Senin, 27 Agustus 2012

False ahaadeeth Oldalról Virtue Tomb vallási látogatás a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam


False ahaadeeth Oldalról Virtue Tomb vallási látogatás a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam



Által
Ustadz Abdullah bin al-Buthoni MA Taslim



عن عبد الله بن عمر عن النبي صلى الله عليه وسلم قال: من حج فزار قبري بعد وفاتي كان كمن زارني في حياتي

A 'Abdullah bin' Umar anhu, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, azt mondta:" Aki zarándoklat és vallásos látogasson el a sírt, miután meghal, akkor ő, mint egy ember, aki meglátogatta nekem, amikor még élt. "

Ez hadíszt az Imam ath által kibocsátott Thabrani [1], Ibn 'Adi [2], ad-Dâraquthni [3], al-Bayhaqi [4], és az al-Fakihani [5] együtt sanad honnan Hafs ibn Sulayman Ibn Abi Dawud, al-Layth ibn Abi Sulaym, a Mujahid, a 'Abdullah ibn' Umar anhu, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam

Ez hadíszt egy hadíszt hamis, mert ott sanadnya narrátor nevű Hafs ibn Sulayman Ibn Abi al-Dawud Asadi. Körülbelül ez az ember, pap Ahmad, Abu Hatim, al-Bukhari, muszlim és egy-Nasa'i azt mondta: "Ez a fickó Narrátor elhagyott (mert nagyon gyenge). [6]" Imam Yahya bin Ma'in rahimahullah mondta: "Ő hazug ". Még Ibn Khirasy rahimahullah azt mondta: "Ő egy hazug, (hadíszt elbeszélések) hadíszt hamisítók és elment". [7]

A sanadnya is narrátor, al-Layth ibn Abi Sulaym. Imam Ibn Hajar rahimahullah megjegyzés ez az ember, mondván: "Ő egy becsületes ember, de időnként kétértelmű, és nem különböztethető meg (jó és rossz), így a Hadith (történet) elhagyta őt." [8]

Ezt hadíszt jelentettek más sorokat, de van még az elbeszélő a isnaad elítélt lázadás szakértő tudósok hadíszt. [9]

A gyengesége ez hadíszt végzetes volt már javasolta imám Ibn 'Adi [10] és Ibn' Abd Hadib [11].

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah azt mondta: "abban rejlik Hadith nagyon világos (jelentése) ellen (tanítása), az iszlám". [12]

Shaykh al-Albani rahimahullah is menghukumi fake hadíszt mint hadíszt. [13]

További Fake Hadith hogy közvetíteni ugyanazt fenti hadíszt

عن ابن عمر قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: من حج البيت فلم يزرني فقد جفاني

Kezdőár Ibn 'Umar anhuma, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Aki zarándoklat a Ház, és nem vallási látogatás (sír), akkor valóban volt goromba velem. "

Ez hadíszt által kibocsátott imám Ibn 'Adi, Ibn Hibban és Ibn al-Jawzi azok sanad származó Ibn' Umar a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam.

A második hadíszt is ítélik hamis hadíszt. Mivel a meglévő adók sanadnya nevű an-Nu'man ibn al-Bahili Syibl al-Basri. Körülbelül ez az ember, Mózes fia, Áron pap azt mondta: "Az a vád ellene (is hazudott a hadíszt elbeszélt)". [14] Imam Ibn Hibban azt mondta: "Ő hozott nagy katasztrófa (egyes elbeszélések hamisan) azt állította, az elbeszélők megbízható , és elvette hadíszt fejjel lefelé, a narrátor azt állította erős ". [15]

Ez hadíszt ítéljük hamis hadíszt Imám Ibn Hibban [16], Ibn al-Jawzi [17], ADH-Dzahabi [18], kőris-Syaukani [19] és a Sheikh al-Albani. [20]

Hasonlóan más hadiths az erények és vallási látogatás a sírba javaslatot a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, minden nagyon gyenge hadíszt vagy hamis. Ezért nem használható érvként, valamint a közhasznú alapítvány. [21]

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah azt mondta: "Íme, az hadiths (erényeit) vallási látogatás a sírba a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam tételek (nagyon) gyenge, és nem lehet használni, mint egy fogantyú az iszlámban. Ezért ezeket a hadiths narrátora none (a papok) a tulajdonos a könyvek (hadíszt) és saheeh Sunan. Melyik narrátora (papok), aki narrátora hadiths a (nagyon) gyenge (saját könyv), mint ad-Dâraquthni, al-Bazzar és mások ". [22]

Shaykh al-Albani rahimahullah azt mondta: "Tudd meg, hogy valójában sok más hadiths (a fentiektől eltérő hadíszt) mintegy (az erény bűnsegédként vagy felbujtóként) vallási látogatás a sírba a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam. Minden végzik, mint a-Subki könyvében ash-Shifa ", de mind ez egy nagyon súlyos hadíszt gyengeségeket, még rosszabb, mint néhány, a többiek ... Imám Ibn 'Abd al-Hadi tisztázta gyengeség mindezen hadiths könyvében ash-Shârimul Manki a részletes és alapos magyarázatok, amelyek nem találhatók meg bármely más könyv ". [23]

وصلى الله وسلم وبارك على نبينا محمد وآله وصحبه أجمعين, وآخر دعوانا أن الحمد لله رب العالمين

[Átírt magazinok Sunnah 03/Tahun Edition XV / Shaban 1432/2011M. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858196]


Őrizze becsület, vezetése kétes ügyben




عن أبي عبد الله النعمان بن بشير رضي الله عنهما, قال: سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول: ((إن الحلال بين, وإن الحرام بين, وبينهما مشتبهات لا يعلمهن كثير من الناس, فمن اتقى الشبهات, استبرأ لدينه وعرضه, ومن وقع في الشبهات وقع في الحرام, كالراعي يرعى حول الحمى يوشك أن يرتع فيه, ألا وإن لكل ملك حمى, ألا وإن حمى الله محارمه, ألا وإن في الجسد مضغة, إذا صلحت صلح الجسد كله, وإذا فسدت فسد الجسد كله, ألا وهي القلب)) . رواه البخاري ومسلم.

Akár Abu Abdillah egy Nu'man ibn Bashir radi "anhuma, azt mondta: Hallottam a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta: "Valóban egyértelmű, hogy halal és a Haram egyértelmű., És köztük vannak kétes ügyek (homályos nem egyértelmű), hogy nem ismertek a legtöbb ember. Aki folyamatosan (magukat) a kétes, ő elhatárolódott (biztonsági), a vallás és az ő tiszteletére. És aki beleesik kétséges, akkor tárgytalan a (dolgok a) jogellenes. olyan volt, mint pásztor terelő állatállomány körül a tiltott területen, szinte (rettegett), majd adja meg. Ne feledjük, hogy minden uralkodó (király) megtiltotta régióban. Íme, bizony Allah ki a tilos dolgokat tilalma . Ne ​​feledje, hogy a szervezetben van egy darab hús. Amennyiben egy darab hús jó volt, (akkor még) hagyja, hogy az egész testet. És ha egy darab hús rossz, (így) Evil egész testet. Tudja, egy darab hús, ami a szívben van. " [HR al-Bukhari és muzulmán].

JELENTÉSE Hadiths
A mondás: إن الحلال بين, وإن الحرام بين وبينهما مشتبهات لا يعلمهن كثير من الناس [Ugyanis egyértelmű, hogy halal és a Haram egyértelmű, és ezek között vannak kétes ügyek (homályos, tisztázatlan) nem ismertek a legtöbb ember ], azt jelenti, hogy minden három részre oszlik.

Először: Valami egyértelműen halal, mint például a teljes kiőrlésű gabonák, gyümölcsök, állatok. Minden volt, halal, ha nem kap a jogellenes módon.

Másodszor: Valami nyilvánvalóan törvénytelen, mint ivóvíz khamr (bódító italok), eszik dögöt, házas nők mahram.

Két dolog ismert, akár különleges ember (a tudósok), vagy az átlagember.

Harmadik: Case-case kétséges (homályosan), amely között mozog tiszta és tisztátalan. Nem tartalmazza a nyilvánvaló dolgokat halal, és így az árban keharamannya tisztázott. Az eset kétséges, ismeretlen a legtöbb ember, de ez csak részben ismert.

Ő azt mondja:

فمن اتقى الشبهات, استبرأ لدينه وعرضه, ومن وقع في الشبهات وقع في الحرام, كالراعي يرعى حول الحمى يوشك أن يرتع فيه, ألا وإن لكل ملك حمى, ألا وإن حمى الله محارمه

[Aki folyamatosan (magukat) a kétes, ő elhatárolódott (biztonsági), a vallás és az ő tiszteletére. És aki beleesik kétséges, akkor tárgytalan a (a dolgok) jogellenes. Mint egy pásztor terelő állatállomány bárhol tiltott régióban, majd szinte (rettegett), majd adja meg. Ne feledje, hogy minden uralkodó (király) megtiltotta régióban. Ne feledje, hogy Isten a tiltott dolgok tilalma].

Ebben az értelemben, a visszatérés a harmadik rész, a kétes ügyekben. Így az egyik maradjon távol. Mivel ebben az esetben is van üdvösség, amelyre eljött a vallás közte és Isten között. Van is egy biztonságot a becsület közötti kapcsolatot másokkal. Így nincsenek hiányosságok és lehetőségek, hogy mások is mondaniuk azt.

Azonban, ha figyelembe vesszük, jelentéktelen ügyek kétséges, akkor valószínűleg esik világos cselekvési keharamannya. A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam adott egy példázatot, mint a pásztor terelő állatállomány körül a tiltott területen, hogy amikor távol van a tiltott régióban, akkor biztonságban lesz legeltetésben szarvasmarha. Azonban, ha megy közel a tiltott régióban, fennáll a veszélye, akkor lép a tenyészállatok, miközben ő nem volt tudatában.

Mit jelent الحمى (al HIMA), a föld vagy régió (különösen) a buja, (általában) által fenntartott uralkodók (királyok). Ezek tiltják az emberek őt. Szóval, az emberek, akik mengembalakan állatok nyáj, ő nagyon közel van, és majdnem bele, így árthat neki, mert ő lesz büntetve. Ami az Isten tiltott, olyan ügyek, amelyek által tiltott Őt. Akkor ez lesz a kötelessége minden ember, hogy távol marad. Így, valamint kötelező a személy távol marad kétes ügyek, amely lehet szállítani a jogellenes cselekmények.

Ő azt mondja:

ألا وإن في الجسد مضغة, إذا صلحت صلح الجسد كله, وإذا فسدت فسد الجسد كله, ألا وهي القلب

[Ne feledje, hogy a szervezetben van egy darab hús. Ha egy darab húst jó volt, (akkor még) hagyja az egész testet. És ha egy darab hús rossz, (így) Evil egész testet. Tudod, egy darab hús, ami a szív].

المضغة egy darab húst amelynek mérete lehet megrágni. Tartalmaz magyarázatokat, milyen nagy helyzetben a szívében ez a testület. Mivel is tartalmaz magyarázatot, hogy a szív az uralkodó az egész testet. Nos, az egész testet, attól függően, hogy a jó szív. Hasonlóképpen, a pusztítás a test, attól függően, hogy a kár, hogy a májat.

Egy Nawawi azt mondta: ő mondás ومن وقع في الشبهات وقع في الحرام, két jelentése van (ez a helyzet). Első. Egy ember beleesik egy tiltott dolog, de úgy gondoltam, ez nem Haram. Második. Valaki közel (majdnem) esnek tiltott dolog.

Ez, mint a szó المعاصي بريد الكفر (erkölcstelen, immorális vezetett hitetlenség), mert ha valaki esik, hogy a deviáns törvény (házasságtörés), akkor fokozatosan át a kár (házasságtörés) nagyobb, mint az eredeti. Azt által implikált a verset:

ويقتلون الأنبياء بغير حق ذلك بما عصوا وكانوا يعتدون

(... És megölték a prófétákat jog nélkül. Ez azért van, mert nem engedelmeskedett, és meghaladta a határértékeket. - Ali Imran / 3, ítélet 112), azaz ők paráználkodnak fokozatosan, míg végül szakaszában megöli a próféták.

Sebuat van a Hadith:

لعن الله السارق, يسرق البيضة فتقطع يده, ويسرق الحبل فتقطع يده

(Allah átok a tolvaj, aki ellopja egy tojást, és vágja a kezét. Ő is ellopja egy kötelet, és vágja a kezét. HR al-Bukhari és muzulmán, az Abu Hurayrah - azaz, ő rendezte meg a lopás, kezdve a lopás egy tojást, majd a egy darab zsineg, és így tovább, és így tovább.

Elbeszélők
Egy Nu'man ibn Bashir radi "anhuma beleértve a kis társait. Amikor a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam meghalt, éppen betöltötte a nyolc év.

Az elbeszélés e hadíszt, ő mondta: سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول (hallottam a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta).

Ez azt mutatja, érvényességének mumayyiz gyermek továbbítására. Amit tudott különbséget tenni a jó és a rossz.) Minden, amit hallott (a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam), az ő gyermekkorában, és ő tette, amikor egy felnőtt, majd elfogadták. Hasonlóképpen pogányok amikor meghallotta hitetlen, akkor (is elfogadható), amikor beszél, amikor ő muszlim.

Néhány órát FAIDAH & Hadiths
1. Miszerint minden a saría egy három részből áll: egy tiszta halal, Haram egyértelmű, és az ügy még mindig homályos és keharamannya halal (kétes).
2. Kétes esetekben nem ismert, a legtöbb ember, de csak egy részük tudja, mind jogi aggályok és érvek.
3. Kell hagynia az ügyet kétséges, hogy (nagyon) figyelmét, halal állapota.
4. A példázat használják, hogy megértsék az absztrakt esetben egy konkrét ügyben.
5. Valóban, ha valaki beleesik kétes ügyekre, akkor könnyű alábecsülni a nyilvánvaló ügyekkel (törvénytelen).
6. Leírása a dicsőséges helyzetét a máj, és az egész teste követte. Minden tagja a testület lesz, jó, ha a szíve is jó, és nem lenne rossz, ha ő kopott.
7. Valóban, születési rendellenességek (valaki) azt mutatja, belső sérülés.
8. Legyen óvatos (és menjuhi ön) kétes ügyekre vallás az ember önfenntartási a hiányosságokat, és védekezünk ellene ár-szemrehányásokkal magát szemrehányás.

[Másolt a Sunnah Edition magazin 10/Tahun X/1427H/2006M. Megjelent Lajnah Foundation Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Purwodadi Gondanrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]



Ne felmondja a Próféta társak!

Által
Ustadz Abu Asma "Kholid bin Syamhudi


عن أبي سعيد الخدري رضي الله عنه قال قال النبي صلى الله عليه وسلم لا تسبوا أصحابي فلو أن أحدكم أنفق مثل أحد ذهبا ما بلغ مد أحدهم ولا نصيفه

Akár Abu Sa'eed al Khudri radi "ahnu, azt mondta: a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam azt mondta: "Ne átkozd a társait. Ha valaki közületek berinfaq arany hegy Uhud, meg fogja találni a sár (infaq) egyikük másfél nem.

TAKHRIJ Hadiths

Ez hadíszt adják ki:
• Imám Al-Bukhari az ő Sahih, könyv Al Manaqib fejezete Qauluhu Lau Itakhadztu Khalilan, nem. 3397 és lafadz jelentése lafazh Al Bukhari.
• Imam muzulmán az ő Saheeh, könyv Fadhail Al Friend fejezet Tahrim Sabbi Ash társait, nem. 4610 és 4611.
• Imam At Tirmidhi az ő Sunan, könyv Al Manaqib "An An Prophet fejezet Fiman Sabba Ashabi Egy próféta, nem. 3796.
• Imám Abu Dawud az ő Sunan, könyv Sunnah fejezet An Nahyu "An Sabb Ashabi An próféta, nem. 4039.
• Imam Ibn Majah az ő Sunan, könyv Muqaddimah fejezete Fadhlu Experts Badr, nem. 157.
• Imam Ahmad az ő Musnad, nem. 10 657, 11 092 és 11 180.

Sharh SZÓSZEDET
• (لا تسبوا أصحابي): nem mondhatja fel a barátom. Kata (أصحابي) szerint etimoligi származó arab szó (صحبة), értelmes élet együtt. [1]

Abu Bakr Muhammad ibn al Baqilani Thayyib alth († 463) azt mondta, "arab nyelvészek egyetértenek abban, hogy a szavak (صحابي) származik a szó (صحبة), nem pedig akkora, mint egy különleges barátság. Valójában azt alkalmazni kell mindazoknak, akik kísérő valakit, akár rövid vagy hosszú idő ", később kijelentette:" A nyelv is sugallja, (hogy) ez azokra, akik elkísérték a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam a nap folyamán ugyan pillanatnyi. Ennek eredete a rendszert. "[2]

Míg Imam Ahmad bin Hanbal az ő nyilatkozata határozza meg társait: "Minden személynek, aki barátságos a próféta n év vagy egy hónap vagy egy nap, vagy sesaaat vagy csak nézd meg, akkor ez magában foglalja a társa a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam. [3]

De rajih meghatározás szerint Al Hafiz Ibn Hajar, nevezetesen: "Barátom az, aki találkozott a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam állapotban hívők (hisz neki), és halt meg egy olyan államban, az iszlám [4]. Így ebbe a meghatározás találkozik vele és bermulazamah (időben) Rövid vagy hosszú, akik narrátora a Hadith tőle, vagy nem azok, akik harcolni ő, vagy sem, és az emberek, akik látták őt, miközben nem bermajelis őt, és a aki nem látta őt, mint vak.

• (فلو أن أحدكم): Beszéd címzettje a társainak a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam az érv, hogy létezik ez hadíszt ki a történet szerepel ebben a hadíszt a beszédei Abu Sa'id:

كان بين خالد بن الوليد وبين عبد الرحمن بن عوف شيء فسبه خالد

Között történt Khalid bin Al Walid és Abdurrahman ibn 'Auf viszály, és Khalid szemrehányás. [5]

Így egyértelmű helyzetben Khalid, ő nem ugyanaz, mint a pozíciója Abdurrahman ibn 'AWF, mert Abdurrahman beleértve barátok, akik áttért az iszlám vallásra a korai misszionárius apostol. Ami a Khalid bin Walid az iszlám később, a honfoglalás után Makkah. Word of Allah Ta'ala:

لايستوى منكم من أنفق من قبل الفتح وقاتل أولائك أعظم درجة من الذين أنفقوا من بعد وقاتلوا وكلا وعد الله الحسنى والله بما تعملون خبير

Nem egyenlő köztetek olyanok, akik töltenek (vagyon) és harcolt a honfoglalás előtt (a Mecca). Ezek a magasabb rangú, mint azok, akik költenek (vagyon) és harcoltak utána. Isten megígéri, hogy mindegyikre (gyermekek) jobbak. És Allah tudja, mit csinál. [Al-Hadid: 10]

De az emberek, akik ebbe a tilalom setelahnyapun

• (أنفق مثل أحد ذهبا): berinfak arany Mount Uhud.
• (ما بلغ مد أحدهم): nem egyezik a sarat infak azokat semmilyen formában. Az iszap ¼ sha ".
• (ولا نصيفه): olyan nashif egy nisfu értelmes, vagyis fele sár.

Sharh Hadiths
Ez a nemes hadíszt állapotát jelzi és erényeit a társak. Azáltal, ismerve a helyzetét és keutamaansahabat, mi tilos felmondani barátok. Legfeljebb, ha egyikünk berinfak arany hegy Uhud, akkor nem lesz képes, hogy megfeleljen nekik sár infak sem fél.

FAIDAH Hadiths
1. Tilalom elítélte barátja.
Az iszlám, elítélte barátja annyira tiltott, azzal az érvvel:

a). Mert ez egy tiltott rágalmazás és fáj a hívők, ahogy leírták az Isten szavát:

ولايغتب بعضكم بعضا أيحب أحدكم أن يأكل لحم أخيه ميتا فكرهتموه

És ne csóválja részben Yaang részben egy másik. Sukakah közül ti enni a húsát a halott testvére. Akkor volna undorodik tőle. [Al Hujurat: 12]
.
والذين يؤذون المؤمنين والمؤمنات بغير مااكتسبوا فقد احتملوا بهتانا وإثما مبينا

És azok, akik sértik a hívők és mu'minat hiba nélkül igen, akkor azokat viselő hazugságok és nyilvánvaló bűn. [Al-Ahzab: 58].

b). Allah legyen elégedett velük. Így, amikor elítéli őket, ami azt jelenti, megmutatta ridhaan őket. Ilyen ellentétes az Isten szavát:

لقد رضى الله عن المؤمنين إذ يبايعونك تحت الشجرة فعلم مافي قلوبهم فأنزل السكينة عليهم وأثابهم فتحا قريبا

Ezt már elégedett a hívek, amikor memba'iatmu a fa alatt, akkor Isten tudja, mi van a szívükben és küldött le nyugalom rájuk és jutalmazzák őket egy közeli győzelem (idő). [Al-Fath: 18].

c). Beristighfar parancs (kérem bocsánatát) számukra képviselt az Isten szavát:

والذين جآءو من بعدهم يقولون ربنا اغفر لنا ولإخواننا الذين سبقونا بالإيمان ولاتجعل في قلوبنا غلا للذين ءامنوا ربنآ إنك رءوف رحيم

És azok, akik utánuk (a bevándorlók és a Segítők), imádkoztak: "Urunk, bocsáss meg nekünk és a mi testvéreink, akik hisznek előttünk, és nem hagyod, hogy rosszindulat szívünkben azokkal szemben, hívők. Urunk valóban Te itt All Kuratórium végtelen ellátás többé. " [Al-Hashr: 10].

"Aisha értelmezik ezt a verset egy nyilatkozatot, hogy unokaöccse nevű Urwah ibn AZ Zubair:

يا ابن أختي أمروا أن يستغفروا لأصحاب النبي صلى الله عليه وسلم فسبوهم

Ó unokaöcsém voltak elrendelte könyörögni bocsánatot a Társak a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, de ők csak lehordta. [6]

Imam Nawawi magyarázza az "Aisha, azt mondta:" Úgy tűnik, hogy kijelentette ezt, amikor az egyiptomiak felmondja Uthman és Ali felmondásáról Sham, míg Al Haruriyah felmondja mindkettő. A parancs, hogy ő könyörgött bocsánatért jelezte, hogy az Isten szavát:

والذين جآءو من بعدهم يقولون ربنا اغفر لنا ولإخواننا الذين سبقونا بالإيمان

És ebben a bekezdésben berhujjah Imam Malik, hogy az adott személy nem jogosult felmondani barátok fa'i kincseket. Mert Isten csak adja az ingatlant, hogy az emberek, akik azt követően került sor, aki könyörgött Társak bocsánatot őket. [7]

d). Isten átok őt, mint a szavai a próféta:

من سب أصحابي فعليه لعنة الله

Aki rosszalló legjobb barátja, akkor kapta az átkot az Isten. [8]

e). Tilalma a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam a hadeeth Abu Sa'eed felett.
Még volt egy üzlet Ahlu Sunnah Wal Jamaa'ah, amint Ibn Hajar a Fathul Bari (13/34): "Ahlu Sunnah Wal Jama'ah megállapodtak a kötelezettséget nem felmondja egyik társa. [9]

2. Veszély elítélte barátja.
Közül származó veszélyekkel cselekmények felmondta társak a következők:

a). Felmondásáról barátok jeleként alázat bűnös, és egy eretnekség a vallásban. Ezt nyilatkozata szerint Abu al Mudzaffar Mivel Sam'ani: "felmondásáról barátok jele az alázat bűnös. Ő is kebid'ahan és a hitehagyás ". [10]

b). Úgy értem felmondja tanúk elítélte a Korán és Sunnah, és hogy az elkövetők zindeeq.
Ezt nyilvánosságra Imám Abu Zur'ah Ar Razi: "Ha látod, hogy valaki zaklatja egy társa a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam, tudom, hogy ő egy zindeeq. Mert szerintünk a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam igaza volt, és a Korán jobbra. Miközben a Korán és a Próféta Sunnah sallallaahu "alaihi wa sallam elmondta nekünk voltak a társai. Ők csak azt akarják, hogy felmondja a tanúk elpusztítsa a Korán és Sunnah. Szemrehányás, hogy őket (a ellenzői) több esetben, és ezek zindeeq. " [11]

c). A legkönnyebb büntetést, nevezetesen dita'zir (wracked az iszlám kormányzati politika). [12]

d). Ismerkedés a haragja Allah Subhanahu wa Ta'ala, mint a szavai a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam.

من سب أصحابي فعليه لعنة الله

Aki rosszalló legjobb barátja, akkor kapta az átkot az Isten. [13]

e). Vádolta a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam rossz, mert van egy barátom, aki a jobb elítélhető, amint kiderül Imam Malik:" Ők rossz emberek, meg akarja lejáratni a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, de nem tudott. Aztán megsérteni a társak azt mondani, hogy "csúnya ember van egy csúnya ismerősként egyébként." [14]

3. Law társak aki elítélte a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam.
Emberek, akik felmondják ismerősként lehet osztani több részből áll:

a). Emberek, akik egyszerűen csak felmondja ismerősnek, mégis különbözött, mert között harag és átkozott, mert i'tiqad. [15]

b). Emberek, akik felmondhatja barátai bizalmat "Ali, mint egy isten vagy próféta, aztán volt pogány.
Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah azt mondta: "Ami azokat illeti, akik kísérik a felelősséget az a meggyőződés, hogy Ali, mint egy isten, vagy ő egy próféta, vagy egy tévhit, hogy teljesítse a kinyilatkoztatás Gabriel, majd nem kétséges (a) hitetlenség, hitetlenség kétségtelenül még emberek, akik nem mengkafirkannya" [16].

c). Emberek, akik elítélte barátja, mert hitét pogány barátom, ez berdasarkanIjma ", elítélték a törvény hitetlenek és megölték. Mert kellett tagadni, ami határozottan elismert vallás, azaz Ijma "muzulmánok a hit a társait. [17]

Shaykh al-Iszlám azt mondta: "Az emberek, akik tenni (azaz a feddhetetlen, Pen)), hogy vizsgálja meg társainak telt követően Messenger n, kivéve néhány kisebb, mint egy tucat ember, vagy vállalja a teljes fasiq társak: akkor nem kétséges a hitetlenség. Mert tagadta sok szöveget a Korán, amely öröm és a bók őket. Még azok is, akik szkeptikusak az ilyen hűtlenség, hitetlenség akkor kell ". [18]

d). Emberek, akik elítélte társai teljesen magabiztosan, hogy azok teljesen fasiq. Szóval, ez a fickó elítélt kufr, mint már említettük Ibn Taymiyyah.

e). Emberek, akik elítélte ismerősként, tudva, hogy ez a megközelítés, hogy felmondja én (taqarub) Istennek. Ez a hozzáállás natijah (eredmény) való gyűlölet barátok, és természetesen ez a következménye a hitük a gonoszság barátok. Természetesen kufr és ki az iszlám.

Thahawi Imám azt mondta: "Utálom, hogy barátja kufr, nifaq és azon túl is."

Imam Malik azt mondta: "Azok, akik felkelni reggel, míg a szíve van gyűlöletet egyik barátjára, majd nyomja meg a verset a Korán, a szó Allah Ta'ala:

ليغيظ بهم الكفار

Mert Isten azt akarja, hogy összezördülés hitetlenek (a hatalom a hívők.) [Al-Fath: 29]. [19]

f). Emberek elítélte barátja, szemrehányás, hogy nem teszi tönkre igazságosság és vallásukat, ahogy Abu Sufyan Abu Hurairah öröm blokkok, illetve evés, és hasonlók, akkor jogosult arra, hogy képzett és büntetni ta'zir.

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah azt mondta: "Ami azokat illeti, akik megsértik őket (a társai) a taunts, hogy ne károsítsák az igazságszolgáltatás és a hitet a barátok-szerű mensifatkan néhány közülük blokkok vagy félénk, vagy kevéssé vagy egyáltalán nem aszketikus jellege és a hasonló, akkor ez a személy jogosult a ta'zir kapnak iránymutatást és büntetés, és nem menghukuminya hitetlenek csak a dolgokat egyedül. " [20]

A fenti leírás, azt a következtetést lehet levonni, amint azt Ibn Taymiyya, vagyis azok között, akik elítélte a nyilvánvaló kekufurannya barátom, és ott nem voltak elítélték kufr, és még mindig vannak dibimbangkan kekufurannya.

4. Törvény elítélte a próféta felesége. [21]
Ami azokat illeti, akik megsértik a feleségek a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, majd aki azt kifogásolja" A'isha azzal, amit Allah mentesíti őt a vádakat volt pogány. Több, mint egy tudós kifejezte Ijma 'jelentése. Míg azok, akik elítélte őt kívül közül feleségei a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam van, akkor két vélemény.

Először állapítsa meg azt felmondó egyik társa.
Másodszor, azt állítja, hogy a vádolt személyt Ummahat Al Mu'mineen egyenlő (jogi) vádlott "Aisha. És ez igaz.

Ezért vigyázz, O muzulmánok. Hadd fenntartjuk szóbeli honnan felmondó vagy feküdjön nevében ismerősnek próféta sallallaahu "alaihi wa sallam.

Remélhetőleg hasznos.

[Másolt a Sunnah Edition magazin 03/Tahun VIII/1425H/2004. Megjelent Lajnah Foundation Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Purwodadi Gondanrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]



Muszlimok Victory mozgáskorlátozottak Gyenge azok között


Által
Ustadz Abu Abdillah Arief B. Usman bin Rojali:


عن مصعب بن سعد, قال: رأى سعد - رضي الله عنه -, أن له فضلا على من دونه,
فقال النبي - صلى الله عليه وسلم -: ((هل تنصرون وترزقون إلا بضعفائكم?)).

Of Mus'ab ibn Sa'd azt mondta, hogy Sa'd radi "anhu látta maga elsőbbséget élvez a másik (a társak.) Tehát a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:" Te nem táplált (won) és adott táplálékot, hanem az oka a gyenge emberek köztetek? "

RÖVID TAKHRIJ Hadiths
Ez hadíszt hiteles, kiadta:
• al Imam al Bukhari, az ő Sahih, Kitab al-Dzsihád volt Siyar fejezet Man-Dhu'afa Ista'ana bidh-i mosás Shalihina fil-Harbi, száma (2896) a Muhammad bin Talha, a Talha, A Mus'ab bin Sa'd.

• Al-Imam egy Nasa-i az ő Sunan (al Mujtaba) Kitab al Jihad, Bab al-Da'eef Istinsharu bidh, hadíszt szám (3178), a Mis'ar, a Talha bin Musharrif, a Mush "ab ibn Sa'ad, a lafazh:

عن أبيه, أنه ظن أن له فضلا على من دونه من أصحاب النبي, فقال نبي الله: ((إنما ينصر الله هذه الأمة بضعيفها بدعوتهم, وصلاتهم, وإخلاصهم)).

Akár az apja (azaz Sa'ad bin Abi Waqqas), azt hiszi, hogy ő elsőbbséget élvez a másik (a társak.) Szóval Nabiyullah sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:" Bizony Allah az segíti az embereket, akik gyengék, mert általuk imádkoznak értük, imáikat, és az őszinteség. "

• és mások.

Kapcsolódó keretében a fenti hadíszt Sanad, Al Hafiz Ibn Hajar al-'Asqalani rahimahullah mondta: "... Akkor az igazi összefüggésében ez hadíszt van mursal isnaad [1], mert Mus'ab nem rendelkező hadíszt ezt mondta. Ezt azonban úgy gondolta, hogy hallotta közvetlenül az apja. Valójában nem volt információ, hogy Mus'ab hallani közvetlenül apja történetét előterjesztő al Isma'ili ... és beszélve marfu "...." [2].

Aztán folytatta a magyarázatot, és azt mondta: "... Hasonlóképpen történelem által kibocsátott-Nasa-i, az út Mis'ar, a Talha bin Musharrif, a Mus'ab, az apja ...". [3]

Shaykh al-Albani rahimahullah menshahihkan sanad által kibocsátott Imam al egy-Nasa-i fent belül könyvében többek között Saheeh Sunan egy-Nasa-i (2/399) és-kőris-Shahihah Lineage (2/409).

RÖVID ÉLETRAJZ Hadiths adók [4]
Nevezte Sa'ad ibn Abi Waqqas Malik bin Wuhaib Venus bin bin bin Abdumanaf Kilab AZ Zuhri, Abu Ishaq. Ő egyike a tíz társa által biztosított próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mennybe. Ő is, az a személy, aki először megüt a nyíl a csata fi sabilillah (in Allah). Ő nagyon elsőbbségét. híres véleménye a tudósok, halt meg al 'Aqiq az évben 55 AH És ő volt az egyetlen ember a legtöbb végéig 10 ember halt meg társait garantáltan a mennybe.

SZÓSZEDET Hadiths
• (رأى), azaz, látta vagy látni. Ez ظن, a gondolat, vagy a gondolat.
Mint azt a Nasa-i történetében. [5]

• (على من دونه), azaz, fölött a többi társa a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, akár a bátorság, vagy túl vagyon, vagy bármilyen más erény általában. [6]

GLOBAL értelme és célja Hadiths
Ez hadíszt, mind lafazh al-Bukhari és egy-Nasa-i pontban azt mondta nekünk, hogy azok, akik gyengék a jóság forrását, az erő és győzelem a muszlimok. Ezt magyarázza egy másik hadeeth-amely egy mártír (támogatása és megerősítése értelmében a hadíszt pontot) -, az Abu ad-Darda "radi" anhu, azt mondta:

سمعت النبي يقول: ((ابغوني الضعفاء, فإنما ترزقون وتنصرون بضعفائكم)).

Hallottam a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Vigyél azokat, akik gyengék, mert biztosan akkor kapnak táplálékot, és segített (megnyerte), mert az emberek a gyenge (többek között), akkor ". [7]

Azonban egy dolog, amit meg kell értenünk ebből hadíszt, hogy tertolongnya és a győzelem a muszlimok nem rangsorolja, illetve tiszteletére Essence és igaz emberek, akik gyengék és szegények muszlimok egyedül. Nem azért, mert. Meg kell jegyezni, azért, mert szorosan kapcsolódik problémák "Aqeedah. Nevezetesen Tawassul problémák [8]. Is, mert vannak olyan muszlimok, akik a levegő-biztos e hadíszt, különösen a Sahih al Bukhari lafazh és hadíszt Abu ad-Darda ", a levegő-Tawassul bolehnya valakit Essence vagy álláspontját és tiszteletben igazlelkű emberek gyengék a muzulmánok.

Ezért, hadd tudják, hogy ez egyfajta légi Tawassul, ami tilos az iszlámban. [9] A tudósok azt is kifejtette, hogy a fent említett hadíszt-by lafazh in Sahih al Bukhari és lafazh hadeeth Abu ad-Darda' kapcsolatos hadíszt lafazh által kibocsátott Imam al egy-Nasa-i. Így lafazh hadíszt által kibocsátott Imam al egy-Nasa-i értelmezés az általánosság lafazh Saheeh al-Bukhari és Abu ad-Darda "hadíszt" fent. Nevezetesen, tertolongnya és győzelem a muzulmánok nem pusztán ok vagy helyzetét becsület Essence és igaz emberek, akik gyengék és szegények muszlimok, hanem mert az ima, az ima és az őszinte imádat, hogy Allah Subhanahu wa Ta'ala.

Al Hafiz Ibn Hajar al-'Asqalani rahimahullah mondta, "Ibn Baththal mondta értelmezést (értelmében) az e hadíszt gyenge emberek sokkal őszintén imádkozik (Allah), és ezek több alázat istentiszteleti (Allah) . Mivel szívük nincs függés az ékszerek világot. " [10]

Shaykh al-Albani rahimahullah azt mondta: "... ez a hadíszt (az lafazh által kibocsátott al-Imám an-Nasa i) kifejti, hogy a győzelem, csak imádság igaz emberek, nem az oka Essence és helyzetének ... Szóval, akkor mi is tudjuk és megértjük, hogy a szándék a tertolongnya muszlimok az igaz ember az oka az ima, az ima és az őszinteség ". [11]

Al-Imam Abdur Ra'uf al Munawi rahimahullah mondta: (mit jelent ez a hadíszt) van, egy ima számukra és őszinteség. Mivel a vallásos emberek gyengék őszintébb, csupasz szívük, mert az függ a világon, valamint a nettó, mert szívük dönt arról, milyen a kapcsolatuk Istennel. Így a cél és a koncentrációs összpontosított egy dolog (csak az imádatban Isten). Ezért azt kell imádni tetteik, és imáikat dikabulkanlah. A szavak a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam (بدعوتهم)" egy imát őket ", akkor semmi esetre sem gyengeség és a szegénység nem mutat erőt a testükben. Szintén nem jelenti azt, gyengeség és a szegénység nem mutatott ereje megtenni Isten parancsolatait! Így nem egyáltalán ellentétben a hadith abban leírt üdvözli azokat erős, sem a Hadith kifejti, hogy "egy erős hívő inkább szeretett Allah mint egy gyenge hívő" [12].

Ezután értelmében a hadíszt (Sa'ad bin Abi Waqqas), akkor ez (azaz, mentés, nyert, és átadta fenntartáshoz a muszlimok), az egyik az egyetlen oka, hogy az egyéb okok léteznek. (Mert), hogy sokan azok közül, akik nem hisznek, és fajir megadott fenntartáshoz (Allah), és ott is kapnak győzelem (Allah). De (minden), mert istidraj (hogy ideiglenes öröm, hogy kapnak félrevezetett és távol útmutatása Allah). Valójában van még a vereség a muszlimok, de úgy, hogy visszatér, és bűnbánatot őszintén imádni (Allah). Tehát ahelyett, hogy megkapják a megbocsátást Isten és szabadság (győzelem) követően. Tehát tudom, hogy nem minden ajándék szívességek (Allah) a becsület és dicsőség, mint ahogy nem minden katasztrófa egy büntetés. [13]

FAIDAH ÉS TANULSÁGAI Hadiths
1. Gyenge emberek forrása a jó muszlimok. Mert valóban, bár testük gyenge, de a hit erős. Hasonlóképpen, a bizalom (erős), hogy az Úrnak. Nem érdekel a személyes érdekek és célok földhözragadt. Azáltal Ennek oka, így ha imádkoznak őszintén, Allah megadja imáikat. Isten is adott fenntartás kerpada ezeket az embereket, mert (ima) őket.

2. Ez hadíszt tartalmaz ajánlást tawadhu "(alázatos szívvel), és nem erőszakos másoknak.

3. Ez hadíszt tartalmaz (leírás) bölcsesség Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam változásában Munkar, hogy tompítsa a szívét mások, és rámutatott, hogy Istennek mi Isten szeretete és ridhai.

Szóval, remélhetőleg ezt a rövid cikket, lehet hozzá a hit, a tudás, és a jó cselekedetek mindannyiunk. Ámen.
Bish-sowab Allah tudja a legjobban.

Maraji `és Mashadir:
1. At-Tawassul, Anwa'uhu wa Ahkamuhu, Muhammad al Nashiruddin Albani (1332-1420 H), Tansiq: Muhammad 'Id al-' Abbasi, al-Maktab al-Islami, Beirut, Prints V Year 1406 AH / 1986 AD
2. Bahjatun-Nazhirin Syarhu Riyadhis-Righteous, Salim bin "Id al-Hilali, Dar Ibn al-Jawzi, KSA, Anyag H. VI Year 1422
3. Faidhul Syarhu-Qadir al-Shagir Jami'ush, Abdur-Ra'uf al Munawi, al Maktabah at Tijariyah al-Kubra, Egyiptom, Matter, I. Year 1356 AH
4. Fathul-Bari, Ibn Hajar al-'Asqalani (773-852 H), Ellenőrzés: Muhibbuddin al Khatib, Dar al ma'rifah, Beirut.
5. Hasyiah Imam al-Sindi, as-Sindi (1138 H), Ellenőrzés: Maktab at-Turats al Islami, Dar al ma'rifah, Bejrút, Libanon, Prints V Year 1420 AH / 1999 AD
6. Jami 'at-Tirmidhi, Abu Isa Muhammad ibn Isa at-Tirmidhi (209-279 AH), Ellenőrzés: Ahmad Muhammad Shakir munkatársai Dar Ihya at-Turats, Beirut.
7. Musnad Imam al-Ahmad, Abu 'Abdillah Ahmad ibn Muhammad ibn Hanbal ash-Syaibani (164-241 H), Mu'assasah Qurthubah, Egyiptom.
8. Sunan Abi Daud, Abu Daud Sulayman ibn al Ash'ath as-Sijistani (202-275 H), Ellenőrző Muhammad Muhyiddin Abdul Hamid, Dar al-Fikr.
9. Sahih al-Bukhari, Abu 'Abdillah Muhammad bin Ismail bin al Mughirah al Bukhari (194-256 H), Tarqim: Fuad Mohamed Abdul Baqi, Darus-Salam, Riyadh, KSA, Prints II, Dhu al-Hijjah AH 1419 / március 1999 M.
10. Sunan egy-Nasa-i (al Mujtaba), Abu 'Abdir-Rahman Ahmad bin Shoaib egy-Nasa-i (215-303 H), Ellenőrző: "Abdul Fattah Abu Ghuddah, Maktab al Mathbu'at, Halab, penész II Gyártási év 1406 H/1986 M.
11. Sahih muszlim, Abu al Hushain Muslim ibn al Hajjaj Qushayri egy-Naisaburi (204-261 H), tahqiq Fuad Mohamed Abdul Baqi, daar Ihya at Turats, Beirut.
12. Genealógia al ahadith hamu Shahihah, Muhammad al Nashiruddin Albani (1332-1420 H), Maktabah al Ma'arif, Riyadh, KSA, th H 1415/1995 AD
13. Sunan Ibn Majah, Abu Muhammad ibn Abdillah Yazid ibn Majah (207-275 H), Ellenőrzés: Muhammad Fuad "Abdul Baqi, Dar al-Fikr, Beirut.
14. Sharh al-'Aqidah ath-Thahawiyah, Imam al-al-Qadi' Ali ibn Muhammad ibn Ali ibn Abi al-'Izz ad-Dimasyqi (792 H), Ellenőrzés: Jama'atun minal-Ulama. Takhrij: Nashiruddin Muhammad al Albani (1332-1420 AH), al-Maktab al-Islami, Beirut, Libanon, Prints IX Year 1408 AH / 1988 AD
15. Taqrib at-Tahdheeb, Ibn Hajar al-'Asqalani (773-852 H), Ellenőrzés: Abu al Asybal al Bakistani, Dar al' Ashimah, Riyadh, KSA, Prints II, Year 1423 AH

[Másolt a Sunnah Edition magazin 03/Tahun XI/1428H/2007. Megjelent Lajnah Foundation Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Purwodadi Gondanrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]


Jogok és specificitás Alaihi Wa Sallam Prophet sallallaahu



Által
Ustadz Kholid Syamhudi


أنا سيد ولد آدم يوم القيامة ولا فخر, وبيدي لواء الحمد ولا فخر, و ما من نبي يومئذ آدم فمن سواه إلا تحت لواءي و أنا أول من تنشق عنه الأرض ولا فخر.

Én voltam a vezető napján adam fiút, és ehelyett a büszkeség, és a kezében Al-HAMD lobogó helyett arrogáns, és senki sem próféta sallallaahu "alaihi wa sallam volt, sem Adam mások, ha ha az összes lobogója alatt, és Én voltam az első, hogy jöjjön ki a föld / sír helyette arrogáns.

TAKHRIJ Hadiths
Narrátor At Tirmidziy in Jami "Attirmidziy, könyv Al Manaaqib fejezet Fi Fadhli összegű próféta sallallaahu" alaihi wa sallam sz. 3614 (5/548), és a könyvében Tafsir fejezet Israail Bani Wa Min levelét (lafadz és hosszú történet) No.3148 (5/288), Ibn Majah a megkérdezése Azzuhud könyv, fejezet Dzikru ASY No.4308 közbenjárás (4 / 522), valamint az Ahmad Musnadnya (3/2) egy barátja Abi Said Al Khudriy mondta Imam At-Tirmidziy egyszer elmesélte ezt hadíszt: Ez hadíszt Hasan saheeh.

Ebben Hadith a sanad került Zaid bin Jad'an gyenge narrátor, de Ibn Hibban a Dzomaan No. Mawaarid. 2127 Társak elbeszélt honnan Abi Said Al Khudriy is a saheeh isnaad és néhány mártíromságot néhány társaság bemutatott Sheikh Al Albaniy a Lineage ahadith Ash shohihah hadíszt No. 4/99-100. 1571:

1. Abu Hurairah narrátora Ibn Saad az Thabaqatnya (1/20) és (7/59) két sanad és a második muszlim imám shohih fenti követelményeknek.

2. Jabir bin Abdillah narrátora Al-Haakim Al Mustadrok a sanad gyenge, mert Al Qaashim bin Muhammad bin bin Muhammad bin Abdillah Uqail narrátor, aki matruk és Ubaid Al Athaar meggyengült, számos tudós.

3. Anas bin Malik Narrátor felsorolt ​​Al Bukhari könyvében Tarikh 4/1/400 együtt sanad Az elbeszélők minden tsiqah kivételével Lubaid és Hadith Anas folyamodik a Sunan Ad-Darimi (1/27) és Ahmad (3/144) és sanadnya nos, narrátor a narrátor az Imám Bukhari.

Ez hadíszt dishahihkan Imám Al-Albany in Sisilah Shahihah ahadith.

Sharh és szókincs Hadiths [1]
1. Ő Szó: أنا سيد ولد آدم يوم القيامة: Ez a hír neki az Isten kegyelmét Subhanahu wa Ta'ala neki elsőbbsége, a vezetés és a közlemény az ő emberek hitüket, ahogy lennie kell Rasululloh Ezért mondta később: ولا فخر: elsőbbségét jelenti, hogy kapok egy Karama Allah Subhanahu wa Ta'ala, és nem kaptam ki magam, és a saját, így nem vagyok arrogáns vele. Annawawiy Imam magyarázza a jelentését a szavak azt mondja, hogy beszélt két okból is:

Először: Végrehajtás parancsokat Allah.

وأما بنعمة ربك فحدث

És hogy kedvezzen az Úr, akkor hagyom, hogy említi (hálával). [Adh Dhuhaa: 11]

Másodszor: ez a kötelessége a magyarázatot közvetíteni a muszlimok, hogy azok tudják, hisznek, és gyakorolják a következményeket.

2. Ő Szó: لواء الحمد: Liwa "arabul, ami azt jelenti banner (flag), amely csak a birtokában a parancsnok a csapatok által leírt Ibn al-Athir in Annihayah 4/279.maksudnya itt ő kezében egy banner, hogy az úgynevezett banner Al HAMD (dicséret) a Ítélet Napján.

3. Ő Szó: و أنا أول من تنشق عنه الأرض: először emelt az Ítélet Napján.

FAIDAH Hadiths
Ez hadíszt jelzi elsőbbségét és specifikusságát a Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam arra, hogy minden fiai Adam, ezen Muwaffaqoddin Imám Abu Abdillah Muhammad bin Ahmad Al-Maqdisiy Qudamah rahimahullah azt mondta: És Mohamed próféta sallallaahu" alaihi wa sallam volt Seal a próféták és a master a Apostol nem hűségesek a keimananyang jobb így valaki apostoli hit, és arról tanúskodnak, hogy nabiannya. És azok között az emberiség nem határozott az ítélet napján, kivéve az oka syafa'atnya. És ez nem egy megelőző umatpun mennybe az emberek. Ő (a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam) a nemzeti légitársaság és a tulajdonos Al-Hamdi dicséretes helyzetben, a tulajdonos a tó az utolsó napon. Ő az Imám a próféták és a hangszórókat, valamint hogy a közbenjárására. Népe a legjobb emberek és társai a legjobb a Társak a Próféta.

Shaykh Muhammad ibn al-Saalih Uthaymeen rahimahullah magyarázattal szolgál a szó Imam Ibn Qudama felett az alábbiak szerint:

Mivel a legjelentősebb az apostolok, akkor majd a próféták Shiddiqun majd a Vértanúk akkor az emberek Salih. És Allah Subhanahu wa Ta'ala említette ezt a szintet 69. pontjában Surat an-Nisa ':

ومن يطع الله والرسول فأولائك مع الذين أنعم الله عليهم من النبيين والصديقين والشهدآء والصالحين وحسن أولائك رفيقا {النساء: 69}

És aki betartását Allah és (His), lennének együtt az emberek, akik oda a javára az Isten, nevezetesen: a próféták, a shiddiiqiin az emberek, akik mártírhalált halt, és a jámbor emberek. És ők a legjobb barátok vagyunk. [An-Nisa ': 69]

És az apostolok, a legfontosabb dolog "Ulul" Azmi amelyek közül öt: Noé, Ábrahám Mózes, Jézus és Mohamed. És Allah Subhanahu wa Ta'ala már említést tett jókívánságok írni al-Ahzab vers 7:

وإذ أخذنا من النبيين ميثاقهم ومنك ومن نوح وإبراهيم وموسى وعيسى ابن مريم ......

És (emlékszem), amikor vettük a szövetséget a próféták és a te (egyedül), a Noé, Ábrahám, Mózes és Jézus, Mária fia, ...

És a legfontosabb követek a Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam a szavát:

أنا سيد الناس يوم القيامة (البخاري و مسلم)

Én vagyok a mester minden embert a Feltámadás Napján [Bukhari és Muslim]

És az imák mögött próféta sallallaahu "alaihi wa sallam előestéjén Felemelkedés egy másik állítás, amely megmutatja azt.

Azután Ábrahám, mert az apja a próféta, és ő volt Millah Millah vágott minden Millah (Religion), majd Mózes próféta volt, mert ő volt a legfontosabb, nem pedig a próféták Bani Izrael és syari'atnya az eredete / fő számára saría, majd Noah és az Ézs.

Között a jogok és sajátossága a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam lehet levonni a fenti hadíszt és az érvek a következők:

1. Ítélet Napján és a humán vezetők Al-HAMD zászló bemutatóra szóló ítélet napján, és a prófétákat mind az ő lobogója.

2. A férfi, aki először emelt a Feltámadás Napján, mert a hadíszt Abi Sa'eed Al-Hudry radi "anhu fent.

3. Seal a próféták, mert Allah Subhanahu wa Ta'ala mondja versben 40 Al-Ahzab:

ماكان محمد أبآ أحد من رجالكم ولكن رسول الله وخاتم النبيين

Muhammad nem az apa, ahányszor egy férfi között, de ő a Messenger Allah és a próféták fedél

4. Nem tökéletes hit hű szolgám, amíg ő köteles apostoli, mert Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:

فلا وربك لايؤمنون حتى يحكموك فيما شجر بينهم ثم لا يجدوا في أنفسهم حرجا مما قضيت ويسلموا تسليما

Akkor, az Úr, azok (sőt), nem hiszem, amíg neked a bíró az esetben, ha eltérnek, akkor nincs itt szívükben a döntés ellen, amit adott, és ők megkapják a legteljesebb. [An-Nisa ': 65]

5. Nem döntött az emberek közötti Napján Ítélet csak az ő közbenjárása.

6. Az emberek Muhammad az első ember lépjen be a mennybe, mert az általánosság a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam:

نحن الآخرون السابقون يوم القيامة (ابن ماجه و مسلم)

Mi vagyunk az utolsó az első emberek / megelőzik a Feltámadás Napján. [Ibn Majah, dishahihkan Imám Al-Albaani rahimahullah]

7. Tulajdonos álláspontja dicséretes tetteket magasztalta a Teremtő és a teremtmény. Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:

عسى أن يبعثك ربك مقاما محمودا

Remélhetőleg Urad fel téged a dicsérték. [Al-Israa ": 79]

És ez a helyzet az, ami által szerzett őt Manaqib / ő tulajdonságokkal közbenjárás és egyéb szolgáltatók.

8. Pond tulajdonosok, akik benyújtott azon a napon, amely egy hatalmas tó, hogy sok látogató, mert ha ez csak egy normális tó már ismert, hogy minden próféta van egy tó.

9. Imam a próféta.

10. A jogot, hogy beszéljen Allah Subhanahu wa Ta'ala képviselő minden próféták.

11. Giving közbenjárásával nekik. Ez hadeeth A Ubay Ibni Ka'b, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

إذا كان يوم القيامة كنت إمام النبيين و خطيبهم و صاحب شفاعتهم غير فخر

Ha van ideje én vagyok az Imám világvége próféták, a hangszórók és a közbenjárását adó helyett arrogáns. [Tirmidhi történelem, dihasankan Imám Al-Albani].

12. Népe a legjobb az emberek, a szó Allah Subhanahu wa Ta'ala:

كنتم خير أمة أخرجت للناس

Te vagy a legjobb ember születik a férfiaknak ... [Al-Imran: 110]

A vers 47 Surah Al-Baqarah, amely így szól:

يا بني إسرائيل اذكروا نعمتي التي أنعمت عليكم وأني فضلتكم على العالمين

Ó Izráel fiai, ne feledje, én szívességet általam ajándékozott meg téged és (emlékezzünk egyébként), hogy én inkább akkor mindenekelőtt az embereket. [Al-Baqarah: 47]

Ez a kérdés a modern ember (Mózes próféta).

És további Shaykh Muhammad Ibn 'Uthaymeen mondta esszéjében "Huquq" dolog. 10-12: Rights a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam volt a lényeges jogokat jogainak lények. Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:

إنآ أرسلناك شاهدا ومبشرا ونذيرا. لتومنوا بالله ورسوله وتعزروه وتوقروه وتسبحوه بكرة وأصيلا.

Küldtünk Önnek, mint a tanú, jó hírek hozója és a Warner, hogy ti hisznek Allah és az Ő Messenger, vaskos (vallás) His-növelő Nya.Dan dicsőítsék Őt, reggel és este. [Al-Fat-h: 8-9]

Ezért kötelező tenni a szeretetet a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam a szeretet minden ember a saját, a gyermekek és a szülők.

A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

لا يؤمن أحدكم حتى أكون أحب إليه من ولده و والده و الناس أجمعين (متفق عليه)

Nem tökéletes hitet, hogy ő szeret engem, mint a fia, a szülei és az egész nép. [Bukhari, muszlim]

Beleértve a jogot, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam nevelkedett, tisztességet és lelkesedés a megfelelő mengagungkannya vele túlzás nélkül atupun csökkenteni. Dicsőítették őt, amikor az élete, hogy dicsőítse Sunnah és a jóindulatú önmagát. Dicsőítjük őt a halál után, hogy dicsőítsék a Sunnah és syari'atnya e egyenes. Bárki, aki ismeri a társait, hogy tartsák tiszteletben, és tiszteljük őt akkor tudni fogja, hogyan dicsőítsük őt, hogy a nemes társai viselkedtek vele szemben, és vigyék HAQ-Haq.

Say "Urwah ibn Mas'ud a Quraysh amikor gondoskodott közvetíteni, amit az apostol a Hudaibiyah megállapodást, azt mondta: Én már több, mint a királyok, császárok és fejedelmek és Najasyi, akkor nem látom egy ilyen tisztelt által társak, mint próféta megtisztelte társait. Amikor elrendelte, hogy sietve, hogy elvégezze a megrendeléseket, amikor tette mosdás, társait is csaknem harcolnak az ő ablutions küzdelem, amikor beszélt nekik legyőzni hangjukat az oldalon, és azok nem mutatják a céllal, hogy őt fogva dicsőítése.

Így dicsőítik a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, amelyet Allah teremtett benne az erkölcsi saját dicsőséges, puha, könnyű, és ha kemény és durva persze tart tőle.

És ez magában foglalja a jogot a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam is megerősítette, hogy hirdessék az összes ügyekben, voltak és lesznek, hogy megvalósítsák a parancsait, távol a tilalom, azt hiszik, hogy az irányt a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam volt a legtökéletesebb útmutatást és Shari'ah " syaria'at atnya a legtökéletesebb és nem elsőbbséget élvez a többi syri'at vagy szabályok bármilyen eredetű. Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:

قل إن كنتم تحبون الله فاتبعوني يحببكم الله ويغفر لكم ذنوبكم والله غفور رحيم

Mondd: "Ha (tényleg) szeretet Allah, majd utánam, Allah szeretni fog téged és megbocsátok bűneidet." Allah Megbocsátó és Könyörületes. [Al-Imran: 31]

És befogadó jogok ő védelmében petunjukknya syari'atnya, és olyan kemény, mint egy személy, továbbá a fegyverek, amikor a körülmények megkövetelik, mikor támadó ellenséget elme / pandapat és kétes aztán megvédte a tudomány, azt állítják, és megtörni a véleményüket, és kétes és mi magyarázza a káosz és pusztítás minden IRU, és ha támadnak fegyverrel a védelem olyan is. És ez nem lehetséges, hogy egy hívő, bárhol, amikor meghallotta a próféta vagy önálló vállalkozó saria megtámadta őt, és ő csak nem mondott semmit, amikor képes volt megvédeni.

És azt mondta Ibn Nasir Shaikh Abdurrahman As-Sa'dy rahimahullah: On Ali Imran verse 31 betűket a zsák egyensúly lehet ismert, aki lényegében mencuntau próféta sallallaahu "alaihi wa sallam és suapa akik csak állítják, hogy szeretik a Próféta sallallaahu" alaihi wa salalm és nincs jele, szerető Allah Subhanahu wa Ta'ala követi a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, hogy Allah Subhanahu wa Ta'ala tette, hogy a mengikitinya és minden, amit megrendelt az a szeretet Allah Subhanahu wa Ta'ala és ridhoNya kivéve, hogy igazolja, amit a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam hozott Al-Korán és Sunnah és végrehajthatja a parancsokat, és ne tilalmak mindkettő.

Remélhetőleg hasznosnak írók napján leszámolás szeretet és az olvasók, akiket szeretek hasznos lehet a világon, és a túlvilágon, remélem, Allah megbocsát hamisságot, a szüleim, a tanárok és a minden muszlim. Bizony Allah wa Ta'ala Subahnahu Együttérző, Irgalmas. Ameen.

Maroji ":
• Al-Korán és Tarjamanya, penész-Arábia 1418 H
• Taisir Karimir FII Tafsiri Kalami Rahman Al-Manan, Szerző: Shaykh Nasir As-Sa'diy Abdurrhman, penész Ar-Risala Foundation átdolgozott kiadás, az 1420H/1999 M
• Lum'atul I'tiqod Al-Hadi Al-Rasyaad Ilaa Sabiil szerzője, Imam Ibn Qudama, pensyarah Shaykh Muhammad al-'Uthaymeen, penész Maktabah Adhwaaussalaf A-3 1415-ben H/1995 M
• Huquuq Da'at Ilaiha wa al-fitrah Qorroroha As-Shari'ah a szerző Shaykh Muhammad al-'Uthaymeen, penész daar Al-Buhuts Al-IFTA wal Ilmiyah év 1417 AH / 1996 AD
• Sunan At-Tirmidhi
• Sunan Ibn Majah
• Genealógia Ahaadits Ash shohihah
• Tuhfatul Ahwadziy stb.

[Átírt magazinok Sunnah Foundation Edition Megjelent 11/Tahun V/1422H/2001M Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Purwodadi km. 8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 08121533647, 08157579296]


Kerülje el a dolgokat, hogy Forbidden (2)


Által
Abdul sejk "Abdullah bin Adhim


عن أبي هريرة قال قال رسول اله من يأخذ عني هؤلاء الكلمات فيعمل بهن أو يعلم من يعمل بهن فقال أبو هريرة فقلت أنا يا رسول اله n فأخذ بيدي فعد خمسا وقال اتق المحارم تكن أعبد الناس وارض بما قسم الهت لك تكن أغنى الناس وأحسن إلى جارك تكن مؤمنا وأحب للناس ما تحب لنفسك تكن مسلما ولا تكثر الضحك فإن كثرة الضحك تميت القلب

"A Abu Hurayrah azt mondta:" A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Ki veszi ezeket a szavakat tőlem, el kell végezni, illetve meg kell tanítani? "Abu Hurayrah mondta:" Én, ó Allah Küldötte! Aztán megfogta a kezemet és elkezdtem számolni öt, ahogy azt mondta: "Ne a dolgokat, hogy tilos, akkor a legkiválóbb istentisztelet, ridlalah megosztani, amit Isten neked, te leszel a leggazdagabb emberek a jó, hogy a szomszéd, akkor lesznek hívők, mások iránti szeretet, amit szeretsz magadnak, akkor lesz egy muzulmán, és nem nevetni sokat, mert sok nevetés megy tompítja a szívet.

Ezek a kifejezések közé core-core mondások, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam adott motivációt, hogy vedd fel, majd alkalmazzák és tanítják, hogy javítsa szempontjai önmaga és mások. Ahogy Allah azt mondja:

والعصر. إن الإنسان لفي خسر. إلا الذين ءامنوا وعملوا الصالحات

"Annak érdekében, időben. Bizonyára az egész emberiség van veszteség, kivéve azokat, akik hisznek és jót tettek "

A hit és a jó cselekedetek ők szűkítheti magukat, és:

وتواصوا بالحق وتواصوا بالصبر

"Kölcsönös tanácsot, hogy tanácsot adjon az igazság és türelemmel"

A tanácsot az igazság és a türelem és a finomítás mások.

• A szavai Abu Hurayrah: "أنا" Úgy értem, hogy akik ezeket a szavakat tőled. Itt annak a jele, a szellem az ő radi "anhu felé jóság.
• szavai: "فأخذ بيدي" azt jelenti, hogy számít a szavakat, vagy mert apostol (általában) tart a kezében az emberek, akik kaptak a leckét.
• Szavai "فعد خمسا" (akkor számított öt) olyan szám öt vagy ujj mint már megértette, hogy az egyik a másik után.

Harmadik: Word ő sallallaahu "alaihi wa sallam.

وأحسن إلى جارك تكن مؤمنا

Van jó, hogy a szomszéd, akkor a hívő.

Allah azt parancsolta, hogy nem jó a szomszéd, azt mondta:

واعبدوا الله ولاتشركوا به شيئا وبالوالدين إحسانا وبذي القربى واليتامى والمساكين والجار ذي القربى والجار الجنب والصاحب بالجنب وابن السبيل وماملكت أيمانكم

Worship Allah, és nem társult vele semmit. És nem jó, hogy a két anya-apa, legjobb barátok rokonok, árvák, a szegények, a szomszédok szoros és szomszédok, társaik, és a szolga az Ibn sabil sahayamu [An-Nisaa: 36]

És sok hadiths hogy beszéljünk róla, többek között:

ما زال جبريل يوصيني بالجار حتى ظننت أنه سيورثه

Gabriel tartott Törvényes nekem a szomszédok, olyan mértékben, hogy azt hittem, hogy a szomszéd lesz az örökség az ő szomszédja. [13]

من كان يؤمن بالله واليوم الآخر فليحسن إلى جاره

Aki hisz Allahban és az Utolsó Nap engedte jót az ő szomszédja. [14]

خير الأصحاب عند اله u خيرهم لصاحبه وخير الجيران عند اله خيرهم لجاره

A legjobb barátok Allah a legjobb barátja, és a legjobb szomszéd Allah a legfőbb jó a szomszéd. [15]

Ha nem jó, hogy a szomszédok, hogy ne bántsa. Ha bántani, akkor légy türelemmel, amíg Isten módot ad ki az Ön számára.

Al-Hasan azt mondta: "Jó tentangga nem csak hogy nem fáj., Azonban ez egy jó szomszéd, aki bírja interferencia (más szomszédok)."

Fáj szomszédok haraam, mert senkit sem bántani nem igazság (ok) tilos, de tilos bántani szomszédok újra.

Ibn Mas'ud radi "anhu elmesélte, hogy a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam megkérdezték:

يا رسول الله أي الذنب أعظم قال أن تجعل لله ندا وهو خلقك قلت ثم أي قال أن تقتل ولدك خشية أن يأكل معك قال ثم أي قال أن تزاني حليلة جارك

Allah Küldötte, mi a legnagyobb bűn? Azt válaszolta: "Azt, hogy szövetségeseket Istennek, ha Ő teremtett téged." Azt kérdezte ismét: "Akkor mi?" Azt válaszolta: "Te megölték a fiát, mert attól tartanak, eszik veled" kérdezte ismét: "Akkor mi?" Azt válaszolta: "Te házasságtörést követett el a felesége a szomszéd. [16]

Kezdőár Miqdam ibn al-Aswad, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta társainak:

ما تقولون في الزنا قالوا حرمه الله ورسوله فهو حرام إلى يوم القيامة قال فقال رسول الهت صلى اله عليه وسلم لأصحابه لأن يزني الرجل بعشرة نسوة أيسر عليه من أن يزني بامرأة جاره قال فقال ما تقولون في السرقة قالوا حرمها اله ورسوله فهي حرام قال لأن يسرق الرجل من عشرة أبيات أيسر عليه من أن يسرق من جاره

Mit mond a kérdésben a házasságtörés? "Ők így válaszolt:" Tisztátalan, házasságtörés már megtiltotta Allah és az Ő apostol, haka tilos volt, amíg a Day of Resurrection "Allah Küldötte azt mondta:" Bizony, egy férfi házasságtörést követett el tíz nő, még mindig könnyebb (sin), mint hogy házasságtörést követett el (egyszer) a szomszéd felesége "Aztán megkérdezte őket lopni, akkor azt felelte:" Tisztátalan, lopás már megtiltotta Allah és az Ő apostol, akkor haram amíg a Feltámadás Napján. "Azt mondta:" Bizony, valaki ellopta 10 ház , még mindig könnyebb, mint az otthoni, hogy egyszer ellopta a szomszéd. [17]

Akár Abu Hurayrah, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

واله b لا يؤمن واله لا يؤمن واله) لا يؤمن قيل ومن يا رسول الهل قال الذي لا يأمن جاره بوايقه

Azáltal, Allah, nem hiszi! Azáltal, Allah, nem hiszi! Azáltal, Allah, nem hiszi! "Apostol megkérdezte:" Ki az Allah? "Azt válaszolta:" Egy szomszéd, akinek nem érzi biztonságban beavatkozástól. [18]

És Abu Hurayrah is, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

لا يدخل الجنة من لا يأمن جاره بوائقه

Nem adja ég, aki a szomszédok érzi magát biztonságban beavatkozástól. [19]

És a próféta tanácsolta a szomszéd, hogy egymásnak ajándékokat, látogatás egymást, és ő volt tiltva attól, hogy felmondja szomszédok. Akár Abu Hurayrah, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

وتهادوا تحابوا

Hadd srácok egymásnak ajándékokat, biztosan szeretni fogja. [20]

És azt is, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

يا نساء المسلمات لا تحقرن جارة لجارتها ولو فرسن شاة

O a hívő nőknek, ne becsüld le a szomszéd (adni), hogy a szomszédok, bár (form) kecske köröm "[HR.Bukhari és muzulmán]

Abu Dhar radi "anhu mondta:" A Messenger sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:

يا أبا ذر إذا طبخت مرقة فأكثر ماءها وتعاهد جيرانك

O Abu Dhar ha főzzük a zöldségeket, majd szorozzuk meg a víz (folyadék), és ad néhány a szomszédok. [21]

Of Aisha radi "Anha:

يا رسول اله إن لي جارين فإلى أيهما أهدي قال إلى أقربهما منك بابا

Azt mondtam: "Ó Allah hírnöke, két szomszéd, hol adok egy ajándékot?", Azt válaszolta: "A legközelebbi ajtó tőled. [22]

Word a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam:" És nem jó, hogy a szomszéd, akkor lesz egy hívő ": azok a tökéletes hit, a hit tud nőni, és csökkenteni lehet képviselt elítélés Ahlu Sunna Wal jama'ah Sholeh követői a Salaf.

Negyedszer: a szavak Allah sallallaahu "alaihi wa sallam.

وأحب للناس ما تحب لنفسك تكن مسلما

Szeretlek mások számára, amit szeretsz magadnak, akkor lesz egy muzulmán

Ez lenne a tökéletes a muzulmán iszlám. Ez ad az értelemben, hogy a verzió értékcsökkenésért hasonló hiányát egyfajta szerelem.

A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam tűzte ezt a pontot, hogy a mennybe. A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

فمن أحب أن يزحزح عن النار ويدخل الجنة فلتأته منيته وهو يؤمن بالله واليوم الآخر وليأت إلى الناس الذي يحب أن يؤتى إليه

Aki azt akarja, hogy menteni a pokol, és a mennybe, majd hagyta meghalni állapotban hit Allah és az utolsó nap, és hagyd, hogy memperlakukkan másokat akar maga diperlakukkan mások. [23]

Az emberek csak akkor lesz képes elérni ezt a fokú tisztasági szívét az irigység és a féltékenység, az irigység és a féltékenység is oka valakinek nem tetszik, vagy nem tetszik címzett felülmúlni az ő kedvességét, azt akarja, hogy különleges, az a tömeg közepén az előnye is van. Míg a hit más vele, ő (követelte), hogy a hívők, akik mást, hogy jól érezzük magunkat, hogy Isten megadja neki sérelme nélkül, a legkisebb a kedvesség.

Összefoglalva, ez kell a hívő hívő szereti mások mit szeret magának, és utálom, hogy mások mit utál magának. Ha meglát egy hibát az ő Deen, aztán megpróbálta megjavítani. Ha látta az erény vagy előnyt, akik felülmúlják őket, reméli, hogy legyen, mint valaki más azt mondta, ha a túllépés kapcsolódik a vallás ez egy jó vágy. A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

لا حسد إلا في اثنتين رجل آتاه اله مالا فسلطه على هلكته في الحق وآخر آتاه الله حكمة فهو يقضي بها ويعلمها

Semelyik (be) irigység, kivéve két dolgot jelent: valaki, aki Isten-adta gazdagság és tölti az utat az igazság, és az egyik, hogy Isten adta a bölcsesség és ő adta a döntést, hogy őt, és tanította őt. [24]

De ha ez meghaladja a hétköznapi problémák, akkor ez jó irigység hogy. Allah azt mondja:

ولا تتمنوا مافضل الله به بعضكم على بعض

És ne legyél féltékeny, amit Isten adott neked több részben állandó mások. [An-Nisaa: 32]

És Allah mond Qarun:

فخرج على قومه في زينته قال الذين يريدون الحياة الدنيا ياليت لنا مثل مآأوتى قارون إنه لذو حظ عظيم

Karun kijött népét pompájában. És azt mondta, azok, akik akartak életét ezen a világon: "Bárcsak volna, mint amit kapott Karun: íme, ő valóban egy nagy vagyont. [Al-Qasas: 79]

Amikor Isten megfulladt Qarun és az ő háza a földre, az emberek ma szeretné, hogy a helyzet Qarun mondta:

ويكأن الله يبسط الرزق لمن يشآء من عباده ويقدر لولآ أن من الله علينا لخسف بنا ويكأنه لايفلح الكافرون

Ah igaz, Allah megnöveli a rendelkezés, akit akarata, az Ő szolgái, és szűkíteni: ha Isten nem ad kegyelmét ránk valóban Ő eltemetett minket (is). Ah igaz, nem volt szerencsés emberek, akik tagadják (Allah). [Al-Qasas: 82]

Ötödik: A szó azt sallallaahu "alaihi wa sallam.

ولا تكثر الضحك فإن كثرة الضحك تميت القلب

Nem fogsz nevetni sokat, mert valójában egy csomó nevető megy tompítja a szívet.

Ebben hadíszt van egy igazi tilalom egy csomó nevet és magyarázata a tilalom, amely a sok nevetés, ami a szív mosogató sötétségbe, menjadikanya mint egy halott személy, aki nem részesülhetnek magának a hasznos, és nem akadályozza meg valami rossz. Miközben az élet és a fény a szív, hogy a forrása minden jó, és a halál és a sötétség a forrása minden rossz. A szív az élet ott erő, hallás, látás, és a közfelfogást a természet az információ és összhangban az igazság.

Ebben hadíszt ott idzin egy pár nevet, különösen erre a célra. Ez a bizonyíték a próféták és Isten szolgái Righteous. Allah mond Salamon, amikor meghallotta a beszélgetés a hangyák:

فتبسم ضاحكا من قولها

Aztán elmosolyodott nevetett, mert a szó (a hangya). [An-Naml: 19]

Kezdőár Sa'ad ibn Abi Waqash, azt mondta: "Volt egy ember politeizmust von maga provokálta a muzulmánok, majd a Próféta azt mondta Sa'd:" Panahilah it ". Sa'ad azt mondta: "Akkor én cabutkan nyilak, amelyeket nem a legmodernebb, így hordtam le, és ő kinyitotta a privát részeit. A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam nevetett, amíg nem látta a moláris fogakat sallallaahu" alaihi wa salalm. [25]

Izgalom a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam okozta terkenanya férfi azt mondta, nem azért, mert a nyílt meztelenséget. Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam nem volt lehetséges, mivel a nyitás genitália nevetni.

Kezdőár Abdullah bin Mas'ud: A próféta sallallaahu "alaihi wa salalm mondta:

إني لأعلم آخر أهل النار خروجا منها وآخر أهل الجنة دخولا رجل يخرج من النار حبوا فيقول اله اذهب فادخل الجنة فيأتيها فيخيل إليه أنها ملأى فيرجع فيقول يا رب وجدتها ملأى فيقول اذهب فادخل الجنة فيأتيها فيخيل إليه أنها ملأى فيرجع فيقول يا رب وجدتها ملأى فيقول اذهب فادخل الجنة فإن لك مثل الدنيا وعشرة أمثالها أو إن لك مثل عشرة أمثال الدنيا فيقول تسخر مني أو تضحك مني وأنت الملك فلقد رأيت رسول اله n ضحك حتى بدت نواجذه وكان يقول ذاك أدنى أهل الجنة منزلة

Igazából tudom, hogy a legutóbbi fenébe, és az utoljára beírt mennybe. Volt egy férfi megjelent a pokolból mászni, akkor Isten azt mondta neki: "Menj, menj ég!" Elment az égre, és menny tűnt neki, hogy tele volt, aztán visszajött, és azt mondta: "Ó, Uram, van ég tele "Isten azt mondta neki:" Menj, menj ég! "a férfi elment az égre, és menny úgy tűnt neki, hogy tele volt, aztán visszajött, és azt mondta:" Ó, Uram, nekem ég tele van "Isten azt mondta neki:" Menj, menj menny ! Sőt, a világ a tiéd hozzá a 10-szeres "a férfi azt mondta:" Te gúnyolódni velem, vagy nevetni, miközben Te vagy a király. " Narrátor azt mondta: "Mit láttam a Próféta nevetett, amíg a moláris fogaknál néz", majd azt mondta: "Ez a helyzet a legalacsonyabb Heaven. [26]

Azonban nem ez a szokás, nevetve a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, a legtöbb nevet ő sallallaahu" alaihi wa sallam mosolygott.

Kezdőár Sammak ibn Harb: "Megkérdeztem Jabir bin Samurah:" valaha szokott ülni a Messenger Allah? "Azt válaszolta:" Igen, gyakran. Régen nem emelkedik a helyéről, hogy imádkozzanak Fajr ig napkelte, amikor a nap felkelt, ő felállt. A társak hétköznapi beszélgetés, néha bánt jahiliyyah helyzet, akkor nevetnek, és a mosolya. [27]

Umar megkérdezték: "Vajon a társak valaha nevetni?" Azt válaszolta: "Igen, de a hit a szívükben-Isten-több erős, mint a magas hegyek."

Között irgalom az iszlám az, hogy a mosoly, és sugárzott, amikor testvére találkozott más hívők Sadaqah. Abu Dhar azt mondta: "A Próféta sallallaahu" alaihi wa salalm mondta nekem:

لا تحقرن من المعروف شيئا ولو أن تلقى أخاك بوجه طلق

Soha ne becsüld alá a jó tetteket, de (csak), akkor felel meg a bátyja egy sugárzó arccal. [28]

Az iszlám egy igaz vallás, nem repül nagy fantázia és példázatokban üres. Az iszlám, mint egy emberi lény a földön igazi. Az iszlám nem tekinti a férfiak, mint az angyalok szárnya két, három vagy négy. Ugyanakkor úgy véli, az iszlám ember, mint egy emberi lény (szükséges) enni, és sétáljon a piacon (vásárolni igényeiknek.) Így az iszlám nem követeli meg tőlük, hogy mindent, amit mondanak dhikr, nem követeli meg, hogy a csend gondolkodik, és nem kötelezi őket tölteni minden szabad idejüket a mecsetben.

Az iszlám elismeri a kiterjesztés, a természet és az ösztönök. Isten teremtette az embert egy olyan államban is izgatott és boldog, játszhat, ahogy Isten teremtette őket állapotban képes enni és inni. Tehát nem árt egy muzulmán boldog és viccelt azzal, amit szeret, vagy szórakoztatják magukat és a barátaidat, hogy a játék nem megengedett. Csak ne hagyd, hogy váljon szokássá, minden időben, aki töltötte a délelőtt és délután, így a vám-és hanyag tehetné nem komoly.

Van egy vers, amely azt mondja: "Adj megnyilatkozások is viccelt körülbelül akkora, sót összekeverjük egy növényi" (berguraulah szükséges eszközöket ne ess túlzásba)

Ez a tanács a Próféta Abu Hurayrah. Bár a tanács címzettje Abu Hurairah, de ez nem jelenti azt, hogy csak ő egyedül. Mi is a ma élő, ha képesek vagyunk folytatni az üzeneteket próféta sallallaahu "alaihi wa sallam volt, akkor az összes ígéret apostol biztosan meg fogjuk találni azt.

Allah tudja a legjobban bisshawab

[Átírt magazinok Sunnah Foundation Edition Megjelent 10/Tahun V/1422H/2001M Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Purwodadi km. 8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 08121533647, 08157579296]

Forrás: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar