Minggu, 09 Desember 2012

Každý muž Povinné charita



Czech
Hungarian
Irish
Každý muž Povinné charita


PodleUstadz Al-Yazid bin Abdul Kádir Jawas

عن أبي هريرة رضي الله عنه, قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: كل سلامى من الناس عليه صدقة كل يوم تطلع فيه الشمس: تعدل بين اثنين صدقة, وتعين الرجل في دابته فتحمله عليها, أو ترفع له عليها متاعه صدقة, والكلمة الطيبة صدقة, وبكل خطوة تمشيها إلى الصلاة صدقة, وتميط الأذى عن الطريق صدقة. (رواه البخاري ومسلم)
Od Abu Hurayrah Radi anhu, řekl, "prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:" Každý člověk musí dávat milodary klouby každý den, kdy slunce stoupá v něm: jsi být spravedlivé, aby dva lidé (konflikt / spor) je charitativní, můžete škálování na pomoc někdo připojit, nebo si zvýšit zvířat zavazadla a na šelma oř je láska, dobrá řeč je charita, každý krok se dostanete do (mešita), pro modlitbu, je charita, a zbavit se zátěže ze silnice je láska. " "[HR. Al-Bukhari a Muslim]
TAKHRIJ hadísy:Hadís je Saheeh, vyprávěný:1. Al-Bukhari ne. 2707, 2891, 29892. Muslimy. 1009 (56)3. Ahmad 2/312, 316, 3744. Ibn Hibban ne. 3372-at-Ta'lîqâtul Hisan5. Al-Bayhaqi 4/187-1886. Al-Sunna Baghawi, v žádném Syarhus. 1645
Sharh hadísy:1. Velikost CREATION Bože všemohoucíVšemohoucí Alláh stvořil člověka v tom nejlepším možném stavu. Alláh Všemohoucí praví:
لقد خلقنا الإنسان في أحسن تقويم
Opravdu, jsme vytvořili člověka v tom nejlepším možném stavu. [At-Tîn/95: 4]
V hadísu o "Aisha Radi anhuma, proroka, nechť 'alejhi wa salam řekl:
إنه خلق كل إنسان من بنى آدم على ستين وثلاث مئة مفصل: فمن كبر الله, وحمد الله, وهلل الله, وسبح الله, واستغفر الله, وعزل حجرا عن طريق الناس, أو شوكة, أو عظما عن طريق الناس, وأمر بمعروف, أو نهى عن منكر, عدد تلك الستين والثلاث مئة السلامى, فإنه يمسي يومئذ وقد زحزح نفسه عن النار.
Opravdu, byl potomci Adama vytvořen na 360 spojů. Ten, kdo bertakbir k Bohu, chvála Bohu, bertahlil k Bohu, oslavovat Boha, zbavit se kamenů z ulic muslimů, nebo se zbavit trní, nebo se zbavit kostí, nebo mají dobré, chraň od Munkar nebo rovný počtu 360 spojů, pak odpoledne, on se distancoval od pekla. [1]
Abu 'Ubaid rahimahullah řekl, "Na původ sulâma (klouby) kosti ve špičce nehtu je velbloud. Vypadá to, že smyslu Hadith je, že každé dítě Adama kostní povinné lásky ". [2]
Abu 'Ubaid rahimahullah naznačuje, že sulâma je jedním z malých kostí v velblouda a pak se vyjádřil k celé lidských kloubů a další. Takže význam této hadith říká, že každé dítě kloubů Adam povinné charity.
V hadíth "Aisha Radi anhuma uvedeno, že počet lidských kloubů je 360 ​​kusů. [3]
2. MUSÍ děkovat Bohu za upřednostnění VšemohoucíhoSlovo alejhi proroka, nechť 'wa salam: "Každý člověk musí dávat milodary klouby."
Význam této hadith je, že tvorba kostí a dokonalosti, včetně laskavosti Alláh Všemohoucí největší v jeho služebníky. Proto musí být každá kost být charitativní, a charitativní majitelé zastupující každou kost v něm, být vděčný za takové laskavosti. [4]
Alláh Všemohoucí praví:
يا أيها الإنسان ما غرك بربك الكريم الذي خلقك فسواك فعدلك في أي صورة ما شاء ركبك
O lidi! Co se oklamat (neposlušnost) na Pána tvého Most Noble? Kdo vytvořil a zdokonalil kejadianmu a dělat (složení těla) rovnováhy, v libovolné formě, On sestavil tělo. "[Al-Infithâr/82 :6-8]
Alláh Všemohoucí praví:
قل هو الذي أنشأكم وجعل لكم السمع والأبصار والأفئدة قليلا ما تشكرون
Řekni, "On je ten, kdo tě stvořil a učinil sluch, zrak, a svědomí pro vás. (Ale) trochu jednou jste vděční "[Al-Mulk/67: 23].
Alláh Všemohoucí praví:
ألم نجعل له عينين ولسانا وشفتين
Už jsme to dělal pro něj pár očí a jazyk a pár rtů? [Al-Balad/90 :8-9]
Mujahid radi anhu řekl, "laskavosti-přízeň Alláha Všemohoucího jasně viditelné a Všemohoucím Alláhem, aby si potvrdil, že byste mohla být vděčná." [5]
Jednou v noci Fudhail bin 'Iyâdh četl, že bod (al-Balad/90 :8-9) a pak plakat. Zeptal se: "Proč pláčeš?" On odpověděl: "Už jste někdy strávili noc na jednu noc ve stavu vděčnosti k Bohu Všemohoucímu, který vytvořil dvě oči na vás a pak je vidět? Už jste někdy strávili noc na jednu noc ve stavu vděčnosti k Bohu Všemohoucímu, který vytvořil jazyk pro vás, takže můžete s ním mluvit? ... "Al-Fudhail opakovat takový příklad. [6]
Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:
نعمتان مغبون فيهما كثير من الناس: الصحة والفراغ
Dva laskavosti, v níž většina lidí zmást jimi:. Zdraví a volný čas [7]
To vše je součástí přízeň Alláha Všemohoucího a lidé budou požádáni o na den zmrtvýchvstání vděčnosti k němu a zeptal se k odpovědnosti, [8], jak Pán Bůh všemohoucí "
ثم لتسألن يومئذ عن النعيم
Pak opravdu bude požádán o den potěšení (což je nádherné ve světě). [At-Takâtsur/102: 8]
To znamená, že Alláh Všemohoucí věnovat svým služebníkům laskavosti, že nemohou počítat, jako slova všemohoucího Boha:
وآتاكم من كل ما سألتموه وإن تعدوا نعمت الله لا تحصوها إن الإنسان لظلوم كفار
A On vám dal vše, co prosit ho. A budete-li počítat laskavosti Boží, vy nemůžete počítat.Opravdu, člověk je nespravedlnost, a tak popírají (milost Boží) "[Ibrâhîm/14: 34].
Navíc, Alláh Všemohoucí požadoval by být vděčný a spokojený s jejich vděčnost. Někteří argumentují, že pokud Bůh Všemohoucí dát nějakou laskavost zaměstnance poté, co chválil Alláha Všemohoucího o požehnání, a pak chválit, aby Všemohoucí Bůh je lepší než jeho požehnání.
Duchovní potvrdil, že kompliment lepší než lahodné, jako je laskavost těchto laskavosti je svět, jako je léčení, výživa, zdraví, hlídané z věcí, které jsou nepříjemné, a tak dále, zatímco slova chvály, je jedním z požitků náboženství. Oba tyto laskavosti: lahodné a chutné světových náboženství jsou ve prospěch Boha všemohoucího, ale náboženské upřednostňuje Jeho služebníků v podobě poskytování poradenství být vděčný za Jeho laskavost a štědrost chválí ho, že je to lepší než laskavosti svět, že dal svým služebníkům. Protože v případě, že přízeň světa nejsou řešeny s vděčností, nakousnutá svět do katastrofy, jak je uvedeno Ibn Hazim rahimahullah:
كل نعمة لا تقرب من الله; فهي بلية
Nějaké laskavosti, které nemají vlastníky k Bohu je smůla. [9]
Takže, pokud Bůh všemohoucí vést své služebníky být vděčný za přízeň světa daných mu typů chval a díků jiných, tak chutné, že je to lepší než všechny laskavosti a milý Alláha, neboť Alláh Azza wa Jalla miluje pochvalu, těší se svými služebníky, že pokud budete jíst a chválit Alláha Všemohoucího o požehnání jídla. Pro ty štědrých lidí, chvála za laskavosti, chválí ho, a vděčný, že milovat víc než poklad, že dávají, protože poskytují poklad, jen aby si komplimenty. Alláh je jeden z nejštědřejších. Dává svým přízeň svým služebníkům a požádal je, tyto laskavosti plošší, zmínit, chválí, a on byl spokojen s tím vším jako jejich vděčnost. Přes to všechno pochází z Alláha k nim, on nepotřebuje svou vděčnost: ale líbilo se mu, že pracoval jeho otroky, protože dobro, štěstí, a dokonalost služebníků jsou ve vděčnosti.
Mezi kvantum Alláh Všemohoucí je to, že on je ve jménu chvály a díků svým služebníkům, i když zvýhodňuje mu největší z nich. Je to, jako by Bůh Všemohoucí dá majetek jim, a pak si půjčil v části a pochválit je za své činy, ale vše, co existuje, patří Bohu všemohoucímu a je darem od Něho. Nicméně, jeho dar přání tuto věc. [10]
Zahir hadith ukazuje, že díky charitě je povinné pro muslima v každý den, ale vděčnost je rozdělen do dvou úrovní:
První: Díky Povinná.To vděčnost v podobě pracovních povinností a vyhnout se zákazy. Vděčnost jako je povinné a je dostačující na znamení vděčnosti za všechny laskavosti.
Jeden generace Salaf řekl, "Vděčnost je vlevo-neposlušnost neposlušnost." Jeden z generace Salaf Jiný řekl: "Vděčnost je nepoužíváte žádné laskavosti za neposlušnost." [11]
Abu Hazim az-Zahid rahimahullah řekl, že vděčnost je na celé tělo, upuštění od neposlušnost-bám, a používat všechny orgány těla provádět poslušnost poslušnost.Poté řekl: "Lidé jsou vděční slovní, ale ne vděčný za všechny orgány, podobenství, jako jsou například lidé, kteří mají oblečení, a on držel konce, ale ne na sobě. Oblečení jako, které nejsou užitečné pro něj z tepla, chladu, a déšť. "[12]
Druhá: Děkuji sunny.To je služebník pracovní sunna uctívání poté, co dělají povinné akty uctívání a vyhnout se věci, které jsou zakázané.
To je úroveň, jako-sâbiqûn (těch, kteří dříve v jeho prospěch), který přinesl v blízkosti Boha všemohoucího. Hloubka je to, co již bylo zmíněno proroka, nechť 'alejhi wa salam v hadith bylo zmíněno dříve. [13]
Prorok, nechť 'alejhi wa salam vážně v modlitbě a qiyâmul Lail (noční modlitba) až do jeho nohy byly oteklé. Když byl požádán, aby se, "proč to děláš, ale Alláh Všemohoucí odpustil vaše hříchy z minulosti a budoucnosti?" Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl,
أفلا أكون عبدا شكورا?
Nesmím být vděčný služebník? [14]
Tahajjud Modlitba je Sunna, ale n stále nesou pocit vděčnosti k Bohu Všemohoucímu.Tam jsou některé charity zmínil prorok, nechť 'alejhi wa salam je povinné, a to buď fard' ain, jako je chůze do povinných modliteb v kongregaci, nebo fard kifaya, jako je konání dobra a vyhýbat se zlu, pomáhat hlad, a fér vůči lidem v usmířit nebo soudit. [15]
3. PARTY sladit dva v konfliktu (spor)Slovo alejhi proroka, nechť "wa salam," Ty spravedlivě mezi dvěma lidmi (konflikt / spor) je láska. "
To znamená, že musí být spravedlivý v tom, rozhodnutí nebo reálnou sladit dva lidi, kteří byli nepřátelští. To zahrnuje mají ctnost lásky, což je skvělé jak si povšiml laskavosti jiných, a zranil ho v komunitě se budou zjišťovat tak, že se stane jako zdravé tělo a přežil.
Na návrh dělat skutky, jak je v mnoha Nash (propozice), která by měla být zde uvedené, protože někteří muslimové podcenili problém sladění mezi muslimy v případě válečného stavu. [16] Ve skutečnosti Ishlah (sladění) šance, včetně seutama-hlavní charitu. Sladit dva lidi, kteří byli na kordy odměn obrovské, pokud provádí s upřímností. Alláh Všemohoucí praví:
لا خير في كثير من نجواهم إلا من أمر بصدقة أو معروف أو إصلاح بين الناس ومن يفعل ذلك ابتغاء مرضات الله فسوف نؤتيه أجرا عظيما
Neexistuje žádný laskavost mnoha tajných jednání, tajné rozhovory s výjimkou těch, kteří mají (lidé) charity, nebo konat dobro, nebo aby se mír mezi lidmi. Ten, kdo to má hledám potěšení Alláha, se Dáváme ho bude velká odměna. "[-Nisa '/ 4:114]
To znamená, že s výjimkou tajných rozhovorů, které říkají, že ano. [17]
Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:
ألا أخبركم بأفضل من درجة الصيام, والصلاة, والصدقة? قالوا: بلى, قال: صلاح ذات البين, فإن فساد ذات البين هي الحالقة, لا أقول تحلق الشعر, ولكن تحلق الدين
Mám ti něco lepšího, než je stupeň půstu, modlitby a lásky? Společníci odpověděl, "Ano." Řekl, "Sladění vztah (dva lidé bojují), protože škoda je řezání vazby. Neříkám, že se stříhají vlasy, ale řez náboženství. [18]
Tak, aby mír mezi lidmi je uctívání a charita taqarrub ti, kteří se obávají, Alláha.
Alláh Všemohoucí praví:
وإن امرأة خافت من بعلها نشوزا أو إعراضا فلا جناح عليهما أن يصلحا بينهما صلحا والصلح خير
Pokud žena bojí její manžel bude nushuz nebo lhostejný, pak mohou mít skutečný mír a klid je lepší (pro ně) ... "[al-Nisa '/ 4:128]
Tento verš ukazuje, že mír mezi mužem a ženou je lepší než oddělení (rozvod). Proto, rozvod způsobil hodně škod. Proto, to může být pro ženu zrušit jejich práv nebo dílčích práv buď manžela nebo jiného příjmu, pokud se bála její manžel by být oddělena (rozvod) z ní, nebo se odvrátí od něj.
Alláh Všemohoucí praví:
فاتقوا الله وأصلحوا ذات بينكم
Tak se obávají Boha a změnit vztahy mezi sousedními [al-Anfal / 08:01]
Tento verš ukazuje míru a byl organizován držel menzhalimi a zakázat vzájemně nepřátelské.
Alláh Všemohoucí praví:
وإن طائفتان من المؤمنين اقتتلوا فأصلحوا بينهما فإن بغت إحداهما على الأخرى فقاتلوا التي تبغي حتى تفيء إلى أمر الله فإن فاءت فأصلحوا بينهما بالعدل وأقسطوا إن الله يحب المقسطين
A pokud tam jsou dva druhy věřících boje, pak mír mezi nimi. Pokud jeden z nich dělá křivdu vůči (jiná třída, a pak bojovat (skupiny), kteří se nespravedlnost, je tak třída je zpět na příkazy Boží. Pokud skupina se vrátil (na příkaz Alláha), a pak zajistit mír mezi nimi se spravedlností, a platí . vydařil, Bůh miluje ty, kdo jednají spravedlivě "[al-Hujurât/49: 9].
Tento verš je nařízeno držet mír, když je spor a válka mezi věřícími. [19]
Od Abu Bakrah Radi anhu, že jeden den proroka, nechť 'alejhi wa salam kázání na kazatelně, jak s al-Hasan ibn' Ali Radi anhuma. Občas se na něj podíval a občas podívat na člověka, když řekl:
إن ابني هذا سيد, ولعل الله أن يصلح به بين فئتين عظيمتين من المسلمين
Ve skutečnosti moje vnučka byla vůdce. Doufejme, že se přímluvu Alláha Všemohoucího, aby sladění mezi dvěma velkými skupinami muslimů. [20]
To, co následovalo sabdakan, a tak Alláh mír mezi "Iráku a Levant po delší válce (válka Siffin).
V této hadith je náznak velkých návrhů o míru mezi muslimy, ale s tím, jak osoby, aby se vzdali některých svých práv. Proto Alláh Všemohoucí chválil al-Hasan ibn 'Ali Radi anhuma, když podal svůj příspěvek do Mu'awiya bin Abi Sufyan jako kalif, takže obě skupiny sjednocené pod vedením Mu'awiya. [21]
Od Umm Kulthum bint 'Uqbah bin Abi Mu'aith Radi anhuma, řekl, "Slyšel jsem Proroka, nechť' alejhi wa salam řekl:
ليس الكذاب الذي يصلح بين الناس فينمي خيرا أو يقول خيرا
Vyjma lži někoho, kdo by umožnily sladit mezi lidmi, on doručil dobré (s úmyslem uspokojit) nebo říct dobrý. [22]
Duchovní řekl, "Co se rozumí v této hadith, je zprostředkovat podstatu konfliktu / řešení a mlčení (cover) o zlý člověk. Toto není prý lež. "
Tato hadith ukazuje disyari'atkannya mír mezi lidmi a přípustnosti lhaní s cílem sladit válčící strany nebo rozhodčí. [23]
Imam Tabari rahimahullah řekl: "Někteří učenci bolehnya našel ležet s úmyslem uzavřít mír. Řekli: "Lži jsou lži, je trestuhodné, že přinese škodu nebo maslahatnya lhát vůbec." [24]
Imám al-Bukhari rahimahullah řekl, "včetně těch, kteří leží;. Někdo, kdo usmiřuje mezi lidmi" [25]
4. HELP a pomáhá kolegům muslimskéSlovo alejhi proroka, nechť 'wa salam: "Pomůžete někdo naložil zvířata zvýšíte držáku nebo zavazadla nahoru zvířat montáží je láska."
Mezi ně patří povinnost nevděku charitativního disyari'atkan daném kloubu. Takže pomáhá muslim se zvednout k horní části vozidla nebo pomoci zvednout svá zavazadla do vozidla, včetně charity. Podobně, je muslim odměněn za jakoukoliv pomoc, kterou on dělal jeho kolegy muslimské bratra. Alláh nám přikázal, abychom si navzájem pomáhali s jeho slovem:
وتعاونوا على البر والتقوى
A prosím, menolonglah vás (dělat), dobra a zbožnosti. [Al-Maida / 05:02]
Je známo, že vzájemná pomoc může vyřešit mnoho problémů a tíseň. Muž by nebyl schopen udělat všechny své záležitosti bez pomoci bratra. A vzájemné pomoci, aby si navzájem šířit lásku mezi muslimy, zatímco Alláh Všemohoucí nám přikázal, abychom milovali jeden druhého v lásce. [26]
Mezi příklady pomáhat druhým je forma lásky je splnit nároky muslim přes jiný muslimský. Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:
حق المسلم على المسلم خمس: رد السلام, وعيادة المريض, واتباع الجنازة, وإجابة الدعوة, وتشميت العاطس
Práva muslim přes jiný muslimský je pět: odpověď pozdrav, návštěvu nemocné, tělo doprovázet, pozvání, a modlit se za toho, kdo kýchá.
Ve zprávě vyprávěný Muslim:
حق المسلم على المسلم ست: قيل: ما هن يا رسول الله? قال: إذا لقيته فسلم عليه, وإذا دعاك فأجبه, وإذا استنصحك فانصح له, وإذا عطس فحمد الله فشمته, وإذا مرض فعده, وإذا مات فاتبعه
Práva muslimů na ostatní muslimy existuje šest. "Na otázku," Co je šestý pravdu, Ó Posle Alláhův? "On odpověděl:" Vidíte-li ho pak můžete jednoduše pozdravit ho, když tě pozval pak setkat se s ním, když požádal o radu, aby vám pak Vybízím ho, když kýchá a pak chválí Boha, a pak se za něho modlit (se slovy: yarhamukallâh)., když je nemocný pak jenguklah, a když zemře pak doprovázel (tělo), že "[27]
Mezi další formy charity běží na realizaci lidských práv je povinné. Ibn 'Abbaas anhu řekl, "Kdo platí pro svého bratra právo vykonávat modlitbu, každý krok je charita." [28]
Zadejte pomoci kolegové muslimům, že zahrnuje také dávat almužny je vzhledem k osobě, která dluží dluhu potíže. Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:
من أنظر معسرا; فله بكل يوم صدقة قبل أن يحل الدين, فإذا حل الدين, فأنظره بعد ذلك; فله بكل يوم مثله صدقة
Ten, kdo dává včas na osobu, která dluží, kteří mají problémy se splácením dluhů, a tak se dostal na podpoře každý den před příjezdem okamžiku platby. Pokud platba dorazila a pak dává tempo znovu po tom, aby ho, a pak se dostane na denní bázi charity semisalnya. [29]
5. GOOD-mluvenéSlovo alejhi proroka, nechť 'wa salam: "Něco tak dobrý je láska."
Přihlásit se řeči je dobrá odpověď a odmítají zdravit lidi prosit, s vlídným slovem. Pak dhikr Alláha Všemohoucího, říká ta správná slova, dělat dobré a vyhnout se zlu, což přímluvu (podpora), pro lidi, kteří potřebují k orgánům, poradenství a pomoc, a všechny slova a výroky, které můžete udělat další radost a sjednocení srdce nad každým laskavost a poradenství. [30]
Alláh Všemohoucí praví:
قول معروف ومغفرة خير من صدقة يتبعها أذى
Laskavé slovo a odpuštění je lepší než akce charitativní následovaly bolí [al-Baqarah / 2:263]
Alláh Všemohoucí praví:
إليه يصعد الكلم الطيب والعمل الصالح يرفعه
Jemu bude jezdit dobré přísloví a skutky Bude zvednout [Fâthir/35: 10]
Alláh Všemohoucí praví:
من يشفع شفاعة حسنة يكن له نصيب منها
Ten, kdo dává dobrou humanitární pomoci, určitě dostane část (účet) [-Nisa '/ 4:85]
A existuje mnoho dalších veršů, které pobízejí říct dobrý a udržet ústní zůstat v al-Haq, spravedlnosti a pravdy.
6. WALK do mešity na základě modlí sboruSlovo alejhi proroka, nechť 'wa salam: "Každý krok, který běží směrem modlitby je sadaqah."
. Tato hadith vybízí nás, abychom šli do mešit Alláh Všemohoucí a pospolitost shromažďovat, učit vědu, poskytovat poradenství, a I'tikaf [31] prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:
من غدا إلى المسجد أو راح أعد الله له في الجنة نزلا كلما غدا أو راح
Ten, kdo jde ráno nebo odpoledne směrem k mešitě, bude Alláh poskytne pro něj příbytek v nebi pokaždé, když šel ráno nebo odpoledne (do mešity). [32]
Jabir Ibn 'Abdillah radi anhu, řekl, "Bani Salimah chcete přesunout do nedaleké mešity, zatímco místo je prázdné. Když to přišlo k alejhi proroka, nechť "wa salam, pak řekl:
يا بني سلمة! دياركم تكتب آثاركم
O Bani Salimah! Zůstaňte v dohodu, protože kroky, které budou. [33]
Imám-Nawawi rahimahullah řekl: "To je, zůstat ve svém vypořádání! Budete-li zůstat ve vypořádání, a poté sleduje kroky, které mnoho z vás bude mířili do mešity. "[34]
7. GET RID přerušení THE ROADSlovo alejhi proroka, nechť 'wa salam: "A vy jste se zbavili rušení silnice je láska."
Odstraňte vše, co ovlivňuje způsob, jakým muslimové, ať už v podobě trnů, rozbité sklo, velké kameny, kmeny stromů blokují cestu, tak i nečistý, špína, odpadky, a ještě mnohem více, pak se zbavit všech to včetně lásky a jako konkrétní smysl vděčnost za požehnání Alláha Všemohoucího a zahrnuje část víry. Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:
الإيمان بضع وسبعون أو بضع وستون شعبة, فأفضلها قول لا إله إلا الله, وأدناها إماطة الأذى عن الطريق, والحياء شعبة من الإيمان
Víra má více než sedmdesát poboček nebo více než šedesáti poboček, větev, nejvíce high říká: "la ilaha illallah", nízká je zbavit trnů (blokáda) na silnici a studu, je jedna větev víry [35].
8. Duha modlitba uspokojovat poptávku po dokonalosti DĚKUJEME členů představenstvaProrok, nechť 'alejhi wa salam řekl:
يصبح على كل سلامى من أحدكم صدقة: فكل تسبيحة صدقة, وكل تحميدة صدقة, وكل تهليلة صدقة, وكل تكبيرة صدقة, وأمر بالمعروف صدقة, ونهي عن المنكر صدقة, ويجزء من ذلك ركعتان يركعهما من الضحى
V dopoledních hodinách, každý jeden z vás almužny kloubů povinné, každý Růženec je charita, každý tahmid je charita, každý Takbir je láska, řekl k tomu je dobré charity, zakazovat z nespravedlivý je charita, a to vše pěkně se dvěma raka'at Duha modlitba který on dělal. [36]
Dvě dostatečné raka'at Duha růžence, tahlil, atd., protože modlitba je používat celý orgán v poslušnosti a uctívání. Tak, dost Duha modlitba jako znamení vděčnosti za dokonalost celého orgánu, zatímco forma almužny před: korálky, tahlil, a jiní, většina z nich používat pouze jeden z orgánů, a proto, charita není dokonalý s ním do někoho dělat charitu číslo klouby těla, což je 360, jak je uvedeno v hadíth "Aisha Radi anhuma. [37]
9. Mengikhlaskan ZÁMĚR VE VŠECH almužny [38]Upřímné záměry na všemohoucího Boha v každém dobrém skutku, a almužny jsou uvedeny v této hadith nebo jiný je požadavek získat odměnu. Alláh Všemohoucí praví:
لا خير في كثير من نجواهم إلا من أمر بصدقة أو معروف أو إصلاح بين الناس ومن يفعل ذلك ابتغاء مرضات الله فسوف نؤتيه أجرا عظيما
Neexistuje žádný laskavost mnoha tajných jednání, tajné rozhovory s výjimkou těch, kteří mají (lidé) charity, nebo konat dobro, nebo aby se mír mezi lidmi. Ten, kdo to má hledám potěšení Alláha, se Dáváme ho bude velká odměna. "[-Nisa '/ 4:114]
Fawâ-id hadith:1. Velikost vytvoření Alláh Všemohoucí je, stvořil člověka, v tom nejlepším možném stavu.2. Každý den lidé se dávat milodary, pro každou lidskou bytost v dopoledních hodinách s milostí Všemohoucího Alláha.3. Musí dát díky Bohu všemohoucímu pro všechny Jeho požehnání provádět Jeho příkazy a vyhýbat se zlu.4. Slunce se otáčí kolem Země, jak se zvedá od východu a zapadá na západě, s tím dnem a noc.5. Ctnost spravedlnosti mezi dvěma lidmi, a to jak spravedlivé a nespravedlivé v vynesením rozsudku v jednání o mír. Ve spravedlnost je prosazování nebes a země.6. Výzvy pro mír mezi lidmi a bermuamalah spravedlivě s nimi s ušlechtilým duchem.7. Muslim je vyzývány, aby pomohly kolegy muslimský bratr, na pomoc své kolegy muslimy, je to charita.8. Výzvy vyslovit slova dobře.9. Slovo charita Absolutisticky pro každé dobré dílo.10. Dveře dobroty jsou blíže k Alláhu hodně, a to ukazuje rozsah milosti Alláha Všemohoucího.11. Tato hadith vybízí nás k tomu činy-činy, které jsou povinné a sunna, protože to je láska k Alláhu Všemohoucímu a přiblížit se k Němu.12. Je vhodné přiblížit se k Alláh s charity poslušnosti různými.13. Ctnost šel do mešity na modlitby.14. Povinné modlitby v kongregaci v mešitě pro muže.15. Zbavte se rušení silnice je láska.16. Umístění nebo házení poruchu v ulici je hřích a přestoupení.17. Nelegitimní, aby škodu v zemi.18. Stanovení počtu lidských kloubů, což je 360 ​​spoje.
MARAJI "1. Al-Korán a terjemahnya.2. Ibni Kathir Tafsir.3. Sahih al-Bukhari.4. Sahih Muslim5. Musnad Imam Ahmad6. Sunan Abu Dawud7. Sunan at-Tirmidhi8. Sunan-Nasai9. Sunan Ibn Majah10. Saheeh Ibn Hibban (při-Ta'lîqâtul Hisan).11. Sunan al-Bayhaqi.12. Syarhus Sunnah lil Baghawi.13. Fathul Bari Sharh Sahih al-Bukhari.14. Sharh Sahih Muslim Nawawi lin.15. Jâmi'ul "Ulúm wal Hikam, díla Ibn Rajab al-Hanbali. Ověřování: Shoaib Ibrahim al-Arnauth a Bajis.16. Genealogie al-ahadith al-Shahîhah, by Shaykh al-Albani.17. Qawa'id Fawâ-id wa svorka "Arba'în-Nawawiyyah, Mohammed Sulthan Nâzhim práce.18. Al-Wafi Arba'în-Fi Syarhil Nawawiyyah, Dr.. Mustafa al-Bugha a Muhyidin Mustha.19. Syarhul Arba'în-Nawawiyyah, Shaykh Muhammad ibn Saalih al-'Uthaymeen.20. Bahjatun Nâzhirîn Sharh Riyâdhish Righteous Eid funguje Shaikh Salim bin 'al-Hilalyho
[Zkopírováno ze sunny Edition časopisu 08/Tahun XIII/1430H/2009M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]

Adab o záměrech


PodleMuslimský duchovní Abu Isma'il al-Atsari


Existují dva lidé vykonávající modlitby, z nichž první dosažení dobrého potěšení Alláha Všemohoucího, aby jeho hříchy spadají, zatímco druhá měla nehodu a hněv Alláha, protože nifak a riyâ'nya.
Prorok Muhammad, nechť 'alejhi wa salam vysvětlil ctnost modlitby, které vykreslí hříchy, protože to je děláno s upřímností a perfektní. On nechť 'alejhi wa salam řekl:
ما من امرئ مسلم تحضره صلاة مكتوبة فيحسن وضوءها وخشوعها وركوعها إلا كانت كفارة لما قبلها من الذنوب ما لم يؤت كبيرة وذلك الدهر كله
Žádný muslim jehož příchod (čas) povinná modlitba, pak udělal povinnou modlitbu, která rafinací wudhu'nya, khusyu'nya a ruku'nya, ale modlitba je hřích hříchů dříve, pokud nemá dopustit velkých hříchů. A to po celou dobu. [HR. Muslim, ne. 228]
Naopak, on také varoval lidi před modlí za Riya ", protože to diskvalifikuje charitu, jako následující hadís:
عن أبي سعيد قال خرج علينا رسول الله صلى الله عليه وسلم ونحن نتذاكر المسيح الدجال فقال ألا أخبركم بما هو أخوف عليكم عندي من المسيح الدجال قال قلنا بلى فقال الشرك الخفي أن يقوم الرجل يصلي فيزين صلاته لما يرى من نظر رجل
Od Abu Sa'id, řekl: "Prorok, nechť 'alejhi wa salam přišel k nám, když jsme mluvili o Al-Dajjal Masîhud Později řekl:." Mám vám říct něco, co si myslím, že se obávám víc pro vás než proti Al-Masîhud Antikrist "Tak jsme si řekli," Ano, Ó Posle Alláhův "Pak řekl:"?. skryté Shirk. Že se někdo modlil, a on smarten modlitbu, protože vidí názory ostatních "[Hadith Hasan Ibn Majah historie, ne, 4204].
To je jasný příklad důležitosti záměrů a úmyslů mengikhlaskan ve všech skutků. Proto, mnoho alejhi proroka, nechť "wa salam varoval toto v jeho hadiths. Mimo jiné, se slova, nechť 'alejhi wa salam:
إنما الأعمال بالنيات وإنما لكل امرئ ما نوى
Opravdu, všechny skutky, které se vyskytují s úmyslem, a každý dostane to, co má v úmyslu. [HR. Bukhari, no. 1, muslim, ne. 1907, od "Umar ibn al-Chattáb Radi anhu]
Skutečně akt by přijmout Alláha, pokud splňuje dvě podmínky, a sice upřímné záměry a postupujte podle sunny. Proto Alláh Všemohoucí uvidí, že lidské srdce, ať už upřímný, a vidět jeho činy, ať už v souladu s pokyny alejhi proroka, nechť "wa salam. On nechť alejhi wa salam řekl:
إن الله لا ينظر إلى صوركم وأموالكم ولكن ينظر إلى قلوبكم وأعمالكم
Amen Alláh nevypadá na formuláři a vaše majetky, ale vidí vaše srdce a vaše skutky.[HR. Muslim, ne. 2564]
Proto mengikhlaskan záměrem je Všemohoucí Alláh příkazy všichni lidé, jako jeho slovo:
وما أمروا إلا ليعبدوا الله مخلصين له الدين حنفاء ويقيموا الصلاة ويؤتوا الزكاة وذلك دين القيمة
I když nebylo řečeno, kromě uctívání Alláha s poslušností k Němu čistí (run) rovný náboženství, a že stanovení modlitbu a zakat meunaikan, a že je rovný náboženství. [Al-Bayyinah/98: 5]
ZÁMĚR laskavostiMezi milosrdenství a milosti Alláha Všemohoucího, že napsal dobrotu svých služebníků pouze kvůli touze konat dobro, zatímco touha konat zlo ještě být psán. Prorok, nechť 'alejhi wa salam vysvětlil to v následující hadith:
إن الله كتب الحسنات والسيئات ثم بين ذلك فمن هم بحسنة فلم يعملها كتبها الله له عنده حسنة كاملة فإن هو هم بها فعملها كتبها الله له عنده عشر حسنات إلى سبع مائة ضعف إلى أضعاف كثيرة ومن هم بسيئة فلم يعملها كتبها الله له عنده حسنة كاملة فإن هو هم بها فعملها كتبها الله له سيئة واحدة
Amen Alláh Všemohoucí napsat všechny dobroty a špatnosti. Každý, kdo chce dělat dobře, a on to neudělal, Alláh píše na jeho straně odměny dobra ideální pro ni. Pokud chce dělat dobře, a on to udělal, Alláh píše odměnu ve dobrota deset až 700 časů jak hodně mnoho. Ten, kdo chce konat zlo, a on to neudělal, Alláh píše na jeho straně odměny dobra ideální pro ni. Pokud chce páchat zlo, a udělal to, Alláh Všemohoucí sám napsat jednu zlo. [HR. Bukhari, no. 6491, muslim, ne. 131]
Záměr nečestnostPředávání touha v mém srdci dělat zlo hříchu nebyl napsán všemohoucího Boha.Nicméně, pokud touha je již určení a záměr, sám ať se pokusil, i když se nestane, pak pachatelé dostali odpověď od něj. V tomto ohledu proroka, nechť 'alejhi wa salam řekl:
إذا التقى المسلمان بسيفيهما فالقاتل والمقتول في النار فقلت يا رسول الله هذا القاتل فما بال المقتول قال إنه كان حريصا على قتل صاحبه
Pokud dva muslimové setkat se svými meči (boj, válka), vrah a zabíjel lidi v pekle. I (Abu Bakrah) zeptal: "Ó Posle Alláha, vrah (chápeme-potlačované), ale to, co o lidi, kteří byli zabiti. On odpověděl: "Amen, on byl horlivý, aby zabil svého přítele." [HR. Bukhari, no.31, 7083, muslim, ne. 2888, od Abú Bakrah]
V jiné hadith, prorok, nechť 'alejhi wa salam varoval dobré víry ve vztahu mezi zaměstnance. On nechť 'alejhi wa salam řekl:
أيما رجل يدين دينا وهو مجمع أن لا يوفيه إياه لقي الله سارقا
Každý, kdo v dluhu bez úmyslu zaplatit dluh majiteli, se setká Boha jako zloděj. [HR. Ibn Majah, no. 2410, Shaykh al-Albani řekl: "Hasan Sahih"]
Pahala a mučení záměry proPozice je velmi důležité záměr může také být viděn z důsledků tohoto výsledku. A sice, že pouhý záměr, někdo musí dostat odměnu nebo trest. To je ohláseno alejhi proroka, nechť "wa salam v následujícím hadith:
عن أبي كبشة الأنماري أنه سمع رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول: إنما الدنيا لأربعة نفر: عبد رزقه الله مالا وعلما فهو يتقي فيه ربه ويصل فيه رحمه ويعلم لله فيه حقا فهذا بأفضل المنازل وعبد رزقه الله علما ولم يرزقه مالا فهو صادق النية يقول لو أن لي مالا لعملت بعمل فلان فهو بنيته فأجرهما سواء وعبد رزقه الله مالا ولم يرزقه علما فهو يخبط في ماله بغير علم لا يتقي فيه ربه ولا يصل فيه رحمه ولا يعلم لله فيه حقا فهذا بأخبث المنازل وعبد لم يرزقه الله مالا ولا علما فهو يقول لو أن لي مالا لعملت فيه بعمل فلان فهو بنيته فوزرهما سواء
Abu al-Anmari Kabsyah Radi anhu, že slyšel Proroka, nechť 'alejhi wa salam řekl: "Skutečně, svět je pro 4 osoby: Sluha Alláh mu takový poklad rizqi (od silnice halal) a znalosti (islámu ), pak je oddaný svému Pánu na rizqi, že (bohatství a znalosti), dělá dobře na jeho příbuzné s rizqinya, a on ví, práva Alláh k němu. Pak služebník je nejdůležitější poloha (v Alláha Všemohoucího). Sluha Alláh Všemohoucí mu rizqi formu vědy, ale nedal rizqi formu pokladu, měl dobré úmysly. Řekl: "Když budu mít vlastnost bych chtěl udělat čin tak a tak (první dělat dobře, že je)." Takže se (vrácena) se záměrem (dobrý), a to jak odměnit (první a druhý), je stejný. Sluha Alláh Všemohoucí mu rizqi formu pokladu, ale nedal mu rizqi formu umění, pak dělá s jeho penězi nedbalosti bez znalostí. Nebyl oddaný svému Pánu k němu, on nedělá dobře na jeho příbuzné s jeho majetek, a on nevěděl, práva Alláha Všemohoucího, aby mu. Pak služebník je nejhorší pozice (v Alláha Všemohoucího). Sluha Alláh Všemohoucí mu nedává takový poklad rizqi a vědu, a pak řekl: "Když budu mít vlastnost bych dělat takové činy tak a tak (s třetí osobou, která ji, že zlo)." Takže on (odpověď) od záměru, hřích je stejný. [1]
Shaikh Salim al-Hilali řekl, vysvětlovat Hafizhahullah mezi judikaturou této hadith: "Někdo se bude odměněn nebo potrestán pro nedostatek pevné / strong (uvnitř-pero), ačkoli on nebyl schopen realizovat to. Vzhledem k tomu, i když nebyl schopen to udělat, ale nemohl čekat a chtějí ". [2]
Dobré úmysly NEMĚŇTE do souladu neposlušnostiTo vše ukazuje na význam pozice prohlášením o úmyslu. Proto dobrý muslim vždy stavět všechny skutky v dobré víře, upřímnost za Alláha Všemohoucího. Stejně tak, bude muslim vždy snažit konat dobro podle Sunna alejhi proroka, nechť "wa salam, protože to je úplnost goodwillu.
Vzhledem k naprosté dobré úmysly nemohou změnit neposlušnost k poslušnosti. Jak někdo bershadaqah s ukradené peníze nebo korupce. Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:
لا تقبل صلاة بغير طهور ولا صدقة من غلول
To nebude přijata bez čištění a modlitba nebude akceptován Sadaqah (výsledek) ghulul (treasonous). [HR. Muslim, ne. 224]
Tak, ačkoli praxe byla laskavost lahiriyah, a udělal v dobré víře, takový jako modlitba nebo Sadaqah, ale pokud nesplňuje požadavky uvedené v náboženství, mohou být dobré úmysly ji změnit jako praxe poslušnosti.
Proto ušlechtilé Companions, Abdulláha bin Mas'ud Radi "anhu nikdy nepřišel jama'ah dhikr ve skupinách drží štěrku. Každá skupina byla vedena jednou osobou. Vedoucí přikázal: "Bertakbir 100 krát", oni dělali. Nařídil také, že shromažďovací hymnus bertahlil 100 krát a 100 krát, ale také učinit. Pak `Abdullah bin Mas'ud radi anhu řekl jim:" Je to, vidím, že jste dělal-? "Řekli:" Ó Abu Abdurrahman, tyto štěrk. Počítáme takbir, tahlil, a růženec s ním. Řekl: "Počítejte si zlozvyky! Ujišťuji vás, že dobro nebude promarněn vůbec (tak to je třeba vypočítat). Škoda tě, lide alejhi Muhammada, nechť 'wa salam, jak rychle se vaše zničení! To bylo Prorokovi společníci si moc. To není opotřebované jeho oblečení, a plavidla on není zlomená. Pro Alláha Všemohoucího, že moje duše v ruce, vlastně jste lepší náboženství než náboženství Mohameda, nebo jsou ti, kteří otevřeli dveře špatné vedení ". Řekli: "Od Alláha, ó Abu Abdurrahman, nechceme ale dobro".On odpověděl: "Kolik příznivců nechápu". Opravdu Rasululluh nechť 'alejhi wa salam bylo kázáno na nás:
أن قوما يقرءون القرآن لا يجاوز تراقيهم
"To, že je skupina lidí, čtou al-Qur'an, ale al-Korán neprošel krky."
V zájmu Alláha, já nevím, je pravděpodobné, většina z nich je z vás. " Pak odešel. [3]
Uvažujme, že výše mu odpovídá: "Kolik příznivců nechápu". To je hodně lidí, kteří chtějí dobře, měl dobré úmysly, ale proto, že neprojde cestu, pak se mu nedostane to, co má v úmyslu.
A prosím na vědomí, že záměr se nevyslovuje větu, ale odhodlání v srdci vyvolávají praxe.
Závěrem mi dovolte, abychom vždy dobré úmysly, upřímný v celém praxi, navenek a dovnitř. Stejně tak musí být praxe na základě pokynů z alejhi proroka Mohameda, nechť 'wa salam. Května Alláh Všemohoucí vždy dává úlevu na nás, abychom dosáhli jeho dobrého potěšení. Alhamdulillâhi rabbil "Alamin.
REFERENCE:1. Sahih Bukhari2. Sahih Muslim3. Knihy z Sunan4. Minhâjul Muslim, Shaykh Abu Bakr al-Džábir Jazairi5. Bahjatun Nâzhirîn Sharh Riyadhus spravedlivý, ani Shaikh Salim al-Hilali6. Věda Usúle Bida ", Shaykh" Ali al-Halabi7. Atd.
[Zkopírováno ze sunny Edition časopisu 04/Tahun XIII/1430H/2009M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]


Sestra, to je sláva!

PodleUstadz Abdullah bin al-Taslim Buthoni

Alláh Všemohoucí zavedla islámské úplné a dokonalé, a ujistil spravedlnosti a pravdy.Alláh Všemohoucí praví:
وتمت كلمت ربك صدقا وعدلا لا مبدل لكلماته وهو السميع العليم
Dokončil větu váš pán (al-Qur'an) jako věrného a poctivého větě. Nikdo nemůže změnit jeho slova a On je All-slyšení, All-Vědět [al-An'am / 6:115]
To znamená, že al-Korán je slovo Všemohoucího Alláha, které bylo ve zprávách obsažené v ní, stejně jako v reálné příkazů a zákazů. Tak, tam je nic víc pravda, než na novinky obsažené v tomto slavném knize a není nic víc fér než příkazy a zákazy. [1]
Mezi formy islámského práva je nerozlišuje mezi národy / kmeny národů / kmeny.Podobně jeden druh (muž nebo žena) s jinými druhy, s výjimkou vírou a zbožností k Bohu Všemohoucímu.
Alláh Všemohoucí praví:
يا أيها الناس إنا خلقناكم من ذكر وأنثى وجعلناكم شعوبا وقبائل لتعارفوا إن أكرمكم عند الله أتقاكم إن الله عليم خبير
O lidstvo, jsme vás stvořili z muže a ženy a udělal si národy národ a kmeny, abyste se vzájemně poznali vševědoucí. Vpravdě nejvíce ocenění v očích Alláha je nejspravedlivější z vás. Jistě Bůh je vševědoucí, Aware. [Al-Hujurât/49: 13]
V jiném verši Alláh Všemohoucí praví:
من عمل صالحا من ذكر أو أنثى وهو مؤمن فلنحيينه حياة طيبة ولنجزينهم أجرهم بأحسن ما كانوا يعملون
Ten, kdo pracuje spravedlnost, ať je to muž nebo žena ve stavu víry, opravdu k němu Budeme dávat dobrý život (ve světě), a ve skutečnosti jsme se dát odpověď na ně (na onom světě) s lepší odměnu než to, co udělali. [An-Nahl/16: 97]
Také v jeho slovech:
فاستجاب لهم ربهم أني لا أضيع عمل عامل منكم من ذكر أو أنثى بعضكم من بعض
Takže Bůh dovolil jejich použití (tím): "Já nejsem ztrácet charitativní lidi, kteří pracují mezi vámi, ať je to muž nebo žena, (protože) někteří z vás jsou od většiny ostatních" Imran [Ali '/ 3:195]
Ocenění Ženy proti islámuIslám vážíme a ctíme ženy vytvořit šaríja zákon pro ně zvláštní, a vysvětlit jejich práva a povinnosti v islámu. Vše, co má za cíl zachovat a chránit čest a slávu z nich. [2]
Shaykh Salih al-Fawzaan hafidzahullâh řekl:. "Muslimské ženy mají skvělou polohu v islámu, tolik ušlechtilé úkolů stanovených k němu proto, Prorok n vždy dodávat speciální rady pro ženy [3], jako jeho kázání zprostředkovat na Arafata (když Farewell Pouť). [4] To naznačuje nutnost věnovat pozornost žen na všech dob .... [5]
Mezi ocenění islámu k ženám je postavit na roveň s muži ve většině práva šaríja, povinnost tauhid na všemohoucího Boha, dokonalou víru, v odměně a trestu, jakož i obecné povzbuzení a zákaz v islámu. [ 6]
Rozdíl mezi muži a ženami v některých islámských otázce, znamená to, dokonalost islámu. Protože náboženství je opravdu s ohledem na různé podmínky pro muže a ženy, schvalovat zákony, které jsou velmi vhodné vzhledem k okolnostem a podmínkám obou.
To je důkaz, že islámské právo skutečně vysvěcen všemohoucího Boha, ten, kdo je spravedlnost a Wise, vševědoucí všeho pro dobro a blaho svých služebníků. Alláh Všemohoucí praví:
ألا يعلم من خلق وهو اللطيف الخبير
Není Bůh, který stvořil (vesmír a jeho obsah) vševědoucnost (všechny věci)? A On je vševědoucí Smooth [al-Mulk/67: 14]
To vše naznačuje, že islám opravdu chcete oslavovat ženy, protože islám podat zákony, které skutečně hodí se stavu a jejich povahy. S praxí se vším, co se získat slávu pravdy.
Při vysvětlování tohoto velkou moudrost, Shaykh Bakr Abu Zaid hafidzahullâh řekl: "Je to Bůh, Všemohoucí, kteří vytvářejí a ustanovil, že muži nejsou stejné jako ženy ve znacích, tvar, a fyzická síla Muži mají více fyzické a charakter. silnější, zatímco slabší u žen (podmínka) fyzické nebo znak ...
Dva druhy rozdílů je v zadní části velkého počtu práva šaríja. Podle jeho vysoká moudrost Alláha Všemohoucího jsou seznámeni se všemi věcmi v detailu, prokázala existenci rozdílů a nerovností mezi muži s ženami v některých zákonů šaríja, tj. úkoly v souladu s podmínkami a fyzikální formě, a schopnost každé z těchto dvou typů jsou (samec a samice) splnit. Podobně, v závislosti na zvláštnosti každého z nich v oblasti lidského života, aby se zdokonalit řád života, a že každý z nich plnit své funkce.
Takže Alláh specializované muži s částečným práva šaría v souladu s podmínkami, tvar, složení a jejich fyzikální vlastnosti, (a podle) na síle, trpělivosti a vytrvalosti v provádění těchto zákonů a v souladu s všechny úkoly mimo své domovy a podniky, aby se uživil pro rodinu.
Podobně Alláh Všemohoucí jsou ženy s částečným práva šaría v souladu s podmínkami, tvar, složení a jejich fyzikální vlastnosti, (a podle) omezené možnosti a slabých stránek zátěž, rovněž v souladu se všemi povinnostmi a odpovědností jsou v domě, v regulaci domácích záležitostí, stejně jako členy rodiny, kteří jsou ve školení nové generace pro lidi v budoucnu.
V al-Qur'an, Alláh Všemohoucí praví manželka říká "Imran:
وليس الذكر كالأنثى
A muži nejsou stejné s ženami [Ali 'Imran / 03:36]
Většina svatý Bůh všemohoucí, majitel celého stvoření a přikázání v islámském právu, a všechny zákony a pensyariatan majitelé.
ألا له الخلق والأمر تبارك الله رب العالمين
Vězte, vytváření a objednávání ten správný Boha. Most svatý Bůh, Pán světů [al-A'raf / 07:54]
To je vůle Boží (vůle), Alláh Všemohoucí, který je kauniyyah qadariyyah (v souladu s osudem a povaze, že Alláh Všemohoucí ordinované pro každé stvoření ve stvoření, formování vzhledu a talentu. A to je Jeho vůle Boží, která je diniyyah syar'iyyah (odpovídající pojmy náboženství a šaría milovaný a požehnal ho). pak terkumpullah dva budou boha je Alláh Všemohoucí ve prospěch svých zaměstnanců, na prosperitu vesmíru, a správnosti soukromých obytných uspořádání, domácností, skupin a celých komunit. [7 ]
Některé příklady islámských zákonů šaría, který popisuje respekt a uznání žen proti islámu
1. Povinnost nosit hidžáb (oblečení, které pokrývají všechny genitálie zcela [8]) pro ženy když před domem.
Alláh Všemohoucí praví:
يا أيها النبي قل لأزواجك وبناتك ونساء المؤمنين يدنين عليهن من جلابيبهن ذلك أدنى أن يعرفن فلا يؤذين وكان الله غفورا رحيما
O Proroku, řekni manželkám svým, dcerám, a manželek věřících, ať rozšířit šátek kolem těla. To je tak, že oni jsou snadnější být známý, takže nevadí / ublížit. A Bůh je věru odpouštějící, slitovný. [Al-Ahzâb/33: 59]
V tomto verši Alláh Všemohoucí popisuje povinnost nosit závoj pro ženy a moudrost práva šaría, které je: "Takže oni jsou snadnější být známý, takže neruší / bolet".
Šejch 'Abdurrahman as-Sa'di rahimahullah řekl: "To naznačuje, že narušení žen z těch, zkažený případě, že by žena nebyla na sobě hidžáb v souladu s šaría Protože pokud nenosí hidžáb, možná lidé budou. si myslel, že ona nebyla žena, která "Afifah (vzhůru čest), tak, že je nemoc (chtíče) v hatiya naruší a ublížit jí, nebo dokonce ponižující / zneužitím. pak nosit hidžáb v souladu s šaría, zabrání vzniku touhy bad-one je touha po vlastní ženě "[9].
2. Odpovědnost install hidžáb / opalovací krém chránit ženy z pohledu mužů, kteří nejsou mahram.
Alláh Všemohoucí řekl, vysvětluje nejvyšší moudrost disyariatkannya hidžáb / závoj mezi muži a ženami:
وإذا سألتموهن متاعا فاسألوهن من وراء حجاب ذلكم أطهر لقلوبكم وقلوبهن
A když se na něco zeptat (potřeby) na ně (manželky Proroka), zeptejte se zpoza závoje.Takovým způsobem, že to čistější pro vaše srdce a jejich srdce. [Al-Ahzâb/33: 53]
Shaykh Muhammad bin Ibrahim Shaikh Alu rahimahullah řekl:. "V tomto verši Alláh Všemohoucí kvalifikuje hidžáb / závoj jako svatost srdce věřících, muži i ženy, protože, pokud lidské oko nevidí nic, že ​​zve chtíč, protože brání hidžáb / závoj, pak jeho srdce nebude toužit špatné. proto, za těchto podmínek lidské srdce bude čisté, tak příležitost není urážka škody incidence je vyšší. Vzhledem hidžáb / závoj skutečně zabránit špatné záměry lidé, že existuje nemoc v jeho srdci "[10].
3. Odpovědnost ženy se usadit v domácnosti a měla by být pouze z domu, pokud je oprávněný zájem v náboženství. [11]
Alláh Všemohoucí praví:
وقرن في بيوتكن ولا تبرجن تبرج الجاهلية الأولى وأقمن الصلاة وآتين الزكاة وأطعن الله ورسوله إنما يريد الله ليذهب عنكم الرجس أهل البيت ويطهركم تطهيرا
A vám (O manželky Proroka) usadil ve svých domech a ne vy bertabarruj (často z domu s ozdobený a chovat) jako (zvyk) Ignorance ženy byly první, a stanovit pravidelné modlitby, platit zakat a jsou poslušní vůči Bohu a Jeho Posla. Amen Alláh chce jít na odstranění hříchu od tebe, O Ahl-ul-poezie (manželky Proroka) a vyčistěte vás jako čistý-net. [Al-Ahzâb/33: 33]
V Saheeh hadíth, proroka, nechť 'alejhi wa salam řekl: "Vskutku, ženy jsou awrah, takže když vyjde, bude ďábel následovat (menghiasainya být urážka na cti pro muže), a situace je nejblíže k Pánu svému, je, když je v domě ". [12]
Shaykh Bakr Abu Zayd hafidzahullâh při vysvětlování nejvyšší moudrost tabarruj zákazu v islámu říká: Co se týče islámu, je zakázáno jednat tabarruj protože povzbuzení víry a touhy zuřící v srdcích muslimů s cílem realizovat jeho poslušnost k Alláhu a MessengerHim, a aby se zdobí se s svatosti a slávy, vyhnout se ponížení, i proto, aby se zabránilo hříchu, očekával odměnu a odměnu od Něho, a strach z bolestivého trestu. Je povinné pro muslimské ženy mají strach z Alláha Všemohoucího a pryč od všech činů zakázaných Alláha a Jeho Posla, nechť 'alejhi wa salam, že se neúčastnili na infiltrovat škody v těle způsobené šířením muslimských akcí skutky jsou odporné, morálně zkažený rodiny a členů domácnosti, stejně jako bují smilstvo. Také to, že by neměly být pozváni na oko a zrádný srdeční choroby, která ukládá jim špatné touhy, tak zhřešili a aby ostatní hřích ". [13]
4. Povinnosti a odpovědnost žen, které vzdělávají a vést děti v domě.
Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:
ألا كلكم راع وكلكم مسؤول عن رعيته, ... والمرأة راعية على بيت بعلها وولده وهي مسؤولة عنهم
Vězte, že jste všichni vůdci a všichni z vás budou dotazováni na to, co vedlo ... žena (manželka) je lídrem v domě jejího manžela pro své děti, a ona bude vyslechnut o (skutky) nich. [14]
Povinnosti a odpovědnost Ukazuje jeho velkou postavení a roli žen v islámu. Vzhledem k tomu, že jsou to v první řadě pedagogové islámského mládeže. Tím, že poskytuje dobré vodítko pro ně, prostředky byly usilovat o zlepšení vůči společnosti a muslimy.
Shaykh Muhammad ibn Salih al-Uthaymeen rahimahullah řekl: "Amen, žena má velkou a důležitou roli při zlepšování podmínek Společenství Karenakan Je snaha o zlepšení stavu lidé byla pořízena ze dvou stran.:
První: Zlepšení stavu mimo dům, který byl podepsán v trhu, mešit a dalších místech mimo domov. Tato vylepšení jsou dominují muži, protože jsou to ty, které aktivity mimo domov.
Druhá: Zlepšení za zdí (v domě). Tato vznešená úloha obecně sklon k ženám, protože jsou vůdci / pedagogů v domácnosti.
Proto je není špatné, když můžeme říci, že v případě pouze polovina pravda dobrota, nebo dokonce více, než je počet lidí naklánět žen. To je způsobeno tím dvě věci:
První: Počet žen, který se rovná počtu mužů, dokonce více než muži. To znamená, že většina lidí jsou ženy, jak je uvedeno v hadíth prorok, nechť 'alejhi wa salam. Na základě tohoto, že ženy mají velmi velkou roli při zlepšování podmínek Společenství.
Za druhé: začátek nové generace růstu je v péči o ženy. To vše ukazuje, vznešený úkol žen ve zlepšování Společenství [15].
Jako hrdý muslimských ženVýše uvedené příklady jsou jen malou část šaría zákony, které popisují ocenění a povýšení islámu proti ženám. Proto, muslimská žena, která obdržela milost pokynů od Alláha Všemohoucího, aby dodržovaly tohoto náboženství, by měl cítit hrdost na chodu Shari'a zákony něj. Protože s tím, že bude možné dosáhnout konečného slávu v tomto světě a na onom světě. To vše je mnohem slavnější a než všechny světské radovánky jsou shromažďovány lidmi.
Alláh Všemohoucí praví:
قل بفضل الله وبرحمته فبذلك فليفرحوا هو خير مما يجمعون
Rci: "S Boží milostí a milosrdenstvím, s tím ať (věřící) se radují, Boží milost a milosrdenství je lepší než to, co (světské luxus) sbírány (lidmi) [Jonah /. 10:58]
"Boží dar" v tomto verši je interpretován komentátory s vírou učenců "v něm", zatímco "milost Boží" je interpretován jako "koránu". [16]
V jiném verši Alláh Všemohoucí praví:
ولله العزة ولرسوله وللمؤمنين ولكن المنافقين لا يعلمون
A sláva (skutečné), která patří pouze Alláhovi, posla Jeho a vlastnost patří k věřícím, ale pokrytci nevím. [Al-Munâfiqûn/63: 8]
V slavnými slovy z Umar řekl: "Pak jsme nejvíce odporný, pak Alláh velebí nás na islámské náboženství, pak v případě hledáme slávu s náboženstvím jiným než islám, jistě Alláh nám umožní odporný a nízké ". [17]
KrytíV al-Korán Alláha Most jen a Wise vysvětlit, proč k dosažení maximální slávu v tomto světě a na onom pro muže i ženy, v souladu s podmínkami a povaze každého.
Zamyslete se následující vznešené verše:
الرجال قوامون على النساء بما فضل الله بعضهم على بعض وبما أنفقوا من أموالهم
Člověk je lídrem pro ženy, protože Alláh upřednostňuje některé z nich (muži) na částečně druhé (samice), a protože (muži) tráví se usadil část jejich majetku. Tak zbožný žena je žena, která neposlouchat Boha opět se samy udržují, když její manžel tam nebyl, protože Bůh má stále (uveďte Taufika ho) "[al-Nisa '/ 04:34]
Května Alláh Všemohoucí, aby tento článek užitečný a jako rada pro muslimské ženy, aby návrat do jejich skutečné slávě provádění pokynů Alláha Všemohoucího v islámu.
وصلى الله وسلم وبارك على نبينا محمد وآله وصحبه أجمعين, وآخر دعوانا أن الحمد لله رب العالمين
Město alejhi proroka, nechť "wa salam, 25 Shawwal 1430 H
[Zkopírováno ze sunny Edition časopisu 09/Tahun XIII/1430H/2009M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]

Špatné Víra v Fetish

PodleUstadz Rizal Yuliar

Mezi mnoho forem vyhýbat, který je stále ještě rozšířená ve společnosti obecně je použití amuletů. Ti, kteří věřili, že je ochranný talisman (jiné než Alláha) z různých neštěstí, nemocný a ubohý. Nebo je věřil přinést určité výhody, jako je nosívala štěstí, pelety Decoy, snadné štěstí, důvěra pro podporu a tak dále. Existují amulety ve formě kroužku / ali-Ali, náramky, náhrdelníky, kovových materiálů různých tvarů, lano vázána na jeden konkrétní končetiny, nebo jiných forem fetiš. Maligní není jediný hit obyčejné lidi, ale také ne nemnoho učenců nebo učenci, kteří se zúčastnili promyté jev je smutné a zavádějící.Je ironií, že když někdo má fetiš otroky a otroctví pastmi Satana ulejvat, neváhala učit dokonce pozvat ostatní, aby udělali totéž, a tak dále. Jako věřící jsme si zaslouží vědět, aby se zabránilo a předešlo se a další patří do dokonce zachránit ty, kteří upadli do bahna ničení. Nas'alullâha assalâmata wal `âfiyah jsme všichni jen zeptat Boha Všemohoucího bezpečnosti a ochrany.
SUBJEKTY zničení vyhýbatTauhid (Jednota) v Alláha Všemohoucího ve všech formách uctívání je právo Všemohoucím Alláhem nejvznešenější. A vyhýbat se největší kezhaliman práva Bože všemohoucí. Hrozby a hněvu Boha všemohoucího proti Shirk a velmi pevná viníkem v mnoho z jeho veršů. Alláh Všemohoucí neodpustí Shirk, praxe viníkem bude klesat a ona vstoupila zakázáno Jannah Alláha Všemohoucího. Alláh Všemohoucí praví:
إن الله لا يغفر أن يشرك به ويغفر ما دون ذلك لمن يشاء ومن يشرك بالله فقد افترى إثما عظيما
Amen Alláh neodpustí Shirk, a On odpouští hříchy jiných než (vyhýbat) je pro každého, kdo chce. Ten, kdo se Alláhu  (commit Shirk), pak skutečně má velký hřích. [-Nisa `/ 4: 48]
ولو أشركوا لحبط عنهم ما كانوا يعملون
Pokud se dopustí vyhýbat Alláha, pryč od svých skutků udělali. [Al-`am / 6: 88]
إنه من يشرك بالله فقد حرم الله عليه الجنة ومأواه النار وما للظالمين من أنصار
Opravdu, ti, kteří se vyhýbají k Alláhovi, pak jistě Alláh zakázal mu do ráje, a na jeho místo je peklo, že tam není pro lidi, kteří zhalim pomocníci. [Al-Maida / 5: 72]
Jednotnost celého monoteismu pojednání kazatelské obhájit prorokem Všemohoucího na zemi zdůraznil hodnotu monoteismu a majestátnost nistanya vyhýbat. Alláh Všemohoucí praví:
ولقد أوحي إليك وإلى الذين من قبلك لئن أشركت ليحبطن عملك ولتكونن من الخاسرين
A to bylo ukázal na vás a na (proroci) před tebou: "Jste-li k Bohu (podle vyhýbat) bude nepochybně gugurlah amalmu a museli byste být těmi, kteří ztratí (diadzab)". [Az-Zumar/39: 65]
Kesyirikan TalismanAmulet je obvykle dluhopis ze železa, zlata, stříbra nebo jiných kovů nebo něco podobného, ​​který je věřil k odvrácení neštěstí a pohromy, a běda vyloučit, nebo je věřil přinést výhodu. Někteří lidé nosí ji v jedné ze svých končetin nebo jeho rodiny, visel nad dveřmi domu, obchodu, dopravy nebo jinak. [1] Nošení kouzla je jiný druh vyhýbat.Pokud nositel je věřil, že amulet, který může ovlivnit přímo, bez vůle Alláha Všemohoucího, to se stane modlářské podle druhu závažné vyhýbat Al případě Rububiyyah, protože on věřil bůh než Alláh. Nicméně, pokud se domnívá, že takové amulety jako příčina (zprostředkovatelé) a bez přímého vlivu, pak relativně malé vyhýbat.Protože když se domnívá, že něco jako příčina, i když to není tak, pak skutečně on trumfl Alláh v určení jako příčina, "ale Alláh, neznamená, že za příčinu. [2]
Z `Imran bin Hushain Radi anhu, že Prorok, nechť 'alejhi wa salam viděl muže nosit kravatu vyrobený z mědi amulet v ruce. On nechť 'alejhi wa salam zeptal: "Co je to?".Muž odpověděl: "(I opotřebení) Vzhledem k tomu, (drcený) onemocnění wahînah". Pak prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl: "!. Pusť Lo (amulet), který nebude menambahkanmu než nemoc Pokud zemřete a amulety byli ještě v sobě pak nebudete šťastní a prosperovat do kdykoliv!" [3] Pokud je hrozba neštěstí. byl předložen k vznešené společníky Radi anhu protože měl na sobě amulety, pak to, co v případě, že uživatel změní obyčejnou amulet, který má žádnou slávu, jako sláva Sahaba Radi anhu?!Samozřejmě, že by bylo daleko od blaženosti! Takže buďte opatrní v tomto ohledu!Asertivita postoj proroka, nechť 'alejhi wa salam v vyhýbat boj a používání amuletů tohoto druhu by měly být posouzeny správně a ilustrovaný společníků On nechť' alejhi wa salam a salaf vědci obecně, protože to je postoj k popřít Munkar a obranu práv Allah Azza wa Jalla.
Jednoho dne Umar radi Hudzaifah navštívit nemocného muže, který v náručí tam je lano fetiš horečka protijed. Hudzaifah radi anhu ihned řezat, a potom si přečtěte slovo Alláha [Yûsuf/12: 106]:
وما يؤمن أكثرهم بالله إلا وهم مشركون
"To není většina z nich věří v Boha, ale ve stavu k Alláhovi (ostatní bohové)" [6] Sa `id ibn Džubair radi anhu řekl:." Kdo řez amulet (tamîmah) ​​osoby, jako kdyby on osvobodil prospěšný otrok ". [7]
Pomocí těchto amuletů jsou vyhýbat (což může být velká nebo malá) v závislosti na nositele důvěry. Pro toho, kdo vytvoří prostředníka když Alláh Všemohoucí nikdy dělat to jako prostředník pro shar `ia qadari, pak skutečně učinil partnerem Alláha Všemohoucího. Čtení dopisu al-Fatihah je, že zprostředkovatelé shar `i (který je předepsán) ​​pro léčení (Alláha). Nebo jak náročné jídlo (vlákno) je příčinou, že je prokázáno, že usnadnění procesu odpadních vod, a to je qadari, protože to může být známý prostřednictvím různých zkušeností. [8] Tak nenávidím proroka, nechť 'alejhi wa salam použití amuletů, takže v době, kdy skupina lidé přišli k Prorokovi, nechť 'alejhi wa salam (pro berbaiat na He, nechť' alejhi wa salam), proroka, nechť 'alejhi wa salam dal věrnost devět lidí a nechal jeden z nich. Pak se zeptal: "Ó Posle Alláhův, ty přísahat devět lidí a levá (mezi námi)?" Prorok, nechť 'alejhi wa salam odpověděl: "Amen nosí tamîmah". Položil ruku a řezu talisman, pak prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl, dávat baiatnya řekl: "Měl na sobě amulety (tamîmah), pak se dopustil vyhýbat" [9].
Tamîmah amulet se nosí na osobu, a je věřil k odvrácení nebezpečí, Ain `nemoc nebo zvláštní výhody a dobrotu [10]. Tamîmah obecně rozdělit na dva druhy.
První: z jiných než al-Koránu jako kosti, skořápky, hlemýždi, lanové motouzy, hřebíky, názvy démonů a jiných pak není pochyb o tom, je vyhýbat, protože někdo visel něco jiného než Alláha Všemohoucího.
Za druhé: že pochází z al-Koránu, astma a povaha Boha všemohoucího, pak tam je rozdíl v názorech na pembolehannya. A vyhraněné názory, není přípustnost takových věcí.
Existují přinejmenším tři věci, které posilují zákaz stanovisko:1. Obecnost argumenty o zákazu nošení tamîmah a žádné argumenty scény.
2. Uzavření všech dveří nebo mezery, aby se přetáhli vyhýbat se visel jako, že nejsou přípustné.
3. Pokud někdo nosí tamîmah obsahující al-Korán nebo astma a povaha Boha všemohoucího, pak samozřejmě to bude trvat, včetně WC disponovat jeho podnikání, a to včetně ponižující postoj al-Korán. [11 ]
Ibrahim-Nakha `i rahimahullah řekl:" nenávist salaf (chraň) všechny formy tamîmah jak z al-Koránu nebo jiné "[12] prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:" Opravdu ruqyah (amulet zaklínání), tamîmah a pelety jsou vyhýbat ". [13] Al-Khathabi řekl:" Je zakázáno Ruqyah, kteří nemluví arabsky, protože obsahuje magickou může nebo nevěru. Jako kdyby to pochopili její význam a je dhikr Alláha Všemohoucího v něm, pak takový podporovat a očekává barakahnya, wallahu `lam. [14]
Shaykh al-Albani řekl: "Ruqyah uvedené v této hadith není obsaženo požádat ochranu nebo ruqyah džin, který nerozumí jeho význam ...". [15] Mějte na paměti, že ne všechny typy ruqyah je vyhýbat. Tam jsou některé běžné termíny, které ruqyah být provedeny. `Auf bin Malik al-'Asyjâ` iz řekl: "V minulosti jsme udělali čtení během nevědomosti ruqyah.Pak jsme se zeptali: "Ó Posle Alláha, nechť '? Alejhi wa salam jak se vám" On nechť' alejhi wa salam řekl: "Ukažte mi ruqyah vás, není důvod, proč (dělat) ruqyah za to, že se vyhýbají" [16] Messenger, nechť 'alejhi wa salam. Nikdy jsi, on také měl diruqyah Gabriel Alaihissallam [17] Podobně, `Aisha radi anhuma. [18]
Duchovní rahimahumullâh vysvětlení pojmů ruqyah povolené jsou:
První: Ruqyah se se recitovat Korán, al-hadís nebo astma a povahu Boha všemohoucího,
Druhá: Mluvte arabštině nebo které lze chápat,
Třetí: Nevěřte, že ruqyah mohou využívat sám kromě moci a povolení Alláh Všemohoucí osamocený [19] prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:. "Kdo spoléhá na Allah tamîmah nelze dosáhnout jeho cíle, kdo spoléhají na Talisman náhrdelník Bůh mu dát klid a pohodu ". [20]
Testament Prorok, nechť alejhi wa salam k boji proti talisman.Když Abu Bashir Al-Ansari radi anhu s Prorokem, nechť 'alejhi wa salam ve většině safarnya, on nechť' alejhi wa salam poslal zprávu a řekl: "Nedopusťte, aby někdo amulet (zavěšení) na krku velblouda, ale mělo by být zkráceno". [21 ] On nechť 'alejhi wa salam nevinný všech forem vyhýbat patří zvrácenou fetiš. Od Ruwaifi Radi `anhu, že Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl mu:." O Ruwaifi `, vlastně budete žít dlouho pak hlásat lidem, že ten, kdo závazné vousy, nebo se spolehnout na talisman, nebo čištění splaškami a zvířecích kostí, pak skutečně Muhammad distancovali se od něj ". [22] Dokonce i Bůh všemohoucí umožní spoléhání se někdo na něco jiného, ​​než Alláha Všemohoucího a Alláh Všemohoucí odhalí slabinu, protože se nic neděje, ale s výkonem a milosti Alláha Všemohoucího, Lord of the Worlds. Prorok, nechť 'alejhi wa salam také řekl:
من تعلق شيئا وكل إليه
Ten, kdo se spoléhá na něco (kromě Alláha), pak se bude byly ponechány k němu. [23] To ho opustila závisí na něčem a Alláh Všemohoucí ji budou ignorovat. [24]
MEMOHONLAH pouze Bohu WA JallaIslám učí, každý služebník vždy tauhid jednotu Alláha Všemohoucího v každém charitativní akt, přiblížit se k Němu a prosil útočiště a úschova jeho jediná. Ne méně než sedmnáct krát v každém modlitby muslim přečíst, ale není neobvyklé, mezi těmi, kteří nechápou, a pak praktikovat významný, čtení je:
إياك نعبد وإياك نستعين
Jen my uctíváme Tě, a Thee jen žádáme o pomoc. [Al-Fatihah / 01:05]
Sebemenší potíže nebo nepřízeň osudu čelí sluhou, ať se obrátit na a spoléhat se na Boha Všemohoucího, Most všechno. Vzhledem k tomu, že si je plně vědom, že život a smrt jsou v rukou Alláha Všemohoucího.
قل إن صلاتي ونسكي ومحياي ومماتي لله رب العالمين
Řekni amen mé modlitby, pobožnosti, život můj i smrt jsou pro Alláha, Pána světů. [Al-`am / 6:162]
Jednoho dne proroka, nechť 'alejhi wa salam učil Umar ibn Abbaas, že je ještě velmi mladý a učení, stejně jako svědectví o směru celé komunity. On nechť 'alejhi wa salam řekl: "Ó můj synu, amen se naučit pár slov: ((" Postarejte se o Bohu, Bůh se o tebe postarám Udržovat Alláha, získáte Boha před vámi (které vám pomohou) Kdykoli vyvolat Boha memohonlah.. , a když se zeptáte na pomoc a pak memintalah pomoc od Boha. vědom toho, že pokud celé lidstvo dohromady poskytnout přínos pro vás, pak se nedá nic, ale to, co Bůh určen pro vás., a když přijdou společně ublížit pak nebudou moci jo, ale to, co Bůh nastínil pro vás. Pena (Qalam) byl jmenován a shuhuf (list osud) vyschla ")). [25]
Modlitba a HAS WIWIRD-WIWIRD syar'i DICONOTHKANZákony trestů vyhýbat amulet není bez řešení při hledání ochrany z různých katastrof mala a běda. Různé modlitba ochraně před škodami a nebezpečí bylo dokonale naučil v islámu. To je vše, co lidé jen jedinnost Alláha Všemohoucího v každé promluvě a přesouvat skutky, tak i tak zbaven jakékoliv formy vyhýbat. Vzhledem k tomu, muslim se probudil, tak on bude spát, i když se dostane noční můry, v jeho spánku. V každé místo a situaci, životní podmínky a Šafář, když úzkost k němu, modlitba a dhikr ráno a petangnya. Podobně, očekávání pro její dobro to všechno bylo rafinované v obou islámských učení obsažených v al-Koránu a al-hadís, je ustanovení příklad proroka, nechť 'alejhi wa salam. Ale ne na "donutit" verše nebo pasáže mohou být jisti, že modlitba zřejmě odchýlil od pokynů výuky proroka, nechť 'alejhi wa salam. Každý, kdo cvičí něco, co nebylo nikdy ilustrovaný alejhi proroka, nechť 'wa salam pak charity musí být zamítnut jako marné.
POUČENÍ která mají být přijata:1.Kewajiban tauhid Všemohoucí Bůh v každé situaci a to se vyhýbají vyhýbají jakékoli formě av jakémkoli stavu.
2. Islám zavřel všechny mezery, které přinesou muslimy vyhýbat.
3. Vyhýbat se největší kezhaliman práva Alláha, Most Great. Pachatelé hrozí utrpení ve světě a těžké trápení na onom světě.
4. Nošení amuletů s různými vírami, tak věřil vyhýbat, stejně jako hlavní zprostředkovateli jinými než Alláha Všemohoucího.
5. Povinné popírají Munkar vyhýbat a jiné hříchy, ale v souladu s islámským právem.
6. Prorok, nechť 'alejhi wa salam určil, že amulet tamîmah je ulejvat, a on nechť' alejhi wa salam musel bojovat a odstranit závěti.
7. Neexistuje žádný jiný způsob, jak najít štěstí a daleko od utrpení, ale pro běh všech částí islámského šaría.
8. Pouhým poukazem na ochranu Boha Všemohoucího samotného. Doporučení Islám v odvoláním na ochranu nebezpečí a poškození bylo dokonale naučil v al-Korán a Sunna.
Kéž Bůh Všemohoucí i nadále řídit, abychom byli schopni kráčet ve světle pravdy o islámu, amen.
Reference:1. Al-Mustadrak, Dar Pole `Ilmiyah Libanon. Cet II th.1422 H/2002 M. Muhammad `Abdullah al-Hakim-Naisâburi.2. Al-Mushannaf, Al-Maktabah at-Tijâriyah Dar Al-Fikr Bejrút Libanon. Th ed. 1414 H / 1994 AD `Abdullah ibn Muhammad ibn Abi al-Kufi Syaibah3. Qaulul-Mufid al-`ala book at-tawheed, Dar Ibn al-Jawzi KSA. Cet II th.1424 H.Muhammad Salih al-Uthaymeen4. At-Tamhîd li Syarhi si na-tawheed, Dar at-tawheed KSA. I cet 1424 H/2003 M. Salih `Abdul-` Azizi Alu Shaikh.5. Aunul Sharh Sunan Abi Dawud Ma'bûd, Dar al-Fikr Bejrút Libanon. Cet III th.1399 H/1979 M. Muhammad Arifin Haqqil "Azhîm Eternal.6. Fathul-Majid book Sharh at-tawheed, Dar al-Kitáb al-Islami Madinah KSA. Alu `Abdurrahman ibn Hasan ash Shaykh-.7. Musnad Ahmad, Mu'assasah ar-Risala Bejrút Libanon. Cet jsem th.1420 H/1999 M - Baitul-Aqthar Ad-Dauliyyah, th.1419 H/1998 M. Ahmad ibn Hanbal popel-Syaibani.8. Genealogie al-ahadith al-Shahîhah, Maktabah al-Ma `Arif Rijád KSA. Cet th.1415 H/1995 M. Nashiruddin Muhammad al-Albani.9. Saheeh Sunan Abi Dawud, Al-Maktab al-Islami Bejrút Libanon. Cet jsem th.1409 H/1989 M. Sulaiman al-Ash'ath as-Sijistâni - Muhammad al-Albani Nashiruddin.10. Saheeh Sunan-Nasa'i, Al-Maktab al-Islami Bejrút Libanon. Cet jsem th.1408 H/1988 M. Shoaib Ahmad ibn-Nasa'i - Muhammad al-Albani Nashiruddin.11. Saheeh Sunan Ibn Majah, Al-Maktab al-Islami Bejrút Libanon. Cet III th.1408 H/1988 M. Muhammad ibn al-Yazid Qazwini - Muhammad al-Albani Nashiruddin.12. Saheeh Sunan at-Tirmidhi, Al-Maktab al-Islami Bejrút Libanon. I cet 1409 H/1989 M.Muhammad bin Isa at-Tirmidhi - Muhammad al-Albani Nashiruddin.13. Sahih Muslim, Dar je-Salam Rijád KSA. Cet jsem th.1419 H/1998 M. Muslim bin Hajjaj-Naisâburi.14. Sahih al-Bukhari, Dar As-Salam Rijád KSA. Cet II th.1419 H/1999 M. Muhammad ibn al-Bukhari Isma'il.15. Ah-wadzi Tuhfatul Sharh Jami 'at-Tirmidhi, Ibn Taymiyyah Maktabah. Cet III th.1407 H/1987 M. Muhammad `Abdurrahman al-Mubârakfury.16. Tafsîrul-Korán al-`Azhîm, Ar-Rayyan Muassasah Libanon. Isma `il ibn Kathir ad-Dimasyqi
[Zkopírováno ze sunny Edition časopisu 08/Tahun XIII/1430/2009M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]



zdroj: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar