Minggu, 18 November 2012

ATMOSPHERE den Arafah připomíná Doomsday


ATMOSPHERE den Arafah připomíná Doomsday

Podle
Abdurrazaq Shaykh ibn Abdul Muhsin al-Abbad



Mezi klíčových poznatků a plné smyslu pouti do Mekky je perkumpulanbanyak požehnal lidí v místě, které svědkem všech poutníků ve dnech před pobytem v Arafata Arafah.Mereka přednášet Talbiyah a prosil Všemohoucí Alláh, Jeho milost a naděje Jeho strach z mučení, prosit o Jeho hojné umatIslam den karnunia houf dosud největší v viděn.

Standing (Arafat) kaumMuslimin připomněl, že je obrovský setkání později v den. V té době, budou všechny lidské bytosti od první do poslední shromáždit vyčkat rozhodnutí Alláha Všemohoucího a pak bude chodit na každém místě. Tam byl zisk věčné požehnání, a ty, které zasáhl bolestný osud. Května Alláh Všemohoucí, aby nás první patřila.

Ibn al-Qayyim rahimahullah v sya'ir mimiyyahnya řekl:

Byl to nádherný den společnost
Jako společnosti v den, ale je silnější doomsday

Virulence soudného dne nebylo pochyb o muslimy. Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká:

وعرضوا على ربك صفا

A budou postaveni před Pána svého před pochodu. [Al-Kahfi/18: 48]

Všemohoucí Alláh také říká:

يومئذ تعرضون لا تخفى منكم خافية

V ten den se budete čelit (k Pánu), nic je od vaší situaci (k Bohu). [Al-Haqqah/69: 18]

Na den zmrtvýchvstání, Alláh Všemohoucí shromáždil všechny své služebníky, jako jeho slovo:

ليجمعنكم إلى يوم القيامة لا ريب فيه

Opravdu si shromáždím vás spolu na den zmrtvýchvstání, které bezpochyby. [-Nisa '/ 4:87]

A Alláh Všemohoucí praví:

يوم يجمعكم ليوم الجمع ذلك يوم التغابن

(Nezapomeňte) den, (který v té době), Alláh shromáždím vás v den sběru (třeba posuzovat), jeden den (čas) odhalil chyby. [At-Taghâbun/64: 9]

A Alláh Všemohoucí praví:

ذلك يوم مجموع له الناس وذلك يوم مشهود

Soudný den je den, že všichni lidé jsou shromažďovány (proti) to, a ten den je den, který byl svědkem (všechny bytosti). [Huud/11: 103]

V den shromáždění nebyl žádný rozdíl mezi první a druhé lidstva. Všichni sešli ve velmi velké, že:

قل إن الأولين والآخرين لمجموعون إلى ميقات يوم معلوم

Rci: "Věru ti, dříve, a ty ty, bude skutečně zjištěných v konkrétním čase na známé den [Al-Waqi'a / 56:49-50].

Nikdo, kdo se nezúčastnili tuto sestavu, i když jeho tělo bylo zničeno v prostoru, a ztratil v holé zemi a krmení ptáků a zvířata. Všechno budou shromažďovány a žádný způsob, jak uniknout. Alláh Všemohoucí praví:

وحشرناهم فلم نغادر منهم أحدا

A my shromáždit všechny lidi, a my nenechávejte žádné z nich. [Al-Kahfi/18: 47]

Alláh také říká:

أين ما تكونوا يأت بكم الله جميعا إن الله على كل شيء قدير

Tam, kde jste jistě Bůh shromáždím vás společně (v den zmrtvýchvstání). Amen Alláh má moc nad všemi věcmi. [Al-Baqarah / 2:148]

إن كل من في السماوات والأرض إلا آتي الرحمن عبد القد أحصاهم وعدهم عدا وكلهم آتيه يوم القيامة فردا

Nikdo na nebi i na zemi, s výjimkou přijít k Lord Milosrdného jako sluha. Amen Alláh určil jejich počet a jejich počítání s pečlivým počtu, a každý z nich přijde k Alláhovi v den zmrtvýchvstání s jejich vlastní. [Maryam/19 :93-95]

Budou shromažďovány v jiném světě s jejich země ve světě. Alláh Všemohoucí praví:

يوم تبدل الأرض غير الأرض والسماوات وبرزوا لله الواحد القهار

(Je to) den (když) Země je nahrazen jiným, a na zemi (stejně jako) nebesa, a všichni (v paddocku mahsyar) si společně příchod do přítomnosti Boha, Všemohoucího, All-mocný. [Ibrahim/14: 48]

Země, která se stala místo setkávání pro lidi později v posmrtném životě byl popsán Rasûlullâhn. V Sahih Buchari a Muslim z Sahl ibn Sad Radi anhu, řekl, "Slyšel jsem Proroka, nechť 'alejhi wa salam řekl:

يحشر الناس يوم القيامة على أرض بيضاء عفراء كقرصة النقي ليس فيها علم لأحد

Na budoucnosti soudný den, lidé jsou shromažďovány ve velmi bílé Země je kulatá a plochý panel bez známek (budova) patří nikoho na něm. [HR. Bukhari, no. 6521 a muslimský, no. 2790]

To je (oni shromáždili) nad zemí, je plochá, není vysoká světlá nebo nízké, žádné hory a skály, a není tam žádná známka osídlení nebo budovy.

Shromáždili se kadaan nenosí sandály, nahý žádné oblečení, ve stavu není obřezaný. V Sahih al-Bukhari a muslimský od Ibn 'Abbaas anhu, vypráví, že Prorok, nechť' alejhi wa salam řekl:

إنكم محشورون حفاة عراة غرلا ثم قرأ: كما بدأنا أول خلق نعيده وعدا علينا إنا كنا فاعلين

Jistě jste se budou shromažďovat ve stavu naboso, nahého, a ne obřezaný, a on nechť 'alejhi wa salam četl slova Alláha Všemohoucího: Jak jsme začali první míst tak budeme opakovat. To je jistý slib, který jsme udržet jen aj, musí Činíme tak (al-Anbiya "/ 21:104). [HR. Bukhari, no. 3349 a muslimský, no. 2860]

Zmínil se Sahih Buchari a Muslim, A'iša radi anhuma, když poslouchal proroka, nechť 'alejhi wa salam řekl:

يحشر الناسيوم القيامة حفاة عراة غرلا قالت عائشة فقلت يا رسول الله الرجال والنساء ينظر بعضهم إلى بعض فقال الأمر أشد من أن يهمهم ذاك

Lidé budou shromažďovány ve stavu naboso, nahá a ne obřezat. Zeptala jsem se, "Ó Posle Alláhův, budou ženy a muži všech vídat? On nechť 'alejhi wa salam řekl: "Ó" Aisha stav porazil svou touhu vidět se navzájem. "[HR. Bukhari, ne. 6527 a muslimský, no. 2859]

V tento den, slunce leží blíže k lidem tak, že je jen jeden kilometr hřiště, zatímco tam byl žádný úkryt kromě stínu trůnu (Throne of Alláha). Mezi muži, nikdo se ztmavení trůn a ty, které terpangganng teplo ze slunce. Itumenyengat solární teplo a přidat do bídy a způsobují kegilasahannya. V té době, lidé perou mezi sebou a shodují se s sebou, což tlačí a strkal navzájem, šlápnutí na sobě nohy a krku suché žízní. To bylo v té době, lidé mají tři velmi těžké současně teplo, slunce, sucho v krku a tělo nacpal. Takže není pochyb, pot kapající a rozlití na zem tak, aby zavlažování nohy v souladu s postojem svých nohou a jejich blízkost k jejich Pánu. Mezi muži byl pot až do ramen a pasu, a mezi nimi jsou někteří, kteří potit až k uchu, a tam jsou zcela ponořeni do jeho vlastního potu [1] Květen Všemohoucí Alláh zachovat a zachránit nás..

Od Abu Hurayrah Radi anhu, řekl, Prorok Shallallahu'alaihi wa salam řekl:

يعرق الناس يوم القيامة حتى يذهب عرقهم في الأرض سبعين ذراعا ويلجمهم حتى يبلغ آذانهم

Na den zmrtvýchvstání, lidé pot, takže pot proudí do země sedmdesát loket, a utopil se jim do uší [HR. Bukhari, no. 6532]

Od Miqdad ibn al-Aswad, řekl, že Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:

تدنى الشمس يوم القيامة من الخلق حتى تكون منهم كمقدار ميل فيكون الناس على قدر أعمالهم في العرق فمنهم من يكون إلى كعبيه ومنهم من يكون إلى ركبتيه ومنهم من يكون إلى حقويه ومنهم من يلجمه العرق إلجاما قال وأشار رسول الله صلى الله عليه وسلم بيده إلى فيه

Na den zmrtvýchvstání, slunce v těsné blízkosti lidí do rozsahu přibližně jedné míle. Pak lidský pot podle svých skutků, mezi nimi byli pocení up (výdrž) patu; Mezi nimi byli pocení up (utopení) koleno, mezi nimi, byly pocení up (výdrž) pas a tam opravdu upoutány jeho vlastního potu. (Al-Miqdad radi anhu, Společníci, kteří vypravěčské tento hadís) řekl, "prorok, nechť 'alejhi wa salam pokynul rukou k ústům." [HR. Muslim, ne. 2864]

V den, kdy stojí (v paddocku mahsyar) se rovná padesáti let svět.

Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká:

تعرج الملائكة والروح إليه في يوم كان مقداره خمسين ألف سنة

Andělé a Gabriel se (obklad) k Pánu den, let měří 50.000. [Al-Ma'arij / 70:4]

To je zmíněno v Sahih Muslim, prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:

ما من صاحب ذهب ولا فضة لا يؤدي منها حقها إلا إذا كان يوم القيامة صفحت له صفائح من نار فأحمي عليها في نار جهنم فيكوى بها جنبه وجبينه وظهره كلما بردت أعيدت له في يوم كان مقداره خمسين ألف سنة حتى يقضى بين العباد فيرى سبيله إما إلى الجنة وإما إلى النار

Nikdo nebyl vlastníkem zlata a stříbra, které nedává zakat, ale v den zmrtvýchvstání bude na Make desku požáru, který zase v pekle. Pak disetrikakan břicho, čelo, a zpět, a pak pokaždé, když deska je v pohodě, bude vařit mu zpět v den, který je ekvivalentní 5000 rok (na světě) k jeho případu v rozhodnutí, pak spatřil, jak se v případě jít do nebe nebo do pekla . [HR. Muslim, ne. 987]

Nicméně, bude tato podmínka zmírněna Alláhem Všemohoucím pro ty, kdo věří. Žádáme o dar Všemohoucího Alláha Všemohoucího Pemurah.Dalam kniha al-Hakim Mustadrak z Abú Hurayrah Radi anhu řekl, proroka, nechť 'alejhi wa salam řekl:

يوم القيامة على المؤمنين كقدر ما بين الظهر والعصر

Starší soudného dne pro věřící v době mezi Dhuhr a ASR. [Al-Mustadrak, 1/84] A v shahihkan al-Albani v Saheeh al-Jaami ", no. 8193

Všemohoucí Alláh také zastínit věřící jeho stínu na den není stín, kromě jeho stínu. Alláh říká v Hadith Qudsi:

أين المتحابون بجلالي اليوم أظلهم في ظلي يوم لا ظل إلا ظلي

Tam, kde lidé, kteří milují navzájem, protože z mého majestátu? Na tento den jsem se ukrýt, když není žádný stín dnes s výjimkou Moje stínu. [HR. Muslim, ne. 2566]

V tento den, všichni lidé žádají o pomoc Proroka. Ptali se poskytuje přímluvu na straně Všemohoucího Alláha, aby neprodleně určit a rozhodnout věc mezi služebníky. Ale všichni proroci nám říct, proč nelze doručit, pokud přímluvu alejhi našeho Proroka Muhammada, nechť 'wa salam. On nechť 'alejhi wa salam řekl: "To je pro mě." Pak nechť 'alejhi wa salam go a vyčerpaný pod trůnem Rabbil alamin, Alláh Všemohoucí dělal to pro něj snadné poděkovat a chválit dobré, že dříve nebyly ve dělal to snadné pro nikoho, pak Alláh řekl on, nechť "alejhi wa salam," Zvedněte hlavu! Už jste jistě budou poskytnuty! A dej přímluvu nepochybně syafa'atmu (být vyslechnut)! A v té chvíli Alláha Všemohoucího, aby dospěla k rozhodnutí o jeho služebníky.

Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká:

وجاء ربك والملك صفا صفا وجيء يومئذ بجهنم يومئذ يتذكر الإنسان وأنى له الذكرى يقول يا ليتني قدمت لحياتي

A Pán tvůj přichází, zatímco andělé v řadách, a toho dne Hell je zobrazen, a na ten den bude člověk pamatovat, ale už ne užitečné připomenout, že pro něj. On (muž) řekl: "Přál bych si, Nejprve bych pracovat (dobré skutky) pro můj život." [Al-Fajr/89 :22-24]

V básni sloka je uvedeno:

تذكر یوم تأتي الله فردا وقد نصبت موازین القضاء
وھتكت الستور عن المعاصي وجاءالذنبمنكشفالغطاء

Pamatuji si, když jste přišli na Alláhovi
Zatímco váhy pro praxi prosadil
Všechno kolo nemorální krytí bylo zničeno
Zatímco hřích je bez krytu [2]

Tak ať nám přemýšlet o den, který byl popsán na nás, jsme uvažovali o podmínkách, které byly hlášeny na nás; Pojďme připravit všechny potřebné a hendaklahkita vždy strach z Alláha, Amen, nejlepší ustanovení je zbožnost. Alláh Všemohoucí praví v závěrečných verších na hadždž:

واتقوا الله واعلموا أنكم إليه تحشرون

A strach Bůh, a vím, že jste se shromáždili k němu. [Al-Baqarah / 2:203]

Května Alláh Všemohoucí, aby nás všechny služebníka termasukpara, kteří vždy bát Alláha, a mohou Alláh Všemohoucí nás chrání před ponížením den soudu a my prosit milosti Boží a milosrdenství, že jsme mezi těmi, kdo přežili.

[Zkopírováno ze sunny Edition časopis 06/Tahun XV/1432H/2011M, autor Ustadz muslimské Al-Atsari. Penebit Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Purwodadi Km 8 Selokaton Gondangrejo - Solo 5


Porod Arafat Lidé Pracovní Out Of Hell


Podle
Anas Ustadz Burhanuddin, MA


Ctnost Den Arafah
Den Arafah který připadá na 9. Dhu al-Hijjah každý rok je jedním z nejdůležitějších dnů v roce. I v SHAFI'I madhhab řekl, že v případě, že jsou lidé, kteří říkají: "Moje žena se vrhla na většině velkých rozvodu", pak rozvod se vrhne na den Arafah. [1] Zvláštností tohoto dne na základě obecných a specifických argumentů.

Obecné tvrzení, že hadith Ibn Abbaas anhu, že Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:

ما من أيام العمل الصالح فيهن أحب إلى الله من هذه الأيام العشر ». فقالوا: يا رسول الله ولا الجهاد فى سبيل الله? قال: "ولا الجهاد فى سبيل الله إلا رجل خرج بنفسه وماله فلم يرجع من ذلك بشىء".

Nejsou žádné dny, ve kterých dobré skutky více milovaný něm Alláh Všemohoucí než deset dnů je ". Oni se zeptal:" Ani džihád na cestě Boží? Prorok, nechť 'alejhi wa salam odpověděl, "to ani džihád na stezce Boží, s výjimkou osob, které jsou mimo nebezpečí života a jeho majetek a nevrací s ničím." [Bukhari ne. 969 a na-Tirmidhi ne. 757, a to je lafazh lafazh historie at-Tirmidhi]

To je první deseti dnů Dhu al-Hijjah, který je nejvíce důležitá série z roku dnes. Tato hadith ukazuje disyariatkannya množit dobré skutky v prvních deseti dnech Dhu al-Hijjah, včetně dne Arafah. Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah řekl, "Během dne se prvních deset dnů Dhu al-Hijjah důležitější než v posledních deseti nocí ramadánu, a v posledních deseti nocí ramadánu důležitější než prvních deseti dnů Dhu al-Hijjah noc." [2]

Pokud jde o argument, že zvláštní den Arafah odlišit jsou následující:

1. V tento den Všemohoucí Alláh nejvíce osvobozující lidstvo od pekla. Matka věřících, Aisha radi anhuma vyprávěl, že Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:

ما من يوم أكثر من أن يعتق الله فيه عبدا من النار من يوم عرفة, وإنه ليدنو ثم يباهى بهم الملائكة فيقول: ما أراد هؤلاء?

Neexistuje den, kdy Alláh Všemohoucí osvobozený otrok pekla více než den Arafah, a opravdu přišel a mohou se pochlubit je před anděly a řekl:? Co chtějí "[.. HR muslimové no 1348]

To znamená, že nikdo povzbuzuje je, aby opustili zemi, jejich rodiny a jejich potěšení (k provedení poutní-ED), pokud poslušnosti Alláhu Všemohoucímu a hledá schválení. [3]

2. Modlitba v den Arafah je nejlepší modlitba. Abdullah bin Amr radi anhu vyprávěný z proroka, nechť 'alejhi wa salam slovy, že nechť' alejhi wa salam:

خير الدعاء دعاء يوم عرفة, وخير ما قلت أنا والنبيون من قبلي لا إله إلا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد وهو على كل شيء قدير

Nejlepší modlitba je modlitba dne Arafah, a nejlepší řeč, že jsem a proroci přede mnou řekl, bylo: La ilaha illallah syarika wahdahu la lah, Lahul mulku walahul hamdu wahuwa "ala Kulli syaiin Kádir." [HR. At-Tirmidhi ne. 3585, posuzoval platnost al-Albani]

3. Stojící na Arafata je nejvíce základní pilíře hadždž. Prorok Muhammad, nechť 'alejhi wa salam byl požádán skupinou lidí z Nejed o Hajj, pak nechť' alejhi wa salam odpověděl:

الحج عرفة

Hadždž je Arafah. [HR. na-Tirmidhi ne. 889,-Nasa'i ne. 3016 a Ibn Majah ne. 3015, posuzoval platnost al-Albani]

Účelem této hadith je, že tyč před pobytu v Arafat je nejvýznamnějším poutním a rukunnya. Ten, kdo odejde, pak jeho Hajj je neplatné, a ten, kdo to udělal, to bylo bezpečné Hajj. [4]

4. Půst v den Arafah má velkou přednost. Půst jeden den odstranit hříchy dva roky, jak je popsáno v hadíth Abu Katada Radi anhu, že Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:

صيام يوم عرفة أحتسب على الله أن يكفر السنة التى قبله والسنة التى بعده

Půst v den Arafah Doufám, že Alláh může vzít hříchy z předchozího roku a rok po tom. [HR. Muslimy. 1162]

5. Imam Malik rahimahullah vypráví v no al-Muwatha ". 944 se slabým isnaad z alejhi proroka, nechť "wa salam následujícím hadith:

ما رئي الشيطان يوما هو فيه أصغر ولا أدحر ولا أحقر ولا أغيظ منه في يوم عرفة وما ذاك إلا لما رأى من تنزل الرحمة وتجاوز الله عن الذنوب العظام إلا ما أري يوم بدر

Je to ďábel nikdy nevypadala zakrnělé, zanedbaný, hnusný a rozzlobený, než když den Arafah, a to ne proto, že došlo k pádu milosti a odpuštění hříchů Alláh je velký, ale to, co on viděl jako o bitvě u Badru.

Tak, tyto argumenty dostatečné pro prokázání vlastnosti dne Arafah. Nejen pro poutníky, kteří mají o program, který den před pobytem v Arafata, ostatní muslimové mají také možnost získat zásluhy a milosrdenství Pána je odpouštějící. Května Všemohoucí Alláh dá jeho dar pro nás.

UCTÍVÁNÍ PŘI Hadždž je předepsáno pro shromáždění na Arafata
Každý rok tam jsou lidé, kteří jsou vybráni k provedení pouť. V dnešním světě, miliony muslimů se sešli na Padang Arafah každý rok. Opravdu povznášející potěšením. Jako akt vděčnosti Alláhu al-mannan, je vhodné, aby poutníci vyplněna slavné dny, stejně jako je to možné v souladu s pokyny alejhi proroka, nechť "wa salam. Zde je vysvětlení praxe dni Arafah a jeho argumenty.

1. Po spuštění sunna přes noc v Mina v den Tarwiyah (ze dne 8 Hijjah) a proveďte pět denních modliteb tam, poutníky k Arafatovi tak disunnahkan na východ slunce na 9. Dhu al-Hijjah. Je založen na vysvětlení Jabir bin Abdillah Radi anhu:

فلما كان يوم التروية توجهوا إلى منى فأهلوا بالحج وركب رسول الله - صلى الله عليه وسلم - فصلى بها الظهر والعصر والمغرب والعشاء والفجر ثم مكث قليلا حتى طلعت الشمس

Takže v den, kdy šli do Mina Tarwiyah bertalbiyah poutní a prorok, nechť 'alejhi wa salam do vozidla tam a pak se modlil Dhuhr, ASR, Maghrebu, Isha a Shubuh, počkejte chvíli, dokud se slunce. [HR. Muslimy. 1218]

2. Kdy Arafat disunnahkan reprodukci Talbiyah a takbir. Ibn Umar vyprávěl anhuma:

غدونا مع رسول الله - صلى الله عليه وسلم - من منى إلى عرفات منا الملبى ومنا المكبر.

Jsme vyrazili ráno s alejhi proroka, nechť "wa salam Mina Arafata, mezi námi bylo, a tam jsou bertakbir bertalbiyah. [HR. Muslimy. 1284]

3. Příchodu na Arafata, může poutníci okamžitě zaujímají jejich místo. Je třeba zajistit, aby místo bude použito před pobytem část Arafah, protože pokud se před pobytem venku Arafata, jsme wukuf neplatné. Zatímco wukuf je pilířem Hajj a nemůže být nahrazen matky nebo podobně. Džubair bin Mut'im radi anhu vyprávěný z proroka, nechť 'alejhi wa salam slovy, že nechť' alejhi wa salam:

كل عرفات موقف وارفعوا عن بطن عرنة

Celá Arafah je místo před pobytem, ​​a odchýlit se od Uranah Central Valley "[HR. Ahmad ne. 16.797, posuzoval platnost al-Albani a al-Arnauth Šuajb]

"Uranah je údolí (vádí) se nachází v blízkosti Masjid Namirah ze směru Mekky a místo nebylo součástí Arafata. [5]

Tento hadith ukazuje, že poutníci by měly zajistit, že patří místa, kde wukuf Arafat. V současné době, hranice Arafat označeny velkých desek a vysoké, že lze vidět z velké dálky.

4. Čas začíná, když je čas wukuf Dhuhr a skončil s úsvitem na 10 Dhu al-Hijjah. Takže lidé, kteří nejsou dovoleno wukuf během dne, může ještě udělat večer, a legitimní wukufnya. [6]

Pro poutníky byli nuceni vstoupit Arafata z 8 Dhu al-Hijjah, stejně jako většina indonéské Hajj dotkl, oni mohou jednoduše připravit wukuf před časem Dhuhr v každém stanu.

5. Takže, když Dhuhr přijel, disunnahkan dělat provést polední modlitbu a ASR podle JAMA "a qashar, každý ze dvou rekaat poledne, modlitební na začátku času, s jedním Adhan a dva iqamah jako v hadith o Jabir Radi anhu takto:

ثم أذن ثم أقام فصلى الظهر ثم أقام فصلى العصر ولم يصل بينهما شيئا

Pak (Bilal), pak iqamah adhan, (prorok) provést polední modlitbu. Pak (Bilal) iqâmah rachot, Posel Alláha Asr modliteb a dělat cokoliv mezi tím. [HR. Muslimy. 1284]

Poučením je, že poté, co můžeme mít delší čas k modlitbě a Dhikr, protože to je nejlepší čas, aby se modlili. [7]

6. Před polednem, modlitba, imám disunnahkan dodat řeči o náboženství obecně, a vysvětlení, listiny-skutků zbývajících poutníků, jak dokládá alejhi proroka, nechť "wa salam v hadith o Jabir Radi tohoto anhu:

حتى إذا زاغت الشمس أمر بالقصواء فرحلت له فأتى بطن الوادى فخطب الناس

Takže když se slunce kombiné, proroka, nechť 'alejhi wa salam nařídil, že velbloud al-Qashwa "připravené, tak vybaveny sedlo, a on nechť' alejhi wa salam přišel Central Valley (Wadi 'Uranah) a kázání. [HR. Muslimy. 1284]

7. Na Arafata, by poutníci ne rychle, o čemž svědčí alejhi proroka, nechť 'wa salam v hadíth Umm al-Fadl Radi anhuma takto:

عن أم الفضل بنت الحارث أن ناسا تماروا عندها يوم عرفة في صوم النبي صلى الله عليه وسلم فقال بعضهم هو صائم وقال بعضهم ليس بصائم فأرسلت إليه بقدح لبن وهو واقف على بعيره فشربه

Z Ummul Fadl bint al-Harith Radi anhuma, že lidé nesouhlasí o půstu poblíž proroka, nechť 'alejhi wa salam. Některé z nich řekl, že nechť 'alejhi wa salam, půst, a někteří říkají, že ne. Pak Ummul Fadl radi anhuma Poslat šálek mléka, když nechť 'alejhi wa salam na velbloudu, a on nechť' alejhi wa salam pít. [HR. al-Bukhari ne. 1887 a muslimy. 1123]

Není postil na Arafata proto vstřícnější uctívání a praxe támhle.

Stojící na Arafata je velká shromáždění muslimů v jejich uctívání. To nám připomíná den shromážděné kolem tvora napříč věky a generace v Padang Mahsyar. Vzhledem k tomuto, by měl každý muslim připravit se na nadcházející den s zbožné lásky. [8]

8. Poutníci by využívat drahocenný čas v Arafah, který je jen pár hodin, aby se mnoho bertalbiyah, Dhikr a upřímně se modlit za dobro světa a na onom.

Jak bylo vysvětleno v diskusi o prvenství dne Arafah, den modliteb je nejlepší modlitby, a nejlepší modlitby, které jsou dnes řekl, že je:

لا إله إلا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد وهو على كل شيء قدير

Není žádný bůh kromě Alláha diibadahi s Haq, jen ho, ne partnera k Němu, pouze Jeho moc a chvála, a On je svrchovaný nad všemi věcmi.

Vzhledem k tomu, to je nejlepší modlitba, poutníci si ho zapamatovat, a pak se co nejvíce a sekhusyu "by se říci při wukuf.

Teladanilah závažnost proroka, nechť 'alejhi wa salam, aby se modlili, jak je popsáno Usáma bin Zajda Umara Radi když nechť' alejhi wa salam řekl:

كنت رديف النبي صلى الله عليه وسلم بعرفات, فرفع يديه يدعو, فمالت به ناقته, فسقط خطامها, فتناول الخطام بإحدى يديه وهو رافع يده الأخرى

I dibonceng proroka, nechť 'alejhi wa salam v Arafah, tak nechť' alejhi wa salam zvedl obě ruce mu, nechť 'alejhi wa salam, aby se modlili. Velbloudi na jeho stranu, a spadl na vodítku, a on nechť 'alejhi wa salam vzal otěže v jedné ruce he, nechť' alejhi wa salam, zatímco druhá ruka stále vzhlédl, aby se modlil. [HR. -Nasai ne. 3011, posuzoval platnost al-Albani]

Výše uvedené hadith ukazuje, že Prorok, nechť 'alejhi wa salam, aby se modlí sám, a ne přátelé shromáždí, aby se modlili společně, pak nejvhodnější beliaulah pokyny dodržovat. [9]

Neexistuje žádné specifické modlitba za den Arafah, a poutníci mohou modlit něco pro dobro věčnosti a ve světě. Ale to by mělo dát přednost modlitby al-Koránu a Sunny jsou platná, protože tyto modlitby jsou jawâmi'ul Kalim (krátké věty lafazh, ale široký význam) a zaručené bezpečí před chybou. [10]

Moje rada, vypracuje návrh od vzdálených dnů svých modliteb! Shromáždit nejlepší modlitby jsou řekl, v této drahocenného času, takže můžete optimalizovat příležitosti, které nemusí být nutně opakují, a žádný nedostatek dodávek modliteb tam. Nezapomeňte na rodiče, rodina, sestup, a lidi, které milujete, je nejlepší modlitba.

Neztrácejte ani minutu této krátké doby pro věci, které jsou méně užitečné! Pokud jste unavení nebo nudit, můžete být rozptýleny s dhikr a čtení al-Korán, nebo si pauzu, aby si čerstvé znovu.

9. Poutníci by se dostat ven z Arafata až po západu slunce, jako hadith instrukcí Džábir na alejhi Základní wukuf proroka, nechť 'wa salam:

فلم يزل واقفا حتى غربت الشمس وذهبت الصفرة قليلا حتى غاب القرص

Stále pokračuje wukuf do západu slunce, malý žlutý míček pryč a slunce nebylo vidět znovu. [HR. Muslimy. 1284]

10. Jakmile slunce skutečně nastaví, poutníci nechte Arafat pro bemalam být Muzdalifah a končí skutky-skutky další pouť.

Tak řada postupů, které je předepsána být provedeny poutníky během Arafatem. Pokud bychom to s upřímností a postupujte podle pokynů na alejhi náš prorok Muhammad, nechť 'wa salam zde a v další sérii skutků, hadž, Alláh ochotnými, dospějeme k Mabrur hadždž, naše hříchy jsou odpuštěny, a naše modlitby vyslyšeny. Budeme osoba, která dostane požehnal den Arafah být osvobozen od ohně pekelného.

Chyby během hadždž sboru na Arafata
Přesto, že má obrovskou výsadu, existuje mnoho muslimů, kteří ani nevědí, toto privilegium. Je ironií, že existuje mnoho poutníků, kteří spadají do fatálních chyb, zatímco uctívání v Arafata. Tyto chyby jsou způsobeny nedostatkem znalostí, nedostatek motivace konat dobro, nebo nezajímá postoj. Poutníci potřebují znát tyto chyby, aby se zabránilo, a být vděčný za požehnání, znalostí a lásku k Sunny, že Alláh Všemohoucí udělují.

Mezi chyby, které se často objevují v průběhu před pobytem v Arafat je následující:

1. Stálá mimo Arafata. Když na hlídce, se propagátoři ministerstva pro náboženské záležitosti Saúdská Arábie stále mají mnoho poutníků před pobytem venku Arafata. A pokud ne opravena tato chyba vedla v našem putování není platný. [11]

2. Z Arafah před západem slunce. Postavení je pilířem Hajj, přitom před pobytem, ​​dokud slunce je jedním z povinnosti Hajj. Pokud poutníci z Arafah před západem slunce, a ne vrátit, odešel jeden z povinnosti a zaplatit poutní meyembelih přehradu s kozou. [12]

3. Se zabýval růží Jabal Rahmat, chůze, nebo psát nápisy tam. Náš prorok Muhammad, nechť 'alejhi wa salam sám neměl lézt tuto horu, zatímco před pobytem. Takže kdokoli turistika a věřte jako uctívání, pak je to inovace. Pokud jezdíte jako osvěžující, zákon povolena, ale existují i ​​jiné věci, které jsou lépe provedené, že příležitost se nemusí nutně opakovat. [13] al-Haramain Imamul Juwayni řekl, "a žádná náboženská hodnota lézt na tuto horu, když lidé používá k tomu. " [14]

4. S výhledem na Jabal Rahmat jako zbožnosti a modlitby, a obsazení Mekky. V souladu s Sunna směřují Qibla během modlitebního času, jak je to popsáno v hadith o Jabir Radi anhu:

ثم ركب رسول الله - صلى الله عليه وسلم - حتى أتى الموقف فجعل بطن ناقته القصواء إلى الصخرات وجعل حبل المشاة بين يديه واستقبل القبلة

Pak prorok, nechť 'alejhi wa salam nastavit dorazí na místo před pobytem, ​​tak on dělal jeho velbloudy žaludek al-Qashwa na skalách (za Jabal Rahmat), takže pro pěší skupinu před ním a čelí qiblah. [HR. Muslimy. 1284]

Když wukuf, proroka, nechť 'alejhi wa salam obklady Jabal Rahmat, ale zároveň byl také čelí qiblah. On dělá Jabal Rahmat a směr Kaaba před ním. Pokud se nelze kombinovat, hlavní prioritou je, aby tváří v tvář qiblah, ne horské.

5. Není optimalizaci bohoslužby a modlitby, ale místo toho hodně povídali si a legraci. To je smutné, protože privilegium dne Arafah, a krátkost času, než zůstat. Když zabírají místo, wukuf vás, nezapomeňte, že existují miliony muslimů, kteří chtějí místo, ale nemohli dostat, protože nemá žádný náboj, nemá žádnou fyzickou kondici, která umožňuje, nebo z jiných důvodů. A ty jsou vyvolení Boží, takže neztrácejte tuto jedinečnou příležitost s klábosení a smíchu!

6. Busying se zábavnými snímků pořízených, zatímco v Arafata. Bez ohledu na učenců zpochybňují právní otázky animovat tvora, mohou být tyto fotografie je ďábel vstup do ponořit vás do louže Riya "(dobročinnost být viděn a chválil jiné), které učiní váš pouť nadarmo. Pokud je to možné uzavřít tuto slavnou uctívání lidského hlediska, tak že jen Alláh Všemohoucí ví, protože jen od něj očekáváme odměnu.

7. Kouření. Tyto špatné návyky bohužel stále ještě občas provádí poutníky při plnění nejdůležitějších pilířů hadždž.

8. Bavte se nebo se snažit kekhusyu'an s hudbou.

9. Primp. Naše náboženství zakazuje ženám primp, když venku. Zákaz by měl být více asertivní, pokud se provádí během pouti a byl ve Svaté zemi. Podobně jako v předchozích dvou chyb. Pokud to uděláme, stále očekáváme, že poutní Mabrur, zatímco podmínka je ponechána špatnost a nemorálnost během fungování této služby?

To jsou některé příklady chyb, které se často objevují v průběhu Arafata. Existuje mnoho dalších chyb je třeba se vyvarovat další poutníky, ale to, co je uvedeno výše, je to signál k jiným chybám. Nakonec jsme se modlit, ať je Alláh menunjukkah pravda jako pravda a můžeme po ní. A kéž v něm Alláh ukázat chybu jako chybu, a můžeme odejít. Opravdu On je All-slyšení, On je naše naděje, a on je pro nás dostatečný. Alláh ví nejlépe.

Reference:
1. Ash-Syarhul Mumti ", Muhammad ibn Saalih al-'Uthaymeen, Dar Ibnil Jauzi.
2. Al-Mughni, Ibn Qudama, Dar "Alamil Pole.
3. Nasik Tabshîrun bi Ahkâmil rituály, Shaykh Abdul Muhsin al-'Abbad.
4. Sharh Sahih Muslim,-Nawawi, Darul Khair.
5. Nihâyatul mathlab fi Dirâyatil školy, al-Haramain Imamul Juwayni, Darul Minhaj.

[Zkopírováno ze sunny Edition časopis 06/Tahun XV/1432H/2011M, autor Ustadz muslimské Al-Atsari. Penebit Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Purwodadi Km 8 Selokaton Gondangrejo - Solo 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]


Zvyšování a snižování dokonalého muže?



Podle
Ustadz Kholid Syamhudi, Lc


Se řeší otázky víry, je nejdůležitější otázkou muslim, protože víra určuje osud světa a na onom. Dokonce i dobro světa a dále naklánět k pravé víře. S vírou, bude jeden udělat dobrý život v tomto světě, a dále a bezpečnost veškerého zla a Alláha Všemohoucího. S vírou, bude jeden dostat odměnu byl důvod, proč jít do nebe, a zachránil z pekla. Více než to, že si radost z Všemohoucí Alláh všemohoucí, tak on nebude zlobit se na něj a cítil pochoutka vidět tvář Alláha Všemohoucího na onom světě. Proto by se tyto otázky získat více pozornosti od nás všech. Imám Ibn al-Qayyim rahimahullah řekl, "Úsilí o nejlepší duše a srdce a způsobit sluhu získat výšku (stupňů šlechtic) v tomto světě a dále je věda a víra. Proto, Alláh Všemohoucí sloučit dva v Jeho slově

وقال الذين أوتوا العلم والإيمان لقد لبثتم في كتاب الله إلى يوم البعث

A ti, kteří jsou, stejně znalosti a víru říct (těm, kteří nevěří), "Vy jste bydlili (v hrobě) vyhláškou Boží, až do dne vzkříšení." [Ar-Rûm/30: 56]

A Alláh říká:

يرفع الله الذين آمنوا منكم والذين أوتوا العلم درجات

Alláh oslavovat ti, kdo věří mezi vámi a těmi, kteří jsou stejně určitý stupeň znalostí. [Al-Mujâdilah/58: 11]

Oni jsou jádrem a možnosti, ze tam a oni jsou lidé, kteří mají nárok na důstojnost. Nicméně, většina lidí bloudí (porozumění) o povaze vědy a víry, tak, že každá skupina se domnívá, své znalosti a přesvědčení jediná věc, která může vést ke štěstí, ale to není tak. Většina z nich nemá spasitelné víry a vědy jsou aktivována (do studia nadmořské výšce), i oni uzavřeli sami do vědy a víry učil alejhi proroka, nechť "wa salam a stal se jeho poslání k lidem. I když to je nad vírou a vědou (což je pravda), je to, nechť 'alejhi wa salam, a jeho společníci, a ti, kteří se jimi řídit na manhaj a vést je .... "[Al-FAWAID věst. 191]

Podobně, pokud se podíváme na pochopení muslimské víry, pak jsme si hodně chyb a nesrovnalostí. Například, mnoho mezi muslimy, když zhřešil prohlásil: "Důležité je, srdce". To vše vyžaduje nepochybně zarovnání a osvícení, jak reálné pojetí pravé víry.

ZVÝŠENÍ víra a KLESÁ
Je pochopitelné, mnoho argumentů z textů al-Koránu a Sunna, která vysvětluje nárůst a berkurangannya víru. Vysvětlení vlastníka víry, která je stratifikovaný, částečně semurna větší důvěru než ostatní, některé z nich označován jako-Sabiq bil Khairat al-Muqtashid a nespravedlnost linafsihi. K dispozici je také al-Muhsin al-věřící a al-muslimské. To vše ukazuje, že nejsou v důstojnosti a vírou může být zvýšení a snížení.

Mezi argumenty, které ukazují zvýšené a berkurangan víra je:
1. Slovo Alláh Všemohoucí.

الذين قال لهم الناس إن الناس قد جمعوا لكم فاخشوهم فزادهم إيمانا وقالوا حسبنا الله ونعم الوكيل

(Jsou) lidé (kteří poslouchají Alláha a posla), který jim řekl, že byli lidé, kteří říkali, "Lidé se shromáždili síly proti tobě, tak se jich bojí", pak to přidá slovům jejich víru a oni řekli: "Alláh stačí jako pomocník My a Bůh jsou nejlepší Protector". [Ali Imran / 3:173]

Duchovní Ahlussunnah aby tento verš jako základ pro zvýšení a berkurangan víry, jak byla požádána, aby Uyainah rahimahullah imáma Sufjan bin ', "Co je to víra se zvyšuje nebo snižuje? On rahimahullah řekl, "Neslyšíš slovo Alláha, což znamená," A to slovo je přidá k jejich víře. " (Ali Imran / 3:173), a slovo Alláha, což znamená, "A také jsme přidali jejich instrukcí." (Al-Kahfi/19: 13) a v několika dalších verších "?. Někdo se zeptal: "Jak může být snížena?". On rahimahullah řekl, "nic může růst, pokud může být snížena". [1]

2. Slovo Alláh Všemohoucí.

ويزيد الله الذين اهتدوا هدى والباقيات الصالحات خير عند ربك ثوابا وخير مردا

A Bůh přidá pokyny pro ty, kteří se dostali do nápovědy. A zbožní skutky věčnou odměnu v lepším svého Pána a lepší konec. [Maryam/19: 76]

Šejch 'Abdurrahman as-Sa'di rahimahullah vysvětluje tento verš komentář prohlášením, "je věta, která ukazuje zvýšení a berkurangannya víru, jako stanoviska Salafush-Salih. To potvrzují i ​​slova všemohoucího Boha.

ويزداد الذين آمنوا إيمانا

A že věřící rostou svou víru [al-Mudatstsir/74: 31]

A slovo Alláha Všemohoucího.

إنما المؤمنون الذين إذا ذكر الله وجلت قلوبهم وإذا تليت عليهم آياته زادتهم إيمانا

Opravdu, ti, kdo věří, jsou ti, kteří, když je uvedeno Alláh jejich srdce se zachvěla, a když recitoval své verše bertambahlah svou víru (tedy). [Al-Anfal / 08:02]

Také posílen skutečností, že víra je srdce a mluvené slovo, notářské zápisy, srdce, ústní a končetin. Také věřící velmi rozvrstvené v tomto případě. [2]

3. Slovo alejhi proroka, nechť "wa salam.

لا يزني الزاني حين يزني وهو مؤمن ولا يشرب الخمر حين يشرب وهو مؤمن ولا يسرق حين يسرق وهو مؤمن

To není cizoložník cizoložství ve stavu věřících a ne pít alkohol, když pití ve stavu věřících a ne krást při krádeži ve stavu věřících [muttafaq 'alejhi]

Ishaq bin Ibrahim-Naisâburi rahimahullah řekl, "Abu` Abdillah (Imam Ahmad rahimahullah) byl požádán o víře a ztrátě víry. On rahimahullah řekl, "je to slovo víry Zlevněno proroka, nechť 'alejhi wa salam," to není cizoložník cizoložství ve stavu věřících a nevěřících není krádež stát. [3]

4. Slovo alejhi proroka, nechť "wa salam.

الإيمان بضع وسبعون أو بضع وستون شعبة فأفضلها قول لا إله إلا الله وأدناها إماطة الأذى عن الطريق والحياء شعبة من الإ يمان

Víra je více než sedmdesát nebo šedesát poboček. Hlavní věc, říká, "la ilaha illallah" a nejnižší je vyčistit rušení z ulic. A škoda, že je pobočka víry. [Muttafaq 'alejhi]

Tato vznešená hadith vysvětluje, že víra má pobočky, tam jsou highs a tam jsou minima. Větve této víry je stratifikovaný a není v rámci jednoho stupně ctností, ještě důležitější než na straně druhé. Proto, Imam at-Tirmidhi obsahuje kapitoly v pobízet, "kapitola Dokončení víry, růst a berkurangannya".

Šejch 'Abdurrahman as-Sa'di raimahullah při vysvětlování této hadith státy, "To jasně ukazuje, že víra roste a klesá s rostoucím šaríja pravidly a poboček víry a praxe zaměstnance nebo ne cvičit. Je pochopitelné, že lidé s rozložit v tomto ohledu. Kdo našel víra nebyla zvýšenou a sníženou, pak to má skutečný reality menyelisihi vedle textů menyelisihi známých jako šaría. [4]

Zatímco názory a atsar Salafush-Salih mockrát vůbec při určování přesvědčení, že víra přírůstky a úbytky, včetně:

. Z řad společníků alejhi proroka, nechť "wa salam, mezi nimi:
Jakmile chalífy Umara ibn al-Rashid al-Khathâb radi anhu jednou řekl svým společníkům:

هلموا نزداد إيمانا

Dodejme naši víru. [5]

Companion Abu ad-Darda "Uwaimir al-Ansari radi anhu řekl:

الإيمان يزداد و ينقص

Že víra přírůstky a úbytky. [6]

b. Ze tabi'in, mezi nimi:
Abu Mujahid al-Hajjaj bin Jabr al-Makki (d. 104 AH) uvádí:

الإيمان قول و عمل يزيد و ينقص

Víra je slova a činy, zvětšuje a zmenšuje. [7]

Abu Syibl "Alqamah bin Qais-Nakhâ'i (d. po 60 h) řekl svým společníkům:

امشوا بنا نزدد إيمانا

Opouštět přidáme víru. [8]

c. Mezi tabi'ut tabi'in, mezi nimi:
"Abdurrahman ibn 'Amr al-' Auzâ'i (d. 157 AH) uvádí:

الإيمان قول و عمل يزيد و ينقص فمن زعم ​​أن الإيمان لا يزيد و لا ينقص فاحذروه فإنه مبتدع

Víra je slovo a skutek, přírůstky a úbytky. Kdo by věřil, že víra není roste a neklesá, takže buďte opatrní s ním, protože on je expert na inovace. [9]

Požádal také o víře, ať už rostou? On odpověděl, "Ano, být jako hora". Zeptal se znovu, "Je to bude snížena?" On rahimahullah odpověděl, "Ano nespočívá nic z toho." [10]

d. Imam Jurisprudence nichž čtyři (Aimmah arba'ah), včetně:
Muhammad ibn Idris ash-Shafi'i rahimahullah uvedl:

الإيمان قول و عمل يزيد و ينقص

Víra je slova a činy, zvětšuje a zmenšuje [11]

Ahmad ibn Hanbal rahimahullah uvádí, "Víra je součástí nadřazené jiným, přírůstků a úbytků. Zvyšuje se charitě a dobročinnosti se sníží o odchodu, protože slova jsou odepřena. [12]

Takové prohlášení a stanoviska ulamá Ahlussunnah úplně, jak Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah vysvětlil rahimahullah ve svém prohlášení, "Salaf mají berijmâ", že víra je slova a činy, zvětšuje a zmenšuje ".

Odtud je to jasné chyby lidí, kteří si myslí, že problém stoupala a klesala jako věc víry mezi ulamá Ahlussunnah khilafiyah. Alláh ví nejlépe.

Způsobuje nárůst A VÍRA snížena
Po zjištění, že víra přírůstky a úbytky, pak známé příčiny zvyšování a snižování dávek a víra se stala velmi důležitou. Muslimové správně vím, pak aplikovat a procvičovat ji v každodenním životě, aby se zdokonalil a zesílit ve víře. Také, aby od svého soupeře, že příčinou ztráty víry, tak, aby se a přežít v tomto světě a na onom.

Šejch 'Abdurrahman as-Sa'di rahimahullah vysvětlil, že úředník, který si Taufika Alláha Všemohoucího se vždy snaží dělat dvě věci:

. Uvědomil si, víru a její pobočky a platí, jak vědu a lásku k sobě.

b. Snažit se bránit všechny výzvy a odstranění nebo snížení takovou víru pomluv, které jsou viditelné a skryté, nedostatky zahájení léčby a poté se pokání nasuha a znát případ, než je ztracena. [13]

Přinesl víra a opevnil je provedeno tím, že zná příčiny zvýšené víry pak je spustit. Zatímco odmítl odstranit, a proti všem, co se děje tím, že znát příčiny ztráty víry, a být opatrný padající kořisti k ní.

Jedním z důvodů pro zvýšení víry dané učenci jsou:
1. Studoval výhody plynoucí z al-Koránu a sunny. To je důležité, protože zvyšuje víru a užitečné, jako věda se stala prostředkem k uctívání Alláha a realizovat tawheed a správně sedět. Zvýšená víra pochází z obecné znalosti rozmanité, včetně:
. Výtlačné straně vědců v hledání poznání
b. Halaqah svá místa ve vědě
c. Mudzâkarah (diskuse) mezi nimi ve věcech vědy
d. Přidání poznání Boha všemohoucího a jeho šaríja
e. Aplikace znalostí, které se naučili
f. Další odměna pro ty, kteří se od nich učit

2. Úvahy o těchto verších Alláh Všemohoucí kauniyah. Uvažuje a zkoumá situaci a existenci tvory různorodé Alláh Všemohoucí je a úžasné je velmi silný motivační faktor pro víru a posílit víru.

Šejch 'Abdurrahman as-Sa'di rahimahullah uvádí, "Jednou z příčin a faktorů ovlivňujících víru je odrazem do vesmíru v podobě vytvoření nebe a země, a obyvatelé vnímajících bytostí a lidskou vlastního já zkoumat jeho vlastnosti vlastní. To vše jsou silné motivační faktor pro víru ". [14]

3. Snaha sunggug opravdu provést spravedlivé činy s upřímností, šíření a provádět pravidelně. To je proto, že všechny dobré skutky provedené s upřímnost šaría přidá k víře, protože víra se zvyšuje s rostoucím počtem skutků poslušnosti a uctívání. Shaykh Muhammad ibn Salih al-Uthaymeen rahimahullah kdysi řekl, že jedním z důvodů zvýšení víře dělá poslušnost. Vzhledem k tomu, víra poroste s dobrou provádění, a mnoho druhů praxe. Lepší postup, tím větší nárůst víry, a dobrý implementace je získat upřímné a mutâba'ah (po vzoru alejhi proroka, nechť 'wa salam). Zatímco tyto typy skutků, pak to musí být větší než Sunny a část charita a poslušnost je zdůrazněn více než kterýkoliv jiný major. Více hlavní poslušnost, tím větší je přidání víry. Jako mnoho (množství) praxi, přidá k víře, protože praxe, včetně víry, tak, že víra rozhodně zvyšuje s praxí "[15]

Důvody pro ztrátu víry přichází od člověka samotného (vnitřní) a nějakou formu vnějších faktorů (vnější).
Mezi interní faktory člověk sám, který měl velký vliv na podkopání víry jsou:

1. Hloupost. To je největší pokles od víry, protože věda je největší příčinou zvýšené víra.

2. Nedbalost, postoj a zapomněl se odvrátit od pravdy. Tři případ je jedním z důležitých příčin ztráty víry.

3. Nemorální skutky a hříchy. Je zřejmé, neposlušnost a hřích jsou velmi škodlivé a mají špatný vliv na víře. Jak provádění příkazů Alláha Všemohoucího můžete přidat k víře, stejně jako porušování zákazu Alláha, může snížit víru. Ale samozřejmě, sin a zlo řadových stupňů, poškození a ztráty způsobené, jak je uvedeno Ibn al-Qayyim rahimahullah v jeho výrazu, "Je jisté, nedůvěra, zloba a neposlušnost třídí jako každý spravedlivý víry a lásky k získání titulu stupňů". [16 ]

4. Lust je pozvat ke zlu (-chtíč ammarat bissu "). To je chtíč člověka a zavrženíhodný. Lust je pozván na ošklivosti a bídy, jak Alláh popsal žena říká al-Azíze.

وما أبرئ نفسي إن النفس لأمارة بالسوء إلا ما رحم ربي إن ربي غفور رحيم

A nemyslím si, zbavit sám (viny), protože skutečnost, že chtíč ke zlu, s výjimkou těch, stejně milost od Rabbku. Opravdu Rabbku odpouštějící, slitovný. [Yûsuf/13: 53]

Vášeň je přimět lidi k neposlušnosti a zničení víry, tak, že jsme povinni hledat útočiště v Alláha se od něj a snažila bermuhasabah před charitu a poté.

Mezitím, mezi vnějšími faktory jsou:
1. Satan, věčným nepřítelem člověka je důležitá vnější příčiny ovlivňující víru a snižuje kekokohannya.

2. Svět a fitnahnya. Se zabýval světa a jeho příčiny šperky snížit víru, protože větší lidský duch má keridhaannya svět a ve světě, tím více svědčit proti sobě samému dělá poslušnost a hledají štěstí dále, jak řekl Imám Ibn al-Qayyim raimahullah.

3. Přátelé visí ošklivé. Přátelé jsou ošklivé a zlé do něčeho velmi nebezpečná víry, morálky a náboženství. Proto prorok, nechť 'alejhi wa salam varovala nám to v jeho slovech:

الرجل على دين خليله فلينظر أحدكم من يخالل

Náboženství, které je nad jeho milence, pak jeden by měl vidět, kdo se stane jejím milencem. [17]

záležitosti, které musí být vzaty v úvahu v víře, doufejme, že to může nás posunout k dalšímu posílení a zdokonalení víru.
Wabillâhi Taufiq.

[Zkopírováno ze sunny Edition časopis 11/Tahun XIII/1431H/2010M, autor Ustadz muslimské Al-Atsari. Penebit Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Purwodadi Km 8 Selokaton Gondangrejo - Solo 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]



Výzvy Purification, Dhikr, dobročinnost, a Patience



Podle
Ustadz Al-Yazid bin Abdul Kádir Jawas


عن أبي مالك الحارث بن عاصم الأشعري رضي الله عنه, قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: «الطهور شطر الإيمان, والحمد لله تملأ الميزان, وسبحان الله والحمد لله تملأن أو تملأ ما بين السماء والأرض, والصلاة نور, والصدقة برهان, والصبر ضياء, والقرآن حجة لك أو عليك, كل الناس يغدو: فبائع نفسه فمعتقها أو موبقها ». رواه مسلم

Abú Malik al-Harith bin 'Asim al-Ash'ari Radi anhu, řekl, "Posel Alláha, nechť' alejhi wa salam řekl," Čištění je součástí víry, Alhamdulillah (chvála Alláhu) splňuje měřítka. Subhanallah (Most svatý Bůh Všemohoucí) a Alhamdulillah (chvála Alláhu) jak v období mezi nebem a zemí, modlitba je světlo, láska je záchytný bod, pacient je lehký, a al-Korán je důkazem pro vás. Každé lidské jednání:. Jeden je prodávající ji pak memerdekakannya nebo zničit "" Zaznamenal Muslim.

TAKHRIJ hadísy
Hadís je Saheeh, vyprávěný:
1. Muslim (č. 223).
2. Abu 'Awaanah (I/223).
3. Ahmad (V/342, 343 - 344).
4. Ad-Darimi (I/167).
5. At-Tirmidhi (č. 3517).
6. -Nasa-i (V/5-8) av "Amalul yaum wal Lailah (č. 168, 169).
7. Ibn Majah (č. 280).
8. Ath-Mu'jamul Tabaraani v al-Kabir (č. 3423, 3424).
9. Al-Bayhaqi v as-Sunanul Kubra (I/42) a ve víře Syu'abul (č. 2453, 2548).
10. Ibn Mandah v Kitab al Iman (č. 211).
11. Ibn Hibban (č. 841-na-Ta'lîqâtul Hisan).
12. Ibn Nasr al-Marwazi v Ta'zhîm Qadrish Salah (č. 435, 436).
13. Al-Lâlikâ v Sharh Usúle-i I'tiqâd Ahlis sunna Wal Jama'ah (č. 1619).
14. Al-Baghawi v Syarhus Sunna (č. 148).
Tato hadith Nashiruddin Klasifikován jako Saheeh Shaykh Muhammad al-Albani v Sahih al-Jâmi'ish Sagheer (č. 925, 3957) a Takhrîj Musykilatil Faqr (č. 59).

Sharh hadísy
1.BERSUCI JE součástí víry
Prorok, nechť 'alejhi wa salam: "Čištění je polovinou víry."
Učenci se lišily o smyslu slov alejhi proroka, nechť "wa salam," Čištění je polovina víry, "následující specifika:

1. Někteří učenci interpretují slovo jeho čištění v Hadith, že je opouští hříchy, jak Alláh Všemohoucí praví: إنهم أناس يتطهرون "... oni jsou ti, kteří se považují za čistý." (Al-A'raf / 7:82 ), Jeho Slovo, وثيابك فطهر "a vyčistit oblečení." (al-Muddatstsir/74: 4), a Jeho Slovo, إن الله يحب التوابين ويحب المتطهرين "Amen, Bůh miluje ty, kdož pokání a miluje ty, kdož se očistili. "(al-Baqarah / 2:222)

2. Názory jumhur Ulama z čištění ve výše uvedené hadith je čištění hadats s vodou nebo s Tayammum. Proto, Imam Muslim začátek vydáním této hadith v kapitolách Wudu ", jak hrál Imam-Nasa-i, Ibn Majah, a kromě toho oba. Tam jsou učenci, kteří říkají, že význam této hadith je víra v modlitbě, jak je uvedeno Alláh Všemohoucí praví: وما كان الله ليضيع إيمانكم "A Bůh nemá ztrácet víru ..." (al-Baqarah / 2:143). Definice víry je modlitba v poezii se díváte Baitul Maqdis. Pokud to, co je míněno vírou je modlitba, tak modlitba není přijat, kromě čištění; tak bude čištění, že polovina z víry v této souvislosti. Tento výklad je citován z Muhammada ibn Nasr al-Marwazi v Kitâbush Saláhu (. I/435, č. 442) z Ishaq ibn Yahya ibn Rahawaih Adama, který řekl o smyslu svých slov, "Amen já vím, je věda a já nevím, nesprávné jeden z nich je polovina vědy. "

Ibn Mas'ud radi anhu řekl, "Trpělivost je polovina víry a víra je víra úplně." Tím, víra zahrnuje postoj pracovních povinností a nechat věci, které jsou zakázány, pak to nemůže být dosaženo, pokud všechny trpělivě, počkejte půl víra. Totéž se říká o Wudu ", že je polovina modlitba. [1]

3. V této hadith uvedeno Wudu "součástí víry, jak je uvedeno v historii Imám Ahmad, Nasa-i, na-Tirmidhi, Abu 'Awaanah, Ibn Majah, a Ibn Nasr al-Marwazi s lafazh:

إسباغ الوضوء شطر الإيمان ...

"Oboustranný tisk na očištění" je součástí víry. "

Takže, Wudu "je součástí víry, a to je také to, že řekl, Wudu" je součástí modlitby, protože modlitba vymazat hříchy a chyby na stav Wudu "se provádí dobře. Proto, Wudu "je polovina modlitba v této souvislosti, [2], jak je uvedeno v Sahih Muslim z" Uthman ibn 'Affan Radi anhu od Proroka, nechť' alejhi wa salam řekl:
"To není muslim, pak upřesnit čištění čištění nutné ho, pak se modlit pětkrát, ale modlitby je guma (chyba) mezi modlitby jsou." [3]

V historii se, nechť 'alejhi wa salam také zmínil:
"On zdokonalil Wudu" jak Alláh Všemohoucí přikázal Jallakepadanya, takže modlitby jsou povinné guma (chyba) mezi modlitby jsou. "[4]

Modlitba je také klíčem k nebi a Wudu "modlitba je klíčem. Každý z modlitby a Wudu "je proto, že dibukakannya dveře nebe, [5], jak je uvedeno v Sahih Muslim z" Uqbah Ibn 'Amir Umar radikálů, kteří slyšeli proroka, nechť' alejhi wa salam řekl: "To není muslim wudoo" a opravit Wudu " ji pak pomodlit dva raka'at se srdíčky a její tvář ve druhém raka'at, ale nebe je povinná pro něj. "[6]

Pokud Wudu "a dvě věty víra vyžaduje otevření dveří nebe, pak wudoo" je polovina víra v Alláha Všemohoucího Jalladan Poslu, nechť 'alejhi wa salam v této souvislosti.

Kromě toho, wudu "včetně skryté povahy víry, která není hlídaná, ale věřících, [7] který je obsažen v hadith Tsauban Radi anhu od proroka, nechť 'alejhi wa salam řekl:
"... Ne, že zachovává wudoo" kromě věřícího. "[8]

2. K Bohu, aby DOs Dhikr Všemohoucího.
Prorok, nechť 'alejhi wa salam: "Alhamdulillah (chvála Alláhu) splňuje měřítka, Subhan Alláh (Všemohoucí Alláh svatý) a Alhamdulillah (chvála Alláhu) jak v období mezi nebem a zemí .. . "

Jedná se o váhání z lafazh vypravěči hadith. V muslimské historii,-Nasa-i, a Ibn Majah uvedl:

«والتسبيح والتكبير ملء السموات والأرض».

"Tasbih a takbir nebe a země."

Tyto hadísy jsou čtyři věty shrnující ctnost, která je nejlepší laskavá slova, tj. Subhanallah, Alhamdulillah, la ilaha illallah, a Allahu Akbar.

• Chvála
Chvála pak celý hadith odborníci se shodují, že věta splňuje váhy. Někteří říkají, že věta jako permisalan, a jeho význam, pokud orgány Alhamdulillah tvaru, musí splňovat váhy. Tam je další říká, že Alláh Všemohoucí zahrnovat všechny skutky a slova člověka do těla, které může být viděn a vážil na Soudný den, jak alejhi proroka, nechť 'wa salam:

اقرؤوا القرآن فإنه يأتي يوم القيامة شفيعا لأصحابه. اقرؤوا الزهراوين: البقرة وسورة آل عمران, فإنهما تأتيان يوم القيامة كأنهما غمامتان أو كأنهما غيايتان, أو كأنهما فرقان من طير صواف. تحاجان عن أصحابهما. اقرؤوا سورة البقرة فإن أخذ ها بركة, وتركها حسرة, ولا تستطيعها البطلة

Přečtěte si al-Korán, jak opravdu to přijde v den zmrtvýchvstání jako dárce přímluvu k jeho čtenářům. Přečtěte si az-zahrawain (dvě květiny): [9] al-Baqarah a dopisy Ali Imran, protože přijdou na den zmrtvýchvstání jako dva mraky nebo odstín či dva jako dvě skupiny ptáků rozšířil svá křídla bránit své čtenáře. Přečtěte si dopis al-Baqara, protože pick byl požehnaný a odchodu je ztráta, a čarodějové nemůže porazit. "[10]

Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl: "Dvě věty milovaného člověka (Alláh) Milosrdného, ​​hmotnost na stupnici, a světlo v ústech (např.) subhânallâhi wa bihamdihi, subhânallâhil" azhîm. "[11]

• Subhanallah
Subhanallah, pak zpráva vypráví muslimský,

«سبحان الله والحمد لله تملآن أو تملأ ما بين السماء والأرض».

"Subhanallah a Alhamdulillah splňují nebo splňují nebesa a zemi ..."

Vypravěči jsou na pochybách o tom, co naplňuje nebesa a zemi: pokud dvě věty nebo jeden z nich? V historii an-NASA-i a Ibn Majah uvedeno,

«والتسبيح والتكبير ملء السموات والأرض».

Tasbih a Takbir naplnil oblohu a zemi

Historie je podobná historii muslimů, ale co to znamená, že druhá věta je nebe a země, nebo zda některý z nich? To by se mohlo stát. V hadíth Abu Hurayrah Radi anhu a jiní třeba poznamenat, že zvětšení je mezi nebem a zemí se setkají.

Ale jasně, korálky bez zvětšení to má své výhody, jak je uvedeno v hadíth "Ali ibn Abi Talib Radi Umar, Abu Hurayrah Radi anhu, Abdulláha bin Amra Radi anhu, a muž z Bani Sulaym, že růženec je polovina hmotnosti a Alhamdulillah splňuje měřítka.

Proč, děkuji Bůh Tahmid slova, která potvrzují všechny chválu patří Alláhu Všemohoucímu, včetně všech atributů dokonalosti potvrzení pro něj. Zatímco růženec je očistit Alláh ze všech nedostatků, hanba, a postižení. Tvrzení bylo dokonalejší než zřeknutí se odpovědnosti. Proto, korálky nejsou přišel sám, ale spolu s něčím, co ukazuje jeho dokonalosti. Někdy korálky spolu s al-hamdu (chválí), jak říká, "Subhânallâhi bihamdihi wa," nebo říkat, "Subhânallâhi wal Hamdulillâh." Někdy korálky se spojí s jedním z Asma Alláha, který ukazuje vznešenost a velikost, například, "Azhîm Subhânallâhil". "Pokud hadith Abu Malik Radi anhu ukázal, že mezi nebem a zemí se setkají kolekce korálků s Takbir, pak je problém zjevný. Nicméně, pokud by to znamenalo, že každý z korálků a na takbir splňuje nebe a zemi, pak váhy větší než nebe a země. Takže, co vyplní váhy větší než to, co vyhovuje nebe a zemi. [12]

• Takbír (Allahu Akbar)
Takbir, pak je uvedeno v hadíth Abu Hurayrah Radi anhu a jeden z Banu Sulaym že Takbír o nebem a zemí setkat. Být v hadíth "Ali ibn Abi Talib Radi anhu uvedl, že takbir s tahlil (la ilaha illallah) vyplnit nebesa a zemi a to, co je mezi nimi. [13

• tahlil (la ilaha illallah)
Tahlil Kurz pak přišel Allah Azza wa Jallatanpa překážky. [14] prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl,

ما قال عبد: لا إله إلا الله مخلصا إلا فتحت له أبواب السماء حتى تفضي إلى العرش ما اجتنبت الكبائر

Služebník není řečeno, La ilaha illallâ s upřímností, ale dveře nebes otevřít pro něj, dokud věta končí v trůnu jako hlavní hříchy vyhýbali. "[15]

Tam je rozdíl v názoru na který z nich je hlavní věta: věta nebo fráze Alhamdu tahlil? Rozdíly v názorech na otázku vznesenou Abd Ibn 'al-Barrové rahimahullah a mnohem více.

-Nakha'i rahimahullah řekl, "Učenci našel větu Alhamdu je nejvíce zdvojnásobil (odměna)."

ATS-Tsauri t říct, "Ne více slov se zdvojnásobil (odměna) než Alhamdulillah."

Alhamdu (chválí) všechny dokonalost znamená potvrzení pro Alláha, včetně monoteismu. [16]

3. Nutnost věřící ke AL-Mizan (Amal váhy na den)
Prorok, nechť 'alejhi wa salam: "Seznamte se váhy."
Ahlus Sunnah přesvědčen o prosazování al-Mizan (měřítko) a otevření charitativní záznamů. Podle jazyk Mizan se rozumí zařízení sloužící k měření věci na základě těžký a lehký (rovnováha). I když je známo, Mizan je něco, co Bůh všemohoucí dal ho na den zmrtvýchvstání pro vážení skutků Jeho služebníků, jak již bylo zdůrazněno al-Koránu, sunny, a idžmá "Salaf. [17]

فمن ثقلت موازينه فأولئك هم المفلحون ومن خفت موازينه فأولئك الذين خسروا أنفسهم في جهنم خالدون

Každý, kdo váhy (dobrých skutků), pak jsou to oni, kteří mají to štěstí. Ten, kdo lehký (dobro) je, pak jsou ti, kteří se zranil, budou řídit v pekle. "[Al-Mukminûn/23 :102-103]

Mizan v podstatě dva listové šupiny. Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:
"Opravdu Bůh Azza wa Jallapada soudného dne bude někoho zachránit z mé komunity do celého stvoření. Pak položil mu 99 poznámek (hříchy), přičemž každý z evidence jako vzdálenost oko dohlédne. Pak Alláh Všemohoucí praví: "Je něco, co popírat z tohoto záznamu? Jsou andělé strážní a rekordér udělat nespravedlnost pro vás? "On odpověděl:" Ne, můj pane! "Alláh Všemohoucí praví," Máš nějaký důvod? "On odpověděl:" Ne, můj pane! "Alláh Azza wa Jalla řekl, "To je pravda, skutečně máte dobrotu v nás, a nebudete dizhalimi dnes." pak vydal bithâqah (kost) zní: "أشهد أن لا إله إلا الله, وأشهد أن محمدا رسول الله" a Bůh Všemohoucí praví: "Přineste měřítkách charitu." odpověděl, "Jak se to může karta s poznámkami vážil hřích!" Alláh Všemohoucí praví: "Jistě, že ne dizhalimi." proroka, nechť 'alejhi wa salam řekl, "Pak záznamy (skutky) byly umístěny na jedné straně v rozvaze a bithâqah list (la ilaha illallah karta ložisko) v rozvaze opustí druhé, pak poznámky byly ztraceny a bithâqah těžší, pak tam není nic vážnější než jménu Alláha Všemohoucího. "[18]

ZÁVĚRY Z výše NASH-NASH je:
1. Mizan nutnost víry, ve kterém budou celý charitativní sluhové se zváží v den zmrtvýchvstání. Mizan je zásadní a má dvě listové šupiny. A počet Mizan, že hodně každý člověk má svůj vlastní Mizan. Texty také ukazují, že člověk sám by být zváženo.

2. Nebýt mentakwîl texty o nezbytnosti víry v Mizan nepřiměřených důvodů jako nějaký mentakwîlnya nimi a stát se spravedlnosti a rozsudek.

3. Mizan byl po všechny lidské skutky posoudí na soudný den. [19]

4. Modlitba je světlo
Prorok, nechť 'alejhi wa salam: Modlitba je světlo
Světlo je něco, co se používá jako pochodeň v temnotě tak, že můžeme rozlišit výhody a nevýhody, a tak jsme si vodítko, co chceme. Podobně, jestliže modlitba pracoval jako sluha Alláha Všemohoucího velel předat světlo poradenství v srdci a učinit z něj jako al-Furqan (rozdíl), aby bylo možné rozlišovat mezi právem a klamu [20] Alláh Všemohoucí praví.:

إن الصلاة تنهى عن الفحشاء والمنكر

"... Určitě modlitba zadržuje od hanebných a nespravedlivé činy ..." [al-'Ankabût/29: 45]

Modlitba je absolutní světlo. Proto, je modlitba podmíněno oči spravedlivých, [21] jak připouští těchto výroků by alejhi proroka, nechť "wa salam:" ... A vzduch udělal své oči k modlitbě "[22]

Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:
"O Bilal! Iqamatlah k modlitbám a potěšit nás se s ním "[23]

5. Almužna je jasný důkaz
Prorok, nechť 'alejhi wa salam: Láska je důkazem
Burhan je sluneční světlo. Z toho, silný důkaz názvem Burhan, protože jejich tvrzení je velmi jasná. Podobně almužnu, je to důkaz pravdy víry a připravenosti, a svědčí o sladkosti a chuť víry.

Proč, milý poklad je lakomý s její duší a duchem. Takže, kdyby život byl vyloučen, protože Bůh nechal majetku k, pak to ukazuje pravdu o své víře v Alláha Všemohoucího, slib, a jeho hrozeb. Proto, Arabové jsou ochotni zaplatit zakat po alejhi proroka, nechť "wa salam, a oni bojovali Abu Bakr as-Siddiq Umar Radi to. Modlitba stejně jako důkaz o pravdě člověka islámu. [24]

6. Trpělivost je paprsek
Pokud jde o pacienta, je dhiyā "(light). Dhiyā "obsahující světlo je teplé a vypalování jako slunce. Na rozdíl od čistého měsíčním zářivé světlo, ale nehoří. Alláh Všemohoucí praví:

هو الذي جعل الشمس ضياء والقمر نورا

On je ten, kdo dělá slunce lesk a měsíc lesk ... [Yûnus/10: 5]

Odtud, Alláh vysvětluje, že povaha šaría je dhiyā Alaihissallam Mojžíš "(light), jako jeho slova:" A opravdu, jsme dostali do Musa a Harun al-Furqan (Torah) a osvětlení, stejně jako lekce pro spravedlivý. "[al-Anbiya '/ 21:48]

I když se uvádí, že v Tóře je Nur (light), jak Alláh Všemohoucí zaslíbil: "Hle, jsme snížení Tóru, v něm (všechny) pokyny a světlo ..." [al-Maida / 05:15]

Ale většina dětí šaríja Izraele jsou adh-dhiyā "(light), protože v ní jsou pouta a těžkých břemen.

A Alláh mensifati šaríja proroka Muhammada, nechť 'alejhi wa salam, že on byl Nur (light), protože v něm je zarovnání a snadnost. Alláh Všemohoucí praví:

قد جاءكم من الله نور وكتاب مبين

Opravdu ..., to má přijít na světle Božím, a knihy popisuje. "[Al-Maida / 05:15]

Vzhledem k tomu, že pacient je velmi těžké pro duši, boj proti vášním, a drží všech tužeb, pacient je dhiyā "(light). Původně smyslu slova trpělivosti je jazyk zadržení.

Trpělivost je chvályhodné mnoho druhů a odrůd, mezi nimi:
1. Trpělivost při plnění poslušnost Alláh Všemohoucí.
2. Patience v daleko od hříchu a hříšníků k Bohu Všemohoucímu.
3. Pacient s Osudem Alláha Všemohoucího bolestivé.

Trpělivost při provádění poslušnost a trpělivost ze zakázaných věcí lépe než u pacienta s bolestivou osudem. To je potvrzeno generace Salaf, mezi nimiž Sa'id bin Džubair anhu Radi, radi anhu Maimun bin Mihran, a navíc k nim. [25]

Nejlepší typ pacienta je půst. Vzhledem k tomu, půst sbírat tři druhů trpělivosti. Půst má být pacient v provádění poslušnosti Alláha a vyhnout nemorální trpělivost v Alláha Všemohoucího. Sluha nechal celý syahwatnya, protože Alláh Všemohoucí touhy nebo mohou být vyzvány, aby nemorálních činů. Z tohoto důvodu je to uvedeno v hadíth. "Opravdu, Alláh Všemohoucí řekl," Všechny skutky potomků Adamových jsou jeho děti, kromě půstu, protože půst je moje a já jsme byli zpátky. Nechal chtíč, jídlo, pití a pro mě. "[26]

Uvnitř je také půst pacient s bolavou osudu, protože půst člověk cítí žízeň a hlad. Proto, proroka, nechť 'alejhi wa salam nazývá Ramadhan měsíc trpělivosti, [27] řekl, "Půst v trpělivosti ao tři dny v každém měsíci je půst po celý rok." [28]

Lidé, kteří jsou Pacient bude mít obrovskou odměnu. Alláh Všemohoucí praví: "... Pouze ti, kteří jsou trpěliví zvýšená odměna bez omezení." [Az-Zumar/39: 10]

7. Al-Korán je důkazem Alláh Všemohoucí na svých služebnících
Prorok, nechť 'alejhi wa salam: al-Korán je důkazem pro vás, nebo proti vám

Alláh Všemohoucí praví:

وننزل من القرآن ما هو شفاء ورحمة للمؤمنين ولا يزيد الظالمين إلا خسارا

A jsme srazit al-Koránu (něco), že uchazeč a milosrdenství těm, kdo věří, zatímco pro bezpráví (Al-Korán, že) bude pouze přidat ke ztrátě. [Al-Isrâ/17: 82]

Jeden z Salaf Ulema řekl, "Člověk nemůže sednout s al-Koránu a pak vstala z ní jsou bezpečné, ale musí mít štěstí, nebo prohrají." Pak si přečtěte odstavec výše. [29]

Ten, kdo se učí jen málo z al-Koránu a cvičit povinnosti, které obsahují, zdrží co zakazuje, a zastavit na hranicích al-Koránu bude obhájce a dodavatel pro její přímluvu v den zmrtvýchvstání. [30 ]

Ten, kdo nemá praxi al-Korán, ale on si to jen pro hledání požehnání, nebo to přečíst mrtvých, nebo open určité události s ním, pak al-Korán bude trestní stíhání pro něj v den soudu před Allah Azza wa Jalla [31] Ibn Mas'ud radi anhu řekl:. Al-Korán je dárcem přímluvu dostali právo poskytovat odůvodněné přímluvy a diskutér. Ten, kdo dal al-Korán před ním, a pak al-Korán vede ho do nebe. Ten, kdo dal ho za jeho zády, a pak al-Korán stáhl do pekla. "[32]

Ibn Mas'ud radi anhu také řekl, "V den zmrtvýchvstání al-Korán dovezený, pak al-Korán dává přímluvu pro ty, kteří si ho přečetl a vede do nebe, nebo svědkem;. Pak přetáhnout do pekla" [ 33]

8. Je to široká škála lidského snažení
Prorok, nechť 'alejhi wa salam: Každý člověk akt: jeden je prodávat ji pak memerdekakannya nebo zničit

Alláh Všemohoucí praví:

ونفس وما سواها فألهمها فجورها وتقواها قد أفلح من زكاها وقد خاب من دساها

Do duše a dokonalost (stvoření) je, potom se ho inspiruje (ulice) trestné činnosti a zbožnost, opravdu šťastní lidé, kteří mensucikannya (duše), a to ztracené nepořádek. "[Asy-Syams/91 :7-10]

Jeho význam je velmi šťastní lidé, kteří očistit své duše poslušností Alláha a opravdu poražené, kteří znečišťují svou duši tím nemorální skutky. Takže, poslušnost očistit duši a vyčistěte ji tak, aby se vysoko s ním, je hříšné lidi a potlačovat odhazování tak, že se stává nízká, dokud se být jako něco dipendamkan do země.

Tato kapitola hadith ukazuje, že každá lidská bytost je pokus zničit ho nebo ho propustit. Ten, kdo se snažil poslouchat Alláha, a tak se prodává sám sebe, aby Alláh a Jeho memerdekakannya Alláha, a ten, kdo se snažil udělat nemorální Alláha, pak prodal sám k ponížení a menjerumuskannya do hříchu, který způsobil, že se dostane Alláh Všemohoucí hněv a trest [34] Alláh Všemohoucí praví:. (což znamená): "Amen Alláh koupil od věřících, jak sebe a svůj majetek tím, že poskytuje útočiště pro ně. Bojují na cestě Boží, tak zabít, nebo být zabit (as) platí slib Boží v Tóře, evangelium, a al-Korán. Kdo je lepší než Bůh, aby svůj slib? Pak se radovat z smlouvat, které jste udělali, a je tedy, že velké vítězství. "[At-Tawbah / 9:111]

Alláh Všemohoucí praví: "A lidstva existují lidé, kteří kupují (náklady) se usilovat o potěšení Alláha ..." [al-Baqarah / 2:207]

V popelem Shahîhain z Abú Hurayrah Radi anhu, který řekl: "Když Alláh Všemohoucí وأنذر عشيرتك الأقربين verš" A varovat příbuzní-kin (Muhammad) nejbližší. "(Ash-Syu'arâ / 26:14), Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:

يا معشر قريش! اشتروا أنفسكم من الله, لا أغني عنكم من الله شيئا, يا بني عبد المطلب! اشتروا أنفسكم من الله, لا أغني عنكم من الله شيئا, يا عمة رسول الله! يا فاطمة بنت محمد! اشتريا أنفسكما من الله, لا أملك لكما من الله شيئا

Vše O Quraysh! Koupit se před Alláha Všemohoucího, protože jsem ani v nejmenším schopen bránit vás před Alláhem Všemohoucím. Ø Banu 'Abdul Muttalib! Já nejsem ani v nejmenším schopen bránit vás před Alláhem Všemohoucím. Drahého tety Rasullah nechť 'alejhi wa salam! O Fatima bint Muhammad! Kupte si vy dva Boha Všemohoucího, nemohu bránit vás jak v přítomnosti Boha všemohoucího. "[35]

Ve zprávě vyprávěný muslima, zavolal Kurajšovce tak, aby byly sestaveny se, že o nich v obecné a specifické, a řekl: Ó Banu Ka'b bin Lu-ai! Prosím, zachraň sám sebe z pekla. O Banu Murrah! Prosím, zachraň sám sebe z pekla. Ø Banu 'Abdi Shams! Prosím, zachraň sám sebe z pekla. Ø Banu 'Abdi Manaf! Prosím, zachraň sám sebe z pekla. O Banu Hashim! Prosím, zachraň sám sebe z pekla. Ø Banu 'Abil Muttalib! Prosím, zachraň sám sebe z pekla. O Fatima! Prosím, zachraň sám sebe z pekla, protože nemůžu bránit v přítomnosti Všemohoucího Boha. "[36]

Několik generací Salaf koupit od Všemohoucího Alláha s jejich bohatstvím. Mezi nimi jsou ti, kteří dávají milodary na celé usedlosti, takový jako Muhammad ibn Abi Habib. Mezi nimi je charita s několika stříbrných, tam je charita s datem. Mezi nimi bylo vážně spravedlivé skutky a říká: "Vlastně jsem to pro mou vysvobození."

Al-Hasan rahimahullah řekl: "Věřící ve světě je jako vězeň, který se snažil, aby se osvobodil. Nemá pocit bezpečí od všeho, co do splnění Boha Všemohoucího. "[37]

Muhammad ibn al-Hanafiyyah rahimahullah řekl: "Amen, Alláh Všemohoucí učinil nebesa jako cenu pro sebe. Takže si prodávat sami s jiným než nebe. "[38]

FAWAID Hadith
1. Víra je slovo a akce, které se zvyšuje s poslušností a snižuje s neposlušností.
2. Ctnost čistoty s Wudu ", koupání, nebo Tayammum.
3. Čištění je polovinou víry.
4. Ctnost Wudu "ve stavu legitimní islámské modlitby.
5. Výzvy k násobení dhikr.
6. Charity služebníci budou zvažována na den zmrtvýchvstání, nikdo vah laskavost a tam je světlo.
7. Víra v Mizan je povinné a listy Mizan má dvě stupnice.
8. Virtue korálky, Tahmid, a tahlil.
9. Výzvy k násobení modlitby a udržet se modlí pětkrát denně podle příkladu alejhi proroka, nechť "wa salam.
10. Modlitba je světlem pro lidi, kteří dělají to, lehké ve světě a na onom světě.

Marâji "
1. Al-Korán a terjemahnya.
2. Abu al-Musnad Ya'la Mushili.
3. Sharh Sahih Muslim Nawawi lin.
4. Faith Kitab ul li Ibni Mandah a knihy zmínil na začátku takhrîj hadith.
5. Jâmi'ish Saheeh al-Sagheer, práce Imam Shaykh al-Albani.
6. Takhrîj Musykilatil Faqr, podle Imam Shaykh al-Albani.
7. Al-Wafi Arba'în-Fi Syarhil Nawawiyyah, Dr.. Mustafa al-Bugha a Muhyidin Mustha.
8. Syarhul Arba'în-Nawawiyyah, Shaykh Muhammad ibn Saalih al-'Uthaymeen.
9. Bahjatun Nâzhirîn Sharh Riyâdhish spravedlivý, ani Eid Shaikh Salim bin 'al-Hilali

[Zkopírováno ze sunny Edition časopisu 03/Tahun XIII/1430H/2009M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]




zdroj: http://almanhaj.or.id

Tidak ada komentar:

Posting Komentar