Senin, 30 April 2012

Bekéri a házasság: A házasság a Sunnah az apostolok, a kopuláció From You Sadaqah


Bekéri a házasság: A házasság a Sunnah az apostolok, a kopuláció From You Sadaqah


ÁltalAbu Kamal Hafs Oszama bin bin Abdir Rádzsák


Mint jól tudjuk, hogy a vallás ad nekünk egy csomó javaslatot házasodni.
Allah sok verset említett könyvében, és ösztönöz minket annak elvégzésére. Ezek közül az Allah szót Ta'ala levélben szereplő Ali Imran megjegyzéseket Zakariya Alaihissalam
"Igen Uram, adj nekem Tőled egy jó fiú. Te vagy a hallgató az imádság. "[Ali Imran: 38]
Allah azt mondja Subhanahu wa Ta'ala
"És (emlékszem) Zakariya, amikor ő kiáltott Lord:" Ó, Uram hadd éljen Te és te egyedül volt Waris a legtöbb jót. "[Al-Anbiyaa": 89]
Allah wa Ta'ala mondja Subahanhu
"És bizony küldtünk Messenger előtted, és adtunk nekik feleségeket és leszármazottai ..." [Ar-Ra'd: 38]
Allah azt mondja Subhanahu wa Ta'ala
"És kawinkanlah az emberek, akik egyedül köztetek, és tisztességes emberek (házastárs) a férfiak és sahayamu szolgák szolgái sahayamu egy nő. Ha ők szegények, Allah teszi őket, amely képes az ő kegyelme ... "[An-Nuur: 32]
És a hadiths róla nagyon sok.
Anas bin Malik a Allaah "anhu, hogy a Próféta sallallaahu" alaihi wa Sallan mondta.
"Ha egy rabszolga felesége, majd tökéletesítette a felét a vallás: ezért hadd féljetek Allah a maradék fele." [1]
Ő sallallaahu "alaihi wa mondta sallam
"Aki őrzi Isten a gonosz két eset, akkor minden bizonnyal a mennybe: Mi van a két csont az állát (száj), és mi a lába között (a nemi szervek)." [2]
Szóval, a Mennybe, ó, testvérem, mert tartod magad a csúnya, hogy mi van a lábad között, és ez a házasság útján, vagy koplalás.
Kedves testvérem! A házasság a legnagyszerűbb eszköz tartani az emberek kerüljenek az esetben tilos az Isten, mint a házasságtörés, liwath (homoszexuális) és mások. Magyarázat ebben a kérdésben kell benyújtani.
A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, az ő mondása ajánlja nekünk, hogy megházasodik, és keresi a leszármazottak, mint narrátora Abu Umamah Allaah" anhu.
"Gyere hozzám feleségül, mert tényleg fogok dicsekedni a száma, akik vagytok, hogy más emberek az ítélet napján, és nem tetszik a keresztény papság." [3]
A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam sok hadíszt ösztönöz minket, hogy házasodjanak és ellátni a gyermekek. Ő ösztönöz bennünket, és mi megtiltotta a cölibátust, mert ez a törvény menyelisihi Sunnah.
Már említettem neked, kedves, számos hadíszt mutatja meg.
[1]. A házasság a Sunnah az Apostolok.
A házasság egyik Sunnah a próféta, mit fogsz el, kedves bátyám?
At-Tirmidhi narrátora az Abu Ayyub Allaah "anhu, azt mondta, hogy a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta.
"Négyen voltak esetek, amely magában foglalja a Sunnah a próféta: szégyen, kopás illatok, bersiwak, és házas." [4]
[2]. Ki In Between tudsz elvenni, majd feleségül.
A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam parancsolta nekünk, hogy, amint narrátora al-Bukhari az" Abdullah ibn Mas'ud Allaah "anhu.Azt mondta: "Mi volt a prófétával sallallaahu" alaihi wa sallam, mint egy fiatal ember, akinek nincs semmi, akkor azt mondja nekünk:
"Ó, ifjúság, aki közületek nem tudja elvenni, majd feleségül. Mivel a házasság ellenáll egyre fenntartani szemérem kilátás. És azok, akik nem engedhetik meg maguknak, akkor hadd gyorsan, mert a böjt is elnyomja syahwatnya (pajzs)." [5]
[3]. Akiknek Married With Intent tisztaság fenntartása magát, akkor Isten meg segít.
Kedves testvérem, ha azt szeretnénk házasodni, akkor tudjátok, hogy Allah segíteni fog a helyzet.
At-Tirmidhi narrátora az Abu Hurayrah, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta.
"Vannak, akik három csoportra segítené az Isten, egy rabszolga, aki azt akarja, hogy megváltsa magát a részletekben gazdáját, aki feleségül vette, mert szeretné megőrizni a szentségét, és a harcosok, ahogy Allah." [6]
[4]. Feleségül egy nőt, az együttérzés és termékeny (sok gyermek) a büszkeségtől, ha az ítélet napján.
Kedves testvérem, ha azt szeretnénk házasodni, meg a család a nők termékenységét ismert (sok gyerek), és az együttérzés a férjét, mert a Próféta béke és áldás "alaihi wa sallam membanggakanmu róla az Ítélet Napján.
Annak alapján, amit narrátora volt, Abu Dawood a Ma'qil Allaah Yasar ibn 'anhu, azt mondta: "Valaki jött a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta: "Van egy nő (egy másik elbeszélés (említettük)," van olyan helyzetben, és a szépség "), de nem tudja ellátni a gyermekek (terméketlen), ha tudnám feleségül?" Azt válaszolta: "Nem." Aztán jött hozzá másodszor is, de ő megtiltotta. Aztán jött hozzá a harmadik alkalommal, majd azt mondta: "Marry nőknél, akik több együttérző több gyermek, mert én fogok dicsekedni az összeg, amelyet más népek". [7]
[5]. Közösülés az egyik meg is Sadaqah.
Semuslim testvére, a szexuális aktivitás a feleségével annak érdekében, hogy utódok, vagy fenntartani magad, vagy neki, akkor kap jutalmat; alapuló hadíszt narrátora muszlim Abu Dharr Allaah "anhu, hogy a több Társak a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta neki: " Allah Küldötte, a gazdagok is kapok egy csomó érdeme. Úgy imádkozott, mint imádkozunk, hogy gyors, mint mi gyorsan, és ők is bershadaqah felüli vagyonukat. "
Azt mondta: "nem Isten az, mit tudsz shadaqahkan. Minden rózsafüzér egy sadaqah, minden Takbir egy sadaqah, minden tahmid egy sadaqah, minden tahlil van Sadaqah, küldeni a ma'ruf van Sadaqah, megakadályozva azt, hogy a gonosz Sadaqah, a közösülés pedig egyikőtök (felesége) sadaqah van. "
Azt kérdezte: "Ó Allah Küldötte, ha valaki közülünk, aki kitölti syahwatnya fogják jutalmazni?"
Azt mondta: "Mit gondolsz, ha nem volt szellőzés syahwatnya a Haram, hogy ő van a bűn? És így is, ha ő vette ki a törvényes, majd megkapta a jutalmát." [8]
[Átmásolja a könyv Isyratun Nisaa Minal Ilal Alif Yaa, Indonézia Edition Complete Guide A-tól Z házasság, szerző Abu Kamal Hafs Oszama bin bin Abdir Rádzsák, Saikhu Fordító Ahmad, Ibn Kiadó Reader Katsair]
Bekéri a Házasság: felesége visszaállítása Spirit of Youth



ÁltalAbu Kamal Hafs Oszama bin bin Abdir Rádzsák



[6]. Visszaadja a szellem házasodni "Ifjúság".
Házasságot visszaállítani erejét és ifjúsági ügynökségek. Mert amikor az emberek érzik magukat, a test válik aktívvá.
Ez egy barátom, aki elmagyarázta nekünk, mint narrátora al-Bukhari a "Alqamah Allaah" anhu, azt mondta: "Én voltam a" Abdullah (bin Mas'ud), majd 'Uthman találkoztam vele Mina, azt mondta: : 'O Abu' Abdirrahman, valójában van egy alapvető követelményt, hogy téged. "Aztán beszélgettek (a sok" Alqamah). "Uthman azt mondta neki:" Ó, Abu 'Abdirrahman, szeretném feleségül egy lányt, aki emlékeztetni fogja mit is tapasztalt már? "Mikor" Abdullah úgy érezte, nem volt szüksége rá, aztán intett nekem, mondván:' O 'Alqamah! "Amikor nem voltam hajlandó, azt mondta:" Ha te mondod, akkor valóban a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta nekünk:" Ó, ifjúság, aki közületek nem tudja elvenni, majd feleségül. És aki nem tud, akkor böjtölt; ellenőrzésre syahwatnya böjt ". [9]
[7]. Alaihi Wa Sallam próféta ösztönzése férj feleség elvégzéséhez szexuális tevékenység érdekében utód, és feleségül vett egy lányt.
Imám al-Bukhari narrátora az Abu Hurayrah Radhiyalllahu "anhu, azt mondta:" A Próféta Sulayman ibn Dawud azt mondta: "Én tényleg forgatni 70 feleségek én éjjel, amelyek mindegyike a felesége szülni egy Mujahid, akik arra törekszenek az utat Allah. Egy barátom azt mondta neki: "Isten is úgy akarja." De Salamon nem mondott, és egyikük sem terhes, kivéve egy személyt. Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Vajon Allah mondta Insha, válnának a Mujahid Allahban. "[10]
A muszlim történelem (említettük): "Esküszöm, hogy az Úr, hogy a lélek Mohamed az Ő kezét!" Ha azt mondanánk "inshallah" fognak törekedni az Allah, ahogyan a katona minden ". [11]
Al-Bukhari narrátora a Jabir ibn 'Abdillah, azt mondta: "Én voltam a prófétával sallallaahu" alaihi wa sallam egy háborúban, kiderül untaku lassú és fáradtság. Ekkor a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam odajött hozzám, és szemrehányást:" Jabir! " Azt válaszoltam: "Igen." Azt kérdezte: "Mi bajod van? ' Azt feleltem: 'Untaku lassú és fáradt, így elmentem. " Aztán lement kötözze zsinórral, majd így szólt: "Jöjj!" Voltam. Tényleg akarom tartani őt a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Megkérdezte:" Te vagy házas? " Azt válaszoltam: "Igen." Azt mondta: "A lány, vagy özvegy? Azt válaszolta: "özvegy".Azt mondta: "Miért nem jössz feleségül egy lányt csak így játszadozni vele, és ő játszott körül van? ' Azt felelte: "Bizony én nővéreim, így azt akarom, hogy feleségül egy nőt, aki összegyűjti őket, fésülködés őket, és megismerteti velük." Azt mondta: "Meg fog jönni, ha jön, hát, szóval." [12] Azt kérdezte: 'Fel akarja eladni a tevét? Azt válaszoltam: "Igen." Aztán megvette tőlem egy uqiyah (uncia ezüst). Ekkor a Messenger az n előttem, míg én fel reggel. Amikor jön a mecsetbe, találkoztam vele az ajtón a mecset. Ő megkérdezte: "Mi most lettél jönni?" Azt válaszoltam: "Igen." Azt mondta: "Hagyd a teve és a mecsetbe megy, akkor nem imádkozni 2 rak'ahs." Aztán elment, és imádkozott. Aztán elrendelte, hogy Bilal 1 uqiyah neki, majd Bilal súlya jelentősen a mérleg. Amikor elment, azt mondta: "Hívj Jabir." Azt mondta: "Most, hogy a teve vissza hozzám, de semmi nem utálom a több, mint egy teve." Azt mondta: "Fogd a teve, és az árat az Ön számára." [13]
Ibn Majah narrátora a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, azt mondta:
"Nikahlah egy szűz, mert ajka édesebb, termékenyebb méhében, és egy kicsit több örömet." [14]
[8]. A gyermek anyja és apja bevitele a mennybe.
Hogy a gyermek apja és az anyja meg a mennybe? Halljuk a választ a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam a hadíszt qudsi. Imam Ahmad elmeséli néhány Társak a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, hogy ő mondta.
"Az a parancs, hogy a gyerekek a mennyben:" a mennybe. " Azt mondták: "Ó, Rabb (nem megyünk), hogy az apa és az anya kapjuk, hogy (1.)." Amikor (apa és anya) az eljövendő, a Mindenható Allah azt mondta nekik: "Én nem látom őket blokkolja. Menj be a mennybe." Azt mondják: "Uram, az én apám és anyánk?" Azt mondta: "Menj a mennybe, hogy szüleiddel." [15]
Vannak, akik úgy döntött, hogy imádkozzunk, és egy "pap", és nem házasok, az az oka, hogy mindez taqarrub (közelebb), hogy Allah.Említettük nekik a következő két hadíszt, hogy tudják, a Próféta tanításait sallallaahu "alaihi wa sallam és annak szükségességét, hogy kövessék a Sunnah milyen disabdakannya. Ez a kilencedik pont:
[9]. Nem házas For All Time to Worship Kihasználva a Sunnah a Próféta sallallaahu alaihi menyelisihi Wa Sallam
Ó, édes bátyám. Ön dönti el, hogy nem elvenni azért, hogy minden idejét menyelisihi imádat Sunnah a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Mert, mi a vallás nem vallás "klérus", és ő sallallaahu "alaihi wa sallam nem javasolta az ügy számunkra.
A hadíszt narrátora al-Bukhari az Anas bin Malik mondta: Van három ember, aki eljött a házba a Próféta feleségei sallallaahu "alaihi wa sallam kérdezni imádata a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam. Mikor kaptak a hírek, úgy látszott, hogy érzik jelentéktelen.Azt mondják: "Mit jelent ez összehasonlítottuk a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam, amikor Isten már megbocsátott bűneit, a múlt és a később? " Egyikük azt mondta: "Én kérem az éjszaka örökre." A második ember azt mondja: "Én egész idő alatt gyors és soha nem fog megtörni." A harmadik férfi azt mondta: "Én távol marad a nők és a nem házasok örökké." Ezután a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam jött és megkérdezte:" Te mondod így? Allah, attól tartok, Isten egyre óvatosabb, mint te, de én gyors és megtörni a gyors, imádkozni és aludni, és feleségül veszi. Aki aki utálja Sunnahku, ez nem szerepel golonganku ". [16]
A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam jóváhagyja a Salman az Allaah" anhu, hogy mit mondott a bátyja, Abud Dárda "Allaah" anhuma, aki feleségül vette, ezért nem töltik ott az időt, hogy imádják, és távol marad a felesége, vagyis Ummud Dárda "Allaah" anha. Elmondta, az olyan eseményeket.
Al-Bukhari narrátora a Wahb ibn 'Abdillah Allaah "anhu, azt mondta: A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam egyesülnek közötti barátság és Salman Abud Dárda ". Amikor Salman látogatott Abud Dárda ", látta, Ummud Dárda" mubtadzilah (mit vegyek fel, és nem a szép ruhákat viselnek). [17] Azt kérdezi: "Hogy van?" Azt válaszolta: "Testvéred, Abud Dárda", nincs szükség ezen a világon, (azaz a nők. Ezen kívül van egy története Ibn Khuzaimah: "Aki böjtölt a nap folyamán és imádkozni éjszakai"). "
Akkor Abud Dárda "jött és Salman tette az ételt. "Egyél, mert én böjt," mondta Abud Dárda ". Azt válaszolta: "Nem eszem addig, amíg eszik." Abud Dárda "evett. Amikor beesteledett, Abud Dárda "ment imát.
Salman mondta neki: "Feküdj!" Ő aludt. Aztán imádkozni, majd Salman mondta neki: "Feküdj!" Amikor a végén az éjszaka, Salman mondta: "Kelj fel most." Ezután imádkoztak együtt.
Aztán Salman mondta neki: "Uram joga van rátok, akkor joga van rátok, és családjának joga van rátok. Ezért adnak jogot tulajdonát képezi."
Akkor Abud Dárda "eljött a próféta n mondani neki, aztán azt mondta:" Salman igaz. " [18]
Al-Bukhari narrátora a "Abdullah ibn 'Amr ibn al-` Allaah "anhu, azt mondta: Allah Küldötte sallallaahu" alaihi wa sallam mondta: "O" Abdullah, kaptam a hírt, nem mindig böjtölt a nap folyamán, és imádkoznak éjjel nap? " Azt válaszoltam: "Igen, ó Allah Küldötte".Azt mondta: "Ne csináld! Éhomi és enni, kelj fel és menj aludni. A dobott van fölötted jogokkal, a szemed jogai felett van, és a feleség jogai vannak feletted." [19]
[Átmásolja a könyv Isyratun Nisaa Minal Ilal Alif Yaa, Indonézia Edition Complete Guide A-tól Z házasság, szerző Abu Kamal Hafs Oszama bin bin Abdir Rádzsák, Saikhu Fordító Ahmad, Ibn Kiadó Reader Katsair]
Elutasította poligámia ellen hibák szem

ÁltalPap Abu Muhammad Sa'ad Nurhuda


Között az utasításokat al `Qur 1, amelyek nyomokat, hogy az egyenes úton, megengedhetőségét egy poligám férfi négy feleséget. Azonban, ha valaki úgy érzi, nem tud igazságot tenni kell aggódnia, hogy szükséges neki, hogy elég egy feleség, vagy csak női rabszolga, mint a Mindenható Allah szava a levélben 1-Nisa 3 vers.
"Ami azt jelenti: És ha félsz akkor nem tud igazságot tenni a (jobb) női árvák (ha ti feleségül), majd feleségül a nők (a másik), hogy szeretsz, kettő, három vagy négy. Akkor, ha félsz akkor nem lesz képes igazságot tenni, akkor (feleségül) csak egyet, vagy a rabszolgák, amiket. Ez közelebb nem csinál igazságtalanság "[1]
Több oka is van, amiért egy ember gyakorolhatja a többnejűség, amelyek között a jó nők, elzáródása miatt néhány nők férjhez megy.Szintén a jó emberek, hogy nincs önmagában előny lehet optimalizálni, az optimalizálás nem volt lehetséges, hogy történhet meg, ha csak egy felesége csak. A másik ok, ez a jó az Umma, amely bővítette a muszlimok száma. Száma miatt a muzulmánok, akik születtek ennek a házasságnak, amely lehetővé teszi számukra, hogy emelje a mondat ellenségei ellen Allah wa Subhanahu Ta'ala a legmagasabb.
Többnejűség volt sária a bölcs, a tudó. Senki megrágalmazta egy kivételével akit elvakított a mindenható Isten az ő szemében hűtlenség. Korlátozások a többnejűség, hogy négy felesége, szintén a korlátozás, hogy jön a nagy bölcs, a tudó. Ez a korlátozás az a szám, félúton a legkevésbé (monogámia), amelynek eredményeként elhanyagolása belőlük az emberek, vagy sok (több, mint 4), akik féltek a képességének hiánya kötelezettségek teljesítését a háztartások egész feleségei [2]
A közelmúltban új generáció úgy, mint nyugati emberek. Kapnak egy nyugati oktatásban, akár otthon, akár a föld a hitetlenek, és táplált ellenséges orientalista elképzelések az iszlám hitre.
Néha nagyon nyilvánvaló gonoszságot, és néha jól néz ki, de mögötte van egy rejtett aberrációk, zavart és káoszt a gondolat között a muszlimok. Ami végül kialakult, hogy amennyiben úgy gondolták, a tagadása Shari'ah. Zavart gondolta közöttük, különösen ami a többnejűség. Ezek szerint a poligámia tekinthető cselekmény törvénysértők, ezért nem igaz, ha lehetőség van.Vannak, akik nyíltan ellenzik a többnejűség, valami finom módon.
Itt bemutattuk a kétes, kétséges, hogy ők hoznak.
Először is kétséges.Ellenzői a tilalom poligámia igényt a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta Ali feleségül a lányát Abu Jahl és összeállította Fatima Bint Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam [3].
Támaszkodva, hogy a tilalom a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta Ali, nem szed a lánya Fatima Abu Jahl, a legtöbb ellenfél a többnejűség megjegyzést, és azt mondta, íme, a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam megtiltotta Ali feleségül a lányát Abu Jahl és összegyűjtött A Fatima. Amikor a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam példaként, mi tiltja a férj, hogy feleségül egy másik nőt együtt lányaink, és mi is nem gyakorolják a poligámiát, mert ezek voltak a kérdések, ami sérülést okozhat a szülők és a feleség mi.
Válasz:Kétséges, hogy elindította ezt lényegében már elutasította a szavát Allah wa Subhanahu Ta'ala:
"Ez azt jelenti: Tehát ezek a nők férjhez (más), hogy örömmel, kettő, három vagy négy. Akkor, ha félsz akkor nem lesz képes igazságot tenni, akkor (feleségül) csak egy ".
Ebben a versben, Mindenható Allah lehetővé teszi, hogy az ember férjhez több mint egy nő, és azt is elrendelte, hogy feleségül egy felesége csak akkor gond nem lehet igazságot tenni. A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, amely megtiltotta a keverő Fatima Ali, aki sallallaahu" alaihi wa sallam maga felesége kilenc feleséget, majd elmondta, hogy annak a bizonyítéka, és cselekedeteiben egyaránt. Cáfolat részletesen, melyek közül a hadíszt magát. Ezt a véleményt több mainstream, míg mások a következtetéseket és véleményeket a tudósok. Itt a magyarázat.
[1]. A tagadás jött a hadíszt szövegekben leírt szavai a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam:
لا تجتمع بنت نبي الله صلى الله عليه وسلم وبنت عدو الله أبدا
Lánya nem fog együtt a lánya a Próféta Allah ellenségei, Isten örökkön örökké.
A muszlim történelem:
مكانا واحدا أبدا
Az egyik helyen örökre.
A történelem a többi említett:
عند رجل واحد أبدا
Egy ember örökre.
Tehát ez a házasság között, mely összegyűjti a lánya között a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam az ellenséges lányokat Allaah.Így a néhány tudós véleményét.
Ibn ábra azt mondta: "A legtöbb helyes vélemény abban, hogy az mit jelent ez a történet, hogy a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam tilos Ali lánya, ő nem gyűjt sallallaahu "alaihi wa sallam a lánya Abu Jahl mert fájni fog neki, és fájt a Próféta haraam, konszenzussal. A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam:" Én nem tiltják az esetben halal ", azaz, ő (a lánya Abu Jahl) jogszerű számára, ha nem volt felesége, Fatima. Míg gyűjtése egyaránt, amelyek károsíthatják a Próféta "alaihi wa sallam, akkor nem lehet". [4]
Imam Nawawi rahimahullah azzal érvel, hogy tilos gyűjteni a köztük és a jelentését a próféta szavait: "Én nem tiltják az esetben jogszerű," a lényeg, I (A próféta) nem mondott semmit menyelisihi jog Allah wa Subhanahu Ta'ala. Ha Allah wa Subhanahu Ta'ala indokolja semmi, én nem mengharamkannya. És ha valamit Isten ments, én nem menghalalkannya. És én, sem a csend elítélte valamit, mert a hallgatás azt jelenti, penghalalan dolog. Szóval, ezek közé tartozik a házasság, mely összegyűjti a lánya között a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam lányok wa Ta'ala Subhanhu ellensége Istennek. [5]
[2]. Ez hadeeth jelzi sajátosságát a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, hogy a lányai nem kell egy társ-feleség. [6]
[3]. Ez is különleges Fatima, mert elvesztette édesanyját és nővéreim, hogy nincs több ember hagyta el, akik meghívást cseréljenek vagy tehermentesítik az elme, vagy, hogy felfedje a titkot, ha van értelme a féltékenység [7]. Ellentétben a feleségek a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, mert ha kap egy probléma, mint a fentiek, akkor panaszt tehet valakit, aki képes megoldani ezt a problémát, nevezetesen a férjüket, hogy a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam. Ezt az okozza, ami az ő sallallaahu "alaihi wa sallam, a szelíd természetét, kedvességét, tartani érzéseit. Tehát, hogy az összes feleségek ő sallallaahu "alaihi wa sallam elégedett a jó erkölcs és az egész hozzáállás ő sallallaahu" alaihi wa sallam, így ha úgy tűnik, féltékenység, meg lehetne oldani a gyors idő.
[4]. De ez nem jelent tilalmat, de ez a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam a hozzáállása bizakodással teli és eltökélt, hogy Allah Subhanahu wa Ta'ala, tudja, hogy Allah Subhanahu wa Ta'ala és ez magában foglalja az ajándék Allah Subhanahu wa Ta ' stílusa neki nem gyűjt Fatima lánya Abu Jahl. Mint mi Anas ibn Nadir barátja, amikor a húga, hogy megtörjük a metszőfog egy nő, és a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam elrendelte, hogy érvényesítse a Qisas, de Nadir bin Anas mondta:" Akarod, hogy megtörjék a fogak Rabi '? Nem, Allah. Nem eltörhet a fogát, mindörökké., hogy családja végre hajlandó elfogadni diyat és metszőfogak Rabi'tidak eltört, így szólt a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam:
إن من عباد الله من لو أقسم على الله لأبره
"Ami azt jelenti: Bizony között, Isten szolgái, ha esküszik az Isten nevét, Isten örült, hogy engedélyezze, hogy" [8]
Második kétséges.Ellenzők többnejűség állítás, hogy lehetetlen a férj tud igazságot tenni a feleségek között, azzal az ürüggyel, az Allah szó Subhanahu wa Ta'ala:
"Azt jelenti: Ha félsz akkor nem lesz képes igazságot tenni, akkor (feleségül) csak egyet." [An-Nisa ': 3]
És Allah azt mondta:
"Ami azt jelenti: És te soha nem lesz képes igazságot tenni feleségei között (MU), de szeretné, hogy erre" [An-Nisa ': 129]
VálaszMit jelent az "És te soha nem lesz képes igazságot tenni" ebben a versben az az érzés, a szeretet, humor és a szex. Ami a Zahir kérdésekben, mint például a szállás, zsebpénzt és időt tölteni az éjszakát, akkor kötelező egy férfi férfiak, akik több mint egy feleség igazságot tenni.
Imam Ibn Taymiyah mondta: "Nem kellene inkább egyik felesége a szétválás. Ha azonban szereti eggyel többet, mint a többiek, vagy közösül, mint mások, akkor ez miért nem. Ebben a számban, Allah wa Subhanahu Ta'ala csökkentette azt a verset:
"Azt jelenti: (És soha nem lesz képes igazságot tenni feleségei között (MU), de szeretné, hogy erre)" [An-Nisa ': 129]
"Ez az érzés a szerelem és a szex".
Imam Nawawi a Sharh muzulmán könyvében kifejti: "Ami a szerelmet, ő sallallaahu" alaihi wa sallam hőn szeretett "Aisha, mint mások. És a muszlimok megállapodtak, hogy egyenlőségjelet a szeretet érzése, hogy mindet nem kötelezettség, mert túl van a képesség, bárki, kivéve Allah Subhanahu wa Ta'ala akarja. Ami korrekt, így van megrendelve ". [10]
Imam Ibn Hadzsar is talált hasonló. Azt mondta: "Ha a férj igényeinek megfelelően az élelmiszer-, ruha-és menedék minden feleség, nem számít neki, ha inkább valami más szempontból humor vagy ajándékozás. [11]
Ebben a kérdésben az igazság, Musztafa al Sheikh Adawi adott két figyelmeztetést.
[1]. Egyenlővé szex bár ez nem kötelező, de az Sunnah igazságot tenni ebben az esetben ez jobb, teljesebb és messze nem eltúlzott a humor, mint sok tudós által kifejezett ". Imam Ibn Qudaamah könyvében "Mughni" azt mondja: Ahol lehetséges, hogy egyenlőségjelet tesznek a szex jobb, mainstream és jobban megfelel a valós jelentése [12]
A könyvben al Majmu "Sharh al Muhadzab említettük, célszerű neki, hogy egyenlőségjelet tesznek a közösülést, mert sokkal tökéletes igazságosság csinál. Ha ő nem tette meg, akkor miért nem. Mivel a lendület a cselekmény közösülés vágy és szeretet. És ez nem lehetséges, hogy kiegyenlíti a feleségek között. Ezért Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
"Ami azt jelenti: És te soha nem lesz képes igazságot tenni feleségei között (MU), de szeretné, hogy erre" [An-Nisa ': 129]
Szerint "Abdullah ibn 'Abbász, különösen ami a szerelem és a szex."Aisha maga magyarázta, hogy a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam megoszlik a feleségeit, és nem igazságszolgáltatás, akkor (azt sallallaahu "alaihi wa sallam) azt mondta:" Ó, Istenem. Ez pembagianku én, hogy van felesége, és Nem szemrehányást magamnak, hogy mit kell, és nekem nincs, "a szív. [13] és egy másik részében azt mondja:" Azonban ajánlatos, hogy kiegyenlítsék a feleségek között berhungan, mert ez a cél. "
[2]. A férj köteles teljesíteni a biológiai igényeit felesége, természetesen az ő képessége. Ha ő nem tette meg, akkor ő nem érzi magát biztonságban a károsodás, amely történetesen a felesége, és néha vezethet gyűlölet, gyűlölet és viszály a kettő között. [15]
Harmadik kétséges.Ellenzők azzal érveltek, hogy a poligámia többnejűség valószínűleg emelkedni sok probléma, amelyek veszélyeztetik az épségét, az épület Mahligai háztartásban. Gyakori squabbles merülnek fel. Nem is beszélve a dominó hatás pszichológiai fejlődés született gyermekek a poligám házasságot. Gyakran úgy érzik, kevesebb figyelmet, szeretet-éhes, és sajnos, nem közvetlenül nevelkedett légkörben széthúzás és a viszály az át nem eresztő. [16]
VálaszEzt a véleményt lehet mondani, az alábbiak szerint:Vitatja, hogy a feleségek között felmerülő természetes, egyre nagyobb a féltékenység, ami a természete a nők. Ennek legyőzésére, attól függően, hogy a férj képes kezelni a háztartási ügyek, az igazság az ő felesége, felelősséget érez a családja felé, valamint tawakalnya Allah wa Subhanahu Ta'ala
Ha ez mind teljesült, akkor tegaklah családi élet, tele szeretet és ragaszkodás a családtagok között. Vagy ha nem teljesülnek, akkor pusztult el a családok, mind a poligám családok vagy sem.Valójában úgy tűnik, a hazai életben, mint ez, bár házasságot csak egy felesége (monogámia). Még több veszekedés, hogy bejelent egy válás, és okoz a gyerekek szabad figyelmen kívül hagyni.
Igaz, néha veszekedni egy család, akik gyakorolják a poligámiát, de ez az eset nem a felelőtlen férje, és hiánya miatt adilannya felesége ellen. Ez a követelmény teljesítését írja elő az út, nem utasították el a többnejűség gyakorlatát, ahol van sok jó. Műveletek és viselkedés az egyének, nem használható fel érvként, hogy utasítsák el a többnejűség megengedett lenne.
Negyedik kétséges.Ellenzői szerint a többnejűség, az iszlám, a vallás, amely leereszkedett fenntartani az igazságosság, soha nem parancsolta követőinek többnejűség gyakorlatát. Al-Korán levelet Annisa vers 3 ürügyén gyakran használják az indoklást. Tény, hogy a tudósok olvasni a vers nem egységes. Van legalább 3 vélemények értékelése a verseket. Először is meg kell lennie feltétlen.Másodszor, a vészhelyzet állapotának, és a harmadik, lighairihi Haram. A harmadik vélemény javasolja, hogy lényegében a többnejűség nem tilos. Mivel azonban a túllépés okozott hihetetlen károkat hozza, akkor a többnejűség jogellenesnek [17]
VálaszSubhanallah! Ez egy nagy hazugság a vallás Allah és az Ő verseket. Hogyan lehetséges egyáltalán, hogy azt mondják, hogy az iszlám soha nem parancsolta követőinek poligámia gyakorlatban?Mi a helyzet az említett vers Subhanhu Allah wa Ta'ala, nevezetesen:
"Ez azt jelenti: Tehát ezek a nők férjhez (más), hogy örömmel, kettő, három vagy négy" [An-Nisa ': 3]
A tudósok megmagyarázni ezt a verset úgy értelmezi, hogy a jogi eredete poligámia megengedett. Sőt, egyes kutatók szerint az ügy azoknak ajánlott, akik megengedhetik maguknak.
Shaikh Mohammad Amin azt mondta a könyvében tafsir Adwa'ul-Bayan, hogy az iszlám megengedi feleségül egynél több felesége, (vagyis) két, három vagy négy [18]
Szintén Imam Ibn Kathir, az ő kommentárja ezt a verset mondja, feleségül egy nőt, aki szeretné Rajtuk kívül, ha két, három vagy négy ember [19]
Hasonlóképpen, a parancs a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam:" Marry nők, akik viselik a gyermekek és a szeretet a férj. Büszke vagyok a srácok a sok ember előtt, mások ". [20]
"Abdullah bin 'Abbász azt is mondta:" gyere hozzám feleségül! Valóban a legjobb ezek az emberek a leginkább feleségek ". [21]
Vagyis, olyan sok ember férjhez megy növekedni fog, és ez a cél esküvő. A tudós elmagyarázta, gyakorolhatja a többnejűség, a tisztességes feltételeket kell lennie. Ebben az esetben a vásár a Zahir a helyzet, nem az elme, mint a szeretet, humor, a fent leírtak szerint.
A szó ", hanem, mert a túllépés okozott hihetetlen károkat hozza, akkor a többnejűség is jogellenes".
Felmerül a kérdés, hogy valami megengedett Allah, és hogy jó okozhat problémát? Allah a legjobban tudni a jó az Ő szolgái, és a legóvatosabb létrehozásában Isten törvényét. Tehát, ha hiány van a poligám viselkedését okozta, hogy néhány egyén, akkor ez nem feleltethető átlagosan törvényt. Mengeneralisir értékelés, ez egy nagyon rossz megítélésében.
Így néhány téves nézetet, hogy dilesatkan ellenségei a muszlimoknak, hogy az iszlám a többnejűséget. Hogy lehet növekvő kétségek között a muszlimok általában. Így lépésről lépésre, ez a kétely vezethet elutasítása Shari'ah Allah egészére. Mi menedéket és kérjen segítséget Allah, Allah május Subhanahu wa Ta'ala mindig elvezet bennünket az igazsághoz. Még mindig tartsa be Qur Al `1 és Sunnah a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallamAllaah-Musta'an.
Poligámia: kiegyenlítő Felelősség feleségét Adil valamennyi anyag Ez a rendelkezés megélhetés


ÁltalUmm Salamah As-Salafiyyah


A könyvben al-Fatawa (XXXII/270), Ibn Taymiyyah mondta: "A probléma az igazságszolgáltatás élet-és ruházati, akkor a disunahkan követi a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam, amikor ő volt nagyon szép abban, hogy megadja az élő között a feleségeit,ahogy ő is igazságos viszont megosztottság. A nézeteltérés között az emberi faj (ő egy tudós szándék,-ed) Ami ezt a felosztást, ha az ilyen, olyan kérdés, amely szükséges annak egy részét vagy sunnah? És ők is értenek egyet a méltányosság feltételeinek biztosítása egy élő, akár kötelező, akár sunnah ilyen? És annak szükségességét, erősebb törvények támogatásával a Korán és a Sunnah ".
Mustafa Al-Sheikh Adawi mondta: "És úgy tűnt kívülről-wallahu tudja legjobban, hogy véleménye szerint többre van szükség, erőteljes támogatásával a Korán és a Sunnah, amint azt Ibn Taymiyyah lehet Allaah irgalmazz. És a tudás csak a Mindenható Isten keze "[1]
Anas bin Malik a Allaah "Hm Sulaim anhu hogy soha nem küldött a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam, hogy egy ruhával, melyen van ruthab dátumát (ami nem szárították). Ezután a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam tartotta azt, majd küldje el a több feleségek. És ezek után, hogy ő volt, hogy nagyobb részt ezekben az időpontokban, és add oda néhány másik feleséget. Aztán leült, és megették a többiek, mint etetés, aki tudja, hogy ő nagyon ízléses neki "[Hadísz Jelentette Ahmad] [2]
A hozzáállás Csak egy kicsit a Salaf
Ibn Abi Syaibah rahimahullah a szent Al-Mushannaf (IV/387) azt mondta, Abu Dawud Ath-Thayalisi prédikálnak nekünk Harun ibn Ibrahim, mondta, én is hallottam Muhammad mond egy férfi, akinek két felesége van, " Dimakruhkan neki, hogy végre mosdás otthonában az egyik, és más nem volt otthon. " Ez egy saheeh atsar.
Ibn Abi Syaibah rahimahullah mondja a könyvben Al-Mushannaf (IV/387), "Jarir elmesélte Mughirah Ibrahim Abu Ma'syar körülbelül egy férfi, aki összegyűjti a két mézet, majd azt mondta:" Bizonyára a rámpakiegyenlítő köztük az összes, így a felesleges lisztet és ételeket, vegyesek voltak, és aztán felosztotta egy maroknyi egy maroknyi, hogy továbbra is vegyes, de nem látom. "
Atsar saheeh van. És Abu Ziyad bin Kulaib Ma'syar van, hogy ő bersetatus tsiqah (megbízható).
HOLD LOTTERY, hogy ki vesz részt oly módon,
Ayesha től a Allaah "anha, azt mondta:" Ha a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam akartam, hogy egy utazás, aztán tartott sorsoláson a feleségei között. Kik azok között, akik elnyerik a sorsolás, hogy ő menjen el vele. És szokta osztani minden egyik felesége, éjjel-nappal csak Sauda Bint Zam'ah nyújtott éjjel-nappal Aisha, a felesége a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam reményében kezd az örömben, hogy a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam "[ Al-Bukhari Hadísz Történelem]
Aisha-tól, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam használt, amikor megy az úton, aztán tartott sorsoláson a feleségei között.Aztán rajzolni esett Aisha és Hafsah. És ha az éjszaka a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam sétált Aisha csevegés közben. Szóval Hafsah mondta: "Vajon ma este (Aisha) untaku, és én megyek a teve mind láthatják egymást?" Ő így válaszolt: "Igen". Így hát felállt.Ezután a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam ment Aisha a teve, melyen van Hafsah, akkor ő köszönjön neki, aztán ment, míg végül megállt. És Aisha elveszíteni őt. És amikor megáll, mindkét lábbal állnak a növények között, Aisha Idzkhir és azt mondta: "Ó Uram, küldj egy skorpiót vagy egy kígyót, ami csíp engem, és én nem mondhatok semmit" [Al-Bukhari Hadísz Történelem és muszlim]
A könyvben Al-Mughni (VII/40), Ibn Qudama rahimahullah mondta: "Globálisan elmondható, hogy a férj, ha szeretne utazni, és mindent, amit akartam hozni a feleségét vagy otthagyja, így ő nem kell, hogy végezze el a lottón, mert a lottó voltak csak akkor szükséges, hogy meghatározzák a választás azok között, akik részt vesznek az utazás. És itt azt jelenti, hogy nem egyforma elbánásban részesüljenek. És ha akart utazni közülük néhányat, akkor inkább ne perjalanann vele, de miután a döntetlen. És ez a véleménye a legtöbb tudós. Malik azt mondta férjének, hogy neki nem kell tartani a lottón, de véleménye nem hiteles, mert Allaah Aisha "anha azt elmesélte, hogy a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mikor fog utazni, így mindig tartott a lottó között feleségei. Minden a feleségei, akik elnyerik a sorsolás, akkor ő megy vele "[elfogadott alaih]
És miatt utazni egyik felesége, anélkül, hogy a lottón, mint a protekcionizmus fogja jelenteni, hogy nem kell elvégezni nélkül lottón, annak megállapítása során, a kezdeti sor.
És ha a férj akar utazni egynél több felesége, akkor ő is ezt a lottón.Aisha a narrátora, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam amelyek ha ő megy, akkor ő elkészíti között feleségeit, hogy a sorsolás esik Aisha és Hafsah. {Al-Bukhari Hadísz Történelem]
És ha ő utazik, több mint egy feleség, aztán hasonlította közöttük, ahogy bánik az időben nem megy "
[Átmásolja a könyvet Al-li Intishaar Huquuqil Mu'minaat, Issue Indonézia Hozd a muszlim nők jogainak O, szerzője Umm Salamah As-Salafiyyah, Ibn Kathir Kiadó Reader, Fordító Abdul Ghoffar EM]
Poligámia: Nem vállalunk felelősséget Férj kiegyenlítése szerelem és a kapcsolatok a szervezetben



ÁltalUmm Salamah As-Salafiyyah



Imám Al-Bukhari rahimahullah mondta, Abdullah bin Abdul Aziz azt mondta nekünk, azt mondta, Salamon azt mondja, a Yahya bin bin Ubaid Hunain, hallotta a Umar Ibn Abbas "anhu," Soha nem adja fel Hafsah és azt mondta: "Ó a lányom, nem lehet megtéveszteni egy nő, amely lehetővé tette a Próféta lenyűgözte szépségével, hogy ő volt a célja, Aisha. Aztán azt mondta a Messenger sallallaahu "alaihi wa sallam és mosolygott"
Aisha anha a Allaah, azt mondta: "A Messenger sallallaahu" alaihi wa sallam betegség esetén, a kérdés, "Hol vagyok most? Hol vagyok most? "Mert úgy érezte, túl öreg ahhoz, hogy várni a fordulat Aisha. És amikor eljön az én napom, Isten mewafatkan neki támaszkodva a mellemen és eltemették a házamban "[Al-Bukhari Hadísz Történelem és muszlim]
Ayesha től a Allaah "anha, azt mondta:" Asszony, asszony a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam soha nem küldött próféta Fatima Bint sallallaahu" alaihi wa sallam, a Messenger sallallaahu "alaihi wa sallam. Azt kérte, hogy neki, hogy mikor feküdt velem a kainku.Aztán adott neki engedélyt.Fatima, majd azt mondta: "Allah Küldötte, az igazi feleség küldött engem hozzátok, hogy kérje az igazságosság tekintetében a lánya Abu Quhafah (Aisha), és hallgatott."
Aisha mondta: "Akkor a próféta sallallaahu" alaihi sallam wa ezt mondta neki: "Ó, lányom, nem szereted, amit szeretek? '.Fatima válaszolta, "Igen"Ha igen, akkor ez a nő szeretete ", kérdezte a Próféta"
Továbbá, Aisha mondta: "Akkor Fatima standján amikor hallottunk róla a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam. Aztán visszatért a feleség a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, akkor mondd el nekik, amit mondott és adott válaszokat a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam neki. "Ezt mondták neki:" Azt hiszem, még nem sikerült közvetíteni Az üzenetünk egyáltalán. Ezért volt hát, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam és azt mondta neki:" Bizony a felesége kéri istei-fair hozzáállás vonatkozó Abu Quhafah lánya (Ayesha).
Fatima, majd azt mondta: "Allah, nem fogok beszélni vele róla (jó)."
Aisha mondta: "Akkor istei-felesége, a Próféta sallallaahu" alaihi wasallam küldött Zainab Bint Jahsyin felesége, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, aki, amikor ott állt oldalán állnak a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam. És én nem látok egy nőt a világon jobb, mint Zainab, több istenfélő, igazabb a beszéd, és még nehezebb csatlakoztatni a kapcsolat, több szeretetben, egy nagyobb elszántságot, hogy fejtsen ki magát a szeretetben, és hogy Allah bertaqarrub Ta ' stílus ".
Aisha mondta: "Akkor Zainab kért engedélyt a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam a Messenger Shallalahu a "wa alaihi sallam volt, Aisha a szövet állapotban van, mint Fatima belépett a házba, aki vele volt. Ezután a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam megengedett volt. Akkor Zainab mondta: "Allah Küldötte, az igazi feleség küldött engem hozzátok kérni a tisztességes hozzáállást a lánya Abu Quhafah".
Aisha mondta: "Majd így folytatja beszélni magamról, hogy én éreztem, hogy valami bennem róla. Ahogy néztem a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam és figyeltem a szemét, engedje meg, ment megvédeni magam. Zainab nem tetszett, hogy ő tudta, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam nem bánnám, ha védem magam."
Aisha mondta: "Akkor láttam, nem maradt sokáig látni, hogy én elfordultam tőle."
Továbbá "Aisha mondta:" Akkor a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta mosolyogva:
"Valóban ő a lánya Abu Bakr" [Hadts muszlim Történelem]
Ibn al-Qayyim rahimahullah (V/151) azt mondta: "Nincs olyan kötelezettség, hogy kiegyenlítse a feleségek között mind a szeretet, mert az meghaladja az emberi hatalom. És Aisha Allaah "anha a leginkább szeretett felesége a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam.A hadiths következtetés vonható le, hogy nincs olyan kötelezettsége, hogy a feleségek körében általánossá szempontjából közösülés, mert ez függ a szenvedély és a trend. És ez határozottan a kezében Allah, a flip-vissza a szívbe. És ebben a kérdésben a részletes magyarázatot, hogy ha elhagyta a trend hiányában a vezetés és a vágy hiánya neki, akkor meg lehet bocsátani. És ha az a tendencia, hogy elhagyja a hajtóereje, hogy álljon neki, de a méz erősebb, akkor még mindig ellenőrzés alatt, és az ő hatalmát, így ha ő teljesítette kötelezettségeit, ez már nem igaz, hogy neki (a felesége), és nincs szükség rá (férj), hogyáltalánosítani. És ha ő (a férj), akinek meg kell hagyni neki (Siteri), akkor joga van követelni tőle (férj) ".
Mustafa Al-Sheikh Adawi Hafizhahullah két figyelmeztetést ad.
Az első figyelmeztetés: Egyenlőség a szexuális közösülés ellenére, hogy ez kötelező, csak hogy ő Sunnah, hogy tisztességes az ügyben. És ez jobb és tökéletesebb és messze extravagáns tendenciákat. És azt javasolta néhány tudós.
Ibn Qudama rahimahullah mondja a könyvben Al-Mughni (VII/35), "Ha lehetséges, hogy az egyenlet két szempontból közösülés, így jobb és jobb. És így van ez több szempontból tökéletes igazságosság ".
A könyvben Al-Sharh Majmuu Muhadzdzab (XVI/430) megemlíti, "Szeret nem a férj, aki ad fordulóján feleségei általánosítani szempontjából szórakoztató (entity kapcsolat), mert ez azt jelenti, ennél tökéletesebb szempontjából az igazság" .
Ugyanebben a könyvben (XVI/433) is kijelentette: ".... Olyan ez, mint a menayamakan köztük a közösülés szempontjából, mert ez a cél ".
A második figyelmeztetés: A férj és a feleség meg kell felelniük a biológiai szükségletek szerint a képessége. Mert, ha nem biztosítja a felesége a kár, hát legyen ez lehet az oka az ellenségesség, a gyűlölet és a megosztottság köztük "[1]
[Átmásolja a könyvet Al-li Intishaar Huquuqil Mu'minaat, Issue Indonézia Hozd a muszlim nők jogainak O, szerzője Umm Salamah As-Salafiyyah, Ibn Kathir Kiadó Reader, Fordító Abdul Ghoffar EM]
A poligámia ajánlották?



ÁltalUmm Salamah As-Salafiyyah


Allah azt mondja Ta'ala.
"Ez azt jelenti: ... akkor férjhez a nők (a másik), hogy szeretsz: két, három vagy négy. Akkor, ha félsz nem lesz képes igazságot tenni, akkor (feleségül) csak egy .... "[An-Nisa: 3]
Kérdés: A többnejűség ajánlott?
VálaszMustafa Al-Sheikh Adawi Hafizhahullah Ta'ala azt mondja: "A helyszín dianjurkannya többnejűség, ha egy férfi képes igazságot feleségei. Ez megfelel a szavát Allah, a Magasságos:
"Ez azt jelenti: ... Akkor, ha attól tartanak, nem lesz képes igazságot tenni, akkor (feleségül) csak egy ...."
És ha úgy érezte biztonságban a fitnah a felesége, és nem hulladéknak jobbra Allah rajta, mert, valamint elfoglalják az Urat imádják. Tabaraka Allah wa Ta'ala mondja.
"Jelentése: Ó ti, akik azt hiszik, bizony között a feleségek és a gyermekek számára van ellensége van, ezért legyen óvatos, ha van nekik" [At-Taghabun: 14]
Ezen kívül látta a képes fenntartani a tisztaságot és védelmet nyújt nekik, így ő nem ad semmilyen kárt nekik. Mert Allah nem szereti a kárt.
És az ő képessége, akkor meg kell adni nekik a megélhetést.Tabaraka Allah wa Ta'ala mondja.
"Ami azt jelenti: És azok, akik nem tudják fenntartani a házasság szentségét legyen (ön) is, így lehetővé téve számukra az Isten kegyelme" [An-Nuur: 33] [1]
Sheikh Muqbil bin Hadi Al-Wadi'i rahimahullah azt kérdezték többnejűséget joggal, hogy a sunnah?
Azt válaszolta: "Nem sunnah, de kell".
Tegyenek meg minden erőfeszítést, mint egy ház feleség KÖVETKEZŐ próféta sallallaahu "alaihi wa sallam
Allah azt mondja Ta'ala.
"Ami azt jelenti: És hadd maradjanak rumahj" [Al-Ahzab: 33]
Azt is mondta.
"Ami azt jelenti: És emlékszem, hogy mit is szavalt a házak a kinyilatkoztatások Allah és a bölcsesség (a Sunnah a Próféta)" [Al-Ahzaab: 34]
Azt is mondta.
"Jelentése: Ó ti, akik azt hiszik, nem adja meg a próféta házak, kivéve, ha tudnád, hogy" [Al-Ahzab: 53]
Így Allah wa Subhanahu Ta'ala említette, hogy a Próféta sunnah van néhány darab, és nem csak egy.
Ayesha től a Allaah "anha, hogy a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam soha nem kéri, amikor a fájdalom vezette haláláig, "Hol vagyok holnap? Hol vagyok holnap? ", Mire gondolt a napon (shift) Aisha. Aztán felesége megengedte neki, hogy rendezze, ahol neki tetszik, így élt, amíg otthon halt meg Aisha oldalán. Aisha mondta: "Akkor halt meg azon a napon lett rajtam a sor, az én házamban.Akkor Allah ölni, miközben pihen a fejét a mellemen, miközben elvegyült a verejték verejték "[Al-Bukhari Hadísz Történelem]
Anas-tól Allaah "anhu, azt mondta:" A Próféta volt a házban egy asszony, majd az egyik Ummahatul Mumineen (a Próféta feleségei) küldött egy tál ételt. Ezután az asszony, akinek háza elfoglalták a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam megüt a pincér kezét úgy, hogy a lemez leesett és összetört. Ezután a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam gyűjteni frakciók lemezeket gyűjteni, majd az ételt vissza, és azt mondta:" Az anyád volt féltékeny. " Továbbá, a pincér letartóztatták így kapott lemezt a ház által elfoglalt próféta felesége.Aztán a pincér átadta neki egy jó étel a felesége egy törött lemez.Míg a Próféta még mindig tart a lemez, hogy kitört a Home Plate rendezvény megrepedt az incidens "[Al-Bukhari Hadísz Történelem]
Ibn Syaibah rahimahullah a szent Al-Mushannaf (IV/388) azt mondta, "The Age of bin Al-Laikus jelentett nekem Ghalib, azt mondta:" Én soha nem kéri-Hasan, vagy kérdezték, egy férfi, akinek két felesége van a egy házban? Azt válaszolta, ők (a társak) memakruhkan al-Wajs, hogy közösült az egyikük, míg mások látnak. " Atsar saheeh van.
A könyvben Al-Mughni (VII/26), Ibn Qudama rahimahullah mondta: "Egy ember nem tudja gyűjteni a két felesége öröm az élet nélkülük, legyen fiatal vagy idős, mert közöttük van sérelem, ahol ellenségeskedés és féltékenység között kedunaya. Bár az egyesülés a két lehet a harc és háború. És mindegyikük meghallja az indítványt, ha közösülés feleségével együtt egy másik, vagy lehet látni fogja azt. És ha mindketten egyetértenek, hogy akkor megengedhető, mert ez a jog az övék, így azok egyidejűleg toleráns elhagyni.
Hasonlóképpen, ha mindkettő hajlandó aludni férjüket köztük egy takaró. És ha mindkettő hajlandó beavatkozni férjük egyikük tanúja mások, hát azt nem szabad, mert tartalmazza a megaláztatás, szégyen és az összeomlás a hatóság, így azokat nem szabad akkor is, ha azok lehetővé teszik ".
Imám Al-Qurtubi (XIV/217) azt mondta, "nem szabad gyűjteni a felesége egy házban, kivéve ha azok hajlandóak".
A könyvben Al-Majmu Syarhul Muhadzdzab beleszólásuk (XVI/415), "Ha valaki több feleségek, akik nem kerülnek a hazai, de a hajlandóság, vagy az egyiket, mert ez okozhat veszekedés közöttük. És nem engedte, hogy beavatkozzon az egyik, amikor a többiek, hogy vele legyenek, mert a demikiian ez nem jó modor már kár kapcsolatokban "
Records.Között formái előfordulásának önálló ház minden feleség ne avatkozzanak be az élelmiszer között a feleségek. Bebizonyosodott az előző hadíszt "Aztán az egyik Hűséges Ummahatul küldeni, amelyben van egy tál ételt". Ez azt mutatja, hogy minden hadíszt élelmiszer kívül a többi feleséget. De ha azokat összegyűjtötték egy bankett minden jó kedvéből a felesége, akkor ez nem probléma. És Allaah tudja a legjobban.
[Átmásolja a könyvet Al-li Intishaar Huquuqil Mu'minaat, Issue Indonézia Hozd a muszlim nők jogainak O, szerzője Umm Salamah As-Salafiyyah, Ibn Kathir Kiadó Reader, Fordító Abdul Ghoffar EM]
Nő-nő házasság tiltott



ÁltalSejk Abdullah bin Abdurrahman Bin Ali Bassam Salih


A nők tilos házasságot kötni kétfélék: a nők tilos elvenni az örökkévalóságra, és az asszony tilos házasságot csak egy bizonyos ideig. Az első csoport a hét személy nasab kapcsolatok, nevezetesen:
[1]. Anya és így tovább az útját a[2]. Nő a gyermekek és így tovább, hogy az alsó sorban[3]. Az ő féltestvére, vagy félig, vagy Seibu Seibu[4]. Feleség lánya (ő mostohalánya)[5]. Brother lányok[6]. Apai nagynénje[7]. Néni az anya
Ebben a tilalmat is, az Isten szavát.
"Ez azt jelenti: tilos neked (feleségül) az anyák" .. És így tovább [An-Nisa: 23]
Szintén tilos az ilyen, mert a szoptatás helyzete kapcsolat, amely a próféta szavai sallallaahu alayhi wa sallam, "Tiltott mert a szoptatás, mint egy átok miatt nasab".
Az asszony tilos házasságot kötni, mert a kapcsolat perbesanan.
[1]. Anyósa, és így tovább az útját a[2]. A női gyermek, és így az alsó sorban, ha a felesége van baszva.[3]. Feleségek, apák, testvérek és így tovább a tetejére jalaur[4]. Feleségek, fiai és így tovább, hogy az alsó sorban
Szintén tilos olyan, mint őket, mert a szoptatás. A bizonyíték az Isten szavát: "Anya a feleség." [An-Nisa: 23]
A nők tilos házasságot csak egy bizonyos ideig felesége, testvére, nagynénje a vonal apja és anyja, felesége, öt független ember, aki már négy felesége, női házasságtörők, akik megtértek, már elvált nők, akik telepedett le, amíg ő él házasságban Egy másik férfi, nő ihramnya ihram amíg ő végezte el, a nő a lejártakor a várakozási idő, amíg iddahnya.
Ezeken az említett törvényes házasságot, mint az Isten szavát, amikor azt mondja, hogy a nők nem házasodni.
"Ami azt jelenti: És neked jogszerű mellett ilyen". [An-Nisa: 24]
A következő két hadíszt ebben a fejezetben említett egyes fent felsorolt ​​jeleket.
"Jelentés: A Bint Umm Habibah Abu Sufyan anhuma Allaah azt mondta:" Ó Allah Küldötte, a húga férjhez, a lánya Abu Sufyan. "Azt kérdezte:" Tetszik? "Ő azt válaszolta," Igen. Nincs fenntartásai Ön ellen, és szeretem az embereket, akik szövetkezett a jó, hogy a saját húga. "A próféta sallallaahu alaihi wa sallam azt mondta:" Bizony, hogy nem szabad nekem. "Umm Habibah mondta:" Azt hallom, hogy a kívánt feleségül vette a lányát Abu Salama. "Ő egy béta," lánya Abu Salamah? "Azt mondtam:" Igen. "Azt mondta," Ha ő nem az én mostohafia, aki kubesarkan a házamban, még mindig nem szabad nekem. Ő is a lánya és nővére, mert sesusuanku Abu Salamah egyaránt Tsuwaibah etetés. Ezért fogsz nem nyújt többet, hogy nekem a lánya, sem a nő rokonai. "Urwa mondta, "a rabszolgájává Abu Lahab Tsuwaibah. Abu Először Lahab kiszabadította magát, és ő eteti a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam.Amikor Abu Lahab akart halni, a legtöbb család látni őt egy gyenge állapotban. Azt kérdezte: "Mit találtál?" Abu Lahab válaszolt: "Én nem találtam semmi jót után. Csak, hogy én már ápolta ezt kumerdekakan rabszolgák, azaz Tsuwaibah".
Általános jelentéseUmm Habibah Bint Abu Sufyan egyike volt a Hűséges Ummahatul anhuma Allaah. Ő szerzett kiemelkedő pozíciót, és úgy érzi a boldogságot a házasság a Próféta sallallaahu alayhi wa sallam.Helyénvaló, hogy ő is érezte. Aztán azt követelte, hogy ő feleségül a húgát.
Próféta sallallaahu alaihi wa sallam ta'ajub volt, mert tudta elviselni, hogy férje egy másik nő, aki feleségül lesz a méz, mert a nők nagy féltékenység ebben. Szóval kérdezte egyfajta csoda "Nem tetszik?"
Azt válaszolta: "Igen, szeretem." Aztán írja le kedvenc okait akarta volna feleségül a húgát, hogy kell lennie más nők, akik szövetkeztek vele a kedvesség és a jóság nem akart magának. Szóval mi a gond ha az szövetségese a saját javára a saját húga.
Mintha ő nem ismeri a tilalmat, hogy feleségül két testvér. Ezért a Próféta sallallaahu alayhi wa sallam azt mondta neki, hogy húga nem feleségül venni őt. Ezután Umm Habibah elmondja neki, hogy hallotta a hírt, hogy ő fogja feleségül a lányát Abu Salama.
Ismét megkérdezte: "Mit jelent a lánya Salama Hm?"?
Umm Habibah válaszolta, "Igen".
Aztán elmagyarázta a történet rejlik: "Íme, a lánya Umm Salamah nem szabad nekem két okból.
Először: Mert ő az én mostohafia, aki kuasuh a házamban, mert a lánya volt a feleségem.Másodszor: Mert ő az én testvérem lánya sesusuan, mert én és az apja, Abu Salamah Tsuwaibah hogy soha nem szoptatott, az egykori rabszolga Abu Lahab. Jelentése is vagyok egy nagybátyám.
Ezért nem kínál a lánya és a nővéreim nekem. Tudom, hogy jobb és több jogot annál, mint, hogy hozzanak létre az én dolgom ilyen ".
KÖVETKEZTETÉS HADITS[1]. Tilalma feleségül a húgát feleség, és nem szabad[2]. Tilalma, hogy feleségül veszi mostohalánya, a lánya egy felesége, aki már zavarta.[3]. A említése ebben a házban, nem a cél itt, de említést célja adócsalás.[4]. Sesusuan testvére feleségül lányát tilalom miatt sesusuan tiltani, mivel megtiltották nasab[5]. A mufti kell benyújtania adatait a fatwa amikor megkérdezték a jogi probléma a különböző, a különbségek minden oldalon.[6]. Mufti kell irányítja a kérelmezőt, annak magyarázatával, hogy mit kell bemutatott és elfogadott, különösen azok ellen, akik nem rendelkeznek saját, és ő pont útmutató, mint a gyermek és a feleség.[7]. Szerint zhahirnya, Umm Habibah megérteni pembolehan testvére felesége a Próféta sallallaahu alayhi wa sallam, mert ez tartalmazza speciális neki. Mégpedig azért, mert nincs qiyas között feleségek és mostoha testvére. De amikor meghallotta, ő feleségül mostohafia, padahl alatt tilos olyan záradékot, amely megtiltja az unió a két testvér, aztán úgy gondolta, a specializáció e általánosság.
"Jelentése: az Abu Hurayrah radi anhu, azt mondta: Allah Küldötte sallallaahu" alaihi wa sallam mondta: "Nem kell elvenni nő jól nagynénjével az apai és az anyai vonal sem".
Általános jelentéseShari'a a szent jön, hogy valami, amiben a jó és a jóléti, mind elleni küzdelemben, hogy tartalmazza az okozott kár és sérelem. Többek között az ő küldte a szeretet és ragaszkodás, tiltja a felmondás, ellenségesség és gyűlölet
Amikor a Próféta sallallaahu alayhi wa sallam mempebolehkan többnejűséget, mert az előny, ha egy nő jött össze, hogy a felesége férfi, ez nem szokatlan, ellenségeskedést és gyűlöletet köztük a mag, ami a féltékenység. Azért betiltották a többnejűséget rokonok között, ne félj kontradiktórius rokonok közötti viszonyt.
Ő megtiltotta a testvérek a házassághoz, valamint az apai nagynénje testvére lánya, testvére és lánya anyai nagynénje és mások, melyeket, ha ezek közül bármelyik fiú volt, és a többi nő, akkor Házassága tilos számítások szerint nasab.
Ez a specializáció Hadísz az általánosság az Isten szavát, "és törvényes Önnek mellett ilyen". Megvan az egyértelmű törvények, hogy nem kell többé részleteket, mert végül is a jelentését tiszta volt, és már nem gyakori.
FAIDAH HADITSBrothers házas nők, egy apai nagynénje, egy nő anyai nagynénje, tilos, amely szerint az Ibn al-Mundhir nyilatkozata: "Én nem látok különbséget a vélemény eddig az üggyel kapcsolatban. A tudósok egyet kellett értenie." Ibn Abd al-Barr, Hazm Ibn Al-Qurthuby és An-Nawawy idézni ebben a kérdésben konszenzus szerint Ibn al-Id Daqiq, amely levezethető a Sunnah. Ha a nyilatkozat a Könyv pembolehan készlet, amelynek alapja az Isten Igéje. "És neked, mint törvényes úton", csak a papok az egész régióban szakosodott fenti bekezdésben általánossága a hadíszt. Ez egy érv speciális általánosság megengedett a könyvet kabar Ahad. Ez a véleménye a négy pap.
Szerint Ash-Shan'any, kabar Ahad itt érteni, nem egy ember prédikál, de mint a prédikáció mutawatir. Szerint Ibn Al-Hafiz Hadzsar megemlíti, hogy a hadíszt narrátora 13 társait. Ez egy cáfolat azoknak, akik úgy gondolják, hogy ez hadeeth narrátora Abu Hurairah csak.
Egy másik Faidah, feleségül vett egy nőt a könyv pontja alapján engedélyezett Al-Maidah. Ez a véleménye a Salaf és Khalaf jumhur, négy pap és mások. Talán azt mondaná, Isten jellemezze őket (a könyv) a Shirk, az ő szavaival élve: "Azt tette a papok és szerzetesek, szemben más, mint Allah". Ez a következőképpen válaszoljon: A vallás alapvető könyvének nincs kibújik. Még ha kibújik tulajdonítottak, mert kibújik, hogy hozzon létre. A vallás alapja, hogy kövesse az írásokat hozott, amely meghozta a monoteizmus és a politeizmus nem. Ez a szó Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah.

[Átmásolja a könyv Sharh Umdatul Taisirul Ahkam-Allam, Indonézia Issue Options Sharh Bukhari Hadísz muszlim sejk, Abdullah bin Abdurrahman Szerző Salih bin Ali Bassam, Kiadó Darul Fallah]
Tabdzir túlzás és a lakodalom



ÁltalSejk Abdul Aziz bin Abdullah bin Baz



Hálásak minden kötelezettséget, és nem használják Pleasure Ez nem az a hely.
Dicsőség Allahnak, imádságok és üdvözletét a Próféta Allah lehet önteni, a családja és barátai. Ammá ba'du.
Néha Allah wa Subhanahu Ta'ala, hogy tesztelje az Ő szolgái a nélkülözés és a szegénység, mint ahogy az emberek ebben az országban (Szaúd-Arábia), a 14. század elején iszlám. Allah wa Subhanahu Ta'ala mondott.
"Ez azt jelenti: Ügyeljen arra fogunk tesztelni neked adni, kevés félelem, az éhség, nem a gazdagság, él és gyümölcsök. És adj jó hír azoknak, akik várnak. Ez az ember, aki, ha szerencsétlenség befalls, azt mondják," Íme, mi az Istentől valók vagytok, és csak Őt mi vissza ". [Al-Baqarah: 155-156]
Allah wa Subhanahu Ta'ala adnia a vizsgálatok formájában öröm és szabadidő Rizki, mint a mi jelenlegi valóság, hogy teszteljék a hit és hála Istennek. Beszélt az alábbiak szerint.
"Ami azt jelenti: Bizony vagyon és a gyerekek kísértések. És Isten az ő oldalán van egy hatalmas jutalom." [A-Taghabun: 15]
Dicséretes a folytatást, hogy minden vizsgálat van azok számára, akik attól tartanak tőle, hogy van, akik magatartásuk összhangban azzal, amit Isten disyari'atkan, mint a betegek, és csak várnak jutalmat rossz állapotban vannak, hála Istennek minden ajándéka és használja az ingatlant, megfelelő felhasználását és gazdag egyszerű időt töltött az ingatlan helyét, mind az evés-ivás, nem fukar felé, önmaga és családja, sem israf (túlzott) a kiadások az ingatlanvalamit, ami nem volt szükség.
Allah wa Subhanahu Ta'ala megtiltotta olyan rossz hozzáállás, ahogy mondja.
"Ami azt jelenti: És nem teszik megbilincselt kézzel a nyakon (fukar), és ne legyen túl handed (israf) ezért váltok elítélendő, és sajnálom." [Al-ISRA: 29]
És szó.
"Ami azt jelenti: És ne hagyd, hogy az emberek, akik nem voltak tökéletes esze, vagyonuk (ami a hatalom), amely Istent szolgálják, mint egy vágott az élet". [An-Nisa: 5]
A fenti versben Allah tiltja lemondani az ingatlant, akik nem fejezik be elméjét, mert akkor nem költi el a helyén. Akkor ez azt jelenti, hogy ahelyett, hogy a kiadások a vagyon helye (ami syar'i) olyan kérdés, amely tilos.
Allah wa Subhanahu Ta'ala is mondja.
"Jelentése: Ó, Ádám gyermekei (férfi), szép ruhákat viselnek minden (be) mecset, enni és inni, és nem szabad eltúlozni. Allah szereti azokat, akik nem túlzóak." [Al-A'raf : 31]
"Ami azt jelenti: És ne elpazarol (a vagyon) pazarlás. Lo-pazarló wasters testvérek sátán". [Al-ISRA: 26-27]
Israf költ vagyon, hogy meg kell haladnia a követelményeknek. Bár tabdzir nem tölti meg a megfelelő helyen.
Sőt, sokan akik ma kaptak egy próba, mely túlzott az élelmiszer és ital, különösen, amikor kimondta, gyors-party és esküvői fogadás, de nem elégedett csupán a szükséges eszközöket, sőt sokan azok közül, akik kidobni az élelmiszer megmaradt az ételt ettél a többi ember, dobja a szemétbe, és az utcákon. Ez egy finom Kufr, és az a tényező, ami miatt a veszteség az élvezet.
A racionális ember, aki képes mérlegelni mindent tömeg követelmény, tehát ha van egy kis felesleges a szükséges élelmiszer, hamar embereket keres, akiknek szükségük van rá, és ha ő nem kap, majd letette a többi távol a helyét a megaláztatás, hogy enni A csúszó-mászó Isten vagy bárki, aki akar, és annak érdekében, hogy elkerülje a megaláztatást. Ez alapján kötelező minden muszlim mindent megtesz, hogy elkerülje a tilalom Allaah, és bölcs minden tettét, miközben várta a jó Isten örömét, ünnepelni az Ő kegyelmét, hogy ne használja őket, vagy lekicsinyelni, hanem a megfelelő helyen.
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja.
"Ami azt jelenti: És ne feledd, amikor az Úr kijelentette: Kivéve, legyetek hálásak, hozzátenném (ni'mat) az Ön számára, és ha ti tagadják (ni'mat nekem), akkor valóban Allaah én nagyon fájdalmas". [Ibrahim: 7]
"Ez azt jelenti: Így emlékszem azt mondtad, úgyis fogok emlékezni rád, és légy hálás nekem, és nem tagadom (ni'mat)-I." [Al-Baqarah: 152]
Allah wa Subhanahu Ta'ala is tájékoztatta, hogy hálás (köszönöm) legyen jótékony, nem csak szavakkal. Azt mondta.
"Ez azt jelenti: Munka Dávid háza meg hálát adni (Allah), és nagyon kevés az én szolgáim hálásak vagyunk." [Saba: 13]
Így hála Istennek kész óvatosan, szóbeli és tettekben. Aki köszönöm Neki formájában a szavak és a tettek, Allah majd adjunk hozzá egy részét az ajándékot, és megadta neki a folytatást (sors) jó, és azok, akik tagadják Istent és ni'mat nem használja a jobb oldalon, majd abban a helyzetben van a veszély, hogy a nagy, mert Allaah már megfenyegette Allaah nagyon megrendítő.
Isten méltatta állapotának javítása a muszlimok és vezessen minket, és nekik hálásnak lenni neki és használja ki az ajándékokat és az engedelmességet neki, és ni'matNya a jó az Ő szolgái. Egyedül neki van hatásköre mindezt. Imák és üdvözleteket még akkor is delegált a mi próféta, Mohamed, családja és shabatnya.
[Ibn Baz, Fatawa wa Majmu Maqalat Mutanawwi'ah vol 4. p. 37]
[Leírva tól. The Book of Ash-Al-Al-Fatawa Masa'il Syar'iyyah Al-Fi Fatawa Min Ashriyyah Ulama Balad Al-Haram al-Al-Khalid zeneszerző Juraisy, Indonézia Fatwa Fatwa Edition legújabb, fordítók Musthofa Aini et al, kiadó Dar al-Haq]
Nincs ellentmondás a vers poligámia


ÁltalSejk Abdul Aziz bin Abdullah bin Baz



Kérdés.Sejk Abdul Aziz bin Abdullah bin Baz kértek: A Koránban van egy szentírás, hogy beszél a többnejűséget mengatkan.
"Jelentése: Akkor, ha attól tartanak, nem lesz képes igazságot tenni, akkor (feleségül) csak egy". [An-Nisa: 3]
És egy másik versben Allah mondja.
"Ami azt jelenti: És te soha nem lesz képes igazságot tenni feleségei között (MU), de szeretné megtenni." [An-Nisa: 129]
Az első bekezdésben azt állította, hogy a többnejűség a tisztességes állapotban, míg a második bekezdésben kifejti, hogy a vásár egyik követelménye a többnejűség nem elérhetetlen. Ez azt jelenti, hogy az első vers megszüntetésekor (eltávolítva törvény), és nem szabad elvenni több, mert a tisztességes feltételeket kell lennie, hogy nem teljesülnek? Kérjük a magyarázatot, akkor Allah visszafizetni sejk.
Válasz.Nincs ellentmondás a két verset is hatályon kívül helyezték, és nem versek egymáshoz, mivel a valódi igazságosság parancsolta a vers, az igazságot tenni, hogy igazságos a divízió mu'asyarah, és a megélhetést. Ami a méltányosság szempontjából mecintai, amelyekben szerepel a közösülés (Jima) olyan igazságosság ez nem lehetséges. Ez a szó Allah wa Subhanahu Ta'ala.
"Ami azt jelenti: És te soha nem lesz képes igazságot tenni feleségei között (MU), de szeretné megtenni." [An-Nisa: 129]
Ezért van az hadíszt a próféta, aki eljön egy története Allaah anha Aisha. Azt mondta.
"Jelentés: A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam hogy disztribúciók (feleségei közül), és ő az igazságosság, és imádkozott: "Ó Allah pembagianku szerint képes vagyok, így nem lehet a dolgokat te mencercaku, amit tehetünk, és én ezt nem tudják megtenni. "[Jelentette Abu Dawud, At-Timidzi, An-Nasa'i, és Ibn Ibn Majah Hibban helyezett Saheeh Al-Hakim és]
[Fatawal mar'ah, hal.62 a Shaykh Ibn Baz]
[Leírva tól. The Book of Ash-Al-Al-Fatawa Masa'il Syar'iyyah Al-Fi Fatawa Min Ashriyyah Ulama Balad Al-Haram al-Al-Khalid zeneszerző Juraisy, Indonézia Fatwa Fatwa Edition legújabb, fordítók Musthofa Aini et al, kiadó Dar al-Haq]
Mut'ah házasság, az érvek mengharamkannya, Ulama nyilatkozatot Pengharamannya




ÁltalAbu Kamal Hafs Oszama bin bin Abdir Rádzsák


Azaz, asszonyok csak egy bizonyos ideig. Ha az idő lejárt, akkor a válás automatikusan történik.
Shari'ah szigorúan tiltja, de a síita szekta Imami teszi lehetővé. A házasság már népszerű Európában ebben az időben, és ők hívták a "házasság kísérlet". [1]
Az ilyen házasságok is elterjedt a muzulmánok, azon az alapon, hogy a házasságot nem tiltotta a shari'ah. Ez azért történik, mert a tudatlanság a muszlimok mayorits. Ezért szeretném megvitatni a mi külön-külön vitát.
Mengharamkannya érvek a hadiths hiteles.
1). Mit narrátora Abu Dawud és Tirmidhi-től Ibn 'Abbas Allaah "anhuma, azt mondta:" az iszlám a korai mut'ah mut'ah nők. Bejött egy olyan ország, az árut, amíg ő nem volt ember, akiperniagaannya őr, és gyűjtsük össze neki, és feleségül vett egy nőt, amíg az idő volt szüksége, hogy befejezze az õ dolga. Abban az időben a verseket a Qur-1 (1) olvasni (és alkalmazzák az Isten igéje):
"Akkor a feleségek, akik tetszett (beavatkozni) közöttük, nekik hozományát (tökéletesen)." [An-Nisa ': 24]
Fel le a verset:
"Tiltott nektek (házas) anya-anya, a női gyermekek testvéreid nő; testvérek atyád nővérei, fivérei anya nővérei, lányai testvéreidnek a férfiak; lányai testvéreidnek azt a nőt, anya-anya, aki menyusuimu; sepersusuan nővére, feleségek, anyák (jogi); feleségek, gyermekek, akik a pemeliharaanmu a feleségének, hogy van kis ellenőrzést, de ha nem keverve felesége a tiéd (és már akkor elváltak), akkor feleségül ártatlan, (és nektek tilos) feleségei a születési gyermek (lánya), és összegyűjti (a házasság) két nő testvérek, de ez történt a múltban. biztosan Allah Megbocsátó és Könyörületes. És (is tilos elvenni) egy férjes asszony, kivéve azokat, akiket a jobb kezét rendelkeznek. (Isten rendelte a törvény), mint a törvények rajtatok. Jogszerű nektek, mint így, (IE) keres feleségei a vagyon a házasságot, ne paráználkodj ... "[An-Nisa ': 23-24]
Mut'ah később elvetették, és a (meghatározott) tartós házasság. Ha nem, akkor lehet válni vele, és ha tetszik, ő tartsa meg a felesége.Mindkét öröklődnek, és nem rendelkeznek semmilyen hatóság ebben az ügyben ". [2]
2). Al-Bukhari narrátora a "Ali ibn Abi Talib Allaah" anhu, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam megtiltotta asszonyok férjhez, és húst enni mut'ah Khaibar a hazai szamár. [3]
3). Narrátora muszlim al-Rabi "bin Saburah Radhiyalahu" anhu, hogy az apja harcolt RasulullahShallallahu "alaihi wa sallam Fat-hu: Makkah. Azt mondta: "Mi élt 15 napig, majd a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam lehetővé teszi számunkra, hogy feleségül, míg a nők. Aztán kiment valaki az én népem. Megvan meghaladja a szépség, miközben ő így kevésbé jóképű. Mindannyiunknak van egy kendőt. Selendangku csúnya, míg a sálat egy sálat, hogy az unokatestvérem még mindig új. Meddig vagyunk az alján Makkah régió, vagy a legmagasabb, A Girl Like a Virgin tevék át minket.Szóval megkérdezte: "Van olyan közülünk, míg feleségül?"Megkérdezte: "Mit adsz?" Tehát mindannyiunknak feladja neki a kendőt, aztán elkezdtem látni a két férfi. A barátom látta, amikor meglátta magát, aztán azt mondta: "Ez a szegény ember sálat, és selendangku mindig új." Azt mondta: "miért nem kendő, (mondván) háromszor vagy két alkalommal." Aztán férjhez mentem egy darabig, és én nem jött ki, míg a Messenger mengharamkannya n ". [4]
Említi a történelem.
"Aki már volt házas, hogy egy nő csak egy bizonyos ideig, akkor neki mi felel meg neki, és nem kér vissza arra, amit adtak neki, és elvált tőle. Ezért Allah Mindenható mengharamkannya egészen a Feltámadás Napján." [5]
A muszlim történelem, hogy a Messenger Allaah a "wa alaihi sallam mondta:.
"Bárki, akinek van valami a nők, akik férjhez egy darabig, aztán hadd válás őt." [6]
4). Narrátora a muszlim Ibn Salamah Iyas, a Labiyyah Allaah "anhu, azt mondta:" A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam adta megkönnyebbülést Authas [7] egy ideiglenes házasság három (nap), majd megtiltotta." [8]
[Átmásolja a könyv Isyratun Nisaa Minal Ilal Alif Yaa, Indonézia Edition Complete Guide A-tól Z házasság, szerző Abu Kamal Hafs Oszama bin bin Abdir Rádzsák, Saikhu Fordító Ahmad, Ibn Kiadó Reader Katsair]__________Lábjegyzetek[1]. "Audatul Hijaab (II/60).[2]. HR. At-Tirmidhi (No. 1121) 1-Nikaah könyvet, és benne van Musa ibn 'Ubaydah, ő Da'eef és más narrátor-narrátor tsiqah. Lásd: "Aunul Ma'buud (V/58).[3]. HR. Al-Bukhari (No. 5115) book 1-Nikaah, muszlim (No. 1406) 1-Nikaah könyv, at-Tirmidhi (No. 1135) 1-Nikaah könyv, Ibn Majah (No. 1961) 1-Nikaah könyv.[4]. HR. Muszlim (No. 1406), 1-Nikaah könyv. Közötti hadíszt hadíszt és előtte ott kemusykilan. Al-Háfiz Ibn Hadzsar mondta al-Fat-h (IX/168, 169), AS-Suhaili mondta: "Ezzel kapcsolatban hadíszt (azaz a hadeeth az" Ali bin Abi Talib) van egy figyelmeztetés kemusykilan. Mert volt megtilthatja a házasság napján Khaibar mut'ah. Ez olyan dolog, hogy senki sem tudta, a történész és elbeszélő hadíszt. Mi megjelent bevezetése volt, és végződő AZ-Zuhri lafazh.
Ibn 'Abd al-Barr elmondta, az utca Qasim bin al-Humaidi Ashbagh beszélve, hogy az Ibn' Uyainah hogy a tilalom a Khaibar szól a háziasított szamár húst. Míg a nap túl a házasság mut'ah Khaibar.Ibn 'Abd al-Barr elmondta: "Ez a legszélesebb körben elfogadott vélemény a férfiak."
Abu "Awaanah a Shahihnya azt mondta:" Úgy hallottam, a tudósok azt mondják: "A jelentése hadeeth az" Ali, hogy betiltották napján Khaibar a szamár hús. Ami mut'ah, ő meg cuppogva. Ő volt az mengharamkannya meghódítása Mekkába. "Vannak más vélemények, hogy megszüntesse kemusykilan, a férfiak alapján a tiltás napján Khaibar mut'ah, és megkönnyebbülést róla utána, aztán ismét mengharamkannya napján meghódítása Mekkába. De Ali nem segélyprogramokat benne. "
Erre, Ibn al-Qayyim mondta Zaadul Ma'aad (III/460): "Az elbeszélések hadíszt Saburah többé, hogy a tilalom a Hajj a WADA", ez egy furcsa története, és erős utalást a történelembenMekka meghódítása. "


NYILATKOZAT PENGHARAMANNYA ULAMA.1). Ibn Qudama rahimahullah mondta: "A házasság értelme elvenni egy nőt mut'ah közben. Ha például valaki azt mondja: "Én akkor feleségül a lányom egy hónap vagy egy év, vagy amíg a szezon végén." Ez egy hamis házasság. Ahmad menashkannya ezekkel a szavakkal: "A házasság mut'ah jogellenes." [9]
2). Rahimahullah Imam Shafi'i mondta: "Minden mut'ah házasság tilos. Minden házasságon kívül, hogy egy jövőbeni, a rövid és hosszú távon. Azaz, valaki azt mondta neki: "Én nős 1 nap, 10 nap vagy egy hónap." Majd így folytatta: "Hasonlóképpen, felesége egy bizonyos ideig, vagy nem ismert, akkor a házasság érvénytelen." [10]
3). Rahimahullah Ibn Hazm mondta: "A házasság nem megengedett mut'ah, a házasság csak egy bizonyos ideig. Soha nem megengedett idején a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, majd távolítsa el azokat a szóbeli Allah Küldötte sallallaahu" alaihi wa sallam örökre, amíg az Ítélet Napján. [11]
4). Ibn Al-Hafiz Hadzsar mondta Sharh rahimahullah kőris-Shahiih könyvében: "A nyilatkozat:" A Próféta fejezet mut'ah Házasság Ban ", ami azt jelenti, hogy feleségül veszi csak egy bizonyos ideig. Ha az idő lejárt, akkor a válás történik." [12]
ÖSSZEFOGLALÁSA VÉLEMÉNYEK NIKAH mut'ah.Al-Khaththabi rahimahullah kijelentette: "A házasság tilalma mut'ah muzulmánok közötti konszenzus. A házasság nem megengedett az első napon az iszlám, majd Allah mengharamkannya ... ", hogy kijelentése:" Nincs vita arról, hogy ezen a napon a nép között, kivéve a véleményét néhány Rafidhah (síita) ". [13]
Között a beszélni házasság penya'ir mut'ah Ghána van Abul-im Muhammad bin Ali al 1-Nursi-Kufi, aki azt mondta,
Ó, barátom, haddA véleményt a házasságról mut'ahAki jogszerűnek nyilvánítsákEz azt jelenti, hogy az ilyen házasság raj'ahHazudszAllah nem szeret semmit, ami hasonlít a csalásA nők két férjét állapotban tisztaságiÉs a szent célkitűzések (is) ő 7Ha ez elváltHogy telt a segítségévelEz a nő minden emberMut'ah kap a méhében [14]
[Átmásolja a könyv Isyratun Nisaa Minal Ilal Alif Yaa, Indonézia Edition Complete Guide A-tól Z házasság, szerző Abu Kamal Hafs Oszama bin bin Abdir Rádzsák, Saikhu Fordító Ahmad, Ibn Kiadó Reader Katsair]__________Lábjegyzetek[9]. Al-Mughni bisy Syarhil Kabiir (7/571).[10]. Al-Umm (V/113).[11]. Al-Muhalla (IX/519).[12]. Zsír-Hul Baari (IX/167).
Megjegyzés:Most, hogy válaszaikat a hadiths, amelyek lehetővé teszik mut'ah házasság.A Hadeeth Jabir bin "Abdillah, nem. 5117-ben Saheeh al-Bukhari, a Jabir ibn 'Abdillah és Salamah ibn al-Akwa ", azt mondták:" Mi vagyunk a középpontjában az erő, akkor a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam odajött hozzánk, mondván:" Allah megengedi, hogy megházasodik, míg , akkor csináld. "tagadás rajta két szempontból, amint azt Shaykh Mustafa al-'Adawi a Ahkaamun Nisa':
1). Jabir bin 'Abdillah Allaah "anhu és társait, akik a házasság ideje alatt mut'ah Abu Bakr és a' Umar, még nem ütött a hírek a tilalom a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam (akár a hadeeth az "Ali Allaah" anhu és hadíszt Saburah).
2). 'Umar "anhu mut'ah házasság tilalma révén elbeszélésében Jabir Allaah" anhu a muszlim történelem, míg a "Omár kalifa volt helyesen irányított és a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam parancsolta nekünk, hogy kövesse a Sunnah Khilafat-al-ur Rashidun Mahdiyyin.Ibn al-Qayyim mondta Zaadul Ma'aad v (III/462), idézve a nyilatkozat egyes osztályok hadíszt. Azt mondta: "A második csoport azt állítja, mintegy hadíszt érvényességét Saburah. Még ha nem hiteles, akkor a hadeeth az" Ali Allaah "anhu hiteles, hogy a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam megtiltotta a házasság mut'ah. Ezért a hadíszt kell érteni, hogy Jabir mit jelentett a mut'ah házasság erre, mert az ő haraman neki róla. tilalom nem volt népszerű, amíg az ideje "Omar" anhu. Ha vita van róla, elítélve, hogy az elülső és népszerűvé vált. Így a hadíszt- hadíszt, hogy állítólag mintegy bolehnya mut'ah házasság nem érvényes többé, és ez elég nekünk, hogy Jabir abbahagyták meghallgatása után mut'ah házasság tilalma "Omár, s hatályon kívül helyezte az erős."
A beszéd cáfolat Ibn 'Abbas:Ibn Al-Hafiz Qayyim rahimahullah Shamsuddin mondta, kommentálva Sunan Abi Dawud, aki idézett "Aunul Sharh Sunan Abi Dawud Ma'buud (VI/1158):" Ami Ibn 'Abbas, ő az út, amely lehetővé teszi, amikor az szükséges és feltételek szerintvészhelyzet, de nem feltétlenül teszi lehetővé. Amikor eljött hozzá, hogy sok ember, aztán kihúzta a véleményét, és tiltják az embereknek, hogy nincs szükség rá. "
Al-Khaththabi mondta az al-Minhal, az Ibn Jubair, azt mondta: Megkérdeztem Ibn 'Abbász: "Tudod, mi van egy szabott és mit fatwakan? Azok, akik visszaéltek fatwamu és a penya'ir jelezzék. "Azt kérdezi: "Mit mondanak?" Azt feleltem: "Azt mondták:Azt mondtam, hogy a szülő, ha a hosszú tartottÓ, barátom, nincs ott 1 fatwa Ibn 'Abbas?Nem kaptad megkönnyebbülésPárosul a lány, amíg a népet?Ibn 'Abbas azt mondta: "Innaa lillaahi innaa ilaihi raaji'uun wa. Annak érdekében, Allah, úgyhogy nem berfatwa, és nem úgy, mint ez az, amit gondolok. Nem menghalalkannya kivéve halal tetemek, a vér és a sertéshús. Minden halal kivéve azokat, akiknek valóban szüksége van (Vészhelyzet). Szóval, a házasság nem más, mint a dög, de mut'ah, a vér és a sertéshús. "
Rahawaih bin Ishaq azt mondja, hogy Ibn 'Abbas azt mondta: "az iszlám a korai mut'ah mut'ah nők. Bejött egy olyan ország, az árut, miközben ő is tudta senki, aki vigyázzon rá, és gyűjtsük össze az árut perniagaannya őt, aztán feleségül egy nőt, amíg a szükséges időt, hogy befejezze az õ dolga. Akkor a vers a Korán így szól:
"Akkor a feleségek, akik tetszett (beavatkozni) közöttük, nekik hozományát az volt, hogy (teljesen)." [An-Nisa ': 24]
Fel le a verset:
"Tiltott rád (házas) anya-anya, a női gyermekek testvéreid nő; testvérek atyád nővérei, fivérei anya nővérei, lányai testvéreidnek a férfiak a gyerekek A lányok a női testvérek, anya-anya, aki menyusuimu; sepersusuan nővére, feleségek, anyák (a törvény), feleségek, gyermekek, akik a pemeliharaanmu a feleségének, hogy kevés van ellenőrzés, de ha nem keveredett feleségével azt (és a válás), akkor feleségül ártatlan, (és nektek tilos) feleségei a születési gyermek (lánya), és összegyűjti (a házasság) két nő testvérek, de ez történt a múltban. Bizony Allah Megbocsátó és Könyörületes. És (még tilos hozzád) házas nők, kivéve azokat, akiket a jobb kezét rendelkeznek. (Isten rendelte a törvény), mint a törvények rátok. Jogszerű, mint nektek, hogy így (is) keres feleségei a vagyon a házasságot, ne paráználkodj ... "[An-Nisa ': 23-24]
Mut'ah majd balra önmaguk. Ha úgy tetszik, ő elvált tőle, és ha tetszik, tartsa meg a felesége. Mindkét öröklődnek, és nem rendelkeznek semmilyen hatóság az ügyet. Ekkor Ibn al-Qayyim mondta: "Két határainak történelem Ibn 'Abbas, hogy értelmezze a szándékkal, Ibn' Abbas történetében, hogy egy abszolút határ, wallaahu tudja a legjobban."
Al-Khaththabi mondta: "Ez (az első története Ibn 'Abbas), hogy elmagyarázza, hogy ő egyszerűen a módja qiyas likening és az emberek, akik tényleg az éhség élelmiszer. Ez qiyas ez nem igaz, mert a veszélyhelyzet ebben a kérdésben nem valósul meg, mint egy segélyhívószám az ügyben, hogy az élelmiszer válik az alapja a lélek, és a hiánya okoz halált. De ez (házasság) van szó, hogy a vágy dominál, és a beteg továbbra is tenni ezzel kapcsolatban. Lust is dipupuskan a böjt és a jó cselekedetek. Az egyik 2 (házas) nem szerepelnek ebben a kategóriában, sürgősségi törvények, mint mindenki más (táplálkozás). Wallaahu tudja a legjobban. "(Idézet Ahkaamun Nisa ', al-' Adawi).
Ibn 'Abd al-Barr mondja, miután megemlíti atsar Ibn' Abbász erről fejezet, "Az egész Társak és tudósok, valamint után Tabi'in Khalaf jogászok és a muszlimok, mindnyájan tilos mut'ah. Köztük volt Imam Malik a nép közül a Medina, ath-Tsauri és Abu Hanifa Kufa a lakosság körében, akik közül Shafi'i folytatni során a szakértők és a hadíszt fiqh és nazhar ittifaaq a (megállapodás), al-Auza'i közül Sham, ibn al-Layth Sa'id közül a lakosság az egyiptomi, és minden ahlul atsar. (At-Tamhiid (X / 121)).
Shaykh Al-'Azhim a Sharh Abi Dawood Century (VI/59) azt mondja: "Tudd, hogy mondta al-Hidaayah, rahimahullah Malik azt mondta:" A házasság mut'ah megengedett. "Ibn Hammam azt mondta:" Ez a beszéd, hogy Penisbatan Malik rossz. " Daqiq Ibn al-'eed mondta: "Mit tett említést arról, Malik néhány bolehnya Hanafiyyah mut'ah házasság rossz. A kifejezetten tiltja Malikiyyah ideiglenes házasság, így időbe telik le, hogy meghatározzák az oka halal.""Iyadh mondta:" Egyetértettek abban, hogy a lemondás feltételeit is megerősítik ezt az állapotot. "[13]. Idézet "Aunul Ma'buud, Sunan Abi Dawood (II/558).[14]. AZ-Zawaaj Fil Islaam, Ahmad al-Husayn (p. 71-72).
Forrás: http://almanhaj.or.id

Tidak ada komentar:

Posting Komentar