Jumat, 23 Maret 2012

De meerderheid van de moslims vandaag de dag, die heeft getuigd La ilaha illallah (Niemand heeft het recht om aanbeden te worden god behalve Allah) niet goed begrijpen van de betekenis van La ilaha illallah


De meerderheid van de moslims vandaag de dag, die heeft getuigd La ilaha illallah (Niemand heeft het recht om aanbeden te worden god behalve Allah) niet goed begrijpen van de betekenis van La ilaha illallah

DoorShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin


De meerderheid van de moslims vandaag de dag, die heeft getuigd La ilaha illallah (Niemand heeft het recht om aanbeden te worden god behalve Allah) niet goed begrijpen van de betekenis van La ilaha illallah zo misschien zijn ze de betekenis ervan te begrijpen met dien verstande dat omgekeerd op alle. Ik zal een voorbeeld geven voor: Sommigen van hen (Hij is Shaykh Muhammad Al-Hasyimi, een prominent Soefi van as-Syadziliyyah tariqa in Syrië ongeveer 50 jaar geleden) schreef een verhandeling over de betekenis van La ilaha illallah, en interpreteren van de "No Rabb (de maker en de toezichthouder) behalve Allah"!Afgodendienaars, ook inzicht in de betekenis als zodanig, maar hun geloof is niet zinvol betekenis voor hen. Allah Subhanahu wa Ta'ala zegt:
"Dat wil zeggen: En als je ze vragen:" Wie schiep de hemelen en de aarde ' Zij zal zeker zeggen: 'Allah' "[Luqman: 25]..
Het is ongelovigen geloven dat dit universum heeft een Schepper is geen partner voor Hem, maar ze maakten met Gods rivalen en bondgenoten in aanbidding voor Hem. Zij geloven dat de Rabb (toezichthouder en ontwerper) is een (een), maar ze geloven dat God is veel. Daarom Allah weerlegde dit geloof is aanbidding geroepen om andere dan Allah, naast God te aanbidden door middel van Zijn Woord:
"Dat wil zeggen: En degenen die de bescherming van andere dan Allah (zeggen): 'We hebben niet alleen aanbidden hen dat ze ons tot God te brengen, in nauwe genoeg.'" [Az-Zomar: 3].
Mushrikeen eerst weten dat de woorden La ilaha illallah hem nodig is om onschuldige van aanbidding aan anderen dan Allah de Almachtige. De meerderheid van de moslims vandaag de dag, het interpreteren van de term La ilaha illallah Tayyibah dit met: "Er is geen Rabb (de maker en de toezichthouder) behalve Allah". Maar als een moslim naar La ilaha illallah en zijn aanbidding te zeggen anders dan Allah te aanbidden naast Allah, dan is hij en de polytheïsten hetzelfde zijn juristen, maar naar buiten toe is de islam, want zei hij La ilaha illallah lafazh, zodat door deze uitdrukking hij is een moslim en werd geboren in lafazh.
En dit omvat al onze verplichtingen als een prediker van de islam voor eenheid en hoog te houden menda'wahkan bewijzen aan hen die niet weet wat de betekenis van La ilaha illallah waar ze vallen om iets dat de La ilaha illallah schendt. In tegenstelling tot de ongelovigen, omdat hij was terughoudend om La ilaha illallah zeggen, dus hij was geen moslim door geboorte en mentaal. De meerderheid van de moslims vandaag de dag, zijn ze moslims, omdat de Profeet sallAllahu 'alayhi wa sallam heeft gezegd:
"Dat is: als ze zeggen (La ilaha illallah), dan de eer en eigendom van mij behalve dat ze wakker met zijn rechter, en hun berekeningen op Allah Subhanahu wa Ta'ala". ] Sahih hadith overgeleverd door Al-Bukhari (25) en op andere plaatsen, en Muslim (22), en nog veel meer, van de hadieth van Ibn 'Umar anhum]
Daarom zeg ik een woord dat zelden buiten kwam van mij, te weten: Zeker het feit dat de meerderheid van de moslims vandaag de dag slechter is dan de situatie van de Arabieren in het algemeen in de eerste periode van onwetendheid, verkeerd begrip van de betekenis van de zin tahyyibah dit, omdat mensen Arabische polytheïsten eerst begrijpen de betekenis van La ilaha illallah, maar dat doen ze niet mengimaninya. Terwijl de meerderheid van de moslims nu zeggen ze iets wat ze niet geloven, zeggen zij: 'La ilaha illallah', maar ze eigenlijk niet geloven in-met-betekenis. (Zij aanbaden de graven, slachten offer aan anderen dan Allah, bidden tot de mensen die zijn gestorven, is dit de realiteit en de aard van wat wordt geloofd door de sjiitische rafidhah, shufiyah, en de volgelingen van andere tariqa, pelgrimstocht naar de begraafplaats en de plaats van shirk en de rondgang rond het en beristighatsah (voor hulp) om de rechtschapen mensen en zweren bij (naam) rechtvaardige mensen zijn de overtuigingen die zij stevig vastmaken).
Daarom denk ik dat de eerste verplichting voor de moslim-prediker, die daadwerkelijk belt ze naar Tawheed over deze zin en in het kort uit te leggen hun betekenis. Dan door waarin de gevolgen van deze Tayyibah kosekuensi zin met mengikhlaskan aanbidding voor God en al dat spul, want als Allah de Almachtige de woorden van de afgodendienaars vertelt, dat wil zeggen:
"Dat wil zeggen: We hebben niet aanbidden hen alleen dat ze dichter bij God met onze dicht genoeg". [Az-Zomar: 3]
God heeft elk van aanbidding anders dan God bestemd voor de ontrouw van La ilaha illallah Tayyibah zin.
Daarom, vandaag zeg ik dat er geen nut in al haar inspanningen om te verzamelen en de moslims te verenigen in een container, dan laat ze in hun dwaling, zonder Tayyibah begrijpt deze zin, dus het maakt hen niet ten goede in de wereld, vooral in het hiernamaals! .
We weten dat de woorden van de Profeet 'alayhi wa salaam
"Betekenis: Wie is gestorven en hij getuigde dat er geen god is dan Allah heeft het recht om aanbeden te worden met de oprechtheid van zijn hart, God, zijn lichaam verbieden from Hell" in een andere overlevering: "Dan zal hij naar de hemel". [Sahih hadith, overgeleverd door Ahmad (5/236), Ibn Hibbaan (4) in Zawa'id en geclassificeerd als sahih door al-Albaani in al-Saheehah (3355)].
Dan is het misschien de persoon die sprak met oprechtheid Tayyibah gegarandeerd naar de Hemel te zijn. Allah, zelfs na het zeggen van het ontvangen eerste. Mensen die geloven in het ware geloof tegen Tayyibah deze zin, dan misschien is hij diadzab op basis van immorele daden en begaan zonden, maar op het einde, waar het rendement is de hemel.
En omgekeerd wie monotheïsme werd geuit met zijn tong, zodat het geloof niet gaan in zijn hart, dan geeft geen voordeel in het hiernamaals, maar soms geef hem het voordeel van de wereld in de vorm van kesalamatan gevochten en gedood, als hij leefde onder de auspiciën van de moslims die hebben de kracht en macht.Zoals voor het hiernamaals, is het niet geef hem het minste voordeel, tenzij:
[1] Hij zei, en begrijp de betekenis ervan.[2] Hij is van mening dat de betekenis, omdat het begrip alleen is niet voldoende, maar moet gepaard gaan met het geloof in wat hij spreekt.
Ik vermoed dat de meeste mannen verwaarlozing van dit probleem!Dat wil zeggen, zij vermoeden dat het verstand niet moet vergezeld gaan van het geloof. Terwijl het in feite elk van deze twee dingen (dat wil zeggen begrip en geloof) moet in combinatie met elkaar, zodat hij een gelovige. Dat komt omdat het grootste deel van de Schrift van de joden en christenen weten dat Mohammed sallAllahu 'alayhi wa salaam was een ware apostel in zijn erkenning als een apostel en profeet, maar hun kennis is dat Allah de Almachtige mempersaksikannya heeft in Zijn woord.
"Het betekent: Zij (de Ahl-ul-boek van Joden en Nassara) kende hem (Mohammed) als ze erkennen hun eigen kinderen ...." [Al-Baqarah: 146 en Al-An `am: 20]
Maar dat kennis niet ten goede komen ze in het geheel! Waarom?Omdat ze niet door de vingers zien iets dat wordt herkend door zijn sallAllahu 'alayhi wa salaam een ​​nubuwah (profeetschap) en minuten (apostolaat). Daarom moet het geloof worden voorafgegaan door ma'rifah (kennis). En het is niet genoeg om alleen kennis, zonder begeleiding van geloof en gehoorzaamheid, omdat Al-Maula Jalla Wa 'ala zegt in de Koran:
"Het betekent: Dus weten dat er geen god is dan Allah heeft het recht om aanbeden te worden en smeken om vergeving voor uw zonden ......." [Mohammed: 19].
Daarom, als een moslim naar La ilaha illallah met orale zeggen, dan zou ze zijn ze met de kennis van de zin Tayyibah even later in detail. Dus als hij weet, rechtvaardigen geloven en, dan moet hij verdient het om deugden hebben zoals vermeld in de hadiths die ik al eerder zei, met inbegrip van de woorden van de Profeet 'alayhi wa salaam als een cue in detail:
"Betekenis: Wie zei La ilaha illallah, dan is het voordeel voor hem ook al een dag van zijn tijd". [Sahih Hadith. Geclassificeerd als sahih door al-Albaani in al-As-Lineage Saheehah (1932), en hij leunde naar Sa'id Al-A'rabi in Mu'jamnya, en Abu Al-Hidayah Nu'aim in (5/46) en in de Mu Thabrani 'Al-Ausath (6533), en daia van de Hadith Abu Hurayrah]
Dat wil zeggen: deze zin-Tayyibah na het kennen van de betekenis ervan, zou het een redder in nood voor hem van eeuwigheid in de hel. Dit herhaal ik dat we goed voor ogen vast te zitten.
Kan zijn, van de gevolgen van het niet doen van deze vorm van straf voltooiing Tayyibah te bekijken en laat alle de goede daden van de zondaars, maar hij werd gered van de grote shirk en die heeft voldaan aan wat gevraagd wordt en vereist door de bepalingen van het geloof van daden lever -en daden Zahir / geboorte, volgens sommige geleerden van de ijtihad, in dit geval zijn er details die niet de plaats om te bespreken het hier-(Dit is de aqiedah rechtvaardigen, en dit is onze afbakening en Murji'a Khawarij). Da hij onder de wil van Allah, kan hij naar de eerste terugkeer van immoraliteit-immoraliteit hij deed of verplichtingen die hij verwaarloosd, dan is deze zin Tayyibah hem redden of hem met een geschenk van God en Zijn heerlijkheid te vergeven hel. Dit is de betekenis van woorden van de Profeet sallAllahu 'alayhi wa sallam, te weten:
Betekenis:.. Wie zegt La ilaha illallah, dan is de woorden dat het ten goede zal komen hem zelfs een dag van zijn tijd "[Sahih Hadith Geclassificeerd als sahih door al-Albaani in al-As-Lineage Saheehah (1932), en hij leunde naar Sa'id Al- A'rabi in Mu'jamnya, en Abu Al-Hidayah Nu'aim in (5/46) en Thabrani in Mu `jam al-Ausath (6533), en van de hadith van Abu Hurayrah]
Wat betreft degenen die uit te spreken met zijn tong, maar begrijpen niet de betekenis, of begrijpen de betekenis, maar gelooft niet dat betekenis, niet de woorden La ilaha Illaallah het niet geven hem het voordeel in het hiernamaals, maar in de wereld van de woorden is nog steeds nuttig als het leeft onder de islamitische wet.
Daarom moet er een inspanning te richten op bekeren monotheïsme tot alle niveaus van de samenleving of groep van moslims die proberen om echt en oprecht om te bereiken wat genoemd wordt door alle of de meeste van de islamitische groepen, namelijk de realisatie van een islamitische samenleving en stellen islamitische landen die de islamitische wet te handhaven in alle hoeken van de aarde wordt niet uitgesloten door een wet van God geopenbaard.
Deze groepen zijn niet waarschijnlijk dat de doelen die zij overeengekomen te realiseren en ze proberen in alle ernst, maar beginnen met wat er is gestart door de Profeet 'alayhi wa salaam, dat doel kan werkelijkheid worden.
[Gekopieerd uit het boek At-Tawheed Islamitische Du'atal Awwalan Ja, Tawhid edities Indonesië, Priority One en Main, door Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, blz. 16-26, uitgegeven door Dar al-Haq, de vertaler Fariq Gasim Anuz]


Inleiding: At-Tawheed Islamitische Du'atal Awwalan Ja


AT-YA AWWALAN DU'ATAL ISLAM Tawhid [Monotheïsme, Priority One en hoofd]
Alle lof zij Allah, de Heer der heerscharen. Moge de gebeden en begroetingen op de profeet Mohammed bleef toegewijd, familie, vrienden en zijn volgelingen.
Doorgaan op de weg Salafush Salih is een must voor elke moslim, als het woord van God.
Betekenis: En dat (die we besteld) is dit een rechte weg, dus volg het en volgen niet de straat (de anderen)? [Al-Anam: 153]
Om realiteit van het leven, zijn religieuze eigenaardigheden gevonden onder de moslims. Ze worden uit de buurt van de leer van de islam, zodat ze leven in verwarring en besluiteloosheid. Meer in de war wanneer ze proberen een oplossing te vinden voor het probleem van religie en het leven in de verkeerde door te proberen het denken en de leer van de onwetendheid van toepassing. Dus daarom waren er veel sekten en stromingen attribuut fout met hun leer van de Al-Koran: een en de Soennah. Zodat hun voorwaarden niet veel verschillend van de heidenen, zoals verteld in de woorden van God.
dat wil zeggen: En niet te omvatten die die toeschrijven God, dat wil zeggen, mensen die hun godsdienst verdelen en zij werden een aantal van de klassen. Elke groep was blij met wat er in hun klas?[Ar-Roem: 31-32]
In het ideale niveau van het leven krijgen we zelden een moslim om de problemen die hij tegenkomt met dien verstande Salafush Salih, de vele onregelmatigheden van gedrag en denkpatronen in hun persoonlijke en soms zelfs in tegenstelling tot aqiedah Salafush Salih elkaar te verzoenen.
Hoewel mensen kan het een goed geval niet zonder te verwijzen naar de generatie van de beste, vooral in de kwestie van geloof en religie.
We hebben allemaal gezien dat moslims in een staat van retraite en daalde in alle facetten van het leven en zelfs aan de nadir. Maar de slechte staat is het niet mogelijk om te herstellen en weer racen overwinning, behalve door het zuiveren van Tawheed en Aqeedah fix, sebagiamana woorden van de Profeet Mohammed sallAllahu alaihi wa sallam.
dat wil zeggen: Als je het druk met de handel en dierlijke veeteelt en de landbouw en laat jihad, God zal machtigen de vernedering en je zult niet los worden gezien van (vernedering) tot u terugkeren naar uw religie? [Abu Dawud Hadith Geschiedenis]
Er is dus geen beste oplossing is, tenzij de islam in een algehele herziening door het stellen van prioriteiten eenheid zonder het ontkennen van de andere takken van de wetenschap. Als we kijken zorgvuldig de mensen, hun kennis van het monotheïsme was erg laag, zelfs de meeste van hen nog niet goed begrijpen van de betekenis en de gevolgen van de zinnen Shahada La ilaha illallah.Velen van hen pleegt een strafbaar feit en annulering sayahadah zonder last, zowel polytheïsme, ketterij en bijgeloof, de makkelijkste dingen die we vinden veel minder transacties en de ketterij van shirk tiert welig onder de moslims
Voor elk van de moslims in het bijzonder moet worden geluisterd naar predikanten, in het bijzonder het boekje om prioriteiten te bepalen in het prediken en verspreiden van de islam, zodat elk van de moslims zullen de meest van het monotheïsme een zeer dringend (dringende) en fundamentele maken. Alleen door het realiseren van de betekenis van het monotheïsme, kunnen moslims bij elkaar komen en opnieuw ervaren van de heerlijkheid.
Hoe kunnen moslims zijn verenigd of ze nog niet eens over de kwestie van ideologie en het begrip van aqiedah. Dan verenigen mensen aqiedah is belangrijker dan stijl naar de mensen te verenigen, de eenheid is urgenter dan recht recht de lijn en het realiseren van een sterke en schone aqiedah van shirk, ketterij en bijgeloof meer mainstream over alle vormen van macht.
Hopelijk dit boekje was in staat om ons bewustzijn te groeien om terug te keren naar de manhadj en correcte aqiedah en een totale correctie van fouten in het verleden van ons allemaal.

TolkGasim Fariq Anuz


MUKADDIMAH
Alle lof zij Allah, we prijzen Hem, smeken om hulp, begeleiding, en vergeving, en we toevlucht te zoeken tegen het kwaad kepad God ons zelf en onze slechte daden.
Wie werd begeleid door God, dan is er niets kan misleidend zijn.En wie wordt dwaalspoor gebracht door God, dan kan niemand hem begeleiding. Ik getuig dat niemand het recht om aanbeden te worden god behalve Allah alleen, geen partner aan Hem heeft. En ik getuig dat Mohammed Zijn dienaar en Zijn boodschapper.
Betekenis: O gij die gelooft, vreest Allah, in de juiste ernst vroomheid, en dat gij zult niet sterven, maar in een islamitische staat? [Ali Imraan: 102]
Betekenis: O mensheid, vrees Rabbmu, die u hebt gemaakt van een enkele zelf, en van haar God maakte haar, en in plaats van God te verspreiden zowel mannen als vrouwen dat veel. En vreest Allah, dat de (gebruik) zijn naam vraag je elkaar om elkaar, en (guard) Silaturrahim relatie. Voorwaar, Allah altijd in de gaten? [An-Nisa: 1]
Betekenis: O gij die gelooft, vreest uw God, en zegt de juiste woorden, Allah zal vast te stellen voor je daden, daden en jullie zonden vergeven. En wie gehoorzaamt Allah en Zijn boodschapper, dan is het zeker hij heeft een grote overwinning? [Al-Ahzab: 70-71]
Baâdu Wa.
Het is een verhandeling [1] een zeer groot voordeel en faidahnya goed voor de leken en de intelligentsia, want het bevat het antwoord op een hedendaagse geleerden, namelijk Sheikh Muhammad Al-Albani Nashiruddin Moge God genade en (onze) kennis-uitkering te geven. In deze verhandeling hij een vraag die zich ontwikkelde onder de mensen die ghirah (geest) van de religie van de islam beantwoord, zijn ze bange dagen en nachten na te denken over deze vraag en hadden een hart mee bezig, de kernvraag is:
Wat is de weg te gaan naar de heropleving van de moslims te bereiken? En welke weg moet worden genomen door hen, zodat Allah geeft macht aan hen en leg ze op een geschikte plaats dianatara andere volkeren?
Dus Al-Allaamah Al-Albaanie moge God (ons) te geven met zijn wetenschap-baten-antwoord op deze vraag volledig en duidelijk, omdat men van mening was dat mensen echt dit antwoord nodig hebben, vonden we het nodig om het te herdistribueren.
Ik bid tot Allah Subhanahu wa Taala deze verhandeling van nut kan zijn en moge Allah leiding te geven aan de moslims ten opzichte van wat is geliefd en diridhaiNya. Voorwaar, Hij is de Vrijgevige en Majestic.

Dar An-Nabawi hadji
[Gekopieerd uit het boek At-Tawheed Islamitische Du'atal Awwalan Ja, Tawhid edities Indonesië, Priority One en Main, door Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, de V-4, uitgegeven door Dar Al-Haq, vertaler Fariq Gasim Anuz]_________Opmerking Foote.[1] Deze verhandeling kwam oorspronkelijk uit de opgenomen tape en vervolgens geschreven en gepubliceerd door de salafistische As-No Magazine. 4 Th 1419H
Verplichte aandacht besteden aan de methode zoals preventief Tawheed van de profeten en apostelen

DoorShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin


VraagNoble Shaykh, lijdt geen twijfel dat je weet over de harde realiteit ervaren door moslims vandaag de dag in de vorm van onwetendheid in de kwestie van geloof en andere zaken geloof, evenals een splitsing in de methodologie van het begrip en de praktijk van de islam. Zeker nu dat de verspreiding van de islamitische bekeren in verschillende delen van de wereld is niet meer in overeenstemming met de aqiedah en manhadj eerste generatie die in staat is geweest om de beste generatie te brengen.
Geen twijfel dat het feit dat het pijnlijke ghirah (geest) verhoogd van mensen die oprecht zijn en bereid om te veranderen en om de schade te herstellen. Alleen zij verschillen in de wijze van de vaststelling van dit fenomeen, veroorzaakt door verschillen in hun begrip van aqiedah en manhadj-zoals u weet, met de opkomst van verschillende bewegingen en de gemeente-islamitische gemeente die beweerde te zijn geweest de juiste Hizbiyyah moslims al tientallen jaren jaar, maar samen hebben ze er niet in geslaagd, ook al deze bewegingen ertoe leiden dat mensen vallen in deze laster en een groot ongeluk overkomt, omdat zij manhadj manhadj-Qaeda en hun aqiedah menyelisihi commando apostel sallAllahu 'alayhi wa salaam en niets gebracht door alaihi zijn sallAllahu 'wa sallam, in welk geval blijft er een grote impact in de vorm van verwarring van de moslims en vooral de jeugd in oplossingen voor dit bittere werkelijkheid te overwinnen.
Een moslim prediker, die vasthouden aan de manhadj nubuwwah en volg het pad van degenen die geloven en volgen het voorbeeld van het begrip van vrienden en goed Tabi'in onder islamitische geleerden het gevoel dat hij een zeer grote opdracht uitvoeren in het gezicht van deze realiteit en in de juiste of deelnemen aan de finish.
Dus wat is uw advies voor de volgelingen van deze bewegingen en de gemeente, de gemeente is.?
En wat is nuttig en droeg een oplossing in het oplossen van dit feit.?
En hoe een moslim kan gratis van deze verantwoordelijkheid zijn voor Allah op de Dag des Oordeels.?
Te beantwoorden.In verband met wat wordt genoemd in de bovenstaande vraag, namelijk de slechte staat van de moslims, dan zeggen we: Dat is toch niet een pijnlijke realiteit is erger dan de voorwaarden van Arabieren in de dagen van onwetendheid bij de Profeet 'alayhi wa salaam gestuurd om hen, als gevolg van de boodschap van de islam tussen ons en perfectie, en het bestaan ​​van groepen die bestaan ​​in de Al-Haq (waarheid), het geven van aanwijzingen en mensen uitnodigen tot de Islam is juist in termen van Aqiedah, aanbidding, moraal en manhadj. Het valt niet te ontkennen feit dat de Arabieren in die tijd van onwetendheid zoals het feit dat de meeste van de moslimgroepen vandaag!.
Daarom zeggen we dat: De oplossing is de weg naar buiten ooit genomen door de Profeet 'alayhi wa salaam en het medicijn is als een drug ooit gebruikt door de Profeet' alayhi wa salaam. Zoals de Profeet is het behandelen van de onwetendheid van de eerste, dan is de huidige vertolker van de islamitische da'wah zou de betekenis van menselijke fouten onbekendheid Laa ilaha illallah te rekken, en moet een uitweg te vinden uit de harde realiteit sloeg ze met de behandeling en de manier waarop in de reis door de Boodschapper van Allah 'alayhi wa salaam. En dus de betekenis is duidelijk als we kijken naar het woord van Allah de Almachtige.
"Dat wil zeggen: Voorwaar er is bij de (zelf) dat de Boodschapper van Allah een goed rolmodel voor u (dat) voor mensen die verwachten (genade) van God en de (aankomst) Dag der Opstanding en Allah veel." [Al-Ahzab: 21]
Profeet sallAllahu 'alayhi wa salaam is een goed rolmodel in het leveren van oplossingen voor alle problemen van de moslims in de moderne wereld op elk gewenst moment en conditie. Dit is wat moeten we om te beginnen met wat we hebben die gestart zijn door de Profeet 'alayhi wa salaam, is in de eerste fix alles wat beschadigd is van de Aqeedah van de moslims. En de tweede is hun aanbidding. En de derde is hun moraal. Niet ik zeggen de scheiding van de sequentie was het geval met elkaar, dat betekenen de belangrijkste en daarvoor belang en de volgende!.Maar wat ik wil is dat de moslims keken met grote aandacht en serieuze zaken hierboven.
En wat ik bedoel met de moslims is de tolk van bekeren, of beter gezegd zijn de geleerden onder hen, want het is zo jammer dat elke moslim nu gemakkelijk is om een ​​titel te krijgen als een predikant, ook al zijn ze ernstig te kort schoot op het gebied van de wetenschap. Zelfs hun eigen kroonde zichzelf als prediker van de islam. Als we denken aan de bekende om een ​​regel-ik zeg niet dat de regels zijn bekend bij geleerden, zelfs de goed bekend bij alle mensen van begrip, is de regel:
"Betekenis: Mensen die niet hebben, niet kan geven."
Dan gaan we nu weten dat er een grote groep moslims op alle, miljoenen kunnen bereiken in aantal, indien bekend woorden: de prediker dan zullen de mensen richting hen. Wat ik bedoel is de gemeente of de gemeente bekeren preken. Tegelijkertijd, de meeste van hen zijn net zo Allah de Almachtige.
"Betekenis: Maar de meeste mensen niet weten" [al-A'raaf: 187].
Zoals bekend van hun bekeren methoden die ze volledig hebben afgekeerd van de belangrijkste aandacht aan de eerste of de meest belangrijke zaak onder de hierboven genoemde zaken, dat wil zeggen Aqiedah, aanbidding en moraal. En ze weigeren aqiedah waarop de Profeet 'alayhi wa salaam begon met hem, zelfs al de profeten, te beginnen met dit aqiedah te corrigeren. Allah Subhanahu wa Ta'ala heeft gezegd.
"Dat wil zeggen: Voorwaar, Wij zonden boodschappers naar elk volk (die zei):" Aanbidt Allah (alleen), en vertrekken van het kwaad "[An-Nahl: 36]..
Ze hebben geen belangstelling voor dit onderwerp en de eerste pijler van de pijlers van de islam, zoals is bekend door de moslims-all. De eerste apostel van de apostelen zijn nobele Noah 'aleihi salaam is uitgenodigd om de kwestie van geloof bijna duizend jaar.En weten allemaal dat in de vorige sharia sharia zijn er geen details van de ceremoniële wet en muamalah zoals is bekend in onze religie, omdat onze religie is de laatste religie van de sharia sharia andere religies. Al met al, Noah 'aleihi salaam bleef nodigt zijn volk voor 950 jaar en hij zelfs zijn hele aandacht aan Da'wah naar Tawheed. Toch zijn bekeren verwerpen zijn volk, zoals is beschreven in de Koran.
"Dat wil zeggen: En zij zeggen: 'Niet je ooit (aanbidding) goden te verlaten en geen van beide moet je ooit laat je (aanbidding) Wadd, en niet ook Soewaa', Yaghuts, Ya'uq en Nasr". [Nuh: 23].
Hieruit blijkt duidelijk dat het belangrijkste voor de prioriteiten van de predikers van de islam worden bekeren tot het monotheïsme. En dit is de betekenis van het woord van Allah Subhanahu wa Ta'ala.
"Het betekent: Dus weet, dat juist wordt er geen god is (het recht om aanbeden te worden) dan Allah". [Mohammed: 19]
Zo is de Sunnah Profeet sallAllahu 'alayhi wa salaam in de praktijk en onderwijs. Zoals voor zijn daden, dus niet te worden besproken, als gevolg van de daden en da'wah Mekka periode van Profeet sallAllahu 'alayhi wa salaam menda'wahi meest beperkt in termen van zijn volk om alleen te aanbidden Allah, geen partner aan Hem.
Terwijl op het gebied van onderwijs, vermeld in de hadith van Anas bin Malik heeft overgeleverd anhu Allah in de Ash-Shahihain.Profeet sallAllahu 'alayhi wa sallam bij verzending Moeadh naar Jemen, zei hij.
"Het betekent: het eerste wat je moet een beroep doen op hen is pesaksian dat er geen recht om te worden aanbeden god behalve Allah alleen dan, als ze mentaatimu op het ..... en zo verder tot het einde van de hadith [Sahih hadith overgeleverd door Al-Bukhari.(1395) en andere plaatsen, en Muslim (19), Abu Daud (1584), At-Tirmidhi (625), allen van de hadieth van Ibn Abbas Allah anhu]
Deze hadith is bekend en beroemd, Insha Allah.
Zo ja, heeft de Profeet sallAllahu 'alayhi wa sallam beval zijn metgezellen om te beginnen met wat hij zelf op initiatief van de da'wah naar tawheed.
Geen twijfel dat er grote verschillen tussen de Arabieren waren afgodendienaren als ze begrijpen wat ze werd verteld door hun taal, met de meerderheid van de Arabieren zijn moslim nu. Islamitische Arabische mensen vandaag de dag hoeft niet te worden opgeroepen om te zeggen: Laa ilaha illallah, want zij zijn degenen die moeten credo Laa ilaha illallah zeggen, hoewel de stroming en hun verschillende overtuigingen. Ze zeggen allemaal Laa ilaha illallah, maar in feite zijn ze echt nodig hebt om meer te begrijpen over de betekenis van deze zin Tayyibah. En dit verschil is een fundamenteel verschil met de Arabieren eerste waarin ze waren trots toen de Profeet 'alayhi wa salaam een ​​beroep op hen om Laa ilaha illallah zeggen, zoals beschreven in Al-Qur'anul Azhim [1].Waarom zijn ze trots op?. Omdat ze begrijpen dat de betekenis van Laa ilaha illallah is dat ze niet moeten rivalen te maken met God, en dat ze niet aanbidden behalve Allah, terwijl voorheen zij aanbaden God selian alles, zij buiten Allah aanroepen, beristighatsah (voor hulp) naar andere dan Allah , nog meer in de zaak nadzar voor een ander dan Allah, bertawasul op iets anders dan Allah, slachten offer aan anderen dan Allah en te bemiddelen naar andere dan Allah, en zo verder.
Het is het middel shirk heidendom gekend en beoefend door hen, terwijl ze weten dat er onder de gevolgen van Laa ilaha illallah Tayyibah zin van de Arabische taal is dat zij onschuldig zijn van al deze zaken, in tegenstelling tot de betekenis van Laa ilaha illallah.
[Gekopieerd uit het boek At-Tawheed Islamitische Du'atal Awwalan Ja, Tawhid edities Indonesië, Priority One en Main, door Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, blz. 5-15, uitgegeven door Dar Al-Haq, vertaler Fariq Gasim Anuz]_________Opmerking Foote.[1] Hij liet doorschemeren in de woorden van Allah Subhanahu wa Ta'ala in Ash-Shaffat brief: "Het betekent: Inderdaad ze worden verteld op voorhand indien zij: Laa ilaha illallah (Er is geen god dan Allah heeft het recht om aanbeden te worden), ze roemen, en zij zeggen : 'Moeten we echt aan onze goden te verlaten, omdat we een gekke dichter "? [Ash-Shaffat: 35-36]
Verplicht op Elke moslim Het toepassen van de Wet van God in alle aspecten In overeenstemming met het vermogen van
VERPLICHTE voor elke moslim recht dat van toepassing VOOR GOD in alle aspecten van stillevens naar zijn vermogen.

DoorShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin





Plicht van iedere moslim is een goed doel naar zijn vermogen, Allah doet geen last van een persoon, behalve in overeenstemming capaciteit. Handhaving van de eenheid en de ware aanbidding is niet noodzakelijkerwijs gepaard met een Daulah Islamiyah af te dwingen in landen die niet bemiddelen met wat Allah geopenbaard, omdat de wet van God moet eerst worden aanvaard was om eenheid vast te stellen. En ongetwijfeld zijn er specifieke zaken die zich op een bepaald moment, namelijk uzlah (ballingschap) is beter dan gemengd, zodat een moslim ballingschap in een afgelegen vallei of plaats, en hij zijn Heer, de menselijke overlevenden van criminaliteit aanbeden hem en van de misdaad zelf voor de mens.In dit geval zijn er hadiths dat veel zeer, maar legale herkomst zoals vervat in de hadeeth van Ibn 'Umar anhuma'.
"Betekenis: De gelovige die kan zich vermengen met mensen en patiënten met hun misdaden beter dan de gelovigen die niet opschieten met mensen en kan niet wachten tot hun misdaad" [1]
Zo is de Daulah Islamiyah-geen twijfel over-als een middel om de wetten van God op aarde, en niet een bestemming af te dwingen.
En is voorzien van een verrassende is er gebeurd met het merendeel van de predikanten: Ze geven aandacht aan zaken die niet in staat zijn uit te voeren en laat de verplichting dat is gemakkelijk voor hen om het uit te voeren! Dat is de jihad tegen hun verlangens, zoals gezegd door een moslim prediker, die gaf het bewijs van zijn volgelingen met zijn woorden:
"Het betekent: handhaven islamitische Daulah in je zelf, zal Hij bouwen de Islamitische Daulah op aarde u".
Hoewel op hetzelfde moment, vonden we het grootste deel van zijn volgelingen menyelisihi wil, maken ze hun bekeren piek is de eenheid van Allah de Almachtige op het gebied van recht, en ze noemde in termen van het bekende: "Al-Hakimiyah aan God". Geen twijfel dat de wet alleen aan Allah toebehoort, geen partner aan Hem in deze of in andere termen. Echter, sommige van hen mensen die dogmatisch naar de scholen in de vier scholen in de islam, die op dit punt, en toen bij hem gebracht, As-Soennah zijn duidelijk en authentiek zijn, zei hij: "Het schendt madzhabku". Dus waar is de waarheid te bemiddelen met wat Allah geopenbaard op het gebied van het volgen van de Sunnah?. En onder hen bevinden zich onder hen die aanbidden Allah follow-tarikat tarikat shufiah!.Dus waar is de waarheid te bemiddelen met wat Allah geopenbaard in termen van het monotheïsme? Zodat ze van anderen eisen wat ze niet te eisen van zichzelf.
Inderdaad, met inbegrip van een zeer eenvoudig ding voor u is om de wet toe te passen met wat Allah geopenbaard in termen van Aqiedah, aanbidding, akhlakmu op het gebied van het opleiden van uw kinderen thuis, op het gebied van de verkoop van belimu wordt terwijl het ook een heel moeilijk wat je op te leggen of te verwijderen heersers in de meeste van haar wetten bemiddelen met iets anders dan wat Allah geopenbaard. Dus waarom heb je laat het op de gemakkelijke en moeilijk ding om te doen?.
Dit toont een van de twee mogelijkheden, eerst de mogelijkheid van slecht onderwijs en begeleiding, de tweede mogelijkheid vanwege de slechte Aqiedah die moedigt hen aan om meer aandacht te besteden aan wat ze niet kunnen veroorloven om het te laten gebeuren in plaats van aandacht te besteden aan wat er nog binnen de grenzen van hun vermogen.
Op dit moment zie ik niet, maar hield zich bezig met tashfiyah en tarbiyah en menselijke menda'wahi aan te brengen in aqiedah en de ware aanbidding. Alles was in overeenstemming met hun respectievelijke grenzen. Allah doet geen last van een persoon, behalve in overeenstemming met het vermogen. Alhamdulillah Rabbil 'Alamin.
Gebeden en vrede zij met onze Profeet Mohammed sallAllahu 'alayhi wa sallam en zijn familie.

[Gekopieerd uit het boek At-Tawheed Islamitische Du'atal Awwalan Ja, Tawhid edities Indonesië, Priority One en Main, door Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, blz. 52-56, uitgegeven door Dar al-Haq, de vertaler Fariq Gasim Anuz]_________Foote Opmerking[1]. Sahih hadith overgeleverd door At-Tirmidhi (2507), Ibn Majah (4032), Al-Bukhari in Al-Adabul simplex (388), Ahmad (5/365), uit de hadith sjeik onder de metgezellen van de Profeet 'alayhi wa salaam, en geclassificeerd als sahih door al-Albaani in al-Saheehah (939)

Uitnodigend bekeren Sahih Need To stelen Echt inspanningen en duurzame
Bekeren nodigt uit tot een sahih NOODZAAK AqeedahECHT WERK EN DUURZAME D
DoorShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin


Da'wah uitgenodigd om monotheïsme en het monotheïsme ligt in het hart van de mens vereist dat we niet door de verzen laten gaan zonder details als waar in de vroege dagen. Dat is omdat zij in de eerste begrijpen van de Arabische zinnen met gemak, en de laatste, want als er geen afwijking in termen van Aqiedah die zijn voortgekomen uit de wetenschap van Kalam en filosofie van de wetenschap, in tegenstelling tot een rechte aqiedah. Onze toestand op dit moment is vergelijkbaar met de situatie van de moslims in de vroege dagen. Dus we moeten niet van uitgaan dat bekeren nam om Aqiedah te corrigeren in de staat waarin het gemakkelijk is om net als de vroege dagen. En ik wil dit afsluiten met een voorbeeld dat in dit voorbeeld twee mensen niet op gespannen voet met elkaar, als God het wil, dat wil zeggen:
Onder het gemak wanneer bekend is dat de metgezellen van de hadith van de Profeet 'alayhi wa salaam direct gehoord, dan is de Tabi'in hoorde de hadith direct van de vrienden ... Zo vinden we de drie generaties die hebben getuigd goedheid. En wij vragen: Is het daar als er een wetenschap noemde de wetenschap van de hadith?Het antwoord is "nee". En of er ruimte was voor de wetenschap als het heet wetenschap Jarh ta'dil wa? Het antwoord is "nee". Wat nu, een persoon moet hebben zowel de officier van justitie wetenschap is wetenschap, is de wetenschap opgenomen fard Kifaya. Het was die van een 'alim op dit moment staat het vinden van een hadith is sahih of da'ief.
Dan is de onderneming is niet eenvoudig aangezien deze zaken worden beschouwd als gemakkelijk voor vrienden, voor de vrienden nam hadith van andere vrienden dat ze waren verzekerd door de getuigenis van Allah de Almachtige op hun ... tot het einde. Dus niets is wat het is gemakkelijk, niet gemakkelijk in de huidige wetenschap op het gebied van duidelijkheid en vertrouwen in de besluitvorming de wetenschap middelen. Daarom moet serieuze aandacht er aan dit probleem zoals het moet goed zijn volgens de problemen om ons heen als moslims vandaag de dag waar het probleem niet door eerdere generaties van moslims gedeeld vanaf de kant van Aqiedah onzuiverheden die ervoor zorgen dat (de ) problemen-problemen en leiden tot twijfelachtig, twijfelachtig van de expert-Beloofde Aqiedah innovaties die afwijken van de authentieke en echte manhadj met verschillende namen, waaronder de oproep om de Koran en de Soennah te volgen op basis van hun denken , zoals erkend door diegenen die (zelf) toe te schrijven aan de wetenschap van Kalam.
En het is goed hier zijn we noemen een aantal van wat er in de hadith over, zodanig dat de Profeet 'alayhi wa salaam, toen hij vermeld over ghuraba' (buitenlanders) in sommige hadith, hadieth, hij zei:
"Het betekent:" Voor een persoon onder hen fifty-beloning "Zij (de metgezellen) zeiden (50 beloning) van ons of van hen, ja, de Boodschapper van Allah Hij antwoordde:? '. Van u'" [1]
En dit omvat uit de vervreemding van de islam is op het moment dat vervreemding niet het geval is in tijden van eerdere generaties.Geen twijfel, dat tijdens de vroege generaties van vervreemding is de vervreemding tussen de duidelijke shirk en tawheed vrij van alle smet, tussen de echte ontrouw van het ware geloof. Wat nu ni is het probleem dat zich onder de moslims zelf, de meeste gevuld met vlek tauhidnya Shirk, zending hem op iets anders dan Allah te aanbidden, en hij beleed het geloof.
Deze problemen moeten eerst worden aangepakt. En ten tweede, niet sommige mensen zeggen: 'We moeten naar andere dan de fase van het monotheïsme, dat is de politiek te organiseren "!Omdat de eerste in de Islamitische da'wah is de da'wah naar rechts (dat wil zeggen bekeren uit te nodigen voor de waarheid) is het niet passend voor ons om te zeggen: "Wij zijn Arabieren en de Koran neer met onze taal" En houd er rekening mee dat de Arabieren op dit moment verschilt van de Arabieren 'Ajam, die inzicht in hun eigen taal. Dit leidde hen weg van het boek van hun Heer en de Soennah van hun Profeet.
Toegegeven dat wij Arabieren en hebben begrepen het ware begrip van de islam, maar vereist niet dat we politiek en mensen te mobiliseren met politieke bewegingen en ze bezig met de politiek te houden, maar nu is het hun plicht om de islam te begrijpen in termen van Aqiedah, aanbidding, muamalah , en moraal! Ik weet niet of dat vandaag is er een land bestaat uit miljoenen mensen tot de islam te begrijpen in een juist begrip van de islam in termen van Aqiedah, aanbidding, en moraal, en ze zijn opgeleid op.

[Gekopieerd uit het boek At-Tawheed Islamitische Du'atal Awwalan Ja, Tawhid edities Indonesië, Priorias eerste en belangrijkste, door Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, blz. 36-40, uitgegeven door Dar al-Haq, de vertaler Fariq Gasim Anuz]_________Foote Opmerking[1]. [Sahih hadith: Overgeleverd Ath-Thabrani in Mu'jam Al-Kabir (10/225) Nee 10 394, van de hadieth van Ibn Mas'oed anhu Allah '.En deze hadith heeft een martelaar van de hadith van 'Uqbah bin Ghazwan een van de metgezellen van Allah' anhoe overgeleverd door Al-Bazzar, net als in Al-Zaqaid (7282). En deze hadith heeft ook een andere martelaar van de hadith van anhu Abu Al-Khusyani Tsa'labah Allah 'overgeleverd door Abu Daud (4341). En geclassificeerd als sahih door al-Albaani in al-Saheehah (494)
bron: http://almanhaj.or.id

Rabu, 21 Maret 2012

Legge per ascoltare musica e canzoni e guardare soap opera in TV in Islam


Legge per ascoltare musica e canzoni e guardare soap opera in TV in Islam
DaShaykh Muhammad bin Salih Al-Uthaymeen



DomandaShaykh Muhammad bin Salih Al-Uthaymeen è stato chiesto: Che cosa è legale per ascoltare la musica e le canzoni? Che cosa è legale guardare soap opera in cui vi è la signora damerino?
RispondereAscolta la musica e il canto, ed è senza dubbio haram keharamannya. E 'stato narrato da i Compagni e il Salaf giusto che la canzone potrebbe crescere nel cuore della natura di ipocrisia.Canzoni includono parole che non sono utili. Subhanahu Allah wa Ta'ala dice.
"Il che significa: E tra gli uomini (ci sono) persone che usano parole che non sono utili ad indurre in errore (uomini) dal sentiero di Allah, senza conoscenza e fare il modo di scherno di Dio. Essi avranno un castigo umiliante.". [Luqman: 6]
Ibn Mas'ud nell'interpretare questo versetto dice: "Per Allah non è Dio negli altri, il che significava la canzone".
Interpretazione di un amico è una prova e l'interpretazione sono al terzo livello di interpretazione, perché in fondo ci sono tre interpretazioni. L'interpretazione del Corano con il versetto del Corano, l'interpretazione del Corano con il hadith e la terza interpretazione del Corano con gli amici spiegazione. Anche alcuni studiosi dicono che l'interpretazione della legge ha un amico Rafa '(attribuito al Profeta, sallAllahu' alayhi wa sallam). Ma la verità è che gli amici non hanno l'interpretazione giuridica di Rafa ', ma in realtà sono quelli più vicini alla verità.
Ascolta la musica e le canzoni che si tuffano in un avviso da parte sallallaahu Profeta 'alayhi wa sallam nel hadith.
"Significato: Ci sarà un popolo della mia comunità per giustificare l'adulterio, la seta, il vino e strumenti musicali."
Cioè, giustifica l'adulterio, il vino, la seta e lui è un uomo che non può usare la seta, e giustifica gli strumenti musicali. [Hadith Bukhari dal hadith di Abu Malik Al-Ash'ari o Abu Amir Al-Ash'ari]
Sulla base di questo esprimo consiglio di mio fratello al suo fratelli musulmani per evitare di ascoltare la musica e non fatevi ingannare da qualche parere in cui dichiarava le sue canzoni halal e strumenti musicali, perché gli argomenti che dicono circa la natura illecita della musica è molto chiara e definita. Anche se non le donne che guardano le soap opera è vietato perché potrebbe portare alla diffamazione e attirati alle donne. La media di ogni danno patrono, anche se non ci sono donne o donne non guardano agli uomini, poiché la maggior parte delle soap opere sono un pericolo per la società, sia in termini di comportamento e morale.
Chiedo ad Allah di tenere i musulmani dai mali e migliorare il governo dei musulmani, perché migliorerebbe la bontà dei musulmani. E Allah conosce meglio.
[Fatawal mar'ah 1/106]
[Copiato dal libro di Al-Fatawa Al-Jami'ah Mar'atil Lil Muslimah, Indonesia problema Fatwa Fatwa About Women, Lo scrittore Amin bin Yahya Al-Haq Darul Publishing Wazan. Traduttore Amir Hamzah Fakhrudin]

La legge islamica nasyid, nasyid

DaShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin



DomandaShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin chiesto: circolare Molti tra i nastri musulmani nasyid giovanili che hanno chiamato "un-Nasheed Islamiyyah". Come funziona esattamente questo problema?
RispondereSe uno-Nasheed non è accompagnato da strumenti musicali, allora io dico "in fondo non importa", a condizione che nasyid tale indipendentemente da qualsiasi altra violazione della Shari'ah, come chiedere aiuto ad altri che Allah wa subhanahu Ta'ala, la creatura bertawassul , così non dovrebbe essere usato come un abito (in ascolto,-pent), come si trasformerà generazioni di musulmani da leggere, studiare e riflettere sul libro di Allah Onnipotente è altamente raccomandato dal sallallaahu Profeta 'alayhi wa sallam in un hadith Sahih, in cui parlava.
"Significato: Coloro che non leggono il Corano con smarten la sua voce, allora non è del nostro gruppo." [Al-Bukhari Hadith Storia n.5023 e nessun musulmano. 232-234]
"Significa: Leggi Al-Corano e baguskanlah voce gli disse prima di alcune delle risposte affrettate ricevuti (salari letture), e non può attendere per ottenere (la ricompensa nell'aldilà), quindi leggere il Corano con smarten suono (mu) con lui ".
Dopo tutto, chiunque ha osservato circa i Compagni di anhum Allah ', non otterrà il annasyid-annasyid nella loro vita, perché sono la generazione che veramente e non la generazione di intrattenimento.
[Al-Ashaalah, 17 p. 70-71]
[Copiato dal libro re-Shaykh al-Albani Biografia rahimahullah riformatore dell'Islam e esperti Hadith del secolo. Mubarak bin Mahfudh costituente Bamuallim Lc, Reader Publishers Imam Ash-Shafi]
ATTENZIONE DEL MOSTO-nasyid cantanti e proibì la circolazione COMPRARE E VENDERE
DaShaykh Salih bin Fauzan Al-Fauzan

Qualcosa che è ritenuto opportuno, l'esistenza dei nastri contengono-Nasheed coro Nasheed eccezionale tra i giovani attivisti che hanno chiamato Islam Islamic Nasheed, ma include la canzone. E a volte nasyid contiene una voce seducente, venduto in occasione di fiere lungo i nastri delle prediche Corano e religiosa.
Penamanaan Islamic Nasheed da Nasheed denominazione è dalla parte del torto, perché l'Islam non mensyariatkan nasyid per noi. Ma mensyariatkan al nostro ricordo di Dio, leggendo il Corano, e imparare conoscenze utili. Per quanto riguarda la religione che Nasheed compreso (know-how) gli specialisti Sufi eresia, vale a dire le persone che ne fanno un futile e il gioco come la sua religione. Benché facente parte nasyid della religione è tasyabbuh Nassara con le persone che fanno canzoni insieme, e il canto come parte di (adorazione) religione.
Così l'obbligatorio (per i musulmani) a diffidare di nasyid, nasyid, così come contenuti proibiti del loro contenuto e venduto oltre al brutto, che sta conducendo uno spirito impetuoso calunnia (calcolo in meno), e seminare i semi della discordia tra i musulmani. Le persone che diffondono il nasyid volte si sostiene che mai il Profeta sallAllahu 'alayhi wa sallam sentito la sua parte di poesia, e si divertiva e impostare (abilità) esso.
Poi rispose: che le poesie che la sua squadra hanno giocato sallAllahu 'alayhi wa sallam non è stata cantata dal tipo coro che canta, né chiamato Nasheed Nasheed-Islami, ma era poesia araba che include leggi e tamtsil ( permisalan), la designazione della natura di eroismo e generosità.
Gli amici del canto solo a causa del significato che contiene. Essi recitare poesie mentre si lavora sebagan estenuante, come la costruzione (moschea), in esecuzione di notte, quando Safar (jihad). Che cosa hanno fatto è stato mostrare la gamma di abilità di rimbalzo (poesia), in circostanze particolari (come) questo.Piuttosto che servire come un ramo di istruzione e propaganda!Poiché si tratta di una realtà oggi, in cui gli studenti ditalqin (addestrati per memorizzare) nasyid, nasyid, poi disse di essere un nasyid, nasyid Islam. Questo è un atto di eresia nella religione. Egli era un Sufi esperti eresia religiosa. Sono quelli che fanno nasyid, nasyid riconosciuto come parte della religione.
Poi si deve considerare sedizione, tradimento è. Perché in un primo momento ha iniziato un po 'di bruttezza e gradualmente si è evoluto in molti, quando non immediatamente debellata quando kemuculannya.
[Al-Khuthabul Minbariyah, Syaih Salih Al-Fauzan]
IL SUO NOME NON E 'nasyid cantanti LIBRO ISLAMICA IN LIBRO-Salaf
Domanda.Shaykh Salih bin Fauzan Al-Fauzan chiesto: O sceicco, un gran parlare di Nasheed islamica. Ci sono berfatwa consentono. Altri dicono che lui stava cantando al posto di nastri. Cosa ne pensa?
RispondereDare un nome non è vero. Egli è il nuovo nome. Non ci sono nomi Nasheed Nasheed-Islami nel libro dei Salaf e Ahl-ul-ILMI che i loro opinione conta. E doveva essere informati che la sufilah nasyid, nasyid rende la loro religione e questo è ciò che chiamano la "stessa" (la canzone).
Alla nostra età, quando molti gruppi emergenti e partiti, poi ognuno ha un gruppo nasyid che incoraggia lo spirito dei tempi che chiamano nasyid, nasyid Islami. Questa denominazione non è vero.E non dovrebbero assumere questo nasyid, nasyid e diffuse tra gli esseri umani. Wa billahit Taufiq.
[Ad-Da'wah Magazine Vol 1632, 7-11 Data-1416H]
[Copiato da Al-Furqan magazine, Issue 06 Anno IV. Editore Lajnah Ma'had Al-Furqan Da'wah, Indirizzo Maktabah Ma'had Al-Furqan, Gresik, East Java Srowo Sidayu]
Nasyid LEGALE O CANZONI CHE ISLAM respiro

DaLil Buhuts Da'imah Lajnah Al Wal-scientifico Ifta.


DomandaLil Buhuts Da'imah Lajnah Al Wal-scientifico Ifta chiesto: Sappiamo che circa la natura illecita della canzone o le canzoni nella forma che esisteva in questo momento perché contiene le parole di rimprovero o di altri detti che non contengono i benefici attesi , mentre siamo giovani musulmani i cui cuori sono illuminati dalla luce della verità di Dio in modo che abbiamo per cambiare l'abitudine. Così abbiamo scelto di ascoltare i brani in cui respirare l'Islam sono lo spirito tempestoso, simpatia, ecc che può aggiungere allo spirito e la nostra simpatia. Cantanti o le canzoni respirare l'Islam è una serie di versi di poesia che hum dai predicatori dell'Islam (che Dio dia la forza per loro) sono espressi in 'Brother' un poema sinfonico by-rahimahullah Quthub-Sayyid. Qual è la legge delle canzoni respira puro Islam che conteneva le parole di incoraggiamento e simpatia, pronunciate da predicatori nel presente o nel passato, in cui le canzoni rappresentano l'Islam e invita il suo pubblico a Islam.
Va bene per ascoltare le canzoni Nasheed, o alito islamica, quando la canzone è stata accompagnata dal suono dei tamburelli (batteria)? In tutta la mia limitata conoscenza, ho sentito che il Shollallahu Messenger 'alayhi wa sallam, per consentire ai musulmani di battere il tamburo alla vigilia delle nozze, mentre il tamburo è uno strumento che non è diverso da altri strumenti? Si prega di spiegazioni e che Dio vi darà le istruzioni.
RispondereFatwa agenzia descrive come segue: Lei ha ragione a dire che le canzoni che la sentenza di oggi forma è illegittima perché contiene parole che sono riprovevole e non c'è bontà in esso, e addirittura tendono a glamorize lussuria e l'attrazione sessuale, che invita gli ascoltatori a non fine. Che Allah ci mostrano la diridlaiNya strada. È possibile modificare la vostra abitudine di ascoltare le canzoni di questo tipo con le canzoni Nasheed o il soffio dell'Islam perché in essa vi è la saggezza, di avvertimento e con l'esempio (ibrah) che infiammare lo spirito religioso e ghirah, suscitare simpatia, penjauhan stessi da tutte le forme vizi. Il suo appello può evocare il cantante e l'anima di chi ascolta, al fine di costringere l'obbedienza ad Allah subhanahu Wa Ta'ala,,, cambiare la disobbedienza e la violazione delle sue disposizioni per la tutela della sharia e jihad nelle Sue vie.
Ma non dovrebbe farlo come obbligatoria nasyid per sé e per abitudine, appena fatto in certi momenti quando è necessario hhal come matrimoni, la salvezza prima di fare il viaggio nel modo di Allah (Jihad), o eventi come Questi cantanti possono anche cantato per evocare lo spirito di fare buone azioni quando le persone non sono eccitati e perdere lo spirito. Anche al tempo dell'anima spinto a fare il male, poi le canzoni nasyid Islami o può essere cantata per prevenire e evitare il male.
Ma meglio che qualcuno, per evitare le cose che lo hanno portato ai mali leggendo il Corano, ricordando Allah e la pratica dei hadith del Profeta, perché sicuramente è più pulita e più pura per l'anima così come rafforzare ulteriormente e calmare il fegato, come la parola di Dio .
"Significato: Egli fa scendere la parola migliore (ad esempio) un Corano simile (la qualità dei versi) più e più volte, scuotendo la pelle, pertanto coloro che temono il loro Signore, poi la pelle calma e il loro cuore in il tempo di ricordarsi di Dio. le istruzioni di Dio, con il libro, Egli mena chi vuole. E chi Allah fuorviati, non c'è nessuno dandogli istruzioni. " [Az-Zumar: 23]
In un altro versetto dice Allah.
"Significato:. Coloro che credono e di cui i cuori trovano soddisfazione nel ricordo di Allah Ricordate, solo con il ricordo di Allah i cuori trovano soddisfazione Coloro che credono e compiere buone azioni, per la loro felicità e un buon posto di nuovo.». [Ar-Ra'd: 28-29]
Era costume degli amici per menjadikah il Corano e la Sunnah come i loro aiutanti a memoria, imparare e praticarlo. Inoltre hanno anche un nasyid, nasyid e cantando come recitano il Trench scavare trincee, la costruzione di moschee e come combattono testa (jihad), o in altre occasioni in cui è necessario senza fare la canzone come simboli o slogan, ma servono solo come un richiamo morale e pengobar loro.
Mentre i tamburi e altri strumenti musicali non deve essere utilizzato per accompagnare nasyid, nasyid come il Profeta-Shollallaahu'alaihi-wa sallam ei suoi compagni non l'hanno fatto.Che Allah ci mostrano la retta via. Saluti e benedizioni su Muhammad e può essere delegata alla sua famiglia e gli amici.
[Fatawa Islamiyah, al-Lajnah ad-Da'imah, 4/532-534]
[Copiato dal libro al-Fatawa ash-Fi Syar'iyyah Masa'il Al-Fatawa al-Ulama Ashriyyah Min Al-Balad Al-Haram Al-Khalid Composer Jurasiy, Latest Issue Fatwa Fatwa Indonesia, Publisher Dar ul Haq]

La legge islamica e nasyid farsa ISLAMICA

DaDr. Shaykh Salih bin Abdullah bin Al-Fauzan Fauzan

Domanda.Dr. Shaykh Salih bin Abdullah bin Al-Fauzan Fauzan è stato chiesto: Qual è la farsa della legge islamica, e che dinamakn Nasheed Nasheed Nasheed-Islami, che viene fatto da alcuni giovani nei centri di intrattenimento durante l'estate?
RisponderePlays [1], non dovrei dirlo perché.
Primo: In essa trascura il pubblico [2], perché prestare attenzione ai movimenti del performer e sono felice (ride) [3]. Il gioco è di solito significava per l'intrattenimento, in modo che la negligenza di chi guardava. Questo è da un lato.
Secondo: Le persone che imitavano, a volte provenienti da leader musulmani, come un amico. E 'considerato un disprezzo per loro [4], entrambi i giocatori si sente o no. Esempio: un bambino piccolo o qualcuno che non è degno di imitazione del clero o amici. Non dovrebbe essere. Se c'è qualcuno che imitarti, a piedi, come la tua strada, hai soddisfatto di questo? Non è questo atteggiamento è classificato come una condiscendenza verso di voi? Anche se le persone buone intenzioni imitando il sangkaannya. Ma ogni individuo è qualcuno che sarebbe disposto a umiliarsi lui.
Terzo: questo è molto pericoloso, alcuni dei loro personali, che imitano gli infedeli come il Faraone e Abu Jahl o in aggiunta ad essi. Parla con un discorso che kufr che presumibilmente stava per discutere kekufurannya, o vorrebbe spiegare come lo stato di ignoranza. Questo è tasyabuh (replica). Profeta, sallAllahu 'alayhi wa sallam proibì tasyabuh con gli idolatri e kufr [5] o imitare (simili) personalità e le sue parole. Divieto di predicare in questo modo perché non vi è alcuna indicazione del Profeta sallallaahu 'alayhi wa sallam, e non di atti ceneri Salafu e la guida dei musulmani. Questi modelli non sono noti tranne che per un gioco al di fuori dell'Islam.Entrata a noi con il nome di predicare l'Islam, ed è considerato come mezzo di propaganda. Questo non è vero perché il mezzo di da'wah è tauqifiyah (ittiba '). Abbastanza presa con il Messaggero di Allah 'alayhi wa sallam e non hanno bisogno una strada come questa. [6]. Che la missione sarà ancora vincere nel periodo che è diverso. Senza i modelli di questa sciarada. Quando questo modo (teatrale) non è venuto per mostrare gentilezza l'uomo a tutti, e non può influenzare. Essa mostra che in questo modo (skits) è casi negativi e nessuna utilità affatto. Anche dove ci sono cose pericolose.
Allora se qualcuno vi dice: 'Sicuramente ricorda la forma di un bambino Adam angelo.
Abbiamo detto, 'Gli angeli è venuto sotto forma del figlio di Adamo, perché gli esseri umani non sono in grado di vedere nella sua forma originale. Questo è un bene per l'uomo. Infatti, se un angelo arriva alla loro vera forma, allora l'uomo non sarebbe in grado di parlare con loro e non li può vedere. [7] Gli angeli, quando ricordano la forma umana, non voglio dire di andare sul palco come vogliono. Assomiglia un angelo umano al fine di migliorare. Poiché gli angeli hanno la loro forma distinta di umano. L'uomo poi come si cambia forma per formare un essere umano ad un altro. Cosa determina i cambiamenti?
[Copiato dal libro di Al-Al-Mufidah Ajwibatu As'illah An-Al-Al-Jadidah Manahij, Issue Indonesia Licenziato Diversion Propagazione Manhaj, Atti del collettore bin Abu Jamal Abdillah Farihah Al-Harithi, Yayasan Al-Madinah Publishers, Muhaimin Traduttori]__________Nota Foote[1]. Shaykh Bakr Abu Zaid, dice nel suo libro At-Tamtsil, 'L'esistenza di un gioco originariamente era una forma di culti non musulmani. La maggior parte di Ahlu ILMI confermano, che il nucleo del gioco fa parte dei simboli, i simboli del culto pagano in Grecia. (Pagina 18).
Shaykh al-Islam ha detto nel suo libro Al-Mustaqim Iqtidha Sirath (191 / cet. Darul Hadith) di quello che stanno facendo la Nassara per la loro festa si chiama 'Day rayanya quelli addle-brained "(id asy-Sya'anin) : "Escono durante la festa con le foglie di ulivo e simili, e hanno pensato che assomigliava sikapdemikian ciò che è sul Al-Masih 'Alaiahis Sallam. Questo è stato citato da Shaykh Bakr Abu Zaid nella At-Tamtsil. Shaykh Bakr accennato a questo proposito che nel suo libro. 27-28: "Tu sai già che il gioco non aveva nulla a che fare con la storia dei musulmani della prima generazione (principale). Arrivo imprevisto al minimo dei dotti, secolo, vale a dire 14H. Poi salutato da stabilire case di edifici di intrattenimento e teatro, Switch necessariamente dai luoghi di culto ad un gruppo di attori gioca Nassara scuole islamiche della maggior parte dei fedeli islamici.
[I (Abu Abdillah) ha detto: Ad esempio, i Fratelli Musulmani "]
Se si capisce questo, allora sappiate che le norme ei principi dell'Islam che allevavano gli esperti per il grado di perfezione richiesto e la nobile resistenza in quel modo. Come sappiamo, che la carità può essere inclusa come un servizio, o potrebbe essere incluso come una consuetudine. Quindi l'origine del culto, non è prescritto, tranne ciò che è prescritto da Allah e origine autoctona non è consentita, salvo ciò che Allah ha proibito. Pertanto non dovrebbe essere un gioco Islami tenuto come un modo di culto, o anche come parte di una abitudine o consuetudine che contengono elementi di giochi e intrattenimento.
Teatro non è specificato nella Shari'a islamica, è una nuova strada.Parte degli insegnamenti generali dell'Islam è quello che viene detto dal Profeta sallAllahu 'alayhi wa sallam,' Quelli che fanno cose nuove negli affari del nostro (islamico), il caso è aperto dalle Islam poi respinto '. Pertanto, ciò che è stato visto in alcuni campus scuola o l'università, vale a dire il gioco farsa islamica quindi sicuramente è un atto di eresia, perché è stato origine sconosciuta.pratica è per i musulmani è una questione che esce dalla zona è determinato sulla base del syar'i proposta.
Perché la pratica è un culto pagano del greco e Ahlu Nassara eresia, allora non c'è alcun fondamento in Islam è assoluto. Quindi si tratta di una nuova pratica per l'Islam e ogni nuovo caso l'Islam è un'eresia che assomiglia sharia. Un nome appropriato per il termine in base a Shari'a islamica è il 'Theatre bid'ah'.
Se un gioco è incluso come una consuetudine, poi ricorda i nemici di Allah (kafir). Mentre è stato proibito per assomigliare loro. Mentre il caso non era noto se da loro.
I (Abu Abdillah) ha detto: "In verità, 'Theatre Islami', come vengono chiamati, esistono solo il centro di intrattenimento durante l'estate e la scuola-skolah, considerato come uno dei dakwan metodi e modi per influenzare i giovani. Si tratta di un loro trucco, che nella personalità respinta. Anche se il modo e il metodo di da'wah ad Allah tauqifiyah (ittiba), allora non c'è alcun diritto per qualcuno di fare qualcosa (per il culto) di lei. Non voglio discutere i mezzi di lunghezza di propagazione.
Se ci sono persone che dicono: 'Ecco i mezzi di predicazione fa parte del mashalihul mursalah'. Abbiamo detto, 'Qual è sminuire islamica tutto il bene per i dipendenti?
La risposta sta nella descrizione di Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah, come segue, 'In breve, non sottovalutare il bene che la sharia (maslahah) a tutti, anche Dio Onnipotente ha perfezionato il Deen di gioia per noi. Quindi non vi è nulla di più vicino al cielo che ci era stato, ha detto sallAllahu 'alayhi wa sallam per farlo. Egli ci ha lasciato su una tabula rasa. Nel pomeriggio notte tetra, non si è discostata da esso ma le persone che perirono [Citazione dal libro:. Al-Qawiyyah Hujaju Anna Wasa'ila Ala ad-Da'wah Shaykh Tauqifiyah lavoro Abdussallam bidone Barjas. 40]
I (Abu Abdillah) disse: 'Se un gran numero di diversi miscredenza, la malvagità e la disobbedienza confessare al-Haq, con syar'i strada e dovrebbe essere. Quindi, perché un predicatore alla ricerca di un modo che non è contenuta in 'personalità? Dopo tutto quello che in realtà ciò che è contenuto in 'personalità era già sufficiente per ottenere scopi di propaganda a Dio. Il che rende Ahlu i peccatori pentiti e coloro che hanno perso le istruzioni. Che i preti predicano per liberare spazio per lui quando Dio, mediante pavimentazione dei compagni stessi su di esso. In effetti risalgono alla scienza. Ibn Mas'ud disse: 'Sicuramente si creerà un nuovo caso e il caso verrà creata una nuova per voi, allora, se vedete un nuovo caso, è su di voi attaccare con il primo caso (Profeta ei suoi compagni)'. Ibn Mas'ud detto, bene, 'State attenti contro l'eresia, in guardia contro di voi eccessiva, guardia voi contro berdalam le profondità e si deve attaccare con la prima generazione' [Citato dal libro.: Ala Al-Qawiyyah Hujaju Anna Wasa'ila ad-Da'wah Shaykh Tauqifiyah lavoro Abdussallam bidone Barjas. 43]
Sheikh Abdussalam ha detto, 'Felicità in determinare un caso è difficile. A volte un osservatore maslahah menyengka che questo è, ma questo, in realtà la sentenza per determinare il beneficio è Ahlu ILMI. Essi sono pieni di giustizia e bashirah, che portano sempre le leggi della sharia e le virtù. E 'dunque una necessità di rilasciare un atteggiamento prudente è grande e molto diffidenti nei confronti del dominio delle passioni, se volete qualcosa di buono. Lust è spesso decorare qualcosa che non funziona in un bell'aspetto, così tante persone ingannare. Anche se i rischi superano i benefici. Allora come la muqallid (che imitazione) può essere controllata della denuncia e determinare che si tratta di maslahah? Non è questo un atteggiamento presuntuoso nei confronti l'atteggiamento Deen e cattivo verso il syar'i legge senza convinzione? (P. 45)
Abdussalam Ha anche citazioni da Shaykh Hamud bin Abdullah Al-Tuwajiri rahimaullah, disse: Ecco, entrare in un gioco nel predicare il Dio Onnipotente non è la Sunnah del sallallaahu Profeta 'alayhi wa sallam, e non dai primi quattro califfi al-Sunnah Mahdiyin. Ma include un nuovo caso nel nostro tempo. E infatti Allah ha avvertito di un nuovo elemento, ordinato di rifiutarle e lo informava che il nuovo caso è cattiva e sbagliata "(p. 45)
[2]. In contiene elementi di una perdita di tempo. I musulmani saranno ritenuti responsabili per il suo tempo. Egli è tenuto a mantenere e prendere usufruire del tempo, mettere in pratica ciò che è benedetto dal Onnipotente, in modo che i suoi benefici tornare da lui, sia a livello globale e nell'aldilà. Come l'hadith di Abu al-Aslamy Barzah, ha detto, 'Messaggero di Allah ha detto,
"Vuol dire: Non ti muovere entrambi i piedi di un servo, nel Giorno della Resurrezione così che è stato chiesto sulla sua età, per quello che spende. sulla sua proprietà dove si può ottenere, e per quello che infakkan. sul suo corpo per quello che radunare. [Pubblicato da Al-Tirmidhi 2417 e lui menshahihkannya]
[3]. In generale, il gioco era una bugia. Potrebbe essere un impatto per le persone che vengono a guardare o attirare l'attenzione su di loro o addirittura farli ridere. Quella parte delle storie di fantasia. E 'stata alcuna minaccia dal Messaggero di Allah per la persona che ha mentito a ridere di persone con una forte minaccia. Ie dal anhu Haidah Allah ibn Muawiyah 'che il Profeta disse,
"Significa: Guai a chi parla (predica), mentre stava sdraiato (in trattativa) in modo che la gente ride allora guai a lui, ahimè per lui". [Hadith Hasan, emesso dal giudice (I/46), Ahmad (V / 3-5) e At-Tirmidhi (2315)]
Accompagnare questo Shaykh hadith dell'Islam ha detto: 'E infatti Ibn Mas'ud ha detto: "In verità, la menzogna non è vero o seriamente o per scherzo"Ma se la bugia che ha causato l'ostilità dei musulmani e mettere in pericolo il divieto di Dien certamente più difficile. Tuttavia, il colpevole sta ridendo alle menzogne ​​di un popolo merita la punizione che può scoraggiare syar'i del reato. [Majmu Fatawa (32/256)]
Chi le storie, era studiosi 'odio storie Salaf e assiemi storie. Essi mettono in guardia tutti gli avvertimenti e combattere il narratore (il narratore), con una varietà di mezzi. Del libro Al-Mudzakir Tadzkin wa wa Al-adh-Dhikr Ibn Abi Asim, Al-Ridadi tahqiq Khlaid (p. 26).Ibn Asim è stato narrato con un sanad saheeh, che Allah Ali; anhu visto qualcuno mi ha detto, disse: Non sai naskh (rimuovere versi) e mansukh (cancellato)? Poi (il narratore) ha detto No. Ali ha detto, tu muoia, e tu li hai distrutti. [Mudzakir wa Al-At-Tadzkir esso. 82]
Imam Malik ha detto: Io odio le storie nella moschea. Ho guardato pericoloso con i loro bermajelis partecipare. Storie vere di eresia.
Salim ha detto: "Che Ibn Umar incontrato un uomo che è venuto fuori dalla moschea, ha detto, 'Non c'è fattore che mi ha fatto uscire (della moschea), tranne che per il narratore del tuo." Imam Ahmad ha detto che la menzogna dell'uomo è il narratore e una delle più frequenti (una domanda che non fa bene). Poi gli ha chiesto (Imam Ahmad), Ti assistere alle loro assemblee? Egli rispose: No. [tratto dal libro di Al-Bida wa Al-At-Turtusyi lavoro Hawadits, p 109-112]
[4]. Uno del nome del teatro è: Al-Muhakkah, che imitava una persona nei suoi movimenti. È venuto a denunciare il hadith che imitavano una persona, e il divieto di tale che, da Aisha che il Profeta disse, 'Io davvero non mi piace imitare qualcuno, anzi a me come questo e come questo'. Sahih rilasciato da Imam Ahmad (6/136-206), At-Tirmidhi (2503).
[5] Hadith che vietano simile i politeisti ed infedeli si sono diffusi, come ad esempio le parole del Profeta, sallAllahu 'alayhi wa sallam,' ebrei Selisihilah e Nassara .. '[Ibn Hibban Taqrib (2186)],' Berbedalah con quelli Pagani ... ' [Musulmani (259)], 'Berbedalah le persone zoroastriani .. » [Muslim (260)]
[6]. Ha pubblicato un libro intitolato Al-Hujaj Qawiyyah Al-'Ala Anna Wasa'ilah Da'wah lavoro Taufiqiyyah Sheikh Abdulkarim bin bin Abdussallam Barjas. Una discussione buon libro, si consiglia di leggere il libro tersebt.
fonte: http://almanhaj.or.id
[7]. Allora l'angelo non è stata imitando le parole di qualcuno che diserupai forma, e non andare per la sua strada o gli altri movimenti che le persone fanno uno diseruapinya.