Nincs jele a jólét Glory, a szegénység nem segít megalázás
Által
Ustadz Abu Olaya, Lc
فأما الإنسان إذا ما ابتلاه ربه فأكرمه ونعمه فيقول ربي أكرمن وأما إذا ما ابتلاه فقدر عليه رزقه فيقول ربي أهانن
Ami az ember, amikor a Lord tesztelték, és ő volt, és az Ő megdicsőült öröm, akkor azt mondta: "Rabbku van memuliakanku". De amikor a Lord (Allah) vizsgálat, és korlátozza a fenntartáshoz (ami a szegénységben élő), azt mondta: "Rabbku menghinakanku." Természetesen nem (ez a helyzet), ... [al-Fajr/89 :15-16]
MAGYARÁZAT a versek:
Örömök a világ, hogy a fő cél az emberek, akik nem hisznek a Mindenható Allah és a Day of Resurrection (a hitetlenek). Harcoltak nappali és éjszakai kedvéért a puszta világi siker!. Rengeteg gazdagság szerintük annak a jele, a dicsőség az élet és méltóság forrása. És fordítva, a hiányzó anyag, a szegénység és a gazdasági élet nehéz a szemükben egy csipetnyi megalázás, ismét a nézetben e materialisták közismert mâddiyyûn (többes szám a szó Maddi) arabul.
EGYIK TERMÉSZET ÉS AZ EMBERI IDŐ kafir
Ennek alapján egyes tudósok azt mondják, hogy a fenti vers, Allah Almighty prédikálni 1 fo a hitetlenek és többisten fogadása közben rengeteg gazdagság és anyagi hiányosságok és elnyomott, ha a gazdasági nehézségekkel. [1] Néhány más tudósok azt mondják, hogy ez egy veleszületett tulajdonság minden emberi lény, hogy jön a természet jahl (butaság, a tudatlanság az a probléma természetének) és zhulm (kezhaliman). [2]
Mindenható Allah azt mondja:
فأما الإنسان إذا ما ابتلاه ربه فأكرمه ونعمه فيقول ربي أكرمن
Ami az ember, amikor a Lord tesztelték, és ő volt, és az Ő megdicsőült öröm, akkor azt mondta: "Rabbku van memuliakanku".
Ebben a versben, Allah Almighty tagadni, akik meggyőződés, ha adott a szélessége a rendelkezés egy jel Allah k odaítélése dicsőséget magának. Valójában, nem így van. Azonban ez egy teszt, és bíróság elé őket Allah mindenható, [3], és felfedi, hogy ő kitart, vagy panaszkodik, hogy ő hálás vagy megtagadja szívességet. [4] Olyan ez, mint a szó Allah mindenható:
أيحسبون أنما نمدهم به من مال وبنين نسارع لهم في الخيرات بل لا يشعرون
Azt hiszik, hogy a jólét és a gyermekeknek, hogy adtunk nekik (azt jelenti), akkor siess, hogy érdemben? Nem, valójában ők nem veszik észre [al-Mukminûn/23 :55-56]
Ezzel szemben a következő vers:
وأما إذا ما ابتلاه فقدر عليه رزقه فيقول ربي أهانن
De amikor a Lord (Allah) vizsgálat, és korlátozza a fenntartáshoz (ami a szegénységben élő), azt mondta: "Rabbku menghinakanku"
Amikor a Mindenható Allah az emberi tesztelés beszűkülése fenntartás, néhány ember úgy gondolja, hogy ez egy formája megaláztatás kapta.
Imam al-Qurtubi rahimahullah előadja 1 fo a hitetlenek "Dicsőség és megaláztatás tekintettel pogányok által mértékének vagyon személy tulajdonában álló". [5]
VAGYON nem írja alá a GLORY NEM HIÁNYA SIGN megalázás
Mindenható Allah soha jólét és a hátrányok, amelyek magukban foglalják a személy állapotának egyfajta értékelést vagy alázatos rangot a dicsőség Allah a Mindenható. Azonban volt egy teszt és vizsgálatokat, hogy a Mindenható Allah adott az emberiségnek nem lehet elválasztani a sors és a qodho.
Megjegyzés: a szó Allah mindenható következő rendelkezés lép:
قل إن ربي يبسط الرزق لمن يشاء ويقدر ولكن أكثر الناس لا يعلمون
Mondja: "Bizony Rabbku nagyítja a rendelkezést, akinek Ő akarja, keskeny (kinek Ő akarja), de a legtöbb ember nem tud. [Saba/34: 36]
Mindenható Allah adja vagyon azoknak, akik szeretik Őt Mindenható és azok, akik nem szeretik őt Mindenható, összehúzza a fenntartás, amely Szerette Mindenható és azok, akik nem szeretik őt Mindenható. E Allah a magasztos bölcsessége ismeretlen többé tökéletes, mint őt. Azonban a legtöbb ember nem veszi észre azt.
Míg a szó Allah Almighty: (كلا) egyik formája a szó cáfolatot megmagyarázni, hogy a valóság nem, ahogy mondod, és nem a véleményét férfiak. Cáfolat, hogy az emberek, akik mindent mérni az anyaggal. Egy szó, vannak olyan elemei, helyreállítva a rossz felett, és hogy a közigazgatás és a gazdaság a rendelkezés nem kapcsolódik tenyésztési valaki vagy megsérteni őt. Mindazonáltal, ez volt minden tesztet Allah az Ő szolgáinak k. [6]
Imam Ibn Kathir rahimahullah azt mondta: "Ez nem olyan, mint várta. Eltérően az első nézet is, ellentétben az utóbbi nézetet. (Ok) a Mindenható Allah adjon vagyont az emberek, akik szeretik a Mindenható Allah és a Mindenható Allah nem szereti, szűkül a rendelkezést a Mindenható Allah szeret, és aki nem mindenható szereti őt. Az alapítvány ez a kérdés engedelmesség Allah, a két esetben, ha a bőséges vagyon kell, hogy legyen hálás, hogy Allah az áldásokat k, hogy amikor tapasztalt hiány, legyen türelmes ". [7]
Shaykh "Abdur Rahman as-Sa'di rahimahullah magyarázza:" A gazdagság és a szegénység, a széles körű és szűk fenntartáshoz egy tesztet Allah mindenható és vizsgák, hogy teszteljék az Ő szolgái, ahhoz, hogy tudjuk, akik hálásak, és légy türelmes, akkor Allah Azza wa Jalla válaszol a nagy jutalom. Azok, akik nem voltak (nem hálás vagy a beteg), akkor jutalmul egy súlyos büntetés ". [8]
Eközben Shaykh "Athiyyah rahimahullah Salim is mondta:" Mindenható Allah elmagyarázza, hogy Ő Mindenható adjon meg és tartsuk lenyomva (amely) a teszt egy rabszolga ". [9]
Tekintsük a szava Allah Mindenható a következő:
كل نفس ذائقة الموت ونبلوكم بالشر والخير فتنة وإلينا ترجعون
Minden lélek ízlelik meg a halált. Mi kell próbára a gonosz és a jóság, mint a vizsgálatban (a valóságban). És csak az Ön számára, Mi vagyunk a fiúk iránt. [Al-Anbiyâ/21: 35]
És azt is, a szó Allah mindenható:
واعلموا أنما أموالكم وأولادكم فتنة وأن الله عنده أجر عظيم
És tudjuk, hogy a vagyon és a gyerekek, hanem a tárgyalás és ez a tény egyrészt Allah nagy jutalom [al-Anfal / 8:28]
Mivel a humán kísérletek a szerencsétlenség (a dolgok kellemetlen), Allah mindenható is tesztelték az emberek szívesen.
FONTOSSÁG önelemzés
A hívő, ha kapok örömét Allah Mindenható formában a gazdagság, s ünnepli majd a Lord, és úgy nézett rá pusztán kiáradását nagylelkűsége és kedvessége Allah ellene, nem egyfajta dicsőség, hogy Allah ad azoknak, akik jogosultak. És fordítva, ha a megpróbáltatás a gazdasági nehézségek, szerencse drag, hívő lesz beteg és várnak jutalmat Allah mindenható, míg az önálló introspekció, ez az eset semmi a bűneimért. Mindenható Allah nem kerül sértegették, és nem üldözni engem.
Ebben a két verset tartalmazott egy nyom arra, hogy fontos ember rájön fogadásakor rengeteg gazdasági táplálékot vagy elnyomott. Például, azt mondja: "Miért Mindenható Allah ad bőséges táplálékot? Mi a kívánt tőlem? Bizonyára Hálás lennék hozzá. Miért Mindenható Allah próbára a hiány a tulajdon és a betegség? Bizony Allah Mindenható azt akarja, hogy legyen türelemmel.
Így kellene mindig nézni befelé a két feltételnek. Ez a hozzáállás fogja az embereket a két rossz hajlam, a tudatlanság és az igazságtalanság. A rengeteg gazdag és nem a fenntartáshoz történhet bölcsessége és igazságossága Mindenható Allah [10]. Az emberek továbbra is meg kell dicsérni Mindenható Allah mindkét feltételeket. [11]
TANULSÁGAI a verseket:
- A kilátás pogány materializmus
- Többet materializmus származik hubbun dun-ya (szerelem a világon)
- Nézd meg a materializmus nem egy új nézetet, mivel a nézet már beépült a szívét a bálványimádók Quraysh a 14. század óta.
- Allah mindenható utálja kufr és kufr szívességet
- Allah Mindenható szereti a cselekmény hála
- Fontos önvizsgálat minden körülmények között.
- Fontos az iszlám, mert bevezeti feltárja az igazságot, és lényege az egész ügyet. Allah tudja a legjobban.
[Átírt magazinok Sunnah 03/Tahun Edition XV / Shaban 1432/2011M. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858196]
_______
Pászmák Luqman tanácsok Gyümölcs Szív
Által
Ustadz Abu Abdillah Arief B. Usman bin Rozali
وإذ قال لقمان لابنه وهو يعظه يا بني لا تشرك بالله إن الشرك لظلم عظيم
És (emlékszem) amikor Luqman mondta a fiának, amikor átadta a leckét neki: "Fiam, ne legyen Allah bizony Adjatok (Allah) valóban nagyszerű kezhaliman". [Luqmân/31: 3].
WHO Luqman?
Vannak tudósok vitatják kérdését elnevezési az apa és nasabnya, prófétai és a szakmai és fizikai tulajdonságait. [1]
Al-Hafiz Ibn Kathir rahimahullah magyarázza, ő Luqman bin "Anqâ bin Sadun. [2] A legtöbb tudós azt mondta, Salaf Luqman rahimahullah nem próféta, és nem kap egy kinyilatkoztatás, de ő egy wali Allah Subhanahu wa Ta'ala istenfélő, igazságos , és átgondolt, ami által Allah Subhanahu wa Ta'ala sok erényeket, mint értelem, mély megértése az iszlám, hallgatagság és nyugodt, és a bölcsesség a szavak. [3]
Ami a szakma Luqman rahimahullah között a tudósok megy perpedaan véleményt. Egyesek azt mondják, volt egy fekete rabszolga, aki dolgozott, mint egy asztalos. Van egy mondás mint egy varrónő. Van egy mondás, mint a pásztor. És ott voltak azok, akik szerint a Qadi (bíró) az Izráel fiai. [4] Ami a fizikai tulajdonságok, sok tudós, aki elmondta, ő egy fekete rabszolga, aki Habasyah, vastag ajkú és repedt lábú. [ 5]
Kibújik hatalmas KEZHALIMAN
A fenti vers, Luqman tanácsolta fiának rahimahullah, Tsarân [6] annak érdekében, hogy ne kötelezzék kibújik. Mint egy apa, aki már áldott Allah Subhanahu wa Ta'ala átgondolt jellegét és a képesség, hogy beszélni mély értelme és tele bölcsességgel, [7] Luqman nyújt felbecsülhetetlen értékű tanácsot kisbabáját amit szeretett.
Azt tanácsolta neki, hogy ne tulajdonítani partnerek Allah Subhanahu wa Ta'ala semmit, mert Shirk egy hatalmas kezhaliman. Mert ez kibújik senkinek sem volt a legnagyobb bűn, és a bűn rosszabb tömörítő partnerek Allah Subhanahu wa Ta'ala az Ő teremtményei, hogy egyenlőségjelet mértéke bűn Allah a legtökéletesebb és a Mindenható joga kell imádni, mert tökéletesség A tulajdonságok, az Ő teremtményei terhelt hibáit és gyengeségeit. [8]
Ezért Allah Subhanahu wa Ta'ala nem fog megbocsátani, aki vállalja, kibújik, ha ő meghal állapotban megátalkodott syiriknya tettek. Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:
إن الله لا يغفر أن يشرك به ويغفر ما دون ذلك لمن يشاء ومن يشرك بالله فقد افترى إثما عظيما
Bizony, Allah nem fog megbocsátani Shirk, és Ő megbocsát minden bűnt eltekintve (kibújik), akinek Ő akarja, és aki Allah, akkor valóban van egy nagy bűn. (Surat an-Nisa '/ 4:48).
Kibújik hatalmas kezhaliman, és a hit egy muzulmán nem egyenes, és igaz akkor, ha az van keverve kezhaliman ezt, mert nem lehet egy monoteisztikus hit és kibújik és kufr keverve.
A fenti vers is ad egyértelmű jelzést, hogy az apa vagy a szülők, tanárok, oktatók és tanácsadók általában, hogy tanácsot ad a gyermekek korán. Ez a elültették és a megértés és tanítja az alapelveket és az iszlám hit, a hit vagy monoteizmus. Azt is példaként egy apa, mentor, és a legjobb tanár, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, amikor tanácsolta unokatestvére," Abdullah bin 'Abbas arról, amikor egy nagyon fiatal korban. [9]
"Abdullah ibn 'Abbaas anhuma mondta, ami azt jelenti: Egy nap, soha nem dibonceng a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam, és azt mondta: "Ó, fiam, valóban szeretnék tanítani néhány mondatban," Tartsuk Allah, Allah hogy vigyázzon rád. Karbantartás Allah, meg fogja találni Őt előtted. Ha szeretné kérdezni, majd kérje Allah., és ha azt szeretnénk, hogy könyörögni segítségért, akkor kérjen segítséget az Isten. Ne feledje, hogy ha az összes nép együttesen nyújt előnyt az Ön számára, mind nem lesz képes az ellátások biztosítására, hogy ha Isten állított az Ön számára., és ha mind együttesen, hogy egy madharrat / veszély neked, hogy minden rendben lesz nem lesz képes megadni madharrat / veszély, hogy ha Isten állítsa be (it) az Ön számára. Pena területén kinevezett, és a notebook (jótékonysági) száradása ". [10]
KELL imádják és engedelmeskednek a szüleiknél NEM SÉRTÉSÉRE a parancsait Sharia
ووصينا الإنسان بوالديه حملته أمه وهنا على وهن وفصاله في عامين أن اشكر لي ولوالديك إلي المصير وإن جاهداك على أن تشرك بي ما ليس لك به علم فلا تطعهما وصاحبهما في الدنيا معروفا واتبع سبيل من أناب إلي ثم إلي مرجعكم فأنبئكم بما كنتم تعملون
És mi megparancsolta man (jót), hogy a két anya apja, anyja fogant neki egy legyengült állapotban, amelyek növelik folyamatosan és elválasztás két év alatt. Légy hálás, hogy én és a ti atyáitoknak két anya, csak a szőlőműves a visszatérés. És ha arra törekszünk, hogy társítani valamit, hogy nekem nincs tudomása róla, akkor nem engedelmeskednek nekik, mind a világban, és pergaulilah is, és kövesd az utat vissza hozzám, és akkor is csak a szőlőműves vissza, a Ku- megmondja, hogy mit tettél. [Luqmân/31 :14-15].
A 14. vers és a 15 betűs Luqman, miután Allah Subhanahu wa Ta'ala parancsolta nekünk, hogy eleget jogát csak Őt imádják, és nem társult vele semmit, akkor Allah Subhanahu wa Ta'ala parancsolta számunkra, hogy teljesítsük a szülők jogait, a kötelességtudó és engedelmes neki mindaddig, amíg azok nem menyelisihi saría parancsokat. Azt a parancsolatot kaptuk, hogy nem jó, és kötelességtudó a szülők, mert ők okoztak nekünk ebben a világban Allah Subhanahu wa Ta'ala, és még inkább a kötelességtudó anyám, mert az anyja fogant minket, érezd a fáradtság, amikor még a gyomorban. Amíg végül is vezetett bennünket, hogy kibírja a hatalmas fájdalmat. Anya életét kockáztatta a mi üdvösségünkért. Nem csak, hogy ő is etet minket, ügyelve a beteg, hogy elválasztott gyerek nekünk belül két év. Amíg nem nő, erős és érett. [11] Hasonlóképpen, az apa, kellett gürcöl a megélhetésért, hogy megfeleljen az igényeinknek, és az anya.
Ezért célszerű, ha az engedelmes és kötelességtudó a szülők számára olyan kötelezettséget, hogy el kell végezni minden gyermeknek. Természetesen, ez a kötelezettség vonatkozik odaadás és engedelmesség a megrendelések sem menyelisihi vagy sérti a saría. Ez a széles körben ismertetett Qur `egy és hadeeth saheeh, mint szavát következő szöveg lép:
Szintén ő mondta:
ووصينا الإنسان بوالديه حسنا وإن جاهداك لتشرك بي ما ليس لك به علم فلا تطعهما إلي مرجعكم فأنبئكم بما كنتم تعملون
És mi van felszólította ember (nem) jó, hogy két anya apa. És ha arra törekszünk, hogy társítani nekem valami, hogy nincs tudomásunk róla, akkor nem követik őket. Csak nekem van a visszatérés, akkor én megmondom, mit ti szokta. [Al-'Ankabût/29: 8].
Konkrétan, ahogy játszott Sa'ad bin Abi Waqqas radi anhu, amikor édesanyja kénytelen volt lemondani az iszlámot. A tudósok azt állítják, 8. vers írni al-'Ankabut és 14. vers és a 15 fölött van a levél Luqman le, mert Sa'ad bin Abi Waqqas történet radi anhu. [12]
A Saheeh muzulmán, a Sa'd ibn Abi Waqqâsha, mondta, ami azt jelenti:
Anya Sa'ad (bin Abi Waqqas) [13], megfogadta, hogy nem beszélni vele örökkön-örökké, amíg Sa'ad kufr (ki) a vallás (azaz iszlám). Azt is megfogadta, hogy nem enni és inni. Azt mondta: "Azt mondta, hogy Isten azt parancsolja, hogy engedelmeskedni / gyermeki, hogy a szülők, és én vagyok az anyád, és azt mondtam, hogy kufr (az iszlám)." Sa'ad anyja túléli (nem szabad enni vagy inni) három napig, amíg összeesett a kimerültségtől. Aztán az egyik gyerek nevezett Umarah adott neki egy italt. Anya Sa'ad Sa'ad imádkozott a gonosz, Isten ajja wa Jallamenurunkan Al-Qur `egy vers:" És mi parancsoltam man (jót), hogy a két anya apja, anyja fogant neki egy legyengült állapotban fokozott -adunk, és az elválasztás a két év alatt. hálásak Me és a ti atyáitoknak két anya, csak a szőlőműves a visszatérés. És ha igyekeznek társítani valamit, hogy nekem nincs tudomása róla, akkor nem követik őket, és pergaulilah mind a világ jó ... "[14].
Ezért függetlenül attól, hogy az állam az idősek, kötelesek vagyunk az Isten engedelmes és kötelességtudó őket, [15], amíg erkölcstelennek Nem az a kérdés, hogy Allah és az Ő Messenger. Tehát, ha a szülők azt mondta nekünk, hogy vegyenek részt erkölcstelen Allah és az Ő Messenger, akkor nem köteles engedelmeskedni nekik. Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:
«... إنما الطاعة في المعروف».
Valójában csak az engedelmesség ... egy jó dolog. [16]
Ő sallallaahu "alaihi wa sallam is mondta:
«... لا طاعة لمخلوق في معصية الخالق».
... Nincs engedelmesség a lény engedetlenség a Creator (Allah Subhanahu wa Ta'ala). [17]
Luqman fiának rahimahullah embed Aqeedah Isten hatalma az abszolút és a bosszú DAY
يا بني إنها إن تك مثقال حبة من خردل فتكن في صخرة أو في السماوات أو في الأرض يأت بها الله إن الله لطيف خبير
(Luqman mondta): "Ó, fiam, sőt, ha van (a lap) tömeg mustármag, és legyen egy rock vagy a mennyekben vagy a földön, Allah viszi azt (is tovább). Bizony Allah Finom, All-Knowing. [Luqman / 31:16].
A 16. vers, Luqman tanácsolta fiának újra, hogy nem számít, mennyire kicsi cselekvések magánszemélyek, akár az engedelmesség vagy engedetlenség, biztosan Allah Subhanahu wa Ta'ala jutalmazza. Jó cselekedetek, akkor a válasz Allah Subhanahu wa Ta'ala jó. Ha a cselekményt rossz, akkor a válasz Allah Subhanahu wa Ta'ala is. [18]
Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:
ونضع الموازين القسط ليوم القيامة فلا تظلم نفس شيئا وإن كان مثقال حبة من خردل أتينا بها وكفى بنا حاسبين
Mi telepítse a megfelelő mérleget a Feltámadás Napján, akkor a sértett személy, sem érdem, és ha (gyakorlatban), éppen olyan nehéz, mint a mustármag is kell, hogy (a számla), és elég is vagyunk ahhoz, hogy a számításokat. [Al-Anbiya "/ 21:47].
Így semmi sem rejtve a szem elől a mindenható Isten. Így a végén a levél Luqman vers 16, Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:
إن الله لطيف خبير
Bizonyára Allah Finom All-Aware.
Luqman rahimahullah megparancsolta fiának MEGHATÁROZÁSÁRA ima jót, és elkerülve a gonosz MEGHATÁROZÁSÁBAN ÉS KATASZTRÓFA beteg
يا بني أقم الصلاة وأمر بالمعروف وانه عن المنكر واصبر على ما أصابك إن ذلك من عزم الأمور
Fiam, állhatatosak az imában és a feladás (emberek) a jót, és ne adj (őket) az igazságtalan intézkedések és legyen türelmes, hogy mit befalls neked. Bizony, ez magában foglalja a dolgokat, hogy a szükséges (Allah). [Luqmân/31: 17].
Luqman elrendelte a gyermek imádkozni, mivel ez a legfontosabb fizikai istentisztelet. Továbbá, jót és elkerülve igazságtalan megrendelések. Ez a tevékenység ismereteket igényel ügyekre ma'ruf és Munkar, és támogatóik, hogy a szelídség és a türelem. Mert biztosan próbára, amikor fut harc és tiltják a gonosz, Luqman elrendelte, hogy beteg. Ez a kérdések, ideértve a "Azmil-kor (az ügy ismét felhívja a figyelmet több), így senki sem szerzett taufik futtatni csak az emberek, akik elkötelezettek az acélipari [19]
Különösen a fejlesztés a gyermekek korán dolgozni imák, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
مروا أولادكم بالصلاة وهم أبناء سبع سنين, واضربوهم عليها وهم أبناء عشر سنين, وفرقوا بينهم فى المضاجع.
Utasítsa meg gyermekei imára, amikor hét éves, és megverte őket (ha nem akar imádkozni), amikor 10, és elválasztja őket az ágyban. [20]
Luqman rahimahullah tanította fiának VÁLÁS arrogáns, SELF büszke és NOT büszke
ولا تصعر خدك للناس ولا تمش في الأرض مرحا إن الله لا يحب كل مختال فخور
És ne kapcsolja be az arcát távol a férfiak (a büszkeség), sem séta arcátlanság a földet. Bizonyára Allah szereti nem arrogáns büszkeség magukat újra. [Luqmân/31: 18]
Egy másik versben Allah Jalla wa ajja azt mondta:
ولا تمش في الأرض مرحا إنك لن تخرق الأرض ولن تبلغ الجبال طولا
És a séta nem a földön gőgösen, mert te soha nem képes behatolni a földön, és néha akkor nem éri el a hegyek magasságát. [Al-Isra "/ 17:37].
És valóban, Luqman tanácsát is tanított a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam hozzánk, amint néhány a következő hadíszt.
Hadeeth a 'Abdullah ibn Mas'ud egy, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
لا يدخل الجنة من كان في قلبه مثقال ذرة من كبر », قال رجل: إن الرجل يحب أن يكون ثوبه حسنا, ونعله حسنة, قال:« إن الله جميل يحب الجمال, الكبر بطر الحق وغمط الناس
"Ez (lesz) lép Paradise ember, akinek szíve van egy kis hangya az arrogancia." (Akkor) Van egy mondás: "Bizony valaki boldog, ha egy szép ing és szép szandál" (akkor még) a Próféta azt mondta: "Bizony, Allah szép és szereti a szépséget. Arrogáns az elutasítja az igazságot, és lekicsinylő mások". [21]
Hadeeth Abu Hurayrah radi anhu, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
بينما رجل يتبختر يمشي في برديه قد أعجبته نفسه, فخسف الله به الأرض, فهو يتجلجل فيها إلى يوم القيامة.
Ha a támasz / arrogáns viselni két réteg ruhát, Isten eltemették a földbe. Ő továbbra is, hogy ezt fel és le a földön, amíg a Feltámadás Napján. [22]
1. Haaritsah Hadith al-Khuzaa'i bin Wahb radi anhu, hallotta a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
ألا أخبركم بأهل النار ...? ", قالوا: بلى, قال:« كل عتل جواظ مستكبر.
"... Kérem, mondja meg: ki a tűz?" Azt mondta: "Persze." Próféta azt mondta: "Minden személynek, aki durva volt, kapzsi / kapzsi és arrogáns". [23]
Luqman rahimahullah tanította fiának AGAR TAWAADHU ", nyugodt, és nem vonatkoznak emelt hangon
واقصد في مشيك واغضض من صوتك إن أنكر الأصوات لصوت الحمير
És milyen egyszerű, hogy a gyalogos és lunakkanlah hang. Valóban, a hang rossz rossz szamár hangon. [Luqmân/31: 19].
A 19. vers, Luqman is tanácsolta fiának, hogy tawâdhu "(szerény), csendes, ráérős és nem túl lassú séta. Azt is tanácsolja a fiát, hogy mérsékelt a beszéd, és nem emelte fel a hangját, hogy valami, ami nem előnyös a tárgyalások. Amennyiben a Luqman mengumpamakannya egy rossz szamár hangon.
Al-Hafiz Ibn Kathir rahimahullah azt mondta: "olyan rossz, mint a legrosszabb példázat, aki felemelte a hangját, mint egy szamár ringkikannya. Kiegészítés, a hang is gyűlölt Allah Subhanahu wa Ta'ala". [24]
ÜZENET ÉS TANÁCSADÁS Ibn al-Qayyim rahimahullah PRIEST az apa, szülőket és pedagógusokat ÁLTALÁBAN
Mielőtt tervez Imam Ibn Qayyim rahimahullah tanácsadás, hadd szemléljük és megérteni az első szó a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam az alábbiak szerint:
ما من مولود إلا يولد على الفطرة, فأبواه يهودانه وينصرانه ويمجسانه ... .
Senki (még csecsemők) születik, de született állapotban jellegű (iszlám), majd mind a két szülő, hogy a zsidó nép a keresztények is, és zoroasztriánus ..... [25]
Imam Ibn al-Qayyim Jauziyyah rahimahullah mondta: [26]
Néhány Ahlul "ILMI (a tudósok) azt mondta: Bizony Allah Subhanahu wa Ta'ala kérni fogja az apa napján Resurrection-(kb.) mit tett a fia, Isten előtt azt mondta a gyermek, (körülbelül), amit tett apja ellen.
Mert, ahogy az apa joga által teljesítendő fia, a gyermekek is rendelkeznek jogokkal, hogy meg kell felelniük az apa. És ahogy Isten mondta.
ووصينا الإنسان بوالديه حسنا
És mi arra kötelezik az embereket (do), jó a két anya-apa .... -Al-'Ankabut/29 8 bekezdés - Allah azt mondja:
يا أيها الذين آمنوا قوا أنفسكم وأهليكم نارا وقودها الناس والحجارة
Ó ti, akik azt hiszik, őr magatokat és a családok a tűz, amelynek üzemanyag férfiak és kövek .... -at-Tahrim/66 vers 6 -, és az "Ali bin Abi Talib radi anhu azt mondta:" Ez azt jelenti, tanítani és nevelni a gyerekeket ". [27]
Tehát Allah megrendelések az apa, hogy fordítson figyelmet, és megfelelnek a gyermekek jogait, több mint Allah részesítendő, mint a parancs, hogy a gyermekek megfigyelése, és teljesítik a jogait az apja. (As) az Isten szavát:
ولا تقتلوا أولادكم خشية إملاق
És ne öld meg gyermekei való félelem a szegénység ... -Al-Isra "/ 17 vers 31 -, hogy aki elhanyagolják a gyermekek oktatását, hogy megismerjék azokat a dolgokat, amelyek hasznosak számára, és kárba vész a következő: akkor valóban ő tett rosszat, hogy a fiát a legrosszabb esetben. És a gyermekek többsége, nem kell lebontani, hanem mert az apja. Apa, aki nem nevelni gyermekeiket, és csepegtetni hanyag és megérteni alapelveit a vallás-és a Sunnah Sunnah. Végül (apa, mint ez) a kárba vész a (saját) gyermekkora óta, és nem ad neki az előny. Tehát amikor ő nőtt fel, ő nem (nem) semmilyen előnyt az apját. Ahogy történt néhány gyerek, aki elítélte az apja (gondatlanság miatt), azt mondta: "Ó, apám, mert te nem oktat engem, mint gyerekkoromban, így most, hogy én már felnőtt engedetlen! Ó apám, ahogy ön is kárba magam (korábban ), amikor még kisbaba voltam, így most én is elvesztegetett nyiakanmu ha lesz egy öreg ember. "
Néhány órát és átjárók FAIDAH [28]
1. Meghatározása (kötelező) monoteizmus és veszélyek (veszélyek) Shirk.
2. Magyarázat a bölcsesség, amely hálás Allah Subhanahu wa Ta'ala engedelmeskedni, és emlékeznek rá. Mert ez nem hálás, hanem a racionális és intelligens ember.
3. Előírt tanácsadás és irányítás, mind az idősek, kisgyermekek, idegenek és a rokonok.
4. A nagysága a (gonosz) Shirk, és a magyarázatot, hogy kibújik egy nagy kezhaliman.
5. Magyarázat szoptatás tartamát, amely két éve, és nem több.
6. Szükségessége az istentisztelet, és nem jó szülők.
7. Meghatározás szabály "nem engedelmesség a lény engedetlenség a Creator (Allah Subhanahu wa Ta'ala)". Ez, ha nem engedelmeskednek (command) szülő dolog, ami nem jó (a saría).
8. Köteles követni az utat, akik hisznek az Ahlus-Sunnah wal-Jama'ah, és a tiltott szereplőket, hogy kövesse az utat az eretnekség és a hitehagyás.
9. Kötelező úgy érzik, hogy Allah Subhanahu wa Ta'ala folyamatosan figyelte és tanult mozgások (minden ember), és nem szabad alábecsülni a jóság vagy a rosszaság történik, nem számít, milyen kicsi.
10. Végrehajtják ima, és felszólította megtiltotta a gonosz, és viseli a semmit, hogy fog történni az elkövető és nahi Munkar harc.
11. Haram alkalmazni gőgös és arrogáns járási és annak szükségességére, egyszerű, csendes járást és a beszédet. Ez nem túl gyors, a futás, és nem is felemelte a hangját beszélő, kivéve, ha szükséges.
Szóval, remélhetőleg tudjuk kihasználni a magyarázat faidah és a versek Isten dicsőséges. Így lehet, hogy a tudomány, a hit és a jó cselekedetek is folyamatosan növekszik, és javul. Ámen.
Wallahu A'lamu Bish-sowab.
Maraji '& Mashadir:
1. Al-Isti'âb fi Bayan al-asbab, Salim bin "Id al-Hilali és Muhammad ibn Musa Nasr Alu, Dar Ibn al-Jawzi, KSA, Matter, I. Year 1425 AH
2. Aisarut-Tafâsîr Kalâmil li-'Aliyyil-Kabir, Abu Bakr al-Jabir Jazairi, Maktabah al-Uloom wal Hikam, al-Medina al-Munawwarah, KSA, VI Prints, Év 1423 AH / 2003 AD
3. Tafsir al-Qurtubi (al-Jami 'li Ahkâmil-Qur `an), Abu" Abdillah Muhammad ibn Ahmad al-Qurtubi, tahqiq "Abdur Rádzsák al-Mahdi, Dar Al Kitab al-' Arabi, Prints II, Év 1421 H / 1999 M.
4. Tafsir Tabari (Jâmi'ul-Bayan "egy Ta'wîli Âyil-Qur` an), Abu Muhammad bin Ja'far Jarir Tabari (224-310 H), tahqiq Shakir Mahmoud, Dar Ihya at-Turâts, Beirut , Matter I, Év 1421 AH / 2001 AD
5. Tafsir Ibn Kathir (Tafsîrul-Qur `kiizzít-'Azhîm), Abu al-Fida" Isma'il ibn' Umar ibn Kathir (700-774 H), tahqiq Sami bin Muhammad as-Salama, Dar ath-Thaibah, Riyadh, Prints Én Year 1422 H/2002 M.
6. Taisîrul-Karîmir-Rahman fi Tafsîri Kalâmil-Mannan "Abdurrahman ibn Nasir as-Sa'di, tahqiq" Abdurrahman ibn al-Luwaihiq Mu'alla, Dar as-Salam, Riyadh, KSA, Matter, I. Year 1422 H/2001 M .
7. Tuhfatul-Maudûd Ahkâmil bi-Maulud, Abu 'Abdillah Muhammad bin Abu Bakr ibn Ayyub az-Zar'i, Ibn al-Qayyim Jauziyyah (AH 691-751), Abu Usamah tahqiq Salim bin "Id al-Hilali, Dar Ibn al-Qayyim & Dar Ibn 'Affan, Kairó, Egyiptom, Prints II, Year 1428 H/2007 M
8. Zâdul-Masir, Abu al-Faraj Jamaluddin "Abdurrahman ibn 'Ali ibn Muhammad al-Jawzi al-Baghdadi (508-597 AH), al-Maktab al-Islami, Beirut, Prints. III, Az 1404 AH / 1984 AD
[Átírt magazinok Sunnah 03/Tahun Edition XII / Jumada al-Thani 1429/2008M. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858196]
Ne menj It Easy, és ez Halal Haram
Által
Ustadz Asim bin Mushthofa
ولا تقولوا لما تصف ألسنتكم الكذب هذا حلال وهذا حرام لتفتروا على الله الكذب إن الذين يفترون على الله الكذب لا يفلحون متاع قليل ولهم عذاب أليم
És azt sem, hogy mit mondott a nyelv egy hazugság "jogszerű, és ez jogellenes," kitalálni a hazugság ellen Allah. Sőt, azok, akik feltalálni a hazugság ellen Allah sem szerencsés. (Volt) egy kis öröm, és számukra fájdalmas gyötrelem. [An-Nahl / 16: 116-117]
MAGYARÁZATA a versek
Kulturális Ignorance törvény meghatározása készlet Lust.
Tudatlanság kultúra ellentétben a tanításait iszlám annyira. Iszlám jött eltörölni az emberiség így mindig a jellegét létrehozását.
A fenti vers arról beszél, hogy az egyik a sok kultúra kialakult a középső jahiliyyah a régi szép időkben, mielőtt véglegesen törlik a saría Muhammad sallallaahu "alaihi wa sallam. Nevezetesen, tiltani és indokolja valami tekintet nélkül és anélkül, hivatkozás az isteni kinyilatkoztatás, valamint a rendelkezéseit más törvények, hogy jön az isteni Allah Subhanahu wa Ta'ala, az All-Knowing javára minden lény. Sőt, azt állítják, hogy a követői a Próféta tanításait Ábrahám Alaihissallam. Annak érdekében, hogy Allah Subhanahu wa Ta'ala megtiltja a muszlimokat, hogy kövesse az utat a mushrikeen. [1]
Reality történik, ők tiltani törvényes dolgokat, és helyette indokolja a dolgokat tiltja Allah al-Khaaliq. Ők meg a törvényeket a tiszta és tisztátalan az ő vágyait. Ezzel intézkedés tettek iftirâ "alallah ta'ala (hazugság a neve Allah Ta'ala).
Allah Subhanahu wa Ta'ala kifejtette, az anyagot a bekezdés fenti néhány verset. Ezek közül:
قل هلم شهداءكم الذين يشهدون أن الله حرم هذا فإن شهدوا فلا تشهد معهم
Mondja: "Hozd el a tanúk, akik tudják igazolni, hogy Allah megtiltotta (az étel, amit) tilos." Ha tanúskodni, nem jössz (is) lehet tanú velük; ... [al-An'am / 6: 150]
Allah Subhanahu wa Ta'alaberfirman:
قل أرأيتم ما أنزل الله لكم من رزق فجعلتم منه حراما وحلالا قل آلله أذن لكم أم على الله تفترون
Mondja: "Magyarázza el nekem a szerencse, hogy Allah kinyilatkoztatta neked, akkor készíts néhány haram és (néhány dolog) jogszerű." Mondd: "Allah adott nektek engedélyt (róla), vagy meg kell találni Isten?" [Yûnus/10: 59].
Az e bekezdés szerinti -an-Nahl/16 versek 116-117 - lesz egyre nyilvánvalóbb tekintetében az előző bekezdésben. Ez Allah Subhanahu wa Ta'ala megparancsolta, hogy esznek élelmiszerek, amelyek kóser bírság újra. Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:
فكلوا مما رزقكم الله حلالا طيبا واشكروا نعمت الله إن كنتم إياه تعبدون
Így eszik a jogszerű és a jó szerencse, amit Isten adott neked, és hálát adok szívességet Allah, ha csak imádják Őt egyedül. [An-Nahl/16: 114].
Továbbá, Allah Subhanahu wa Ta'ala elmagyarázni a dolgokat, hogy tilos számukra a következő verset:
إنما حرم عليكم الميتة والدم ولحم الخنزير وما أهل لغير الله به فمن اضطر غير باغ ولا عاد فإن الله غفور رحيم
Ő kinek Csak tilos rátok (megteszi) dög, a vér, a sertés és bármi levágott a neve más, mint Isten, de aki arra kényszerült, hogy enni, hogy nem üldözi és nem haladja meg a határértéket, akkor biztosan Allah Megbocsátó és Könyörületes. [An-Nahl/16: 115].
Valójában nem áll összhangban azzal, amit már feltárt Allah al-Hakam (Essence of legmeghatározóbb törvény) a versben. Ők valóban indokolja dög, a vér és az állatokat azok nélkül le kell vágni a neve Allah Ta'ala. És ellenkezőleg, tiltja az állatok, mind a fogyasztás és a mount, ami megengedett az emberiség számára.
Például, mint azt a következő szavakkal mindenható Isten:
ما جعل الله من بحيرة ولا سائبة ولا وصيلة ولا حام ولكن الذين كفروا يفترون على الله الكذب وأكثرهم لا يعقلون
Allah soha nem bahîrah mensyari'atkan, sâibah, washîlah és emberi jogok. De a hitetlenek kitalálni hazugságok ellen Allah, és a legtöbbjük nem értem. [Al-Ma `idah / 5:103] [2].
Így, a koncepció a halal-haram szemében az emberek a múltban Jahiliyyah. Shaykh Salih al-Fawzaan-Hafizhahullah-államok, melyek szerint a bűnös ebben az ügyben, mert a szenvedély és a vágy csapda és tana a nagy számok [3].
Összefoglalva, az elején ezt a vers megtiltja valakinek, hogy lezárja az értékelést halal és haram valamit, ami nem volt engedélyezett vagy tiltott a Subhanahu Allah wa Ta'ala. Mert ez egy hazugság és hazugság az Allah nevében Ta'ala. [4]
Meghaladta Error Deeds Shirk
Nem kétséges, hogy kibújik egy nagyon nagy bűn, és egy végzetes hiba. Shirk, mert tartalmaz intézkedéseket, amelyek egyenlőségjelet között al-Khaaliq a legtökéletesebb az összes teremtmény betöltött minden gyengeségei mindkét oldalon. Azonban, számoltak be Allah Subhanahu wa Ta'ala, hogy van egy nagyobb mértékű, mint a bűn kibújik csúnyaság. Sin fekszik a neve Allah Subhanahu wa Ta'ala. Mert valójában minden bűnösök származik hazugság a neve Allah Subhanahu wa Ta'ala. Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:
قل إنما حرم ربي الفواحش ما ظهر منها وما بطن والإثم والبغي بغير الحق وأن تشركوا بالله ما لم ينزل به سلطانا وأن تقولوا على الله ما لا تعلمون
Mondja: "Rabbku csak tiltott szörnyű tetteket egyaránt látható és rejtett, és a bűn, az emberi jogok megsértése dacolva jog (ments), hogy Allah valamit, hogy Isten nem vesztette el, és a bizonyítékot a (tiltott) invent Allah ellen, amit ti nem ismertek. " [Al-An `am / 7:33].
Ibn al-Qayyim rahimahullah mondta: "Isten ments, mondja az Isten nevét anélkül, hogy az alapvető ismereteket az ügyek egy fatwa vagy jogi bíróság. Beleértve ügyekben ő kategorizálja a legnagyobb gazember. Tény, őt az első helyre. [5] Mivel a megrendeléshez ügyekben, tilos a fenti bekezdésben az at-ta'âli (nagyságrendű alacsony legrosszabb világranglista) [6].
Kuala egy katasztrófa
Tünetei ezt az aggodalmat, nyilván fakadt az adott tényező. Hát nem egy esemény, hogy csak történik ok nélkül. Shaykh Bakr Abu Zayd rahimahullah pont jelenségek-ta'âlum (smart ass) egyik fő tényező. Nevezetesen, a természet úgy érzi, jobban tudatosítsák, úgy érzi, azzal a képességgel, hogy adjon fatwas vagy választ, de a képesség még nagyon messze van, és tele van hibái.
Shaykh Bakr Abu Zayd rahimahullah mondta: "Bizony, at-ta'âlum bejárata" beszélni Isten nevében nem tudományos alapon. "Nem csak, hogy ta'âlum, szingularitás véleménye, keresés rukhshah, vak fanatizmus: minden, ami ajtó vezetett a bűncselekmény vagy a nevének kimondásával Allah ismerete nélkül ". [7]
Berfatwa egy fontos helyzetben. Ebben fatwa valaki megpróbálta megoldani a problémákat egy személy vagy a nyilvánosság számára. Mivel az erős befolyása fatwa adó intézkedések, akkor senki sem szállít fatwas kivéve azokat, akik már elérésének konkrét tudományos ismereteket, nem hiú emberek. [8]
Szakértők Bid'ah fenyegetett Verse
Imam Ibn Katsiir rahimahullah mondta: "tartalmazza keretében ezt a verset, hogy minden olyan személy elkövető eretnekség" [9]. Az ok nyilvánvaló. Nevezetesen, ezek hozzátéve, hogy valamit a gondolat, hogy minden tőlük díjat része a vallás az iszlám, miután úgy vélik, hogy a jó cselekedet, de sharia nem mondja.
Súlyos veszélyek elkövetők ellen, akik fekve nevében Isten
Ha egy cselekvés vagy már foglal egy nagyon veszélyes szintet, nem lenne furcsa, ha a visszatérés nagyon nehéz. Ahhoz, hogy cselekedni hazugság a neve Allah Ta'ala igazolni vagy tiltani gondatlanságból, akkor Allah állított kiutasítási meghatározottak szerint az Ő Szó:
إن الذين يفترون على الله الكذب لا يفلحون متاع قليل ولهم عذاب أليم
Valóban ... aki feltalál egy hazugság ellen Allah sem szerencsés. (Volt) egy kis öröm, és számukra fájdalmas gyötrelem. [An-Nahl / 16:116-117].
Allah Subhanahu wa Ta'ala okirat átadása false fenyegető nevüket a nevét az ő törvényei syar'i. Szintén a nyilatkozatot a helyzet, hogy nem tilos a "haram", vagy abban az esetben, nem jogszerű "jogszerű". Ez a vers leírása Allah Ta'ala, hogy a szolga nem mond halal vagy Haram, de miután tudta, hogy Isten igazolja vagy mengharamkannya [10].
Nem fognak boldogulni ebben a világban, és a túlvilágon. És természetesen Allah Subhanahu wa Ta'ala felfedi a becstelenség. Annak ellenére, hogy élvezzük az életet kényelemmel ezen a világon, de ez csak egy pillanat öröm. Helyezze vissza őket a pokol. Ott, nekik egy fájdalmas büntetés. [11]
Mondja a neve Allah Ellenőrző nélkül Science
Az a közösség, akkor egy csomó szétszórt fatwas nélkül megalapozottan. Meglepő, hogy az emberek próbálnak segíteni magam beszélni (érvel), az általános diszciplínák jelenlétében a szakértők. Konkrétan, nem az orvosok nem szívesen beszél az orvosi problémák jelenlétében orvos. Vagy nem az építészek kényelmetlenül érzi magát, beszél építészet jelenlétében egy mérnök. Azonban nem látott hasonló hozzáállást a vallási ügyekben. A természet jobban tudja túl tolakodó. És hisznek Allah hallja a szavakat, Seer eltávolítása közben jogi, értékelési vagy fatwa [12].
Vélemény furcsa emelték. Néha még akkor is nevetséges, hogy valóban hogyan sekély tudását. Chaos elterjedt mindenhol. Tehát a megoldás a "szociális problémák", hogy endémiás, és nem lehet félvállról venni, ami egyben a megoldást minden problémára, hogy csepegtetni egyfajta félelem Allah Subhanahu wa Ta'ala, és növeli a jámborság, és alkotják a mentalitás szükséges, hogy tartózkodjanak a beszéd vagy nem válaszolt, és nem ad ki fatvát, ha tényleg nem tud semmit, vagy csak félig tudta. És kell érteni, hogy Isten az, aki jogosult megállapítani, és hozzon létre (al-khalqu wal-Amr). Nincs más, mint a teremtő Őt. Nem más, mint saría saría az Ő teremtményei. Joga van szüksége valamire, mengharamkannya, szószólója és indokolja.
Ezért, ha valaki megkérdezte nem tudja a problémát, hagyja, hogy a válasz hangosan szemérmetlenül, és azt mondta: "Nem tudom, nem tudom, kérdezd meg valaki mást." Válaszok, mint ez azt jelzi, tökéletes értelem, a kedvesség, a hit és a jámborság és a szerénység mielőtt Allah Subhanahu wa Ta'ala [13].
Generation óvatosság Salaf ebben a kérdésben [14]
A múltban, a tudósok Salaf generáció, viselkednek wara `(őr) kiállításakor nyilatkozatban" ez halal Haram és "a félelem a fenti bekezdésben. Emellett az, hogy megmutassa a magas modor jelenlétében Allah és az Ő Messenger, a jogot, hogy a törvény az emberi faj, noha tudták, vagy pengharamannya penghalalan ajánlat egyértelműen.
Imam Maalik rahimahullah meséli a isnaad a Qabîshah bin Dzuaib, hogy volt egy ember, aki azt mondta, hogy 'Uthman ibn' Affan radi anhu körülbelül két testvér, akinek korábbi státuszát, mint egy rabszolga. 'Uthman Radi anhu válaszolt: "A menghalalkannya vers és más versek is mengharamkannya. Ami engem illet, nem szeretem csinálni". [15]
Imam al-Qurtubi rahimahullah meséli: ad-Darimi elmondta Musnad: Aaron mesélt nekünk Hafs al-A'masy, azt mondta: "Én még soha nem hallottam Ibrahim (egy-Nakha` i) azt mondta: "(It ), halal vagy Haram ", de ő azt mondta (ha menghukumi):" A múltban az emberek nem tetszett. Vagy először, az emberek szeretik. " [16]
Ibn Wahb rahimahullah az Imam Malik rahimahullah azt mondta: "Ez nem szokás az emberek (jelenleg), vagy azok, akik telt el, és nem az a szokás, hogy az emberek azt követik mondani" a halal, ez Haram. "Ők nem mernek megtenni. Abban az időben, ők csak mondják nakrahu kadza (mi nem tetszik), naraahu hasanan (láttuk mindkettőt), nattaqî hadha (mi elkerülni), WALA Nara hadza (nem többet így) ".
Egy másik elbeszélés: "Nem mondom, hogy" ez halal vagy Haram. "Már nem hallottam Allah azt mondja (ami azt jelenti):" Mondd: Magyarázd el nekem a szerencse, hogy Allah kinyilatkoztatta neked, akkor készíts néhány haram és (néhány dolog) jogszerű. "Mondja : "Amit Isten adott nektek engedélyt (erről), vagy feltalálni Isten ellen?"-Qs. Yûnus/10 vers 59 -, majd azt mondta: "A halal minden, ami megengedi, Allah és az Ő Messenger. Jogellenes minden, ami tiltja Allah és az Ő Messenger "[17].
A könyvben al-Umm, Imam Shafi'i rahimahullah szokta mondani ahabbu ilayya, uhibbu, akrahu és más hasonló lafazh-lafazh felmérése számos esetben. Allah tudja a legjobban.
TANULSÁGOK a versek
1. Haram halal és haram meghatározott indokolatlanul syar'i, qath'i és zhanni, kivéve, akik már úgy tűnik, hogy szinte tiltott dolog.
2. Haram hazugság a neve Allah Ta'ala.
3. Emberek, akik hazudnak a neve mindenható Isten, nem fog boldogulni a túlvilágon. Míg a földön, ő lesz sújtott a megaláztatást.
4. Meg kell őriznie verbális és óvatos a beszédben.
5. Szakértők eretnekség fenyeget a fenti bekezdésben. Allah tudja a legjobban
Maraaji ":
1. Aisarut-Tafâsîr, Abu Bakr al-Jabir Jazairi, Maktabah "Ulum wal-Hikam, Medina.
2. Al-Jami li Ahkâmil-Korán (Tafseer al-Qurtubi), Abu "Abdillah Muhammad ibn Ahmad al-al-Ansari Qurtubi, tahqiq:" Abdur-Rádzsák al-Mahdi, a Darul-Kitâbil-'Arabi, Matter IV, év 1422 H - 2001 AD
3. I'laamul Muwaqqi'în "Egy Rabbil" alamin Ibn al-Qayyim, ellenőrzés: Abu 'Ubaidah bin Masyhuur Salmaan Hasan Alu daar Ibn Jawzi, szerk. I, Th. 1423H.
4. Kitab ul-'Ilmi, Shaykh al-Uthaymeen, ATS-Tsurayya, I, 1420H-1999M.
5. Ma'âlimut-Tanzil, Abu Muhammad al-Husszein ibn al-Mas'ud Baghawi, ellenőrzése és Takhrîj: Muhammad 'Abd an-NAMR' Uthman Dhumairiyyah Gomaa és Szulejmán al-Kharsy muszlim, Dar Thaibah, Year 1411 H .
6. Tafsîrul-Qur `kiizzít-'Azhîm, al-Hafiz Abul-Fida Isma'il ibn' Umar ibn al-Kathir Qurasyi, Ellenőrzés: Sami bin Muhammad as-Salama, Dar Thaibah, Matter I, Year 1422 H - 2002 AD
7. Taisîrul-Karîmir-Rahman "Allamah Shaykh Abdur-Rahman bin Nasir as-Sa'di, Dar al-Mughni, Riyadh, szerk. I, Th. 1419 H - 1999 AD
[Átírt magazinok Sunnah 06-07/Tahun Edition XII / Ramadan 1429/2008M. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858196]
All Hell Will bevitele
Által
Ustadz Asim bin Mustafa, Lc
وإن منكم إلا واردها كان على ربك حتما مقضيا ثم ننجي الذين اتقوا ونذر الظالمين فيها جثيا
És senki köztetek, akik nem jönnek rá (pokol). Ez a Lord egy olyan rendelkezés, amely be van állítva. Akkor fogjuk megmenteni azokat, akik attól tartanak, hogy az emberek és az Allah zhalim a (Hell) a térdre. [Maryam/19: 71-72]
MAGYARÁZAT a versek:
Ez a vers (első bekezdés), a hír-tól Allah minden lénynek, kedves emberek jámbor se hitetlenek, hívők és hitetlenek. Minden ember megy a pokolba. Ez volt a rendelkezésre Mindenható Allah ígéretét az Ő szolgái. Nem kétséges az esemény felmerülésétől. Mindenható Allah biztosan történni. [1]
Megjegyzendő, a kommentátorok tudósok nem értenek egyet abban az értelemben, hogy a szó al-wurûd [2] (pokolra) a versben. Egyes kutatók azt állítják, hogy a pokol kell bemutatni jelenlétében minden teremtmény, hogy mindenki úgy fogja érezni, félelem. Ezután Allah Mindenható mentse a Muttaqin (igaz ember). Vagy egy másik értelmezés szerint, minden teremtmény lép rá. Bár a hívők adja meg, de a fene lesz, hűvös és biztonságot számukra. Ezen kívül vannak más értelmezések értelmezik a közeledő pokol. És ott már javasolta, hogy a szándék az, hogy a hőveszteség tapasztalt a hívek, amikor szenved hő betegség. [3]
Shaykh "Abdul Muhsin azt mondta, hogy a legnépszerűbb értelmezését a fenti vers két vélemények. Először is, minden a pokolba, de ők (a hívők) nem tapasztalnak veszélyt. Másodszor, mindannyian át shirath (híd) összhangban a szintek jótékonysági shalehnya.Jembatan terjed a felületen pokol. Szóval, az emberek, akik azt mondják, hogy jöjjön át a pokol. Ez az értelmezés rahimahullahdari idézett Ibn Kathir Ibn Mas'ood radi "anhu. [4]
Ezek közül két vélemény, Imam Ibn Abil "Izzi rahimahullah († 792 H) úgy véli, hogy a második úgy véli, hogy a legerősebb és râjih. Azt mondta: "A tudósok eltérő értelmezésével kapcsolatos al-wurûd megértéséhez Isten Igéjének levele Maryam vers 71, ha a vélemény van igaza? Vélemények a legnyilvánvalóbb és erősebb is átlépő shirath ". [5]
Megerősítése ez az érv, Imam Ibn Abil "Izzi rahimahullah berhujjah a következő vers (QsMaryam/19: 72) és a Hadith narrátora muszlim imám rahimahullah a könyvben Shahihnya no. 6354. Narrátor Imam muszlim rahimahullah isnaad honnan Umm Mubasysyir radi "Anha, hallotta a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta, miközben mellette Hafsah radi "Anha" Senki sem az emberek, akik berbaiat a fa alatt (való részvételre Hudaibiyah szerződés, piros) megy a pokolba. " Hafsah (gondoltam) azt mondta: "Ezek a adja meg, ó, Allah Küldötte." A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam volt tiltakozott. Hafsah radi "Anha feltételezték, ha elolvassa a verset (ami azt jelenti):" És senki köztetek, aki nem azért jött, hogy neki (pokol). Ez a Lord egy olyan rendelkezés, amely be van állítva. (Ennek hallatára) a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam majd (gyökerező probléma közben) azt mondta:" Valóban Allah azt mondta utána: Akkor fogjuk megmenteni azokat, akik attól tartanak, Allah, és hogy az emberek zhalim a (Hell) a térdre) " .
Miután a fent leírt hadíszt, Imam Ibn Abil "Izzi rahimahullah azt mondta, hogy (a Messenger) sallallaahu" alaihi wa sallam utalt (a hadíszt), hogy a szándék alwurûd (pokolra) nem adja meg. Szóval a túlélés (valaki) a veszély nem kellett volna tapasztalt. Azonban a feltétel (csempe), hogy történt elég volt (majd túlélte a fenyegető azt). Aki követett ellenségei, akik meg akarják ölni, de az ellenség nem tudta elkapni, így az emberek, akik nem kapnak el azt lehetne mondani: Isten mentette meg. Ezért a Mindenható Allah azt mondja, ami azt jelenti:
ولما جاء أمرنا نجينا هودا
És amikor Allah jöttünk, Megmentettük Hud ... [HUD / 11:58]
فلما جاء أمرنا نجينا صالحا
Tehát, ha a határozat jöttünk, vagyunk mentve Saleh ... [HUD / 11:66]
ولما جاء أمرنا نجينا شعيبا
Tehát, ha a határozat jöttünk, vagyunk mentve Shoaib [HUD / 11:94]
Megbüntetéséről Allah nem szabtak ki rájuk, de megtörtént, hogy valaki más, ha nincs biztonsági tényező, hogy Allah a Mindenható ajándékozta nekik adott, majd kínozni fog történni őket is. Hasonlóképpen, a megértés al-wurûd (tovább a pokolba), vagyis azok az emberek fognak átmenni a fene az shirath. Aztán Allah Mindenható menteni azokat, akik jót, és hagyja az embereket állapotban igazságtalanság a pokolban térde "[6]
Összhangban a fenti leírás, korábban Imam Nawawi rahimahullah († 676 AH) is felerősíti a jelentését szerte shirath. Azt mondta, rahimahullah magyarázatában hadíszt Umm Mubasysyir radi "Anha:" Valóban, úgy értem, al-wurûd (érkezett) a versben keresztül shirath. Shirath egy híd ível a pokol. A lakók a tűz esik benne. Közben, továbbá lesznek biztonságban. " [7]
A könyvben az al-Jawâbuss Saheeh (1/228), Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah is merâjihkan rahimaullah megértését al-wurûd által átkelés shirath [8]. Shaykh Abu Bakr al-Jazairi Hafizhahullah is választotta ezt a véleményt az ő kommentárjában. [9]
HAPPY emberek szerte óvatos shirath
Jámbor jótékonysági lesz nagyon befolyásos a folyamat halad e shirath. Minél több jótékonysági jámbor ember a világon, akkor gyorsabb lesz a határokon. Mindenható Allah menteni azokat, akik félik Őt szerint tetteik.
Shaykh as-Sa'di rahimahullah azt mondta: "Az emberek az egész, hogy összhangban amaliahnya szintet (a világon). Néhány át, amilyen gyorsan egy kacsintás, vagy a szél, fut, gyors, mint a sebességet a képzett lovak és szarvasmarhák szökését. Most (kereszt) és berlarilari, a gyaloglás és a bejárást. Mások ütött, és belevetette magát alá a pokolban. Each szerint jámborság. Ezért a Mindenható Allah azt mondja, hogy mit jelent "Akkor fogjuk megmenteni azokat, akik attól tartanak, (Allah az Ő irányító és fuss el a tilalom), és hagyja, hogy az emberek zhalim (amely menzhalimi magukat hitetlenség és helyettes) a (Hell) a térdre ". [10]
Május Allah k a kegyelem és a szeretet kellemes megment minket a pokolból.
TANULSÁGAI a verseket:
1. Legalább kötelezettségéről hűséges létezését a pokol.
2. Meghatározása felelősség shirath hit.
3. Meghatározása bizonyossággal haladt át a hídon át a pokol.
4. Rendelet Mindenható Allah elkerülhetetlen.
5. Az emberek a félelem lesz mentve a gyötrelem a pokol.
6. Emberek fâjir (rossz) el fog pusztulni, mert a kibújik és erkölcstelen.
Allah tudja a legjobban.
[Másolt a Sunnah Edition magazin 09/Tahun XIII/1430H/2009M. Megjelent Lajnah Foundation Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Purwodadi Gondanrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858197]
forrás: http://almanhaj.or.id/
Tidak ada komentar:
Posting Komentar