Sabtu, 11 Agustus 2012

Kde muslimové odlet Peníze, proroka Mohameda sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: كلوا واشربوا والبسوا وتصدقوا, فى غير إسراف ولا مخيلة "Jíst a pít, oblékat a bersedekahlah (charita s majetkem), bez přístupu nadbytečného a arogance" [Zpracoval al-Bukhari]


Kde muslimové odlet Peníze, proroka Mohameda sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: كلوا واشربوا والبسوا وتصدقوا, فى غير إسراف ولا مخيلة "Jíst a pít, oblékat a bersedekahlah (charita s majetkem), bez přístupu nadbytečného a arogance" [Zpracoval al-Bukhari]



Podle
DR duchovní Muhammad Arifin Badrí MA



ÚVOD
Ramadán se blíží, a dojem z náboženského vyznání a oslava Eid al-Fitr dovolené začal cítit muslimy. Duch uctívání a čistoty srdce, které je vždy vyvíjí v tomto svatém měsíci pomalu, ale jistě začal být cítěn uprostřed společnosti. Samozřejmě, když jeden po druhém z různých otázek týkajících se jak počáteční živé diskuse.

Muslimové nadšení je tak velké, pro nadcházející svatého měsíce ramadánu a Eid al-Fitr svátek je rozumné. Představte si, že tento měsíc má tisíce funkcí a přinést v milionech požehnání.

إذا كان أول ليلة من رمضان صفدت الشياطين ومردة الجن, وغلقت أبواب النار فلم يفتح منها باب, وفتحت أبواب الجنان فلم يغلق منها باب ونادى مناد: ياباغي الخير أقبل, وياباغي الشر أقصر, والله عتقاء من النار وذلك كل ليلة

"Při první noc ramadánu se přišli, všichni ďáblové a démoni oblíbený v pout. Všechny dveře pekla jsou zavřené, nikdo pintupun je stále otevřený. Naopak, všechny brány otevřené nebe, a nikdo pintupun vztahuje. Navíc, tam je volající, který řekl. "O můj bože azyl O azyl zla pospěš a dát ji. A na každou noc Boží osvobozeného od hrozby trestu nějakého služebník pekla "[HR, na-Tirmidhi a další]

Eid al-Fitr oslavy, jako byste dělat každý rok, ale stále může přinést štěstí, že nikdy nemůže být splacen s existuje. Proto se vždy těšíme se na tuto příležitost, a ochotni obětovat cokoliv kvůli pocit krásu uprostřed rodiny. Náklady a únava cestovat mimo čelit dopravním zácpám, všichni zmizeli ve chvíli, kdy budete cítit teplo Eid al-Fitr uspět uprostřed lidí, které máte rádi.

Velký den nikdy ustoupila vzbuzují touhu ve svém vnitřním klidu do svých domovů a chatování s rodinou. Eid al-Fitr je tak zvláštního ve vašem životě, protože nebyl schopen dodat vám vaše vzpomínky na rodinný život v malé, ale atmosféra a různé okolnosti. Představte si, že jakmile se podařilo dosáhnout některých cílů a vnímat krásu úspěchu ve světovém dění a nádherné vzpomínky na dětství vrátit nahoru. Tyto podmínky se určitě zvláštní pocit, a tak jste ochotni obětovat to něco získat.

Oběť Kvůli krásné vzpomínky Eid Fitri
Berlebaran krásné odstíny ve středu střední společníka taulan milované doma, už ovládat své pocity. V důsledku toho jste nikdy Ptát se veškeré náklady, které máte jakýkoli velkou zodpovědnost a vy budete muset bojovat až.

Tento stav nejen se vám nestane jedna, ale také se stane pro všechny muslimy, včetně autora. Je však vhodné, aby krásu oslav Eid al-Fitr jsme z nedbalosti a blouzní.

Pravda, islám žehnej bavit a užívat si plodů své práce po dobu jednoho roku.

عن عائشة قالت دخل على أبو بكر وعندى جاريتان من جوارى الأنصار تغنيان بما تقاولت به الأنصار يوم بعاث قالت وليستا بمغنيتين فقال أبوبكر أبمزمور الشيطان في بيت رسول الله صلى الله عليه وسلم وذلك فى يوم عيد فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم ((يا أبا بكر إن لكل قوم عيدا وهذا عيدنا))

"Alláh anhuma Aisha vzpomíná: Na hostině, můj otec Abu Bakr Alláh anhu přišli do mého domu, zatímco teď tam jsou dvě malé dívky z Ansar slogany dcery dosah ruchu odst. křičí) pomocníci v Bu'ats války , ale oba nejsou vyškoleni zpěvák. A pozoroval je, můj otec Abu Bakr pokáral Alláh přímý anhu a řekl: "Tady to stojí za to flute flute-ďábel v domě proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem? Slyšení mého otce pokárání, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Ó Abú Bakr, musí každý lid má skutečný den oslav, a dnes je den naší oslavy" [Schváleno alaih]

Nicméně islám neznamená, že byste doložit, že jde nad rámec oslav Eid al-Fitr, že ztratíte kontrolu a bez opatření.

Jednoho dne jsem četl zprávu, že Eid al-Fitr oslavy přivítat rok 1432H, BI zrušil peníze RP 61.36 bilionů. Ale ve skutečnosti, předpokládaný BI nebylo vhodné, i daleko od reality, ke kterému dochází v této oblasti. V rozpětí asi čtyř týdnů, se ukáže v hotovosti, která je absorbována veřejnosti, a to zejména muslimové dosáhli fantastické. Víte, kolik je absorbována muslimů ve velmi krátké době?

BI zástupce ředitele peněžního oběhu, pan Adnan Djuanda vysvětlil, že až do H-5 muslimská poptávka po mincích dosáhl Rp. 77000000000000. Tento údaj daleko převyšuje poptávku muslimů v předchozím období, aby se dosáhlo 54.78 bilionů. Proto poptávka po malých označení, která odráží hodnoty muslimů zvýšila výdaje o 12%

Nicméně, jsou si vědomi, že mnohé z těchto fondů nejsou proudí do kapes muslimů, ale teče do kapes jiných lidí. Prosím, můžete se podívat na nákupních center z nejvíce zaplaveny muslimy o ramadánu, budete nepochybně si většina z nich patří k ostatním lidem.

Nicméně, zkuste dodržovat svaté dny jiných lidí, je tu muslimů, kteří se také těšit na oslavu jejich požehnání?

Pokud ano, proč to všechno, jako by muslimové se nestarají o této skutečnosti?

, Kde se muslimové PENĚZ teče?
Na obrázku výše, můžete se nikdy nenapadlo dříve, ale to je realita. A ve stejnou dobu, můžete být překvapeni, zjistit si fakta, která byla zapomenuta mnoho lidí. Možnost utrácet tak velké a tak během krátké doby, je důkazem, že praví muslimové jsou bohaté

Jak bohatá není, výše uvedená čísla RP 77 bilionů dolarů je jen přibližný údaj, protože je omezena pouze na peníze, která byla formálně stažena do BI. Jako referenční bod, který zahrnuje peníze uloženy veřejnosti pod polštář nebo osobní bezpečnostní schránka a další nikdo neví čísla.

Pokud ano, jsou finanční prostředky investovány do výrobních projektů, by se vytvořit skvělou práci. A pokud muslimové zrušil určité finanční prostředky na oslavu Eid al-Fitr utrácet, že sympatizuje mnoho potřebných lidí, kteří mohou terentaskan chudoby.

Pokuste se myslet na to, zda fond 77.000.000.000.000 odst. 77000000000000) byl rozdělen na chudé, kteří jsou převážně muslimská většina undoubtedly se terentaskan chudoby.

Podle statistik agentury Central (BPS), počet chudých lidí v Indonésii v březnu 2011 byla 30.020.000. Pokud tedy peníze o 77 miliard rozdělí se na ně, aby si každý člověk může získat minimálně 2,4 milionu dolarů. Z toho nejvíce peněz pro chudé je velmi smysluplné a může být i kapitál pro podniky připojit svůj rodinný život.

Ale skutečnost, že tyto finanční prostředky byly využity na potřeby, které jsou souchotinářský, takže nic moc dávat pozitivní hodnotu pro blaho lidí. Jen hrstka lidí, obchodníci, kteří mohou těšit na rychlý tok peněz z lidí.

To zkusit znovu, dnes si vzpomenout, co jste při oslavách Eid al-Fitr. Kolik párů si koupit nové šaty, boty nebo pantofle, a jaké typy potravin, které připravujeme. V tuto chvíli to vypadá, jako by vám chybí správné oblečení nosit, a Eid al-Fitr, jako byste se neplatí, pokud neposkytují jídlo a zákusek jsou různorodé.

Copak jste si našeho Proroka Muhammada sallallaahu To alaihi wa Salamem níže.

كلوا واشربوا والبسوا وتصدقوا, فى غير إسراف ولا مخيلة

"Jíst a pít, oblékat a bersedekahlah, bez přístupu nadbytečného a aroganci" [Zpracoval al-Bukhari]

Více ironicky, je oslava Eid al-Fitr byly převedeny z nuanced oslavy uctívání a díkůvzdání za protekci provádění půstu, vitríny. Předvádí nové šaty, koláče, klenoty, nová vozidla a tak dále.

Samozřejmě, když hodnoty víry a vděčnosti k Alláhovi Subhanahu wa Ta'ala na sváteční den roku na rok stále více vybledlé. Advance povědomí o hodnotách ubudiyah na Boha všemohoucího. Ubudiyah hodnoty se odrážejí v dodržování zdržet se jídla a pití na celý jeden měsíc, pak na dovolené jste zakázáno půstu. Shoda je realizována v měsíci můžete zdržet se jídla a pití, a na svátek sebalikya, musíte uctívat s jídlem a pitím.

Ubudiyah Alláhu Všemohoucímu není v narození amaliyah samo o sobě, ale spíše na dodržování všech přikázání a zákazů, bez ohledu na její formu. Ubudiyah může jíst a pít, jak může být realizováno v refrénu obou.

Nicméně, co lidé mohou říci, zda to je větší důraz na vzhled islámu narodil, jako Eid al-Fitr prostě baví s novými šaty a lahodných pokrmů.

Můj bratr! Přemýšlet o příběhu Umm To Athiyah, doufejme, že si můžete porovnat Eid al-Fitr oslavy proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem a Shabat s vaší oslavě.

قالت يارسول الله على إحدانا بأس إذا لم يكن لها جلباب أن لاتخرج? فقال لتلبسها صا حبتها من جلبابها فليشهدن الخير ودعوة المؤمنين

"Zeptal jsem se: Posel Alláha, ať se modlíme, pokud nebudeme mít závoj, takže žádný Eid al-Fitr modliteb navštěvoval? Pak prorok řekl: Nechť její přítelkyně půjčit závoj, aby se podílel na získání dobré a na které se vztahuje modlitby muslimů "[Zpracoval al-Bukhari]

Tak, oni oslavují Eid al-Fitr, hodnoty jejich uctívání je více zdůraznil, než vzhled. Svátek je tady, ale tam jsou společníci alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem kteří měli šátek, který lze použít k uzavření své soukromé části v době mimo dům.

I když nemají hidžáb, nejsou zoufale snaží připojit Eid al-Fitr jako úsilí bohoslužby menyemarakan dostat požehnání poslušnosti Boha všemohoucího.

Pokud muslimové v dnešním re-důraz na náboženské hodnoty, než vzhled, ale jistě potenciál pro bohatství a nejsou promarnil takhle.

Můj bratr! Mějte na paměti následující arabské přísloví:

ليس العيد لمن لبس الجديد إنما العيد لمن طاعاته تزيد

"To není" IED, že patří do nové šaty, ale IED zbožnost patří tomu, kdo vyvinul vzdálený řev ".

ZÁVĚREČNÝ
Doufejme, že tento jednoduchý expozice vzbudit svou víru, takže neztrácejte těžce vydělané peníze do věcí, které jsou méně hodnotné. Doufejme, že tento článek vám připomenout, že výsledky vašeho potu běží celou tu dobu, jak krásné, pokud jste jen tak nechat na očích Alláha Subhanahu wa Ta'ala. Kolik dveře jsou otevřené nebe kolem sebe, ale jak málo úspěchu dosáhnout se svým bohatstvím.

Alláh ví nejlépe ta'ala bisshawab

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu XVI/1433/2012M 03-04/Tahun Edition. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-858197 0271-858196 Fax]


S ohledem na Ulama Talfiq



Podle
Duchovní Abu Humaid Arif Syarifudin


V arabštině slovo talfiq (التلفيق) odvozeno od slova odst. لفق - يلفق - تلفيقا), což znamená začlenění něco jiného. Například jako výraz (لفقت الثوب), což znamená, já spojit dva konce oblečení (oděvy / látka), jeden s druhým, a pak ji šít. (Lisanul arabské 10-330-331). Talfiq a diskuse se bude diskutovat tady je, jak hodně diskutovány učenci a právníků o ushul bertaklid problémy na školách v islámu mujtahid imámů. Jsme výtah založený na knize Usule Al Al Islami Fiqhi, práce Dr. Az Wahbah Zuhaili, Juz II, s.. 1171 - 1181.

POROZUMĚNÍ TALFIQ
Talfiq, která přináší nějaký způsob, jak (v uctívání nebo mu'amalah), kteří nebyli nikdy vykázaných mujtahid učenci. To znamená, že bertaklid do škol v islámu stejně jako braní (spojuje) dva nebo více stanoviska ve věci, která má pilíře a větve, což vede ke společnému případě odst. sestavy), který nebyl nikdy nikým uvedené (od mujtahid imámů ) [1], a ne tím, co používají pro sledování imáma a farář madzhabnya nová. Místo toho, aby každý z těchto kněží v uctívání nastavení batilnya spojení.

Například někdo mentalak tři jeho manželky. Pak ex-manželka si vzala chlapce ve věku 9 let za účelem ospravedlnění tahlil odst. nového sňatku se svým prvním manželem, Pent.). V tomto, její druhý manžel bertaklid na popel SHAFI'I madhhab schvalovat takové manželství, pak měl styk s ženou a pak rozvést na madhhab imáma Ahmada bertaklid povoluje typ rozvodu tímto způsobem a aniž by se přes období "iddah tak, že její první manžel může se znovu oženit. [2]

Šejk Ali popel-Shafi'i Ajhuri poznamenal, že (příklad) jak to je zakázáno v naší době, a to by neměl být vykonáván stejně jako neoprávněné. Protože podle popele SHAFI'I školy, musí si vzít dítě musí být váš otec nebo dědeček, a mají veletrh, a tam by měl být přínosem pro dítě v jejím manželství. Pak se žena musí vzít strážce veletrhu jen dva svědci také. Pokud je jedna podmínka není splněna, pak neplatné tahlil, protože manželství není platný.

ROZSAH TALFIQ
Talfiq problémy, stejně jako dogmatická otázka, jeho působnost je v ijtihadi problémů [3], která je zhanni (neplatí qathi "nebo nejistý, Pent.). Jako každý případ je ma'lum fiddin bidhdharurah (hlavní) v tomto náboženství, byl záležitosti zákona na základě syar'i (konečný), který byl schválen muslimové a nevěřící pengingkarnya odsouzen, pak by neměla být dělat mnohem méně dogmatický talfiq v něm.

Na základě toho by nemělo být provádění, které mohou vést k talfiq pembolehan v penghalalan) případy, které jsou zakázány, protože vína (alkohol) a cizoložství.

PRÁVNÍ TALFIQ
, Který umožnil Talfiq
Odůvodnění představě, že to je zakázáno talfiq, je to, co je uvedeno v učenců Usule jako idžmá ", který zakazuje vyvolává třetí stanovisko, je-li učenci do dvou skupin nesouhlasí se zákonem o problému. Takže většina z nich vyjádřila názor, se nesmí vést k porušování třetí smlouvu.

Například, jako věc "iddah pro těhotnou ženu opustil manžel smrti. V této otázce existují dva názory mezi učenci. Zaprvé tvrdí, bahwa'iddahnya je () interupce narození. Za druhé, názor, že "je iddahnya" iddah z nejvzdálenější ze dvou dnů "iddah [4]. Pak už by nemělo vyvolat nové stanovisko, například tím, že "iddahnya je jen otázkou měsíců (4 měsíce 10 dní) sám. [5]

Vyjádřit se k (vyvrátit) tento talfiq špinavosti tvrzení, projít oběma metodami. 1) Způsob odmítnutí (al man'u) nebo negace (nafyu), 2) Způsob soupeře (itsbatul To AKS). [6]

A. Odmítnutí nebo odebrání metod.
Je jasné, protože talfiq postavený na myšlenkách stanovených v dogmatických duchovních muta `akhirin (poslední generace) v době poklesu (Muslimové v pílí, zadržovaná.).

Talfiq význam není znám (ne) mezi Salaf odst. předchůdci tohoto Ummah), ne v alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem a jeho společníci, ani v době kněží (po nich) a jeho učedníky. Stejně jako v alaihi apoštola sallallaahu To wa Salamem, pak není talfiq praxe vůbec, protože éra byla zjevení, které neumožňuje dodávku ijtihad.

Podobně, v přítele a tabi'in, neznámé talfiq v jejich středu. Tam byl jen někdo, kdo má rád požádat učence z řad společníků a tabi'in, pak (kteří) dává fatwu, aniž by bylo nutné jej držet svou fatwu, a také bez zakázáno osoba (žadatel) je z praxe fatwa v jiných, i když ví, Rozdíly v názorech, že mnoho z nich.

Tak i v době čtyř kněží nebo jiných duchovních, kteří vstoupili do kategorie mujtahid učenců, není tam žádný zákaz ukázky z jejich lásky školám v jiných. Ve skutečnosti, každý je koncové za ostatními vědci, ale každý z nich ví, rozdíly v názorech s ostatními, kteří jsou zhanni ijtihadi problém (nejsem si jistý). Pak to znamená, že v první osobě, která požádala o fatwu, aby názory učenců do dvou nebo více problémů, a to neříká, že udělal talfiq nebo dospělo do stavu, který je nikdy zmínil se o dárce fatwy. To bylo počítáno pouze jako forma vzájemné míchání se stanovisky dárců fatwy na ty, kteří žádají o fatwa byl již záměr (nezaměňovat názor navzájem). Podobně vzájemné míchání jazyků mezi sebou v arabštině, například.

A zbytek, jejich názor, že zákon zakazuje talfiq, může vést k zákazu bertaklid, která v podstatě vyžadují vlastní imitace je pro obyčejné lidi [7], ačkoli většina z nich nebyla formou imitace talfiq. A to je v rozporu se zásadami, které nesouhlasí čte kněží jsou požehnáním pro lidi [8]. Rovněž v rozporu se zásadami lehkostí a elegancí, stejně jako odstranění zatěžující případ a těžké podmínky, což je princip budování islámského šaría.

2. Jeho soupeř metoda pro stanovení (Itsbatul To AKS).
Za předpokladu, že ospravedlnit a akceptovat zákaz talfiq, aj, učenci tohoto ustanovení, že není nutné držet na některých školách v celém problému, jak již bylo popsáno. A někdo, kdo se nedrží některých škol, je přípustné talfiq. V opačném případě, bude to mít za následek zrušení uctívání uzavření obyčejných lidí, protože ve skutečnosti jsme téměř nenašli laika pracuje na služby, které skutečně odpovídají určitých školách. Požadavek, aby se zmínil o nutnosti zřetelem na rozdíly v dopravních škol, pokud někdo bertaqlid do škol nebo opustit madzhabnya-dříve-k potížím, pak je tento případ je obtížné, a to jak ve věcech uctívání a mu'amalah. Vzhledem k tomu, že je proti zásadám Shari'ah a volnosti a pohodlí celý lidský prospěch kecocokakannya

Například někdo, kdo dělal očištění a otřel si hlavu-k bertaqlid na imáma aš-SHAFI'I madhhab, pak wudhunya platný. Pak, když se dotkla jeho penis po tom se školami z Abú Hanifa bertaklid, pak se jeho modlitba je platný. Kvůli tomuto bertaklid wudhunya právnické osoby podle dohody, je to proto, že se dotýká stydká neruší wudu podle Abu Hanifah. A to neznamená, že wudhunya neplatné proto, že je neplatné každé ze dvou myšlenkových směrů, protože dva jsou samostatné otázky (od jednoho do druhého). První byl perfektní omytím s bertaklid zpopelňují-SHAFI'I madhhab, až potom se dotkne jeho penis a on pokračoval (ještě ve stavu mají očištění) s bertaklid ke školám Abú Hanifa. Pak se ke školám Abú Hanifa napodobování je pouze pokračování toho, co je legitimní, spíše než na začátku bohoslužby.

Pokud jde o tvrzení některých stoupenců Hanafi madhhab [9], že tam byl konsensus, že zakazuje jednání talfiq, pak snad jen z hlediska souhlasu stoupenci těchto škol pouze v Hanafi), nebo odkazují na většině učenců, nebo tím, co je slyšet, nebo jen předsudek (Zhan) pouze. Vzhledem k tomu, zda problém je již shoda, ostatní školy v islámu právníků také vysvětlit existenci konsensu, a to natolik, že umlčet a jedinou možností. A není tam žádný důkaz, že jasně ukazuje, nejsilnější o nedostatku konsensu nad existencí mnoha učenců disentu proti Muta `s akhirin odst. talfiq zákaz). [10]

Kamal al-ibn al-Hammam v At-Tahrir a následoval jeho studentské Ibn al-Hajj Amir [11] - prohlásil: "Hle (laickou), který počítal s bertaklid bertaklid pro každého, kdo má rád [12]. A pokud muž, který ležel mujtahid přijmout názor většiny světla pro něj v jakékoliv problémy, tak nevím, neexistují nebo aqli naqli argument proti ní. A když člověk (laickou) hledal pro něj nejlehčí stanoviska k mujtahid-způsobilých-diligence, nejsem si vědom prvků Shari'ah je výtka, zatímco alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem jako něco, co zmírnit svůj lid ".

Oba kněží se shodli, že zrušení pachatele charity talfiq, pak je to názor není podložen důkazy. Protože lidé nejsou bertaklid bertaklid jak celkové charitu. Ale jen bertaklid do jedné ze dvou kněží v určitý problém, který v tomto případě neměl bertaklid pro ostatní, pak to není důvod, proč. Zatímco celkový nikdo charita, která vyžaduje, abyste se na to podívat, není z hlediska ijtihad a pokud jde o napodobování. Ale to je jen jedna vulgarizován šaría právo od někoho, kdo měl žádné právo říkat to.

Ibn Abidin předložit spis Al Hamidiyah Tanqih esence, že sen o mufti jsou pokyny k právní přípustnosti kloubů a Sheikh Ath Thursusi také umožňují to, stejně jako "Allamah Abu Su'ud memfatwakan jako jeho zručnost v jeho fatwa. Podobně Ibn Nujaim ustanovení v jeho pojednání nazvané Fi Bai'il Waqfi Ghabnin Fahisys Bi, podle názoru, že školy dělají talfiq přípustnosti, jak citoval z al-Fatawa Al Bazaziyah. Zatímco Ibn al-Maliki potvrdil Arafat Al Hasyiah dovednost v "Ala Ash Sharh Al Kabir. Allamah al-'Adawi a další také memfatwakan dovednosti, protože je to forma shovívavost. [13]

A Jumhur učenci, mezi některými učenci tvrdí, že školy Syafi'iyah-idžmá ", který byl citován jednotlivci, jak tvrdí tohoto problému, se nesmí používat (protože příroda není shoda, Pent.). Navíc, v tomto případě idžmá "tvrdí je zakázáno. Vzhledem k tomu skutečnost, že učenci zmínil přítomnost spolehlivých rozdílné názory v této věci, jako je Al a Al Amir Baijuri. A Ash Syafsyawani problém týkající se spojením dvou nebo více škol myšlení, když řekl: "Amen, Usúle odborníci neshodnou na toto téma, ale že je přípustné podle studie, je (provádí talfiq)".

Na závěr, náboženství Boha je jednodušší, ne víc, a názory, které umožňují snadné talfiq zařazeny do kategorie lidí (především obyčejní lidé, Pent.). Alláh říká:

وما جعل عليكم في الدين من حرج

He si vyvolil vás a On nikdy položen na vás neměl strádání v náboženství. [Al-Hadždž: 78].

يريد الله أن يخفف عنكم وخلق الإنسان ضعيفا

Bůh chtěl, aby snížila na vás, a člověkem slabý. [Nisa ": 28].

يريد الله بكم اليسر ولا يريد بكم العسر

Bůh touží po snadné pro vás a nechce strádání pro vás. [Al Baqarah: 185].

A Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

((بعثت بالحنيفية السمحة))

Už jsem poslal (přinesli islám) jsou rovné znovu snadno. [14]

Zakázané Talfiq
Schopnost dělat toto talfiq není absolutní, avšak omezené co do rozsahu poskytnuta. Protože tam je nezbytně forma marnost talfiq podle svého tvaru, jako by to vede k penghalalan talfiq záležitostech, které jsou zakázány (o qath'i nebo přesně) jako vína (alkohol), cizoložství a atd.. A jsou tu není zakázáno dzatnya, ale protože tam je něco, co zasahovat (tedy původ může být, je zakázáno, Pent.). Tento druhý typ ze tří druhů. [15]

A. Středisko je jen hledání nejlehčí (tatabbu To ar rukhash).
Tedy někdo vezme to, co je nejlehčí ze všech škol, bez prvku donucení a silné udzur. Je zakázáno zakrývat ulice škody v podobě obchodního osvobození od břemen Shari'ah.
Al-Ghazálí řekl: "Nikdo nesmí falešně přijmout další školy, a ležel až příliš ne že by si měl vybrat nejvíce chutná ze všech škol v každém čísle, pak memperlebarnya (na všechny problémy s žádným nátlakem a Pent.) ... ... ". [16] A samozřejmě, jde do tohoto druhu, který hledá co nejlehčí právo jít kolem a vyzvednout slabý názor všech škol, aby bylo možné sledovat chtíč a touhy.

2. Talfiq který vyústil v odmítnutí zákona (stanovy nebo rozhodnutí), soudce (vláda), protože její ustanovení mohou eliminovat spor předvídat výskyt chaosu.

3. Talfiq, které způsobují někdo opustit to, co bylo diamalkannya být dogmatický, nebo ponechat tuto záležitost, jak bylo dohodnuto v důsledku přítomnosti případu ditaklidinya.

První příklad státu. Pokud existuje Faqih (pojem náboženství) řekl své ženě "Já mentalakmu navždy" a on argumentuje, že takový lafadz od tří rozvodů klesl, a tak se týká jeho názory provádět mezi ním a jeho ženou, a on tvrdí, že jeho manželka měla protiprávní pro něj. Pak po tom on věří, že je talaknya raj'i rozvod, ale stále si myslí, že nejprve provést předdefinované a nechtějí se vrátit ke své ženě (kdo má ditalaknya) jako jeho manželka znovu se svým posledním stanovisku. Je zakázáno, protože on stále zůstává první stanovisko, zatímco on bral druhé stanovisko v téže věci.

Příklad druhého státu. Pokud člověk bertaklid do lokality Imam Abu Hanifa v názoru, platnou) manželství bez Wali (ženské) [17], pak "aqad (manželství), je poskytnout ratifikaci pádu rozvodu, protože je důsledkem legitimní manželství podle idžmá". Pak, pokud muž je tři rozvody proti své ženě, pak chce imáma aš-SHAFI'I bertaklid když tvrdí, že žádný rozvod klesá, kvůli manželství bez Wali (který podle něj není platný, Pent.) [18], pak by neměli dělat, talfiq, jako to, že se proto, že odešel taklidnya v případě dohodly. [19]

To bylo více v úmyslu držet problému nasab než jiné aspekty. Vzhledem k tomu, ne-li tak, bude to mít za následky, že vztahy, které byly provedeny (mezi nimi) je Haram vztahy (cizoložství) a děti, kteří se narodili (vztahu) jsou děti cizoložství. To musí být uzavřeny žádné dveře, které by mohly vést k inženýrské úsilí (superstitions) jako, že ve všech hlavních otázkách, jako je manželské problémy nebo v každém případě objektu zdiskreditovat náboženství jako hračka nebo lidské újmy nebo škody na zemi.

Ve věcech uctívání a zátěže, které nemají nic zúžit Shari'ah, svým služebníkům, není zakázáno dělat talfiq, i když to bude mít za následek opuštění případech, které byly uchylují či opuštění případě se vyžaduje pro jiné záležitosti na základě konsenzu, pokud nevedou k osvobození se od zátěže šaría dluhopisů, nebo vést k odstranění moudrost po jeho přijetí šaría každého hilah (strojírenství), které mohou změnit nebo odstranit účel Shari'ah.

TALFIQ výloh právní ochrany do COST-Shari'ah odst. ASY TAKALIF SYAR'IYYAH)
Nad bylo vysvětleno, že rozsah talfiq pouze ve věcech, Furu (o větve), že nemá jít zhanni ijtihad, a to ve věcech, které umožňují rozdílné názory v něm. Pokud jde o záležitosti týkající se aqeedah, víry a morálky, jakož i ve věcech zásady tohoto náboženství, pak to nemůže být proniknut talfiq. Vzhledem k tomu, že by neměl být dogmatický, než aby mu na základě konsensu učenců, ani zahrnují ijtihad která bude mít za následek rozdílný názor, který se stal základem pro imitaci a talfiq-.

Talfiq, protože je dost dobře možné ve věcech Furu ', pak by měla být informace o právních záležitostech Furu' je. Záležitosti Furu "v Shari'ah je rozdělena do tří typů. [20]

A. Záležitosti Furu ", která staví na principech jednoduchosti a prostornost ve všech jeho odrůd je vzhledem k rozmanitosti stavu mukallaf odst. který osedlal Shari'ah).
2. Záležitosti Furu ", která staví na zásadách obezřetnosti a hledání konečného přežil.
3. Záleží Furu orientovaný, blahobyt a štěstí z služebníků.

První typ je mahdhah pobožnosti. Povoleno talfiq v něm, pokud je to nutné, protože podstatou je provést příkaz Alláha Všemocného a podléhají mu bez jakéhokoli prvku omezenosti. Nikoho by tedy nemělo být příliš tímto způsobem. Vzhledem k nadměrnému chování (nad limit) se vrhnout do záhuby.

The pobožnosti maliyah (s majetkem), pak to musí být utaženy na opatrnosti, protože to bylo se obával, že vzdát se práva na potřebným. Proto by se někdo, kdo chce dát lásku neměli názor slabý nebo obsahují názory žádné další školách nezaručuje integritu práv nuzný. V tomto čísle by muftí (fatwa dárců) vydá fatwu na nejpečlivější (přežili), a nejvíce přispívají, mít na paměti stav osoby, která požádala o fatwa odst. mustafti), a zda on byl mezi těmi, kteří mají zájem (některé naléhavé) nebo ne.

Druhý typ, tedy záležitosti, které jsou zakázány, který je založen na obezřetnosti (ihtiyath) a přijmout názor většiny dožívajících (wara ") [21] (odejít pochybné) tak silný, jak je to možné. Protože Bůh Všemohoucí nezakazuje nic, ale vzhledem k Awliyaa (nebezpečí). Pak už by neměl být podáván shovívavost nebo talfiq v tom, s výjimkou v případě nouze (nucený) do brýlí Shari'ah. Pro mimořádné situace (nucený), aby (si) je zakázáno. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

((ما نهيتكم عنه فاجتنبوه, وما أمرتكم به فأتوا منه ما استطعتم))

To, co jsem vám přikázal držet dál od (dovolená) a co ti řeknu, tak vám stejně tvrdě jako vy. [22]

Ve výše uvedeném hadith, zatímco proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem závazné objednávky na úroveň schopností, zákaz Absolutisticky (není závazné) tím, že odmítla Awliyaa této záležitosti je zakázáno.

Co se za to, že bolehnya talfiq omezení, která z důvodu zákazu zákazu byla založena na základě opatrnosti a hledání konečného přežil. Se opírala o hadith:

دع ما يريبك إلى ما لا يريبك

Nechte toho, co je pochybné, co nechcete pochybovat vás. [23]

Omezení týkající se lidských práv, by neměl být tím talfiq v něm. Protože je založen na principu zachování práv a zabránit obtěžování a pronásledování (ostatní). Pak to neměl dělat talfiq v tomto ohledu, protože je to forma podvodu strojírenství zaměřené proti právům lidí a zranil je.

Zatímco třetí typ, typ mu'amalah odst. interakce mezi lidmi), trestní sankce odst. hudud), splnit povinnost majetku a manželství.

Manželství a integrální se zákonem, jako je mufaraqah (separace vztahu mezi mužem a ženou), základem je si uvědomit, štěstí manžela a manželky a děti. To může být realizováno tím, že udržuje manželský svazek a vytvoření dobrého života v rodině, jak je definován Korán Al Karim:

فإمساك بمعروف أو تسريح بإحسان

Za to, že se mohou obrátit znovu na cestu tohoto ma'ruf nebo rozvod v dobrém slova smyslu. [Al Baqarah: 229].

Proto by každý případ, který podporuje tento princip se praktikuje, i když v některých případech bude přetáhněte skutek talfiq. Jen by talfiq neměl být používán jako předmět hry v záležitostech manželství a rozvod, s patřičným ohledem na pravidla Shari'ah, a sice, že "právní původ manželství nebo manželství je nezákonné," [24] (kromě toho, že splňuje požadavky, které byly definována Shari'ah, Pent.), aby byla chráněna práva žen a potomků. A pokud to (zákon v manželství) v případě, pak talfiq zakázáno.

Problém mu'amalah, splnit povinnost pozemků, vymáhání hudud odst. trestní právo) a ochranu krve (lidské) a další podobné záležitosti, které se zajímají o blaho a dobro lidského života, musí vzít od každého škol, stanovisko největší důraz na blaho a štěstí lidé, i když k tomu talfiq. Pro výběr toho názoru, že model bude odrážet úsilí na podporu výhodu, kterou si přeje šaría. Navíc, protože ve prospěch lidského blahobytu změny s měnící se časy a zvyky a rozvoj jejich civilizace. A limity maslahah je, každý případ, který zaručuje ochranu proti pěti základních principů, a sice zachování náboženství, duše, mysl, potomstva a vlastnictví, a ochrana před laskavostí, že terčem Shari'ah, a to buď prostřednictvím koránu, sunny a idžmá Hasičské , lépe známý jako mashalih mursalah maqbulah odst. přijatelné).

V závěru omezení lze připustit nebo ne dělat talfiq je, že každý případ, který by mohl narušit základy šaría a mohou porušovat pravidla a moudrost, pak to je zakázáno, zvláště pokud je to jen hiyal (výroba uniknout břemeno Shari'ah " na, Pent.). Že všechny věci, které podporují nadace, moudrost a pravidla Shari'ah pro lidské štěstí ve světě a na onom světě, tím, že usnadňuje snadné na ně ve věcech náboženských obřadů a zajistit žádnou výhodu jim ve věcech mu'amalah (interakce mezi nimi), pak je přípustné i poptávka.

Kromě toho aplikace talfiq povolen pouze v případě potřeby nebo v případě nouze (nucené) pouze, které nejsou určeny k právu v náboženském názoru nebo hledat nejvhodnější a lehký bez maslahah záměrně legalizoval šaríu. A znovu, a dokonce pak omezena na částečné dodržování práva a přírody mu'amalah ijtihadi (který dovolil rozdíl názorů) a nesmí být qath'i (rozhodně). A Alláh ví nejlépe.

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu X/1427H/2006M 03/Tahun Edition. Nadace publikoval Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]


Islám je milosrdenství, ne hrozba


Podle
Shaykh 'Ali bin al-Hasan Halaby


Nechci zapomenout zmínit jednu věc, která se bude měrou aktuální téma, a to islámské milosrdenství a milost proroka islámu. Opravdu je cítit a vidět žádné slitování na muslimy v této zemi dobré. Milují Boha a posla Jeho, a lásku k pravdě, která přichází od Pána a Jeho apoštolů. Toto je jedinečná výsada. Etika, že velmi málo lidí, kteří zdobí se s ní v současné době. A skutečně další doba nubuwwah, pak méně dobře.

Jak řekl Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem.

ما من عام إلا الذي بعده شر منه حتى تلقوا ربكم

Žádná jednotlivá období (který přišel), ale jeho následky, je to horší, až potkáte svého Pána. [HR na Tirmizi, ne. 2132].

Takže, blahopřeji vám všem, o etice této dobré, pro předložení Bohu a Jeho posel, jako smysl pro úctu k Bohu a Jeho poslu. A já mentazkiah (pochvala), jste všichni před Bohem.

Chci něco říct, že žaludek na hrudi. Tyto věci se zdají být v rozporu, ale je to pravda, je-li popsány a vysvětleny. Jedná se o islámu je slitování, náš Pán je ar Rahim (slitovný) a náš Prorok milosrdenství všem přírody.

Pokud jde o kontradiksif, která byla v mé mysli, že výše uvedené problémy, včetně otázky badahiy [2], jasné a vyplývá ze slunce během dne. Pak najednou musíme vysvětlit znovu jako forma obrany proti islámu, vysvětlení pro obrácení pravdy o islámu, a vysvětlení aktuálního stavu pohledu islámu změnila.

Není pochyb o tom, to je něco, co trápí srdce a mysl, vidíme protichůdné skutečnosti vysvětlit problém, který byl diimani, problém je zřejmé, že toto náboženství (islám) je Grace, slitovný Bůh a našeho Proroka Muhammada sallallaahu To alaihi wa Salamem i milenec. Proto žádám Boha, aby deign, kteří nám pomohou pochopit smysl tohoto a cvičit.

Znění al-Koránu a sunny Nabawiyah, které posílí a zpevní penjelaskan toto téma je velmi rozsáhlé, je bezpočet. Je však třeba zmínit některé, být v klidu v srdci pravdy. A mysl a duše se cítí spokojeni s vedením.

Nash je největší, charakterizovat Bůh sám, že on je podstata All-milosrdný. Vlastnosti tohoto názvu, je široce dostupný v Al Koránu. Stačí vám to, texty, které chcete číst opakovaně modlitební den a noc více než desetkrát, takže je pochopení významu vložené a vestavěné v srdcích a pocitů. Alláh říká:

بسم الله الرحمن الرحيم {1} الحمد لله رب العالمين {2} الرحمن الرحيم

Ve jménu Alláha, Milosrdného, ​​slitovného. Chvála Bohu, Hospodin zástupů. Milosrdného, ​​slitovného. [Al Fátihu: 1-3].

Byste to zopakovat v každém rak'ah, při čtení druhého odstavce basmalah a čtení (z Surat Al-Fátihu) tak, že si význam tohoto obrázku a také realizace, ať už vědecky nebo amaliah lze provést (současně) najednou.

Bůh také charakterizovat Jeho proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem s povahou dělohy (milující) to. Alláh říká:

بالمؤمنين رءوف رحيم

(Prorok Muhammad), aby se znovu milovat milosrdenství vůči věřícím. [Na Tawbah: 128].

Náš prorok dělohy (milosrdné), stejně jako naše Rabb Rahim (slitovný). Nicméně, děloha (z lásky) byl prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem kníže všech dětí Adama, v závislosti na velikosti on sallallaahu To alaihi wa Salamem a povaha lidstva. Zatímco Rahim (milosrdný) Bůh podle své slávy a dokonalosti. Takže slitování (soucit) je povaha boha a povahy alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. Alláh a Jeho posel chce to být skutečné požehnání na zemi. Vzhledem k tomu, DIN (náboženství) je DIN milosti. Alláh říká:

ومآ أرسلناك إلارحمة للعالمين

A vyslali jsme tě ne, ale pro (a) milost pro všechny tvory. [Al Anbiya ": 107].

Bůh neříká "... jako milosrdenství pro věřící ", ale říká Bůh milost pro celé přírody, a ne jen lidé, i to bylo také v milosti přírody, a to povaha Jinn a andělé.

A Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem ze dne jeho sallallaahu To alaihi wa Salamem:

إنما أنا رحمة مهداة

Byl jsem dar milosti. [3]

Mnohé texty alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem je jasné, pro věřící, kteří přijali výzvu Boha a posla Jeho, kdo věří v zákoně Boha a posla Jeho, a s výhradou práva Boha a posla Jeho, aby ti, kteří mají pocit soucitu a milují, takže budou milovat Boha všemohoucího, nejen požehnání v podobě zbožným přáním, že snil o srdce a zpívá ústní. Pokud je to jen, pak to může být provedeno každý. Alláh říká:

ياأيها الذين ءامنوا لم تقولون مالاتفعلون {2} كبر مقتا عند الله أن تقولوا مالاتفعلون

Vy, kteří věříte, proč říkáte, co děláte. Enormní odpor v očích Alláha že říkáte to, co činíte. [Ash Shaf: 2,3].

Bůh chce, abychom byli lidé, kteří milovali a milující, víc miloval, ne jen pouhá slova, ale (prokazatelné) na charitu, ne jen fráze, ale (realizované) podle zákona. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

الراحمون يرحمهم الرحمن ارحموا من في الأرض يرحمكم من في السماء

Lidé, kteří by rádi být milován Jeden milosrdný. Vždy jednat s lidmi, kteří jsou na zemi, on ten, kdo je nad nebe (Alláh) vás bude milovat. [4]

Prorok také řekl:

ارحموا ترحموا

Sayanglah miluju tě, určitě vám bude rád [5]

Slovo jeho alaihi sallallaahu To wa Salamem:

من لا يرحم لا يرحم

Lidé, kteří nemají smysl pro lásku, nebude milován. [6]

Všechny výše uvedené texty a další potvrdily význam milosti, takže zakotvené v životě systému a provedeny; milují jeden druhého, každý soft-vyčerpaný, vzájemná pomoc, zejména těm, kteří dostali taufik od Boha, a vzhledem k tomu, návod ke konverzi k islámu a postupujte podle Sunna alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem.

Tato milost nemůže být řádně zajištěn, s výjimkou užitečné poznatky z al-Korán a Sunna z alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. Milost bez vědy je založena, ale na základě neznalosti, jen pocit, že bydlí na hrudi, někdy není v souladu s místem, nejasné a tato nejistota vedla k velké chyby.

Proto, to přijde z Ahl učenci sunny, jak je uvedeno Ibn Taymiyah: "Ahlus Sunna jsou nejlépe informováni o Al Haq (Pravda) a náklonnosti ze stvoření".

Chuť lásky vyžaduje, abychom poradit ostatním, vyčerpaný, jemně na ně, a vyžaduje, abyste dát jim příležitost k pokání k Bohu Všemohoucímu, cesta zpět k Bohu před tím, než zemřel.

Chuť lásky (milosti) se vyžaduje, abyste měli pocit péčí (z bezpečnostních stvoření), které budete mít k povaze proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem dané Alláh jeho sallallaahu To alaihi wa Salamem, a to:

... حريص عليكم بالمؤمنين رءوف رحيم

... (Prorok) chtěl (víra a spása), který opět velmi milující milosrdenství vůči věřícím. [Na Tawbah: 128].

Tento duch by měl být doprovázen něžnosti a mazlení, která je největší a majestátní rysem DIN (náboženství) je místo drsnosti a pevnosti, které nejsou doprovázeny postoj extrémní nebo přílišný způsobem, ale s něhou, který se stal symbolem tohoto náboženství.

Takže nikdo je narušeno, a podezření, že slitování (soucit, láska) To je jen pro muslimy pouze, nebo platí jen mezi muslimy (pouze), tak přetažením špinavosti, pak musím zmínit několik textů z hadith Proroka, který vysvětlil Tato milost a rozsah. Milost není jen pro muslimy samotné, ale i pro ty, kdož neuvěřili, a to nejen pro lidi, ale i pro zvířata ačkoli.

Proroka Mohameda sallallaahu To alaihi wa Salamem byl vůdce kazatele odst. kazatel) a vůdce lidí, kteří čekali na různé druhy utrpení a urážky. On sallallaahu To alaihi wa Salamem smířit s nepřátelství a pronásledování, a modlit se za dobro viník. Když se nevěřící před zranil hlavu, sallallaahu To alaihi wa Salamem, což mu krvácet, a když rozbít zuby mu sallallaahu To alaihi wa Salamem, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem ani modlí k Alláhovi Subhanahu wa Ta'ala dát něco zpět špatné je, ale on sallallaahu To alaihi wa Salamem chci slitování pro ně, protože je požehnáním. Prorok pak se modlil:

اللهم اغفر لقومي فإنهم لا يعلمون

Ano, Bůh. Odpusťte mi lidi, protože nevěděli, [7].

Ačkoli on byl sallallaahu To alaihi wa Salamem mučeni a trýzněni jimi. I proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

وما أوذي أحد في الله مثل ما أوذيت

Nikdo nebyl zraněn na cestě Boží, jak (pro) poruchy, která se se mnou stane. [8]

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem s trpělivostí sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

لعل الله أن يخرج من أصلابهم من يوحد الله

Bůh odstranit mentauhidkan Boha páteře (potomek) jim. [9]

Trpělivost se sallallaahu To alaihi wa Salamem byl pomocný v šíření tohoto rámusu, zabírá velkou část ve vedení lidi prostřednictvím skutečné lásky, ne jen teorie, jak bylo řečeno v tomto okamžiku. Ve skutečnosti, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem dělohy (soucit) v případech války a co do činění s nepřáteli islámu. Islám není bitva ve válečných bojů, ale válka o vykoupení, válka šířit klouby lásky. Zabití nepřítele, není hlavním cílem a první, ale to je poslední možnost. První nabídka je náboženství islámu, druhá je platit poplatek (platba výměnou za záruky bezpečnosti), a třetí není v rozporu s muslimy. Pokud nevěřící nezajímá o to, stále narušují a poškozují muslimy, pak je třeba bojovat, a to by také mělo být pořadí panovníků a učenci, kteří spolu bok po boku v din Alláha tím pomohla. Pokud však tato iniciativa je válka vedená jednotlivci, je třeba pochopit, že problém mobilizaci válku není podle individuálních práv. Řekl:

وقاتلوا في سبيل الله الذين يقاتلونكم ولا تعتدوا إن الله لا يحب المعتدين

Boj ve příčině Allaha těch, kdo proti vám, (ale) ne dostanou do rozporu s limity, pro Alláha nemiluje mezi nevěrníky. [Al-Baqarah: 190].

To je islámská din spoje ve stavu míru a války, a zároveň se jedná o nepřítele. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem neustále nařizovat jeho velitele, aby to slitování (soucit) a na milost a nemilost odst. soucit). Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:. "Nezabíjej děti, staré lidi, kteří, nezabíjej mnichy v kostele, a nemusíte lámat stromy" [10]

Allahu Akbar! To je postava proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, je charakter, že sallallaahu To alaihi wa Salamem. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem neměl spáchat vraždu bez rozmyslu, apatah už cíl, nebo je něco populární, nebo že velel?

S vraždou svévolného nikdy nebyl požehnán našeho Pána a našeho proroka Muhammada sallallaahu To alaihi wa Salamem. Jak by měl radost? S nevybíravé zabíjení, jen způsobí problémy a vylití krve je velmi politováníhodné, že lidské vědomí, natož v Alláha a proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem.

S morálkou a kloubů, islamisté získávají prvenství, islám se stal vůdcem a mají roli v zapojení základ za to, co říká hlas lidských práv a tím, co říkají práva zvířat. Před pokrok vědy, před západní civilizace, a před komunikačních prostředků byl vyvinut, který je v současné době vnímána různých částí světa, islám první vyslovil lidská práva a práva zvířat. Nicméně se snažili předcházet, snaží se podpořit jejich civilizaci a snaží se realizovat významy a učení tohoto, islám zůstává v popředí.

Islámský vůdce nastolit ušlechtilé klouby, a pak se to stalo v reálném životě, v dějinách jeho minulosti, současnosti i budoucnosti, insha Alláh. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

إن الله كتب الإحسان على كل شيء فإذا قتلتم فأحسنوا القتلة وإذا ذبحتم فأحسنوا الذبحة وليحد أحدكم شفرته وليرح ذبيحته

Amen Alláh pokyn, abyste udělali dobře všechny věci. Pokud zabijete (provést zákon Qisas), pak stanoví způsob provádění. Pokud porážku zvířat, pak to dobré v porážku. Ať z vás zaostřit svůj nůž a zábava zvířata sembelihannya. [11]

Tento znak je uveden v mu'amalah muslim, mu'amalah v islámu, pokud jde o řezání zvířata. Tak jak v mu'amalah s lidskou povahou popsaného Alláh:

ولقد كرمنا بنى ءادم

A jsme opravdu poctěni děti Adama. [Al Israa ": 70].

Oslavovat Boha s tím, co jsou zač? S tím, co je Boží přízeň? Nic jiného, ​​kromě zobrazeny DIN Boží pravdy, dát pokyny, které jim jako kazatel na cestě Alláha Všemohoucího. Tak, aby se spravedlivý člověk a napravit druhé. To je velmi vysoká cena. To je přesně to, co mnozí, a to i ty chybějící člověka, ale člověk se přiznat k Bohu. A to, kdyby Bůh nedal pokyny, pak nikdo nebude napovědět jiný než Alláh.

Aby to bylo dokonalý obraz a pravda jasné, musím připomenout, že význam milosti (soucit) a jemný není v rozporu k 'Izzah odst. odvaha) muslimské. Smysl lásky muslima by neměl být, protože to je předmětem, s výjimkou al-Haq (Pravda) a (ne) pokoří, kromě muslimů. Chuť lásky má své místo, stejně jako 'Izzah. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

ثلاث من كن فيه وجد بهن حلاوة الإيمان (فذكر منها) وأن يكره أن يعود في الكفر بعد أن أنقذه الله منه كما يكره أن يقذف في النار

Existují tři věci, kdo má tyto tři věci, pak se bude cítit sladkost víry ... (A sallallaahu To alaihi wa Salamem bylo zmíněno, jedním z nich je) ... nechtějí vrátit do kufr po Alláh ho zachránila před nevěřícně, protože nechtěl být hozen do ohně. [12]

Patří mezi ně "Izzah muslim vírou, nepodléhají jiné než Alláh. A Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem také řekl:

المؤمن القوي خير وأحب إلى الله من المؤمن الضعيف وفي كل خير

Pevně ​​věří, je lepší a Bůh miluje, spíše než slabé věřícího. A každý z nich má dobré [13]. Každý získat dobrou kondici s výkonem (má).

Tak moc, pocit vysoká, pocit silné, (to) má své vlastní místo. Vůbec ne v rozporu se podání muslima Pána svého, není předmětem nepřítele. Povaha lásky není v rozporu s Boží přikázání do svého proroka:

يآأيها النبي جاهد الكفار والمنافقين واغلظ عليهم ومأواهم جهنم وبئس المصير

Proroku, bojuj bezvěrce a pokrytce, a bylo těžké se na ně. Jejich místo je peklo, a to je zlé místo znovu. [Na Tahrim: 9]

Stejně tak není v rozporu s povahou Alláh dána věřících, že jsou,

محمد رسول الله والذين معه أشدآء على الكفار رحمآء بينهم

Muhammad je posel Boží a ti s ním je těžké proti nevěřícím. [Al-Fath: 29]

Postoj, který je obsažen ve slově Alláh má na čas a místo jeho vlastní. Jak již bylo vysvětleno dříve, že místo je ve třetím, nikoliv prvního řádu. Protože lidé nejsou ochotni přijmout pozvání k islámu, první fáze, a nedbali varování, druhého řádu, říct, že se zdráhá přijmout pravdu a sílu svévolně proti stvoření, pak má nárok na tvrdší postoj. A záď je poučení pro ostatní lidi. Není Alláh říká:

فشرد بهم من خلفهم لعلهم يذكرون

Pak rozvod-beraikanlah lidé za nimi (drť) nich, že mohou mít na pozoru. [Al-Anfal: 57].

Tak, tato neústupnost také obsahuje učení o milosti odst. soucit), takže lidé, kteří opustí jeho arogantní pýchu. Vzhledem k tomu, že poučení pro ně je dost vzdělávat duši.

K objasnění, já uvedu permisalan a nejvyšší permisalan patří jen Bohu. Copak si všimnete, když se učí vaše dítě a vychovávat ho, jestli se mu to nepodaří, můžete dát varování. Pokud zůstane jako je on, pak se trefil.

Ano, bylo to bolestivé bití, ale (to) je určena pro vzdělávací účely, neobsahující pomstychtivou ránu, nicméně, obsahovat dobrou ránu. Podobně, tvrdší postoj v islámu, má čas a místo jejich vlastní obsahující soucit a realizaci Alláh říká:

ومآ أرسلناك إلارحمة للعالمين

A vyslali jsme tě ne, ale pro (a) milost pro všechny tvory. [Al Anbiya ": 107].

Na závěr se ptám Bože všemohoucí, který dělá nám, jak lidé, kteří milují a jsou lidé, kteří mají soucit, ten, kdo zve lidi ke Knize Alláha, člověk, který vždy sledují Sunna alaihi wa proroka sallallaahu To Salamem (a) osoby, které mají pevně provazu Alláha, osoba, která je předmětem tauhidNya. Pro Bůh má moc dělat všechno.

Washallahu 'Ala Muhammada WA Nabiyina' Ala wa aalihi shahbihi ajma'in.

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu X/1427H/2006 Edition 01/Tahun. Nadace publikoval Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]
_______
Poznámka pod čarou
[1]. Přepis přednášky na Istiqlal mešity v Jakartě dne 19. února 2006 m
[2]. Axiom se stala přijat.
[3]. HR Imám reklama Darimi
[4]. HR imám Tirmidhi.
[5]. HR imám Ahmad.
[6]. Imám Bukhari a HR Imam muslimský.
[7]. Imám Bukhari a HR Imam muslimský.
[8]. Podobné hadith vyprávěný imáma Tirmizi a Ibn Majah, a to:

ولقد أوذيت في الله وما يؤذى أحد

A opravdu jsem se nikdy neobtěžoval na cestě Boží, a nikdo nikdy nezažil.

[9]. Podobné hadith vyprávěný Imam Bukhari a Muslim.

... بل أرجو أن يخرج الله من أصلابهم من يعبد الله وحده لا يشرك به شيئا

Nicméně doufám, že Bůh ty, kdo uctívají Alláha, a ne se ulejvat, od páteře (potomek) je.

[10]. Podobné hadís, vyprávěný Abu Dawud obsažených v:

... ولا تقتلوا شيخا فانيا ولا طفلا ولا صغيرا ولا امرأة ...

Vy jste ... a nezabíjejí jsou starší lidé, malé děti a také ženy.

[11]. HR Imám Tirmidhi, NASA-i Imam Abu Dawud, Ibn Majah a imám Ahmad.
[12]. Imám Bukhari a HR Imam muslimský.
[13]. HR Imam muslimský.


Vlastní pouze triumf islámu


Podle
Šejk Abu Usama bin Salim Al-Hilali Id


Opravdu, včetně velmi povzbuzující, jsme se setkali znovu v této mešity, univerzity, ve středu našich bratří, jsme jednotní dikalimat stejné, to je věta výše jednoty a velikosti islámu. Naše téma v tomto jasném ranním Hiri je velikost Boha a posla Jeho a ti, kdo věří. To znamená, že velikost islámu je prostě sám.

Argumenty ukazují, že sláva patří jen Bohu, Jeho posel a muslimové a islám moc. Slovo Alláh wa Subhanahu Ta'ala.

ولله العزة ولرسوله وللمؤمنين ولكن المنافقين لا يعلمون

Přesto, že výkon je jen pro Boha, pro jeho Messenger a těm, kdo věří, ale pokrytci nevím. [Al-Munafiqun: 8]

Tento verš potvrzuje, že sláva patří jen Bohu, Jeho posel a věřící.

فلا تهنوا وتدعوا إلى السلم وأنتم الأعلون والله معكم ولن يتركم أعمالكم

Máte pocit, slabá a požádat o mír, ale ty jsi jeden nahoře, a Alláh (také) s vámi a nikdy se sníží (odměna)-amalmu charitu. [Mohamed: 35]

A již v obraze pro ty, kdo studují Korán, on určoval, že kalimatullah nejvyšší, zatímco nevěřící jsou ve větě je nejnižší úroveň. Takže je to velikost islámu v knize Boží. Podobně je to zdůrazňuje proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem a prohlášení generace Salaf, prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem.

لا ينبغي لمسلم أن يذل نفسه

Věřící by neměli ponížit "[Hadith Hlášení Ahmad]

To je argument, že každý muslim je slavná jeho náboženství. Protože islám učí, Al 'Izzah ho.

Podívejme se na dialog mezi Abu Sufyan, který byl ještě v kekufurannya-it-s padawaktu Umar, kdy polytheists dostat z vítězství v bitvě u Uhudu.

Abu Sufjan řekl: Hubal zvětšit, pak prorok nařídil Umar se dohadovat s (slovy): "Bůh je větší a vyšší".

Toto je část al postulát jako kniha a sunny, který naznačuje, že Izzah (velikost) pouze patří Bohu, posla Jeho a islámu.

Pokud jsme se dozvěděli, že to patřilo k velikosti islámu, co je Izzah v islámu, a jak islám může odstranit z konceptu nevědomosti k velikosti kosep Izzah věřit. Rozjímat o tomto verši vidíme, a porovnat. "A tato moc je jen pro Alláha, Jeho Messenger a pro věřící, ale pokrytci nevědí" [Al-Munafiqun: 8]

Podívejte se, Abdulláha bin bin Ubay Salul, předseda munafqin Musthaliq syny ve válce. Poté, co lidé přijdou domů z války, včetně proroka, on s myšlenkou šíření hadith IFK (false zprávy). Obvinil Matku věřících Shiddiqah popela ash bin Siddiq odst. Ajša) na základě obvinění z cizoložství. Wal iyyadzu billah.

Podívejte se, otočil bitvu do jeho domu, v jeho cti. V atmosféře plné žhavých otázek, bludiště-obtěžkaný falešně, tyto pokrytci chtějí využít této příležitosti, nebo chcete ho udeřit, nebo chcete rybařit v kalné vodě.

V situaci řekl: لئن رجعنآ إلى المدينة ليخرجن الأعز منها الأذل (Opravdu, kdyby se vrátil do Medíny, opravdu silné lidi, kteří se jezdí ty, kdo jsou slabí z něj). Měl na mysli silnou člověka je jeho vlastní. Zatímco on mluví o lidech, kteří jsou slabé Rasullah sallallaahu To alaihi wa Salamem.

Toto pojetí Izzah brýlí nevědomosti, hrdost, pýcha sociální postavení, s nasab, předek, třída, počet následovníků, mnoho pokladů, s hodností a bohatství. To Izzah nevědomostí.

Pokud jde o otázku falešné zprávy je, že Bůh nedovoluje žádnou osobu, která popírá nosníky falešných zpráv problémů. Kdo popírá, že Bůh je přímá. Rehabilitovat dobré jméno Matky Boží věřících v prvních jedenácti verších Surat-Nur. Zatímco v súry al-Munafiqin Bůh popíral Abdullah bin bin Ubay Salul (s slov).

ولله العزة ولرسوله وللمؤمنين ولكن المنافقين لا يعلمون

"A tato moc je jen pro Alláha, Jeho Messenger a pro věřící, ale pokrytci nevědí" [Al-Munafiqun: 8]

Boží slovo je jako by chtěl říct, není velikost, ale z Boha. On je mocný a moudrý, silný a perkasa.Tidak Maha žádná velikost, ale patří Bohu. Neexistuje žádná sláva, ale s Bohem.

Každý, kdo závisí na všemocná, bude nepochybně silný muž. Proto Posel Alláha s holí, aby se stala silnější. A tak je to s věřícími, ale lpí na Boha a posla Jeho, stanou se mocné bytosti.

To je význam Izzah v kosep zbožný, hrdý na sebe s náboženstvím, s Alláhem, apoštola, dobré skutky, užitečné znalosti a poslání k Bohu. Podívejte se, jak se koncept islámu zvedl lidi ze zemského povrchu do výšky Izzah. Směrem vysokém rozlišení. Navzdory jejich těl, která je v kontaktu se zemí, ale jejich duše jsou vázány malail a'la (madžlisu nejvíce vysoká), se stávajícími potěšení Alláha. Takže Izzah patří k islámu.

Má () zdroj?
Jsme řekli dříve, že není velikost, ale z Boha. A každý, kdo spolu s všichni-mocný, mocný, a on se stal, kteří hledají slávu tím, než Alláha, bude pokorný.

Většina z faktorů, které podporují tuto Izzah kukuhnya, je islámský Aqeedah. Aqeedah je založen na tauhidullah odst. mentauhidkan Bůh), na dzatNya, akce-wa jeho jednání a jeho přírodní astmatu, nikdo nemá právo na podstatu v uctívání Boha, ale žádný. Proto, kdo menyambah Bože, on se stal mocný muž. A ti, kteří meyekutukan Bůh, stane zavrženíhodnou lidská bytost. Alláh je povznášející nebo ponižující někdo. Bůh řekl.

وتعز من تشاء وتذل من تشاء

A Vy oslavovat člověka, který chcete, a budete pohrdat lidmi, kteří chcete. [Ali Imron: 26]

Kdo je v souladu ve správném Aqeedah a tawheed jsou rovné, určitě Alláh ctít ho víry a přesvědčení a náboženského vyznání. A každý, kdo od něj odchyluje, by neměly vytýkat, ale samy o sobě sám.

I další faktory může realizovat jen "Izzah je manhaj. Proto Alláh říká.

ومن أحسن قولا ممن دعا إلى الله وعمل صالحا وقال إنني من المسلمين

Kdo lepší slova, než ti, kteří volání Alláha, dělá dobře zbožný a řekl: ". Jsem včetně těch, kteří přednáší kapitulaci" [Fushiliat: 33]

Lihatah, poté, co se koná manhaj a propagandy, pak mají pocit hrdosti na náboženství. Opakoval svůj hlas, že je muslim, včetně bertauhid k Bohu a následovat Boha a posla Jeho. Boží slovo:

ومن أحسن قولا

(A kdo lépe slova ...), pak odpověď je, že nikdo lepší než on. V tomto verši Alláh vazby s propagandou manhaj. Teprve později to spravedlivé skutky. Po tom, on byl nakonec hrdý islámu.

Proto požadavek, týkající se přijetí spravedlivých skutků, existují právní podmínky Kamal (dokonalost).

O právní požadavky pro přijetí charity, je z Boha a ittiba ikhls 'na Proroka. Zatímco charita je dokonalost požadavek.

První: Někdo musí mít své náboženství násilím. Bůh řekl.

يا يحيى خذ الكتاب بقوة

Ahoj, John. Vezměte knihy (Tóra), které vážně. [Maryam: 12]

Řekl:

خذوا ما آتيناكم بقوة

"Pegangilah pevně toho, co jsme vám dal" [al-Baqarah: 63]

A je chloubou Quwwah je náboženství islámu.

Za druhé: není líný nutkání vykonávat dobré skutky a konání dobrých skutků a poslušnost.

Dalším zdrojem islámského slávy, že být muslimem, který má své vlastní charakteristiky v aqeedah, způsoby uctívání, pasivního nebo vnitřní vzhled.

Ve všech aspektech, muslim má své vlastní charakteristiky. Muslimové mají zvláštní hodnotu do popředí jeho laskavosti. Řekl:

كنتم خير أمة أخرجت للناس

"Kluci jsou nejlepší lidé se rodí s lidmi" [Al-Imran: 110]

Má svou vlastní hodnotu jako lidi spravedlivé a možnosti. Řekl:

وكذلك جعلناكم أمة وسطا

"A tak se (příliš) jsme z nás (muslimy), jako lidé prostě a výběr" [Al-Baqarah: 143]

Stali se svědky Boží na zemi. Podívejte se na zvláštní hodnoty, které muslimové mají v poezii.

اهدنا الصراط المستقيم صراط الذين أنعمت عليهم غير المغضوب عليهم ولا الضالين

"Průvodce nám rovnou cestu. (Je to), jak se lidé, kterým jste propůjčil požehnání k nim, ne (cesta) Hněv Boží, tj. Židů) a ne (i silniční), které jsou nepravdivé (tj. Nassara ")" [Al-Fatihah: 6 - 7]

"Veď nás, Pane vpravo a rovná, není cesta těch, kdo přivodil hněv Boží, a to Židy. Ani to, jak lidé jsou zavádějící, že Nassara. Muslim je odlišný od Židů a Nassara, náboženskou a třídní jiné. Proto Posel Alláha alaihi Salaam wa zakázal tasyabbuh odst. berserupa) s nevěřícími. zákaz byl obsažen v doporučení on byl úžasný.

بعثت بين يدي الساعة بالسيف حتى يعبد الله وجعل الذل والصغار على من خالف أمري وجعل رزقي تحت ظل رمحي ومن تشبه بقوم فهو منهم

"Byl jsem poslán s mečem v ruce, když den vzkříšení je po ruce, takže je uctíván Bůh sám. Přivodil ponížení a pokora u lidí, kteří se vyslovili proti můj příkaz. Rezekiku zřízená špici. Ten, kdo se podobá lidem, určitě to zahrnuje od nich" [ Hadith Hlášení Ahmad]

بعثت بين يدي الساعة بالسيف حتى يعبد الله

"Byl jsem poslán s mečem jako den vzkříšení, je po ruce, takže je uctíván Bůh sám"

To je "Izzatul islám. Bojujeme za islám lidem, aby uctívali svého Stvořitele. Snažíme se odstranit lidi z temnoty na světlo. Bojujeme za islám se slovy propagandy, s dokladem a Burhan před vstupem do boje s mečem, v každém místě a okamžiku.

Pak Posel Alláha alaihi Salaam wa řekl:

بعثت بين يدي الساعة بالسيف حتى يعبد الله

(Byl jsem poslán s mečem, když den vzkříšení je po ruce, takže je uctíván Bůh sám).

Takže budeme bojovat na lidi, aby uctívali Boha, který stvořil.

وجعل الذل والصغار على من خالف أمري

(Přivodil ponížení a pokora u lidí, kteří se vyslovili proti můj příkaz). Takže každý, kdo se Prorokova příkazové sallallaahu To alaihi wa Salamem, bude mít Izzah odst. velikost) a rif'ah (výška pozice). Každý, kdo oponoval proroka pokoj a požehnání manhaj To alaihi wa Salamem, bude přepsán ponížení. Poté Posel Alláha alaihi To wa Salamem řekl. ومن تشبه بقوم فهو منهم (Ten, kdo se podobá lidem, určitě to zahrnuje z nich). To znamená, že každý, kdo se podobá nepřítel, nepochybně urazil. Každý, kdo oslnil svými nepřáteli, bude ztracen. Ten, kdo takto manhaj nepřítele, bude ponížen. Avšak lidé, kteří následují za proroka manhaj, není žádná chyba a žádná ostuda, že se mu přihodilo. V souhrnu by muslimská identita lišit od ostatních, pokud jde o aqeedah a identity v každém podnikání. Nezávislý člověk. Není na východ, ani západ.

Jak víme, že islám je velká v očích lidí, nebo naopak? nebo jak víme, že muslimové byli skvělí, nebo slabá?

Tam jsou některé věci, které naznačují, že tam je sláva islámu v životě muslimů a slávu z muslimů existují uprostřed lidstva.

První důkazy o slávu islámu. Nádhera a šíření prapor islámu je mnoho.

Pokud chcete vědět, Izzah vytvoření islámu ve středu muslimů, pak zváží, zda jsou symboly, náboženské symboly, jako je modlitba, modlitby, provádění pilířů islámu, laskavost příkazu zakazujících nespravedlivé vidět ve středu muslimů? Ať intestato v dobrotu a trpělivost ve středu muslimů?

Pokud se zobrazí hodnoty tam, podívejte se dobré skutky, je užitečné poznatky. Vidíte-li tyto podmínky, jsou spravedliví a morální a lidské prostředky v dobrém stavu, a náboženství islámu je stále ve stavu slavné.

Proto Posel propojení slávu islámu s realizací symbolů, symboly islámu a vývoj sunny mezi muslimy. A všichni víte, že lidé, kteří jsou půst, když slunce zapadlo, měl by přerušit půst okamžitě. Proč, urychlit přerušení půstu je sunna. Na proroka alaihi wa Salamem řekl.

لا يزال الناس بخير ما عجلوا الفطر

"Náboženství je vždy jít nahoru, pokud se lidé rozdělí jejich rychlý menyegarakan"

Jeho slova další: "Toto náboženství bude vždy být slavná pro moji lidé nebudou čekat na lámání rychle stoupající hvězda"

Zde se Alláh To alaihi wa Salamem spojit s rostoucí vzniku náboženství, symboly náboženských symbolů. Vidíte tam je emocionální duch islámu. Lidé stále mají to, díky bohu, ještě uhašen. Ale my chceme růst islámské symboly, symboly muslimů v reálném životě. Chceme, aby duch, který je v srdcích lidí je transformována do symboly vedlejších symbolů růstu islámu.

Podívejte se, případ umělce dostanou do rozporu proti nevěřícím, když Posel Alláha To alaihi wa salalm, malování karikatury horší lží, je již sužují mu mír a požehnání "alaihi wa Salamem. Na východě a západě, severu a jihu, lidé se stěhoval do popřít. Většina z jejich akcí může být odůvodněno šaría. Nicméně, někteří jiní nemůže být odůvodněno náboženství. Tam je bojkot a pohanské národy v ekonomické oblasti. To znamená, že je ještě náboženský zápal v nich. Nechceme, aby tento kurz. Ale s tím, chceme obhájit symboly, symboly náboženství.

Děláme rádi Proroka se všemi našimi pocity. Ale naše obrana je nezbytné k obraně sunny Proroka, oživením Sunny. Alláh wa Subhanahu Ta'ala slíbil pomoc těm, kteří pomáhají jeho náboženství.

ولينصرن الله من ينصره إن الله لقوي عزيز

"Opravdu, Bůh jistě pomůže těm, kteří pomáhají (náboženství) Ho. Amen Alláh je opravdu silný, mocný "[al-Hajj: 40]

Každá osoba, která pomohla náboženství Alláh wa Subhanahu Ta'ala, Alláh ho bránil. Každá osoba, která pomohla apoštola, Alláh ho bránil. Bůh řekl.

وتعزروه وتوقروه

"A my se posílily (náboženství) a jeho menghormatiny" [al-Fath: 9]

Podle většiny učenců výkladů, třetí zájmeno (v předchozím odstavci) je Posel Alláha alaihi mewaikili To wa Salamem.

Pokud lidé chtějí opravdu hájit apoštoly, musí být v souladu se svým náboženstvím. Podporujeme bojkot výrobků nepřítele. Ale ještě předtím, že bychom měli bojkotovat nepřítelem myšlení, západní kulturu, aqidah nepřátelům, cizí kultury. S tím, symboly, se náboženské symboly se objeví v polovině publika.

Ostatní příležitosti slávu Ummy.
Tedy existence nezávislé postoje, není závislá na jiných lidech, jako nezávislé osoby s aqeedah a manhajnya, ekonomika, kultura, ne napodobit Západ, lidé nevěřící nebo jiných osob. Ne, že bychom neměli využít svých produktů věd. Astronomie, vědy a techniky, nejsou monopol samozřejmě patří komukoli, může být dosaženo každý na to. A muslimové, byl organizován sjednotit dva dobrotu, svět a na onom světě.

وابتغ فيما آتاك الله الدار الآخرة ولا تنس نصيبك من الدنيا

"A podívejte se na to, co Bůh dal k vám štěstí) na onom světě, a nezapomeňte svůj podíl odst. požitek) pozemský" [al-Qasas: 77]

Tak, muslim charity akhiratnya, s dobrými skutky, a to dobré pro svět, postavit ho. Proto se ohlíží zpět hadith proroka slaihi wa Salamem. "Toto náboženství bude vždy slavná pro moji lidé nebudou čekat na lámání rychle stoupající hvězdy."

Kdo čeká na zveřejnění hvězd, kdy krachuje rychle? (Oni) jsou: Židé z pohanů a Rafidhah skupin (šíitů). To znamená, že Posel Alláha alaihi To wa Salamem řekl, když moji lidé budou čekat na Rising Stars přerušit půst, ale následovaly další lidi, kteří vedou lidé z této identity se stává slabá.

Dalším znamením slávy islámu.
Lidé zavedení šaríe Alláh na tepu života, že úřady v Koránu a sunny jako právního státu. Vzhledem k tomu, a povinné používání Ayn Shari'ah fard To pro každého muslima. Vezměme si slova proroka.

ألا كلكم راع و كلكم مسئول عن رعيته

"Vězte, že každý z vás je vůdce a každý vůdce byl požádán o odpovědnosti"

Odtud, každý muslim je vůdce. A jako vůdce, který je zodpovědný za provádění Korán a Sunna Poslem Alláha a požehnání Salaam Wa. Takže prosadit Boží zákon jako zákon je povinné, fard 'Ain vhodnou pozici a odpovědnosti. Bůh řekl.

وما اختلفتم فيه من شيء فحكمه إلى الله

"A pokud jde o věci, co jste se liší, pak je rozhodnutí (až) na Boha" [aš-Šura: 10]

إن الحكم إلا لله

"Nastavení zákon je pouze Alláh" [al-`am: 57]

To znamená, že aplikace práva šaría a zákony Boží a zásad islámského státu, je povinnost na muslimy. Zatímco pohrdavý nebo slabý při získávání tohoto problému nebude fungovat vůbec. Ale pokud jde o volání do ní, musí být v souladu s metodou Proroka. Říkali jsme pro zadané podmínky, náboženství a práva Boží skrze proroka. Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká.

ادع إلى سبيل ربك بالحكمة والموعظة الحسنة

"Call (muži) na Pána svého ulici, s moudrostí a dobrou lekci, a bantahlah je v dobrém slova smyslu" [-Nahl: 125]

قل هذه سبيلي أدعو إلى الله على بصيرة أنا ومن اتبعني وسبحان الله وما أنا من المشركين

"Řekni: Toto je cesta (náboženství) já, já a lidé, kteří sledují mě zve (vy) k Bohu s reálným důkazem. Sláva Bohu a vykašlal se na lidi, kteří jsou modláři "[Yusuf: 108]

Takže jsme vyzvali k prokázání, Burhan, důkazy a důkaz. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem se podařilo vytvořit islámský stát, ale ne s mečem. On sallallaahu To alaihi wa Salamem schopny prosazovat, když se mu podařilo vštípit lidem aqeedah. Nějací lidé, kteří úspěšně mengekkan monoteismus a fráze La ilaha illallah ve svém životě, Alláh vytvořit islám ve své zemi Daulah.

Proto, když poselství islámu k Prorokovi nabídl kmeny během poutní sezóny, on sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl. "Řekněme, že prohlášení! S ním se Arabové předloží, a vy jste se zvládnout cizí národ. Řekni La ilaha Illa Alláha, budete v bezpečí. "

Takže lidé, kteří vymáhají monoteismus, prosazování práva Alláha Subhanahu wa Ta'ala se svěřuje pravomoc k těm na Zemi. Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká.

وعد الله الذين آمنوا منكم وعملوا الصالحات ليستخلفنهم في الأرض كما استخلف الذين من قبلهم وليمكنن لهم دينهم الذي ارتضى لهم وليبدلنهم من بعد خوفهم أمنا يعبدونني لا يشركون بي شيئا

"A Bůh přislíbil těm z vás, kteří věří, a to spravedlivé skutky, že bude opravdu bylo jejich rozhodnutí na zemi, jak on vytvoří pro ně náboženství, které má diridhaiNya k nim, a skutečně změní (stát) je, poté, co se ve strachu, že budou v bezpečí Sentausa. Stále uctívají s ničím asociovat něco se mnou "[-Nur: 55]

Istikhlaf a Tamkin (výkon a vítězství) je slib Boha k věřícím, kteří se snaží. Pak se podívej:

وليمكنن لهم دينهم الذي ارتضى لهم

(On vytvoří pro ně náboženství, že Bůh má pro ně ridhai)

Před tím, než stát vymáhat Boha na zemi, Bůh učinil víru v lidském srdci. Pokud je náboženství vložené v každém z našich srdcí, jsme prosazování práva Boží ve svých srdcích, musíme prosadit zákon Boží v životě podle svých schopností, Alláh dát dar Istikhlaf a Tamkin.

Islám je velký se vrátí jako původně?
Tento případ byl pronajímá alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem v Sahih hadíth.

ليبلغن هذا الأمر ما بلغ الليل والنهار بعز عزيز أو بذل ذليل عزا يعز الله به الإسلام وأهله وذلا يذل الله به الشرك وأهله

"Toto náboženství se bude šířit, pokud jde o vzdálenost je dosaženo ve dne v noci, s ušlechtilým slávy a ponížení lidí, kteří terhjina, slávu, kterou Bůh oslaví islám a jeho přívrženci, a ponižující kesyirikan a jeho následovníci".

(V tomto Hadith) Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl, že islám, a to navzdory tlaku a slabé lidského života v duši některých muslimů (udržet) vrátí velký, vítězný, zářící jak je uvedeno v hadith ušlechtilý proroka. To také ukazuje, že budoucnost patří jen k islámu. Není pochyb o tom, je to rozhodně datiang a přijet, nebo ne! Protože věříme v Boha a posla Jeho. All-pravý Bůh, ani Jeho posel. Události jsou oznámeny Messenger sallallaahu To alaihi wa Salamem určitě přijel, nikdo nemůže popřít.

Ale jsou tu faktory, které omezují velikost islámu a cestu vedoucí k ní, mezi nejdůležitější věc.

Za prvé: Regionální a fanatismus tribalismus
Ve středu muslimů vzrostl odvolání k fanatismu a Tribalism. Tato výzva byla rozvedená rozptyluje muslimy. Také se stává, že potlačit a ponížit arabské mereka.Bangsa fanatismus vyzval frakci sám. Podobně, Peršané, Turci. Urdu národ do války bojovat proti fanatismus a studoval je. Muslimové sdílet druh rozdělení do skupin. I ve třídě s výjimkou rozvedené, objevil mnoho frakcí. Jedna strana na jih a vyzval ostatní strany vyzval k severu. Volá na západě a volá směrem na východ, i když pocházejí z jedné země, potomky stejné.

Rozvedený muslimy rozptýlené do různých skupin a sekt, zatímco před rokem to byli lidé, kteří jeden. Když se rozdělí, pak jeho výkon k oslabení a stát napodobitelů, jakož i potraviny diperbutkan nepřátel nepřátele islámu. Zde je částečná bariéra, která blokovala cestu ke slávě islámu.

S vnitřním okraji, můžeme zjistit, že dopady nových mistrovství lidu nejde nevěřit dzati tvaru, ale je řízen povahy účinků dalších akcí. To znamená, že z důvodu slabosti a slabosti muslimské víry. Vidíme podporu faktorem je síla západní vojenské a ekonomické síly a politické slabosti muslimů.

Pokud budeme dávat pozor na politické moci na západě, se ukazuje, jejich politické koncepce byly odhalili, odhalila boroknya, která soustředila na politické lži a nifak, hrát lame standardy, které se měří podle několika měřítek, hrát na dvě vlákna. Požadovali použití něčeho, ale ve skutečnosti jsou mempecundanginya. Požadovali, že islámské země implementovat demokrai, ale když země muslimy vyhrál, oni by to popřít. To naznačuje, že jejich politické lži a klamu Based Alláh wa Subhanahu Ta'ala odkryla je.

Pojďme se podívat na ekonomické síly na západ. Jejich ekonomická síla zničena. Stanou se z nich silná ekonomická síla vzhledem k povaze výkonu kontroly islámských zemí, orat svůj majetek. Kolonizovali muslimských zemích. Naše olej, oni byli okradeni. Zlato-gold nás, kradou. Ropa a bohatství naší země vybagrovaného, ​​prodávané na trhu s nízkou hodnotou. Nikdo, kromě bůhví kolik.

Jako jejich vojenská moc, je to Bůh, kdo se s ní zacházet. Podívejte se na konci minulého století, tam jsou dvě síly, které vládnou světu. Východní síly zastoupené moci sovětského komunismu a kapitalismu západní síly s USA jako jeho vůdce.

Jak by Sovětský svaz byl zničen, ale mají sofistikované zbraně? Bůh k nim přišel z názoru, že oni netuší, a hodil strach v jejich srdcích. Ničí jejich domovy vlastníma rukama a rukou muslimů. Poučit z tohoto incidentu, ó muži pochopení.

Amerika nemá k útoku na Sovětský svaz s jadernou odst. tím zničeny). Zničení síly Sovětského svazu přichází zevnitř. Sedab, faktory, které jej donutila zničeny. Stejně tak byly Spojené státy na pokraji kolapsu zevnitř. Ekonomická slabost, zničení a morální degradace, kekiuatan vojenská porážka. Tyto síly jsou již bertaji. Jejich síla je vlevo je slabost muslimů. Proto se snaží za podmínky, že muslimové v oslabeném stavu. Slabé ve víře, pozemská, myšlenky a očekávání. Pokud se muslimové zpět na svou víru, nepochybně se zhroutí se ulejvat, bude kufr zmizí. Děsivá síla tohoto světa zmizí do kalmatut jednobožství, La ilaha illallah.

Proto je největší překážkou k dosažení velikost islámu dělí důlky muslimy.

Jaká je cesta k velikosti islámu?
Koncept je, že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem jak je uvedeno v hadíth o Ibn 'Umar anhu.

إذا تبايعتم بالعينة وأخذتم أذناب البقر ورضيتم بالزرع وتركتم الجهاد سلط الله عليكم ذلا لا ينزعه حتى ترجعوا إلى دينكم

"Pokud jste nákup a prodej pomocí" INAH, držení ocasy krav, a těšil se zemědělství a opustit džihád, Alláh působit ponížení na vás, nebude to vytáhnout z vás, až se vrátíte do svého náboženství. "

Pokud ano, cesta vede k tomu, ó moji bratři, O mládeže islámu, moje očekávání lidí, moji lidé jsou na skladě naděje na lepší budoucnost: cesta ke slávě islámu je náboženství drží nás zpátky Degan byl dříve uvedl, že prorok sallallaahu " alaihi wa Salamem, společníci a generace Salafush Salih. Když důsledně jsou nad náboženství, oni se stali nejlepší z lidstva, obecní představitelé, učitelé lidstva, odstranit člověka z temnoty do světla. S návratem k našemu náboženství, naše náboženství bylo skvělé znovu. Lhůta může být chodit, ale vyžaduje trpělivost a statečnost.

يا أيها الذين آمنوا اصبروا وصابروا ورابطوا واتقوا الله لعلكم تفلحون

"Vy, kteří věříte, buďte trpěliví a posílit svou trpělivost a zůstává připraven předstoupit (pozemní hranice), a strach Bůh, abyste mohli prosperovat" [Ali Imran: 200]

Kéž Alláh al-Aziz Al-Qawiyyu pomůže islám a muslimy, Al-Haq a zdálo se prosadit islámské zemi s knihou a sunny. Bůh se bude dít a on má moc na to.

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu X/1427H/2006 Edition 01/Tahun. Nadace publikoval Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]


zdroj: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar