Kamis, 09 Agustus 2012

Az emberek a Happy Day, a Mindenható Allah azt mondja: قد أفلح من تزكى وذكر اسم ربه فصلى Valóban sikeres, aki tiszta magukat (a hit). És emlékszik a nevére Urának, majd imádkozott. [Al-'Ala/87 :14-15]


Az emberek a Happy Day, a Mindenható Allah azt mondja:
قد أفلح من تزكى وذكر اسم ربه فصلى
Valóban sikeres, aki tiszta magukat (a hit). És emlékszik a nevére Urának, majd imádkozott. [Al-'Ala/87 :14-15]



Által
Shaikh Dr. Salih bin Abdullah al-Fauzan Fauzan


Ó, muszlimok, lássuk félelem Mindenható Allah és hálás minden kegyelmét, hogy a dallam a Ramadan böjt. Imádkozzunk, hogy a Mindenható Allah fogadja el az összes istentiszteleti törekszünk, hogy gyorsan és qiyâmul Lail a Mindenható Allah megbocsátani a bűnöket, amit teszünk. Íme, a mai nap igazi IED. Minden muzulmánok elégedettek a Mindenható Allah kegyelméből adott nekik formájában a kifinomultság és végrehajtásának Ramadhan böjt qiyâmul Lail. Örüljetek, mert Isten Mindenható tette őket arra, hogy használja fel az Ő kegyelmének az engedelmességben, az engedelmesség és hódolat tettek.

A mai nap az emlékezés és a hála, az étkezési és megtörve a nap. Éhezés ez a nap, mert haraam fordulóján a bankett Mindenható Allah és az Ő parancsolatait menyelisihi tartják, és a Mindenható Allah mensyariatkan szünet ma. Sőt, amikor a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam Medina jött, hogy volt két ünnepnap szoktak bermainmain, aztán azt mondta:" Bizony, Allah Mindenható feltéve, hogy egy kapcsolóval két nap jobb, mint két napján Eid Eid al-Fitr és Adha ".

Mindenható Allah váltotta fel a kétnapos ünnep általuk használt játszani, és ficánkol egy kétnapos ünnep a dhikr, a hála, a megbocsátás és a megbocsátást nyert.

A muszlimok hajtottak végre egy három napos ünnep után tökéletesíti egyik nagy istentiszteleti cselekmények az iszlámban.

Először is: az ünnep ismétlődnek minden héten, azaz pénteken. Mindenható Allah tette a Eid heti rendszerességgel és nagy mensyariatkan péntek imákat a muzulmánok számára. Ima kezdődik 2 prédikáció, amely tartalmazta a dicséretet a Mindenható Isten és a bizonyság a Mindenható Allah egységét és az Ő prófétája, amellett, hogy adjon tanácsot és figyelmeztetést. Ezen túlmenően, a péntek is, a nap tökéletes az ember teremtése, a nap Ádám teremtetett, belépett ég, kiutasította a mennyből, a végítélet napja és megsemmisítésének ezt a világot.

Másodszor: Eid al-Fitr áldott, azt követően került sor tökéletesítése kötelező böjt a Ramadan ideje alatt a Mindenható Allah azt, hogy a negyedik pillér az iszlám pillére. Joguk van a megbocsátás és a megváltás a pokolból. Ők összegyűjtött aznap hálával a Mindenható Allah, és dicsőítsék bertakbir irányítása Mindenható Allah.

Ó, muszlimok, sőt az egyik legnagyobb dicsőséges imádata által előírt, a mindenható Isten napján Eid al-Fitr az ima. Az érvelés szükségességét az al-Korán és Sunnah és ijma "a muszlimok.

Mindenható Allah azt mondja:

قد أفلح من تزكى وذكر اسم ربه فصلى

Valóban sikeres, aki tiszta magukat (a hit). És emlékszik a nevére Urának, majd imádkozott. [Al-'Ala/87 :14-15]

Vallási tudósok azt mondják, ez azt jelenti, eltávolítása tazakka fitri sadaqah. És Shalla jelent IED ima. A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam megparancsolta, hogy menjen ki a muszlimok az imára, és a nők is jöttek ki az otthonukból, hogy imádkozzanak, és nézni a muszlimok IED istentisztelet.

IED, hogy az imádság kell tartani a nagy területen, amely közel van a lakó népesség, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam korábban kívül imádság területén. És senki sem említette, hogy a Próféta részlet sallallaahu "alaihi wa sallam IED imát a mecsetben, ha nincs udzur (rendkívüli állapot). Ez a legnagyobb iszlám jelképe. Így nem lehetséges a muszlim jönni lazítson és elszigetelt magát a gyülekezet a muszlimok.

És egy harmadik: a nagy nap, hogy az iszlám Allah a Mindenható Eid al-Adha syariatkan. És ez a legnagyobb ünnep, és a legtöbb Afdhal.

Mindenható Allah mensyariatkannya után tökéletesíti a Hajj ami az ötödik pillére az iszlám. Semmi sem az iszlám ünnepet nyaralás mellett a három pontot. Nincs ünnepe a próféta születésnapja évfordulóján, vagy más módon. Mivel ez egy innovációs vagy tasyabbuh a hitetlenek és többisten. Hány muszlim van egy nagy győzelem, és nem valami újat azzal, hogy a lakoma, hogy soha nem előírt Mindenható Allah.

Ó, Allah szolgái Mindenható, az igazi ünnep készül a Mindenható Allah a vidámság és a játék. Azonban felhasználhatók a Mindenható Allah dhikr, ne engedelmesség, engedelmesség és fokozott a Mindenható Allah bocsánatát, a benyújtási határidő neki, hogy köszönöm a gyors és tökéletes munka qiyâmul Lail és közelebb érvényesíteni a szeretet és az imádság.

Íme, az emberek boldogok, hogy ez nem egy, hogy találkozott egy ünnep, szépíteni lahiriyahnya új ruhát, találkozik a gyomor tartalma a különböző élelmiszerek és bersenda élvezet az ő verbális évődés. Azonban a személy azt mondják, hogy boldogtalan, ha a Mindenható Allah fogadja el a böjt és az ima és Isten mindenható eltávolítja minden bűnét.

E célból, ne tévessze meg az élet a világon. És ne tévesszen meg a túlságosan csillogó különféle ékszerek, hogy mindennap látunk. Valóban a végső ékszer vallásosság. Mindenható Allah azt mondja:

يا بني آدم قد أنزلنا عليكم لباسا يواري سوآتكم وريشا ولباس التقوى ذلك خير ذلك من آيات الله لعلهم يذكرون

Ó, Ádám gyermekei, bizony küldtünk le a ruhát, hogy fedezze auratmu és szép ruhákat ékszerek. jámborság és ruházat. Ez a legjobb. Ilyen a pártja Allah jelei, remélhetőleg ők mindig emlékezni fog. [Surat al-A'raf / 07:26]

Rahimakumullah muszlimok, Mindenható Allah május elfogadja a tettei tettünk a Ramadán és az előző hónapban.

Figyeljük meg, hogy vannak nemzetek és azok életében, akik körülötted vannak kebodohon, téveszmék, hamis vallás, az iszlám iskolák, amelyek eltér, a rivális csoportok és frakciók torzul. Valóban, az All-Igaz, a mindenható Isten, amikor ezt mondta:

فإن آمنوا بمثل ما آمنتم به فقد اهتدوا وإن تولوا فإنما هم في شقاق فسيكفيكهم الله وهو السميع العليم

Tehát, ha hisznek abban, amit hisznek benne, hogy tényleg megvan a nyom, és ha elfordul, sőt vannak olyan viszály (veled). Allah elegendő azt tőlük. és Ő a minden tárgyaláson, mindentudó. [al-Baqarah / 2:137]

Ez az ő szolgája sunatullâh. Ha elhagyják az igazság, hogy felülírja a mocsok. Nem ismert, kivéve azokat, akik élnek az öröm, Mindenható Allah. Ezután a szemközti felfedi ellenfelét, és az ellenkező mindent, ami világossá vált / világos. Bizonyára senki sem ismer, csak a drága egészségügyi ellátást, ha a fájdalom. És senki nem tudja, hogy fontos a fény, kivéve azokat, akik a sötétségben.

Tudd meg, ó igazi muszlimok az iszlám nem csak egy név nélkül beriltizâm nasab a hukumhukumnya, megőrizze kötelezettségeit, és tartsa távol a dolgokat, amelyek ellentétesek vele, és a dolgokat, amelyek csökkentik azt. Azonban az iszlám rendelkezik a pilléreket, Shari'a Shari'a-Sunnah és a Sunnah. Ezek közé tartozik imádata egy szolgát, hogy az al-Kálik Ihsan és include (jót), hogy a lényt. A muszlim olyan ember, aki dolgozott a kötelezettségek és ne dolgok Haram. Muszlimok testvérek, akik túlélték a verbális és kezét vér, kincs és tisztelje őket. Szóval, ne öld meg a lélek, amely tiltja a Mindenható Allah csak a helyes utat. Ne bántsd a muszlimok a különböző akciók.

Mindenható Allah azt mondja:

والذين يؤذون المؤمنين والمؤمنات بغير ما اكتسبوا فقد احتملوا بهتانا وإثما مبينا

És azok, akik bántani hívő férfiak és a nők hiszik, hogy ők semmi rosszat, akkor biztosan hazudnak csupasz és nyilvánvaló bűnt. [Al-Ahzâb/33: 58]

Ó, muszlimok, hadd volna ki véleményünket. mert az ördög, aki ültetett egy nyíl a szíve az embernek, hogy esik utálatos. Tegyük isbâl a ruháinkat és kesztyűt, mert minden szemével a láb a pokolban. Nézzük bertawadlu "Mindenható Allah nem szereti arrogáns. Szokni a nők fejkendőt viselnek, és Hidzsáb és távol keverve férfiak, egyedül a vezető és segítő. Bizonyára az ember ne legyen egyedül egy nőt, aki nem törvényes, de neki az ördög barátja 1/3.

Ne tévessze meg a beszerzés és tettekben. Valóban megtévesztő cselekedetek és kezhaliman zhalim a sötétség a Feltámadás Napján. Aki csalt a muszlimok, akkor nem az a csoport. Ez olyan szereplő hadíszt a próféta: "Ne tedd a harcban, és az elkövetőket felelősségre bermudah-könnyű az esküt, és bizonyságot-bizonyságot".

Mindenható Allah mondja.

إن الذين يشترون بعهد الله وأيمانهم ثمنا قليلا أولئك لا خلاق لهم في الآخرة ولا يكلمهم الله ولا ينظر إليهم يوم القيامة ولا يزكيهم ولهم عذاب أليم

"Azok, akik eladni az ígéretét az ő (őt), Allah és sumpahsumpah az árak egy kicsit, mert nem kap részesedést (jutalom) a túlvilágon, és Allah nem fog beszélni velük, és nem fogja látni őket az Ítélet Napján nem (is) fog megtisztítani őket. számukra a fájdalmas büntetést. " [Ali Imran / 3:77]

Ne graft és az uzsora. Bizonyára ők is egy nagy bűn. Mindkettő csúnya munkát, amelynek eredményeként a Mindenható Allah haragját és laknatnya. Ő tartozott az illegitim és rombolása, pusztítása és a társadalom.

Engedje meg, Mindenható Allah félelem. Valóban a legjobb beszéd Allah könyve és a legjobb útmutatás a Próféta sallallaahu útmutatást a "wa alaihi sallam és a csúnya-csúnya eset, hogy az új kérdések (bid'ah). Kövessük a muzulmán hívők, mert a Mindenható Allah kezében van a gyülekezetben. Aki egyedül van, egyedül ő a pokolban.

Referencia: Al-Al-Minbariyah Khuthab, Dr. Fauzan Salih ibn 'Abdullah al-Fauzan, vol 2, p. 367-372. Cikk cím (túl ünnepén admin)

[Másolt As-Sunnah magazin XIII/1430/2009M 06-07/Tahun Edition. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 tel. 0271-858197 Fax: 0271-858197]





Sajnáljuk, a megbocsátás ünnepe keretében előírt?



Által
Pap Abdullah bin al-Buthoni MA Taslim


Megbocsátó, könyörületes felé társaik muzulmánok és kecsesen a hibáit, jámbor szeretet, ami egy nagyszerű erény, és erősen ajánlott az iszlámban. Mindenható Allah mondja.

خذ العفو وأمر بالعرف وأعرض عن الجاهلين

Légy te a megbocsátás, a parancs, amit jó cselekedetek, és berpisahlah emberek buták. [Al-A'raf / 7:199]

Egy másik vers, Mindenható Allah azt mondja.

فبما رحمة من الله لنت لهم ولو كنت فظا غليظ القلب لانفضوا من حولك فاعف عنهم واستغفر لهم وشاورهم في الأمر

Ez volt az Allah kegyelméből, ti szelíd erő ellenük. Vajon te már megint durva udvariatlan lenni, ők elhatárolják magukat minden körülötted. Ezért, bocsásson meg, és kérjen bocsánatot értük, és konzultál velük az ügyekben. [Ali Imran / 3:159]

Valójában ezek a tulajdonságok a jellemzők Allah mindenható szolgái, akik félnek Őt, az Ő szava.

الذين ينفقون في السراء والضراء والكاظمين الغيظ والعافين عن الناس والله يحب المحسنين

(Azok, akik igazságosak a) azok, akik töltik (szabadon), hogy a területen, valamint a keskeny és azok, akik visszafogják a haragot, és a (könnyű) megbocsátás (hiba) mások. Allah szereti azokat, akik jót. [Ali-Imran / 3:134]

Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam van khsusus leírja nagysága a természet az erény és az érdem bocsánatot Allah Mindenható szavait sallallaahu" alaihi wa sallam: "Hozzáteszi, hogy Isten szolgája azzal, hogy a bocsánatkérés (testvére), de a dicsőség (a világ és a túlvilágon) "[1]

Vagyis a növekedés az a világ dicsősége megbocsátó, aki vele volt magasztos és megdicsőült szívébe manusian mert könnyen megbocsátani másoknak, míg a túlvilágon, a nagyság és erény jutalma Allah mindenható. [2]

SORRY, megbocsátó A Napi-Britanniában?
Azonban ez a nagy szeretet kegyes, lehet alakítani a jogellenes és elítélendő, ha történik oly módon, hogy nem figyelmeztetések a Koránban és a próféta Sunnah sallallaahu "alaihi wa sallam.

Például ez a cselekmény szakosodott egy adott időpontban, és mivel nincs érv specializáció a Shari'a. Mivel külön meg időben, és keretein belül az ünnep Eid ul-Fitr és Eid al-Adha.

Ez bid'ah [3], aki nyilván már figyelmeztette a Próféta sallallaahu csúnyaság "alaihi wa sallam a szavakat, sallallaahu" alaihi wa sallam: "Bizony, minden dolog, amely bid'ah diada találmányok, és az összes eretnekségek hamis, és minden perverz (hely), a Tűz "[4]

Ha valaki azt kérdezi: miért van ez tekinthető elhibázott aktus eretnekség, de az iszlám nyilvánvalóan erőteljesen fellép, és dicsérte a karakter könnyen megbocsátani a hibákat mások, mint már említettük, a fenti leírás?

A válasz: Igen, az iszlám nagyon ajánlom, feltéve, hogy ha nincs idő fordítják, vagy bármilyen módon, anélkül, hogy érv (argumentum), amelyek azt mutatják ezt a különlegességet. Mert, ha az ilyen szentelt idő után különös érveket, aztán kiderült egy nagyon aljas cselekmény az eretnekség az iszlámban.

Például a Sunnah böjt és ima éjszaka erősen ajánlott az iszlámban. Azonban ez a két fajta imádat, ha a végrehajtás szentelt pénteken, a két fő kérdés van, hogy elítélendő, és tilos a tennivaló [5], mivel a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam.

لا تختصواليلة الجمعة بقيام من بين الليالى ولا تخصوايوم الجمعة بصيام من بين الأيام إلا أن يكون فى صوم يصومه أحدكم

Van szakosodott péntek este az egyik este (végez) éjszakai imákat, és nem szakosodnak a pénteken az ár a minap a böjt, de az éhgyomri lehet tenni egy közületek. [6]

Ezt nevezik a tudósok például az "eretnekség idhafiyyah", az aktust, amely általában ajánlott az iszlámban, de egyes muzulmánok szakosodott fellépésének ideje, helye, oka, vagy bizonyos körülmények eljárások, amelyek nem származik Isten útmutatását Mindenható a Koránban és a próféta sunnah sallallaahu "alaihi wa sallam. [7]

Egy másik példa ebben a kérdésben szentelt az imádságnak és az éjszaka Rajab Sha'ban. Imám 1-Nawawi, esetleg Allaah kegyelmezz mondani erről a két imát: "Prayer (éjszaka a hónapban) és Rajab Sha'ban olyan újítás, ami nagyon rossz és elítélendő" [8]

Imám Abu Shama rahimahullah megmagyarázni ezt a fontos elvet a szavakkal: "Tilos imádják specializálódott idején (biztos), hogy nem határozzák meg a Shari'a, de legyen minden jó cselekedetek szabadon (do) bármikor nélkül (specializáció) . Nincs erény egy időben idővel, kivéve által preferált Shari'a és dikhsusukan egy fajta imádat .... Mint például a böjt napján Arafa és Ashura, imádkozva az éjszaka közepén, és a Ramadán umrah ... "[9]

Rahimahullah Imam Ibn al-Qayyim mondta: "... include (példák) ebben az esetben, ha a sunnah a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta a tilalom specializálódott böjt hónapja Rajab és pénteken, hogy ne használják eszközként felé a cselekmény eretnekség a vallás (azaz ) a specializáció egy adott időpontban nem foglalkozik a kultusz által a "[10]

FIGYELEMBE BIL Halal Halal ESEMÉNYEK
Beleértve egy vidám esemény által végzett muszlimok Indonéziában annak érdekében, hogy megbocsátani egymásnak Idhul Fitr ünnep, amit közismert nevén milliárd halal Halal esemény.

Az esemény volt elítélendő bid'ah okokból, mint a fenti leírjuk. Ez az esemény soha nem csináltam, és jól példázza a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam és a legjobb generációja Umma, a Bajtársak Allaah anhum, és a papok, akik követik a sunnah ahlus útjukat is. Mégis ők azok, akik dicsérték a megértés és a gyakorlat az iszlám a Mindenható Allah és az Ő Messenger sallallaahu "alaihi wa sallam. Mindenható Allah mondja.

والسابقون الأولون من المهاجرين والأنصار والذين اتبعوهم بإحسان رضي الله عنهم ورضوا عنه وأعد لهم جنات تجري تحتها الأنهار خالدين فيها أبدا ذلك الفوز العظيم

Az emberek a megelőző egy másik az első helyen (az iszlám) az emberek között és az Ansar Emigránsok (a társait) és azok, akik követik őket jól. Isten jó kedve hozzájuk, és ők örömmel és Isten azoknak készített, akik kertek alatt, amely folyók, ott lakjanak ott örökre. Ez az igazi győzelem. [At-Tawbah / 9: 100]

És egy saheeh hadeeth, a Próféta sallallaahu alaihi wa sallam mondta: A legjobb ember az a generáció, küldtem az időszakban ők (a társak), majd a generáció, amely utánuk, majd a generáció, amely utánuk. [11]

Különben is, ez az esemény kiderült, hogy tartalmaz sok kemungkaran és sérti a Shari'a Allah wa Azz Jalla, többek között:

A. A ikhtilath (tetszés szerint keverve) férfiak körében a nők nem engedélyezett kötvény Shari'a. Ez a törvény egyértelműen tiltja az iszlám, sőt ez az anyja minden korrupció a társadalomban.

Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Én nem hagyott utánam rágalom (gonosz / sérülés) több mint káros a férfiak (fitnah) nők "[12]

Imam Ibn al-Qayyim rahimahullah magyarázza ezt a beszédében: "Nincs kétségem afelől, hogy lehetővé teszi a nők számára szabadon keverni férfiak az anyja minden katasztrófa és megsemmisítése, ideértve akár az ok (primer) a különféle bajokat, amikkel egyenletesen. Mivel ez is az oka (incidencia) kár minden esetben, hogy az általános és specifikus. Promiszkuitás, mert a gyors növekedés és a házasságtörés szörnyű cselekmény, ami benne van, mert a tömegpusztító (emberiesség) és a fertőző betegségek kitörése, hogy az elhúzódó "[13]

Sejk Abdul Aziz bin Baz rahimahullah tovább erősíti ezt beiau mondván: "Az argumentumok (a Korán és a Próféta hadíszt a sallallaahu" alaihi wa sallam) tovább erősíti az illegitim (férfi) egyedül egy nőt, aki nem törvényes számára (éppúgy, mint tiltott) ránézett, és minden azt jelenti, hogy elmerült az (emberi) egy eset, amely tiltja a Mindenható Allah. Az érvek sok és erős (összes) kijelentette ikhtilath-tilalom (kevert szabadon férfiak körében a nők esetében (kár) nagyon rossz következményei "[14]

2. Remegés és kezet férfiak és nők között, akik nem törvényes neki (nem mahram).
Ez a cselekmény tilos az iszlámban alapján a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam:" Ha a fejét a férfi szúrták a tűt a vas jobb neki, mint ő megérintette a nő, aki nem törvényes számára "[15]

3. A jelenléte a nők, akik besolek és öltözzön fel, mint a tudatlanság öltözött asszonyokat.
Ugyancsak tilos az iszlámban, mint Mindenható Allah.

وقرن في بيوتكن ولا تبرجن تبرج الجاهلية الأولى

És segítségével (O nők Mukminah) teljesített a lakások és nem fogod bertabarruj (varr és díszített) hasonló (egyéni) ismeretének hiánya a nők először. [Al-Ahzab/33: 33]

Egy hiteles hadíszt, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Bizony, egy nő meztelenség, majd amikor kijött (a ház) követi a Sátán (díszíteni, hogy legyen egy próba a férfiak esetében), és a körülményeket, amelyek a legközelebb állnak az Urat (Allah) volt, amikor ő volt a haza "[16]

ZÁRÓ
Így a durva vázlatot a törvény a megbocsátás, bocsáss meg egymással annak érdekében, hogy lakomát. Kötelező minden muszlim azt hinni, hogy minden dolog szükséges a muszlimok, hogy közelebb kerüljünk a Mindenható Allah Minden eddig leírt és példa a Próféta sallallaahu teljes "alaihi wa sallam az utasítást, amelyet magával hozott.

Nemes barátom Abu Al Dhar Ghifari Allaah "anhu mondta:" A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam hagyott ránk a hiányában burungpun a csapkodó szárnyai a levegőben, ha beliu sallallaahu" alaihi wa sallam kifejtette nekünk a ismeretekkel ". Ezután Abu Dhar Allaah "anhu mondta: Allah Küldötte sallallaahu" alaihi wa sallam mondott.

ما بقي شيء يقرب من الجنة ويبا عد من النار إلا وقد بين لكم

Nincs (már) balra egy kicsit (ucapan'perbuatan), hogy hozhat (te) a Paradicsomba, és folyamatosan (te) a pokol, ha azt magyarázta, hogy "[17]

Május mindenható Isten továbbra ajándékozni taufiq Ő mindannyiunkat, hogy mindig ragaszkodnak a sunnah az Allah Küldötte, és távol marad minden, ami eltér a sunnah, ő sallallaahu "alaihi wa sallam végéig életünk. Ámen

Ó, Isten, a mi wafatkanlah az iszlám és a Sunnah (guidance) próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. [18]
És Allaah tudja a legjobban

[Másolt As-Sunnah magazin XV/1432/2011M 04-05/Tahun Edition. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 tel. 0271-858197 Fax: 0271-858196]
_______


Feleleveníti az érvényessége Bi Halal Halal


Által
Anas Feat Burhanuddin MA


MEGHATÁROZÁSA ÉS TÖRTÉNETE Halal Halal BI
A nyelv, a halal bi halal egy összetett szó arab és azt a halal vagy kóser kóser egyaránt. De ez a vegyület ismert arab szótárak használatát, és a mindennapi arab társadalomban. Arabok Mekka és Medina rendszerint hallani a zarándokok Indonéziában, a korlátozottan képes azok arab-halal kérdezni? Amikor a kereskedelmi piacokon és bevásárló központokban. Megkérdezik, ha az eladó elfogadja az árajánlatot adni, hogy az áruk jogszerű számukra. Megállapodás esetén az eladó vissza fog térni mondani, hogy "halal". Vagy ha van étel vagy italokat szolgálnak fel a nyilvános helyeken, a zarándokok általában kérni "kóser?" Annak érdekében, hogy az élelmiszer / ital ingyenes, és kóser nekik.

Ez a vegyület úgy tűnik, Indonéziában, az ország eredeti termék. A szó halal bi halal indonéz és szívódik fel a meghatározás szerint "a bocsánatkérés-megbocsátás után böjt ramadán zarándoklat, az általában egy olyan helyen (nézőtér, hall, stb), az emberek száma és a tipikus szokás az indonéz" [1]

A szerző megállapítja, hogy Iwan Ridwan halal bi halal hagyomány összegyűjtésével egy csoport muszlim Indonéziában egy adott helyen minden egyéb kezet, mint kifejezés a megbocsátás, amely Haram hogy halal. Általában ezek a tevékenységek után tartott Eid al-Fitr imát [2]. Néha, a show is tett halal bi halal utáni napokban Eid al-Fitr formájában előadások, melegszívű, vagy együtt eszik.

Igaz, a hagyomány halal bi halal eredetileg úttörője KGPAA Mangkunegara I. (születtem 8 Apri 1725), amely ismert, mint a Prince Sambernyawa. Időt takaríthat meg, az energia, a gondolatok, és a költségeket, majd miután Eid ul-Fitr ájtatosság között a király és az udvaronc és katona egyszerre a palota teremben. Valamennyi udvaronc és katona szabályos magatartás sungkem a király és a császárné. Mi volt a herceg Sambernyawa később utánozták iszlám szervezetek szempontjából halal bi halal. Ezután a kormányzati szervek / a magánszektor is tartott halal bi halal, a résztvevők között az emberek különböző vallási közösségek [3]

Halal bi halal jelenti, mint fent szintén nem tesz említést a könyveiben a tudósok. Néhány író büszke megemlíteni, hogy a halal bi halal a kreativitás Indonézia és a indigenization iszlám indonéz társadalomban [4]. De a szemében vallási tudás, ez a fajta dolog, felmerül a kérdés, mert a távolabbi cselekedeteit prófétai iránymutatást, akkor egyre inkább hitelét vesztette. Az iszlám teljes és túl fog csak homályosíthatja el a tökéletességet. Rövid papírból igyekszik érvényességének felülvizsgálatára a hagyomány halal bi halal szerint a kilátást a Shari'a.

Néhány a fentiek megértéséhez, arra lehet következtetni, hogy mit jelent a halal bi halal nem hagyomány, a vendégcsapat egymás ünnepén Eid al-Fitr is gyakori más iszlám világban. Ez a hagyomány kijött a vitairat, bár ott is vannak események Üdv.

Hari Raya az iszlám kell megalapozni a javaslatot (TAUQIFI)
A jogi probléma eredete az, hogy minden vallásos imádat Haram (kész), amíg nincsenek érvek. Mivel a hagyományos és muamalah fejezet, Minden szabad, hogy a szabály, miszerint mengharamkannya. Fesztiválok (id), valójában közelebb muamalah fejezetet. A probléma azonban az "id a kivétel, és az érvek azt mutatják, hogy ott az" id tauqifi (kell megalapozni a javaslatot). Ez azért van, mert a 'id nem csak szokás, hanem egy vallásos oldalon. Imam ash-Syathibi rahimahullah mondta.

وإن العاديات من حيث هي عادية لا بد عة فيها, و من حيث يتعبد بها أو تو ضع وضع التعبد تد خلها البد عة

Sőt, a vámhatóság az őslakos oldalára is, nincs benne eretnekség. De az oldalán szokott / elhelyezni, mint istentisztelet, nem lehet benne eretnekség [5]

Taufiqi jellege ünnep 'id két oldala van:

A. Tauqifi a talaj művelet, mert a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam határ már csak két testvér ünnepe abban az évben, és ez az alapja a kinyilatkoztatás.

عن أنس بن مالك رضي الله عنه قال: قدم سمع رسول الله صلى الله عليه وسلم المدينة ولهم يومان يلعبون فيهما, فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: ما هذان اليومان?, قالوا: كنا نلعب فيهما في الجاهلية, قال: إن الله عزوجل قد أبدلكم بهما خيرا منهما: يوم الفطر ويوم النحر

Anas bin Malik Allaah anhu mondta: (A) a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam jött Medina és lakói két nap áll játszanak benne. Aztán megkérdezte: ez a két nap? Azt mondta: Az elmúlt szoktunk játszani a két nap alatt Jahiliyyah. Azt is mondta: Valóban Allah helyükbe két jobb napokat, az "Eid al-Fitr és" Eid al-Adha. [Jelentette Abu Dawud sem. 1134 megítélése autentikus Al-Albani] [6]

Tehát egyfajta gyakorlat ez hadíszt, az időben a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam és a korai generációk muszlimok nem ismert mást, mint a két napos ünneplés Ez az ünnep [7], ellentétben a muszlimok az ebben a korban, akik sokat az ünnepek és ünnepségek amelynek nincs alapja syar'i.

2. Tauqifi vonatkozó eljárások végrehajtását, mert az iszlám, az ünnepen nem csak a megszokott, hanem istentisztelet van beállítva, hogy a végrehajtási eljárást. Minden szolgáltatás teljesítése ünnepén az ima, Takbir, Zakat, a böjt már levágott és illegitim készlet. Még a dolgokat, hogy kész a szabadság ünnepén formájában étel és ital, ruha, játék körül, és érezd jól magad Továbbra is korlátozzák a szabályok Shari'a. [8]

NEED specializáció tétel
Egyrészt, az iszlám magyarázza vonatkozó eljárások ünnep ünnepe, de a másik viszont nem korlátozza néhány sunnah az ünneplés "id, mint például hogyan lehet nyilvánvaló öröm, hogy a smink és ruha, vagy egy játékot, hogy mit kell tenni. Iszlám jog olvassa ezt a kérdést, hogy a szokások és hagyományok az egyes.

Így a muszlimok is összegyűltek, szórakozni, utazás, látogasson el és gratulálni egymásnak. Még az izgalom e hangsúlyozni kell, hogy a családtagok érzik különböző napokon és ezért elégedett, hogy már nem csábított a nagy nap, nagy nap, hogy nincs alapja az iszlámban. [9]

Azonban specializálódott napos Eid al-Fitr Greetings egy külön érv. Ő nem szerepelt a show, vagy az izgalom, amit díszített ünnep van előírva. Ő wazhifah (gyakorlat), hogy egy külön érv.

A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam és társai soha nem tett, de a vezetési tényező üdvözlet is léteznek a maguk idejében. A barátom is van egy hiba másokkal, azok is, akik leginkább kíváncsi, hogy megszabadítsa magát a felelősség, hogy valaki mást. Ez azonban nem feltétlenül teszi számukra specializált egy adott nap Üdv.

Így specializált "Eid al-Fitr Üdvözlet az új mellett az iszlám Shari'a minden alapot nélkülöz az érvelés. Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah rahimahullah mondta.

فكل أمر يكون المقتضي لفعله على عهد رسول الله صلى الله عليه وسلم مو جودالو كان مصلحة ولم يفعل, يعلم أنه ليس بمصلحة

Tehát minden esetben az okozó tényezők annak végrehajtását időben a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam ott volt, amikor (tulajdonképpen) az előny (jó), és (de) ő nem teszed, akkor vegye figyelembe, hogy a helyzet nem jó. [10]

Hasonlóság üdvözölje imádkozás után és szakosodott zarándoklatokat sír NAP a botanikai
Mivel nem ismert, csak Indonéziában és az újonnan alakult az elmúlt évszázadokban, nem sok tudósok, akik megvitatják a szó halal bi halal pontosan. De vannak más, hasonló jellegű problémák a halal bi halal, és széles körben megvitatták a tudósok ősidők óta, a probléma kezet vagy köszönteni imádkozás után a sír és a specializáció a zarándoklat fesztiválokon.

Kezet is sunnah találkozva másokkal, ahogy az a következő hadíszt.

عن البراء رضي الله عنه قال: رسول الله صلى الله عليه وسلم: مامن مسلمين يلتقيان فيتصا فحان إلا غفر لهما قبل أن يتفر قا

Al-Bara (bin Azib) A Allaah "anhu, azt mondta: Allah Küldötte sallallaahu" alaihi wa sallam mondta: ez két muzulmánok találkozhatnak, és kezet fognak, de ezek előtt búcsúzott megbocsátott "[Jelentette Abu Dawud sem. 5212-at és Tirmidhi nem. 2727, saheeh elítélt al-Albani] [11]

De amikor a sunnah szentel egy adott időpontra, és hitünk szerint sunnah folyamatosan végzett ima után, a törvény megváltozott, mert ez egy további specializáció a saria új vallás.

Ezen túlmenően, az ima után köszönt is teszi a tettet nem alárendelt sunnah dhikr imák után. [12]

Ibn Taymiyyah rahimahullah kérdeztük ezt a kérdést, majd válaszolt: Kezet után az ima nem a sunnah, de ez egy eretnekség, wallahu tudja a legjobban. [13]

Pontosabban, a tudósok kategorizálni specializáció a sírban zarándoklat fesztiválok, beleértve eretnekség, [14], hanem egy komoly zarándoklat, amely alapvetően ajánlott gyakorlat az iszlámban, ahogy az a következő hadíszt

عن بريدة رضي الله عنه قال: رسول الله صلى الله عليه وسلم: إني كنت نهيتكم عن زيارة القبور فزوروها? فإنها تذكر الآخرة

A Buraidah (al-Aslami) azt mondta: Allah Küldötte sallallaahu "alaihi wa sallam mondta: Bizony én már betiltották zarándoklatok a sírba, így most berziarahlah, mert emlékeztette a továbbiakban. [HR Ashabus Sunnan, és ez lafazh lafazh Ahmad (No. 23 055) ítélik hiteles al-Arnauth Syu'aib]

Hasonlóképpen, kézfogások, és üdvözlet része az iszlám tanításait. De amikor egy-egy konkrét napot, és úgy hisszük, hogy egy sunnah melyeket folyamatosan történik minden évben, a törvény vált szemrehányás. És Allaah tudja a legjobban.

NÉHÁNY sértő Shari'a Halal Halal BI
Amellett, hogy az érvelés nem megalapozott, a halal bi halal is gyakran megtalálható számos megsértését Shari'a beleértve;

A. Mengakhirkan bocsánatkérés megérkezéséig Eid al-Fitr. Amikor egy hiba vagy kezhaliman másokra, sokan várnak Eid ul-Fitr bocsánatot kérni, amint az a híres mondása "bocsáss meg sajnálom az ügy munkanap Eid". És kell "bocsánatot kérni és láthatatlan" ucapa a "kötelező". az ünnepen az Eid al-Fitr. Bár nem feltétlen fogjuk élni akár Eid al-Fitr, és mi azt az utasítást, hogy azonnal igazolja kezhaliman tesszük, amit az alábbi leírás a hadíszt

عن أبي هريرة رضي الله عنه أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال: من كانت عنده مظلمة لأخيه فليتحلله منها? فإنه ليس ثم دينار ولا درهم من قبل أن يؤخذ لأخيه من حسناته, فإن لم يكن له حسنات أخذ من سيئات أخيه فطر حت عليه

Abu Hurayrah, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta: Aki nem kezhaliman testvérének, hadd kér jogszerű (elnézést) tőle, mert ott (a túlvilágon) már nem számított dinár és dirham előtt kedvességet adott testvérének, és ha ő nem jó már, annyira rossz, hogy a bátyja meg lehetne venni, és adott neki. [Bukhari, nem. 6169]

2. Ikhtilath (összekeveredtek az ellenkező nemű), ami a többi bűnös, mint a házasságtörés és illegitim nézeteit. Ezért a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam megtiltotta, mint a következő hadeeth Abu USAID.

عن أبى أسيد الأنصارى رضي الله عنه أنه سمع رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول وهوخارخ من المسجد فا ختلط الرجال مع النساء فى الطريق فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم لانساء استأخرن فإنه ليس لكن أن تحققن الطريق عليكن بحافات الطريق, فكانت المراة تلتصق بالجدار حتى إن ثوبها ليتعلق بالجدار من لصوقهابه

Abu al-Ansari USAID a Allaah "anhu hallotta, hogy a Messenger sallallaahu" alaihi wa sallam mondta ki, amikor a mecset és a férfiak keveredtek a nők az utcán. Aztán így szólt az asszonyhoz: "Hátra van, akkor nem jelenhet meg az utca közepén, a szélén járni". Aztán a nő a falhoz rögzített, annak érdekében, hogy a ruhájuk a falnak, mert a ruhájuk annyira mepetnya fal "[Jelentette Abu Dawud sem. 5272, elítélték Hasan al-Albani] [15]

3. Kezet az ellenkező nemmel, aki nem mahram. Ezek a bűnösök sokkal alábecsülik sokan törvényes módon bihalal vagy mindennapi életben, de keharamannya írták le, a következő hadíszt.

عن معقل بن يسار رضي الله عنه يقول: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: لأن يطعن في رأس أحد كم بمخيط من حد يد خير له من أن يمس امر أة تحل له

Ma'qil Allaah ibn Yasar a "anhu mondta: Allah Küldötte sallallaahu" alaihi wa sallam azt mondta: "Ha valaki közületek átszúrta a fejét egy tűt és a vas, jobb neki, mint megérintette a nő, aki nem törvényes neki". [HR-ath Thabrani, hiteles ítélt al-Albani] [16]

Shaykh Al-Albani rahimahullah mondta: "Az a fenyegetés, durva az a személy, aki megérinti a nő, aki nem törvényes számára foglalt ebben hadíszt jelzi illegitim kezet nők (akik nem mahram, ed), mert nem kétséges, hogy a kezet, többek között megható. Sok muszlim, aki ebbe a hibát, sőt egyes tudósok "[17]

ZÁRÓ
Az expozíció a fenti, arra következtethetünk, hogy a szóban forgó halal bi halal a specializáció Üdvözlet a fesztiválokról. Specializáció az esemény vált nyilvánvalóvá új, Shari'a nincs alapja syar'i érveket. Tehát ha sok összejövetelek tartott, hogy üdvözölje az Eid ul-üres Fitr Üdvözlet a napirendet, a találkozó lehetővé ülés, mint az öröm kifejezése az ünnepen az iszlám disyariatan és korlátozások vonatkoznak a szokások és hagyományok, a helyi közösségek. Természetesen, ha függetlenül Shari'a bűncselekmények, többek között, amelyeket fentebb már utaltunk. Indonézia mellett, az összehívott közgyűlés mu'ayadah (kölcsönös gratuláció "id) is léteznek más részein a muszlim világban nélkül tagadása Ulama.

Azoknak, akik azt mondják: "Á, ez csak tényleg ne legyen!" Ne feledjük, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta: minden esetben új vallás syarrul kor (olyan rossz, mint a legrosszabb eset). Szóval hogyan lehet alábecsülni őt? Minden muzulmán Haris óvatosak az új ügyek, csak később került sor. Mari, újra gyakorolni a tiszta sunnah és az iszlám, mert ez lesz szeretett prófétánk sallallaahu "alaihi wa sallam

És Allaah tudja a legjobban

REFERENCIÁK
A. Wa al-A'yad Atsaruha "alal muzulmánok, Dr. Sulaiman al-Suhaimi, Medina Iszlám Egyetemen.
2. Iqtidha "kőris-Shirath al-Mustaqim, Ibn Taymiyyah, Darul Ashimah.
3. Mi'yarul Bid'ah, Dr. Muhammad al-Husain Jizani, Dar Ibnil Jauzi.
4. Risalatun fil Ikhtilath, Sheikh Mohammed bin Ibrahim
5. http://bahasakita.com/2009/08/23/halal-bihalal2/~~V

[Másolt As-Sunnah magazin XV/1432/2011M 04-05/Tahun Edition. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 tel. 0271-858197 Fax: 0271-858196]


Eid ul-Fitr és Bi Halal Halal




Által
Ahmas pap Faiz Asifuddin



Eid al-Fitr egyike a két nagy fesztiválon, hogy létezik az iszlámban. Általában az Eid ul-Fitr, ebben az országban szeretett, mindig egyet jelentett a kóser bihalal esemény. Valahogy eredetű, de a megszokás tartott sokáig.

Nyilvánvaló, hogy a nap az Eid al-Fitr az a nap, hogy a muzulmánok ünneplik a Ramadán után öröm. Még ma is a muszlimok számára engedélyezett örömteli, mint kifejezés a hála Istennek, amit csinál kegaiatan tetszik, amíg ez nem ütközik az iszlám jog.

Ibn Manzhur a Lisan al-Arab al-mama hozta A'rabiy szavakkal: "Hari Raya (Id) úgynevezett" Id, mert mindig évente ismétlődnek az izgalom egyre új "

Ibn Al-Allamah Abidin rahimahullah [2] azt mondja, "emlegetik az ünnep" Id, mert ezen a napon Allah wa Subhanahu Ta'ala van egy jó fajta jó Samua vissza az Ő szolgái. Többek között: (erény) iftar étkezés után a tilalom, valamint a jótékonysági Fitr. Hajj is tökéletes (az Eid al-Adha) a körülsétál zarándoklat, húst esznek, és mások. Ő szokása aznap tartalmaz öröm, élvezet és az öröm.

Például, egy autentikus elbeszélés, Aisha Allaah anha mondta: "Allah Küldötte sallallaahu" alaihi wa sallam jött hozzám, míg vannak két ember előttem rabszolga nő, aki énekel (egy másik elbeszélés említette: ők nem egy énekes) egy dal bu'ats. Aztán sallallaahu "alaihi wa sallam feküdt az ágyon, arca fordult (említett egy másik elbeszélés ő sallallaahu" alaihi wa sallam amely a fejét egy ronggyal). Abu Bakr jött, aztán menghardikku és azt mondta, a "Song az ördög előtt a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam? "Tehát a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta, szembe Abu Bakr azt mondta: "Hadd". Amikor sallallaahu "alaihi wa sallam nem vigyáz, úgyhogy intett nekik, hogy jöjjenek ki.

Egy másik jelentés (említett). Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta.

يا أبا بكر, إن لكل قوم عيدا, وهذا عيدنا

O Abu Bakr, sőt minden emberi csoportnak van egy ünnep. És (ma) Ez az ünnep (id) minket. [3]
Mit jelent a dal egy vers hum Bu'ats nasyid stílust tartalmaz, ábrázolások a háború és a bátorság.

Sejk Ali Imám Hasszán bin Hafizhahullah menukilkan Baghawi rahimahullah szó, amely a következőket mondja: "Bu'ats ma ismert az arabok. Történelmileg, a nap történt mészárlást a hadsereg ellen az ausztrál katonák Khazraj törzs. Küzdelem a között került sor a két törzs volt, hogy továbbra is a 120 év, amíg az iszlám eljövetele.

Hum versek két szolga nők egy vers leírja a csatát, és a bátorság. Míg a említése ezt a verset képes lesz segíteni felkelti a szellem a védelmi iszlám dinul ezt az ügyet.

Ami a dalokat beszélve, hogy a piszkos dolgok, terjesztésére, valamint a jogellenes ügyekben nyíltan hangoztatott igazságtalan szavakat, dalokat tartalmaz, amelyeket tilos. És ez valószínűleg nem kerül sor a keblén Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam miközben figyelmen kívül hagyta a tagadása is.

Aztán, a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam," ma a "Id (ünnepe) minket", felfedi az izgalom érthető, hogy a két iszlám ünnepek vallási szimbólumok. A nap nem volt, mint más napokon. [4]

Másrészt, amikor elmagyarázza az egyik történetében, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam amely a fejét egy ronggyal (hogy ne lássa a két nő énekel rabszolga slave), al-Háfiz Ibn al-Hadzsar Asqalani rahimahullah mondta.

"Ami amikor a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam és a fejét borította rongyra, és benne van egy nyilatkozatot arról, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam elfordult tőle, mert a pozíciót töltötte sallallaahu" alaihi wa sallam követeli, hogy ne fordítson figyelmet az ilyesmire. Azonban, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam nem tagadta meg, mutassa bolehnya egy ilyen dolog, ha ez egyezik azzal, amit ő sallallaahu" alaihi wa sallam egyet, mert lehet, hogy nem hagyja jóvá mocsok.

Azonban a hazai lakosság kell megszabadulni a fent említett játékok és haszontalan dolgok. Tehát ebben az esetben, az emberek korlátozzák magukat a dolgokat, hogy léteznek nashnya, mind időben, mind az eljárást, hogy minimálisra csökkentsék az átlagos eltérés a származás megengedett "[5]

Al-Háfiz Ibn al-Hadzsar Asqalani rahimahullah később azt mondta.
"Ebben a hadíszt van még több faidah (többek között) disyariatkannya keleluasaaan adni a családoknak ünnepnapokon, hogy különböző dolgokat csinálni, ami tetszik a léleknek, és frissíti a fáradt test után csinál istentisztelet. De fordulj el azoktól a dolgokat (játék) is jobb. A hadíszt is tartalmazott olyan információkat, hogy megjelent az ünnepén izgalommal, beleértve a vallási szimbólumok "[6]

Így halal bihalal vagy bármi távra szól, egy olyan tevékenység legyen megengedett, ha csak azt jelentette, hogy kifejezze örömét az ünnep, az Eid al-Fitr és Eid mindkét Adha, például egy falatot enni együtt, a családi és baráti. Mert megengedte, hogy a musilmin fejezte ki örömét az ünnep idején, az izgalom nem térhetnek el a rendelkezések syar'i.

A probléma valóban sok dolog van, hogy akkor térhet el a rendelkezéseit Shari'a, mint például a ikhtilath (vegyesen férfiak és nők között nem mahram), egy kézfogás az ellenkező nemmel, hurrá, mutogatni nemi szervek, mutogatni szépség, erkölcstelen dalok, játék tűzijáték és így tovább.

Az ilyen erkölcstelen tevékenységek el kell kerülni. Emellett soha nem bánja sajnálom megbocsátani egymásnak tevékenységeket a főmenüből, vagy abban az esetben berhalal bihalal és munkaszüneti nap. Bocsáss meg egymást, nem kell megvárni a show bihalal halal. Az a feltételezés, hogy a kölcsönös megbocsátást, ha több Afdhal történik, ha az ünnepek alatt, egy téves feltételezés. És minden fajta sajnálom, hogy ez még inkább nyilvánvaló. Nem lesz komoly és őszinte. Az emberek azt mondják: "Miközben az ünnep, mi megbocsátunk egymásnak." Ennek eredményeképpen az emberek olyan könnyen bántják egymást, egymás és minden más elnyomott másik fél megsérti, azzal a feltételezéssel: "könnyebb a később bocsánatot az ünnepen".

Allahu al-Musta'an.

[Másolt As-Sunnah magazin XV/1432/2011M 04-05/Tahun Edition. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 tel. 0271-858197 Fax: 0271-858197]




Eid al Fitr nap és Orientációs



Által
Aris pap, Abu Sulaiman Sugiyantoro


MIÉRT hívják "ID?
A nyelv, 'Id van valami, hogy újra és újra és újra. Valami, ami használt, hogy jöjjön vissza, és egy térben és időben.

Akkor az úgynevezett "Id, mert Isten jósága ad törni a hátán, miután a böjtölés és kifizető Zakat Fitr. És egy tökéletes zarándokok, miután elrendelte, hogy az állat levágása áldozat és Tawaf. Mert általában ilyenkor van öröm és boldogság.

Mint rahimahullah Suyuti mondta: "Id sajátosságait ennek a népnek. A két meglévő nap "Id, az Isten kegyelme, hogy ezt a nemzetet. Anas-tól Allaah "anhu, azt mondta:" A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam jött Medina, és az emberek Medina két ünnep nap. Abban az időben Jahiliyyah, játszanak a két ünnep. Azt mondta, "jöttem, és még két nap, nem játszunk a tudatlanság. Isten akkor cserélje ki a jobb, mint mind a ketten, (vagyis) a nap és a Nahr napján Fitr. "[Dr. Abdullah Ath Thayyar, Ahkam Al 'Idain Wa "Asyri Dhi'l Hijjah, p. 9].

Sunnah dolgokat "ID
Vannak, akik gyakorolják Sunnah számunkra ezen a boldog napon, többek között:

A. Fürdő.
Azon a napon, "Id, Sunnah a zuhanyozó. Mivel ezen a napon a muszlimok összegyűlnek, akkor az Sunnah egy fürdő pénteken. Azonban, ha valaki csak wudoo "csak akkor jogszerű neki. (Ibn Qudama, Al Mughni, 3/257). Mint a fürdés és kaifiyatnya janabat.

Nafi "azt mondta, először az" Eid al-Fitr, Ibn Umar "anhuma zuhanyzó elhagyása előtt a mező. [Narrátor Imam Malik al Muwatta ", 1/177].

Sa'id Ibn Musayyib rahimahullah mondta: "Sunnah napján" Eid al-Fitr van három. (A): egy rövid sétára a mezőre, enni és zuhanyzó, mielőtt elhagyja a házat. [Irwa'ul Ghalil, 2/104].

2. Ima az indulás előtt díszes "Id.
Sunnah mossa fel, és tegye a legjobb ruhákat, Befújtad és bersiwak.

A Allaah Abbász ibn 'anhuma, azt mondta:

كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يلبس يوم العيد بردة حمراء

"Ez a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam napján az "Id, viselt piros burdah". [Ash Saheehah, 1279].

Imam Malik Rahimahullah azt mondta: "Hallottam a Ahlul Ilmi, vélték sunnah visel parfümöt és díszített napján" Id ". [Al Mughni, 3/258].

Rahimahullah Ibn al-Qayyim mondta: "A múltban, amikor végre egy kétnapos ünnep imákat, a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam viselt gyönyörű ruhát. Hullah Ő viselte két nap szabadság és a Sun, a. Egyszer volt rajta két zöld ruhát , és néha viselt burdah (piros kendővel takaró). " [Zaadul Ma'ad, 1/426].

Mivel a nők számára, nem ajánlott a viselése díszített ruhát egy díszes, vagy Befújtad. És kell, hogy maradjon távol a férfiakat, hogy ne rágalom, mint a valóság, hogy látjuk ma.

3. Evés előtt ima "Eid al-Fitr.
Anas-tól Allaah "anhu, azt mondta:

كان رسول الله صلى الله عليه وسلم لا يغدو يوم الفطر حتى يأكل تمرات. رواه البخاري

"Ez a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam nem jött ki, hogy imádkozzanak "Eid al-Fitr, így evett néhány dátumok". [Jelentette al Bukhari].

És Buraidah Allaah "anhu, azt mondta:

كان النبي صلى الله عليه وسلم لا يخرج يوم الفطر حتى يطعم و يوم النحر لا يأكل حتى يرجع
فيأكل من نسيكته. رواه الترمذي وابن ماجه

"Ez a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam nem jött ki a nap "Eid al-Fitr, így evett. És nem eszik napján" Eid al-ADH-ha, így ő hazament, majd megeszi a húst az áldozat ". [At-Tirmidhi és HR Ibn Majah].

Rahimahullah Ibn al-Qayyim mondta: "A múltban, mielőtt elindul, hogy imádkozzanak" Eid al-Fitr, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam eszik néhány dátumokat, a páratlan számú. És napján" Eid al-ADH-ha ő nem evett, így a háton és a mező, akkor Ő megette a húst az áldozat. " [Zaadul Ma'ad, 1/426].

4. Taking a különböző közúti indulás és a visszatérés, amikor ima "Id.
Sunnah a menyelisihi módon, vagyis azáltal, hogy egy úton, amikor kimegy imádkozni "Id, és add meg a másik irányba, amikor visszatér a területről.

-Tól Jabir Allaah "anhu, azt mondta:

كان النبي صلى الله عليه وسلم إذا كان يوم عيد خالف الطريق. رواه البخاري

"Ez a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam, amikor a nap a "Id, vett egy másik út, amikor a szabadság és a haza". [Jelentette al Bukhari a Bab Al 'Idain]

Rahimahullah Ibn al-Qayyim mondta: "A múltban, a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam jött ki gyalog, és ő menyelisihi úton, (hogy) ment keresztül, egy útra vagy oda egy másik úton. " [Zaadul Ma'ad, 1/432].

Törvény volt más út csak egy speciális, két nappal Id. Nem Sunnah más tetteket, mint a vasárnap imát, ahogy azt a könyvében Ibn Dhuwaiyan Manarus Sabil 1/151. Vagy a jó cselekedetek más probléma, Imam Egy Nawawi említi a könyvben Righteous Riyadhush fejezete disunnahkannya menjen imádkozni "Id, látogassa meg a beteg, a hadzs, a háború, mellékelve a holttestet, a másik azáltal, hogy más utat, így szaporodnak a hely- istentiszteleti hely.

Shaykh Ibn 'Uthaymeen, esetleg Allaah kegyelmezz mondta: "A dolgok így nem lehet diqiaskan. Sőt, ez a gyakorlat nem gyakorlat idején a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. És soha nem idézett, hogy ő más utat vett, kivéve a két nap 'id. Van egy fontos szabály thalibul ilmi, minden, ezért az időben a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam és ő nem tette meg, akkor a gyakorlatban elutasítják". Amíg Shaykh Ibn 'Uthaymeen mondta: "Igaz, a javaslat arra, hogy más utat, egy különleges imát a két" Id egyedül, ahogy a szavakat, Zahir-al Hajjawi muallif a Zaadul Mustaqni'-mert nem említette a nap pénteken, de csak az említett két nap Id. Ez arra utal, hogy ő úgy döntött, nem disunnahkannya véleményt más utat vett, kivéve a két nap "Id". [ASY Syarhul Mumti ", 5/173-175].

5. Bertakbir.
Mindenható Allah azt mondja:

ولتكملوا العدة ولتكبروا الله على ما هداكم ولعلكم تشكرون البقرة - 185

"És így tökéletes kérdése Ramadhan és bertakbirlah mert Isten adott neked, akkor lehet hálás." [Al Baqarah: 185].

Bertakbir idő után kezdődik megfigyelés az újhold a Shawwal, hogy ha lehetséges. És ha ez nem lehetséges, akkor az érkezés a hír, vagy amikor a lenyugvó nap 30-án a ramadán. Akkor ez Takbir amíg az Imám befejezte a prédikációt a "Id. Hasonlóképpen, a vélemény a jobb között Ahlul Ilmi véleményt. Mi azonban nem bertakbir hallgatása közben a prédikációt, de ha követed takbirnya pap. És hangsúlyozta, hogy bertakbir, amikor a házból a mezőre, vagy várakozás közben a papnak, hogy jöjjön. [Ahkamul "Idain, 24].

Rahimahullah Shaykh Al-Islam Ibn Taymiyah mondta: "Takbir napján Eid al-Fitr kezdődik, amikor megfigyelés és az újhold, és végződik befejezése 'id. Azaz, amikor a pap befejezte a beszédet, (így) a vélemény igaza van". [Majmu "Fatawa, 24/220, 221].

A tulajdonságok (shighat) Takbir, ebben az esetben van szélessége. Eljött hiteles elbeszélése Ibn Mas'ud Allaah "anhu, hogy a bertakbir tasyriq a páros napok (két alkalommal) Allahu Akbar lafadz mondta. Narrátor Ibn Abi Syaibah, sanadnya és hiteles, de megjegyezte, hogy más lafadz háromszor.

الله أكبر, الله أكبر, الله أكبر, لا إله إلا الله, الله أكبر, الله أكبر, ولله الحمد

Amennyiben nem jama'i bertakbir, amely gyűjtött egy csoport ember, mert azt mondta az egyik hang, vagy az a személy, amely a parancs után egy embercsoport. Mert, ahogy ez a gyakorlatban soha nem idézett Salaf. A sunnah, bertakbir mindenki egyénileg. Mint minden jól dhikr, vagy imádkozott egy imát, imát, amikor a masyru "bármikor. [Ahkamul "Idain, Ath Thayyar, p. 30].

Sheikh Al Albani rahimahullah azt mondta: "Érdemes kap egy figyelmeztető e pillanatban, hogy a hangja, amikor a gyülekezet disyari'atkan bertakbir nem egy hangon, ahogy azt néhány ember. Hasonlóképpen, minden emlékezés volt olvasni hangosan, vagy Nem, ez nem a disyari'atkan berjama'i. Meg kell figyelniük erre a problémára "[Al Lineage ahadith Saheehah, 1/121].

Ima JOGI ID
A törvény az imádságnak "Id fard 'ain, mindenkinek csinálni. Umm 'Athiyyah Allaah "anha, azt mondta:

أمرنا - تعني النبي صلى الله عليه وسلم - أن نخرج في العيدين العواتق وذوات الخدور وأمر الحيض أن يعتزلن مصلى المسلمين. متفق عليه

"A próféta elrendelte nekünk (a nők), hogy ki a" awatiq (fiatal nő), és a lányok félreeső. És elrendelte, hogy távol marad a menstruáló nők mushalla (imádság helye), a muszlimok ". [Elfogadott alaih].

A múltban Rasululllah sallallaahu "alaihi wa sallam imádkozni mindig 'id. Ez az érv, hogy szükség van imádkozó "Id. És imádkozik "Id megszakítja a pénteki ima kötelezettségeket, ha az" Id esett pénteken. Valami, ami nem kötelező, nem valószínű, hogy megszakítja kötelezettség a másikra. Look At Ta'liqat Ar Radhiyah, Sheikh Al Albani, 1/380.

Érv, hogy az ima "Id fard 'Ayn, a madhhab Abu Hanifah és az egyik történetének Imam Ahmad. Hasonlóképpen, a véleményét Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah kiválasztva. Azt mondta Majmu'Fatawa (23/161), az alábbiak szerint: "Ezért imádkozunk, hogy a törvény merajihkan" Id kötelező 'ain. Ami a javaslat nem kötelező, olyan szó, nagyon messze az igazságtól, mert az imádkozó "Id beleértve a legnagyobb iszlám syi'ar. Muszlimok, akik gyűjteni ezen a napon, több, mint pénteken. Hasonlóképpen disyari'atkan ezen a napon a bertakbir. Ami az ő jogi véleményét, hogy azt mondta fard kifaya, nem éppen ".

Az imádság ideje "Eid ul-Fitr
A legtöbb Ahlul Ilmi véleménye, hogy az idő az imádság "Id ugyanolyan magas, mint egy lándzsát napkelte után, amíg a nap csúszik. Ugyanis a Duha.

Mengakhirkan is Sunnah imádkozni "Eid al-Fitr, muzulmánok lehetősége van arra, hogy jótékonysági Fitr.

Rahimahullah Ibn al-Qayyim mondta: "A múltban, a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mengakhirkan imádkozni "Eid al-Fitr, és a késztetés, hogy imádkozzanak" Eid ADH-ha. Bár Ibn Umar "anhuma, egy barátom, aki birtokában van a Sunnah. Nem jött ki, amíg a felkelő a nap ". [Zaadul Ma'ad, 1/427].

Tegyünk létre Salat "ID
Sunnah ima "azonosítót mushalla. Ugyanis a területen kívüli rendezése a muszlimok, kivéve, ha udzur. Például, mint például: eső, erős szél és a többi, meg kell tenni a mecsetben.

Ibn Qudama rahimahullah mondta: "Doing az ima" az Id mező sunnah, mert az első, a Próféta sallallaahu "alaihi wa salalm ki a mezőre, és hagyja a mecset. Hasonlóképpen, négy kalifa. És ez mind a muszlimok. A felek megállapodtak abban minden korban és helyen, hogy ki a mezőre, amikor imádkozik "Id". [Al Mughni, 3/260].

Nincs hívás, és IQAMAH előtt ima "ID
Ibn Abbász és a Jabir Allaah "anhuma, azt mondták:

لم يكن يؤذن يوم الفطر ولا يوم الأضحى. رواه البخاري ومسلم

"Soha ne hívja imára napján" Eid al-Fitr, és a nap a "Eid al-ADH-ha". [Jelentette al Bukhari és Muszlim]

Jabir bin Samurah a Allaah "anhu, azt mondta:

صليت مع رسول الله صلى الله عليه وسلم العيدين غير مرة ولا مرتين بغير أذان ولا إقامة. رواه مسلم

"Én imádkoztam a prófétával sallallaahu" alaihi wa sallam egy kétnapos ünnep, egyszer vagy kétszer, imádság nélkül, és anélkül iqamat ". [Jelentette muszlim].

Rahimahullah Ibn al-Qayyim mondta: "Korábban, amikor a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam a mezőre, kezdte az imádság nélkül Adhan és iqamat vagy a "hamut shalatu jami'ah". És a Sunnah, hogy ne csináld ". [Zaadul Ma'ad, 1/427].

SHIFAT imádkozni "ID
Imádkozó "Id, 2 rak'ah dolgozott, bertakbir két rak'ah 12-szerese Takbir, 7 az első rak'ah után takbiratul ihram qira'ah előtt, és 5 Takbir a második rak'ah előtt qira" ah.

عن عمرو بن عوف عن أبيه عن جده أن رسول الله صلى الله عليه وسلم كبر في العيدين سبعا في الأولى وخمسا في الآخرة. رواه ابن ماجه

"A Amr bin Syu'aib apja a nagyapja, sőt a Messenger Allaah a" wa alaihi sallam imádkozott bertakbir két "Id hétszer az első rak'ah és ötször a második rak'ah." [HR Ibn Majah].

عن عائشة أن رسول الله صلى الله عليه وسلم كبر في الفطر والأضحى سبعا وخمسا سوى تكبيرتي الركوع. رواه أبو داود و ابن ماجه

"A Aisha, bizony Allah sallallaahu" alaihi wa sallam bertakbir imádkozni "Eid al-Fitr és imádkozzatok" Eid al-ADH-ha hétszer, és ötször, továbbá két Takbir meghajolva ". [Jelentette Abu Dawud, Ibn Majah. Lásd Irwa'ul Ghalil, 639].

Rahimahullah Ibn al-Qayyim mondta: "Ő kezdte imádkozott" Id berkhutbah előtt. Imádkozott 2 rak'ahs. Bertakbir az első rak'ah, hét egymást követő alkalommal Takbir Takbir iftitah után. Elhallgatott két Takbir. Nem ismert specifikus dhikr között Takbir, Takbir ezt. Azonban (még) megemlíti, hogy Ibn Mas'ud Allaah "anhu és áldott Isten, hízelgő és tökéletes áldást a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam (a kettő között Takbir) által említett Al Khallal. És Ibn 'Omar' anhuma van egy barátom, aki nagyon tamassuk (ragasztás) a Sunnah. Felemelte a kezét minden alkalommal Takbir. És miután takbirnya tökéletesítése, a Próféta qira'ah kezdődött. Elolvasta Al Fatiha, majd elolvasta a levelet Qaf egy rak'ah. Másrészt rak'ah, szavaló Surat Al Qamar. Néha olvasni a levelet, és a levél Al Al A'laa Ghasyiyah. Ő két legitim, mint ez, és a jogosulatlan története az államok más.

Amikor befejezte az olvasást, ő bertakbir és meghajolt. Aztán, ha már tökéletesítette az első rak'ah, feltámadt a földre, és bertakbir ötször egymás után. Ezután olvasta. Akkor Takbir nyit két rak'ahs, majd olvassa el, és miután meghajolt. " [Zaadul Ma'ad, 1/427].

VAN ELŐTT ÉS UTÁN Sunnah Imák "ID?
Nem Sunnah Sunnah imádságok előtt és után "Id. Allaah említi az Ibn Abbas "anhuma:

أن النبي صلى الله عليه وسلم صلى يوم الفطر ركعتين لم يصل قبلها ولا بعدها. رواه البخاري

"Valóban, a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam imádkozott "Eid al-Fitr 2 rak'ah, nem imádkoznak azelőtt, sem azóta" [Jelentette al Bukhari].

Imam Ahmad, esetleg Allaah kegyelmezz mondta: "Egyáltalán senki sunnah imádság előtt vagy után az" Id ". Aztán megkérdezte: "Mi, akik szeretnének imádkozni abban az időben?" Azt válaszolta: "Attól tartok fogja követni azokat, akik látják. Ya'ni nem imádkoznak ". [Al Mughni, Ibn Qudama 3/283].

Ibn Al Hadzsar Hafidz rahimahullah mondta: "Összefoglalva, az ima" Id nem sunnah imádság előtt vagy után, különbözik attól, aki imával mengqiyaskan Gomaa. Azonban sunnah imák muthlaqah nincs különösebb érv ellene, kivéve, ha időben elkészüljön makruh van, mint más napokon. " [Fath Hul-Bari, 2/476].

Amikor imádkozunk "Id történik a mecsetben, mert udzur, majd elrendelte 2 rak'ah ima tahiyyatul mecset. És Allaah tudja a legjobban.

Ha egy személy Balról MÖGÖTT imádkozni "ID, szükséges MENGQADHA?
Ebben a számban, Shaykh Ibn 'Uthaymeen, esetleg Allaah könyörülj nyilvánította a ASY Syarhul Mumti "5/208:" Shaykh al-Islam Ibn Taymiyah érvel diqadha nem. Azok, akik elhagyták vagy megszökött imádkozik' Id, nem Sunnah a mengqadha'nya, mert ez soha nem Egyik próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. és imádkozott" Id imádságot végzi egy speciális szerelvény. Ezért disyari'atkan nincs, kivéve az említett módon. "

Shaykh Ibn 'Uthaymeen, akkor azt is mondta: "Az ima nem diqadha pénteken. Azonban azok számára, akik lemaradtak, (IT) helyett a kötelező péntek imákat egy imával abban az időben. Ez Dhuhr. Az imádkozó" Id, amikor a késés gyülekezet, ez nem diqadha, mert abban az időben nem kötelező ima vagy sunnah imádkozik ".

Prédikáció "Eid ul-Fitr
A Shahihain és mások említették:

كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يخرج يوم الفطر والأضحى إلى المصلى فأول شيء يبدأ به الصلاة ثم ينصرف فيقوم مقابل الناس والناس جلوس على صفوفهم فيعظهم ويوصيهم ويأمرهم. رواه البخاري و مسلم

"Ez a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam kijött a mezőre az "Eid al-Fitr és" Eid al-ADH-ha. Első dolga volt, imádkoznak, majd megfordult és megállt szemben a barátja, és ülve maradt soraikban. Aztán adna "izhah, végrendeletek és elrendelte őket". [Jelentette al Bukhari és Muszlim].

Az ügyben a prédikáció "Id, a személy nem köteles meghallgatni. Hagyhatta el a mező utáni ima. Nem annyira a prédikáció vasárnap, amely kötelező a számunkra, hogy részt vegyen.

A hadeeth Ibn Sa'id Mint Allaah "anhu, azt mondta:

شهدت مع رسول الله صلى الله عليه وسلم العيد فلما قضى الصلاة قال إنا نخطب فمن أحب أن يجلس للخطبة فليجلس ومن أحب أن يذهب فليذهب

"Láttam imádkozni" Id a prófétával sallallaahu "alaihi wa sallam. Amikor befejezte, így szólt:" Most berkhutbah. Bárki, aki hajlandó volt meghallgatni, kérem, üljön le. És aki hajlandó, kérjük, látogasson el ". [Kiadta Abu Dawud, An Nasa'i, Ibn Majah. Lásd Irwa'ul Ghalil 3/96]

Rahimahullah Ibn al-Qayyim mondta: "A múltban, amikor a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam tökéletes imát, megfordult, és elé állt barátja, miközben ülnek soraikból. Adta mau'izhah, végrendeletek és a megrendelések és a kitiltásra. Kinyitotta khuthbah -beszédét, magasztalták az Istent. Azt soha nem jelentették-in-one haditspun, hogy ő nyitotta 2 prédikáció a "Eid al-Fitr és" Eid al-ADH-ha a bertakbir. És adott rukhshah számára, akik részt vettek az "Id hallgatni a prédikációkat vagy menjen". [Zaadul Ma'ad, 1/429].

Ha a nap "ID egybeesik péntek
Amikor a nap 'id nap egybeesik a péntek, a pénteki ima kötelezettségeket azok számára, akik részt vettek az "Id örökre tiltva. De a hatóságoknak kell elrendelte, hogy hozzanak létre a pénteki imát, hogy részt vesz az emberek, akik nem nézem "Id vagy azok számára, akik szeretnének részt venni a pénteki az emberek, akik imádkoznak 'id. És ahelyett, hogy pénteken, akik nem a pénteki imát, az imák Dhuhr. De jobb, hogy mindkét részt. [Lásd Ahkamul 'Idain, Ath Thayyar, p. 18; Ma.ialis "Asyri Dhi'l Hijjah, Sejk Abdullah Al Fauzan, p. 107].

Abu Hurayrah a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, azt mondta:

قد اجتمع في يومكم هذا عيدان فمن شاء أجزأه من الجمعة وإنا مجمعون. رواه أبو داود و ابن ماجه

"Már összegyűltek a két 'id. Aki fogja, majd imádkozni" Id elege pénteken. Azonban dolgozunk a pénteki imát. " [Jelentette Abu Dawud, Ibn Majah]

Good Day To Say "ID
Shaykh al-Islam is gratulált napján "Id. Azt válaszolta:

"Gratulált napján" Id, ha valaki találkozik testvérével, aztán azt mondta تقبل الله منا ومنكم (május Allah fogadja el a jó tetteket tőlünk és tőletek), vagy أعاده الله عليك (az Isten, hogy jó nektek), vagy semisalnya, a Valami ilyesmit már elmondott közül egy baráti társaság, hogy először csinálni. És az Imam Ahmad diperperbolehkan és még sok más. Imam Ahmad azt mondta: "Én nem gratulált kezdeni valakivel 'id. Ha azonban valaki gratulált nekem, én menjawanya, mert a válasz tahiyyah kötelező. A gratulációkat kezdődött "Id nem sunnah sorrendben, és nem tartalmaznak semmit, ami tilos. Aki elvégzi a munkát, akkor van egy ilyen eset. És azok számára, akik nem rá, van is egy példa ". [Majmu" Fatawa, 24/253, lásd még Al Mughni, 3/294].

Wallahu a'lamu shawab bish.

Befejezett 15 Rajab 1425 egybeesett augusztus 30, 2004.

[Másolt As-Sunnah magazin VIII/1425/2004M 07/Tahun Edition. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 tel. 0271-858197 Fax: 0271-858197]



Szabálytalanságok tekintetében Eid imára



Által
Shaikh Salman híres Hasan


Fárasztó esemény, hogy üdvözölje az érkezése az ünnep mindenhol jelen van. A legtöbb muzulmán egy szélroham a késői sok időt, energiát és pénzt. Nem habozott, uangpun kiadott érzés nélkül nehéz. Ami fontos, aszerint, hogy azok ünnepek átadhatók az érthetőbb.

Szokások, mint ez, minden évben láthatjuk, szinte mindig festeni az ünnep előestéjén. Mintha rohanó szükségszerűség, hogy nem lehet elhagyni, a legtöbb ember Mohamed sallallaahu "alaihi wa sallam. Ugyanakkor egy másik itt, az ünnep előestéjén, sok más fontos dolgot is elhanyagolják.

Burjánzó kemungkaran sok alulértékelt néhány embernek kék megzavarja ezt a dicsőséges nap. Néhány kemungkaran azt, hogy van már gyakran előfordul kívül az ünnep, és rosszabb lett, amikor az ünnep megérkezik. Például szeretnék díszíteni magukat borotválkozás, üdvözölje a nem mahram nő, tabarruj (szépség mutatja ki), mint a pogányok, a ruha, és élvezze a zenét, az egy időpontot a zarándoklat a sírból, valamint a forgalmazó Élelmiszer és élvezeti cikkek, a tetején helyezkednek el súlyos, nem pazarolja faidahnya tulajdon, és még sokan mások. Mindez megfertőzi e dicső ünnepre.

Azonban ez a vita, nem fogjuk felfedezni a fenti kérdésekre. Azonban fogunk összpontosítani egyes hibák gyakorlása során a Salaah. Remélhetőleg ez inspirálja a tudatunk, hogy legyen óvatosabb. Bátorít minket, hogy sokkal inkább kíváncsi menni közgyűlések tudomány, kérdezi 'Alim, valamint olvassa a könyveket a tudósok, hogy lehetne kímélni és nem fennakadnak a rossz szokások. Továbbá, ha a hiba már beépült.

Között a hibákat, amelyek gyakran előfordulnak a végrehajtása imádkozó "Id, a következő:

A. NÉHÁNY emberek alulbecsülik Salaah és úgy vélik helyzet, és nem tartozik a teljesült
Imám Syaukani Ash mondta: "Íme, a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mindig imádkozni két ünnep (Eid al Fitr és ADH-ha). Ő sallallaahu "alaihi wa sallam soha nem hagyott, még ha csak egyszer. Ő sallallaahu "alaihi wa sallam parancsolta a muszlimokat, hogy kijöjjön az imádság, a megrendelt mértékben nő, hogy a rabszolga, a női magány és a menstruáló nőket kijutni. Ő sallallaahu "alaihi wa sallam elrendelte az ideig távol egy hely az imádság, tanúi, és hirdette a jó a muszlimok. Abban a mértékben, hogy a nők a parancsolatot, hogy a fátyol, hogy kölcsön bátyja, aki nem rendelkezik hidzsáb. Mindez azt mutatja, hogy az ima "Id kötelező minden egyén (fard" Ain, piros), nem fardlu kifayah ". [Mint Sailur Jarar, 1/315].

I (Shaikh Salman híres Hasan) azt mondta: "(a fenti magyarázat, piros), Imam Ash Syaukani céloz a hadíszt Umm Athiyah Allaah" anha aki azt mondta:

أمرنا رسول الله صلى الله عليه وسلم أن نخرجهن في الفطر والأضحى العواتق والحيض وذوات الخدور فأما الحيض فيعتزلن الصلاة ويشهدن الخير ودعوة المسلمين قلت يا رسول الله إحدانا لا يكون لها جلباب قال لتلبسها أختها من جلبابها

"Allah elrendelte számunkra, hogy távolítsa el a nők" Eid al Fitr és "Eid al ADH-ha, azaz a rabszolga, a nő, aki menstruál és elszigeteltsége a nők. Ami a nőt, aki menstruál ki az ima. (Egy másik elbeszélés a mező), és tanúi, és hirdessétek a jó a muszlimok. I (Umm Athiyah) azt mondta: "Ó, Allah Küldötte. Egyikünk sem egy fátyol". Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Legyen a testvére hogy egy sálat a testvére, akinek nem volt egy fátyol. "[ 1]

Azt parancsolja sallallaahu "alaihi wa sallam, hogy ki, majd a parancs, hogy imádkozzatok azokért, akik nem rendelkeznek udzur. Ennek alapja az a szándék a beszélgetést. Miatt ki mushalla (mezőben) washilah (eszközök) az imádság. (Ha) wasilahnya kötelező, ez okozza a cél washilah is kötelezővé válik. És a férfiak több, kötelező, mint a nők. [Lásd az Al Mau'izhah Al Hasanah, 43].

Között az érveket, amelyek azt mutatják, hogy szükség az imádság két fesztivál, az imák "Id tudott szakítani (lehet helyettesíteni, piros) péntek imákat, ha az egybeesik az ugyanazon a napon. Van egy legitim története a próféta, hogy sallallaahu "alaihi wa sallam mondta, amikor az ünnep egybeesik pénteken.

اجتمع في يومكم هذا عيدان فمن شاء أجزأه من الجمعة وإنا مجمعون

"Azon a napon, akkor be, összegyűjtött 2 ünnepek. Bárki, aki szeretne (nincs péntek imákat), aztán már nem volt elegendő a péntek imákat. És mi gyűjt nyaralni és péntek imákat, és mi folyamatosan imádkozunk P" meg ". [2]

Azt már tudjuk, amit a törvény kötelező, nem lesz képes szakítani valamit, ami kötelező. Van egy legitim történelem, hiszen az ima "Id disyari'atkan, ő sallallaahu" alaihi wa sallam mindig imádkozni "Id a gyülekezet egészen haláláig. Okirat Ő sallallaahu "alaihi wa sallam aki mindig imádkozni" Id párosul megbízásokat a férfi kilép imádkozó "Id. Lásd Majmu "Fatawa Ibn Taymiyyah (24/212, 23/161) és az Ar Raudah Egy Nadiyah (1/142), Nailul Authar (3/282-283) és Tamamul Minnah, 344. És annak szükségességét, imádkozó "Id, a választás a Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah. Azt mondta: "Úgy véljük, rajih (erősítése) kifejezte azon véleményét, hogy az ima" Id ez kötelező mindenki számára, hiszen a mondás Abu Hanifa és mások. Tehát az a véleménye, egyik Imam ash-Shafi'i, és egy két vélemény az Imam Ahmad madhhab.

Az üdvözlés, amely azt mondja, "imák" eed nem szükséges ", a szavak nagyon messze az igazságtól. Valóban imádkozó "ID egy nagyon nagy syi'ar iszlám, és az emberek, akik összegyűltek imát" Id nagyobb, mint a pénteki imát. Ezen a napon disyari'atkan Takbir. És véleményét, akik azt mondják: "Prayer" Id fard kifaya ", ezek a szavak nem szilárd alapokra van szükség. [Majmu "Fatawa, 23/161]

Itt röviden tükrözik a parancsot próféta sallallaahu "alaihi wa sallam a hadeeth Umm Athiyah korábban. Ebben van egy parancs a nők, akik menstruáló nők és a rabszolgák, hogy tanúja és hirdessétek a jó a muszlimok. Ebből hadíszt lehet tenni két jogi jogesetet:

A. Disyari'atkan a nőket, hogy vegyenek részt imákat ki "Id.
Javasoljuk, hogy a nőket, hogy vegyenek részt a gyülekezet a muszlimok, mint Allah parancsai megvalósítás sallallaahu "alaihi wa sallam. Ne felejtsd el, mi emlékeztesse őket, valamint felelős a kötelezettséget, hogy a hidzsáb syar'i viselni. Néha egyesek meglepett, hogy shariah bíróság kiadása a nők a Salaah.

Íme, ez az igazság, hogy nincs kétség benne. Mert sok hadíszt magyarázza ezt. Itt mindkét végén találkozik a hadeeth Umm Athiyah fent. Ez hadíszt nem csak, mint egy ajánlatom disyari'atkannya ima egyedül. Még több annál, ami jelzi annak szükségességét, az imádság a nőknek, mert a próféta parancsolja sallallaahu "alaihi wa sallam. És a legális eredetét a parancs kötelező. Ezt támasztja alá a történelem Abi Bakr Ibn Abu Syaibah és Allaah "anhu.

حق على كل ذي نطاق الخروج إلى العدين

"Igaz, hogy minden személy, aki sayak (szoknya), kijárat a Salaah" [3]

2. Imádkozott 2 ünnep helyét a területen, nem egy mecset, bár lehet a mecsetben.
A másik viszont, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam javasoljuk, hogy részt vegyen a nők menstruáció imákat" Id, míg a mecset nem valósítható meg menstruáló nők töltik. Amikor látogasson el a mecsetbe nem lehet, ha a menstruációja, akkor az egyetlen terület, hogy vegyen részt. Ennek leírása sok ahaadeeth, mint például az Abu Said Al Khudri Radhiyalahu "anhu, azt mondta:

كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يخرج يوم الفطر والأضحى إلى المصلى فأول شيء يبدأ به الصلاة

"A múltban, a próféta jött ki mushalla n (mező) az ünnepen az" Eid al Fitr és ADH-ha. És az első dolga volt imádkoznak n (IED) ". [4]

Ibn al-al-Maliki Hajj mondta: "A Sunnah, amely már működik két imát IED ezt a problémát, történik ezen a területen. Mivel a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

صلاة في مسجدي هذا أفضل من ألف صلاة فيما سواه إلا المسجد الحرام

"Imádkozni masjidku ez ezerszer fontosabb, mint imádkozik a mecsetben más, kivéve a Nagy Mecset" [5]

Bár az imákat, a Próféta mecset nagy erénye, de n (is) ki a mezőre, és hagyja a mecset. (Al Madkhal, 2/283). Akció alapuló sunnah megy az első napokban, ha kénytelen, mint az eső és a semisalnya. Így a papok véleményét négy iskola (Hanafi, Malik, Shafi'i és Ahmad) és mások.

Továbbá, ez a sunnah (az ima a pályán), nagy bölcsesség. Azaz, a muszlimok két nap (speciális) egy év alatt. Ezen a napon minden ország lakói (a régió) gyűlt össze, férfiak, nők és gyermekek. Küzdenek szívvel Istenhez. Ők gyűjtött egy mondatban, imádkozó imám mögött, bertakbir, és imádkozzatok bertahlil Mindenható Allah teljes őszinteséggel. Mintha egy szív. Ők ujjong, együtt örülnek Mindenható Allah áldását rájuk. Ahhoz, hogy a nyaralás egy boldog nap.

Remélem, hogy a muszlimok pozitívan reagált, hogy folytatja a Sunna, kapcsolja be a vallás szempontjából syi'ar dicsőség (hatóság) és a jó szerencsét.

ياأيها الذين ءامنوا استجيبوا لله وللرسول إذا دعاكم لما يحييكم

"Ó ti, akik azt hiszik, teljesíti Isten és a tartott hívás egy apostol az apostoloknak hívni benneteket, hogy életet adjanak, hogy" [Surat al-Anfal: 24]

B. Mikor nem KÖR Takbir keményforrasszal forrasztott
Az AZ Zuhri rahimahullah, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam használt menni nyaralni, és bertakbir eljutni a mezőre, és befejezni az imát. Amikor befejezte, ő sallallaahu "alaihi wa sallam megálló Takbir. [6]

Ebben hadíszt van az az érv, disyari'atkannya által elkövetett egyes muzulmánok, azaz Takbir hangosan felé sétálva a területen. A legtöbb ember elkezdi ezt a meremehkam sunnah, eddig úgy tűnt váltak a történet a múltban (és szinte sehol újra-piros). Ez azért van, mert a gyenge vallásukat, és szégyellem bevallani, és felfedi e sunnah.

Ironikus, hogy köztük van egy feladata, hogy útmutatást adjon az ember és az oktatásban. (De), az útmutatást és szerintük arra korlátozódik, hogy az ismeretek átadása az emberi tanár. Ami valami, ami nagy szükség van tudni, ez nem kap a figyelmüket. Sőt, úgy vélik, a vita, és amely egy figyelmeztetés ebben a kérdésben, mind szóval és tettel jogi aktusnak a hulladék, amely nem érdemli meg, hogy észre hogy a tevékenységek és tanításokat. Innalillahi wa inna ilaihi raji'un.

Minden amire szükséged van a figyelmet, mégpedig a Takbir harangzúgás disyari'atkan nem lehet megosztani egy hangon, ahogy néhány ember végzi. Hasonlóan az disyari'atkan dhikr hangosan, vagy nem hangos disyari'atkan. Ez mind nem disyari'atkan a gyülekezetből. És a semisalnya ezzel az imádság gyülekezet ismert Damaszkuszban az Al Juuq Athan nevét. Gyakran előfordul, hogy gyülekezeti dhikr (egy szavazással), hogy a felmondás egy szó vagy mondat, amely nem lehet waqaf (stop) a szó vagy kifejezés, mint a "lailaha" a tahlil után Fajr és Maghrib, mert meg kell ismételni Időnként hallani.

Ezért kell mindig éber és mindig emlékezni a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam

وخير الهدى هدى محمد

"És a legjobb útmutatás a Próféta sallallaahu útmutatást a" wa alaihi sallam ".

C. LIFT mindkét kezében Takbir imádkozni "ID
Nincs jogtörténeti a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, aki kijelentette, ő sallallaahu" alaihi wa sallam emelje fel a kezét, amikor az imában Takbir 'id. Azonban Ibn al-Qayyim mondta: "Ibn 'Umar, amikor nagyon szeretett volna követni a Próféta Sunnah sallallaahu" alaihi wa sallam - emelte fel mindkét kezét egyszerre minden Takbir ". (Zaadul Ma'ad, 1/441). És a legjobb útmutatás a Próféta útmutatása sallallaahu "alaihi wa sallam, bár Ibn Umar narrátora ezt hadíszt és atyja Allaah" anhuma, de nem fog, mint egy Sunnah. Ráadásul ez nem igaz története.

Al-Albani Shaykh mondta: "A történelem Umar, a narrátora Bayhaqi egy gyenge sanad. Míg a történelem Ibn Umar, már nincs meg. És bizony Imam Malik azt mondta: "én még nem hallottam erről a haditspun 1 '." [Tamamul Minnah, p. 349].

Így a véleményét Imam Malik, mint amilyenek az Al Madunah (1/169). És ezt a véleményt idézte Imam Nawawi a Majmu "(5/26). Csak Ibn Mundhir azt mondta: "Imam Malik azt mondta:" Ebben az esetben nincs egyértelmű Sunnah. Aki akar, majd felemelte a kezét, minden alkalommal a takbir. És én vagyok a legszenvedélyesebb, azaz az első (nem emelte fel a kezét). "

D. QABLIYAH Sunnah imádság előtt Salaah Köszönetnyilvánítás ÉS "AS imádság JAAMI'AH" előtt állni imák
Kilátás nyílik a többségében muzulmán ország, az emberek, akik részt vettek az ima "Id terén imádkozni 2 rak'ahs előtt ült a helyén, hogy megvárják a létesítmény a pap imádkozni. Imádkozott 2 rak'ahs nincs eredete a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, még van egy története Allaah Abbász ibn 'anhu

أن النبي صلى الله عليه وسلم خرج يوم الفطر فصلى ركعتين لم يصل قبلها ولا بعدها

"Ez a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam imádkozott 2 rak'ahs az ünnepen. Ő nem imádkozott 2 rak'ahs előtt és után, hogy "[HR. Bukhari és Muszlim]

Ibn Al Hafiz Hadzsar mondta: "Összefoglalva, nincs körülmetélés előtt és után imádkoznak az ima" Id, ugyanaz a személy aki mengkiaskannya (egyenlőségjelet imádkozik 'Id) a péntek ima. " [Fath Hul-Bari, 2/476].

Imam Ahmad azt mondta: "Nincs olyan önkéntes imákat megelőzően és azt követően az" Id ". (Imam Ahmad Al Masail, nem. 469). És ő azt is mondta: "Nincs olyan önkéntes imák előtt és után" Id. A próféta jött ki imádkozik "Id nem hajtja végre az ima előtt, sem azóta. A legtöbb Basrah lakosok előtt, hogy imádkozzanak, és egyes lakói Kuffah önkéntes ima után ". [Imam Ahmad Al Masail, nem. 479]

Ibn al-Qayyim mondta: "Ő és társai n g körülmetélés nem végez imádságok előtt és után imádkozott" Id amikor elérte a földre ". (Zaadul Ma'ad, 1/443). Amikor a Próféta sallallaahu "alaihi wa salam elérte a területen, imádkozott" Id imádság és iqamat nélkül, és anélkül, mondván: "ash shalatu jami'ah". És ez a törvény, nem csinál belőle egy darabkát. (Zaadul Ma'ad, 1/442 A Tamhid, 1/243).

E. TURN NIGHT KIRÁLYSÁG
Sok prédikátor és prédikátorok aktívan ösztönözzék az embereket, hogy közelebb Istenhez, azaz bekapcsolásával az esti lakomára. Tény, hogy a tanácsot nem található a hátsó hiteles.

Ezek nem elég ösztönözni az embereket, viszont ma este. Még azok is, (bátor) attribútum (nyugalmi) üdvözölte, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam segítségével az érvek:

من أحي ليلة الفطر والأضحى لم يمت قلبه يوم تموت القلوب

"Aki megfordult az éjszaka" Eid ul-Fitr és ADH-ha, a szíve nem fog meghalni a halála napjáig óvatos ember "[7].

Történet egy hamis hadíszt, és nem róható fel a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, sokkal kevésbé jótékonysági hozzá, és kérte, hogy az ember erre.

F. Prédikáció megnyitása és SOK megmondani Takbir Takbir prédikációk
Ibn al-Qayyim mondta: "A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mindig nyitotta beszédét magasztalta az Istent. Nincs történelem bármely hadíszt, hogy ő kezdett prédikálni a Takbir 2 id. Csak Ibn Majah elbeszélt az ő Sunan a Sa'ad Al Qardhi, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam reprodukálni Takbir közepén a prédikáció, és a hangsúly Takbir 2 ünnep prédikációkban.

De a történelem nem jelzi, mikor sallallaahu "alaihi wa sallam kezdődött a prédikáció a Takbir.

Az emberek már a összeszólalkozikvkivel a kérdés, és az ünnep a nyitó 2 istisqa. Néhányan azt mondják "prédikációja" id és istisqa Takbir kezdődik ", és mások azt mondják:" istisqa prédikáció azzal kezdődik, megbocsátás ", és mások azt mondják:" mindkét kezdődik hamdalah ".

Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah mondta: "(ő kezdte a prédikációt a hamdalah), így van". [Zaadul Ma'ad, 1/447-448].

Híres Sheikh, azt mondta: "A gyenge hadíszt korábban. A sanadnya, van egy gyenge ember. Ugyanis Abdurrahman Sa'ad bin bin bin Sa'ad Ammar Al Muadzan. Az utóbbi majhul (nem ismert), a Ammar bin Sa'ad. Tehát nem lehet sunnatnya berhujjah Takbir közepén a prédikáció a hadíszt ". [Tamamul Minnah, 351]

G. Megvalósítás "a két IED befogadására prédikáció és elválasztotta
Mind a történelem, hogy kapcsolódik ez a kérdés gyenge, nem lehet bizonyítékként felhasználni. Imam Nawawi rahimahullah mondta: "Nincs jogos a kérdés történetét az ismétlés prédikáció". [Lásd Fiqh Sunnah, 1/223 és Tamamul Minnah, 348]

Így néhány kérdés a szabálytalanságokat berkaitang gyakori a végrehajtását ünnepe "Id. Hasznos lehet. És Allaah tudja a legjobban.

*) Igazítani, és foglalja össze a könyv az Al Qaulul Mubin Fi Akhtha Al Mushallin, a híres művek Shaykh Hasan Salman, néhány kiegészítéssel.

[Másolt As-Sunnah magazin X/1427H/2006 09/Tahun Edition. Foundation kiadta Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondangrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 tel. 0271-761016]






Forrás: http://almanhaj.or.id/
________

Tidak ada komentar:

Posting Komentar