Rabu, 04 Juli 2012

Anjeli Say "Aamiin" Po dokončení čítania imáma al-Faatihah


Anjeli Say "Aamiin" Po dokončení čítania imáma al-Faatihah



Podľa
Dr Sheikh Fadl bin poludnie Divine Divine


Existuje mnoho textov, ktoré ukazujú, že anjeli hovoria "aamiin", keď kňaz dočítal al-Faatihah.

Medzi dôkazy, ktoré ukazujú, že je:

A. Al-Imám al-Bukhara rozprávaný z Abú Huraira Alaha Anhui, povedal: "Veru proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

إذا قال الإمام (غير المغضوب عليهم ولا الضالين) فقولوا:. آمين, فإنه من وافق قوله قول الملائكة غفر له ما تقدم من ذنبه "

"Ak kňaz čítať غير المغضوب عليهم ولا الضالين, potom vyslovuje na trase aamiin"., Pretože ten, kto sa zhoduje slová (podľa potreby) s pozdrav anjela, potom sa jeho hriechy budú odpustené minulosť "" [1]

2. Ash-Syaikhani rozprávaný z Abú Huraira Alaha Anhui, že proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

إذا قال أحدكم آمين وقالت الملائكة في السماء آمين, فوافقت إحداهما الأخرى غفر له ما تقدم من ذنبه.

"Ak niekto z vás hovoriť 'aamiin' možno anjeli v nebi hovorí" aamiin 'možno jediné správne, čo iní hovoria, [2] je minulé hriechy budú odpustené. "[3]

Niektoré veci, ktoré môžeme pochopiť z Hadísa, že anjeli hovoria "aamiin" na konci čítania al-Faatihah kňazov a význam slova آمين ods aamiin) je: ". Bože, milostivo"

Al-Hafiz Ibn Hajar povedal: "A lafazh آمين vrátane Išim ficil, ako lafazh صه, ktorého význam je" drž hubu! "Význam آمين (aamiin) podľa väčšiny učencov je:." Bože, milostivo "A sú tu tiež nehádajte sa, ako že je to len, že všetko je späť v tomto zmysle. "[4]

Al-Imám al-Bukhara rozprávaný od 'ATA ", toto slovo آمين je modlitba. [5]

Pretože je známe, že anjeli dali syafa'at ľuďom, ktorí sa modlia na konci čítania al-Faatihah kňazov, povedal anjel povedal: "Aamiin,", ktorého význam je: ". Bože, láskavo požiadať, je"

Jeho milosti, môže Boh nás všetkých, vrátane svojich tried, aamiin. Alah kto Mahahidup Mahaberdiri vlastné znova.

[Skopírované zo alaihimul knihy Man Tushallii to malá ikatu wa-Man Tal'anuhum, autor Dr Sheikh Fadl bin poludnie Divine Divinity, Vydavateľ idarah Turjuman al-Islami, Pakistan, najprv publikoval H 1420 - 2000 AD, v hlave indonézskom: Človek v Do'akan anjelov, Beni Prekladatelia Sarbeni]



Požehnanie na anjelov pre prepájanie ľudí Shaff



Podľa
Dr Sheikh Fadl bin poludnie Divine Divine


Medzi tých, ktorí šťastie s požehnaním na Alaha a jeho anjelmi, ktoré im sú tí, ktorí vždy pripojiť Shaff, oni by umožnilo vákuum v Shaff.

Medzi dôkazy, ktoré ukazujú, že je:

A. Imám (tj Ahmad Ibn Majah, Ibn Khuzaimah, a Ibn al-Hakim Hibban) rozprávaný od 'A'iša anhuma Alaha, povedal: "Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

إن الله وملائكته يصلون على الذين يصلون الصفوف.

"Naozaj Boh a anjeli sú vždy bershalawat k ľuďom, ktorí pripojenie-Shaff Shaff. '" [1]

Al-Imám Ibn Khuzaimah poskytnúť kapitolu s názvom tejto Hadith: ". Kapitola Shalawat zmienka o Bohu a jeho anjelom na Connecting People Shaff" [2]

Kým Imám Ibn Hibban poskytnúť kapitol s názvami v tejto Hadith: "Božie milosrdenstvo Petícia جل وعلا a odpustenie od Anjelov pre ľudí Shaff Pripojenie sú odpojené." [3]

2. Imám Ibn Khuzaimah rozprávaný z al-Bara To bin 'Azib anhuma Alaha, povedal: "Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou išiel do každého Shaff z jedného rohu do druhého rohu. Otrel ramená alebo hrudník každého z nás na hrudi hovorí:

لا تختلفوا فتختلف قلوبكم.

"Nesúhlasíte so sebou, pretože ak áno, tak buďte opatrní by ste byť v rozpore."

On sallallaahu To alaihi wa salámou tiež povedal:

إن الله وملائكته يصلون على الذين يصلون الصفوف الأول.

"Naozaj, Boh a anjeli sú vždy bershalawat pre ľudí, ktorí sa pripájajú Shaff Shaff predné." [4]

Imám Ibn Khuzaimah dať kapitolu vo svojej knihe nazvanej ". Kapitola o Shalawat Boha a anjelov na prepájanie ľudí Shaff Shaff-pólové" [5]

Spoločníci Alaha Anhui predtým veľmi perzistentné v naplnení uvoľnený Shaff týždeň V histórii prehliadky veci sú:

Po prvé, al-Imám al-Bukhara rozprával Anas od Alaha Anhui, prorok sallallaahu To alaihi wa salámou, povedal:

أقيموا صفوفكم فإني أراكم من ورائي ظهري.

"Urobiť priamy Shaff Shaff si, pretože som ťa videl z za mojím chrbtom."

"A jeden z nás vždy dať ramená na plecia kamaráta, ktorý je na jeho strane, a nohy k nohám svojho priateľa." [6]

Po druhé, Al-Imám Abu Dawud rozprávaný z Nu'man-bin Bašíra anhuma Alaha, povedal: "Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou čelia ľudia s tvárou a potom povedal:

أقيموا صفوفكم.

"Urobiť priame Shaff Shaff ty!" (Hovorený trikrát). [7]

Potom povedal:

والله لتقيمن صفوفكم أو ليخالفن بين قلوبكم.

"Pri Alahovi, aby priama Shaff Shaff Boh bude robiť, alebo vás upozorňujú (vzájomné) nesúhlasím."

On povedal: ". Som videl niekoho, kto lisovaný bok po boku blízkeho priateľa, koleno na koleno a členok na členku" [8]

Shaykh Muhammad al-Haqq Syamsul To Azhim Abadi povedal: "Hadísa sú argumenty, ktoré ukazujú, že je dôležité zladiť-Shaff Shaff v modlitbe. A je súčasťou dokonalosti modlitby, bez späť alebo vpred viac ako ktorákoľvek iná v Shaff, utesnené ramená ramená, kolená lisovaných spolu s kolenami a členkami upevnené ku členkom. Ale bohužiaľ, je Sunna opustil dnes, a ak Sunna sa deje, potom veľa ľudí utečie ako divoký somár. Inna lillaahi inna ilaihi raaji'uun wa ". [9]

Kiež Alah wa Subhanahu Ta'ala neznamená, že nás medzi tých, ktorí sú ochotní sa pripojiť Shaff však môže Alah wa Subhanahu Ta'ala Jeho milosť, aby nám všetkým, vrátane ľudí, ktorí sú vždy pripojiť-Shaff Shaff v modlitbe, aby Boh a Jeho anjeli sú vždy bershalawat pre nás všetkých.

Yaa Aamiin Rabbal To aalamiin.

[Skopírované zo alaihimul knihy Man Tushallii to malá ikatu wa-Man Tal'anuhum, autor Dr Sheikh Fadl bin poludnie Divine Divinity, Vydavateľ idarah Turjuman al-Islami, Pakistan, najprv publikoval H 1420 - 2000 AD, v hlave indonézskom: Človek v Do'aka anjelov, Beni Prekladatelia Sarbeni]
_______



Požehnanie na anjeloch osôb, ktoré sú v ďalšom vpravo, keď Shaff Modlitba


Podľa
Dr Sheikh Fadl bin poludnie Divine Divine


Medzi ľuďmi, ktorí sú spokojní s anjelmi k ich požehnanie na tých, ktorí sú na pravej imáma v modlitbe. Medzi doklady, ktoré ukazujú to je Hadísa rozpráva imáma, tj Abu Dawud, Ibn Majah a Ibn Hibban) z "Aa'ishah anhuma Alaha, povedal:" Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

إن الله وملائكته يصلون على ميامن الصفوف.

"Veru Alah a Jeho anjelov bershalawat sa (tí), ktorí sú in-Shaff Shaff pravdu. '" [1]

Al-Imám Ibn Majah poskytnúť kapitolu s názvom tejto Hadith: ". Právo nasledujúca kapitola Shaff cnosti" [2]

Al-Imám Ibn Hibban tiež kapitolu o tejto Hadith s titulom: ". Milosrdenstvo Božie milosrdenstvo a odvolací Angels modlitieb za niekoho Vykonávať Shaff hneď vedľa" [3]

Spoločníci proroka sallallaahu To alaihi wa salámou bol vždy túži byť v ods Shaff) právo na proroka sallallaahu To alaihi wa salámou, keď sa modlí.

Imám Moslim rozprávaný z al-Bara To bin 'Azib Alaha Anhui, povedal:

كنا إذا صلينا خلف رسول الله صلى الله عليه وسلم أحببنا أن نكون عن يمينه يقبل بوجهه.

"Ak by sme sa modlili za alaihi proroka sallallaahu To wa salámou, sme naozaj chceli byť v pravej ruke, kde bude čeliť v našej tvári." [4]

Al-Imám-Nawawi na Hadith poskytnúť kapitolu s názvom: ". Kapitola Dianjurkannya Modlitba imáma hneď vedľa" [5]

Al-Mulla Ali al-Karí citácie z Shaykh Ibn Malik, že dal Ta'liq (poznámky) v Hadith, keď povedal: ". Tento Hadísa označuje slávu Shaff právo" [6]

Kiež Alah wa Subhanahu Ta'ala poskytnúť úľavu pre nás všetkých, aby sa vždy modliť k pravej strane kňaza. Veru Alah je počujúce a Mahamengabulkan žiadosť.

[Skopírované zo alaihimul knihy Man Tushallii to malá ikatu wa-Man Tal'anuhum, autor Dr Sheikh Fadl bin poludnie Divine Divinity, Vydavateľ idarah Turjuman al-Islami, Pakistan, najprv publikoval H 1420 - 2000 AD, v hlave indonézskom: Človek v Do'aka anjelov, Beni Prekladatelia Sarbeni]




Vládnuca Angels pre osoby sa byť pred modlitebné Shaff


Podľa
Dr Sheikh Fadl bin poludnie Divine Divine


Medzi tými, ktorí majú to šťastie sa s anjelmi k ich požehnanie na tých, ktorí sú na prednej strane Saff v modlitbe, či už na Shaff prvej, druhej alebo inej prednej Shaff.

Pokiaľ ide o tvrdenie, že ukazuje, že anjeli bershalawat tým, ktoré existujú v prvom Shaff keď modlitba je Hadísa rozpráva Imám Ibn al-Shahiihnya Hibban v knihe, on rozprával z Anhui Alaha al-Barra, on povedal: "Posol Alláha "alaihi wa salámou povedal:

إن الله وملائكته يصلون على الصف الأول.

"Naozaj Boh a jeho anjeli sa bershalawat (tí), ktorí sú na prvý Shaff. '" [1]

Al-Mulla Ali al-Karí keď vysvetlí slová proroka sallallaahu To alaihi wa salámou: "Veru, Alah a Mala-bershalawat jeho pás," povedal: "To je pokles o láske k Bohu, modlitba za Božiu pomoc je vždy pre neho a ďalšie požiadavky zo strany anjelov pre neho. "[2]

Imám Ibn Hibban poskytnúť kapitolu s názvom tejto Hadith: ". Vysvetlenie o milosrdenstvo Božie a jeho aplikácia جل وعلا milosrdenstvo Anjeli Prayer for People v prvej Shaff" [3]

Čo sa týka argumentu o anjelov pre požehnanie na tie, ktoré existujú na druhej Shaff v modlitbe s tými, ktoré existujú v prvom Shaff je Hadísa rozpráva Imam Ahmad, Abu Umamah z Anhui Alaha, on povedal: "Posol Alláha alaihi wa salámou povedal: "Veru Boha a anjelov bershalawat na tie, ktoré existujú v prvom Shaff (v modlitbe)" Potom priateľ povedal: ".! A k tým, ktoré existujú v druhom Shaff, Posol Alláha" [ 4] a prorok sallallaahu To alaihi wa salámou povedal: "Veru Boha a anjelov bershalawat na ľudí, ktorí sú na prvý Shaff (v modlitbe)" Potom priateľ povedal:. "A druhý Shaff, Posol Alláha!" Potom Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou povedal: "A (ľudia, ktorí sú) v druhom Shaff" "[5].

This Hadísa ukazuje, že Alah wa Subhanahu Ta'ala a jeho anjeli bershalawat ľuďom, ktorí sú na druhom Shaff v modlitbe, ale s vysvetlením, že ľudia, ktorí sú na prvý Shaff viac hlavný prúd ako oni sú, pretože proroka sallallaahu To alaihi wa salámou opakovať požehnanie na Božie a jeho anjelmi, aby ľuďom, ktorí sú na prvý Shaff dvakrát. Vnútri slučky, ako sa zistilo Šejch Ahmad ibn 'al-Bann Abdirrahman-že je cnosť, ktorá je pre tých, ktorí sú na prvý Shaff, a cnosť je cnosť je dvojnásobok v porovnaní s druhým Shaff, pretože ten človek, ktorý odišiel Shaff Prvý by mal byť vždy v strehu cítiť pripravení, takže sa nehodí do iných Shaff, kým nie je vylúčený z týchto veľkých cností. [6]

Pokiaľ ide o tvrdenie, že ukazuje, že anjeli bershalawat pre ľudí, ktorí sú u-Shaff Shaff je modlitba lídrom v Hadísa rozprávaný imáma dva (tj Abu Dawud a Ibn Khuzaimah) od 'bin' al-Bara Azib anhuma Alaha, povedal: : "Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

إن الله وملائكته يصلون على الصفوف الأول.

"Veru Alah a Jeho anjelov bershalawat sa (tí), ktorí sú na-Shaff Shaff ostrie." [7]

Imám Ibn Khuzaimah dať tento hadíth v kapitole o Shahiihnya s názvom: ". Kapitole O Shalawat Boha a Jeho anjelov Shaff Shaff póly" [8]

V histórii imáma an-Nasa-i, proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

إن الله وملائكته يصلون على الصفوف المتقدمة.

"Veru Alah a Jeho anjelov bershalawat sa (tí), ktorí sú na-Shaff Shaff popredia." [9]

Záverom možno povedať, že Alah wa Subhanahu Ta'ala a jeho anjeli bershalawat ľuďom, ktorí sú na prvý Shaff v modlitbe, ľudia, ktorí sú na druhom Shaff, a ľudia, ktorí sú u-Shaff Shaff popredia. Ale požehnanie pre ľudí, ktorí sú na prvý Shaff oveľa viac prúdu ako Shaff Shaff iný.

Tak, tam je ešte jedna správa, ktorá ukazuje nadradenosť ľudí, ktorí sú na prvý Shaff v modlitbe, v ktorom je rozprávaný pomocou al-Imám al-Bukhara z Abú Huraira Alaha Anhui, povedal: "Veru, proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal :

لو يعلم الناس ما في النداء والصف الأول ثم لم يجدوا إلا أن يستهموا عليه لاستهموا.

"Ak ľudia sú si vedomí (odmena), ktorý je na prvú výzvu k modlitbe a Saff, potom sa to dostať na iné účely byť vypracované [10], by to robili v lotérii." [11]

Kiež Boh nás všetkých vrátane osôb, ktoré boli vždy prvý Shaff so svojimi cnosťami. Bože milostivo, Yaa Yaa Hayyu Qayyuum.

[Skopírované zo alaihimul knihy Man Tushallii to malá ikatu wa-Man Tal'anuhum, autor Dr Sheikh Fadl bin poludnie Divine Divinity, Vydavateľ idarah Turjuman al-Islami, Pakistan, najprv publikoval H 1420 - 2000 AD, v hlave indonézskom: Človek v Do'aka anjelov, Beni Prekladatelia Sarbeni]



Vládnuca anjel Čakanie na ľudí, ktorí sedia modlitbu



Podľa
Dr Sheikh Fadl bin poludnie Divine Divine


Medzi ľuďmi, ktorí sú spokojní so žiadosťou o milosť a modliť Angels je služobník, ktorý sedel v mešite k modlitbám v stave čakania na wudoo ".

Imám Moslim rozprávaný z Abú Huraira Alaha Anhui, reálna proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

أحدكم ما قعد ينتظر الصلاة في صلاة ما لم يحدث تدعو له الملائكة:. اللهم اغفر له اللهم ارحمه "

"Nie je to jeden z vás sedí čakanie na modlitbu, ak je v stave čistoty, ale anjeli mendo'akannya:" Ó Alláhu, odpusť mu. Bože, starať sa to. "" [1]

Imám Ibn Khuzaimah tiež rozprával tento Hadísa v knihe Shahiihnya a to s názvom: "Cnosť Kapitola sedí čakanie v mešite v rámci modlitby, a vládnucej anjel anjel Shalawat ho, on nie rušiť ostatných a dlhé Wudhu'nya nie je jasné." [ 2]

Allah Akbar! Je to láska, ktorá je veľmi ľahké, ale odmeny sú obrovské. Niekto sedí v stave čakania wudoo To pre modlitbu, tak ako by bol v modlitbe a Angels mendo'akannya, takže sa dostane odpustenie od Boha Subhanahu wa Ta'ala a jeho lásky.

Ó Alláhu, nebráni nám, naši bratia, naše deti sú tiež veľmi vznešené lásky a je plný požehnanie. Milostivo, Bože všemohúci viac úžasný.

Učenci z Salaf nás veľmi odhodlaní to urobiť veľmi ušľachtilý charitu, a medzi show, ako je rozprávaný Imám Ibn al-Mubarak, z ibn 'ATA ", ako-So-ib, povedal:" Prišli sme na Abdirrahman Abu To Sula-ako-bola "Abdullah bin Hubaib na smrť čakať v mešite. Potom sme si povedali: "Bolo by pekné, keby sa presuniete na posteli, pretože tam autsar (pohodlnejšie)."

Al-Husajn, jeden rozprávač povedal: "Autsar význam je oveľa pohodlnejšie."

On povedal: "Tak, a tak sa týka mňa, v skutočnosti proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

لا يزال أحدكم في صلاة ما دام في مصلاه ينتظر الصلاة.

"Vždy niekto z vás dostať odmenu, ak sa modlil v mešite, kde sa modlil za čakanie na modlitbu." [3]

V histórii Ibn Sad hovorí: "Anjeli, povedal:" Ó Alláhu, odpusť mu. Bože, to starať. "

On (Abu To Abdirrahman ako-Sula) povedal: ". Chcem umrieť, keď som bol v mešite," [4]

Bože, zmiluj sa nad svojho služobníka, a aby nás ľudia, ktorí užívali cestu. Milostivo, Bože, ó Yang Mahahidup Mahaberdiri vlastniť znovu.

Ďalšou prednosťou, ktoré možno dosiahnuť tí, ktorí sedia čaká na modlitebné na základe Alaha, Posol Alláha alaihi sallallaahu To wa salámou dal radostnú zvesť, že ľudia, ktorí sa modlili v čase modlitby a iqamat, určite sa k modlitbám nesmie byť zamietnutá. Imám (imám Ahmad, Imám Ibn Khuzaimah, imám a Imám Ibn DHI Hibban-ya-Uddin al-Maqdisi) Anhui rozprával Anas od Alaha, povedal: "To Rasululah sallallaahu alaihi wa salámou povedal:

إن الدعاء لا يرد بين الأذان والإقامة, فادعوا.

"Veru, modlitba (ktorý ponúkol) vo výzve k modlitbe a iqamat nikdy byť zamietnutá, pretože to berdo'alah." [5]

Imám Ibn Khuzaimah vytvoriť kapitoly v tejto Hadith s názvom: "Kapitola Dianjurkannya Medzi Adhan a Iqamat modliť s nádejou, že modlitby Nesmie odmietnutý."

Bože, aby modlitbu ako veľký dar pre nás. Všetky naše požiadavky milostivo, Pane zástupov.

[Skopírované zo alaihimul knihy Man Tushallii to malá ikatu wa-Man Tal'anuhum, autor Dr Sheikh Fadl bin poludnie Divine Divinity, Vydavateľ idarah Turjuman al-Islami, Pakistan, najprv publikoval H 1420 - 2000 AD, v hlave indonézskom: Človek v Do'aka anjelov, Beni Prekladatelia Sarbeni]


Anjel milosrdenstva petície pre ľudí, ktorí spia v štátnej Holy Night (Je to dievča)



Podľa
Dr Sheikh Fadl bin poludnie Divine Divine


Medzi ľuďmi, ktorí sú spokojní s modlitbou anjelov sú ľudia, ktorí spali v noci v stave čistoty. Medzi dôkazy, ktoré ukazujú, že je:

A. Al-Imám ath-Thabrani rozprávaný od Ibn 'Abbás anhuma Alaha, že proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

طهروا هذه الأجساد طهركم الله, فإنه ليس من عبد يبيت طاهرا إلا بات معه في شعاره ملك, لا ينقلب ساعة من الليل إلا قال: اللهم اغفر لعبدك فإنه بات طاهرا.

"Oslavuj svoje telo, Boh vám posvätí, pretože žiadny sluha spal celú noc v stave čistoty, ale anjel bude s ním v syi'aar [1], a nie raz sa mu otočiť, ale anjeli budú hovoriť : "Ó Alláhu, odpusť svojho služobníka, pretože spal v noci v stave čistoty." "[2]

2. Al-Imám Ibn Hibban rozprávaný od Ibn Omar Anuma, povedal: "Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

من بات طاهرا بات في شعاره ملك, فلم يستيقظ إلا قال الملك: اللهم اغفر لعبدك فلان, فإنه بات طاهرا.

"Tí, ktorí spia v kedaan svätý, potom anjeli budú s ním v oblečení a žiadny anjel, ale prebudil sa modlil:." Ó Alláhu, odpusť váš služobník to tak a tak, pretože spal v stave čistoty. '"[3]

Imám Ibn Hibban začať s titulom tejto Hadith: "Anjel milosrdenstva Aplikácie pre ľudí, ktorí spia v stave svätej noci, kedy ju prebudiť."

Medzi látky, ktoré môžu byť získané z vyššie uvedených Hadith je:

Za prvé: anjeli budú s ním v jeho oblečení. Bol to najlepší priateľ a najvznešenejšie, ak je odpoveď na ľudí, ktorí spia v posvätnom kedaan iba to, že potom by bolo dosť.

Za druhé: anjel poslal Alah wa Subhanahu Ta'ala o odpustenie prosila ho zakaždým, keď sa otočil v noci, a keď sa prebudil zo spánku.

Allah Akbar! Charitatívna organizácia, ktorá je veľmi ľahké, ale odmena je obrovský!

A nielen to, že je ešte jedna správa, ktorá ukazuje cnosť tých, ktorí spali v noci v stave čistoty. Tak, aby bol vyrozprávaný dvoma imámov, imám Ahmad a imáma Abu Dawud zo spoločníkov Mu'adh bin Jabal Alaha Anhui, prorok sallallaahu To alaihi wa salámou, povedal:

ما من مسلم يبيت على ذكر طاهرا فيتعار من الليل فيسأل الله خيرا من الدنيا والآخرة إلا أعطاه إياه.

"To nie je moslim, strávil noc v stave dhikr Alaha av stave čistoty, potom sa prebudí [4] v jednu noc a modlil sa za dobro sveta alebo ďalej len prosil, aby Boh, ale Alah poskytne svoju žiadosť." [5]

Možno chápať z Hadísa, že spí v stave čistoty, sú jednou z príčin modlitbou udeľuje Alah wa Subhanahu Ta'ala, pretože popol-Shaadiqul Mashduuq (spravodlivý a oprávnený), ktorý hovorí s odhalením, že naše ušľachtilé Prorok sallallaahu "alaihi wa salámou povedal, že ľudia, ktorí spia v stave čistoty a dhikr potom vstal a prosil dobro sveta alebo na večnosti, potom Boh Subhanahu wa Ta'ala udelí petíciu.

Kiež Alah Ta'ala potešením, aby nás všetkých spadajú do tejto skupiny. Milostivo, Bože všemohúci viac úžasný.

[Skopírované zo alaihimul knihy Man Tushallii to malá ikatu wa-Man Tal'anuhum, autor Dr Sheikh Fadl bin poludnie Divine Divinity, Vydavateľ idarah Turjuman al-Islami, Pakistan, najprv publikoval H 1420 - 2000 AD, v hlave indonézskom: Človek v Do'aka anjelov, Beni Prekladatelia Sarbeni]



Definícia rezignáciu


Podľa
Dr To Abdulláha bin 'Umar ad-Dumaiji


A. Pochopenie Lughawi (v Bahasa).
Slovo "التوكل" pochádza zo slova "وكل". Hovorí sa,
"وتوكل عليه واتكل وكل بالله" znamená vzdať sa mu. [1] Tiež, "وكل إليه الأمر وكلا ووكولا", čo znamená vzdať a nechať ho. [2]

Rovnako, "رجل وكل ووكلة" ako slovo "humazah" a "tukalatun", čo znamená slabú osobu, ktorá predstavuje svoju činnosť na niekoho iného v rovnakej dobe spolieha na to [3] Al-Azhar povedal.:

رجل وكلة إذا كان يكل أمره إلى الناس

"Niekto volal" Wukalatun, "ak on dal svoj podnik niekomu inému." [4]

A frázy, "وفرس واكل" znamená spoliehať sa na jazdca v skoku a vyžaduje úder.

A slovo "الوكيل" berwazan fa'iil význam maf'ul, teda tých, poverený záležitosťami majiteľa podniku. Al-Azhar povedal, "len" وكيل ", pretože to zadal vlastník firmy (znamená) právomoc k nemu, aby dokončil svoj podnik a on len [5]" موكول إليه '"

Niektoré z nich vykladať slovo "ako" الوكيل الكافل ", tj, že záruky. Raghib hovorí: "Slovo 'الواكيل" všeobecne, pretože každý z nich musí wakiil kafiil, ale nie každý wakiil to ako kafiil. "[6]

Slovo "التوكيل" znamená, pokiaľ sa spoliehať na ostatné, a vy ako zástupca pre seba.

Slovo "توكل" berwazan "تفعل" zo slova "الوكلة" alebo "وكلة", čo znamená prehliadku a neschopnosť sa spoliehať na ostatné, [7]. A isimnya je [8] "التكلان".

Ibn al-Athir povedal: "To hovorí, že" توكل بالأمر ", ak je realizácia veci vzťahuje. "وكلت أمري إلى فلان", znamená to, že som sa naklonil k nemu zrazu našiel útočisko v záležitosti. A tiež delegáti veci samej [9]. A niekedy oboje dohromady.

Ar-Raghib al-Ashfahani povedal: "Slovo" التوكل "povedal na dve strany. Hovorí, "توكلت لفلان", čo znamená, že serahi moc k nemu. A to sa hovorí aj "وكلته فتوكل لي", čo znamená, že som nechať veci k nemu tak, že ma zastupuje. A slovo "توكلت عليه" znamená, že som oprite sa o neho. "[10]

Na základe vyššie uvedeného, ​​je myslené slovom الوكالة je dvojaký:

Po prvé: التوكيل, ktorý predstavuje a prezentované.

Po druhé:. التوكل čo znamená spustenie úlohy na základe zastúpenie vydaného darcu práv [11]

Tak, že niektoré zmysle tohto slova. A tam sú ešte niektorí iný význam, a tu som zámerne nepovedala, pretože tam bolo žiadna spojitosť s tým, čo má tu.

B. Definícia tohto pojmu.
Význam termínu "توكل" (tawakkul), potom pri pohľade z pozície, ktorá odhaľuje jeden z stavu pečene je ťažké odhadnúť, v určitom limite. Preto, tam bolo mnoho výkladov učencov v rôznych formách. Z toho, že nie sú interpretovať, a tam je tiež obvykle interpretované pomocou príčin a faktorov, alebo hodnotu alebo časť jeho významu, ako to je zvykom Salaf v ich interpretácii.

Jednou z príčin, že rozdiel je, že stav srdca a činov je veľmi ťažké odhadnúť s istotou a informácií (obmedzenia) v slovách. Preto sa na jeho rezignácie. Al-Ghazal povedal: "... nie je jasné, z hľadiska významu a ťažké, pokiaľ ide o charitu." [12]

Ako sa netýkajú tieto pojmy s vlastnou slova zmysle, ale sú určené iba na vysvetlenie významu týchto kritérií alebo zachovať stav osoby, ktorá hovorí, alebo dokonca k poslucháčovi, hoci, alebo z iných príčin.
Preto sa vznik ich výkladu a lahiriyahnya zdať, že tam je rozdiel a zmena, ktorá v podstate pozostáva z niekoľkých častí všeobecného zmysle slova sám alebo rezignácie výskytu, vplyvu a hodnoty.

Medzi najvýznamnejšie z interpretácií, ktoré sú:

A. Ibn 'Abbas anhuma Alah hovorí: "To znamená, že veriť v Boha úplne [13]".

2. Imám Ahmad povedal: "Rezignácia znamená rozhodnúť hľadanie s zúfalstva, že sú [14]."

A tiež povedal: "Slovo rezignácia znamená predkladať Alah Tsanuhu záležitosťou, rovnako ako úplne dôverovať mu." [15]

3. "Abdalláh ibn al-Dawud Khuraibi [16] hovorí:" Videl som rezignáciu ako husnuzhan (buď bias) k Bohu. "[17]

4. Syaqiq bin Ibrahim [18] povedal: "Rezignácia znamená pokoj na to, čo bolo sľúbené od všemohúceho Boha." [19]

5. Al-Hasan bol požiadaný o rezignácii, on odpovedal: "To znamená, že potešenie z Boha všemohúceho"

6. Akonáhle sa spýtala na rezignáciu, "Ali ibn Ahmad al-Busyanji [20] hovorí:" odpútať sa od moci a sily a moci a sile ľudí, ako ste vy. "[21]

7. Ibn Jauzi rahimahullah povedal niektorých z nich, "tj k predloženiu veci Božie, ako forma plnou dôverou v jeho riadnej správy." [22]

8. Rajab ibn al-Hanbali povedal: "To znamená, že skutočné spoliehanie na Boha všemohúceho srdce pri získavaní výhod vecí a odmietol ohroziť celý svet a na onom svete." [23]

9. Al-Hafiz Ibn Hajar povedal: "Niektorí ľudia hovoria:" To je zase názory rôznych príčin po pripravení. "[24]

10. To Abdulláha bin Shaykh Muhammad bin 'Abd al-Wahhab povedal: "To je vec zamestnanca, oprel firmu Alaha samotného, ​​ktorý nemá partnera k nemu vo všetkých záležitostí, ako náboženské záležitosti a svetských záležitostiach". [25]

11. Snáď najbližšej definície, ktorá môže kombinovať rôzne časti hore je povedať: "To je stav srdca, ktoré pochádza z poznania Boha, viera v jeho jednote pri vytváraní, riadení, dávať škody a prínos, a odmietajú dať. Čo chce, sa stane a čo nie je žiaduce, bolo by to nikdy nestane. Takže nie je nutné spoliehať sa na neho naraz odovzdať všetko, čo k nemu zrazu cítiť pokoj a istotu so sebou. Tiež verí v plnej výške na primeranosť súčasných v ňom za to, čo oprieť o ňom. "[26]

[Kopírované z knihy At-tawakkul alallaahi Ta'aalaa 's, autor Dr "Abdulláha bin 'Umar ad Dumaiji, Indonézia VEDOMIE vzdanie sa funkcie Šikmá Edition všetkých záležitostiach k Alah všemohúci, prekladateľ M. Abdul Ghaffar E.M. Čitateľ Vydavatelia Ibn Kathir, Rabi al-1426H Awwal apríla 2005]



Povaha rezignáciu



Podľa
Dr To Abdulláha bin 'Umar ad-Dumaiji


Ako sme už skôr uviedol, že rezignácia je stav vyplývajúci zo súboru, kde povaha rezignácia nebude ideálne, okrem neho. Preto, Ibn al-Qayyim povedal: "To bolo argumentoval, že veľká časť ľudstva je plne interpretovať rezignáciu ako dôvera a urobiť to ako vlastné rezignáciu prírody. A existujú ľudia, ktorí interpretujú to ako kapitulácie. Iní interpretovali to ako kapitulácie. Tak je vidieť, že pozícia rezignácia je zjednotiť celú vec ". [1]

Niektorí učenci interpretovali rezignácie bol menovaný ako jeden, dva alebo tri z týchto vecí. Ibn al-Qayyim a hovoria o niekoľko stupňov [2], ako nasleduje:

A. Poznaj Pána a Jeho atribúty, či už je to schopnosť, orgán, sebestačnosť, koniec všetkých vecí v jeho vede, jeho vzhľad jeho vôľa, viera v dostatku jeho ochranu, a dokonalosť prevedenia, čo bol pridelený k nemu, a že žiadny tvor môže obsadiť túto pozíciu. [3]

Rahimahullah Ibn al-Qayyim povedal: "ma'rifat (znalosti) je to prvý stupeň, kde sluha strčil nohu do (miesto) rezignáciu." [4]

On tiež cituje vetu Šejk al-Islam Ibn Taymiyyah môže Alah zmiluj sa, že je: "Preto, že rezignácia nie je pravda a je ťažké si predstaviť, by mohlo byť dosiahnuté filozof alebo Qadariyah skupiny (skupín, ktoré odmietajú atribúty Boha), ktoré hovorí, že v prírode existuje Boh moc niečo, čo nemôže závetu alebo z triedy, ktorý by znemožnil Jahmiyah charakter Boha všemohúceho. A rezignácia nebude v poriadku, okrem od Ahl-ul-Sunna Ithbat ods Ahlus). "[5]

Ibn al-Qayyim povedal: "Boli to, že filozofi a Saské Qadariyah srdce istič na ulici, srdce, sám so Stvoriteľom a láske Božej Subhanahu wa srdce Ta'la." [6]

Ako by mohli byť si predstavoval, to-to, rezignácia na Alaha Subhanahu wa Ta'ala, zatiaľ čo oni popierajú znalosti Alaha Subhanahu wa veciach Ta'ala malé aj popierajúci jeho vlastností al-al-ficil ikhtiyariyah (závety listiny), Božia vôľa, vôľa a

2. Stanovenie príčin, údržbu a implementáciu.
To znamená, že odstúpenie zamestnanca nesmie byť rovnomerne a priamočiaro, s výnimkou stanovenia príčiny, pretože rezignácia bola príčinou najsilnejšia vinníka doručiť až k nemu. Väčšina mystikov pochopiť, že určenie príčin, ktoré môžu škvrny na rezignáciu a penafiannya ods peniadaannya) je ideálny rezignácia.

V tomto prípade, oni majú nejakú celkom dobre známy názor, bude predložená diskusie, rovnako ako vyvrátenie k nemu ďalší, ak Boh dá. Ale, ktorá zahŕňa dokonalosť rezignácie nie je založená na týchto príčin a závisí na ňom, rovnako ako ukončenie jej srdca, ako bude podrobne neskôr dijelasskan.

Preto bude rezignácia nie je dokonalý, s výnimkou odstraňovania príčin srdca a končatín závislosti na ňom, takže niekedy bol odrezaný od neho a pokračoval s ním niekedy. Iba Alah wa Subhanahu Ta'ala vie lepšie. [7]

3. Posilnenie srdca na základe monoteizmu.
Rezignácia nie je považovaný za skutočný služobník na tauhidnya súdil správne tak ako tak. V skutočnosti, esencia, že rezignácia je jednota v pečeni. Preto, ak to zostane v mojom srdci, tam sú väzby na šírku, potom tawakkalnya považujú za nevyhovujúce. Ako ďaleko čistotu monoteizmu, a tak ak je to tiež pravda, rezignácia hodnotená. [8]

4. Pokojová tepová Alláhu Subhanahu wa Ta'ala a cítiť kľudný a pokojný, a veriť úplne k jeho riadenie, ako bolo navrhnuté v niektorých intelektuálov: "Ľudia, ktorí sú jediným dôvera je ako malé dieťa a nevie, čo sa dá robiť ochranu , ak matky prsníka. Také sú teda jedinými dôvera ľudí, v ktorom on nemôže nájsť útočisko, okrem jeho samotného Pána. "[9]

Preto môže Ibn al-Qayyim Alah zľutovanie sa hovorí, "rezignácia je význam pripojený k dvom základom: veriť a spoľahnúť. Toto je podstata: إياك نعبد وإياك نستعين. "Len ja zbožňujem Ťa a len Teba som požiadať o pomoc", [10] [11]

5. Láskavo myšlienka Boha všemohúceho.
To bol vyložený niektorými ľuďmi, ktorí sa prvýkrát hovorili o tom. To je jeden z pilierov rezignáciu, ktorá odstúpenie nemožno popísať, s výnimkou ľudí, ktorí berhusnuzhan (láskavo si myslel), aby Alah wa Subhanahu Ta'ala.

Rahimahullah Ibn al-Qayyim povedal: "Pravda je, že Boh ju vzal husnuzhan výhradne dôvery v Neho, pretože rezignácie bolo nemysliteľné, aby tí, ktorí slúžia ako cieľ podozrenia a je tu aj rezignácia na strane nečakané. len Boh vie najlepšie. "[12]

Preto Alah povedal v jednom Hadith Quds, "ja som závislá na svojich služobníkov sú proti mne." [13]

Tri dni pred jeho smrťou, proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

لا يموتن أحدكم إلا وهو يحسن الظن بالله تعالى

"Nedovoľte, aby niekto z vás zomrie, ale on bol v stave druhu myšlienka všemohúceho Boha." [14]

6. Srdce mu vzdať a natiahnite všetok faktor, ktorý vedie k nemu a odrezať všetky perintangnya.
To je vynikajúca forma podania Alláhu Subhanahu wa Ta'ala, tak sa nikdy bude, ale to, čo je žiaduce Alaha, nie je láska, ale to, čo miloval, a to nenávidel, nenávidel, okrem toho, čo on, a nie robiť, alebo odísť, okrem toho, čo je prikázané od Boha k tomu, alebo nechaj tak.

A to je realizácia význame 'ubudiyah ods nevoľníctva) je ideálny pre Alaha Ta'ala. A to je zmysel Hadith správcu majetku (Alah), v ktorej sa uvádza:

... وما يزال عبدي يتقرب إلي بالنوافل حتى أحبه, فإذا أحببته كنت سمعه الذي يسمع به, وبصره الذي يبصر به, ويده التي يبطش بها, ورجله التي يمشي بها, وإن سألني لأعطينه, ولئن استعاذني لأعيذنه ...

"... A môj služobník vždy bližšie k mojej praxi Sunny s praxou, tak som ho rada. A keď som ho milovala, potom budem sa dozvedel, že on používal počuť, oči, ktoré mu slúžia na vyhľadanie, zbrane, ktoré sa používajú k útoku, a že on používal nohy chodiť. A ak sa spýtate mňa určite mu dať, a ak sa ma pýtate na ochranu chrániť ju budem určite ... "[15]

7. Vlastné odovzdania. [16]
To je interpretovaný Imam Ahmad a ďalšie. Ibn al-Qayyim povedal: "kapituláciu ducha, látka, rovnako ako povahe odstúpenie. Menovite, pozícia odovzdania sa Bohu všetky záležitosti, a dať to na neho s nádejou, bez nátlaku a požiadavkám. "[17]

To znamená, že priemerná oddelenie naraz odstúpil sa z moci a sily a predloženie všetkých záležitosťou len Penguasannya [18] mocný úžasný znovu. V modlitbách, proroka Shallalahu To alaihi wa salámou recitoval:

اللهم أسلمت وجهي إليك, وفوضت أمري إليك.

"Ó Alláhu, som predložila svoju tvár k vám a ja pasrahkan svoju firmu na vás." [19]

A pokiaľ ide o veriacich z radov rodiny faraóna povedal slovo Alaha, vznešené:

وأفوض أمري إلى الله إن الله بصير بالعباد

"... A ja odoslať môj pomer k Bohu. Veru Alah je Veštec z jeho služobníkov "[Al-Mu'min: 44].

Pokračovanie s poskytovaním odmien k rezignácii, v ktorom on hovoril:

فوقاه الله سيئات ما مكروا

"Tak Boh aby z ich zlé ľsti ..." [al-Mu'min: 45]
.
Ibn Jarir Tabara rozprávaný s AS-Sya'abi sanadnya, povedal: "Syatir [20] Ibn Sahl raz sedel pri Masruq, potom Syatir povedať, môžete mi povedať, čo ste počuli od Ibn Mas'ud, tak som sa ospravedlniť ty, alebo ja, kto vám povie, že budete ospravedlniť sám? Masruq potom povedal: "Nie. Ale ste informovaní, že budem ospravedlniť vás "Potom povedal:" Počul som Ibn Mas'ud povedal: "Iste že najväčší verš v Koráne al - je o:. Tafwiidhan [21] (predloženie seba), že je: "A kto jediným dôvera v Boha Alaha bude stačiť (trebárs) to". [22] Masruq povedal: "Máš pravdu. '" [23]

8. Ridha.
Ibn al-Qayyim povedal: "Ridha bol výsledok rezignáciu. A tí, ktorí ho interpretovať [24], a tak sa interpretuje s veľkú hodnotu a prínos. Preto, ak je jediným dôvery úplne ho, nepochybne by sa rád s tým, čo sa deje stranou dipasrahinya ". [25]

Šejk al-Islam vyhlásil, že požehnanie a surround, čo je určené rezignácii (ktorý rezignácia pred incidentom, zatiaľ čo radosť po skončení akcie). [26]

Preto ľudia, ktorí jediným dôvera v Boha, než zákon a radosť z toho, čo ste nastavili na neho po akte, čo znamená, že sa skúsil "ubudiyah alebo význam. [27]

A Alah wa Subhanahu Ta'ala musí zladiť dva v jeho slovách:

ولو أنهم رضوا ما آتاهم الله ورسوله وقالوا حسبنا الله سيؤتينا الله من فضله ورسوله إنا إلى الله راغبون

"Keby boli naozaj radi, s tým, čo dala Boha a posla Jeho k nim a povedal:" Boh je pre nás dostatočný, Boh nám dá niektoré z jeho štedrosti, a tak (aj) jeho Messenger, iste by sme tí, ktorí dúfajú v Boha, "(tak by to bolo pre nich lepšie)" [V-Tawbah: 59] ..

Ako alaihi proroka sallallaahu To wa salámou tiež zladiť medzi nimi v modlitbu, ktorú sa učil Istikharah svojich spoločníkov, ako sa tiež učí list od al-Korán, k nim, kde na začiatku modlitby, povedal:

اللهم إني أستخيرك بعلمك, وأستقدرك بقدرتك, وأسألك من فضلك العظيم

"Alah Áno, skutočne prosím ťa viesť svoju vedu, prosil o výkone Tvojich zákonov, a prosím Tvoje milosti je skvelé."

A to je rezignácia a tafwidh (kapitulácie). Potom zavrel ju tým, že žiada o modlitby u potešenie z pozdravu mu:

واقدر لي الخير حيث كان, ثم أرضني به

"Zaviesť dobre sa mi výborne, kdekoľvek to bude, potom ľudia, ktorí ma radi s týmto ustanovením." [28]

A medzi modlitbami, že sa modlil vo svojej modlitbe je nasledujúci: "... وأسألك الرضا بعد القضاء" (".... A ja prosím potešenie po vykonaní diela" (riešenie)) "[29]

Šejk al-Islam Ibn Taymiyah povedal: "Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou vás požiadal, aby ste po potešenie, ktoré tvoria", pretože v tom čase medzi povahou potešenie skôr, pretože v skutočnosti je určenie, že ich radi, keď si to, pretože všetko, čo bude teralisasi ridhaan potom. "[ 30]

Tak osem úrovní, z ktorých niektoré sú súčasťou príčin a spoje rezignáciu, a tam je aj časť hodnoty a vplyvu, a z ktorých niektoré sú súčasťou jeho významu. Každý, kto k dokonalosti to znamená, že sa zdokonalil stanice rezignáciu zrazu rozhodol ho. A ak ani jeden z nich, znamená znížiť jej hodnotu zodpovedajúcu tawakkalnya nedostatky. A Alah vie najlepšie.

[Kopírované z knihy At-tawakkul alallaahi Ta'aalaa 's, autor Dr "Abdulláha bin 'Umar ad Dumaiji, Indonézia VEDOMIE vzdanie sa funkcie Šikmá Edition všetkých záležitostiach k Alah všemohúci, prekladateľ M. Abdul Ghaffar E.M. Čitateľ Vydavatelia Ibn Kathir, Rabi al Awwal 1426 H - apríl 2005 M]






zdroj: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar