Sabtu, 20 Oktober 2012

Sharh Al-Fattah meno Alah, Alah a má krásne meno, takže sa modliť k nemu s menami jeho sú. A drž sa ďalej od tých, ktorí sa odchyľujú v (porozumenie) jeho mena. Budú odmenení za to, čo robia. [Al-A'raf / 07:180]


Sharh Al-Fattah meno Alah, Alah a má krásne meno, takže sa modliť k nemu s menami jeho sú. A drž sa ďalej od tých, ktorí sa odchyľujú v (porozumenie) jeho mena. Budú odmenení za to, čo robia. [Al-A'raf / 07:180]


Podľa
DR Ustadz Ali Musri Semjan Son


SWT GOD má nádherný NAMES
Alah Subhanahu wa Ta'ala majú názvy, ktoré sú veľmi drahé a krásne. Sláva a krása sú preskúmavajú z dvoch hľadísk, a to lafazh aj čo sa týka významu. Význam mien Alaha Subhanahu wa Ta'ala ukázala povaha Alaha, Perfect. Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

ولله الأسماء الحسنى فادعوه بها وذروا الذين يلحدون في أسمائه سيجزون ما كانوا يعملون

A Boh má krásne názvy, takže sa modliť k nemu s menami jeho sú. A drž sa ďalej od tých, ktorí sa odchyľujú v (porozumenie) jeho mena. Budú odmenení za to, čo robia. [Al-A'raf / 07:180]

Mená Alaha Subhanahu wa Ta'ala, tam sú niektoré veci, ktoré musíme pochopiť, ako je uvedené v predchádzajúcom odseku.

Prvá: Ak chcete presvedčení, že Alah Subhanahu wa Ta'ala má mená veľmi ušľachtilý krásna. Tí, ktorí neveria mena Alah Subhanahu wa Ta'ala, potom to človek neverí v Boha Subhanahu wa Ta'ala úplne a správne. Keď sa pozrieme na, toľko verše Koránu sú pokryté menami Alaha Subhanahu wa Ta'ala. A význam mena Alah Subhanahu wa Ta'ala je veľmi úzko súvisí s jeho poézie samotného.

Druhá: Mená Alaha Subhanahu wa Ta'ala je význam dokonalého menggandung tzv prírode. Ľudia, ktorí neveria, o povahe terkandumg mena boha znamená, že by sa dopustil nezrovnalosti vo viere v Boha.

Tretia: Modlite sa a uctievanie Alláha Subhanahu wa Ta'ala s ušľachtilými menami. Na dosiahnutie vynikajúcich výsledkov v uctievanie Alaha Subhanahu wa Ta'ala, je pochopiť význam mena, ktoré Boh. Takže prináša pocit pokory v uctievanie, pretože uctievanie ako by sme vidieť Alaha Subhanahu wa Ta'ala, alebo sme sa videli ním.

Cnosť pamätať 99 NAMA-NAMA GOD Subhanahu wa ta'ala krásna
S ohľadom na vyššie uvedené témy, tým viac sa nám jasné, aké dôležité je naučiť sa význam mien Alaha Subhanahu wa Ta'ala. Náš prorok Muhammad, nech 'alejhi wa salam tiež obhajoval v jeho riekol:

إن لله تسعة وتسعين اسما مائة إلا واحدا من أحصاها دخل الجنة (متفق عليه).

Veru Alah má deväťdesiatdeväť mien, sto okrem jedného, ​​ten, kto naspamäť vstúpi do raja. [Bukhara, Muslim]

Slovo الإحصاء (zapamätanie), možno vysvetliť tým, učenci, má niekoľko úrovní. Po prvé, zapamätať ústnej. Po druhé, pochopiť význam obsiahnutý v mene Boh je všade. Po tretie, platí význam mena Bohu v modlitbe a uctievanie, alebo inými slovami, uložených vo forme praxe. [1]

Výška Hadith neuvádza celkový počet obmedzení na mená Alah Subhanahu wa Ta'ala. Avšak, obmedzenie počtu mien Alaha Subhanahu wa Ta'ala, ktoré musí byť uložené do pamäte pre prioritou, ako je uvedené v hadíth, tj ísť do neba. Z toho dôvodu bolo popísané v inej Hadith, celkový počet mená Alah Subhanahu wa Ta'ala nevie nikto okrem Boha samotného. Prorok Muhammad, nech 'alejhi wa salam nevedel iste, ako je uvedené v modlitbe proroka, nech' alejhi wa salam:

أسألك بكل اسم هو لك سميت به نفسك أو علمته أحدا من خلقك أو أنزلته في كتابك أو استأثرت به في علم الغيب عندك رواه أحمد وغيره.

Prosím o tebe každé meno, ktoré ste, že dáte si na jej meno, alebo ti jednu z tvojich tvorov, alebo si odhalila v tvojom knihe, alebo ho udržiavať v ríši Thy neviditeľné . [Hlásitel Ahmad a ďalšie, kvalifikovaná ako Saheeh by Ibn al-Qayyim a Shaykh al-Albani]. [2]

V tejto Hadith uvedené tri časti mien Alaha Subhanahu wa Ta'ala.
1. Prvá časť, meno boha povedať mu čiastočne tvory, a to ako z anjelov alebo iné, ale žiadna zmienka v Biblii Božie.

2. Druhá časť, meno zjavuje Božie, a zmieňuje vo svojej svätej knihe.

3. Tretí oddiel, meno boha ukryté v jeho boku v nadprirodzené sfére.

Z tohto popisu, mena Alah Subhanahu wa Ta'ala môžeme len vedieť cez knihe Al-Koránu a Hadise sú Saheeh. V tomto prípade, podľa názoru vedcov, ktorí urobili výskum, uviedli, že mená boha obsiahnuté v Koráne a Hadith Saheeh viac ako deväťdesiat deväť mien. [3]

Potom, ako rozumieť ako vyššie Hadith? Dva nie sú vzájomne odporujú Hadith. To možno chápať v nasledujúcom príklade.

Napríklad, keď niekto hovorí, že "ja mám peniaze na 99.000 dolárov pre moju infakkan". Samozrejme, budú tieto slová nemožno chápať, že nemal peniaze na ďalšie. Možno, že má 200.000 dolárov, ale diinfakkan iba 99.000 Rupiah. Tak, druhý Hadith je veľmi ľahké nájsť. Čo je dôležité, je memorovat 99 mien Alaha Subhanahu wa Ta'ala ako výkupné získať neba. Tieto názvy môžu byť odlišné lafazhnya pamäti, ale čísla sú rovnaké. Vzhľadom k tomu, že mená Alah Subhanahu wa Ta'ala viac ako 99.

POPIS význam významu AL-Fattah
Etymológia (jazyk) slovo znamená (الفتاح) v arabčine znamená "al-Hakim" (ktoré sa rozhodnú prípad spravodlivo), obsiahnuté v slove Alah Subhanahu wa Ta'ala:

ربنا افتح بيننا وبين قومنا بالحق وأنت خير الفاتحين

Náš Pán, vydať rozhodnutie medzi nami a našimi ľuďmi so správnym (reálna) [4], a Thou umenia darcu z najlepších možných rozhodnutí. [Al-A'raf / 07: 89].

Slovo "al-Fath" (الفتح), tiež znamená víťazstvo alebo pomoc. Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

إن تستفتحوا فقد جاءكم الفتح

Ak sa spýtate o víťazstvo, víťazstvo, ktoré má prísť k vám. [Al-Anfâl/08: 19]

Imam Tabara rahimahullah povedal: "Pôvod slova al-Fattah v arabčine znamená النصر (víťazstvo, reliéf), القضاء (rozhodnutie) a الحكم (zákon) Keď niekto hovorí." Bože, otvor medzi mnou a tak a tak, " to znamená "vydať rozhodnutie medzi mnou a ním" [5].

Význam al-Fattah (الفتاح) v syar'i, je v súlade s podmienkami uvedenými v Koráne a Hadise je sprevádzaný vysvetlením učencov. Názov je obsiahnutý v liste Saba verš 26:

وهو الفتاح العليم

A On je Darcom rozhodnutia Knower.

Alah Subhanahu wa Ta'ala Nastavenie rozhodnutia
Učenci vysvetlil, že meno Alah Al-Fattah má zmysel, že je vo všetkých smeroch perfektný. Iste Boh je darcom rozhodnutia spravodlivo vo všetkých veciach, ktoré sa vyskytujú medzi tvorov, a to ako v tomto svete aj na onom svete. Alah Subhanahu wa Ta'ala nevyžaduje svedkami, aby vytvorili právne rozhodnutie. Vzhľadom k tomu, Alah je vedomý všetkých vecí, ako narodený (vyzerá) a skryté. Preto, názov "Al-Fattah" v odseku vyššie spolu s mene Alláha "al-'Alim" (All-Vedieť).

Imam Tabara rahimahullah povedal pri vysvetľovaní verš vyššie: "Povedz im: .. Pán zhromaždí nás na Súdny deň pred Ním Potom Alah Subhanahu wa Ta'ala vydá spravodlivé rozhodnutie medzi nami tak bude zrejmé, kedy kto má potuchy, a kto z nás na scestie. Darca She rozhodnutia a All-Vedieť, All-vedieť s rozhodnutím medzi jeho stvorenia, ktoré nie je skryté pred ním sebemenší., a on Nepotrebujem svedkami rozprávať kto má pravdu a kto sa mýli ". [6]

Je to Alah, kto dáva rozhodnutie medzi Ahl-ul-Haq a Ahl-ul-márnosť, medzi apoštolmi a ich nepriatelia, medzi tými, ktorí veria, a tí, ktorí neuverili, a to ako v tomto svete aj na onom svete.

Medzi Božím súdu proti Ahl-ul-Haq a Ahl-ul-márnosť, medzi apoštolmi a ich nepriateľov, ľudí, ktorí sú veriaci a neveriaci kedy vo svete, je obhajovať a pomôcť Ahl-ul-Haq, apoštolov a Veriaci tvárou v tvár výzvam a opozície od svojich nepriateľov. Alah Subhanahu wa Ta'ala otvorila líči víťazstvo, ktoré Alah Subhanahu wa Ta'ala pre alejhi proroka, nech "wa salam, a veriaci, keď Badr. [7]

إن تستفتحوا فقد جاءكم الفتح

Ak sa spýtate o víťazstvo, víťazstvo, ktoré má prísť k vám. [Al-Anfâl/08: 19].

Alah Subhanahu wa Ta'ala Pomáhame tým veriacim, ktorí bojovali Conquer The neveriacich pre zahraničné veci
Pochopenie al-Fattah ostatným, že Alah Subhanahu wa Ta'ala pomôcť veriaci v boji proti otvorené (dobyť) na krajiny neveriacich. Vzhľadom k tomu, otvorenie krajiny Khaibar prostredníctvom Ali kalifa 'ibn Abi Talib Radi Anhui. Prorok, nech 'alejhi wa salam povedal:

عن سهل بن سعد رضي الله عنه سمع النبي صلى الله عليه وسلم يقول يوم خيبر لأعطين الراية رجلا يفتح الله على يديه (متفق عليه)

Sahl ibn Sad Radi Anhui, počul Proroka, nech 'alejhi wa salam povedal v čase bitky pri Khaibar: ". Dám pod vlajkou niekoho vojna Alah Subhanahu wa Ta'ala sa otvorí víťazstvo prechádzala jeho rukami" [Bukhara a Muslim].

Podobne, Alah Subhanahu wa Ta'ala prisľúbil veriacim s dobytí Mekky v niektorej z jeho slov:

لقد رضي الله عن المؤمنين إذ يبايعونك تحت الشجرة فعلم ما في قلوبهم فأنزل السكينة عليهم وأثابهم فتحا قريبا

Alah je potešenie pre veriacich, keď sľuboval poslušnosť k vám pod stromčekom, potom Boh vie, čo je v ich srdciach a zoslal pokoj na ne a odmenil je s takmer víťazstvo (čas). [Al-Fath / 48: 18]

Potom Alah Subhanahu wa Ta'ala dokazuje, že sľub o víťazstvo v odseku vyššie s otvorením Mekky. Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

إنا فتحنا لك فتحا مبينا

Popravde sme udelil tebe zjavne víťazstvo. [Al-Fath/48: 1].

Podľa názoru niektorých učencov výkladu, tento verš rozpráva príbeh dobytie Mekky [8], po Kurajšovcov neveriaci vyhnať proroka, nech 'alejhi wa salam a veriaci z Mekky. Preto sa proroci a apoštoli sa modlil, aby Boh Subhanahu wa Ta'ala, aby im pomohla a vyniesť rozsudok proti tým, ktorí sú proti. Prorok Shoaib Alaiissallam Nasledujúci modlitba:

ربنا افتح بيننا وبين قومنا بالحق وأنت خير الفاتحين

Náš Pán, vydať rozhodnutie medzi nami a našimi ľuďmi so správnym (spravodlivé) a ty si darca z najlepších možných rozhodnutí. [Al-A'raf / 07: 89]

Podobne Alaihissallam Noah modlil:

قال رب إن قومي كذبون فافتح بيني وبينهم فتحا ونجني ومن معي من المؤمنين

Povedal: "Áno Rabbku, naozaj moji ľudia odmietli mi potom si sa rozhodnúť medzi mnou a nimi, a zachráň ma, a veriaci so mnou [Ash-Syu'arâ` / 26: 116-118] ..

Rozhodnutia vydané Alah proti alejhi proroka, nech "wa sallamuh Alaihissallam, je otvorením dverí do ich trápenia z neba obsiahnuté v Božom slove:

ففتحنا أبواب السماء بماء منهمر

Takže sme otvorili brány neba sa (zníženie) z prúdiacej vody. [Al-Qamar/54: 11].

Podobne, rozhodnutie z Alah Subhanahu wa Ta'ala pre každú skupinu, ktorá sa stavia proti pravde a zabudnúť na varovanie Alaha Subhanahu wa Ta'ala, je priniesť bolestivé trápenie pre ne. Okamžite, oni si zúfali. Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

فلما نسوا ما ذكروا به فتحنا عليهم أبواب كل شيء حتى إذا فرحوا بما أوتوا أخذناهم بغتة فإذا هم مبلسون

Takže keď zabudli varovanie bol daný k nim, museli sme otvoriť všetky dvere potešenie pre nich, takže ak sú potešení tým, čo bolo im dané, sme chytil je náhle, keď sa odmlčal zúfalstva. [al-An'am / 06: 44].

Medzi rozhodnutia a za pomoci Alaha Subhanahu wa Ta'ala pre n Messenger a veriacimi, Boh Subhanahu wa Ta'ala je odhaliť tajomstvo hlbokých pokrytectvo pokrytci. Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

فترى الذين في قلوبهم مرض يسارعون فيهم يقولون نخشى أن تصيبنا دائرة فعسى الله أن يأتي بالفتح أو أمر من عنده فيصبحوا على ما أسروا في أنفسهم نادمين

Potom budete vidieť ľudí v ich srdciach je choroba (pokrytci) urýchliť k nim (Židia a kresťania), hovorí: "Obávame sa, trochu smolu". Možno Boh môže priniesť víťazstvo (Jeho posol), alebo rozhodnutie z jeho strany. Potom budú činiť pokánie z myšlienok, ktoré tajne kryl vo svojich srdciach. [Al-Ma `idah/05: 52].

V slovo Alah Subhanahu wa Ta'ala, že ostatní majú uvedené (to znamená, že): (Je) ľudia čakajú (udalosť) sa s vami stane (O veriaci). Takže ak sa to stane vám víťazstvo od Boha, hovoria: "Čo sme (bojovali) s tebou?" A v prípade, že neveriaci šťastie (víťazstvo) povedali: "Vari sme vyhrať, musíte zúčastniť a brániť vás od veriacich?" Alah bude súdiť medzi vami v deň zmŕtvychvstania, a Boh nikdy ustúpiť k pohanom zničiť tých, ktorí veria. [-Nisa '/ 04:141]
.
Podobne, Alah Subhanahu wa Ta'ala dať nejférovější rozsudok proti svojim sluhom argumentovali pred ním na onom svete. Zmienil sa o slovo Alah Subhanahu wa Ta'ala:

قل يجمع بيننا ربنا ثم يفتح بيننا بالحق وهو الفتاح العليم

Povedz: "Náš Pán zhromaždí nás všetkých, a dal nám správne rozhodnutie medzi (fair), a On je Darcom rozhodnutie Knower .." [Saba/34: 26].

V slovo Alaha ostatných Subhanahu wa Ta'ala vyhlásil, to znamená, že: Potom, v deň zmŕtvychvstania ste sa argumentovať v prednej časti svojho Pána. [Az-Zumar/39: 31].

Ibn Kathir rahimahullah povedal: "Účelom tohto odseku, v skutočnosti by ste sa pohybuje od tohto sveta Chlapci by sa zhromažďovali pred Alaha na Súdny deň Potom sa hádajú pred Alaha Subhanahu wa Ta'ala na oblek monoteistické .. a vyhýbajú čas na svete. potom Boh Subhanahu wa Ta'ala urobí rozhodnutie o Haq (reálna). Darca On vševedúci rozhodnutia. Takže, Boh Subhanahu wa Ta'ala uložiť veriaci, ktorí tauhid a ľudia, ktorí sú úprimní., a mengadzab neveriaci, tí, ktorí popierajú (verše Alaha), a modloslužobníci, a tí, ktorí poprel (pravda) "[9].

Alah Subhanahu wa Ta'ala Všemohúci Key otvárač všetky dobroty
Al Fattah (الفتاح), tiež znamenať Supreme otvárač kľúče dobra nad všetkými jeho služobníkmi. Či už v podobe viery, znalostí a poradenstva. Tí, kto otvoril pre neho láskavosť, potom nikto nemôže zastaviť ho. Podobne, každý, kto je zavrel a zamkol za ním Alahom Subhanahu wa Ta'ala, potom nikto nemôže otvoriť a menunjukinya. Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

ما يفتح الله للناس من رحمة فلا ممسك لها وما يمسك فلا مرسل له من بعده وهو العزيز الحكيم

Čo sa odohráva v podobe milosti Božej k človeku, potom nikto nemôže pomôcť, a to, čo sa koná od Boha potom nikto nie je schopný, aby sa uvoľnila po tom. A On je mocný, múdry. [Fâthir/35: 2].

Sheikh Hafiz al-Haka rahimahullah povedal: "Al-Fattah, je ten, kto otvorí pre každého on chce, aby sa jeho dary podľa potreby širokej ho rovnako niekto otvoril jej imanie, zatiaľ čo iní otvoril silu .. . A ešte jedna znalosti a múdrosť otvorila. Preto je dar Alaha Subhanahu wa Ta'ala venovaná koho chce. Boh Subhanahu wa Ta'ala má veľký dar. (Alah hovorí, čo znamená, že), "to, čo sa odohráva Boh k človeku milosrdenstvo, potom nikto nemôže pomôcť, a to, čo sa koná od Boha potom nikto nie je schopný, aby sa uvoľnila po tom., a On mocný je i múdry. "" [10]

Preto, Prorok Muhammad, nech 'alejhi wa salam nás učil modlitbu, keď vstúpi do mešity:

اللهم افتح لي أبواب رحمتك (رواه مسلم)

Ó Alláhu, otvorte mi dvere Tvojho milosrdenstva [Muslim].

Alah Subhanahu wa Ta'ala Všemohúci Door-Door Opener šťastie a milosrdenstvo svojim sluhom, ktorí sa obávajú Alaha
Al-Fattah (الفتاح), tiež znamenať Supreme Otvorenie dverí šťastie a požehnanie svojim služobníkom, že sa obávajú Alaha. Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

ولو أن أهل القرى آمنوا واتقوا لفتحنا عليهم بركات من السماء والأرض ولكن كذبوا فأخذناهم بما كانوا يكسبون

Ak to budú ľudia v krajine chcú veriť a báť Boha, určite by sme otvoriť pre ne požehnanie z neba a zeme, ale popieral (verše nás), potom sme chytil je vzhľadom k jeho činnosti [al-A'raf / 07:96 ].

Všetky klávesy sú neviditeľné iba Alah Subhanahu wa Ta'ala. Nikto nemôže otvoriť a vie, okrem Alaha Subhanahu wa Ta'ala. Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

وعنده مفاتح الغيب لا يعلمها إلا هو

A v ňom sú kľúče Unseen a nikto nevie, okrem seba ... [Al-`am / 6:59].

Alah Subhanahu wa Ta'ala otvoriť niektoré z vecí, neviditeľných pre otrokmi svojej vôle z radov apoštolov. Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí, čo znamená: A Boh nie je ukážem ti veci, ktoré sú neviditeľné, ale Alah rozhodne koho chce medzi svojimi apoštolmi. [Ali 'Imrân/03: 179].

Alah Subhanahu wa Ta'ala naučí chváli-chvála Alláhovi velebiť
V poli mahsyar, Alah Subhanahu wa Ta'ala otvoriť (učiť) tresty chvály alejhi proroka, nech "wa salam chváliť Ho. Do otvorenia dverí prihovára sa za celé ľudstvo, zatiaľ čo prechádza zúčtovanie (výpočet charita). Vety neboli nikdy známe, chváli proroka, nech 'alejhi wa salam predtým, keď na svete. On nech 'alejhi wa salam povedal, čo znamená: ". Keď súdny deň nastal, (potom) ľudia bojujú navzájom Alaihissallam išli k Adamovi a povedal:". Mintakanlah prihováram sa za nás k Pánovi "Adam odpovedal:" Ja nie nárok na neho Skúste Prejsť na Ibraahiim Naozaj bol Khaliilullah, "potom šli Ibraahiim (Dan) Ibraahiim odpovedal:." .. nie som oprávnený k tomu Skúste Prejsť na Mojžiša, určite je Kaliimullah, "a potom povedal:". nemám . nárok na neho Skúste ísť Isa, určite Ruhullah, "a potom, Ježiš odpovedal:" Ja nie som oprávnený k tomu Skúste Prejsť na Mohameda,. "a potom príď ku mne odpovedal som:." mám nárok na to, "a potom som sa prosil povolenie na Rabbku, potom som dostal idzin. Boh ma inšpiruje chváli ako môj chvály sa mu, že neviem teraz. potom som chváliť s takou chválu. " [Bukhara a Muslim].

Niektoré lekcie môžu byť prevzaté z Božie meno "AL Fattah"
Vlastne, to je skutočný účel moslim poznať mená Alah Subhanahu wa Ta'ala je. Zavedenie mene Alláha Al-Fattah a ich významy, pozitívny vplyv na viery a mravov o moslimské bohoslužby a v každodennom živote.
Tým, pochopenie významu názvu Alaha al-Fattah, bude pestovať ušľachtilé vlastnosti v sebe moslimskej. je takto.

1. Rastúce rezignáciu prírodu v rámci veriaceho, a to najmä pre kazateľa čeliť výzvam v oblasti da'wah. Ako prvý z prorokov a apoštolov vložili svoju dôveru v ich propagande. S vierou, že Boh je darcom rozhodnutie spravodlivé svojim sluhom. Ibn al-Qayyim t vysvetliť, postoj rezignácie je úzko spätý s menami Alaha Subhanahu wa Ta'ala je ušľachtilý, ktorý názov "Al-Fattah". [11]

2. Podpora úprimnosť pýtať sa na cestu a šťastie, Bohu. Vzhľadom k tomu, Alah Subhanahu wa Ta'ala Všemohúci otvorení niečie srdce prijímať pokyny. Boh je tiež rozhodnutie otvoril dvere pre šťastie pre zamestnancov. Ak toto môže byť vštepil v nás, určite by sa opýtať aj na kňaza, alebo opatrovník mŕtvych. Nechceme požiadať o okrem Boha samotného.

3. Kultivácia pozíciu kráľa "(nádej nádej na milosť a pomoc Božiu) v sebe moslimskej. Vzhľadom k tomu, že kľúče milosrdenstva a láskavosti s Alahom Subhanahu wa Ta'ala. Nikto nebol schopný otvoriť dvere milosrdenstva okrem Alaha Subhanahu wa Ta'ala. Dvere milosrdenstva Alaha Subhanahu wa Ta'ala sa otvoria v novom svete za spravodlivých služobníkov. Milosť tu v širokom slova zmysle, tj môže byť viera, poznanie, poradenstvo, veľa šťastia, zdravia, úspech a tak ďalej. Milosrdenstvo Alaha Subhanahu wa Ta'ala v posmrtnom živote, je určite oveľa širšie a väčšie, v porovnaní s tými, na svete.

4. Kultivácia vďačnosť Alláhu Subhanahu wa Ta'ala. Vzhľadom k tomu, Alah Subhanahu wa Ta'ala otvoril naše srdcia k viere, tauhid a uctievať. Podobne, Alah Subhanahu wa Ta'ala otvoril ďalšie dvere pre naše láskavosti. Od prospech, keď sme v matkinom lone, sa narodil bezpečne a bez postihnutia, potom sa dvere otvorili láskavosť a milosť Božia vždy pred nami. Nie sú by sme mali ďakovať Bohu? Sme sa nikdy oddelené od Boha uprednostňuje ani sekundu.

5. Pestovať zmysel pre poslušnosť a oddanosť Alláhu Subhanahu wa Ta'ala. Vzhľadom k tomu, dvere milosrdenstva Alaha Subhanahu wa Ta'ala budú stále otvorené pre tých, ktorí sa bojí Boha. Problémy získanie zamestnania, cenu tovaru, ktoré vždy strieľa, živelná pohroma neúprosná, všetko, čo nikto nemohol dostať nás von z dverí smerom k obrovskej ťažkosti šťastie a pokoj, s výnimkou Alaha al-Fattîh (Essence of otvárača hardships najvyšších ). Označme slovo Alah Subhanahu wa Ta'ala nižšie.

Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí, čo znamená: "Ak je krajina, ak iba ľudia uveria a bojí sa Boha, určite by sme otvoriť pre ne požehnanie z neba a zeme, ale popieral (verše nás), potom sme chytil je vzhľadom k jeho skutkov ". [Al-A'rîf / 07:96].

Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí, čo znamená: "Ten, kto sa obávajú Boha, On bude držať pre neho cestu von, a dal mu šťastie samozrejme nič neočakávaného, ​​ale myslel.". [Ath-Thalâq/65: 2-3].

Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí, čo znamená: ". A tí, ktorí sa bojí Boha, Alah, aby pre neho ľahké v jeho podnikaní" [Ath-Thalâq/65: 4].

Tak, naša diskusia týka mene Alláha, al-Fattah. Kiež Boh aj naďalej otvoriť dvere našich sŕdc skrze vieru, vedy a charity, a otvoril dvere šťastie pre nás, naše deti a naši bratia a sestry. Alah vie najlepšie.

[Skopírované zo sunny Edition časopisu 02/Tahun XI/1429H/2008M. Vydavatelia Nadácia Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]



Al-Jamil, Most Beautiful


Ustadz Abdullah bin al-Buthoni Taslim, MA

Al-Jamil, Almighty BEAUTIFUL

ZÁKLADNÉ NASTAVENIE
Mene Alláha Všemohúceho je uvedené v Hadise, ktorý je autentický, od 'Abdulláha ibn Mas'ud Radi Anhui, že Prorok, nech' alejhi wa salam povedal:

لا يدخل الجنة من كان في قلبه مثقال ذرة من كبر قال رجل: إن الرجل يحب أن يكون ثوبه حسنا ونعله حسنة. قال: إن الله جميل يحب الجمال, الكبر بطر الحق وغمط الناس

To nepôjde do neba tým, v ktorých srdciach je márnosť váženie osiva prachu. Tam bol muž, ktorý sa opýtal: "Iste všetci radi (opotrebenie) šaty boli krásne, a dobré obuvi, (to sú arogantní?). Prorok povedal: "Alah je krásna a miluje krásu, arogancia odmieta pravdu a opovrhovali ďalšie [1].

AL-Jamil VÝZNAM v jazyku
Ibn Faris hovorí rahimahullah vysvetlil, že pôvod tohto mena naznačuje dva významy, z ktorých jeden je krásny / dobrý [2]. Pokiaľ ide o al-Fairuz Abadi rahimahullah, vysvetlil, že pôvod slova je názov napovedá krásu v správaní a vzhľad. [3] Medzitým ďalšie lingvista menoval Ibn al-Athir rahimahullah ďalej vysvetlil, že al-Jamil sa rozumie najkrajšie skutky Jeho akcie a perfektné Jeho atribúty [4].

NÁZOV VÝZNAM Preklad GOD AL-Jamil
Mene Alláha Azza wa-Jamil Jallaal ukazuje estetickej dokonalosti Alaha Všemohúceho na všetkých značiek, vlastnosti, podstata a skutkami. [5] Imam Nawawi rahimahullah vysvetľuje význam uvedeného Hadise tým, "Všetky záležitosti Alah Všemohúci je krásna a dobré, a on Všemohúci má mená Najkrajšie a vlastnosti All dobrý a dokonalý ". [6]

Imám Ibn al-Qayyim rahimahullah vysvetľuje podrobnejšie v nasledujúcom popise: "Krása Alaha Všemohúceho, tam sú štyri úrovne: Prvá: Essence krásy, obaja: krása prírody, týchto troch: krása aktu a štvrtý: krása názvu. Na tomto základe, všetky mená Alah Všemohúci Najkrajšie, celá povaha jeho najdokonalejšie, a všetky jeho činy múdrosti, prínos (dobrý) a spravodlivosti a milosrdenstva (súcit). Podstata krásy a čo je to, potom je to záležitosť, ktorá nemôže byť dosiahnutý, a poznám iné ako Alah. Všetci tvorovia nemajú vedomosti o tom okrem (malý) s vedomím, že Všemohúci, ktorý sa predstavil na úctyhodných služobníkov svojho. Naozaj, Jeho krása bola hore od (ľubovoľný tvar) zmeny, ktorá je chránená záclonové šály a rukavice (sláva), ako n Hadith Proroka Alaha Všemohúceho (Hadith Quds): "Veľkosť je môj šatku a veľkosť sú plášte- Me ... "[7]. Tak ako to, čo si myslíte o krásu, ktorý bol zabalený s vlastnosťami dokonalosti, vznešenosti a sláve?

Z toho môžeme pochopiť zmysel niektorých zmysle pre krásu jeho esencia, ako služobník bude naďalej zvyšovať svoje znalosti Alaha, od znalosti jeho akcie zvýši poznať jeho povahu, a zo známych vlastností Jeho vzostup vedieť svojej podstate. Ak niečo videl (čo je dobrý vplyv) o kráse svojich skutkov, urobí to tak (argument), ktorá ukazuje krásu jeho povahy, a prírody krása učiniť (nadácie), ktorá ukazuje krásu jeho esencie.
Odtiaľ je nám jasné, že všetky chvála patrí len Alah. Nikto bytosť je schopná obmedziť / počítať pre Jeho slávu. On k je určená ako chváliť pre seba. On je oprávnený diibadahi, miloval a vďačný za svojej podstate, a On je láska, chvála a plochejšie sám. Vskutku, láska, chvála, lichotenie a jeho pengesaan proti sebe, bol v podstate kompliment, pochvala, láska a monoteizmus (skutočná vec). Takže Alah je určený ako doplnok k sebe a nad komplimenty tvorov v ňom, a milovať ho všemohúci Essence, atribúty a jeho skutkov. Všetky jeho práce sú krásne a roztomilé, keď medzi objektmi jeho rokovaní bol nenávidený a neznášal ho. Avšak, nič na jeho správanie za ohavnosť a hnev. Nikto v tomto svete, ktorí milovali, chválili za dzatnya okrem Boha Všemohúceho. Všetky milovaného človeka, ale Boh všemohúci, ak láska je sledovať svoju lásku Všemohúceho, že láska k Bohu všemohúcemu, potom táto láska je pravá láska. Pokiaľ ide o iné ako to je láska márnosti (zlý).

To je podstata ilâhiyyah (nevoľníctva k nemu). Preto ten, kto diibadahi s aktuálnymi, je milovaný on a chválil jeho podstata. Okrem toho, ak všetko, čo je spojené s (zapamätanie a verím) dobra, hojnosti z lahodné, jemnosťou, odpustenie, odpustenie, milosti a milosrdenstva.

Za to, že by malo byť služobníkom veriť, že nie je pravda, boha okrem Alaha Všemohúceho, a milovať a chváliť ho za jeho esencie a dokonalosti. Okrem toho by sa veriť, že tam nie je nič, čo vnútorne prínos v podobe rôznych druhov potešenie, a fyzicky i duchovne, ale Boh všemohúci. Pretože to, že ho miluje, a a chváliť za všetko, čo. S tým, že miluje Alaha Všemohúceho, pokiaľ ide o oba súčasne.

Keďže nič podobať Alaha, potom ho milujú ako žiadny iný ako láska k Nemu. Podanie, ktorá sprevádzala lásky (príroda) otroctva k Nemu, ktorý je jeho účel stvorenia. Vzhľadom k tomu, ubudiyyah (self nevoľníctva) je forma lásky je v poriadku, s dokonalou podanie, ktoré nie je vhodné, ak smeruje k Bohu Všemohúcemu. Tak, je pridružovania partnerov k Alláhovi Azza wa Jallatermasuk vyhýbať neodpustil Alahom Všemohúcim a neprijateľné činy vinníkom "[8].

Inde, t povedal, "láska, ktorá má dve príčiny, ktoré generujú to, že krása a velebenie, a Alah Azza wa Jallamemiliki absolútnu dokonalosť vôbec, pretože je krásna a miluje krásu, dokonca všetky krása je Jeho, a všetky úcta (zdrojov) od Neho, že nič nemá právo byť milovaný zo všetkých strán, pretože dzatnya okrem Alaha "[9].

POZITÍVNE VPLYV A VÝHODY NÁZOV veriť Panovník AL-Jamil
Imám Ibn al-Qayyim rahimahullah vysvetlil, "Medzi najviac ušľachtilého forme vedomostí je poznať povahu Allah Azza wa Jallaal-Jamal (Most Beautiful). Jedná sa o špeciálne znalosti vlastnil služobníkmi Alaha Všemohúceho. Všetci ľudia môžu rozpoznať ho povaha všetkých jeho vlastností, ale najviac dokonalá znalosť (z Alaha) je oboznámený s povahou jeho dokonalosti, Jeho Veličenstvo a krása. Nie je nič podobné ho vo všetkých jeho atribútov. Ak všetky bytosti majú najkrajšie spôsob, potom ich vnútorné a vonkajšie krásu v porovnaní s krásou Alaha, potom to (porovnanie) je nižšia ako porovnávací lampy s šere (jasné svetlo) obieha slnko. stačiť (čo znamená dokonalosť ) Jeho krása, že všetky vnútorné a vonkajšie krásy v tomto svete, a ďalej je súčasťou stopy svojho stvorenia, a potom, ako robil ten, kto pochádza od Neho (všetko) to krása? "[10].

Potom, pozitívny vplyv viery v mene Všemohúceho Alláha Všemohúceho skutočne môžeme dostať cez vysvetlenie zmysle Hadith vyššie.

Slovo alejhi proroka, nech "wa salam," Alah je krásna a miluje krásu "obsahuje dva prvky veľkého islamskej nadácie, tj vedomostí o povahe Alah Azza wa následkov praxi Jalladan znaku. Prvý z nich, vieme, že Alah Všemohúci Najkrajšie Jalladengan vlastnosti, ktoré nie sú diserupai pomocou bytosť-one, potom druhý my uctievame Alaha Azza wa Jalladengan nádhernou prírodou Jeho lásky, v slove, skutku a charakteru.

Alah Všemohúci miluje otroka, ktorý zdobí svoje slová úprimne, zdobí ju s úprimnosťou, láskou, vždy vrátiť a jediným dôvera v neho, zdobené končatiny s poslušnosťou k Nemu, a ozdobiť svoje telo tým, že ukazuje priazeň venoval ho, as v oblečení, nečisté a zbaviť telo nečistôt, rezané nechty, a tak ďalej. Tak, milovaný služobník Alaha Všemohúceho je služobník Alaha Všemohúceho pozná povahu jeho najkrajšie, a potom mu slúžiť s krásou, ktorá je na jeho náboženstvo a sarija.

Pochopenie vyššie Hadith, okrem krásy oblečenia a obuvi boli položené na úrovni Priatelia vyššie, všeobecne, aj o kráse vo všetkom. Prorok, nech 'alejhi wa salam povedal:

إن الله يحب أن يرى أثر نعمته على عبده

Popravde, Boh rád vidí (zrejme) uprednostňuje bývalý (ktorú miloval), aby svojho služobníka. [11]

Všemohúci Alah rád vidieť bývalý neviditeľnosti prepožičaný Jeho požehnanie Jeho otrokmi, pretože obsahuje pre krásu jeho milovanej, a to aj formou vďačnosti k Nemu. Vďačná je forma vnútornej krásy. Preto Alah rád videl krásu narodenia vo forme zdanlivo podporuje svojho bývalého ja v jeho sluhu.

Preto Alah Všemohúci nižšiu oblečenie a šperky, svojim sluhom, aby skrášliť vzhľad svojho narodenia, a on Všemohúci nariadil im, aby boli opatrní, pretože to bude skrášliť svoje mysle. Alah Všemohúci vraví:

يا بني آدم قد أنزلنا عليكم لباسا يواري سوآتكم وريشا ولباس التقوى ذلك خير

Ó synovi Adama, skutočne sme zoslali oblečenie na pokrytie "auratmu a krásne oblečenie, aby šperky a oblečenie, ktoré sú lepšie zbožnosť [al-A'raf / 07:26]

Všemohúci Alah tiež hovorí, že o stave obyvateľov raja, ktoré Alah Všemohúci anugerahi lahiriyah krásy a Baatinites:

ولقاهم نضرة وسرورا وجزاهم بما صبروا جنة وحريرا

A On prepožičiava im jas (tvár) a vzrušenie (srdce). A on bude ako odmena za ich trpezlivosť (s) a Záhradné a (odevy) hodváb [al-Insân/76 :11-12]

Alah Azza wa Jallamenghiasi ich tváre jas, vnútorné ozdobte ich s radosťou, a zdobí ich telá s hodvábnymi šatami. [12]

Krytie
Skončili sme tento papier modliť, aby Alah Všemohúci s menami jeho najkrajšie a jeho atribúty sú nekonečné dokonalé, tak s potešením udeliť nám všetky krásy fyzické a duchovné, v tomto svete, a ďalej, a umožňuje nám pochopiť a praktizovať svoje pokyny správne. Popravde On je najkrajšie a poskytnúť modlitbu.

[Skopírované zo sunny Edition časopisu 10/Tahun XIII/1431H/2010M. Vydavatelia Nadácia Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]




Pravidlo-Rule Sk True Worship


Podľa
Moslimský duchovný Abu Ismail Atsari



Hľa, sláva služobníka, je uctievať iba Alaha, bez menyekutukanNya s čímkoľvek. Ak zamestnanec postupne zvyšovala a peribadahannya podriadení sa Bohu, a zvyšujúce sa miera dokonalosti rovnako.

Uctievanie je právo Božieho služobníka, ktorý sa stane záväzok. Láskavosť vráti na slave sám. Boh nepotrebuje služobníkmi.

ومن جاهد فإنما يجاهد لنفسه إن الله لغني عن العالمين

A kto džihád, džihád naozaj je to pre seba. Veru Alah je Rich naozaj (nevyžaduje nič) vesmíru (celá vec). [Al 'Ankabut/29: 6].

Imám Ibn Kathir rahimahullah povedal vo svojom komentári k tomuto verši: "To je ten, kto sa dobré skutky, potom naozaj shalihnya charitatívnej bude späť do seba, pretože Alah Vznešený Supreme Self (tj nevyžaduje) otrokov pôsobí . Hoci sú všetci v srdci najviac spravodlivých služobníkov, to nie je nič na karajaanNya "[1].

Hoci ľudskej mysle môže pochopiť povinnosť uctievať svojho Pána, ale nemusí vedieť, ako uctievať Boha správne len s opiera o rozum a pocity. Takže Boh poslal svojich apoštolov a nižšie kniha-aby jeho kniha jeho smer.

Alah hovorí:

فإما يأتينكم مني هدى فمن اتبع هداي فلا يضل ولا يشقى

Takže ... keď na to príde k vám (človeka) poradenstvo odo mňa, potom ten, kto nasleduje petunjukKu, nebude sa na scestie, a nebude nič nestane. [Thaha/20: 123].

Pre-poslal poslov a bez navádzacích apoštolov, muž bol v stave nevedomosti. Alah Všemohúci vraví:

هو الذي بعث في الأميين رسولا منهم يتلو عليهم آياته ويزكيهم ويعلمهم الكتاب والحكمة وإن كانوا من قبل لفي ضلال مبين

On bol ten, kto poslal do negramotných ľudí messenger medzi nimi, kto recitoval svoje verše na ne, očistiť ich a učiť ich Knihu a múdrosť (ako sunny). A naozaj pred zrejmým omylom. [Al-Jumu'ah / 62: 2].

PRAVIDLÁ-PRAVIDLÁ uctievanie
Uctievať pravého Boha je postavený na základoch či pevných pravidiel. To všetko je vysvetlené Bohom v jeho knihe, a alejhi proroka, nech 'wa salam v Sunny, a učencov Ahlus Sunna wal Jama'ah.

1. Uctievanie je tauqifiyah.
Význam, je uctievanie nie je robené okrem tým, čo je prikázané, alebo dituntunkan zjavenie Alaha Ta'ala. Vzhľadom k tomu, skutočný dôvod jednoducho nemôže dosiahnuť podrobnosti o probléme uctievanie, sú halal-Haram otázky a problémy nenávidia alebo milujú Alaha Ta'ala.

Alah hovorí:

فاستقم كما أمرت ومن تاب معك ولا تطغوا إنه بما تعملون بصير

Takže vás udrží na správnej ceste, ako prikázal, a (i) tých, ktorí robia pokánie s vami a nie hrešiť limity. Popravde, On je All-Seer, čo robíte. [Hud/11: 112].

Tento verš jasne hovorí, musí uctievať nasledovať Božie prikázania a nemal by byť nad limit. Keď modloslužobníci zakázať väčšinu dobytok a ďalšie odôvodňuje, Boh popierala je svojím slovom:

أم كنتم شهداء إذ وصاكم الله بهذا فمن أظلم ممن افترى على الله كذبا ليضل الناس بغير علم إن الله لا يهدي القوم الظالمين

"Bol ste prítomný, keď Boh nariadil pre vás? Ale kto viac nespravodlivosť ako tí, ktorí vymýšľajú lož proti Bohu viesť ľudí na scestie bez znalosti? Veru Alah nemá viesť ľudí, že nespravodlivosť. [Al An'am / 6:144]

Imám Ibn Kathir rahimahullah povedal vo svojom komentári: "(Božie slovo: Páči sa vám predstaví, keď Boh nariadil pre vás?") Boh zosmiešňuje neveriaci o prípade, že make-up a dali lož o (menom) Alah , zákaz robia (Slovo Božie:? ale kto viac nespravodlivosť ako tí, ktorí vymýšľajú lož proti Bohu viesť ľudí na scestie bez znalostí)., tj nikto urobil viac nespravodlivosť ako sú "[2].

Po vysvetlení verše o modloslužobníkmi tvrdí batilnya, ktorý zakazuje väčšinu dobytok a ďalšie odôvodňuje bez dôkazu, Sheikh Abdurrahman bin Násir ako Sa'di rahimahullah povedal: "To je ponechané na vás, okrem poplatkov len, neexistuje spôsob, ako pre vás zistiť pravdu a platnosť. Obvinenie je, že hovoríte: "Alah prial nám o tom, a Boh nám zjavil ako zjavil svojim apoštolom. To dokonca nám bolo zjavené zjavenie, ktorá iná, než akou bol vyzývali apoštoli a vynesené Aké knihy '. Ale tieto lži musí poznať každú osobu. To je dôvod, prečo Alah hovorí:? "A kto je viac nespravodlivosť ako tí, ktorí vymýšľajú lož proti Bohu viesť ľudí na scestie, bez vedomia" To, spolu kedustaannya a lži (v mene Alaha), mal v úmysle klamať služobníkmi Alaha od cesty Božie, bez známok Boha, nie vysvetlenie, nie je dôvod, a bez histórie (Proroka) ". [3]

Po uvedení verše 59 a 60 listov Junus, tiež body 116 a 117 z náhly listu, Shaykh Muhammad ibn Saalih al 'Uthaymeen rahimahullah povedal: Veru, vrátane hlavných zločinov, a to:

1. Niekto povedal niečo o tom halal, ale nevedel, Boží zákon z vecí, o tom zmienil.

2. Alebo niekto hovorí o niečo haram, ale nevedel, Boží zákon z vecí, o tom zmienil.

3. Alebo niekto hovorí o niečo je povinné, ale nevedel, Boží zákon z vecí, o tom zmienil.

4. Alebo niekto povedal o niečom, čo nie je povinné, ale nevedel, Boží zákon z vecí, o tom zmienil.

Tak to je zločin a neslušné voči Alaha Všemohúceho. O otrokmi Alaha, viete, že je Boží zákon, ale ako potom pred neho? Hovoríte, že o niečom viete o náboženstvo a syari'atNya? Boh je väzba (ban) hovoril o Bohu bez znalosti s Shirk [súra al A'raf / 7, bod 33]. [4]

2. Uctievanie by malo byť vykonané s úprimnosťou, bez škvrny vyhýbať.
Ikhlas znamená očistiť jazyk. By Osobnosť ", ktorý odkazoval očistiť zámer je úprimný vo uctievanie Boha, len pre potešenie Alaha, túži Božia tvár, a očakávajú, že milosť, strach z siksaNya, a hľadá odmenu (zisk) nižšie. Rovnako ako čistenie zámer vyhýbať zámery, Riya ", sum'ah, hľadám chváli, odpoveď, a vďaka človeka a ďalších pozemských zámery.
Prorok, nech 'alejhi wa salam povedal:

إن الله لا يقبل من العمل إلا ما كان له خالصا وابتغي به وجهه

Veru Alah neprijme z akéhokoľvek typu praxe, s výnimkou čistý pre Neho a hľadať Jeho tvár. [HR nasa-i, no. 3140]. [5]

Prorok, nech 'alejhi wa salam tiež povedal:

قال الله تبارك وتعالى أنا أغنى الشركاء عن الشرك من عمل عملا أشرك فيه معي غيري تركته وشركه

Tabaraka Alah Všemohúci vraví: "Posledná vec, ktorú potrebujem spojenca. Každý, kto s charitatívnej čin, on pridružovania partnerov so mnou v praxi, ako som bol, som ho opustila a jeho spojencami. [Hlásitel moslimami. 2985].

Ak uctievanie zmiešané s mnohobožstva, uctievanie je ulejvat abort to, bez ohľadu na to, koľko uctievanie bolo vykonané. Alah hovorí:

ولقد أوحي إليك وإلى الذين من قبلك لئن أشركت ليحبطن عملك ولتكونن من الخاسرين

A naozaj to bolo odhalila na vás a na (proroci) pred vami: Ak ste pripisovať (Alah), bude mu odstráni amalmu a určite sa koli porazených. [Az Zumar/39: 65].

Šejch 'Abdurrahman ibn Nasir ako Sa'di rahimahullah, vo svojom komentári k tomuto verši, povedal:. "Vo nubuwah všetci proroci, že eliminujú ulejvat skutky, ako Alah povedal v meste Surat al An'am" [6]

Šejk Abdul 'Aziz bin' Abdullah bin Baz rahimahullah povedal, "To bolo radí argumenty al syar'i ako kniha a sunny, že všetky skutky a porekadlá je legitímne a prijateľné, ak sa vynoril z Aqeedah shahihah (vpravo). Ak Aqeedah nie je shahihah, aby všetky skutky a porekadlá, ktoré sa objavujú tiež zrušené. "[7]

3. Uctievanie by mutaba'ah, ktoré emulujú Prorok Muhammad, nech alejhi wa salam.
Ľudia, ktorí majú bersyahadat, že Muhammad je Posol Alláha n, potom viera obsahuje obsah: Ženy veria, že on, počúvajú ho, zakázať ho, a uctievať Boha iba jeho Shari'ah.

Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة لمن كان يرجو الله واليوم الآخر وذكر الله كثيرا

Naozaj, tam bol (self), že Posol Alláhův vynikajúce role model pre vás (moslimovia, že je), pre tých, ktorí očakávajú (milosť) boha a (odmena) v deň zmŕtvychvstania, a Alah veľa. [Al Ahzab/33: 21].

Tak, každý, kto nedodržiava uctievanie Sunny (učenie) proroka Muhammada Shallallahu'alaihi wa salam, potom jeho uctievanie sa zamieta. Prorok, nech 'alejhi wa salam povedal:

من أحدث في أمرنا هذا ما ليس فيه فهو رد

Ten, kto robí novú vec v našich záležitostiach (náboženstvo), čokoľvek, čo nie je on, potom záležitosť bola zamietnutá. [Bukhara nie. 2697, moslimami. 1718]

4. Uctievanie bolo zistené, pokrývajúce prečo,, druh, úrovne, kroky, čas a miesto musí byť vykonané ako dituntunkan. Nesmie byť v rozpore s týmito predpismi. Takže, kto uctievajú Boha, ale uctievanie nie je v súlade s stanovenú Shari'ah, bola zamietnutá uctievanie.
Príklad:

). Príčina. Ľudia, ktorí bertahajjud v noci z 27. Rajab s predpokladom, že z dôvodu, že noc bola noc Mi'raj Isra ".
Ako je už známe, vrátane Tahajjud uctievanie Sunny, ale keď sa spojí s príčiny, ktorá nie je pravda podľa Shari'ah, potom uctievanie stáva kacírstva.

b). Typy. Uctievanie Qurban založená svojho druhu so zvieratami, ťavy, kravu alebo kozu. Ak niekto berqurban s králikmi koňa alebo sliepky, potom Qurban bola zamietnutá.

c). Úrovne / veľkosť. Ranné modlitby nastaviť dve raka'at. Takže ten, kto úmyselne pridať, jeho modlitba je neplatný, pretože menyelisihi limity stanovené Shari'ah.

d). Way. Každý, kto zmena poradia alebo spôsoby Wudu "alebo modlitba, potom jeho uctievanie nie je platný, pretože má zavedenú menyelisihi Shari'ah.

f). Time. Ak niekto porážku Qurban v mesiaci Rajab, alebo pôst ramadán v Shawwal, alebo pred pobytom v "Arafat na 9. dħul Qa'dah, potom je to všetko ilegálne, pretože menyelisihi uctievanie je správna doba.

d). Miesto. Ľudia, ktorí I'tikaf doma, alebo pred pobytom Mudzalifah, potom to nie je platné, pretože menyelisihi kostoly, ktoré boli stanovené. [8]

5. Uctievanie by sa malo uskutočniť na základe lásky, nádeje Božia milosť, a so strachom siksaNya a pengangungan predloženie k Bohu.

Keď Prorok Zachariáš chválil Božiu rodinu, povedal:

إنهم كانوا يسارعون في الخيرات ويدعوننا رغبا ورهبا وكانوا لنا خاشعين

Naozaj sa (proroka Zachariáš rodina) sú tie, ktoré sa vždy ponáhľajú (robiť) dobrých skutkov, a modlia sa, aby nás s nádejou a strachom. A sú tie, ktoré pokoru nás. [Al-Anbiya '/ 21: 90].

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah povedal, "Uctievanie, kombinujúci vynikajúcu (vrchol) láska a dokonalosť podanie. Guy, že uctievanie je milujúci a poslušný. (Je to) tá istá osoba, ktorú miluje niekoho, že sa neviazal na neho, ale on ju miloval, pretože robiť to ako sprostredkovateľa ostatných prípadoch, ktoré mal rád., a (i) tá istá osoba podlieha osobe, koho nemiluje ju, ako človek, ktorý je predmetom nespravodlivosti. potom nie sú čisté uctievanie. " [9]

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah tiež povedal: Worship, pôvodný význam je pokora (predloženie) rovnako (ako zmysle DIN). Ale uctievanie je nariadené (Alahom) znamená pokoru (predloženie) a význam lásky. Takže uctievanie sú zoradené (Alahom), ktorý obsahuje vrcholy charakteristické skromnosť (predloženie) k Bohu s láskou k nemu vrcholu.

Každá osoba, ktorá podlieha človeka s jeho nenávisťou k nemu, nebude sa mu pokloniť. A ak má niekto rád niečo, a on nepredložil k nemu, nebude sa mu pokloniť. Ako niekto miluje svojho syna, a jeho priatelia.

Preto je v uctievanie Boha nestačí s niektorou z týchto dvoch prvkov samotných. Ale sluha, (on) sa vykonáva od najdrahšie Božej než čokoľvek iné, a aby Boh najvznešenejšie než čokoľvek iné. Tam nie je ani nárok na lásku a poslušnosť je perfektné, okrem Boha. Takže to, čo je milovaný nie pre Boha, bol rozbitý jeho láska. A to, čo je nahlásiť nie je príkazom Boha, potom pengagungannya márnosť. [10]

Imám Ibn al-Qayyim rahimahullah povedal v sya'irnya, on opisuje náboženské míľniky, takto:

A uctievanie (Alah) Milosrdného,
je vyvrcholením miluješ s dodržiavaním
z tých, ktorí Ho uctievať.
To polárnej obežnej dráhe uctievať vynikajúce u oboch.
Orbit nebude obiehať, kým oba póly vo vzpriamenej polohe.
A obeh príkazu. To je Jeho Posol príkaz.
Nie s (príkaz) vášňou, bude sám, a démon. [11]

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah povedal:. "Medzi Salaf povedal," Ten, kto uctievajú Boha iba láskou, potom je to zindeeq (pokrytec) Kto uctieva Alaha iba s nádejou, potom je to Murji'ah [12] Tí, ktorí slúžia. Boh sa strachom, potom je to Haruri. [13] A ktokoľvek by uctievať Boha s láskou, strachom, a nádej, že on bol veriaci, tauhid ". [14]

6. Zodpovednosť nepadá z otrokov uctievanie, od zákonného veku na smrť.

Alah Ta'ala hovorí:

يا أيها الذين آمنوا اتقوا الله حق تقاته ولا تموتن إلا وأنتم مسلمون

Vy, ktorí veríte, Boh bertaqwalah vlastne naozaj zbožný k Nemu, a to nikdy zomrieť, ale v moslimskom štáte. [Imran Ali '/ 3:102].

Človek najvyššie pozície v očiach Alaha je proroka Mohameda, nech 'alejhi wa salam, a on je povinný slúžiť až do svojej smrti. Takže ľudia, ktorí radia pod ním, rozhodne povinný uctievať Boha až do smrti.

Alah Ta'ala hovorí:

واعبد ربك حتى يأتيك اليقين

A Worship na Pána svojho (pán) do al Yaqin (smrť) prichádza k vám. [Al Hijr/15: 99]

Učenci komentátorov súhlasil, čo znamená, al Yaqin v tomto odseku, je smrť. Je to, ako je uvedené v Božom slove v inom verši, ktoré hlásajú otázka, ktorú ľudia raja do pekla:

ما سلككم في سقر قالوا لم نك من المصلين ولم نك نطعم المسكين وكنا نخوض مع الخائضين وكنا نكذب بيوم الدين حتى أتانا اليقين

"Čo ťa na Saqar (peklo)?" Oni (Hell) povedal: "Neboli sme si tých, ktorí sa modlia, a nemáme (i) nakŕmiť chudobných, a sme hovoriť false, spolu s ľuďmi, ktorí hovoria o tom, a sme popierať deň odvete, aby k nám prišiel al Yaqin (smrť) ". [Al Muddatstsir/74: 42 - 47].

Akonáhle budeme poznať pravidlá uctievania, potom viete, že niekto, kto má predstavu, že "povinnosť uctievať Alaha s šaría Proroka Muhammada zomrel na osobu, ktorý dosiahol povahu alebo ma'rifat", je v rozpore s prezumpciou al Koránu `, al Hadith a súhlas moslimov, pretože prvý až teraz.

Tak šesť dôležitých pravidlá týkajúce sa problematiky uctievanie, môžu byť užitočné.

[Skopírované zo sunny Edition časopisu 10/Tahun X/1427H/2006M. Vydavatelia Nadácia Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]



Al 'Uluw, čo chce Boh Najvyššia?



Podľa
Ustadz Ahmas Faiz Asifuddin


Jeden z krásnych mien Božích je al 'Aliya. Význam tohto mena je obsiahnutá v jeho povahe, že Najvyšší. Povaha Najvyššieho Boha je jedným z jeho dokonalej povahe čísla na neurčitú dobu. Ale čo je Boh povolal al 'Aliya a je Najvyššia?

Pred odhalenie odpovede na vyššie uvedené otázky, mali by ste najprv argumenty, menom Aliya Alaha al 'a povahe jeho Exalted.

Definícia knihe Boha
Tu sú niektoré z argumentov:

Slovo Alah Subhanahu wa Ta'ala:

وسع كرسيه السماوات والأرض ولا يئوده حفظهما وهو العلي العظيم

Jeho Throne ktorý sa rozšíri cez neba a zeme. A Boh nie je cítiť ťažký udržiavať je, a Alah je Najvyšší, Most Great. [Al-Baqarah / 2:255]

فالحكم لله العلي الكبير

Rozhodnutie (dnes), je k Alláhovi Najvyššieho, Most Great. [Ghafir/40: 12).

Tento verš jasne vysvetľuje mene Alláha "Aliya," Azhim a Kabir, ktorých význam je Najvyšší, Most veľký a mocný. Význam je opäť ukazuje svoju povahu.

سبح اسم ربك الأعلى

Oslavuj meno Pána svojho, Najvyššieho. [Al a'la / 87:1]

ولله المثل الأعلى

A Boh má povahu Najvyššieho. [An-Nahl/16: 60]

Z útržkov štyroch odsekoch vyššie, z ktorých dve ukazujú charakter Najvyššieho Boha skrze tadhammun al ismi Laha (vysvetlenie povahy, ktoré sa v jeho mene). A ďalšie dva cez tashrih bish-shifah (priame potvrdenie od prírody). To znamená, že môže povaha Najvyššieho Boha v prvých dvoch veršoch fragmentu byť videné cez zmysle obsiahnuté v jeho mene. A v nasledujúcich dvoch veršoch fragmentu možno určiť priamym lafazh ukazuje jeho charakter.

Takže pár veršov nad popisujú dva spôsoby medzi tri metódy al-Koránu a sunny v určení povahy Boha.

Podľa Uthaymeen rahimahullah Shaykh Muhammad ibn Saalih al ', existujú tri spôsoby, ako al-Korán a Sunna, aby poskytla dôkaz o určenie povahy Boha všemohúceho, [1] sa mení a dopĺňa takto:

Po prvé, tashrih bish sfifah (priame potvrdenie lafazh uvedie povahu boha). Napríklad, povaha al-'Izzah (mocný), al Quwwah (silný), ar-Rahmah (súcit), al-Syu Bath (povaha mučenia), al Wajhu (tvár), al Yadain (obe ruky) a ďalších vlastností .

Po druhé, tadhammun al ismi Laha (povaha boha je obsiahnutá v jeho mene). Napríklad, meno Alah al-Ghafur obsahujú vlastnosti milosrdný, ako-Sami "má vlastnosti počuje a tak ďalej.

Po tretie, tashrih bil fi'li AW al washfi Dallin "alaihima (potvrdenie prírody prostredníctvom slovies alebo slová, ktoré označujú povahu). Napríklad, Boh prebýva v trónu. Povaha tohto bytu je uvedené v odseku formulár ficil (sloveso). Napríklad, slovo istawa Slovo Alah Subhanahu wa Ta'ala:

الرحمن على العرش استوى

Alah milosrdný bol na trón. [Thaha/20: 5]

Ako ďalší príklad, povaha odmena prísny trest. Tieto vlastnosti sú v Al Koráne tvoriť slová, ktoré označujú povahu, forma Išim fa'il. Napríklad, slovo v slove Alah Ta'ala muntaqimun:

إنا من المجرمين منتقمون

Iste Dáme trest pomstu tým, ktorí zhrešili. [As-Sajdah/32: 22]

To boli niektoré argumenty, ktoré vykazujú vysokú Všemohúci Alah Subhanahu wa Ta'ala na jeho stvorenia.

V skutočnosti, ako je uvedené v "Uthaymeen rahimahullah, [2] Argument o povahe Najvyššieho Boha moc, od al Koránu, Sunny, idžmá" Shaykh Muhammad ibn al Saalih, rozumu a prírody sú. Medzitým, Shaykh al-Islam Ibn Taymiyah rahimahullah v al 'Aqeedah al Wasithiyah [3] Triediť Dalal "argumenty, ktoré samostatne, argumenty al-Koránu sám a argumenty Sunna Nabawiyah vlastné.

Pokiaľ ide o tvrdenie al Koránu a sunny, možno len ťažko obmedziť. Okrem veršov, ktoré boli popísané vyššie, rovnako ako niektorí z nasledujúcej verš:

وهو القاهر فوق عباده

A On je mocný, je nad všetkými jeho služobníkmi. [Al An'am / 06:18]

Povedal fauqa ukazuje, Alah Najvyššia je nad všetky tvory.

أأمنتم من في السماء أن يخسف بكم الأرض فإذا هي تمور أم أمنتم من في السماء أن يرسل عليكم حاصبا

Páči sa vám pocit bezpečia proti nemu, ktorý je v nebi, že On prevrátiť krajine s vami, tak, že sa zrazu krajina začala triasť. Alebo máte pocit, zabezpečený proti nemu, ktorý je v nebi, že on by Poslať skalné búrku. [Al Mulk/67 :16-17].

Slovo muž fis-sama "vo vyššie uvedenom odseku majú význam Boží v nebi. Fis-sama ", ktorý znamená" rovnaké "dôvody (na oblohe), je to rovnaké, ako keď` (obloha) je neba v podobe fyzického objektu. Ale ak je to rovnaké "je všetko, čo je nad, a potom fi, znamená to, že sa zobrazí na miesto. Že Alah je nad. [4]

Podobne, slovo Alah Subhanahu wa Ta'ala:

إليه يصعد الكلم الطيب والعمل الصالح يرفعه

Pre neho vystúpi na dobré príslovie a skutky sú zdvihol láskavé slovo k nemu. [Fathir/35: 10].

Shaykh Saalih bin Fawzaan al Fawzaan vysvetľuje v tomto verši je určenie povahy Najvyššieho Boha v Jeho stvorenia, pretože názov a odstránené, ukazovať nahor. [5]

Tiež slovo Alah Subhanahu wa Ta'ala:

وقال فرعون يا هامان ابن لي صرحا لعلي أبلغ الأسبابأسباب السماوات فأطلع إلى إله موسى وإني لأظنه كاذبا

Faraón povedal: "Ó Haman, byť pre mňa vysoká budova, takže som sa dostal k dverám, (ie) sa brány nebies, aby som sa mohol pozerať na boha Mojžiša, a v skutočnosti som sa na neho pozrel klamár". [Al-Mu'min / 40:36-37].

Shaykh Saalih bin Fawzaan al Fawzaan vysvetľuje v tomto verši je určenie povahy Najvyššieho Boha nad všetkými tvormi, pretože Prorok Mojžiš faraónovi Alaihissallam mať mengkhabarkan o tom, ale Pharaoh pokúsil ho odmietla. [6] a je stále veľmi Tvrdenia al Koránu, ktorý demonštruje Najvyššieho Boha, či už priamo alebo nepriamo.

V podstate sa argumenty al-Koránu má celý rad dôkazov. Niekedy známe ako "uluw, fauqiyah, istiwa'' 'ala al Arsh alebo označenie fis-sama", ukazuje Boh Najvyšší, všemohúci vyššie, boli na trón, a Maha na oblohe.

Alebo niekedy ako shu'ud al ash-ya "," uruj al ash-ya `a raf'uha Ilaihi, čo znamená nárast o rôznych veciach alebo bytosti k Bohu. Napríklad, slovo Božie:

إليه يصعد الكلم الطيب

Pre neho vystúpi na dobré príslovie. -Fathir/35 Verš 10 - ako shu'ud (hore) jeho dobré výrokoch Boha.

Tiež Božie slovo:

تعرج الملائكة والروح إليه

Anjeli a Gabriel sa (obklad) k Pánovi. -Al Ma'arij / 70 Oddiel 4 - s názvom "uruj (hore), aby jeho anjeli Boží.

Podobne slovo:

إذ قال الله يا عيسى إني متوفيك ورافعك إلي

(Nezabudnite) keď Alah povedal: "O 'Isa, hľa, ja menidurkanmu a vytiahnuť vás me.-Ali Imran / 3 verš 55 - ako raf'u (výťah) Ježiš vystúpil k Bohu.

A niekedy ako nuzul al ash-ya `Minho (drop rôzne veci Božie) alebo označenie ako. Veci, ktoré ukazujú, že Boh je hore, pretože slovo dostal z boku len tak z výšky. Napríklad, slovo Alah Ta'ala:

قل نزله روح القدس من ربك

Povedz: "najčistejší Spirit (Gabriel) degradujú al Korán prichádza od Pána vášho." -an-Nahl/16 bod 102 - ako zníženie al koránu od Alaha.

Rovnako tak jeho slovo:

يدبر الأمر من السماء إلى الأرض

Riadi celú záležitosť z neba na zem. [As-Sajdah/32: 5] [7].

Definícia Sunna NABAWIYAH
Pokiaľ ide o argumentáciu Sunny Nabawiyah, jumlahnyapun veľmi veľa a dosiahol úroveň mutawatir, spolu s pendalilan sú tiež rozmanité [8] Medzi slovami alejhi proroka, nech "wa salam.:

ألا تأمنوني وأنا أمين من في السماء. متفق عليه

Nenašli ste mi dôveru, a ja som bol viera Boží, ten, ktorý je v nebi? [9]

Takže je Hadith:

عن أبي هريرة قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم من تصدق بعدل تمرة من كسب طيب ولا يصعد إلى الله إلا الطيب فإن الله يتقبلها بيمينه ثم يربيها لصاحبه كما يربي أحدكم فلوه حتى تكون مثل الجبل. رواه البخاري

Od Abu Hurairah, povedal: Prorok, nech 'alejhi wa salam povedal: "Kto bersodaqoh stojí za palmového semena z dobrých obchodných výsledkov (halal)-a nikto sa nikdy stúpať k Bohu, ako jemne, Alah ju prijať s jeho pravou rukou, potom Boh postará o jeho majiteľovi, ako niekto z vás udržať mladistvý žriebä. sodaqoh Takže to bude veľký ako hora ". [10]

Prijať tiež otrokyňu vlastnený Mu'awiya ibn al-Haka as-Sula odôvodnené alejhi proroka, nech "wa salam, keď sa ho pýtali na to, kde otrok Boží. Povedal:

أين الله قالت في السماء قال من أنا قالت أنت رسول الله قال أعتقها فإنها مؤمنة. رواه مسلم

"Kde je Boh?" Slave žena odpovedala: "V nebi," spýtal sa znova: "Kto som ja" On odpovedal: "Ty si Posol Boží," a potom Beliaupun povedal: "! Merdekakan to, pretože ona je žena mu'minah" [11]

V tejto Hadith, otrokyne z Mu'awiya ibn al-Haka povedal, že Alah je nad nebesia. A odpoveď je odôvodnená alejhi proroka, nech 'wa salam s jeho vyhlásením, že je žena mu'minah.

Ďalšie Hadise je slová alejhi proroka, nech "wa salam vyčerpanosť v modlitbe:

سبحان ربي الأعلى. رواه مسلم

Rabbku Sláva Najvyššieho. [12]

Podobne Hadith vysvetľuje, že keď prorok, nech 'alejhi wa salam kázanie pred jeho kamarátmi na deň Arafata, keď sa spýtal svedka im, a či bol oznamovanie posolstvo Boha? A oni odpovedali: "Sme svedkami, že ste doviezť, splnil a dal radu," a potom zdvihol ruku ukázal smerom nahor, a potom odovzdá slávnej olupovala smerujúce svojimi spoločníkmi a povedal:

اللهم اشهد! اللهم اشهد! ثلاث مرات. رواه مسلم

Ó Alláhu svedčí (je), hodinky (je)! Povedal, že to trikrát. [13]

Táto Hadith potvrdzuje, že Alah je nad Jeho stvorením, keď Prorok zdvihol ruky hore, keď žiadajú ich svedectvo pojednanie, na ktoré sa snažia. A existuje mnoho iných tradícií, z ktorých všetky naznačujú, že Boh je nad a Najvyššieho.

DÔVOD problém
Zdravý rozum napovedá, že istota, že Boh má povahu boha môže byť dokonalý a nemajú vlastnosti menej. Povaha Najvyššieho a väčšina z vyššie uvedených je dokonalejšia prírodou, zatiaľ čo spodné príroda je príroda a príroda je menej. Tak, dôvod, iste Aláh je Exalted a oslávený bude On je opakom prírody.

Propozície fithrah
Od prírody, nikto sa modlí k Bohu, alebo sa k nemu obrátil všetkého, čo desivý, ale rozhodne ju hore. Je to nemožné, keď prosil Boha, jeho srdce pevne na pravej strane alebo na ľavej strane, ale na vrchol.

Tvrdenia idžmá "
Šejk Mohamed ibn Saalih al 'Uthaymeen rahimahullah povedal, veru učenci sa zmienili o idžmá "(zmluva) z Companions, a kňazi tabi'in islamu, Alah je nad nebesia patrí k nemu, on sedí na tróne. Povedali o to už veľmi slávny.

Imám al Auza'i povedal: "Boli sme, ako počet tabi'in veľmi veľa, hovorí, že Alah je Najvyššia nad jeho trónu Veríme, že v Božom slove o povahe toho, čo má prísť v Sunny." [14. ]

Imám adh-Dzahabi (673-748 H) zabezpečíme aj špeciálne knihu o povahe Najvyššieho Najvyššieho Boha s Aliyyi titulom Al 'Uluwwu Lil' al Ghaffar, ktorý potom v-Mukhtasar (zhrnutie) Shaykh al-Albani rahimahullah. To obsahovalo všetky expozície potvrdzuje vyššie uvedené, vrátane spomína mnoho histórie Salaf o tom.

V podstate, to je isté, že v mene Alaha je Al 'Aliya, a medzi jeho povahy je Najvyššia je nad jeho stvorenia. Popieranie týchto vlastností je kufor.

Ale čo sa meno Božie, Al 'Aliya A Najvyššia Osobnosť vysoká?
Každý Božie meno musí ukázať svoj význam. Význam jednotlivých mene Alláha je Jeho povaha. Tak, mená boha nie je len prázdny mená bez významu ako názor tých, ktorí jahmies. Odtiaľ názov al-'Aliya je názov pre Essence Alaha Všemohúceho, a to je tiež pensifatan pre neho. Pre všetky jeho meno je a'la wa aushaf (mená a pensifatan pre svoju podstatu). [15]

Na rozdiel od ľudí, každý človek, okrem proroka menom, rovnako ako obyčajné meno volá na neho, a neuvádza jeho povahu. Tak, názov al-'Aliya naozaj ukazuje povaha Najvyššieho Alaha Subhanahu wa Ta'ala je absolútna a zásadné. A povaha Najvyššieho Boha patrí:

1. Podstata jeho Najvyššieho, lebo on je predovšetkým jeho stvorenia.
2. Jeho najvyššie pozície, pretože to len patrí k Jemu samotnému všetky atribúty dokonale.
3. A Najvyšší, Jeho moc, sesab Má moc nad všetkými vecami. [16]

Potom by malo byť tiež zrejmé, že Najvyšší a Všemohúci nad to nie je v rozpore s neďalekým všemohúceho Boha, ktorý vždy sprevádza svoje stvorenie. Boh je blízko, ale on zostal na tróne Najvyššieho. Najvyššia nad svojím stvorením, ale on je v blízkosti. [17] A to nie je ťažké pochopiť sedliackym rozumom.

Tak, aby pochopili pravú podstatu Boha, ako je to v al-Koráne a sunny založený na pochopení Salafush-Salih, určite viac ľudí oslavovať Boha, lásku o ňom, tým viac túži uctievať iba Jeho a strach trápiť. Pretože vie, že Boh je dokonalý vo všetkých jeho mene a prírodou. Alah Najvyššia je absolútna, a on sedí na tróne, ale je blízko a vždy sprevádza každého tvora s dohľadom, vedomosti, rokovania, vízie, energie, a niekedy s pomocou svojej milovanej služobníka. Alah waliyyu at-Taufiq.

Mara ":
1. Al Qowa'idul Mutsla wa fi Shifatillah Asma'ihil-Husní, práca Shaykh Muhammad ibn Salih al-Uthaymeen, overenie a Takhrij: Asyraf bin Abdul Maqshud bin Abdur-Rahim, vytlačí I - 1411 H/1990 M, Maktabah as-Sunna.
2. Fat-Hul Bari Sharh Sahih al-Bukhara, Muhammad Fu'ad Tarqim wa tabwib Abdul Baqi. Tash bol ešte tahqiq wa wa wa isyraf muqobalah Sheikh Abdul Aziz bin Abdillah bin Baz, Jami'atul Imam Muhammad bin Saúd al-Islamiyah, Riyadh
3. Mukhtashor Al 'Uluw Li al' Aliyyi al Ghoffar, Imam adh-Dzahabi, zhrnul a ditahqiq Shaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin, reprodukcie II (kópie), Rok 1412 H/1991 M, al-Maktab al-Islami,
4. Sharh Sahih Muslim, Nawawi, overovanie Khalil Ma'mun Syiha, Dar al ma'rifah.
5. Sharh al-'Aqidah al Wasithiyah, Shaykh Saalih bin Fawzaan al-Fawzaan, VI reprodukcie, Rok 1413 H/1993 M, Maktabah al Ma'arif, Rijád.

[Skopírované zo sunny Edition časopisu 01/Tahun XI/1428H/2007M. Vydavatelia Nadácia Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]



zdroj: http://almanhaj.or.id/c

3 komentar:

  1. your blog Provides things are helps me to find my detail. your blog is very good for me

    please keep it up.I like it
    Visit :- Hladam Lasku

    BalasHapus
  2. Love is very strong thing if you are serious about your love. But type of love or way of love can be different. Love depends on truth.
    Visit: Hladam lasku

    BalasHapus
  3. Love is very srong thing if you are serious about your love. But type of love or way of love can be different. Love depends on truth.
    Visit: Hladam lasku

    BalasHapus