
Raad vir 'n vrou
O my vrou!
A. Is die moeilikheid is, as jy jou man ontmoet toe hy in die huis met 'n blink gesig, glimlag soet?!
2. Berhiaslah aan jou man en gaan vir 'n beloning van Allah Subhanahu wa Ta'ala, Allah is mooi en is lief vir skoonheid, gebruik parfuum! Bercelaklah! Rok met 'n pragtige rok wat jy het om jou man te groet. Onthou, doen nie ooit woede en nors gesig gestaar het jy voor hom.
3. Wees jy 'n vrou wat grasieus aard, kalm en altyd onthou om Allah Subhanahu wa Ta'ala onder alle omstandighede.
4. Voed jou kinders goed, vul jou huis met 'n bidsnoer, TAKBIR-, en vermeerder tahlil tahmid en lees die Koran, veral Sura Baqarah, want die letter satan kan uitsit
5. Man Bangunkanlah vir die aand gebed, het hy anjurkanlah te vinnig Sunnah en herinner hom weer oor die deugde van berinfak, en verhinder nie te bersilaturahim nie nie.
6. Uit te brei om vergifnis vir jou, jou man, jou ouers, en al die Moslems, en berdo'alah soek altyd na die afstammelinge van die regverdige en die goeie van die wêreld en die hiernamaals verkry, maar weet dat jou Here hoor gebed. As Allah Subhanahu wa Ta'ala:
وقال ربكم ادعوني أستجب لكم
"En jou Here sê:" Berdo'alah na My toe, ja, ek sal aan julle gee. "[Al-Mu'min: 60].
Vroulik leierskap Top Vroue
Allah Subhanahu. Wa Ta'ala sê:
الرجال قوامون على النساء بما فضل الله بعضهم على بعض وبما أنفقوا من أموالهم فالصالحات قانتات حافظات للغيب بما حفظ الله واللاتي تخافون نشوزهن فعظوهن واهجروهن في المضاجع واضربوهن فإن أطعنكم فلا تبغوا عليهن سبيلا إن الله كان عليا كبيرا
"Die man is 'n leier vir die vroue, want Allah het verkies sebahagian hulle (mans) op sebahagian ander (vroulik), en omdat hulle (mans) bestee is van hul eiendom. Daarom het die dit is 'n regverdige vrou wat gehoorsaam Allah bewaar self weer toe haar man was nie daar nie, want God het hulle Vroue nusyuznya wat jy vrees., dan vermaan hulle en hulle skei in hul beddens, en hulle klop dan as hulle menta'atimu., doen dit nie kyk vir 'n manier om te war. Allah Allerhoogste en die Grote ". ['N-Nisa: 34].
VERPLIGTING kinders op te voed
Die man as hoof van die huishouding moet 'n goeie voorbeeld in die uitvoering van sy verantwoordelikhede uiteengesit word, omdat Allah Subhanahu wa Ta'ala sal bevraagteken dit aan die einde van die dag.
Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
كلكم راع, وكلكم مسؤول عن رعيته, والأمير راع, والرجل راع على أهل بيته, والمرأة راعية على بيت زوجها وولده, ألا فكلكم راع وكلكم مسؤول عن رعيته
"Jy het almal die leier, en julle almal is wat verantwoordelik is vir diegene wat hulle lei 'n Amir (koning) is 'n leier, 'n man die leier van die gesin., En vroue is ook die leier van die huis van haar man en haar kinders, onthou dat julle almal is leier en jy sal gevra word om rekenskap te gee vir sy leierskap ". [17]
'N man moet ernstig daarna streef om 'n regverdige man, deur die bestudering van die godsdienstige wetenskappe, te verstaan en te implementeer en te doen wat volgens die bevel van Allah Subhanahu die wa Ta'ala en Sy boodskapper sallallaahu' alaihi wa sallam, en weg te hou van elkeen wat verbied Allah Subhanahu die wa Ta'ala en die Sy boodskapper sallallaahu 'alaihi wa sallam. Toe het hy en sy vrou gelei om dit te doen so goed, dat die kinders sal volg hulle ouers, omdat die aard van die kinders is geneig om te boots iets rondom hom.
A. Voed kinders op 'n manier wat goed en geduldig, sodat hulle weet en is lief vir Allah Subhanahu. Wa Ta'ala, wat dit en die hele heelal geskape het, te ken en lief die profeet sallallaahu se alaihi. Wa sallam, dat hy homself in die edele rolmodelle het, en om vir hulle te leer ken en te verstaan Islam beoefen.
2. Op 'n vroeë ouderdom (ongeveer 2-3 jaar), ons leer hulle goeie sinne, en die lees van die Koran, as voorbeeld deur die bewoners en die geslag en tabi'ut-tabi'in tabi'in, so baie van hulle wat die Koran op 'n baie jong ouderdom het gememoriseer.
3. Die aandag aan gebed moet 'n top prioriteit vir die ouers aan hul kinders te wees.
4. Aandag van die ouers aan hul kinders ook in terme van akhlaqnya, en wat moet die hoofklem is moraliteit (kinderlike) aan die ouers.
5. Hou ook in gedagte sy sosiale vriende, want dit kan 'n slegte invloed van vriende sal 'n impak op die kind gedrag en moraliteit.
6. Naas, pogings aangewend word om na sy vrou 'n shalihah vrou te maak, die man moet ook sê 'n gebed aan Allah Subhanahu wa Ta'ala by tye die doeltreffend (terkabulkannya gebed), as die laaste derde van die nag, sodat sy gesin 'n regverdige familie en huishouding sakinah, mawaddah. wa Rahmah, soos uiteengesit in die gebed in die Koran:
والذين يقولون ربنا هب لنا من أزواجنا وذرياتنا قرة أعين واجعلنا للمتقين إماما
"En diegene wat bid:" O Allah, gee ons, ons vroue, ons nageslag as penyenang ons harte en ons priesters vir diegene wat Hom vrees ". [Al-Furqan: 74].
Op die heel minste, 'n man moet 'n rolmodel in sy familie, gerespekteer deur sy vrou en kinders te wees, dan sal hulle die dienaars van Allah Subhanahu wa Ta'ala wat aanbid en shalihah-, gewy aan Allah Subhanahu wa Ta'ala.
Dit is die punte wat 'n Moslem en Moslem-families doen sakinah te maak moet wees. Wallaahu a'lam shawab bish.
MARAJI '
A. "Isyratun Nisa, Imam Ahmad bin Abu Abdirrahman Syu'aib bin 'Ali 'n-Nasa Ek, tahqiq en ta'liq' Amir 'Ali' Umar, CET. Maktabah As Sunnah, Cairo, Th. 1408 H.
2. Adabuz Zifaf Phys Sunnah Al Muthahharah, ta'lif (werk) sjeik Mohammed al-Albani Nashiruddin, CET. Daarus Salam, Th. 1423 H.
3. FII-ul Irwaa Ghaliil Takhriji Ahaadits Manaaris Sabil, sjeik Mohammed al-Albani Nashiruddin. CET. Al Maktab al-Islami.
4. Al Insyirah FII Adaabin huwelik, ta'lif Abu Ishaq Al Huwaini Al Atsari, CET. II, Dar al-Kitab Al Arabi, Th. 1408 H.
5. Fiqhut Ta'aamul Baina Zaujaini Az Wa Min Baitin Qabasat Nubuwwah, ta'lif Shaykh Mustafa Abu Abdillah bin Al-'Adawi, CET. Ek, Darul Qasim, 1417 H.
6. Tuhfatul 'Flow, die Sheikh Mahmud Mahdi al Istanbuli.
7. Adaabul Khitbah Sunnah Wa Al Muthahharah Zifaaf FIS, ta'lif se-Amr 'Abdul Mun'im Salim, CET. Ek, Daarudh Dhiyaa, Th. 1421 H.
[Gekopieer vanaf As-Sunnah tydskrif Special Edition / Jaar VIII/1425H/2004M. Uitgewers Foundation Lajnah Istiqomah Surakarta, JL. Solo solo Purwodadi-Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-7574821]
Die oorsaak van die verswakking van verweef Silaturrahim
Deur
Mohammed bin Ibrahim Al Hamd
Bande met familie en moet altyd styf en naby. 'N wye verskeidenheid van moontlike simptome moet verwag word merenggangkannya vinnig, so harmonieuse verhouding gehandhaaf word, sterk warm weer. Alle lede van die gesin sal geniet as gevolg van die genade van Hom wat die bande deur die sharia word beklemtoon handhaaf.
Inteendeel, ignoreer vir die familie bande sal 'n negatiewe impak. Die rede, sal geleidelik bande loop rek. Beëindiging van 'n impak solidariteit bande, nooi Anathema, die uitstorting van die genade en inhibeer die verspreiding van selfsug groei te erodeer.
Dikwels gehoor in die verskillende gevalle van skeuring Silaturrahim tou met sy verskillende vorme. By beëindiging van hierdie Silaturrahim, Islam is 'n baie duidelike bedreiging. Hy het gesê:
فهل عسيتم إن توليتم أن تفسدوا في الأرض وتقطعوا أرحامكم. أولئك الذين لعنهم الله فأصمهم وأعمى أبصارهم
"So wat sou jy vra as jy sal onheil in die land en sny jou bande van verwantskap? Hulle is die mense wat hulle ore en hulle visie van God dila'nati God en God tulikan butakan". [Mohammed :22-23].
Woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam.
لا يدخل الجنة قاطع
"Dit sal nie in die Paradys wat silaturrahmi besluit". [Bukharistraat en Moslem 5984 2556].
Baie faktore kan aktiveer beëindiging Silaturrahim tou. Maar die onkunde van iemand daaroor, maak dit val in die fout.
VORMS PEMUTUSKAN silaturrahmi
Vrae vir die bevordering van bande is baie duidelik. Ibn al-Athir soos beskryf, doen 'n goeie verhouding is 'n weerspieëling van die onmiddellike familie, uitgestrek-liggies aan hulle aandag gee aan hul situasie beter wanneer hulle in 'n afgeleë gebied en toe hulle gevra het haar lelik. Beëindig 1 Silaturrahim-'n Wet wat strydig is dit alles.
Die verskynsel van die tou te breek silaturrahmi het egter dikwels gehoor word in die gemeenskap, veral die afgelope tyd, wanneer die materialisme oorheers. Elke besoek en die raad is in die punt van kommer. Die reg van hierdie een familie is verwaarloos, kry nie die aandag wat hulle verdien. Alhoewel die afstand was nie meer 'n struikelblok in die era van inligting tegnologie vooruitgang.
Onder die konkrete voorbeelde silaturrahmi-beëindiging vorm wat in die gemeenskap voorkom, is:
A. Die afwesigheid van 'n besoek aan sy familie in die lang termyn, nie geskenke gee nie, probeer nie om die harte van sy gesin aan te gryp, het dit nie help dek die behoeftes van die lyding van hul familie. Wat gebeur het, dit seer haar familie deur woord of daad.
2. Nooit draai die gees van die verwantskap en sepenanggungan in vreugde en verdriet. Om die waarheid te sê, ander wat na vore gebring eerder as om haar gesin te help.
3. Spandeer meer tyd te verkondig aan ander eerder as besig met sy eie familie. Trouens, hulle is meer geregtig is op die goeie. God aan sy profeet gesê:
وأنذر عشيرتك الأقربين
"En gee waarskuwing aan die naaste kin-nabestaande". [ASY Syu'ara: 214]
4. Daar is ook mense wat wil om verband silaturrahmi te maak, as die familie silaturrahmi verbind met hom. Maar hy sou mengurainya, as hulle besluit.
Oorsaaklike faktore ONDERBREKING silaturrahmi
Soos reeds vermeld, dat baie dinge wat kan die verbreking van silaturrahmi veroorsaak, waaronder:
A. Die gevaar van onkunde Besluit silaturrahmi talus.
Onkunde is een van die slegte gevolge wat in hierdie lewe of die volgende silaturrahmi om te besluit wat gely word, het veroorsaak dat dit hierdie silaturrahmi te breek. Sowel as 'n mens se onkunde oor die deugde van silaturrahmi, maak hom lui en die afwesigheid van die gees om dit te doen.
2. Dit verswak vroomheid.
Die man wat die vroomheid en godsdiens het, dan het hy sal nie omgee oor die aksies wat 'n sny iets wat gekoppel moet word. Hy was nog nooit in die versoeking deur die beloning silaturrahmi-God en nie vrees nie die gevolg van hierdie silaturrahmi pemutuskan.
3. Trots.
Sommige mense, as jy het 'n hoë posisie of 'n groot handelaar, hy het omgedraai na sy naby familie trots. Hy is beskou as 'n skande vir die familie heiligdom, sowel as die hart van hul besigheid te wen, beskou as 'n skande. Omdat hy kon sien, hy is net meer geregtig na diziarahi en besoek.
4. Die Lang afskeid.
Daar is ook mense wat afgesny kommunikasie met haar familie in 'n lang tyd, so het hy gevoel van hulle vervreemd geraak. Eers was hy 'off-vertraging pelgrimstog, en dit word steeds herhaal totdat verbreek hulle. Hy het ook gebruik word om die snit af en geniet die situasie ver van die familie is.
5. Verwyt Gewig
Daar is sommige mense, deur sommige lede van sy gesin besoek na so lank uitmekaar, haar broer gestort met beledigings en tart. As geoordeel ontbreek in die uitvoering van hul regte en laat in die besoek beoordeel. As gevolg hiervan, die bereidwilligheid van mense weg van hierdie vitterig en vrees vir menziarahinya nie weer vir die vrees van smaad.
6. Inkriminerende
Sommige mense, wanneer dit deur die familie van sy familie besoek, hy was in die oë van hom te verwelkom om oormatig te las. Die vrystelling van baie rykdom en dwing jouself sy gas te eer nie, maar hy is minder in staat is. As gevolg hiervan, sy broers vind dit moeilik om hom te besoek vir die vrees van ontstellende die gasheer.
7. Let op die gebrek aan Pilgrims.
Sommige mense, wanneer besoek deur sy broer, het hy nie wys kommer. Hy het nie aandag gee aan wat hy gesê het. Soms selfs toe het sy omgedraai om te praat. Hy was nie gelukkig is met hul aankoms en ondankbaar. Hy verwelkom die pelgrims met 'n swaar hart en 'n koel ontvangs. Dit sou verminder die entoesiasme vir die besoek.
8. Suinig en inhalig.
Daar is 'n paar mense, indien dit deur God gegee in die vorm van die eiendom rizki of gesag, sou hy hardloop weg van haar familie nie, want hy is arrogant. Hy verkies om weg te bly van hulle af en het besluit om silaturrahmi as die deur oopmaak vir die familie, as hulle 'n besoek ontvang, om hulle te help om volgens vermoë en vra om verskoning as dit kan nie help nie. Om die waarheid te sê, wat is die eiendom as dit kan nie gevoel word deur die familie!
9. Erfenis afdeling vertraging.
Soms is daar nog nie die boedel onder die erfgename verdeel, óf uit luiheid, want daar is 'n rebel. Hoe langer die vertraging verdeling van die boedel, hoe meer waarskynlik sal dit wedersydse vyandskap en haat onder hulle versprei. Omdat daar wat wil om die regte te kry om ontgin te word, is daar ook die erfgenaam hy gesterf het so besig om sy reg erfgename van die oorledene is nie geneem is nie, terwyl ander begin om afbreuk te doen aan die ander. Ten slotte, hierdie geval is ingewikkeld en word verdeeldheid en chaos wat gelei het tot die beëindiging silaturrahmi.
10. Maak samewerking tussen families.
Sommige mense werk in 'n besigheid of PT sonder 'n duidelike ooreenkoms met sy broer. Plus, in die afwesigheid van deursigtigheid. Hierdie besigheid is net gebou wat gebaseer is op konsensuele en wedersydse vertroue.
Indien die resultate is besig om te groei en uit te brei sy besigheid gebiede, die saad begin geskille, dade oortreders van die vore en begin om afbreuk te doen aan ontstaan na die ander. Veral as hulle minder vroom en het nie itsar eienskappe (dws die aard van die om meer van ander as hy self), of een van hulle hardkoppig of een van hulle is meer kapitaal as ander.
Van 'n ongesonde atmosfeer, dan is die verhouding versleg, die verdeling was onvermydelik, en moontlik sterte by die hof. Beland in die hof maak hulle mekaar. Hy het gesê:
وإن كثيرا من الخلطآء ليبغي بعضهم على بعض إلا الذين ءامنوا وعملوا الصالحات وقليل ماهم
"En inderdaad die meeste van die mense wat organiseer sommige van hulle dit doen aan 'n ander oortreders, behalwe diegene wat glo en goeie werke doen, en hoe min hulle is". [Shaad: 24].
11. Besig met die wêreld.
Mense wat is 'n gierige wêreld lyk nie meer tyd silaturrahmi aan te sluit en om te probeer om die liefde van haar familie te wen.
12. Thalak tussen verwantes.
Thalak soms onvermydelik tussen man en vrou wat 'n familie verhouding. Dit het veroorsaak dat baie probleme vir beide, of wat veroorsaak word deur kinders of ander sake wat nou verwant is aan thalak of ander redes.
13. Afstande ver van mekaar en lui Bedevaart.
Soms is daar 'n afgeleë familie huise en selde besoek mekaar, so dit voel baie met die families en familie. Indien u verkies om die familie te besoek, wat wil gaan waar hy voel baie ver weg. Ten slotte, skaars pelgrimstog.
14. Langs die huis.
Aangrensende huise kan ook lei tot 'n kraak en breek van silaturrahmi. Umar vertel van Allaah 'anhu, het hy gesê: "opdrag aan die familie mekaar eerder as om langs besoek aan mekaar".
Umar Al-Ghazali is kommentaar op die woorde: "Hy het gesê dat hierdie woorde, want dit kan lei tot kompetisie reg langsaan kan selfs lei tot 'n wrok en afsluiting silaturrahmi.".
Aktsam bin Shaifi het gesê: "Bly in 'n afgeleë plek, sekerlik jy mekaar sal hou."
Soms ook die nabyheid is problematies. Byvoorbeeld, kan 'n probleem wat ontstaan tussen kinders en versprei om die kind se ouers te betrek. Elke verdediging van sy seun, wat aanleiding gee tot vyandigheid en lei tot beëindiging silaturrahmi.
15. Minder Verdraagsaamheid.
Daar is 'n paar mense wat n bietjie geduld het met die klein kwessie van haar familie. Soms is net 'n klein fout is veroorsaak deur, het hy dadelik besluit om sake in silaturrahmi.
16. Het ons vergeet familie in log.
Wanneer een van sy familielede die walimah of ander gebeurtenis, nooi hy sy familie, hetsy mondelings, deur die letter van die uitnodiging of per telefoon. Wanneer hierdie uitnodiging gee, is daar soms 'n vergete een van sy familie. Terwyl hierdie vergete siele is swak of vooroordeel. Toe het die swak-minded mense wat interpreteer dit as 'n relatiewe verwaarlosing en opsetlike belediging vir hom. Hierdie vermoede gelei het hom silaturrahmi om te besluit.
17. Afguns Of afguns.
Soms is daar mense wat God aan haar kennis, prestige, rykdom of die liefde van ander. Met die genade van die bere, het hy gehelp om sy familie en maak dit duidelik die bors. As gevolg van hierdie goeie daad, dan enige van haar familie wat hom beny het. Hy geplant die saad van vyandigheid, ander familielede twyfel aan die opregtheid van diegene wat goed doen voor, en dan saai die saad van vyandigheid na die familie wat dit goed doen.
18. Baie geskerts.
Joke het 'n paar negatiewe gevolge. Soms kom geen woorde uit van 'n persoon sonder inagneming van die gevoelens van ander wat dit gehoor het. Hierdie woorde is pynlik en haatlike aan mense wat dit praat. Feite soos hierdie is algemeen onder die familie, omdat hulle dikwels vergader.
Ibn Abd al-Baar het gesê: "Daar is 'n groep geleerdes wat oormatige vermaak haat As 'n gevolg van laakbare, aanstootlik selfbeeld, vyandigheid en skade aan bande van broederskap kan veroorsaak.".
19. Laster.
Soms is daar mense wat aan 'n stokperdjie skade verhoudings tussen die kin-iyadzan billah het. Mense soos hierdie word dikwels in die middel van die mense wat mekaar liefhet geïnfiltreer. Hy wil hê om te skei en strooi die eenheid, sowel as die gevoelens van die hart wat saamgesmelt ontwrig.
Hoeveel tou silaturrahmi ontkoppel, die vakbond uitmekaar val as gevolg van die laster.
En die grootste fout in hierdie saak, wat geglo het om te laster. Dit sal wonderlik wees woorde van 'n digter wat ons herinner:
Wie is bereid om te luister na die woorde van die kwaadsprekers,
dan word hulle nie in die steek gelaat nie - vir die luisteraar
'N vriend, selfs al is my geliefde familie.
20. Sommige Bad temperament vrou.
Soms is 'n persoon met 'n vrou wat optree erg getoets. Die vrou wil nie haar man se aandag aan die ander gedeel. Hy het probeer te weerhou haar man as dit nie pelgrimstogte te maak aan die familie. In die voorkant van die man, vrou vol lof vir die aankoms van hul familie na die woning van die man en die man 'n besoek aan familie uitsluit. Intussen, wanneer besoeke van familielede ontvang het, het hy nie 'n gelukkige gesig wys. Dit sluit in dinge wat kan die verbreking van silaturrahmi veroorsaak.
Daar is ook 'n man wat oor die beheer van sy vrou oorhandig. As die vrou bly om te familie, het hy silaturrahmi maak met hulle. As die vrou is nie tevrede is, dan sal hy besluit. Selfs tot op die punt van die voorlegging aan haar man in ongehoorsaamheid aan sy ouers, wanneer hulle dit die nodigste het.
Net so 'n aantal van die redes wat die string silaturrahmi breek. As gelowiges moet ons vermy dinge wat die verbreking van die tou silaturrahmi hierdie kan veroorsaak. daarom, laat ons hou silaturrahmi, koester dit, en soek na die middel wat kan versterk, sodat dit nie geërodeer deur die vinnige vloei van die kultuur te vernietig. En Allaah weet die beste. (Editor)
[Gekopieer vanaf soos Sunnah tydskrif IX/1426/2005M 01/Tahun Edition. Uitgewers Foundation Lajnah Istiqomah Surakarta, JL. Solo solo Purwodadi-Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-761016]
_______
Voetnota
[1]. Van Ar Qathi'ati Mazhahiru Rahmi Al Al Al Asbabu Subulu Ilaji aangestel deur Muhammad ibn Ibrahim 'n Hamd, uitgewer, die Ministerie van godsdienstige sake, skenkings Da'wa en KSA, Cet. II, Th. 1423 H.
Sorgaku my huis, die skep van Gesinne die Reik Ridha Islamitiese vir goddelike
Deur
Shaykh Salih ibn Abdullah ibn Al-Humaid
Die meeste mense het natuurlik smag na geluk, rus en vrede van die siel wag. Natuurlik ook al probeer om weg te kom van die sneller af in die mond en angs. Ook in 'n familie-omgewing.
Onthou, dit alles nie besef word nie, behalwe deur die geloof in God, tawakal en weer al die probleme vir hom, in toevoeging tot 'n verskeidenheid van sake in ooreenstemming met sharia.
DIE BELANGRIKHEID VAN harmonie IN DIE GESIN
Die mees invloedryke persoon en die gemeenskap vir die vestiging van die familie en die verbintenis tot die waarheid. Allah Ta'ala in Sy wysheid is bereid om 'n heerlike plek vir mense om op te los en lewe rustig in.
Allah Ta'ala sê:
ومن آياته أن خلق لكم من أنفسكم أزواجا لتسكنوا إليها وجعل بينكم مودة ورحمة إن في ذلك لآيات لقوم يتفكرون
"En onder sy tekens is sy is Hy geskep het vir jou vroue van jenismu eie, so jy is geneig om te wees en voel op sy gemak aan hom en het hom onder julle 'n gevoel van deernis. Voorwaar in hierdie is werklik daar is tekens vir mense wat dink ". [Ar-Rum: 21]
Ja ...... "So jy is geneig om te voel op sy gemak en vir hom" (Allah nie sê dat julle saam met Hom kan lewe. "). Dit bevestig die betekenis van kalm in temperament sowel as die klem op die vorm en die gees van vrede in sy verskillende vorme.
Toe die man en vrou sal vrede in hul vennoot in tye van angs en kom in wanneer hulle genader word deur die smalheid van ruimte.
Die werklike pilare van die huweliksverhouding van die verwantskap en vriendskap is gewortel in die liefde en liefde. Diep en taai verhouding is baie soortgelyk aan 'n mens se verhouding met homself.
Die Koran verduidelik:
هن لباس لكم وأنتم لباس لهن
"Hulle is die klere vir jou en jy het ook 'n kleed vir hulle." [Al-Baqarah: 187]
Veral by die oorweging van wat bereid was om vir hierdie verhouding, soos kinders se opvoeding en lewensversekering, wat kan natuurlik nie, behalwe in die koninkryk van moederskap en vaderskap gevorm word is sag en ernstige gees. Is daar enige gemeenskap wat daar is meer as die atmosfeer van hierdie edele verhouding skoon?
Islamitiese GESIN pilaar buffer
Daar is baie faktore wat die vestiging van Islamitiese familie te ondersteun, waarin die geweefde sterk huweliksverhouding, sowel as baie van die twis en afdeling-(onder andere):
A. Iman en Taqwa-Om Allah Ta'ala
Die eerste en belangrikste faktor wat word vas te hou aan die tou van die geloof: geloof in Allah en die Laaste Dag, van wie alle verborge en altyd toegewy en bermuraqabah (is onder toesig van die Allah Almagtig-rooi) en weg van tirannie en foute in die mempemerhatikan bang soek na die waarheid.
ذلكم يوعظ به من كان يؤمن بالله واليوم الأخر ومن يتق الله يجعل له مخرجا. ويرزقه من حيث لا يحتسب ومن يتوكل على الله فهو حسبه
"So word onderrig dit, mense wat glo in Allah en die Hiernamaals. Diegene wat Allah vrees, Hy sal vir haar 'n pad maak, en gee hom onderhou uit onverwagte rigtings., Maar gedink. En diegene wat hul vertroue in Allah, sal Allah vul jou uitgang ". [Op-THALAQ: 2-3]
Onder die versterking van die geloof is opregte en ernstige in die gehoorsaamheid en aanbid en onthou, herinner mekaar in die saak.
Beskou die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam,:
رحم الله رجلا قام من الليل فصلى وأيقظ امرأته فإن أبت نضح في وجهها الماء رحم الله امرأة قامت من الليل فصلت وأيقظت زوجها فإن أبى نضحت في وجهه الماء
"Mag God het genade op haar man wat wakker geword het gisteraand en wakker op sy vrou se gebede en gebede so goed. As so huiwerig dipercikkannya water op sy gesig. En God het genade op 1 vrou wat wakker in die nag en dan gebid en dan gebid haar man membangunkcan in elk geval. As so huiwerig dipercikkannya water op sy gesig. " [2].
Huweliksverhouding is nie 'n wêreldse bande en verhoudings van die dier passies, maar die interaksie van edele siele. So wanneer die verhouding is geldig (true) dan is dit sal voortgaan om in die volgende lewe na die dood in die toekoms.
جنات عدن يدخلونها ومن صلح من ءابآئهم وأزواجهم وذرياتهم
"Dit is die hemel is Eden wat hulle aangaan met die vrome mense van hulle vaders, sy vroue en hul nageslag". [Ar ¬ Ra'du: 23]
2. Vestig vriendskaplike betrekkinge
Ingesluit onder die behoud van hierdie verhouding is die vereniging tussen man en vrou ook. Dit sal nie geskep word nie, behalwe met wedersydse begrip en hul regte en verpligtinge van elkeen te verstaan.
Die soektog na volmaaktheid in die gesin en sy lede is iets wat onmoontlik is. En voel prustasi in 'n poging om hul eiendom of enige ander wat tevergeefs asook ingesluit te verbeter.
3. Man taak
Insluitende helder denke is (as die man-ed) toestand mense te aanvaar beberepa smal en ignoreer sommige nood. 'N man-as-familie leiers geëis om meer geduldig wees as sy vrou, wat 'n vrou swak was fisies en sy persoonlikheid. As dit nodig is om alles te doen so dit sal dood die einde van dit alles
Te veel in meluruskannyapun sou beteken om dit te breek en breek dit dieselfde as menceraikannva.
Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
استوصوا بالنساء خيرا فإنهن خلقن من ضلع وإن أعوج شيء في الضلع أعلاه فإن ذهبت تقيمه كسرته وإن تركته لم يزل أعوج فاستوصوا بالنساء خيرا
"Vermaan die goeie vroue inderdaad hulle word geskep uit die ribbes en die ribbes terbengkok van die top.. As jy reguit dit beteken jy breek dit. En as jy laat dit sal voortgaan om te wees krom. Vir dat nasihatilab vrou met 1 goeie" [3]
So het die swakheid in die vroue wat reeds daar, aangesien dit die eerste keer geskep. Dan sou die pasiënt nie wil om dit te hanteer.
Dat 'n man moet nie voortdurend oorweeg wat 'n wesenlike swaarkry op die gesin. Skakel die siening van sommige van die nadele. En kyk na die goeie kant hulle sal hy ongetwyfeld 'n groot deal gevind.
In hierdie konteks die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
لا يفرك مؤمن مؤمنة إن كره منها خلقا رضي منها آخر
"'N gelowige (man) tidaklak haat en woede na mukminah (vrou) as hy dit gehaat as gevolg van iets wat hy Ridla pribadinyn hom met die ander dinge". [4]
In hierdie geval is dit berprilakulah ootmoediges. Want as hy gesien het wat dit gehaat het nie geweet waar die bronne van geluk lê.
Allah Ta'ala sê:
وعاشروهن بالمعروف فإن كرهتموهن فعسى أن تكرهوا شيئا ويجعل الله فيه خيرا كثيرا
"En uithang met hulle guns Dan as jy wil dit nie so geduldig wees, want jy mag nie sesuata soos toe God hom gemaak het wat baie goed." ['N-Nisa: 19]
As dit nie so nie, dan hoe kan geskep word om vrede, waar vrede en is mal daaroor: indien die leiers wat hulself gedra families harde, lelike interaksie, nou horisonne, dom, haas, onversoenlik, kwaad, as dit te veel rehash As die uitgang is altyd 'n goeie en vooroordeel.
Alhoewel reeds goed verstaan dat die interaksie en die bronne van geluk wat nie geskep word nie, tensy die sagtheid en die afstand om hulself van die ongeregverdigde nadeel. En jaloesie, in sommige mense, soms draai in 'n nadeel wat gelei het hom altyd blameer al die praat en twyfelagtige gedrag interpreteer. Dit sal seker maak die lewe voel beknop en rustelose harte met geen oënskynlike rede en korrek is.
أسكنوهن من حيث سكنتم من وجدكم ولاتضآروهن لتضيقوا عليهن
"Sit hulle hul vroue, waarin jy woon, volgens jou vermoëns, en nie die moeite doen om hulle harte te verfyn ..." [(Aat-THALAQ: 6]
Alhoewel die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:
خيركم خير كم لأهله و أنا خيركم لأهلي
"Die beste van julle is die beste vir sy gesin en ek is die beste onder julle na my familie." [5]
4. Taak Vrou
As 'n vrou, dan moet julle weet dat geluk, liefde en liefde gaan nie perfek behalwe wanneer die eienaar van die heiligheid en godsdiens (lees: vrou) weet sy plig en nie melalaikannya.
Gewy aan haar man as leier, beskermer, voog en voorsiener. Hom gehoorsaam is, hou hom as 'n vrou en hou haar man se eiendom is die plig van 'n vrou. Net so, bemeester die taak om dit te doen, en kyk na sy vrou en homself en sy huis.
Hierdie vrou en moeder wat shalihah liefdevolle, 'n leier in haar man se huis en verantwoordelik is vir die leiding. Herken bekwaamheid en haar man het ook nie ontken nie die goedheid van sy bediening. Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam is om gewaarsku om nie 'n ontkenning van die man-ed dit te doen nie. Sy Woord:
أريت النار فإذا أكثر أهلها النساء يكفرن قيل أيكفرن بالله قال يكفرن العشير ويكفرن الإحسان لو أحسنت إلى إحداهن الدهر ثم رأت منك شيئا قالت ما رأيت منك خيرا قط
"Wys my hel Dit blyk uit die meeste van sy inwoners was vroue wat Kufr (verwerp) Gevra vir hom:..? Wat is hul ongeloof in God" Hy het geantwoord: "Nee, maar ontken die goedheid van haar man As jy doen goed aan een van jou vrou die hele dag. en hy het jy 'n bose en dan sê hy: Ek het nog nooit wegkom van jou goed op alle "[6]
Wat vergewe behoort te wees van foute en verwaarlosing toesig. Moenie erger gedra toe die man teenwoordig is en nie rnengkhianatinya wanneer en op reis was.
Met hierdie, natuurlik, tevrede wees met mekaar te bereik, sal blywende intieme verhoudings, liefde en liefde.
In sebuab hadith sê:
أيما امرأة ماتت وزوجها عنها راض دخلت الجنة
"Enige vrou wat gesterf het en die man is tevrede met, dan is hy hemel toe gaan" [7]
So bang Allah, O Moslems. Erken dat die bereiking van harmonie sal geurige geluk tersebarlah en skep 'n atmosfeer wat bevorderlik is vir tarbiyah.
Daarbenewens is dit groei ook in die lewe van 'n edele huis, gevul met liefde en wedersydse begrip tussen die aard liefdevolle moederskap en vaderskap is 'n firma, baie van die gekibbel, twis en verdruk mekaar wedersyds. Daar is ook geen vyandigheid en mekaar seermaak.
والذين يقولون ربنا هب لنا من أزواجنا وذرياتنا قرة أعين واجعلنا للمتقين إماما
"En wat sê: Ons Here anugrahkanlah-ons ons vroue en ons nageslag, as penyenang ons harte en ons priesters vir diegene wat Hom vrees". [Al-Furqan: 74]
SLUITING
Regverdige familie, die media vir die skep van openbare veiligheid. Hoe kan dit veilig wees as daar 'n familie bande in die gemors. Alhoewel God het hierdie plesier is heerlike familie harmonie, intimiteit en harmonie.
Allah Ta 'ala sê:
والله جعل لكم من أنفسكم أزواجا وجعل لكم من أزواجكم بنين وحفدة ورزقكم من الطيبات أفبالباطل يؤمنون وبنعمت الله هم يكفرون
"God jou gegee het die vroue van jou eie aard en aan julle gegee het van julle vroue, kinders en kleinkinders en lewensmiddele van goeie dinge gee, sal hulle glo in die leuens en ontken die guns van Allah? " ['N-Nahl: 72]
Huweliksverhouding is baie soliede en die (funksie) as 'n ouer met kinders wat grootword in hul sorg, die huidige prentjie en toekomstige mense.
Daarom, toe die duiwel saai die familie verhouding, het hy nie net skud die huis net en is nie net die skade aan die mate toegelaat versprei. Maar die hele gemeenskap te duik in die verdorwenheid is algemeen. Reality vandag is die lewende bewys.
Mag God ontferm U oor 'n man wie se gedrag is prysenswaardig, 'n goeie sin vir humor, vrolik (op die familie-rooi), sagte, liefdevolle, deernisvolle, ywerig, nie buitensporig nie en nie versuim om sy verpligtinge.
Daarom kan God seën die vrou wat nie op soek na foute, nie fiemies nie, shalihah, gehoorsaam en hou hom toe hy bestaan nie, omdat Allaah het om dit in stand te hou.
Bertaqwalah, O man en vrou, O Moslems. Wie word gewy aan Allah, sal gefasiliteer sy besigheid.
وصلى الله على خير خلقه نبينا محمد و على آله و أزواجه الطيبين الطاهرين و على صحبه الغر الميامين و تابيعهم بإحسان إلى يوم الدين.
Nabawiyah Medina, 22 Rajab 1422 H
[Gekopieer vanaf soos Sunnah tydskrif V/1422/2001M 11/Tahun Edition. Uitgewers Foundation Lajnah Istiqomah Surakarta, JL. Solo solo Purwodadi-Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-761016]
bron: http://almanhaj.or.id/
Tidak ada komentar:
Posting Komentar