Jumat, 05 Oktober 2012

Egyetértési Virtue nevek és tulajdonságok Allah Azza Wa Jalla


Egyetértési Virtue nevek és tulajdonságok Allah Azza Wa Jalla



Által
Ustadz Abdullah bin al-Taslim Buthoni



Megértése neve Allah mindenható legszebb és tulajdonítja a vita a fenséges tökéletesség nagyon fontos az iszlámban, még a legfontosabb és legnagyobb része megvalósításában teljes hit Allah Mindenható. Mivel a monoteizmus egyik kétféle egyistenhit vált az alapkőzet a hit Allah Mindenható.

Imam Ibn al-Qayyim rahimahullah mondta: "Major Összekötők (kulcs megbízó) boldogság, a biztonság és a szerencse megvalósítása két fajta monoteizmus amely az alapítvány létrehozásának hit mindenható Isten, a Mindenható Isten fog történni küldésével apostolai. Itt core fellebbezést az apostolok az elsőtől az utolsóig.

Az első: Tawheed al-'ilmi al-al-Khabari I'tiqâdi (monoteizmus kapcsolódó tudás / megértés, amely származik news / kinyilatkoztatásai Mindenható Allah egyedül, és a hit a májban), amely tulajdonságok meghatározása maha tökéletes természetét mindenható Isten és a megszentelődés az Ő attribútumainak hasonlóság (a természet, hogy), és a tagadás a tulajdonságok mutatja a hiányosságokat az övé.

A második: szolgaság a Mindenható Allah, és nem csak a partner Őhozzá, tisztító szeretet, őszinteség, a félelem, a remény és önállóság a Mindenható Allah, valamint a hozzáállás az örömben, hogy a Mindenható Allah Rabb (alkotó), istenek és a védő csak, és nem teszik a mérkőzést neki mindent.

Mindenható Allah hozott össze két Tawheed van a két betű az al-Ikhlash [1] (az al-Korán), vagyis a levél:

قل يا أيها الكافرون

Mondja: O hitetlenek [al-Kâfirun/109: 1]

Ez a levél tartalmazza Tawheed al-'Amali al-irâdi (monoteizmus kapcsolatos okiratok és vágyak / szándékok).

És a levél:

قل هو الله أحد

Mondd: Ő Allah hatalmas Mindenható egy [al-Ikhlâsh/112: 1]

Ez a levél tartalmazza Tawheed al-'ilmi al-Khabari.

És mindegyik monoteizmus nem lehet csak önmagukban a másik nélkül (mindkettő tökéletes). Ezért a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mindig olvassa el két betűt az önkéntes imádság hajnal előtt, és naplemente után imát, és az utolsó két ciklusban Witr ima. Reggel ima és az esti ima a nyitó és záró cselekedetek (ima), amelynek célja, hogy a monoteizmus, mint előételek és desszertek a nap folyamán "[2].

Ezért Shaykh Muhammad ibn Saalih al-'Uthaymeen rahimahullah amikor elmagyarázza a jelentését hit Allah mindenható, azt mondta: "A hit a Mindenható Isten négy esetben:

• Először: a hit / hisznek a Mindenható Allah létezését.
• Második: hit egységét Mindenható Allah az ar-Rubûbiyyah (alkotója, szabályozó és védelmezője az univerzum).
• Harmadik: hit egységét Mindenható Allah al-Uluhiyyah (a jogot arra, hogy imádják és diibadahi).
• Negyedszer: feltételezi az összes nevet és attribútumok Mindenható Allah módon összhangban mindentudás a tökéletesség és nagyságát az Ő mindentudás nélküli hívásátirányítás jelentését, elutasítja, vizualizálni és likening (Őt tulajdonságokat a tulajdonságok a lény). Aki torzítják értelmében a verseket, és hadiths természetével kapcsolatos Mindenható Allah azt jelenti, hogy ő még megvalósítani a teljes hit Allah mindenható "[3].

Megértése fontossága Tawhid Wa `asztma vonás
Annak tisztázására, a fenti leírás, a következő fogjuk mondani néhány fontos dolog, amely azt mutatja, a nagysága a elsőbbsége megértés Tawheed ezt:

1. Egyetértési Tawheed Asma "wa shifât a tudomány a legnagyobb és legfontosabb abszolút értékben, mivel közvetlenül kapcsolódik a mindenható Isten, a minden tökéletes anyag.
Imam Ibn al-Qayyim rahimahullah azt mondta: "Bizony alapján a tudomány, hogy kövesse erény tárgyak vizsgálták. Mivel a hit az érvek és bizonyítékok a létezéséről. Nos, mint a nagy igény és juttatási megérteni. Akkor nem kétséges, hogy a tudomány a Allaah a nevét, attribútumok és tettei a legnagyobb tudományos és mindenekelőtt. összehasonlítása ez a tudomány és más tudományok, mint összehasonlítása (kemahasempurnaan) Allah Mindenható valamennyi vizsgált objektum (in) más tudományok "[4].

2. Egyetértési Tawheed Asma "wa shifât Allah legfőbb alapja az összes többi tudományok.
Ibn al-Qayyim al-Jauziyyah rahimahullah mondta: "A tudomány a név, a természet és intézkedések Allah az alapja minden tudomány. Minden más tudományok kövesse ezt a tudomány is megvalósításához szükséges a más tudományok területén. Tehát a tudomány eredete és alapja bármely más tudomány. Aki ismeri a mindenható Isten tudná, kivéve őt, és aki nem ismerte őt, akkor ő nem lesz jobban ismerik, mint az övé. Allah mindenható mondja:

ولا تكونوا كالذين نسوا الله فأنساهم أنفسهم أولئك هم الفاسقون

És nem olyan, mint azok, akik elfelejtették (gondatlanságból) hova Allah, Allah teszi elfelejtette magukat, ők a gonoszok "[al-Hasyr/59: 19]

Meditálj ezt a verset, akkor meg fogja találni a nekik egyfajta nagy és dicsőséges, vagyis: aki elfelejtettem Allah, Allah majd gondoskodni fog arról, hogy magát, így nem tudta, a természet és a jóság a magát. Már elfelejtette az utat a jóság és vagyont magának ezen a világon és a túlvilágon. Mert már elfordult a természettől, hogy Allah Mindenható tett neki, és ő elfelejtette a mindenható Isten. Aztán Allah Mindenható magadnak, és győződjön meg róla a saját viselkedését is a tökéletesség, a szentség és a boldogság ezen a világon és a túlvilágon. Allah azt mondja,

ولا تطع من أغفلنا قلبه عن ذكرنا واتبع هواه وكان أمره فرطا

És nem engedelmeskedik valaki, hogy már elhanyagolt őt emlékezés Us, és kényeztesse magát (vágy), és a helyzet túl a határértéket "[al-Kahfi/18: 28]

Mert elhanyagolt emlékezni Allah, a körülmények és a szíve túl a határértéket (feltörése), így nem vette észre a legcsekélyebb jóság, tökéletesség, és az élet szentsége és a szív, és még a feltétele szíve lesz kiszámíthatatlan és céltalan, körülmények túl a határértéket, úgy érzi, zavaros, és nem kap egy nyom, hogy az igaz utat.

Így a Mindenható Allah ismerete az alapja minden tudományok, valamint egy alapítvány a megértés egy rabszolga a boldogsághoz, a tökéletesség és a jóság (saját maga) ezen a világon és a túlvilágon. A megértés hiánya a tudomány vezet hiánya jóság, tökéletesség, szentség és a boldogság maga. Szóval értem ezt a tudomány (kulcs) boldogság egy szolga, és nincs meg a forrás (elsődleges) doom "[5].

3. Egyetértési Tawheed Asma "wa shifât Allah helyesen az egyetlen kapu, hogy megismerjük Istent Almighty (ma'rifatullah) bevezetésével a jog, amely az alapja az istentisztelet a mindenható Isten. Mivel az egyik fő kifutópálya al-mahabbah istentiszteleti (odaadás) a mindenható Isten, és ez nem lehetséges, kivéve ismeretében Allah bevezetésével az egészen megértését egységének nevét és attribútumait Ő. Szóval, az emberek, akik nem rendelkeznek ma'rifatullah (tudva, mindenható Isten) megfelelően, előfordulhat, hogy nem tud megfelelően imádják Őt. [6]

Ibn al-Qayyim rahimahullah mondta: "Bárki, aki tudja, hogy a mindenható Isten a nevét, az attribútumok és az ő tetteit, akkor biztosan szeretni Őt" [7]

Ezért a Mindenható Allah leírja viszonyát imádják őt és a megértés a nevét és attribútumait az ő két verset al-Korán:

Az első versszak:

وما خلقت الجن والإنس إلا ليعبدون

És hoztam létre Nem Jinn és az emberiség, kivéve, hogy azok imádnak Me [adz-Dzâriyât/51: 56]

Második vers:

الله الذي خلق سبع سماوات ومن الأرض مثلهن يتنزل الأمر بينهن لتعلموا أن الله على كل شيء قدير وأن الله قد أحاط بكل شيء علما

Allah az, aki létrehozta a hét eget és a földet, mint olyat. Parancsolatok alkalmazza őket, hogy tudod, hogy (érthető), hogy Allah a Mindenható mindennél, és hogy Allah, az Ő ismerete valóban mindenre kiterjed. [Ath-Thalâq/65: 12]

Ez a két vers jelzi, hogy a Mindenható Allah imádata várhatóan nem valósul meg egy szolga helyesen, de ha egyszer tudta, hogy a nevét és attribútumait Mindenható Allah valódi megértést. [8]

4. Félelem és igaz Isten iránti odaadás Mindenható csak akkor lehet elérni ma'rifatullah (Allah Mindenható tudja, hogy a helyes út), a megértése a nevét és attribútumait Ő.

Mindenható Allah azt mondja:

إنما يخشى الله من عباده العلماء

Bizonyára az Isten félelme között az Ő szolgái, csak az emberek a tudás (Isten ismerete) "[Fâthir/35: 28]

A saheeh hadeeth próféta sallallaahu "alaihi wa sallam:" Én voltam a legnagyobb félelem a Mindenható Allah és az Ő legismertebb mindnyájan ti közöttetek "[9].

Imam Ibn Kathir rahimahullah mondta: "Az értelmében (a fenti pontot): Ez csak az emberek, akik jól tájékozott és tudja, hogy Allah a Mindenható egy igazi félelem Mindenható Allah, mert a tökéletesebb megértése és ismerete (szolgája) Allah Azza wa Jalla olyan anyag, amely a legtöbb nemes, mindenható és mindentudó, amelynek tulajdonságait a mindenható hibátlan, és a nevét a sok szín, a félelem (az alkalmazott), hogy neki, annál nagyobb az "[10].

Imam Ibn al-Qayyim rahimahullah mondta: "A tudás növelését szolgája (a nevek és attribútumok) Allah mindenható, majd egyre nagyobb a félelem és pengagungannya Őt, akkor ez a tudás fogja örökölni félénkség, túlfűtöttség, pemuliaaan, mindig figyelik, szeretik, bíznak, mindig visszatér, valamint öröm és benyújtja a parancsokat Allah mindenható ". [11]

Shaykh "Abdurrahman as-Sa'di rahimahullah mondta:" Minél több tudás a személy (név és attribútumok) Allah mindenható, akkor a félelem őt még nagyobb, ami félelmét (mindig ) elhatárolódott erkölcstelen cselekmények és (mindig) készít, hogy megfeleljen a rettegett anyag (Mindenható Isten) ". [12]

5. Egyetértési Tawheed Asma "wa shifât Allah megfelelően ez az egyetlen módja annak, hogy nyerni az öröm és dicsőség a legmagasabb a világon, és a túlvilágon.
A saheeh hadeeth próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Ha a fogadó lépett ég, Allah Mindenható azt mondja: "Te (O lakói Paradise) akar valamit, továbbá (a örömök az ég)?" És azt válaszolta: " Még nem fehéríti arcunkon? Hát nem vezettek be minket a mennybe, és ments meg minket a (büntetés) ördög? "Akkor (akkoriban) Allah Almighty Megnyílik hidzsáb (amely magában foglalja az arcát hatalmas nemes), valamint a házigazdák az ég soha nem kap egy (öröm ), annál inkább tetszett a megjelenés (arc) Allah Mindenható. ", majd a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam olvassa el a következő verset:

للذين أحسنوا الحسنى وزيادة

Azoknak az embereknek, akik jót, ott van a legjobb jutalom (ég) és a tartozékokat (lásd az arcát Allah) "[Yûnus/10: 26] [13]

Imam Ibn al-Qayyim rahimahullah könyvében "Ighâtsatul lahafân" [14] kifejtette, hogy a legnagyobb öröm, hogy a túlvilágon is (lásd az arcát Allah Mindenható) az a jutalom, hogy Allah a Mindenható adta azoknak, akik úgy érzik, a legnagyobb öröm a világon, a tökéletesség és az édesség hit, a tökéletes szeretet és a vágy, hogy megfeleljen neki, és egy érzés nyugodt és boldog, amikor fölé hajolt, és emlékezés neki [15], hogy ez a gyümölcs helyes megértése nevét és attribútumait Mindenható Allah Jalla.

Elmondta ezt lafazh ima próféta sallallaahu "alaihi wa sallam egy hadeeth saheeh:" Azt kérdezem tőled (O Mindenható Isten) nézte az arcát a te öröm (a továbbiakban), és azt kérte, hogy téged vágy eleget te (mint a világon) ... "[16].

Cover
Néhány pont, amit a fent említett írni nekünk ő nagy helyzetben shifât Tawheed Asma "wa Allah mindenható és mértékét elsőbbségének a tanulás és a megértés. Sok más pontokat, hogy biztosan nem említi őket itt.

Remélhetőleg ez a cikk hasznos és a motiváció a számunkra, hogy aktívabb és komolyan tanulni vallás, különösen a tudomány a monoteizmus, amely az alapja ennek a vallásnak.

Ó Allah, kérem Téged öröm néztem az arcát (a továbbiakban), és kérem Hozzád vágy, hogy találkozzanak veled (mint a világ), anélkül, hogy bármilyen veszélyt kár és rágalom félrevezetők.

وصلى الله وسلم وبارك على نبينا محمد وأله و صحبه أجمعين, وأخر دعوانا أن الحمد لله رب العا لمين

Város a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, 7 Jumadal End 1430 H

[Másolt a Sunnah Edition magazin 04/Tahun XIII/1430H/2009M. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858196]


Hudud Jogtudomány


Által
Ustadz Kholid Syamhudi Lc


Allah Subhanahu wa Ta'ala al-Hakim (a legtöbb Wise) megőrzi az emberi jogokat, és tartsa életüket honnan kezhaliman és épségét. Iszlám törvény jött létre, fenntartása és megőrzése érdekében a vallás, az élet, lineage, értelem és a tulajdon, amely ADH-Dharûriyât al-Khamsu (öt esetben ragaszkodnak az emberi életre.) Annak érdekében, hogy minden olyan személy, aki megsérti ezeket a problémákat meg kell szereznie a büntetés meghatározott saría és beállítani, hogy a bűncselekmény.

Az egyik végrehajtási hudûd kiváltság, hogy az egyik tanítását az iszlám, és ezek képezik a tökéletesség a kegyelem és az irgalom Allah Subhanahu wa Ta'ala a lények.

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah kijelentette: hudûd származik a kegyelem és kedvesség a lények. Ezért illik, hogy megbünteti az embereket bűneikért, célja, hogy ezt a jóságod és kegyelmed nekik, mivel a célja a szülők táplálják gyermekeiket, és az orvosok a betegek kezelésére. [1]

1. FOGALOMMEGHATÁROZÁSOK Hudud
Hudûd az arab szókincs, hogy egyfajta Jama "(többes szám) volt az eredete a szó jelent akadályt a két objektum. Nevezte, mert megakadályozza, hogy a szakszervezet volt valami más. [2] Van egy állapot, hogy már a szó azt jelenti, al-man'u (megelőzés), ezért azt mondta, hudud Allah Azza wa Jallaadalah lényeg, hogy Allah Azza wa Jallalarang tenni vagy megszakítani [3 ].

Szerint syar'i, hudûd kifejezés büntetőjogi szankciók által meghatározott személyiség ", hogy megakadályozza valaki terjerumusnya ugyanazon bűncselekmény és az elkövetők blot. [4]

2. Támadók BÜNTETÉS BŰNCSELEKMÉNYEK (jarimah al-hudud)
Qur'aan és Sunnah az Ő Messenger hoztak konkrét szankciókat számos konkrét bűncselekmények úgynevezett al-hudûd jarâimu (büntetőjogi szankció bűncselekmény), amely magában foglalja az ügyet; paráznaságot, házasságtörést vádak bizonyíték nélkül pontosak, lopás, részegség, muhârabah ( felkelések az iszlám állam és vandálok biztonság), hitehagyott, és a cselekvés túlmutat egyéb [5]

Így Hudud kiterjed 7 típusok:
1. Vajon házasságtörés (Zina büntetés) jön létre, hogy fenntartsák a süllyedés és a vonal.
2. Vajon al-Qadzf (büntetése az emberek vádolt házasságtöréssel bizonyítás nélkül), hogy fenntartsák a becsületét és méltóságát.
3. Vajon al-bor (büntetés khamer ital (bódító ital)) fenntartása ésszerű.
4. Volt, mint-Sariqah (büntetés tolvaj), hogy tartsa a kincset.
5. Vajon al-hirabah (büntetése a rablók), hogy az élet védelme, a tulajdon és méltóságának a becsület.
6. Vajon al-Baghi (büntetés disszidensek), hogy a hit és a szellem.
7. Volt ar-riddah (büntetés hitehagyottak), hogy tartsa a hitet.
8. Ta'zir. [6]

3. HIKMAH PENSYARIATAN hudud.
Hudûd disyaria'tkan javára a szolga és egy nemes cél. Ezek közé tartoznak:

a. A büntetést azok számára, akik vállalják a kínzás akik rosszat tenni, és ez elrettentő. Amikor érezte a fájdalmat, a büntetés és a rossz következmények adódnak, akkor ez lesz a riasztották ismételt, és arra ösztönözte őt, hogy istiqamah és mindig engedelmeskedett Allah Subhanahu wa Ta'ala. Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:

والسارق والسارقة فاقطعوا أيديهما جزاء بما كسبا نكالا من الله والله عزيز حكيم

A férfi, aki ellopja, és a nő, aki lop, levágják a kezét mindkét (a) jutalom, amit csinálnak, és mint egy Isten büntetése. és Allah hatalmas, bölcs. [Al-Maida / 5:38]

b. Akadályozza meg másokat, hogy nem esik engedetlenség. Ezért Allah Mindenható megparancsolta bejelenteni, és csinálni az emberek előtt.

وليشهد عذابهما طائفة من المؤمنين

És hadd (végrehajtása), a büntetés lehet tanúja egy csoportja, akik hisznek. (An-Nûr/24: 2). Shaykh Ibn Uthaymeen rahimahullah kijelentette, hogy ezek között a leckéket hudûd nem riasztották ismételt jogsértő, és megakadályozzák, hogy mások áldozatul eső, csakúgy, mint a tisztítás és eltávolítása bűn. [7]

c. Hudûd bűn és a lélek pensuci elkövetőket. Ezt jelzi a hadeeth Ibn Samit Ubadah radi anhu, azt mondta:

أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال وحوله عصابة من أصحابه بايعوني على أن لا تشركوا بالله شيئا ولا تسرقوا ولا تزنوا ولا تقتلوا أولادكم ولا تأتوا ببهتان تفترونه بين أيديكم وأرجلكم ولا تعصوا في معروف فمن وفى منكم فأجره على الله ومن أصاب من ذلك شيئا فعوقب في الدنيا فهو كفارة له ومن أصاب من ذلك شيئا ثم ستره الله فهو إلى الله إن شاء عفا عنه وإن شاء عاقبه فبايعناه على ذلك

Amikor az összes körülötte egy baráti társaság, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta," Ígérd légy hűséges hozzám, hogy nem lehet, hogy Allah a Mindenható semmit, nem lop, nem paráználkodjál, ne ölj meg gyermekei és nem hazudnak egyáltalán, és nem vesznek részt erkölcstelen csinál jó dolgokat. Ki köztetek, aki megtartotta az ígéretét, Allah Azza wa Jallaakan ad jutalmat. De bárki, aki megsérti tőle valamit, aztán kapott büntetést a világban, akkor a büntetés kafarah (radír sin). És aki tör valami, és akkor vonatkozik a Mindenható Allah hiba (nem elítélt), akkor ez akár Allah: ha Ő menghendak, i megbocsátott a hibáit, és ha Ő akarja, kínozták őt. "[Kölcsönösen elfogadott "alaih: Fat-hul Bari I / 64 Nem: 18, muzulmán 3/1333 szám: 1709, és egy-Nasa'i 7/148]

d. Létrehozása légkör a társadalomban, és tartsa biztonságos.

e. Ellenállni a rossz, a bűn és a betegség a közösségben, mert ha az engedetlenség is terjesztett a közösségben, akkor Allah majd cserélje ki a károk és balesetek, valamint a megszüntetés az öröm és a nyugalom. Annak érdekében, hogy ez a legjobb megoldás érvényesítése és végrehajtása hudûd. Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:

ظهر الفساد في البر والبحر بما كسبت أيدي الناس ليذيقهم بعض الذي عملوا لعلهم يرجعون

Már láttam a kár szárazföldi és tengeri által okozott cselekvései emberi kéz, hogy a mindenható Isten úgy érzi, hogy ezek részben (miatt) az intézkedések, annak érdekében, hogy térjen vissza (jobbra). [Ar-Rûm/30: 41]

Tehát a Próféta azt mondta:

لحد يقام في الأرض أحب إلى أهلها من أن يمطروا ثلاثين صباحا

Akár Abu Hurayrah radi anhu, hogy a Próféta azt mondta: "A büntetőjogi szankciók végrehajtása a földön, több szeretett az emberek, mint az eső harminc napig". [Hasan; Saheeh Ibn Majah nélkül, 2057, Ibn Majah 2/848 no: 2538 , egy-Nasa'i 8/76). [8]

4. ALKALMAZÁSI ELŐÍRÁSOK AL-hudud. [9]
Alkalmazása Hudud nem nélkülözheti négy feltételnek:

1. A ragadozó egy mukallaf a nagykorú és megértés.
2. Elkövetők nem kényszerített, és kötelezhető.
3. A ragadozó ismeri a tilalmat.
4. A bűncselekményt bizonyított, és hogy ezt nélkül kétséges. Ezt bizonyítják saját bevallása szerint, vagy bizonyíték vallomása többiek.

5. Jogi alapokat HAD
Kötelező a gyám élet (vonalzó), hogy fenntartsák és alkalmazzák minden ember Vajon a szakáll al-Korán, Sunnah és ijma ", és kötelezte a qiyas Saheeh. [10]

Dalil al-Qur `an, amely a szó Allah Subhanahu wa Ta'ala:

والسارق والسارقة فاقطعوا أيديهما جزاء بما كسبا نكالا من الله والله عزيز حكيم

A férfi, aki ellopja, és a nő, aki lop, levágják a kezét mindkét (a) jutalom, amit csinálnak, és mint egy Isten büntetése. és Allah hatalmas, bölcs. [Al-Maida / 5:38]

Kijelentések, amelyek Hadith Sunnah Ubadah bin Samit azt mondta, hogy a Próféta azt mondta:

أقيموا حدود الله في القريب والبعيد ولا تأخذكم في الله لومة لائم

"Tegakkanlah büntetések (a) Allah Azza wa Jallakepada és más rokonok, sem a bíráló kritika érinti Önt (a törvények betartatására), mert Allah a Mindenható." [Hasan: Saheeh Ibn Majah sz. És Ibn Majah No. 2058. 2540]

Hasonlóképpen, a muszlim tudósok egyetértenek ebben.

6.TIDAK indokolt közbenjáró (ajánlott) ELENGEDÉSE szankció, ha már dimeja környezetbarátabb
Ha az ő esetében volna be a kormány, vagy már az asztalon környezetbarátabb, majd betiltotta a közbenjáró (on) mentességet vagy kedvezményt a mondat. Továbbá a kormány nem tudja elfogadni közbenjárás ebben az ügyben. A leírt hadeeth a próféta "Aisha radi anhuma amely így szól:

عن عائشة رضي الله عنها أن قريشا أهمهم شأن المرأة المخزومية التي سرقت فقالوا ومن يكلم فيها رسول الله صلى الله عليه وسلم فقالوا ومن يجترئ عليه إلا أسامة بن زيد حب رسول الله صلى الله عليه وسلم فكلمه أسامة فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم أتشفع في حد من حدود الله ثم قام فاختطب ثم قال إنما أهلك الذين قبلكم أنهم كانوا إذا سرق فيهم الشريف تركوه وإذا سرق فيهم الضعيف أقاموا عليه الحد وايم الله لو أن فاطمة بنت محمد سرقت لقطعت يدها

Az Aisha Radi anhuma mondván, hogy a Quraysh nagyon zaklatott ügyeit egy nő, aki elkötelezett lopás Makhzum törzs. Azt mondta: "Ki beszél a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam (azaz kifejezett kérésére, hogy ő kell engedni)? "Senki sem akar beszélni róla, kivéve Osama szeretett próféta sallallaahu" alaihi wa sallam. A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Szeretné, hogy segítsük az embereket mentes büntetését Allah Mindenható? "Aztán a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam felállt, és a szállító a prédikáció, "Hi minden ember, a nép előtt mentek tévútra az okozza, ha nemes lopott, akkor hagyja (nem hajtja végre rá), és amikor a szegények lopni, ők helyt adott neki. Annak érdekében, Allah, kivéve, ha az ügy Fatima Bint Mohamed ellopta, biztosan Muhammad [11], levágja a kezét ". [Megállapodott alaih] [12],

Ebben a nemes hadíszt próféta deny emberek közbenjárását a büntetést már jöttek a kormányt. Mivel ha nem addig lehetőség van.

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah mondta: Nem kell meghiúsult (büntetés volt) a közbenjárás, díjak és így tovább. Ki fújta meg, mert ez, de tudta, hogy alkalmazza azt, akkor is a Mindenható Allah haragját, angyalok és minden ember történt [13].

7. Végrehajtó hatóságok hudud
Nincs hatóság érvényesíteni hudûd, kivéve papok, az állam, vagy azok képviselőinek (a helyi önkormányzat feladata azt). Mert az apostolkodás, ő, aki végezze azt el. . Hasonlóképpen a kalifa halála után az ő Shallalahu alalaihi wa sallam. Próféta is küldött Unais radi anhu elvégezni a megkövezés, mint ő mondja:

واغد يا أنيس إلى امرأة هذا فإن اعترفت فارجمها

O Unais meghatározott, hogy ennek az embernek a felesége, ha ő bevallotta (házasságtörés), majd rajamlah! "[Bukhari no. 2147]. Szóval sallallaahu "alaihi wa sallam is elrendelték társainak, hogy kő Mâ'iz, amely a következő:

اذهبوا به فارجموه

"Vedd és rajamlah!" [Bukhari nem. 6815].

Hasonlóképpen, mivel a büntetés nem kellett ijtihad és biztonságos a kezhaliman meg kell elvégeznie a pap vagy képviselőjének. [14]

8. FÉRFIAK ÉS NŐK EGYÜTT AZ hudud
A büntetések alkalmazásának azonos volt a nők, mint a férfiak, mivel az eredete minden saria definiált a férfiak is érvényesek a nőkre, amíg nincs bizonyíték arra, hogy a jelenetek. Általában igaz istentisztelet, vagy mu'amalah büntetés. Azonban a tudósok adtak három kivétellel, nevezetesen:

a. Nő elítélt ülni vele állva.
b. Tied női ruházati, míg a férfiak nem.
c. Tartsa a kezét (kötött), hogy nem tudja megnyitni a privát részeit, míg a férfiak nem. [15]

Shaykh Ibn Uthaymeen rahimahullah kijelentette: Ez az, ami megkülönbözteti a nők a férfiak voltak a szükségesség követelte. Ha nem, akkor a bennszülött nők mint a férfiak. [16]

Így röviden hudûd kérdések iszlámban. Remélhetőleg adni megvilágosodás a muzulmánok a szépségét és teljességét iszlám jog. Wabillâhi Taufiq.

Másolt magazinok Sunnah XIII/1430H/2009M 01/Tahun Edition. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858196]


Jutalmazása A szándék


Által
Ustadz Kholid Syamhudi, Lc



عن أبي عبد الله جابر قال كنا مع النبي صلى الله عليه وسلم في غزاة فقال إن بالمدينة لرجالا ما سرتم مسيرا ولا قطعتم واديا إلا كانوا معكم حبسهم المرض وفي رواية إلا شركوكم في الأجر (رواه مسلم (ورواه البخاري عن أنس رضي الله عنه قال رجعنا من غزوة تبوك مع النبي صلى الله عليه وسلم فقال إن أقواما خلفنا بالمدينة ما سلكنا شعبا ولا واديا إلا وهم معنا فيه حبسهم العذر

Akár Abu Abdillah Jabir, azt mondta: osztoztunk a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam egy csatában, majd azt mondta:" Valójában néhány ember Medina te nem egy útra, és nem ment át a Wadi (völgy), kivéve, ha veled, hogy által fogva tartott betegség.

(És egy másik elbeszélés), hacsak nincsenek veled a jutalom. [Készült a muszlim]

És Imam al-Bukhari elbeszélt honnan Anas radi anhu, azt mondta: "Azért jöttünk haza a csata Tabuk a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam és ő sallallaahu "alaihi wa sallam mondta," Sesunggunya néhány ember maradt Madinah nem haladunk egy utcán, és sem pedig a völgy, hacsak nincsenek velünk voltak féken a udzur. "

TAKHRIJ Hadiths
Az első Hadith narrátora Imam muszlim Shahîhnya no. 1911 és a második hadíszt narrátora Imam al-Bukhari a Shahîhnya no. 2838, 2839 és 4423.

Sharh SZÓSZEDET.
في غزاة: Az egyik csatában. Történetében az al-Bukhari világosan kimondja, hogy a csata Tabuk.

واديا: a víz áramlását. És egy völgy két hegy között, vagy hegyekben, mint az a hely, nevezték Wadi be a víz áramlását. [Lásd az al-Mufradaat munkája al-Ashfahani, p. 862]

حبسهم المرض: elfogták a betegség, így nem mehet dzsihád. Ez nem a szándéka a Hadith van udzur típusú korlátozások csak a fájdalom, ha nem a fájdalom, akkor a jutalom nem létezik. Ez nem igaz, mert a józan ész e hadíszt kiterjed az összes többi syar'i udzur leírtak szerint a történelem Imam al-Bukhari és lafazh حبسهم العذر.

Sharh ÁLTALÁNOS
Ha magyarázatára hadíszt, Shaykh Muhammad ibn al-Saalih Uthaymeen azt mondta, hogy ez a nemes hadíszt kifejti, hogy az egyik, ha szándéka az volt, hogy nem a igazak tettei, majd blokkolja valami, így még mindig a jutalmat tettek.

Ugyanígy, ha egy bizonyos vallási gyakorlat felhasználni csinál, ha nem udzur, akkor a betegség miatt vagy bizonyos udzur nem tudja megtenni, akkor megkapja a jutalmát jó cselekedetek továbbra is tökéletesen. Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

إذا مرض العبد أو سافر كتب له مثل ما كان يعمل مقيما صحيحا

Ha egy szolga beteg vagy utazó, akkor írásos jutalmát, mint amit diamalkannya, amikor egészséges és mukim (nem utazik) [1]

Például, ha valaki, aki imádkozni a gyülekezet a mecsetben, és az egyik, ha nem lesz akadály, például elalvás vagy beteg, vagy valami ilyesmi, hogy ő tartja egyre jutalmazták együtt imádkoznak a mecsetben tökéletesen nélkül hibákat.

Hasonlóképpen, ha szokott lenni, de a Sunnah imát, amikor blokkolja, és nem volt képes végrehajtani adott a jutalom maradt tökéletesen bár nem gyakorolják.

Mintha ez nem szokás azt jutalmazta szándékait csak és nem jutalmazzák tetteit. A bizonyíték a Hadith amely kimondja: szegény emberek a társak azt mondta:

يارسول الله سبقنا أهل الدثور بالأجور والنعيم المقيم - يعني إن أهل الأموال سبقهم بالصدقة والعتق - فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم ألا أخبركم بشيىء إذا فعلتموه أدركتم من سبقكم ولم يدرككم أحد إلا من عمل مثل ما عملتم! فقال تسبحون وتكبرون وتحمدون دبر كل صلاة ثلاثا ففعلوا فعلم الأغنياء ففعلوا مثل ما فعلوا فجاء الفقراء إلى رسول الله صلى الله عليه وسلم وقالوا: يارسول الله سمع إخواننا أهل الأموال بما فعلنا ففعلوا مثله فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم ذلك فضل الله يؤته من يشاء

Ó Allah Küldötte! Ahlu dutsur (gazdag ember) megelőzik minket örök jutalom és az öröm, amely megelőzte őket bershadaqah és felszabadítja rabszolgák és Rasûlulullâh sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:" Kérem, mondja meg valamit, ha akkor kövesse az előzte meg téged és követni fog senki, kivéve azokat, akik jót, amit csepegtetni it! " Aztán sallallaahu "alaihi wa sallam mondta újra," himnusz és bertahmidlah bertakbîr után minden ima 33 alkalommal. " Aztán mangamalkannya és gazdag ember tud róla, és gyakorolja azt, amit folytatódna gyakorlás! Kemnudian rászoruló ember jött vissza a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam és azt mondta:" Ó Allah Küldötte testvérünk gazdag emberek hallották, amit csepegtetni és ők gyakorolják, mint mi, "Akkor a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta, " Így a fogva Mindenható Allah adott azoknak, akik kedvezett neki ". [2] [ihat, Sharh Riyâdhush Righteous, Ibn Uthaymeen, 1 /]

Ebben hadíszt a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam nem mondta el nekik, hogy az emberek, akik nem vettek volna jutalmazni tetteik (aki részt vett a háborúban), de nem kétséges, hogy azok elérték a jutalmat jótékonysági szándékok. Ezért a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam le az Allah Subhanahu wa Ta'ala adnak kincset és menginfaqkannya azon az úton, a jó, és ott volt egy fakír azt mondta:" Ha saját tulajdonaként (mint) Szóval, így én tényleg újra gyakorló valamennyi Fulan gyakorlat, az ő mondván:

فهو بنيته فهما في الأجر سواء

Úgyhogy az ő szándékait és mindkettő azonos érték. [3]

Ebben hadíszt van még egy jele annak, hogy az emberek ki, ahogy Allah a dzsihád háború, aztán megkapja a jutalmat az utazás időpontja. Ezért a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

ما سرتم مسيرا ولا قطعتم واديا إلا وهم معكم

Ez nem sétálsz az utcán, és ha nem megy át a Wadi hacsak nincsenek veled

és kimutatták is szó Allah Subhanahu wa Ta'ala:

ما كان لأهل المدينة ومن حولهم من الأعراب أن يتخلفوا عن رسول الله ولا يرغبوا بأنفسهم عن نفسه ذلك بأنهم لا يصيبهم ظمأ ولا نصب ولا مخمصة في سبيل الله ولا يطئون موطئا يغيظ الكفار ولا ينالون من عدو نيلا إلا كتب لهم به عمل صالح إن الله لا يضيع أجر المحسنين ولا ينفقون نفقة صغيرة ولا كبيرة ولا يقطعون واديا إلا كتب لهم ليجزيهم الله أحسن ما كانوا يعملون

Nem illik az emberek Madinah és azok Badwi akik élnek körülöttük, nem kísérte a Próféta (háborút), és a nem megfelelő (túl) az a szerelem maguknak többet, mint amennyit szeretik maguk apostolok. Ez azért van, mert nem írja felül szomjúság, a kimerültség és az éhezés, ahogy Allah. És nem (is) lépett egy helyen, hogy emelje fel a haragját a hitetlenek, és nem tulajdonított a katasztrófa, hogy az ellenség, de dituliskanlah azok számára, akik egy ilyen jámbor szeretet. Bizonyára Allah nem pazarolja a jutalom azoknak, akik jót, és nem töltenek egy kis nappali és nem (túl) nagy, és nem át a völgy, de írt nekik (jó cselekedetek amúgy), mert Allah megjutalmaz őket (a gyermekek) jobb, mint amit tettek. [At-Tawbah 9:120-121]

Hasonlóképpen, ha egy mosdás a házában és tökéletesítik wudhunya akkor megy a mecsetbe, aki kijött, csak imádkozni, akkor (ha ez a helyzet), ő nem egy lépésben, hanem Allah mindenható fel egy fokkal, és megszünteti a hibákat. Ez az erény, ami wasilah Allah (köztes 1 gyakorlat) kap a jutalmat által leírt próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. wallahul muwaffiq.

Igénybe Hadiths
1. Szenvedélye a dzsihád és társainak igyekezett nem észrevenni, ha azok nem rendelkeznek udzur

2. Jó szándék képes elérni jutalmazási gyakorlat

3. A sürgős a muszlim hitet, akik elvárják, hogy az öröm, a Mindenható Allah

4. Preachers kell használni a lehetőséget, hogy prédikáljanak, mert a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam és társait mendakwahi tökéletesítésére ösztönöz szándékot, amikor haza a háború Medina Tabuk

5. A vallás az iszlám az a vallás, amely könnyen, és nem megterhelő, mert lehetővé teszi, hogy az emberek, akik nem dzsihád mert ott udzur.

6. Emberek, akik udzur, de joga van a szándék nyerhet jutalmat Mudzsahedin

7. Mértéke a türelmi Allah az Ő szolgái.

Wabillahittaufiq.

Másolt magazinok Sunnah XVI/1427/2006M 01/Tahun Edition. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858196]




Hibaüzenet jelenik meg Turning Away From Orientációs Jelenések



ياأيها الذين ءامنوا إن جآءكم فاسق بنبإ فتبينوا أن تصيبوا قوما بجهالة فتصبحوا على مافعلتم نادمين {6} واعلموا أن فيكم رسول الله لو يطيعكم في كثير من الأمر لعنتم ولكن الله حبب إليكم الإيمان وزينه في قلوبكم وكره إليكم الكفر والفسوق والعصيان أولئك هم الراشدون {7} فضلا من الله ونعمة والله عليم حكيم {8}


Ti, akik azt hiszik, ha egy gonosz ember jön hozod egy üzenetet, majd ellenőrizze alaposan, így nem ró szerencsétlenség, hogy a házban anélkül, hogy tudnánk a körülmények, amelyek miatt úgy sajnálom, amit tettem. És tudjátok, hogy van kalanganmu próféta. Ha engedelmeskedett (lesz), legyen mindnyájatokkal egyes kérdésekben, igaz, fogsz kapni baj, de Isten szereti a hit hit és azt szép a szívetekben, és utálod a hitetlenség, gonoszság és gonoszság. Ők azok, akik követik az egyenes utat. Mivel ajándékok és szívességek Istentől. És Allah ismerője, Wise. [Al Hujurat/49: 6-8]

AZ Oka az első bekezdés csökkenése
Imam Ahmad narrátora a hadíszt, hogy a hosszú, a tartalmát: a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam küldött al-Walid bin" Uqbah radi anhu találkozni al-Harith (ibn Abi al Khuza'i Dhirar a Bani Musthaliq), hogy egy jótékonysági, hogy már össze. Amikor al-Walid eljött valamilyen módon, félt, és hazament, majd találkozott a próféta, és azt mondta: "Ó Allah Küldötte sallallaahu" alaihi wa sallam, al Harith a módja annak, hogy Zakat és megpróbált megölni "a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam készít csapatokat al Harith. Al-Harith jött barátaival (a Medina). Küldöttek (a Próféta), találkozott vele és tudja: "Ez volt az al-Harith". Amikor al-Harith közeledett a küldöttség, megkérdezte: "Ön elrendelte, hogy hová menjünk?" Azt mondta: "Neked (O al-Harith)," kérdezte, "Miért?" Azt mondta: "Bizony, Allah küldött al-Walid bin" Uqbah téged. Elmondása szerint, ha megállítani őt vesz jótékonysági és meg akarta ölni, "ő (al-Harith) elutasította:" Nem, a One aki elküldte Mohammed al HAQ, soha nem láttam, ő soha nem jött. " Amikor al-Harith majd a Messenger sallallaahu "alaihi wa sallam, azt mondta:" Te nem volt hajlandó fizetni Zakat és szeretne megölni a hírnököt? "Azt válaszolta:" Nem, a One aki elküldte Mohammed al HAQ, soha nem láttam, ő soha nem jött . Nem jöttem (ma), hanem azért, mert a futár próféta nem kapcsolja fel. Aggódom, hogy ez (az ő megbízottja távollétében hogy Zakat, Pen), mert a harag Allah Subhanahu wa Ta'ala és az Ő Messenger ", akkor ez a vers jött le. [1]

MAGYARÁZATA a versek
A magyarázat az első vers, mi köt magyarázatával Shaykh Sa'di, mint amely a következő:

"Ez is (a) bizonyos módon, hogy meg kell felelni, és használják az emberek, akik értelemben. Azaz, ha van egy gonosz ember, aki azért jött, hogy a hír, hogy őket (a muzulmánok), akkor meg kell tennie tatsabbut (pontosítás) a hírek, nem feltétlenül vesznek. Mivel ezek a tevékenységek vezethet jelentős kár és alá tartozó bűn. Ha az üzenet úgy, mint a hírek benyújtott tisztességes becsületes ember újra, és szállított a méhét, akkor nem lesz veszteség élet-és vagyonbiztonság nélkül igazolható ok, mert a tartalma a hír (ami nem igaz), ami végső soron megbánni.

Ezt kell tenni a híreket a gonoszok nem tatsabbut és tabayyun (tisztázás és megerősítés). Ha van bizonyíték arra, hogy azt mutatja, az őszinteség és feltételek, akkor lehet megvalósítani és igazolni kell. De amikor azt jelzi, hogy puszta hazugság, akkor azt meg kell szólítani, és nem kell követni ". [2]

Ez a vers, bár lefelé tekintetében bizonyos okok miatt, csak azt jelenti, gyakori és fontos alapelvek. A kötelezettség egy személy, közösség, ország, nem kapja a hírt, hogy eljött, és nem végezte el az anyag, kivéve ha tatsabbut és tabayyun jobbra. Mert félő, szégyent fog hozni annak a személynek, vagy az emberek ok nélkül. (So) birtoklásához és tabayyun tatsabbut elv kiválasztásakor a hír egy személy van szükség, amely hasznos fenntartásához tiszteletére az egyének és fenntartása az életét és vagyonát. [3]

واعلموا أن فيكم رسول الله

(És tudjátok, hogy van kalanganmu Próféta)

Szó Mindenható Isten fenti jelentését, mint Imam Ibn Kathir rahimahullah azt mondta: "Tudom, hogy köztetek van a Messenger Allah sallallaahu" alaihi wa sallam. Dicsőítik és adjatok dicsőséget neki. Legyen egy teljes munkaidős etika vele. Te be a parancsot. Mert ő az a személy, legjobban tájékozott a komoly előnyei az Ön és kedves neked, mint magadat. Teljesítmény megfontolások a srácok ő még tökéletesebb, mint gondolná, mint a szavak jelentését mindenható Isten:

النبي أولى بالمؤمنين من أنفسهم

A Próféta (kell) fontosabb a hívők magukat. [Al-Ahzab: 6]

Shaykh Abu Bakr al Jazairi a kommentár kimondja, Isten akarja irányítani a nézetet a muzulmánok (a társak, Pen) egy fontos anyag, hogy elhanyagolják. Nevezetesen, hogy létezik a próféta maguk között, a kinyilatkoztatás leszállt rá. Ezek a körülmények megkövetelik, hogy mindig őszinte és jogszabály beszélt elegancia. Ha nem, a kinyilatkoztatás kétségkívül leleplezni (hiba) közvetlenül, ha hazudnak. [4]

لو يطيعكم في كثير من الأمر لعنتم (Ha engedelmeskedett (lesz), legyen veled minden egyes kérdésekben, igaz, fogsz kapni baj.)

A vers, Imam Tirmidhi rahimahullah meséli a isnaad honnan Abu Nadhrah rahimahullah, Abu al-Sa'eed Khudri társait radi anhu. Amikor ez a nemes ismerősként olvassa a fenti bekezdés, ő így nyilatkozott:

هذا نبيكم صلى الله عليه وسلم يوحى إليه وخيار أئمتكم لو أطاعهم في كثير من الأمر لعنتوا فكيف بكم اليوم

Ez a te próféta kinyilatkoztatás feltárta neki. És ők (a társak) voltak azok, (aki) a kiválasztott (közül), akkor. Vajon követte őket a legtöbb kérdésben, akkor csökkenni fog bajba. Mi van srácok most? [5]

Azaz, ha azok engedelmeskednek neki minden esetben látják (jó), és javasoljuk, hogy esne egy sor kérdést, hogy húzza a különböző nehézségeket, amelyek nem az élet laikus, sőt nem határozott a fő bűneit. [6]

Olyan ez, mint a méh a Mindenható Isten Igéje: [7]

ولو اتبع الحق أهوآءهم لفسدت السماوات والأرض ومن فيهن بل أتيناهم بذكرهم فهم عن ذكرهم معرضون

Ha az igazság az ő kívánságait, biztosan az ég és a föld el fognak veszni, és minden, ami benne van. Igazából, hoztunk nekik a büszkeség, de elfordulnak büszkeség. [Al Mukminun: 71].

Ember, annak ellenére, hogy természete, egyenes, szüksége volt útmutatást al könyv és a Sunnah tudni a jó. Ezért ott csak nem ismert rá, így valami jó minősül gonosz és fordítva. Végül ítéletében tévedett.

A Shahihain, az ő Huzhaifah radi anhu, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondani jövőbeli állapot:

فيصبح الناس يتبايعون فلا يكاد أحد يؤدي الأمانة فيقال إن في بني فلان رجلا أمينا ويقال للرجل ما أعقله وما أظرفه وما أجلده وما في قلبه مثقال حبة خردل من إيمان

Az emberek kölcsönösen végeznek tranzakciókat. Szinte senki sem megbízható. Szóval lenne visszhangzik "között Bani Fulan bizalom senkit," ő dicsérte: "Nem lenne okos, szerencsés és erős magát", de ő nem a tömeg egy mustármag a hit tartalmának bár. [8]

Ugyanakkor a magassága a tudomány és keshalihan valakit, csak a jóság nem tudta. Tudatlanság ilyen is előfordul a legjobb generáció, a generáció legjobb barátja. Mi a helyzet a többi generáció? Persze nagyon is lehetséges. Ezért, hivatkozva a Könyv és Sunnah al kötelező minden muszlim.

Shaykh Abdul Malik Ramdhani hozzászólás [9]: "Az Isten Igéje (a második) pontban, a megfogalmazás vezet a legjobb fajta emberek Istent és érteni kell a saría (a társak, Pen). Ha ők egyedül, anélkül, hogy az adott magyarázatot al a Könyv és a Sunnah, biztosan saját választásuk sok esetben ténylegesen tartalmazza a hiba a maguk számára. Mi a helyzet a minősége az emberek ezek alapján? "

Például vannak olyan barátok, akik úgy gondolták, hogy hagyta, hogy teljesen leírják a "Iffah és a kiválóságot istentisztelet. Tehát a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam tilos volt, mert vannak olyan elemei a nehézségek, eltekintve attól, hogy ellentétes a természettel.

Sa'd ibn Abi Waqqas származó radi anhu, azt mondta:

رد رسول الله صلى الله عليه وسلم على عثمان بن مظعون التبتل ولو أذن له لاختصينا

Prophet megtagadta tabattul [10] A "Uthman bin Mazh'un. Ha hagyjuk, biztosan fogunk kasztrál magunkat. [Elfogadott alaih]

Vagy korábban más radi Mu'adh anhu vonatkozik, hogy amikor visszatért a Sham, elesett előtte. Aztán a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

ما هذا يا معاذ قال أتيت الشام فوافقتهم يسجدون لأساقفتهم وبطارقتهم فوددت في نفسي أن نفعل ذلك بك فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم فلا تفعلوا فإني لو كنت آمرا أحدا أن يسجد لغير الله لأمرت المرأة أن تسجد لزوجها
"Mi ez, O Mu'adh?" Azt válaszolta, "Én csak jött Sham. Tartsd jön (az ottani emberek) volt elesett a püspökök és a papok. Szóval azt akarom csinálni veled, "tette sallallaahu" alaihi wa sallam azt mondta: "Te srácok. Ha kértem egyet térdelni, akkor fogom parancsolni a feleségét, hogy elterült a férjének ". [11]

A fenti hadíszt, Umar radi Mu'adh szeretné, hogy meghajoljon a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam egyfajta tisztelet. Azonban a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam megtiltotta neki, és elmagyarázni a fellépések tartja mind ellenzi a legfontosabb elv iszlám monoteizmus. Tehát a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam törölték.

Szóval, nem kétséges, a tisztelgés a nép leborult egy elem nagyon nehéz. Plus további szabálytalanságok a saría, amelyek megváltoztatják a megrendelés értékét. Reality, keverése a férfiak és a nők nem jelentett problémát, ami korlátozza a gyermek nevezik egyfajta gazdasági tudat kezet egymással, miután a kötelező imákat és más gyakorlatokat ütközik vallási szabályok hibás részeként a vallás. Tehát létezik egy abszolút kinyilatkoztatás szükség van minden emberi lényben.

ولكن الله حبب إليكم الإيمان وزينه في قلوبكم وكره إليكم الكفر والفسوق والعصيان (De Isten szereti a hit hit és azt szép a szívetekben, és utálod a hitetlenség, gonoszság és gonoszság)

Hanem azért, mert a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam végigvezeti Önt, és a Mindenható Isten tette szeretsz hitet és azt szép a gondozás, mert Isten szeretete hozott al Haq és mengutamakannya a szív-ne feledd. És azért is, mert a végrehajtás a bizonyítékok és az utasításokat al HAQ amely megmutatja az igazságot, könnyen elfogadni, és taufikNya az Ön számára berinabah (vissza), hogy neki.

Azt teszi, akkor szívesen al kufru és fusuq, azaz nagy bűnök, és a "ishyan, azaz alacsonyabb a bűn útján Isten hozott gyűlölet a szívében van, és hiányzik az akarat, hogy csináld, valamint létrehozása révén az érvek és bizonyítékok csúnya, és mert az emberi természet nem fogadja el. [12]

أولئك هم الراشدون (Ők azok, akik követik az egyenes út)
Ők (a Társak a Próféta, Pen) volt a helyes út, egyre a nyomokat, a jó erkölcs, ne térjenek többé nem eltévedni. [13]

فضلا من الله ونعمة والله عليم حكيم (Az ajándékok és szívességet Allah. Allah az All-Knowing, All-Wise)

Az ajándék, amit adott neked, erény és öröm az Ön számára. Allah tudja, hogy azok, akik jogosultak a megfelelő iránymutatást és az emberek tévútra. Hasonlóképpen, az összes bölcs Isten minden szavát, akció és szabályait saría és a végzet. [14]

Orientációs szerzett barátok erény, és Isten kegyelme számukra. Allah tudja, hogy a szándék és az akarat, ami bennük van. Allah az All-Wise annak szabályozása, azáltal, hogy a társaság, mint az emberi lények, akik megérdemlik, kedvesség, és azokat a legjobb embereket abszolút [15]

Néhány órát a versek
A fenti verseket, lehet, hogy eltart egy fontos leckét, az alábbiak szerint: [16]

Először is: Tudjuk, hogy a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam magas pozícióba.

Másodszor: A kötelező tegyünk tatsabbut kezelésében fontos hír, hogy okozhat zavart vagy veszélyt egy személynek kapcsolatos híreket hallunk.

Harmadik: tilos kapkod vezethet egy személy alapvető feltételezés menghukumi valami tiszta, hogy az elkövetők sajnálni fogja, a világ és a túlvilágon.

Negyedik: Among a nagy örömöket szerzett hívő, hogy Isten teszi a szeretet a hit benne, és így (hit) szép az ő szívében.

Ötödik: Isten gyűlöli a cselekmény, hogy kufr, gonoszság és az erkölcstelenség. Vele, a hívő válik az egyenes ember után társaival a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam.

Washallahu 'ala Muhammad wa nabiyina "wa ala aalihi shahbihi ajma'in.

Másolt magazinok Sunnah X/1427/2006M 01/Tahun Edition. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858196]


Ahhoz, hogy az Air Szív Baba



Által
Ustadz Abdullah bin al-Taslim Buthoni


A jelenléte a baba egy háztartásban lehet leírni, mint a jelenlétét a csillagok az éjszaka, amely a dísze az ég. Hasonlóképpen, a szó, hogy a gyermek egy házaspár, mint dísze az élet a világ. Ez azt jelenti, a hazai élet gyermek nélkül, úgy fogja érezni, üres és sivár.

Mindenható Allah azt mondja:

المال والبنون زينة الحياة الدنيا والباقيات الصالحات خير عند ربك ثوابا وخير أملا

Gazdagság és a gyermekek az élet a világ ékszer, hanem tettekkel, tettei és jámbor örök jutalom jobb kezét, és Urad jobb legyen bizakodó. "[Al-Kahfi/18: 46].

Ugyanakkor, kedvez az létezik ez gyermek, valamint olyan teszt, amely egy szolga sodorja a megsemmisítés. Mindenható Isten figyelmeztette e az Ő Szó:

يا أيها الذين آمنوا إن من أزواجكم وأولادكم عدوا لكم فاحذروهم

Ó ti, akik hisznek! Truly között a feleségek és a gyerekek van egy ellensége van, ezért legyünk óvatosak vagytok velük ... [at-Taghâbun/64: 14]

A jelentése "Mivel az ellenség neked" az átirányítja Önt csinálsz igazak tettei és menjerumuskanmu figyelembe erkölcstelen tettekre Allah Mindenható. [1]

Értelmezése során a fenti vers, Shaykh "Abdurrahman as-Sa'di rahimahullah azt mondta:" ... mert az emberi lélek egy természetes tendencia, hogy szereti a feleségét és gyermekeit, majd (ebben a versben) Allah Mindenható figyelmeztet az Ő szolgái, hogy nem szeretni az, hogy azok megfeleljenek mind kívánja felesége és gyermekek dolgok tiltott saria. Allah mindenható motiválni a szolgáit, hogy mindig végzi parancsokat, és támogatja az Ő jó élvezet ... ". [2]

Felelősség gyermekneveléssel
A vallás az iszlám erősen hangsúlyozza a vámot, hogy oktassák a gyermekeket az oktatás, hogy jön a Mindenható Allah irányítása és az Ő prófétája. Mindenható Allah azt mondja:

يا أيها الذين آمنوا قوا أنفسكم وأهليكم نارا وقودها الناس والحجارة

Ó ti, akik azt hiszik, őr magatokat és a családok a tűz, amelynek üzemanyag férfiak és kövek. [At-Tahrîm/66: 6]

Ali ibn Abi Talib radi anhu értelmezése során a fenti vers azt mondja: "(Ez azt jelenti): Taníts kedvességet saját magának és a család". [3]

Shaykh "Abdurrahman as-Sa'di mondta:" Keeping távol a tűz a pokol, hogy előírják magadnak végrehajtani a parancsokat Allah mindenható, és távol a tilalom, és térj meg minden jogi aktusok vezetett a harag és büntetés. Eközben fenn feleségét és gyermekeit a tűz a pokol, hogy oktassák, és tanítani őket az iszlám jog, valamint az arra kényszeríti őket, hogy elvégzi a parancsokat Allah Mindenható. akkor a szolga nem lett volna túl a kínjait a pokol, kivéve, ha komolyan elvégzi a megbízások Allah mindenható (az e bekezdésben), hogy saját maga és a nép felügyelete és felelőssége ". [4]

A saheeh hadíszt, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam soha betiltott Hasan ibn 'Ali radi anhuma figyelembe alamizsnát az dátumait akkori Hasan radi anhuma még kicsi, a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta: "Hekh ... hekh hogy" Hasan visszadobási időpont , akkor sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:" Nem tudjátok, hogy mi (a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam és utódai), hogy ne vegye szeretet?". [5] Imam Ibn Hajar rahimahullah megemlíti, hogy ezek között a tartalmát ezek bolehnya hogy kisgyerekek a mecsetbe és nevelő azokat az etikett, amelyek részesülnek őket, és megtiltották nekik, hogy tegyen valamit, amely veszélyezteti a saját, hogy a dolgokat, hogy tilos (a vallás), de a gyermek nem terheli kötelezettség saría, képzettek, hogy azok nem a kedvesség. [6]

True Child oktatási módszerek
Az iszlám a tökéletes vallás tanította Adab-Adab dicsőséges gyermekgondozási céljából a Sátán, aki azt akarja memalingkannya erőfeszítést a helyes utat, mivel ő született erre a világra.

A Hadith Qudsi Allah Mindenható azt mondja: "Bizony, hoztam létre az én szolgáim mind állapotban Hanif (tiszta és hajlamosak az igazság), majd az ördög jött hozzájuk és a fordulás őket távol a vallás (iszlám)". [7]

Egy másik hadeeth, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Tears of a baba, amikor (új) született punkció (a kísértésnek, hogy félre), az ördög ". [8]

Tekintsük ezt a nagy hadíszt, hogyan Sátán arra törekszik, hogy kapcsolja be a férfiak az utat Allah mindenható, hiszen születtek a világra, mivel az újszülöttek nem tudom a szenvedély, a szépség, a világ és a többi világi kísértéseket, akkor hogy van ez, ha tudta volna, mindezen kísértések? [9]

Tehát itt csapok a fő funkciója az iszlám jog és a Sunnah a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam tartása újszülött a Sátán kísértései keresztül civilizált módon tanított Sunnah a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam járó gyermek születése. [10 ]

Például a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, támogatják a férjet kell csavarozni a felesége, hogy olvassa el az imát:

بسم الله اللهم جنبنا الشيطان وجنب الشيطان ما رزقتنا

"A (hívó) neve Allah, ó, Isten, hogy elvegye a A (interferencia), és eltette gonosz démonok fenntartáshoz [11] akivel ajándékozott meg minket."

Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:" Ha egy férj a felesége csavarozva olvasni az imát, majd Allah Almighty felszentelt (születése), a gyermek a kapcsolat, akkor az ördög nem lesz képes ártani a gyermek örökké ". [12]

Így egyértelmű, hogy az iszlám jog az egyetlen helyes módszer a gyermekek oktatását, ami azt jelenti, hogy csak a végrehajtási saria iszlám oktatást és coaching gyerekek jó eredményeket.

Shaykh Muhammad ibn al-Saalih "Uthaymeen azt mondta:" Mi határozza meg a sikeres coaching gyerekek, nehéz vagy könnyű, könnyű (Taufik) Allah Mindenható. Ha egy szolga félelem Allah mindenható és (próbál), hogy tegye meg a megfelelő módszert a iszlám jog, akkor Allah meg fogja könnyíteni az ügyeit (a gyermekek nevelése), Mindenható Allah azt mondja:

ومن يتق الله يجعل له من أمره يسرا

Azok, akik attól tartanak, Allah Ő teszi könnyű neki (minden) ügyek "[ath-Thalâq/65: 4]. [13]

Lelki és fizikai fejlődését
Az igazi szeretet a gyermekek nem valósítható csak kellő időbeli igények csak. De ami még fontosabb, mint az összes, ami igényeinek kielégítésére a spirituális és vallási iránymutatást a tanári alapuló utasításai al-Qur `egy és Sunnah a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam. Ez is azt bizonyítja a szeretet és ragaszkodás, amely ténylegesen, mivel rájött valami hasznos és tartós ezen a világon és a túlvilágon.

Allah dicsérte Ő prófétája Ya'qub Alaihissallam erősen előnyben hit kialakulását gyermekeik számára. Amíg az utolsó pillanataiban életének tanácsát követve, amit ő hangsúlyozta nekik. Mindenható Allah azt mondja:

أم كنتم شهداء إذ حضر يعقوب الموت إذ قال لبنيه ما تعبدون من بعدي قالوا نعبد إلهك وإله آبائك إبراهيم وإسماعيل وإسحاق إلها واحدا ونحن له مسلمون

Ön jelen, amikor Ya'qub érkezés (jelei) a halál, amikor azt mondta, hogy ő fiainak: "Mit imádnak utánam?" Azt válaszolta: "Mi imádjuk az Úr és az Úr meg ősei, Ibrahim, Isma'il és Ishaq, (hogy) az Úr mindenható, és benyújtja neki [al-Baqarah / 2:133]

Gondolj legfőbb példa erre a nemes próféta az Isten, hogyan szállítják utolsó figyelmeztetését, hogy a gyermekek, hogy csatlakozzanak a vallás Allah [14], amely az alapja az istentisztelet, hogy Allah Almighty kizárólag (Tawhid), és távol a keresetet Shirk (tulajdonított partnerek Őt a lény). Ha a legtöbb ember manapság csak ad elsődleges figyelmet a puszta világi. Mit eszik utánam később? Hogyan biztosítják az életed? Hol lesz elég jövedelme? és így tovább.

Egy másik versben Allah mindenható szerint:

وإذ قال لقمان لابنه وهو يعظه يا بني لا تشرك بالله إن الشرك لظلم عظيم

És (emlékszem) amikor Luqman mondta a fiának, ő adott tanácsokat neki: "Fiam, ne legyen Allah bizony Adjatok (Allah) valóban nagyszerű kezhaliman" [Luqmân/31: 13]

Nézd meg, hogy a Mindenható Allah szolgája, hogy ez a kegyes tanácsot baba legkedveltebb és szeretett. Ezért a tanács először bemutatták a kisbabáját a parancs, hogy imádjuk (Allah Mindenható mentauhidkan) kizárólag és kibújik el. [15]

Előnyök és jelentősége Child Education
Imam Ibn al-Qayyim Jauziyyah - esetleg Allah irgalmazzon neki - azt mondta: "Az egyik pap azt mondta:" Bizony, Allah a Feltámadás Napján fogják követelni elszámoltathatóságot szülők gyermekeik előtt kérte elszámoltathatóságát a gyermekek szülei. Due a szülők joga (teljesítendő) gyermekek, (valamint) A gyermeknek joga van a (teljesíteni kell), szülők. aztán, ahogy Allah mondja:

ووصينا الإنسان بوالديه حسنا

És mi van felszólította ember (nem) jó a szüleivel [al-'Ankabût/29: 8]

Mindenható Allah is mondja:

يا أيها الذين آمنوا قوا أنفسكم وأهليكم نارا وقودها الناس والحجارة

Tartsa magát és családját a tűz, amelynek üzemanyag férfiak és kövek "[at-Tahrîm/66: 6]

Tehát, ha valaki nem taníttassák gyermekek az oktatás javát neki, és hagyjuk felügyelet nélkül, akkor valóban ő tett nagy gonosz fiát. A legtöbb erkölcsi romlás a gyermekek keletkezik éppen hibák a saját szülei, hogy azért van, mert nem nyújtanak útmutatást és utasítást, hogy a gyermekek a kötelezettségeket, valamint javaslatokat vallás. Így, a nekik járó nem figyel a gyermekek oktatását, mint a gyermek, akkor a gyermek nem tud jót magának. A végén a gyerekek nem tudták, hogy nem jó, hogy a szülők, amikor az idősek. Ez történik, amikor az egyik apja elítélte őt istentelen, majd a fiú azt mondta: "Ó, apám, bizony mi nálad engedelmeskedett nekem (nem oktat engem), amikor gyerek voltam, akkor én is megszegik a szülők után. Mivel elpazarolt nyiakanku a gyermek, akkor azt fogja elvesztegetett idő nyiakanmu régi you ". [16]

Elegendő a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam mutatja az előnyök és erények gyermekeket:

إن الرجل لترفع درجته في الجنة فيقول: أنى هذا? فيقال: باستغفار ولدك لك

Valójában egy ember felmagasztaltatik rangsorban a mennyben (később), majd megkérdezte: "Hogyan lehet ezt elérni?" Akkor azt mondom neki: "(ez minden) miatt istigfâr (kérésre bocsánatát Allah Mindenható, aki mindig beszélt) te you '". [17]

Egyes tudósok magyarázzák jelentsen ez hadíszt, hogy ha egy gyermek foglal magasabb pozícióban, mint a helyzetét apja a mennyben (később), akkor megkérném (kérlek), hogy Allah a Mindenható, hogy az ő magasztos helyzetét (mint például pozíció), így Isten Azza wa Jallapun emelés (álló) apja. [18]

Egy másik hadeeth a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:" Ha egy ember meghal, terputuslah (a jutalom) okiratok kivéve három esetben a szeretet tovább folyni (a jutalma diwakafkan), amely továbbra is kihasználják a tudomány (gyakorlott utána), és a gyermekek jámbor mindig imádkozzatok ". [19]

Ez hadíszt azt mutatja, hogy a jutalom a jó cselekedetek által végzett jámbor fiú lesz, akár a szülők automatikusan és nem kívánnak, a gyermekek számára, beleértve irányuló erőfeszítések részeként a szüleik. [20] A hivatkozás az "imádság" a hadíszt nem jelzi a korlátozás, hogy csak ima lesz, akár a szülők [21], de a cél az, hogy motiválni a gyermekeket, hogy mindig imádkozni jámbor szülők számára. [22]

Shaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin - esetleg Allah irgalmazzon neki - azt mondta: "(Minden jutalom) jó cselekedetek által végzett jámbor gyermek, továbbá gondoskodik a szülők sérelme nélkül, a legkisebb jutalom a gyermeket, mert a gyermek része a erőfeszítéseket, és az erőfeszítéseket a szülei. "

Mindenható Allah azt mondja:

وأن ليس للإنسان إلا ما سع

És ez az ember sem nyereség, más, mint amit szerzett "[an-Najm/53: 39]

Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:" Ez a legjobb mindkét (fenntartás) eszik egy emberi lény a saját, és az benne a fiának (részben) az üzleti "[23].

A tartalom a fenti verseket, és hadíszt is szerepel a hadíszt-hadíszt (a másik), amely kifejezetten jelzi érkezését a juttatás (jutalom) jó cselekedetek (ezt) a jámbor fiú a szüleihez, mint alamizsnát, böjt, felszabadítása rabszolgák és egyéb kérdések ... " [24].

Cover
Írás ezt az összefoglalót lehet motiváció a számunkra, hogy fordítson nagyobb figyelmet a gyermekek oktatása, különösen a vallásos nevelést, mert kapcsolja kedvez mind a jó magunkat a világon, és a túlvilágon.

Urunk, adj nekünk feleségek és a mi utódok a levegő (látvány) szem (us), és győződjön meg minket vezetők számára, akik attól tartanak, Allah.

وصلى الله وسلم وبارك على نبينا محمد وآله وصحبه أجمعين, وآخر دعوانا أن الحمد لله رب العالمين

[Másolt a Sunnah Edition magazin 08/Tahun XIII/1430/2009M. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858196]



Elutasítása félrevezetés és bid'ah



Által
Ustadz Al-Yazid bin Abdul Qadir Jawas


عن أم المؤمنين أم عبد الله عائشة رضي الله عنها قالت: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: من أحدث في أمرنا هذا ما ليس منه فهو رد. (رواه البخاري ومسلم) و في رواية لمسلم: من عمل عملا ليس عليه أمرنا فهو رد.

Narrátor Ummul-Mu'mineen, Umm 'Abdillah "x Aisha mondta: The Messenger sallallaahu" alaihi wa sallam azt mondta: "Ő hozott létre egy új ügyben (kultusz), amely nem rendelkezik jogalappal, akkor el kell utasítani." (Készült az al-Bukhari és Muszlim). A hadíszt narrátora muszlim: a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:" Aki nem jó cselekedetek, amelyek nem alapulnak megrendelések, ő elutasította. "

ÉLETRAJZ elbeszélők
Ő volt Ummul-Mu'mineen "Aishah bula Abu Bakr as-Siddiq radi anhuma felesége, a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam akik házasságot Mecca korában hat év. A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam élt vele Medina amikor kilenc éves volt, ami a második évben Hijriyyah és ő nem elvenni más lány.

Ő volt a felesége, a legkedveltebb a feleségei közül a másik. Ő egy nő, aki megszabadult Isten a hamis hír, hogy történt a kinyilatkoztatás, hogy a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Ő sok memorizálás hadíszt, és magában foglalja a legintelligensebb nő. Egy napon a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam jelentette neki, hogy az Angyal Gabriel Alaihissallam küldte üdvözletét neki.

Abban az időben a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam meghalt, ő 18 éves. Hírlik, hogy ő volt a legnemesebb nő és feleség lenne a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam a mennyben. "Aisha meghalt 58 Hijriyyah kora 67, és temették el a temető Baqi". [1]

TAKHRIJUL-Hadiths
1. Sahih al-Bukhari, al-Shulhi könyv, fejezet Idzas Tholahu "ala Shulhi Jaurin, nem. 2550.
2. Sahih muzulmán, Book of al Aqhdiyah, fejezeti Ahkamil Naqdhil Bathilah Raddi Muhdatsatil wa-Age (No. 1718 (17, 18).
3. Sunan Abi Dawud, könyv-Sunnah fejezet Fi Luzumis-Sunnah, nem. 4606.
4. Ibni Majah a Sunan al Muqaddimah, nem. 14.
5. Musnad Imám Ahmad (VI/73, 146, 180, 240, 256, 270) szerint.
6. Ibni Hibban Saheeh, nem. 26 és 27.

AHAMMIYATUL Hadiths (SÜRGŐSSÉGI Hadiths)
Imam egy-Nawawi († 676 H) t mondja: "Ez hadíszt kell megjegyzett és használható érveket elutasítja a félrevezetés."

Daqiqil Ibn-'Id († 702 H) rahimahullah mondta: "Ez hadeeth az egyik legfontosabb iránymutatások iszlám, amely a jawami'ul Kalim (büntetések rövid és értelmes) kaptak, hogy a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam. Ez hadíszt határozottan elutasította bármiféle eretnekség, és minden esetben (a vallási kérdések) arra tervezték. Usul Fiqh Egyes szakértők ezt Hadith alapjául szolgáló szabály, hogy minden illegális kifejezve pusztító dolog. "[2]

Ibn al-Rajab Hanbali († 795 H) rahimahullah mondta: "Ez hadeeth egyik nagy alapelveinek alapelveinek az iszlám, és a barométer minden jótékonysági cselekedetek Zahir (látható). Mivel a hadíszt" Innamal-a "szégyen binniyat ... (tulajdonképpen minden attól függ, a szándékkal tettek ...)." egy barométer bármely intézkedés tekintetében elme (szándék) ".

Valóban, minden jótékonysági aktus nem célja, hogy törekedjen az örömben, hogy Allah, akkor a szeretet nem kifizetődő. Hasonlóképpen, a jó cselekedetek, amelyek nem alapulnak a parancsokat Allah és az Ő Messenger is gyártott az elkövetőket. Aki teremt új dolgokat, a vallás, amely nem engedélyezi Allah és az Ő Messenger, akkor nem beleértve a vallási kérdés. [3]

Al Hafiz Ibn Hajar al-'Asqalani rahimahullah mondta: "Ez hadeeth magában része alapelveit az iszlám és a szabályt a szabályok az iszlám". [4]

FIQHUL Hadiths (Hadiths TARTALOM)
1. Végrehajtását iszlám Shari'ah köze How Ittiba "(következő), Nem Ibtida" (szentimentális Ngada).
Ezzel hadeeth a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam fenntartása tisztaságát iszlám kezéből, akik meghaladják a határértékeket. Ez hadíszt a jawami'ul Kalim (rövid, de értelmes mondat) arra utal, hogy a különböző szövegeket al-Qur `an, amely kimondja, hogy a megváltás csak akkor érhetők el az alábbiak szerint: próféta sallallaahu" alaihi wa sallam nélkül hozzáadásával vagy kivonásával, amint az Isten szavát:

قل إن كنتم تحبون الله فاتبعوني يحببكم الله ويغفر لكم ذنوبكم والله غفور رحيم

Say (O Muhammad): "Ha minden szeretet Allah, majd utánam, biztosan Allah szeretni fog téged és megbocsátok bűneidet, Allah Megbocsátó és Könyörületes." [Ali Imran / 3:31].

Szintén ő mondta:

ومن يبتغ غير الإسلام دينا فلن يقبل منه وهو في الآخرة من الخاسرين

Aki keres egy vallás nem az iszlám, akkor soha nem fogadható el (vallás) bekezdésére, valamint a túlvilágon van azok között, akik elveszítik. [Ali Imran / 3:85]

Szintén ő szavaival élve,

وأن هذا صراطي مستقيما فاتبعوه ولا تتبعوا السبل فتفرق بكم عن سبيله

És bizony ez az én egyenes út, így követni, és ne kövesse az utakon (téves), mert tőle telhetőt scatter téged utamat. [Al An'am / 6:153].

Imam muszlim narrátora a könyvben Shahihnya hogy a prédikáció, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

فإن أصدق الحديث كتاب الله وخيرالهدي هدي محمد صلى الله عليه وسلم وشر الأمور محدثاتها وكل محدثة بدعة وكل بدعة ضلالة.

A legjobb beszéd a Book of Allah (al-Qur `an) és a legjobb útmutató a útmutatás Mohamed próféta sallallaahu" alaihi wa sallam. Legrosszabb esetben készült-up, és minden kitalált egy olyan újítás, minden innováció félrevezetés darabig.

A történelem al Bayhaqi és egy-Nasa-i egészül ki:

وكل ضلالة في النار.

És minden hitehagyás a pokolban.

2. Különböző tevékenységek elutasítja.
Ez hadíszt világos alapon, hogy az intézkedések végrehajtása nem alapulnak Shari'ah parancs elutasították. Ez hadíszt is mutatja, hogy az összes jó cselekedetek kapcsolatos irányító és tilalom-köti saria jog. Ezért nagyon félrevezető tetteit ki rendelkezéseinek Shari'ah, mintha a menghukumi perbuatanlah Shari'ah, és nem az, hogy a Shari'ah menghukumi tetteit. Ezért minden muzulmán köteles nyilatkozni, tevékenységek, amelyek kívül esnek a rendelkezéseit Shari'ah van bathil, és elutasította.

Tevékenységek, amelyek kívül esnek a rendelkezéseit Shari'ah két részre szakadt. Először is, ebben a kérdésben az istentisztelet. Másodszor, a probléma mu'amalah.

Első: A kérdés az istentisztelet.
Jogi eredete az istentisztelet, a származás tilos, kivéve, ezt példázza a Shari'ah. Minden olyan személy, közelebb Allah Ta'ala egy imát, akkor kell tenni, hitelesek érvek megjelenítése disyari'atkannya istentisztelet. Ha az istentisztelet egy személy ki a Shari'ah törvény, a törvény el kell utasítani. Ez a bejegyzés a szó Allah Subhanahu wa Ta'ala:

أم لهم شركاء شرعوا لهم من الدين ما لم يأذن به الله

Vannak már szövetségeseik kivételével Allah, aki beállította a szabályokat a vallás azok számára, akik nem megengedett (áldott) Isten? [Asy-Syura/42: 21].

Például, közelebb Istenhez és hallani az ének, tánc, látta egy nő, vagy bármilyen egyéb tevékenységek, amelyek nem alapulnak saria. Ezek azok az emberek, akik elvakította őt az Isten, így nem látja az igazságot, és még akkor is mindig kövesse a Sátán. Azt állítják, hogy azok közelebb Istenhez megtévesztés azok hamisítani.

Ők, nem sokban különbözik az araboktól a tudatlanság, amely létrehoz egy formája az istentisztelet és megközelítését Istenhez, de Isten nem csökkenti a bizonyíték (tudomány) is. Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:

وما كان صلاتهم عند البيت إلا مكاء وتصدية فذوقوا العذاب بما كنتم تكفرون

És az imák körül Baitullah meg, nem más, mint fütyörészve és tapsoltak. Majd megkóstolja a gyötrelmet okozott, hogy a hitetlenség. [Al-Anfal / 8:35].

Néha cselekmény disyari'atkan egy istentisztelet, de ez nem egy igazi istentisztelet egy másik helyen és időben.

Például, állva ima egy jótékonysági (cselekedetek) disyari'atkan engedelmesség. Mindazonáltal, szándékosan állt a forró nap csípések, ha a böjt nem disyari'atkan. Egyszer, amikor a Mohamed próféta böjtölt valaki áll a perzselő nap szúrás. Nem ül és menedéket. Ezután a próféta azt mondta neki, hogy üljön le, és menedéket, miközben továbbra is finomítani a gyors. [5]

A tudósok már megállapodtak, egy ima nem érvényes, ha két feltétel összegyűjtjük. Ez azért van, mert Allah őszintén és mutaba'ah (példáját követve a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam). Tudni kell, hogy a mutaba'ah (ittiba) nem fog megtörténni, de ha ez összhangban van a jótékonysági iszlám jog hat esetben: (a) hogy miért, (b) nem, (c) szint (szám / méret) azt, ( d) kaifiyat (út) az, (e) idő, és (f) hely.

a. Miért.
Ha valaki nem egy kultusz Isten mert nem írják elő, akkor imádat bid'ah, és nem fogadták el. Például, vannak olyan emberek, akik tahajud imák én éjjel 27-Rajab, azzal az ürüggyel, hogy éjszaka volt az éjszaka Mi'raj Próféta (emelt az ég felé). Tahajud ima imádás, hanem azért, mert kapcsolatban áll egy okot, akkor lesz eretnekség. Mivel imádják alapul oka annak, hogy nincsenek meghatározva a Shari'ah. Ez a rendelkezés nagyon fontos, mert az ismert valamiféle jótékonyság is, amelyek tartalmazzák a Sunnah, de az igazság az eretnekség.

b. Kind.
Ez azt jelenti, a istentisztelet kell összhangban Shari'ah a maga nemében. Ha nem, akkor az nem elfogadható. Például egy ló vágási számára áldozatot. Akkor a vágás nem érvényes, mert a rendelkezés sérti az Shari'ah a maga nemében. Ez lehet áldozatot a tevék, tehenek és a kecskék.

c. Szintek (szám / méret) is.
Ha van valaki, aki hozzáteszi, számok raka'at imádság, amely azt mondta, hozzátéve, hogy azt a parancsot kapta, akkor az ima eretnekség és nem elfogadható, mert nem felel meg a rendelet Shari'ah a számok raka'atnya. Tehát, ha van 5 raka'at végre a déli ima, például imáját nem érvényes.

d. Kaifiyat (hogyan) azt.
Ha vannak olyan emberek, akik imádkoznak, ő meghajolt előtt meghajolva, az ima érvénytelen, és elutasította, mert nincs összhangban az Shari'ah előírt módon.

e. Idő.
Ha vannak olyan emberek, akik levágatja állat áldozat vagy hadyu első napján a Dhu al-Hijjah, a vágási (áldozat) jogellenes, mert az idő span rendelkezéseken túl az iszlám tanításait. Egy másik példa, az a személy, aki imádkozik, mielőtt az idő, az ima nem kerül elfogadásra.

f. Place.
Ha vannak olyan emberek, akik beri'tikaf egy más helyen, mint a mecset, majd i'tikafnya. nem érvényes. Ezért az egyetlen I'tikaf a mecsetben. [6]

Másodszor: A mu'amalah probléma.
Jogi származási mu'amalah megengedett, kivéve, hogy diada mu'amalah feltalálni, amely nem leírása Shari'ah ami azt mutatja, a tiltó mu'amalah.

Nyilatkozat az alábbiak szerint:
a. Különböző szövetségek által az emberek ahelyett, hogy érvényes szerződés Shari'ah.
Például, az eseményeket a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Egyszer valaki megkérdezte a prófétát és azt akarja, a büntetést a házasságtörés által módosított szankciók a próféta visszautasította. További részletek, az esemény narrátora Imam al-Bukhari és muzulmán imám egy hadíszt kijelentette, hogy a Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam közeledett valaki. A férfi azt mondta: "Az én fiam dolgozik Így és így, és ő házasságtörést követett el a feleségével. Én fizetett bírság 100 kecske és egy szobalány. "Meghallgatás penuturannya, a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam azt mondta: "A 100 kecske és a szobalány visszatért neked, és a büntetés fia 100 korbácsütésre és a száműzetés egy évre."

b. Akad tiltja Shari'ah, úgymint:
- Esküvők tilos Isten okoz rokonok, vagy leszármazás, vagy kombinálni a két nővér. Szóval akadnya jelentése bathil (nem érvényes).
- A veszteség egyik feltétel a szerződésben, mint a házasság nélkül gyám, mind a lányok és özvegyek, az illegitim szerződés érvénytelen.
- Megállapodás, amelyet tiltott Allah Ta'ala, mint például a vételi és eladási khamr (lé), tetemek, sertés, farag, kutyák, uzsora, és az összes eladása által tiltott a Shari'ah, majd akadnya bathil, és elutasította.
- Megállapodás amelyben kezhaliman vagy csalás történt, majd visszatért a dizhalimi, és így tovább.

Hasonlóképpen, az összes szerződés (ügylet), amely tiltja az iszlám szabályok ", vagy két ember, akik szerződést néz az egyik pillére, illetve a szerződési feltételek, a szerződés megszűnik, és elutasította. A probléma az, hogy a legitimitást és a jelenlétében és távollétében gyártott, és részletesebben lehet olvasni a könyveket Fiqh.

3. Fogadott tetteit.
Az életben vannak olyan ügyek, amelyek az új, és nem ellentétesek a saria megfelelő vagy valószínűleg támogatni, még az alapokat a saria. Tehát kérdéseket kapott. Úgy hívják a maslahat mursalah. A társak sok példa erre. Mivel az Qur `egy al felhalmozódnak Abu Bakr, az egyneműség (olvasás) al Qur 'egy a' Uthman ibn 'Affan küldött másolatait Kézirat különböző részein mentén reciters".

Egy másik példa a tudomány Nahwu írás, kommentár, sanad hadíszt és egyéb tudományok elméleti és empirikus nagyon előnyös az emberekre, és elősegítheti a létesítmény a törvény végrehajtásának Isten ezen a földön.

A fentiekből arra lehet következtetni, hogy az ügyekben, amelyek az új, és ellentétes a Shari'ah az ügyet minősítették szánalmas eretnekség és eretnekek. Ilyen esetek azonban, hogy az új és nem ellentétesek a Shari'ah, de még megfelelő, és támogatja a Shari'ah, akkor az ügy jó és elfogadható.

Onnan számít a Sunnah, ott van még a kötelező jellege kifayah. Perverz eretnekség volt változatos: vannak makruh és Haram ott, attól függően, hogy a veszélyt, és összeegyeztethetetlen az iszlám értékekkel. Még elkövetése eretnekség, valaki esnek hitetlenség és hitehagyás. Például, az emberek, akik csatlakoznak a kultusz, amely tagadja a kinyilatkoztatás és a Shari'ah Isten hívott elő ember alkotta törvények, azzal vádolta a jogának alkalmazását Isten retardált. Vagy az emberek, akik csatlakoztak a gyülekezet-szúfi imádók becsmérlő különböző kötelezettségeket, vagy érthető wihdatul űrlap vagy Hulul (manunggaling kawulo Gusti) és különféle egyéb deviáns viselkedéseket, majd a jogszabály egyértelműen kufr, és távolítsa el az elkövetők az iszlám , persze, miután teljesítette a feltételeket, és nincs akadálya, hogy megtartja őt az iszlám.

Melyik is sayyi'ah eretnekség vagy eretnekek, nevezetesen a dicsőítése az objektum és kérjen áldást az objektumot a hit, hogy az a dolog, hogy ő dédelgetett javát. Például dicsőítsd fák, sziklák, vagy más. Egyszer egy barátom át, amikor a következő lote megdicsőült bálványimádók.

Ez volt narrátora Abu Waqid al Laitsi radi anhu, azt mondta:

Kimentünk a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam a Hunain, és mi vagyunk azok, akik újak az iszlám. Amikor ez a bálványimádók tekintette lote fa nevű dzatu anwath. Ők mindig jönnek, és tegye fel a harci fegyvereiket a fa. Azt mondta: "Ó Allah Küldötte. Kell tenni dzatu anwath velünk vannak dzatu anwath többisten. "A Próféta azt mondta:

سبحان الله هذا كما قال قوم موسى اجعل لنا إلها كما لهم آلهة والذي نفسي بيده لتركبن سنة من كان قبلكم.

[Subhanallaah, ez olyan, mint a szavak Mózes próféta (Izráel fiai Mózes), "kell tenni az Isten velünk, hiszen van egy isten." Surah al-A'raf / 7, ítélet 138 - Mert az Úr, hogy én voltam a kezében, akkor valójában kövesse a hagyomány e előtt]. [HR at-Tirmidhi no. 2181. Azt mondta: "Ez a hadeeth a hasan saheeh."].

Ebben az esetben ők nem hisznek, mert új, az iszlám hitre. És ezek a szavak, beszélnek az tudatlanság.

A második hadeeth "Aki nem jó cselekedetek, amelyek nem alapulnak megrendelések, akkor (a gyakorlat) megtagadva", az egyes szakértők azt állítják, eretnekség 1. hadeeth "Aki új dolgok esetében (imádat), amelynek nincs jogi alapja, a Ő tagadta. " Azzal érveltek, hogy nem hoz létre valami újat. Mit csinálunk, mi van az emberek előttünk.

Tehát ez a második hadíszt említi, hogy nem éri meg azt az érvet.
1. A fenti hadíszt meg tudjuk érteni, akit ők azok 1 gyakorlat, akkor a bűn, ő maga viseli és gyakorlatok elutasították.

2. Minden olyan személy, aki tartotta valami új kultusz, mint imádság és dhikr biztos, hogy nem Sunnah a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, akkor ő vétkezett a négy feltételeket.
a. Elhagyva disyari'atkan imádság és dhikr.
b. Díszít iszlám jog.
c. Mensunnahkan valami disyari'atkan.
d. Bolond a köznép, akik szerint nekik, hogy meg kell tenni. [7]

KÖVETKEZTETÉS
Kötelező minden vád a tudomány, hogy legyen óvatos, és nem rohan be egy jótékonysági menghukumi elutasított (nem fogadják el) feltételezik e hadíszt. Kötelező, hogy lássa, és kikéri a véleményét jogtudós a probléma. Meg kell érteni a szabályok és elvek által használt tudósok annak eldöntésében, hogy egy jótékonysági elfogadták vagy elutasították. [8] Allah tudja a legjobban.

FAWAIDUL Hadiths (BENEFIT Hadiths)
1. Ez hadíszt mint egy barométer (mérleg) Zahir szeretet.
2. A törvény az eretnekség tilos a vallás.
3. Deeds épül innovációra, azt elutasították.
4. Ez a tilalom a valamit, valószínűleg a hatása az ilyen károk.
5. Minden cselekvések diada-kovácsolt az iszlámban nincs útmutatás az Shari'ah, a cselekmény elutasították, de kész jó szándékkal.
6. Jó tetteket végeznek nem felel meg sharia, mint a hat esetben a fenti (azaz az ok, típusára, mértékére, kaifiyat, idő és hely), a karitatív bathil és érvénytelen.
7. Hogy az iszlám vallás tökéletes, és nincs hiány belőle.
8. Kötelezettségek muszlimok őszinte imádat Isten és ittiba "a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam.
9. Feltételek kézhezvétele szeretet őszinte és mutaba'ah (példáját követve a Próféta).

MARAJI "
1. Ibni li Sharh al Arba'in Daqiqil "Id, szerk. Th. 1427 H, Dar Ibni Hazm.
2. Jami'ul-'Uloom wal-Hikam, tahqiq Shoaib Shaikh és Ibrahim al-Arnauth Baajis.
3. Al Wafi fi Syarhil-an-Nawawiyyah Arba'in képviseletében dr. Mustafa al Bugha és Muhyiddin Mostu, szerk. VIII, Th. 1413 H, Maktabah Dar at-Turats.
4. Qawa-id wa minal Fawa-id-an-Nawawiyyah Arba'in, építési beruházásra Nazhim Muhammad Sultan szerk. I, Th. 1408 H, Dar as-Salafiyyah.
5. Sharh al Arba'in képviseletében Shaykh Muhammad ibn al-Saalih "Uthaymeen, szerk. III, Th. 1425 H, Dar Tsurayya lin-Nasyr.
6. Fat-hul Qowiyyil Matin fi Sharh wa al Arba'in Tatimmatul-Khamsin által Shaykh "Abdul Muhsin HAMD bin al-'Abbad al-Badr, szerk. I, Th. 1424 H, Dar Ibni "Affan.
7. Tash-hihud-Du'a `által Shaykh Bakr Abu Zaid.

[Másolt a Sunnah Edition magazin 01/Tahun XI/1428/2007M. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858196]




forrás: http://almanhaj.or.id/
______

Tidak ada komentar:

Posting Komentar